[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 117 Laatste
Acties:
  • 775.226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:01:
[...]

wat voor abo wil je aan belminuten e.d.?
Niet dat ik er nog iets aan heb, want ik heb me dus net voor 2 jaar vastgelegd, maar als ik een nieuw abonnement zou nemen dan met 100 belminuten, meer heb ik niet nodig. En laten we zeggen zo'n 500 Mb aan data, alhoewel dat wel wat krap zou zijn de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:23:
[...]

Niet dat ik er nog iets aan heb, want ik heb me dus net voor 2 jaar vastgelegd, maar als ik een nieuw abonnement zou nemen dan met 100 belminuten, meer heb ik niet nodig. En laten we zeggen zo'n 500 Mb aan data, alhoewel dat wel wat krap zou zijn de laatste tijd.
Ah ok, had er al een gevonden voor 10 euro per maand.
Ik zou nooit twee jaar verlengd hebben maar als jij er blij mee bent, helemaal goed!

Veel plezier met je toestel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Li1quid schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:11:
'Tof' om te weten dat er lotgenoten zijn :p Is er dan iemand waarbij het trillen volledig normaal is tov andere toestellen? Of kunnen we spreken over een gebrek van de N5.
Had er met mijn iPhone en vorige Desire HD geen last van in ieder geval. Het viel mij direct op, maar heb met het Kii keyboard de trilling zachter gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 09:07
Mijn N5 heeft het nu zo goed als helemaal 2 dagen gered; het is zo wel een keer bedtijd voor em (en voor ondergetekende..) en heb nog 11% over :) Heb em gisteren en vandaag redelijk 'normaal' gebruikt voor mijn doen: thuis en op kantoor heb ik wifi, thuis wat mee gebrowsed/random dingen en enkele telefoontjes/smsjes/whatsapp en wat facebooken. Schermtijd is een goede 3.5 uur. Heb Google/Gmail Sync zo ongeveer alles aan staan behalve Google Now en camera upload.
Plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21954430/Screenshot_2014-01-07-21-06-56.png

Wat betreft abonnementen discussie: toevallig net voor het weekend overstap aangevraagd van huidige simonly (vodafone) naar Simyo (1 jaar vast, wel tussentijds bundels bijstellen mogelijk): 100min/sms, 500MB voor €10,-pm. In de praktijk maakt het vrij weinig meer uit of je nu een telefoon met abo neemt of zelf aanschaft icm sim only (incidentele goede aanbiedingen daargelaten). Grote verschil is natuurlijk het moment van investeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn Iphone 3GS is langzaam aan toch wel aan vervanging toe. Begint toch wat traag te worden met de nieuwe software updates ( niet IOS )
Overweeg om geen 5S te kopen maar dus de Nexus 5

Heb de laatste 30 a 40 pagina's doorgelezen van het topic maar wat ik heel belangrijk vind :

Hoe is de kwaliteit van de muziek via de oordopjes ?
Een wat oudere android versie op een telefoon hier in huis speelt muziek wat slecht af qua klank.

[ Voor 6% gewijzigd door Capo op 07-01-2014 21:40 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 19:37

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Thedr schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:20:
Mijn N5 heeft het nu zo goed als helemaal 2 dagen gered; het is zo wel een keer bedtijd voor em (en voor ondergetekende..) en heb nog 11% over :) Heb em gisteren en vandaag redelijk 'normaal' gebruikt voor mijn doen: thuis en op kantoor heb ik wifi, thuis wat mee gebrowsed/random dingen en enkele telefoontjes/smsjes/whatsapp en wat facebooken. Schermtijd is een goede 3.5 uur. Heb Google/Gmail Sync zo ongeveer alles aan staan behalve Google Now en camera upload.
Plaatje:
[afbeelding]

Wat betreft abonnementen discussie: toevallig net voor het weekend overstap aangevraagd van huidige simonly (vodafone) naar Simyo (1 jaar vast, wel tussentijds bundels bijstellen mogelijk): 100min/sms, 500MB voor €10,-pm. In de praktijk maakt het vrij weinig meer uit of je nu een telefoon met abo neemt of zelf aanschaft icm sim only (incidentele goede aanbiedingen daargelaten). Grote verschil is natuurlijk het moment van investeren :)
Is dit met de stock ROM en kernel?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:04

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Capo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:39:
Mijn Iphone 3GS is langzaam aan toch wel aan vervanging toe. Begint toch wat traag te worden met de nieuwe software updates ( niet IOS )

Heb de laatste 30 a 40 pagina's doorgelezen van het topic maar wat ik heel belangrijk vind :

Een wat oudere android versie op een telefoon hier in huis speelt muziek wat slecht af qua klank.
ligt niet aan Android maar aan t toestel.

Persoonlijk vind ik de Nexus 5 niet slecht met muziek. Al heb ik ook beter gehoord. Of het beter of slechter dan de iPhone is kun je t beste wat reviews over nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Laatst online: 01-10 09:07
Greveldinges schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:40:
[...]

Is dit met de stock ROM en kernel?
Nope, Cataclysm ROM (lijkt redelijk op stock) en Franco kernel. Maar geloof eigenlijk niet dat het een dramatisch verschil zou betekenen. Dikke 4 uur schermtijd haalde ik op stock ROM ook makkelijk :)
Ik denk dat het vooral aan je gebruik ligt hoe lang ie op een lading meegaat: het scherm vreet nu eenmaal een hoop energie. Denk dat het ook al veel scheelt om de brightness handmatig wat lager te zetten: vind em op auto vaak net iets feller dan nodig/prettig. Zou fijn zijn als je de auto-manager zelf wat terug kunt schroeven (dus dattie automatisch een iets lagere brightness aanhoudt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik ook vanaf eerste dag dat toestel heb Battery Gurru en dat in combinatie met Battery Doctor die ik voorheen ook op de s4 had ondervind geen problemen werkt prima samen.
21uur 44.min 19s op accu bij 61%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:25
Voor de mensen met Simyo als provider: Hoe hebben jullie je APN instellingen staan? Gewoon de simkaart erin gedaan en verder er niet aangezeten? Dan gebruikt hij standaard de KPN 4G APN. Maar vraag me af of dit zo wel juist is, want bij mij valt de verbinding zo nu en dan weg.
Op de website van Simyo staan namelijk andere APN instellingen. Hebben jullie die handmatig ingevoerd en dan die geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-10 16:45
Ik heb gewoon de simkaart er in gedaan en verder niets. Volgens mij werkt het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hallo,

Ik wil een VPN tunnel instellen op mijn Nexus 5, maar zodra ik op "VPN" klik moet ik een wachtwoord voor referentieopslag opgeven. De melding is: "Typ het wachtwoord voor referentieopslag.". Ik heb echter geen idee om welk wachtwoord het gaat. Het Google account wachtwoord is het niet en bij het te vaak fout opgeven van het wachtwoord wordt de interne opslag gewist...

Weet iemand om welk wachtwoord het hier gaat..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 08:29
pitchdown schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:12:
Ik merk dat ik binnen vanilla android minder email-synchronisatie-instellingen heb.
Ik wil bv. een bepaalde exchange-mailbox alleen in het weekend laten synchroniseren.

iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:00
Heb nu een paar dagen ART (Android Runtime) aangezet IPV Dalvik en ik zie een zeer grote improvement in mijn batterijduur over de gehele dag (25% ongeveer.). Lijkt ook of de telefoon een stuk snappier en sneller is dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 16:42
Req- schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:16:
Heb nu een paar dagen ART (Android Runtime) aangezet IPV Dalvik en ik zie een zeer grote improvement in mijn batterijduur over de gehele dag (25% ongeveer.). Lijkt ook of de telefoon een stuk snappier en sneller is dan voorheen.
Ik heb het ook aangezet na het lezen van jouw bericht. Ben benieuwd naar de accuduur want ik was er al positief over maar hoe meer hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
joachim schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:54:

Ik zit bij Mobile Vikings en betaal €10/maand (prepaid sim), daar krijg ik dit voor: €10 op mijn simkaart, 500mb gratis data (4G in de grootsteden),
Is dat België of Nederland. Indien België en je zit in een van de grootsteden op 4G, krijg jij dit dan ook te zien op je toestel bij het dataicoontje?
Bij mij is het altijd E (Edge) of H (HSDPA gok ik), maar nooit 3G of 4G, en vroeg me af of dit bij anderen verschillend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Yohsoog schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:19:
[...]

Is dat België of Nederland. Indien België en je zit in een van de grootsteden op 4G, krijg jij dit dan ook te zien op je toestel bij het dataicoontje?
Bij mij is het altijd E (Edge) of H (HSDPA gok ik), maar nooit 3G of 4G, en vroeg me af of dit bij anderen verschillend was.
België. Ik krijg 4G als icoon als er 4G is, anders een H of E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb wat berichten verhuist naar Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen, er waren wat mensen in de war qua topic :)

Dit topic is om het toestel te bespreken, geen prijzen of levertijden.
Kijk in de topicwaarschuwing voor de bijbehorende topics.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Herkent iemand het volgende issue;

ik heb een persoonlijke beltoon ingesteld voor mijn vrouw.

Echter als ik nu van haar een Whatsapp krijg dan speelt hij die ringtone af, terwijl ik de ringtone alleen wil als ze belt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:10
Is volgens mij een android issue. Zwager van mij klaagde er onlangs ook over helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
ProudElm schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:21:
Is volgens mij een android issue. Zwager van mij klaagde er onlangs ook over helaas.
Kak.

Sinds 4.4 dan? Had dat met JB zeker niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 15:42
Capo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:39:

Hangt van je dopjes af, maar ik vind er prima geluid uit komen. Gebruik de koptelefoon van mijn vorige telefoon (samsung Galaxy S3) en die geeft best een aardig geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:17
Batsu schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:10:
Herkent iemand het volgende issue;

ik heb een persoonlijke beltoon ingesteld voor mijn vrouw.

Echter als ik nu van haar een Whatsapp krijg dan speelt hij die ringtone af, terwijl ik de ringtone alleen wil als ze belt....
Binnen Whatsapp onder [Instellingen] [Meldingen] staat een vinkje 'Beltoon van contact'.
Dat doet precies wat jij omschrijft. Staat dat niet toevallig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Dirtbiter schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:35:
[...]

Binnen Whatsapp onder [Instellingen] [Meldingen] staat een vinkje 'Beltoon van contact'.
Dat doet precies wat jij omschrijft. Staat dat niet toevallig aan?
Held!

Dat was het ja, suf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris84
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 20:12
ik meen te hebben gezien in een promotie filmpje van de nexus 5 dat het mogelijk is om dual screen te heben(zoals een aantal galaxy s toestellen hebben).

kan dit op de (stock)nexus 5 of heb ik dit verkeerd onthouden?

edit: halo icm xposed framework 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Joris84 op 08-01-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-10 16:09

Nikeo

Jawelles

De nexus 5 van mijn vriendin (312 wit via belsimpel) had last van een irritante battery drain. Het bleek dat chrome in een aantal sandboxed processen toch zo'n 40% batterij opslurpte. Chrome maar uitgezet en de stock browser geinstalleerd. Nu haalt ze zo'n 4 uur schermtijd. Toch jammer dat dit weer zo'n typische kuur is. Je moet toch out of the box weer wat gaan klooien voor het helemaal naar je zin is. Ik hoop niet dat er mensen zijn die hier ook last van hebben en altijd maar blijven denken dat dit dan normaal zou zijn voor deze telefoon. Het gaat om deze bug http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2575649

Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/13/12/19/thumbnail/qu5aru8u.jpg
Zo zag het er dan uit

Het is een bloedsnelle telefoon. Ik heb zelf een galaxy nexus en het verschil is heel groot. Toch zou ik nog niet willen/hoeven ruilen. De gnex doet het nog goed maar het kriebelt wel om te upgraden.

[ Voor 21% gewijzigd door Nikeo op 08-01-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:28
Ik gebruik niet de stock mail, maar aqua mail. Daar kun je wel veel dingen instellen. Is gratis, tenzij je veel mail accounts wilt synchroniseren.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
ginod schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:44:
[...]

Ik gebruik niet de stock mail, maar aqua mail. Daar kun je wel veel dingen instellen. Is gratis, tenzij je veel mail accounts wilt synchroniseren.
Ik heb Aqua ook er even opgezet.
Waar kan je volgens jou aangeven dat een mailbox alleen in het weekend kan syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:28
Volgens mij bij Settings en dan Night and Weekends. Het is eigenlijk "the other way around" maar volgens mij moet je hier wel wat vinden. Of het precies ook volgens jouw vraag kan, durf ik niet te zeggen.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
ginod schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:58:
Volgens mij bij Settings en dan Night and Weekends. Het is eigenlijk "the other way around" maar volgens mij moet je hier wel wat vinden. Of het precies ook volgens jouw vraag kan, durf ik niet te zeggen.
Het zou inderdaad in deze hoek moeten zitten.
Maar zoals ik het lees, kan je vooral in de nacht/weekend geen mail laten syncen. Dit terwijl ik juist het ongekeerde zoek (in het weekend, en doordeweeks vanaf 17.00).

Iemand misschien nog een optie voor android kitkat?

Zou het op een of andere manier mogelijk zijn om de "samsung mail-app" te activeren op nexus 5?

[ Voor 7% gewijzigd door pitchdown op 08-01-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het trouwens irritant dat de beeldhoek van de camera veel groter is dan wat je te zien krijgt op het scherm. Erg onhandig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Vandaag 2de Nexus 5 gekregen omdat de eerste maar al te veel rammelde. Weer 311K batch gekregen en bij deze rammelt niks alles ziet er superieur uit. Toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
ben op zoek naar een batterij LED Notifications wanneer deze oplaad en opgeladen is ,maar die niet pinkt.
Heb licht flow geprobeerd maar led is niet zo stabiel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:32
Hier ook 2e nexus binnen. Nu tevreden :D
Meteen maar unlocken en rooten.. :P

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:06:
Wat is het trouwens irritant dat de beeldhoek van de camera veel groter is dan wat je te zien krijgt op het scherm. Erg onhandig..
Inderdaad, daar erger ik me echt kapot aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Luigi0
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-06-2015
Sinds kort draai ik ART. Geen verschil gemerkt in snelheid noch vloeiendheid. Het lijkt nog veel effect te hebben. Ook op de batterij duur lijkt het niet tot nauwelijks effect te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49
Dujardinn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:31:
[...]

Mag ik vragen wat jij dan allemaal aan/uit hebt staan? Ik zit ook geen uren op mijn N5. Ik haal echter de 2 dagen (48 uur) steeds net niet (ong. 40 uur met ong. 3,5 tot 4 uur screen on time). Ik zit veel op WIFi. Google Now en Hang-outs staan uit (ik gebruik 8SMS). Daarnaast heb ik DU Battery Saver geinstaleerd en scherm op automatisch staan.
Dat is wel echt heel erg goede batterylife hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 23:56
Ik sta op het punt om ook een witte Nexus 5 aan te schaffen.

Zijn er mensen die me kunnen vertellen hoe de witte achterkant er uit ziet na twee maanden gebruik?
Nog steeds even strak als bij aanschaf, of begint het al wat vies te worden?

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattH
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04-2022

MattH

MIAUW!

Bij mij witte (binnengekomen een paar dagen na de releasedag) zijn inmiddels een paar kleine krasjes te zien op de rechteronderhoek. Maar dat alleen als je er schuin opkijkt met reflecterend licht. Ik heb hem standaard in mijn zak zonder andere dingen, maar ook zonder case of hoesje. In daglicht ziet hij er nog exact zo uit als toen ik hem net had.

Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MattH schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:51:
Bij mij witte (binnengekomen een paar dagen na de releasedag) zijn inmiddels een paar kleine krasjes te zien op de rechteronderhoek. Maar dat alleen als je er schuin opkijkt met reflecterend licht. Ik heb hem standaard in mijn zak zonder andere dingen, maar ook zonder case of hoesje. In daglicht ziet hij er nog exact zo uit als toen ik hem net had.
Bij mijn witte ook al een paar krasjes helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Redbull4u schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:32:
Ik sta op het punt om ook een witte Nexus 5 aan te schaffen.

Zijn er mensen die me kunnen vertellen hoe de witte achterkant er uit ziet na twee maanden gebruik?
Nog steeds even strak als bij aanschaf, of begint het al wat vies te worden?
Bij mij even strak als bij aanschaf. Zonder hoesje, gewoon in mijn broekzak of jaszak gebruikt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
pitchdown schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:50:
[...]

Ik heb Aqua ook er even opgezet.
Waar kan je volgens jou aangeven dat een mailbox alleen in het weekend kan syncen?
Heb nog even zitten zoeken, maar nog steeds geen oplossing gevonden voor het syncen van een exchange-mailbox voor alleen in het weekend en in de avond.

Iemand die hiervoor nog een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:07:
[...]

Bij mij even strak als bij aanschaf. Zonder hoesje, gewoon in mijn broekzak of jaszak gebruikt.
Hier ook, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 23:56
Het wordt dus een witte! Bedankt voor de reacties.

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:02
pitchdown schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:45:
[...]

Heb nog even zitten zoeken, maar nog steeds geen oplossing gevonden voor het syncen van een exchange-mailbox voor alleen in het weekend en in de avond.

Iemand die hiervoor nog een oplossing voor weet?
Er zijn echt een hoop exchange apps. Heb je bijv al gekeken naar Touchdown?
Google Play: TouchDown for Smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
ik gebruik sinds kort ook ART maar voor mijn gevoel is hij alleen maar langzamer geworden in plaats van sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
mb1234 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:15:
ik gebruik sinds kort ook ART maar voor mijn gevoel is hij alleen maar langzamer geworden in plaats van sneller.
Hier ook... Facebook start bijvoorbeeld langzamer op.

Ik laat het toch maar staan want ik heb geen rare dingen gemerkt, alles werkt gewoon. Alleen af en toe zo'n crash report, ik weet niet eens waarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Waarom zou je die ART gebruiken eigenlijk?
Het is nog niet 'af', en de nexus 5 is standaard toch ook al super snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van veel zichtbaar vuil/stof tussen het scherm en de behuizing, en met name onderkant van de telefoon? Is er een manier om dit een beetje te reduceren, zodat de witte pluisjes die ik er nu bv heb zitten minder zichtbaar te krijgen. Of beter maar mee rust laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:16
Ik vind het gebruik van ART alleen maar beter dan Dalvik. Overgang naar andere apps gaat sneller, vensters openen en sluiten ook sneller*. Het is stabiel en geeft een betere accu duur.

*Het scheelt misschien een paar milliseconden, maar voor het gevoel gaat het net even lekkerder dan op Dalvik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:49:
Hebben jullie ook last van veel zichtbaar vuil/stof tussen het scherm en de behuizing, en met name onderkant van de telefoon? Is er een manier om dit een beetje te reduceren, zodat de witte pluisjes die ik er nu bv heb zitten minder zichtbaar te krijgen. Of beter maar mee rust laten?
Als je even verder had gekeken in dit topic kun je vinden hoe je dit snel kan oplossen.

spoiler:
stukje papier erlangs halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 19:26

fv

-------------------> hiero

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:06:
Dat is alleen in portrait mode, niet in landscape.

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Bas schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:05:
[...]

Als je even verder had gekeken in dit topic kun je vinden hoe je dit snel kan oplossen.

spoiler:
stukje papier erlangs halen ;)
Stom, want ik besef me nu net dat ik dat idd al een tijdje terug heb gelezen hier 8)7
Echter ben ik wel bang dat ik het alleen maar dieper mijn telefoon in duw. Al kreeg ik het pluisje er wel mooi uitgewipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 10:37
Heel vreemd probleem, de app buienalarm loopt steeds vast op me N5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook eindelijk mijn Nexus 5 gisteren binnen gekregen :)
Echt een super snel ding!

Heeft er iemand nog aan te raden apps naast het standaard gebeuren om de telefoon nog beter te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:57
Ik heb vandaag ook de Nexus bij de lokale Saturn gekocht.
De zwarte, 312K batch versie. Werkt allemaal lekker snel, ik wacht alleen nog op m'n Nillkin screenprotector. Bumper van Cruzerlite kwam vandaag ook met de post aan, dus dat kwam goed uit.
Heb Lightflow al geinstalleerd zoals ik hier vaak heb gelezen. Alleen jammer dat je het moet kopen als je alle functies wil gebruiken zoals Whatsapp of Facebook.
Ik heb ook een Barometer app erop gezet, de N5 bevat een barometer dus gelijk maar eventjes geprobeerd.
En het werkt ook nog eens 8) . Ik vind het telefoonboek (de blauwe telefoonhoorn) wel een beetje raar, ik krijg eerst m'n favoriete contactpersonen te zien. En helemaal onderaan staat dan "Alle Contacten". Kan ik dit veranderen zodat gelijk alle contacten tevoor schijn komen? Of kan dat alleen met de "Contacten app" die er ook standaard opstaat.

Hij hangt nu aan de lader met daydreaming aan O-) .

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
PM_Petrol schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:55:
Ik heb vandaag ook de Nexus bij de lokale Saturn gekocht.
De zwarte, 312K batch versie. Werkt allemaal lekker snel, ik wacht alleen nog op m'n Nillkin screenprotector. Bumper van Cruzerlite kwam vandaag ook met de post aan, dus dat kwam goed uit.
Heb Lightflow al geinstalleerd zoals ik hier vaak heb gelezen. Alleen jammer dat je het moet kopen als je alle functies wil gebruiken zoals Whatsapp of Facebook.
Ik heb ook een Barometer app erop gezet, de N5 bevat een barometer dus gelijk maar eventjes geprobeerd.
En het werkt ook nog eens 8) . Ik vind het telefoonboek (de blauwe telefoonhoorn) wel een beetje raar, ik krijg eerst m'n favoriete contactpersonen te zien. En helemaal onderaan staat dan "Alle Contacten". Kan ik dit veranderen zodat gelijk alle contacten tevoor schijn komen? Of kan dat alleen met de "Contacten app" die er ook standaard opstaat.

Hij hangt nu aan de lader met daydreaming aan O-) .
Welke barometer heb je erop gezet en werkt deze goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-08 14:45

Erikz.nl

professioneel prutser

Jassy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:26:
Ik heb een 312K zonder rammelende knoppen maar met kleine speakergaten...
Zo heb ik een 311K versie met precies hetzelfde: kleine speakergate, goede knoppen en geen gelig scherm.

Er lijkt geen pijl op te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:57
Albert020 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:20:
[...]

SyPressure, de barometer zelf werkt goed. Als ik m'n toestel verder omhoog hou daalt de druk een beetje. En verder omlaag dan stijgt de luchtdruk wat, zoals het in werkelijkheid ook is. Hij is wel erg precies als die hoogteverschillen van enkele centimeters al opmerkt.
De altitudemeter werkt niet, want daar moet je voor betalen. Ik heb een widget geplaatst waarmee je constant de gemiddelde luchtdruk ziet. Na op z'n minst 1 uur heb je een trend in de app. En je kan ook realtime de luchtdruk meten in de app. Wel grappig eigenlijk :+

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:13
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:49:
Jep heeeeeeel irritant :'( Haal het elke keer maar weg met hoekje van een velletje papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 17:03

Wurtul

simon says.....

Albert020 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:53:
Heb ik ook continue last van. Heb nog geen oplossing gevonden hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Albert020 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:53:
FC? Had ik ook last van, maar alleen thuis. Locatie was ook niet helemaal goed. LG G2 op dezelfde locatie had hetzelfde probleem. Maar sinds de locatie weer correct is, heb ik ook geen FC meer.
Albert020 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:20:
[...]

Simpele app: Google Play: AtmosphereLogger

[ Voor 28% gewijzigd door jelmervos op 10-01-2014 09:05 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds 2 dagen eindelijk mijn nexus ma heb 2 gekke dingen:

Ik heb dus een geluidje (uit de lijst) ingesteld voor mijn binnenkomende sms berichten.
maar als ik dan een sms krijg dan hoor ik iets heel anders (weet niet precies hoe ik dit moet omschrijven)
het is dus geen andere melodie uit de lijst maar het komt erop neer dat het lijkt alsof op dat moment de speaker kapot is hoewel hij alle geluiden uit de lijst perfect speelt.
denk dat dit probleem bij textra ligt...

2de gekke probleem is met light flow:
ik heb dus ingesteld dat als ik een sms krijg dat het lampje blauw moet branden.
en dat werkt ook maar als ik mijn sms gelezen heb, blijft hij knipperen...krijg het niet weg...

iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:53

TMV

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:45:
2de gekke probleem is met light flow:
ik heb dus ingesteld dat als ik een sms krijg dat het lampje blauw moet branden.
en dat werkt ook maar als ik mijn sms gelezen heb, blijft hij knipperen...krijg het niet weg...

iemand een idee?
"Clear notification style" wel goed ingesteld voor die melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMV schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:57:
[...]

ahh dat was dus het probleem...hartelijk bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV

TMV

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:03:
[...]

ahh dat was dus het probleem...hartelijk bedankt :-)
np :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het eigenlijk ook mogelijk om met bv apex launcher als je de achtergrond wijzigt...om de achtergrond dan ook volledig tot onder te laten lopen? dus dat de menuknoppen ook mee in de achtergrond zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV

TMV

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:07:
is het eigenlijk ook mogelijk om met bv apex launcher als je de achtergrond wijzigt...om de achtergrond dan ook volledig tot onder te laten lopen? dus dat de menuknoppen ook mee in de achtergrond zitten?
Geen idee of het überhaupt mogelijk is om de menuknoppen te verbergen/transparant te maken op de homescreens.. Gebruik zelf Apex, maar nog nooit zo'n optie tegengekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:49

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Ik loop tegen het volgende aan, mijn google agenda doet op 1 of andere manier niet goed syncen, want alle gebeurtenissen van vorig jaar, die op jaarlijks terugkerend staan, zie ik in dit jaar opeens niet verschijnen, terwijl er wel gewoon automatisch gesynced is.
Iemand enig idee hoe dat kan ??
Verders overigens een zeer tevreden gebruiker !!

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:07:
Geen idee hoe dat met Apex zit, maar dit kan wel gewoon bij Nova Launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Geen idee hoe dat met Apex zit, maar dit kan wel gewoon bij Nova Launcher.
mag ik dan vragen hoe je dit precies doet bij nova?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFJB
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 20:29
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:21:
[...]

mag ik dan vragen hoe je dit precies doet bij nova?
Nova instellingen > Uiterlijk en gedrag > en dan helemaal onderaan de optie voor transparante notificatiebalk (en gelijkertijd ook de onderste knoppen transparant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:00
joachim schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:28:
Waarom zou je die ART gebruiken eigenlijk?
Het is nog niet 'af', en de nexus 5 is standaard toch ook al super snel?
Zeker waar maar het is een sneller alternatief die er bij voor heeft gezorgd dat mijn batterij een stuk langer meegaat. Plus de meeste apps laden sneller door de AOT-Compiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFJB schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:32:
[...]

Nova instellingen > Uiterlijk en gedrag > en dan helemaal onderaan de optie voor transparante notificatiebalk (en gelijkertijd ook de onderste knoppen transparant)
ik had deze allebei al aangevinkt maar dit werkt nog steeds niet (daarom dat ik het vroeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrome er afgegooid, Next Browser geïnstalleerd. DuckDuckGo voor search geïnstalleerd. Nu wil ik eigenlijk enkel de Google zoekbalk van mijn homescreens halen, maar lijkt er op dat ik daar een andere launcher voor moet hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
TMV schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:57:
[...]

Heb het zelfde, waar kan ik dit aanvinken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV

TMV

Albert020 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:59:
[...]

Heb het zelfde, waar kan ik dit aanvinken ?
Notifications => gewenste notificatie => notification tab

kan niet missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
  • Laatst online: 04-07 08:54
Heb nu ook sinds een week mijn N5 black 312K en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben :)
Was eigenlijk niet van plan om een nieuwe te kopen, maar toen mijn scherm van mijn Galaxy S4 sneuvelde, had ik geen zin om 250€ te betalen voor een nieuw scherm + plaatsing, dan maar een N5
MrFJB schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:32:
[...]

Ha Thanks, dit was ik nog aan het zoeken :)

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
TMV schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:01:
[...]

Notifications => gewenste notificatie => notification tab

kan niet missen :)
Gevonden, bedankt ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Albert020 op 10-01-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olaf133 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:13:
Heb nu ook sinds een week mijn N5 black 312K en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben :)
Was eigenlijk niet van plan om een nieuwe te kopen, maar toen mijn scherm van mijn Galaxy S4 sneuvelde, had ik geen zin om 250€ te betalen voor een nieuw scherm + plaatsing, dan maar een N5

[...]

Ha Thanks, dit was ik nog aan het zoeken :)
is dit gelukt bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
Ja, heb wel nova premium, en voor de rest de stock rom, misschien ligt het daar aan...

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olaf133 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:25:
[...]

Ja, heb wel nova premium, en voor de rest de stock rom, misschien ligt het daar aan...
heb ook nova prime en stock rom...
mijn notificatiebalk is doorzichtig maar de onderste knoppen blijven staan in een zwarte balk...
mijn achtergrond loopt dus tot aan de menuknoppen, dus niet helemaal tot onder...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:27:
[...]

heb ook nova prime en stock rom...
mijn notificatiebalk is doorzichtig maar de onderste knoppen blijven staan in een zwarte balk...
mijn achtergrond loopt dus tot aan de menuknoppen, dus niet helemaal tot onder...
En dat is ook zo bij de stock wallpapers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:41:
[...]

ahhh...nee daar is dat dus niet bij...maar waar zit het verschil dan?
een stockafbeelding is toch even groot als een andere afbeelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
Ken. schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Ha, daar zat dus het verschil bij mij, had inderdaad een andere wallpaper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Aan de onderkant zitten 2 speakers lijkt, ik neem aan de links de speakers is en recht een microfoontje ?

*** edit ***

Ben er al uit, klopt wat ik zei...

[ Voor 73% gewijzigd door Albert020 op 10-01-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:42:
[...]

ahhh...nee daar is dat dus niet bij...maar waar zit het verschil dan?
een stockafbeelding is toch even groot als een andere afbeelding?
Niet per definitie natuurlijk. Een andere afbeelding kan immers ook kleiner zijn :)
Misschien heb je nog een oude versie van Nova? Ik zou het verder niet weten anders.
Heb Nova laatst nog op de N5 van mijn vrouw gezet en daar heeft ze zelf een eigen foto als bg genomen die netjes onder de knoppen doorloopt.
olaf133 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Ha, daar zat dus het verschil bij mij, had inderdaad een andere wallpaper...
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Sinds een week of 2 gaat mijn accu opeens veel sneller dan voorheen. Normaal kwam ik er makkelijk de dag mee door, nu moet ik hem op werk opladen omdat ik anders rond 4/5 uur helemaal leeg ben. Meer mensen met dit probleem?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:06:
[...]

Niet per definitie natuurlijk. Een andere afbeelding kan immers ook kleiner zijn :)
Misschien heb je nog een oude versie van Nova? Ik zou het verder niet weten anders.
Heb Nova laatst nog op de N5 van mijn vrouw gezet en daar heeft ze zelf een eigen foto als bg genomen die netjes onder de knoppen doorloopt.

[...]

Nice :)
heb de laatste versie van nova maar bij apex is het ook zo...stockafbeelding doet het ook en een andere afbeelding niet...
nu moet ik er dus nog achterkomen hoe groot een stockafbeelding precies is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:32
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:09:
[...]

heb de laatste versie van nova maar bij apex is het ook zo...stockafbeelding doet het ook en een andere afbeelding niet...
nu moet ik er dus nog achterkomen hoe groot een stockafbeelding precies is...
Quoi? Gewoon een eigen wallpaper kiezen en probleem opgelost toch? :)
Ben trouwens nog nooit zo blij geweest met Nova launcher als nu met kitkat. Standaard launcher was me echt te sloom qua animaties en veel te grote pictogrammen!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:24
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:47:
Chrome er afgegooid, Next Browser geïnstalleerd. DuckDuckGo voor search geïnstalleerd. Nu wil ik eigenlijk enkel de Google zoekbalk van mijn homescreens halen, maar lijkt er op dat ik daar een andere launcher voor moet hebben :/
dat klopt, de default launcher heeft erg weinig instellingen (t.o.v. bv apex en nova).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maardiweb schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:12:
[...]

Quoi? Gewoon een eigen wallpaper kiezen en probleem opgelost toch? :)
Ben trouwens nog nooit zo blij geweest met Nova launcher als nu met kitkat. Standaard launcher was me echt te sloom qua animaties en veel te grote pictogrammen!
nee en eigen wallpaper geraakt niet door de menuknoppen...heb bijna alle "eigen" wallpaper geprobeerd en geen één is in principe groot genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
DennusB schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:09:
Sinds een week of 2 gaat mijn accu opeens veel sneller dan voorheen. Normaal kwam ik er makkelijk de dag mee door, nu moet ik hem op werk opladen omdat ik anders rond 4/5 uur helemaal leeg ben. Meer mensen met dit probleem?
Je moet even kijken of je een app geïnstalleerd die de batterij leeg slurpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
als ik een smsje krijg via hangouts, zie ik alleen het nummer en moet ik vervolgens zelf in mijn contacten lijst de persoon opzoeken wie bij dat nummer hoort.

dit geldt overigens ook voor alternatieve apps als textra en 8sms

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mb1234 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:35:
als ik een smsje krijg via hangouts, zie ik alleen het nummer en moet ik vervolgens zelf in mijn contacten lijst de persoon opzoeken wie bij dat nummer hoort.

dit geldt overigens ook voor alternatieve apps als textra en 8sms

iemand een oplossing?
Heeft AFAIK met de landcode in je contactlist te maken. +31 toevoegen of weghalen (voor NL dan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
ik heb bij sommige nummers wel en sommige nummers niet de landcode ervoor staan, maar geeft bij beide hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Apart. Was bij mij wel de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Ken. schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:50:
Apart. Was bij mij wel de oplossing.
ook vind hij bijvoorbeeld alleen het email adres, als ik bij hangouts bijvoorbeeld kees intyp krijg ik alleen het email adres van kees ervoor en staat het nummer er niet bij. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het nu met elke achtergrond klaar dat de menu knoppen in de wallpaper verwerkt zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:17:
[...]

Je moet even kijken of je een app geïnstalleerd die de batterij leeg slurpt...
In het batterij overzicht zie k niks geks, scherm staat bovenaan ook :( Nog meer ideeën?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Pagina: 1 ... 40 ... 117 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.

Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.

Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.

Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.

Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.