Heb ook een witte 310k, helemaal geen problemen. Het lijkt erop dat de witte variant minder foutjes heeft dan de zwarte
:)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
:)
Verwijderd
Eerst Xposed Framework installeren en dan GravityBox en App ops selecteren in downloads. Daar kan je alle tweaks mee aanbrengen in je vanilla android.Bal0n schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:44:
[...]
Ik vind de aanwezigheid van de Recent Apps button ook wel prima, alleen ik hekel de afwezigheid van een Menu button. Ik wil daar graag snel bij kunnen, en niet eerst naar de bovenkant van het scherm moeten reiken.
Volgens mij zegt de build helemaal niks.Greveldinges schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:06:
Heb ook een witte 310k, helemaal geen problemen. Het lijkt erop dat de witte variant minder foutjes heeft dan de zwarte
Jawel hoor:wezep schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:16:
[...]
Volgens mij zegt de build helemaal niks.
Hier een zwarte 310K en geen last van uitstekende SIM tray.
Volume/power knop zit heel iets los, maar stelt niks voor.
Verwijderd
Ik heb het ook. Lijkt me iets softwarematigs.Richh schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:25:
[...]
Hij doet het wel als ik mijn telefoon uitschakel en dan de oplader aansluit... daarom verwacht ik geen hardware fout eigenlijk, maar ik vind het heel vaag allemaal.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb toch liever een wit scherm dan een geel scherm.Smultie schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:57:
[...]
Jawel hoor:
nieuws: Google past knoppen en speakergrill Nexus 5 aan
Kleinigheidjes, maar toch. Ik snap goed dat mensen nu geen 310k meer willen.
Hier zit al een OTG adapter bij zie ik? Wel een nifty gadget, ik wil ook tzt eens met usb otg gaan pielen. Je schijnt dan ofwel Total Commander met USB plugin te moeten installeren (voor niet geroote phone) om de stick te kunnen benaderen of anders Stickmount (root access).Infinchible schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 08:11:
http://www.saturn.nl/mcs/...9,1083034.html?langId=-11
Iemand ervaring met deze stick? Is dat snel genoeg om FullHD films mee af te spelen? Wel handig om toch nog wat extra capaciteit bij je te hebben. En voor 11 euro een leuke prijs.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Werkt bij mij prima, misschien moet je je TC updaten? En dan via "Computer (drive overview)" er naar toe gaan?MAB The Frisian schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:08:
Kon voorheen met Total Commander files verplaatsen van en naar oa SGS en de G615 maar de Nexus 5 wordt niet herkend door TC.
Iemand ervaringen daarmee en/of oplossingen daarvoor ?
TC is geupdate naar 8.50/14 maar ziet 'm dus niet. N5 staat op PTP en Explorer herkent dan twee dirs, DCIM (leeg) en Pictures, niets op MTP. Had met m'n andere smartphones geen enkel probleem.Sangroid schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:58:
[...]
Werkt bij mij prima, misschien moet je je TC updaten? En dan via "Computer (drive overview)" er naar toe gaan?
Zie je hem wel als gekoppeld apparaat met je Windows explorer? Zo nee, staat de telefoon dan wel op MTP apparaat gekoppeld?
[ Voor 33% gewijzigd door NaN op 04-01-2014 13:21 ]
Req- schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:52:
[...]
Kan een fout zijn met de driver. Ga naar apparaatbeheer en druk op Draagbare apparaten. Verwijder de Nexus 5 driver en druk daarna op Actie>Zoeken naar gewijzigde apparaten. Nu zou hij moeten werken.
Precies. Die nieuwe versies worden enorm over gewaardeerd naar mijn mening.Batsu schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:26:
[...]
Ik heb toch liever een wit scherm dan een geel scherm.
Dan neem ik de "losse" knoppen en zacht (?) geluid wel voor lief.
Ik heb een 310k overigens wit, prima toestel en ken de hierbovengenoemde klachten niet.
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Had ik al een paar maal geprobeerd maar werkt hier niet.cordonbleu schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:26:
Is al een paar keer voorbij gekomen mensen. Op de pc de volgende handelingen uitvoeren zou het moeten oplossen. Bij mij werkt het.
[...]
[ Voor 26% gewijzigd door MAB The Frisian op 04-01-2014 21:41 ]
Heb je al alle meldingen zoals NL Alert en Amber Alert uitgezet via Instellingen > Draadloos...meer > Cell broadcasts?RoelsRules schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:30:
Nog suggesties (anders dan eerder in dit topic vermeld) om batterij te besparen?
[ Voor 50% gewijzigd door SebasFM op 05-01-2014 01:19 ]
Verwijderd
MAB The Frisian schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:11:
[...]
Had ik al een paar maal geprobeerd maar werkt hier niet.
Krijg hier bij Apparaatbeheer een Android device en onder PTP de Nexus 5 bij beeldapparaten.
MTP krijg ik met geen mogelijkheid geïnstalleerd.
_gibeon_ schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:43:
[...]
Dat had ik ook, komt omdat Windows de "verkeerde" driver gebruikt, namelijk ADB ipv gewoon file transfer. Na wat Googlen kwam ik dit tegen: (en dat heeft het voor mij opgelost)
Another way of fixing this on Windows 8: This problem may happen, because you have the Google ADB driver from the Android SDK installed. Windows will pick the ADB driver over the MTP driver, even when USB debugging is turned off on the Nexus 7. It also comes back when you upgrade from Windows 8 to Windows 8.1. To fix this:
Plug the Nexus 7 in and make sure USB mode is set to MTP
Run devmgmt.msc
Locate the ADB driver, which may be under "Android Devices" or "ADB Devices"
Right-click on it and select "Update driver software"
"Browse my computer for driver software"
"Let me pick from a list of device drivers on my computer"
With "Show compatible hardware" checked you should see two drivers under "Model":
"Android ADB Interface"
Either "MTP USB Device" or "Composite USB Device"
Select "MTP/Composite USB Device" (that is, the one that isn't "Android ADB Interface") and click Next.
The device should now appear as an MTP device.
It was confirmed working with the Nexus 7 2013 as well.
"Simkaart aangesloten"mcgloud schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:37:
[...]
Mensen,
Heeft een van jullie soms ook dat de N5 die simkaart niet meer ziet? Ik krijg dan een melding dat de SIM kaart verwijderd is en dat het toestel opnieuw moet opstarten.Dat terwijl ie er gewoon inzit...![]()
Heb het probleem niet meer zo vaak maar goed ben toch benieuwd.
Verwijderd
Ja.pitchdown schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:17:
zijn er mensen die bewust voor de nexus5 gekozen hebben ipv de GS4?
+ chipset van Nexus 5 is beter/nieuwer.Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:25:
[...]
Ja.
- Prijs
- interface
- kwaliteitsgevoel van het materiaalgebruik
- vormgeving toestel
+ de S4 is een Samsung, reden genoeg om hem niet aan te schaffen.
Verwijderd
Vertel, dus de Galaxy Nexus was een rot toestel volgens jou!Donstil schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:02:
[...]
+ de S4 is een Samsung, reden genoeg om hem niet aan te schaffen.
Op je teentjes getrapt?Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:05:
[...]
Vertel, dus de Galaxy Nexus was een rot toestel volgens jou!
Heeft iig het voordeel dat de batterij verwisselbaar is.
[ Voor 9% gewijzigd door Davith78 op 05-01-2014 16:15 ]
Galaxy Nexus draait stock Android, ik denk dat hij echter op Touchwiz doelde.Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:05:
[...]
Vertel, dus de Galaxy Nexus was een rot toestel volgens jou!
Heeft iig het voordeel dat de batterij verwisselbaar is.
Verwijderd
Nee hoor, heb nu nog een S2 helemaal stock, en die schil hindert mij totaal niet. Misschien is hij wat sneller zonder die schil, maar dan mis je toch een aantal handigheidjes die de N5 niet heeft.Davith78 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:08:
[...]
Op je teentjes getrapt?Ik zou geen samsung (galaxy) meer willen ivm de zware schil over stock android en bloatware. En dat de N5 een nieuwere chipset heeft kan een gewoon een legitieme reden zijn om hem aan te schaffen hoor. Btw de batterij kan nog steeds verwisseld worden maar je moet er wat meer moeite voor doen.
Heb ik ook last van! Heel irritant inderdaad!Li1quid schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:46:
Gisteren mijn N5 ontvangen en alles werkt super. Enkel stoor ik mij aan de vibratie, het heeft een 'zeurig' geluidje.
YouTube: Nexus 5 Loud Vibration
Het klinkt net zoals de linkse N5, maar minder luid. Je hoort dat het vibreren niet zo 'zuiver' is. Precies of het motortje heeft moeite met 'op te trekken' en bolt vervolgens weer uit (Beste beschrijving die ik kan geven) . Zet je geluid ook even harder als je het niet goed hoort.
Is dit normaal voor de N5? Persoonljik stoor ik me hier verschrikkelijk aan.
[ Voor 20% gewijzigd door Li1quid op 05-01-2014 19:12 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Gewoon bestellen en dan zie je het vanzelf, er is bijna geen verschil tussen al die batches. Als er al verschil is dan zijn het de luidspeaker gaatjes die een mm groter zijn, of je sim tray is meer verzonken. Ik heb een 310K versie die perfect is, geen gerammel of geel scherm. Mijn vrouw een 312K versie waarvan het scherm een gele gloed heeft (is te verhelpen met een custom kernel). Het rammelen komt dus voor bij alle batches. Eigenlijk is geen ene nexus 5 identiek :-) en moet je gewoon mazzel hebben dat alles perfect is. Een ding weet ik wel, de hardware is allemaal hetzelfde.Amaze86 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:27:
Waar kan de 312k versie bestellen...
[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 05-01-2014 20:12 ]
Ik heb het bij mijn tweede toestel ook dus ik stuur em wel retour. Ik had hier bij mijn eerste geen last van dus neem ik er geen genoegen mee.kikkeraap schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:38:
Net een Nexus gehaald. Leuk toestel alleen wat last van bleeding in de linker hoek. Is dit een reden om te ruilen, hoe gaan winkels hiermee om?
Ik vraag me af wanneer iets een "geel" scherm is. Ik denk eerder dat het een wit scherm is en die andere juist te koel/blauw zijn. Het scherm van de Nexus 5 is juist heel natuurgetrouw. Net zoals veel pc monitors zijn ook vaak veels te koel/blauw. Heb je wel eens een correct gecalibreerde monitor bebeken? Zwart wit foto's zijn ook echt mooi zwart-wit en grijstinten ook. Ik ben benieuwd of die ook net zo mooi zijn op het scherm wat niet "geel" is.Barfman schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:11:
[...]
Gewoon bestellen en dan zie je het vanzelf, er is bijna geen verschil tussen al die batches. Als er al verschil is dan zijn het de luidspeaker gaatjes die een mm groter zijn, of je sim tray is meer verzonken. Ik heb een 310K versie die perfect is, geen gerammel of geel scherm. Mijn vrouw een 312K versie waarvan het scherm een gele gloed heeft (is te verhelpen met een custom kernel). Het rammelen komt dus voor bij alle batches. Eigenlijk is geen ene nexus 5 identiek :-) en moet je gewoon mazzel hebben dat alles perfect is. Een ding weet ik wel, de hardware is allemaal hetzelfde.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Pegasus op 05-01-2014 23:44 ]
heb je er een hoesje om heen zitten? Transparante/witte hoesjes versterken het flitslicht. Soms kan er ook een vinger dichtbij zitten, dat reflecteert ook extra.Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:53:
Heren!
Heb inmiddels een week mijn N5! Super blij mee, echt een top ding. Maaaaaaaar sinds vandaag heb ik iets ontdekt wat ik niet kan verhelpen.
Als ik een foto neem met de flits der bij, wordt het foto heel erg blauw, en soms zie je helemaal niks behalve te felle licht van de flits.
Heeft iemand anders er ook last van?
Heb al andere camera's app geprobeerd maar niks help.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ik heb zelf de akg q460 en hier heb ik nooit problemen mee, mensen kunnen mij goed verstaan. Alleen zijn dit dus geen earbuds. Wellicht zijn de q350 earbuds een optie.Pegasus schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:39:
Sinds 2 weken een Nexus 5 model 311k. Bevalt goed, ook de speaker geeft veel geluid na de update 4.4.2. Alleen kwam er wel achter dat wanneer ik iemand bel met de inline mic van mijn headset, men mij amper verstaat. Schijnt een bekend probleem te zijn. Zie
http://productforums.goog...#!topic/nexus/DbvPiXcyhi4
Iemand een suggestie voor earbuds met inline mic die wel goed verstaanbaar zijn ?
To dare is to do
Verwijderd
Ja heb er een hoesje omheen zitten. Hen natuurlijk ook al zonder geprobeerd. Gisteren later op de avond ben ik weer foto's gaan maken en was het probleem opeens weg. Vind het wel heel wazig! Hopelijk blijft het ook weg!The Wizard schreef op maandag 06 januari 2014 @ 07:46:
[...]
heb je er een hoesje om heen zitten? Transparante/witte hoesjes versterken het flitslicht. Soms kan er ook een vinger dichtbij zitten, dat reflecteert ook extra.
Ik heb versie 310k.joachim schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:21:
Ik ben aan het kijken om een nexus 5 2dehands te kopen. Maar wat zijn nu de dingen waar ik moet op letten?
- Loszittende powerknop / volumeknoppen
- Vibratie die te luid is / niet goed werkt
- Sim tray die uitsteekt
- Versie minstens 311k
- Kleuren van het scherm (lijkt me wel moeilijk te controleren als je geen 2e exemplaar hebt?)
Nog zaken?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Inderdaad, de 310K versie is zeker niet slechter. De hardware is het gewoon identiek, en het enige wat anders is is de simtray die meer verzonken is en de knoppen zitten vaster (schijnt?). Maar mijn 310K versie is ook gewoon goed, lees dit topic maar eens, we worden een beetje gek gemaakt door verschillende batches, en mensen geloven graag dat een andere batch beter is terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Het is maar net in welk land en welke fabriek ze gemaakt worden, daar zitten af en toe verschillen in.Richh schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:03:
Ik zou letten op de knoppen, de tray, en eventuele dode pixels. Volgens mij is de 310K-versie niet per definitie minder, ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 06-01-2014 15:24 ]
En natuurlijk de speaker- en micgaten die íets groter zijn.Barfman schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:23:
[...]
Inderdaad, de 310K versie is zeker niet slechter. De hardware is het gewoon identiek, en het enige wat anders is is de simtray die meer verzonken is en de knoppen zitten vaster (schijnt?).
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door Ken. op 06-01-2014 16:06 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 19:11 ]
Verwijderd
heb ik gedaan en kom nog iemand tegen die vermeld dat opnieuw opstarten maar een tijdelijke oplossing is .
Ligt eraan wat je er zoal mee doet overdag; ik heb afgelopen week met gemak 2 dagen gehaald (2/2.5 uur schermtijd).barcawinner schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:08:
Kom je met een Nexus 5 door de dag, of moet hij rond etenstijd al aan het infuus?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Zou nooit verlengen met een Nexus 5 met 2 jaarVis schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:26:
Nou ik mag dus eind deze maand ook verlengen, en kom van een GN af, en was van plan om weer een Nexus te nemen, want i love stock Android maaannn
Maar, als ik al deze verhalen hoor over de 'loterij' dat je geluk moet hebben om een goed exemplaar te krijgen...
En hoe zit t met t scherm? Ik wil gewoon een keurig wit scherm hebben, en geen gele...
Is t net zoals de ipad Air ? Die had ook al last van gele randen...
Pff lastige keuze weer, vooral omdat ik voor 2 jaar ga verlengen...
Oké, misschien even vergeten erbij te zeggen dat ik echt nooit een losse smartphone zal kopen van boven de 300 euro... Ik vind dat namelijk echt zonde geld, en een veel te groot bedrag voor een telefoon!Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 00:06:
[...]
Zou nooit verlengen met een Nexus 5 met 2 jaarkoop hem dan lekker los en pak een sim only want dat scheelt je echt behoorlijk veel.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat is natuurlijk wel een vreemde redenatie. Inderdaad je bent in een keer wat meer geld kwijt maar aan het einde van een en zeker na twee jaar heb je er dik op verdiend door veel geld te besparen!! Ik zou toch het rekensommetje eens maken als ik jou was....Vis schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 06:48:
[...]
Oké, misschien even vergeten erbij te zeggen dat ik echt nooit een losse smartphone zal kopen van boven de 300 euro... Ik vind dat namelijk echt zonde geld, en een veel te groot bedrag voor een telefoon!
Dan maar liever op abo basis, is wel wat meer uiteindelijk, maar ik merk t wel minder in m'n portemonnee
Het is en blijft een luxe product, zo'n smartphone... Maar om nou een fiks bedrag neer te leggen ervoor, + sim only ben je nog aardig wat knaken kwijt...
Daarom verleng ik al jaren
Nee hoor dat is niet zo.AMD1800 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:46:
Ik zit er over te denken om dit toestel aan te schaffen. Ik twijfel echter doordat er wel erg veel mis mee lijkt te zijn. Hoe zit dit nou? Is er nou echt zo veel mis, of is dit bij andere telefoons ook wel zo?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
<Zinloze tekst hier>
En ik een 312K met grotere speakergaten, maar met een rammelende on/off knop.Jassy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:26:
Ik heb een 312K zonder rammelende knoppen maar met kleine speakergaten...
10 * 370 Wp // 2x Daikin RXP35M / FTXM35R
De Nexus 5 is gewoon een prima high-end toestel. Zoals andere tweakers al aangegeven hebben het is niet voor niets dat de Nexus in diverse reviews zo goed uit de bus komt. Klagers zijn er altijd. Ik heb echter het idee dat er op dit forum veel mensen zitten die bij het kleinste innieminie puntje, die waarschijnlijk een "gemiddelde gebruiker" echt nooit zou zijn opgevallen, meteen beginnen te jammeren.AMD1800 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:46:
Ik zit er over te denken om dit toestel aan te schaffen. Ik twijfel echter doordat er wel erg veel mis mee lijkt te zijn. Hoe zit dit nou? Is er nou echt zo veel mis, of is dit bij andere telefoons ook wel zo?
Mag ik vragen wat jij dan allemaal aan/uit hebt staan? Ik zit ook geen uren op mijn N5. Ik haal echter de 2 dagen (48 uur) steeds net niet (ong. 40 uur met ong. 3,5 tot 4 uur screen on time). Ik zit veel op WIFi. Google Now en Hang-outs staan uit (ik gebruik 8SMS). Daarnaast heb ik DU Battery Saver geinstaleerd en scherm op automatisch staan.Sangroid schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:30:
Ik ben iemand die niet de hele dag met zijn telefoon zit te spelen, met de batterij haal ik dan 2,5 dag.
Verwijderd
Tele 2 abonnement 2 jaar verlengen (als dat nou toevallig de provider was) 26 eu per maand + toestel gratis = 624 euBatsu schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:16:
[...]
Dat is natuurlijk wel een vreemde redenatie. Inderdaad je bent in een keer wat meer geld kwijt maar aan het einde van een en zeker na twee jaar heb je er dik op verdiend door veel geld te besparen!! Ik zou toch het rekensommetje eens maken als ik jou was....
Wifi staat aan, alle synchronisatie (Hangouts, mail, agenda enz.), Google Now staat dan wel uit. Ik denk dat jou screentime al hoger is dan de mijne. Maar daar heb ik nooit zo op gelet.Dujardinn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:31:
[...]
Mag ik vragen wat jij dan allemaal aan/uit hebt staan? Ik zit ook geen uren op mijn N5. Ik haal echter de 2 dagen (48 uur) steeds net niet (ong. 40 uur met ong. 3,5 tot 4 uur screen on time). Ik zit veel op WIFi. Google Now en Hang-outs staan uit (ik gebruik 8SMS). Daarnaast heb ik DU Battery Saver geinstaleerd en scherm op automatisch staan.
<Zinloze tekst hier>
wat voor abo wil je aan belminuten e.d.?Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:56:
[...]
Tele 2 abonnement 2 jaar verlengen (als dat nou toevallig de provider was) 26 eu per maand + toestel gratis = 624 eu
Als jij voor mij een sim only abonnement kunt vinden waar je over twee jaar (624 - 399 = 225 eu) dik minder betaalt make my day! Voor minder dan 9,37 zijn zeker sim-only's te vinden, maar het is niet zo dat je dik verdiend. Daarnaast is het voor sommige armoedzaaiers (waaronder ikzelf) gewoon makkelijker om de pijn te verspreiden.
Accu's van tegenwoordig hebben daar een bescherming voor. Die sluiten zichzelf als het ware af, zodra ze helemaal vol zitten. Je kunt 'm dus rustig laten zitten 's nachts.1475paul schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:40:
Heb ook een N5 perfect heel tevreden,maar heb een vraagje.
Als je de n5 oplaad mag deze dan in het stopkontakt blijven of moet men deze verwjderen zodra hij 100% is opgeladen,of speelt dit geen rol voor de batterij?
Aan het stopcontact laten hangen maakt totaal niks uit, voor geen enkele smartphone overigens. Tenzij je hem continue aan de lader laat zitten en nooit voldoende laat ontladen dan kan dat negatieve gevolgen hebben voor de levensduur van de accu. Als de 100% gehaald is gaat hij nog even 'druppelladen' en dan stopt hij vanzelf.1475paul schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:40:
Heb ook een N5 perfect heel tevreden,maar heb een vraagje.
Als je de n5 oplaad mag deze dan in het stopkontakt blijven of moet men deze verwjderen zodra hij 100% is opgeladen,of speelt dit geen rol voor de batterij?
[ Voor 13% gewijzigd door Davith78 op 07-01-2014 17:33 ]
Goeie vraag, ik gebruik zelf ook batteryguru en ik was hier ook benieuwd naar. Ik weet eigenlijk niet of de app werkelijk iets verbetert omdat ik geen referentiekader heb hoe het is zonder die app. Het was een van de eerste dingen die ik installeerde nadat ik de phone in mijn bezit had. Het rare is trouwens dat BG continue aangeeft dat de locatie service aangezet moet worden voor nog meer batterijbesparing (deze heb ik standaard uit staan). De logica hiervan snap ik echt nietDujardinn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:38:
Gebruikt iemand toevallig Qualcomm's BatteryGuru? Zo ja, hoe zijn je ervaringen hiermee?
Weet iemand ook of dergelijk programma samengaat met een andere battery saver (DU bijvoorbeeld) of komen die in conflict met elkaar?
[ Voor 5% gewijzigd door Davith78 op 07-01-2014 18:07 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq