Deze app heb ik tot 3x toe geprobeerd. Conclusie:
- Werkt vaak niet zoals ingesteld
- Zuipt batterij. Soms wel tot 20% van het dag gebruik.
In ander nieuws; gisteren de update van google binnen gekregen.
Wat ik las was dat de camera updates heeft gehad. Hij voelt nu inderdaad wat sneller aan. Hoop dat de crashes ook zijn gefixt. Of via de camera zelf, of in app (snapshot, whatsapp) had de camera vaak de neiging om geen beeld te vertonen of verticale groene strepen op een zwart scherm. Dit gebeurde zeer vaak!
Daarnaast hoop ik ook dat de volgende dingen zijn opgelost
- Niet meedraaien van het scherm in een app. Vaak een game.
- Verkeerde kleur notificatielichtje; whatsapp wordt soms gewoon als wit weergegeven.
- De balk bovenin die soms helemaal zwart is i.p.v. half doorzichtig.
- Veel vastlopende apps; van whatsapp, tot snapshot, tot gmail.
- Muziekapp van google laat soms het volgende nummer niet horen. Je krijgt dan geen geluid. Naar volgende en terug verhelpt het of in de app handmatig een paar seconden vooruit/achteruit gaan.
- Patroon swipen om te unlocken werkt soms de eerste seconde of 2 niet als je het scherm aanzet.
- Wanneer ik opneem hoort de ander mij wel, maar ik hoor zelf helemaal niks! Als je hem dan op luidspreker hoor je de andere wel. Dit is ZEER vervelend! edit: Dit is gelukkig niet altijd. Zelf bellen werkt wel altijd.
Misschien dat ik nu nog een paar dingen vergeet... ik had zo gehoopt dat stock android gewoon lekker zou lopen, maar dit begint mijn android ervaring echt te verpesten.
Oja, vergeet helemaal de accu. Met een helderheid van +/- 30% haal ik tot 4 uur schermtijd. Dat samen met de usual stuff als wat browsen, muziek luisteren, whatsappen en emailen draint mijn batterij na 12 tot 14 uur helemaal leeg.
Niet eens een dag...
[
Voor 7% gewijzigd door
Freakster86 op 13-12-2013 12:45
]