Potverdorrie ruil ik mijn samsung met een nexus omdat ik het lange wachten zat, krijgt nu iedereen de update behalve ik...
Bij mij ook 4.4.2 binnen aan het halen (4.4.1 ook nooit gehad). Bootloader is unlocked en telefoon is rooted, dus ik was even bang dat hierdoor updates niet meer automatisch gaan maar het werkt allemaal nog!
Je root niet neem ik aan?luappul schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:12:
Bij mij ook 4.4.2 binnen aan het halen (4.4.1 ook nooit gehad). Bootloader is unlocked en telefoon is rooted, dus ik was even bang dat hierdoor updates niet meer automatisch gaan maar het werkt allemaal nog!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb 4.2.2 net ook ota gekregen. Ben benieuwd naar de camera verbetering!.
Hier nog niets, ook geen 4.4.1 update.
Ik hoop echt dat de update mijn issue met de camera verbeterd cq oplost, reboot nu maar dagelijks de telefoon zodat ik zeker weet dat de camera werkt als ik m nodig heb,
Ik hoop echt dat de update mijn issue met de camera verbeterd cq oplost, reboot nu maar dagelijks de telefoon zodat ik zeker weet dat de camera werkt als ik m nodig heb,
4.4.1 wordt hier volgens mij over geslagen. Ik heb hem in ieder geval niet gekregen.
To dare is to do
Hoe groot is de update naar 4.4.2 als je 4.4.1 niet hebt gehad?
Het kan namelijk niet meer zijn dan een paar bugs, is maar 1,7mb groot bij mij! (en ik heb wel eerst 4.4.1 gesideload)
En na 4.4.1 werkt ART trouwens perfect! Werkt met alle apps en krijg het gevoel dat het soepeler werkt dan Dalvik, al kan dat ook gewoon het placebo effect zijn
Het kan namelijk niet meer zijn dan een paar bugs, is maar 1,7mb groot bij mij! (en ik heb wel eerst 4.4.1 gesideload)
En na 4.4.1 werkt ART trouwens perfect! Werkt met alle apps en krijg het gevoel dat het soepeler werkt dan Dalvik, al kan dat ook gewoon het placebo effect zijn
[ Voor 31% gewijzigd door Currry op 10-12-2013 08:07 ]
54mb bij mijCurrry schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:06:
Hoe groot is de update naar 4.4.2 als je 4.4.1 niet hebt gehad?
Elect a clown, expect a circus.
OTA 4.4.2 is binnen.
Merk eigenlijk weinig verschil. Ik had ook minder problemen dan andere lees ik.
1 groot voordeel, bij foto's met flits (dus donkere omstandigheden) is de tijd tussen shutterknop indrukken en daadwerkelijk foto maken wel kleiner geworden.
Merk eigenlijk weinig verschil. Ik had ook minder problemen dan andere lees ik.
1 groot voordeel, bij foto's met flits (dus donkere omstandigheden) is de tijd tussen shutterknop indrukken en daadwerkelijk foto maken wel kleiner geworden.
iPads hebben een soortgelijk genozel, ook bij normaal gebruik komen er na verloop van tijd kleine krasjes in van bijv. nagels die scherm raken bij scrollen enz. enz.prekz schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:59:
[...]
Ik gebruik er geen, de nexus 5 heeft gorilla glas 3 wat voldoende zou moeten zijn bij normaal gebruik.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
toch voor alle zekerheid screenprotector bij dx besteld .kuusj98 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:55:
[...]
iPads hebben een soortgelijk genozel, ook bij normaal gebruik komen er na verloop van tijd kleine krasjes in van bijv. nagels die scherm raken bij scrollen enz. enz.
3 stuks voor 2 € en ze zijn nog goed ook
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Heb nog helemaal niks gekregen, Zit er ook een bepaalde logica in de uitrol? volgorde van imei nummers ofzo?Slaapje schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 07:55:
4.4.1 wordt hier volgens mij over geslagen. Ik heb hem in ieder geval niet gekregen.
Devs en mensen zeggen dat het random is, binnen twee weken zou 90-99% van de gebruikers de update moeten hebben. Ik iig nog nietDaan Strijk schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:18:
[...]
Heb nog helemaal niks gekregen, Zit er ook een bepaalde logica in de uitrol? volgorde van imei nummers ofzo?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
achteruit gegaan ?-Bas schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:17:
Met 4.2.2 is de oude tril stand weer terug. Hij trilt weer precies hetzelfde als op 4.4
van 4.4 naar 4.2.2
Zijn er mensen die de gps met de nieuwe versie eens willen testen? Is deze nog altijd redelijk brak (is het dus echt de hardware/antenne/hoesje connectie)?
Goh, ik dacht dat het aan mij lag dat de tril feedback bij typen anders voelde. Maar blijkbaar zijn er meer mensen waar het bij is veranderd
Waarom zouden ze dat hebben gedaan

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Sinds zaterdag mijn nexus 5 binnen (eigenlijk zou ik hem maandag pas binnen krijgen, dus blij blij
)
alles zit mooi vast, geen rammelende geluids knoppen of aan/uit knop.
Meteen de telefoon ge-unlocked en geroot.
Geluid klinkt iets hol maar in ieder geval beter en harder dan het geluid dat uit mijn HTC sensation XE komt(met beats audio, maar dat geluid was vrij triest.)
De batterij was ik in het begin iet wat onzeker over, binnen no time een drain van een paar procent door niets te doen, ook in sleep. Na google music sync te hebben uitgezet was dit in ieder geval opgelost.
3G staat nog uit, omdat ik nog geen case heb voor mijn telefoon gebruik ik hem nog niet als telefoon.

Dit is nog wel op Dalvik, Nu ART aangezet en kijken wat voor effect dit heeft
Van deze screen time is 2:15 uur film kijken. Aardig wat Principa(zwaar zpel) en veel klooien op het web.
Al met al ben ik zeer tevreden.
alles zit mooi vast, geen rammelende geluids knoppen of aan/uit knop.
Meteen de telefoon ge-unlocked en geroot.
Geluid klinkt iets hol maar in ieder geval beter en harder dan het geluid dat uit mijn HTC sensation XE komt(met beats audio, maar dat geluid was vrij triest.)
De batterij was ik in het begin iet wat onzeker over, binnen no time een drain van een paar procent door niets te doen, ook in sleep. Na google music sync te hebben uitgezet was dit in ieder geval opgelost.
3G staat nog uit, omdat ik nog geen case heb voor mijn telefoon gebruik ik hem nog niet als telefoon.

Dit is nog wel op Dalvik, Nu ART aangezet en kijken wat voor effect dit heeft
Van deze screen time is 2:15 uur film kijken. Aardig wat Principa(zwaar zpel) en veel klooien op het web.
Al met al ben ik zeer tevreden.
[ Voor 4% gewijzigd door Joris84 op 10-12-2013 09:59 ]
Ik vond de trilstand op 4.4 persoonlijk beter dan op 4.4.1
Ik vraag mij trouwens ook af waarom ze de trilstand weer terug hebben gezet, misschien dat meerdere mensen geklaagd hebben?
Ah, ik ben niet de enige dus die de 4.4.1 nooit gehad heeft. Hij is nu de 4.4.2 aan het installeren..
Waarom heb ik nog steeds geen 4.4.1 of 4.4.2?
Omdat ze staged uitgerolled worden.mcgloud schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:55:
Waarom heb ik nog steeds geen 4.4.1 of 4.4.2?
Je kunt ze altijd zelf installeren (sideload)
Heb ook de 4.4.2 maar nu werkt de app OPS niet meer is die er nu ingebakken 'maar kan hem niet vinden
Werkt inderdaad niet meer: http://www.androidpolice....inks-for-manual-updating/1475paul schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:30:
Heb ook de 4.4.2 maar nu werkt de app OPS niet meer is die er nu ingebakken 'maar kan hem niet vinden
Update #1: App Ops no longer works (Settings crashes), at least using the recently discovered method. Hopefully, we can still get to it, but we'll have to wait for Color Tiger and other developers to figure this out. In the meantime, I reached out to Color Tiger for their comment. (Thanks, Michael Peters!)
Update #2: Color Tiger got back to me and said the following:
Still not working, but here's a quick update:
See line 309 - those are the allowed fragments that can be shown. AppOps was in that commit 3 days ago (line 329), but in the 4.2.2 build that's being sent out that line is removed (we've decompiled the Settings.apk).
We're looking for a possible different entry point (another Activity to accept commands to load the AppOpsSummary fragment), but it doesn't look good.
Zonet de update proberen installeren. Kreeg na het rebooten een melding "Error" en voor de rest niets. Heb hem terug kunnen herstarten en nu verschijnt de update niet meer. Volgens de systeem informatie is hij nog niet geüpdate.
Telefoon was geroot en alle applicaties stonden er op. Meer mensen zoiets gehad?
Telefoon was geroot en alle applicaties stonden er op. Meer mensen zoiets gehad?
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Ik zou zeggen zeker en vast wel! Gorilla Glass 3 of niet, een belachelijk zandkorreltje heeft op het scherm van mijn Nexus 5 een vrij diep krasje achtergelaten...Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:54:
Hoe is de ervaring met krassen op het beeldscherm? screen protector wel of niet nodig?
Verwijderd
Hmm ik heb mijn Galaxy S+ 2 jaar gebruikt zonder screenprotector en nog geen enkel krasje.
Bedenk me trouwens net... Zou het mogelijk zijn om een witte backplate op een zwarte nexus te klikken? Je hebt dan een wit toestel zonder die goedkope glimmende zijkant
En was dit hier trouwens al bekend?
http://whichtablettobuy.b...series-have-hardware.html

Het is wel heel erg slecht dat dit tijdens de productie pas veranderd wordt
Bedenk me trouwens net... Zou het mogelijk zijn om een witte backplate op een zwarte nexus te klikken? Je hebt dan een wit toestel zonder die goedkope glimmende zijkant

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 11:50 ]
Ja hoorVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:46:
Hmm ik heb mijn Galaxy S+ 2 jaar gebruikt zonder screenprotector en nog geen enkel krasje.
[afbeelding]
http://www.spareslg.com/t...20-white-acq86691012.html
Geweldig Engels in die link van jeVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:46:
[afbeelding]
Ikzelf heb een oude batch, met kleine holes en losse knopjes. Je hoort de knopjes soms rammelen als je te bruut op je scherm tikt. Weliswaar grappig dat Google dit stiekem allemaal verbeterd heeft.
Verder nog een kleine vraag, als ik een smsje verstuur via Hangouts, dan verschuiven de tekstballonetjes niet zelf naar boven, maar moet ik handmatig scrollen. Wat een zware taak
Klinkt stom, maar als je "chat" is dit handiger. Oplossing?
Verder nog een kleine vraag, als ik een smsje verstuur via Hangouts, dan verschuiven de tekstballonetjes niet zelf naar boven, maar moet ik handmatig scrollen. Wat een zware taak
Klopt het dat je de OTA update niet kan installeren als je unlocked bootloader hebt + root? (maar geen custom recovery)
Kreeg netjes de OTA melding, maar tijdens het installeren kreeg ik het infameuze android logo + uitroepteken te zien. Kon wel gewoon netjes rebooten.
Lees net dat OTA dan altijd faalt, want systeem moet 100% hetzelfde zijn als originele rom.
(Sideload werkte ook niet, want krijg melding 'cannot read update.zip' terwijl ik echt exact overtyp wat er staat; heb ook update.zip.zip geprobeerd, zelfde melding.)
Buiten custom recovery en terug naar closed bootloader en un-root is er geen andere optie?
Kreeg netjes de OTA melding, maar tijdens het installeren kreeg ik het infameuze android logo + uitroepteken te zien. Kon wel gewoon netjes rebooten.
Lees net dat OTA dan altijd faalt, want systeem moet 100% hetzelfde zijn als originele rom.
(Sideload werkte ook niet, want krijg melding 'cannot read update.zip' terwijl ik echt exact overtyp wat er staat; heb ook update.zip.zip geprobeerd, zelfde melding.)
Buiten custom recovery en terug naar closed bootloader en un-root is er geen andere optie?
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Vreemd, ik heb een unlocked bootloader + root, geen custom recovery, en kreeg de OTA update. Deze geïnstalleerd, werkte gewoon. Root was ik kwijt, maar eenvoudig gere-root met CF-Autoroot. Daarna was ik SuperSU kwijt, maar die heb ik gedownload uit de Play Store.Knud schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:40:
Klopt het dat je de OTA update niet kan installeren als je unlocked bootloader hebt + root? (maar geen custom recovery)
Of snap ik een deel van jouw verhaal niet?
Verwijderd
Ik heb er een screenprotector opzitten, samen met een bumpercase van Cruzerlite. Ben er erg tevreden over. Nu kan ik mijn sleutels en telefoon tenminste in dezelfde broekzak stoppen...!Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:54:
Hoe is de ervaring met krassen op het beeldscherm? screen protector wel of niet nodig?
Verwijderd
Sinds zaterdag dan ook eindelijk mijn Nexus binnen. Wat een heerlijk toestel zeg!
Alleen merk ik dat me aan een ding mateloos erger binnen Android 4.4, namelijk die gruwelijk lelijke emoticons. Deze worden ook zichtbaar in de notifictatiebalk wanneer iemand een van de whatsapp-emoticons in zijn berichten gebruikt. Is het mogelijk om deze zonder root uit te schakelen, of nog beter te veranderen?
Alleen merk ik dat me aan een ding mateloos erger binnen Android 4.4, namelijk die gruwelijk lelijke emoticons. Deze worden ook zichtbaar in de notifictatiebalk wanneer iemand een van de whatsapp-emoticons in zijn berichten gebruikt. Is het mogelijk om deze zonder root uit te schakelen, of nog beter te veranderen?
Verwijderd
Iemand enig idee waarom ik geen smsen kan betaalde smsen kan sturen.
Hier in belgië hebben wij een systeem waarmee wij een busrit kunnen betalen met een smsje
Maar mijn necus 5 laat dit niet toe..
Iemand een tip zou ik wel appreciëren.
Mvg Seppoh
Hier in belgië hebben wij een systeem waarmee wij een busrit kunnen betalen met een smsje
Mvg Seppoh
Mijn linkerbroekzak is gereserveerd voor mijn telefoon. Daar komt niets anders bij, dus ook geen sleutels of usb-stick of wat dan ook. Dat is de eerste en makkelijkste stap op weg naar het netjes en krasloos houden van een gsm.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:15:
[...]
Ik heb er een screenprotector opzitten, samen met een bumpercase van Cruzerlite. Ben er erg tevreden over. Nu kan ik mijn sleutels en telefoon tenminste in dezelfde broekzak stoppen...!
Is het een speciale nummer, of gewoon reguliere? En wat voor melding krijg je precies?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:35:
Iemand enig idee waarom ik geen smsen kan betaalde smsen kan sturen.
Mvg Seppoh
Ik heb precies het zelfde, maar zodra ik de update wil installeren, reboot de telefoon (=normaal) en daarna krijg ik de android+uitroepteken error. (Daarna was de OTA melding ook weg trouwens).ilhanko schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:56:
[...]
Vreemd, ik heb een unlocked bootloader + root, geen custom recovery, en kreeg de OTA update. Deze geïnstalleerd, werkte gewoon. Root was ik kwijt, maar eenvoudig gere-root met CF-Autoroot. Daarna was ik SuperSU kwijt, maar die heb ik gedownload uit de Play Store.
Of snap ik een deel van jouw verhaal niet?
Ik ga van het weekend wel even kijken voor een custom recovery, net zo makkelijk.
Blijf het wel vreemd vinden dat als je een Nexus device hebt en je hebt wat aangepast je meteen geen OTA meer kan doen (in mijn geval, maar las her en der meer van dit soort dingen).
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Zijn er mensen die een custom kernel geinstalleerd hebben om gebruik te maken van sweep2wake of knocknock (lg g2)?
EDIT:
Andere vraag, ik merk dat ik sinds gister geen mail meer heb ontvangen via 2 exchange accounts. Ga ik naar de webmail dan zie ik dat ik wel degelijk mail had moeten krijgen.
Sync opties staan op push (zou moeten werken dus) en hij moet de mails van de laatste 2 weken ophalen. Als ik handmatig sync (naar onder swypen in de mail app) gebeurt er niks.
Weet iemand wat hier aan de hand is?
EDIT:
Andere vraag, ik merk dat ik sinds gister geen mail meer heb ontvangen via 2 exchange accounts. Ga ik naar de webmail dan zie ik dat ik wel degelijk mail had moeten krijgen.
Sync opties staan op push (zou moeten werken dus) en hij moet de mails van de laatste 2 weken ophalen. Als ik handmatig sync (naar onder swypen in de mail app) gebeurt er niks.
Weet iemand wat hier aan de hand is?
[ Voor 63% gewijzigd door prekz op 10-12-2013 15:17 ]
Kun je niet beter sideloaden zodat je de toekomstige OTA's kunt blijven ontvangen?Knud schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:55:
[...]
Ik ga van het weekend wel even kijken voor een custom recovery, net zo makkelijk.
[...]
Je kunt met een custom recovery ook prima sideloaden, hoor!Ken. schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:51:
[...]
Kun je niet beter sideloaden zodat je de toekomstige OTA's kunt blijven ontvangen?
Hier ook 4.4.2 OTA aangeboden gekregen met mijn geunlockte en geroote N5 met 4.4.1 en CWM. Grappig om te zien dat blijkbaar deze update veel sneller wordt uitgerold dan 4.4.1..? Installeren was geen probleem, apps worden geoptimaliseerd en klaar is kees. ART blijft behouden. Alleen was ik root access kwijt, moest ik even verhelpen door SU opnieuw te installeren.
Verwijderd
Wat is eigenlijk het voordeel van rooten? Zo te lezen levert het in het algemeen vooral gedonder op.
Goed om te weten. Ik had gelezen dat die toestellen geen OTA kregen. Denk dat die misschien gewoon nog niet in de update ronde zaten dan.Smultie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:55:
[...]
Je kunt met een custom recovery ook prima sideloaden, hoor!
Van de regen in de drup hierzo.
Ik draaide 4.4.1 en dat werkte perfect, gister na een hoop moeite de update kunnen installeren maar eigenlijk direct rare klachten gekregen, toestel traag, camera nog langzamer enz.
Vanmorgen toestel gewoon van de lader gehaald en alles leek weer in orde.
Toen had ik om 11:00 ineens een enorm warme telefoon en in 30 minuten was er 45% van mijn batterij verdwenen. Na wat onderzoek bleek de camera vastgelopen, na een reboot was de accu drain wel verdwenen maar de camera doet niets meer, blijft een paar seconden zwart en klapt er dan uit met een reboot. Ook heb ik een vreemd paars beeld over alles heen.
Nu maar een volledige restore gedaan naar 4.4.0. Kijken of het weg blijft. Anders kan hij helaas toch RMA.
Ik draaide 4.4.1 en dat werkte perfect, gister na een hoop moeite de update kunnen installeren maar eigenlijk direct rare klachten gekregen, toestel traag, camera nog langzamer enz.
Toen had ik om 11:00 ineens een enorm warme telefoon en in 30 minuten was er 45% van mijn batterij verdwenen. Na wat onderzoek bleek de camera vastgelopen, na een reboot was de accu drain wel verdwenen maar de camera doet niets meer, blijft een paar seconden zwart en klapt er dan uit met een reboot. Ook heb ik een vreemd paars beeld over alles heen.
Nu maar een volledige restore gedaan naar 4.4.0. Kijken of het weg blijft. Anders kan hij helaas toch RMA.
Google Duckduckgo is je vriend. Maar vooruit: voor mij is het voordeel van rooten dat je ads kunt blocken en apps zoals greenify kunt installeren (voor het hibernaten van batterij slurpende apps in de achtergrond). Verder zijn er legio voordelen, te vinden op eerder genoemde zoeksite.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:42:
Wat is eigenlijk het voordeel van rooten? Zo te lezen levert het in het algemeen vooral gedonder op.
Holy crap, dat klinkt niet best. Ik heb net de update naar 4.4.2 gedaan, ben benieuwd of dat goed blijft gaan danDonstil schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:59:
Van de regen in de drup hierzo.
Voor mij (die wegens werkmail op device en dus via BES client een policy tegen rooten aan de broek heeft ) lijken de dingen die mij nu zouden overhalen tot rooten:Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:42:
- plugin voor Lux eens die beschikbaar is, nu blijf ik een beetje kloten met de slechte interactie tussen lux en de standaard instellingsapp
- meer Tasker mogelijkheden (killen van apps)
- meer Better Batterystats (partial wakelocks requiren sinds 4.4 blijkbaar root, begrijpe wie kan, trouwens, "ster" de issue hier om dat terug ongedaan te maken)
- App Ops Extended (zeker nu het standaard App ops menu niet meer schijnt te werken).
Con:
- geen werkmail meer voor mij
- grotere onveiligheid van root
- meer gepruts bij updates
[ Voor 11% gewijzigd door DexterBelgium op 10-12-2013 18:37 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Verwijderd
Hoe bevalt ondertussen na een aantal weken de batterij duur van de Nexus 5? (stock)
Is deze verbeterd na langer in gebruik te zijn, of wordt hij nog steeds erg rap leeg getrokken?
Is deze verbeterd na langer in gebruik te zijn, of wordt hij nog steeds erg rap leeg getrokken?
Bevalt mij prima. Ik kan er soms zelfs zowat twee dagen mee voort als ik bijvoorbeeld alleen af en toe whatsapp check, op nu.nl kijk en ondertussen wifi heb aanstaan (ivm slecht bereik thuis). Voor de rest gaat de accu gemakkelijk een dag mee. Overigens heb ik hem wel geroot zodat ik bepaalde apps kan hibernaten, misschien scheelt dat wat t.o.v. geheel stock.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:16:
Hoe bevalt ondertussen na een aantal weken de batterij duur van de Nexus 5? (stock)
Verwijderd
Hmm dan begin ik er eerst maar niet aanDexterBelgium schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:15:
[...]
Voor mij (die wegens werkmail op device en dus via BES client een policy tegen rooten aan de broek heeft ) lijken de dingen die mij nu zouden overhalen tot rooten:
- plugin voor Lux eens die beschikbaar is, nu blijf ik een beetje kloten met de slechte interactie tussen lux en de standaard instellingsapp
- meer Tasker mogelijkheden (killen van apps)
- meer Better Batterystats (partial wakelocks requiren sinds 4.4 blijkbaar root, begrijpe wie kan, trouwens, "ster" de issue hier om dat terug ongedaan te maken)
- App Ops Extended (zeker nu het standaard App ops menu niet meer schijnt te werken).
Con:
- geen werkmail meer voor mij(of is dat wel een con?
)
- grotere onveiligheid van root
- meer gepruts bij updates
Ik weet niet zeker of mijn vraag hier thuishoort, maar misschien heeft iemand anders hier hetzelfde meegemaakt.
Een uur geleden keek ik tussen mijn gesprek gegevens en zag tussen dat iemand mij vanochtend om 06:45 heeft gebeld. Dat is vreemd, want mijn telefoon stond toen gewoon aan en de volume ervan stond op de hoogste niveau. Duw waarom heb ik het niet gehoord? Wat het nog vreemder maakt is dat de status van het gesprek 'Inkomende oproep' is en niet 'gemiste oproep'. De gespreksduur ervan is 0 minuten en 0 seconden.
Ik heb het nummer teruggebeld, diegene die opnam gaf aan dat hij mij niet gebeld heeft.
Wtf?
Details:
Telefoon: Nexus 5
Android: 4.4 kitkat
Telecomprovider: Tele2.
Tijdens dat dit zich afspeelde had telef2 een storing waardoor mobiel internet en smsen niet werkte. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Een uur geleden keek ik tussen mijn gesprek gegevens en zag tussen dat iemand mij vanochtend om 06:45 heeft gebeld. Dat is vreemd, want mijn telefoon stond toen gewoon aan en de volume ervan stond op de hoogste niveau. Duw waarom heb ik het niet gehoord? Wat het nog vreemder maakt is dat de status van het gesprek 'Inkomende oproep' is en niet 'gemiste oproep'. De gespreksduur ervan is 0 minuten en 0 seconden.
Ik heb het nummer teruggebeld, diegene die opnam gaf aan dat hij mij niet gebeld heeft.
Wtf?
Details:
Telefoon: Nexus 5
Android: 4.4 kitkat
Telecomprovider: Tele2.
Tijdens dat dit zich afspeelde had telef2 een storing waardoor mobiel internet en smsen niet werkte. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Weet iemand welke software je hiervoor moet installeren?V. Heeft de telefoon een notificatieled?
A. JA, de telefoon heeft een notificatieled, maar die werkt pas na installatie van juiste software
Google Play: Light Flow Lite - LED ControlBv202 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:14:
[...]
Weet iemand welke software je hiervoor moet installeren?
Voor mij werkt de notificatie led ook out of the box.
Hoe kom je aan deze informatie?Bv202 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:14:
[...]
Weet iemand welke software je hiervoor moet installeren?
Het is namelijk niet waar. Led werkt gewoon zonder installatie van andere software.
Ah, nog beter 
Die informatie staat in de FAQ in de TS, misschien moet je deze even aanpassen dan
Die informatie staat in de FAQ in de TS, misschien moet je deze even aanpassen dan
Heb het toestel sinds release in gebruik, batterij is zoals elke andere Smartphone tegenwoordig eigenlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:16:
0730 pak ik hem van de lader en na een dag werken is hij onder de 20%.
Of hij er dan 20:00 op moet of 22:00 hangt een beetje van de dag af.
(Onderweg doe ik er alles mee, thuis juist bijna niets omdat ik daar voor alles behalve Whatsapp de iPad pak)
Edit:
WiFi alleen op de zaak aan, bt aan voor Pebble, 4G dekking groot gedeelte van de dag, Google NOW aan, veel op Push (Mail, hand-outs, Whatsapp, enz), weinig tot niet bellen, 2x 30minuten Audio stream uit Google Music of TuneInRadio. < mijn verbuik door de dag heen
[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 10-12-2013 22:28 ]
Staat toevallig 'Google play service' hoog tussen je batterijverbruik? Ik had dat ook. Oplossing is om de updates van google maps te verwijderen en google maps opnieuw updaten. Nu haal ik makkelijk twee dagen mee.Donstil schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:24:
[...]
Heb het toestel sinds release in gebruik, batterij is zoals elke andere Smartphone tegenwoordig eigenlijk.
0730 pak ik hem van de lader en na een dag werken is hij onder de 20%.
Of hij er dan 20:00 op moet of 22:00 hangt een beetje van de dag af.
(Onderweg doe ik er alles mee, thuis juist bijna niets omdat ik daar voor alles behalve Whatsapp de iPad pak)
Staat idd hoog, ff proberen.NeutraleGast schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:27:
[...]
Staat toevallig 'Google play service' hoog tussen je batterijverbruik? Ik had dat ook. Oplossing is om de updates van google maps te verwijderen en google maps opnieuw updaten. Nu haal ik makkelijk twee dagen mee.
2 dagen lijkt me met mijn gebruik niet haalbaar maar met 10% ben ik soms al geholpen.
Ben benieuwd!
Nu al 4.4.2 binnen. Mede hierom heb ik een Nexus 5 gekocht
Ik kon met mijn verbruik maar amper 1 dag halen toen google play services op achtergrond voor veel batterijverbruik zorgde. Nu zit mijn batterijverbruik er zo uit:Donstil schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:29:
[...]
Staat idd hoog, ff proberen.
2 dagen lijkt me met mijn gebruik niet haalbaar maar met 10% ben ik soms al geholpen.
Ben benieuwd!

Dus na 15 uur en meer dan 2 uur scherm-aan tijd heb ik dus nog 62% batterij over. Genoeg dus om niet op te hoeven laden voor morgen.
Ein-de-lijk de 4.4.2 update ontvangen. Heb 'm direct gereboot. Dan zie je die Android package installer, die is een paar seconde bezig. Maar daarna kreeg ik de tekst 'fout!', waarna het toestel bleef hangen. Schrok me dood!
Toen een paar seconde volume up+down+power ingedrukt gehouden waarna het toestel uit ging. Opnieuw inschakelen resulteerde gelukkig in een normale boot en ik kan het toestel nu wel weer gebruiken. Maar het toestel staat nu nog wel op 4.4.0 en er zijn geen updates beschikbaar zegt hij.
Weet iemand wat er hier fout ging?
Edit: probleem gevonden, nadat ik de update handmatig uit wou voeren kreeg ik een foutmelding. Het zit 'm in de AOSP Browser aanpassing die ik heb gedaan, omdat ik de standaard browser ipv Chrome wou (tutorial).
Wat je nog eventjes moet doen, is je BrowserProviderProxy terugzetten. Aangezien de bestanden beveiligd zijn, moet je via een terminal app werken:
Heb uiteindelijk de update niet OTA gedaan, maar via deze tutorial van Androidbeat, met ADB Sideload. Is super simpel
Ik had natuurlijk ook nog eens kunnen wachten op de OTA update, de fout is hiermee gefixt.
Je hoeft daarna niks meer terug te zetten trouwens in de terminal.
Toen een paar seconde volume up+down+power ingedrukt gehouden waarna het toestel uit ging. Opnieuw inschakelen resulteerde gelukkig in een normale boot en ik kan het toestel nu wel weer gebruiken. Maar het toestel staat nu nog wel op 4.4.0 en er zijn geen updates beschikbaar zegt hij.
Weet iemand wat er hier fout ging?
Edit: probleem gevonden, nadat ik de update handmatig uit wou voeren kreeg ik een foutmelding. Het zit 'm in de AOSP Browser aanpassing die ik heb gedaan, omdat ik de standaard browser ipv Chrome wou (tutorial).
Wat je nog eventjes moet doen, is je BrowserProviderProxy terugzetten. Aangezien de bestanden beveiligd zijn, moet je via een terminal app werken:
code:
1
2
3
4
5
| su mount -o remount,rw /system cd system/app/ mv BrowserProviderProxy.apk.bak BrowserProviderProxy.apk reboot |
Heb uiteindelijk de update niet OTA gedaan, maar via deze tutorial van Androidbeat, met ADB Sideload. Is super simpel
Ik had natuurlijk ook nog eens kunnen wachten op de OTA update, de fout is hiermee gefixt.
Je hoeft daarna niks meer terug te zetten trouwens in de terminal.
[ Voor 46% gewijzigd door Richh op 11-12-2013 01:14 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik kom hier morgen op terug.NeutraleGast schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:40:
[...]
Ik kon met mijn verbruik maar amper 1 dag halen toen google play services op achtergrond voor veel batterijverbruik zorgde. Nu zit mijn batterijverbruik er zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus na 15 uur en meer dan 2 uur scherm-aan tijd heb ik dus nog 62% batterij over. Genoeg dus om niet op te hoeven laden voor morgen.
Heb het in ieder geval gedaan. Ben benieuwd.
Verwijderd
En hoe los je dat dan op? bij mij is google services (niet play services) de boosdoener.NeutraleGast schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:40:
[...]
Ik kon met mijn verbruik maar amper 1 dag halen toen google play services op achtergrond voor veel batterijverbruik zorgde. Nu zit mijn batterijverbruik er zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even ook ter info: ik moet altijd uitzonderlijk lang wachten op de updates voor mijn nexus 4.
Nog altijd op 4.4.0
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 08:46 ]
@Hierboven.
Nu nog geen update naar 4.4.1/4.4.2 gehad hebben is niet uitzonderlijk hoor. Gaat gefaseerd enz.
Nu nog geen update naar 4.4.1/4.4.2 gehad hebben is niet uitzonderlijk hoor. Gaat gefaseerd enz.
Google now uitzetten en systeemtaal op NL.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:40:
[...]
En hoe los je dat dan op? bij mij is google services (niet play services) de boosdoener.
Even ook ter info: ik moet altijd uitzonderlijk lang wachten op de updates voor mijn nexus 4.
Nog altijd op 4.4.0
Ik merkte dat de nieuwe experience zoek functie ontzettend veel stroom verbruikte.
Na het scherm was het de grootste verbruiker en hij leek mijn telefoon constant wakker te houden.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Heb 4.4.2 binnen, onmiddellijke veranderingen die ik merk:
- Trilfunctie op lockscreen trilt bij ieder bolletje
- Trilfunctie voor systeemknoppen voelt anders, zachter maar duidelijker. Minder zoemmm en meer tok
- Systeemgeluid incl. beltoon is flink harder bij zelfde volumestand
- Geluid in andere apps is iets tot flink harder, wisselt per app
- Camera is merkbaar sneller, voortgangsbolletje bij HDR+ is handig
- Trilfunctie voor systeemknoppen voelt anders, zachter maar duidelijker. Minder zoemmm en meer tok
[ Voor 5% gewijzigd door MattH op 11-12-2013 10:12 ]
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
Ik heb maandag avond de update van 4.4.2 voor mijn Nexus 4 gekregen, enige nadeel is dat permissie manager niet meer bereikbaar is (schijnt van de XDA een fix voor te komen) maar de instellingen ervan zijn wel van kracht (oa. FB die geen locatie opvraagt)Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:40:
[...]
En hoe los je dat dan op? bij mij is google services (niet play services) de boosdoener.
Nog altijd op 4.4.0
Voor de rest wel tevreden met de accuduur.
Verwijderd
NeutraleGast schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:27:
[...]
Staat toevallig 'Google play service' hoog tussen je batterijverbruik? Ik had dat ook. Oplossing is om de updates van google maps te verwijderen en google maps opnieuw updaten. Nu haal ik makkelijk twee dagen mee.
hoe verwijder je die updates?icecreamfarmer schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:57:
[...]
Google now uitzetten en systeemtaal op NL.
Ik merkte dat de nieuwe experience zoek functie ontzettend veel stroom verbruikte.
Na het scherm was het de grootste verbruiker en hij leek mijn telefoon constant wakker te houden.
En google now uitzetten doe ik liever niet. (systeemtaal is al NL)
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 11:36 ]
Instellingen->app->alle apps->maps->verwijder updates.
Vraagje, heb 4.4.2 sideload met twrp custom recovery uitgevoerd en nu kopieert Android al mijn bestanden 4x
Dus de mappen Alarm, music, video's,...
/sdcard/...
/storage/emulated/0/...
/storage/emulated/legacy/...
/storage/sdcard0/...
Dus in al die mappen zie ik dezelfde bestanden, alsof alles 4x gekopieerd is. Elke foto ik maak bv.
Wat kan ik best doen? Thanks
/sdcard/...
/storage/emulated/0/...
/storage/sdcard0/...
Dus in al die mappen zie ik dezelfde bestanden, alsof alles 4x gekopieerd is. Elke foto ik maak bv.
Ik ben HTC Sense gewend. 1 ding wat ik heel erg mis op andere telefoons, is het automatisch schalen van webpagina's. Blijkbaar doet Chrome dit ook niet. Is er een andere browser die het doet?
Ja merk hier exact hetzelfde. Al die minpunten die er waren meteen aangepakt. Netjes van Google.MattH schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:10:
Heb 4.4.2 binnen, onmiddellijke veranderingen die ik merk:
Heb nog wel het probleem van play-services. straks maar eens kijken of het probleem opgelost kan worden.
Zie je dat in android zelf (via een file manager bijv) of in usb modus in de windows verkenner? Nogal vreemd, het is eigenlijk niet mogelijk identieke bestanden naast elkaar in een map te hebben. Misschien wordt de inhoud van de map niet goed geupdated.vsy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:41:
Vraagje, heb 4.4.2 sideload met twrp custom recovery uitgevoerd en nu kopieert Android al mijn bestanden 4x
/sdcard/...
/storage/emulated/0/...
/storage/sdcard0/...
Wat ik nu zeg is misschien nogal een losse flodder maar ik meen ergens gelezen te hebben dat TWRP voor problemen kan zorgen. Misschien kun je dan beter CWM erop zetten en vervolgens de hele boel opnieuw flashen, CWM werkte bij mij namelijk feilloos.
Volgens mij zijn dat allemaal symlinks naar een van die vier locaties.vsy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:41:
/sdcard/...
/storage/emulated/0/...
/storage/sdcard0/...
Hier ook Google Now uitgezet, batterij liep ongeveer voor m'n ogen leeg. Ook even de Maps updates verwijderd en opnieuw geinstalleerd via Play store. Ben benieuwd. Percentage van Play Services is nu aan het zakken, van volgens mij 25/27% nu al op 18%. Gaat de goede kant op

Bedankt voor jullie reactie
Hij kunnen symbolic links zijn, maar ik begrijp die term niet goed.
Of weet alvast niet waarvoor het kan dienen. Kan iemand dit ophelderen misschien?
Ik zal eens opnieuw flashen met CWM als er een 4.4.2 versie van Cyanogenmod uitkomt.
Of weet alvast niet waarvoor het kan dienen. Kan iemand dit ophelderen misschien?
Ik zal eens opnieuw flashen met CWM als er een 4.4.2 versie van Cyanogenmod uitkomt.
Symlink is wat je kan zien als een shortcut in windows, gewoon een verwijzing naar een andere folder op je geheugen, hierdoor kan het lijken dat alles 4x gekopieerd word, maar in werkelijkheid staat het bestand er maar 1x op en zijn er 4 snelkoppelingen naar.vsy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:20:
Bedankt voor jullie reactie
Dit word vaak gedaan om ervoor te zorgen dat als de opslag locatie wijzigt in bv een update, oude apps/settings/filebrowsers niet breken ed.
Bedoel je automatisch schalen van tekst bij het in en uitzoomen? Zo ja, Opera browser doet dat volgens mij.PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:25:
Ik ben HTC Sense gewend. 1 ding wat ik heel erg mis op andere telefoons, is het automatisch schalen van webpagina's. Blijkbaar doet Chrome dit ook niet. Is er een andere browser die het doet?
Vandaag eindelijk gebruik kunnen maken van de 4G radio in het toestel. Wow! Bereik is prima
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kunnen de mensen die van een iPhone afkomen vermelden hoe de N5 bevalt? Ben vooral benieuwd van bijv iemand die van een iPhone 5 afkomt hoe dat bevalt. Daarnaast hoe bevalt android. Ben zwaar aan het twijfelen om mijn iPhone te verkopen en de goedkopere N5 te kopen.
Yes, dat bedoel ik. Dan word het dus Opera op de NexusNeutraleGast schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:12:
[...]
Bedoel je automatisch schalen van tekst bij het in en uitzoomen? Zo ja, Opera browser doet dat volgens mij.
Ik heb altijd een Iphone gehad en heb sinds 1-2 weken nu de N5.Untouchablezz20 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:56:
Kunnen de mensen die van een iPhone afkomen vermelden hoe de N5 bevalt? Ben vooral benieuwd van bijv iemand die van een iPhone 5 afkomt hoe dat bevalt. Daarnaast hoe bevalt android. Ben zwaar aan het twijfelen om mijn iPhone te verkopen en de goedkopere N5 te kopen.
Hij bevalt goed ik vind de accu ook goed mee gaan, ik heb wel altijd een pc bij de hand dus kan altijd opladen. Android bevalt goed het is wel even wennen hoe alles werkt en zit, maar daar ben je snel achter.
Vandaag mijn Nexus 5 mogen ontvangen van de Saturn.
Helaas in het midden van een scherm een dode pixel, dus die gaat weer terug.
Hopelijk wordt het niet zoals bij mijn Nexus 7, die heb ik 4 keer terug mogen brengen in verband met dode pixels >_>
Helaas in het midden van een scherm een dode pixel, dus die gaat weer terug.
Hopelijk wordt het niet zoals bij mijn Nexus 7, die heb ik 4 keer terug mogen brengen in verband met dode pixels >_>
Welke iPhone heb je gehad? Had je qua apps/snelheid moeten inleveren of juist niet?Dwight1986 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:10:
[...]Ik heb altijd een Iphone gehad en heb sinds 1-2 weken nu de N5.
Hij bevalt goed ik vind de accu ook goed mee gaan, ik heb wel altijd een pc bij de hand dus kan altijd opladen. Android bevalt goed het is wel even wennen hoe alles werkt en zit, maar daar ben je snel achter.
Ik had een Iphone 5, ik heb niet het gevoel dat de N5 trager is.Untouchablezz20 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:15:
[...]
Welke iPhone heb je gehad? Had je qua apps/snelheid moeten inleveren of juist niet?
Ik heb verder wel allemaal apple producten dus heb wel andere apps moeten gebruiken.
Zelf vind ik dit geen probleem aangezien de meeste applicaties er zijn voor OSX en Windows dus je kan alles goed delen tussen je apparaten.
Ik ben erg tevreden met me N5 en mis me Iphone totaal niet.
Je moet even bij instellingen 'tekst omslaan' aanvinken, en dan werkt het.PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:08:
[...]
Yes, dat bedoel ik. Dan word het dus Opera op de Nexus
Trouwens, over dat geheugen hé, hoeveel krijg je erop?
Hebben we het dan over GTA VC en thats it of toch wat meer?
Hoop er namelijk VC op te zetten icm Real Racing 3 oid, plus wat random apps en ongeveer 1GB aan muziek, past dit erop?
Hoop er namelijk VC op te zetten icm Real Racing 3 oid, plus wat random apps en ongeveer 1GB aan muziek, past dit erop?
Hoe groot zijn GTA VC en Real Racing 3?kuusj98 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:43:
Er is volgens de instellingen in ieder geval effectief 12,55 GB aan opslagruimte
[ Voor 9% gewijzigd door Flapperbol op 11-12-2013 16:46 ]
Je hebt bij de 16 gigabyte versie ongeveer 12 gigabyte vrij beschikbaard. Aangenomen dat VC en Real Racing samen 4 gigabyte in beslag nemen ben je 5 gigabyte kwijt inclusief je muziek. Dat betekent dat je nog 7 gigabyte over hebt voor random apps. Lijkt mij voldoende.kuusj98 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:43:
Ik heb GTA3 en VC, en Real Racing + 4gb aan muziek, een berg foto's en flink wat apps op mijn 16GB Nexus 4 en ik hou nog 5,7GB over.kuusj98 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:43:
Dus er past genoeg erop.
Verwijderd
nu heb ik wat last met gps fix problemen .
kan tot wel 2 - 3 minuten duren tot hij verbinding heeft .
Ik gebruik navfree als gps en met mijn iphone 4 had hij altijd binnen de 5 seconde fix en nu niet .
iemand die nog deze problemen heeft en oplossingen heeft zonder de gsm uiteen te halen ?
kan tot wel 2 - 3 minuten duren tot hij verbinding heeft .
Ik gebruik navfree als gps en met mijn iphone 4 had hij altijd binnen de 5 seconde fix en nu niet .
iemand die nog deze problemen heeft en oplossingen heeft zonder de gsm uiteen te halen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 18:39 ]
Heb mijn N5 binnen (versie 311k). Eerste indruk goed en stevig. Niets rammelt, en zodra ik hem aanzette kwam hij moet update 4.2.2. Ziet er goed uit.
Wit of zwart en waar aangekocht?PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:43:
Heb mijn N5 binnen (versie 311k). Eerste indruk goed en stevig. Niets rammelt, en zodra ik hem aanzette kwam hij moet update 4.2.2. Ziet er goed uit.
Heb jij dit ook (niet dat het echt een issue is):PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:43:
Eerste indruk goed en stevig. Niets rammelt
kristo schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:31:
... knoppen schijnen lichtjes te tikken (nabij je oor in een stille omgeving) bij heen en weer schudden toestel, niet bij schudden en vasthouden knoppen
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Oh, dat is dan geweldig! Dan kwak ik er nog Pokémon opMizgala28 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:50:
[...]
Ik heb GTA3 en VC, en Real Racing + 4gb aan muziek, een berg foto's en flink wat apps op mijn 16GB Nexus 4 en ik hou nog 5,7GB over.
Dus er past genoeg erop.
Zwart. Vanmiddag bij Coolblue besteld om 13.30, 2 uur geleden al bezorgd. Top.
Nu aan het instellen. Valt me op dat alle wallpapers kleur hebben. Even een mooie donkere vinden, beter voor de accu.
Als ik heel hard schud (en dan bedoel ik ook hard), ook ik iets. Maar niets wat ik ooit in normaal gebruik zal horen (of het moet erger worden natuurlijk).kristo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:51:
[...]
Heb jij dit ook (niet dat het echt een issue is):
[...]
Wel een nadeel: Ik kom van een One S met veel lagere resolutie. De apps zagen er daar over het algemeen echter niet slechter (of zelfs beter) uit, aangezien de apps blijkbaar niet echt geoptimaliseerd
EDIT:
1:45 minuten verder, alles ingesteld, nog 65% accu over, dat gaat hard
[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 11-12-2013 21:29 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.
Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.
Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.
Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.
Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.
Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.
Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.
Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.
Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.