Mijn balkje is volledig groen.
Verwijderd
Wat ik al helemaal niet snap is dat het toestel slecht ontvangst geeft soms smsen dubbel verstuurd of enige tijd later / smsen dubbel ontvangst maar dat 3g dan weer razendsnel werkt met speedtest testje gedaan in huis en haal 22 mbit down en 4mbit upload wat ik niet slecht vind ?.
btw nog een vraagje hoe wordt er best met een nieuwe batterij of beter gezegd met de batterij omgegaan ?
btw nog een vraagje hoe wordt er best met een nieuwe batterij of beter gezegd met de batterij omgegaan ?
Betreft die batterijen zijn er twee meningen.
Met men iPhone 4 ging ik steeds van 1 tot 100%
De ganse nacht ononderbroken. Na 2.5 jaar werkte die accu nog perfect. Omdat laders stoppen op 100% tegenwoordig.
Nu heb ik een test gelezen dat je je accu niet best tot 0% laat gaan, want dan worden ze heet bij opladen en verliezen de accucellen hun kwaliteit. In het artikel stond dat je best (als kan) vanaf 40% weer naar 100 laat gaan. Zodat ze niet strest. Je vind na wat googlen heel wat dingen hoor.
Ik pas 2de methode nu toe.
Edit: je moet wel maandelijks je accu callibreren. Door van 0 tot 100% te laden.
Met men iPhone 4 ging ik steeds van 1 tot 100%
De ganse nacht ononderbroken. Na 2.5 jaar werkte die accu nog perfect. Omdat laders stoppen op 100% tegenwoordig.
Nu heb ik een test gelezen dat je je accu niet best tot 0% laat gaan, want dan worden ze heet bij opladen en verliezen de accucellen hun kwaliteit. In het artikel stond dat je best (als kan) vanaf 40% weer naar 100 laat gaan. Zodat ze niet strest. Je vind na wat googlen heel wat dingen hoor.
Ik pas 2de methode nu toe.
Edit: je moet wel maandelijks je accu callibreren. Door van 0 tot 100% te laden.
[ Voor 7% gewijzigd door Spacewide op 30-11-2013 00:41 ]
Nou net mijn zwarte nexus 5 mogen ontvangen. Geen rammelende aan/uit knop etc.. maar wel een ander probleem.
De telefoon bevriest na enige tijd ( soms een paar seconden, soms een minuut) en gaat zichzelf vervolgens opnieuw opstarten.
In eerste instantie dacht ik dat het om een "bad flash" zou gaan en het probleem in de softwarelaag van het toestel zou zitten.
Ik heb de telefoon vanuit de bootloader een factory reset gegeven maar zonder enig resultaat. Het probleem blijft aanhouden.
Ik ben 1 keer zover gekomen om in het OS te komen maar niet lang iig. Steeds weer een freeze en dan begint hij weer te rebooten.
Echt balen dit.
De telefoon bevriest na enige tijd ( soms een paar seconden, soms een minuut) en gaat zichzelf vervolgens opnieuw opstarten.
In eerste instantie dacht ik dat het om een "bad flash" zou gaan en het probleem in de softwarelaag van het toestel zou zitten.
Ik heb de telefoon vanuit de bootloader een factory reset gegeven maar zonder enig resultaat. Het probleem blijft aanhouden.
Ik ben 1 keer zover gekomen om in het OS te komen maar niet lang iig. Steeds weer een freeze en dan begint hij weer te rebooten.
Echt balen dit.
[ Voor 11% gewijzigd door Ruffzz op 30-11-2013 13:54 ]
In de play store heb ik een hele zooi apps die (recent) zijn bijgewerkt. Hoe krijg ik die permanent weg?
Elect a clown, expect a circus.
Je bedoelt dat je niet wilt zien welke apps recent zijn bijgewerkt? Volgensmij kun je dat niet uitzetten...Slasher schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:05:
In de play store heb ik een hele zooi apps die (recent) zijn bijgewerkt. Hoe krijg ik die permanent weg?
Na nu zo'n 3 weken een N5 te hebben zijn er toch een aantal dingen die me opvallen/tegenvallen.
- WiFi blijft in stand-by niet altijd aan, als je hem uit stand-by haalt zoekt hij weer verbinding.
- Video's stotteren, zowel geluid als beeld. Ik heb hier geen verklaring voor, ik weet niet of dit hard- of software is.
- Nog niet alle app's draaien even lekker, dat zal wel verholpen worden door een update.
- Slechte bereik tegenover de S2.
- WiFi blijft in stand-by niet altijd aan, als je hem uit stand-by haalt zoekt hij weer verbinding.
- Video's stotteren, zowel geluid als beeld. Ik heb hier geen verklaring voor, ik weet niet of dit hard- of software is.
- Nog niet alle app's draaien even lekker, dat zal wel verholpen worden door een update.
[ Voor 4% gewijzigd door GtaDomii op 30-11-2013 15:05 ]
-wifi kan opgelost worden, open wifi in je instellingen menu -> rechtsonder 3bolletjes -> geavanceerd -> scannen altijd beschikbaar uitschakelenGtaDomii schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:03:
Na nu zo'n 3 weken een N5 te hebben zijn er toch een aantal dingen die me opvallen/tegenvallen.
- Google heeft net aangekondigd dat ze een camera update gaan brengen samen met noise cancelling probleem. http://www.christianpost....xes-to-camera-api-109573/
-bereik werd besproken op http://productforums.google.com/forum/#!forum/nexus
geweten probleem dus
Fingers crossed!!
Hmm. Ik krijg 'flash' smsjes met een one time password en Hangouts knalde vast elke keer als ik er een genereerde. 8sms uit de Store geprobeerd en nog paar sms-apps en nu loopt zelfs 8sms vast bij het binnenkomen van zo'n bericht. Zou de gatewayprovider iets veranderd hebben of is mijn kitkat krols?
/update: Bedenk net dat ik maandag overgegaan ben van Vodafone naar Hollandsnieuwe, op papier dus hetzelfde netwerk. Kan niet meer zeggen of ik in de tussentijd wel zulke smsjes binnen kreeg. Heel misschien dus nog optie dat hollandsnieuwe anders omgaat met flash sms. Vergezocht, maar goed.
/update: Bedenk net dat ik maandag overgegaan ben van Vodafone naar Hollandsnieuwe, op papier dus hetzelfde netwerk. Kan niet meer zeggen of ik in de tussentijd wel zulke smsjes binnen kreeg. Heel misschien dus nog optie dat hollandsnieuwe anders omgaat met flash sms. Vergezocht, maar goed.
[ Voor 32% gewijzigd door Doane op 30-11-2013 16:08 ]
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
Heb de mijne sinds de release.GtaDomii schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:03:
- Totaal geen last van.
- Ook totaal geen last van. Van Tweakers/NPO/RTLXL/Kijk tot doorgestuurde Whatsapp filmpjes
- Rabobank deed het niet en Spotify downloadde albumhoezen niet. Nu doen ze het beide subliem, Spotify is prachtig.
- Het is iets minder, maar de S2 (Samsung algemeen sowieso) heeft naar mijn ervaring erg goed bereik. De N5 is minder, maar niet opvallend slecht naar mijn ervaring.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Iemand problemen met veel data (foto's) richting zijn Nexus 5 te sturen via USB?
media service crashed dan. Als je het in kleinere stukjes doet werkt het wel... Hier en daar posts op het Internet maar die slaan voor mijn part niet op veel
media service crashed dan. Als je het in kleinere stukjes doet werkt het wel... Hier en daar posts op het Internet maar die slaan voor mijn part niet op veel
[ Voor 1% gewijzigd door evangael op 30-11-2013 17:29 . Reden: Verduidelijking ]
Moet je even voor oppassen, zie nieuws: Nederlands it-bedrijf vindt dos-kwetsbaarheid Nexus-smartphonesDoane schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:33:
Hmm. Ik krijg 'flash' smsjes met een one time password en Hangouts knalde vast elke keer als ik er een genereerde. 8sms uit de Store geprobeerd en nog paar sms-apps en nu loopt zelfs 8sms vast bij het binnenkomen van zo'n bericht. Zou de gatewayprovider iets veranderd hebben of is mijn kitkat krols?
Verder heeft mijn moeder ook Hollandsnieuwe een eveneens een tijd last gehad van die rare flash SMS dingen. Na uitzetten van dit soort SMS ergens in een menu (Samsung Galaxy nogwat telefoon) was het opgelost.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Hier ook precies dit probleem gehad, daarna maar alles via WIFI File Transfer er op gegooid:evangael schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:28:
Iemand problemen met veel data (foto's) richting zijn Nexus 5 te sturen via USB?
Google Play: WiFi File Transfer
Iemand hier last van deze issue? Ik CON-STANT... Na een SMS te versturen verlies ik verbinding met het netwerk.
https://productforums.goo...ey4dttBOA%5B1-25-false%5D
Ik heb dat topic deze ochtend doorgenomen.VanStino schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:24:
Iemand hier last van deze issue? Ik CON-STANT... Na een SMS te versturen verlies ik verbinding met het netwerk.
In NL/BE vooral www.mobile-vikings.be gebruikers blijkbaar.
Volgens die Paul zijn ze bezig met onderzoeken .
Wat is jou provider?
[ Voor 3% gewijzigd door Spacewide op 30-11-2013 20:38 ]
Ik heb deze vraag al eerder in dit topic gesteld, maar niet echt een (zeker) antwoord gehad. Wil het toch nog eens proberen:
Ik heb altijd een iPhone gehad en nu wil ik overstappen naar Android. Mijn keuze is gevallen op de Nexus 5. Nu vraag ik me het volgende af; Op de iPhone is het mogelijk om de knop van het headsetje even in te houden, terwijl de iPhone nog in je zak zit, en vervolgens via voice control iemand te bellen. Is dit ook mogelijk met de Nexus 5?
En zijn er uberhaupt oordopjes verkrijgbaar voor de Nexus 5 met dergelijke remote controls (volume aanpassen, volgende track, vorige track)?
Ik heb altijd een iPhone gehad en nu wil ik overstappen naar Android. Mijn keuze is gevallen op de Nexus 5. Nu vraag ik me het volgende af; Op de iPhone is het mogelijk om de knop van het headsetje even in te houden, terwijl de iPhone nog in je zak zit, en vervolgens via voice control iemand te bellen. Is dit ook mogelijk met de Nexus 5?
En zijn er uberhaupt oordopjes verkrijgbaar voor de Nexus 5 met dergelijke remote controls (volume aanpassen, volgende track, vorige track)?
Ik zou het eerlijk gezegt niet weten...Fl0yd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:01:
Ik heb deze vraag al eerder in dit topic gesteld, maar niet echt een (zeker) antwoord gehad. Wil het toch nog eens proberen:
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
1) dat kan, standaard niet in het Nederlands helaas, wel in het Engels.Fl0yd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:01:
Op de iPhone is het mogelijk om de knop van het headsetje even in te houden, terwijl de iPhone nog in je zak zit, en vervolgens via voice control iemand te bellen. Is dit ook mogelijk met de Nexus 5?
2) jazeker die zijn er
Wat ik ook doe, ongeacht de app blijft de video om de ong. 20 á 30 seconden even hangen bv. Youtube/Dumpert/Netflix etc. het blijft erg vreemd, ik heb er totaal geen verklaring voor. Voor Spotify is er inderdaad een update gekomen, alleen kan ik op de lockscreen af en toe geen nummer forwarden.Richh schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:22:
[...]
Heb de mijne sinds de release.
- Totaal geen last van.
- Ook totaal geen last van. Van Tweakers/NPO/RTLXL/Kijk tot doorgestuurde Whatsapp filmpjes
- Rabobank deed het niet en Spotify downloadde albumhoezen niet. Nu doen ze het beide subliem, Spotify is prachtig.
- Het is iets minder, maar de S2 (Samsung algemeen sowieso) heeft naar mijn ervaring erg goed bereik. De N5 is minder, maar niet opvallend slecht naar mijn ervaring.
Ik heb last van een battery drain door Mediaserver. Via betterbatterystats zie ik dat het wordt veroorzaakt door "Audiomix".
Ik ben niet de enige, zie xda
Ik ben niet de enige, zie xda
Weten jullie of het rooten van je Nexus 5 de garantie laat wegvallen? Ik weet namelijk niet of ik mijn Nexus 5 moet rooten. Ik ben niet nieuw met rooten, maar ik hoor verschillende verhalen van mensen die een rooted device gewoon met garantie gerepareerd terug kregen en aangezien de Nexus 5 een developer telefoon is...
Ik zit effectief met Mobile Vikings, heeft idd wel iets te maken met MVNO's,vsy schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:38:
[...]
Ik heb dat topic deze ochtend doorgenomen.
In NL/BE vooral www.mobile-vikings.be gebruikers blijkbaar.
Volgens die Paul zijn ze bezig met onderzoeken .
Wat is jou provider?
Verwijderd
Heb net met wat spelen het een en ander ontdekt kwa ontvangst
als je via instellingen naar meer ... gaat
vervolgens naar mobiele netwerken gaat heb je de keuze bij netwerkmodus tussen 2g / 3g / 4g
mijn ervaringen zijn :
2g altijd alle streeptjes ontvangst
3g meestal rond de 1 - 2 streepjes en soms 3 streepjes
4g geen ontvangst of 1 - 2 streepjes.
nu is mijn vraag kan het kwaad dat ik deze op 2g laat staan en enkel als ik gebruik wil maken van mobiel internet deze handmatig op 3g zet ?
Dit bespaart mij wat batterij omdat ik met 2g altijd perfect ontvangst heb en 3g niet altijd.
als je via instellingen naar meer ... gaat
vervolgens naar mobiele netwerken gaat heb je de keuze bij netwerkmodus tussen 2g / 3g / 4g
mijn ervaringen zijn :
2g altijd alle streeptjes ontvangst
3g meestal rond de 1 - 2 streepjes en soms 3 streepjes
4g geen ontvangst of 1 - 2 streepjes.
nu is mijn vraag kan het kwaad dat ik deze op 2g laat staan en enkel als ik gebruik wil maken van mobiel internet deze handmatig op 3g zet ?
Dit bespaart mij wat batterij omdat ik met 2g altijd perfect ontvangst heb en 3g niet altijd.
Het zal wat trager zijn, voor de rest zou het weinig uit moeten maken.
Weet iemand trouwens hoe je, je contacts kan filteren?
Bij mijn HTC kan ik kiezen tussen sim, telefoon en google.
Ik krijg nu echter die optie nergens gevonden.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
In de 'People' app: optie menu -> 'contacts to display'icecreamfarmer schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:47:
Weet iemand trouwens hoe je, je contacts kan filteren?
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Verwijderd
Gister mijn Nexus 5 ontvangen. Vol goede moed heb ik de nieuwe sim geactiveerd en wou ik natuurlijk gelijk aan de slag. Nu heb ik het volgende probleem waar ik niet uit kom: als ik de pincode moet invoeren van de sim gebeurd er vervolgens niks. Het betreft het rechter scherm van de onderstaande foto. Ik heb ook al contact gehad met T-mobile omdat ik dacht dat de sim misschien niet goed geactiveerd was, maar dit blijkt ok te zijn.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Gr. Remco

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Gr. Remco
Andere simkaart proberen??Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:26:
Gister mijn Nexus 5 ontvangen. Vol goede moed heb ik de nieuwe sim geactiveerd en wou ik natuurlijk gelijk aan de slag. Nu heb ik het volgende probleem waar ik niet uit kom: als ik de pincode moet invoeren van de sim gebeurd er vervolgens niks. Het betreft het rechter scherm van de onderstaande foto. Ik heb ook al contact gehad met T-mobile omdat ik dacht dat de sim misschien niet goed geactiveerd was, maar dit blijkt ok te zijn.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?![]()
Gr. Remco
In je oude telefoon de simlock eraf halen??Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:26:
[afbeelding]
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?![]()
Gr. Remco
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Oude gsm had nog een grote sim. Heb helaas ook geen ander toestel liggen om de nieuwe microsim te testen. Heb het probleem ook getweet naar T-mobile, ben benieuwd wat hun reactie is.
Gr. Remco
Gr. Remco
Ik heb mijn sim even in een Galaxy Nexus met 4.3 gestopt. Ook hier liep de berichten(sms)-app vast bij ontvangst van het smsje. Begin te vermoeden dat er iets mis gaat bij de verzendende partij, een gatewayprovider. Collega kreeg een sms met alleen 'null' er in. Morgen even bellen!Maardiweb schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:45:
[...]
Moet je even voor oppassen, zie nieuws: Nederlands it-bedrijf vindt dos-kwetsbaarheid Nexus-smartphones
Verder heeft mijn moeder ook Hollandsnieuwe een eveneens een tijd last gehad van die rare flash SMS dingen. Na uitzetten van dit soort SMS ergens in een menu (Samsung Galaxy nogwat telefoon) was het opgelost.
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
Druk je wel op 'enter'?Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:39:
Oude gsm had nog een grote sim. Heb helaas ook geen ander toestel liggen om de nieuwe microsim te testen. Heb het probleem ook getweet naar T-mobile, ben benieuwd wat hun reactie is.
Gr. Remco
Welke SIM moet er nu in de N5? Micro? Nano of wat?
http://www.talkandroid.co...ort-a-nano-sim-card-slot/
Van dat plaatje heb ik nu de eerste, welke maat gaat in de N5?
[ Voor 25% gewijzigd door Kuusj op 01-12-2013 20:03 ]
De N5 slikt een microsim https://support.google.com/nexus/answer/3473178?hl=nl dus de middelste.
Verder kan je een normale sim (de linker op je plaatje) als het goed is bijknippen tot het middelste formaat, en voor de rechter zullen er wel bakjes zijn waar je de simkaart in stopt zodat hij wat groter is...
Verder kan je een normale sim (de linker op je plaatje) als het goed is bijknippen tot het middelste formaat, en voor de rechter zullen er wel bakjes zijn waar je de simkaart in stopt zodat hij wat groter is...
[ Voor 52% gewijzigd door VVVJeroen op 01-12-2013 20:31 ]
Was dat echt het probleem? Haha! Glad to know you fixed it brah!Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:42:
[...]
Soms verbaas ik mijzelf over mijn eigen domheid hahaha![]()
![]()
![]()
Thanks!
Verwijderd
Hebben jullie de Nexus trouwens op US staan om Google Wow te kunnen gebruiken? Of werkt dit ook prima wanneer je je telefoon op Nederlands hebt staan?
Verwijderd
Was idd het probleem, een PEBCAK probleem dus.....kuusj98 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:54:
[...]
Was dat echt het probleem? Haha! Glad to know you fixed it brah!
Zeker hiervan?? Ik denk dat het een nanosim is...VVVJeroen schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:28:
De N5 slikt een microsim https://support.google.com/nexus/answer/3473178?hl=nl dus de middelste.
De N5 maakt 1000% gebruik van een MICROsim. Een simpele search in de speclist maakt al gauw een boel duidelijk.evangael schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:24:
[...]
Zeker hiervan?? Ik denk dat het een nanosim is...
Er gaat een micro-sim in, zoals al vaker aangegeven hier.evangael schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:24:
[...]
Zeker hiervan?? Ik denk dat het een nanosim is...
Tenzij ik me vergis en de middelste geen nanosim is:Razer schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:26:
[...]
Er gaat een micro-sim in, zoals al vaker aangegeven hier.

[ Voor 0% gewijzigd door evangael op 01-12-2013 21:34 . Reden: Spelling ]
Nogmaals voor de duidelijkheid. Ik ben in het bezit van de Nexus 5, en in mijn Nexus 5 gaat er een microsim in, net zoals bij de miljoenen users in de rest van de wereld. Het is niet handig om dit weer naar boven te halen, want dit kan bij ontwetende users verwarring veroorzaken.evangael schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:33:
[...]
Tenzij ik me vergis en de middelste geen nanosim is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nogmaals voor de duidelijkheid, ik heb OOK een Nexus 5. Ofwel leg je iets uit ofwel blijft ge zwanzen.chengbondkwok schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:35:
[...]
Nogmaals voor de duidelijkheid. Ik ben in het bezit van de Nexus 5, en in mijn Nexus 5 gaat er een microsim in, net zoals bij de miljoenen users in de rest van de wereld. Het is niet handig om dit weer naar boven te halen, want dit kan bij ontwetende users verwarring veroorzaken.
Geen discussie over mogelijk. Het is een microsim.evangael schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:38:
[...]
Nogmaals voor de duidelijkheid, ik heb OOK een Nexus 5. Ofwel leg je iets uit ofwel blijft ge zwanzen.
Whatever dan...stijnos1991 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:39:
[...]
Geen discussie over mogelijk. Het is een microsim.
Had geen flamewar verwacht van mijn post, nou ja
Ik zie wel, als Tele2 mij het verkeerde meegeeft mogen ze het lekker oplossen.

Om de discussie te beëindigen. Hier spreekt men toch duidelijk van microsim: https://support.google.com/nexus/answer/3473178?hl=nl
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Is toch eigenlijk
: https://support.google.co...5?hl=nl&ref_topic=3485407
Belangrijk: u moet een mobiele of wifi-verbinding hebben om het instellen te voltooien.
Ik denk niet dat iemand dit niet heeft, maar belachelijk is het wel.

Belangrijk: u moet een mobiele of wifi-verbinding hebben om het instellen te voltooien.

Volgens mij wordt hiermee het instellen van je Google account bedoeld. Ik dacht dat je zonder internet (en daarmee zonder account) ook wel verder kon. Zeker ben ik er niet over though.kuusj98 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:47:
Is toch eigenlijk: https://support.google.co...5?hl=nl&ref_topic=3485407
Beste mensen,
Een vraag. Hoe verhoud de nexus 5 zich met de nexus 4?
Want ik twijfel welke ik zou gaan kopen.. Is de 5 een echte upgrade op zijn voorganger en zijn 100 euro duurder het ook echt waard of is de 4 nog steeds het toptoestel wat het was?
Want ik twijfel welke ik zou gaan kopen.. Is de 5 een echte upgrade op zijn voorganger en zijn 100 euro duurder het ook echt waard of is de 4 nog steeds het toptoestel wat het was?
Als je een Nexus 4 hebt zou ik een upgrade niet echt noodzakelijk vinden, het is nog steeds een hele nette toestel.SerpentNL schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:36:
Beste mensen,
Maar als je geen van beiden hebt en eentje wilt gaan kopen dan zou ik voor de Nexus 5 gaan, die is voor volle 100% die 100 euro extra waard.
Serpent,
- Relatief slechte batterij performance
- Glazen achterkant
- 'laffe' trilstand (heb ik gelezen - geen ervaring mee) zou geen probleem zijn
- 'zachte' audio output (https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=41034) fixed in 4.4?
- Zou erg warm worden tijdens gamen / zwaar gebruik
- Geen wireless charger (gimmick voor mij) wist niet dat N4 ook had
- N5 zou langer muziek luisteren moeten ondersteunen dmv speciale hardware
Enfin, destijds reden genoeg voor mij om de N4 over te slaan (mijn Galaxy Nexus ging nog prima een jaar mee met custom rom)
Edit: begrijp nu half uit je post dat je al een N4 hebt? Nou ja, het is natuurlijk een goed toetsel voor zo een prijs, maar als iemand nu zou moeten kiezen heeft die persoon misschien wat aan bovenstaande informatie:)
Ik zit in dezelfde situatie en na een klein onderzoek kan ik je mijn gevonden minpunten van de Nexus 4 vertellen:SerpentNL schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:36:
Beste mensen,
- Glazen achterkant
- 'laffe' trilstand (heb ik gelezen - geen ervaring mee) zou geen probleem zijn
- 'zachte' audio output (https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=41034) fixed in 4.4?
- Geen wireless charger (gimmick voor mij) wist niet dat N4 ook had
Enfin, destijds reden genoeg voor mij om de N4 over te slaan (mijn Galaxy Nexus ging nog prima een jaar mee met custom rom)
Edit: begrijp nu half uit je post dat je al een N4 hebt? Nou ja, het is natuurlijk een goed toetsel voor zo een prijs, maar als iemand nu zou moeten kiezen heeft die persoon misschien wat aan bovenstaande informatie:)
[ Voor 12% gewijzigd door sjongenelen op 01-12-2013 23:14 ]
you had me at EHLO
Wat ik doe (root benodigd volgens mij)Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:06:
Hebben jullie de Nexus trouwens op US staan om Google Wow te kunnen gebruiken? Of werkt dit ook prima wanneer je je telefoon op Nederlands hebt staan?
Zet de telefoon op English, zodat je toffe features kunt gebruiken, en installeer XPosed Framework + locale addon zodat je andere apps naar keuze in je eigen taal kunt gebruiken. (google maps voice nav engels in een NL stad is niet te doen

you had me at EHLO
-slechte batterij duur (klopt)TheNymf schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:05:
Serpent,
[...]
Ik zit in dezelfde situatie en na een klein onderzoek kan ik je mijn gevonden minpunten van de Nexus 4 vertellen:
- Glazen achterkant
- 'laffe' trilstand (heb ik gelezen - geen ervaring mee)
- 'zachte' audio output (https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=41034)
- Geen wireless charger (gimmick voor mij)
-glazen achterkant is inderdaad fragiel
-trilstand is normaal
-geluid is hard maar omdat de speaker aan de achterkant ligt wordt het enorm gedempt als de telefoon plat op tafel ligt.
-in het begin werd de mijne warm, vooral tijdens gebruik van Chrome, na de 4.4 update wordt hij niet meer warm/heet
-Beide N4 en N5 ondersteunen draadloos opladen
-Na de update van 4.4 gaat de accu net zo lang mee tijdens muziek luisteren als bij de N5
Verwijderd
phonearena http://www.phonearena.com...-vs-Google-Nexus-4_id3487 heeft wel een aardige vergelijking en anders ff googlen https://www.google.nl/sea...r&ei=uNSbUoRG5JnRBeSMgbAH nexus 4 vs nexus 5.SerpentNL schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:36:
Beste mensen,
Verwijderd
Ben trouwens bang dat de witte versies binnen enkele maanden lichtblauw zullen worden door jeans. Zijn er al users die verkleuring zien?
Wat mij opvalt is dat ik veel meer data verbruik met de nexus 5. Ik zit nu al bijna aan mijn limiet terwijl ik nog 10 dagen heb te gaan. Met mijn galaxy s2 haalde ik net de helft van mijn limiet aan het einde van de maand. Op mijn s2 gebruikte ik de standaard browser, op de nexus heb ik Chrome, dolphin en Opera gebruikt. Alle drie leken een aanzienlijk hogere verbruik te hebben. Waar kan dit aan liggen? Als het zo door gaat moet ik mijn limiet verhogen.
Ff kijken onder dataverbruik of er iets opvalt. Ik merk overigens niks van hoger verbruik maar kom ook van een N4 dus dat zal wel niet veel schelen.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Ik zie dat Android-Besturingssysteem 25MB op achtergrond heeft verbruikt. Dat valt mee, maar bij een vriend verbruikte Android-Besturingssysteem 7GB in 20 dagen op 3g. Het was geen nexus maar ik ben nu toch paranoïde. In ieder geval goed in de gaten houden.
We kunnen dit dataverbruik toch gewoon analyseren en concluderen wat hier gebeurt?
Ik bedoel dat het me niet gewenst lijkt dat google voor de lol data verbruikt.
Het kan verschillende oorzaken hebben:
- Google now (gps)
- Google play (updates)
- Synchornisatie accounts (facebook,google apps)
Allen kunnen worden uitgeschakeld.
Ik bedoel dat het me niet gewenst lijkt dat google voor de lol data verbruikt.
Het kan verschillende oorzaken hebben:
- Google now (gps)
- Google play (updates)
- Synchornisatie accounts (facebook,google apps)
Allen kunnen worden uitgeschakeld.
Er is een tijdje een bug geweest (op android 4.2. meen ik) welke continue updates ontdekte en vervolgens binnenharkte. Dit zou het geweest kunnen zijn.NeutraleGast schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:26:
Ik zie dat Android-Besturingssysteem 25MB op achtergrond heeft verbruikt. Dat valt mee, maar bij een vriend verbruikte Android-Besturingssysteem 7GB in 20 dagen op 3g. Het was geen nexus maar ik ben nu toch paranoïde. In ieder geval goed in de gaten houden.
Qua netwerkverkeer van N5; kan me niet voorstellen dat dit zoveel meer is dan andere devices eigenlijk..
you had me at EHLO
Ik had het hier ergens gelezen betreffende de slechte accu prestaties.
Iemand gaf toen de tip om het scanning always available uit te zetten.
Dit heeft bij mij echt een wereld van verschil gemaakt. Ik ben niet zo heel zuinig met de batterij want ik heb 9 van de 10 x gewoon de mogelijkheid om mijn telefoon op te laden wanneer ik wil. Maar dit scheelt echt bizar veel batterij.
Te vinden onder settings > wifi > menu knop (advanced) > Scanning always available.
Zal niet pretenderen dat het voor iedereen werkt maar bij mij hielp het echt enorm!
Dit heeft bij mij echt een wereld van verschil gemaakt. Ik ben niet zo heel zuinig met de batterij want ik heb 9 van de 10 x gewoon de mogelijkheid om mijn telefoon op te laden wanneer ik wil. Maar dit scheelt echt bizar veel batterij.
Te vinden onder settings > wifi > menu knop (advanced) > Scanning always available.
Zal niet pretenderen dat het voor iedereen werkt maar bij mij hielp het echt enorm!
Hebben jullie de quicksettings vanuit je lockscherm gezien?
Als je vanuit de lock naar links gaat, komt er een plus in beeld, waar je quickwidgets kan zetten.
Ik heb trouwens een foto gezien waarbij de tiles in het out of the box kitkat aangepast waren (scherm draaien aan/uit zetten, synchroniseren aan/uit zetten, etc). Iemand een idee hoe dat gaat?
Ik heb de app die hier veel genoemd werd geprobeerd, maar die zoog mijn batterij leeg.
Als je vanuit de lock naar links gaat, komt er een plus in beeld, waar je quickwidgets kan zetten.
Ik heb trouwens een foto gezien waarbij de tiles in het out of the box kitkat aangepast waren (scherm draaien aan/uit zetten, synchroniseren aan/uit zetten, etc). Iemand een idee hoe dat gaat?
Ik heb de app die hier veel genoemd werd geprobeerd, maar die zoog mijn batterij leeg.
[ Voor 47% gewijzigd door Too5 op 02-12-2013 12:49 ]
Voor het toevoegen van widgets moet je hier wel eerst toestemming voor geven via Instellingen -> Beveiliging -> Widgets inschakelenToo5 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:41:
Hebben jullie de quicksettings vanuit je lockscherm gezien?
Zie mijn posts, ik heb hetzelfde.NeutraleGast schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:06:
Wat mij opvalt is dat ik veel meer data verbruik met de nexus 5. Ik zit nu al bijna aan mijn limiet terwijl ik nog 10 dagen heb te gaan. Met mijn galaxy s2 haalde ik net de helft van mijn limiet aan het einde van de maand. Op mijn s2 gebruikte ik de standaard browser, op de nexus heb ik Chrome, dolphin en Opera gebruikt. Alle drie leken een aanzienlijk hogere verbruik te hebben. Waar kan dit aan liggen? Als het zo door gaat moet ik mijn limiet verhogen.
Kun je de tijdstippen van dataverbruik achterhalen?
Welke slechte accu prestaties?Xaria schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:52:
Ik had het hier ergens gelezen betreffende de slechte accu prestaties.
Ik heb hem dit weekend eens niet opgeladen (normaal doe ik dat elke nacht), en ik had van vrijdag 07:00 tot zondag 23:00 (2d 16u) nog 48% over.
Wel weinig gebruikt, ruim een uur schermtijd.
Maar bedankt voor de tip, ik ga ook eens kijken of het merkbaar scheelt.
bedankt voor de tip, dat ga ik ook maar eens gebruiken...Tweakman schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:26:
[...]
Welke slechte accu prestaties?
Ik heb hem dit weekend eens niet opgeladen (normaal doe ik dat elke nacht), en ik had van vrijdag 07:00 tot zondag 23:00 (2d 16u) nog 48% over.
Wel weinig gebruikt, ruim een uur schermtijd.
Maar bedankt voor de tip, ik ga ook eens kijken of het merkbaar scheelt.
Ook laat ik hem vandaag eens helemaal leeg lopen, lees overal dat dat kan helpen in het calibreren van de batterij. Ben benieuwd. Nu na 8h 14min nog 38% over.
mn screen (22%) en email (16) (outlook push) en voice calls zijn de verbruikers. Vanochtend was 'android os' de grote veroorzaker (keep awake bijna 2 uur...) maar na een reboot is die ver naar beneden gezakt, nu hopen dat die daar blijft en het morgen beter gaat ;-)
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Ik heb ook totaal geen klachten over de accu. Ik heb een iphone 4 en een lumia 920 hiervoor gehad en de nexus 5 is echt een grote verbetering. Ik kan met gemak 1.5 dag met een accu. (ik hoef eigenlijk nooit meer bang te zijn dat ik zonder stroom kom te zitten) en ik gebruik hem best intensief (whatsapp, facebook, surfen e.d.) En missch nog een groter voordeel is dat het in een half uur weer volledig is opgeladen.
Tot nu toe voor mij de beste accu die ik heb gehad.
Ook tevreden over de accu. Wel google now uitgezet, die verbruikte bijna 30% van mijn totale accuduurAlphaWierie schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:03:
Ik heb ook totaal geen klachten over de accu. Ik heb een iphone 4 en een lumia 920 hiervoor gehad en de nexus 5 is echt een grote verbetering. Ik kan met gemak 1.5 dag met een accu. (ik hoef eigenlijk nooit meer bang te zijn dat ik zonder stroom kom te zitten) en ik gebruik hem best intensief (whatsapp, facebook, surfen e.d.) En missch nog een groter voordeel is dat het in een half uur weer volledig is opgeladen.

Kan er makkelijk 1,5 dag mee doen.
Momenteel sinds de release in het bezit van een Nexus 5! Erg mooi toestel en ben er erg tevreden over. Het enige waar ik momenteel mee zit is dat het opladen tergend langzaam gaat. Of ik nou via AC of USB oplaadt het duurt ongeveer 5 a 6+ uur voordat mijn telefoon van 0 tot 100% is opgeladen. Erg frustrerend omdat het via met Htc one x in 1,5 uur kon.
Weten jullie misschien of dit een algemeen probleem is? Ik heb verschillende laders gebruikt (ook de stock).
Weten jullie misschien of dit een algemeen probleem is? Ik heb verschillende laders gebruikt (ook de stock).
Mijn laadt in minder dan 2uurs op met de originele lader.
Kan ik trouwens mijn scherm fullscreen make.? Zodat ik geen hinder heb tijdens gamen.
Kan ik trouwens mijn scherm fullscreen make.? Zodat ik geen hinder heb tijdens gamen.
Check even wat je oplader(s) voor amperage als output doet. Ik gebruik er een die 1.7A kan leveren, daarmee gaat m'n 5 in rond de twee uur van nagenoeg nul naar 100%.Disrupt0r schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:06:
Momenteel sinds de release in het bezit van een Nexus 5! Erg mooi toestel en ben er erg tevreden over. Het enige waar ik momenteel mee zit is dat het opladen tergend langzaam gaat. Of ik nou via AC of USB oplaadt het duurt ongeveer 5 a 6+ uur voordat mijn telefoon van 0 tot 100% is opgeladen. Erg frustrerend omdat het via met Htc one x in 1,5 uur kon.
Als je een oplader neemt die minder vermogen kan leveren (zoals de meegeleverde, die doet 1.2A geloof ik, of via USB -> max 0.5A) dan duurt het een beetje, of veel langer.
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
hier ook best tevreden over de batterij .
Al kom ik van een iphone 4 waarbij het naar mijn gevoel net een tikkeltje beter ging om 1.5 dagen te halen .
maar heb de gsm nog maar 3 keer opgeladen dus kan misschien nog veranderen
hierbij een fototje
waarbij schermtijd bijna 2 u bedraagt
Al kom ik van een iphone 4 waarbij het naar mijn gevoel net een tikkeltje beter ging om 1.5 dagen te halen .
hierbij een fototje

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 17:45 ]
Zo tezien gebruik je hem niet echtVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:44:
hier ook best tevreden over de batterij .
hierbij een fototje
[afbeelding]
Post eens een screenshot van de accu geschiedenisdetails door op het grafiekje bovenaan te drukken.
Ik kom ook van iPhone 4. Wat een eco Dynamics toestel was dat in verhouding met de Nexus
Wordt dat als google search aangegeven?Matedeor schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:38:
[...]
Ook tevreden over de accu. Wel google now uitgezet, die verbruikte bijna 30% van mijn totale accuduur.
Kan er makkelijk 1,5 dag mee doen.
Want die verbruikt bij mij ook gewoon €40
Google services geloof ik in de accu weergave.icecreamfarmer schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:14:
[...]
Wordt dat als google search aangegeven?
Want die verbruikt bij mij ook gewoon €40
Vergeet niet dat je nog meer accu kan uitsparen door een wifi instelling aan te passen.
*standaard staat deze aan
1) instellingen
2) wifi
3) rechtsonder voor meer instellingen
4) geavanceerd
5) scannen altijd beschikbaar uitvinken
Ben ook heel tevreden over n5.
Enkel moet de noise cancelling van videoopnames gefixt worden.
*standaard staat deze aan
1) instellingen
2) wifi
4) geavanceerd
5) scannen altijd beschikbaar uitvinken
[ Voor 14% gewijzigd door Spacewide op 02-12-2013 23:40 ]
Misschien handig om te vermelden om of de instelling aan- of uitgezet moet wordenvsy schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:37:
Vergeet niet dat je nog meer accu kan uitsparen door een wifi instelling te wijzigen.
1) instellingen
2) wifi
4) geavanceerd
5) scannen altijd beschikbaar
Ik heb vandaag mijn Nexus 5 binnen gekregen. Ik had al een abonnement bij hollandsnieuwe, dus heb ik een simlock vrije N5 gekocht.
Toen viel het mij vandaag ineens op dat ik geen mobiele data-verbinding had. Toen herinnerde ik me ineens dat je je toestel bij HN moet aanmelden op hun data-netwerk.
Ik heb de instructies gevolgd zoals ze bij de Nexus S of de "Optimus L9" staan, maar beide willen niet werken.
Hebben meer mensen dit probleem? Met mijn vorige toestel (HTC Desire S) had ik dit probleem niet.
Een keertje toggelen tussen 4G en 3G lost het probleem op
Toen viel het mij vandaag ineens op dat ik geen mobiele data-verbinding had. Toen herinnerde ik me ineens dat je je toestel bij HN moet aanmelden op hun data-netwerk.
Ik heb de instructies gevolgd zoals ze bij de Nexus S of de "Optimus L9" staan, maar beide willen niet werken.
Hebben meer mensen dit probleem? Met mijn vorige toestel (HTC Desire S) had ik dit probleem niet.
Een keertje toggelen tussen 4G en 3G lost het probleem op

[ Voor 5% gewijzigd door Matis op 02-12-2013 21:52 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Vanavond mijn N5 gekregen. Ik lees echter nergens of de batterij een speciale 'behandeling' nodig heeft.
Is het tegenwoordig nog nodig om hem bijv. eerst 2x 100% op te laden en dan volledig leeg te laten lopen?
Is het tegenwoordig nog nodig om hem bijv. eerst 2x 100% op te laden en dan volledig leeg te laten lopen?
Bij Lithium-ion batterijen is dat niet meer nodig, als het goed is.MauriX schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:44:
Vanavond mijn N5 gekregen. Ik lees echter nergens of de batterij een speciale 'behandeling' nodig heeft.
Een heel informatieve pagina over het opladen van Li-ion batterijen staat op de website van Battery University. Even naar beneden scrollen voor een mooi tabelletje. Kijk in de meest rechter kolom, van Lithium-ion.MauriX schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:44:
Sowieso een goede website overigens
edit:
Kleine toevoeging: ik weet niet of er een verband in zit, maar je kunt ook denken dat je geen "speciale informatie" tegenkomt omdat er niks speciaals nodig is
[ Voor 13% gewijzigd door reiker op 03-12-2013 00:03 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
Gisteravond mijn N5 gekregen.
Wat mij opvalt
- trilfunctie is vrij zwak (bekend issue)
- Multiple home screens niet meer mogelijk? Opgelost
Ik mis het ‘menu’ knopje in android. De Nexus heeft pijltje terug toets, home button, en een button voor ‘takenoverzicht’, zeg maar.
Dit is flink wennen moet ik zeggen! Is dit nog aan te passen? Of integreren alle apps nu een eigen ‘menu’ toets?
Wat mij opvalt
Ik mis het ‘menu’ knopje in android. De Nexus heeft pijltje terug toets, home button, en een button voor ‘takenoverzicht’, zeg maar.
Dit is flink wennen moet ik zeggen! Is dit nog aan te passen? Of integreren alle apps nu een eigen ‘menu’ toets?
[ Voor 18% gewijzigd door MauriX op 03-12-2013 08:35 ]
Ik zie sinds een paar dagen soms kort een stekker icoontje rechts onder in het scherm verschijnen. Dacht op het begin dat dat was omdat mijn batterij leeg was maar zie het nu ook nog terwijl hij vol is.. Iemand enig idee wat dit is?
Meestal rechtsboven in een app of wat dan ook. Zijn 3 kleine stipjes/vierkantjes onder elkaar.MauriX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:19:
Gisteravond mijn N5 gekregen.
Wat mij opvalt
Inmiddels is het achtergrond verbruik van Android-Besturingssysteem toegenomen tot 30MB. Dat is een flinke portie van mijn 500MB databundel. Heb nog geen manier gevonden om het uit te schakelen. Wat is het verbruik van Android-Besturingssysteem bij jullie?
In de periode 22 Nov - 22 Dec, ik kijk graag vooruit
1.87M voor Android OS.
En in Android Firewall heb ik niet veel dingen geblocked voor mobiel dataverkeer, zeker geen Android OS achtige dingen.
En in Android Firewall heb ik niet veel dingen geblocked voor mobiel dataverkeer, zeker geen Android OS achtige dingen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
In de periode 5 november tot 1 december heeft mijn Android OS 6.24Mb mobiele data verbruikt en 4.21Mb via WiFi.
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
Mijn verbruik van 25 nov tot nu is 355kb.
Heb nog een fijne toggle app gevonden:
Toggle it.
Deze werkt via een widget, dus weer een handeling minder
Je kunt er evt meerdere onder elkaar zetten. (max 4 naast elkaar)
Heb nog een fijne toggle app gevonden:
Toggle it.
Deze werkt via een widget, dus weer een handeling minder
Je kunt er evt meerdere onder elkaar zetten. (max 4 naast elkaar)
[ Voor 26% gewijzigd door Too5 op 03-12-2013 14:24 ]
Nog even over de accu. Ik heb al meerdere keren gehad dat mijn Google Now geen cards meer weergeeft. Hij blijft echter wel steeds zoeken waardoor Google Search opeens heel veel stroom gebruikt. Opnieuw opstarten lost het op, maar ververlend is het wel.
Ook heb ik één keer onderstaande meegemaakt.

Er zitten dus wat haken en ogen in KitKat, wat betreft accu
Ook heb ik één keer onderstaande meegemaakt.

Er zitten dus wat haken en ogen in KitKat, wat betreft accu
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Voor mensen die de default camera app van Google wat beperkt vinden is er een interessant alternatief dat nu ook op de Nexus 5 werkt: https://play.google.com/store/apps/details?id=fr.xplod.focal
Interessante features:
- handmatige instelling voor white balance
- scene keuze
- HDR aan/uit
- burst mode (5, 10, 15, doorlopend)
- belichting metering spot kiezen op je scherm
- timer opname
enz...
Tot Google een nieuwe en betere versie van de camera app uitbrengt is dit een leuk alternatief om mee te spelen!
Interessante features:
- scene keuze
- HDR aan/uit
- timer opname
enz...
Tot Google een nieuwe en betere versie van de camera app uitbrengt is dit een leuk alternatief om mee te spelen!
El_V schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:36:
Ik zie sinds een paar dagen soms kort een stekker icoontje rechts onder in het scherm verschijnen. Dacht op het begin dat dat was omdat mijn batterij leeg was maar zie het nu ook nog terwijl hij vol is.. Iemand enig idee wat dit is?

iemand die dit bekend voor komt?
Ja, ik zie het vaak als ik in de auto zit en Flitsmeister open.El_V schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:11:
[...]
[afbeelding]
Maar wat het is, ik vraag het me ook serieus af.
Goede tip! Werkt erg goed! Voorlopig deze maar als camera applicatie gebruikenHaay schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:34:
Voor mensen die de default camera app van Google wat beperkt vinden is er een interessant alternatief dat nu ook op de Nexus 5 werkt: https://play.google.com/store/apps/details?id=fr.xplod.focal
Interessante features:
- scene keuze
- HDR aan/uit
- timer opname
enz...
Mijn N5 heeft moeite met contact houden met de carkit. Af en toe valt de connectie weg (ook tijdens een gesprek) en zo nu en dan lijkt te carkit spontaan te rebooten. Nooit last mee gehad met een Desire Z, Desire S, Xperia P en een BB9300 dus ik zie de N5 als oorzaak van het probleem. Zijn er hier nog meer mensen met bluetooth-issues?
Zijn er mensen hier die de Camaera Mod gebruiken (1.3)?
Ik was net bij NitroCircus en wilde daar wat filmpjes schieten maar het viel allemaal enorm tegen. Vooral het focusen in de film mode leek echt Seconden te duren.
Toestel had toen nog iets van 75% accu dus ondanks dat het een steker is heeft het daar niets mee van doen zo lijkt het.
Ik was net bij NitroCircus en wilde daar wat filmpjes schieten maar het viel allemaal enorm tegen. Vooral het focusen in de film mode leek echt Seconden te duren.
Ik heb het ook gehad laatst. Rechts onder bij de enter.El_V schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:11:
[...]
[afbeelding]
Toestel had toen nog iets van 75% accu dus ondanks dat het een steker is heeft het daar niets mee van doen zo lijkt het.
[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 04-12-2013 00:09 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.
Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.
Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.
Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.
Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.
Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.
Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.
Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.
Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.