[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 117 Laatste
Acties:
  • 775.207 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-08 22:55
MattH schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:05:
[...]

Concreet: hij herkent wel 99% van mijn swypes terwijl het normale toetsenbord op 90-95% blijft steken.

Dit doet hij door allerlei geinige shizzle achter de schermen (hij leert onder andere jou specifieke vocabulaire).
Gebruik momenteel Swiftkey, werkt ook perfect en snel !!
Zeker een keer proberen, geen idee of het veel anders is dan Swype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Pakjebakmeel schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:16:
Kleine tip van mijn kant; de N5 werkt prima op de "Samsung Wireless Charging Pad". Deze is normaal stevig aan de prijs, echter viel het mij op dat hij op de website van de mediamarkt te koop stond voor €21,98. Meteen langsgereden; eenmaal in de winkel was de prijs veel hoger. Echter op vertoon van de pagina van de mediamarkt met prijs erbij is deze bijgesteld en heb ik er 2 meegenomen voor €21,98 per stuk.

http://www.mediamarkt.nl/...62,806507.html?langId=-11

Pricewatch link: http://tweakers.net/price...arging-kit-(samsung).html

Doe je voordeel er mee :-) Of meteen online bestellen natuurlijk, weet alleen niet of ie dan geleverd gaat worden.. Iets met de kleine lettertjes en 'onder voorbehoud van typfouten' enzo. :+
Direct besteld. Thanks voor de tip!

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 12:32
Kleine tip van mijn kant; de N5 werkt prima op de "Samsung Wireless Charging Pad". Deze is normaal stevig aan de prijs, echter [...]
Lijkt me meer ontopic in Qi-lader topic https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568065/0 ;)
of accessoires topic. Niet hier ;)
Toch thanks.

[ Voor 12% gewijzigd door gertvdijk op 07-11-2013 14:29 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
kaperopdekust schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:36:
Waarom zou je Swype willen installeren, als je al kan swypen met het standaard Google toetsenbord?

Heeft Swype meer functionaliteiten?
Google default keyboard heeft een probleem met "double space for period" daarom dat ik Swype heb want daar werkt het wel in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 11:22
Ik mis de intentie even, bedoel je dat ik mensen daar moet tippen ipv in dit topic of mis ik iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pakjebakmeel schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:27:
[...]
Ik mis de intentie even, bedoel je dat ik mensen daar moet tippen ipv in dit topic of mis ik iets anders?
Denk het wel, zal ook wel gemod worden omdat het offtopic is.
Maar wel bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man_rot
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 23:35
Kleine tip van mijn kant; de N5 werkt prima op de "Samsung Wireless Charging Pad". Deze is normaal stevig aan de prijs, echter viel het mij op dat hij op de website van de mediamarkt te koop stond voor €21,98. Meteen langsgereden; eenmaal in de winkel was de prijs veel hoger. Echter op vertoon van de pagina van de mediamarkt met prijs erbij is deze bijgesteld en heb ik er 2 meegenomen voor €21,98 per stuk.

http://www.mediamarkt.nl/...62,806507.html?langId=-11

Pricewatch link: http://tweakers.net/price...arging-kit-(samsung).html

Doe je voordeel er mee :-) Of meteen online bestellen natuurlijk, weet alleen niet of ie dan geleverd gaat worden.. Iets met de kleine lettertjes en 'onder voorbehoud van typfouten' enzo. :+
ook net direct besteld, thnx voor de tip!

Groetjes Manfred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat anders wel "Voor het gebruik van de Samsung Wireless Charging Kit Pad heeft u een Wireless Charging Cover voor uw Galaxy S4 nodig." bij... Dus tja... Dan doet ie het toch niet zonder die Cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Net eventjes naar de mediamarkt geweest om toch maar eens te gaan kijken waar al de hype rond dit toestel over gaat. Voor het eerst zelf het toestel in de handen gehad en ik moet zeggen dat, dat een goede indruk achter heeft gelaten. Ik ben helemaal fan van het design, het scherm zag er super uit en de processor voelde enorm ´snappy´ vergeleken met mijn galaxy S2 die ik momenteel gebruik.

Begint nu toch wel te kriebelen of ik hem zal halen ofniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:37:
Er staat anders wel "Voor het gebruik van de Samsung Wireless Charging Kit Pad heeft u een Wireless Charging Cover voor uw Galaxy S4 nodig." bij... Dus tja... Dan doet ie het toch niet zonder die Cover?
De Galaxy S4 heeft geen QI lader ingebouwd, daarom heb je voor de S4 de cover nodig. De Nexus 5 heeft dit er wel gewoon in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:05
Ik heb mijn toestel inmiddels 2 dagen in huis en heb tot mijn spijt 3 dode pixels ontdekt, één in elke hoek behalve rechtsboven. Het is alleen te zien als je heel nauwkeurig kijkt op een lichte, egale achtergrond.

Hebben meer mensen hier last van of is dit toch wel echt een uitzondering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar moet je die Samsung Charger dan met een USB aansluiting verbinden, of via het stopcontact? Of kan het allebei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
JFranke schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:41:
Ik heb mijn toestel inmiddels 2 dagen in huis en heb tot mijn spijt 3 dode pixels ontdekt, één in elke hoek behalve rechtsboven. Het is alleen te zien als je heel nauwkeurig kijkt op een lichte, egale achtergrond.

Hebben meer mensen hier last van of is dit toch wel echt een uitzondering?
Ik heb alleen een beetje backlight bleed aan de linker boven kant, ik kan geen dode pixels vinden (en ik heb behoorlijk gezocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Ik heb 120 pagina's door gelezen, maar kan het niet vinden..

Weet iemand hoe ik, google now weg krijg van het scherm naast me (main)homescreen.
Ik wil die ruimte links namelijk zelf kunnen opvullen.

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:42:
Maar moet je die Samsung Charger dan met een USB aansluiting verbinden, of via het stopcontact? Of kan het allebei?
offtopic:
Joehoe... dit gaat niet over de N5. Zie de postwarning. Twee plaatsen waar dit wel on-topic is: QI lader topic en N5 accesoires topic.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Lordsauron schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:43:
[...]

Ik heb alleen een beetje backlight bleed aan de linker boven kant, ik kan geen dode pixels vinden (en ik heb behoorlijk gezocht)
Ik heb er gisteren ook 3 gevonden, en heb besloten het toestel direct retour Coolblue te sturen.
Op XDA is ook een topic te vinden over dead pixels, maar er zijn maar weinig mensen die zich in dat topic met hetzelfde probleem melden.

Waarschijnlijk gaat het om een klein gedeelte van de toestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 18-09 19:49
StaarTT schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:44:
Ik heb 120 pagina's door gelezen, maar kan het niet vinden..

Weet iemand hoe ik, google now weg krijg van het scherm naast me (main)homescreen.
Kan niet met de stock launcher. je kan nova ofzo proberen https://play.google.com/s...=com.teslacoilsw.launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
In settings van homescreen staat een grote "Google Now" on/off knop. Lang indrukken op leeg plekje op homescreen -> settings.
Dat gaat niet. Je kan alleen naar rechts uitbreiden. Is meerdere keren voorbij gekomen dus dan heb je niet alle 120 pagina's gelezen. ;)
Alternatief is een van de vele homescreen replacements installeren uit de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

Thx voor het snelle antwoord. Toch raar dat dat niet kan. Zitten blijkbaar toch beperkingen op Android ism een Nexus..

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dus iets wat ik zelf ook rete-irritant vindt! Ik vind sowieso 4.4 geen verbetering. Alleen die transparante laag boven en onderin je scherm zijn relaxed, maar ze hadden die Icons kleiner moeten maken ipv groter, zodat je er meer kwijt kan... En mijn agenda had ik altijd links vh midden staan, nu kan ik niet meer naar links! Waarom doen ze dit nou niet ff zo zodat je het zelf naar eigen wens kan aanpassen. Windows Livetiles kan je toch ook aanpassen in size?

Dat hele Google Now, rot op ermee zeg! Sms naar Hangouts, linker homescreen weg, grotere Icons, EN ik mag 3x pw de term "KitKat" zeggen. "Waar zijn de verbeteringen van 4.4???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 10:39
De camera valt mij overigens flink mee!
Ik kom van een s2 die ook 8mp heeft maar deze camera maakt met weinig licht véél betere foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:52:
Dit is dus iets wat ik zelf ook rete-irritant vindt! Ik vind sowieso 4.4 geen verbetering. Alleen die transparante laag boven en onderin je scherm zijn relaxed, maar ze hadden die Icons kleiner moeten maken ipv groter, zodat je er meer kwijt kan... En mijn agenda had ik altijd links vh midden staan, nu kan ik niet meer naar links! Waarom doen ze dit nou niet ff zo zodat je het zelf naar eigen wens kan aanpassen. Windows Livetiles kan je toch ook aanpassen in size?

Dat hele Google Now, rot op ermee zeg! Sms naar Hangouts, linker homescreen weg, grotere Icons, EN ik mag 3x pw de term "KitKat" zeggen. "Waar zijn de verbeteringen van 4.4???
Installeer Nova Launcher uit de playstore en al je problemen zijn opgelost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nova Launcher? Maar wordt je telefoon daar niet langzamer van? En ik wil alleen deze "problemen" oplossen, de rest mag hetzelfde blijven. Met zo'n launcher is alles ineens toch weer anders? Een launcher is toch een soort skin of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

gertvdijk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:47:

Dat gaat niet. Je kan alleen naar rechts uitbreiden. Is meerdere keren voorbij gekomen dus dan heb je niet alle 120 pagina's gelezen. ;)
Alternatief is een van de vele homescreen replacements installeren uit de Play Store.
Oeps betrapt! :D

Dan maar nova oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-01-2023
Heb nu ook al enkele dagen de Nexus 5 in mijn bezit.

Bouwkwaliteit, snelheid, camera... allemaal dik tevreden mee.
Wel direct nova launcher erop geplaatst.
Ik kom van een samsung SIII.

Het enige waar ik niet zo tevreden over ben is het niveau van het geluid bij de ringtones en notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Ik weet dat het officieel niet hier hoort, maar er zijn nog genoeg mensen die hem graag willen, dus ik meld het toch even.

De Nexus vijf is weer op voorraad bij CoolBlue.

Waarschijnlijk zijn ze binnen een kwartier weer allemaal weg.

Edit: Ze zijn weer uitverkocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Xylon op 07-11-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ervaar toch redelijk vaak "No service" meldingen op m'n Nexus 5. Iemand dit ditzelfde ervaart? Is er iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Xylon schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:13:
Ik weet dat het officieel niet hier hoort, maar er zijn nog genoeg mensen die hem graag willen, dus ik meld het toch even.

De Nexus vijf is weer op voorraad bij CoolBlue.

Waarschijnlijk zijn ze binnen een kwartier weer allemaal weg.

Edit: Ze zijn weer uitverkocht.
Maak daar maar 2 minuten van ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Smultie schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:15:
Ik ervaar toch redelijk vaak "No service" meldingen op m'n Nexus 5. Iemand dit ditzelfde ervaart? Is er iets aan te doen?
Maak je gebruik van 4G of 3G? Want ik heb hetzelfde probleem, maar enkel op 4G.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Werewolf_789 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:16:
[...]

3G hier, maar had net sowieso geen bereik (Simyo).
Ook lijkt het tijdens het rijden vaker uit te vallen dan voorheen met mijn Galaxy Nexus.
Zal straks thuis even de SIM even schoonmaken en opnieuw in de telefoon steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:08
Grr, vandaag de nexus geleverd gekregen (gister besteld bij coolblue), lukt het momenteel niet om de sim over te zetten. Ik had namelijk ook alvast een microsim geregeld, maar omdat er momenteel storing is bij kpn vind de wissel niet plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensai
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 17:50
Die van mij weigert af en toe te bellen.
Af en toe heb ik 0 streepjes in het driehoekje bovenin.
Ik kom van een LG Optimus One en die had geen bereikproblemen met een Hi abbo

Voor de rest wel een wereld van verschil!

5DM3 16-35/2.8 28-70/2.8 70-200/2.8 300/2.8 600/4.0 600EX-RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilligan
  • Laatst online: 10-09 11:45
Ook net in het bezit van mijn Nexus 5. Nadat ik hem heb opgestart is hij begonnen om de 'Mobiele gegevensservice' te activeren, maar dat duurt toch al wel behoorlijk lang. Is dat normaal? Er staat dat het enkele minuten kan duren. Ik kan het ook overslaan, maar ik weet niet of dat wenselijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
gilligan schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:55:
Ook net in het bezit van mijn Nexus 5. Nadat ik hem heb opgestart is hij begonnen om de 'Mobiele gegevensservice' te activeren, maar dat duurt toch al wel behoorlijk lang. Is dat normaal? Er staat dat het enkele minuten kan duren. Ik kan het ook overslaan, maar ik weet niet of dat wenselijk is?
Ik heb dit bij mij overgeslagen nadat het al een half uur bezig was. Daarna vraagt hij om te verbinden met Wifi en als dit gedaan is kan je in de instellingen je data aanzetten (als dit al niet aan staat).

Hij heeft de eerste keer internet nodig om een update te downloaden.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensai
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 17:50
JeroenV_ schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:33:
Grr, vandaag de nexus geleverd gekregen (gister besteld bij coolblue), lukt het momenteel niet om de sim over te zetten. Ik had namelijk ook alvast een microsim geregeld, maar omdat er momenteel storing is bij kpn vind de wissel niet plaats.
Ik heb mijn gigasim bij Phonehouse laten knippen, ze zeiden daar dat het wel eens misging...

Dat zal toch niet iets te maken hebben met mijn bereikproblemen??

5DM3 16-35/2.8 28-70/2.8 70-200/2.8 300/2.8 600/4.0 600EX-RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 07:42

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Werewolf_789 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:16:
[...]

Vodafone 4G, same here, best wel vaak connection errors en bellen is een stuk minder t.o.v. Galaxy S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
Sensai schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:00:
[...]

Ik heb mijn gigasim bij Phonehouse laten knippen, ze zeiden daar dat het wel eens misging...

Het zou een oorzaak kunnen zijn. Van zodra ik mijn microsim naar sim-adapter binnen heb ga ik het eens testen in mijn vorige GSM.
Als de problemen dan opgelost zijn zou het eventueel aan de Nexus zelf kunnen liggen.
Atratus schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:02:
[...]

Vodafone 4G, same here, best wel vaak connection errors en bellen is een stuk minder t.o.v. Galaxy S4.
Ik zit bij Mobile Vikings (België) en daar vermoeden ze dat het ligt aan het feit dat 4G hier nog in beta fase zit.

[ Voor 25% gewijzigd door Thorchy op 07-11-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel1994
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:02
Gewone sim zelf op maat geknipt, zit er ietsjes te los in eigenlijk maar tot nu toe perfecte verbinding. Zit nu nog op 3g van KPN maar binnenkort naar Tele2.

Iemand al ervaringen met Tele2 op de N5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:08
Sensai schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:00:
[...]

Geen idee, die van mij doet het gewoon helemaal niet maar dat komt omdat de sim niet geactiveerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
gilligan schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:55:
Had ik ook. Bleek te komen doordat Telfort moet roamen op het KPN netwerk en data roaming uitstaat en je dit niet aan kunt zetten in de afgeschermde installatie. 8)7
Bij thuiskomst via WiFi kunnen activeren en data roaming aan kunnen zetten. Wellicht heb jij ook een "R" bij je signaalindicator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
gertvdijk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:16:
[...]

Had ik ook. Bleek te komen doordat Telfort moet roamen op het KPN netwerk en data roaming uitstaat en je dit niet aan kunt zetten in de afgeschermde installatie. 8)7
Bij thuiskomst via WiFi kunnen activeren en data roaming aan kunnen zetten. Wellicht heb jij ook een "R" bij je signaalindicator?
Ik had hetzelfde probleem maar heb geen R van roaming staan. Zit wel bij een virtuele provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Heb je hier toevalling last van als je aan het opladen bent, of er net na?
Kan je dit testen door: even simkaart eruit te halen en er terug in te stoppen, herstarten, pincode invoeren (normaliter heb je nu normaal ontvangst) en vervolgens aan de lader te hangen, tot hij geen ontvangst heeft?

Ik heb namelijk een theorie.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
XanderDrake schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:20:
[...]

Heb je hier toevalling last van als je aan het opladen bent, of er net na?
Kan je dit testen door: even simkaart eruit te halen en er terug in te stoppen, herstarten, pincode invoeren (normaliter heb je nu normaal ontvangst) en vervolgens aan de lader te hangen, tot hij geen ontvangst heeft?

Ik heb namelijk een theorie.
Ik zal dit vanavond eens nakijken, maar ik heb het vaak ook in het midden van de dag als ik hem al een paar uur niet heb aangeraakt.

Wat is jouw theorie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Ik weet niet of jij er iets aan hebt, was voor Smultie bedoeld met zijn/haar probleem.

Maar de theorie: Ik denk dat ongeaarde opladers een negatief effect hebben op het SIM slot. Het ging helemaal mis een dag geleden met mijn Nexus en T-mobile simkaart. Had een nieuwe SIM gehaald bij de shop en alles, maar het hielp niet, telkens uitval van het netwerk op werk. Maar thuis had ik dat probleem niet.
Ik ging troubleshooten en stopte met op te laden via een oude micro-USB lader voor een mp3 speler. Probleem weg! Sindsdien laad ik alleen op via een USB poort op de PC (= geaard) en alles gaat nu goed.

[ Voor 3% gewijzigd door XanderDrake op 07-11-2013 16:25 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:52:

Dat is dus het mooie van Android, je kan alles veranderen:)

Zoals al gezegt kan je een andere launcher installeren zoals Nova launcher. Google Now kan je gewoon uitzetten en ook voor het Sms 'probleem' staan genoeg oplossingen in de PlayStore. Zoek maar ik in de PlayStore, genoeg keuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
under007 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:11:
Heb nu ook al enkele dagen de Nexus 5 in mijn bezit.

Bouwkwaliteit, snelheid, camera... allemaal dik tevreden mee.
Wel direct nova launcher erop geplaatst.
Ik kom van een samsung SIII.

Het enige waar ik niet zo tevreden over ben is het niveau van het geluid bij de ringtones en notifications.
Ben ik totaal met je eens, Vind het speakers/geluid slecht van het toestel dit vind ik persoonlijk een hele grote nadeel.

Samen met de accu, daar ben ik ook niet echt over te spreken.
Maar dat komt misschien goed wanneer Cyanogenmod rom beschikbaar komt.

Al zit ik toch al met smart te wachten op Cyanogenmod, zijn te veel dingen in 4.4 wat niet naar me zin is.
En heb geen zin om te tweaken aan me software door middel van losse apps.

[ Voor 12% gewijzigd door 88Gamer88 op 07-11-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

88Gamer88 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:31:
[...]
Ben ik totaal met je eens, Vind het speakers/geluid slecht van het toestel dit vind ik persoonlijk een hele grote nadeel.

Samen met de accu, daar ben ik ook niet echt over te spreken.
Maar dat komt misschien goed wanneer Cyanogenmod rom beschikbaar komt
Ik heb nu een Galaxy-S2 waarvan het geluid wel hard genoeg is, maar is het geluid van de Nexus-5 zoveel zachter?
Ben namelijk redelijk slechthorend en wilde deze aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik het toestel volledig in English(US) zetten, en dan wel Nederlands keyboard/woordenboek gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 07:42

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:46:
Kan ik het toestel volledig in English(US) zetten, en dan wel Nederlands keyboard/woordenboek gebruiken?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 14:51
Ik heb de Nexus 5 ingesteld. Kost altijd wat tijd. Helemaal goud die telefoon. Ieeettsss groter dan de N4, dus heb hem nu wat krampachtig vast. Voor de rest is alles beter :D. Het scherm is prachtig. Het geluid vind ik goed genoeg voor mijn doelen. Helaas is Rabobank nog niet aangepast... Accu is nu nog indrukwekkend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Slaapje schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:23:
[...]

Om maar even antwoord op mezelf te geven (misschien dat anderen er ook wat aan hebben), om de dialer als gouden gids te kunnen gebruiken moet je telefoon op Engels staan. Vreemd dat dit niet werkt als hij in het Nederlands is ingesteld.
Aah dat zocht ik ook al. Vindt hij dan wel nederlandse bedrijven??

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:36:
[...]

Ik heb nu een Galaxy-S2 waarvan het geluid wel hard genoeg is, maar is het geluid van de Nexus-5 zoveel zachter?
Ben namelijk redelijk slechthorend en wilde deze aanschaffen.
Ik heb zelf ook de Galaxy-S2 (Eerste Rev) en vind het geluid daar stukken beter van.
De Nexus kan wel hard opzicht, alleen heel erg schaal en blikkerig wat totaal niet het geval is van de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit filmpje al langs is gekomen maar lijkt me nuttig voor mensen die nog zitten te twijfelen tussen zwart of wit.

YouTube: Google Nexus 5 - Black or White?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
1475paul schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:30:
In Het vergrendel scherm staat d'en widget camera is deze weg te Halen?
Weet iemand hier een antwoord

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
1475paul schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:58:
[...]

dank u
Je kan deze app eens proberen: Google Play: Lockscreen Policy
Hiermee kun je verschillende instellingen van je lockscreen wijzigen. Heb het zelf nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel1994
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:02
Misschien ook leuk om even te zien, de drop test met de Nexus 5:

Toch wel veel schade na die laatste val...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:07
1475paul schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:58:
[...]

dank u
Ik denk het niet. Volgens mij is dat een snelkoppeling naar de Camera (rechts swipen). Ik denk niet dat dat een widget is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 14:51
Wat ik wel vervelend vind aan 4.4: mijn 'main screen' wil ik leeg houden. Mijn scherm naar rechts wil ik widgets ophebben. Maar dat gaat niet. Dan maakt ie automatisch 1 scherm van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:16:
Wat ik wel vervelend vind aan 4.4: mijn 'main screen' wil ik leeg houden. Mijn scherm naar rechts wil ik widgets ophebben. Maar dat gaat niet. Dan maakt ie automatisch 1 scherm van....
niet onaardig bedoeld hoor, maar wat is het nut van een heel leeg startscherm? je kan dan toch beter gewoon 2 schermen hebben ipv 1 waar niks op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-09 19:53
Als je niet tegen het rammelen van de power knop kan, het is zeer eenvoudig op te lossen mits je een beetje know how hebt van hoe je een telefoon uit elkaar haalt.

YouTube: Nexus 5 power button rattle fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
chengbondkwok schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:12:
[...]

Ik denk het niet. Volgens mij is dat een snelkoppeling naar de Camera (rechts swipen). Ik denk niet dat dat een widget is.
is deze weg te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen na 2 jaar ios en 2 jaar android met Thouchwiz van Samsung heb ik nu voor het eerst de stap gemaakt naar stock android. Was wel even wennen aan de simpliciteit van stock android omdat Samsung nog heel dingen erover heen had gegooid. Sommige zaken mis ik wel (zoals mappen in apps tray), maar al met al zeer tevreden met mn Nexus 5.

Enige wat me ontzettend stoort is dat het scherm bijna nooit volledig te gebruiken is, doordat de drie knoppen onderaan blijven hangen. Samsung had de knoppen niet op het scherm waardoor de scherm optisch groter is.

Weet iemand of dit op te lossen is, of moet ik echt een andere launcher installeren. Hebben jullie daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:59
Dubrillion schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:16:
Maardiweb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:18:
[...]

Misschien kan je dat oplossen met een lege widget op je homescreen plaatsen? Weet niet of het met minimalistic tekst kan (Google Play: Minimalistic Text), maar dan kan je bijvoorbeeld een widget plaatsen waar geen tekst in staat en die je dus ook niet ziet. Dan blijft je homescreen denk ik wel staan?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb het voorbij zien komen, maar hoeveel GB is er van de 16GB vrij voor gebruik, rond de 9-10gb toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
jwdgk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:42:
Ik heb het voorbij zien komen, maar hoeveel GB is er van de 16GB vrij voor gebruik, rond de 9-10gb toch?
Ik had nog 12,57GB over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Dubrillion schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:48:
Ik heb de Nexus 5 ingesteld. Kost altijd wat tijd. Helemaal goud die telefoon. Ieeettsss groter dan de N4, dus heb hem nu wat krampachtig vast.
Inderdaad, het valt me ook wel wat tegen qua vasthouden, komend van een iPhone 4. Het grotere scherm is geweldig maar het houdt niet lekker vast vind ik. Wellicht een kwestie van wennen. Het is echt maar een centimeter breder, nooit gedacht dat dat zo veel uit zou maken. Juist door het rubberige plakt hij niet zo aan de hand en dat maakt hem wat lastiger vast te houden denk ik. Maargoed het enorme scherm maakt veel goed.

Trouwens om op een eerdere discussie terug te komen: Ik heb toch wel wat problemen met mijn virtuele provider, af en toe krijg je gelijk de voicemail als ik gebeld word en ik zie ook geen gemiste oproep op het toestel. Terwijl hij wel gewoon 4 streepjes netwerk heeft (+ HSDPA). Ik ga het nog even aankijken/testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Dan denk ik dat 16GB toch genoeg gaat zijn voor mij. Ik hoef er eigenlijk alleen maar muziek, apps en een paar games op te zetten. Wel zal de media in whatsapp nogal wat ruimte innemen maar dat zal wel lukken.

[ Voor 12% gewijzigd door jwdgk op 07-11-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
Net nog wat zitten zoeken naar de problemen van wegvallende netwerken. Hierbij kwam ik deze 2 artikelen tegen:
nieuws: Bug in Android 4.3 op Nexus 4 laat mobiel signaal wegvallen en accu leeglopen
en
nieuws: Gebruikers boos om uitblijven fix voor Nexus 4-problemen met virtuele providers

Dit zou misschien diezelfde bug kunnen zijn. In één van de reacties werd ook het programma Google Play: Network Tracker aangeraden om te loggen hoe vaak en wanneer de verbinding wegvalt. Denk dat ik dit een paar dagen laat draaien op 4G en daarna op 3G om goed te kunnen vergelijken.

1475paul schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:52:
[...]

is niet compatibel met nexus 5 ?
Dan heb ik verkeerd gekeken, sorry daarvoor. Misschien dat de maker nog een update uitbrengt voor 4.4, maar een andere oplossing weet ik zo onmiddelijk niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Thorchy op 07-11-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
Even wat screenshots gemaakt van de accu duur.

Scherm heeft 1:46 uur aangestaan.
En Chrome 2e grote gebruiker volgens deze grafiek 36 Min

Ik persoonlijk vind het niet om over naar huis te schrijven.
Was jullie ervaring ?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8ZIVhRZl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZsRSm8xl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

88Gamer88 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:54:

Was jullie ervaring ?
Mijn ervaring vandaag met heavy use was ook matig. Chrome is een slurper, ik ga Firefox een paar dagen proberen. Brightness verlagen (eventueel kunstmatig extra veel met App zoals 'Lux', helpt wel, ik zat op 30% met net geen 3 uur scherm aan).

[ Voor 0% gewijzigd door fewips op 07-11-2013 17:59 . Reden: phrasing ]

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
88Gamer88 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:54:

Was jullie ervaring ?
Je hebt mijn posts waarschijnlijk al gezien, maar ik heb dus een heel andere ervaring. Het verschil is zeker drievoudig wat ik haal met heavy usage: zes uur schermtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Werewolf_789 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:53:
Dit zou misschien diezelfde bug kunnen zijn. In één van de reacties werd ook het programma Google Play: Network Tracker aangeraden om te loggen hoe vaak en wanneer de verbinding wegvalt. Denk dat ik dit een paar dagen laat draaien op 4G en daarna op 3G om goed te kunnen vergelijken.
Nouja, het vreemde is dat het toestel niet merkt dat de verbinding weg is, dus ik betwijfel of die app dat gaat kunnen loggen. De keer dat ik het zelf getest heb (ik had argwaan door een voicemail bericht van iemand terwijl ik geen gemiste oproep had gehad), had ik gewoon vier streepjes signaal plus een "H"tje. Toch ging de call gelijk door naar voicemail toen ik mezelf belde.

Toen ik daarna het toestel oppakte en een test oproep maakte (uitgaand) werkte het daarna weer wel. Toen ik die test oproep maakte was hij net een paar minuten in slaap dus het is ook niet zo dat hij na uren de verbinding was verloren. Ik ga het de komende dagen flink blijven testen. Ik zal ook die network tracker installeren.

Edit: Trouwens wel tof dat hij nummers die ik niet in mijn adresboek heb staan toch herkent: Toen ik vanaf mijn werk belde kreeg ik de naam van het bedrijf te zien en zelfs een plaatje van het gebouw. En als hij het nummer niet herkent dan zegt hij vaak wel welke stad of regio het is. Erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
gertvdijk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:02:
[...]

Je hebt mijn posts waarschijnlijk al gezien, maar ik heb dus een heel andere ervaring. Het verschil is zeker drievoudig wat ik haal met heavy usage: zes uur schermtijd.
Ja hmmm, daarom vind ik het zo raar.
Zou ik gewoon een maandag ochtend accu hebben of zal het ergens anders aan liggen ?

Gebruik je 3 of 4G?, draai je ook een Task Killer ?

@ fewips

Wil je de ervaringen delen, ik ben benieuwd

[ Voor 5% gewijzigd door 88Gamer88 op 07-11-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
XanderDrake schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:25:
[...]

Ik weet niet of jij er iets aan hebt, was voor Smultie bedoeld met zijn/haar probleem.

Maar de theorie: Ik denk dat ongeaarde opladers een negatief effect hebben op het SIM slot. Het ging helemaal mis een dag geleden met mijn Nexus en T-mobile simkaart. Had een nieuwe SIM gehaald bij de shop en alles, maar het hielp niet, telkens uitval van het netwerk op werk. Maar thuis had ik dat probleem niet.
Ik ging troubleshooten en stopte met op te laden via een oude micro-USB lader voor een mp3 speler. Probleem weg! Sindsdien laad ik alleen op via een USB poort op de PC (= geaard) en alles gaat nu goed.
Klinkt stom, maar dat heeft niks met aarde te maken. De oplader is namelijk dubbel geisoleerd en dan mag een apparaat niet eens geaard zijn. Dus dat kan het probleem niet zijn, wel kan de oplader kapot zijn en dat kan de storingen veroorzaken.

De computer is ook lang niet altijd geaard, dan moet deze wel aan een geaard stopcontact zitten.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levee
  • Laatst online: 15-09 17:03
Vandaag mijn nieuwe simkaart binnen gekregen, heb ik per ongeluk een nano simkaart besteld. :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
88Gamer88 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:12:
Gebruik je 3 of 4G?, draai je ook een Task Killer ?
3G-only (forceren via *#*#4636#*#* op WCDMA-only), dus geen 2G, anders dan via reguliere settings. En geen task killer.

[ Voor 9% gewijzigd door gertvdijk op 07-11-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dode pixel uit de doos, kan dus meteen terug. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
gertvdijk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:23:
[...]

3G-only (forceren via *#*#4636#*#* op WCDMA-only), dus geen 2G, anders dan via reguliere settings. En geen task killer.
Hmm oke,

Ik zal de Task killer verwijderen en morgen op 3G draaien.
Wel je scherm belichting op 100% staan ?

kijken hoe ik er morgen vanaf breng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Sms gebackupped van galaxy nexus met sms backup+
gerestored op de nexus5.. zowel handcent als andere apps zien de smsjes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Gisteren even is goed opgelet op de batterij.

-Locatieservices aan (accubesparing)
-Google now aan
-Geen sync
-Brightness op 30-33% (energiebeheerwidget niet op volle helderheid, maar 1 stap daar voor)
-95% Wifi
-5% op 3G

In totaal 14uur,10min,50sec op de accu
Schermtijd: 5 uur 22 minuten :)

Google Play-services: 16% gebruik
Scherm: 48% gebruik

Al met al dik tevreden met de accu. Nu maar eens zien hoe hij zich vol houdt op een dag, waar ik niet de hele tijd gebruik kan maken van wifi. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 20:44
Review tweakers online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
GekkePrutser schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:11:
[...]

Nouja, het vreemde is dat het toestel niet merkt dat de verbinding weg is, dus ik betwijfel of die app dat gaat kunnen loggen. De keer dat ik het zelf getest heb (ik had argwaan door een voicemail bericht van iemand terwijl ik geen gemiste oproep had gehad), had ik gewoon vier streepjes signaal plus een "H"tje. Toch ging de call gelijk door naar voicemail toen ik mezelf belde.

Toen ik daarna het toestel oppakte en een test oproep maakte (uitgaand) werkte het daarna weer wel. Toen ik die test oproep maakte was hij net een paar minuten in slaap dus het is ook niet zo dat hij na uren de verbinding was verloren. Ik ga het de komende dagen flink blijven testen. Ik zal ook die network tracker installeren.

Edit: Trouwens wel tof dat hij nummers die ik niet in mijn adresboek heb staan toch herkent: Toen ik vanaf mijn werk belde kreeg ik de naam van het bedrijf te zien en zelfs een plaatje van het gebouw. En als hij het nummer niet herkent dan zegt hij vaak wel welke stad of regio het is. Erg mooi.
Dit is exact hetzelfde probleem als bij mij. Al heb ik gemerkt dat hij soms voor een aantal seconden ook wel de volledige connectiviteit verliest.

Als hij het eerste probleem niet kan loggen (4G logo zichtbaar en volledig bereik, maar geen verbinding) dan hopelijk wel het probleem dat hij volledig alles verliest.

Heb de app een half uurtje draaien en al 5 disconnects gelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 16:46

amas

Law of Nature: Chaos

De eerste crash is een feit. Ik zat de review van KitKat hier op t.net te lezen en de telefoon besloot dat het tijd was om uit te gaan en heeft zichzelf daarna opnieuw opgestart. Heel vreemd en ik had gehoopt dat Android wat stabieler was geworden :(

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
Kan met de Nexus 5 geen MMS'jes meer versturen of ontvangen en dit ging met mijn Xperia wel met dezelfde settings. Nog mensen met hetzelfde probleem? (Gaat hier om een virtuele provider dus hangt misschien samen met het verbindingsverlies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:34
Ik wil deze gsm zo snel mogelijk aanschaffen na lovende reviews en commentaar van collega's. De grootste reden is dat mijn scherm van mijn Samsung S3 kapot is gegaan.

Waar kan ik deze telefoon het beste halen/bestellen waar de levertijd het minste is of waar ze op voorraad zijn? Ik heb het idee dat ze allemaal uit voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
EvertonPride schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:49:
Ik wil deze gsm zo snel mogelijk aanschaffen na lovende reviews en commentaar van collega's. De grootste reden is dat mijn scherm van mijn Samsung S3 kapot is gegaan.

Waar kan ik deze telefoon het beste halen/bestellen waar de levertijd het minste is of waar ze op voorraad zijn? Ik heb het idee dat ze allemaal uit voorraad zijn?
Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy

In de meeste winkels zijn ze inderdaad uitverkocht.
Maar ik denk dat je in dit topic meer succes zult boeken: Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:34
Bedankt beiden, coolblue was ik in de gaten te houden, kijken of ik nog ergens anders eerder kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88

MediaMarkt heeft in diverse winkel ze gewoon op voorraad liggen.
(Ook al zegt hun website anders)

Zou zeggen even bellen of lang gaan.

[ Voor 62% gewijzigd door 88Gamer88 op 07-11-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-09 19:53
Meer mensen waarbij Dolphin browser nog steeds niet werkt? Ik zag dat hij vandaag geupdated was, maar ik kan nog steeds niet in- en uizoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

GekkePrutser schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:43:
Trouwens om op een eerdere discussie terug te komen: Ik heb toch wel wat problemen met mijn virtuele provider, af en toe krijg je gelijk de voicemail als ik gebeld word en ik zie ook geen gemiste oproep op het toestel. Terwijl hij wel gewoon 4 streepjes netwerk heeft (+ HSDPA). Ik ga het nog even aankijken/testen.
Welke provider heb je? Ik zit nu bij Simyo, maar wil naar Hi gaan ivm een 4G abbo. Ga ik daar mogelijk hetzelfde probleem krijgen, Hi is toch ook een virtuele provider van KPN?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Slasher schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:00:
[...]
Welke provider heb je? Ik zit nu bij Simyo, maar wil naar Hi gaan ivm een 4G abbo. Ga ik daar mogelijk hetzelfde probleem krijgen, Hi is toch ook een virtuele provider van KPN?
Bij Tesco Mobile in Ierland (virtuele provider op het O2 netwerk). Dus dat zegt niet zo veel wat provider betreft, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
Werewolf_789 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:45:
Kan met de Nexus 5 geen MMS'jes meer versturen of ontvangen en dit ging met mijn Xperia wel met dezelfde settings. Nog mensen met hetzelfde probleem? (Gaat hier om een virtuele provider dus hangt misschien samen met het verbindingsverlies).
Probleem bleek bij 4G te liggen, zet alles om naar 3G en het werkt weer. Hier een tijd geen 4G dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45
MMS-en is toch niet meer van deze tijd? :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
Quad schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:19:
MMS-en is toch niet meer van deze tijd? :+
Mijn vriendin heeft het MMS'en pas ontdekt. Best wel handig als je in de winkel staat en iets moet meebrengen. :P

Wij Belgen zijn altijd al wat trager geweest. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Thorchy op 07-11-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Werewolf_789 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:21:
[...]

Mijn vriendin heeft het MMS'en pas ontdekt. Best wel handig als je in de winkel staat en iets moet meebrengen. :P

Wij Belgen zijn altijd al wat trager geweest. :+
Ik heb nooit gebruik gemaakt van MMS, maar doet Whatsapp niet hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
Jegorex schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:31:
[...]

Ik heb nooit gebruik gemaakt van MMS, maar doet Whatsapp niet hetzelfde?
Geen idee, maar zij is iemand die haar dataverbinding altijd heeft uitstaan tenzij ze het specifiek nodig heeft. In tegenstelling tot ik. MMS komt altijd aan en Whatsapp niet dacht ik?

Maar goed, blijkbaar zijn de meeste van mijn problemen toch te wijten aan het feit dat 4G hier in testfase is en ligt het niet aan de Nexus 5. Nog even afwachten hoe het op 3G zit met de disconnects.

Pagina: 1 ... 16 ... 117 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic. Gebruik het algemene [Android 5.x.x OTA updates] Ervaringen & Discussie topic om te discussiëren over updaten/sideloaden/OTA's.

Dit topic is er alleen voor ervaringen en discussie met/over de Nexus 5.

Alles over rooten, custom roms & xposed kan besproken worden in[Google Nexus 5] Rooten & Custom ROM's.

Het bespreken van accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Google Nexus 5.

Levertijden mag je in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen bespreken.
Off-topic reacties worden verwijderd.