Jazeker werken we met een budget wifi+bluetooth Broadcom adapter :D! Hij zit zelfs via SDIO (SD-kaart interface) met de SoC verbonden, ipv PCIe of usb zoals in normale laptops. (Daar is overigens niks mis mee, de Bay-trail T serie heeft gewoon geen ondersteuning voor sATA en PCIe om de kosten te drukken, vandaar het gebruik van een SD interface.)Tijmen007 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:29:
--> Hee, werken wij hier ook niet met Broadcom spul?/retorische vraag
Maar als ik de forumposts lees vermoed ik echt dat er verschillende batches T100 zijn ofzo? De mijne, wat ik al vanaf Oktober 2013 in mijn bezit heb, kan circa 2 weken connected standby staan voordat de accu leeg is.
Enige wat ik kan adviseren is gewoon om factory reset te doen (via Asus restore, niet via win8, lees mijn review voor methode), en geen drivers uit Windows Update te installeren of iets dergelijks. En daarnaast uiteraard ook nieuwste Bios versie gebruiken, dat lost heel veel batterij-problemen op.
@nr12468
Ja, de Europese lader heeft 100-240 50/60hz erop staan. Misschien even op eBay kijken of er afbeeldingen te vinden zijn van de USA oplader om zeker te weten dat die hetzelfde heeft, maar dikke kans dat het gewoon een wereldwijd identieke oplader is.
[ Voor 5% gewijzigd door redtails op 02-03-2014 13:25 ]