In dit topic kunnen toekomstige eigenaren van deze tablet, elkaar vragen stellen en levertijd gerelateerde mededelingen doen.
Je kan hem in ieder geval hier vinden in de pricewatch.
Gebruikerservaringen en -vragen kunnen geplaatst worden in : [W8] Asus Transformer T100
Alternate staat met deze laptop niet in de pricewatch, maar die had deze week een batch binnen (dank @rushcraft), dat is er eentje om in de gaten te houden zo nu en dan. Ik heb de mijne nu vandaag binnen
//edit ik heb dit geopend in de hoop het ervaringen topic wat schoner te houden, gezien de zeer beperkte beschikbaarheid van deze laptop/tablet snap ik alle vragen. Misschien dat iemand die nog actief op jacht is mede-auteur wil worden van dit topic om zo toegang te hebben tot de topic-start?
//edit: En inderdaad, schaamteloos een stukje van de TS van het ervaringen topic gejat. Dank daarvoor
[ Voor 46% gewijzigd door franssie op 06-02-2014 10:50 . Reden: alternate ipv azerty ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar