Helaas, Otto weigert de garantieaanvraag voor de T100 van mijn vriendin in behandeling te nemen en verwijst voor de 2e keer door naar Asus.
Echter ga ik hier niet mee akkoord aangezien ik het product bij Otto heb gekocht en zij verantwoordelijk zijn voor de garantieafhandeling.
Het probleem is dat het scherm van de T100 is gebarsten op de plek waar je deze "dockt".
Onvoorzichtig gebruik is uitgesloten en de T100 word altijd netjes in een hard cover case bescherm bij vervoer.
"Beste ,
Zoals ik u reeds heb laten weten wil Otto de storingsmelding van de laptop netjes via de richtlijnen afhandelen.
Op dit artikel heeft u via de fabrikant en zowel via Otto het eerste jaar garantie.
Daarom wil ik u verzoeken contact op te nemen met Asus, telefoonnummer 059-1570290.
Zij kunnen uw klacht in behandeling nemen en de procedure van eventuele reparatie met u doornemen.
Indien uw klacht niet naar tevredenheid door Asus afgehandeld wordt kunt u uiteraard opnieuw met mij contact opnemen.
Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice"
Zoals de wet voorschrijft "Als een product binnen zes maanden na de koop kapot gaat, dan gaat de wet er vanuit dat het defect er al was op het moment dat u het kocht. Als de winkelier het hier niet mee eens is, dan moet hij het tegendeel bewijzen.".
Tevens heb ik voordat ik contact met Otto had opgenomen al contact via Asus en die weigeren binnen de garantie te repareren en rekenen ongeveer 200 euro voor de reparatie!
Helaas heeft Otto tot nu toe nog niks gedaan om dit probleem te verhelpen en zijn we al bijna 2 weken (13 dagen) verder!
[
Voor 5% gewijzigd door
midego op 18-02-2014 15:10
]