• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
net even topic doorgelezen, maar man wat veel klachten over dit spel...

Ik wil over een maand of 3 een nieuwe videokaart kopen om dit spel op ultra te spelen, maar dat schijnt met een 280x niet eens 60 fps te halen (1920-1200). Of klopt dat niet?

Of moet ik wachten op de opvolger van de R9 serie?
Deze situatie is wel te prefereren boven de BF3 situatie. Liever een attack chopper die zwaar generfd is dan een attack chopper die de lucht domineert. Nu kan je er alsnog redelijk mee uithalen maar je hebt wel een goede gunner nodig waar je mee samen werkt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-12 10:24

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Tennisbal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:01:

Ik wil over een maand of 3 een nieuwe videokaart kopen om dit spel op ultra te spelen, maar dat schijnt met een 280x niet eens 60 fps te halen (1920-1200). Of klopt dat niet?

Ik haal al 50-60 op ultra met een nvidia 760 van 220 euro dus lijkt me sterk dat het met zo'n kaart niet gaat?

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Tsurany schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:01:
Deze situatie is wel te prefereren boven de BF3 situatie. Liever een attack chopper die zwaar generfd is dan een attack chopper die de lucht domineert. Nu kan je er alsnog redelijk mee uithalen maar je hebt wel een goede gunner nodig waar je mee samen werkt.
zoals bf3 hoeft idd niet maar zo slecht als die nu is ook niet, is beetje dice's handicap, overpowered? dan nerfen we het compleet de tering in, ipv de gulden middenweg.

Iets beter armor vs .50 cal en 1 extra ammo clip voor raketten en cannon is al voldoende, iets betere handling is ook gewenst, of ze moeten de scout wat minder wendbaar maken.
Tennisbal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:01:

met een beetje normale videokaart 7850/ 660ti kan je het prima spelen, genoeg ram is ook wel handig, 8gb is voldoende.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Tennisbal
SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:04:
[...]

zoals bf3 hoeft idd niet maar zo slecht als die nu is ook niet, is beetje dice's handicap, overpowered? dan nerfen we het compleet de tering in, ipv de gulden middenweg.

Iets beter armor vs .50 cal en 1 extra ammo clip voor raketten en cannon is al voldoende, iets betere handling is ook gewenst, of ze moeten de scout wat minder wendbaar maken.

[...]

met een beetje normale videokaart 7850/ 660ti kan je het prima spelen, genoeg ram is ook wel handig, 8gb is voldoende.
ik wil het max spelen, ultra met echt alles aan. Ik lees overal dat de 280x niet eens krachtig genoeg is dan?

• Tennisbal
Wereldreiziger schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:03:
[...]

Ik haal al 50-60 op ultra met een nvidia 760 van 220 euro dus lijkt me sterk dat het met zo'n kaart niet gaat?
Het was toch de bedoeling dat je 60 minimaal haalde? drops naar 50 mochten niet? Of is dat achterhaald?

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Tennisbal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:10:
[...]

Het was toch de bedoeling dat je 60 minimaal haalde? drops naar 50 mochten niet? Of is dat achterhaald?
Mogen niet?? uuuh daar is geen regel voor lijkt me als je graag met 5 FPS wil spelen mag je dat vast wel maar of het prettig is weet ik niet :P

Ik merk in ieder geval niks van Framedrops. Kan ze nog op 2 handen tellen sinds release. Een enkele keer wanneer er wolkenkrabbers naar beneden kwamen en er total-mayhem was met 64 players tanks boats en heli's rond dat gebouw.

Maargoed dat is zo zeldzaam dat is te verwaarlozen. Is mij toch wel 300 euro besparing waard :)

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:01:
Nadat de gunner-flares verwijderd waren was de heli in bf3 toch helemaal niet meer OP? Ik vond na die patch in elk geval de AH nooit meer écht dominant, zelfs nit als je een goeie pilot/gunner combo erin had zitten.

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-12 09:17
SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:04:
[...]

Scout is echt geen scout meer maar een verkleinde attack chopper. :P Echt heel erg wendbaar ja, ik vlieg bij paracal storm regelmatig onder die bruggen door om eens een raket af te schudden maar laatst deed ik dat, had iemand er een SLAM onder hangen voor boten. :+

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 18:52

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:19:
[...]

Nadat de gunner-flares verwijderd waren was de heli in bf3 toch helemaal niet meer OP? Ik vond na die patch in elk geval de AH nooit meer écht dominant, zelfs nit als je een goeie pilot/gunner combo erin had zitten.
In BF3 had ik het meeste kans door een tank of jet neergehaald te worden. De rest maakte eigenlijk geen kans.
Tennisbal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:09:
[...]

ik wil het max spelen, ultra met echt alles aan. Ik lees overal dat de 280x niet eens krachtig genoeg is dan?
670 of hoger, 7970 of hoger zou dit moeten kunnen, 280x ook.
[...]

enige waar je evt door neergehaald kon worden is jet of als je laag vloog de tank of helo. Ga je op max hoogte vliegen, had je geen lockon mogelijkheid vanaf de grond, een beetje gunner kon een jet uit de lucht schieten, hoef je in bf4 niet eens proberen. TV was veel beter tov die van bf4, je kon vrij eenvoudig de andere heli's jets en tanks afschieten. Dat die een nerf heeft gekregen is prima maar de gunnercannon was eigenlijk niet heel erg overpowered. Een goede pilot kon echter ook heel effectief zijn met de auto lockon raketten, flares waren beter bruikbaar en .50 deed veel minder damage.

alles bij elkaar kon je best goed een map domineren zonder de extra flares. dat de gemiddelde/matige pilot dit niet meer zo goed kon dat is wel zo.
Hapkoek schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:19:
[...]

Scout is echt geen scout meer maar een verkleinde attack chopper. :P Echt heel erg wendbaar ja, ik vlieg bij paracal storm regelmatig onder die bruggen door om eens een raket af te schudden maar laatst deed ik dat, had iemand er een SLAM onder hangen voor boten. :+
had ik ook een keer, vloog zelfs denk ik 3-4 meter boven de grond, opeens insta slam kill :/ naja heel erg was het gelukkig ook weer niet.

[...]

Na die nerf verkrachte ik al heli's met mijn stinger/IGLA. Toen de range ook nog eens naar 450m ging was het gewoon prijsschieten. Gewoon wachten tot ze dichtbij zijn en dan snel twee afvuren. Ze hadden geen schijn van kans. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:52:
enige waar je evt door neergehaald kon worden is jet of als je laag vloog de tank of helo. Ga je op max hoogte vliegen, had je geen lockon mogelijkheid vanaf de grond, een beetje gunner kon een jet uit de lucht schieten, hoef je in bf4 niet eens proberen. TV was veel beter tov die van bf4, je kon vrij eenvoudig de andere heli's jets en tanks afschieten. Dat die een nerf heeft gekregen is prima maar de gunnercannon was eigenlijk niet heel erg overpowered. Een goede pilot kon echter ook heel effectief zijn met de auto lockon raketten, flares waren beter bruikbaar en .50 deed veel minder damage.

alles bij elkaar kon je best goed een map domineren zonder de extra flares. dat de gemiddelde/matige pilot dit niet meer zo goed kon dat is wel zo.
op max hoogte was je redelijk ongenaakbaar voor grond units maar daar was je ook zelf niet heel gevaarlijk meer. Dat was redelijk in balans. Na de gunner flares heb ik in elk geval nooit het gevoel gehad dat de heli te sterk was, niet als ik er zelf in zat maar ook niet als het andere team de onze genakt had en met twee van die gekke dingen op onze tanks kwam jagen. De keren dat je echt een wereld-klasse piloot tegen je had die met de guided rockets op 600 meter je tank snipet zijn behoorlijk zeldzaam. En zoalsje al zei, dan kreeg die heli vanzelf een jet op z'n dak. Want díé waren OP lamheid.
Van mij mag de Bf4 AH gelijkgetrokken aan de BF3 heli. Ik geloof niet dat het ding dan veel sterker zal zijn dan welk ander voertuig ook, zeker niet nu de AA zó veel sterker geworden is tegen helis.
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:02:
[...]

op max hoogte was je redelijk ongenaakbaar voor grond units maar daar was je ook zelf niet heel gevaarlijk meer. Dat was redelijk in balans. Na de gunner flares heb ik in elk geval nooit het gevoel gehad dat de heli te sterk was, niet als ik er zelf in zat maar ook niet als het andere team de onze genakt had en met twee van die gekke dingen op onze tanks kwam jagen. De keren dat je echt een wereld-klasse piloot tegen je had die met de guided rockets op 600 meter je tank snipet zijn behoorlijk zeldzaam. En zoalsje al zei, dan kreeg die heli vanzelf een jet op z'n dak. Want díé waren OP lamheid.
Van mij mag de Bf4 AH gelijkgetrokken aan de BF3 heli. Ik geloof niet dat het ding dan veel sterker zal zijn dan welk ander voertuig ook, zeker niet nu de AA zó veel sterker geworden is tegen helis.
Zolang ze de TV guided maar niet gelijk trekken. Dan maakt die AA namelijk niet veel kans meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:07:
[...]
Zolang ze de TV guided maar niet gelijk trekken. Dan maakt die AA namelijk niet veel kans meer.
Dat is misschien wel een puntje. twee hits om te killen is té makkelijk. Maar 3... dat zo ik OK vinden (als je een AH de kans geeft 3 keer TV missiles op lange afstand in je neus te duwen ben je aan het falen en is je team aan het falen...)

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:05

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Die TV van de AH is inderdaad veel te veel generfd. Waar je met BF2 met een goeie pilot en gunner op een afstand zowat alle tanks gewoon uit kon schakelen maak je nu geen kans meer omdat je minimaal 2x een missile erin moet jassen...
gyedema schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:12:
Die TV van de AH is inderdaad veel te veel generfd. Waar je met BF2 met een goeie pilot en gunner op een afstand zowat alle tanks gewoon uit kon schakelen maak je nu geen kans meer omdat je minimaal 2x een missile erin moet jassen...
Mwah in BF3 was het ook niet leuk meer. TV guided was te effectief op grote afstand waardoor je vrij ongestoord je gang kon gaan.

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-01-2014 13:23 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:02:
[...]

Van mij ook wordt het weer leuk. Maar op dat verschil gaat zeer groot zijn, het zijn alle kleine beetjes die van de chopper nu een prut ding maken. Als je al die kleine (en grote) nerfs weg haalt heb je weer een killer machine pur sang.

Dat je zelf weinig geraped bent in bf3 door een attack chopper is geen leidraad om te zeggen dat het niet het sterkste voertuig in bf is, ja een jet counterd een chopper maar een chopper sloopt alles vele malen makkelijker en sneller op de grond.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tsurany schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:20:
[...]

Mwah in BF3 was het ook niet leuk meer. TV guided was te effectief op grote afstand waardoor je vrij ongestoord je gang kon gaan.
Is er hier íemand die tv missiles kan besturen dan? Vanuit de attack boat lukt het nog een béétje, maar wanneer ik als gunner in de attack heli zo'n ding afvuur, lagt 'ie alle kanten op, ook na het pielen met diverse muis- en netwerkinstellingen.

Stilstaande dingen op de grond raken lukt me wel, maar ik heb het over andere heli's uit de lucht tikken.

[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 22-01-2014 14:06 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Eens met hierboven. Het gaat me stukken beter af in de attack boat inderdaad, die in de chopper lijkt bijzonder verschillend.
CodeCaster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:04:
[...]

Is er hier íemand die tv missiles kan besturen dan? Vanuit de attack boat lukt het nog een béétje, maar wanneer ik als gunner in de attack heli zo'n ding afvuur, lagt 'ie alle kanten op, ook na het pielen met diverse muis- en netwerkinstellingen.
In BF3 geen enkel probleem, in BF4 is het wat lastiger maar als er genoeg ruimte tussen mij en het doel is dan komt hij wel op z'n bestemming.

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja ik krijg em er zeker wel. Maar het "voelt" gewoon anders.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

En van mij mag de SRAW dan wel weer wat sterker. Raak je na een aantal pogingen eindelijk een goed en constant bewegende chopper, is nog niet stuk...

A la BFBC2 dus met de M136AT4, raak was kaboem en mucho puntjes >:)

Specs

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-12 21:47
bvk schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:06:
En van mij mag de SRAW dan wel weer wat sterker. Raak je na een aantal pogingen eindelijk een goed en constant bewegende chopper, is nog niet stuk...

A la BFBC2 dus met de M136AT4, raak was kaboem en mucho puntjes >:)
Volgens mij raak je dan de staart, de hoofdromp == boom -> dood.

Merk wel dat piloten beter worden, het is lastiger geworden ze te raken met SRAW's.
Een double kill is me ook niet meer gelukt.... (AH-> Boom -> reload -> Scout -> Boom == yay! :+)

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 22-01-2014 14:17 ]

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Zo, de bekende youtubers zoals levelcap, xfactor, badger etc zijn dus ook niet meer opbjectief, ze doen
dus het zelfde als bepaalde game review websites, ze laten zich betalen door EA.

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:52:
[...]
Dat je zelf weinig geraped bent in bf3 door een attack chopper is geen leidraad om te zeggen dat het niet het sterkste voertuig in bf is, ja een jet counterd een chopper maar een chopper sloopt alles vele malen makkelijker en sneller op de grond.
In BF3 was de heli niet het sterkste voertuig. Dat was de jet. Die was, in de handen van een capabele piloot, niet counterbaar door iets anders dan een andere jet. De heli was wél counterbaar bij alles behalve max range sniping. En bij max range sniping was de heli vrij onschuldig omdat het raken van bewegende doelen op zulke afstanden echt een uitdaging wordt. Ik heb veel en vaak met een goeie piloot op teamspeak samen gespeeld en hárd gekontschopt met de heli, maar je wordt gewoon vroeg of laat gecountered als je niet op grote hoogte ver weg gaat hangen. En, één vent met een stinger en je slagkracht kakt in zijn buurt flink inéén. Twee kerels met stingers en je kunt ineens een heel stuk kaart niet meer in.
Die heli was geen zwak ding, zeker niet, maar om nou te doen alsof dat ding echt een godmachine was, nee. Jets, die waren ongenaakbaar, maar helis kreeg je óf snel neer óf werden gedwongen zo ver weg te blijven dat je er weinig meer mee kon. Ik heb daar nooit het gevoel van gehad dat het ding OP was na de flares-patch, terwijl met het wegnemen van de gunner flares de heli juist STERKER gemaakt is, niet te vergeten. Je ging sneller dood maar je deed close-in veel meer schade, waardoor de heli gelijk getrokken werd met andere voertuigen (jets daargelaten) : je kunt een gevecht in, snel en hard klappen uitdelen, en dan moet je óf vluchten, óf respawnen. Hetzelfde was het geval met tanks en IFVs ook. De heli had daar grote voordelen in de vorm van 2 man met zware wapens, hoge snelheid en de ruimte om over een gebouw heen te vluchten, maar de ECM/flares werkten maar kort en de stinger was dodelijk.

• 0.5liter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-12 14:13
NLsandman schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:22:
Zo, de bekende youtubers zoals levelcap, xfactor, badger etc zijn dus ook niet meer opbjectief, ze doen
dus het zelfde als bepaalde game review websites, ze laten zich betalen door EA.
Source?

Rustig aan hè

ze worden wel in de watten gelegd, special events, early access etc etc. maar echt betaald lijkt me niet, of je moet idd even een bronnetje geven. Zij zijn ook (gedeeltelijk) afhankelijk van hun youtube channel dus op gegeven moment willen ze gewoon gameplay laten zien en niet constant doorzagen over de problemen die er zijn en zij ook nog steeds zullen hebben. youtube betaald ze voor hun channels, niet ea voorzover ik weet.
Daarbij is iedereen subjectief, het is hoe zij het ervaren, en zoals je hier al op het forum ziet hoe uiteenlopend de ervaringen zijn, zal dat voor hun ook zo zijn. Een goed deel van de problemen zal ondanks men dat ontkend gewoon komen door matige specs en te hoge instellingen, waardoor er dingen mis kunnen gaan, denk aan bij volgelopen gpu ram waardoor het spel niet vloeiend loopt, etc.

Ik heb op de netcode na eigenlijk weinig wat op gebied van de engine niet goed gaat, geen crashes, grote bugs etc. balance tweaks is secundaire prioriteit. Dat anderen dit wel hebben kan maar heb ik dus geen last van en kan ik niet meenemen in mijn mening over het spel als ik een actieve youtuber zou zijn. Ik kan hoogstens aangeven dat er andere spelers zijn die er blijkbaar wel last van hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-01-2014 14:40 ]

Natuurlijk zijn ze niet objectief. Hun inkomen bestaat uit het aantal views op hun Youtube kanalen. Ze willen dus het aantal views zo hoog mogelijk hebben en daardoor moeten ze niet alleen kijken naar de behoefte van de kijkers maar ook EA tevreden houden zodat ze genoeg interessante content krijgen om op hun kanaal te plaatsen. Als zij het spel en de developers keihard afzeiken zal EA niet snel geneigd zijn om ze nog early access te geven. Als ze echter niet kritisch zijn zal niemand ze meer serieus nemen. Het blijft een lastige balans die ze moeten opzoeken.

Ik neem ze enkel serieus als ze over onderwerpen praten waar ze zelf geen gewin hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 22-01-2014 14:46 ]

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:32:
[...]
Ik heb op de netcode na eigenlijk weinig wat op gebied van de engine niet goed gaat, geen crashes, grote bugs etc.
Wat me wel te binnen schiet is de nog altijd bestaande bug met granaten en containers/doorgangen.
Er was een bug dat je als je je granaat een container uit mikte terwijl je er zelf in bleef staan, je je granaat verderop op straat zag landen maar je ontploffing uit je tenen kwam. Die hebben ze gefixt op siege of Shanghai (daar werd hij aangetoond door iemand) maar hij zit nog gewoon in andere maps, zoals Peaks en Locker. Als je je granaat door bepaalde begroeiing of van die theekransjes op Peaks gooit, of door traliehekjes in Locker, blijft de ontploffing vaak waar je gooide. Werkt, tot mijn immerdurende irritatie, ook met explosive shells op de USAS :(

Dat soort dingen zitten er nog wel her en der in, die kun je zelf ook ervaren. Voor het geval je ook eens een bug wilt tegenkomen die makkelijk aan te tonen is en níét met "netcode" samenhangt. Altijd leuk weer eens wat nieuws te ontdekken. En je krijgt bonuspunten als je een grenades-only server weet te vinden en wat suicides weet te veroorzaken :+

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:23:
[...]

In BF3 was de heli niet het sterkste voertuig. Dat was de jet. Die was, in de handen van een capabele piloot, niet counterbaar door iets anders dan een andere jet. De heli was wél counterbaar bij alles behalve max range sniping. En bij max range sniping was de heli vrij onschuldig omdat het raken van bewegende doelen op zulke afstanden echt een uitdaging wordt. Ik heb veel en vaak met een goeie piloot op teamspeak samen gespeeld en hárd gekontschopt met de heli, maar je wordt gewoon vroeg of laat gecountered als je niet op grote hoogte ver weg gaat hangen. En, één vent met een stinger en je slagkracht kakt in zijn buurt flink inéén. Twee kerels met stingers en je kunt ineens een heel stuk kaart niet meer in.
Die heli was geen zwak ding, zeker niet, maar om nou te doen alsof dat ding echt een godmachine was, nee. Jets, die waren ongenaakbaar, maar helis kreeg je óf snel neer óf werden gedwongen zo ver weg te blijven dat je er weinig meer mee kon. Ik heb daar nooit het gevoel van gehad dat het ding OP was na de flares-patch, terwijl met het wegnemen van de gunner flares de heli juist STERKER gemaakt is, niet te vergeten. Je ging sneller dood maar je deed close-in veel meer schade, waardoor de heli gelijk getrokken werd met andere voertuigen (jets daargelaten) : je kunt een gevecht in, snel en hard klappen uitdelen, en dan moet je óf vluchten, óf respawnen. Hetzelfde was het geval met tanks en IFVs ook. De heli had daar grote voordelen in de vorm van 2 man met zware wapens, hoge snelheid en de ruimte om over een gebouw heen te vluchten, maar de ECM/flares werkten maar kort en de stinger was dodelijk.
Als je het zo bekijkt, ok dan is jet het sterkste omdat die niet kapot kan. Als je puur kijkt hoeveel schade je in bepaalde tijd ergens mee kan aanrichtigen dan wint de attack chopper met kop en schouder, daar heb ik het over.

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 22-01-2014 14:49 ]

SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:32:
[...]

ze worden wel in de watten gelegd, special events, early access etc etc. maar echt betaald lijkt me niet, of je moet idd even een bronnetje geven. Zij zijn ook (gedeeltelijk) afhankelijk van hun youtube channel dus op gegeven moment willen ze gewoon gameplay laten zien en niet constant doorzagen over de problemen die er zijn en zij ook nog steeds zullen hebben. youtube betaald ze voor hun channels, niet ea voorzover ik weet.
Daarbij is iedereen subjectief, het is hoe zij het ervaren, en zoals je hier al op het forum ziet hoe uiteenlopend de ervaringen zijn, zal dat voor hun ook zo zijn. Een goed deel van de problemen zal ondanks men dat ontkend gewoon komen door matige specs en te hoge instellingen, waardoor er dingen mis kunnen gaan, denk aan bij volgelopen gpu ram waardoor het spel niet vloeiend loopt, etc.

Ik heb op de netcode na eigenlijk weinig wat op gebied van de engine niet goed gaat, geen crashes, grote bugs etc. balance tweaks is secundaire prioriteit. Dat anderen dit wel hebben kan maar heb ik dus geen last van en kan ik niet meenemen in mijn mening over het spel als ik een actieve youtuber zou zijn. Ik kan hoogstens aangeven dat er andere spelers zijn die er blijkbaar wel last van hebben.
http://www.reddit.com/r/b..._showing_bf4_launch_in_a/

Ze worden wel direct betaald, 10 euro per 1000 views als ze specifieke video's met specifieke tags maken, mits het positieve video's waren.

Zelf kan ik me er niet heel druk om maken, altijd en overal waar een financieel belang is in een bepaalde outcome, is per definitie objectiviteit ver te zoeken.
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:47:
[...]

Wat me wel te binnen schiet is de nog altijd bestaande bug met granaten en containers/doorgangen.
Er was een bug dat je als je je granaat een container uit mikte terwijl je er zelf in bleef staan, je je granaat verderop op straat zag landen maar je ontploffing uit je tenen kwam. Die hebben ze gefixt op siege of Shanghai (daar werd hij aangetoond door iemand) maar hij zit nog gewoon in andere maps, zoals Peaks en Locker. Als je je granaat door bepaalde begroeiing of van die theekransjes op Peaks gooit, of door traliehekjes in Locker, blijft de ontploffing vaak waar je gooide. Werkt, tot mijn immerdurende irritatie, ook met explosive shells op de USAS :(

Dat soort dingen zitten er nog wel her en der in, die kun je zelf ook ervaren. Voor het geval je ook eens een bug wilt tegenkomen die makkelijk aan te tonen is en níét met "netcode" samenhangt. Altijd leuk weer eens wat nieuws te ontdekken. En je krijgt bonuspunten als je een grenades-only server weet te vinden en wat suicides weet te veroorzaken :+
is idd ook een van de vervelende bugs maar een die je ook een groot deel kan voorkomen/omzeilen. (ja ik weet dit is natuurlijk geen oplossing) door gewoon dat niet te doen of goed op te letten hoe en waar je je granaten heen slingert of gewoon niet te vaak spammen :)
Maar je hebt gelijk daar heb ik ook wel eens last van nog. Is echter niet een grote gamebreaking bug voor mij.
Tsurany schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:45:
[...]

Natuurlijk zijn ze niet objectief. Hun inkomen bestaat uit het aantal views op hun Youtube kanalen. Ze willen dus het aantal views zo hoog mogelijk hebben en daardoor moeten ze niet alleen kijken naar de behoefte van de kijkers maar ook EA tevreden houden zodat ze genoeg interessante content krijgen om op hun kanaal te plaatsen. Als zij het spel en de developers keihard afzeiken zal EA niet snel geneigd zijn om ze nog early access te geven. Als ze echter niet kritisch zijn zal niemand ze meer serieus nemen. Het blijft een lastige balans die ze moeten opzoeken.

Ik neem ze enkel serieus als ze over onderwerpen praten waar ze zelf geen gewin hebben.
het zijn dan ook geen experts ofzo, het zijn gewoon beter dan gemiddelde spelers met een affiniteit om bepaalde zaken te bespreken dan wel uit te zoeken. Soms ben ik het ook niet eens met wat ze aangeven, bijvoorbeeld de recente review van de cz805 door lvlcap. het zou een tapfire wapen zijn, maar ook op dat gebied zijn er betere opties zelfs binnen de AR classe. Hij probeert er toch wat positiefs over te zeggen waar hij vroeger wel stuk negatiever was over wapens die niet goed waren. Dat scherpe is er wel wat af. xfactor is imho stuk minder nadat hij geen rival member meer is, daar volgde ik hem vooral voor, ter verbetering van tactieken etc. Nu is het allemaal gericht op de basis, noobs R us info.

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:03
Als je als kijker een beetje verder kijkt dan je neus lang is weet je dat die gasten vaak genoeg commentaar leveren op Battlefield en EA in het algemeen. Dat bepaalde sites betaald krijgen voor positieve reviews (niet enkel voor EA) is al jaren bekend, daarom kijk ik liever naar beeldmateriaal en bepaal zelf wat ik er van vind.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:51:
[...]

http://www.reddit.com/r/b..._showing_bf4_launch_in_a/

Ze worden wel direct betaald, 10 euro per 1000 views als ze specifieke video's met specifieke tags maken, mits het positieve video's waren.

Zelf kan ik me er niet heel druk om maken, altijd en overal waar een financieel belang is in een bepaalde outcome, is per definitie objectiviteit ver te zoeken.
Dat je betaald krijgt voor promotiewerk lijkt me vrij logisch. Een positieve review is gewoon reclame voor EA en indien positief/reclame krijgen ze daar geld voor. Indien negatief krijgen ze er niks voor. Staat nergens dat ze verplicht worden tot het plaatsen van enkel positieve reviews.

Verder maak ik me er echt niet druk om, ik zie ook wel dat ze enkel de mooie kanten van het spel laten zien, 30 minuten naar netcode problemen en CTD's kijken heb je als kijker ook weinig aan. Goed als het verteld wordt om zo een onafhankelijke review te geven maar daar hoef ik geen beelden van te zien.

if (!coffee) {
Work = false; }

• 0.5liter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-12 14:13
Was me daar wel bewust van maar was nieuwsgierig of er ergens bedragen genoemd werden.
Gewoon leuk om te weten.

Rustig aan hè

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:51

Gundogan

Rip and tear, until it is done

naaitsab schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:04:
Dat je betaald krijgt voor promotiewerk lijkt me vrij logisch. Een positieve review is gewoon reclame voor EA en indien positief/reclame krijgen ze daar geld voor. Indien negatief krijgen ze er niks voor. Staat nergens dat ze verplicht worden tot het plaatsen van enkel positieve reviews.

Verder maak ik me er echt niet druk om, ik zie ook wel dat ze enkel de mooie kanten van het spel laten zien, 30 minuten naar netcode problemen en CTD's kijken heb je als kijker ook weinig aan. Goed als het verteld wordt om zo een onafhankelijke review te geven maar daar hoef ik geen beelden van te zien.
Je moet dit soort dingen echter wel melden bij je video's (als je in de VS bent tenminste).

Zie verder:

Niet direct een reactie hierop specifiek, maar wordt wel duidelijk dat er dus meer van dit soort acties zijn waarbij je extra betaald wordt voor je positieve content. Waarna natuurlijk komt: ben je positief in je content omdat je dat ook echt bent, of positief omdat je weet dat je er extra voor betaald krijgt ten opzichte van je echte mening die misschien negatiever is?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• NLsandman
De youtubers gaven altijd eerlijke reviews en hadden zeg maar verstand waarover ze aan het praten
waren, ik weet zeker dat er mensen zijn die bf4 hebben besteld gebasseerd op hun mening.

Nu is het dus ook duidelijk dat die gasten het puur voor het geld doen en niet aan hun viewers denken.
Ik denk zelf dat ze niet eens door hebben wat ze hebben gedaan en dat hun dit op langere termijn
meer geld gaat kosten dan wat EA hun heeft opgeleverd.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

NLsandman schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:28:
De youtubers gaven altijd eerlijke reviews en hadden zeg maar verstand waarover ze aan het praten
waren, ik weet zeker dat er mensen zijn die bf4 hebben besteld gebasseerd op hun mening.

Nu is het dus ook duidelijk dat die gasten het puur voor het geld doen en niet aan hun viewers denken.
Ik denk zelf dat ze niet eens door hebben wat ze hebben gedaan en dat hun dit op langere termijn
In z'n video roept Frankie regelmatig uit dat BF4 de meest geweldige, trouwe, favoriete, lieve hond game is met het spectaculairste design dat 'ie sinds BF3 gezien heeft (op het moment dat hij langs zes op een rij staande, gecopypaste assets loopt) en is helemaal hyperenthousiast over álles waarvan 'ie nèt even te weinig laat zien (de Levolution-farce bijvoorbeeld, of "Trees falling around", ja, elke boom valt op dezelfde manier), waarna 'ie óók nog eens beweert niet betaald te worden voor z'n filmpje.

Sorry, maar dan heb je je geloofwaardigheid bij mij verspeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 22-01-2014 15:35 ]

NLsandman schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:28:

Tsja, lastig om te zeggen of ze bewust viewers wouden bedonderen.

De problemen met BF4 waren op de E3 of op de GamesCon al vrij zichtbaar maar goed, early alpha, dat had allemaal makkelijk gefixed kunnen worden. Dan hebben we nog de exclusieve events vlak voor de release, daar hadden de youtubers inderdaad van de hoogste boom kunnen schreeuwen dat het spel nog lang niet goed was maar laten we wel wezen, in de beta was bijna iedereen enthousiast. Ja, de hitreg etc. was dramatisch, maarja, beta, dat kan nog makkelijk gefixed worden. Niet dus. Naderhand heeft bijna elke youtuber wel commentaar gegeven op de netcode en andere balance problemen.

Praat dit goed dat ze gesponsord worden en dat niet melden? Hell no! en het is jammer ook. Youtube was lange tijd nog één van de meer betrouwbare plaatsen voor reviews maar helaas zijn ook gewoon het pad van de reguliere game media gaan volgen. Alles is te koop en iedereen weet het, we hebben ons gewoon aan moeten passen op de extreme mate van enthousiasme en epicness die de reviewers noemen. Een 8 is al matige game tegenwoordig, een 9 een slechte console-port en een 9,5 begint acceptabel te worden etc. etc.

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:58:
[...]
is idd ook een van de vervelende bugs maar een die je ook een groot deel kan voorkomen/omzeilen. (ja ik weet dit is natuurlijk geen oplossing) door gewoon dat niet te doen of goed op te letten hoe en waar je je granaten heen slingert of gewoon niet te vaak spammen :)
Maar je hebt gelijk daar heb ik ook wel eens last van nog. Is echter niet een grote gamebreaking bug voor mij.
Nee, maar het leek me wel wat om eens een andere bug dan de netcode te bespreken ;)
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:03:
[...]

Nee, maar het leek me wel wat om eens een andere bug dan de netcode te bespreken ;)
Och, bugs kunnen we ook wel opnoemen, de Soflam bug is ook een pareltje van een game-breaker als die uitgebreid bekend wordt. :)

[ Voor 8% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 22-01-2014 17:09 ]

Volgens mij word hier alles weer ouderwets overdreven want het gaat alleen hier om.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K524Kmz.png

En hier staat alleen dat wanneer ze video's over Levelution posten ze niet op de bugs/glitches moesten focussen.
Maar nu word er al beweerd dat alle youtubers niet meer objectief zijn.
Volgens mij hebben de meeste youtubers zich toch best wel kritisch uitgelaten over de problemen met BF4.
Zoals Frankie als zij BF4 is de beste casual shooter op dit moment en ook de enigste waarin er destructie is dus op dat punt heeft hij ook gelijk toch ?
Maar zegt daarbij dat BF4 competitive veel te kort komt door alle problemen met de netcode en balancing problemen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UcXKrFH4SaU]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Gundogan

Gundogan

beuker19 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:14:
Volgens mij word hier alles weer ouderwets overdreven want het gaat alleen hier om.
[afbeelding]

En hier staat alleen dat wanneer ze video's over Levelution posten ze niet op de bugs/glitches moesten focussen.
Volgens mij hebben de meeste youtubers zich toch best wel kritisch uitgelaten over de problemen met BF4.
Zoals Frankie als zij BF4 is de beste casual shooter op dit moment en ook de enigste waarin er destructie is dus op dat punt heeft hij ook gelijk toch ?
Maar zegt daarbij dat BF4 competitive veel te kort komt door alle problemen met de netcode en balancing problemen.

[video]

[video]
Als je netjes vermeld dat een bepaalde video puur en alleen gemaakt is omdat je er (extra) betaald voor krijgt en het dus eigenlijk voor promotie doeleinden is, is er niet zoveel aan de hand en kan je daarna prima kritisch zijn over hetzelfde product omdat er dan een duidelijk zichtbare scheiding is tussen de 'reclame' en je 'eigen' content. Dit gebeurt echter te weinig of helemaal niet en hopelijk wordt het wel vanzelfsprekend in de toekomst door nieuwe regelgeving en het lekken van dit soort informatie.

Overigens vind je niet eens zo veel video's van deze 'assignment' als je er naar zoekt en kan je op zich wel raden dat het voor promotie doeleinden is. Maar nogmaals, zeker als je ook je kritische mening geeft over games, het vermelden staat toch een stuk netter.

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-11 09:31
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:05:
[...]

Och, bugs kunnen we ook wel opnoemen, de Soflam bug is ook een pareltje van een game-breaker als die uitgebreid bekend wordt. :)
Ik had dus gister deze bug mee gemaakt. Niet wetende dat dit een bug is. En ik maar zoeken naar de soflam. Ik snapte er niks van.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

[...]

Vertel?

Of nee, laat me raden: als je de SOFLAM deployt op een ammo-crate, kan hij door het hele level heen locken?

Gisteren nog weer een destructionbugdesignkeuze meegemaakt. Ik stond in één van de twee soorten prefabhuisjes die BF4 rijk is, en had de hele zijmuur er al uit geschoten met RPG's. Ik had dus vrij zicht naar buiten.

Op dat moment besluit een tank achter mij de laatste muur eruit te schieten. Ik hoor wat gerommel om me heen en wil door de niet meer aanwezige muur naar buiten springen, maar blijkbaar wordt er een glazen huis om een instortend huis gezet: ik liep tegen een onzichtbare muur aan, en viel daarna dood neer, waarná het huis instortte. :') _O-

[ Voor 42% gewijzigd door CodeCaster op 22-01-2014 18:08 ]

• naaitsab
[...]

Heb er nog niks over gelezen of meegemaakt, houden zo :p Sowieso altijd een beetje dodgy ding gevonden die soflam.
Gundogan schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:49:
Maar nogmaals, zeker als ook je kritische mening geeft over games, het vermelden staat toch een stuk netter.
Sterker nog als het om een Amerikaans bedrijf/persoon gaat ben je door de US overheid verplicht om te vermelden dat je ervoor betaald krijgt. Zie de eerder gelinkte video YouTube: Under the Influence: Microsoft paying for positivity on Youtube

if (!coffee) {
Work = false; }

CodeCaster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:00:
[...]

Vertel?

Of nee, laat me raden: als je de SOFLAM deployt op een ammo-crate, kan hij door het hele level heen locken?
Nee, het is nog een paar gradaties erger en ik denk dat dit de equivalent kan worden van de mass dart bug uit BF3 maar dan voor conquest. Ik ben er nog een beetje huiverig voor om de glitch/bug hier te posten aangezien hoe langer het duurt dat het en masse misbruikt wordt, hoe langer conquest nog speelbaar is. Maar om diverse fora en op youtube zijn al een aantal fijne tutorials te vinden. Als het zo erg is als het lijkt dan wordt het een leuke shitstorm van de gamers die tot nu toe BF4 geweldig vonden.

Vandaag of morgen zal ik wel eens proberen hoe makkelijk het te reproduceren is, hopelijk valt het nog mee.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:09:
[...]

Nee, het is nog een paar gradaties erger
Bedankt, heb 'm gevonden, en blijkbaar al eens meegemaakt. Gelukkig wordt 'ie amper gebruikt.

• Gundogan

Gundogan

naaitsab schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:01:
[...]

Heb er nog niks over gelezen of meegemaakt, houden zo :p Sowieso altijd een beetje dodgy ding gevonden die soflam.

[...]

Sterker nog als het om een Amerikaans bedrijf/persoon gaat ben je door de US overheid verplicht om te vermelden dat je ervoor betaald krijgt. Zie de eerder gelinkte video YouTube: Under the Influence: Microsoft paying for positivity on Youtube
Die post was ook van mij ja. :)

Die regelgeving is al voor deze campagne in gegaan volgens mij en dus moet je het inderdaad vermelden. Bij dit soort video's dus (welke ook een van de voorbeelden is waar het niet helemaal duidelijk is op het eerste gezicht dat het promotie is). Maar dan komen er vast wel weer wat redenen waarom dit er niet onder valt.

* Gundogan zoekt op soflam bugs.

O... leuk. 'Gelukkig' is CQ nog erg crashhappy bij mij. :X

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-12 23:24

:z

Game PC

• naaitsab
CodeCaster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:15:
[...]

Bedankt, heb 'm gevonden, en blijkbaar al eens meegemaakt. Gelukkig wordt 'ie amper gebruikt.
Als het de TOW betreft dan weet ik wel welke bedoeld wordt :X Volgens mij gaat die al sinds half december de ronde.

if (!coffee) {
Work = false; }

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Die kende ik al toen ik nog speelde. Is die nog steeds niet all over the place? :P

edit: oeps, double post. :$

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-01-2014 18:58 ]

Deze bug dus: http://imgur.com/a/nJr7H

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 22-01-2014 21:23 ]

naaitsab schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:31:
[...]

Als het de TOW betreft dan weet ik wel welke bedoeld wordt :X Volgens mij gaat die al sinds half december de ronde.
Klopt, maar de TOW was nog te overzien, maar bepaalde voertuigen met de guided missile veranderen de impact van deze bug nogal.

• naaitsab
Die bug bedoel ik inderdaad, die is al zeker vanaf half december bekend :X Om de een of andere manier krijgt Dice het toch voor elkaar om BF4 grotere exploits te laten bevatten dan BF3 :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Verwijderd

Wat denk je van bugs als dat C4 gezeur? Denk je de mooiste explosie en verrassing aan je tegenstander te laten zien.. blijf je c4 gooien die niks doet. Dit zit er al in vanaf Bad Company 2! We zijn nu bijna 4 jaar en 2 spellen verder, en er word nog steeds niet naar omgekeken. Jammer dat graphics boven gameplay staan.

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
Hitreg is nog steeds een ramp. Ik speel veel recon maar de helft van de kogels komen niet aan of gaan door mensen heen ofzo.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Blijven ze niet plakken, verdwijnen ze, of gaan ze niet af als je drukt?

De eerste twee maak ik nog wel eens mee, meestal vanuit de tank. Hilarisch als je in third-person een sniper of support jouw kant op ziet rennen en er vol gas vandoor gaat op het moment dat je ze ziet gooien.

De hitbox van de tank lijkt dan wat vóór te gaan lopen, waardoor de plakken plastic vanaf de achterkant van de tank op de grond vallen. Stilstaand kun je die dingen best ver gooien, maar als het lijdend voorwerp beweegt moet je ze haast knuffelen om de C-4 gemonteerd te krijgen.

En als de enemy dan niet oplet, staat 'ie bovenop zijn explosives als 'ie afdrukt. _O-

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:32:
[...]

Klopt, maar de TOW was nog te overzien, maar bepaalde voertuigen met de guided missile veranderen de impact van deze bug nogal.
De TOW's en Guided Shells vallen gelukkig erg tegen met deze bug.

Je link is trouwens morsdood. ;)
Oh en er is dus nog een bug. Ik dacht dat het om de "cap met soflam" bug ging. :X

[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-01-2014 21:16 ]

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

evilpin0 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:48:
[...]

Als je het zo bekijkt, ok dan is jet het sterkste omdat die niet kapot kan. Als je puur kijkt hoeveel schade je in bepaalde tijd ergens mee kan aanrichtigen dan wint de attack chopper met kop en schouder, daar heb ik het over.
Jij snapt 'em oh grote slechte blauwe vogel!

Maar... Het verschil zit hem in het feit dat jets lastiger neer te halen waren (het kon wel in de handen van een skilled AA speler, echt wel).

De attack chopper kon in BF3 inderdaad veel meer schade aanrichten in korte tijd dan een jet. Veel meer! Maar die chopper kon je misschien nog een keer neerhalen. En dat geeft mensen voldoening en een gevoel van wraak en daardoor wordt alle ellende van zelf tien keer te zijn afgemaakt door een chopper sneller vergeten dan twee keer afgemaakt te worden door een jet en door een jet pilot die je maar niet kunt neerhalen. En daarom was de jet OP volgens velen. Grote kul vergeleken bij de attack chopper die in combinatie met een goede gunner heer en meester was.

Steam || Diablo 3

DanielWW2 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:12:
[...]

Je link is trouwens morsdood. ;)
Oh en er is dus nog een bug. Ik dacht dat het om de "cap met soflam" bug ging. :X
Ja link is helaas dood. Bug werkt als volgt:
1: Zet soflam ergens neer, maakt niet uit waar.
2: Stap in een voertuig.
3: ]Jij bent dus in feite de soflam geworden. Jouw voertuig werkt als de soflam, als jij met je crosshair over een enemy voertuig gaat dat binnen 500 meter afstand is van jouw voertuig (dus niet soflam) wordt dat voertuig gepaint.
4: Neem je bijvoorbeeld guided shells op een tank of de TOW op een LAV kan je met je crosshair targets locken en dan direct de guided shells of de TOW er op af schieten.
Werkt ook met de guided van de helikopters.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 22-01-2014 21:23 ]

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:11
Tsurany schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:21:
Gewoon de 1 aan het begin van de URL weghalen, dan werkt hij prima.
eborn schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:22:
[...]

Gewoon de 1 aan het begin van de URL weghalen, dan werkt hij prima.
Thnx! Foutje gemaakt tijdens het kopieren :+

Tsurany schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:53:
[...]

De TOW's en Guided Shells vallen gelukkig erg tegen met deze bug.
Klopt, dat zijn dan ook niet de boosdoeners, daarom is het tot nu toe ook nog niet enorm misbruikt. :)
@ Tsu:
Ik had het al opgezocht. ;)
Maar wat een f*cking teringbug is dat. Dat maakt gewoon een einde aan alles dat vliegt. Niet dat ik dit nou heel erg vind aangezien ik alles dat vliegt dood wil hebben maar ik ben wel voor eerlijke gameplay. :X

Ik zat er onderhand aan te denken om de game weer een kans te geven omdat ik na bijna 2 maanden FPS games begin te missen maar met dit soort rotzooi toch maar niet. :/

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:26

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

[...]

3: ]Jij bent dus in feite de soflam geworden. Jouw voertuig werkt als de soflam, als jij met je crosshair over een enemy voertuig gaat dat binnen 500 meter afstand is van jouw voertuig (dus niet soflam) wordt dat voertuig gepaint.
4: Neem je bijvoorbeeld guided shells op een tank of de TOW op een LAV kan je met je crosshair targets locken en dan direct de guided shells of de TOW er op af schieten.
Dat is gewoon door de gare code, net als een bestuurder van een attack boat die een tv missile afschiet. Zodra hij schiet "wordt" hij de raket. Je ziet hem dan tijdelijk ook niet meer in de boot zitten.

Asus Zenbook i7 256gb

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-12 08:00
Ja dat is inderdaad ook gewoon ontzettend gaar. Zelfde met de jet, die dan gewoon letterlijk uit de lucht valt zodra je de TV missile afschiet. Hoe slecht kun je elementen implementeren zeg.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

wesleytjuh schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:30:
Ja dat is inderdaad ook gewoon ontzettend gaar. Zelfde met de jet, die dan gewoon letterlijk uit de lucht valt zodra je de TV missile afschiet. Hoe slecht kun je elementen implementeren zeg.
blame ea voor het bugglefield 4 moet af zijn voor cod ghosts verhaal, als ze een half jaartje meer tijd genomen hadden, of 3 maand misschien, had dice gewoon een dijk van een game kunnen neerzetten met minor bugs. Maar ze rolden op hun rug als de little bitches dat devvers zijn ten opzichte van EA. :F

• NLsandman
beuker19 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:14:
[afbeelding]

[video]

[video]
Een maand na release komen ze pas met kritiek omdat het aardig wat views oplevert.
Voor release waren ze gewoon bf4 for EA aan het promoten en geen 1 had enig kritiek
op bf4.
Ze hebben lekker geprofiteerd van het geld en de events waar ze bf4 konden spelen.

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:49
Ghostrider schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:57:
[...]

Dat is gewoon door de gare code, net als een bestuurder van een attack boat die een tv missile afschiet. Zodra hij schiet "wordt" hij de raket. Je ziet hem dan tijdelijk ook niet meer in de boot zitten.
En als op het moment dat jij een tv missle afschiet en op dat moment iemand switch naar de driver seat dan krijg je al helemaal rare taferelen 8)7

De persoon die switch bestuurd dan de boat en jij kijkt ook in first person view, zodra je switch van plek in de boot, kan de gene die de boat bestuurd niet meer varen :X
NLsandman schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 00:09:
[...]

Een maand na release komen ze pas met kritiek omdat het aardig wat views oplevert.
Voor release waren ze gewoon bf4 for EA aan het promoten en geen 1 had enig kritiek
op bf4.
Ze hebben lekker geprofiteerd van het geld en de events waar ze bf4 konden spelen.
En ? Het is die mensen zijn bron van inkomsten.
Er zijn meer dan genoeg mensen die de meest ergere dingen doen voor geld.
Misschien hadden ze eerst ook nog wel hoop dat BF4 sneller gefixed zal worden.
Want het is helaas tegenwoordig normaal dat de game een hoop bugs bevat.

beuker19 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:03:
[...]

En ? Het is die mensen zijn bron van inkomsten.
Misschien hadden ze eerst ook nog wel hoop dat BF4 sneller gefixed zal worden.
Want het is helaas tegenwoordig normaal dat de game een hoop bugs bevat.
En dan heeft hij toch gewoon een goed punt? Ze zijn niet meer objectief.

Tsurany schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:11:
[...]

En dan heeft hij toch gewoon een goed punt? Ze zijn niet meer objectief.
Maar hoeveel kritiek kun je hebben voor de release van de game ?
Kijk alleen maar na het verschil tusssen de beta en de uiteindelijke release dus dat vind ik wel een raar standpunt.

En wat is objectief ? De meesten hier op bijv. Tweakers zijn ook niet objectief omdat ze 50 € voor een game hebben betaald die ze niet leuk vinden of waar fouten inzitten.
En ze zijn bij voorbaat al negatief omdat EA de uitgever is dus dan is er van objectiviteit ook al geen sprake meer.

En het is ook gewoon zo dat hoe langer je iets speelt hoe meer dingen je gaan opvallen en meer dingen waar jij je aan gaat irriteren.
En ook alle youtubers hebben belang bij een zo goed mogelijk product want als naar 1 jaar niemand meer BF4 speelt hebben ze ook minder viewers dus minder geld.

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 23-01-2014 08:51 ]

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:01

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik speel vooral TDM (conquest liep ruk met oude gfx en zo en bleek niet handig voor unlocken van wapens), dus ik merk gelukkig weinig van bugs tegenwoordig. Soms, zoals ik eerder aangaf lijkt het nog wel alsof ik met de beste wil van de wereld niks raken kan, maar ja, misschien ligt dat aan mij of mn wapenkeuze.

Ik liep nl vooral rond met een DMR. Zowel MK11 mod 0 als M39 EMR volledig geunlockd. Ik heb verschillende combo's qua attachments geprobeerd maar kwam eigenlijk altijd terug bij heavy barrel met angled grip. Het irritante is dat ik mensen over het algemeen wel raak, ook op afstand, maar de meesten zijn dan net op tijd weg voordat de 4e kogel arriveert of ik mis gewoon de 4e waarna ik dus met lege handen sta. Als iemand stilstaat is het natuurlijk makkelijk want dan plant ik eerst een headshot en heb je aan 2 hits genoeg.

Bij mn voorlaatste sessie had ik de M39 EMR helemaal vrijgespeeld dus gisteren besloot ik maar weer eens te kijken naar sniper rifles, want dat vond ik al best ok toen ik ze gebruikte om de DMR vrij te spelen.

Wow, wat is dat veel beter dan DMR zeg :o. Ik gebruik nog steeds de starter rifle (tot ik de SRR heb, duurt gelukkig niet lang meer), maar zelfs deze werkt gewoon veel beter dan een DMR, op een paar zeer specifieke situaties na. In locker TDM was een DMR prima maar sniper niet echt en daar gebruik ik dus een AR of LMG om die ook wat te levelen. Verder is een DMR beter als op middellange afstand meerdere vijanden bij elkaar staan en ze jouw kant op kijken.
Vooral de headshot=kill maakt het een stuk bruikbaarder in het algemeen. Ik zou dus eigenlijk ook nooit kiezen voor een die lager dan 59 dmg geeft op afstand.

Mn laatste game gisteren was mn 1e flawless + mvp game. 14-0 in TDM floodzone. Denk dat ik nog ff bij sniper blijf ;).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:13:
[...]

Jij snapt 'em oh grote slechte blauwe vogel!

Maar... Het verschil zit hem in het feit dat jets lastiger neer te halen waren (het kon wel in de handen van een skilled AA speler, echt wel).
Als je met AA speler bedoelt iemand in een AA vehicle, ja. (Al nog steeds verre van triviaal met de snelheid waarmee een jet in bf3 een AA vehicle kapotschiet).

Totdat er geen AA vehicles zijn op je map (of een idioot er in zit). Wat met stingers ga je in BF3 echt geen jet neerhalen.

• NLKornolio

NLKornolio

[...]

Wel handig tegen de chopper baserapers...

Wanneer kwam Assualt DLC uit moet nog Premium kopen voor die weer duurder wordt dan O-)
caanova1984 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:47:
[...]

Wel handig tegen de chopper baserapers...

Wanneer kwam Assualt DLC uit moet nog Premium kopen voor die weer duurder wordt dan O-)
Doe dat nou niet, premium zal alleen maar goedkoper worden en laat ze eerst de game maar eens maken. Ook al heb ik er nog geen 25 euro voor betaald, ik heb er nu al spijt van. Bovendien heb je op zijn minst nog dik een maand om dat aan te kijken want 'late february' is de eerste vage datum die genoemd is.

Daarnaast kan je je nog afvragen of Second Assault uberhaubt de moeite waard is, de reacties uit het XboxOne kamp zijn nou ook weer niet geweldig positief...
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:04:
[...]

Doe dat nou niet, premium zal alleen maar goedkoper worden en laat ze eerst de game maar eens maken. Ook al heb ik er nog geen 25 euro voor betaald, ik heb er nu al spijt van. Bovendien heb je op zijn minst nog dik een maand om dat aan te kijken want 'late february' is de eerste vage datum die genoemd is.

Daarnaast kan je je nog afvragen of Second Assault uberhaubt de moeite waard is, de reacties uit het XboxOne kamp zijn nou ook weer niet geweldig positief...
Maar komt dat ook niet door de bugs ?
Want over de maps heb ik nog geen klagen gehoord.
Zelf kijk ik ook erg uit naar Second Assault want ten 1e metro Rush _/-\o_ en de Rest van de maps waren mijn favorieten uit BF3 en volgens mij is alleen Caspian veel veranderd en de rest maar een beetje.
En Metro 64p = nog steeds Metro 64 p kijk ik vind het niets maar er is een grote groep die het geweldig vind al zal het ze nog wel tegenvallen met alle nieuwe gadgets.

Tegenvallen? Met de airburst gaat die map weer hardstikke populair worden verwacht ik.

beuker19 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:45:
[...]

Maar komt dat ook niet door de bugs ?
Want over de maps heb ik nog geen klagen gehoord.
Zelf kijk ik ook erg uit naar Second Assault want ten 1e metro Rush _/-\o_ en de Rest van de maps waren mijn favorieten uit BF3 en volgens mij is alleen Caspian veel veranderd en de rest maar een beetje.
En Metro 64p = nog steeds Metro 64 p kijk ik vind het niets maar er is een grote groep die het geweldig vind al zal het ze nog wel tegenvallen met alle nieuwe gadgets.
Ja en nee, geloof ik en ja, dat is van horen zeggen want ik heb het zelf niet gespeeld.

Ik kijk ook enorm uit naar Metro Rush maar de gadgets maken het een heel ander spelletje. VEEL meer C4, claymores, 16 x 3x v40 mini's, 2 ammo crates per support, 2 med kits per assault en TUGS met een gigantische radius maken het wel (te) makkelijk voor de defenders. Maar ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken op een no explosive server (de map glitches even buiten beschouwing latende).

Caspian 64p conquest is de enige waar ik echt nieuwsgierig naar ben, die muur moet de balans er in brengen, heel benieuwd hoe dat uit pakt.

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-12 09:17
Kun je bij Rush ook gewoon een commander hebben? Anders is dat nog een factor die flanken etc lastig maakt. Naast de gadgets.
Hapkoek schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:05:
Kun je bij Rush ook gewoon een commander hebben? Anders is dat nog een factor die flanken etc lastig maakt. Naast de gadgets.
Ja, dat is gewoon mogelijk helaas, gelukkig hebben niet heel veel rush servers commanders ingeschakeld. Maar ook zonder de gare non-stop UAV's valt Rush tot nu toe erg tegen op de vanilla maps. De verdedigers hebben op vrijwel geen enkele map de mogelijkheid om voor de mcoms verdedigende positie in te nemen, een gearmde mcom succesvol terugveroveren is daardoor lastig. Terwijl de aanvallers op de meeste servers zo weinig tickets hebben dat je zegge en schrijve twee aanvallen kan doen voordat het aantal faalhazen dat direct op 1-10 staat door de tickets aan het loeien is.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:56:
[...]

Ja en nee, geloof ik en ja, dat is van horen zeggen want ik heb het zelf niet gespeeld.

Ik kijk ook enorm uit naar Metro Rush maar de gadgets maken het een heel ander spelletje. VEEL meer C4, claymores, 16 x 3x v40 mini's, 2 ammo crates per support, 2 med kits per assault en TUGS met een gigantische radius maken het wel (te) makkelijk voor de defenders. Maar ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken op een no explosive server (de map glitches even buiten beschouwing latende).

Caspian 64p conquest is de enige waar ik echt nieuwsgierig naar ben, die muur moet de balans er in brengen, heel benieuwd hoe dat uit pakt.
Caspian , Firestorm en Oman zonder OP jets is al een hele grote + alleen daarvoor zal ik al 15€ betalen :)
Kijk wat ik wel matig vind en waar ik over heb gelezen zijn de map glitch in metro :( en de wapens waar geen unlocks voor zijn.
En voor de rest in het vooral instabiliteit en de bugs van BF4 zelf wat voor een niet aangename gaming ervaring zorgt :(

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:43
De enige jets die OP zijn zijn stealth jets na de patch 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 23-01-2014 11:58 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

Op hardcore is de game in ieder geval een stuk leuker, heb ik geleerd de afgelopen paar potjes. Nooit zo mee bezig geweest.. maar het is dan echt een hele andere game zeg. Geen eindeloos geratel van wapens.. maar ook momenten van stilte.. waar mensen even goed luisteren of ze iets horen.. of kijken of ze de weg over kunnen steken of niet. Het is gewoon zelfs spannend! :D

Mijn portfolio op Instagram

RoyK schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:14:
Op hardcore is de game in ieder geval een stuk leuker, heb ik geleerd de afgelopen paar potjes. Nooit zo mee bezig geweest.. maar het is dan echt een hele andere game zeg. Geen eindeloos geratel van wapens.. maar ook momenten van stilte.. waar mensen even goed luisteren of ze iets horen.. of kijken of ze de weg over kunnen steken of niet. Het is gewoon zelfs spannend! :D
De gewone mode alleen is al ook behoorlijk meer hardcore dan hardcore. :)

-Insta deaths/OHK's, soms van spelers die op je eigen scherm de hoek nog niet om zijn
-24/7 gespot op de minimap dankzij (commander) UAV's, infantry scans, MAV's en audiospotting
-De noobcrutches zoals de MBT Law, Staff Shell, Active Radar, Active alles eigenlijk
-Killed in action als je nét even verkeerd niest
-Tientallen bugs en glitches etc. etc.

Al met al best een uitdaging om te blijven leven. :+

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Heb het in BF4 nog niet geprobeerd maar in BF3 was HC vaak een camping en sniper festijn 8)7

Maargoed, extra spanning is zeker welkom dus ga nog eens een poging wagen van de week :) Tnx!

• NLKornolio

NLKornolio

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:04:
[...]

Heb het al best lang volgehouden had verwacht dat er al een keer een 50% over heen was gegaan.
Kan mijn oude favoriete map Firestorm voor de Chopper niet laten liggen. Zonde is het toch niet, als ik het aantal uur zie wat er al in BF4 zit en nog gaat komen. ..

• evilpin0
Alleen jammer dat 80% van de spelers zitten te campen in HC mode

Verwijderd

Wereldreiziger schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:05:
[...]
Heb het in BF4 nog niet geprobeerd maar in BF3 was HC vaak een camping en sniper festijn 8)7
thermal / IRNV scopeje nemen ;)
CodeCaster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:53:
Blijven ze niet plakken, verdwijnen ze, of gaan ze niet af als je drukt?
Dat eerste is doordat de server bepaalt waar de tank was toen jij je c4 gooide. Hetzelfde als je tankshells die tegen een heli stuiteren zonder schade te doen.
De tweede heb ik nog nooit gezien, en ik maak elke ronde veelvuldig gebruik van C4.
De derde is een kwestie van nog een paar keer klikken, soms vergeet de server even dat je C4 in het spel is en doet hij nog niets met je klik. Dubbelklikken werkt >:)
evilpin0 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:19:
[...]

Alleen jammer dat 80% van de spelers zitten te campen in HC mode
Met een sniper rifle :(
En het is jammer dat je geen minimap hebt want nu heb je niets aan de recon gadgets zoals da motionballs.

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:37:
[...]
Met een sniper rifle :(
En het is jammer dat je geen minimap hebt want nu heb je niets aan de recon gadgets zoals da motionballs.
Je kunt wel de grote map openen, met wat je daar ook voor hotkey voor gebruikt, dus de totale nutteloosheid van BF3 is er gelukkig wel uit. Maar inderdaad, Battlefield zonder minimap verwordt tot een tamelijk kansloze operatie omdat je geen goeie manier meer hebt om mensen en voertuigen te spotten zodat je team dat merkt - driekwart wéét niet eens dat je een kaart hebt.
/me speelt dus BF3HC rules: HC, met minimap. En sniperlimit (5/team).
Thermals op je wapen om de campers te vinden, en het wordt een héél stuk dragelijker.
Hoe gaat het trouwens met jullie servers in BF4?

Ik zie dat ik nog maar 2 favorites heb die nog steeds online zijn, dus ik kan wel weer wat nieuwe gebruiken.

Heeft iemand nog gouden tips voor servers? Het liefst met infantry focus en maxed out ranks a la AnR en zo weinig mogelijk snipers.

Verwijderd

Man man man, wat een prut, al ruim een maand BF4 niet meer aangeraakt te hebben en direct 4 x disconnect bij randoms servers achter elkaar. Ik ben er direct weer klaar mee :( ik wilde alleen maar even snel een potje knallen...

En het zure is BF3 werkt nog wel gewoon naar behoren. Helaas pindakaas ik koop geen BF5 meer. Ik ben er nu echt klaar mee.

Ik heb geen zin om te trollen, of naar te doen hier. Maar mensen die overwegen dit spel aan te schaffen, zou ik aanraden om voorlopig het geld maar in de pocket te houden. :'(

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:11:
Man man man, wat een prut, al ruim een maand BF4 niet meer aangeraakt te hebben en direct 4 x disconnect bij randoms servers achter elkaar. Ik ben er direct weer klaar mee :( ik wilde alleen maar even snel een potje knallen...

En het zure is BF3 werkt nog wel gewoon naar behoren. Helaas pindakaas ik koop geen BF5 meer. Ik ben er nu echt klaar mee.

Ik heb geen zin om te trollen, of naar te doen hier. Maar mensen die overwegen dit spel aan te schaffen, zou ik aanraden om voorlopig het geld maar in de pocket te houden. :'(
:) Inmiddels ook twee weken gestopt. Zal nog wel even aanhouden, totaaaaaal geen zin ermee te beginnen. Wacht het rustig af en doe af en toe BF3 weer.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-12 22:05
Grappige review met veel waarheden, YouTube: GamerGeeks Review - Battlefield 4
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:04:
Hoe gaat het trouwens met jullie servers in BF4?

Ik zie dat ik nog maar 2 favorites heb die nog steeds online zijn, dus ik kan wel weer wat nieuwe gebruiken.

Heeft iemand nog gouden tips voor servers? Het liefst met infantry focus en maxed out ranks a la AnR en zo weinig mogelijk snipers.
We hebben nog 2 servers die op de Official setting draaien want anders komen ze helaas niet vol.
We hebben 1 64p CQL en 1 32p Obliteration maar we mogen er bijna niet iets aan aanpassen anders ben je weer de
official status kwijt.
Wel draaien op beide servers mapvote.
We hebben het nog geprobeerd om een locker only server te draaien maar daar zijn er ook weer te veel van.

Pagina: 1 ... 99 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.