Ik speel vooral TDM (conquest liep ruk met oude gfx en zo en bleek niet handig voor unlocken van wapens), dus ik merk gelukkig weinig van bugs tegenwoordig. Soms, zoals ik eerder aangaf lijkt het nog wel alsof ik met de beste wil van de wereld niks raken kan, maar ja, misschien ligt dat aan mij of mn wapenkeuze.
Ik liep nl vooral rond met een DMR. Zowel MK11 mod 0 als M39 EMR volledig geunlockd. Ik heb verschillende combo's qua attachments geprobeerd maar kwam eigenlijk altijd terug bij heavy barrel met angled grip. Het irritante is dat ik mensen over het algemeen wel raak, ook op afstand, maar de meesten zijn dan net op tijd weg voordat de 4e kogel arriveert of ik mis gewoon de 4e waarna ik dus met lege handen sta. Als iemand stilstaat is het natuurlijk makkelijk want dan plant ik eerst een headshot en heb je aan 2 hits genoeg.
Bij mn voorlaatste sessie had ik de M39 EMR helemaal vrijgespeeld dus gisteren besloot ik maar weer eens te kijken naar sniper rifles, want dat vond ik al best ok toen ik ze gebruikte om de DMR vrij te spelen.
Wow, wat is dat veel beter dan DMR zeg

. Ik gebruik nog steeds de starter rifle (tot ik de SRR heb, duurt gelukkig niet lang meer), maar zelfs deze werkt gewoon veel beter dan een DMR, op een paar zeer specifieke situaties na. In locker TDM was een DMR prima maar sniper niet echt en daar gebruik ik dus een AR of LMG om die ook wat te levelen. Verder is een DMR beter als op middellange afstand meerdere vijanden bij elkaar staan en ze jouw kant op kijken.
Vooral de headshot=kill maakt het een stuk bruikbaarder in het algemeen. Ik zou dus eigenlijk ook nooit kiezen voor een die lager dan 59 dmg geeft op afstand.
Mn laatste game gisteren was mn 1e flawless + mvp game. 14-0 in TDM floodzone. Denk dat ik nog ff bij sniper blijf

.