• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:49
Chuckster schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:08:
[...]

Fijn, nét op het moment dat voor mij een verhuizing van start gaat plannen ze die 2xp event in, losers zijn het.. :(
Dus omdat het miljoenenbedrijf EA zich niet aan jouw schema houd zijn het losers? :')
DanielWW2 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:10:
[...]

Dat denk ik niet. AMD heeft geld betaald voor Mantle en ik zie EA niet terugbetalen.
Dat de implementatie mogelijkerwijs de game een hele nieuwe lading aan bugs gaat geven kan EA geen bal schelen. ;)
AMD heeft geholpen met het ontwikkelen zoals Nvidia ook wel eens doet zoals bijvoorbeeld bij Black Flag daarom zie je die branding. Is niks concreets bekend over vergoedingen vanuit AMD.

Ik hoor al maanden van alle kanten Mantle blabla maar tot nu toe is er nog nada van terecht gekomen. Zoals ik al zei als het geen joint venture wordt gaat het denk ik niks worden aangezien Mantle maar op 1 partij draait en DX op 3 is het een stuk minder aantrekkelijk om op te richten. Of het moet kinderlijk eenvoudig te implementeren zijn maar dat lijkt me niet anders hadden we nu wel Mantle in BF4 gehad.
Dennis8102 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:36:
Heeft iemand nog tips om die heli's neer te halen, inclusief kill? :P
Paracel storm en wacht tot je een heli ziet die geraakt wordt door je team. Als er 1 aan het repareren is probeer die kant te raken, zo heb ik in ieder geval de kill gehaald :+

if (!coffee) {
Work = false; }

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:54:
Vraag is wat je wilt trainen. Uitgebreide militaire tactieken? Dan is Battlefield echt het verkeerde spel. Of wil je puur mensen trainen op andere mensen te schieten en instinctief te reageren? Dan zou Battlefield daar wel een geschikt spel voor kunnen zijn.
Even aangenomen dat je mensen daadwerkelijk via games kan trainen om makkelijker op echte mensen te schieten.
Ze gebruiken voor sommige tools gewoon een xbox controller of andere controller dus misschien om daar beter mee te kunnen werken? idk :p

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

naaitsab schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Dus omdat het miljoenenbedrijf EA zich niet aan jouw schema houd zijn het losers? :')
Zoals we weten falen ze op meerdere fronten, in mijn geval dus ook met plannen ;)

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-12 13:11
Is het trouwens een bekend probleem dat je laatste IGLA nutteloos is? Na het locken switch je namelijk terug naar je gun en is de lock (en raket) dus foetsie. Heb eigenlijk niet getest of het altijd gebeurd of alleen indien je dubbele rockets krijgt door de squad powerup..

• michel2412
  • Laatst online: 18-12 23:57
Krijg je trouwens tijdens de double XP uren ook nog extra xp wanneer je een XP boost inschakelt?

• InFamous
  • Laatst online: 10:52

InFamous

excommunicado

michel2412 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:09:
Krijg je trouwens tijdens de double XP uren ook nog extra xp wanneer je een XP boost inschakelt?
Ja, stel je hebt double XP.

Je maakt 1 kill wat 100 XP waard is.
Double XP maakt het 200 XP
Als je dan nog een 100% boost aan hebt staan word het 300 XP

Formerly known as Ragdoll

• michel2412
  • Laatst online: 18-12 23:57
InFamous schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:11:
[...]

Ja, stel je hebt double XP.

Je maakt 1 kill wat 100 XP waard is.
Double XP maakt het 200 XP
Als je dan nog een 100% boost aan hebt staan word het 300 XP
Dan is die 200% boost die ik nog heb staan wel erg aantrekkelijk om te gebruiken :D

• InFamous

InFamous

excommunicado

michel2412 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:12:
[...]

Dan is die 200% boost die ik nog heb staan wel erg aantrekkelijk om te gebruiken :D
Dan heb je inwezen 400% boost. Dus per kill 400XP

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-12 23:12
Dennis8102 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:36:

Heeft iemand nog tips om die heli's neer te halen, inclusief kill? :P
SRAW + goed richten )

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

michel2412 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:12:
[...]

Nee, dat maakt niet uit. De score wordt als volgt berekend: basis_score * (100% + boost + double_xp). Dus het maakt niet uit welke boost je kiest, je ontvangt alleen extra punten over de basis score en niet ook nog eens over de double xp punten. Je kunt de hoge boosts beter opsparen tot het moment dat je weet dat je veel kunt gaan scoren (bijv Locker, Team DM of Domination).

• InFamous

InFamous

excommunicado

Bee.nl schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:22:
[...]

Nee, dat maakt niet uit. De score wordt als volgt berekend: basis_score * (100% + boost + double_xp). Dus het maakt niet uit welke boost je kiest, je ontvangt alleen extra punten over de basis score en niet ook nog eens over de double xp punten. Je kunt de hoge boosts beter opsparen tot het moment dat je weet dat je veel kunt gaan scoren (bijv Locker, Team DM of Domination).
Ja voor 1 kill krijg je 100 XP
dus met double XP en 200% boost krijg je 400 XP

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

InFamous schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:28:
[...]

Er was ook niets mis met je uitleg hoor ;) Alleen leek michel2412 je uitleg verkeerd te interpreteren.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
InFamous schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:28:
[...]

Owww het opsparen van boost tot een double xp event slaat dus nergens op

• InFamous

InFamous

excommunicado

Bee.nl schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:50:
[...]

Er was ook niets mis met je uitleg hoor ;) Alleen leek michel2412 je uitleg verkeerd te interpreteren.
Mijn excuus ik dacht dat je me verkeerd begreep :X

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wel grappig dat je met je GFX op low alles veel beter ziet... investeren heeft dus 0,0 zin voor BF4 muliplayer omdat mensen met settings op low het beter zien

Verwijderd

Na een maand BF4 niet meer aangeraakt te hebben weer eens getracht een server te joinen, direct een disconnect. Ik was er gelijk weer klaar mee...

Miskoop van 2013 voor mij, ik vond BF3 mappen tevens leuker dan in 4.

No troll intended ben level 91 in BF4 heb er al aardig wat uurtjes inzitten waarschijnlijk zit ik gewoon in een shooter dip atm.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik snap dat echt niet. heb zelf echt heeel weinig last gehad van crashes etc en disconnects. echt zo goed als niet de afgelopen maand.

Zie nu vaak een stream van Widgetybear
die gast is een extreme eind baas in scout helicopters.
vind dat zo vet om te zien hoe ziek zulke toppers kunnen vliegen.
wil dan gelijk ook gaan oefenen haha (en ga ik ook zeker doen :9 )

Net even op battlelog gekeken die gast staat 2e van de wereld met scout helicopter kills. ze hoogste wapen heeft 440 kills ofzo en met helicopters heeft die 30.000 kills haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• SmokingCrop
  • Niet online
Blijkbaar is de motion blur slider stuk en heb je nog altijd motionblur, maar met een config file kan je dit fixen:

ps: die max variable fps zorgt voor veel screen tear bij mij, zowel op 60 als die 59,94

[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 03-01-2014 09:11 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Eindelijk me nieuwe videokaart binnen (r9 290), meteen in de gloednieuwe i7 4770 gestopt en vlammen! Man wat heb ik gemist! Wat een verschil low > ultra (duh). Speelt echt veel soepeler en leuker zo!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12 19:43
Eigenlijk is dat bestandje tegen motion blur ook een beetje cheaten. :P Of begrijp ik het nou verkeerd, want BF wilt toch wel dat je scherm blurry wordt als er op je geschoten wordt?

• SmokingCrop
  • Niet online
Hapkoek schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:06:
Eigenlijk is dat bestandje tegen motion blur ook een beetje cheaten. :P Of begrijp ik het nou verkeerd, want BF wilt toch wel dat je scherm blurry wordt als er op je geschoten wordt?
Als ze je toelaten om een config file aan te maken en die zo te laten werken, zou ik dat niet cheaten noemen.
Dan is het ook cheaten om bepaalde graphical settings op low te plaatsen om beter te zien etc. :)

oh en helemaal onderaan zegt een mod dat het niet cheaten is: :P
http://battlelog.battlefi...ew/2955064771733731859/2/

uiteindelijk kan je al die settings ook gewoon in de console doen als je ingame zit, dit zorgt ergewoon voor dat het elke keer automatisch gedaan wordt.

[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 03-01-2014 09:13 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-12 11:09

Pykow

Angelo OTR

Jedi Geub schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 01:15:
Wel grappig dat je met je GFX op low alles veel beter ziet... investeren heeft dus 0,0 zin voor BF4 muliplayer omdat mensen met settings op low het beter zien
Op low settings heb je soms wel onzichtbare objecten zoals tafels enzo, dat is soms wel irritant.
Daarnaast is het niet zo gek dat je op low sommige dingen beter ziet, je hebt veel minder dingen op je scherm.

in BF3 speelde ik altijd op low settings omdat er anders een vage filter over het scherm zat.
Gisteren ging het na jaren weer een keer goed.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:14
Dat is supression en geen motion blur.
Motion blur maakt (de randen van) je beeld een beetje vaag als je (snel) beweegt om je de illusie van snelheid te geven terwijl je in werkelijkheid stil op je stoel zit en naar een plat scherm staart.

Maar als je niks om mooi en realistisch geeft dan zit het alleen maar in de weg.
Then again, als je een lelijk spel wilt kun je ook COD spelen O-)

TheS4ndm4n#1919

• Hapkoek
Ooh zo, verschilt bij mij, soms wordt ik er gek van dan zet ik het uit maar bij BF nooit gedaan.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

RocketKoen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:15:
[...]

Dat is supression en geen motion blur.
Motion blur maakt (de randen van) je beeld een beetje vaag als je (snel) beweegt om je de illusie van snelheid te geven terwijl je in werkelijkheid stil op je stoel zit en naar een plat scherm staart.

Maar als je niks om mooi en realistisch geeft dan zit het alleen maar in de weg.
Then again, als je een lelijk spel wilt kun je ook COD spelen O-)
Wie speelt er nog CoD dan ?
iedereen die ik ken is overgestapt. ze spelen nog een bugy,glitch, crash battlefield 4, dan CoD Ghost

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Natuurlijk heeft investeren in een snellere videokaart zin!

Naar mijn mening gaat het bij het leeuwendeel van de BF4 spelers nog altijd om een zo mooi mogelijk beeld te krijgen tegen zo hoog mogelijk fps. Bij de een zal dat 60 fps zijn en bij de ander >120fps.

Voor mij geldt dan ook: mooi beeld/spelbeleving/goede fps > visuele voordelen door minder mooi beeld

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• evilpin0
Ben van low naar ultra gegaan, zie alles een stuk beter. Mischien niet in gebieden met veel bosjes, maar de mesh kwaliteit van low naar ultra, AA mogelijkheden en beter kwaliteit textures zorgen dat ik vanuit de lucht alles een stuk beter zie, vooral op lange afstand. Op de grond heb je mischien alleen last van extra bosjes.

• Hapkoek
Het geeft ook gewoon een goed gevoel om het spel op ultra te spelen met een goeie fps. Ik zelf vind het soms leuk om tijdens het vliegen in een jet gewoon rond te kijken. Ook sommige moment zijn gewoon gaaf om in ultra te zien.

Maar dat ben ik. :9
Hapkoek schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:14:
Het geeft ook gewoon een goed gevoel om het spel op ultra te spelen met een goeie fps. Ik zelf vind het soms leuk om tijdens het vliegen in een jet gewoon rond te kijken. Ook sommige moment zijn gewoon gaaf om in ultra te zien.

Het is wel zo dat je meestal heel snel niet meer ziet hoe mooi de maps zijn ongeacht of ze goede maps zijn, vooral van een hoogte. Is soms helemaal niet gek even eens een rondvluchtje te doen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-01-2014 11:49 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hapkoek schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:14:

Ik ben van de gameplay en niet van de graphics, tenminste in Multiplayer games.
Singleplayer games, wil ik een hele mooie game zien.
ik vindt het niet erg om wat achteruit te gaan met wat settings om een vloeiende game te krijgen.

ik heb een GTX 770(4GB editie) en i7-4770 8GB RAM en op ultra heb ik soms een FPS drop onder de 60 en op high zit ik lekker altijd 80+.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:36:
[...]

Ik ben van de gameplay en niet van de graphics, tenminste in Multiplayer games.
Singleplayer games, wil ik een hele mooie game zien.
ik vindt het niet erg om wat achteruit te gaan met wat settings om een vloeiende game te krijgen.

ik heb een GTX 770(4GB editie) en i7-4770 8GB RAM en op ultra heb ik soms een FPS drop onder de 60 en op high zit ik lekker altijd 80+.
Maar ik vind het erg twijfelachtig als je stelt dat gameplay beter wordt op mindere settings.

En zo ongeveer alle gamers zeggen dat ze van de gameplay zijn en niet de graphics, maar als je een 10 jaar oud iets speelt blijkt dan toch dat na een uurtje je het wel weer helemaal hebt gehad met de bagger graphics.

• evilpin0
Sissors schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:56:
[...]

Maar ik vind het erg twijfelachtig als je stelt dat gameplay beter wordt op mindere settings.

En zo ongeveer alle gamers zeggen dat ze van de gameplay zijn en niet de graphics, maar als je een 10 jaar oud iets speelt blijkt dan toch dat na een uurtje je het wel weer helemaal hebt gehad met de bagger graphics.
Mwja je kan in een spel lol op verschillende manieren beleven. Had gisteren al een paar keer dat ik een vijand schoot en de muur achter hem ook eraan ging en oploste in stof, waardoor ik het mannetje erachter niet meer kon zien en ik dus doodging. Op low had ik hem waarschijnlijk wel gefragt, nu werd ik getracteerd op mooie visuele effecten ipv een kill :) Achja kan me kd ratio eens naar een normaal niveau gaan, 4.35:1 inmiddels :D

• Sissors
  • Niet online
evilpin0 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:01:
[...]

Mwja je kan in een spel lol op verschillende manieren beleven. Had gisteren al een paar keer dat ik een vijand schoot en de muur achter hem ook eraan ging en oploste in stof, waardoor ik het mannetje erachter niet meer kon zien en ik dus doodging. Op low had ik hem waarschijnlijk wel gefragt, nu werd ik getracteerd op mooie visuele effecten ipv een kill :) Achja kan me kd ratio eens naar een normaal niveau gaan, 4.35:1 inmiddels :D
Laat ik het dan zo stellen, ik ben van de gameplay en niet van de K/D ratio / ego strelen.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Best een lekker potje gisteren op conquest operation locker: http://battlelog.battlefi...93120189784768/234755773/

Geen clusterfuck met explosieven/rpg's of M320's, maar gewoon een goed gevecht tussen 2 teams :).
Gelukkig had ik een 50% bonus ervoor ingeschakeld. Aan het eind had ik 51 ribbons :P. En de L85 is een beest.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Hapkoek
[...]

Except for Minecraft. :D :+

• evilpin0
Sissors schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Laat ik het dan zo stellen, ik ben van de gameplay en niet van de K/D ratio / ego strelen.
zonder goede k/d ratio geen leuke gameplay voor mij :D Nouja uitzondering daar gelaten

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-12 06:50
Dus opofferen als het om het beschermen van de mcom of bom drager gaat zit er niet in? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook cool om een hoge k/d te hebben, maar als die ene death extra betekend dat we de match winnen twijfel ik daar geen moment over. Teamplay is leuke gameplay voor mij.

[ Voor 8% gewijzigd door wesleytjuh op 03-01-2014 12:58 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

of cs 1.6, of C&C generals, of pokemon. of 10.000 andere spellen waarbij gameplay door de meeste mensen hoger in waarde gehouden wordt dan mooie graphics :)
Een spel kan nog zo mooi zijn, als het voor geen meter speelt is een gewoon een bout game.

Bf4 is gelukkig ook op low nog behoorlijk goed te doen qua graphics en is sowieso niet zwaar, maar er zitten nog wel genoeg problemen in die ze er asap uit moeten halen.

Voor mij geldt, dat de meeste games gaan om het winnen, dat je daarbij ook een positieve bijdrage geeft met een mooi kd, is mooi meegenomen en uiteraard gewenst maar niet noodzakelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-01-2014 13:06 ]

Mwah winnen terwijl je constant gedomineerd wordt in vuurgevechten is ook niet mijn idee van fun.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Tsja maar met deze netcode is het meer geluk dan skill om een goede k/d te halen. Komt bij dat mensen met een hoge K/d 9 van de 10 keer liggen te campen in een hoekje en 0,0 bijdragen bij de gameplay. Het cappen van punten en dergelijke.

Zelden spelers gezien met hoge K/D die ook nog eens aan het cappen waren.
Tsurany schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:07:
Mwah winnen terwijl je constant gedomineerd wordt in vuurgevechten is ook niet mijn idee van fun.
nee maar dat hoeft niet perse als je goede scores haalt qua k/d natuurlijk :) met overmacht winnen en spawn campen is zo saai als gras zien groeien. :O
Jedi Geub schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:15:
Tsja maar met deze netcode is het meer geluk dan skill om een goede k/d te halen. Komt bij dat mensen met een hoge K/d 9 van de 10 keer liggen te campen in een hoekje en 0,0 bijdragen bij de gameplay. Het cappen van punten en dergelijke.

mwah valt best mee, de meeste spelers die goed scoren zijn ook goede spelers ipv andersom in mijn geval. Je hebt genoeg van die grenade spammers maar de betere spelers qua k/d doen gewoon ook flag cappen etc wat ik tenminste meemaak.
De netcode zorgt er wel voor dat je moeilijker lange killstreaks krijgt omdat je gewoon niet van op aan kan dat je als je schiet ook die kill krijgt, mits je normaliter op tijd zou schieten.

[ Voor 55% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-01-2014 13:19 ]

• Hapkoek

Nou dat valt mee, ik zat laatst in de attack boat, en stond zo 47-5. Continu rondvaren, killen en punten overnemen. Maar tuurlijk heb je altijd lui die op een punt blijven hangen en campen.

Ook nog een tijdje SQDM/TDM gedaan en geen last gehad van netcode, iedereen gewoon geraakt en geen rare fratsen. Vind het eerlijk gezegd wel meevallen. :D

[ Voor 48% gewijzigd door Hapkoek op 03-01-2014 13:19 ]

Verklaar jij maar eens waarom sommige mensen consequent een hoge KDR halen en anderen consequent een veel lagere KDR. En weinig mensen met een hoge KDR zijn daadwerkelijk aan het campen, dat is vooral de middenmoot die dat doet.
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:16:
nee maar dat hoeft niet perse als je goede scores haalt qua k/d natuurlijk :) met overmacht winnen en spawn campen is zo saai als gras zien groeien. :O
Klopt, een hoge KDR halen zonder echt moeite is ook dood saai. Winnen dankzij een grote bijdrage met een hoge KDR terwijl je voor elke meter moest vechten is het meest ideale.

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 03-01-2014 13:23 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsja, het is altijd en met alle multiplayer fps-en al zo geweest dat de prioriteit ligt op maximale frames met beste zichtbaarheid van de vijand zonder input lag. Overigens hoeven dit niet per se altijd de laagste instellingen te zijn en al het extra wat je wel in de config files in kan stellen is winst. Sowieso moet je altijd de config files in om zaken als de mouse sensitivity etc. precies goed te krijgen (irritante console sliders), dus dan kan je de andere grafische instellingen in 1 keer meenemen.

Zolang hogere grafische instellingen zorgen voor input lag blijft dat een absolute no-no in MP shooters. In andere games maakt het niet zoveel uit, maar in een fps is dat geen optie als je om de knikkers wilt spelen, ongeacht hoe mooi het anders zou zijn.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:14
"campen" kan in BF4 natuurlijk wel heel nuttig zijn.

Het is behoorlijk nutteloos als je een vlag overneemt en vertrekt. En dan 10 seconden later komt er een heli van de tegenpartij en die pakt de vlag weer terug.
Dan is het erg nuttig als er iemand dat punt blijft verdedigen, of ergens in een huisje verstopt en het punt terugpakt zodra de heli weer weg is.

Dan zijn er natuurlijk ook de spelers die met hun hele squad ergens op dawnbreaker of shanghai een dak gaan "verdedigen". Die halen dan een KDR van 5:1 en verliezen de ronde met 400 tickets verschil.

TheS4ndm4n#1919

• Hapkoek
Dat laatste, daar kan ik echt slecht tegen. :(

• Sissors
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Tsja, het is altijd en met alle multiplayer fps-en al zo geweest dat de prioriteit ligt op maximale frames met beste zichtbaarheid van de vijand zonder input lag. Overigens hoeven dit niet per se altijd de laagste instellingen te zijn en al het extra wat je wel in de config files in kan stellen is winst. Sowieso moet je altijd de config files in om zaken als de mouse sensitivity etc. precies goed te krijgen (irritante console sliders), dus dan kan je de andere grafische instellingen in 1 keer meenemen.

Zolang hogere grafische instellingen zorgen voor input lag blijft dat een absolute no-no in MP shooters. In andere games maakt het niet zoveel uit, maar in een fps is dat geen optie als je om de knikkers wilt spelen, ongeacht hoe mooi het anders zou zijn.
Daarbij is vooral dat laatste heel belangrijk: Als het je puur gaat om te winnen dan is het waarschijnlijk wel nuttig met bagger grafische kwaliteit te spelen. Maar ik vind het zelf toch leuker om gewoon met iets te spelen dat er goed uitziet. En als dat betekend dat ik wat meer rook zie dan heb ik daar geen problemen mee. Voor mij zijn er belangrijkere dingen dan winnen. Natuurlijk tijdens een potje speel je om te winnen, maar als mijn enige doel was te winnen dan zijn er makkelijkere dingen waar je altijd kan winnen.
Tsurany schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:21:
[...]
Klopt, een hoge KDR halen zonder echt moeite is ook dood saai. Winnen dankzij een grote bijdrage met een hoge KDR terwijl je voor elke meter moest vechten is het meest ideale.
Yep, maar dan bij voorkeur wel met een semi-competent team: een spannend potje wat je team net aan wint en waar je (bijna) bovenaan staat zijn meestal erg leuk, maar minder als je bovenaan staat omdat je samen met 1 andere alles hebt moeten doen en je medespelers allemaal snipers waren.
Sissors schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:59:
[...]
Daarbij is vooral dat laatste heel belangrijk: Als het je puur gaat om te winnen dan is het waarschijnlijk wel nuttig met bagger grafische kwaliteit te spelen. Maar ik vind het zelf toch leuker om gewoon met iets te spelen dat er goed uitziet. En als dat betekend dat ik wat meer rook zie dan heb ik daar geen problemen mee. Voor mij zijn er belangrijkere dingen dan winnen. Natuurlijk tijdens een potje speel je om te winnen, maar als mijn enige doel was te winnen dan zijn er makkelijkere dingen waar je altijd kan winnen.
Dat zie ik toch echt wel anders, ik speel een spel niet om te winnen maar omdat ik het spelletje leuk vind. Het spelletje is primair het neerschieten van tegenstanders en daarmee/daardoor het behalen van objectives. Dat gaat beter met meer fps, geen input lag en beter zichtbare vijanden en dat maakt het spelletje leuker. Of ik aan het einde van een public potje wel of niet gewonnen heb, kan me echt de reet roesten als ik er maar lol in heb.

Klaverjassen, monopolie, risk, schaken, whatever speelt men toch ook nier voor de graphics maar puur omdat men het spelletje an sich leuk vindt. Zolang hoge grafische instellingen het spelletje minder leuk maken, gaan ze bij mji direct uit, dat is dus niet hetzelfde als 'koste wat het kost willen winnen'. Single player ben ik het helemaal met je eens, daar is mooier wel meestal beter. Overigens zijn mijn favoriete pc games aller tijden bij lang niet allemaal grafische pareltjes.

• Sissors
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:09:
[...]

Dat zie ik toch echt wel anders, ik speel een spel niet om te winnen maar omdat ik het spelletje leuk vind. Het spelletje is primair het neerschieten van tegenstanders en daarmee/daardoor het behalen van objectives. Dat gaat beter met meer fps, geen input lag en beter zichtbare vijanden en dat maakt het spelletje leuker. Of ik aan het einde van een public potje wel of niet gewonnen heb, kan me echt de reet roesten als ik er maar lol in heb.

Klaverjassen, monopolie, risk, schaken, whatever speelt men toch ook nier voor de graphics maar puur omdat men het spelletje an sich leuk vindt. Zolang hoge grafische instellingen het spelletje minder leuk maken, gaan ze bij mji direct uit, dat is dus niet hetzelfde als 'koste wat het kost willen winnen'. Single player ben ik het helemaal met je eens, daar is mooier wel meestal beter. Overigens zijn mijn favoriete pc games aller tijden bij lang niet allemaal grafische pareltjes.
Dat lag en te weinig fps het minder leuk maken ben ik direct met je eens. Maar als mijn tegenstanders beter zichtbaar moeten zijn doordat bijvoorbeeld er geen gras gerendered wordt of dat er geen rook effecten zijn vind ik het daardoor niet leuker worden. Het levert een stukje immersion op wat het imo leuker maakt.

Maar goed dat blijft een persoonlijk iets :)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

een game van 10 jaar oud is niet alleen grafisch minder, maar ook de gameplay is veel minder en daar raak je dan op uitgekeken. Een voorbeeld is dat Farcry 3 een mooie game is, maar ik vindt het gewoon echt niet lekker spelen en dus heb ik de game weer verwijderd van mijn systeem.
Alle gamers roepen inderdaad dat ze gameplay belangrijker vinden dan grafisch, dit moet je lezen als: Ze willen een moderne game wel op lagere settings spelen om een vloeiender en vlottere spelervaring te krijgen.

Zelf kan ik erg genieten van wat oudere games zoals TF2, GTR2 en een oude GTA game bijvoorbeeld.
of zelfs van The Sims 1 kan ik nog veel plezier aan beleven, ook al ziet het er gewoon niet uit, maar de mogelijkheden daarin zijn enorm en uitgebreid.

Er zijn dus bepaalde games die grafisch niet mooi zijn, maar echt geweldig zijn om te spelen.
Singleplayer heb ik liever een hele mooie grafische goedlopende game.

in Battlefield draai ik mijn settings met gemak naar beneden als dit tengoede komt van de gameplay.
Momenteel speel ik alleen maar met de ACE 23 wapen omdat ik de rest crap vindt. Gisteren 3 goede potjes gehad, maar daarna ben ik er wel weer klaar mee, want af en toe ga ik nog steeds dood in one hit kill en daarom steek ik er niet meer veel tijd in.

Ik heb gelukkig nog een schijf vol met games.

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 03-01-2014 14:15 ]

Sissors schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:13:
[...]
Dat lag en te weinig fps het minder leuk maken ben ik direct met je eens. Maar als mijn tegenstanders beter zichtbaar moeten zijn doordat bijvoorbeeld er geen gras gerendered wordt of dat er geen rook effecten zijn vind ik het daardoor niet leuker worden. Het levert een stukje immersion op wat het imo leuker maakt.

Maar goed dat blijft een persoonlijk iets :)
Absoluut, dat is zeker persoonlijk en dat moet iedereen voor zichzelf bepalen, ik wou alleen maar aangeven als reactie op Hapkoek dat je het niet als cheaten kan beschouwen. :)

• Hapkoek
Nee, ik haalde het in de war met suppression. Ik dacht dat hij dat weghaalde via een config file, dat hij dus geen blur meer heeft als er langs hem wordt geschoten.

Stel je haalt dat weg, dan lijkt het op cheaten. ;)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:25:
[...]

Absoluut, dat is zeker persoonlijk en dat moet iedereen voor zichzelf bepalen, ik wou alleen maar aangeven als reactie op Hapkoek dat je het niet als cheaten kan beschouwen. :)
het hangt er ook af van wat je aanpast, veel config aanpassingen worden door officiele competitie organisaties niet toegestaan, evenals macro's etc. het blijft grijs gebied maar dit specifieke gedeelte aan te passen vind ik ook niet erg, ik ga dit ook zeker zelf doen, het zou wel vrij handig zijn als ze flinching nav friendly fire wel uitzetten, ik word helemaal gek van die klote idioten die granaten spammen als ik ergens naar binnen ga waardoor ik alle kanten behalve de goede op kan richten. vreselijk irritant, op het niveau van teamflashen bij counterstrike. |:(
Hapkoek schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:30:
Nee, ik haalde het in de war met suppression. Ik dacht dat hij dat weghaalde via een config file, dat hij dus geen blur meer heeft als er langs hem wordt geschoten.

Stel je haalt dat weg, dan lijkt het op cheaten. ;)
hij haalt de blur wel weg, maar niet de aim deviatie die je krijgt als je suppressed bent. :)

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-01-2014 14:44 ]

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 10:42
Pykow schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:14:
[...]
Ik heb gelukkig nog een schijf vol met games.
Inderdaad, na de Steam Sale heb ik nog maar 1 kort potje BF4 gespeeld. Ik mis het spel totaal niet waar ik bij BF3 toch na een tijdje wel weer nieuwsgierig werd naar de game.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• Indy91
Tom. C schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:58:
[...]

Inderdaad, na de Steam Sale heb ik nog maar 1 kort potje BF4 gespeeld. Ik mis het spel totaal niet waar ik bij BF3 toch na een tijdje wel weer nieuwsgierig werd naar de game.
Grappig. :X

Blijft toch erg knap dat je na slechts één potje spelen (dus 1 map en 1 game modus) al kunt beoordelen dat BF4 een totaal andere game is dan BF3? Immers bij BF3 was je toendertijd wel weer nieuwsgierig.

Ik vermoed dat de gehele Battlefield franchise überhaupt niet de games zijn voor jou. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Indy91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Grappig. :X

Blijft toch erg knap dat je na slechts één potje spelen (dus 1 map en 1 game modus) al kunt beoordelen dat BF4 een totaal andere game is dan BF3? Immers bij BF3 was je toendertijd wel weer nieuwsgierig.

Ik vermoed dat de gehele Battlefield franchise überhaupt niet de games zijn voor jou. ;)
ik denk dat hij wel meer gespeeld heeft maar na de steam sales weer een potje gespeeld heeft en concludeerd dat het nog niet echt super is verbeterd ;)

• Hapkoek
Haha, ik heb nu ook weer wat games maar na een tijdje voel ik echt weer de drang om lekker een paar potjes te spelen. :) Gister ook weer paar service stars en wat andere dingen vrij gespeeld. Houd je ook wel nieuwschierig om nieuwe dingen uit te testen dus blijf je ook wel spelen haha. :D

• Indy91
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:30:
[...]

ik denk dat hij wel meer gespeeld heeft maar na de steam sales weer een potje gespeeld heeft en concludeerd dat het nog niet echt super is verbeterd ;)
Je hebt helemaal gelijk. :$

@Tom. C:
Sorry voor mijn overhaaste reactie. Ik zag uit je post historie dat je inderdaad BF4 al vaker gespeeld had.
My Bad. O+

offtopic:
Tom. C, je bent toch niet toevallig Rossetrom?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Gisteren heb ik 3 potjes gespeeld met goede scores van 3 tot 5 kd, maar het gaf mij geen voldoening.
Ik ga nog steeds dood door one hit kill en glitches in de map en het voelt allemaal gewoon niet heel erg lekker aan. Teveel netcode problemen, als ik het vergelijk met BF3 (waar blijft het zeiken op wifi ? terwijl ik dezelfde config draai in BF3 als in BF4)

Ik heb nog een lijstje games liggen:
- Batman arkem city (PC)
- Grid 2 (PC)
- Bioshock 2 (PC)
- Kilzone mecenary (PS vita)
- Persone 4 gold (PS vita)

Verwijderd

ik heb het eens aan mijn "vrienden " lijst in battlelog gevraagd en geen antwoord erop gekregen dus vraag ik het even hier <
ik ben nu rang 110 en ik zie dat er geen nieuwe rang eraan komt wel de boodschap van CAP REACHED , betekent dat er dus geen hogere rangen komen ??
BF 3 ging t/m 145
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:41:
ik heb het eens aan mijn "vrienden " lijst in battlelog gevraagd en geen antwoord erop gekregen dus vraag ik het even hier <
ik ben nu rang 110 en ik zie dat er geen nieuwe rang eraan komt wel de boodschap van CAP REACHED , betekent dat er dus geen hogere rangen komen ??
BF 3 ging t/m 145
Het was de bedoeling dat bij elke DLC de rank cap met 10 om hoog gaat, maar wanneer dat gaat gebeuren is onbekend want er zijn geen releasedates voor de DLCs gepubliceerd. Er komen nog 4, dus de uiteindelijke cap zal op 150 komen te liggen als het goed is.

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-01-2014 16:48 ]

Verwijderd

Raar hoor , maar goed zit niets anders op af te wachten dan, zit eigenlijk wel op de BF 3 vernieuwde maps te wachten zo als Metro maar zie nergens wanneer die eindelijk uit komt . :+
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:44:
[...]

Het was de bedoeling dat bij elke DLC de rank cap met 10 om hoog gaat, maar wanneer dat gaat gebeuren is onbekend want er zijn geen releasedates voor de DLCs gepubliceerd. Er komen nog 4, dus de uiteindelijke cap zal op 150 komen te liggen als het goed is.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:57:
Raar hoor , maar goed zit niets anders op af te wachten dan, zit eigenlijk wel op de BF 3 vernieuwde maps te wachten zo als Metro maar zie nergens wanneer die eindelijk uit komt . :+

[...]
gezien dat er weer dezelfde map glitch in zit die er 2 jaar geleden ook al in bf3 in zat, denk ik dat ze nog even het een en ander mogen aanpassen... :F

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:03:
[...]

gezien dat er weer dezelfde map glitch in zit die er 2 jaar geleden ook al in bf3 in zat, denk ik dat ze nog even het een en ander mogen aanpassen... :F
Ik ontdekte onlangs dat de double fire-bug voor de MBT er ook weer in zit. :')

Waar je in de eerste maanden in BF3 met de guided shell schoot en daarna met de main gun binnen ~ 3/10e seconde na het afvuren van een shell nogmaals kon schieten (druk op [2], aim, wacht op lock, schiet, [1], schiet, en daar is vast ook wel een muismacro voor te bouwen >:)) om zo in nog geen seconde minstens 50 damage te dealen, kan dat nu in BF4 met de Staff shell gevolgd door de primaire shell. :') Ik weet niet of het afhankelijk is van Reactive Armor en Smokescreen als countermeasure, maar met die combinatie van equipment op m'n tank werkt het in ieder geval.

Bij close range en onder de juiste hoek is dat dus altijd een instakill tegen andere tanks, maar ik vind het flauw de glitch toe te passen. Ik doe het alleen als ik merk dat de tegenstander het ook doet. :P

[ Voor 25% gewijzigd door CodeCaster op 03-01-2014 17:38 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• naaitsab
CodeCaster schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:30:
[...]

Waar je in de eerste maanden in BF3 met de guided shell schoot en daarna met de main gun binnen ~ 3/10e seconde nogmaals kon schieten (\[2], wacht op lock, schiet, \[1], schiet) om zo in nog geen seconde minstens 50 damage te dealen, kan dat nu in BF4 met de Staff shell gevolgd door de HE shell. :')
Dat is inderdaad wel een faal van de bovenste plank. Het is nu redelijk bekend dus DICE zal er nu wel wat aan gaan doen denk ik. Even een paar weken ermee zitten en dan is het hopelijk gefixt. Vind die Staff sowieso iets wat niet in het spel thuishoort in deze vorm, ding locked op alles zelfs air. Beetje de 'noobtube' van de voertuigen :+

Premium dubbel XP tot maandag a.s. 0:00 loopt trouwens, ben benieuwd of het wat gaat worden..

if (!coffee) {
Work = false; }

CodeCaster schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:30:
[...]

Waar je in de eerste maanden in BF3 met de guided shell schoot en daarna met de main gun binnen ~ 3/10e seconde na het afvuren van een shell nogmaals kon schieten (druk op \[2], aim, wacht op lock, schiet, \[1], schiet, en daar is vast ook wel een muismacro voor te bouwen >:)) om zo in nog geen seconde minstens 50 damage te dealen, kan dat nu in BF4 met de Staff shell gevolgd door de HE shell. :') Ik weet niet of het afhankelijk is van Reactive Armor en Smoke als countermeasure, maar met die combinatie van equipment op m'n tank werkt het in ieder geval.

Bij close range en onder de juiste hoek is dat dus altijd een instakill tegen andere tanks, maar ik vind het flauw de glitch toe te passen. Ik doe het alleen als ik merk dat de tegenstander het ook doet. :P
Ik heb een hoog copy paste gevoel bij bf4 ook al ziet het er wat anders uit etc. Je ziet heel veel 1 op 1 gekopieerde textures, elementen enz. die je in bf3 ook had. Zo ook blijkbaar dit soort bugs.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Doe 's niet die hele post quoten, ik was nog aan het editen. O-)
naaitsab schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:34:
Vind die Staff sowieso iets wat niet in het spel thuishoort in deze vorm, ding locked op alles zelfs air. Beetje de 'noobtube' van de voertuigen :+
Hij is op zich vrij zwak, behalve close range (< 100m) en bij stilstaande voertuigen. Hij begint (langzaam) aan een horizontaal traject van een meter of 100, waarna 'ie dat traject doorzet en op ieder leeg of vijandelijk voertuig binnen een straal van ~ 5 meter lockt. Als je 'm ziet komen aanvliegen, rij je een stukje opzij en hij zweeft vrolijk langs je heen.

Die straal geldt ook verticaal, dus mik íets te hoog en op long range verdwijnt je raket in het niets.

Op air heb ik er nog nooit een hit mee gehad, behalve de incidentele heli die toevallig voor het traject van de raket ging hangen. Volgens mij is er sowieso een bug (in de game of in mijn verwachtingen) met het aangeven van locks, ik krijg de oranje ruitvorm soms in voertuigen te zien waarin ik helemaal geen lockende wapens heb, terwijl ik ook slechts een eenvoudige RPG bij me heb. Het zóu kunnen dat dat komt doordat ik als gunner de laser pointer equipped heb, maar dat lijkt me apart als ik in de main seat zit.

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 03-01-2014 17:50 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

CodeCaster schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:48:
Doe 's niet die hele post quoten, ik was nog aan het editen. O-)

[...]

Hij is op zich vrij zwak, behalve close range (< 100m) en bij stilstaande voertuigen. Hij begint (langzaam) aan een horizontaal traject van een meter of 100, waarna 'ie dat traject doorzet en op ieder leeg of vijandelijk voertuig binnen een straal van ~ 5 meter lockt. Als je 'm ziet komen aanvliegen, rij je een stukje opzij en hij zweeft vrolijk langs je heen.

Die straal geldt ook verticaal, dus mik íets te hoog en op long range verdwijnt je raket in het niets.

Op air heb ik er nog nooit een hit mee gehad, behalve de incidentele heli die toevallig voor het traject van de raket ging hangen. Volgens mij is er sowieso een bug (in de game of in mijn verwachtingen) met het aangeven van locks, ik krijg de oranje ruitvorm soms in voertuigen te zien waarin ik helemaal geen lockende wapens heb, terwijl ik ook slechts een eenvoudige RPG bij me heb. Het zóu kunnen dat dat komt doordat ik als gunner de laser pointer equipped heb, maar dat lijkt me apart als ik in de main seat zit.
klopt, ook als je met een laser designator rondloopt zie je ze ook, maar kan je natuurlijk geen drol mee. Waarom dat is gedaan weet ik niet maar goed. De staff shell heb ik ook nog geen indirect hit op air mee gehad, wel een direct hit, dus ongeacht de lockon ability zou die raken. Vind het maar een beetje gaar ding met die lockon en geen drop off, maar wel sterk nu icm gewone shell, ongeacht de reload bug.

• Mr. Detonator
bij mij tellen de c4 kills niet mee.... heb al zeker 100-200 c4 kills gemaakt, en sta al 2 maanden op 11 (

[ Voor 29% gewijzigd door Mr. Detonator op 03-01-2014 22:39 ]

• Tom. C
  • Laatst online: 23-12 10:42
Indy91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:50:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. :$

@Tom. C:
Sorry voor mijn overhaaste reactie. Ik zag uit je post historie dat je inderdaad BF4 al vaker gespeeld had.
My Bad. O+

offtopic:
Tom. C, je bent toch niet toevallig Rossetrom?
Haha geeft niks. Overkomt iedereen vast weleens. Ik heb ongeveer 70 uur in de game zitten. Niet heel veel, maar naar mijn mening wel genoeg om een betrouwbaar oordeel over de game te kunnen vellen. Ik vind het geen slechte game, hij draait bij mij prima en heb in tegenstelling tot anderen geloof ik relatief weinig last van echte gameplayverstorende bugs. Het is echter wel duidelijk te zien/voelen dat de game niet af is. Maar daar is natuurlijk al genoeg over gesproken. Heb paar weken terug BF3 weer eens geprobeerd en vind het de algehele gameplay daar toch wat fijner aanvoelen, vooral het schieten.

Ik ben niet Rossetrom trouwens. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Tom. C op 03-01-2014 23:33 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
BF4 heeft wel een aantal verbeteringen tov BF3 maar EA is er nog lang niet.

steamen veel van jullie ook regelmatig ? ik zie op twitch bijna nooit nederlandse streamen, op 1 a 2 personen na.
Vind het altijd wel leuk ff te kijken en live gameplay te bespreken. zelf probeer ik de meeste dagen wel wel te streamen, je kan me terug vinden in de lijst van de streaming topic.
mocht je je vervelen, ik heb wat game-play van vandaag geupload > YouTube: logiX Hankes

wanneer je regelmatig streamen post dan ff je account dan kan ik je volgen. :+

http://www.twitch.tv/hankesnl

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zo, dankzij het dubbel xp weekend icm een 200% XP boost eindelijk de laatste DMR geunlocked, nu alleen nog 2 pistolen en de FY-JS sniper te gaan, waarvoor een belachelijke 50 marksman ribbons nodig zijn.

Heeft iemand trouwens al zijn veteran rewards gekregen, ik heb maximale veteran maar nog niets gehad.

Verwijderd

vandaag ook dmr's en lmg geprobeert maar kan er egt helemaal niks mee ff wennen denk

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12 22:37
Preau schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:45:
Zo, dankzij het dubbel xp weekend icm een 200% XP boost eindelijk de laatste DMR geunlocked, nu alleen nog 2 pistolen en de FY-JS sniper te gaan, waarvoor een belachelijke 50 marksman ribbons nodig zijn.

Heeft iemand trouwens al zijn veteran rewards gekregen, ik heb maximale veteran maar nog niets gehad.
Veteran als in Battlefield Veteran (verschillende speller geregistreerd hebben)? Daar doen ze volgens mij niets mee. Wel jammer, ik heb bijna de maximale veteran. Van mij mogen ze best een sterkste wapen per class voor hoge veterans maken. Gewoon een standaard model, maar dan iets hogere stats.

• hankes
  • Laatst online: 08-09-2017
DGonlag2 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 01:13:
[...]
Veteran als in Battlefield Veteran (verschillende speller geregistreerd hebben)? Daar doen ze volgens mij niets mee. Wel jammer, ik heb bijna de maximale veteran. Van mij mogen ze best een sterkste wapen per class voor hoge veterans maken. Gewoon een standaard model, maar dan iets hogere stats.
dan jankt de hele server wanneer een max veteran met zo sterk wapen loopt.... dat gebeurd nu al wanneer een rank 100+ met een ACE-23 loopt.

http://www.twitch.tv/hankesnl

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12 22:37
hankes schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 01:15:
[...]

dan jankt de hele server wanneer een max veteran met zo sterk wapen loopt.... dat gebeurd nu al wanneer een rank 100+ met een ACE-23 loopt.
Het hoeft ook niet super OP te zijn. Neem bijvoorbeeld de ACE-23 en haal daar de nadelen ietsje pietsje naar onder en geef het een skin.

Overigens lees ik net dat er wel een Veteran Battlepack is voor veterans. Die heeft een dog tag en speciale camo en scope voor de magnum revolver (die zilvere). Probleempje: jaja, BF4 is bugged en weinig mensen krijgen het...

Verwijderd

veteran gaat nooit het sterkste wapen krijgen lijkt me beetje lullig voor de cod boys die allemaal zijn gekomen ;)

• Preau
  • Niet online
DGonlag2 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 01:18:
Overigens lees ik net dat er wel een Veteran Battlepack is voor veterans. Die heeft een dog tag en speciale camo en scope voor de magnum revolver (die zilvere). Probleempje: jaja, BF4 is bugged en weinig mensen krijgen het...
Daar gaat het ook om, ik wil helemaal geen beter wapen of iets dergelijks, dat is in principe gewoon pay 2 win.

• Gundogan
  • Laatst online: 11:31

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Preau schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 10:57:
[...]

Daar gaat het ook om, ik wil helemaal geen beter wapen of iets dergelijks, dat is in principe gewoon pay 2 win.
BF1942, demo's van andere BF's en BF Heroes zijn gratis = veteran status. :)

Maar daarmee vervalt ook wel de waarde ervan. Leuk voor op je profiel, maar verder hoeven ze er niks mee te doen naar mijn mening.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Preau
  • Niet online
Gundogan schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:28:
[...]

BF1942, demo's van andere BF's en BF Heroes zijn gratis = veteran status. :)

Maar daarmee vervalt ook wel de waarde ervan. Leuk voor op je profiel, maar verder hoeven ze er niks mee te doen naar mijn mening.
Het ging mij erom dat het al wel op Battlelog staat maar nog niet gekregen heb, niet dat ze er nu alsnog iets bij gaan klussen.

• Mr. Detonator
Mr. Detonator schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:38:
bij mij tellen de c4 kills niet mee.... heb al zeker 100-200 c4 kills gemaakt, en sta al 2 maanden op 11 (
blijkbaar tellen die alleen bij recon....en niet bij support 8)7
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 01:29:
veteran gaat nooit het sterkste wapen krijgen lijkt me beetje lullig voor de cod boys die allemaal zijn gekomen ;)
idd je kreeg bij bc2 de m1garand en hoewel op zich wel ok zeker niet heel goed, bij bf3 kreeg je de 1911.
Het zou wel leuk zijn een uniek old school wapen te krijgen bv de ak47 of een chinees wapen ofzo.

• Durango
  • Laatst online: 23-05-2023
Heb al een tijd alle assignments van China Rising voltooid (sommige al voordat china rising officieel uitkwam) waaronder deze 3

---
Get a kill with a sniper rifle in a round 0/1
Get a kill with an assault rifle in a round 0/1
Get a kill with an LMG in a round 0/1
Get a kill with a hand grenade in a round 0/1
---
Get a kill with a shotgun in a round 0/1
Get a kill with a DMR in a round 0/1
Get a kill with C4 in a round 0/1
---
Get a kill with pistol in a round 0/1
Get a kill with 40mm grenade in a round 0/1
Get a kill with the defibrillator in a round 0/1
---

heb ze nu al tot ergernis aan toe 2x vrijgespeeld maar ze blijven terug komen in het assignments overzicht na het einde van een ronde. De wapens cammo enz. die je ervoor krijgt heb ik allang en kan ik ook gebruiken alleen blijven die assignments terug komen in het overzicht ook in me battlelog staat dat ik ze niet heb voltooid terwijl ik wel de "Reward" (wapens, cammo) wel heb vrijgespeeld. Begin het nu irritant te vinden namelijk

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Daar heb ik ook last van, gewoon negeren denk ik dan :)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Het hoeft ook niet super OP te zijn. Neem bijvoorbeeld de ACE-23 en haal daar de nadelen ietsje pietsje naar onder en geef het een skin.

Iedereen die BF3 premium heeft, krijgt de veteran battlepack.
die heb je op dag 1 gekregen en zo niet kijk even bij de Magnum .44, daar heb je een 3x scope gekregen.
verder zat er niks bijzonders in.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:23

codex

Geen OpenAI agent :)

SouLLeSSportal schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 14:38:
[...]

idd je kreeg bij bc2 de m1garand en hoewel op zich wel ok zeker niet heel goed, bij bf3 kreeg je de 1911.
Het zou wel leuk zijn een uniek old school wapen te krijgen bv de ak47 of een chinees wapen ofzo.
M1garand niet heel goed? Mijn broertje speelde er altijd mee, die haalde echt monsterscores met dat wapen. Ik zou ook alle DMR's van BF4 inruilen voor M1.
De kritiek vanuit de media over (de launch van) BF4 begint in een stroomversnelling te komen. Waren het aanvankelijk een aantal youtubers, nu beginnen ook grotere media zich er mee te bemoeien:

Game Informer: Opinion - EA And DICE Have Lost Consumer Trust
http://www.gameinformer.c...itter&utm_campaign=Buffer

Forbes: The Way Forward For EA And Battlefield
http://www.forbes.com/sit...d-for-ea-and-battlefield/

Polygon: Battlefield 4 spotlights EA's inability to launch games, treat players with dignity
http://www.polygon.com/20...aunch-games-treat-players

Hopelijk is dit het begin van een positieve ommezwaai van in elk geval EA's bedrijfsvoering!

• naaitsab
Durango schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:37:
Heb al een tijd alle assignments van China Rising voltooid (sommige al voordat china rising officieel uitkwam) waaronder deze 3

---
Heb daar ook last van inderdaad, wel het bijbehorende item unlocked maar hij blijft komen met die 0/1 dingen bij het einde van de ronde en op Battlelog, ook al is de assignement wel gekleurd dus behaald.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:01:
Hopelijk is dit het begin van een positieve ommezwaai van in elk geval EA's bedrijfsvoering!
Think again, enige voordeel is dat de aandeelhouders ook lopen te klagen. Ik schat de kans van slagen zeer klein maar laten we hopen op een positieve verandering.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-12 21:58
Volgende patch zal wel 31 januari worden ben ik bang :X
reemprive schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:33:
[...]

M1garand niet heel goed? Mijn broertje speelde er altijd mee, die haalde echt monsterscores met dat wapen. Ik zou ook alle DMR's van BF4 inruilen voor M1.
Ik mis de Garand. ;(
Dat ding was zo ongelofelijk chill voor engineers in BFBC2. Had je eindelijk bereik en samen met de AT4 was het een feest. :D
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:01:
Een positieve ommezwaai zou het faillissement van EA zijn...
Ze hebben al zo veel franchises en games vermoord en iedereen kan er wel een opnoemen. Ik denk dat BF gewoon de volgende is die word afgemaakt. Titanfall zit eraan te komen en dat kan best wel eens de nieuwe EA shooter melkkoe worden. Ik ben ook gewoon klaar met EA. Die ratten hebben nu al te veel geld van mij gekregen voor hun baggerproducten. Ik zie mijzelf ook geen Titanfall kopen, hoe goed het ook mag zijn waar ik voor de record dus niet vanuit ga. BF games zie ik me eigenlijk ook niet meer kopen. Ik geloof er niet meer in. Jammer want BF games WAREN altijd leuk om te spelen maar op deze manier dus niet. :/

Oh en Zhinto is a dickhead is a go. :+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_qgKrm7uDOE]

Echt wat een idioot. Ik heb sinds november niet gespeeld en ben op vakantie. Ik denk niet dat hij de enige is. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-12 20:10
De game blijft mij dagelijks verbazen. Gister had ik een record crashes (8 in 2 uur plus) het nodige serverleed. Vandaag na opnieuw twee crashes en nog een kick van de admin om andere te laten joinen, was ik er behoorlijk klaar mee.

Druk ik net in Origin per ongeluk op update game ipv repareren, zie ik tot mijn grote verbazing dat er een update van 170mb wordt binnen gehaalt :s. Fingers crossed dat dit een verdwaalde update is geweest die de battlelog plugin voor me heeft verborgen... Als dit zo is zit er dus nog iets mis in de game/servers want dat zou dus betekeken dat ik een compleet andere built heb gebruikt online dan de rest.

Als de game draait is het in gebalanceerde servers een geweldige game en ik hoop dat ik er ook nog lang van kan genieten. In het tempo van de afgelopen dagen daarentegen is de lol er bij mij heel snel van af :(

edit
Nvm.. hij is alweer gecrasht in het result screen -_- Duidelijk dat er "gewoon" een bug in zit ;w

[ Voor 6% gewijzigd door stoofpeer op 05-01-2014 00:00 ]

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Lekker dan, wil ik net lekker wat puntjes scoren met mijn premium account blijkt het dat mijn account door EA is gebanned. Ik schrok me dood maar nu blijkt dat ik voor 72 uur ben gebanned wegens een Emblem met Third Reich tekens in mijn Emblem, WTF. Ik had een emblem van Eric Cartman als Adolf H maar dat was niet mijn actieve emblem ingame maar blijkbaar wordt je daar dus ook voor gebanned als iemand zich gekwetst voelt, fukking EA, wat een kut bedrijf, nu kan ik het hele weekend niet spelen.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-12 21:55
waarom heb je uberhaupt zo'n icon als je weet dat het niet getolereerd wordt?

• Frank1973
  • Laatst online: 11:34

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

in2duhCore schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:20:
Lekker dan, wil ik net lekker wat puntjes scoren met mijn premium account blijkt het dat mijn account door EA is gebanned. Ik schrok me dood maar nu blijkt dat ik voor 72 uur ben gebanned wegens een Emblem met Third Reich tekens in mijn Emblem, WTF. Ik had een emblem van Eric Cartman als Adolf H maar dat was niet mijn actieve emblem ingame maar blijkbaar wordt je daar dus ook voor gebanned als iemand zich gekwetst voelt, fukking EA, wat een kut bedrijf, nu kan ik het hele weekend niet spelen.
Gevalletje eigen schuld dikke bult..

• in2duhCore
jopie schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:22:
waarom heb je uberhaupt zo'n icon als je weet dat het niet getolereerd wordt?
Ik wist niet dat dat niet getolereerd werd, het was uit een aflevering van Southpark waar Cartman verkleed was als AH, maar er zat niet eens een zichtbare swastika in het emblem, alleen maar een rood kruisje. Ik vind het gewoon erg overtrokken van EA om dan meteen te bannen, kunnen ze niet eerst even een waarschuwing geven ofzo?

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-12 21:55
mee eens.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:23

codex

Geen OpenAI agent :)

Iemand iets bekend van een soundbug? Ik hoor als ik scope soms een heel "hol" geluid, het geluid wordt vervormd. Ook als ik tussen 3rd en 1st person switch in een vehicle heb ik dit soms, het rare is dat ik soms framedrops krijg als het gebeurt.

Verwijderd

in2duhCore schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:28:
[...]

Ik wist niet dat dat niet getolereerd werd, het was uit een aflevering van Southpark waar Cartman verkleed was als AH, maar er zat niet eens een zichtbare swastika in het emblem, alleen maar een rood kruisje. Ik vind het gewoon erg overtrokken van EA om dan meteen te bannen, kunnen ze niet eerst even een waarschuwing geven ofzo?
Of je zou het kunnen omdraaien. Zou je niet eerst even nadenken voordat je iets doet?

• in2duhCore
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:02:
[...]

Of je zou het kunnen omdraaien. Zou je niet eerst even nadenken voordat je iets doet?
Bij mij is het altijd eerst doen dan denken, misschien moet ik het dan toch eens andersom proberen...thanks ;)

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-12 17:04
[...]

Sorry, ik moet hier toch even op reageren.
Waarom zouden veterans een voordeel moeten hebben boven nieuwe spelers? Je maakt de veterans die al jaren lang bekend zijn met het spel alleen nog maar beter. Voor mij zou dat een reden zijn om te stoppen met Battlefield, ik moet niet denken aan de haat die veterans over zich heen krijgen.

Ik ben al blij met cosmetische goodies zoals dogtags, een vermelding op een kill screen(zoals BF3 had met premium members) of een nummer achter je naam zoals bij Bad Company 2.

PS: Battlefield veteran vanaf BF1942 hier.
Pagina: 1 ... 90 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.