Dus omdat het miljoenenbedrijf EA zich niet aan jouw schema houd zijn het losers?Chuckster schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:08:
[...]
Fijn, nét op het moment dat voor mij een verhuizing van start gaat plannen ze die 2xp event in, losers zijn het..
AMD heeft geholpen met het ontwikkelen zoals Nvidia ook wel eens doet zoals bijvoorbeeld bij Black Flag daarom zie je die branding. Is niks concreets bekend over vergoedingen vanuit AMD.DanielWW2 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:10:
[...]
Dat denk ik niet. AMD heeft geld betaald voor Mantle en ik zie EA niet terugbetalen.
Dat de implementatie mogelijkerwijs de game een hele nieuwe lading aan bugs gaat geven kan EA geen bal schelen.
Ik hoor al maanden van alle kanten Mantle blabla maar tot nu toe is er nog nada van terecht gekomen. Zoals ik al zei als het geen joint venture wordt gaat het denk ik niks worden aangezien Mantle maar op 1 partij draait en DX op 3 is het een stuk minder aantrekkelijk om op te richten. Of het moet kinderlijk eenvoudig te implementeren zijn maar dat lijkt me niet anders hadden we nu wel Mantle in BF4 gehad.
Paracel storm en wacht tot je een heli ziet die geraakt wordt door je team. Als er 1 aan het repareren is probeer die kant te raken, zo heb ik in ieder geval de kill gehaaldDennis8102 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:36:
Heeft iemand nog tips om die heli's neer te halen, inclusief kill?
if (!coffee) {
Work = false; }