Stronkie schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:45:
hoeveel mensen spelen het spel hier zonder al deze achterliggende geneuzel.

Wat maakt het mij uit wie als eerste eindigd , hoeveel kills ik kan maken , hoeveel ....

Mijn no1 reden om BF4 te spelen..

OMDAT IK HET LEUK VIND :)

Al die minpunten....tja.. zal wel.. Enige waar ik me aan geirriteerd heb is dat ik in het begin niet kon spelen vanwege de vele problemen.

Ik heb me nog niet echt verdiept in de Battle Log .. Ik speel voor mijn lol niet voor de stats
Dat is prima, maar voor mij gaat de lol er wel snel vanaf als ik dik eerder schiet dan mijn tegenstander, maar dat er dan geen hitmarkers geregistreerd worden, hij zich omdraait en mij dan doodschiet.
Of achter dekking duiken, en ze je 1,5 sec later alsnog doden. Tankshells een chopper raken, letterlijk de ontploffing zien en geen hitmarker krijgen. tja als je daar prima mee kan leven, dan is het een top game. d:)b

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-12 11:06
Check, teamplay -als het voorkomt- is heerlijk en anders gewoon relaxed een beetje randje map wandelen en pogen in de ruggen van de tegenstander op te duiken.
Hoge deathratio is soms frustrerend als er nauwelijks kills tegenover staan, maar ik vind het heerlijk om gewoon even lekker in de BF wereld rond te stappen. Minder snel en gehaast dan Call of Duty. Vroeger wisselde ik het regelmatig af, BFBC company voor rustiger spel en COD voor snel knallen. Laatste twee COD's niet meer aangeraakt.

Nu wissel ik BF af met Football Manager voor meer rust en met Red Orchestra voor superhardcore spel. :P

Edit: het gekke is, veel van de problemen die ik hier lees, ervaar ik nauwelijks. 1 op de zoveel potjes heeft eens rare dingen, maar dan ben ik snel naar een ander. Ook sinds de laatste patch niet meer gecrashed naar de desktop of vastlopers. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Prosac op 31-12-2013 12:54 ]

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-12 19:42

Wat maakt het mij uit wie als eerste eindigd , hoeveel kills ik kan maken , hoeveel ....

Al die minpunten....tja.. zal wel.. Enige waar ik me aan geirriteerd heb is dat ik in het begin niet kon spelen vanwege de vele problemen.

Ik heb me nog niet echt verdiept in de Battle Log .. Ik speel voor mijn lol niet voor de stats
Helemaal mee eens, bugs vallen mij niet eens op en iedereen heeft last van de zelfde bugs lijkt mij.
Je wilt niet weten hoeveel potjes is nutteloos voor mijn team ben geweest omdat ik een chopper met C4 op een tank probeerde te landen.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:52:
[...]

Dat is prima, maar voor mij gaat de lol er wel snel vanaf als ik dik eerder schiet dan mijn tegenstander, maar dat er dan geen hitmarkers geregistreerd worden, hij zich omdraait en mij dan doodschiet.
Of achter dekking duiken, en 1,5 sec later alsnog doden. Tankshells een chopper raken, letterlijk de ontploffing zien en geen hitmarker krijgen. tja als je daar prima mee kan leven, dan is het een top game. d:)b
Ik heb hier serieus nooit last van gehad (en ik ben lvl40 dus speel genoeg)

[ Voor 27% gewijzigd door Dazzyreil op 31-12-2013 12:55 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-12 11:06
Dazzyreil schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:54:
[...]

Helemaal mee eens, bugs vallen mij niet eens op en iedereen heeft last van de zelfde bugs lijkt mij.
Je wilt niet weten hoeveel potjes is nutteloos voor mijn team ben geweest omdat ik een chopper met C4 op een tank probeerde te landen.
Lekker trollen met de support en C4, omdat je weet waar de eigenaar van de AA-tank steeds naartoe rijdt. Daar in de buurt liggen, je weet dat hij toch alleen maar op de lucht let. En gewoon 10 kills achter elkaar. Iets met lemmings. >:)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Misschien nog intressant

YouTube: Battlefield 4 Hit Registration working as intended?

Dit is niet nodig

[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 31-12-2013 14:44 ]

Dazzyreil schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:37:
Je zegt het zelf en aan jou huiliehuilie te lezen kan jij niet gewoon beter CoD spelen?
En jij ik lig soms met een bipod een rush point te verdedigen en soms pak ik ook de sniper erbij, of rpg, of tank, of assault, of jet, of helicopter of mijn oude vertrouwde C4 automobiel. ;w
Nou een beetje normaal reageren mag ook wel :(

Kijk is snap wel wat Awsome-O bedoeld omdat ik met en tegen hem heb gespeeld en hij vrij goed is in vooral
infantry gameplay in BF3 en dan niet metro only maar het iets betere werk.
Maar nu heeft Dice een keuze gemaakt waarbij je als individu niet zo makkelijk door welke redens dan ook kunt domineren en daar kun je het mee eens zijn of niet.
Kijk infantry heeft ook in BF altijd een belangrijke rol gehad dus om dan direct te roepen ga CoD spelen is gewoon BS de gunplay is in BF is gewoon beter.

Kijk al die noob wapens hadden als het aan mij ligt nooit in de game moeten zitten :(
Wat zegt dit nu ?
Kijk het is mooi al die YT filmpjes maar er is wel iets meer nodig om mij te overtuigen hoe slecht het is.
Wat is zijn ping ?
Op welke server speelt hij ?
Wat is de ping van zijn tegenstander(s) ?
Waar staat zijn network smooting op ?
Wanneer is de gameplay opgenomen ? voor of na de laatste patch.

Het valt mij wel op dat de meeste problemen zich voor doen op TDM/DOM server met vaak te veel man.
Dus dat daar misschien mis gaat omdat de server te veel moet versturen of zoiets.

[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 31-12-2013 14:44 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-12 23:43

Stronkie

Where wind is Trouble

Kijk ik zie al die problemen als volgt.

Als ik deze problemen heb , dan heeft mijn tegenstander deze ook.. Is hij sneller , beter en schiet mij neer.. Tja... Dood.. Knopje respawn...

Tuurlijk in het heet van de strijd komt er wel es een 18+ woord over mijn lippen.. Maar dan is het over...

Zolang ik dus niet de enige ben met de problemen.. So be it :)

Game ON !!!!!

Als je wil spelen om de beste te zijn. Of om op te vallen . Speel dan het spel niet. Het heeft totaal geen waarde.

Er zijn belangrijker dingen in het leven

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

Natuurlijk moet je het leuk vinden. Maar in mijn schuilt dan toch ook een stuk competitie. Ik hoef niet bovenaan te staan, maar wil wel de pot winnen. en het liefst met een beetje okey k/d ratio. Het hoeft niet 3:1 te zijn. En als de pot dan verloren gaat, dan wel met een gelijke strijd die het spannend maakt.

Als je een game gaat zoeken, blader dan eens door de lopende servers heen.. je kan de spannende potten op een hand tellen. De rest staan de tickets mijlenver uit elkaar.

Anyway.. fun in een game is voor mij gekoppeld aan een stukje fanatiek zijn. En soms neem ik mezelf iets te serieus. 8)

Mijn portfolio op Instagram

• Stronkie
  • Laatst online: 22-12 23:43

Stronkie

Where wind is Trouble

True,,

maar wat heeft het melden van je frustratie of problemen voor invloed op het geheel.

Het potje is al voorbij
Het veranderd niet je score
Je hebt er zelf niets aan

Enige wat ik me kan voorstellen..

Je bent je EI kwijt :)

winks
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:38:
Je bedoelt dat je in bf3 meer nutteloze wapens had dan in bf4? :? Ik zou dat even andersom invullen.

de nublaw en staff shell zijn iets te simpel voor wie enigszins snapt hoe ermee te werken, + staff shell is bugged. Maar afgezien daarvan kun je dit nauwelijks gamebreakers noemen.
Nee, ik bedoel echt dat BF3 veel meer nutteloze wapens dan BF4 heeft. Er is geen overduidelijk 'beste' gun in elke klasse, door de attachments is vrijwel elk wapen in principe redelijk goed te maken. Ook de balans tussen verschillende wapenklasses (muv de dmr's) is veel eerlijker. In BF3 kon niets op tegen de M16A3 of de AEK ceteris paribus. Als voorbeeld, ik heb nu 5 assault rifles waar ik allemaal even graag mee speel.
effectief gezien staat er gewoon wat jij zegt, dat doordat er verschillende granaten je meer een gamble maakt dan dat je puur op skils speelt. Hij zegt dat *terecht* skill het anticiperen is op die granaten, en dat dit dus niet veel uitmaakt op je skill maar je moet je hier wel op aanpassen. Is vrij simpel.

Dat laatste is gewoon slappe aanname en beetje jammer.
Nee, dat staat er zeker niet. Er staat dat ik vind dat individuele skill voor een heel groot wordt geneutraliseerd doordat er naar mijn mening té veel clutter, dus teveel wapens en gadgets in BF4 zitten. Waaronder, maar zeker niet uitsluitend, te veel verschillende grenades. Als het zo simpel is als jij zegt, dan wil ik graag van je leren hoe jij anticipeert op a) wat voor type granaat de tegenstander heeft, b) hoeveel én c) hoe en wanneer hij gaat gooien. C is inderdaad skill, maar A en B kan je gewoon niet weten van te voren en dus niet op anticiperen. De bipod/bolt action achterin is een van weinige loadouts of speelstijlen waarmee je er geen last van hebt.

Zelfde als je in een tank of vliegtuig/heli zit en je ziet een engineer op je mikken, moet je anticiperen op een LAW, een SRAW, een stinger, een igla? wél of geen flares afvuren etc etc. Vrijwel alle wapens zijn op zichzelf wel te counteren of te ontwijken, maar het is te lastig om op te kunnen anticiperen als je te laat weet waarop.

Daar mag iedereen het absoluut mee oneens zijn, daar is een forum voor, maar kinderachtige "ga dan cod spelen, IK vind het spel goed dus het IS goed" stellingen kan ik helemaal niets mee.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:26:
[...]

Nee, ik bedoel echt dat BF3 heeft veel meer nutteloze wapens dan BF4 heeft. Er is geen overduidelijk 'beste' gun in elke klasse, door de attachments is vrijwel elk wapen in principe redelijk goed te maken. Ook de balans tussen verschillende wapenklasses (muv de dmr's) is veel eerlijker. In BF3 kon niets op tegen de M16A3 of de AEK ceteris paribus. Als voorbeeld, ik heb nu 5 assault rifles waar ik allemaal even graag mee speel.
Ik weet niet welke bf4 jij dan speelt maar ik ik zag juist in bf3 veel meer nut voor de ander wapens dan in bf4. In AR bv, ace23 > alle andere wapens = m16a3 in bf3. Voor cqb is aek beste. punt, de rest ligt zo dicht bij elkaar dat het vrij weinig uitmaakt, zelfs gewoon compleet overbodig, aug = shit, cz805 = shit. sar21 doet alles beter op mid/long range dan die wapens en op midrange of hipfire zijn ze niet beter. m416 is goede 2de zoals die ook in bf3 was.
enige AR die van belang zijn zijn: ace23, SAR21, aek.
In bf3 had je m16a3 allround, an94 en ak74 voor long range, aug/famas/f2000 voor hipfire, m416 als midrange kampioen.
Nee, dat staat er zeker niet. Er staat dat ik vind dat individuele skill voor een heel groot wordt geneutraliseerd doordat er naar mijn mening té veel clutter, dus teveel wapens en gadgets in BF4 zitten. Waaronder, maar zeker niet uitsluitend, te veel verschillende grenades. Als het zo simpel is als jij zegt, dan wil ik graag van je leren hoe jij anticipeert op a) wat voor type granaat de tegenstander heeft, b) hoeveel én c) hoe en wanneer hij gaat gooien. C is inderdaad skill, maar A en B kan je gewoon niet weten van te voren en dus niet op anticiperen. De bipod/bolt action achterin is een van weinige loadouts of speelstijlen waarmee je er geen last van hebt.
Heel simpel, niet.
Wat uitleg: in essentie betekent dit dat je tactisch moet omgaan met die granaten, zorgen dat je niet geraakt word, dat je niet in een positie komt waar een flashgranaat je compleet verblind en je in gevaar komt. smoke = toch vrijwel useless, de flares helemaal op die ene keer dat je een flir gebruikt of in een donkere plek.
de drie explosive granaten ontwijk je of niet. de impact kan je weinig tegen doen. Het effect is vrijwel hetzelfde: uit de weg gaan zodat je niet nog een granaat hoeft te eten.
Zelfde als je in een tank of vliegtuig/heli zit en je ziet een engineer op je mikken, moet je anticiperen op een LAW, een SRAW, een stinger, een igla? wél of geen flares afvuren etc etc. Vrijwel alle wapens zijn op zichzelf wel te counteren of te ontwijken, maar het is te lastig om op te kunnen anticiperen als je te laat weet waarop.
law KAN je niet eens wat tegen doen dan wegrijden, wordt nergens door tegengehouden, daarom noob wapen. Voor AA is vrij simpel, het gaat niet om welke maar hoeveel. Flaren/ecm moet je alleen als je niet een hit wil ontvangen en daarmee weg wil komen uit de killzone, denk je dat het er 1 is die lockt, kan je een hit incasseren, dan de tweede afwachten en dan flaren. Denk je dat een battaljon je lockt, gelijk flaren bij lockon fire alert en de hell daarvan weg vliegen. (je ziet waarvandaan de lock komt namelijk.)
Daar mag iedereen het absoluut mee oneens zijn, daar is een forum voor, maar kinderachtige "ga dan cod spelen, IK vind het spel goed dus het IS goed" stellingen kan ik helemaal niets mee.
op de man spelen is niet nodig idd, dus volledig mee eens, je aanname dat hij dan ook ene bipod pro of bushwookie is was dat ook.

• Dazzyreil
beuker19 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:02:
[...]

Nou een beetje normaal reageren mag ook wel :(

Kijk is snap wel wat Awsome-O bedoeld omdat ik met en tegen hem heb gespeeld en hij vrij goed is in vooral
infantry gameplay in BF3 en dan niet metro only maar het iets betere werk.
Maar nu heeft Dice een keuze gemaakt waarbij je als individu niet zo makkelijk door welke redens dan ook kunt domineren en daar kun je het mee eens zijn of niet.
Kijk infantry heeft ook in BF altijd een belangrijke rol gehad dus om dan direct te roepen ga CoD spelen is gewoon BS de gunplay is in BF is gewoon beter.
Maar dan om met het voorbeeld te komen van oooh ik kan niet voorspellen wat voor granaat ik naar m'n kop krijg is wel een beetje treurig.
Beter ff wallhack downloaden zodat ik ook kan voorspellen wanneer er iemand de hoek om komt.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zelf zonder TSU gaat het weer los hier :P

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 31-12-2013 13:58 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Dazzyreil
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:26:
[...]

Naar mijn mening is dat juist een deel van het spel, je moet met alles rekening houden maar dat gaat niet altijd en daarin zullen wij het dus nooit eens zijn.

<3
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:43:
Ik weet niet welke bf4 jij dan speelt maar ik ik zag juist in bf3 veel meer nut voor de ander wapens dan in bf4. In AR bv, ace23 > alle andere wapens = m16a3 in bf3. Voor cqb is aek beste. punt, de rest ligt zo dicht bij elkaar dat het vrij weinig uitmaakt, zelfs gewoon compleet overbodig, aug = shit, cz805 = shit. sar21 doet alles beter op mid/long range dan die wapens en op midrange of hipfire zijn ze niet beter. m416 is goede 2de zoals die ook in bf3 was.
enige AR die van belang zijn zijn: ace23, SAR21, aek.
In bf3 had je m16a3 allround, an94 en ak74 voor long range, aug/famas/f2000 voor hipfire, m416 als midrange kampioen.
:O

BF3 = M16 voor alles en AEK voor alles dichterbij dan 50 meter.
Maar ik denk dat 99% van alle BF3 spelers het er wel mee eens is.

M16 > 99% van de wapens in BF3

Ace 23 heeft veel meer concurrenten zoals m249 , MG4 , Ace 52 cqb , L85 , AK5c , M416 en de SG553 en dit is alleen nog maar voor de all round wapens.
Dan heb je nog wapens die beter zijn als op alles binnen 50 meter zoals de AEK , Famas , Mtar , ACW-R en CZ 3A1
En dan nog wapens die beter zijn op long range zoals Sar , AK12 , AK12u , U100 mk5 en de Scar h

• Dazzyreil
beuker19 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:06:
[...]

Ace 23 heeft veel meer concurrenten zoals m249 , MG4 , Ace 52 cqb , L85 , AK5c , M416 en de SG553 en dit is alleen nog maar voor de all round wapens.
Dan heb je nog wapens die beter zijn als op alles binnen 50 meter zoals de AEK , Famas , Mtar , ACW-R en CZ 3A1
En dan nog wapens die beter zijn op long range zoals Sar , AK12 , AK12u , U100 mk5 en de Scar h
AN94 burst mode voor long range vond ik altijd zeer lekker spelen.

e: zijn er wapens in BF4 vergelijkbaar met de AN94? dus burst op long range.

[ Voor 5% gewijzigd door Dazzyreil op 31-12-2013 14:09 ]

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Vond de G3A3 in BF3 anders ook wel tot de betere wapens horen, mja dat is ieder zijn mening natuurlijk, vind et jammer dat ze die niet terug invoeren bij BF4..
Kijk de AN94 en G3A3 waren goed maar vooral op lange afstanden de m16 was goed in alles.

Dazzyreil schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:08:
[...]

AN94 burst mode voor long range vond ik altijd zeer lekker spelen.

e: zijn er wapens in BF4 vergelijkbaar met de AN94? dus burst op long range.
niet zoals die van de an94, m16a4 is redelijk goed op langere afstand met burst.

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:13:
[...]

niet zoals die van de an94, m16a4 is redelijk goed op langere afstand met burst.
Of de AK12u met 1000 RPM in burst mode en de AK12 doet ook 750 RPM burst .

beuker19 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:06:
[...]

ach concurrenten is een wel erg groot woord, dat er in bf3 veel met m16 en aek gespeeld werd is omdat die de beste fire vs accuracy hadden. wat ik juist aangeef is dat er veel meer variatie in zat en mogelijkheden dan in bf4, de stats liggen zo dicht bij elkaar dat veel wapens compleet overbodig zijn.
Omdat het nog niet compleet uit gebalanceerd is en men veel wapens nog moet vrijspelen zie je nu veel meer variatie maar op gegeven moment komen de ace23 spelers het meeste voor. dat is gewoon de m16 van bf4. Kan je hoog of laag springen maar echt competitie is er niet, alles waar je de ace23 niet gebruiken kan zijn alle andere automatische wapens niet veel beter of kan je beter een sniper gebruiken.
Die voorbeelden die jij geeft voor bf4 zijn ook zo niet duidelijker in bf3 te zien.
daar had je ook nog wat aan een lmg zonder bipod, terwijl je in bf4 nog geen schuurdeur kan raken als je vanaf de heup vuurt. (wat op zich niet erg is omdat dat logischer is dan zoals het in bf3 was, maar even ter vergelijking)
dus ik ga het niet met je eens zijn hierover :)
beuker19 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:14:
[...]

Of de AK12u met 1000 RPM in burst mode en de AK12 doet ook 750 RPM burst .
an94 raakte tot 50m in principe dezelfde plek met 2 kogels, deze bursts zullen allemaal omhoog gaan tenzij je compenseerd dus niet helemaal het zelfde.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-12-2013 14:20 ]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Mensen, hou op met de vergelijkingen met BF3. Dit is BF4 en het zit nu eenmaal allemaal iets anders in elkaar. Ja er zijn nog bugs en ja die zijn te abusen, maar dat is in elke game zo.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Gropah schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:46:
[modbreak]Mensen, hou op met de vergelijkingen met BF3. Dit is BF4 en het zit nu eenmaal allemaal iets anders in elkaar. Ja er zijn nog bugs en ja die zijn te abusen, maar dat is in elke game zo.[/]
Als we alleen mogen discussiëren hoe geweldig BF4 is zijn we snel klaar.

Ik zie het probleem niet zo, het wordt toch beargumenteerd en dat soort discussies horen er nou eenmaal bij.
Redje schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:50:
[...]

Ik zie het probleem niet zo, het wordt toch beargumenteerd en dat soort discussies horen er nou eenmaal bij.
idd, beetje onzin dit, het gaat gewoon over het feit dat bf4 = dit topic over voor zover ik kan zien, minder goede balans heeft dan bf3, en dat lijkt me gezien de toch redelijk gelijkzijnde gameplay niet heel vreemd.
Er worden gewoon goede argumenten gegeven, op een enkele na dan.
Maar goed we leven hier blijkbaar in een community waar je vrijwel niet mag afwijken van de norm die door de mods als zwart witte visie word uitgevoerd.

Daarnaast zie ik geen enkel punt in de topic warning over vergelijken met andere games.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-12-2013 14:58 ]

Redje schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:50:
[...]

Dan zijn we allang klaar. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:20:
En even over dat LvLcap filmpje wat dat is natuurlijk lekker hypocriet van deze meneer.
Was ook meteen mijn idee. Voor het spel uit was werd er door hem een filmpje gemaakt met ik denk Luetin waarin er reikhalzend uitgekeken werd naar alle verschillende wapens en gadgets. Nu is het dat er te veel is en dat hij het beter zou vinden indien er maar minder wapens waren.

LvlCap was een goede commentator maar tegenwoordig maakt hij wat gameplay filmpjes en that's it. Begint zich wat te gedragen alsof ie het licht heeft uitgevonden betreffende FPS en meer specifiek Battlefield. Verder is hij zeker qua infantryplay niet meer dan een gemiddelde speler.

Ik speel de laatste dagen meer als support en ik moet zeggen dat de wapens veel beter op kunnen tegen de assault wapens ivm BF 3. Als je wat slim speelt haal je het vlot. Natuurlijk komt er onverwacht een assault om de hoek dan kan je het vaak vergeten. Dit weet je echter op voorhand en hoor je op de nemen in je "mind-set" wanneer je de ronde start.

Ik snap de hele kritiek niet op het te veel aan wapens en attachments. Over gadgets wil ik nog ruimte laten voor discussie. Welk nut die vliegertjes hebben of zelf mortars kan je je nog afvragen. Het neemt meer aan fun af dan dat het bijbrengt.

Jammer vond ik de terugkeer van de nadespam. Waarom niet max 3 granaten en gedaan? Hurtlocker zou zoveel leuker zijn. Ik speel hem nu of server waar nades en explosives niet toegelaten zijn en dan kan je echt leuke rondes beleven op locker!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:08:
[...]

Was ook meteen mijn idee. Voor het spel uit was werd er door hem een filmpje gemaakt met ik denk Luetin waarin er reikhalzend uitgekeken werd naar alle verschillende wapens en gadgets. Nu is het dat er te veel is en dat hij het beter zou vinden indien er maar minder wapens waren.

LvlCap was een goede commentator maar tegenwoordig maakt hij wat gameplay filmpjes en that's it. Begint zich wat te gedragen alsof ie het licht heeft uitgevonden betreffende FPS en meer specifiek Battlefield. Verder is hij zeker qua infantryplay niet meer dan een gemiddelde speler.

Ik speel de laatste dagen meer als support en ik moet zeggen dat de wapens veel beter op kunnen tegen de assault wapens ivm BF 3. Als je wat slim speelt haal je het vlot. Natuurlijk komt er onverwacht een assault om de hoek dan kan je het vaak vergeten. Dit weet je echter op voorhand en hoor je op de nemen in je "mind-set" wanneer je de ronde start.

Ik snap de hele kritiek niet op het te veel aan wapens en attachments. Over gadgets wil ik nog ruimte laten voor discussie. Welk nut die vliegertjes hebben of zelf mortars kan je je nog afvragen. Het neemt meer aan fun af dan dat het bijbrengt.

Jammer vond ik de terugkeer van de nadespam. Waarom niet max 3 granaten en gedaan? Hurtlocker zou zoveel leuker zijn. Ik speel hem nu of server waar nades en explosives niet toegelaten zijn en dan kan je echt leuke rondes beleven op locker!
Als het geen negatieve invloed zou hebben op de netcode dat die dramatisch groot werd, dan was het ook geen probleem geweest. Nu zorgt al die extra's voor zoveel data dat de netcode er blijkbaar zoveel tijd voor nodig heeft dit te verwerken, dat er een behoorlijk verschil ontstaat. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Dit werd tevens gesterkt door het feit dat dice specifiek aangaf dat de netcode verbeterd zou worden en op een niveau zou liggen dat er op esports gebied kon worden gespeeld, dus zonder veel verschil van client naar client toe, echter we weten ondertussen wel beter.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-12-2013 15:26 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:08:

Niet-review youtubers met content ver voor de release en leuke tripjes om het spel uit te proberen? Dat ruikt naar exclusieve dealtjes met de uitgever en dan zul je niet snel iets negatiefs horen in die periode. Heb het wel te doen soms met BF en CoD youtubers (die het doen als baan). Stel dat er een jaartje tussenzit waar de game niet zo leuk is om te spelen. Zit je er een heel jaar (of twee) aan vast. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Pindamann
  • Laatst online: 11-12 20:07

Pindamann

Human

Ach de game is niet altijd even strak vergeleken met CS of CoD, maar dat stoort mij niet. Regelmatig dat je 0.5 of 1 sec na cover nog dood gaat. Maar eerlijk is eerlijk, meestal heb je het dan al verprutst ;p

Heb nu de carbines SG552 en G36C ontdekt. Ook ontdekt dat het spelen met supressor op veel maps loont en niet al te grote nadelen heeft. De AUG met suppressor is heerlijk , ben em nog aan het unlocken voor de G36C.

Meer mensen die veel met de suppressor spelen? Waarom wel of niet?

9800X3D | 3070

Gundogan schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:43:
[...]

Niet-review youtubers met content ver voor de release en leuke tripjes om het spel uit te proberen? Dat ruikt naar exclusieve dealtjes met de uitgever en dan zul je niet snel iets negatiefs horen in die periode. Heb het wel te doen soms met BF en CoD youtubers (die het doen als baan). Stel dat er een jaartje tussenzit waar de game niet zo leuk is om te spelen. Zit je er een heel jaar (of twee) aan vast. :)
ook met een niet zo geweldig spel als bf4 nu is, kan je nog best wel leuke filmpjes maken, ik heb ook ondanks alle fouten, nog steeds wel geweldig leuke momenten en vooral samen spelen levert dat vaak op.
Dat kan altijd, als je dan je ' verplichte' nummertje hebt gedaan ga je andere games spelen en die ook evt op je kanaal zetten. :)

• Tom. C
  • Laatst online: 23-12 10:42
Pindamann schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:53:
Ach de game is niet altijd even strak vergeleken met CS of CoD, maar dat stoort mij niet. Regelmatig dat je 0.5 of 1 sec na cover nog dood gaat. Maar eerlijk is eerlijk, meestal heb je het dan al verprutst ;p

Heb nu de carbines SG552 en G36C ontdekt. Ook ontdekt dat het spelen met supressor op veel maps loont en niet al te grote nadelen heeft. De AUG met suppressor is heerlijk , ben em nog aan het unlocken voor de G36C.

Meer mensen die veel met de suppressor spelen? Waarom wel of niet?
Ik speel er steeds meer mee, gewoon heerlijk als mensen je niet zien op de minimap en zich kapotschrikken als je opeens om de hoek komt. Verrassingseffect kan heel erg groot zijn.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Tom. C schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:02:
[...]

Ik speel er steeds meer mee, gewoon heerlijk als mensen je niet zien op de minimap en zich kapotschrikken als je opeens om de hoek komt. Verrassingseffect kan heel erg groot zijn.
g36C is waardeloos imho, maar goed wellicht komt er een buff voor.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:06:
[...]

Boven de dertig meter lijken het inderdaad rubberkogels, zeker met suppressor.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

CodeCaster schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:09:
[...]

Boven de dertig meter lijken het inderdaad rubberkogels, zeker met suppressor.
hij doet gewoon net als de aug, niets echt goed, te gemiddeld en daarbij te laag gem. zoals die in bf3 was zou gewoon ook doorvoerd moeten worden, dus rpm op 750 ipv wat die nu heeft. dan word hij weer interessant als instap wapen wat die toen ook was, en dan ook zeker niet slecht zou zijn in bf4.
damage is zelfde als alle andere 5,56 cal carbines :)

Suppressor is erg fijn, het helpt wat tegen de vert. recoil, en je blijft van de minimap en je gunflash is niet zichtbaar + veel minder geluid. Er is geen groot nadeel tenzij je op lange afstand wil raken, dan is de lagere bulletvelocity en hogere bullet drop wat onhandig. voor de rest is het prima barrel attachement, vooral als je veel flanked zoals ik :*) :9

[ Voor 30% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-12-2013 16:33 ]

• Tom. C
  • Laatst online: 23-12 10:42
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:06:
[...]

Klopt, die gebruik ik dan ook vrijwel nooit. ACE52 CQB met suppressor bevalt me wel heel erg. ; )

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• Pindamann
  • Laatst online: 11-12 20:07

Pindamann

Human

Tom. C schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:41:
[...]

Klopt, die gebruik ik dan ook vrijwel nooit. ACE52 CQB met suppressor bevalt me wel heel erg. ; )
De damage van de G36C is erg laag, maar schiet wel lekker over meer range. Ik kan die Ace niet goed controleren. Misschien moet ik die nog eens proberen.

9800X3D | 3070

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Pindamann schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:45:
[...]
Ik kan die Ace niet goed controleren. Misschien moet ik die nog eens proberen.
al met attachments geschoten? (stubby enzo)
Pindamann schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:45:
[...]

De damage van de G36C is erg laag, maar schiet wel lekker over meer range. Ik kan die Ace niet goed controleren. Misschien moet ik die nog eens proberen.
HB erop, stubby grip en 5-7 kogel bursts gebruiken, als je tapfire gebruikt kicked die veel te veel idd. Gebruik hem ook waar die voor gemaakt is, cqb en probeer zeker niet verder dan midrange te raken ivm lage accuracy en damage drop.

met suppressor werkt die ook lekker maar dan helemaal alleen cqb gebruiken :)

(tering ik verveel me op deze laatste dag van het jaar werken :X )

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-12-2013 16:51 ]

Verwijderd

ace 52 is miijn favorite wapen suppressor vond ik niks gebruik zelf
flash hider
cobra
folding grip
De suppressor is waardeloos want je bent niet onzichtbaar voor de UAV van de commander :(
In TDM/Domination zijn ze wel handig omdat je daar geen UAV en kleine afstanden hebt.

evilpin0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:57:
Zelf zonder TSU gaat het weer los hier :P
Waar is Tsu? Meestal gaat het pas los als hij er is. :P

Dan wou ik hier nog even op ingaan.

Voor het eerste deel geef ik hem gelijk. Te veel gamemodes en gadgets maken balanceren moeilijk, zorgen ervoor dat mappen bagger zijn voor een aantal gamemodes end at gadgets nutteloos blijken. Waar ik het alleen niet mee eens ben is dat je alles dan maar moet uitkleden. Dat de hele lading aan RPG´s in BF4 overdreven waren ben ik het wel mee eens. Ik heb de helft nooit aangeraakt en ga dat ook niet doen. Dat je wapens eruit moet gooien zoals lvlcap zegt vind ik dan wel erg slecht. Het probleem is volgens mij echt niet de hoeveelheid maar hoe DICE balanceert of meer het gebrek aan balancering. Het kwam al eerder voorbij met de M16A3 en ACE 23. Ik vind de ACE 23 in ieder geval geen M16A3 all over again maar de neiging kan ik wel begrijpen. Dan als laatste is lvlcap inderdaad ook wel hypocriet bezig geweest. Hierom heb ik nog dit in de aanbieding. :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6_nJCPC2pU0]

PS: alvast een gelukkig nieuwjaar. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
beuker19 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:43:
De suppressor is waardeloos want je bent niet onzichtbaar voor de UAV van de commander :(
In TDM/Domination zijn ze wel handig omdat je daar geen UAV en kleine afstanden hebt.
Zelfs in TDM vind ik het eigenlijk nog niet eens meer zo handig om een suppressor te gebruiken, geef mij dan maar een laser sight dat komt in mijn geval vaak beter uit. En de helft van de tijd zijn er toch teammates die geen suppressor gebruiken en zo je positie verraden.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
DanielWW2 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:08:
[...]

Waar is Tsu? Meestal gaat het pas los als hij er is. :P

Dan wou ik hier nog even op ingaan.
[video]

Voor het eerste deel geef ik hem gelijk. Te veel gamemodes en gadgets maken balanceren moeilijk, zorgen ervoor dat mappen bagger zijn voor een aantal gamemodes end at gadgets nutteloos blijken. Waar ik het alleen niet mee eens ben is dat je alles dan maar moet uitkleden. Dat de hele lading aan RPG´s in BF4 overdreven waren ben ik het wel mee eens. Ik heb de helft nooit aangeraakt en ga dat ook niet doen.
Valt mij wel mee hoor, ik gebruik de meeste wel, en degene die ik niet gebruik kan ik me wel voorstellen dat ze nut hebben, en een enkel keertje gebruik ik die ook nog wel (de jav is dat voornamelijk).

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Gelukkig nieuw jaar en dat het een fijn bf4 jaar mag worden,lol

Ben het bf jaar al weer goed begonnen, battlelog ban tot vanavond 18:37.

http://battlelog.battlefi...ew/2979150493759724138/1/

Blijkbaar mag je niets meer zeggen op battlelog.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:38

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Heb standaard een 24u ban na posten op dat gare forum...

Ze hebben niet de ballen om te reageren, maar stiekem bans uitdelen zijn ze goed in, viezerikjes bij EA..

Voor de lol toch maar eens win8 erop gezet, en de fps dips zijn echt weg, toch nog iets goed te melden over de game dit nieuwe jaar :>

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-12 14:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb ook heel veel problemen gehad met bf4, maar bij mij zijn ze sinds de afgelopen 1-2 weken echt weg! Spel werkt zonder problemen nu :)

Verwijderd

NLsandman schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:37:
Gelukkig nieuw jaar en dat het een fijn bf4 jaar mag worden,lol

Ben het bf jaar al weer goed begonnen, battlelog ban tot vanavond 18:37.

http://battlelog.battlefi...ew/2979150493759724138/1/

Blijkbaar mag je niets meer zeggen op battlelog.
Wat zei je dan, dat je geband werd door EA?

• NLsandman
Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 16:49:
[...]

Wat zei je dan, dat je geband werd door EA?
I paid 80 euro for bf4 and premium, should I just accept that EA releases an unfinished product?
This is how the free market works, release a bad product will get you punished and if battlefield gets destroyed
then blame EA/dice and not the community.

btw if we all bitch to EA/dice it means we still care, if no one reacts anymore then you should get afraid that battlefield dies.,

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik krijg het ook nog steeds niet voor elkaar dit spel te spelen:

- No contact with EA Online. Please try again later.
- Game disconnected
- Connection lost

Onvoorstelbaar, ik ga Bol.com eens mailen over dat ik mijn geld terug wil. Het product functioneert gewoon niet :(

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09
NLsandman schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:35:
[...]

I paid 80 euro for bf4 and premium, should I just accept that EA releases an unfinished product?
This is how the free market works, release a bad product will get you punished and if battlefield gets destroyed
then blame EA/dice and not the community.

btw if we all bitch to EA/dice it means we still care, if no one reacts anymore then you should get afraid that battlefield dies.,
+2 _/-\o_

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Cartman! schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:29:

- Game disconnected
- Connection lost

Onvoorstelbaar, ik ga Bol.com eens mailen over dat ik mijn geld terug wil. Het product functioneert gewoon niet :(
Weet je zeker dat het niet gewoon pech hebt? Ik kan er nu toevallig ook niet inkomen. Afgelopen 3/4 weken geen enkel connection probleem/disconnect/connection lost gehad.

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-12 14:06
lig het aan mij, of zijn de servers weer eens down?

al bekend hoe lang dit nu weer gaat duren?

Verwijderd

Cartman! schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:29:

- Game disconnected
- Connection lost

Okasha schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:38:
[...]

Weet je zeker dat het niet gewoon pech hebt? Ik kan er nu toevallig ook niet inkomen. Afgelopen 3/4 weken geen enkel connection probleem/disconnect/connection lost gehad.
ik heb er ook last van nu :|

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2014 19:49 ]

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:16
Het verbinden gaat vanavond weer erg moeizaam, maar inmiddels wordt er bij mij nu een level (fingers crossed dat er niet weer een foutmelding naar voren komt). Overigens gisteren voor het eerst in enkele weken weer eens een bf.exe stopped working....

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 22:03
Ik heb het in BF3 ook op dit moment, misschien is er met koffie geknoeid.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

Wtfffffffffff ik ben plots rank nul?

• NLsandman
Ach alweer een ddos aanval op EA.

• murky123
denk je dat? of is dat ook echt zo?

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
Alle servers zijn niet bereikbaar.. En EA vermeld nog steeds niks.. 80% dat ze weer aangevallen worden..

Blizzard: Smilyfox#21203

• da_PSI
  • Laatst online: 21:04
Ahhh, ik was lekker aan het spelen en in 1x een enorme lag voor ongeveer 10 minuten. Daarna maar uitgezet en even naar boven gegaan (vriendin ligt ziek op bed)... Daarna een andere server joinen gaat gewoon niet :S

• murky123
er zijn heel veel mensen op heel veel servers aan het spelen op dit moment. alleen ik kom er niet op. vreemd genoeg.
Origin helpcenter zegt ook dat de PC servers down zijn. maar hoe kan je dan toch gamen?

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/6p6eiq.jpg

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51

charrel

Cortisol4life..

Die waren waarschijnlijk nog gewoon ingelogd, mijn game liep nog prima. Nadat ik eruit ging kon ik er niet meer in terug.

• murky123
maar de server waar ik net inzat kan wel gewoon door hobbelen. nieuwe ronde.
ik ben er zelf uit gestapt en kom er niet meer in.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 14:30
Het lijkt erop dat het weer werkt! Hopelijk blijft dat zo. :)

Verwijderd

freggel schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:14:
Het lijkt erop dat het weer werkt! Hopelijk blijft dat zo. :)
Niet hier helaas.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 14:30
Hmm, hier net gedisconnect en een nieuwe server kunnen joinen.

Hebben meer mensen er last van dat vanavond de MM niet lijkt te werken? Ik verlies telkens met 400/800 tickets verschil. En zo slecht ben ik toch echt niet..

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12 22:37
Net kunnen joinen, midden in het potje eruit geflikkerd :(

Kan zo te zien weer joinen. Wel jammer dat het allemaal zo stroef gaat hoor. Ik snap ook wel dat er bugs e.d. in een spel kunnen zitten en dat DDOS ook niet EA zijn fout is, maar de huidige staat van het spel is toch wel bedroevend.

Verwijderd

Denk dat het niet goed gaat , ben nu net rank 0 geworden :)

• LosGieros
  • Niet online
Ik kon ook niet connecten, na even op de testrange gespeeld te hebben kon ik erna wel connecten...

Rapapa...

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
hij doet het weer

• NLsandman
murky123 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:55:
denk je dat? of is dat ook echt zo?
Is zo, er zijn hackers bezig met het pesten van twitch tv streamers die populair zijn, dit gebeurt wel vaker
en dan wordt alleen de server aangevallen of ze gaan in game cheaten.
Deze groep pakt het iets anders aan en brengt de inlog servers down met een ddos aanval.

http://www.ign.com/articl...ple-online-gaming-servers

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12 13:55
Hoe komt het dat ik alleen nog maar plezier beleefd heb aan battlefield 4... geen crashes gehad, kan altijd gewoon spelen hoor :/

Spelen jullie soms 8 uur per dag? dat je zoveel problemen tegenkomt. Het is immers ook normaal dat Servers geupdate moeten worden :p.

Dat ze de klos zijn van een DDOS aanval, daar kunnen zij ook niet heel erg veel aan doen.

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-12 19:43
Wat zijn die die gasten van 'Derp team' toch een stelletje trieste pannenkoeken zeg. :Z

Verwijderd

Fijn ik kon weer joinen :)

en ben sinds kort van normal naar hardcore gegaan , maar dat is even wat veel fijner :)

• Hapkoek
Ligt aan de game mode vind ik. Ik wil echt niet hardcore doen in een grote conquest map. Dan heb je met een tank ofzo totaal geen overzicht. Wil wel een beetje kunnen rondkijken.

Vind het met TDM of SQDM wel leuk. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hapkoek op 01-01-2014 22:14 ]

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
Hapkoek schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:12:
Ligt aan de game mode vind ik. Ik wil echt niet hardcore doen in een grote conquest map. Dan heb je met een tank ofzo totaal geen overzicht. Wil wel een beetje kunnen rondkijken.

Vind het met TDM of SQDM wel leuk. :)
Ja maar zo is het ook in de leven :) daarom heet het ook hardcore :) en trust me echte militairen trainen ook hiermee denk ik of als arma :)

[ Voor 8% gewijzigd door ismilyfox op 01-01-2014 22:23 ]

Blizzard: Smilyfox#21203

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:38

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ismilyfox schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:21:
[...]

Ja maar zo is het ook in de leven :) daarom heet het ook hardcore :) en trust me echte militairen trainen ook hiermee denk ik of als arma :)
:') die hebben wel wat beters te doen denk ik..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Ghostrider
  • Laatst online: 24-12 10:15

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

[...]

Dream on. :z

Ik moet wel eerlijk zeggen, ik speel de laatste tijd enkel nog hardcore. Anders is het gewoon constant enemies opzoeken op je minimap...

[ Voor 19% gewijzigd door Ghostrider op 01-01-2014 23:17 ]

Asus Zenbook i7 256gb

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16
[...]

Zouden ze willen :+

Verwijderd

Het is ook bij hardocre ook jammer dat je weinig medics ziet lopen je medpacks neergooien als je ze net nodig hebt :(

Zelfde geld voor ammo.. zelf doe ik het wel constant.

• Gundogan
  • Laatst online: 23:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sS8uvAqNihU&]

GGG Xbone gamers die de B(F3 bugs)eta game testen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 02-01-2014 01:51 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Hapkoek
Kerel klinkt als Google translate joh. :P

Zat gister in Scout heli op Lancam Dam, maar toen ik net vloog werd ik instant gelockt, ik hoorde meteen het geluid dat er een raket onderweg was en letterlijk toen ik op X drukte was hij er al, en er volgde meteen nog 2. Dus zonder het gepiep van te horen maar dus letter 1/0,5sec na het gepiep dat er een onderweg is werd ik al geraakt..

Hoe kon dat zo snel gaan? Meestal heb je nog wel een beetje tijd om te verstoppen ofzo maar nu kwamen de raketten bijna voor het gepiep al aan.. :P

(Btw, klopt het dat flares een lichte delay hebben? Meestal als ik spastisch op X druk voor flares dan komen ze niet direct maar iets later.)

[ Voor 11% gewijzigd door Hapkoek op 02-01-2014 09:08 ]

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-12 11:55
Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:32:
Het is ook bij hardocre ook jammer dat je weinig medics ziet lopen je medpacks neergooien als je ze net nodig hebt :(

Zelfde geld voor ammo.. zelf doe ik het wel constant.
Nog erger als je ammo of health nodig hebt, schreeuwt "I need ammo!" en dan dat het ammo gozertje gewoon lekker doorloopt. Echt heel af en toe krijg ik ook echt ammo als het nodig is.

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-12 11:09

Pykow

Angelo OTR

Hapkoek schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:06:

Zat gister in Scout heli op Lancam Dam, maar toen ik net vloog werd ik instant gelockt, ik hoorde meteen het geluid dat er een raket onderweg was en letterlijk toen ik op X drukte was hij er al, en er volgde meteen nog 2. Dus zonder het gepiep van te horen maar dus letter 1/0,5sec na het gepiep dat er een onderweg is werd ik al geraakt..

Hoe kon dat zo snel gaan? Meestal heb je nog wel een beetje tijd om te verstoppen ofzo maar nu kwamen de raketten bijna voor het gepiep al aan.. :P

(Btw, klopt het dat flares een lichte delay hebben? Meestal als ik spastisch op X druk voor flares dan komen ze niet direct maar iets later.)
Flares hebben een delay ja of beter gezegd een reload time.
Daarnaast beschrijf je inderdaad de bug die erin zit, regelmatig hoor je geen piepje, dit gebeurd meestal bij de 2e lock

Angelo NL / Global Cargo VTC

Allereerst, allemaal de beste wensen voor 't nieuwe jaar!

Daarna, speciaal voor de "ja maar, een spectator mode heeft altijd extra delay" mensen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=J2MKdimDAu8&feature=c4-overview&list=UU4Jx5hwudZVSRYtMwsNAGcg]

Helaas exact dezelfde delay tussen clients in-game.

• SmokingCrop
  • Niet online
Hapkoek schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:06:

komt door AA die z'n active missiles schoot ;)
Je moet er idd snel bij zijn om te flaren dan.

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

[...]

Whahahahahahahhaha, trust me, echte militairen eten de hele dag tosti's!

schattig dit :')

• Dr.Root
Op de computer oorlogje spelen is bijna hetzelfde als de echte oorlog. In Amerika doen ze het al langer: soldaten laten trainen met videogames.

Militairen zitten meer achter de pc in plaats van achter een kanon en dus is het een logische ontwikkeling. De Nederlandse krijgsmacht is er nu ook mee begonnen, gewoon met commerciële videogames uit de computerwinkel.

Hij heeft dus gelijk, hoe raar het ook is. Stiekem zijn wij dus allen huurlingen.

http://www.washingtonpost...2/13/AR2006021302437.html

[ Voor 27% gewijzigd door Dr.Root op 02-01-2014 10:21 ]

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-12 21:47
Schiet al aardig op met wapens unlocken, moet de L85 nog maar die assignment is gewoon iritant.
QBZ is zo gedaan in principe
Scar-H SV, nog een half balkje, overigens is de 1 na laatste DMR, de ACE 53 SV een van de beste DMR's dus het gaat lekker vlot, eerste unlocks op dat wapens zijn ook fijn
En voor de FY-JS.... nog 9 marksman ribbons...

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Dr.Root schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:20:
Op de computer oorlogje spelen is bijna hetzelfde als de echte oorlog. In Amerika doen ze het al langer: soldaten laten trainen met videogames.
Van dat trainen weet ik nog niet zo.

Wel is het zo dat America's Army destijds ontwikkeld is door het Amerikaans leger, met als doel jongeren alvast enthousiast te maken voor het leger.
Militairen zitten meer achter de pc in plaats van achter een kanon en dus is het een logische ontwikkeling. De Nederlandse krijgsmacht is er nu ook mee begonnen, gewoon met commerciële videogames uit de computerwinkel.

Hij heeft dus gelijk, hoe raar het ook is. Stiekem zijn wij dus allen huurlingen.

http://www.washingtonpost...2/13/AR2006021302437.html
Ik weet wel dat in het verleden veel Britsche en Amerikaanse militairen in actieve dienst (Afghanistan en Irak), in hun vrije uren AA en/of BF2 ProjectReality speelden.

BF3 en BF4 zijn natuurlijk een heel stuk minder realistisch dan AA en BF2 Reality Mod, maar ik kan met levendig voorstellen dat BF4 Hardcore servers met een sniper limit, qua beleving vrij dicht bij voormelde games liggen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Vraag is wat je wilt trainen. Uitgebreide militaire tactieken? Dan is Battlefield echt het verkeerde spel. Of wil je puur mensen trainen op andere mensen te schieten en instinctief te reageren? Dan zou Battlefield daar wel een geschikt spel voor kunnen zijn.
Even aangenomen dat je mensen daadwerkelijk via games kan trainen om makkelijker op echte mensen te schieten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Dr.Root
Tsurany schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:54:
Vraag is wat je wilt trainen. Uitgebreide militaire tactieken? Dan is Battlefield echt het verkeerde spel. Of wil je puur mensen trainen op andere mensen te schieten en instinctief te reageren? Dan zou Battlefield daar wel een geschikt spel voor kunnen zijn.
Even aangenomen dat je mensen daadwerkelijk via games kan trainen om makkelijker op echte mensen te schieten.
Volgens mij gaat het ook om handelen terwijl je lichaam adrenaline heeft aangemaakt, althans dat maak ik aan als ik 5 man achter me aan heb en ze een voor een weet neer te knallen. In counter-strike had ik dit gevoel sterker dan in Battlefield4. Maar goed ;)

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Wat iedereen al eigenlijk al wist: AMD BF4 Mantle Delay
More BF4 news today. If you have been wondering where Mantle is for BF4, which was originally scheduled for a December release, this latest update from AMD informs us it has now been rescheduled to January.

Quote:
After much consideration, the decision was made to delay the Mantle patch for Battlefield 4. AMD continues to support DICE on the public introduction of Mantle, and we are tremendously excited about the coming release for Battlefield 4! We are now targeting a January release and will have more information to share in the New Year.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:36
Volgens mij gaat dat gewoon een stille dood sterven bij BF4. Als ze met DirectX waar ze al jaren mee werken al gruwelijk veel problemen hebben laat staan met een nieuw platform. Vind het jammer dat Nvidia en AMD geen joint-venture starten voor een dergelijke techniek. Straks krijg je in plaats van 1 standaard er 3.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

NEW PREMIUM DOUBLE XP TIMES: EVENT STARTS 2014-01-03 14:00 (UTC+1) AND RUNS FOR 58 HOURS. JOIN THE BATTLEFIELD!
Fijn, nét op het moment dat voor mij een verhuizing van start gaat plannen ze die 2xp event in, losers zijn het.. :(
naaitsab schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:21:
Volgens mij gaat dat gewoon een stille dood sterven bij BF4. Als ze met DirectX waar ze al jaren mee werken al gruwelijk veel problemen hebben laat staan met een nieuw platform. Vind het jammer dat Nvidia en AMD geen joint-venture starten voor een dergelijke techniek. Straks krijg je in plaats van 1 standaard er 3.
Dat denk ik niet. AMD heeft geld betaald voor Mantle en ik zie EA niet terugbetalen.
Dat de implementatie mogelijkerwijs de game een hele nieuwe lading aan bugs gaat geven kan EA geen bal schelen. ;)

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Chuckster schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:08:
[...]

Fijn, nét op het moment dat voor mij een verhuizing van start gaat plannen ze die 2xp event in, losers zijn het.. :(
Top heb namelijk tijd en een hoop XP-boosts verzameld :)

• Hapkoek
Pykow schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:50:
[...]

Flares hebben een delay ja of beter gezegd een reload time.
Daarnaast beschrijf je inderdaad de bug die erin zit, regelmatig hoor je geen piepje, dit gebeurd meestal bij de 2e lock
Oke, ze hebben het tegenover BF3 nu wel heel anders gedaan qua flares, eerst duurden dat niet zo heel lang maar nu duren ze echt een behoorlijke tijd zeg :o als iemand met een Igla mij lockt en ik gebruik flares dan of moet ik ergens schuilen of hem neerschieten. Maar jammer dat het laag over de grond vliegen niet meer helpt.. Dat deed ik meestal nadat ik flares gebruikt had.

Maar de tijd van flares maakt heatseekers wel een stuk beter, in BF3 amper kills mee gemaakt en hier lukt het regelmatig.

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-11 09:31
Heeft iemand tips voor die make a dent assignment? Ik heb al gezocht op google, ik zou een kill moeten maken met een portable AA, dus een stinger of de igla. Letterlijk staat er: "Destroy an air vehicle with portable AA 0/1"

Ik probeer nu steeds met de igla een kill te maken, maar kom niet verder dan een disable. Dan is het: of de heli wordt gerepareerd, of iedereen springt er uit. :(

Heeft iemand nog tips om die heli's neer te halen, inclusief kill? :P
Dennis8102 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:36:
Heeft iemand nog tips om die heli's neer te halen, inclusief kill? :P
Heel veel geluk. Ik knalde zeer snel een heli neer met mijn IGLA. ;)

Pagina: 1 ... 89 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.