Pykow schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:49:
[...]
Eerst moet DiCE de netcode verbeteren en daarna de delay op de Rex. zit gemiddeld 0.3 seconde tussen het klikken van je muisknop en daadwerkelijk dat de game schiet, dit is zo irritant dat niemand de Rex gebruikt, terwijl het echt een dodelijk wapen is.
Ghost heeft alleen problemen met RAM verbruik, dat deze gewoon heel veel vebruikt en sommige systemen die teveel op de achtergrond draaien qua applicaties, hebben dan dus problemen met de game.
Maar het is verder gewoon een kopie van alle andere versies en dus zijn er veel bugs wel eruit gehaald al.
Jammer dat BF4 niet alle opgeloste bugs van BF3 hebben overgenomen naar BF4, dan was iedereen tevreden geweest. Het is goed nieuws dat ze bezig zijn met de netcode, hopelijk is dit volgende week echt een stuk beter.
Jij hebt ook wel snel een oordeel

10 uur gespeeld alleen TDM en Domination via een crappy wifi verbinding
Kijk jij hebt goede ervaringen met BF3 maar BF4 is niet het zelfde de wapens zijn nauwkeuriger en je gaat wat vaker en sneller dood .
En zijn heel veel spelers die nog niet weten wat ze doen en de maps nog niet goed kennen.
Kijk ben je een half jaar verder is dat natuurlijk ook minder en komt dat de gameplay ook te goede
Natuurlijk is BF4 nog niet perfect maar toch al een stuk beter als vorige week.
De netcode problemen heb ik niet veel meer last van dan in BF3.
En ik weet niet of je het Ghost nieuws volgt maar daar heeft iedereen last van Lag , Mouse lag , microstuttering , geen FoV slider en de ram problemen.
Het lijkt wel een trend te worden om alle PC games als beta uit te brengen kijk naar Diablo 3 , Simcity , BF4 en CoD alle grotwe games hadden problemen
En ik ben blij dat Dice in ieder geval de problemen erkend en er hopelijk mee aan de slag gaat.
Maar mijn ervaring met BF3 zegt dat het wel goed gaat komen