Klopt: EA heeft het ook vandaag expliciet zo gezegd:Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:12:
Major Nelson maakt het even duidelijk:
[...]
Voor degenen die daar nog op hoopten...
Hoewel niet echt 100% relevant voor deze thread is volgende ook het vermelden waard:Titanfall was repeatedly mentioned as one of the highlights of the upcoming year, with EA commenting that Respawn has done an excellent job by staying on target and even “ahead of target, in some ways”.
One investor asked if Titanfall had been rushed to capitalise on the next-gen launch window, but EA said it had always been scheduled for northern spring (March, April and May), and that it saw an opportunity to move its release into FY 2014 (the first two months of calendar 2014) because other next-gen titles moved out of a busy release period. Disappointingly, Titanfall was confirmed as exclusive to PC, Xbox 360 and Xbox One for “the life of the product”.
Hup, hup, PC...EA provided a breakdown of its revenue by platform during the quarter. Consoles remain its strongest area with $309 million, but that’s down 18% year-on-year; it has trended downwards steadily for a full year now. The Xbox 360 remains its most lucrative platform.
PC remains its second most-profitable platform with $274 million, and is growing steadily – that’s a 28% increase on Q2 2012, although a drop from the immediately previous quarter.
Mobile revenue remained static year-on-year but dropped quarter-on-quarter. Handheld revenue dropped sharply.

http://www.vg247.com/2013...er-than-expected-results/
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 80% gewijzigd door Ultraman op 01-11-2013 08:10 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
[ Voor 120% gewijzigd door Ultraman op 01-11-2013 08:09 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Video van IGN waarin wordt gezegd dat multiplayer op de ps4 heel vaak crashte bij het laden van een nieuwe map. Ze hebben het over een 50/50 kans, en dat is eigenlijk nog gul zeggen ze. Geeft toch wel aan wat een druk/haast er is met de next-gen console launches, dat ze het met zo'n bug erin maar door de pers laten spelen.
Ik ben echt heeeeel benieuwd naar hoe alles bij de launch functioneert
(ik durf het trouwens bijna niet te zeggen, omdat ik bang ben voor de reacties, ik wil namelijk echt niet trollen. Maar ik vraag me ook af waarom ze de Xone versie dan niet hebben gebruikt voor multiplayer. Kan ook niet best zijn dan). Ik heb geen bf4 pre-order, maar die ga ik nu ook zeker niet plaatsen. Eerst de reviews maar eens zien.
Edit:
Het spel ziet er overigens wel echt leuk uit. Enige ervaring die ik heb met bf was de beta voor deel3,... zitten er in bf ook perks en killstreaks etc? Ik vond CoD4 nog wel leuk, maar voor mijn gevoel ging het daarna allemaal wat te ver met killstreaks etc.
[ Voor 12% gewijzigd door nioz op 30-10-2013 00:19 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Johan tb op 30-10-2013 00:20 ]
Om deze zelfde reden kunnen we ook nog niets zeggen over het exacte prestatie nivau, AO ondersteuning komt via de patch in de firmware, de clock wordt verhoogt... etc.
Niet zo negatief dus als sommigen hier schetsen.....
Cogitationis poenam nemo patitur
Beiden op een dev-kit gedraaid of daadwerkelijk op de consoles ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
In het geval van de Xbox One dus niet met de day-one patch gezien het ontbreken van AO ondersteuning.justifire schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:19:
Hoe zit het eigenlijk met die bf4 reviews ?
Beiden op een dev-kit gedraaid of daadwerkelijk op de consoles ?
[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 30-10-2013 00:20 ]
@bulletNL: ik mag toch hopen dat zij wel gewoon de laatste updates al hebben draaien, hoe gaan ze anders QA doen? Zou leuk zijn als er na die patch ineens 1001 bugs zijn omdat ze het nooit hebben getest
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik denk dat GTA5 een goed voorbeeld is........nioz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:20:
Volgens mij op devkits.
@bulletNL: ik mag toch hopen dat zij wel gewoon de laatste updates al hebben draaien, hoe gaan ze anders QA doen? Zou leuk zijn als er na die patch ineens 1001 bugs zijn omdat ze het nooit hebben getest
Schijnbaar testen zie alles niet altijd in de praktijk....
Edit:
Helaas kunnen we niet anders dan speculeren. Ik hou het hier dan ook even bij; we moeten het maar afwachten en zien
Er is gelukkig wel licht aan het einde van de tunnel voor ps4 bezitters. Het is enkel voor het eerste deel. Het vervolg komt volgens Vince Zampella wel gewoon naar de ps4.Martinspire schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:12:
Major Nelson maakt het even duidelijk:
[...]
Voor degenen die daar nog op hoopten...
https://mobile.twitter.co...screen_name=VinceZampella
ik wil hier geen nieuwe post voor maken, omdat ik het niet groter wil maken dan het is, maar @martin hieronder: gezien je reactie denk ik dat je mijn post verkeerd interpreteert als je reageert met "Maakt me verder weinig uit. Ik vind dat iedereen moet kunnen genieten van topgames :)". Ik bedoelde het namelijk niet als aanval of om jouw goede nieuws voor Xone kopers af te zwakken, maar ik bedoelde het als aanvulling en relatief goed nieuws voor ps4 kopers. Dan kunnen die over 1 á 2 jaar hopelijk ook van Titanfall genieten.
[ Voor 113% gewijzigd door nioz op 30-10-2013 00:58 ]
[ Voor 99% gewijzigd door nioz op 30-10-2013 00:35 ]
Maakt me verder weinig uit. Ik vind dat iedereen moet kunnen genieten van topgamesnioz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:23:
Mooie slowchat hier, maar het lijkt me dus ook een voorbeeld dat ze willen voorkomen. Lekkere pr met je launch.
Edit:
Helaas kunnen we niet anders dan speculeren. Ik hou het hier dan ook even bij; we moeten het maar afwachten en zien
[...]
Er is gelukkig wel licht aan het einde van de tunnel voor ps4 bezitters. Het is enkel voor het eerste deel. Het vervolg komt volgens Vince Zampella wel gewoon naar de ps4.
https://mobile.twitter.co...screen_name=VinceZampella
Oh shit, dubbel post
Denk dat echter wel aardig wat mensen toch een X1 in huis zullen halen volgend jaar. Dat ze dan nu misschien wel een PS4 halen voor BF4 en Killzone (shooters blijven gewoon populair) maar volgend jaar toch aan een X1 met Titanfall gaan en later Halo.
Verhaal hierboven met dat X1 Day One Patch + BF4 Day One Patch toch aardig wat verschil gaat brengen lijkt me ook wel logisch eigenlijk. Als ze nu maar een selecte groep reviewers de game laten testen binnen MS/Dice zelf met die patch erop (ze moeten het tenslotte ook testen) dan krijg je weer veel kritiek van andere sites/reviewers dat ze er niet bij mochten en levert je dat ook weer kritiek op. Ofwel: ze kunnen eigenlijk weinig goed doen en dan is dit de minst slechte keuze imo.
Wat velen lijken te vergeten is dat de Next-gen versies nu nog een halve/hele maand op zich laten wachten en dat het nu toch vooral om de current-gen + pc zal moeten gaan bij BF4. Next-gen is een mooie bonus maar niet meer dan dat. Kan nog wel wat gebeuren op gebied van stabiliteit, meer detail en meer grafische foefjes. Zeker als je bedenkt dat niet alle vrijgegeven devkits de laatste versies zijn (waar de reviewers nu toch vooral op testen) krijg je nogal wisselvallige resultaten dan. Het is ook niet de eerste keer dat Dice een nogal wisselvallige launch heeft met veel last-minute aanpassingen of broodnodige patches (BF2, BFBC2 en BF3 hadden allemaal dikke patches nodig na launch bv)
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2013 00:47 ]
Ik heb hem sinds zaterdag al voor de 360. Door de preview wist ik al een beetje wat ik kon verwachten en daarin stelt AC4 me niet teleur. Ik zie het als een spin-off in de serie, maar wel een vermakelijke. Als spin-off is het een geniale combinatie maar als echte Assassins' game not so much. Dus ik hoop dat ze met AC5 back on track gaan richting waar AC1/AC2 voor stonden.uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:32:
En zijn er nog mensen die AC4 juist gaan kopen na de reviews of juist laten liggen?
Ik ga er vanuit dat AO met een day one patch voor BF4 komt, en niet in de day one patch voor de X1 zelf.Bullet NL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:20:
[...]
In het geval van de Xbox One dus niet met de day-one patch gezien het ontbreken van AO ondersteuning.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De Franse website Gamekyo beweert dat er voor de Xbox One een day One patch komt voor Battlefield van 1,8GB. (Was al bekend) Maar hierin beweren ze dat er OA in zit en de fix voor een native 1080p res.
OA was al bekend, maar de native res niet. Bron: http://www.gamekyo.com/groupnews_article28973.html
"La rumeur voudrait que le patch pèse 1.8Go (oui oui) et permettent l'Ambiant Occlusion et le 1080p nativement (non upscalée)."
Vertaling (Google Translate):
"Het gerucht wil dat de patch weegt 1,8 GB (ja) en staat Ambient Occlusie en 1080p native (niet herschaald)."
Uiteraard heeft iemand dit nagevraagd aan Johan Andersson op Twitter.
En zijn antwoord is helder! Zie: https://twitter.com/repi

Dat betekend dus geen 1080p native. (Had ik persoonlijk ook niet verwacht.) Al is de kans er wel dat het toch 900p wordt net als op de PS4. Ook heeft hij eerder aangegeven dat er MEERDERE fixes in de patch zitten en niet alleen OA, maar dat hij er nu nog niet over kan/mag praten.
We zullen zienos de pienos.
[ Voor 15% gewijzigd door Doughty op 30-10-2013 08:23 ]
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Naja dan maar wachten op Titanfall 2

[ Voor 27% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 30-10-2013 08:45 ]
1,8GB? Holy moses. De grootste gamepatch die ik op de 360 voorbij heb zien komen was denk ik de 55MB ofzo van GTA V van een tijdje terug.Doughty schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:20:
Hmm, lees dit.
De Franse website Gamekyo beweert dat er voor de Xbox One een day One patch komt voor Battlefield van 1,8GB. (Was al bekend) Maar hierin beweren ze dat er OA in zit en de fix voor een native 1080p res.
OA was al bekend, maar de native res niet. Bron: http://www.gamekyo.com/groupnews_article28973.html
"La rumeur voudrait que le patch pèse 1.8Go (oui oui) et permettent l'Ambiant Occlusion et le 1080p nativement (non upscalée)."
Vertaling (Google Translate):
"Het gerucht wil dat de patch weegt 1,8 GB (ja) en staat Ambient Occlusie en 1080p native (niet herschaald)."
Uiteraard heeft iemand dit nagevraagd aan Johan Andersson op Twitter.
En zijn antwoord is helder! Zie: https://twitter.com/repi
[afbeelding]
Dat betekend dus geen 1080p native. (Had ik persoonlijk ook niet verwacht.) Al is de kans er wel dat het toch 900p wordt net als op de PS4. Ook heeft hij eerder aangegeven dat er MEERDERE fixes in de patch zitten en niet alleen OA, maar dat hij er nu nog niet over kan/mag praten.
We zullen zienos de pienos.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Yuuup!BM schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:46:
[...]
1,8GB? Holy moses. De grootste gamepatch die ik op de 360 voorbij heb zien komen was denk ik de 55MB ofzo van GTA V van een tijdje terug.
Het is mij alleen niet duidelijk of het een DayOne patch is voor BF4 zelf, of DE DayOne Patch van MS voor de Xbox One. Ik denk het laatste.
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Heb je wel eens een patch voor Gran Turismo 5 meegemaakt?BM schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:46:
[...]
1,8GB? Holy moses. De grootste gamepatch die ik op de 360 voorbij heb zien komen was denk ik de 55MB ofzo van GTA V van een tijdje terug.
Die patch was echt een ramp. Sowieso zijn updates op de Playstation een ramp, maar dit duurde echt gigantisch lang. Het downloaden ging nog wel, maar de installatie duurde en duurde maar. Hopelijk hebben ze dit nu verbeterd.Uniciteit schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:53:
[...]
Heb je wel eens een patch voor Gran Turismo 5 meegemaakt?
Tomorrow is not today!
Op Xbox weet ik het niet precies, maar van PS3 > PS4:sjepper schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:51:
Kan iemand mij nog duidelijkheid scheppen over het upgrade plan van games. want ik zou graag COD:Ghost eerst nog op mijn current gen spelen maar als het veel rompslomp is buiten het 10tje om te upgraden wacht ik wel.
Digitaal
Als je Ghosts voor de PS3 digitaal koopt:
1) Koop de PS3 game in de online store
2) Op de PS4 vind je de PS4-versie vervolgens in de online store voor €9,99
Fysiek
Als je Ghosts voor de PS3 op een schijfje koopt:
1) Koop de game bij een retailer
2) Er is een digitale code meegeleverd op papier
3) Voer de code op je PS4 in
4) Op de PS4 vind je de digitale PS4-versie vervolgens in de online store voor €9,99
5) Om de game te kunnen spelen moet de PS3-schijf wel in de PS4 zitten (want anders zou je deze kunnen weggeven)
[ Voor 38% gewijzigd door sjepper op 30-10-2013 09:06 ]
Daar heb je 1 van de redenen te pakken waarom ik liever op een 360 dan een ps3 speel (de)Uniciteit schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:53:
[...]
Heb je wel eens een patch voor Gran Turismo 5 meegemaakt?
Hoop dat dit geen trend word voor de 360, vond die kleine patches altijd wel fijn.
Aangezien het iemand van DICE is die reageert denk ik het eersteDoughty schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:49:
[...]
Yuuup!
Het is mij alleen niet duidelijk of het een DayOne patch is voor BF4 zelf, of DE DayOne Patch van MS voor de Xbox One. Ik denk het laatste.
[ Voor 25% gewijzigd door BM op 30-10-2013 09:11 ]
Xbox
Verwijderd
Ik dacht gelezen te hebben dat de xbox one patch ook al 1.5 gb ofzo zou worden. Ach ja. Als je net zoals ik 150 mbit hebt, dan is dit een 5 minuten klusje ofzoBM schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:10:
[...]
Daar heb je 1 van de redenen te pakken waarom ik liever op een 360 dan een ps3 speel (de)Dezelfde patches waren voor de PS3 in mijn ogen altijd minimaal een factor 10 groter, en duurden ook nog eens 10x zo lang om te installeren.
Hoop dat dit geen trend word voor de 360, vond die kleine patches altijd wel fijn.
[...]
Aangezien het iemand van DICE is die reageert denk ik het eerste
Het is niet het downloaden wat lang duurt, het installeren van de updates duren lang.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:24:
[...]
Ik dacht gelezen te hebben dat de xbox one patch ook al 1.5 gb ofzo zou worden. Ach ja. Als je net zoals ik 150 mbit hebt, dan is dit een 5 minuten klusje ofzo
Sig
De grootte van het bestand maakt in deze tijd inderdaad niet eens zoveel meer uit. Het belangrijkste is de tijd die het duurt voordat dit bestand is geinstalleerd. Op de Playstation was deze tijd altijd enorm.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:24:
[...]
Ik dacht gelezen te hebben dat de xbox one patch ook al 1.5 gb ofzo zou worden. Ach ja. Als je net zoals ik 150 mbit hebt, dan is dit een 5 minuten klusje ofzo
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Mag toch aannemen dat dat wel verbeterd gaat worden in deze generatie. Ach we zullen het meemaken.Spacey23 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:32:
[...]
De grootte van het bestand maakt in deze tijd inderdaad niet eens zoveel meer uit. Het belangrijkste is de tijd die het duurt voordat dit bestand is geinstalleerd. Op de Playstation was deze tijd altijd enorm.
EDIT: wat betrefd de ps updates. Op de vita gaan ze best wel snel. Het downloaden weer iets minder snel (door iets mindere wifi), maar updaten zelf is vrij rap.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 09:38 ]
Waarschijnlijk geef microsoft jou geen 150 mbit vrij om te downloaden want ik haal met de 360 ook al geen 60 mbit (nee dit is geen flame)Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:24:
[...]
Het is wel te hopen dat het 1 patch is, anders kun je op dag 1 al direct 3,5+GB aan patches gaan downloaden.Doughty schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:49:
[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 30-10-2013 09:43 ]
PSN id: NL_SToRM
Het probleem zit hem niet in het downloaden, dat is zelfs met 30mbit minuten werk, maar het installeren ervan. PS3 heeft ooit vastgezeten op installeren van 5GB (3 games), heeft er bijna 2,5uur over gedaan, wat je niet kon afbreken.sjepper schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:41:
Waarschijnlijk geef microsoft jou geen 150 mbit vrij om te downloaden want ik haal met de 360 ook al geen 60 mbit (nee dit is geen flame)
Ik ben me er bekend mee ik heb zelf een ps3 en een 360 staan. Ook heb ik GT5 dus die belachelijke update heb ik ook gehad. Grootse op de 360 was volgens mij 282 mb weet niet meer voor welke game.SinergyX schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:50:
[...]
Het probleem zit hem niet in het downloaden, dat is zelfs met 30mbit minuten werk, maar het installeren ervan. PS3 heeft ooit vastgezeten op installeren van 5GB (3 games), heeft er bijna 2,5uur over gedaan, wat je niet kon afbreken.
Verwijderd
Dit is nu zeker weten zo?Uniciteit schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:59:
[...]
Op Xbox weet ik het niet precies, maar van PS3 > PS4:
Digitaal
Als je Ghosts voor de PS3 digitaal koopt:
1) Koop de PS3 game in de online store
2) Op de PS4 vind je de PS4-versie vervolgens in de online store voor €9,99
Fysiek
Als je Ghosts voor de PS3 op een schijfje koopt:
1) Koop de game bij een retailer
2) Er is een digitale code meegeleverd op papier
3) Voer de code op je PS4 in
4) Op de PS4 vind je de digitale PS4-versie vervolgens in de online store voor €9,99
5) Om de game te kunnen spelen moet de PS3-schijf wel in de PS4 zitten (want anders zou je deze kunnen weggeven)
Dat maakt het wel interessant. Enige tijd geleden plaatste iemand hier een linkje naar geruchten met de bedoeling om het weg te lachen, maar op dit punt blijkt die persoon er toch helemaal gelijk in te krijgen. Wat is er dan nog meer van waar?
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:52:
Voor mensen die nog willen lachen over geruchten:
YouTube: PS4/Xbox One Launch Disasters Imminent! (Please Share)
die vent is echt van het pad af
Battlefield patches zijn altijd al huge geweest. Niet alleen omdat er dan soms nog mappen bij zitten, maar vaak wel. Kwam ook doordat men moest betalen voor de patches op Xbox Live waardoor alles werd samengevoegd en het dus heel lang op zich liet wachten (wat nu dus niet meer het geval is).BM schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:46:
[...]
Een gemiddelde patch van Battlefield 3 was volgens mij wel 2gb. 1,5gb als minimum en 2.3gb als maximum geloof ik. Daar zaten dan vaak dus maps, guns en fixes in.
Maar dan moest je altijd eerst een kleine patch downloaden en vervolgens via de ingame store of marketplace de rest binnenharken. Blijf me er nog over verbazen hoeveel extra gigabytes ik voor die game heb moeten downloaden, echt niet normaal.
Als het maar niet als met de Wii U is, die kon ik pas een dag na uitpakken gebruiken vanwege de grote update die telkens niet lukte.SinergyX schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:50:
[...]
Het probleem zit hem niet in het downloaden, dat is zelfs met 30mbit minuten werk, maar het installeren ervan. PS3 heeft ooit vastgezeten op installeren van 5GB (3 games), heeft er bijna 2,5uur over gedaan, wat je niet kon afbreken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
http://uk.ign.com/article...xclusive-for-its-lifetime
Het vervolg komt hoogstwaarschijnlijk wel op de PS4, de eerste is een lifetime exclusive voor MS (Deal tussen EA en MS)
Respawn geeft zelf ook aan :During its quarterly earnings call today, EA squashed recent rumors about Titanfall coming to PlayStation 4. CFO Blake Jorgensen emphasized that Titanfall "is exclusive only for the lifetime of the title on Xbox One, Xbox 360, and PC.
ndeed, it sounds like Titanfall as a debut game will remain a Microsoft-platform exclusive, but the future of the franchise -- once Respawn is no longer a "startup" -- may make its way to PS4. The studio head added, "Of course we will [make PlayStation 4 games], just not the first Titanfall."
Verwijderd
Hij begint wel akelig dichtbij te komen ja.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:58:
[...]
Dit is nu zeker weten zo?
Dat maakt het wel interessant. Enige tijd geleden plaatste iemand hier een linkje naar geruchten met de bedoeling om het weg te lachen, maar op dit punt blijkt die persoon er toch helemaal gelijk in te krijgen. Wat is er dan nog meer van waar?
[...]
Dit upgrade programma is trouwens officieel
[ Voor 20% gewijzigd door Uniciteit op 30-10-2013 10:22 ]
Niks raars aan toch anders koop je Ghosts op PS360 voor stel ~50, je gebruikt de upgrade voucher om voor 10 euro te upgraden en verkoopt de PS360 versie voor 40 euro weer door dan zou je Ghosts voor PS4/One voor 20 euro netto hebbenVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:58:
[...]
Dit is nu zeker weten zo?
[...]

En waarom zou de rest van dat filmpje dan oppeens waar zijn 720P vanwege netwerk issues??

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 30-10-2013 10:23 ]
Maar van een aantal 360->X1 titels weten we nog niet of het erbij zit. Dunno of dat is doordat de launch hier is uitgesteld, maar vooralsnog weten we bv bij BF4 dat het wel bij alle Europese retailers werkt voor de PS3-versie maar de X360 is het nog een vraagteken.Uniciteit schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:21:
Voucher zit in het hoesje. De retailer heeft dus niks met die voucher te maken.
Dit upgrade programma is trouwens officieelHet geldt bijvoorbeeld ook voor BF4 en Assassin's Creed 4.
Hopelijk hebben ze een demo of beta op pc, kan ik hem iig keertje uitproberen.
Wat ik nou niet begrijp is waarom ze zo'n exclusive afkopen maar niet bijvoorbeeld de prijs van xbox omlaag (of zelfde prijs en juist betere hardware er in). Ik weet niet hoeveel geld hier voor betaald is dus weet ook niet of die bedragen enigszins vergelijkbaar zijn. Iemand een idee?
Ik weet zelf inderdaad niet hoe het bij de Xbox versies. Het next-gen upgrade programma was oorspronkelijk ook alleen bij Sony/PlayStation aangekondigd, maar het lijkt mij dat publishers wel iets vergelijkbaars doen voor Xbox eigenaren.Martinspire schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:23:
[...]
Maar van een aantal 360->X1 titels weten we nog niet of het erbij zit. Dunno of dat is doordat de launch hier is uitgesteld, maar vooralsnog weten we bv bij BF4 dat het wel bij alle Europese retailers werkt voor de PS3-versie maar de X360 is het nog een vraagteken.
Verwijderd
Blijkbaar niet nee. Helaas moet je bij de PS4 dus je oude PS3 spel houden en kan je die niet doorverkopen. Dat is een stuk minder positief als de schijn die Sony in stand hield.arnoutzw schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:21:
[...]
Niks raars aan toch anders koop je Ghosts op PS360 voor stel ~50, je gebruikt de upgrade voucher om voor 10 euro te upgraden en verkoopt de PS360 versie voor 40 euro weer door dan zou je Ghosts voor PS4/One voor 20 euro netto hebbendat gaat dus niet door
Wat voor trucjes hebben ze nog meer in de mouw zitten? Het de afgelopen maanden uitgekauwde verhaal van Sony is er voor de gamers en Microsoft is evil brokkelt steeds verder af. Elke keer als Sony de mond opentrekt en weer een tipje van de sluier oplicht.
Ik zeg niet dat de rest van het filmpje waar is, ook niet dat het niet waar is. Ik zeg enkel dat er 1 ding wat weggelachen werd uiteindelijk waarheid bleek. Dat maakt dat de man niet zomaar weggelachen kan worden want hij was spot on op 1 punt. Wie weet is de rest dus ook waar (en misschien ook wel niet).En waarom zou de rest van dat filmpje dan oppeens waar zijn 720P vanwege netwerk issues??![]()
![]()
1 Ze willen geen/niet teveel verlies per verkochte xbox, een game erbij stoppen is stuk goedkoper dan prijs 100 euro laten zakken en verhoogt ook de waarde voor een consument.
2 Hardware kan je niet zomaar meer veranderen, de Chip in de xbox is al jaren in ontwikkeling enige wat ze konden doen is clocks veranderen en dat hebben ze ook gedaan.
@Thorgrem
Wat is er mis met die actie dan ze hadden ook gewoon je 2x de volle mep kunnen laten betalen ?
Dat was dan ook het enige punt wat OFFICIEEL was aangekondigdIk zeg niet dat de rest van het filmpje waar is, ook niet dat het niet waar is. Ik zeg enkel dat er 1 ding wat weggelachen werd uiteindelijk waarheid bleek. Dat maakt dat de man niet zomaar weggelachen kan worden want hij was spot on op 1 punt. Wie weet is de rest dus ook waar (en misschien ook wel niet).
[ Voor 44% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 30-10-2013 10:36 ]
Ben je serieus?Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:29:
[...]
Blijkbaar niet nee. Helaas moet je bij de PS4 dus je oude PS3 spel houden en kan je die niet doorverkopen. Dat is een stuk minder positief als de schijn die Sony in stand hield.
Wat voor trucjes hebben ze nog meer in de mouw zitten? Het de afgelopen maanden uitgekauwde verhaal van Sony is er voor de gamers en Microsoft is evil brokkelt steeds verder af. Elke keer als Sony de mond opentrekt en weer een tipje van de sluier oplicht.

PSN: Shiver23
Multiplayer op een hogere resolutie vraagt meer van je netwerk dan op een lagere resolutie.arnoutzw schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:21:
[...]
En waarom zou de rest van dat filmpje dan oppeens waar zijn 720P vanwege netwerk issues??![]()
![]()
Sig
Ik vind het geen trucjes, aangezien het vanaf de aankondiging al bekend was dat je de PS3-disc moest houden. Dat is natuurlijk ook logisch: anders heb je twee splinternieuwe games voor €25-€30.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:29:
[...]
Blijkbaar niet nee. Helaas moet je bij de PS4 dus je oude PS3 spel houden en kan je die niet doorverkopen. Dat is een stuk minder positief als de schijn die Sony in stand hield.
Daarnaast, als het programma niet bestond dan was de enige mogelijkheid om 2x het spel voor €100-€120 euro te kopen.
Over welk punt heb je het? Dat is mij namelijk een beetje onduidelijk.Ik zeg niet dat de rest van het filmpje waar is, ook niet dat het niet waar is. Ik zeg enkel dat er 1 ding wat weggelachen werd uiteindelijk waarheid bleek. Dat maakt dat de man niet zomaar weggelachen kan worden want hij was spot on op 1 punt. Wie weet is de rest dus ook waar (en misschien ook wel niet).
Hoe gaan ze wat blokkeren?Martinspire schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:31:
Maar hoe gaan ze dat blokkeren dan? Zit er een code bij om in te voeren dan?
Ik denk dat dit alles behalve waar is...treative schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:35:
[...]
Multiplayer op een hogere resolutie vraagt meer van je netwerk dan op een lagere resolutie.
[ Voor 17% gewijzigd door Uniciteit op 30-10-2013 10:40 ]
Waarom? Er wordt naar mijn weten geen beeld/video over het netwerk gestuurd hoortreative schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:35:
[...]
Multiplayer op een hogere resolutie vraagt meer van je netwerk dan op een lagere resolutie.
Ray-tracing in de Cloud jonguuuuuuhhh !!arnoutzw schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:39:
[...]
Waarom? Er wordt naar mijn weten geen beeld/video over het netwerk gestuurd hoorAlleen informatie als positie speler e.d.
Verwijderd
Dan had je de PS3 game kunnen doorverkopen en gewoon een nieuwe PS4 versie kunnen kopen. Nieuw in hoesje of als download zodat je niet meer zit te rommelen met een schijfje.Uniciteit schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:36:
[...]
Ik vind het geen trucjes, aangezien het vanaf de aankondiging al bekend was dat je de PS3-disc moest houden. Dat is natuurlijk ook logisch: anders heb je twee splinternieuwe games voor €25-€30.
Daarnaast, als het programma niet bestond dan was de enige mogelijkheid om 2x het spel voor €100-€120 euro te kopen.
Dat het vanaf dag 1 bekend was was mij niet bekend. Dat makt dat punt dan overbodig.
Oa het punt van DRM en dat vandaar de day one patch nodig is.[...]
Over welk punt heb je het? Dat is mij namelijk een beetje onduidelijk.
Dit zou alleen in MP gedeeltes zijn puur omdat ze niet kunnen controleren wat er allemaal op het scherm gebeurd (oftewel paar giga explosies) en daardoor bijvoorbaad de graphics omlaag schroeven om lag spikes te ver komen. Dit lijkt me alleen zeer onwaarschijnlijk dus kwa netwerk zou het geen hol uit mogen maken. Want je verzend geen graphics via je netwerk dat word allemaal lokaal gedaan.treative schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:35:
[...]
Dit kan ook nog gewoon. Ik zie het probleem dus niet echt.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:45:
[...]
Dan had je de PS3 game kunnen doorverkopen en gewoon een nieuwe PS4 versie kunnen kopen. Nieuw in hoesje of als download zodat je niet meer zit te rommelen met een schijfje.
Nog steeds niet helemaal duidelijk of dit over Microsoft of Sony gaat. Van Microsoft was het in ieder geval al bekend dat daarvoor de Day One patch nodig was.[...]
Oa het punt van DRM en dat vandaar de day one patch nodig is.
Als je het over Sony hebt: je kunt ook al games en dergelijke spelen - offline als je dat wilt - zonder de PS4 Firmware 1.5 'Patch'. Als Sony, oorspronkelijk, van plan was DRM te implementeren, dan lijkt dat in ieder geval niet op retail PS4s te zitten, ook al heb je de patch nog niet geinstalleerd.
Niet alleen grootte explosies, ook bijvoorbeeld wanneer er een groot aantal spelers tegelijk aan het schieten is of aantal auto's in een race game.sjepper schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:47:
[...]
Dit zou alleen in MP gedeeltes zijn puur omdat ze niet kunnen controleren wat er allemaal op het scherm gebeurd (oftewel paar giga explosies) en daardoor bijvoorbaad de graphics omlaag schroeven om lag spikes te ver komen. Dit lijkt me alleen zeer onwaarschijnlijk dus kwa netwerk zou het geen hol uit mogen maken. Want je verzend geen graphics via je netwerk dat word allemaal lokaal gedaan.
Sig
Verwijderd
Als je het linkje had geklikt die ik in mijn eerste reactie van vandaag plaatste (en waar ik naar verwees) dan was het allemaal prima duidelijk geweest.Uniciteit schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:50:
[...]
Dit kan ook nog gewoon. Ik zie het probleem dus niet echt.
[...]
Nog steeds niet helemaal duidelijk of dit over Microsoft of Sony gaat. Van Microsoft was het in ieder geval al bekend dat daarvoor de Day One patch nodig was.
Als je het over Sony hebt: je kunt ook al games en dergelijke spelen - offline als je dat wilt - zonder de PS4 Firmware 1.5 'Patch'. Als Sony, oorspronkelijk, van plan was DRM te implementeren, dan lijkt dat in ieder geval niet op retail PS4s te zitten, ook al heb je de patch nog niet geinstalleerd.
Inderdaad zoiets bedoel ik maar niet dat het puur op netwerk lasten ligt.treative schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:51:
[...]
Niet alleen grootte explosies, ook bijvoorbeeld wanneer er een groot aantal spelers tegelijk aan het schieten is of aantal auto's in een race game.
Yep, die YouTube video, maar dat betekent niet dat jij nog super onduidelijk bent met je posts. Het was een kleine moeite geweest om even je post met twee of drie zinnen toe te lichten.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:58:
[...]
Als je het linkje had geklikt die ik in mijn eerste reactie van vandaag plaatste (en waar ik naar verwees) dan was het allemaal prima duidelijk geweest.
EDIT En de reden waarom ik voor jou niet een filmpje van bijna 10 minuten ben gaan kijken, is omdat die bron helemaal niet is te vertrouwen. Ik bedoel, come on, we hebben het hier over dezelfde personen die zeiden dat 'Call of Duty niet in 1080p op de PS4 was' omdat de enige bronnen 'random Zuid-Amerikaanse kranten' waren. Diezelfde bron had dus niet door dat het al lang officieel bevestigd was tijdens de grootste game show van Brazilië.
Nogmaals, als mod, je posts toelichten - zoals wordt verwacht in topics als deze - is echt geen grote moeite.
[ Voor 47% gewijzigd door Uniciteit op 30-10-2013 11:33 ]
Zou jammer zijn als dit voor de Xbox One weer niet geldt.
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Uniciteit op 30-10-2013 11:30 ]
Je krijgt een code voor de PSN store, dan zou die game net als elke digitale game gewoon 100% digitaal moeten zijn.Uniciteit schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:36:
Ik vind het geen trucjes, aangezien het vanaf de aankondiging al bekend was dat je de PS3-disc moest houden. Dat is natuurlijk ook logisch: anders heb je twee splinternieuwe games voor €25-€30.
Andere oplossing was gewoon de oude game verkopen (20-30 euro) en per saldo voor 20-30 euro de next-gen kopen, probleem opgelost. (gameshops hebben ook reguliere 2dehands handel). En in dat geval had je wel een volledig digitale versie.
Tot aan gisteravond draaide hier; http://www.battlefield.com/nl reclame dat de XBox360 versie ook voor 9,99 was te upgraden naar een Xbox One versie, nu alleen nog de PS3-PS4 upgrade.
http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4/xbox-one-upgradeBullet NL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:30:
Vreemd,
Tot aan gisteravond draaide hier; http://www.battlefield.com/nl reclame dat de XBox360 versie ook voor 9,99 was te upgraden naar een Xbox One versie, nu alleen nog de PS3-PS4 upgrade.
Alleen deelnemende retailers dus.
En geen in Nederland...Uniciteit schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:32:
[...]
http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4/xbox-one-upgrade
Alleen deelnemende retailers dus.
Yep. Ik heb even rond gekeken en er lijken voor Xbox 360 > Xbox One upgrades niet echt een plan te zijn. Via Sony is het geregeld dat er bij elke game een voucher zit, of dat als je een game digitaal koopt je automatisch een prijs van €9,99 ziet voor de next-gen versie.
Bij de Xbox 360 > Xbox One upgrades is het retailer afhankelijk. Sommige retailers zullen de X360 versie aannemen en je dan met korting de XBO versie verkopen.
Daarnaast: de Xbox One komt in Nederland in principe pas in 2014...
[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 30-10-2013 11:37 ]
Het lijkt erop dat een aantal winkels wel games gaan voeren voor de Xbox One, gezien de importmogelijkheden.portie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:35:
[...]
Waarom zouden ze zolang er geen Xbox 1's in NL verkocht worden?
En waarom zouden ze, zodat ik nu BF4 op de Xbox 360 kan kopen en begin 2014 kan upgraden op mijn Xbox One. Of gaan ze er vanuit dat mensen er dan al op zijn uitgekeken?
Dat geloof je zelf toch niet echt he?Bullet NL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:18:
Ik denk dat ik wel weet waarom MS niet wil dat er enige info naar buiten komt, ik vermoed dat ze de day-one patch nog niet live/klaar hebben staan. Alles wat je nu dus ziet en hoort zijn beelden op een Xbox die nog op de oude kloksnelheid draait. De day-one patch zou hier namelijk verandering in brengen. Alles wat nu al naar buiten komt draait dus niet op maximaal Xbox niveau, wanneer ze nu dus toe gaan staan dat er dingen naar buiten komen gaat de media het huidige prestatie niveau optekenen, terwijl dit dicht bij lauch achterhaald is door de day-one patch.
Alle dev kits draaien al met de nieuwe clocksnelheden hoor.
De day one patch zorgt ervoor dat alle retail units dit ook gaan ondersteunen.
Gelukkig weet jij nu al dat het niet zo erg is als nu wordt geschetst, dat moet een hele geruststelling zijn voor alle Xboxers. En trouwens een software matige upclock maakt het grote verschil niet.
Waar baseer je dat op als ik vragen mag? De X1 versie kampt nu al met framedrops en heeft minder effecten dan de PS4 versie. Het is te hopen dat het toevoegen van OA geen aanslag op de framerate wordt, laat staan het verhogen van de resolutie. Nee die resolutie is set in stone zoals ook te lezen valt op Digital Foundry.Doughty schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:20:
Al is de kans er wel dat het toch 900p wordt net als op de PS4.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Update programma voor Battlefield geldt t/m 31 maart 2014 als ik me niet vergis. AC4 t/m januari. Ghosts ok t/m maart.Phusebox schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:38:
[...]
Het lijkt erop dat een aantal winkels wel games gaan voeren voor de Xbox One, gezien de importmogelijkheden.
En waarom zouden ze, zodat ik nu BF4 op de Xbox 360 kan kopen en begin 2014 kan upgraden op mijn Xbox One. Of gaan ze er vanuit dat mensen er dan al op zijn uitgekeken?
Heb je hier een bron van?zwembroek schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:42:
[...]
Alle dev kits draaien al met de nieuwe clocksnelheden hoor.
[ Voor 52% gewijzigd door X-Fighter op 30-10-2013 11:44 ]
Ik denk dat de import heel beperkt zal zijn want er zijn maar heel weinig mensen die de xbox gaan importeren. Daarnaast moet of Microsoft of EA/DICE een actie opzetten met winkels die toch maar max 5 kopietjes per winkel gaan verkopen. Te veel moeite voor zo'n kleine markt.Phusebox schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:38:
[...]
Het lijkt erop dat een aantal winkels wel games gaan voeren voor de Xbox One, gezien de importmogelijkheden.
En nee, mensen willen upgraden maar zolang MS geen datum bekend maakt van release in Tier 2 landen zullen we het moeten doen met minder informatie.
[ Voor 9% gewijzigd door portie op 30-10-2013 11:45 ]
Ik kan het me ook niet voorstellen. Devs gaan echt geen auto-update gebruiken voor hun devkits en zeker voor game-reviews pakken ze liever een wat oudere versie die wel stabiel draait.
Van wat we zoal horen heeft de ene reviewer last van crashes en de ander een stuk minder. Dan zijn er weer die de grafische instellingen net wat anders hebben staan (donkerder of lichter), etc. Dat lijkt me ook allemaal wel iets wat voortkomt uit verschillende versies.
Verwijderd
Kan me ook weer niet voorstellen dat ze hun game maken op slechtere hardware en dan ineens zou het wel beter kunnen. Daarnaast is het verschil in kloksnelheid ook weer niet zo groot.Martinspire schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:46:
[...]
Ik kan het me ook niet voorstellen. Devs gaan echt geen auto-update gebruiken voor hun devkits en zeker voor game-reviews pakken ze liever een wat oudere versie die wel stabiel draait.
Van wat we zoal horen heeft de ene reviewer last van crashes en de ander een stuk minder. Dan zijn er weer die de grafische instellingen net wat anders hebben staan (donkerder of lichter), etc. Dat lijkt me ook allemaal wel iets wat voortkomt uit verschillende versies.
Hopen dat ze dan wel een echte next gen engine gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:08:
Het vervolg komt hoogstwaarschijnlijk wel op de PS4, de eerste is een lifetime exclusive voor MS (Deal tussen EA en MS)
Ik weet dat het bij Titanfall om de gameplay draait, maar in 2015 mag je toch wel meer verwachten dan alleen gameplay.
Verwijderd
Inderdaad. Call of duty 4 was toen het uitkwamt een grafisch hoogstaande game, helaas is de engine nauwelijks beter geworden in die tijd. (wel ietsjes)zwembroek schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:47:
[...]
Hopen dat ze dan wel een echte next gen engine gebruiken.
Ik weet dat het bij Titanfall om de gameplay draait, maar in 2015 mag je toch wel meer verwachten dan alleen gameplay.
Zelfs de next-gen versie ziet eruit alsof hij op een ps3 en x360 zou kunnen draaien.
Nee je snapt me niet. Nieuwe hardware of nieuwe updates moeten ook gewoon getest worden. Dat geld voor zowel de game als het OS. Nou lijkt het me wel dat ze niet meteen de hele game breken, maar vooral voor de next-gen versies zitten ze nog gewoon in de laatste fase. Dan dus liever de versie zonder day-one-patch laten spelen die wat minder mooi is, maar wel stabiel.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:47:
[...]
Kan me ook weer niet voorstellen dat ze hun game maken op slechtere hardware en dan ineens zou het wel beter kunnen. Daarnaast is het verschil in kloksnelheid ook weer niet zo groot.
Dit dusVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:47:
[...]
Kan me ook weer niet voorstellen dat ze hun game maken op slechtere hardware en dan ineens zou het wel beter kunnen. Daarnaast is het verschil in kloksnelheid ook weer niet zo groot.
Heb je het nu over Call of Duty of Titanfall? Want hoewel Titanfall gemaakt word door de makers van COD4, is het een totaal andere engine. (Titanfall draait op de Source engine).Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:49:
[...]
Inderdaad. Call of duty 4 was toen het uitkwamt een grafisch hoogstaande game, helaas is de engine nauwelijks beter geworden in die tijd. (wel ietsjes)
Zelfs de next-gen versie ziet eruit alsof hij op een ps3 en x360 zou kunnen draaien.
[ Voor 33% gewijzigd door BM op 30-10-2013 11:52 ]
Xbox
Mensen speculeren hier, maar jij "weet" dat het anders is. Het is aan jou om dan met bewijzen te komen...zwembroek schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:49:
[...]
Als jij een bron voor me hebt waarin staat dat alle dev kits nog op de oude clocksnelheden draaien wil ik wel een bron vermelden.
Zeggen dat je een bron hebt, maar ze niet wil vermelden is al helemaal
[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 30-10-2013 11:51 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Dat is waar ja.Martinspire schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:49:
[...]
Nee je snapt me niet. Nieuwe hardware of nieuwe updates moeten ook gewoon getest worden. Dat geld voor zowel de game als het OS. Nou lijkt het me wel dat ze niet meteen de hele game breken, maar vooral voor de next-gen versies zitten ze nog gewoon in de laatste fase. Dan dus liever de versie zonder day-one-patch laten spelen die wat minder mooi is, maar wel stabiel.
Ik ben overigens best onder de indruk van de gameplay van BF4 op de PS4. Voor een cross-gen title is het toch wel de mooiste die ik gezien heb tot nu toe.
Jammer dat de ps4 versie nogal onstabiel was online waardoor er vaak crashes voorkwamen en dus geen review is nog.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 11:52 ]
Verwijderd
Had het over COD. Titanfall is ander verhaal. Hoewel die er ook niet heel mooi uit ziet. BF4 is mooier in ieder geval. Titanfall is nog lang niet uit dus kan er ook nog niet veel over zeggen. Misschien wordt het nog beter.BM schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:50:
[...]
Dit dusAls MS de kloksnelheden van de console verhoogt willen devs dat echt wel weten en uitproberen. Die zullen misschien niet de volledige set aan updates ontvangen, maar hogere clocks zullen ze al wel een tijdje mee draaien.
[...]
Heb je het nu over Call of Duty of Titanfall? Want hoewel Titanfall gemaakt word door de makers van COD4, is het een totaal andere engine. (Titanfall draait op de Source engine).
Om het verhaal nog onduidelijker te maken, GameManina geeft aan dat er wel een voucher bij zit die recht geeft op een Xbox360 -> Xbox One Download upgrade voor € 9,99, Saturn en Mediamarkt geven aan dat er geen voucher bij hun exemplaar zit, maar dat je t.z.t. via de Battlefield website een code kan aanschaffen voor € 9,99 als bestaande BF4 gamer die recht geeft op een download upgrade.Uniciteit schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:36:
[...]
Yep. Ik heb even rond gekeken en er lijken voor Xbox 360 > Xbox One upgrades niet echt een plan te zijn. Via Sony is het geregeld dat er bij elke game een voucher zit, of dat als je een game digitaal koopt je automatisch een prijs van €9,99 ziet voor de next-gen versie.
Bij de Xbox 360 > Xbox One upgrades is het retailer afhankelijk. Sommige retailers zullen de X360 versie aannemen en je dan met korting de XBO versie verkopen.
Daarnaast: de Xbox One komt in Nederland in principe pas in 2014...
GameMania geeft ook aan dat ze zelf met een disk upgrade gaan komen, van vermoedelijk 20 euro voor een BF4 disk versie voor de Xbox One wanneer je de "oude" 360 versie inlevert.
Nedgame gebeld, Ook deze geven aan dat er een upgrade komt, wanneer je nu BF4 voor de Xbox koopt en je hem straks in je Xbox One stopt kan je een upgrade aanschaffen geven ze aan.
Kortom, er gaat een upgrade voor de BF4 versie van de 360 versie na de One komen, hoe is alleen nog niet duidelijk.
[
[ Voor 46% gewijzigd door Bullet NL op 30-10-2013 12:02 ]
Zo werkt het niet, wat jij moest doen was gewoon dit posten:zwembroek schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:49:
[...]
Als jij een bron voor me hebt waarin staat dat alle dev kits nog op de oude clocksnelheden draaien wil ik wel een bron vermelden.
http://www.examiner.com/a...inal-dev-kits-their-hands
Maar ik weet dat je dit niet kon, want je was maar wat aan het verzinnen, heb je even geluk dat het juist is.
En dan nog heb ik vraagtekens,X-Fighter schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:00:
[...]
Zo werkt het niet, wat jij moest doen was gewoon dit posten:
Maar ik weet dat je dit niet kon, want je was maar wat aan het verzinnen, heb je even geluk dat het juist is.
Marketing of feit....
Jij weet helemaal niet wat ik wel of niet weet. En als je het nieuws een beetje had gevolgd had je dit zelf ook kunnen weten. Toen dit nieuws beschikbaar kwam hebben zowat alle game/ tech sites het overgenomen. En hoezo zo werkt het niet? Sommige mensen zetten hun mening hier zo neer alsof het de waarheid is. En daarbij wist ik dat hij geen bron kon vermelden omdat ik het tegenovergestelde al lang had gelezen.X-Fighter schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:00:
[...]
Zo werkt het niet, wat jij moest doen was gewoon dit posten:
Weet iemand of je ook kan upgraden voor $10 van X360 naar PS4? Heb nu namelijk een X360 en wil Ghosts spelen als deze uitkomt, maar verder gaan op m'n PS4 eind dit jaar/begin volgend jaar zodra m'n pre-order binnen is. Ik snap dat m'n stats en zo niet meegaan, maar de prijsactie?Bullet NL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:57:
[...]
Om het verhaal nog onduidelijker te maken, GameManina geeft aan dat er wel een voucher bij zit die recht geeft op een Xbox360 -> Xbox One Download upgrade voor € 9,99, Saturn en Mediamarkt geven aan dat er geen voucher bij hun exemplaar zit, maar dat je t.z.t. via de Battlefield website een code kan aanschaffen voor € 9,99 als bestaande BF4 gamer die recht geeft op een download upgrade.
GameMania geeft ook aan dat ze zelf met een disk upgrade gaan komen, van vermoedelijk 20 euro voor een BF4 disk versie voor de Xbox One wanneer je de "oude" 360 versie inlevert.
Nedgame gebeld, Ook deze geven aan dat er een upgrade komt, wanneer je nu BF4 voor de Xbox koopt en je hem straks in je Xbox One stopt kan je een upgrade aanschaffen geven ze aan.
Kortom, er gaat een upgrade voor de BF4 versie van de 360 versie na de One komen, hoe is alleen nog niet duidelijk.
[
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Je zou het kunnen proberen via GameMania (al zou ik eerst even informeren). Het wordt iig niet out-of-the-box ondersteund. Zeker niet bij digitale upgrades (daar kun je denk ik wel vanuit gaan).jimmeh22 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:20:
[...]
Weet iemand of je ook kan upgraden voor $10 van X360 naar PS4? Heb nu namelijk een X360 en wil Ghosts spelen als deze uitkomt, maar verder gaan op m'n PS4 eind dit jaar/begin volgend jaar zodra m'n pre-order binnen is. Ik snap dat m'n stats en zo niet meegaan, maar de prijsactie?
Verder heb je bij die overstap ook dat je je voortgang kwijt zult raken (MP-unlocks e.d. dus) wat je bij X360->X1 en PS3->PS4 wel behoudt.
Cross upgrade lijkt mij vrijwel uitgesloten, je krijgt immers een code voor de betreffende store.jimmeh22 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:20:
[...]
Weet iemand of je ook kan upgraden voor $10 van X360 naar PS4? Heb nu namelijk een X360 en wil Ghosts spelen als deze uitkomt, maar verder gaan op m'n PS4 eind dit jaar/begin volgend jaar zodra m'n pre-order binnen is. Ik snap dat m'n stats en zo niet meegaan, maar de prijsactie?
Mogelijk dat het via aantal gameshops gaat (gamemania doet zo'n actie mischien), maar niet via de 'officiële' kanalen.
edit met ^^ dus
Het is Feit dat developers regelmatig hun devkits moeten updaten. Er komen vrij regelmatig driver/API/OS/Firmware updates uit die van invloed zijn op de games die zij aan het maken zijn.Bullet NL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:03:
[...]
En dan nog heb ik vraagtekens,
Marketing of feit....
Bijv.
http://www.theguardian.co...ox-one-gpu-speed-upgraded
Ik kan mij daarnaast ook nog een interview met een PS4 dev herinneren die ook sprak over regelmatige updates van de API en drivers.
Dit is niet nieuw en gebeurde ook al in de vorige generatie.
Computer says no
Dat mag jij vinden, alsof ik daar wakker van lig wat jij vindt.boe2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:51:
[...]
Zeggen dat je een bron hebt, maar ze niet wil vermelden is al helemaal
Klopt, maar dan nog.... Wie zegt dat dit ook het geval is..... Zeker bij een Day-One patch waarbij bepaalde functies toegevoegd worden durf ik niet mijn hand in het vuur te steken dat dit bij alle developers ook echt het geval is.Meekoh schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:23:
[...]
Het is Feit dat developers regelmatig hun devkits moeten updaten. Er komen vrij regelmatig driver/API/OS/Firmware updates uit die van invloed zijn op de games die zij aan het maken zijn.
Bijv.
http://www.theguardian.co...ox-one-gpu-speed-upgraded
Ik kan mij daarnaast ook nog een interview met een PS4 dev herinneren die ook sprak over regelmatige updates van de API en drivers.
Dit is niet nieuw en gebeurde ook al in de vorige generatie.
Dit.Bullet NL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:44:
[...]
Klopt, maar dan nog.... Wie zegt dat dit ook het geval is..... Zeker bij een Day-One patch waarbij bepaalde functies toegevoegd worden durf ik niet mijn hand in het vuur te steken dat dit bij alle developers ook echt het geval is.
In mijn optiek is en zal alles niet geheel volgens planning verlopen. Er is veel haast overal en de druk ligt hoog. En dan vooral de policies en software changes, die MS heeft moeten ondergaan, hebben wel zijn impact op de tijdsdruk.
Dit topic is gesloten.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
Gerucht plaatsen? Lees eerst dit.
Persoonlijke aanvallen en 'getroll' zijn ongewenst!