Dat ontken ik toch ook niet? Maar het feit dat de PS4 makkelijker is te programmeren kan een verklaring zijn voor verschillen tussen de beide versies. Een ontwikkelaar moet ook maar maximale energie in een platform willen steken. Dat de One versie niet (goed) gebruik maakt van het snellere esram geheugen zegt al iets.kimiferrari schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:04:
ze hebben ook nog niet het maximale uit de PS4 gehaald
Daarbij, en begrijp me niet verkeerd, ik vind BF4 een geweldig spel, ben ik sowieso van mening dat Dice wel heel heel heel vaak een patch moet uitbrengen. Zowel de PS4 als Xbox versie zitten vol met fouten, en dan heb ik het nog niet eens over de online servers met het battlelog verhaal.
Dice kiest duidelijk voor de makkelijke weg, ze brengen een spel uit wat niet compleet af is, ze gebruiken de mensen die het spel vanaf dag 1 hebben eigenlijk als veredelde beta tester.
Overigens, kreeg vandaag de verkoopcijfers van COD en BF4 ban de current gen consoles en PC versies.
Die zijn dramatisch, voor de current gen gaan zowel COD als BF4 in prijs omlaag!
Cogitationis poenam nemo patitur