Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, het zal z'n nut hebben op bepaalde momenten, maar met continue randvoorwaarden. In een race stukje opnemen voor later zou makkelijk zijn via stem (of share button), mits de game dan wel gewoon verder gaat. Snappen en navigeren hetzelfde, zolang het 'ding' op je hoofdscherm maar gewoon verder gaat (bij die kinect demo zag je continue Forza op pauze gaan).

Zet ik m'n PC erop, is het handig even te gillen 'Xbox watch TV' dan weer opzoek te gaan naar m'n afstandbediening (standaard kwijt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:11:
[...]

Ja klopt. Ik zeg ook niet dat dat goed is en ik zal het ook nooit gaan gebruiken, maar het verschil vond ik niet zo groot. Behalve dan dat de ps4 veel beperkter is.
Ik vind voice commands ook gewoon zo dom, of ze nu werken of niet. Gebruik wel lekker de controller.

Al die snap/multimedia features boeien me sowieso ook niet, heb altijd mijn laptop naast me staan, waarop browsen etc. gewoon veel fijner is. Misschien dat het leuk is voor de mensen die geen pc bij de tv hebben, maar anders? En tegenwoordig heb je anders toch ook je smartphone om dingen op te zoeken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:20:
[...]

Ik vind voice commands ook gewoon zo dom, of ze nu werken of niet. Gebruik wel lekker de controller.

Al die snap/multimedia features boeien me sowieso ook niet, heb altijd mijn laptop naast me staan, waarop browsen etc. gewoon veel fijner is. Misschien dat het leuk is voor de mensen die geen pc bij de tv hebben, maar anders? En tegenwoordig heb je anders toch ook je smartphone om dingen op te zoeken.
Dan moet je steeds wegkijken van je game. Nu kan je blijven spelen terwijl je het opzoekt. "Xbox snap internet explorer" "Xbox go to IGN Walkthroughs" "Xbox scroll" En zo heb je gevonden wat je wilt terwijl je zelf ook nog aan het proberen bent. :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:19:
Ach, het zal z'n nut hebben op bepaalde momenten, maar met continue randvoorwaarden. In een race stukje opnemen voor later zou makkelijk zijn via stem (of share button), mits de game dan wel gewoon verder gaat. Snappen en navigeren hetzelfde, zolang het 'ding' op je hoofdscherm maar gewoon verder gaat (bij die kinect demo zag je continue Forza op pauze gaan).

Zet ik m'n PC erop, is het handig even te gillen 'Xbox watch TV' dan weer opzoek te gaan naar m'n afstandbediening (standaard kwijt).
Als ik de afstandsbediening niet kan vinden dan doe ik het met me mobiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:19:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=719435
Dacht dat de coldboot veel sneller was. 1:08 minuut is toch wel lang.
Vanaf standby is het 18 seconde.
Maar cold boot is natuurlijk met stanby modus niet veel gebruikt meer. Maar ik ken een hoop mensen die alle stekkers eruit trekken(stekkerdoos schakelaar uit) dan is 1:08 wel erg lang elke keer denk ik.
Hier zit wel een 'maar' aan, de PS4 refereren ze naar de PS3 boot time (20 en 30sec), maar de PS3 boot naar OS mischien in 20 sec, maar komt nog eens rustig 20-30sec bij om signed in te raken en uberhaubt je complete friendlist te laten zien. De ready-to-play van PS3 lag veel hoger. Geen idee hoe de coldboot van XBO is naar 'full ready'.

Windows 8 gebruikt dit geintje trouwens ook, kale boot naar metro is bizar snel, maar full-ready desktop is aanzienlijk langer omdat hij pas daarna alle desktop programma's gaat laden (audio, video etc).
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:26:
Als ik de afstandsbediening niet kan vinden dan doe ik het met me mobiel :)
Dat kan, ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2013 13:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

Deze al gepost ?
Niet om meteen weer de game af te kraken, maar hoe meer ik ervan zie hoe minder ik onder de indruk ben van de game.
En for F*CK sake laat iemand die game spelen en reviewen door iemand die wel gewoon kan rijden...
Weet niet wat deze dude bezielt maar rechtdoor rijden lukt hem niet echt...

Edit lama, hij heeft schade, was net midden in de video gesprongen dus had dit niet gezien...
Maar alsnog de man/vrouw kan echt niet rijden.

Wel een leuke test :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=719409
Xbox One vs. PS4 - Camera and Headset Audio Comparison

Damn ps4 chat geluid is wel stukken minder,(mits deze video eerlijk gedaan is).
Komt misschien door de meegeleverde headset erg cheap is ?!?

[ Voor 75% gewijzigd door v8power67 op 20-11-2013 13:46 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Decennia schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:22:
[...]

Dan moet je steeds wegkijken van je game. Nu kan je blijven spelen terwijl je het opzoekt. "Xbox snap internet explorer" "Xbox go to IGN Walkthroughs" "Xbox scroll" En zo heb je gevonden wat je wilt terwijl je zelf ook nog aan het proberen bent. :)
Maar goed je kan dan wel daar je voice command en snap voor gebruiken maar dan? Hij zal vast niet snappen om naar chapter 23, vijfde zin te gaan. Dus dan zul je toch echt moeten pauzeren en zelf scrollen.

Dan kan je net zo goed siri/google now gebruiken.

Het is geinig, maar ik zie het mezelf niet gebruiken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:39:
[video]
Deze al gepost ?
Niet om meteen weer de game af te kraken, maar hoe meer ik ervan zie hoe minder ik onder de indruk ben van de game.
En for F*CK sake laat iemand die game spelen en reviewen door iemand die wel gewoon kan rijden...

Edit lama, hij heeft schade, was net midden in de video gesprongen dus had dit niet gezien...

Wel een leuke test :

[...]

[video]
Had ik al verwacht ja. Ach heb nog 10 betere liggen thuis. Je kan namelijk elke gebruiken die je wilt. itt tot xbox one.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:54:
[...]

Maar goed je kan dan wel daar je voice command en snap voor gebruiken maar dan? Hij zal vast niet snappen om naar chapter 23, vijfde zin te gaan. Dus dan zul je toch echt moeten pauzeren en zelf scrollen.

Dan kan je net zo goed siri/google now gebruiken.

Het is geinig, maar ik zie het mezelf niet gebruiken.
Zelf denk ik dat het een stuk beter is dat die snap functie erin zit. Je aandacht blijft bij de game die je speelt als je snel wat wilt opzoeken. Je kan je pot BF4 gewoon blijven spelen terwijl je snel zoekt naar de attachments die nog vrijkomen op welk level. Je moet misschien 1 a 2 keer switchen naar de snaptab om te scrollen of iets te klikken :)

Bij een telefoon of tablet gaat je aandacht van het scherm weg. Bij een online game is dit heel erg vervelend.

Het kijken van TV is ook wel handig vind ik. Je kan je pot BF4 blijven spelen en wachten tot bijvoorbeeld Family Guy begint. Is je pot afgelopen kan je meteen switchen.

Of je het gaat gebruiken is een ander verhaal, maar imo zitten er echt een aantal voordelen aan tegenover het gebruik van een smartphone/tablet/computer/tv ernaast :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:39:
[video]
Deze al gepost ?

Wel een leuke test :

[...]

[video]
Las op Neogaf van gebruikers dat ze dit helemaal niet herkennen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het tijdens streams vrij clear was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig hoe ze objectief over proberen te komen door de ps4 en X1 een half puntje verschil te geven. Maar als je de tekst leest dan is de X1 review 1 grote lofzang, en die van de ps4 vele malen kritischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
SinergyX schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:31:
[...]

Hier zit wel een 'maar' aan, de PS4 refereren ze naar de PS3 boot time (20 en 30sec), maar de PS3 boot naar OS mischien in 20 sec, maar komt nog eens rustig 20-30sec bij om signed in te raken en uberhaubt je complete friendlist te laten zien. De ready-to-play van PS3 lag veel hoger. Geen idee hoe de coldboot van XBO is naar 'full ready'.

Windows 8 gebruikt dit geintje trouwens ook, kale boot naar metro is bizar snel, maar full-ready desktop is aanzienlijk langer omdat hij pas daarna alle desktop programma's gaat laden (audio, video etc).

[...]

Dat kan, ik niet.
Ik snap je tekst niet hellemaal, haal je nou ps3 en ps4 door de war, of vergelijk je de ps4 wel met ps3 ?
Lees vooral dan ps4 boot naar os in ong 20-30sec(met ssd schijnt onder de 20 te kunnen).
En inloggen op de ps4 duurt ook niet al te lang neem ik aan.

Wel droog:
Xbox one, even boots in one minute :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:07:
Ik snap je tekst niet hellemaal, haal je nou ps3 en ps4 door de war, of vergelijk je de ps4 wel met ps3 ?
Lees vooral dan ps4 boot naar os in ong 20-30sec(met ssd schijnt onder de 20 te kunnen).
En inloggen op de ps4 duurt ook niet al te lang neem ik aan.
*knip*

De meeste reviews geven aan dat de boot van PS4 gelijk is aan die van de PS3, waar ik aangeef dat de PS3 wel een snelle coldboot mag hebben, maar het full-ready verre van dat is.

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 20-11-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
SinergyX schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:13:
[...]

*knip*

De meeste reviews geven aan dat de boot van PS4 gelijk is aan die van de PS3, waar ik aangeef dat de PS3 wel een snelle coldboot mag hebben, maar het full-ready verre van dat is.
*knip*
Durf te wedden dat als de ps4 4 minuten erover zou doen, dan zouden er ook grappen komen erover.
*knip*

[ Voor 25% gewijzigd door Uniciteit op 20-11-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees trouwens dat kinect inderdaad de beste manier is om te navigeren op de xbox.

Voorals omdat zonder kinect navigeren op de xbox one een "pain in the ass" is. (van wat ik gelezen heb in de reviews)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De bom gaat barsten :X
Met de release van beide consoles zou ik zeggen slotje op dit topic en lekker verder in de eigen topics.
Positief nieuws is hier toch niet te vinden :N

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

justifire schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:21:
Met de release van beide consoles zou ik zeggen slotje op dit topic en lekker verder in de eigen topics.
Beter 1 topic waar mensen kunnen discussieren en waar je makkelijk trolls etc kan uitpikken, dan 2 topics die vervuild raken. Niet?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:19:
Ik lees trouwens dat kinect inderdaad de beste manier is om te navigeren op de xbox.

Voorals omdat zonder kinect navigeren op de xbox one een "pain in the ass" is. (van wat ik gelezen heb in de reviews)
Of is navigeren met de Kinect zo fijn dat het daarna een pain in the ass lijkt... Ach ja. Dit topic was, is en blijft kansloos.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
justifire schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:21:
Moet nieuws altijd positief zijn dan ?
Want ik merk echt als iemand iets post wat negatief is voor een bepaalde groep dan breekt de pleuris uit..
Maar ik lees graag elk nieuws van beide consoles zodat ik weet waar ik aan toe ben.Zowel positief als negatief.

En dat mensen een grapje niet meer kunnen waarderen ligt eerder aan de mensen zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig, al die mensen die klagen over dit topic, maar toch steeds terug blijven komen, en posten ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:26:
Wel grappig, al die mensen die klagen over dit topic, maar toch steeds terug blijven komen, en posten ;)
Ik kom terug voor de nuttige posts... en het lijkt onmogelijk de crap te filteren of te weren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:23:
[...]

Of is navigeren met de Kinect zo fijn dat het daarna een pain in the ass lijkt... Ach ja. Dit topic was, is en blijft kansloos.
Van wat ik las in meerdere recensies is het dat het navigeren met het UI zelf omslachtig was. Niet vanwege kinect.
Overigens niets wat niet patchbaar is natuurlijk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Decennia schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:22:
[...]

Beter 1 topic waar mensen kunnen discussieren en waar je makkelijk trolls etc kan uitpikken, dan 2 topics die vervuild raken. Niet?
Vind ik niet.
Aangezien dit topic bestaat word hier dus ook nieuws gepost door een enkele gebruiker die wel serieus is.
Als dit topic opgeheven is kan ik gewoon 1 topic in de gaten houden voor nieuws over de desbetreffende console.
En hoef ik niet eerst door de dagelijkse discussie te scrollen over resolutie, stemherkenning, netwerkproblemen, UI, etc etc die er allemaal niet toe doen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:32:
[...]
En hoef ik niet eerst door de dagelijkse discussie te scrollen over resolutie, stemherkenning, netwerkproblemen, UI, etc etc die er allemaal niet toe doen.
Je begrijpt dat die onderwerpen dan gewoon in die topics worden besproken ? En jij kan die onderwerpen niet belangrijk vinden..., andere personen blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:28:
[...]

Van wat ik las in meerdere recensies is het dat het navigeren met het UI zelf omslachtig was. Niet vanwege kinect.
Overigens niets wat niet patchbaar is natuurlijk
Navigeren met knoppen ja. Zoals die pins pagina, stel je hebt 1000 pins, aangezien het 2 rijen zijn, dus 500 kolommen. Veel te veel om door te gaan. Vandaar dat als je naar pins gaat, je kinect gebruikt om de app op te roepen, dan moet je helemaal niet navigeren door alles. Daarom dat Kinect erbij moet zitten, maakt alles veel makkelijker.
Polygon:

The good news? Issues aside, it really works. In fact, the fastest way to navigate the Xbox One's user interface is via the incredibly robust suite of voice commands. The friction that limited voice commands on the Xbox 360 with Kinect is all but gone. Now you can order the system to go from one app to another from anywhere — whether it's to watch TV, start Netflix or boot up a game. There's little perceptible lag from finishing a command and the results on screen.

[ Voor 28% gewijzigd door X-Fighter op 20-11-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ik wou het niet zeggen....
Doet me denken aan een keer dat iemand vond dat in het algemene voetbaltopic alleen over ajax gesproken mocht worden, de rest boeide hem niet 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het enige topic waar je nog kritiek kan uitten over een console. Als je dat in de dedicated topics doet wordt je meteen weg gezet als fanboy en krijg je direct een defence squad op je dak. Maar zelfs hier, een topic om de 2 consoles te vergelijken nota bene, kan men slecht met kritiek om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:45:
Dit is het enige topic waar je nog kritiek kan uitten over een console. Als je dat in de dedicated topics doet wordt je meteen weg gezet als fanboy en krijg je direct een defence squad op je dak. Maar zelfs hier, een topic om de 2 consoles te vergelijken nota bene, kan men slecht met kritiek om gaan.
Klopt, was zo in het gt5 topic met release, en ook in fm4 topic met release, en nu in fm5 topic ook al gebeurt.

Even wat nieuws. Nieuwe fm5 beelden (is heel kort) en hoe het werkt als je ps4 op je xbone aangesloten staat.
http://www.pcgames.de/Pla...o-zeigt-Das-geht-1098325/
Ziet er smooth uit, en zo kan je 2 games tegelijk spelen wat wel kicken is :D
En dalijk met fm6 vs gt7 wordt het hellemaal leuk, beetje vergelijken ertussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:48:
[...]

Klopt, was zo in het gt5 topic met release, en ook in fm4 topic met release, en nu in fm5 topic ook al gebeurt.

Even wat nieuws. Nieuwe fm5 beelden (is heel kort) en hoe het werkt als je ps4 op je xbone aangesloten staat.
http://www.pcgames.de/Pla...o-zeigt-Das-geht-1098325/
Ziet er smooth uit, en zo kan je 2 games tegelijk spelen wat wel kicken is :D
En dalijk met fm6 vs gt7 wordt het hellemaal leuk, beetje vergelijken ertussen :)
Jammer dat snap niet half om half kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Anandtech doet ps4 vs xbox vs 360

http://www.anandtech.com/...-review-hardware-analysis

Ps4 ghost plaatje :
http://images.anandtech.com/doci/7528/ps4-ghosts.png

Xbone :
http://images.anandtech.com/doci/7528/xbone-ghosts.png

Openen in tabs en verschillen bekijken.

Aliasing test ps4 ghost vs xbone ghost.
Ik heb resolutie op origineel gezet voor beste kwaliteit.

Verder is er in die review een hoop te zien en te lezen :)
Maar dacht deel even snel wat.
Zo is er een nba 2k14 ps4 vs xbone, en zijn iedentiek, op wat aliasing voor xbone na.
En wat bf4 vergelijken.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 20-11-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
First Forza 5 reviews in:

IGN: 8.8
CVG: 7
Eurogamer.de: 10
Eurogamer.net: 7
Polygon: 9

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 20-11-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Een 10.... Okee had gehoopt dat niet meer te zien next gen, een 10 is onmogelijk.
Zeker voor een spel als forza die gewoon vergeleken met zijn voorganger echt content mist.
Maar okee zoals ik al voorspelde hoge cijfers zoals altijd...

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=719465

Polygon - 9/10
GamesRadar - 4 stars
Digital Spy - 4 stars
Eurogamer - 7/10
Joystiq - 4 stars
GameSpot - 9/10
IGN - 8.8/10
Destructoid - 9/10
Rev3/Sessler - 5/5

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 20-11-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:05:
[...]

Een 10.... Okee had gehoopt dat niet meer te zien next gen, een 10 is onmogelijk.
Zeker voor een spel als forza die gewoon vergeleken met zijn voorganger echt content mist.
Ik ben niet zo in de race games, kan je me zeggen wat voor content hij mist? Want was van plan hem te kopen, en reviews af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
X-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:06:
[...]

Ik ben niet zo in de race games, kan je me zeggen wat voor content hij mist? Want was van plan hem te kopen, en reviews af te wachten.
Kijk even in forza 5 topic. Is best veel gepost :) Als ik hier weer ga posten worden er dalijk mensen gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was te verwachten gezien de eerdere forza's. Pers is redelijk consistent op dat gebied. Kijk naar fifa elk jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Naja zoveel 10en, voor een spel met 1/3 van de autos van zijn voorganger. Hoop herbruikte auto's en banen uit fm4.. En een dlc beleid waar je misselijk van hoort te worden. Tuurlijk een 10...
Nog steeds geen dag/nacht, en weersveranderingen. Tuning is nagenoeg zelfde als fm4, net als custimalisation... Dus wat is er nou echt nieuw ??
Puur en alleen om de graphics krijgt hij zulke cijfers.
En met 10en betekent dat het nu al perfect is, dus geen ruimte voor verbetering meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:57
v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:20:
Naja zoveel 10en, voor een spel met 1/3 van de autos van zijn voorganger. Hoop herbruikte auto's en banen uit fm4.. En een dlc beleid waar je misselijk van hoort te worden. Tuurlijk een 10...
Nog steeds geen dag/nacht, en weersveranderingen. Tuning is nagenoeg zelfde als fm4, net als custimalisation... Dus wat is er nou echt nieuw ??
Puur en alleen om de graphics krijgt hij zulke cijfers.
En met 10en betekent dat het nu al perfect is, dus geen ruimte voor verbetering meer.
Het erge daarvan is dat GT6 straks dus heerlijk kritische reviews met een 7 zal krijgen. Terwijl het in z'n totaliteit, als game op zeven jaar oude console, meer te bieden heeft als de game op een console uit 2013 8)7

Physics, auto's, customization, afstellen, tracks, dag/nacht effecten etc. zijn allemaal gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Trishul schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:44:
[...]

Het erge daarvan is dat GT6 straks dus heerlijk kritische reviews met een 7 zal krijgen. Terwijl het in z'n totaliteit, als game op zeven jaar oude console, meer te bieden heeft als de game op een console uit 2013 8)7

Physics, auto's, customization, afstellen, tracks, dag/nacht effecten etc. zijn allemaal gewoon beter.
Klopt, maar zo gaat het al jaren, gt wordt gebashed, en forza kan niets fout doen.
En nogmaals gt is ook verre van perfect maar als fm5 al zulke cijfers krijgt moet gt6 wel minstens hetzelfde halen. Maar ja graphics he, dat is blijkbaar echt het enigste wat telt.

Maar ben dan benieuwd wat ryse haalt want ik dacht ryse haalt hoger dan forza(had echt gedacht forza op max een 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:50:
[...]

Klopt, maar zo gaat het al jaren, gt wordt gebashed, en forza kan niets fout doen.
En nogmaals gt is ook verre van perfect maar als fm5 al zulke cijfers krijgt moet gt6 wel minstens hetzelfde halen. Maar ja graphics he, dat is blijkbaar echt het enigste wat telt.

Maar ben dan benieuwd wat ryse haalt want ik dacht ryse haalt hoger dan forza(had echt gedacht forza op max een 7).
Ach het zijn maar reviews! als je er zelf maar van kan genieten toch? bepaalde games sites neem ik niet eens meer serieus sinds een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Origins schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:54:
[...]

Ach het zijn maar reviews! als je er zelf maar van kan genieten toch? bepaalde games sites neem ik niet eens meer serieus sinds een paar maanden.
Ik ga heel deze game niet eens halen, had ik al vastgesteld toen ik las over de inhoud van het spel.
Ik wil wel betalen voor games, maar betalen voor een game die minder is dan zijn voorganger vind ik te ver gaan. Wordt gevalletje xbox one haal ik als er wat betere exclusives komen want er is er nu geen 1 meer die met boeit. En forza haal ik dan wel uit budgetbak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook nog met micro-transactions :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:58:
[...]

Ik ga heel deze game niet eens halen, had ik al vastgesteld toen ik las over de inhoud van het spel.
Ik wil wel betalen voor games, maar betalen voor een game die minder is dan zijn voorganger vind ik te ver gaan. Wordt gevalletje xbox one haal ik als er wat betere exclusives komen want er is er nu geen 1 meer die met boeit. En forza haal ik dan wel uit budgetbak ofzo.
Same here, voor mij is er tot nu toe 1 game aangekondigd die me interessant leek en dat is Quantum Break de rest spreekt mij niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:05:
[...]

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=719465

Polygon - 9/10
GamesRadar - 4 stars
Digital Spy - 4 stars
Eurogamer - 7/10
Joystiq - 4 stars
GameSpot - 9/10
IGN - 8.8/10
Destructoid - 9/10
Rev3/Sessler - 5/5
Meeste reviewers weten ook niet hoe ze een racingSIM moeten beoordelen

neem dit van Polygon:
Unlike other racers, Forza wants you to get things right without wasting your time — and ideally without hating the the inventor of the combustion engine any time you blow a decent lead with one miscalculation. It's a welcoming thing to be able to try a turn over and over to finally get it right without the need to restart a race. This is what Forza 5 is about.
De reviewer trouwens:
I don't care much about cars. I don't drive. I don't lust after the latest Italian supercar or keep tabs on BMW's latest model.
Het interesseert hem nog genees |:( Laat dan lekker iemand anders die game reviewen.

Leuk voor een arcadegame maar niet voor een racingsim 8)7 Maar simgameplay elementen waar echte simracers al jaren naar vragen worden gewoon genegeerd door Turn 10(Time of Day,Weather...) en waarom zouden ze ook als de media ze toch standaard 9's 10en geeft......(beetje zelfde verhaal als CoD). Dit is natuurlijk wel een launchgame (wat ook aan de content te zien is) maar heb niet veel vertrouwen dat Forza 6 veel anders gaat doen.

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 20-11-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
http://www.eurogamer.net/...-the-cod-ghosts-ps4-patch
DigitalFoundry: PS4 CoD: Ghosts framerate drops veroorzaakt door framerate hoger dan 60 fps

Het komt er in principe op neer dat de framerate regelmatig boven de 60 fps uitkomt en dat daardoor zo nu en dan een frame wordt geskipt. In principe merk je dus het skippen van een frame, in plaats van een drop in de framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:27:
http://www.eurogamer.net/...-the-cod-ghosts-ps4-patch
DigitalFoundry: PS4 CoD: Ghosts framerate drops veroorzaakt door framerate hoger dan 60 fps

Het komt er in principe op neer dat de framerate regelmatig boven de 60 fps uitkomt en dat daardoor zo nu en dan een frame wordt geskipt. In principe merk je dus het skippen van een frame, in plaats van een drop in de framerate.
Haha anticlimax :+ _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ach ja, als het een slecht punt had gekregen was het: "Zie je nou wel, XBO fail, etc etc". Nu het redelijke goede cijfers krijgt slaan die cijfers natuurlijk nergens op.

Gemiddeld is het een 82 op Metacritic momenteel en dat lijkt mij een redelijk acceptabel cijfer. Het is niet perfect, bij lange na niet, en ja het mist een hoop content, maar het is er wel bij de launch. Ze hadden ook een jaar kunnen wachten en dan was er geen Forza geweest.

Je kunt niet verwachten dat men een compleet nieuwe game op een nieuw platform neerzet die meer content biedt ten opzichte van een game uit de eindperiode van een console generatie. Er gaat dan gewoon veel werk zitten in engine, optimalisatie etc.

Vandaar dat men met GT6 op safe speelt, en we over een jaar of 4 misschien GT7 krijgen, gezien de bijna eindeloze keren dat GT5 werd uitgesteld. GT6 is ook een evolutie van vijf, waarbij ze niet eens een nieuwe engine hoefden te ontwikkelen en waarschijnlijk krijgen we daar ook weer de gortdroge presenatie, onduidelijke interface en bar slechte AI. Maar goed, dat mag je natuurlijk niet bekritiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
De exclusive launch games voor de Xone scoren gewoon goed. Het gaat alleen maar beter worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/814816/f271d5878cc3c8452c0f742bf09a86fc

Het moet toch niet gekker worden. Goede reviews voor games worden afgezeken dat ze te positief zijn. Slechte reviews voor games worden afgezeken dat ze te negatief zijn. Kan het niet zo zijn dat er gewoon een verschil is tussen die games. Je ziet hier toch niemand Lococycle verdedigen?

Maarjah, om even trollend af te sluiten gezien het topic echt nergens meer over gaat. Het is natuurlijk wel jammer dat de pure games console gewoon op dit moment de mindere games heeft....

----

Even een edit omdat ik het verspilde ruimte vind om nog een nieuwe post aan te maken. Veel plezier iedereen met zijn of haar keuze, maar vind het niveau van GoT echt te laag voor woorden. En de laatste zin van mij hierboven is ongeveer het niveau van de algehele discussie hier van een aantal maanden. Dus als je dit een zinloze opmerking vond, dan zegt dat ook voldoende over de discussies in heel dit topic sinds de E3...

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-11-2013 16:52 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:45:
[afbeelding]

Het moet toch niet gekker worden. Goede reviews voor games worden afgezeken dat ze te positief zijn. Slechte reviews voor games worden afgezeken dat ze te negatief zijn. Kan het niet zo zijn dat er gewoon een verschil is tussen die games. Je ziet hier toch niemand Lococycle verdedigen?

Maarjah, om even trollend af te sluiten gezien het topic echt nergens meer over gaat. Het is natuurlijk wel jammer dat de pure games console gewoon op dit moment de mindere games heeft....
Oh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Phusebox schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:30:
Ach ja, als het een slecht punt had gekregen was het: "Zie je nou wel, XBO fail, etc etc". Nu het redelijke goede cijfers krijgt slaan die cijfers natuurlijk nergens op.

Gemiddeld is het een 82 op Metacritic momenteel en dat lijkt mij een redelijk acceptabel cijfer. Het is niet perfect, bij lange na niet, en ja het mist een hoop content, maar het is er wel bij de launch. Ze hadden ook een jaar kunnen wachten en dan was er geen Forza geweest.

Je kunt niet verwachten dat men een compleet nieuwe game op een nieuw platform neerzet die meer content biedt ten opzichte van een game uit de eindperiode van een console generatie. Er gaat dan gewoon veel werk zitten in engine, optimalisatie etc.

Vandaar dat men met GT6 op safe speelt, en we over een jaar of 4 misschien GT7 krijgen, gezien de bijna eindeloze keren dat GT5 werd uitgesteld. GT6 is ook een evolutie van vijf, waarbij ze niet eens een nieuwe engine hoefden te ontwikkelen en waarschijnlijk krijgen we daar ook weer de gortdroge presenatie, onduidelijke interface en bar slechte AI. Maar goed, dat mag je natuurlijk niet bekritiseren.
Die score is er alleen omdat er een aantal reviewers wel down to earth waren en geen 9's en 10en gegeven hebben.
En ik vind ook dat ze eerder hadden kunnen uitstellen en dan alle dlc die gepland staat icm expansion packs die gepland staan gewoon in het spel te stoppen.

Wat je zegt over gt6/7 klopt niet.
Ze willen altijd 2 games per console(gt5 en gt6).
Gt7 is over ong 2 jaar wel klaar hoor, mede omdat de ps4 hemels is voor developers(als je PD moet geloven).
Gt6 bied in zijn eentje al meer nieuwe features dan fm3-5 bij mekaar...
Ja het zal zijn flaws hebben, maar die heeft fm5 ook en dat is blijkbaar voor jullie weer geen probleem...
Gt5 is btw ook nooit uitgesteld, je kan iets niet uitstellen als het geen release datum heeft. Alleen die van oktober naar november 2010 was uitstel ivm patch voor ps3.

En het is absoluut niet zo dat je gt5 niet mag bekritiseren, maar veel van je punten komen aan op smaak(weet je wel zoals je ook van mij vond in fm5 topic ;) ).

En tuurlijk het is lastig een launch game te maken, zeker als je naar fm4 zijn content tov fm 5 kijkt.
Maar waarom dan niet alle geplande dlc gewoon in het spel stoppen dmv patches ??
Ze zijn 3 jaar bezig geweest met fm5, en nog is dit alles wat ze lukt. Vind ik wel heel matig.

En gt6 is niet alleen evolutie, de physics engine is vernieuwd, en ook de graphics engine(tesselation anyone) is vernieuwd (belichting). Dus exact zelfde als fm5 gedaan heeft.
En dan nog bied gt6 meer dan fm5 op een nieuwe console dus ja...

Maar ja forza zal altijd eeuwig geroemd worden desondanks het gewoon een heel middelmatig spel is.
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:45:
[afbeelding]

Het is meer dat een game die gewoon zwaar generfd is in content en features zulke cijfers krijgt, dat kan gewoon niet, graphics is only part of the game.

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 20-11-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie analyse ook van het stroomverbruik van Anandtech:

http://www.anandtech.com/...eview-hardware-analysis/5

Het is bij beide consoles behoorlijk slecht geoptimaliseerd:
When I first saw the PS4’s idle numbers I was shocked. 80 watts is what our IVB-E GPU testbed idles at, and that’s with a massive 6-core CPU and a Titan GPU. Similarly, my Haswell + Titan CPU testbed has a lower idle power than that. The Xbox One’s numbers are a little better at 69W, but still 50 - 80% higher than I was otherwise expecting.

Standby power is also surprisingly high for the Xbox One. Granted in this mode you can turn on the entire console by saying Xbox On, but always-on voice recognition is also something Motorola deployed on the Moto X and did so in a far lower power budget.

The only good news on the power front is really what happens when the console is completely off. I’m happy to report that I measured between 0.22 and 0.45W of draw while off, far less than previous Xbox 360s.
En verrassend genoeg is de browser van de PS4 sneller :o

Over het snelheidsverschil en Imagequality:
Image Quality - Xbox One vs. PlayStation 4
This is the big one. We’ve already established that the PS4 has more GPU performance under the hood, but how does that delta manifest in games? My guess is we’re going to see two different situations. The first being what we have here today. For the most part I haven’t noticed huge differences in frame rate between Xbox One and PS4 versions of the same game, but I have noticed appreciable differences in resolution/AA. This could very well be the One’s ROP limitations coming into play. Quality per pixel seems roughly equivalent across consoles, the PS4 just has an easier time delivering more of those pixels.

The second situation could be one where an eager developer puts the PS4’s hardware to use and creates a game that doesn’t scale (exclusively) in resolution, but also in other aspects of image quality as well. My guess is the types of titles to fall into this second category will end up being PS4 exclusives (e.g. Uncharted 4) rather than something that’s cross-platform. There’s little motivation for a cross-platform developer to spend a substantial amount of time in optimizing for one console
Uit die laatste zin komt ook vandaan dat 3rd party dev's zeggen dat ze even snel zijn ;)

[ Voor 39% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 20-11-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Het zou fijn zijn als forza door 2 reviewers gereviewed wordt. 1 casual, en 1 sim racer.

Dan kan je zelf beoordelen in welke categorie je zelf valt, en wat dus belangrijk voor jou is.

De polygon review gaat helaas totaal niet in op de kritiek van simracers, maar ook niet bijvoorbeeld op de dlc practice van microsoft.

Een 10/10 van eurogamer.de slaat natuurlijk ook nergens op (wel opmerkelijk dat eurogamer.net maar een 7 geeft).

Zo zie je maar weer ieder zijn smaak.

Mij lijkt het in ieder geval een prima game, maar niks wereldschokkends. Een 8 lijkt me dus prima op zijn plaats.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
arnoutzw schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:20:
[...]

Meeste reviewers weten ook niet hoe ze een racingSIM moeten beoordelen

neem dit van Polygon:

[...]

De reviewer trouwens:

[...]

Het interesseert hem nog genees |:( Laat dan lekker iemand anders die game reviewen.

Leuk voor een arcadegame maar niet voor een racingsim 8)7 Maar simgameplay elementen waar echte simracers al jaren naar vragen worden gewoon genegeerd door Turn 10(Time of Day,Weather...) en waarom zouden ze ook als de media ze toch standaard 9's 10en geeft......(beetje zelfde verhaal als CoD). Dit is natuurlijk wel een launchgame (wat ook aan de content te zien is) maar heb niet veel vertrouwen dat Forza 6 veel anders gaat doen.
ach Polygon heeft een zak geld van MS gekregen ze hebben de fameuze eer het laagste cijfer voor Killzone Shadows Fall te hebben gegeven. die neem ik echt totaal niet serieus. neemt niet weg dat de cijfers voor de first party games van de Xbox one behoorlijk goed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Je moet ook even kijken wie bij Polygon de game reviewed heeft, en dan zijn naam googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:03:
[...]

Wel grappig hoe ze objectief over proberen te komen door de ps4 en X1 een half puntje verschil te geven. Maar als je de tekst leest dan is de X1 review 1 grote lofzang, en die van de ps4 vele malen kritischer.
Polygon is gewoon anti-Sony, is al lang bekend. Ik weet nog wel hoe Polygon The Last of Us een 7.5 gaf (de metacritic rating is 9.5). Objectiviteit kan je ook niet verwachten van een website die een injectie van $750k heeft gekregen van Microsoft.

[ Voor 10% gewijzigd door ryderb op 20-11-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
ryderb schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:59:
[...]

Polygon is gewoon anti-Sony, is al lang bekend. Ik weet nog wel hoe Polygon The Last of Us een 7.5 gaf (de metacritic rating is 9.5). Objectiviteit kan je ook niet verwachten van een website die een injectie van $750k heeft gekregen van Microsoft.
Altijd de laatsten en hoogsten wegstrepen en kijken wat je dan overhoudt. Denk dat je op die manier het meest realistische beeld krijgt bij hoe de games echt zijn. En daarnaast gewoon ook de review lezen/kijken. Wat heeft men te vertellen. Dan vorm ik persoonlijk vaak ook vrij snel een beeld van hoe er is gekeken naar een game :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
ryderb schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:59:
[...]

Rain kreeg 8.5... Ook maar niet serieus nemen dan? Of nemen we enkel de reviewers serieus zolang het leuk uitkomt voor ons? Die zever over Polygon die geld kreeg is al onderuit gehaald door de vergelijking met The Verge door te trekken. Want dat geld was voor beide.

Achja het is gewoon duidelijk dat mensen enkel willen lezen wat ze willen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:15
@X-Fighter.

Waarom mogen wij niet zeggen dat we Polygon niet serieus nemen, maar mag jij wel zeggen dat je The Verge niet serieus neemt? dit zei jij:

Naar The Verge kijk ik niet als ik een goede review over Microsoft producten wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit de hardware analyse van Anandtech:
In order to accommodate the eSRAM on die Microsoft not only had to move to a 12 CU GPU configuration, but it’s also only down to 16 ROPs (half of that of the PS4). The ROPs (render outputs/raster operations pipes) are responsible for final pixel output, and at the resolutions these consoles are targeting having 16 ROPs definitely puts the Xbox One as the odd man out in comparison to PC GPUs. Typically AMD’s GPU targeting 1080p come with 32 ROPs, which is where the PS4 is, but the Xbox One ships with half that.
Je kan er dus donder op zeggen dat 720P vs 1080P verschil tussen XO en PS4 blijft bestaan in de toekomst en niet weggaat met ervaring met ESRAM of betere drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
digital foundy

Dat geluid is wel machtig !! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:24:
digital foundy
[video]
Klinkt zeker goed ook eindelijk iemand die beetje kan sturen :9 De polygon videoreview ziet er niet uit.... en dan gaat ie ook zeggen dat de rest als assholes rijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v673/iceatcs/Games/Gifs/GHOSTXBvsPS_3_zpsb3735c93.gif
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v673/iceatcs/Games/Gifs/GHOSTXBvsPS_2_zpsbb7dad00.gif
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v673/iceatcs/Games/Gifs/GHOSTXBvsPS_1_zpsed0e721c.gif
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v673/iceatcs/Games/Gifs/GHOSTXBvsPS_4_zps2b57e2b0.gif

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/doci/7528/ps4-nba2k14crop.png
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/doci/7528/xbone-nba2k14crop.png

need i say more

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:08:
[...]

Rain kreeg 8.5... Ook maar niet serieus nemen dan? Of nemen we enkel de reviewers serieus zolang het leuk uitkomt voor ons? Die zever over Polygon die geld kreeg is al onderuit gehaald door de vergelijking met The Verge door te trekken. Want dat geld was voor beide.

Achja het is gewoon duidelijk dat mensen enkel willen lezen wat ze willen lezen.
Polygon geeft inderdaad af en toe hoge cijfer weg voor Ps3 games, maar heel toevallig zijn dat altijd de indies. De blockbusters krijgen over het algemeen een opmerkelijk lage score (zie TLOU, en KZ3). Ook het aftrekken van een half punt bij de ps4 versie van COD ivm framerate dips is opmerkelijk. Ik ben benieuwd of ze dat in de toekomst ook doen als het in het voordeel van de ps4 uit pakt.

Ik had trouwens begrepen dat die zak met geld was bedoeld voor de documentaire over het tot stand komen van de Polygon site (terwijl de site nog niet eens bestond). Mag je je op z'n minst afvragen waarom MS zoveel geld daarin investeert Dat doen ze alleen als ze denken er voordeel aan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
kimiferrari schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:13:
@X-Fighter.

Waarom mogen wij niet zeggen dat we Polygon niet serieus nemen, maar mag jij wel zeggen dat je The Verge niet serieus neemt? dit zei jij:

Naar The Verge kijk ik niet als ik een goede review over Microsoft producten wil.
De reden waarom bij jullie is beetje belachelijk, doen alsof Microsoft ze omgekocht heeft... Dan ook zeggen dat ze PS3 slecht reviewen, maar Rain is een voorbeeld wanneer dat wel weer goed is. Buiten Windows 8, dat een 8.8 kreeg zal je nooit bij The verge producten met 8.5 of hoger vinden, elk Apple product daarentegen heeft dat wel. Als jij hetzelfde over Polygon kan zeggen heb je een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
X-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:53:
[...]

De reden waarom bij jullie is beetje belachelijk, doen alsof Microsoft ze omgekocht heeft... Dan ook zeggen dat ze PS3 slecht reviewen, maar Rain is een voorbeeld wanneer dat wel weer goed is. Buiten Windows 8, dat een 8.8 kreeg zal je nooit bij The verge producten met 8.5 of hoger vinden, elk Apple product daarentegen heeft dat wel. Als jij hetzelfde over Polygon kan zeggen heb je een punt.
Je doet nu eigenlijk precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:15
Apple heeft The Verge volgens mij geen geld geven. Dus je denkt dat MS die 700K gewoon gratis gegeven hebben, omdat ze aardig zijn.

Ik vind je een beetje hypocriet

[ Voor 12% gewijzigd door kimiferrari op 20-11-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mensen zich druk kunnen maken om reviews...
Kan me nog herinneren dat GT5 uit kwam en dat het cijfer niet hoog genoeg was wat tweakers er voor gaf. De wereld was te klein. Alsof een hoog of laag cijfer wat uitmaakt voor jouw speelplezier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie maakt zich hier druk dan ? We geven gewoon aan waarom we die site minder serieus nemen (gebaseerd op argumenten). Is toch niet verplicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Nouja ik deed laatst een keer moeilijk over hoe duur spellen waren (alweer 10 euro duurder) linkje: http://i44.tinypic.com/4ua2jr.jpg

Zegt genoeg denk ik :X blij dat ik nu leef. dan leg ik liever 60+ euro neer dan 130-140 euro omgerekend voor die games van toen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vooruit, niemand maakt zich druk maar dan snap ik niet waarom het onderwerp uberhaupt behandeld wordt en een gift van MS er ook bijgehaald wordt. Dan is het blijkbaar toch wel belangrijk wie je wel en niet moet vertrouwen. Alsof een cijfer iets zegt over een game.
Kijk naar Tearaway voor de Vita. De een geeft het vandaag een 7,5 en de ander een 9. Zegt dus helemaal niets. Bij IGN is er ook een reviewer die structureel laag beoordeeld terwijl anderen daar weer wel een normaal cijfer geven.

Overigens geeft Polygon ook zonder probleem lage(re) cijfers voor X1 games, zal wel loslopen met betere beoordelingen vanwege die zak geld van MS.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Bovendien betekent een cijfer bij ieder medium weer iets anders. Bij de meeste websites is een 6 al zowat een onvoldoende, terwijl bladen als Edge en GamesTM een 5 geven voor een game die gewoon ok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Reviews moet je gewoon niet naar kijken kijk naar de gameplay. Spreekt dit je aan, lijkt de story je uitdagend enzovoort. Reviews zijn zo niet eerlijk. Gaat genoeg geld voor onder de tafel.. En gamers die beoordelen netzo niet te vertrouwen ...

Gamers geven een 1 door een bug of whatever wat slechts tijdelijk kan zijn, al is het spel nog zo goed.. En echte reviewers leuk een mmo laten testen door iemand die fan is van shooters. Hoe vaak dat wel niet voor gekomen is. Je lacht je stuk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
http://www.gamer.nl/comme...e-van-call-of-duty-ghosts
Toen we executive producer Mark Rubin naar het verschil vroegen, kwam een niet onverwachte reactie naar boven. Hij zuchtte. “That’s a question for Microsoft. You know…we uhm…high-res just didn’t work on One.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digital foundy
[video]
Niet echt onder de indruk. Op neogaf werd al genoemd dat de game er mooier uitzag bij de onthulling van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:56

BM

Moderator Spielerij
Vandaar dat het Ryse en Forza Motorsport ook niet lukt. Oh, wacht...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

BM schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:38:
[...]

Vandaar dat het Ryse en Forza Motorsport ook niet lukt. Oh, wacht...
Vooralsnog alleen Forza.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e Ryse review:

http://www.3news.co.nz/Ry...Default.aspx#.Uozvg41SWjz

4/5
Ze zijn erg positief over de gameplay ! Ik ben benieuwd hoe hij door de rest ontvangen wordt.
Ryse: Son of Rome may be rough around the edges, but I enjoyed the heck out of it. Taking the mighty power of the Xbox One console and focusing it all into one man's blood-drenched quest with his trusty sword and shield is commendable, and I hope dearly to see a more polished, improved sequel.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
digital foundy
[video]
Buiten de graphics om (ziet prima uit) vind ik dat de gameplay er wel goed uit ziet.. Ik vond van Gran Turismo 1 en 3 erg leuk dat je ook echt moeite moest doen om de auto niet te laten spinnen, dat zie ik hier ook een beetje terug.. Dat is iets waar ik bij drive club nog niet erg van overtuigd ben..

Ik vind het wel leuk om het idee te hebben dat het voor beginners ook echt iets voor stelt om de auto op de baan te houden.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Trouwens wel jammer van de downgrade van forza (maar goed is wel 60fps)
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/17sxek.png
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/1_1j3amu.png

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:56

BM

Moderator Spielerij
aicaramba schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:41:
[...]

Buiten de graphics om (ziet prima uit) vind ik dat de gameplay er wel goed uit ziet.. Ik vond van Gran Turismo 1 en 3 erg leuk dat je ook echt moeite moest doen om de auto niet te laten spinnen, dat zie ik hier ook een beetje terug.. Dat is iets waar ik bij drive club nog niet erg van overtuigd ben..

Ik vind het wel leuk om het idee te hebben dat het voor beginners ook echt iets voor stelt om de auto op de baan te houden.
Wat ik van Forza zo leuk vind is dat het voor mij de ideale mix is tussen sim (zie mijn signature om mijn racevoorkeur te zien ;)), en toegankelijkheid. Forza is prima te spelen met een controller, maar ook net ff uitdagender dan de gemiddelde arcade game. Daarbij vind ik de aankleding ook prima. GT vind ik persoonlijk altijd wat kil aandoen, al is dat misschien ff wennen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje lastig vergelijken aangezien de contrast ratio verschilt op die screenshots. Belangrijk is iig dat ze een strakke 60fps hebben gehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nvm.. Geen zin meer in.

[ Voor 93% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-11-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
Downgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:12:
[...]

Echt serieus, wtf wil je met deze plaatjes bereiken? Leuk dat ze 1680 pixels zijn... maar daar is ook alles mee gezegd?
Wat denk je.... het begint met een T en eindigt met een l...... Tis toch duidelijk dat deze screens door een Photoshop achtige zijn geweest? De resolutie alleen al....

Lol, je kan toch niet serieus zijn om dergelijke screens te plaatsen, totaal belachelijk.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
ja hij suggereert dat er concessies zijn gedaan om de game op 1080P/60fps te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus BF4 op de PS4 is low res?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Donnie Darko schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:19:
[...]

ja hij suggereert dat er concessies zijn gedaan om de game op 1080P/60fps te kunnen draaien.
kijk nou even naar de resolutie van de plaatjes, hoe moet dat uit een Xbox One worden getrokken? Iemand is gewoon overactief geweest in een fotobewerkingsprogramma.

Durf de suggestie wel aan, de bron van de pics, het forum van Neogaf???? :Y) :Y) oOo

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 20-11-2013 19:22 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:20:
[...]

kijk nou even naar de resolutie van de plaatjes, hoe moet dat uit een Xbox One worden getrokken? Iemand is gewoon overactief geweest in een fotobewerkingsprogramma.
huh?Hoezo het is gewoon een screenshot van youtube?

Voor HQ materiaal(Digital Foundry):

http://openpandora.info/d...rza%201080p60.mp4.torrent Gameplay beelden

http://openpandora.info/d...lay%201080p30.mp4.torrent Replay beelden

[ Voor 23% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 20-11-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Bullet NL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:20:
[...]

ik weet niet waarom je mij aanhaalt in deze , ik zeg alleen dat hij (de poster van de plaatjes) suggereert dat er concessies zijn gedaan.
nee op de Xbox One is het HD-Ready op de PS4 HD-Ready+ :P

[ Voor 21% gewijzigd door Donnie Darko op 20-11-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25163563/Forza%201080p60.mp4_snapshot_01.25_%5B2013.11.20_19.29.04%5D.jpg

Die screen haal ik net uit directfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
arnoutzw schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:29:
[afbeelding]

Die screen haal ik net uit directfeed
Ouch. Die aliasing doet pijn aan mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ryderb schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:07:
[...]

Ouch. Die aliasing doet pijn aan mijn ogen.
Het ziet er maar net iets beter uit dan Forza 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Xbox One showcase van GamesRadar: http://www.twitch.tv/gamesradar

Die FM5 beelden wordt je inderdaad niet echt vrolijk van

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:25:
Xbox One showcase van GamesRadar: http://www.twitch.tv/gamesradar

Die FM5 beelden wordt je inderdaad niet echt vrolijk van
Maar dat is nog van een Stream. dan kan je nog zeggen: Ohh de stream is het. Niet de game. Alleen is er ook een direct feed high bitrate in te zien valt en dat is ook al niet best.

CBOAT had gelijk. Die voorspelde dit namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat valt me toch tegen van Forza 5, de beelden op E3 waren echt geweldig, dat beeld van Praag (toch?) staat me nog steeds bij. Dit is inderdaad niet veel beter dan Forza 4. Het zijn trouwens niet alleen de pure graphics, maar de omgevingen die ik in verschillende omgevingen heb gezien waren ook nog steeds niet levendig. Ik heb niet het idee dat dit een next gen racer is, terwijl ik dat bij de E3 wel had.

Als je het trouwens vergelijkt met de nieuwe Need For Speed, dan vind ik NFS wel wat indrukwekkender. De paar beelden van Driveclub die ik heb gezien zijn ook heel indrukwekkend, al moeten we nog zien hoe die speelt bij release uiteraard.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Waar hebben jullie het over? Forza 5 word toch hartstikke goed beoordeeld? Valt het werkelijk visueel zo tegen? Reviewers zijn lovend

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe beelden Driveclub:

https://www.facebook.com/...ial/posts/546192578798440

Uitstel doet de game goed volgens mij :) Al is het uit de video weer duidelijk dat de handling flink arcade wordt. Hopelijk speelt het een beetje zoals GRID 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even en driveclub wordt beter dan GT6 :P Handling zeker niet, maar die graphics zijn behoorlijk netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De reviews geven aan dat het er prima uitziet.

Beoordeel het spel gewoon als je hem op je X1 op je eigen tv speelt in plaats van youtube en andere feeds en gifjes en jpgjes...

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-11-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

swopdark schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:55:
Waar hebben jullie het over? Forza 5 word toch hartstikke goed beoordeeld? Valt het werkelijk visueel zo tegen? Reviewers zijn lovend
Ik mis het punt hier ook. Wat is het probleem van Forza 5? Ziet er goed uit, zal ook vanouds goed wegspelen. :?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.

Gerucht plaatsen? Lees eerst dit.

Persoonlijke aanvallen en 'getroll' zijn ongewenst!