Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k-city schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:37:
Het gaat notabene om een timed exclusief van een beta(!). of hebik het nu mis?
Jap. Maarja, ik ben nu ook al jaloers dat de ps4 heir nog niet is, terwijl het nog maar twee weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Halo wordt toch niet meer ontwikkeld door Bungie, maar door 343 Industries? En gelet op hoe Halo Reach en Halo 4 zijn ontvangen is dat geen achteruitgang. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:38:
[...]

Jap. Maarja, ik ben nu ook al jaloers dat de ps4 heir nog niet is, terwijl het nog maar twee weken is.
Ach ja, je zult altijd wel met een beetje jaloezie kijken naar bepaalde exclusives als je die console niet kunt halen. Veruit de meest interessante titel voor mij die binnenkort uitkomt is notabene een op de Wii U. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:40:
Halo wordt toch niet meer ontwikkeld door Bungie, maar door 343 Industries? En gelet op hoe Halo Reach en Halo 4 zijn ontvangen is dat geen achteruitgang. :)
Niet bij de pers, maar bij de fans is halo4 toch echt wel als minder beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:40:
Je hebt gelijk 343 Industries...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 20:51
Bullet NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:37:
[...]

Die kans zit er wel in natuurlijk.... Bungie ziet ook wel dat MS niet beroerd is om over de brug te komen met extra dollars voor bepaalde uitgevers/titels

Dat Bungie's Destiny niet exclusief zegt natuurlijk niet over de Halo serie
Volgens mij had dat meer te maken omdat Bungie eigenlijk niet exclusief zich wil binden aan 1 platform. De originele Halo zou volgens mij ook een PC/OSX game moeten worden, en van Halo 1 & 2 zijn ook PC versies uitgebracht. Andere developers die zich ook niet exclusief willen houden tot 1 platform zijn Rockstar, Insomniac etc. Heeft deels te maken omdat ze met hun creaties een zo groot mogelijk publiek willen bereiken, maar ook gewoon vanwege de centen. Stel je eens voor; een GTA5 exclusief voor 1 console zou betekenen een potentiele markt van slechts 80 miljoen i.p.v. 160 miljoen.

Aan de andere kant van het spectrum heb je developers die zich makkelijk binden aan 1 platform, zoals Quantic Dream.

Voor de X1 is het trouwens nog even afwachten op de IP van Black Tusk studios :9~ Die studio is volgens MS zelf, puur opgezet om een nieuwe AAA IP zoals Halo te maken... Hier nog wat lees en kijkvoer: http://www.oxm.co.uk/6463...-tusk-studios-working-on/

[ Voor 4% gewijzigd door Trishul op 15-11-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ook nog steeds razend benieuwd waar Gearbox straks mee komt.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:45:
Stel je eens voor; een GTA5 exclusief voor 1 console zou betekenen een potentiele markt van slechts 80 miljoen i.p.v. 160 miljoen.
Vergeet deel PC niet, ik zie vanuit MS eerder de optie om hem ook op de PC te zetten (zoals Titanfall), dan vanuit de PC kant. (de PC/PS versies zijn PC->consoles games, DCU, FFXIV etc).

Maar denk nooit dat R* zich daarvoor laat 'omkopen', zeker niet met een game die zo'n beetje elk record verbroken heeft dat kon worden gebroken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de Microsoft facebook:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1465111_10152002504111023_856544826_n.png

Netjes, verbaasd me dat ze zo aardig doen na al die bashes van Sony op de DRM ;)

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-11-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Laatst online: 03-04 07:54
Zijn gewoon professionele bedrijven hoor, het zijn misschien wel concurrenten op gamegebied, maar op andere gebieden werken ze ook samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
Of is het een knipoog naar de PSN problemen?

Denk het niet hoor. Zijn inderdaad gewoon professionele bedrijven.
Zo heeft Yoshida ook een Wii(U?) staan in zijn kantoor. Dat heeft hij ook een aantal keer gezegd op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:45
Extra DDR3 geheugen ontdekt in PS4 bij teardown. :*)

http://www.thesixthaxis.c...m-universal-power-supply/?

http://www.ifixit.com/Teardown/PlayStation+4+Teardown/19493?

Met het geluid van de PS4 zit het ook wel goed!

"DTS-HD Master Audio|7.1™ Delivers Unsurpassed Surround Sound Experience on PlayStation®4"

http://uk.finance.yahoo.c...ter-audio-7-130000277.htm

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
arnoutzw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:04:

Netjes, verbaasd me dat ze zo aardig doen na al die bashes van Sony op de DRM ;)
idd, heb 'm 2x gelezen of er geen verborgen sneer in zat. ;)
Ben er van overtuigd dat elkaar zwart maken meer kwaad dan goed doet. Misschien dat je eigen gebruikers er wel om kunnen lachen, maar volgens mij gaan twijfelaars juist niet overstappen als je de ander afzeikt.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kzeEvSp.jpg

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zouden hoop klanten een voorbeeld aan kunnen nemen :+
Ach zo werkt het ook, spreek in mijn vakgebied ook over conculegas.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Zie op neogaf deze voorbij komen:
Afbeeldingslocatie: http://cdn1337.ripten.com/wp-content/uploads/2008/01/xbox_boat-copy.jpg

Ten tijde van de launch van de PS3. Ook leuk hoor zulke rivaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Irritante site haha, is het 26 dagen en zo veel uur?

Lijkt te gaan om een nieuwe Fallout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.dualshockers.c...80p-direct-feed-gameplay/

Metal Gear Solid V gameplay. Beetje mixed feelings nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Ik vond de aankondigingen van Sony over nieuwe exclusives wel magertjes. Zelf had ik verwacht dat er mogelijke nieuwe ip's zouden worden aangekondigd maar alleen Uncharted werd als AAA titel vermeld. Waar is de tijd gebleven dat dit gewoon met een nieuws feitje werd gemeld.…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:10

kingfriko

100 % BULLY

SCARfaceE schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:20:
[...]

Irritante site haha, is het 26 dagen en zo veel uur?

Lijkt te gaan om een nieuwe Fallout.
Gaat blijkbaar idd over fallout 4 , ik sprong alvast een klein voorzichtig gat in de lucht , wat heb ik hier zin in _/-\o_

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Hmmm, oude gameplay beelden van afgelopen TGS. Werd bijna blij verrast. :) Als MGS fan: die vallen mij ook wat tegen. Hopelijk ziet de volgende build er beter uit. Doorgaans halen Konami games best veel uit een systeem, maar ik kan haast niet geloven dat dit alles is wat ze uit een PS4 of Xbone kunnen halen. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik hoop dat deze nog niet is geplaatst. Een vergelijking tussen de 2 consoles..
Ik kan me er goed in vinden.. Sowieso een goede reviewer imo

http://youtu.be/pbbdm9MmdYs

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aicaramba schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:52:

Sterk punt over de lineup, als je al een PC hebt, zijn DCU, Warframe en PS2 niet zo bijzonder interessant (buiten dat ze beter op de PC spelen), al mis ik zijn vermelding van de 2 Kinect games (rivals en die trainvideo's) en natuurlijk FIFA (14 is matig, is de nextgen dan zoveel beter?).

Maar overal, hij heeft het erg netjes neergezet. PS4 zal de sterkere game console zijn, Xbox zal de betere 'thuis console' worden. Daar heeft hij vooralsnog de bottomline te pakken.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2013 21:11 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:45
De huidige review en retail exemplaren van AC Black Flag draaien op 900p.
Echter geven de developers nu aan dat ze een patch klaar hebben staan die de PS4 versie naar native 1080p upgrade. De patch komt tevens met een nieuwe anti-aliasing techniek die de graphics nog mooier maken. Deze nieuwe anti-aliasing techniek is er ook voor de X1 versie.

http://www.eurogamer.net/...lution-from-900p-to-1080p?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
SinergyX schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:09:
[...]

Sterk punt over de lineup, als je al een PC hebt, zijn DCU, Warframe en PS2 niet zo bijzonder interessant (buiten dat ze beter op de PC spelen), al mis ik zijn vermelding van de 2 Kinect games (rivals en die trainvideo's) en natuurlijk FIFA (14 is matig, is de nextgen dan zoveel beter?).

Maar overal, hij heeft het erg netjes neergezet. PS4 zal de sterkere game console zijn, Xbox zal de betere 'thuis console' worden. Daar heeft hij vooralsnog de bottomline te pakken.
Hij is iemand die heel erg zijn eigen mening geeft. Zoals hij zegt vindt hij kinect niets voor gaming, daarom denk ik dat hij niets over de kinect games zegt.. Maar idd. Als je dan toch een vergelijkings video maakt mag dat er wel bij.

Verder ben ik het eens met wat hij zegt. Dat de xbox one wss de betere launch console is, maar dat de ps4 naar verwachting qua exclusives en hardware op de langere termijn beter is.
Dat is ook de reden dat de ps4 voor mij nog de voorkeur heeft.

Maar zoals hij zegt. De beste launch console is geen console en wachten hoe dingen ontwikkelen.

[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 15-11-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:49
Arx schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:20:
[...]

Hmmm, oude gameplay beelden van afgelopen TGS. Werd bijna blij verrast. :) Als MGS fan: die vallen mij ook wat tegen. Hopelijk ziet de volgende build er beter uit. Doorgaans halen Konami games best veel uit een systeem, maar ik kan haast niet geloven dat dit alles is wat ze uit een PS4 of Xbone kunnen halen. :)
http://www.edge-online.co...-v-snakes-world-opens-up/
In het filmpje vond ik het ook niet zo indrukwekkend maar hier vind ik het er wel aardig netjes uitzien :)
Dit is wel eentje waar ik echt op wacht, Geweldige serie games :D
arnoutzw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:04:
[afbeelding]

Ach natuurlijk doen ze dat wel, beetje karakter hebben he. Yoshida heeft ook best mooie woorden over MS :)

Een console war hoort er imo gewoon echt wel bij, zolang het niet persoonlijk bedoeld en opgevat word is er niks mis mee. Vooral fanboys zijn nogal overgevoelig in tijden rondom console releases en vatten alles persoonlijk op (ik vind dat wel grappig) terwijl het meestal nergens over gaat en totaal niet belangrijk is :P

[ Voor 39% gewijzigd door Mutatie op 15-11-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

aicaramba schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:52:

Ik weet niet hoe ik deze review moet aannemen. Hij blijft maar hameren op de betere launch line up van de Xbox one en dat is prima want een mening. Ik vind zelf ook dat Xbox een betere AAA lineup heeft qua namen en PR maar deze gast schrijft een aantal games van de ps4 af omdat deze ook op andere platformen te spelen zijn. Gelukkig voor mij en vast vele anderen heb ik geen PC van meer dan 500 euro aan moderne hardware thuis staan dus ik heb nooit eerder kunnen genieten van ps2, warframe en war Thunder. Deze drie grote namen schuift hij aan de kant.

Hij kijkt zelf persoonlijk uit naar ki en dr3 en dat is ook prima maar dat blijft een persoonlijke mening. Als klap op de vuurpijl geeft hij aan dat netflix op de ps4 waarschijnlijk "best goed" zal werken net zoals deze best goed op de ps3 tov de 360. Deze man vergeet dat netflix op de ps3 de betere versie is. En daarom denk ik niet dat deze man zichzelf erg goed heeft ingelezen.

Ook lijkt de ps4 voor vita eigenaren een extra groot voordeel mee te brengen vanwege remote play, remote play lijkt zeer goed te werken op bijna alle spellen en hoewel het me ook verbaast ( Sony was doorgaans niet zo overtuigend met het implementeren van dit soort zaken) vind ik dat een erg fijne optie.

En dan nog maar een keer de vraag: waar blijven de Xbox one reviews? Forza 5 met 200 auto's en weinig tracks? Dr3 met resolutie en FR problemen? Ryse met Knack levels van teleurstelling...? Hoe goed zijn de grote AAA titels van de Xbox one daadwerkelijk?

[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 16-11-2013 08:20 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 08:42

Saffie_time

Why use this? 42!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9hUUsqhetX4]

Dit is dus gewoon fun hebben met de PS4...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 08:18:
[...]
En dan nog maar een keer de vraag: waar blijven de Xbox one reviews? Forza 5 met 200 auto's en weinig tracks? Dr3 met resolutie en FR problemen? Ryse met Knack levels van teleurstelling...? Hoe goed zijn de grote AAA titels van de Xbox one daadwerkelijk?
De reviews van de X1 komen gewoon in de loop van volgende week. Volgens mij een beetje verspreid dat ik had gelezen. Paar games op maandag. De console op dinsdag of woensdag en volgens mij nog een game op donderdag.

De reviews van de PS4 games kwamen ook pas 2 dagen voor release? Waarom zou dat bij de X1 anders zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-11-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saffie_time schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 08:38:
[video]

Moet zeggen dat dit wel erg gaaf is met die augmented reality 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
justifire schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:37:
[...]

Moet zeggen dat dit wel erg gaaf is met die augmented reality 8)
Dat zijn zo van die dingen die leuk zijn om te doen voor 1x met vrienden of familie. Gaat denk ik uiteindelijk wel snel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
swopdark schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 08:18:
[...]

Ik weet niet hoe ik deze review moet aannemen. Hij blijft maar hameren op de betere launch line up van de Xbox one en dat is prima want een mening. Ik vind zelf ook dat Xbox een betere AAA lineup heeft qua namen en PR maar deze gast schrijft een aantal games van de ps4 af omdat deze ook op andere platformen te spelen zijn. Gelukkig voor mij en vast vele anderen heb ik geen PC van meer dan 500 euro aan moderne hardware thuis staan dus ik heb nooit eerder kunnen genieten van ps2, warframe en war Thunder. Deze drie grote namen schuift hij aan de kant.
Die drie namen schuift hij niet aan de kant.. Hij behandeld ze zelfs. Zeggen welke hij het beste vindt en waarom. Hij zegt er alleen bij, dat áls je een PC, die games niet zoveel toevoegen. Als je géen PC hebt voegen ze dus wel wat toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
[video]

leuke gimmick, maar ook niet meer dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
[video]

Mijn vriendin heeft dit filmpje bekeken en zij wil nu die camera aanschaffen. Mijn vraag, dat Playroom krijg je erbij of is een gratis DLC voor die camera :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Laatst online: 13-09 22:33
Kaap schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:23:
[...]

Mijn vriendin heeft dit filmpje bekeken en zij wil nu die camera aanschaffen. Mijn vraag, dat Playroom krijg je erbij of is een gratis DLC voor die camera :?
Playroom zit er standaard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:23:
[...]

Volgens mij staat Playroom standaard op de PS4. Verder is er echter nog weinig te beleven aan de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:28:
[...]

Volgens mij staat Playroom standaard op de PS4. Verder is er echter nog weinig te beleven aan de camera.
Just Dance 2014 heeft dat ding ook nodig.

Ik vind het wel leuk dat mijn vriendin ook oren heeft naar de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Wat ik mij al een tijdje afvraag is of de meeste games op de PS4 op 60FPS lopen, of zijn ze weer gelockt op 30fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:05

PBP

mprkooij schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:12:
Wat ik mij al een tijdje afvraag is of de meeste games op de PS4 op 60FPS lopen, of zijn ze weer gelockt op 30fps?
Hangt een beetje van de titel af. Resogun en BF4 draaien bijvoorbeeld wel 60fps. Helaas nog niet alle games draaien op 1080p en 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
PBP schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:14:
[...]

Hangt een beetje van de titel af. Resogun en BF4 draaien bijvoorbeeld wel 60fps. Helaas nog niet alle games draaien op 1080p en 60fps.
Hmm tjah, voor mij maak het niet zoveel uit of het 720p of 1080p is. Als het spel maar soepel loopt op 60 FPS, dat heb ik het liefst. Ik vond het zo bagger om battlefield 3 op mijn PS3 te spelen dat ik hem maar heb gekocht op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Kan ook verschillen, zo is killzone shadow fall SP 30fps maar MP 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik lees ziek veel dingen op Reddit over alle problemen met de PS4 bij de launch van gister (bricked consoles, Blue Light of Death, DOA), zijn de problemen echt zo groot met de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Als mensen kapotte hardware krijgen zullen ze dit snel op internet zetten.. Met zo'n release als dit zullen veel mensen op dezelfde dag de console krijgen, dus ook veel mensen problemen krijgen. Voor de echte cijfers is het toch afwachten.. Stel dat 100 man op internet klaagt lijkt dit heel veel, maar 100 op 100.000 verscheepte units is niet veel..

Afwachten op cijfers van leveranciers/sony zelf dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
aicaramba schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:12:
Als mensen kapotte hardware krijgen zullen ze dit snel op internet zetten.. Met zo'n release als dit zullen veel mensen op dezelfde dag de console krijgen, dus ook veel mensen problemen krijgen. Voor de echte cijfers is het toch afwachten.. Stel dat 100 man op internet klaagt lijkt dit heel veel, maar 100 op 100.000 verscheepte units is niet veel..

Afwachten op cijfers van leveranciers/sony zelf dus.
Wachten op cijfers van Sony zelf is natuurlijk nooit betrouwbaar als het gaat om defecten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Op Amazon zie je nu veel reviews. Van de 216 reviews geven 96 mensen de PS4 maar 1 ster van de in totaal 5 sterren. Van die 96 mensen zijn ze bijna allemaal defect! Gekkenwerk gewoon:

http://www.amazon.com/Pla...ySubmissionDateDescending

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Sony cijfers zullen niet geheel objectief zijn maar productreviews op Amazon ook niet. Kunnen net zo goed gefrustreerde Xbox fanboys tussenzitten. Ik hoop dat Sony er hard aan werkt de problemen te verhelpen.

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 16-11-2013 22:28 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Spacey23 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:23:
Op Amazon zie je nu veel reviews. Van de 216 reviews geven 96 mensen de PS4 maar 1 ster van de in totaal 5 sterren. Van die 96 mensen zijn ze bijna allemaal defect! Gekkenwerk gewoon:

Tsja, voor het zelfde geld zijn dat nu juist alle klagers. Als ik een gebrickte ps4 had zou ik dat ook doen. Is er niks aan de hand, ga ik echt niet een positieve review zitten schrijven, liever zit ik dan gebruik te maken van het apparaat... 96 op laten we zeggen, een paar 100k is peanuts. Want een paar 100k zijn er gisteren wel verkocht.

Overigens, heb je dat toevallig gelezen op misterxboy?

[ Voor 3% gewijzigd door Trishul op 16-11-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 20:03

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

De niet game bundle versie heeft nog veel meer 1-stars door defecten of doa's. De meesten zijn ook verified purchases....
http://www.amazon.com/Pla...0&sortBy=byRankDescending

Het is iig geen goede reclame

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
CR1691 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:25:
Sony cijfers zullen niet geheel objectief zijn maar productreviews op Amazon ook niet. Kunnen net zo goed gefrustreerde Xbox fanboys tussenzitten. Ik hoop dat Sony er hard aan werkt de problemen te verhelpen.
meeste zijn wel verified buyers, dat is vooral het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
450 éen ster reviews alleen op amazon is wel veel idd. Ziet er niet erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

aicaramba schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:57:
450 éen ster reviews alleen op amazon is wel veel idd. Ziet er niet erg goed uit.
Lees ook veel over de inpak onzin van Amazon. Ze schijnen de.PS4 heel.slecht te beschermen tegen stoten. Wel opvallend dat op best buy en gamestop bijna geen.klachten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bij dit soort grote lanceringen heb je wel vaker grote defecten aan het begin en dat begint altijd "klein" op het internet. De lovers roepen dan altijd "Dat het wel mee valt" maar na een paar dagen komt dan alsnog uit.

450+ reacties zijn echt niet allemaal van XboxFanboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:05

PBP

Donstil schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:34:
Bij dit soort grote lanceringen heb je wel vaker grote defecten aan het begin en dat begint altijd "klein" op het internet. De lovers roepen dan altijd "Dat het wel mee valt" maar na een paar dagen komt dan alsnog uit.

Meh, bij iPad en iPhones zie ik het ook constant, heb zelf nog nooit een defecte of slecht scherm gehad. Als ik de forums op internet mag geloven lijkt het net of 90% van de mensen problemen heeft. Geen idee hoeveel er in Amerika over de toonbank zijn gegaan en hoeveel % daarvan problemen hebben, het blijft afwachten maar tot dusver nog geen rede tot paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Donstil schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:34:

Tja, het is even afwachten of het echt een big deal is. Je kan er op rekenen dat iedereen met een pre-order een console enthousiast is. Als hij dus niet werkt, dan kan ik me voorstellen dat ze zeer teleurgesteld zijn en er een grote kans is dat ze een negatieve review plaatsen. Het is in ieder geval geen goede reclame, maar ik denk dat we over enkele weken pas kunnen oordelen over de werkelijke omvang van de problemen. Een failure rate van 1-3% schijnt normaal te zijn voor elektronica. Als er dus ~40.000 verkocht zijn door Amazon, dan zit je met 400 reacties op 1%, potentieel wat meer aangezien niet iedereen zal posten.
Jammer? Zeker, maar om dan mensen gelijk in het hokje 'lovers' te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nioz schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:01:
[...]

Tja, het is even afwachten of het echt een big deal is. Je kan er op rekenen dat iedereen met een pre-order een console enthousiast is. Als hij dus niet werkt, dan kan ik me voorstellen dat ze zeer teleurgesteld zijn en er een grote kans is dat ze een negatieve review plaatsen. Het is in ieder geval geen goede reclame, maar ik denk dat we over enkele weken pas kunnen oordelen over de werkelijke omvang van de problemen. Een failure rate van 1-3% schijnt normaal te zijn voor elektronica. Als er dus ~40.000 verkocht zijn door Amazon, dan zit je met 400 reacties op 1%, potentieel wat meer aangezien niet iedereen zal posten.
Jammer? Zeker, maar om dan mensen gelijk in het hokje 'lovers' te stoppen?
Laten we hopen dat het bij die ene procent blijft. De eerste voortekenen zijn in ieder geval aanwezig en dat is niet echt een geweldig teken.
PBP schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:56:
[...]

Meh, bij iPad en iPhones zie ik het ook constant, heb zelf nog nooit een defecte of slecht scherm gehad. Als ik de forums op internet mag geloven lijkt het net of 90% van de mensen problemen heeft. Geen idee hoeveel er in Amerika over de toonbank zijn gegaan en hoeveel % daarvan problemen hebben, het blijft afwachten maar tot dusver nog geen rede tot paniek.
Niet? iPhone 4 death grip bv, begon als reacties op internet maar werd afgedaan als incident. Net zoals de Bleeding in de eerste generatie iPad 2's, of het wifi probleem van de eerste HTc One X modellen. Ik had het allemaal 8)7 .

Het is idd nog even afwachten maar een goed teken is het zeker niet.

misschien is het wel een beetje het risico van early adaptor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergelijken met iphone problemen gaat niet op.
Dat was meer gebrek aan functionaliteit (dead grip) dan dat het hele apparaat niet werkt.
Slechte controle zo te zien, met een kleine test hadden er heel wat batches onderschept kunnen worden.
Dit zal wel de keuze van sony zijn geweest, veel afname en iedereen leveren met gevolgen van dien, of damage control en tekorten in levering....

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 17-11-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar kan ook een marketing bureau achter zitten ! maar wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mochten er klachten komen over de X1, dan houd ik die van een marketingbureau even achter de hand :P

Voor high def filmpjes van Killzone, Knack en Resogun.
http://www.eurogamer.net/...ow-killzone-resogun-knack

Logischerwijs springt voornamelijk Killzone er bovenuit.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-11-2013 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zag trouwens nog dat er veel negatieve reviews zijn (defecte, DOA) van gebruikers met de "Amazon Verified Purchase" status. Deze mensen hebben de console dus ook echt gekocht en daarmee lijkt het idee rond Xbox fanboys die willen haten wel van de baan.

Er zijn echter ook een hoop positieve reacties maar die hebben niet altijd een Amazon Verified Purchase status 8)7

Edit: consoles van Amazon zijn ongeveer 6-8 weken geleden geproduceerd. Als dit een probleem blijkt zijn er dus al waken lang defecte modellen geproduceerd.
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:58:
[...]

daar kan ook een marketing bureau achter zitten ! maar wie weet
Haha dat is wel heel rooskleurig. Ik moest even glimlachen zelfs

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 17-11-2013 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ja maarfoed het zegt allemaal niet zoveel tenzij we exact cijfers weten, melding van 300 defecte units op amazon, ok, maar hoeveel zijn er verstuurd?

Sony heeft het zelf over 0,4% dat betekend 4000 defecten op 100.000 units als die vervolgens allemaal een verhaal op internet gooien met veel geklaag dan lijken dat veel defecten maar we hebben het nog steeds over die 0,4%. Om een of andere reden worden dit soort dingen bij console en smartphone releases altijd uitvergroot omdat die releases erg in de spotlight staan.

Je kan er gewoon geen conclusie aan hangen totdat je de exacte cijfers weet.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:37
Chaoss schreef op zondag 17 november 2013 @ 09:17:

Sony heeft het zelf over 0,4% dat betekend 4000 defecten op 100.000 units

Je kan er gewoon geen conclusie aan hangen totdat je de exacte cijfers weet.
Volgens mij is 0,4% van 100.000 slechts 400......... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Trishul schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:37:
[...]

Tsja, voor het zelfde geld zijn dat nu juist alle klagers. Als ik een gebrickte ps4 had zou ik dat ook doen. Is er niks aan de hand, ga ik echt niet een positieve review zitten schrijven, liever zit ik dan gebruik te maken van het apparaat... 96 op laten we zeggen, een paar 100k is peanuts. Want een paar 100k zijn er gisteren wel verkocht.

Overigens, heb je dat toevallig gelezen op misterxboy?
Dat idee heb ik zelf ook altijd, jammer want zo krijgen we nooit echt een goed beeld van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verklaart ook waarom de console niet eerst in Japan is uitgekomen, Sony gebruikt Amerika gewoon als betatesters :+

Ja dit is een grapje, en niet bedoeld om aanstoot te geven. Denk dat het momenteel gewoon een vertekend beeld geeft. Voordat de release hier is horen we vast representatievere cijfers.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat betreft die defecten, er waren in de US 1.000.000 pre-orders. Als de marge zou zijn 0.4% dan hebben we het over 4000 defecte units. Is het 4% dan praten we over 40.000. Al die defecten zijn allemaal op 1 dag ontdekt, en dus kun je ze ook allemaal tegelijk op internet verwachten.

Ja, dan overruled het aantal defecten gevoelsmatig wel.

Afijn, mocht die van mij defect zijn, lever ik ook meteen alles in bij GameMania. Ik heb dan namelijk geen zin om nog eens een maand op een reparatie te gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou even stoppen met het negatieve

De ps4 heeft 1 miljoen exemplaren op dag1 verkocht in Amerika. Best wel impressive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Fighter schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:43:
[...]

meeste zijn wel verified buyers, dat is vooral het probleem
Maar er zitten ook fanboy reacties tussen:
lease do NOT buy this crappy PS4 Console! Why?
Well, SONY RUSHED the console, to release it BEFORE the XBOX ONE, that's why so MANY PS4 CONSOLE are FAULTY, BUGGY AND CRAPPY!
Just google Blue light of Death!!
A LOT of PS4 games are also DELAYED, (DriveClub etc.)

- most PS4s just don't turn on, when you play it for more than an hour!
- most PS4s are DEAD RIGHT OUT OF THE BOX!!!!!
- PSN, the online service, is just a MESS AND BUGGY! It doesn't work! You only get ERROR-MESSAGES!
- Also, games don't work and crash a LOT!
- the browser is also just a MESS and can't render a lot of websites!
- the whole UI is so crappy, doesn't work at all!! It always crashes and brings your back to the home!

You are the customer and you should not PAY for this crap, just to be a BETA TESTER! This is just PATHETIC!

Get an XBOX ONE instead! It works perfectly!
Microsoft LEARNED their lesson from the RROD, thats why put more than a BILLION in RESEARCH AND DEVELOPMENT to be SURE THAT THE XBOX ONE don't break and just WORK!!! Its whisper quie and the only TRUE NEXTGEN Console!!
aicaramba schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:57:
450 ? Ik zie er 108 :?
Edit: ik zie dat ik een verkeerde link te pakken had...
Is er bekend hoeveel PS4's Amazon heeft verzonden ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:10:
[...]

Maar er zitten ook fanboy reacties tussen:

[...]

[...]

450 ? Ik zie er 108 :?
Sorry hoor maar dat stelt toch nog helemaal niets voor ?
Bij de gewone ps4 staan er wel 480 negatieve reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Bevestigd en officieel: méér dan 1 miljoen PS4s verkocht (dus niet verscheept) op de lanceerdatum in Noord-Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Ik zie het een beetje als volgt: De PS4 is wat kracht (grafisch en snelheid) beter dan de Xbox One, dit is zeer gewenst/het belangrijkste bij het tonen van immense en grafisch prachtige gamewerelden op de TV, therefore is de PS4 dus vooral dé nextgen game-console.
De Xbox One is ook grafisch een zwaargewicht, alleen gewoon stukken minder dan de PS4: de Xbox One is gezien alle diensten, de mogelijkheden met Kinect 2.0 enz. vooral hét nextgen All-in-One Entertainment-systeem en naar mijn persoonlijke mening veel futuristischer, interessanter en veel meer op de toekomst gericht naast het feit dat het een geniale game-console is..

Echter blijft het een feit dat de PS4 gewoon qua rekenkracht beter is en dan is het de vraag, wat vind jijzelf belangrijker? Een prachtige, krachtigere en almachtige nextgen-console voornamelijk gericht op gaming óf een prachtig, krachtig en vooral futuristisch nextgen All-in-One Entertainment-systeem?

Ook al twijfelde ik de afgelopen tijd nog weleens, ik blijf erbij dat ik (ik zal 'm niet bij de launch halen waarschijnlijk ivm te weinig tijd om te gamen) dan meer brood zie en persoonlijk liever kies voor de Xbox One in deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zie het zo: kracht kun je er tijdens de generatie niet meer bij krijgen, maar features wel :)

Ik ben trouwens benieuwd welke aantallen MS gaat kunnen verkopen bij de launch.

Het zal wel komen doordat ik de X1 wat minder volg, maar ik vind het wat stiller rond die launch?
Degene die als eerste lanceert zal sowieso wel meeste aandacht krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 17-11-2013 11:44 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:42:
Ik ben benieuwd welke aantallen MS gaat kunnen verkopen.

Het zal wel komen doordat ik de X1 wat minder volg, maar ik vind het wat stiller rond die launch?
Hier is het stiller omdat er nog geen releasedatum bekend is gemaakt. De PS4 komt er snel aan en dus is daar meer aandacht voor. De aandacht voor de X1 komt vanzelf als die ergens in het voorjaar op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
SToRM666 schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:42:
Ik ben benieuwd welke aantallen MS gaat kunnen verkopen.

Dat niet alleen, de XONE is gewoon stukken populairder over de hele wereld. Dat zegt verder niets over of de console ook daadwerkelijk beter is ja of nee, maar wel kan het een deel van jouw constatering verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Uniciteit schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:30:
Bevestigd en officieel: méér dan 1 miljoen PS4s verkocht (dus niet verscheept) op de lanceerdatum in Noord-Amerika.
Damn... Dat is echt zwaar indrukwekkend. Alleen al in Noord-Amerika(!) 1 miljoen keer verkocht... Petje af.
Wie had dat nou verwacht, in deze tijden van hevige concurrentie van tablet en smartphone gaming toch doodleuk 1 miljoen stuks verkopen binnen 24 uur, alleen in Noord-Amerika. De wiiU heeft in ongeveer 11 maanden tijd 4 miljoen stuks verkocht wereldwijd(!).... De PS4 zit dus nu al, na 1 dag, op 25% daarvan _/-\o_

Ik had wel een paar 100k verwacht maar geen miljoen. Hierdoor maak ik me minder zorgen tot geen m.b.t. die zogenaamde 'enorme aantallen' defecten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:44:
Hier is het stiller omdat er nog geen releasedatum bekend is gemaakt. De PS4 komt er snel aan en dus is daar meer aandacht voor. De aandacht voor de X1 komt vanzelf als die ergens in het voorjaar op de markt komt.
Dat is waar, maar ook op NeoGAF zie ik dit. Achja, nog even een week geduld en dan zien we vanzelf wel welke de beste start heeft :)
ProfoundValue schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:44:
Dat niet alleen, de XONE is gewoon stukken populairder over de hele wereld. Dat zegt verder niets over of de console ook daadwerkelijk beter is ja of nee, maar wel kan het een deel van jouw constatering verklaren.
De X1 populairder? Ik denk juist andersom. De enige gebieden waar MS voorloopt zijn volgens mij US en UK.

[ Voor 94% gewijzigd door SToRM666 op 17-11-2013 11:51 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

Uhm oh? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

:+

Nee maar even serieus. Volgens mij is de eerste next-gen console die lanceert degene die de meeste aandacht krijgt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:30:
Kijk, dat zet al die defecte Ps4's verhalen wat meer in perspectief, waarvan eigenlijk niemand weet hoeveel dat er precies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

[...]

oh? sinds vandaag dan?

Maar idd 1 miljoen verkochte PS4's in 24H _/-\o_ dat moet ik de Xone nog zien evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Chaoss schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:52:
[...]

oh? sinds vandaag dan?

Maar idd 1 miljoen verkochte PS4's in 24H _/-\o_ dat moet ik de Xone nog zien evenaren.
Dat zal wel lukken, niet? Dat was 1mil in Amerika, dat haalt Xbox One sowieso, dus dan nog die extra's in Europa, dus hebben ze er wrs meer verkocht de eerste 24u. Een week later zullen wrs wel de rollen terug omgedraaid zijn wanneer PS4 in Europa uitkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:52:
[...]

oh? sinds vandaag dan?

Gaat denk ik ook niet gebeuren eerlijk gezegd, maar goed al knap als ze de helft halen uiteraard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:17:
[...]

Gaat denk ik ook niet gebeuren eerlijk gezegd, maar goed al knap als ze de helft halen uiteraard. :+
Verwacht in amerika echt wel meer verkopen hoor. In europa is een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig om in een aantal reviews te lezen dat er nog niet echt reden is om te switchen naar next gen. Blijkbaar denken 1 miljoen mensen daar heel anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Het blijft een rare stelling om te zeggen "de Xone is veel populairder" want daar is gewoon niets over bekend.. het is niet voor niets dat Microsoft geen cijfers van de reserveringen bekend heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Jongens.. dat was een typefout, dat begrepen jullie zelf ook wel :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan zijn die 1 mil voornamelijk preorders. Zat mensen die met lege handen de winkel verlaten omdat alles op is, en dan komt kerst er ook nog aan. Leuke cijfers.

Voor mij zet dit de Amazon reviews ook wel in een ander perspectief. Natuurlijk baal je als hij niet werkt, en plaats je zon review. Maar die 1000en waar hij het goed doet, hebben heel Amazon.com niet meer bekeken,

De Xbox One gaat het ook best goed doen, ik ben erg benieuwd naar alle reviews deze week. Hopen dat er een paar goede games tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
[...]

Wereldwijd heeft Playstation net een veel groter marktaandeel dan Xbox, enkel in US en UK heeft de Xbox 360 meer marktaandeel dan PS3.

En kijkend naar de pre-orders voor PS4 games en Xbox One games op vgchartz (ja, het zegt niet alles, maar ik beschouw het toch als een indicatie) staat de PS4 op het punt om het grootste marktaandeel te veroveren t.o.v. Xbox One (natuurlijk kan alles nog veranderen).

http://www.vgchartz.com/preorders/41588/USA/
ProfoundValue schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:20:
Ok, mijn excuses.

[ Voor 11% gewijzigd door Cyrso op 17-11-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
X-Fighter schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:11:
[...]

Dat zal wel lukken, niet? Dat was 1mil in Amerika, dat haalt Xbox One sowieso, dus dan nog die extra's in Europa, dus hebben ze er wrs meer verkocht de eerste 24u. Een week later zullen wrs wel de rollen terug omgedraaid zijn wanneer PS4 in Europa uitkomt :D
Als de X1 de 1 miljoen haalt in 24h in Noord-Amerika zou dat echt een toppprestatie zijn. De X360 was in heel 2005 namelijk 'slechts' 900.000 keer verkocht in Noord-Amerika, wat inhoudt dat de X1 veeeeuul populairder zal moeten zijn dan de X360, die eind 2005 de hele next-gen markt voor zichzelf had.

Vraag me eigenlijk serieus af of er eigenlijk wel een andere console is geweest in het verleden die meer dan 1 miljoen wist te verkopen binnen 24h, binnen Noord-Amerika. Vooral Noord-Amerika, de thuishaven van MS, dat belooft wat voor Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb van Killzone nu ongeveer een uurtje of 5 gezien op streams van de SP (tot en met chapter 5). Ziet er erg mooi uit, maar het bevestigt wel mijn ervaring met alle voorgaande Killzones, namelijk dat de gameplay gewoon niet boven het maaiveld uitsteekt. Ook het gebruik van de Owl verandert daar niet zo heel veel aan. Wel jammer dat ze het net niet allemaal voor elkaar krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-11-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een mafketels heb je toch (8>
[YouTube: http://youtu.be/F3_7NsjmNLE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Xbox One populairder? Betrouwbare bron alstublieft.
Trishul schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:37:
[...]

Als de X1 de 1 miljoen haalt in 24h in Noord-Amerika zou dat echt een toppprestatie zijn. De X360 was in heel 2005 namelijk 'slechts' 900.000 keer verkocht in Noord-Amerika, wat inhoudt dat de X1 veeeeuul populairder zal moeten zijn dan de X360, die eind 2005 de hele next-gen markt voor zichzelf had.

Vraag me eigenlijk serieus af of er eigenlijk wel een andere console is geweest in het verleden die meer dan 1 miljoen wist te verkopen binnen 24h, binnen Noord-Amerika. Vooral Noord-Amerika, de thuishaven van MS, dat belooft wat voor Europa.
900.000 verkopen voor de 360 in 2005? Dat maakt de 1.000.000 verkopen van de PlayStation 4 toch ineens "normaal"

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 17-11-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

uchiha tijntje schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:38:
Heb van Killzone nu ongeveer een uurtje of 5 gezien op streams van de SP (tot en met chapter 5). Ziet er erg mooi uit, maar het bevestigt wel mijn ervaring met alle voorgaande Killzones, namelijk dat de gameplay gewoon niet boven het maaiveld uitsteekt. Ook het gebruik van de Owl verandert daar niet zo heel veel aan. Wel jammer dat ze het net niet allemaal voor elkaar krijgen.
Grappig ik heb ook wat Twitch streams bekeken en mijn conclusie is het net tegenovergesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:51:
[...]

Xbox One populairder? Betrouwbare bron alstublieft.
ProfoundValue schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:20:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:51:

900.000 verkopen voor de 360 in 2005? Dat maakt de 1.000.000 verkopen van de PlayStation 4 toch ineens "normaal"
900.000 in een jaar, en 1 mil in een dag. Is toch niet echt een goede vergelijking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:02:
[...]
900.000 in een jaar, en 1 mil in een dag. Is toch niet echt een goede vergelijking?
Niet in 1 jaar.. .In 2005. De 360 was gereleased op 22 november 2005. Dus een maand en 9 dagen.

Appels en peren enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Trishul schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:37:
[...]

Dan haalt Xbox One zeker die 1 miljoen hoor. Zoals andere al zeiden, 900.000 in 2005 is dus op een dikke maand tijd. Xbox is véél populairder geworden sinds toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:04:
[...]

Niet in 1 jaar.. .In 2005. De 360 was gereleased op 22 november 2005. Dus een maand en 1 dag.

Appels en peren enzo.
Aha 8)7, ja dat maakt het een ander verhaal inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:02:
[...]

Ooh dacht op de release dag in 2005. Niet goed gelezen waarschijnlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 17-11-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen de 1e reviews van een aantal X1 games. Benieuwd hoe ze worden ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-11-2013 13:12 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.

Gerucht plaatsen? Lees eerst dit.

Persoonlijke aanvallen en 'getroll' zijn ongewenst!