Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
arnoutzw schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:08:
Vind die schuine randen wel tof juist ;) Beetje zoals een Stealth fighter:[afbeelding] :9
Gheghe leuke casemod, een model ervan halen en de vleugels e.d. voor je PS4 gebruiken met navigatie lichtjes en al :P

had ff een verveel momentje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9pjHeG9.jpg
O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 15-11-2013 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
arnoutzw schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:15:

edit: Gerucht gaat nu dat MS de rechten op heel de Titanfall IP heeft gekocht en dus ook vervolg delen niet op de PS4 gaan kopen waar Vince Zampella eerder wel naar hintte. MS blijft dus met geld strooien om exclusives veilig te stellen.

Bron Chris Grant(Polygon) op The Verge podcast: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=715904
Precies zoals ik al een poosje terug al schreef. Ik denk dat MS in Titanfall min of meer een opvolger van Halo ziet. Laten we hopen dat het spel ook echt aan zijn verwachtingen gaat voldoen.

Killzone aan de ene kant en Titanfall aan de andere.... Jammie :9

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Mutatie schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:49:
Smaken verschillen, die rushed console ziet er in mijn ogen uit als een goedkope ouderwetse lompe horizontale desktop, mist alleen nog een monitor bovenop.
Je kunt het ook gewoon de XBO noemen zonder meteen te flamen met ongefundeerde aannames. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening maar trollen is niet gewenst.

Maar nu je het toch aansnijdt 'lijkt' de PS4 zelf (ook) wat prematuur in de markt gezet. Het OS voelt volgens menig reviewer niet af of buggy en Sony heeft zelf nu al een hardware failure rate van 4% bevestigd. Dan liever een lompe behuizing die hier geen last van heeft, alhoewel dat nog te bezien valt zodra hij uit is.

Laten we het erop houden dat beide consoles hun problemen hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 15-11-2013 07:31 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat zijn jullie reacties op de spike tv uitzending?

Een ouya titel komt naar de Ps4, Towerfall
Een teaser van Uncharted
Een timed exclusive bèta van Destiny (onduidelijk hoe lang)
Een missie in MGS waarin je kunt spelen met een oud character uit MGS1 ofzo?
Een launchdatum voor Infamous

Gelet op alle hype die werd opgebouwd met tweets van o.a. Geoff Keighley en Kojima had ik wel,meer verwacht?

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 07:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:34:

Een teaser van Uncharted
Een timed exclusive bèta

Gelet op alle hype die werd opgebouwd met tweets van o.a. Geoff Keighley en Kojima had ik wel,meer verwacht?
Als dat alles is valt het imho toch een klein beetje tegen :) Uncharted is wel tof :)

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 15-11-2013 07:36 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Tja, het is niet de eerste keer dat de verwachtingen voor een event veel te hoog zijn. Wel goed nieuws dat Uncharted 4 er aan komt!

Dit is trouwens wel een mooi gebaar vanuit het xbox kamp:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/prtwWR5.png

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
SToRM666 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:39:
Tja, het is niet de eerste keer dat de verwachtingen voor een event veel te hoog zijn. Wel goed nieuws dat Uncharted 4 er aan komt!

[afbeelding]
He He he, Uncharted he! zonder de 4 ;)

Inderdaad een mooi gebaar van Major Nelson! tenslotte zijn we allemaal gamers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SToRM666 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:39:

[afbeelding]
Het zijn rivalen, maar dat wil niet zeggen dat er geen vriendschappelijkheden uitgewisseld kunnen worden :)

En over die verwachtingen, tja... als ik her en der tweets van Kojima en Keighley zie over aankondigingen die me weg zouden blazen... dan valt het tegen ja :) In die gevallen kun je (imho) beter niks zeggen. Dan is de verrassing er evengoed, en haal je de (lichtelijke) teleurstelling bij sommigen weg.

Dat geldt voor beide kampen trouwens :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phusebox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:21:
[...]

een hardware failure rate van 4% bevestigd.

Laten we het erop houden dat beide consoles hun problemen hebben.
Wat ze hebben bevestigd is 0,4%

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20

Een teaser van Uncharted
Een timed exclusive bèta van Destiny (onduidelijk hoe lang)

Tja ik zou het ook tegenvallend vinden als ik een XBone zou kopen :+
Maar goed leuke launchparty, hopelijk doen ze ook iets in Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:21:
[...]
Het OS voelt volgens menig reviewer niet af of buggy en Sony heeft zelf nu al een hardware failure rate van 4% bevestigd. Dan liever een lompe behuizing die hier geen last van heeft, alhoewel dat nog te bezien valt zodra hij uit is.
Heb je links naar info m.b.t. buggy OS (behalve de polygon review) ? Ik lees er juist positieve verhalen over dus ben ook wel benieuwd wat de nadelen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:58:
[...]

Wat ze hebben bevestigd is 0,4%
Vanochtend was er een artikel waarin door Sony werd toegegeven dat dit een fout was en dat het 4% moest zijn. Helaas is het artikel weer verdwenen, op last van Sony waarschijnlijk. Ga nog eens zoeken. Maar goed, als dat niet blijkt te kloppen zijn mijn aannames gebaseerd op een foutieve bron.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 15-11-2013 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Phusebox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:15:
[...]

Vanochtend was er een artikel waarin door Sony werd toegegeven dat dit een fout was en dat het 4% moest zijn. Helaas is het artikel weer verdwenen, op last van Sony waarschijnlijk. Ga nog eens zoeken. Maar goed, als dat niet blijkt te kloppen zijn mijn aannames gebaseerd op een foutieve bron.
4% lijkt me onwaarschijnlijk waar het gisteren nog 0.2% bevestigd was door Sony.

Overigens claimt http://kotaku.com/good-ne...nce-broken-ps4-1464813671 de oorzaak van het probleem achterhaalt te hebben voor hun PS4: het ijzer in de HDMI poort van de PS4 kan makkelijk ombuigen wanneer de HDMI-kabel er niet goed in doet. Oppassen dus voor de nieuwe PS4 bezitters bij het insteken!

Ook lekker: EA claimt dat firmware 1.5 instabiel is: https://help.ea.com/artic...-4-update-1-5-instability

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 15-11-2013 08:24 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iSpaceman schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:08:
[...]

Tja ik zou het ook tegenvallend vinden als ik een XBone zou kopen :+
Maar goed leuke launchparty, hopelijk doen ze ook iets in Europa
Even zonder dollen, het zijn toch niet zo'n hele boeiende zaken? :)

Had op zijn minst een nieuwe game verwacht. Iedereen wist dat er een uncharted aan zat te komen. Als ze wat gameplay hadden laten zie, dan was het nog wel wat anders. :)

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:25:
[...]

Uncharted vind ik wel heel erg boeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:25:
[...]

Ik krijg steeds meer en meer het gevoel dat ze bij Sony hebben lopen rushen. Binnen nu en een half jaar in ieder geval geen echte mooie exclusives. Als ze de release nu een jaar hadden uitgesteld hadden ze de software beter kunnen uitwerken en betere launchgames gehad. Nu zijn de reviews uit en zijn die gematigd positief. Ik vind het allemaal nogal teleurstellend.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Arx schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:22:
[...]

4% lijkt me onwaarschijnlijk waar het gisteren nog 0.2% bevestigd was door Sony.

Ook lekker: EA claimt dat firmware 1.5 instabiel is: https://help.ea.com/artic...-4-update-1-5-instability
Nu is het opeens nog maar 0,2%? Laten we het erop houden dat echte failure rates pas over een maand duidelijk zijn.

EA roept dit niet zomaar, en dat is wat ik bedoelde met een buggy OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted is zeker prima. Alleen had wel meer verwacht dan een voice over met een treasure map. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:29:
Uncharted is zeker prima. Alleen had wel meer verwacht dan een voice over met een treasure map. 😊
Waarom zou je alles in eens prijs geven? game is aangekondigd en nu kan er uitgekeken worden naar de game.

Ik ben zeer benieuwd waar Uncharted over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mutatie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:40:
[...]

Gheghe leuke casemod, een model ervan halen en de vleugels e.d. voor je PS4 gebruiken met navigatie lichtjes en al :P

had ff een verveel momentje
[afbeelding]
O-)
Toch verbazingwekkend wat jij hier allemaal neer kan zetten zonder dat een mod er iets aan doet, sta elke dag weer versteld.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:31:
[...]

Toch verbazingwekkend wat jij hier allemaal neer kan zetten zonder dat een mod er iets aan doet, sta elke dag weer versteld.
Waar het hart vol van is he ;)

En alles in eens prijs geven? Ze hoeven van mij geen walkthrough te laten zien hoor. Een beetje gameplay of de grafische kracht van de nieuwe generatie laten zien kan toch geen kwaad? Release zal wel ergens december 2014 zijn?

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er vanacht nog iets bekend gemaakt over Streetfighter op de PS4 ?
Aangezien in 'This is for the players' trailer Ryu in de HadoukenCab rondreed langs diverse gametitles ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:33:
[...]
Ze hoeven van mij geen walkthrough te laten zien hoor. Een beetje gameplay of de grafische kracht van de nieuwe generatie laten zien kan toch geen kwaad? Release zal wel ergens december 2014 zijn?
Ik denk dat ze dat gewoon nog niet kunnen tonen omdat ze nog niet zover zijn. December 2014 lijkt mij ook erg snel, aangezien ze nog helemaal niets hebben laten zien van de game. Lijkt mij niet dat hij voor 2015 uit komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:33:
[...]

Waar het hart vol van is he ;)

En alles in eens prijs geven? Ze hoeven van mij geen walkthrough te laten zien hoor. Een beetje gameplay of de grafische kracht van de nieuwe generatie laten zien kan toch geen kwaad? Release zal wel ergens december 2014 zijn?
Bijna elke game begint met een teaser, er zal waarschijnlijk in december de trailer evt getoond worden.
Grafische kracht van de nieuwe Uncharted krijg je heus wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat scherm wel 720P? :+

Nee ff serieus ik denk dat ik mijn nextgen systeem lekker ga uitstellen. Heb eigenlijk niet echt zin om te moeten gaan beta testen en launchgames vallen toch ook eigenlijk altijd tegen zoals gebleken is met de PS4 reviews. Van Xbox One launchtitel reviews verwacht ik niet al te veel met DR3(fps problemen,last gen graphics),Ryse(Word denk de Knack van PS4 kwa gameplay) en Forza 5(heeft weinig content, helft circuits en autos van Forza 4 en geen nieuwe features).

Ga nu lekker pas beslissen als de vermoede toppers zoals Infamamous SS,Driveclub??,Titanfall,Destiny,The Order. enzo gaan uitkomen :) Tot die tijd game ik nog wel nextgen op mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Wel jammer dat er een nieuwe Uncharted aan komt. Had liever gezien dat men met een nieuwe IP aan kwam, wat ik eigenlijk wel verwachtte. De enige serie waar ik hoop dat men door mee gaat is Mass Effect, alles met 3 of meer delen mag echt vervangen worden, hoe goed ik ze ook vind. Tenzij het echt een reboot is natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NYbs0firps8]

Let us unite! :P

Zucht.. dit soort mensen...

[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:28:
[...]

Ik krijg steeds meer en meer het gevoel dat ze bij Sony hebben lopen rushen. Binnen nu en een half jaar in ieder geval geen echte mooie exclusives. Als ze de release nu een jaar hadden uitgesteld hadden ze de software beter kunnen uitwerken en betere launchgames gehad. Nu zijn de reviews uit en zijn die gematigd positief. Ik vind het allemaal nogal teleurstellend.
De release een jaar uitstellen lost niets op. Dan ben je een jaar verder en was Sony daar ook vanuit gegaan met als gevolg dat ze ook een jaar later de hardware er in gestopt hadden zodat het weer nieuwer spul is. En dan heb je gewoon weer dezelfde problemen.
We krijgen nu gewoon de inmiddels gebruikelijke day one patch en voor die ene keer in de 7 jaar maakt dat niet uit. En het is ondertussen wel duidelijk dat het lastig is om bij de release meteen een boel games te hebben al heb je met bv de F2P al genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoutzw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:03:
[...]

Is dat scherm wel 720P? :+

Nee ff serieus ik denk dat ik mijn nextgen systeem lekker ga uitstellen. Heb eigenlijk niet echt zin om te moeten gaan beta testen en launchgames vallen toch ook eigenlijk altijd tegen zoals gebleken is met de PS4 reviews. Van Xbox One launchtitel reviews verwacht ik niet al te veel met DR3(fps problemen,last gen graphics),Ryse(Word denk de Knack van PS4 kwa gameplay) en Forza 5(heeft weinig content, helft circuits en autos van Forza 4 en geen nieuwe features).

Ga nu lekker pas beslissen als de vermoede toppers zoals Infamamous SS,Driveclub??,Titanfall,Destiny,The Order. enzo gaan uitkomen :) Tot die tijd game ik nog wel nextgen op mijn pc
Als ik een game pc zou hebben had ik ook wel kunnen wachten. De games die voor mij interessant zijn, zijn allemaal multiplatform. Maar die heb ik niet, en ik ben na 8 jaar current gen echt toe aan wat nieuws. Ik kan niet wachten :9~
Normaal heb ik ook een hekel aan die filmpjes van gasten die dure spullen opzettelijk stuk gooien/blenden maar deze super slomo beelden zien er toch wel heel cool uit moet ik bekennen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Volgens mij kan je van beide zeggen dat ze gerusht zijn voor de Xbox One vind ik de launchtitels persoonlijk ook niet nextgen uitstralen(op Ryse dan na misschien,gameplay afwachten). Verder 720P gate door slechte devtools of hardwarekeuzes(moet blijken). En voor de Xbox komt binnen nu en half jaar alleen Titanfall als echte potentiële topper?

Ik ga ze beide lekker afwachten want voor matige launchtitels(ps4) en 720P(XO) ga ik nog een nextgen systeem kopen. :X

@giropas

Heb zelf ook maar GTX660(150 euro?) ;) Maar dat draait toppers zoals Fallout 3,Max Payne 3,Tomb Raider,Battlefield 3 gelukkig allemaal wel 1080P60 :)

[ Voor 8% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-11-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:22:
[...]

Als ik een game pc zou hebben had ik ook wel kunnen wachten. De games die voor mij interessant zijn, zijn allemaal multiplatform. Maar die heb ik niet, en ik ben na 8 jaar current gen echt toe aan wat nieuws. Ik kan niet wachten :9~
Same here, wat betreft het aan toe zijn aan een nieuwe console.
Ik vermaakt me de komende tijden wel met Battlefield, Killzone, Assassins Creed en Fifa 14, er is voor de rest niet zo heel veel boeiends op de next-gen consoles.

Mijn pre-order X1 staat wel te wankelen aangezien Infamous SS ook uikomt op de vermoedelijke launchdatum van de X1 maar vooralsnog zit daar ook geen leuke titels bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gebasseerd waarop? Ze kwamen zelf met de aankondiging. Ik denk nog steeds dat MS de aankondiging heeft gerushed, omdat ze als tweede kwamen met de aankondiging. Het moest toen even snel. Een paar defecte consoles is niet zo raar hoor. Gebeurt heel vaak. instabiele firmware gebeurt ook wel eens na twee jaar een console actief is. Nieuwe hardware is altijd tricky. Launchgames valt wel mee hoor. Kijk maar op gamespot. Vergelijking met andere launches. 24 launchgames ten opzichte van 12 ps3, 20 ps3 en nog iets minder psx games. De reviews zijn uit van killzone en knack en andere games, waarvan knack meta van 5.9 krijgt en de rest hoger. Geen enkele onvoldoende. Voor launchgames niet slecht. Alleen polygoon is negatief.

Ach jij kijkt door een ms bril dus ik snap het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Phusebox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:28:
[...]

Nu is het opeens nog maar 0,2%? Laten we het erop houden dat echte failure rates pas over een maand duidelijk zijn.

EA roept dit niet zomaar, en dat is wat ik bedoelde met een buggy OS.
Lezen! :) Ik schrijf gisteren, niet nu. Een bump van 0.2% naar 4% is onwaarschijnlijk. Althans ik heb het NOS vanochtend er niet over gehoord. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Solid Snake hoort in het rijtje Mario, Sonic, Master Chief, Lara Croft thuis. Ik dacht dat zelfs niet fans van MGS of Uberhaupt de Playstation dat wel wisten. :?
Daarvandaan dat Kojima het persoonlijk groots nieuws vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remoteplay over the internet werkt goed! Slecht nieuws voor werkgevers,scholen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
http://www.gamespot.com/a...old-program/1100-6416194/

MS komt dus ook met free games bij Xbox Live Gold, net als Sony met PSN+
Nog minder verschil dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Verschillen zijn maar minimaal ja. Gameplay en performance wise zal het allemaal nihil zijn. Dan rest 100,- en een paar maanden tijd alleen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k-city schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:46:
[...]

Solid Snake hoort in het rijtje Mario, Sonic, Master Chief, Lara Croft thuis. Ik dacht dat zelfs niet fans van MGS of Uberhaupt de Playstation dat wel wisten. :?
Daarvandaan dat Kojima het persoonlijk groots nieuws vind.
Ik heb alle MGS games vanaf de PSX tot en met de PS3 gespeeld, dus je hoeft me niet te vertellen hoe 'groot' Solid Snake is hoor ;). Had het wellicht anders moeten verwoorden :P

Maar als ik eerder deze week het volgende lees:

Kojima: 'Shocking PS4 Announcement' Coming This Week, Thursday reveal will "blow your mind" says Metal Gear creator.

Dan had ik toch wel iets meer verwacht :) En ik denk wel meer mensen met mij.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benieuwd welke dan want de games with gold op 360 waren of super oud of zeer crappy arcade games. ff afwachten.

Zoals:

http://majornelson.com/20...brigade-free-in-november/ 8)7
Dale Blankenship • 13 days ago −
Hey major nelson, we appreciate the free games and all but so far 90% of the games you've given us are crap, there was a reason I didn't buy them when they first came out in the arcade. Instead of giving us old games that don't sell give us new ones that are still hot. Your loyal gamer and fan justatrucker.
179 22 •Share ›
NotTellingYouJack • 13 days ago
These are a joke. PS+ is getting Binary Domain and Dragon's Dogma for free this month. DRAGON'S DOGMA. I expected better than these two free arcade titles for the last month of the Xbox 360 without the Xbox One in the market.
104 13 •Share ›
Ben niet de enige dus....

[ Voor 61% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-11-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:52:
[...]

Ik heb alle MGS games vanaf de PSX tot en met de PS3 gespeeld, dus je hoeft me niet te vertellen hoe 'groot' Solid Snake is hoor ;).

Maar als ik eerder deze week het volgende lees:

Kojima: 'Shocking PS4 Announcement' Coming This Week, Thursday reveal will "blow your mind" says Metal Gear creator.

Dan had ik toch wel iets meer verwacht :)
Dus "Een missie in MGS waarin je kunt spelen met een oud character uit MGS1 ofzo?" is gewoon om de zwakte van het nieuws te benadrukken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Bullet NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:49:
http://www.gamespot.com/a...old-program/1100-6416194/

MS komt dus ook met free games bij Xbox Live Gold, net als Sony met PSN+
Nog minder verschil dus.
Sterker nog, dit programma bestaat al een paar maanden, Halo 3 was o.a. gewoon gratis binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k-city schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:55:
[...]

Dus "Een missie in MGS waarin je kunt spelen met een oud character uit MGS1 ofzo?" is gewoon om de zwakte van het nieuws te benadrukken? 8)7
Had het al geedit dat ik het wat anders had kunnen formuleren, want het komt inderdaad wat nonchalant over :).

Maar zoals ik aangaf, je wilt toch echt niet zeggen dat dit nieuws in verhouding staat tot het blow your mind news en shocking PS4 announcement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
arnoutzw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:53:
Benieuwd welke dan want de games with gold op 360 waren of super oud of zeer crappy arcade games. ff afwachten.

Zoals:

http://majornelson.com/20...brigade-free-in-november/ 8)7
Dat maakt feitelijk niet uit, wat jij beschrijft heeft namelijk erg veel met smaak te maken. Het is zeer persoonlijk of de games die Sony/Microsoft gratis beschikbaar maken je aanspreken.

Ik heb liever een kwalitatief gouwe dan nieuw rommelwerk, overigens.... Op de 360 heeft MS Halo 3 gratis gemaakt, Ook is Rainbow Six gratis gemaakt niet echt een voorbeelden van een crappy games.... Toch? Misschien niet meer de nieuwste games, maar toch....
wildcardxl schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:56:
[...]

Sterker nog, dit programma bestaat al een paar maanden, Halo 3 was o.a. gewoon gratis binnen te halen.
Weet ik, maar het gaat nu specifiek over "Gold" op de Xbox One, voor de 360 is het er inderdaad al vanaf afgelopen zomer.

[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 15-11-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:56:
[...]

Had het al geedit dat ik het wat anders had kunnen formuleren, want het komt inderdaad wat nonchalant over :).

Maar zoals ik aangaf, je wilt toch echt niet zeggen dat dit nieuws in verhouding staat tot het blow your mind news en shocking PS4 announcement...
Nee, daar heb je helemaal gelijk in, ook al waren de verwachtingen wel overdreven hoog, maar het het viel wel heel erg tegen vond ikzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bullet NL Nee klopt Halo 3 was nice maar wie had die nou nog niet? Opleving van multiplayer was wel leuke bonus :)

Kan de dikgedrukte van deze lijst ook niet echt nieuw rommelwerk noemen: PS+(PAL) mei tot nu

95 Catherine May 1, 2013 [123]
96 Hitman: Absolution
97 Malicious
98 Demon's Souls May 29, 2013 [124]
99 Ico & Shadow of the Colossus
100 Kingdoms of Amalur: Reckoning
101 LittleBigPlanet Karting June 12, 2013 [125]
102 Uncharted 3: Drake's Deception (single player)
103 XCOM: Enemy Unknown
104 Battlefield 3 July 3, 2013 [126]
105 Payday: The Heist
NBA 2K13 (United Arab Emirates)
106 Saints Row: The Third
107 Mafia II July 31, 2013 [127]
108 Need for Speed: Most Wanted
109 Spec Ops: The Line
110 When Vikings Attack! (cross-buy)
111 Assassin's Creed III August 28, 2013 [128]
112 The Jak and Daxter Trilogy (cross-buy)
113 Stealth Inc: A Clone in the Dark (cross-buy)
114 Dragon's Dogma: Dark Arisen September 25, 2013 [129]
115 Far Cry 3
116 Giana Sisters: Twisted Dreams
117 Metal Gear Rising: Revengeance October 23, 2013 [130]
118 MotorStorm RC (cross-buy)
119 Remember Me
120 Grid 2 November 27, 2013 [131

[ Voor 88% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-11-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:50
Sorry hoor, maar de gratis games van xbox kan je niet vergelijken met de games van PS+.

Bijvoorbeeld:
Battlefield 3
Assassin's Creed III
Far Cry 3
Saints Row: The Third
Mass Effect 3

volgende maand komt er oa ook nog Grid 2 bij

In totaal 121 games

Ah arnoutzw was me voor :P

[ Voor 5% gewijzigd door kimiferrari op 15-11-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
@arnoutzw

Ook bij de niet vetgedrukte zit geen rommel tussen, slecht een paar matige titels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
arnoutzw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:00:
@Bullet NL Nee klopt Halo 3 was nice maar wie had die nou nog niet? Opleving van multiplayer was wel leuke bonus :)

Kan de dikgedrukte van deze lijst ook niet echt nieuw rommelwerk noemen: PS+(PAL) mei tot nu

95 Catherine May 1, 2013 \[123]
96 Hitman: Absolution
97 Malicious
98 Demon's Souls May 29, 2013 \[124]
99 Ico & Shadow of the Colossus
100 Kingdoms of Amalur: Reckoning
101 LittleBigPlanet Karting June 12, 2013 \[125]
102 Uncharted 3: Drake's Deception (single player)
103 XCOM: Enemy Unknown
104 Battlefield 3 July 3, 2013 \[126]
105 Payday: The Heist
NBA 2K13 (United Arab Emirates)
106 Saints Row: The Third
107 Mafia II July 31, 2013 \[127]
108 Need for Speed: Most Wanted
109 Spec Ops: The Line
110 When Vikings Attack! (cross-buy)
111 Assassin's Creed III August 28, 2013 \[128]
112 The Jak and Daxter Trilogy (cross-buy)
113 Stealth Inc: A Clone in the Dark (cross-buy)
114 Dragon's Dogma: Dark Arisen September 25, 2013 \[129]
115 Far Cry 3
116 Giana Sisters: Twisted Dreams
117 Metal Gear Rising: Revengeance October 23, 2013 \[130]
118 MotorStorm RC (cross-buy)
119 Remember Me
120 Grid 2 November 27, 2013 [131
Verpest nou niet dat moment voor MS! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ps+ is een metascore van minimaal 80 vereist om te mogen verschijnen. Vraag me af of dat bij MS ook zo wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Denk dat Microsoft gewoon niet zo hard hoeft te pushen met games for gold. Bijna iedereen heeft Live, waarbij volgens mij maar weinigen PS Plus hebben, ik ken althans niemand die het heeft. Sony probeert mensen zo natuurlijk wel te binden, en dan kunnen ze het programma nog altijd afzwakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:12:
Op ps+ is een metascore van minimaal 80 vereist om te mogen verschijnen. Vraag me af of dat bij MS ook zo wordt.
Dan komt er binnenkort weinig meer op PS+ voor de PS4.. :+ .

[ Voor 74% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:12:
Mm dan was Resogun goede keuze 8)7 Knack gaat dus niet komen? :? (een van de redenen dat ik die niet overwoog te kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat Sony betere/recentere games weggeeft vergeleken met Microsoft zal niemand ontkennen :) Feit is dat beide bedrijven op dit gebied elkaar dwingen zich te verbeteren. Sony heeft PSN moeten verbeteren om de kwaliteit van Live te evenaren, en MS gaat nu ook games weggeven om de value for money te verhogen.

Alleen maar zaken waar de gamer uiteindelijk beter van word. Komt bij dat we nog totaal niet weten wát Microsoft weg gaat geven in 2014. Al ga ik er van uit dat het niet veel bijzonders zal zijn :) Maar toch, gratis games is altijd leuk.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Phusebox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:12:
Denk dat Microsoft gewoon niet zo hard hoeft te pushen met games for gold. Bijna iedereen heeft Live, waarbij volgens mij maar weinigen PS Plus hebben, ik ken althans niemand die het heeft. Sony probeert mensen zo natuurlijk wel te binden, en dan kunnen ze het programma nog altijd afzwakken.
Dat is wellicht waar, maar de toekomst is slechts speculatie. Hoe dan ook is PS Plus een groot pluspunt voor Sony, al 120 titels lang tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoutzw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:14:
[...]

Mm dan was Resogun goede keuze 8)7 Knack gaat dus niet komen? :? (een van de redenen dat ik die niet overwoog te kopen)
Wrs wordt knack gewoon snel heel erg afgeprijsd. Of in een bundel gestopt.

Binnen een paar maanden denk ik dat deze bundel er is:

PS4 + Knack + tweede controller + camera. (wat een logische familiebundel is)

Voor launchgames gaat het niet op denk ik. Daar weet je het niet bij :P
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:14:
[...]

Dan komt er binnenkort weinig meer op PS+ voor de PS4.. :+ .
Denk dat deze regel pas na een half jaar begint.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://twitter.com/amboyes/statuses/399934838612193280 Dat was dus dit :

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iblgjgaemFj48G.gif _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-11-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:12:
Ik zie heel PS+ als groot compensatie middel voor PSN, trage OS en minimale msg/netwerk functies. Naast dat ik de games al had uit die lijst die ik wilde hebben, elke 'core' gamer die PS+ zou hebben, heeft die games al lang. (BF3 bijvoorbeeld).

Voor nieuwe console wil ik eerst zien welke games het gaan worden, aangezien die hele lineup al vrij klein is, verwacht ik voor nextgen nog vrij weinig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
arnoutzw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:14:
[...]

Resogun was zéker een goede keus! Ondanks dat het misschien niet helemaal "next gen" is/lijkt, denk ik dat ik zeer veel plezier aan die game ga beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:30:
[...]

Ik zie heel PS+ als groot compensatie middel voor PSN, trage OS en minimale msg/netwerk functies. Naast dat ik de games al had uit die lijst die ik wilde hebben, elke 'core' gamer die PS+ zou hebben, heeft die games al lang. (BF3 bijvoorbeeld).

Voor nieuwe console wil ik eerst zien welke games het gaan worden, aangezien die hele lineup al vrij klein is, verwacht ik voor nextgen nog vrij weinig.
Ik vind dit altijd overdreven worden. Ik heb beide in bezit gehad en vond Live ook niet altijd zo soepel lopen. De UI was super lelijk (tot de laatste update) en had best vaak laag

Op psn hetzelfde

Ik heb ze beide verkocht voordat ps plus kwam dus toen waren de consoles nog niet oud, maar ik vond het beide kut.

Ik ga het nu opnieuw proberen met ps4 omdat ik pc gaming verschrikkelijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Snelle online store OF 120 games voor nog geen 5 euro per maand, wat een keuze :9

Edit: :p

[ Voor 9% gewijzigd door k-city op 15-11-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k-city schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:48:
Snelle online store OF 120 games voor nog geen 5 euro per jaar, wat een keuze :9
Liefst beide en hopelijk gaan we dat nu ook krijgen :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
[...]

Precies, bij de PS3 moesten ze wel, PSN heeft zeker in het verleden aantoonbaar meer problemen gegeven dan Xbox Live, waarbij de hack misschien wel als diepte punt geld.

Ben ook er benieuwd hoe dit voor de PS4 zal gaan gelden, de druk is daar veel minder om iets goed te hoeven maken...

Eerst maar eens zien wat de gratis games voor PSN gaat bieden, kortom.... Eigenlijk heeft terug kijken geen zin meer, verwacht dat het effect van de gratis games zeker in het begin heel beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat een onzin altijd over dat zogenaamde grote verschil tussen PSN en XBL. Alleen het party gedeelte is beter op XBL. Verder zijn de verschillen minimaal. Ik persoonlijk betaal 10x liever dat geld voor psn+ met alle games die ik krijg dan voor XBL gold
Bullet NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:56:
[...]

Precies, bij de PS3 moesten ze wel, PSN heeft zeker in het verleden aantoonbaar meer problemen gegeven dan Xbox Live, waarbij de hack misschien wel als diepte punt geld.

Ben ook er benieuwd hoe dit voor de PS4 zal gaan gelden, de druk is daar veel minder om iets goed te hoeven maken...

Eerst maar eens zien wat de gratis games voor PSN gaat bieden, kortom.... Eigenlijk heeft terug kijken geen zin meer, verwacht dat het effect van de gratis games zeker in het begin heel beperkt is.
Komt ie weer met z'n suggestieve stellingen. Ik heb je post history eens doorgenomen, en dat doe jij echt structuureel. Tot nu toe bleken al jou stellingen achteraf onzin te zijn dus ik maak me niet druk.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:56:
[...]

Wat een onzin altijd over dat zogenaamde grote verschil tussen PSN en XBL. Alleen het party gedeelte is beter op XBL. Verder zijn de verschillen minimaal. Ik persoonlijk betaal 10x liever dat geld voor psn+ met alle games die ik krijg dan voor XBL gold
Waarom praat hij onzin en heb jij wel gelijk wat je met een persoonlijke mening probeert te argumenteren?
Voor hem kan het ontbreken van party's of de hack/down time ontzettend storend zijn geweest. Daar kunnen de gratis games voor hem toch niet tegen opwegen? Al was het maar omdat hij bepaalde titels al had....

Lees je eigen tekst nog eens door, iets wat voor jou "persoonlijk" is hoeft dat voor een ander niet te zijn.

Waarom zijn mening dan als "onzin" af doen??
[...]

Komt ie weer met z'n suggestieve stellingen. Ik heb je post history eens doorgenomen, en dat doe jij echt structuureel. Tot nu toe bleken al jou stellingen achteraf onzin te zijn dus ik maak me niet druk.
Suggestieve stelling? Kom op..... Ik tik hier gewoon mijn mening, iets wat jij ook structureel doet. Wanneer jij iets vind hoeft een ander dat helemaal niet te vinden.

Ik zeg alleen dat totaal niet duidelijk is welke games van PSN gratis er op de PS4 uit gaan komen, het is dus nog maar zeer de vraag hoe Sony en Microsoft met deze "gratis" dienst omgaan.

Nogmaals, lees mijn tekst hier boven nog maar eens door; Jij zet de mening van een ander weg als "onzin", ik niet! Ik herhaal het nog maar eens; jouw mening hoeft niet die van een ander te zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Bullet NL op 15-11-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 15:10
[...]

Bij Xbox LIVE krijg je nu ook gratis spellen. Die je ook behoudt als abonnement afloopt. En persoonlijk vind ik Xbox LIVE een stuk beter werken dan PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:53
sgt frankieboy schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:02:
[...]

Bij Xbox LIVE krijg je nu ook gratis spellen. Die je ook behoudt als abonnement afloopt. En persoonlijk vind ik Xbox LIVE een stuk beter werken dan PSN.
Moet zeggen dat ik al 10 jaar Xbox live heb, en altijd een xbox en xbox360 heb gehad, en eindelijk de overstap ga nemen naar Playstation 4. Ik vind inderdaad de Xbox Live service het beste, maar ik denk wel dat Sony heeft geleerd van hun fouten en het gaat verbeteren met hun nieuwe console. En betalen voor een goed service vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:58:
[...]

Waarom praat hij onzin en heb jij wel gelijk wat je met een persoonlijke mening probeert te argumenteren?
Voor hem kan het ontbreken van party's of de hack/down time ontzettend storend zijn geweest. Daar kunnen de gratis games voor hem toch niet tegen opwegen? Al was het maar omdat hij bepaalde titels al had....

Lees je eigen tekst nog eens door, iets wat voor jou "persoonlijk" is hoeft dat voor een ander niet te zijn.

Waarom zijn mening dan als "onzin" af doen??
Zucht, weer het hack/downtime argment... Hoeveel tijd besteed jij eigenlijk op psn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe houdt het PSN netwerk zich eigenlijk nu bij launch? Is het volledig up and running of zijn er probs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:03:
Hoe houdt het PSN netwerk zich eigenlijk nu bij launch? Is het volledig up and running of zijn er probs?
Goed:

http://www.neogaf.com/for...ead.php?t=711715&page=113
Just played Killzone, very impressed especially with the multiplayer so much fun. As for the console, UI is nice and works great, multitasking was easy to accomplish. Had my PS4 on for about 4 hours and just put it in standby to download Resogun and Contrast. Overall I love the system.
Over de failures:
Originally Posted by Jindrax

So nobody having bricked ps4 yet?
antwoord:

It seems like Sony's 0.04% estimate might be accurate. It's been smooth sailing for me and all of my friends.
So far everything has worked perfectly. Downloaded and installed the patch. I set up a brand new PSN account since I never used the old one. Redeemed the codes, downloaded Resogun, and made my first digital purchase, Killzone, off of Amazon. The UI is super smooth, videos don't do it justice. Download speeds have been good, was surprised and pleased to see that Killzone was ready to install and begin playing only after a minute or two of downloading from the store. Love this thing so far, only thing I wish was that the light on the PS4 stayed blue like it does during start up instead of going white :( Hope everyone else's experiences are just as good as mine, off to play Killzone!
Wow the download update speed is incredibly fast. Done in like a minute

[/quote]

[ Voor 47% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-11-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar mensen zeggen dat ze niet online komen. Voor de rest prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Lees net overal dat het netwerk eruit ligt. Gaat dus weer lekker met psn. 8)7

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:07:
Lekker biased bezig weer he spacey. Valt me laatste tijd steeds meer op.

Als het niet werkt begint iemand te blèren en als het wel werkt zit hij te gamen, dus je hoort alleen het slechte he.

Het PSN werkt prima, sommige komen niet online, maar dat heeft niks te maken met dat psn eruit ligt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig ligt Live er nooit uit :+
http://downdetector.com/status/xbox-live/archive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Spacey23 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:07:
Wel knap dat heel psn eruit ligt, ik zit nu te gamen, en er zijn momenteel bijna 300(!) twitch streams met PS4's die online zijn... 8)7

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht, zelfs een simpele vraag resulteert in een welles nietes strijd. Wordt tijd dat we allemaal kunnen gaan gamen en dit topic kunnen sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik denk dat je daar zo kort na de introductie nog niet heel veel over kan zeggen. Echte structurele problemen komen pas naar een aantal dagen aan het licht denk ik.

Maar goed, ondanks dat ik Sony best een kans wil geven, ze zullen inderdaad wel geleerd hebben van hun fouten in het verleden heeft MS nog steeds een streepje voor bij mij. Ik heb meer vertrouwen in het hele sever/cloud verhaal van MS dan in de Sony dienst.

Het zou voor de PS4 kopers dan ook fijn zijn dat Sony de dienst nu zo stabiel en snel weet te krijgen als MS dat heeft met Live op de Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja PS+ moest gedownplayed worden met dat PSN zo slecht is :+ helaasss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees vooral over het trage OS/store heen, dat is mijn grootste hekelpunt momenteel op de PS3.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:11:
[...]

Ik denk dat je daar zo kort na de introductie nog niet heel veel over kan zeggen. Echte structurele problemen komen pas naar een aantal dagen aan het licht denk ik.

Maar goed, ondanks dat ik Sony best een kans wil geven, ze zullen inderdaad wel geleerd hebben van hun fouten in het verleden heeft MS nog steeds een streepje voor bij mij. Ik heb meer vertrouwen in het hele sever/cloud verhaal van MS dan in de Sony dienst.

Het zou voor de PS4 kopers dan ook fijn zijn dat Sony de dienst nu zo stabiel en snel weet te krijgen als MS dat heeft met Live op de Xbox360.
Live op de xbox 360 werkt anders ook niet fijn. Beter hebben ze het beide gewoon op orde, net zoals steam dat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:11:
[...]
PSN is bij mij op dit moment al snel en stabiel. Baseer jij je mening op (recente) eigen ervaring of verhalen die jij leest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:51
SinergyX schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:14:
[...]

Lees vooral over het trage OS/store heen, dat is mijn grootste hekelpunt momenteel op de PS3.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Nog nooit zo'n trage store gezien lol. Aan de andere kant is de verklaring wel logisch hiervoor. Doordat de main ram van de ps3 maar 256mb is, moet het os enorm spaarzaam omgaan met de beschikbare resources. Ook een reden waarom cross game chat of hoe dat ook heet nooit mogelijk is geworden, terwijl bv. op de vita dat alles wel werkt. De vita heeft 512mb system ram en alles draait daar soepel;de store, snappen, multitasking enz.

Op de ps3 vermijd ik de store, koop alles in de sen store via de browser, en nu kan het ook via de ios en android app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:53

PBP

Gelukkig is de traagheid van het OS en de Store aangepakt bij de PS4 ja. Daar stoorde ik me ook aan. Lees ook van mensen dat de downloadspeed sneller schijnt te zijn. Dat was ook wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:11:
Zucht, zelfs een simpele vraag resulteert in een welles nietes strijd. Wordt tijd dat we allemaal kunnen gaan gamen en dit topic kunnen sluiten.
Helemaal mee eens :)
Dit topic blijft toch een strijd zonder winnaars.
Enige wat dit topic eigenlijk doet is ergernis opwekken bij users onderling.
Leuke nieuws word toch allemaal gepost in of het PS4 topic of het Xbox One topic.
Had gehoopt op wat informatie over beide consoles maar afgezein van een trailertje zo nu en dan is dat ook nihil, word meer gepost over wat de conccurrent niet kan dan wat de consoles zelf kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:21:
Gelukkig is de traagheid van het OS en de Store aangepakt bij de PS4 ja. Daar stoorde ik me ook aan. Lees ook van mensen dat de downloadspeed sneller schijnt te zijn. Dat was ook wel nodig.
Zal dan wel aan mij liggen maar ik heb hier serieus weinig last van. Ik heb nu bv de download gestart van MGR (19 GB) en is net binnen een uur (57 min) afgerond.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:31:
[...]

Zal dan wel aan mij liggen maar ik heb hier serieus weinig last van. Ik heb nu bv de download gestart van MGR (19 GB) en is binnen een uur afgerond.
Downloadsnelheid is gewoon erg wisselend. Ene keer heb je inderdaad snel alles binnen. Soms ben je 4uur bezig om een game gedownload en geïnstalleerd te krijgen. Ik haal echt mijn volle snelheid nooit op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:31:
[...]

Zal dan wel aan mij liggen maar ik heb hier serieus weinig last van. Ik heb nu bv de download gestart van MGR (19 GB) en is net binnen een uur (57 min) afgerond.
Dan heb je mazzel. Pas geleden een game voor de Vita binnengehengeld van 650 MB en dat kostte me ruim 3 kwartier terwijl ik een game van 5 GB op de PC in 25 minuten binnen had. Beide via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

PBP schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:35:
[...]Downloadsnelheid is gewoon erg wisselend. Ene keer heb je inderdaad snel alles binnen. Soms ben je 4uur bezig om een game gedownload en geïnstalleerd te krijgen. Ik haal echt mijn volle snelheid nooit op PSN.
Idem hier, downloadsnelheid is eigenlijk zonder uitzondering zeer traag (veel trager dan snelheid van inet-abbo), en dat is gewoon via een bekabelde netwerkaansluiting, dus geen wifi ofzo.

Dat, samen met de stroperigheid van de store, zijn wel de twee voornaamste nadelen van de PS3.

Als ze dat oplossen in de PS4 zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat ook maar...

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Leuk om een paar userreviews te lezen op GAF.
My friend and I were playing some Killzone, I hit share and select Broadcast gameplay, my Twitter feed is automatically updated (via Twitch option) and in a minute or two I have a few people throwing questions and chatting during my gameplay.

I knew that's how it would work, but to do it in person, on launch day, is really something else.
Holy crap I am BLOWN AWAY at how the Vita remote play works. It looks like a native game on my Vita. I mean wow, there's no perceptible lag and visually it's sharp and crisp with no hint of artifacting.

And another holy crap: Twitch streaming works great, everything is working great, and you can watch twitch streams and stuff without exiting a game. Neat.

Yeah, this system is crazy awesome. I'm amazed that it hasn't melted down PSN/Twitch yet. Everything works day one. I never would have guessed that.
Twitch being accessible right from the main menu so quickly is just amazing.

I love it.

UI is very smooth/snappy. Hitting the home button during the game is seamless, no stutter. Works perfectly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

De koppeling tussen twitch en de PS4 is zeer gaaf gedaan, de chat is volgens mij ook zichtbaar voor de streamer zelf, ik neem aan dat dit ook zo is op de xone?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destiny word een tijdelijke exclusive voor de PS4 / PS3
Heeft Sony mooi geregeld bij de jongens achter Halo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:25:
Ben benieuwd Bungie was echt de beste firstparty studio van MS echt ongelofelijk dat ze die zijn kwijtgeraakt :/ En dan nu de deals met Sony best frapant hoe het kan lopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:18:
[...]

PSN is bij mij op dit moment al snel en stabiel. Baseer jij je mening op (recente) eigen ervaring of verhalen die jij leest ?
Aangezien jij eerder schreef dat jij mij posthistory had gelezen heb je ook kunnen zien dat ik hier beide naast elkaar heb staan.

Dus, ja..... eigen ervaring....

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 15-11-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beta is timed exclusive he, niet de full game

Edit: beide naast elkaar =/= non-biased

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arnoutzw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:27:
[...]

Ben benieuwd Bungie was echt de beste firstparty studio van MS echt ongelofelijk dat ze die zijn kwijtgeraakt :/ En dan nu de deals met Sony best frapant hoe het kan lopen. 8)7
Ze zijn ze niet kwijtgeraakt.
Ze willen gewoon een nog dikkere zak met geld voor Halo 5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:25:
Wat ik begrepen heb, Demo en bepaalde (extra) content exclusieve voor Sony, echter komt het spel (zonder de extra content) wel naar de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:34:
[...]

Wat ik begrepen heb, Demo en bepaalde (extra) content exclusieve voor Sony, echter komt het spel (zonder de extra content) wel naar de Xbox One.
Vandaar dat tijdelijke.
Wat ik begrijp is dat hij een week of 3-4 eerder verschijnt op de Sony platforms dan op Microsofts platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus als de Beta van Destiny op de X1 komt hebben we ongeveer tegelijkertijd Titanfall... Nou oke dan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Het gaat notabene om een timed exclusief van een beta(!). of hebik het nu mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:34:
[...]

Ze zijn ze niet kwijtgeraakt.
Ze willen gewoon een nog dikkere zak met geld voor Halo 5 :+
Die kans zit er wel in natuurlijk.... Bungie ziet ook wel dat MS niet beroerd is om over de brug te komen met extra dollars voor bepaalde uitgevers/titels

Dat Bungie's Destiny niet exclusief zegt natuurlijk niet over de Halo serie ;)
justifire schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:35:
[...]

Vandaar dat tijdelijke.
Wat ik begrijp is dat hij een week of 3-4 eerder verschijnt op de Sony platforms dan op Microsofts platforms.
Ach, zo iets heeft Battlefield 3 ook gehad (2 weken eerder download content) das niet zo'n probleem voor mij. Als het maar komt ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 15-11-2013 12:40 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.

Gerucht plaatsen? Lees eerst dit.

Persoonlijke aanvallen en 'getroll' zijn ongewenst!