Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Segura schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:16:
Ik vind japanners over het algemeen ook fijner, maar ik mis de innovatie en lange termijn visie zoals Microsoft die (kan!) bieden. De (potentiele) mogelijkheden zouden mij over de streep trekken voor een X1.

EDIT: Als toelichting bedoel ik dan de app integratie binnen W8, WP8 en Xbox. Daarnaast het tv-kijken. Het blijkt dat 50+% van de 360 in de states al meer voor media dan voor gaming worden ingezet. MS toont lef en visie in de afgelopen jaren. Niet alles is dan tot in perfectie, maar het belooft veel goeds.
Ander voorbeeld is smartglass, nu nog crap.. maar het is beter om op alle mobile devices te supporten dan alleen de mogelijkheid te bieden op een aparte handheld (PS Vita any1?)
Normaal hou ik niet zo van het feit dat je weer specifieke hardware nodig hebt, maar ik denk dat de integratie met de PS Vita heel veel potentieel heeft. Dan heb je tenminste gewoon fysieke knoppen om bijv. games te spelen. Mijn mobiele apparaten doen van alles, maar ik zie niet in waarom die ook nog weer met m'n console verbonden zouden moeten zijn.

Misschien op lange termijn wel. En Microsoft doet op dit moment toch echt wel mooie dingen. Maar ik neig puur vanwege de remote play op de Vita dan toch weer meer naar de PS4.

En ja, andere argumenten: ik ken niemand, maar dan ook écht niemand die nu een Xbox 360 heeft... Iedereen die games speelt, heeft een PS3. En straks dus een PS4. Dus de keus is dan ook sneller gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:34:
Hehehe dat kan nog wel eens duren, een wp8 playstation app. Hoe je het ook bekijkt, het marktaandeel van wp is enkele procenten terwijl die van ios en android bij elkaar 90% is. Dus door in eerste instantie met een ios en android app te komen, bedienen ze meteen het overgrote deel van de markt. Maar kan heel goed begrijpen dat voor lumia gebruikers dit een dealbreaker kan zijn, terwijl je bij MS weer grote voordelen hebt vanwege de integratie voordelen zoals met skydrive, internet explorer etc.
WP kan ik nog begrijpen, maar de extra stap van Win8 voor Smartglass is voor mij een flink pluspunt.

Goed, is maar de vraag hoe beide straks gebruikt gaan worden, maar ik kies dan in iedergeval voor de kant die het als basis heeft, niet als 'later toe te voegen functie'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Trishul schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:34:Hoe je het ook bekijkt, het marktaandeel van wp is enkele procenten terwijl die van ios en android bij elkaar 90% is.
Toevallig... android-en-ios-bedienen-samen-94-procent-van-de-smartphonemarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21
Ik weet wel dat als sony met een mooie ps4/vita bundel komen ik die zonder nadenken neem. Remote play lijkt me ontzettend gaaf, als de andere bewoners even tv willen kijken of film, hoppa vita aan en gaan!! :)
Ik zeg ps4/vita bundel van 500 euro en sony verkoopt en meer ps4's en meer vita's.

Zal dalijk eens de playstation app proberen. Is dit ook dezelfde app die je moet gebruiken dalijk voor gt6 ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja dan is het nut van een WP8 app niet zo groot voor Sony bovendien zullen ze ook meewegen dat een groot deel van de WP8 sowieso al voor Xbox One zullen kiezen vanwege het MS ecosysteem en wordt WP meer in zakelijke kringen gebruikt dan door jongeren/gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
arnoutzw schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:34:
Tsja dan is het nut van een WP8 app niet zo groot voor Sony bovendien zullen ze ook meewegen dat een groot deel van de WP8 sowieso al voor Xbox One zullen kiezen vanwege het MS ecosysteem en wordt WP meer in zakelijke kringen gebruikt dan door jongeren/gamers.
Dit kan je zo niet stellen, wanneer van de 3,6% Windows Phone kopers allemaal een Xbox koopt is het zeker een enorme hoeveelheid. Je ziet echter wel dat Microsoft tegenwoordig heel open naar Android staat, zeker betreffende hun Smartglas app's voor de console.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:48:
[...]

Dit kan je zo niet stellen, wanneer van de 3,6% Windows Phone kopers allemaal een Xbox koopt is het zeker een enorme hoeveelheid. Je ziet echter wel dat Microsoft tegenwoordig heel open naar Android staat, zeker betreffende hun Smartglas app's voor de console.
Heb op iOs ook gewoon smartglass, dus statistisch gezien bedekt sony 3,6% minder mobile device gebruikers.
Elke klant is er een lijkt me ?
Eerlijk gezegd vind ik het een leuk extraatje maar voor mij zeker niet iets om mijn consolekeuze op te baseren

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 13-11-2013 11:52 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
justifire schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:50:
[...]

Heb op iOs ook gewoon smartglass, dus statistisch gezien bedekt sony 3,6% minder mobile device gebruikers.
Elke klant is er een lijkt me ?
Eerlijk gezegd vind ik het een leuk extraatje maar voor mij zeker niet iets om mijn consolekeuze op te baseren
Natuurlijk is elke klant er één.... Maar toch, ben trouwens wel benieuwd na de ontwikkelingen in beide apps (zowel MS als Sony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is het nu precies met het kleurverschil? Stukje van spaceshuttle zie je dat best goed, XBO oogt wat gelig en PS4 juist wat blauwig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:21:
Wat is het nu precies met het kleurverschil? Stukje van spaceshuttle zie je dat best goed, XBO oogt wat gelig en PS4 juist wat blauwig.
Dat vraag ik me ook af.
Xbox is groen en PS4 is blauw misschien zelfde als de logos ?
Alles wat op de PS4 rood is (lampen,gebouwen,bloed) is op de XO roze, dat lijkt me ook erg sterk ?
Hoop maar dat dit iets met instellingen te maken heeft, vage kleuren zien er op beide consoles niet uit.

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 13-11-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ja en later zie je dat de xbox versie groen is, en playstation gewoon donker.
Heel apart. Maar toch als je goed kijkt aan het einde van de video ergens zie je een stilstaand plaatje, en ziet de ps4 er ietsje scherper uit.
Maar alsnog ziet het spel er op beide consoles echt heel slecht uit. Dus ja maakt dus geen reet uit ps4/xbone want spel ziet er altijd slecht uit...
Wel apart dat ze de trillende triggers op de xbone niet gebruiken... is juist een nieuwe feature van xbone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is hetzelfde effect wat ik heb tussen mijn TV en mijn monitor, mijn TV oogt veel 'blauwer' en mijn PC monitor juist wat gelig. Nu kan ik mijn PC monitor nog wat spelen met kleuren (9600k en 6500k?) wat erg veel lijkt op deze 2 verschillen.

Maar de still op 1:12 zie je duidelijk huidskleur verschil, links een 'roze/wit' blanke, de rechter is juist meer geel/bruin.

Maargoed, het is en blijft COD, geen grafisch hoogstandje en zeker niet 'nextgen engine driven'.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog maar eentje dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die youtube vergelijking heeft i.m.o niet zoveel nut met al die compressie. Ik vind beide versies er current gen uit zien in dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Bullet NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:48:
[...]

Microsoft verdient dan ook moeilijk veel geld aan Android. Dit heb ik vaker gehoord van bekende Microsoft watchers, heb zo even geen geschreven bron. Ik denk met name door patenten.

Desalniettemin denk ik dat door 2nd screen er veel kan worden toegevoegd. Daarom zie ik de potentie van apps als smartglass wel. Gaming op je werk met BF Commander vind ik bijv goed gevonden. Uiteraard moet t tijdens het 'normale' gamen niet zo zijn dat je elke 5 minuten je tablet weer aan moet zetten, item selecteren en weer verder spelen met je controller.

Biedt PS dat overigens met een eigen app? (ik vind een paar posts terug iets dergelijks op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qua functionaliteit zijn ze afaik gelijk, maar als ik bv trailer zie van Watch Dogs (met die drone), zal het grafisch de vraag zijn of sommige phones/tablets het wel kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Op basis van die Youtube vergelijking gaat het laatste gerucht dat COD toch native 720p is op PS4.

Dit is te zien aan de exact zelfde aliasing vervorming. Een hogere resolutie zou hier nl. flink verschil in moeten maken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/10ye4M4.gif

Het kan ook zijn dat de reviewer de PS4 op 720p output heeft gezet. Dit zou echter een zeer amateuristische fout zijn.

Maar er klopt er sowieso iets niet, want het resolutie verschil bij COD is groter dan bij BF maar het verschil in scherpte en detail is minder.. hmm :/

[ Voor 17% gewijzigd door G4mert op 13-11-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Lijkt me wel straf als dat waar is, maar je weet natuurlijk nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Laten we er maar gewoon op houden dat CoD Ghosts ontworpen is om te draaien op current-gen, en middels een port ook beschikbaar is gemaakt op next-gen.

Het is dus in de basis geen next-gen spel, met alle grafische en dynamische voordelen van een next-gen spel.

Wachten op spelen voor beide consoles die echt alleen op PS4, X1, en wellicht PC verschijnen, maar niet op PS3 en 360, alvorens we goed kunnen vergelijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Bartjuh op 13-11-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Het verschil zie ik zo bijna niet. Voor mij geen reden om dan maar een PS4 te halen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Dat is nu net de grap en waarom gezegd wordt dat de PS3 wellihct ook 720p doet.

Conclusie: ghosts is een crap game? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
http://www.gamereactor.eu.../Killzone%3A+Shadow+Fall/
WEL SPOILERS IN DE TEXT BLIJKBAAR !!!!!!!!! LET OP!!!!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K8NwmyE.png

[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 13-11-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah de reviews komen binnen druppelen. :)

De slotparagraaf geeft wel weer hoe launch games vaak zijn:

Killzone: Shadow Fall ends up being a nice side attraction that, despite a few frustrating elements, shows what PlayStation 4 is capable of. The mix of exploration, light puzzles, a slower pace and the contrast between Vekta and Helghan, are elements that really stand out. The wonderful graphics, the juxtaposing aesthetics and the masterful audio also impress. A couple of idiotic missions, a weak ending and a bunch of firefights that devolved into something akin to a meaningless guessing game pull the score down to a weak 8 in the end. Guerrilla is capable of more, but if you're dying for a next-gen action experience, this is a game you can't afford to miss

Grafisch vaak vernieuwend, maar gameplay wise niet altijd even sterk. Benieuwd naar de komende uren. :) Ook benieuwd naar Knack. De demo die ik gespeeld heb vond ik teleurstellend, maar kan me niet indenken dat dat alles was wat het spel te bieden heeft gelet op de maker. Hoeveel uren ik Crash Bandicoot niet heb gespeeld...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:37

PBP

Eigelijk een beetje het zelfde idee als Killzone3. Ook op sommige momenten een beetje saai en af en toe frustrerend. Maar verder een prima game. Al vond ik Killzone2 beter, ook op dat moment grafische 1 van de beste games. Bij KZ3 was ik al weer gewend geraakt aan de graphics :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:24:
Ah de reviews komen binnen druppelen. :)

Grafisch vaak vernieuwend, maar gameplay wise niet altijd even sterk. Benieuwd naar de komende uren. :) Ook benieuwd naar Knack. De demo die ik gespeeld heb vond ik teleurstellend, maar kan me niet indenken dat dat alles was wat het spel te bieden heeft gelet op de maker. Hoeveel uren ik Crash Bandicoot niet heb gespeeld...
Tja, precies zoals de oudere Killzones. Leuk om te zien, maar binnen een paar maand vind je niemand meer online en ben je de game alweer vergeten.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Spacey23 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:30:
[...]

Tja, precies zoals de oudere Killzones. Leuk om te zien, maar binnen een paar maand vind je niemand meer online en ben je de game alweer vergeten.
Gelukkig gaat het mij niet om de online (al kun niemand voorspellen hoe goed of slecht online wordt)
Ben meer benieuwd naar de single player, worden voor mij waarschijnlijk hele leuke 10 uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Origins schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:37:
[...]

Gelukkig gaat het mij niet om de online (al kun niemand voorspellen hoe goed of slecht online wordt)
Ben meer benieuwd naar de single player, worden voor mij waarschijnlijk hele leuke 10 uurtjes.
In jouw geval kun je het spel na de eerste dag al aan de kant leggen als je een beetje opschiet met de single player.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Spacey23 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:44:
[...]

In jouw geval kun je het spel na de eerste dag al aan de kant leggen als je een beetje opschiet met de single player.
Ik heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daarna kun je het spel gewoon verkopen! :+

Maar als ik vrijdag begin aan een verhalende game van circa 10 uur. Dan is het wel vrij zeker dat ik het op zaterdag uitgespeeld heb :P

[ Voor 60% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:45:
Na 1 dag maak je niet zoveel verlies op het spel, dat is dan nog zijn geluk :P

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:45:

Maar als ik vrijdag begin aan een verhalende game van circa 10 uur. Dan is het wel vrij zeker dat ik het op zaterdag uitgespeeld heb :P
En jij denkt dat ik 1 spel haal bij de launch?:+ ik ga gerust op mijn gemakje het spel spelen, er is geen haast bij.
Komt nog eens bij dat er ook een gezin is, zoals ik zei geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Jammer van verhaal bij Killzone, is toch iets wat ze altijd missen, en waarom ze imo nog niet tot bij de beste shooters horen. Had dit een ijzersterk verhaal waarop doorgebouwd kan worden zoals bij Halo het geval is, dan heb je een top game. Nu gewoon een leuke launch game.

Trouwens PS4 launch op Gamespot binnen 5min

http://www.gamespot.com/v...-on-and-q-a/2300-6416086/

[ Voor 18% gewijzigd door X-Fighter op 13-11-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ben benieuwd wat Sony binnenkort gaat aankondigen wat betreft games. Tijdens de launch is er niets wat er echt uitspringt. Ik ga de PS4 vast halen wanneer Naughty Dog wat uitbrengt, maar tot dan lijkt het niet veel soeps.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Spacey23 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:56:
Ben benieuwd wat Sony binnenkort gaat aankondigen wat betreft games. Tijdens de launch is er niets wat er echt uitspringt. Ik ga de PS4 vast halen wanneer Naughty Dog wat uitbrengt, maar tot dan lijkt het niet veel soeps.
Het is maar net wat je smaak is uiteraard, mijn pre-order bij bol staat nog steeds voor X1, maar er moet zo langzamer hand wel wat interessants uitkomen (of aankondigen)

Zo zie je maar hoe belangrijk smaak is bij games om een console te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:51
Spacey23 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:30:
[...]

Nou nou, dat valt wel weer mee. De game is in de VS bv. bijna evenveel ge-preordered als BF4, en bij Killzone 3 waren er nog genoeg mensen online te vinden afgelopen juni toen ik het voor het laatst speelde.

Als de singleplayer een evolutie is van de KZ3 singleplayer, zit t wel goed ;) Kan me de MAWLR nog goed herinneren... YouTube: Killzone®3 'MAWLR boss battle \[1/2]' TRUE-HD QUALITY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
edit:dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Trishul op 13-11-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Ik lees maar weinig over de multiplayer van Killzone, die review van Gamereactor is ook offline nu. Daar ben ik toch wel meer benieuwd naar eerlijk gezegd, want Battlefield 4 kan me nog totaal niet bekoren en ik betwijfel of dat op next gen beter zal zijn.

Anyway, ik word een beetje maf van die vergelijkingsfimpjes van CoD/BF4 tussen de X1 en PS4, wat willen mensen er nou mee zeggen? Dat een console beter is dan de ander? Gebaseerd op twee multiplatform launch games die ook uitkomen op current gen? Vanaf een youtube filmpje? Idioot.

Van mij mag je je keuze op van alles baseren maar niet op die idiote crap. Sowieso proberen te veel mensen hun aankoop goed te praten lijkt het wel.. Mensen er is geen verkeerde keus hier, als je er maar blij mee bent. En als je echt zit te twijfelen, kijk dan naar mensen in je omgeving en koop hetzelfde systeem, altijd makkelijk om samen te spelen. Of ga dan eens de PS4 controller vasthouden ergens en kijk hoe hij bevalt, vergelijk hem met die van de 360 en pak degene die je het fijnst vind. Maar kom niet met van die onzin filmpjes aanzetten.

Dat moest ik even kwijt :P

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Ton schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:05:
Sowieso proberen te veel mensen hun aankoop goed te praten lijkt het wel..
Het is veelal precies andersom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Eerste review van de PS4 is niet erg positief:

http://www.polygon.com/a/ps4-review/console

Krijgt een 7,5 en opnieuw moet de controller het ontgelden en zijn ze negatief over de user interface.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:00:

Krijgt een 7,5 en opnieuw moet de controller het ontgelden en zijn ze negatief over de user interface.
Al vaker genoemd is dat Polygon gesponsord (geen leugen) wordt door MS. Niet zo gek dus.

Ook geven ze knack een 6, terwijl kz: sf een 5 krijgt. en als je op metacritic kijkt dan is dat toch een vreemde conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15

Deze zeiden toch ook dat CoD beter op de X1 was dan op de PS4?

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Alvanosa schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:11:
[...]

Deze zeiden toch ook dat CoD beter op de X1 was dan op de PS4?
De Xbox One versie kreeg bij hun een punt hoger dan de PS4 versie.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17

8)7

Quote: ''The Dualshok 4 is the best controller Sony has ever made''. Right.

Ik vind het juist een positieve review. Ja er zijn wat minpuntjes zoals battery life van controllers (toch lang genoeg) en ontbreken van een aantal OS features bij launch, maar dat komt nog. Het enige minpunt waar ze mee komen in de conclusie is het gebrek aan kwalitatieve launchgames. Nu heb ik daar ook andere verhalen over gehoord, maar dit lijkt me niet echt iets waar je een console op beoordeeld, en als dat het grote minpunt is dan zit het met de console wel goed denk ik zo.

Eindcijfer moet je nooit naar kijken, is zo biased als wat.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:10:
[...]

Al vaker genoemd is dat Polygon gesponsord (geen leugen) wordt door MS. Niet zo gek dus.

Ook geven ze knack een 6, terwijl kz: sf een 5 krijgt. en als je op metacritic kijkt dan is dat toch een vreemde conclusie.
Knack krijgt op metacritic ook een 6?

http://www.metacritic.com...on-4/knack/critic-reviews

KZ een 73.

http://www.metacritic.com...hadow-fall/critic-reviews

Een 5 is imo ook te laag voor killzone, mijn soort spel is het ook niet maar een 7 of 8 zoals ign en gamespot komt toch meer in de buurt.

ter vergelijk COD krijgt een 74 op metacritic, BF4 een 80. Alleen voor de betere graphics zou KZ al minimaal gelijk moeten zijn aan de COD score.

/edit

dafuq? Thread op neogaf en VGchartz dat COD op PS4 ook in 720p rendert.

http://gamrconnect.vgchar...read.php?id=172041&page=1

http://www.neogaf.com/forum/showpost...postcount=1597

GAF is nu down, schijnt dat een pixel counter van beyond3D daar gepost heeft dat singleplayer COD op PS4 720p is, multiplayer 1080p.
/edit

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ik ken deze website niet zo goed, dus weet niet of ze bepaalde connecties hebben.

Tevens is dit inderdaad de best controller van Sony, maar vergeet niet dat de rest ook echt achterhaald was. De DS3 stamt nog bijna uit de vorige eeuw. Dat dit dus de beste controller van Sony is, wil niet gelijk zeggen dat de controller super is. Uit de video en tekst haal ik dat niet.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Spacey23 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:20:
Ik ken deze website niet zo goed, dus weet niet of ze bepaalde connecties hebben.
Zij hebben $700,000 aan opstartgeld van Microsoft gekregen in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
nieuws: PlayStation 4 kan geen 3d-blu-rays afspelen

Zeker voorlopig geen 3D Blu-ray ondersteuning en van de 500Gb zo'n 408Gb vrij voor game installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:12
Bullet NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:34:

Zeker voorlopig geen 3D Blu-ray ondersteuning en van de 500Gb zo'n 408Gb vrij voor game installatie.
Jammer zeg.....gelukkig kan ik op de playstation gamen 8)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar staat de PS4 dan gelijk mee met de Xbox One, beide (@launch) geen ondersteuning voor 3D Blu-rays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:48

Daar heb ik toch een veel betere dedicated speler voor. ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Montsubai schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:25:
[...]

Zij hebben $700,000 aan opstartgeld van Microsoft gekregen in het verleden.
Maar zitten die niet onder dezelfde uitgever als The Verge, wat allemaal Apple fanboys zijn? Dus je vergelijking gaat niet echt op. Ik vind het trouwens belachelijk om meteen over een site te zeggen dat ze vooroordelen hebben, puur omdat Microsoft het heeft helpen starten. Alsof de journalisten die daar werken plots hun eer weg gooien voor niets, want ze krijgen een gewoon loon als een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
X-Fighter schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:45:
[...]

Maar zitten die niet onder dezelfde uitgever als The Verge, wat allemaal Apple fanboys zijn? Dus je vergelijking gaat niet echt op. Ik vind het trouwens belachelijk om meteen over een site te zeggen dat ze vooroordelen hebben, puur omdat Microsoft het heeft helpen starten. Alsof de journalisten die daar werken plots hun eer weg gooien voor niets, want ze krijgen een gewoon loon als een ander.
Vergelijking? Het is enkel een feit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8)
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1384347293.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Montsubai schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:47:
[...]

Vergelijking? Het is enkel een feit. ;)
Het woord vergelijking was slecht gekozen. Ik bedoel maar dat het niet op gaat om hun Microsoft biased te noemen, aangezien hun zuster site het tegenovergestelde is ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08

Bedankt, kijk anders nooit op de FP.

* knip *

Net als mp3's en audio-cd's zal er heus wel een update komen zodat alles het wel doet.
En HDD kun je toch vervangen met een grotere.

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 13-11-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:00:
[...]

Bedankt, kijk anders nooit op de FP.

Weer een positieve bijdrage van Bullet...

Net als mp3's en audio-cd's zal er heus wel een update komen zodat alles het wel doet.
En HDD kun je toch vervangen met een grotere.
Don't shoot the messenger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Het cijfer voor Killzone verbaast me niets. De franchise staat vooral voor mooie graphics, niet zozeer voor het verhaal of diversiteit. De Knack previews waren ook niet echt heel goed.

Ik ben nu wel extra benieuwd naar de Xbox exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
mobygo76 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:29:
Het cijfer voor Killzone verbaast me niets. De franchise staat vooral voor mooie graphics, niet zozeer voor het verhaal of diversiteit. De Knack previews waren ook niet echt heel goed.

Ik ben nu wel extra benieuwd naar de Xbox exclusives.
Ieder z'n mening: PU geeft hem een 9.3
Quote PU: Dat maakt Shadow Fall tot een system-seller én een instant klassieker.
http://www.pu.nl/artikele...lzone-shadow-fall-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:09
X-Fighter schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:22:
[...]

maar wanneer major Nelson unboxing doet van de Xbox One is het onprofessioneel. Microsoft kan dan ook nooit iets goed doen.
*knip* Deze opmerking is, uhm, onnodig.

*Stiekem wel trots op "onze Killzone" * :D

[ Voor 24% gewijzigd door Uniciteit op 14-11-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
X-Fighter schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:58:
[...]

Het woord vergelijking was slecht gekozen. Ik bedoel maar dat het niet op gaat om hun Microsoft biased te noemen, aangezien hun zuster site het tegenovergestelde is ingesteld.
Hiermee kun je nog steeds niet hardmaken dat Polygon niet MS-biased is. Immers, ze hebben voor de rest niet zoveel te maken met The Verge. The Verge heeft namelijk geen financiele injectie gekregen van MS... Het is juist Polygon specifiek die die 7 ton gekregen heeft van MS, en dat blijft een feit. Interessante aanvulling: http://www.n-europe.com/forum/showthread.php?t=35836

Websites als eurogamer zijn toch een stuk beter te vertrouwen. Hun KZ review is een stuk objectiever wat mij betreft.
baronruud schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:49:
[...]

Ieder z'n mening: PU geeft hem een 9.3
Quote PU: Dat maakt Shadow Fall tot een system-seller én een instant klassieker.
http://www.pu.nl/artikele...lzone-shadow-fall-review/
Godsamme, ik kom niet eens voorbij die eerste zin _O-

[ Voor 19% gewijzigd door Trishul op 13-11-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou kan zelf natuurlijk niet oordelen omdat ik het niet heb gespeeld, maar de PU is niet het beste voorbeeld wat je kunt aanhalen voor een review van de belangrijkste launchgame die door een Nederlands bedrijf is gemaakt. :P

Ik denk dat niemand er een buil aan zal vallen als iemand bij launch Killzone koopt. Knack daarentegen... Had gehoopt dat de demo geen goede indicatie was van de full game, maar blijkbaar zal het niet veel gescheeld hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:51:
Nou kan zelf natuurlijk niet oordelen omdat ik het niet heb gespeeld, maar de PU is niet het beste voorbeeld wat je kunt aanhalen voor een review van de belangrijkste launchgame die door een Nederlands bedrijf is gemaakt. :P
Mee eens. Je kunt beter het gemiddelde pakken van alle reviews en die ligt nu op 7,4 volgens metacritic. Dus alles behalve een instant klassieker :+

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Trek een punt of half punt eraf vanwege het (over)enthousiasme en er blijft nog steeds een fantastisch cijfer staan.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Mutatie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:51:
[...]

Je snapt het allemaal niet zo lijkt het. Maargoed, MS kan wel iets goed doen hoor, namelijk failliet gaan. >:)
Poeh wat een niveau weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Trishul schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:51:
[...]
Hiermee kun je nog steeds niet hardmaken dat Polygon niet MS-biased is. Immers, ze hebben voor de rest niet zoveel te maken met The Verge. The Verge heeft namelijk geen financiele injectie gekregen van MS... Het is juist Polygon specifiek die die 7 ton gekregen heeft van MS, en dat blijft een feit. Interessante aanvulling: http://www.n-europe.com/forum/showthread.php?t=35836
Je vindt het normaal om dat maar meteen met de vinger te wijzen en te zeggen dat ze biased zijn? Best ridicuul vind ik. Microsoft heeft dat geld anderhalf jaar geleden gegeven dacht ik, dus als ze zo biased waren, waarom wordt daar nu pas over gesproken? Omdat nu pas de PS4 "maar" een 7.5 krijgt? Beter gewoon de review lezen, want die is best positief, trouwens score geven van The Verge en Polygon is een 7.5 goed. De Nexus 5 kreeg ook een 8.1, Lumia 1020, denk ik ook zo veel. Mijn punt is dus maar dat je naar de woorden moet kijken, en wat ze zeggen, als je dan kan zeggen van: "Kijk dit stukje tekst, ik vind dat dit niet klopt want...", dan zou je een punt hebben. Nu kijk je naar de score, weet je toevallig dat ze ooit 700.000$ gekregen hebben van Microsoft en ga je er maar vanuit dat het niet eerlijk is...

PS: Die link die je toont daar is de titel: The Verge/Polygon: Funded by Microsoft.
Hoezo geen financiële injectie voor The Verge?

[ Voor 4% gewijzigd door X-Fighter op 13-11-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
X-Fighter schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:30:
[...]

Je vindt het normaal om dat maar meteen met de vinger te wijzen en te zeggen dat ze biased zijn? Best ridicuul vind ik. Microsoft heeft dat geld anderhalf jaar geleden gegeven dacht ik, dus als ze zo biased waren, waarom wordt daar nu pas over gesproken? Omdat nu pas de PS4 "maar" een 7.5 krijgt? Beter gewoon de review lezen, want die is best positief, trouwens score geven van The Verge en Polygon is een 7.5 goed. De Nexus 5 kreeg ook een 8.1, Lumia 1020, denk ik ook zo veel. Mijn punt is dus maar dat je naar de woorden moet kijken, en wat ze zeggen, als je dan kan zeggen van: "Kijk dit stukje tekst, ik vind dat dit niet klopt want...", dan zou je een punt hebben. Nu kijk je naar de score, weet je toevallig dat ze ooit 700.000$ gekregen hebben van Microsoft en ga je er maar vanuit dat het niet eerlijk is...

PS: Die link die je toont daar is de titel: The Verge/Polygon: Funded by Microsoft.
Hoezo geen financiële injectie voor The Verge?
Misschien was ik niet duidelijk genoeg hoor, maar nergens heb ik geklaagd over de score van de PS4. Die kan me niet zo boeien eigenlijk. Ik doelde op de score van KZ, je weet wel, die beruchte 5. En wat je nu doet is wederom The Verge gelijktrekken met Polygon, wat dus eigenlijk niet kan, omdat ze o.a. aparte redacties hebben. The Verge heeft een stuk betere naam op gebied van objectiviteit t.o.v. Polygon, maar dat is ook algemeen bekend. PS-exclusives krijgen in de regel een stuk lagere cijfers dan elders. En als kers op de taart konden ze geen verschil zien bij cod tussen de X1 en PS4 versie. Zelfs de cynische journalisten van Edge zeggen dat de PS4 versie een significant beter beeld heeft. Hoezo Polygon & objectiviteit? Valt me op dat bepaalde mensen die Polygon review als de kwalitatief meest hoogstaande zien, waarschijnlijk omdat ze daarin lezen wat ze willen lezen. Vergelijk die review eens met die van Eurogamer; hoewel de lay-out van die site inferieur is, is de kwaliteit van de review stukken hoger en laten ze zichzelf niet gaan met hun subjectiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mutatie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:51:
[...]

Je snapt het allemaal niet zo lijkt het. Maargoed, MS kan wel iets goed doen hoor, namelijk failliet gaan. >:)

*Stiekem wel trots op "onze Killzone" * :D
Jij had een goeie geweest in de oorlog met je uitspraken als 'kamp' en 'onze Killzone'
Vanwaar die haat richting Microsoft en zijn gebruikers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CR1691 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:28:
Trek een punt of half punt eraf vanwege het (over)enthousiasme en er blijft nog steeds een fantastisch cijfer staan.
Helemaal mee eens !
Welke shooter heeft nu eigenlijk wel een diepgaande verhaallijn ?
Belangrijkste is toch dat het lekker wegspeelt en er goed uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Je moet wel begrijpbaar blijven voor het andere kamp, communicatie is alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Trishul schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:41:
[...]
Misschien was ik niet duidelijk genoeg hoor, maar nergens heb ik geklaagd over de score van de PS4. Die kan me niet zo boeien eigenlijk. Ik doelde op de score van KZ, je weet wel, die beruchte 5. En wat je nu doet is wederom The Verge gelijktrekken met Polygon, wat dus eigenlijk niet kan, omdat ze o.a. aparte redacties hebben. The Verge heeft een stuk betere naam op gebied van objectiviteit t.o.v. Polygon, maar dat is ook algemeen bekend. PS-exclusives krijgen in de regel een stuk lagere cijfers dan elders. En als kers op de taart konden ze geen verschil zien bij cod tussen de X1 en PS4 versie. Zelfs de cynische journalisten van Edge zeggen dat de PS4 versie een significant beter beeld heeft. Hoezo Polygon & objectiviteit? Valt me op dat bepaalde mensen die Polygon review als de kwalitatief meest hoogstaande zien, waarschijnlijk omdat ze daarin lezen wat ze willen lezen. Vergelijk die review eens met die van Eurogamer; hoewel de lay-out van die site inferieur is, is de kwaliteit van de review stukken hoger en laten ze zichzelf niet gaan met hun subjectiviteit.
Ze zeggen gewoon dat het grafisch super is, en het verhaal veel tekort schiet. Waardoor een 5 een logische score is, via hun manier van score geven. Je kan niet de score vergelijking van IGN vergelijken met die van Polygon, daarom dat metacritic eigenlijk ook nooit goede graadmeter is. Ik vind dat mensen gewoon de review moeten lezen, als er dingen zijn waarbij je het niet eens bent, kan je dat zeggen. Nu zoals ik al zei, wordt er naar de score gekeken en wordt er maar gezegd dat het niet genoeg is, en de site biased is.

Lees ook maar hun Ethics Statement. Of ga er gewoon vanuit dat het allemaal zever is, en ze gewoon altijd liegen.

En best gewoon eens reviews van de PS3, dan kan je al helemaal niet zeggen dat ze biased zijn, allemaal eerlijke scores :s
http://www.polygon.com/games/ps3/reviewed

[ Voor 8% gewijzigd door X-Fighter op 13-11-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:41:
Zulke zaken gaan altijd 2 kanten op, kijk de PU maar met een superieure score voor deze game. Het is niet wat je wil lezen, het is uiteindelijk waar jij het zwaarst aan weegt. Het verhaal wordt door veel meer games in twijfel gezet, blijkbaar is dat voor PU een compleet non-issue en voor Poly 1 van de zwaardere punten.

En elke exclusive game zal dit krijgen, GT6 en Forza zal het ook maar net zitten op het punt wat het belangrijkste is (auto/track vs geluid/graphics).

Ik hecht al lange tijd geen enkele waarde meer aan reviews, ik lees zo'n artikel eerder om beetje inzicht e krijgen van de game zelf (verhaal, features etc). Zo snap ik jaren niet meer dat FIFA nog steeds hoog scoort, of F1 2011 tm 2013, COD series of zelfs PS3 BF3 reviews (na launch - wat gewoon ruk was).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
SinergyX schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:54:
[...]

Zulke zaken gaan altijd 2 kanten op, kijk de PU maar met een superieure score voor deze game. Het is niet wat je wil lezen, het is uiteindelijk waar jij het zwaarst aan weegt. Het verhaal wordt door veel meer games in twijfel gezet, blijkbaar is dat voor PU een compleet non-issue en voor Poly 1 van de zwaardere punten.

En elke exclusive game zal dit krijgen, GT6 en Forza zal het ook maar net zitten op het punt wat het belangrijkste is (auto/track vs geluid/graphics).

Ik hecht al lange tijd geen enkele waarde meer aan reviews, ik lees zo'n artikel eerder om beetje inzicht e krijgen van de game zelf (verhaal, features etc). Zo snap ik jaren niet meer dat FIFA nog steeds hoog scoort, of F1 2011 tm 2013, COD series of zelfs PS3 BF3 reviews (na launch - wat gewoon ruk was).
Ik geef je volkomen gelijk daarin, reviews zijn geen goede graadmeter meer voor de kwaliteit van een game. Kwaliteit is overigens ook weer onderhevig aan interpretatie, wat het ook zo'n lastig onderwerp maakt. Je kunt welhaast beter kijken naar de track-record van de developer. Zo weet je bijna zeker dat Rockstar North, Bungie, 343 Industries, Polyphony Digital, Naughty Dog en Santa Monica geen gedrocht zullen afleveren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 19:48
PS4 spec update: AMD true audio tech.

http://www.anandtech.com/...s-based-on-amds-trueaudio

En nieuws over de COD PS4 resolutie. Door een fout in de retail versie is de SP van COD inderdaad 720p.
Deze wordt op dag 1 opgelost door een patch. Ze kunnen beter zorgen voor een steady 60fps patch. Dikke prutsers daar zeg.....Vandaar dat er bijna geen verschil in de vergelijkings video's en reviews zat lol. 8)7

http://www.eurogamer.net/...ingle-player-1080p-on-ps4

[ Voor 68% gewijzigd door zwembroek op 13-11-2013 21:42 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Haha, wat dan met al die reviewers die zeiden dat ze duidelijk een verschil konden zien :D Die hebben dus ook allemaal volledig afgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd naar de MP review van KZ. Story mode zit ik toch niet op te wachten. Valt meestal tegen. Weet iemand wanneer die reviews komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Om de next-gen topics meer 'uniforme titels' te geven, is de titel van dit topic veranderd.

Van: "[PS4/XBO] Volgende generatie consoles"
Naar: "[NextGen] PlayStation 4 & Xbox One"

* November Launch Maand is tijdelijk, vanwege de PS4 en Xbox One lanceringen deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:21:
Ik ben wel benieuwd naar de MP review van KZ. Story mode zit ik toch niet op te wachten. Valt meestal tegen. Weet iemand wanneer die reviews komen
Uit de gametrailer.com review:
Killzone's multiplayer feels as if it’s been broken down and built up again, into a sleeker beast. An offline mode with bots acts as a combat lab, offering a surprising amount of options to fiddle with, along with access to the various weapons, maps, game types and abilities. Gone are some of the undeniably fun, flashy bits from Killzone 3, like jetpacks and Exo Suits, resulting in more grounded and refined team battles.

The Warzone mode prevails, with constantly changing objectives leading to lengthy, dynamic, and satisfying matches. There a few new game types added in as well. They’re nothing special on their own, but they succeed in mixing up the tactical teamwork. In this age of killstreaks, vehicles, and unlocks, it's interesting to see Shadow Fall take a step back.

All the weapons, the three classes, and their abilities are unlocked from the beginning, and while kills and acts of valor will get you on the scoreboard, those aren't experience points you’re earning. The few unlocks are accessed by completing various challenges, powering up your abilities and unlocking gun attachments. These bonuses aren't inconsequential, but your success on the battlefield won’t depend on them either.

Killzone Shadow Fall ultimately encompasses a big, twisting world of multiplayer supporting a multitude of play styles and scenarios. A Warzone might switch to a point-control objective, so you might select a more suitable weapon and grab the ability that lets you set up a spawn point near the control area. The initial versatility is staggering, but barring a few quizzical ability icons, it’s not too hard to find your footing.

What may be slightly overwhelming is the broad swath of options you have for making your own gametypes. The restrictions make the map, and the best are promised to be promoted through the game's social channels. A terse, one-life, sniper vs. sniper deathmatch might make you see a particular map or skill in a whole new light.

On the down side, it can take a while to learn to differentiate friend from foe, even with wall-penetrating radar. Fortunately, friendly-fire is off by default. The other sore point was death animations. You’ll come to expect fallen soldiers to be revived, so it's easy to waste an extra clip on a falling fool or a would-be, should-be corpse.
X-Fighter schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:09:
Haha, wat dan met al die reviewers die zeiden dat ze duidelijk een verschil konden zien :D Die hebben dus ook allemaal volledig afgedaan.
Misschien draaide de review build wel op 1080p ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag zelf toch ook duidelijk dat de ps4 versie er over het algemeen beter uitzag in de bewegende beelden.
Misschien toch verschillende compresies van youtube dan ?

Dit ziet er dan wel weer vet uit >:)
[YouTube: http://youtu.be/WEBS9Tt_xtk]

• X-Fighter
Redelijk wat kapotte PS4's al :s

http://www.ign.com/articl...ken-playstation-4-systems

Hopelijk is dit beetje anders morgen, anders is er nog tijd om aankoop uit te stellen tot kinderziektes eruit zijn
Iemand al de laatste South Park gezien ? Was geniaal >:) Ging over Game of Thrones/Black Friday/Console war. Beste aflevering dit seizoen by far. _/-\o_

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
X-Fighter schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:05:

Hopelijk is dit beetje anders morgen, anders is er nog tijd om aankoop uit te stellen tot kinderziektes eruit zijn
Ik ben ook wel blij dat ik hem niet meteen krijg. Ik heb met de launch van de 360 toen meteen op release gehaald, resultaat was dat ik 7 x the ring of death heb gehad en uiteindelijk de eerste 2 maanden niks heb kunnen genieten. Uiteindelijk wel een shitload aan Media markt bonnen gehad en tegemoetkomingen van MS maar toch de eerste ladingen bevatten altijd zoveel kinderziektes.
:P geweldige trailer !! _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 14-11-2013 11:17 ]

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Past heel goed hier :P
[YouTube: http://youtu.be/NYbs0firps8]
BTW Stan is right!!!! :+

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

X-Fighter schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:05:

Baart me inderdaad zorgen maar 7 defecten op 4000 uitgegeven consoles is niet erg veel maar gezien de timing wel. 0,00175 failrate is erg goed te noemen. Maar goed niet als je net die defecte console hebt. Sowieso zal er een hetze ontstaan omdat er uiteraard nog meer consoles defect zullen gaan de komende week. Het is onvermijdelijk. Laten we hopen dat de aantallen laag blijven en het niet groter gemaakt wordt als dat het al is. Zuur ook dat het exemplaar van ign ook defect is gegaan wat extra aandacht genereerd.

Awesome dr3 filmpje trouwens! Wanneer komen de xbone launch titel reviews eigenlijk?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Verwijderd

iSpaceman schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:07:
Past heel goed hier :P
[video]
BTW Stan is right!!!! :+
"Let these Sony fucks wallow in their limited voice control functionality"
:D

Verwijderd

Haha south park is altijd goed.
Xbox One en PS4 met elkaar vergeleken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kkYeSOQ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B2MpNC6.jpg
Zo op elkaar maakt het eigenlijk best een mooi combo :)

Wat is btw die aansluiting aan de rechterzijde van de XBO?

USB poorten dacht ik :? Dat is links trouwens :+

[ Voor 36% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-11-2013 21:05 ]

• Rivanov
  • Nu online
Dat is inderdaad een USB poort.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Qua design vind ik de PS4 er echt strak uit zien.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Qua formaat heeft de PS4 natuurlijk de eerste slag gewonnen maar ik vind hem er wel goedkoper uitzien (ja is ie ook). Het plastic oogt wat billig. Bij de controllers is het weer omgekeerd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Mutatie
Smaken verschillen, die rushed console ziet er in mijn ogen uit als een goedkope ouderwetse lompe horizontale desktop, mist alleen nog een monitor bovenop. Misschien was het als een retro ontwerp bedoeld met blu-ray ipv een diskette station :P

De PS4 ziet er echt veel strakker ontworpen uit, zowel van buiten als van binnen. Helemaal mijn smaak is het niet met die schuine vlakken maar tussen die 2 vind ik hem wel mooier.

Is die input lag van kinect 1 nu eigenlijk helemaal weg bij de kinect 2?

[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 14-11-2013 22:52 ]

Pffff waar blijven toch al die game-reviews :?

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Phusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:39:
Qua formaat heeft de PS4 natuurlijk de eerste slag gewonnen maar ik vind hem er wel goedkoper uitzien (ja is ie ook). Het plastic oogt wat billig. Bij de controllers is het weer omgekeerd.
Inderdaad, hoewel beide redelijk goedkoop ogen. Daarnaast vind ik de schuine randen van de PS4 echt niets, lijkt het net alsof ze met een Photoshop perspective tool behandelt zijn...
Vind die schuine randen wel tof juist ;) Beetje zoals een Stealth fighter:Afbeeldingslocatie: http://www.walldime.com/static/wallpaper/1024x768/hd-wallpapers-military-stealth-fighter-wallpaper-132-kb-1024x768-wallpaper.jpg :9

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ach ze ogen beide goedkoop, maarja een behuzing van Alu/rvs is wat te duur voor een console.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Ze ogen mij prima 8)7 laat ze de materiaalkosten kosten maar aan de CPU/GPU besteden ipv onnodig dure looks. Vind beide systemen stuk degelijker ogen dan de PS3 super slim en Xbox 360S

edit: Gerucht gaat nu dat MS de rechten op heel de Titanfall IP heeft gekocht en dus ook vervolg delen niet op de PS4 gaan kopen waar Vince Zampella eerder wel naar hintte. MS blijft dus met geld strooien om exclusives veilig te stellen.

Bron Chris Grant(Polygon) op The Verge podcast: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=715904

[ Voor 49% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-11-2013 23:27 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.

Gerucht plaatsen? Lees eerst dit.

Persoonlijke aanvallen en 'getroll' zijn ongewenst!