Normaal hou ik niet zo van het feit dat je weer specifieke hardware nodig hebt, maar ik denk dat de integratie met de PS Vita heel veel potentieel heeft. Dan heb je tenminste gewoon fysieke knoppen om bijv. games te spelen. Mijn mobiele apparaten doen van alles, maar ik zie niet in waarom die ook nog weer met m'n console verbonden zouden moeten zijn.Segura schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:16:
Ik vind japanners over het algemeen ook fijner, maar ik mis de innovatie en lange termijn visie zoals Microsoft die (kan!) bieden. De (potentiele) mogelijkheden zouden mij over de streep trekken voor een X1.
EDIT: Als toelichting bedoel ik dan de app integratie binnen W8, WP8 en Xbox. Daarnaast het tv-kijken. Het blijkt dat 50+% van de 360 in de states al meer voor media dan voor gaming worden ingezet. MS toont lef en visie in de afgelopen jaren. Niet alles is dan tot in perfectie, maar het belooft veel goeds.
Ander voorbeeld is smartglass, nu nog crap.. maar het is beter om op alle mobile devices te supporten dan alleen de mogelijkheid te bieden op een aparte handheld (PS Vita any1?)
Misschien op lange termijn wel. En Microsoft doet op dit moment toch echt wel mooie dingen. Maar ik neig puur vanwege de remote play op de Vita dan toch weer meer naar de PS4.
En ja, andere argumenten: ik ken niemand, maar dan ook écht niemand die nu een Xbox 360 heeft... Iedereen die games speelt, heeft een PS3. En straks dus een PS4. Dus de keus is dan ook sneller gemaakt