Paar jaar? Als ze weer eens goed gaan zitten op een PC game, is dat nu al compleet achterhaald. Goed, de PC focus is op dit moment ziekelijke resoluties (en zal dan ook de eerste die UHD gaat draaien), maar laat een KZ voor PC maken en het is al afgelopen.SeamusXanthus schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:30:
@Cyrso Over een paar jaar lachen we om de grafische kwaliteit van spellen om KZ en Ryse, let maar op.
Ik zou dolgraag van R* horen dat er een next-gen en PC versie van GTA5 komt, dan kan je pas echt zien welke kant het op kan gaan (als je nu al ziet wat ze met mods in GTA4 konden).
De andere kant, enige wat nu steeds tussen oud en nieuw is, resolutie. Kijk maar naar GTA4 console en PC, het is dezelfde game (PC hogere fps), maar enkel scherper. Op bepaald moment is alles 'scherp' genoeg en zullen ze ingame aan de bak moeten. Zoals dit voorbeeld, scherper, maar meer ook niet.
Persoonlijk, zoals ik nu D3 op PC en PS3 heb gezien, vind ik het 'beetje blurry' door lage resolutie niet eens zo lelijk, het geeft een extra sfeer
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2013 16:45 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.