Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:30:
@Cyrso Over een paar jaar lachen we om de grafische kwaliteit van spellen om KZ en Ryse, let maar op.
Paar jaar? Als ze weer eens goed gaan zitten op een PC game, is dat nu al compleet achterhaald. Goed, de PC focus is op dit moment ziekelijke resoluties (en zal dan ook de eerste die UHD gaat draaien), maar laat een KZ voor PC maken en het is al afgelopen.

Ik zou dolgraag van R* horen dat er een next-gen en PC versie van GTA5 komt, dan kan je pas echt zien welke kant het op kan gaan (als je nu al ziet wat ze met mods in GTA4 konden).

De andere kant, enige wat nu steeds tussen oud en nieuw is, resolutie. Kijk maar naar GTA4 console en PC, het is dezelfde game (PC hogere fps), maar enkel scherper. Op bepaald moment is alles 'scherp' genoeg en zullen ze ingame aan de bak moeten. Zoals dit voorbeeld, scherper, maar meer ook niet.

Persoonlijk, zoals ik nu D3 op PC en PS3 heb gezien, vind ik het 'beetje blurry' door lage resolutie niet eens zo lelijk, het geeft een extra sfeer :P voorbeeld

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2013 16:45 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:41:
[...]

Paar jaar? Als ze weer eens goed gaan zitten op een PC game, is dat nu al compleet achterhaald. Goed, de PC focus is op dit moment ziekelijke resoluties (en zal dan ook de eerste die UHD gaat draaien), maar laat een KZ voor PC maken en het is al afgelopen.

Ik zou dolgraag van R* horen dat er een next-gen en PC versie van GTA5 komt, dan kan je pas echt zien welke kant het op kan gaan (als je nu al ziet wat ze met mods in GTA4 konden).

De andere kant, enige wat nu steeds tussen oud en nieuw is, resolutie. Kijk maar naar GTA4 console en PC, het is dezelfde game (PC hogere fps), maar enkel scherper. Op bepaald moment is alles 'scherp' genoeg en zullen ze ingame aan de bak moeten. Zoals dit voorbeeld, scherper, maar meer ook niet.

Persoonlijk, zoals ik nu D3 op PC en PS3 heb gezien, vind ik het 'beetje blurry' door lage resolutie niet eens zo lelijk, het geeft een extra sfeer :P voorbeeld
PC gaat ook niet zo hard hoor. Er moet ook nog verdient worden en games worden zo gemaakt dat het nog speelbaar blijft op budget pc's. Als je nu een game voor de titan maakt (puur daarvoor) dan kan je zieke games maken, maar niemand heeft geld voor die nonsens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Waar blijven die Xbox One reviews waarvan het embargo vandaag afloopt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

justifire schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:31:
Dus Next Gen is echt puur en alleen games in 1080p, rest doet er niet toe d:)b
Jawel, framerate en textures zijn ook belangrijk. zaken die de xbox one dus ook niet op orde heeft.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Ik vind dat snap echt een gave functie, ben alleen benieuwd wat eravn overblijft tijdens het gamen. ik bedoel surfen én racen tegelijk dat gaat gewoon niet samen. Daarnaast kan ik me voorstellen dat internetpagina's net ff te klein zijn op die 20pct naast je beeld. Dan pauzeer ik liever even een game en ga fullscreen surfen. iets dat ook mogelijk is op PS4 trouwens. Dat PIP beeld met tv is dan wel weer handig en lijkt me goed om maximaal gametijd uit je uren te trekken voordat je je favo serie gaat kijken.

snap is een erg leuke feature maar ik mnoet zeggen dat ik nog wel naar de eerste ECHT nuttige versie aan het zoeken ben.

Trouwens vind iemand anders deze Forza 5 footage er ook bizar lelijk uitzien? WTF! Waren die bussen langs de kant soms van karton?

oja infamous SS:

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:23:
[...]

Ik vind dat snap echt een gave functie, ben alleen benieuwd wat eravn overblijft tijdens het gamen. ik bedoel surfen én racen tegelijk dat gaat gewoon niet samen. Daarnaast kan ik me voorstellen dat internetpagina's net ff te klein zijn op die 20pct naast je beeld. Dan pauzeer ik liever even een game en ga fullscreen surfen. iets dat ook mogelijk is op PS4 trouwens. Dat PIP beeld met tv is dan wel weer handig en lijkt me goed om maximaal gametijd uit je uren te trekken voordat je je favo serie gaat kijken.

snap is een erg leuke feature maar ik mnoet zeggen dat ik nog wel naar de eerste ECHT nuttige versie aan het zoeken ben.

Trouwens vind iemand anders deze Forza 5 footage er ook bizar lelijk uitzien? WTF! Waren die bussen langs de kant soms van karton?

oja infamous SS:

[video]
Ik zet gewoon horizon tv op me ipad naast het gamen aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
swopdark schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:23:
[...]

oja infamous SS:

[video]
Ja, het is een kartonnen bord. Man, wat ziet Killzone er goed uit. Hoop dat het net zo goed speelt als dat het eruit ziet.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6pZkXtCwG2bHsCU1kPsuJDsp/full.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 12-11-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:41:
[...]

Klopt kan me Crysis 1 in 2007(Nog steeds een super mooie game en al meer dan 6 jaar geleden alweer!) nog herinneren dat was echt 100% voor pc gemaakt. Het spel was zo zwaar dat je toen het uitkwam het nog genees met de meest highend hardware maxed out kon spelen met :+ :D _/-\o_

edit: http://www.gamespot.com/a...3d-blu-rays/1100-6416101/

PS4 kan dus geen Audio-CD's en de Xbox One geen 3D Bluray's 8)7 Lekker multimedia apparaten :P

[ Voor 12% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-11-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Polygon Xbox One update CoD Ghosts:
While the Xbox One version of Call of Duty: Ghosts has been confirmed by Activision to run at a lower resolution than its PS4 counterpart (720p upscaled to 1080p native, respectively), that numerical difference is less meaningful than you might imagine.

The two versions look nearly identical. Viewing the Xbox One release next to the PS4 , I had difficulty telling them apart. It's possible that the PS4 version looked somewhat sharper, but that may have just been my imagination after confirming the hard resolution difference. The next-gen releases of Call of Duty: Ghosts are so close together that gun to my head, I'd have no confidence in being able to discern which version was which — at least, while the two are standing still.

The Xbox One release's framerate was far more noticeable. As mentioned in the initial review, Call of Duty: Ghosts suffers from consistent framerate drops on the PS4, especially during multiplayer when action got especially hectic. The Xbox One version suffered no such drops, maintaining a steady 60 frames per second throughout.

For a multiplayer shooter, framerate consistency is paramount. Given its relative visual parity with the PS4 release, Call of Duty: Ghosts is a more playable, slightly superior (albeit disappointing) game on Xbox One.

Bron
IGN Xbox One update CoD Ghosts:
When comparing the PS4 and Xbox One versions side-by-side, there’s little to no variation in textures and effects, but there is a discernible difference in resolution. While both are displayed at 1080p, the Xbox One version upscales the game from 720p resolution. In contrast, the PS4 version runs natively at 1080p, which makes character models, weapons, and environments look noticeably sharper and more detailed. The difference is especially apparent on larger-sized TVs, where pixel density weighs more heavily in picture quality.

[ Voor 20% gewijzigd door X-Fighter op 12-11-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dead Rising 3 framebuffer screenshots:
http://i5.photobucket.com...0One/1920x-1.jpg~original
http://i5.photobucket.com...0One/1920x-2.jpg~original
http://i5.photobucket.com...0One/1920x-3.jpg~original

http://i5.photobucket.com...0One/1920x-4.jpg~original

http://i5.photobucket.com...0One/1920x-5.jpg~original
Die rocktextures :'(

http://i5.photobucket.com...0One/1920x-6.jpg~original
Waarom al die plaatjes embedden als je er maar 1 nodig hebt, namelijk de op 1 na laatste? Veel laadwerk etc, daarom maar linkjes van gemaakt
Ze hadden het spel denk ik beter uit kunnen stellen wat dit is met 720P en dan nog is drops naar 16fps toch niet uit te brengen :X 8)7

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=89506325

[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 12-11-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jezus wat erg DR3! was eigenlijk de enige game wat ik wel een keer zou willen spelen.

Nu dus niets, erg jammer hoor want de game zag er gewoon redelijk goed uit en fun, maar dit soort problemen verzieken het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
X-Fighter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:11:

[...]

[...]
Ik denk dat met dit soort gevallen de middenweg moeten pakken. Koop COD voor het platform die je toch al hebt besteld ;)
Origins schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:20:
Jezus wat erg DR3! was eigenlijk de enige game wat ik wel een keer zou willen spelen.

Nu dus niets, erg jammer hoor want de game zag er gewoon redelijk goed uit en fun, maar dit soort problemen verzieken het wel.
Ik weet niet in hoeverre het echt heel storend is dat hij soms inzakt maar DR3 ziet er wel heel gaaf uit hoor.
DR1 en DR2 hebben mij nooit veel kunnen interesseren om een of andere reden maar deze ziet er tof uit.

[ Voor 45% gewijzigd door rdgut op 12-11-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Origins schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:20:

Ik zou de degelijke reviews afwachten, oxm heeft het een uur mogen spelen en daar niets van gezegd bij mijn weten dus...
rdgut schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:22:
[...]
Ik denk dat met dit soort gevallen de middenweg moeten pakken. Koop COD voor het platform die je toch al hebt besteld ;)
Ik poste het maar om aan te tonen hoe ridicuul die 720p vs 1080p was. Zeker nu met die frame probs op de PS4...

[ Voor 28% gewijzigd door X-Fighter op 12-11-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
X-Fighter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:23:
[...]

Ik zou de degelijke reviews afwachten, oxm heeft het een uur mogen spelen en daar niets van gezegd bij mijn weten dus...
Inderdaad, maar OXM? nee die vertrouw ik dan weer niet.
Laten we dan maar even de andere afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:41
Was het niet zo dat alleen de xbox platforms van cod geen problemen hadden met de framerate. Heel toevallig aangezien ze ook nog exclusieve deals met ms hebben.
Maja dan is cod beter op de xbone dan ps4, zal never van me leven niet ooit nog een cod spelen dus zal mij persoonlijk niet boeien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:23:
[...]

[...]

Ik poste het maar om aan te tonen hoe ridicuul die 720p vs 1080p was. Zeker nu met die frame probs op de PS4...
Eurogamer's Digital Foundry is volgens mij al de meest gerespecteerde bron als het op dit soort (technische)analyses aankomt dus zou er niet al teveel van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:27:
[...]

Eurogamer's Digital Foundry is volgens mij al de meest gerespecteerde bron als het op dit soort (technische)analyses aankomt dus zou er niet al teveel van verwachten.
Was dat nu bij CoD of BF4 dat ze fout zaten laatst? Tot dusver dus die gerespecteerde bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
X-Fighter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:28:
[...]

Was dat nu bij CoD of BF4 dat ze fout zaten laatst? Tot dusver dus die gerespecteerde bron
Dat was tevens wel in het voordeel van Xbox One ;)
Nadat de beelden van anderen uitkwamen was het meteen duidelijk welke versie er 'beter' uitzag.

Maar het ging toen om hoe de beelden eruit zagen, nu gaat het om framerates die gewoon inzakken tijdens het spelen. Dat is iets heel anders dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:11:
[...]

Jawel, framerate en textures zijn ook belangrijk. zaken die de xbox one dus ook niet op orde heeft.
De PS4 gelukkig wel |:(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:28:
[...]

Tsja dat was een klein probleem met de kleurafstelling/sharpness kan iedereen wel gebeuren. Zelf neem ik Polygon niet zo serieus als ze met dit soort uitspraken komen:
The two versions look nearly identical. Viewing the Xbox One release next to the PS4 , I had difficulty telling them apart. It's possible that the PS4 version looked somewhat sharper, but that may have just been my imagination after confirming the hard resolution difference. The next-gen releases of Call of Duty: Ghosts are so close together that gun to my head, I'd have no confidence in being able to discern which version was which — at least, while the two are standing still.
Dan moeten ze toch echt ff naar de opticien 8)7

edit: @justfire

Voor zover ik weet zijn de framerate issues met Ghosts op vrijwel elk platform te vinden ook op een PC met een Titan. Meer een issue met de brakke lastgen engine waar ze compenseren met giga textures

[ Voor 10% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-11-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:32:
[...]

Tsja dat was een klein probleem met de kleurafstelling/sharpness kan iedereen wel gebeuren. Zelf neem ik Polygon niet zo serieus als ze met die soort uitspraken komen:

[...]

Dan moeten ze toch echt ff naar de opticien 8)7
Ze gaven The Last of Us een 7,5. Oftwel geen nuttige site om reviews te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stutter is daar ook te zien in Xbox One gameplay beelden rond ~45sec(bij het pannen van de map)

[ Voor 10% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-11-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:18:
[...]

Titanfall = 720p 60fps (voor nu)
Via geruchten of via Respawn? :) Gewoon nieuwsgierig.

Verder wacht ik even op meerdere reviews van Dead Rising 3 voordat ik hem aanschaf. Kan alleen nergens in het artikel vinden of dit de final versie is. Lijkt me wel relevant als je een artikel schrijft voor de performance van een game :) Indien de FPS probs zijn getackled (wat eigenlijk door de developers meerdere malen is aangegeven en ik in andere hands ons ook niet heb gehoord) dan zal ik hem bij launch zeker aan schaffen. Ben echt een groot Dead Rising fan :) DR1 staat echt in de top 10 van de afgelopen generaties 360 en PS3 games.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:39:
[video]

Stutter is daar ook te zien in Xbox One gameplay beelden rond ~45sec
Volgens IGN was het op de PS4 ook minor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:39:
[video]

Stutter is daar ook te zien in Xbox One gameplay beelden rond ~45sec
Ik zie het niet echt, maar zijn er geen officiële beelden met zo een tellertje in de rechter onderhoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:43:
[...]
Volgens IGN was het op de PS4 ook minor.
Wanneer mag iets gebagatelliseerd worden hier op GoT en wanneer moeten we iets heel serieus nemen? :) Framedrops zijn framedrops. In een FPS spel wat juist baat heeft bij 60 fps, (daar werd CoD jaren om geroemd op de huidige generatie) is dat gewoon jammer. Maarja, tis maar minor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iSpaceman schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:33:
Ze gaven The Last of Us een 7,5. Oftwel geen nuttige site om reviews te bekijken
Dat is waar, ik had de game maar een 3 gegeven :P
(serieus, een review afkraken om een erg persoonlijk leuk/nietleuke RPG?)

Wat slaan hier een aantal mensen gigantisch door zeg :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:49:
[...]

Wanneer mag iets gebagatelliseerd worden hier op GoT en wanneer moeten we iets heel serieus nemen? :) Framedrops zijn framedrops. In een FPS spel wat juist baat heeft bij 60 fps, (daar werd CoD jaren om geroemd op de huidige generatie) is dat gewoon jammer. Maarja, tis maar minor ;)
Het gaat erom dat het bij Ghosts op elk platform voorkomt ook op de Xbox One(zie de video, als je het daar niet ziet zal je het op de PS4 ook niet merken lijkt me :? 8)7 ) Dat Polygon het niet heeft opgemerkt is hun fout wat aannemelijk is aangezien ze het resolutie verschil ook al niet kunnen onderscheiden :X )

edit: Het is dus gewoon wachten op een patch van IW :z

[ Voor 3% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-11-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:49:
[...]

Ik geef alleen aan wat IGN zegt, moet je bij hun gaan klagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou eerder willen klagen bij Infinity Ward :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Mensen we hebben het hier over cod ghost. Als was die 4k op de xbone ziet er nog steeds niet uit...
Het is net zo 60fps als op vorige gens. Werd ook vaak genoeg oonder de 60 gehaald. En kijk naar bf4 ook vaak genoeg sub 50 hoge 40fps. Dus ja zie probleem niet zo. Enne zoals alle pro xbox mensen riepen tis nog maar launch dus wordt allemaal beter. Dus ook voor ps4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:53:
[...]

Het gaat erom dat het bij Ghosts op elk platform voorkomt ook op de Xbox One(zie de video, als je het daar niet ziet zal je het op de PS4 ook niet merken lijkt me :? 8)7 ) Dat Polygon het niet heeft opgemerkt is hun fout wat aannemelijk is aangezien ze het resolutie verschil ook al niet kunnen onderscheiden :X )

edit: Het is dus gewoon wachten op een patch van IW :z
Hoe weet jij nu of je het onderscheid makkelijk kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:57:
Ik zou eerder willen klagen bij Infinity Ward :+
+1 al is Activision er meer verantwoordelijk voor denk ik zelf, die willen de moneytrain niet stoppen en laten geen innovatie en extra developmenttijd toe.

edit: @X-Fighter omdat Ghosts op alle platformen 99% van de tijd locked 60fps is? Op de momenten na waar ie ff dropt door een bug/slechte optimalisatie? Dat ie misschien een 0,5% langer 60fps is op de One is niet belangrijk.

[ Voor 25% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-11-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:41:
[...]

Via geruchten of via Respawn? :) Gewoon nieuwsgierig.

Verder wacht ik even op meerdere reviews van Dead Rising 3 voordat ik hem aanschaf. Kan alleen nergens in het artikel vinden of dit de final versie is. Lijkt me wel relevant als je een artikel schrijft voor de performance van een game :) Indien de FPS probs zijn getackled (wat eigenlijk door de developers meerdere malen is aangegeven en ik in andere hands ons ook niet heb gehoord) dan zal ik hem bij launch zeker aan schaffen. Ben echt een groot Dead Rising fan :) DR1 staat echt in de top 10 van de afgelopen generaties 360 en PS3 games.
Ik vond DR1 ook een fantastische game. Deel 2 heeft mij alleen nooit kunnen pakken. Heb dat altijd een beetje een slap aftreksel gevonden. Qua gameplay zijn ze met deel 3 volgens mij weer de goede kant op gegaan alleen hoop ik echt dat die fps filmpjes die nu verschijnen van een oude build zijn.

Inkakkers naar 10 fps is gewoon niet acceptabel op een next gen console. Ik vrees dat deze game nog niet gereleased had moeten worden. Laten we hopen dat het meevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:00:
[...]

Ik vond DR1 ook een fantastische game. Deel 2 heeft mij alleen nooit kunnen pakken. Heb dat altijd een beetje een slap aftreksel gevonden. Qua gameplay zijn ze met deel 3 volgens mij weer de goede kant op gegaan alleen hoop ik echt dat die fps filmpjes die nu verschijnen van een oude build zijn.

Inkakkers naar 10 fps is gewoon niet acceptabel op een next gen console. Ik vrees dat deze game nog niet gereleased had moeten worden. Laten we hopen dat het meevalt...
Wees blij dat we in een generatie van patches leven.
Bij de PS2/Xbox generatie had je gewoon dikke pech als er een game-breaking bug in zat, tegenwoordig is dat niet meer aan de orde ;)

DR3 wordt vast nog verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rdgut schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:01:
[...]

Wees blij dat we in een generatie van patches leven.
Bij de PS2/Xbox generatie had je gewoon dikke pech als er een game-breaking bug in zat, tegenwoordig is dat niet meer aan de orde ;)

DR3 wordt vast nog verbeterd.
denk niet dat DR3 nog verbeterd gaat worden. Die game is goud en zou hoogstens dmv een patch nog beter worden gemaakt, maar hoe groot kunnen veranderingen zijn met een patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:06:
[...]

denk niet dat DR3 nog verbeterd gaat worden. Die game is goud en zou hoogstens dmv een patch nog beter worden gemaakt, maar hoe groot kunnen veranderingen zijn met een patch
Grappig jezelf tegenspreken in twee zinnen :D

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we eerst even afwachten of het FPS verhaal in wat meer reviews naar voren komt voordat we het spel als garbage afdoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:09:
[...]

Grappig jezelf tegenspreken in twee zinnen :D
? Ik spreek mezelf niet tegen. Denk niet dat ze zo'n groot drama nog kunnen fixen met een patch. Hoogstens een klein beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oculus Rift creator: Xbox One and PS4 are far too limited for what we're planning

http://www.techradar.com/...at-we-re-planning-1198420

Opvallende punten:
"Consoles are too limited for what we want to do," he says. "We're trying to make the best virtual reality device in the world and we want to continue to innovate and upgrade every year - continue making progress internally - and whenever we make big jumps we want to push that to the public."
"We're seeing games that are already saying they're gonna run in 720p on next gen so they can barely hit 60 in 2D," says Luckey. "It's hard to imagine them running a VR experience that's on par with PC. And certainly five years from now the experiences and the technology for virtual reality that will be available on PC is going to be be so far beyond anything that a console can provide.
VR wordt dus een moeilijk verhaal voor next-gen :-( Over 5 jaar lacht iedereen ons uit op de PC met 4K60fps VR :9

[ Voor 3% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-11-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:20:
[...]

? Ik spreek mezelf niet tegen. Denk niet dat ze zo'n groot drama nog kunnen fixen met een patch. Hoogstens een klein beetje
Welk groot drama? In alle hands ons van gamesessies van 1 tot 2 uur die de laatste tijd zijn uitgebracht is er eigenlijk totaal niet meer gesproken over een framerate probleem. Dus wacht gewoon even voordat iedereen weer een mening klaar heeft op basis van één website.

Echt wat een sensatiezoekers hier... Maarja het is natuurlijk leuk om gewoon weer even te bashen :z

Edit: volgens mij zijn er een aantal hier druk op zoek naar een negatieve hands on :+

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-11-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
X-Fighter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:11:

[...]

[...]
Wat een amateuristische inconsitentie bij die reviews van Polygon imo.

Dus PS3 versie krijgt 6,5 met blijkbaar framerate drops en grafisch niet zo mooi, Xbox 360 versie 6,5 met stabiele framerate en grafisch niet zo mooi. Xbox One versie krijgt 7,0 terwijl de framerate even stabiel is als de X360, en grafisch iets mooier. Het grafische verschil van de PS4 versie t.o.v. PS3 versie (of nog t.o.v. Xbox One versie), maakt plots niets meer uit?

En lol @ dit uit de Polygon review:
It's possible that the PS4 version looked somewhat sharper, but that may have just been my imagination after confirming the hard resolution difference
8)7 Gewoon wachten op Digital Foundry vergelijkingen, want Polygon klinkt niet te vertrouwen.

Sowieso speelt ook de technische competentie v/d ontwikkelaar mee. Infinity Ward is een relatief kleine studio (voor een ontwikkelaar die werkt aan zo'n extreem goed verkopende AAA game toch) van ongeveer 125 man. En ze hebben CoD Ghosts moeten ontwikkelen voor maar liefst 6 platforms, wel met hulp van enkele andere studio's. Dus ja, als men Xbox One games of PS4 games op hun grafische kwaliteiten wil beoordelen dient men hier ook steeds rekening mee te houden (want ik zie wel eens mensen roepen "wat ziet deze game er niet indrukwekkend uit zeg voor een next-gen game!!), m.a.w. de ontwikkelstudio hun mankracht kan soms eerder een bottleneck vormen dan de console zelf, wat het geval zou kunnen zijn bij Dead Rising 3.

En ik snap trouwens hoe Activision nog steeds zo'n 125 man studio een game laat maken voor 5 platformen tegelijk (met een vrij korte ontwikkelingstijd dan nog), voor het team dat aan CoD werkt wil je toch gewoon het beste, dus waarom breiden ze die studio niet uit en/of laten ze enkel de PS4/Xbox One/PC versie maken en de ports door andere studio's?

Mark Rubin zegt in feite zelf ook dat het erg zware taak was: http://www.psu.com/a02154...nightmare-says-dev?page=0

edit: nvm Mark Rubin zegt zelf dat ze zowel current-gen als next-gen zelf wilden verzorgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Cyrso op 12-11-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:22:
[...]

Welk groot drama? In alle hands ons van gamesessies van 1 tot 2 uur die de laatste tijd zijn uitgebracht is er eigenlijk totaal niet meer gesproken over een framerate probleem. Dus wacht gewoon even voordat iedereen weer een mening klaar heeft op basis van één website.

Echt wat een sensatiezoekers hier... Maarja het is natuurlijk leuk om gewoon weer even te bashen :z

Edit: volgens mij zijn er een aantal hier druk op zoek naar een negatieve hands on :+
Waar de footage uit komt is van een hands-on, waarin dit duidelijk wordt gemaakt. Prima, jij mag het van mij goedpraten, maar een game die over anderhalve week uit moet komen en footage laat zien met 16 fps erin is gewoon onacceptabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:32:
[...]

Waar de footage uit komt is van een hands-on, waarin dit duidelijk wordt gemaakt. Prima, jij mag het van mij goedpraten, maar een game die over anderhalve week uit moet komen en footage laat zien met 16 fps erin is gewoon onacceptabel
Als DR3 uit komt en drops kent naar 16 fps, dan is dat zeker een faal. Dat ga ik zeker niet goed praten. Alleen ik word onderhand wel ontzettend chagrijnig om maar op voorhand alles en iedereen neer te halen, terwijl gewoonweg niet bekend is of de final er ook last van heeft. In de beelden en hands ons die ik de laatste tijd heb gezien en gelezen heb is/was er geen sprake meer FPS problemen. Dan ga ik niet op basis van 1 artikel, zoals hier velen wel doen, de game al de grond in boren.

Blijkbaar wachten we niet eens meer tot gewoon de reviews uitkomen. Vind het gewoon ontzettend kinderlijk gedrag hier. En het wordt met de dag erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Videogamer.com vergelijking:
Much has already been made of the shortcomings of the Xbox One version of Ghosts, and so it will probably come as no surprise to hear that the Xbone version is lacking in the visual department. It's not just resolution that has suffered, however, although that in itself is fairly disappointing.

In the single-player game, at least, texture quality can range from average to very poor, and geometry itself can look clipped and badly aliased, giving the game a jaggy, muddy look that does nothing to tell you that your £429 investment was a good one. In some cases, elements of the world look barely textured at all, as is the case when the battle cruiser is seen at the end of the 'Fort Santa Monica Beachhead' mission. It was so bad that I navigated to the dashboard to ensure that the machine had been set up correctly. It had...

Multiplayer also looks demonstrably worse than in the PS4 version, with similar problems afflicting the look of the game. Mechanically it is identical, and at least the game ran stable enough to keep me blaming myself and not the frame rate for any kills I may have suffered. (Although I had no problems with the PS4 build, some users are reporting frame rate issues on Sony's machine.)

Still, whether through rushed/overstretched development or hardware problems (or a combination of both), Ghosts has ended up looking (far, in some cases) worse on Microsoft's machine than on its direct rival.
Gaat lekker met die reviews :D
Wordt precies het tegenovergestelde beweerd als de Polygon review..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:39:
Videogamer.com vergelijking:

[...]

Gaat lekker met die reviews :D
Wordt precies het tegenovergestelde beweerd als de Polygon review..
En in IGN review wordt ook gewoon gezegd dat de PS4 versie er beter uitziet. Oftewel, beetje raar die tegenstrijdigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:38:
[...]

Als DR3 uit komt en drops kent naar 16 fps, dan is dat zeker een faal. Dat ga ik zeker niet goed praten. Alleen ik word onderhand wel ontzettend chagrijnig om maar op voorhand alles en iedereen neer te halen, terwijl gewoonweg niet bekend is of de final er ook last van heeft. In de beelden en hands ons die ik de laatste tijd heb gezien en gelezen heb is/was er geen sprake meer FPS problemen. Dan ga ik niet op basis van 1 artikel, zoals hier velen wel doen, de game al de grond in boren.

Blijkbaar wachten we niet eens meer tot gewoon de reviews uitkomen. Vind het gewoon ontzettend kinderlijk gedrag hier. En het wordt met de dag erger.
Er wordt gereageerd op berichten die naar buiten komen waar de game belachelijk eruit ziet, daar reageren wij op.
Dat jij dat niet kan handelen is toch niet ons probleem?

Sorry maar moeten wij dan ons even gedeisd houden omdat je je er rot door voelt?
Het is een PS4 vs X1 topic, daarin wordt lacherig over en weer gedaan.

Als je sago wordt door de reacties dan raad ik je aan gewoon weg te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:20:
Oculus Rift creator: Xbox One and PS4 are far too limited for what we're planning

http://www.techradar.com/...at-we-re-planning-1198420

Opvallende punten:

[...]

[...]

VR wordt dus een moeilijk verhaal voor next-gen :-( Over 5 jaar lacht iedereen ons uit op de PC met 4K60fps VR :9
Waarschijnlijk wel, maar ik vind dat consoles qua prijs/kwaliteit nog een prima investering. Zeg maar bang for the buck. Het is sowieso maar een relatief klein percentage van de PC gamers die steeds zullen investeren in top-of-the-line grafische kaarten voor VR, 4K60fps.

Ik ben zelf gewoon erg tevreden met de graphics van de PS4 games en Xbox One games, ook bij heel wat PS3 games vind ik de graphics nog gewoon prima. Ook geldt er dat goede artstyle en slim gebruik van de resources de mogelijk achterhaalde hardware kan maskeren. Als je ultra-fotorealistische graphics wil met open-wereld gameplay, dan is de kans inderdaad groter om tegen bottlenecks aan te lopen.

Sony zou trouwens ook werken aan een VR-headset voor de PS4, dus ook zien wat dat wordt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrso op 12-11-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:38:
[...]

Probeer het allemaal niet zo persoonlijk op te vatten. Ik uit gewoon mijn zorgen over de (voor mij) zo juist verschenen beelden met schrik barende FPS. Ik zie niet in wat daar zo kinderachtig aan is eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:47:
[...]

Probeer het allemaal niet zo persoonlijk op te vangen. Ik uit gewoon mijn zorgen over de (voor mij) zo juist verschenen beelden met schrik barende FPS. Ik zie niet in wat daar zo kinderachtig aan is eerlijk gezegd.
Ja inderdaad, DR3 heeft bij die hands on slechte FPS, Framerates bij de PS4 van Ghost zijn weer een probleem van die ene site.

Het hoort er gewoon bij de Next-gen consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:44:
[...]

Er wordt gereageerd op berichten die naar buiten komen waar de game belachelijk eruit ziet, daar reageren wij op.
Dat jij dat niet kan handelen is toch niet ons probleem?

Sorry maar moeten wij dan ons even gedeisd houden omdat je je er rot door voelt?
Het is een PS4 vs X1 topic, daarin wordt lacherig over en weer gedaan.

Als je sago wordt door de reacties dan raad ik je aan gewoon weg te blijven.
Er wordt gereageerd op een bericht. Dat is prima. De mensen bij DF zullen ongetwijfeld op basis van de versie die ze hebben gespeeld de juiste conclusies hebben getrokken. Zoals ik aangaf is een framedrop naar 10 of 15 fps niet goed te praten.

Waar ik echter wel moeite mee heb is dat men op basis van dit ene bericht een aanname doet (en dit hier als feit deponeert, woorden als groot drama...) dat de final game deze problematiek ook kent. En dat is gewoon niet bekend. En om die aanname maar gewoon even te maken vind ik inderdaad te simpel en kinderachtig ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:51:
[...]

Er wordt gereageerd op een bericht. Dat is prima. De mensen bij DF zullen ongetwijfeld op basis van de versie die ze hebben gespeeld de juiste conclusies hebben getrokken. Zoals ik aangaf is een framedrop naar 10 of 15 fps niet goed te praten.

Waar ik echter wel moeite mee heb is dat men op basis van dit ene bericht een aanname doet (en dit hier als feit deponeert, woorden als groot drama...) dat de final game deze problematiek ook kent. En dat is gewoon niet bekend. En om die aanname maar gewoon even te maken vind ik inderdaad te simpel en kinderachtig ja :)
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.li/i/pk1zs.jpg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:51:
[...]

Waar ik echter wel moeite mee heb is dat men op basis van dit ene bericht een aanname doet (en dit hier als feit deponeert) dat de final game deze problematiek ook kent. En dat is gewoon niet bekend. En om die aanname maar gewoon even te maken vind ik inderdaad te simpel en kinderachtig ja :)
Ja omdat het op dit moment de enige is die recente hands on is, daar reageren wij op.
En als volgende week blijkt dat hij gewoon normaal en goed loopt is er niets aan de hand.

En is DF onbetrouwbaar, dat is gewoon de game wereld op dit moment, en anders kunnen we enkel alleen de topics opengooien als er een review uitkomt.

Zoals ik zei trek je er niet te veel van aan, het is lachen, gieren en brullen over en weer.
Gisteren stonden de X1 fanboys voor lul na dat ene berichtje op tweakers, en als na vanavond blijkt dat die video van DF gewoon totaal niet klopt staan de Sony fanboys voor lul.

Lekker boeiend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:56:
[...]

Ja omdat het op dit moment de enige is die recente hands on is, daar reageren wij op.
En als volgende week blijkt dat hij gewoon normaal en goed loopt is er niets aan de hand.

En is DF onbetrouwbaar, dat is gewoon de game wereld op dit moment, en anders kunnen we enkel alleen de topics opengooien als er een review uitkomt.

Zoals ik zei trek je er niet te veel van aan, het is lachen, gieren en brullen over en weer.
Gisteren stonden de X1 fanboys voor lul na dat ene berichtje op tweakers, en als na vanavond blijkt dat die video van DF gewoon totaal niet klopt staan de Sony fanboys voor lul.

Lekker boeiend allemaal.
Als het gaat om lachen, gieren en brullen over en weer en dat fanboys voor lul staan, dan zit ik hier inderdaad verkeerd. :)

Ik vind het gewoon jammer dat al het gebash en gezeik over deze twee platformen zo moet verlopen. Het is namelijk gewoon bijna niet meer leuk om als gamer het next gen nieuws te volgen door al het gehaat over en weer. En ik had gehoopt dat GoT daar toch een beetje boven zou kunnen staan, maar dat is gelet op dit topic niet altijd mogelijk gebleken :P

Edit:

Als het echter gaat om games... Rayman Legends op de X1 en PS4.
http://uk.ign.com/article...hits-next-gen-in-february

Geen idee of daar veel grafische verbeteringen in zullen zitten gelet op de grafische stijl, want die game zag er al adembenemend uit en speelde geweldig op de huidige generatie. Aanbeveling voor iedereen die deze game nog niet heeft gespeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-11-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind het trouwens wel grappig dat we hier in 50 posts van dit:
Dead Rising 3 on Xbox One pushed to explosive extremes as we drive around Los Perdidos' infested streets. Combat with seemingly hundreds of zombies is routine during chapter two, often giving giving us performance at the lower end of the 20-30fps range.
naar dit gaan:
arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:17:
Ze hadden het spel denk ik beter uit kunnen stellen wat dit is met 720P en dan nog is drops naar 16fps toch niet uit te brengen :X 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:00:
[...]

Om maar twee posts erbij te nemen. Dus van 22-23 fps maken we hier even 10-15 fps. Niet dat dit het hele probleem goed praat, of dat 22 fps acceptabel is, maar het geeft wel even aan hoe gekleurd en gedramatiseerd de posts hier zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 12-11-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Fanboys die voor lul staan is altijd leuk.
Maar het gebash heen en weer is idd doelloos.
Maar dat is nou eenmaal de wereld waar we in leven, mensen hebben moeite met accepteren van andermans mening. Zo zie je het overal. Dus je accepteert dit of je stopt met je erin te mengen. Zeker.in een fanboy lok topic als dit. Ben het er btw mee eens dat het niet zo hoort hoor. Maar het is nou eenmaal zo.
Kunnen misschien ook afspreken alleen nieuws met bronnen en meningen over laten aan de reviewers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:14:
Ik vind het trouwens wel grappig dat we hier in 50 posts van dit:

[...]

naar dit gaan:

[...]

[...]

Om maar twee posts erbij te nemen. Dus van 22-23 fps maken we hier even 10-15 fps. Niet dat dit het hele probleem goed praat, of dat 22 fps acceptabel is, maar het geeft wel even aan hoe gekleurd en gedramatiseerd de posts hier zijn.
Waar heb je het over ? Er zijn gewoon beelden waarop een dip naar 10 fps zichtbaar is.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7WEhvXQ.png

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:01:
[...]

Als het gaat om lachen, gieren en brullen over en weer en dat fanboys voor lul staan, dan zit ik hier inderdaad verkeerd. :)

Ik vind het gewoon jammer dat al het gebash en gezeik over deze twee platformen zo moet verlopen. Het is namelijk gewoon bijna niet meer leuk om als gamer het next gen nieuws te volgen door al het gehaat over en weer. En ik had gehoopt dat GoT daar toch een beetje boven zou kunnen staan, maar dat is gelet op dit topic niet altijd mogelijk gebleken :P
Laat maar, je snapt niet wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:18:
[...]

Waar heb je het over ? Er zijn gewoon beelden waarop een dip naar 10 fps zichtbaar is.
Yup.... niks overdreven aan :X

@Phusebox

Ja de gemiddelde range maar de pieken(naar beneden) zitten in de 15-20FPS. GTA 5 zat ook in de 20-30FPS maar NOOIT daarbeneden ;)

[ Voor 23% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-11-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:18:
[...]

Sorry verkeerde quote. Eurogamer schreef low 20-30 ish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:22:
Ja de gemiddelde range maar de pieken(naar beneden) zitten in de 15-20FPS. GTA 5 zat ook in de 20-30FPS maar NOOIT daarbeneden ;)
Oh zeker wel :) (rij maar eens door het low-fps stuk door met 2 tanks en schiet alles aan gort.. kan wel :P).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:25:
[...]

Oh zeker wel :) (rij maar eens door het low-fps stuk door met 2 tanks en schiet alles aan gort.. kan wel :P).
Heb hem er ff bijgezocht :

En moet je toch gelijk geven ;) Vooral de PS3 versie heeft bij explosies wel eens dipjes eronder. Maar overal is die van GTA5 stukken stabieler al heeft dat natuurlijk geen honderden zombies in beeld(maarja nextgen zou dat toch wel moeten kunnen)

[ Voor 14% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-11-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:20:
Ik vind het PC master race argument altijd een beetje vreemd. Tuurlijk zijn PC krachtiger te maken dan een nest gen console maar tegen welke prijs en belangrijker: hoeveel PC gamers hebben daadwerkelijk de specs aan boord om een ps4 te verpletteren in battlefield 4? Volgens de steak survey hebben de meesten nog steeds een gtx8800 aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:30:
[...]

Ik vind het PC master race argument altijd een beetje vreemd. Tuurlijk zijn PC krachtiger te maken dan een nest gen console maar tegen welke prijs en belangrijker: hoeveel PC gamers hebben daadwerkelijk de specs aan boord om een ps4 te verpletteren in battlefield 4? Volgens de steak survey hebben de meesten nog steeds een gtx8800 aan boord.
Klopt al kun je met slim games kopen(steam sales) en 2-3x gericht een midrange-highend kaart kopen toch wel net zo duur/goedkoper uit zijn als een console. Onder voorwaarde dat je al een redelijke pc van maximaal 6 jaar oud hebt.

Maar zelf trekt me het ecosysteem van een console zelf ook meer. Echter als de gouden(graphics) jaren van de console voorbij zijn trek ik wel weer naar pcgaming toe iig voor de multiplats. Zeker nu technieken zoals VR gaan doorbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:30:
En moet je toch gelijk geven ;) Vooral de PS3 versie heeft bij explosies wel eens dipjes eronder. Maar overal is die van GTA5 stukken stabieler al heeft dat natuurlijk geen honderden zombies in beeld(maarja nextgen zou dat toch wel moeten kunnen)
Die 2 zijn ook niet echt te vergelijken, statische wereld kan de engine enkel wat zichtbaar is renderen, de rest hoeft niet. 100 zombies, dat gaat iets moeilijker :P

Als ik dan kijk hoe dat tiled resources zou werken (dacht beide dit zouden krijgen), zouden ze bv met GTA5 voor next-gen ook 720p gaan op 60fps maar dan met veel hogere textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
SinergyX schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:50:
[...]

Dat is waar, ik had de game maar een 3 gegeven :P
(serieus, een review afkraken om een erg persoonlijk leuk/nietleuke RPG?)

Wat slaan hier een aantal mensen gigantisch door zeg :/
Tja zegt meer iets over jou dan over mij, maar ik zeg gewoon dat het opvallend is hoe ze reviewen. Nothing more, nothing less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:48
Exclusieve content voor PS4 versie Metal Gear Solid 5. :*)

http://www.vg247.com/2013...ation-exclusive-features/?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Die game hoort ook maar bij een console ;)

Giant Bomb over COD PS4/X1

"I'm told that Infinity Ward is working on a patch to correct the performance issues. As our review currently doesn't apply to the PS4 version of the game--I want to play that and the Xbox One version on real multiplayer servers before assigning it a number--I'm going to see if that patch makes its way live this week and see if it helps. Currently, I'd call it a toss up between the Xbox One and PS4 versions--the Xbox One version has a smoother frame rate, but I'd rather play the game on a Dual Shock 4. Getting that frame rate pegged would definitively swing things in the PS4's direction, even over the PC version, which is sort of a mess."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:58:
[...]

Die game hoort ook maar bij een console ;)

Giant Bomb over COD PS4/X1

"I'm told that Infinity Ward is working on a patch to correct the performance issues. As our review currently doesn't apply to the PS4 version of the game--I want to play that and the Xbox One version on real multiplayer servers before assigning it a number--I'm going to see if that patch makes its way live this week and see if it helps. Currently, I'd call it a toss up between the Xbox One and PS4 versions--the Xbox One version has a smoother frame rate, but I'd rather play the game on a Dual Shock 4. Getting that frame rate pegged would definitively swing things in the PS4's direction, even over the PC version, which is sort of a mess."
Dat zal een lekker objectief reviewtje worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tussen al dat grafische geweld door kan dit ook wel eens een pareltje worden, machinarium styltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:13:
[...]

Dat zal een lekker objectief reviewtje worden :+
Objectief en review gaan niet samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:25:
[...]

Objectief en review gaan niet samen.
Een goede gamereviewer kijkt naar de games en niet naar de controllers waar hij mee speelt.
Maar vrees dat je gelijk hebt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:48
My bad...

[ Voor 87% gewijzigd door zwembroek op 12-11-2013 22:48 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is trouwens Killzone Shadow Fall. Komt uit de nieuwe launch trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel apart, omdat hij aangekondigd werd in de MS presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:23:
[...]

MS trapte wel meer persco's af met third party games, voornamelijk CoD.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:45
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:23:
[...]

CR1691 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:25:
[...]

MS trapte wel meer persco's af met third party games, voornamelijk CoD.
Bij de E3 bedoelen jullie zeker? Dat was toch MGS: The Phantom Pain? Die dus later zal uitkomen en andere gameplay (open wereld) zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Iedereen die nog PS4 of Xbox One games gaat kopen... ik zou nog even wachten. Retailers in de VS zijn deze week namelijk massaal aan het stunten met de prijzen.

Target begon met een 'Buy 2 Get 1 Free' actie + 30% korting over de hele aankoop. Zo krijg je nu bijvoorbeeld Battlefield 4, Assassin's Creed IV: Black Flag & Killzone: Shadow Fall voor slechts $84. Normaal gesproken dus $180.

Wie weet kondigen Europese retailers ook nog wel iets aan de komende twee weken... dat kan je veel geld besparen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet alleen nog een controller, mijn duits is zooo slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Mijn Dual Shock 4 controller is vrijdag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op woensdag 13 november 2013 @ 00:00:
Iedereen die nog PS4 of Xbox One games gaat kopen... ik zou nog even wachten. Retailers in de VS zijn deze week namelijk massaal aan het stunten met de prijzen.

Target begon met een 'Buy 2 Get 1 Free' actie + 30% korting over de hele aankoop. Zo krijg je nu bijvoorbeeld Battlefield 4, Assassin's Creed IV: Black Flag & Killzone: Shadow Fall voor slechts $84. Normaal gesproken dus $180.

Wie weet kondigen Europese retailers ook nog wel iets aan de komende twee weken... dat kan je veel geld besparen. :)
Ik ben maar gewoon voor de actie van Amazon.com gegaan. Helaas laten Europese retailers het vaak afweten, en een B2G1 actie bij een console launch kan ik me eigenlijk niet herinneren. Zelfs bij Amazon duitsland mag je pas mee doen aan de actie als je een Xbox One in bestelling hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 00:19:
[...]

Ik ben maar gewoon voor de actie van Amazon.com gegaan. Helaas laten Europese retailers het vaak afweten, en een B2G1 actie bij een console launch kan ik me eigenlijk niet herinneren. Zelfs bij Amazon duitsland mag je pas mee doen aan de actie als je een Xbox One in bestelling hebt staan.
Heeft amazon.de ook de b2g1f actie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:37

PBP

Interview met Yoshida van Sony. Wel een sympathieke kerel :). Ook heel erg open over dlna, mp3 support en drm etc. Erg interessant interview wat mij betreft.

[ Voor 24% gewijzigd door PBP op 13-11-2013 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:09
PBP schreef op woensdag 13 november 2013 @ 01:20:
Interview met Yoshida van Sony. Wel een sympathieke kerel :). Ook heel erg open over dlna, mp3 support en drm etc. Erg interessant interview wat mij betreft.
Stukje fijner om te zien dan die Oprah Winfrey stijl fake interviews van dat andere kamp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022

Je vergeet voor het gemak dat het thanksgiving is met black friday. Target staat erom bekend dat ze forse aanbiedingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op woensdag 13 november 2013 @ 01:20:
Laat die man a.u.b heeeel lang aan de top van SCE _/-\o_

Ik hoop dat Ms dezelfde lessen leert als Sony en zich weer wat nederiger opstelt naar de consument/gamer. De negatieve sfeer rondom Ms komt in mijn ogen voor een groot deel door hun houding en focus. Afgelopen generatie waren deze rollen echt totaal omgedraaid (althans de eerste jaren).

Voordat het MS kamp mij weer gaat weg zetten als Sony fan, ik game al een jaartje of 30(+) en heb veel verschillende consoles van alle merken gehad. Van de game & watch > atari2600 > c64 > Amiga > Snes >N64 + PS1 > PS2 + Gamecube > X360 + PS3. Plus altijd pc games gespeeld. De x360 heeft mij doen besluiten pc gaming vaarwel te zeggen (ook al begon het de afgelopen jaren wel weer te kriebelen).

Ik beoordeel een console gewoon op de prestaties en het zal mij een zorg zijn van wel merk dat is.Waar vorige generatie mijn voorkeur naar MS ging (is wel veranderd laatste 2 jaar), ligt hij nu dus bij Sony. Die Xbox one ga ik even goed ook aanschaffen voor de exclusives, maar al die kinect shit, en multimedia geneuzel hadden ze wat mij betreft allemaal achterwegen kunnen laten. Ook die "Wij weten het beter, de consument snapt het alleen niet" houding irriteert mij mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mutatie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 02:48:
[...]

Stukje fijner om te zien dan die Oprah Winfrey stijl fake interviews van dat andere kamp :P
maar wanneer major Nelson unboxing doet van de Xbox One is het onprofessioneel. Microsoft kan dan ook nooit iets goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Las dat Saturn een 3=2 actie gaat doen, maar onbevestigd.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:22:
[...]

maar wanneer major Nelson unboxing doet van de Xbox One is het onprofessioneel. Microsoft kan dan ook nooit iets goed doen.
Ach ja, de frustratie van de afgelopen acht jaar moet er uit he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:27:
[...]

Ach ja, de frustratie van de afgelopen acht jaar moet er uit he.
Frustraties? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:22:
[...]

kan toch?

HEY THIS IS LARRY HRYB XBOX LIVE's MAJOR NELSON WITH THE MOMENT YOU'VE BEEN WAITING FORRR!1!1!1!

Ik vind zelf Yoshida ook een verademing vergeleken met dat Amerikaanse geblaat incl de onduidelijke PR antwoorden. ;)

edit: Playstation app online:

Android: Google Play: PlayStation®App

iOs :https://t.co/tYcZsCfnTj

[ Voor 18% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 13-11-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

De USA app, heb je hier niks aan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
On_E schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:51:
[...]

De USA app, heb je hier niks aan geloof ik.
Hij werkt hier prima voor mij. Zelfs in het Nederlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

rdgut schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:06:
[...]

Hij werkt hier prima voor mij. Zelfs in het Nederlands!
Dan heb ik niets gezegd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik vind japanners over het algemeen ook fijner, maar ik mis de innovatie en lange termijn visie zoals Microsoft die (kan!) bieden. De (potentiele) mogelijkheden zouden mij over de streep trekken voor een X1.

EDIT: Als toelichting bedoel ik dan de app integratie binnen W8, WP8 en Xbox. Daarnaast het tv-kijken. Het blijkt dat 50+% van de 360 in de states al meer voor media dan voor gaming worden ingezet. MS toont lef en visie in de afgelopen jaren. Niet alles is dan tot in perfectie, maar het belooft veel goeds.
Ander voorbeeld is smartglass, nu nog crap.. maar het is beter om op alle mobile devices te supporten dan alleen de mogelijkheid te bieden op een aparte handheld (PS Vita any1?)

[ Voor 54% gewijzigd door naveci op 13-11-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind hun manier van communicatie een stuk fijner, maar einde van de rit kijk ik naar mijn wensen en hun aanbod. De PS App is er (nog) niet voor WP/Win8, dat was voor mij een flinke gamebreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
SinergyX schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:17:
Vind hun manier van communicatie een stuk fijner, maar einde van de rit kijk ik naar mijn wensen en hun aanbod. De PS App is er (nog) niet voor WP/Win8, dat was voor mij een flinke gamebreaker.
Dat is geen gemis, die app blijkt niet goed te zijn. Vergeleken met Smartglass alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

@Segura

Als er geen goede games (meer) voor uitkomen dan zou ik er ook gewoon XBMC op installeren en als mediaplayer gebruiken :z Dus zo raar is het niet dat die Amerikanen hem meer voor media gebruiken.

Ikzelf heb al een mediaplayer én tablet (Surface RT met HDMI), en die werken prima om content mee af te spelen op mijn tv. Dus ik vind die opties niet zo belangrijk, voor mij is een console om te gamen, en ik heb er eigenlijk nooit iets anders mee gedaan. Tegenwoordig zijn er zelfs zat smart-tv's, dus dan heb je nóg meer apparaten die media kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:45
Hehehe dat kan nog wel eens duren, een wp8 playstation app. Hoe je het ook bekijkt, het marktaandeel van wp is enkele procenten terwijl die van ios en android bij elkaar 90% is. Dus door in eerste instantie met een ios en android app te komen, bedienen ze meteen het overgrote deel van de markt. Maar kan heel goed begrijpen dat voor lumia gebruikers dit een dealbreaker kan zijn, terwijl je bij MS weer grote voordelen hebt vanwege de integratie voordelen zoals met skydrive, internet explorer etc.
Segura schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:16:
Ik vind japanners over het algemeen ook fijner, maar ik mis de innovatie en lange termijn visie zoals Microsoft die (kan!) bieden. De (potentiele) mogelijkheden zouden mij over de streep trekken voor een X1.

EDIT: Als toelichting bedoel ik dan de app integratie binnen W8, WP8 en Xbox. Daarnaast het tv-kijken. Het blijkt dat 50+% van de 360 in de states al meer voor media dan voor gaming worden ingezet. MS toont lef en visie in de afgelopen jaren. Niet alles is dan tot in perfectie, maar het belooft veel goeds.
Ander voorbeeld is smartglass, nu nog crap.. maar het is beter om op alle mobile devices te supporten dan alleen de mogelijkheid te bieden op een aparte handheld (PS Vita any1?)
Als smartglass tegenhanger heeft sony toch de companion app? De vita moet je apart daarvan zien, omdat dat met remote play te maken heeft... Sowieso worden in de states allerlei apparaten flink gebruikt voor media, ik geloof zelfs dat de ps3 lange tijd de meest populaire netflix streaming client was voor in de woonkamers...

[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 13-11-2013 10:37 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.

Gerucht plaatsen? Lees eerst dit.

Persoonlijke aanvallen en 'getroll' zijn ongewenst!