Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:24:
[...]

Ik ga volledig digitaal dus in de praktijk zijn dit wel degelijk de prijzen die ik betaal.
Maar digitaal kosten games ook nu even duur (kortings acties achterwegen gelaten). Waar baseer jij je op dat games op de X1 digitaal goedkoper zijn dan de ps4 ? Dat is namelijk nieuw voor me. Als ik trouwens de prijzen op bol.com bekijk, dan hebben X1 games ook een advies prijs van 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:17

PBP

Dat is ook het enige wat me tegenhoud. De absurd hoge prijs in de stores. Bij PS3 in de store games voor 69,99 terwijl je hem bij een webshop voor 45euro kan kopen. Dan is de keuze snel gemaakt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:48:
[...]

Maar digitaal kosten games ook nu even duur (kortings acties achterwegen gelaten). Waar baseer jij je op dat games op de X1 digitaal goedkoper zijn dan de ps4 ? Dat is namelijk nieuw voor me. Als ik trouwens de prijzen op bol.com bekijk, dan hebben X1 games ook een advies prijs van 70 euro.
? waar lees jij dit dan ?
Ik zeg die honderd euro duurder voor een xbox one lig ik niet wakker van, games kosten immers ook €70,-
Heb heel het woord PS4 niet in de mond genomen ?! :X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:51:
[...]

? waar lees jij dit dan ?
Ik zeg die honderd euro duurder voor een xbox one lig ik niet wakker van, games kosten immers ook €70,-
Heb heel het woord PS4 niet in de mond genomen ?! :X
Ok, had je verkeerd begrepen. Beetje raar dat je het prijsverschil dan als zwak argument weg zet. Voor veel mensen is dat een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:56:
[...]

Ok, had je verkeerd begrepen. Beetje raar dat je het prijsverschil dan als zwak argument weg zet. Voor veel mensen is dat een hoop geld.
Ach, gamen kost geld, ik begrijp hem wel.... En over het prijsverschil tussen de Xbox One en PS4, ach.... als iemand een goedkope console wil, prima. Ben zelf van mening dat ik met de Xbox One een console in huis neem die net iets meer kan dan de PS4, met name het hele Kinect verhaal spreekt me enorm aan voor de kids. Bovendien heeft de Xbox Live dienst zich bij mij als extreem betrouwbaar bewezen.

Doet overigens niets af aan de PS4, maar deze bied mij gewoon minder dan de Xbox One, komt nog bij dat de mensen waar ik mee game, (speel bijna uitsluitend multiplayers) gaan ook allemaal over op de Xbox One.

Ik ken niemand uit mijn friendlist die het MS platform gedag gaat zeggen, natuurlijk zijn er mensen die net als ik voor een Xbox One en een andere console gaan, maar niemand zegt de Xbox vaarwel.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Pff jij leest echt maar half he ?
Voor mij persoonlijk zijn het geen sterke argumenten.....sjeez
Ik licht het zelfs nog toe met de prijs van 70 euro voor spellen..... |:(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:14:
[...]

Pff jij leest echt maar half he ?
Voor mij persoonlijk zijn het geen sterke argumenten.....sjeez
Ik licht het zelfs nog toe met de prijs van 70 euro voor spellen..... |:(
Wat reageer jij gefrustreerd zeg. Ik geef gewoon mijn mening en heb je misschien verkeerd begrepen. Big deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:38:
[...]

Wat reageer jij gefrustreerd zeg. Ik geef gewoon mijn mening en heb je misschien verkeerd begrepen. Big deal.
Nee, je verwijt hem iets. Namelijk dat hij die 100 euro bagatelliseert. :) Terwijl dat voor hem (minder) belangrijk is. Ik vind het verschil van 100 euro, gelet op de lifecycle van de console en de hoeveelheid games die ik zal gaan kopen (gelet op de ervaring van mijn 360 en ps3) ook in het niets vallen. Ik heb denk ik in de gehele looptijd van de 360 iets van 100 Retail games gekocht en iets van 25 arcade games ofzo. Dan valt die 100 euro echt wel mee ;)

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2013 16:45 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:40:
[...]

Nee, je verwijt hem iets. Namelijk dat hij die 100 euro bagatelliseert. :)
Ik verwijt niemand iets. Waar staat dat ik hem iets kwalijk neem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hij geeft een mening dat die 100 euro verschil weinig uitmaakt voor hem. Jij geeft met je post aan dat je dat raar vindt, want voor veel mensen is dat veel geld. Dat het voor veel mensen veel geld is doet er eigenlijk niet toe. Wellicht is hij lekker multimiljonair :P Of verwijten is wellicht een verkeerd woord, of ik moet je post gewoon verkeerd begrepen hebben :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:46:
[...]

Ik verwijt niemand iets. Waar staat dat ik hem iets kwalijk neem ?
Jij begint toch zelf over die 100 euro die hij als futiliteit weg doet? Zelfs in een opvolgende reactie schrijf je dat het verschil voor een ander wel noemenswaardig is. Iets wat hij overigens ook wel begrijpt.

Nou jah, streep er onder, voor de één is die 100 euro prijsverschil tussen de PS4 en Xbox One overkomelijk, voor de ander niet...... Het is daarom ook niet zo dat de 100 euro lagere prijs van de PS4 een voordeel hoeft te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:51:
[...]

Hij geeft een mening dat die 100 euro verschil weinig uitmaakt voor hem. Jij geeft met je post aan dat je dat raar vindt, want voor veel mensen is dat veel geld. Dat het voor veel mensen veel geld is doet er eigenlijk niet toe. Wellicht is hij lekker multimiljonair :P Of ik moet je post gewoon verkeerd begrepen hebben :)
Ik gaf toch al aan dat ik hem verkeerd had begrepen ? Ik dacht dat hij het als een zwak argument in de discussie zag. Niet een zwak argument voor hem persoonlijk.

Het gaat mij er om dat mensen hier blijkbaar niet op een normale manier kunnen reageren. Iedereen moet maar continu in de aanval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:57:
[...]

Ik gaf toch al aan dat ik hem verkeerd had begrepen ? Ik dacht dat hij het als een zwak argument in de discussie zag. Niet een zwak argument voor hem persoonlijk.

Het gaat mij er om dat mensen hier blijkbaar niet op een normale manier kunnen reageren. Iedereen moet maar continu in de aanval....
Maar wie begon er nu met een aanval dan??? Ondanks dat je hem verkeerd had begrepen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[PERSOONLIJK]
Dit is de reden dat ik van 360_>PS4 ga:
Afbeeldingslocatie: http://extreme.pcgameshardware.de/attachments/664421-xbox-one-geruechte-um-verbesserung-der-hardware-spezifikationen-exclusive-1st-part-retail-games-2010-2013.jpg
edit:@kcity die zocht ik ook idd ;)

Sinds Kinect uit zijn de niet-kinect exclusives echt enorm afgenomen en ben ik wel een beetje klaar met MS. Ook franchises zoals Halo zijn voor mij persoonlijk wel beetje uitgeblust (van 1,2 en 3 heb ik wel enorm genoten)En Gears is klaar. Forza is erg goed spel maar ze bouwen de gameplay niet uit en ze laten niet echt visie zien, drivatar(wat al in forza 1 zat 8)7 ) en cloud zijn dat niet nee.

Waar ten tijde van 360/PS3 in 2005 mensen zoals J Allard(een gamer) mij overhaalde om een 360 halen is het nu precies bij Sony zo met Shuhei Yoshida. Ik zit zelf niet te wachten op die TV,entertainment en kinect visie. Ook het pushen van MS diensten zit ik niet op te wachten, zit al bij Google en gebruik ook nog windows 7

Daarnaast nog pluspunten voor mij:

+instant game collection met PS+ (veeeeel beter vergeleken met Games for Gold)
+Indies
+Goedkoper
+Krachtiger
+Nieuwe goede controller(bijna geen verschil meer met 360)
+Gakai op termijn, zodat ik ook nog wat gemiste PS3 games kan spelen
+Remoteplay
+betere ondersteuning voor racesturen

[/PERSOONLIJK :P ]

[ Voor 14% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 11-11-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:02:
[...]

Maar wie begon er nu met een aanval dan??? Ondanks dat je hem verkeerd had begrepen....
Dus dit:
Beetje raar dat je het prijsverschil dan als zwak argument weg zet. Voor veel mensen is dat een hoop geld
is een aanval ? Wow.... Enige wat ik daar zeg is dat voor veel mensen het prijsverschil er wel toe doet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
arnoutzw schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:03:
[afbeelding]

Sinds Kinect uit zijn de niet-kinect exclusives echt enorm afgenomen en ben ik wel een beetje klaar met MS. Ook franchises zoals Halo zijn voor mij persoonlijk wel beetje uitgeblust (van 1,2 en 3 heb ik wel enorm genoten)En Gears is klaar.

Waar ten tijde van 360/PS3 in 2005 mensen zoals J Allard(een gamer) mij overhaalde om een 360 halen is het nu precies bij Sony zo met Shuhei Yoshida. Ik zit zelf niet te wachten op die TV,entertainment en kinect visie.[PERSOONLIJK]

Daarnaast nog pluspunten voor mij:

+instant game collection met PS+ (veeeeel beter vergeleken met Games for Gold)
+Indies
+Goedkoper
+Krachtiger
+Nieuwe goede controller(bijna geen verschil meer met 360)
+Gakai op termijn, zodat ik ook nog wat gemiste PS3 games kan spelen
+Remoteplay
+betere ondersteuning voor racesturen
Voor mij persoonlijk daarnaast ook de third party games die 'exclusief' op de PS3 waren, zoals Ni No Kuni en Tales series :) Dan wordt het meer zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zl10SZ0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:44
Bullet NL schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:15:

Een glimlach kan ik moeilijk onderdrukken......
Na BF4, COD Ghosts en Destiny nu wederom een game die op een lagere resolutie op de X1 draait namelijk AC Black Flag.

http://gearnuke.com/multi...-flag-sub-1080p-xbox-one/

" the Xbox One version looks “fuzzier” and “strained”, while the PS4 version looks “sharper”, “crisper”, and has “better draw distances”.

* knip * Je kan het plaatsen van dit soort opmerkingen ook niet onderdrukken?

[ Voor 24% gewijzigd door Uniciteit op 12-11-2013 17:04 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
zwembroek schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:16:
[...]

Na BF4, COD Ghosts en Destiny nu wederom een game die op een lagere resolutie op de X1 draait namelijk AC Black Flag.

Een glimlach kan ik moeilijk onderdrukken...... ;)
Jij zou echt een pc moeten kopen en games met eyefinity/surround(?) erop draaien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:07:
[...]

Dus dit:

[...]

is een aanval ? Wow.... Enige wat ik daar zeg is dat voor veel mensen het prijsverschil er wel toe doet.
Zou zeggen lees mijn post waar het allemaal over ging en jouw reacties daarop nog eens rustig door dan word het waarschijnlijk wel duidelijk waarom ik lichtelijk geirriteert raakte ;)
Verder geen haat, geen aanvallen waarschijnlijk gewoon wat miscommunicatie, en nu weer lief zijn voor mekaar, we zijn tenslotte collega gamers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee niet erg want:Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25163563/lol.PNG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:19:
[...]

Zou zeggen lees mijn post waar het allemaal over ging en jouw reacties daarop nog eens rustig door dan word het waarschijnlijk wel duidelijk waarom ik lichtelijk geirriteert raakte ;)
Verder geen haat, geen aanvallen waarschijnlijk gewoon wat miscommunicatie, en nu weer lief zijn voor mekaar, we zijn tenslotte collega gamers :)
That's the spirit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Oh ja vergeten, je hebt helemaal gelijk. 720P upscaled to 1080p! It just looks more natural! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:15
Er is nogal wat discussie gegaan over mijn persoonlijke argument van 100,- om een PS4 te verkiezen boven een XB1. En ik vind dat hij het zeker wel een beetje bagetaliseert. Daar wil ik toch even op reageren.

Ik zit op 2K netto per maand, dus het is niet alsof ik die 100,- niet kan missen. Ik ga de 29ste met circa 650,- aan PS4 spullen naar huis. Reden waarom ik die 100,- toch noem is dat omdat ik voor mezelf niet kan rechtvaardigen waarom ik voor de ene console 100,- meer zou moeten betalen terwijl die mij niets meer biedt dan de andere console. Ik mag misschien een goede baan hebben, betekent nog steeds niet dat ik zomaar met geld strooi. Ik kan voor die 100,- een extra game meenemen met de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Kaap schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:33:
Er is nogal wat discussie gegaan over mijn persoonlijke argument van 100,- om een PS4 te verkiezen boven een XB1. En ik vind dat hij het zeker wel een beetje bagetaliseert. Daar wil ik toch even op reageren.

Ik zit op 2K netto per maand, dus het is niet alsof ik die 100,- niet kan missen. Ik ga de 29ste met circa 650,- aan PS4 spullen naar huis. Reden waarom ik die 100,- toch noem is dat omdat ik voor mezelf niet kan rechtvaardigen waarom ik voor de ene console 100,- meer zou moeten betalen terwijl die mij niets meer biedt dan de andere console. Ik mag misschien een goede baan hebben, betekent nog steeds niet dat ik zomaar met geld strooi. Ik kan voor die 100,- een extra game meenemen met de launch.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar wat voor jou persoonlijke situatie een argument is hoeft dit voor een ander natuurlijk niet te zijn. Ik heb heel veel vertrouwen in het netwerkdiensten van MS, mijn vrienden gaan ook over naar de Xbox One, enz enz, al had de Xbox One 600 euro gekost dan had ik hem nog in huis gehaald. Daarom denk ik dat niet eens dat je inkomen van belang is, natuurlijk, de ene persoon harkt immers 2k netto per maand binnen terwijl de andere meer dan het dubbele bij elkaar weet te harken, maar het verschil zit hem denk ik in andere persoonlijke punten.

De prijs c.q. meerprijs van een andere apparaat is dus iets heel persoonlijks, je kan daarom ook zeker niet zeggen dat de één omwille de lagere prijs beter is dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bullet NL schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:52:
[...]
De prijs c.q. meerprijs van een andere apparaat is dus iets heel persoonlijks, je kan daarom ook zeker niet zeggen dat de één omwille de lagere prijs beter is dan de andere.
Maar dat heb ik ook nooit gezegd. De 3 punten die ik in 1ste instantie noemde, waren de argumenten waarom ik in Juli besloot voor de PS4 te gaan. Ik hoef geen argumenten te geven aan een ander waarom die een PS4 zou moeten kopen. dat is iets voor fanboys. Mij persoonlijk boeit het geen zak wat een ander koopt ;)

Ik heb geen voorkeur voor merk of exclusives, ik kijk gewoon naar wat op dat moment voor mij de beste optie is. En dat houdt ook prijs in :Y

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-11-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat opzicht zal Sony het wel jammer vinden, ze hadden er rustig 50 bovenop kunnen gooien :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:00:
Dat opzicht zal Sony het wel jammer vinden, ze hadden er rustig 50 bovenop kunnen gooien :P
Denk eigenlijk wel dat de prijs ervoor gaat zorgen dat veel COD en fifa/nba spelers voor de ps4 gaan. Die kopen niet zoveel games en dan is 100 euro ineens wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Bullet NL schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:15:
nieuws: Sony verbiedt doorverkoop PlayStation-games

Een glimlach kan ik moeilijk onderdrukken......

Sony valt MS aan op haar DRM ideeën, MS haalt bakzeil, incl. Dat het mogelijk is om met de Xbox One disks 2e hands te verkopen komt Sony even 2 weken voor de lauch met een melding dat het verboden is om games 2 door te verkopen......

Sony, hoe hypocriet kan je zijn zeg.....
Heb jij wel eens op de voorwaarden van een bluray of dvd gekeken, mag je volgens de makers ook niet doorverkopen. Volgens MS mag je software ook niet doorverkopen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:00:
Denk eigenlijk wel dat de prijs ervoor gaat zorgen dat veel COD en fifa/nba spelers voor de ps4 gaan. Die kopen niet zoveel games en dan is 100 euro ineens wel veel.
Ik weet niet of PS4 ook een gunstig pakketje heeft, maar de FIFA pack van de Xbox zit er dan ook maar paar 10tjes boven.

En COD spelers, tja.. COD spelers :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
SinergyX schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:07:
[...]

Ik weet niet of PS4 ook een gunstig pakketje heeft, maar de FIFA pack van de Xbox zit er dan ook maar paar 10tjes boven.

En COD spelers, tja.. COD spelers :P
Feit dat ik na alle COD's heb gehad nu heb besloten om niet weer in de zelfde val te trappen zegt voor mij al genoeg...

Voordat IW niet met echte vernieuwing komt verdienen ze aan mijn niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de WAF:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ymMM1dyz56k]

Die gast heeft duidelijk de 'broek' niet aan in huis :P

[ Voor 24% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 11-11-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha MS is goed bezig met zijn comercials :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Screens simulated, sequences shortened.

Beetje jammer, dat dan weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik hoop dat voice control in de xbox one uitgezet kan worden, dat zou anders een hel worden in een huis met meerdere bewoners lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mutatie schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:39:
Ik hoop dat voice control in de xbox one uitgezet kan worden, dat zou anders een hel worden in een huis met meerdere bewoners lijkt me.
Mag toch aannemen dat de XO alleen reageert op de stem van de ingelogde persoon? anders wordt het een zootje vooral met "grappige" huisgenoten, ben je net die eindbaas aan het afmaken gaat er iemand "xbox shutdown" roepen })

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
arnoutzw schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:28:
Voor de WAF:

[video]

Die gast heeft duidelijk de 'broek' niet aan in huis :P
Best wel verontrustend. Als jij bezig bent en opeens neemt iemand anders je xbox zomaar over...
Moet mijn vriendin niet proberen later :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:38
Ik weet niet of dit al langs is gekomen maar er is een officiele demo van de XBone interface:

Ziet er toch erg goed uit moet ik zeggen. Sony kan hardware maken maar Microsoft heeft de software toch erg lekker voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:47:
Ik weet niet of dit al langs is gekomen maar er is een officiele demo van de XBone interface:

Ziet er toch erg goed uit moet ik zeggen. Sony kan hardware maken maar Microsoft heeft de software toch erg lekker voor elkaar.

[video]
Ja, paar pagina's terug al. Ikzelf vind het ook zeer nice. Wel wat druk, maar zeker netjes. Hoop snel op een demonstratie van de PS4 UI. Denk dat we een shitload gaan krijgen over een paar dagen. Het is niet zo dat sony geen software kan maken overigens. Ze hebben wel wat minder ervaring. De smart tv's van sony zijn ook zeer degelijk en natuurlijk de 5 gameplatformen hebben een hoop software ontwikkeling gekregen.

Bedenk me steeds hoe het zou zijn als apple een gameplatform zou maken met de exclusives van sony... dat zou wat zijn. Ach een man kan dromen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Chaoss schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:40:
[...]

Mag toch aannemen dat de XO alleen reageert op de stem van de ingelogde persoon? anders wordt het een zootje vooral met "grappige" huisgenoten, ben je net die eindbaas aan het afmaken gaat er iemand "xbox shutdown" roepen })
Precies, maar die reclame geeft een ander beeld :?
Maar niet alleen qua gamen maar ook televisie bedienen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:40:
[...]

Denk dat hij reageert op iedereen die een account heeft op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:57:
[...]

Denk dat hij reageert op iedereen die een account heeft op de xbox.
Was Xbox Off niet het commando wat Kinect uitschakeld ipv de X1?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat iedereen die ingelogd is voice commands kan gebruiken. De command show my stuff is nutteloos als dat niet zou kunnen :P.

En als je mensen hebt in je omgeving die daar misbruik van maken... tja dat ligt echt niet aan de xbox :P Zullen vast wel geschikte oog om oog, tand om tand maatregelen te bedenken zijn als dat je overkomt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkel degene die als eerste inlogt of xbox on roept kan hem uitschakelen via xbox off te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
justifire schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:31:
Enkel degene die als eerste inlogt of xbox on roept kan hem uitschakelen via xbox off te roepen.
Het lijkt mij dat een 'show my stuff' net zo vervelend is als een 'off'.
Misschien dat ze iets moeten implementeren dat het tijdens een spel of iets dat actief wordt gebruikt niet zomaar werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt de kinect disconnecten voor mensen die blijkbaar zo'n vervelende huisgenoten / vrouwen / kinderen hebben :P Daarnaast hebben alle consoles een uitknop, dus als ze lullig willen doen, drukken ze daar wel op. Beetje een non-discussie :)

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het zo werkt: Kinect koppelt de gebruikers met face recognition en kinect luistert continue naar wat je zegt ,zodra Kinect iemand hoort praten checkt ie van welke gebruiker het komt dus waar de mond van beweegt en koppelt de gewenste actie aan die account. Weet niet zeker maar lijkt me meest logisch/makkelijk. Het lijkt me stuk moeilijker voor kinect om verschillende stemmen te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

" the Xbox One version looks “fuzzier” and “strained”, while the PS4 version looks “sharper”, “crisper”, and has “better draw distances”.

Aii, dat is dan weer een verschil, ben benieuwd naar de toekomstige games hoe dit eruit gaat zien.
Het worden er wel steeds meer zo.

Who's next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
arnoutzw schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:24:
Ik denk dat het zo werkt: Kinect koppelt de gebruikers met face recognition en kinect luistert continue naar wat je zegt ,zodra Kinect iemand hoort praten checkt ie van welke gebruiker het komt dus waar de mond van beweegt en koppelt de gewenste actie aan die account. Weet niet zeker maar lijkt me meest logisch/makkelijk. Het lijkt me stuk moeilijker voor kinect om verschillende stemmen te leren.
Afaik is dat exact zoals het werkt, al kijkt ie niet waar een mond beweegt, maar volgens mij waar het geluid vandaan komt. De microfoons kunnen dat bepalen. Kinect kan (op dit moment iig) geen stemmen herkennen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgen
BM schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:44:
[...]

Afaik is dat exact zoals het werkt, al kijkt ie niet waar een mond beweegt, maar volgens mij waar het geluid vandaan komt. De microfoons kunnen dat bepalen. Kinect kan (op dit moment iig) geen stemmen herkennen.
Volgens mij is het juist wel hoe dat gaat werken. Kijk maar eens naar een dev demo met de oude Kinect om te zien waar die al toe in staat was: YouTube: APEX Day 151 - Face Tracking with Microsoft Kinect for Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Luit schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:48:
Volgen
[...]

Volgens mij is het juist wel hoe dat gaat werken. Kijk maar eens naar een dev demo met de oude Kinect om te zien waar die al toe in staat was: YouTube: APEX Day 151 - Face Tracking with Microsoft Kinect for Windows
Heb er nog eens wat google opdrachten aan gewaagd, en lijkt er op dat je gelijk hebt. I stand corrected :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand nog wil weten hoe hartslag op kinect werkt :

YouTube: MIT Computer Program Reveals Invisible Motion in Video ;) Zeer interessante techniek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
arnoutzw schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:03:
[PERSOONLIJK]
[afbeelding]
edit:@kcity die zocht ik ook idd ;)
Een tijdje geleden had ik al gemeld hoe die vergelijkings lijstjes altijd lekker gespind worden in het voordeel van een bepaalde partij. Dit is een mooi voorbeeld. In dat vorige lijstje kwam PS4 vooral veel beter naar voren vanwege alle indies. Hier worden de indies uitgehaald en exact de magere jaren van de 360 gekozen met de beste jaren van de PS3.

Verder niks persoonlijks naar jou toe, ik zou ook voor de PS4 gaan als ik alleen naar de games kijk (ga nu voor beide waarschijnlijk met een aantal maanden vertraging), maar dit zijn van die plaatjes die de halve waarheid maar vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:22:
[...]

Een tijdje geleden had ik al gemeld hoe die vergelijkings lijstjes altijd lekker gespind worden in het voordeel van een bepaalde partij. Dit is een mooi voorbeeld. In dat vorige lijstje kwam PS4 vooral veel beter naar voren vanwege alle indies. Hier worden de indies uitgehaald en exact de magere jaren van de 360 gekozen met de beste jaren van de PS3.

Verder niks persoonlijks naar jou toe, ik zou ook voor de PS4 gaan als ik alleen naar de games kijk (ga nu voor beide waarschijnlijk met een aantal maanden vertraging), maar dit zijn van die plaatjes die de halve waarheid maar vertellen.
Daarom zei ik ook Ná Kinect ;) En sinds Kinect nu een nog belangrijker onderdeel is van de XO/(Visie Microsoft) ga ik nu naar het andere kamp. Wie weet heb ik het mis en komen er nog genoeg top exclusives hoor maar ik kijk nog ff de kat uit de boom met de XO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Frank J. schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:47:

[video]
Meningen verschillen. Ik vind persoonlijk die Windows 8 uitstraling behoorlijk bagger. Zeker nu ik er al een behoorlijke tijd mee werk erger ik me er steeds meer aan. Nou zal het op een gameconsole iets anders werken, maar geef mij maar de XMB van de PS3. Behoorlijk stuk overzichtelijker dan een home screen vol met rotzooi :).

Maar nogmaals, persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:53
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:54:
[...]

Ja, paar pagina's terug al. Ikzelf vind het ook zeer nice. Wel wat druk, maar zeker netjes. Hoop snel op een demonstratie van de PS4 UI. Denk dat we een shitload gaan krijgen over een paar dagen. Het is niet zo dat sony geen software kan maken overigens. Ze hebben wel wat minder ervaring. De smart tv's van sony zijn ook zeer degelijk en natuurlijk de 5 gameplatformen hebben een hoop software ontwikkeling gekregen.

Bedenk me steeds hoe het zou zijn als apple een gameplatform zou maken met de exclusives van sony... dat zou wat zijn. Ach een man kan dromen.
Tv's vind ik juist wat minder bij Sony maar dat ligt meer aan de processor denk ik want het is wel heel overzichtelijk.Met de Xperia's hebben ze ook laten zien zeer strakke software te kunnen ontwikkelen dus dat komt zeker wel goed bij Sony.

Xone ziet er ook prima uit moet ik zeggen hoewel Windows 8 pas echt goed werkt met een touchscreen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een mooie toevoeging van de mogelijkheden op de xbox one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Helaas kan ik nu geen link plaatsen maar een aantal mensen hebben zich laten gaan om iets wat totaal nietwaar blijkt te zijn :) . Op zijn twitteraccount geeft Yoshida namelijk aan dat je discbased "gewoon" kunt verkopen. Is dat gerucht ook mooi uit de wereld geholpen :) .

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:46:
maar geef mij maar de XMB van de PS3. Behoorlijk stuk overzichtelijker dan een home screen vol met rotzooi :).
Wel met snelheid x4, kolere wat is XMB traag geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
CR1691 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:26:
Helaas kan ik nu geen link plaatsen maar een aantal mensen hebben zich laten gaan om iets wat totaal nietwaar blijkt te zijn :) . Op zijn twitteraccount geeft Yoshida namelijk aan dat je discbased "gewoon" kunt verkopen. Is dat gerucht ook mooi uit de wereld geholpen :) .
Volgens mij had iedereen die twee keer na kon denken wel door dat het onzin was, maar fijn dat het even bevestigd is. Weer 327 reacties om niks, maar wel een mooie shitload aan hits voor tweakers.net _/-\o_

Anyway, ik kan niet wachten op alle content die vrij gaat komen omtrent de PS4. Die interface van de X1 ziet er in ieder geval al prima uit, wel wat je kon verwachten van Microsoft. De OS'en zijn nu tenminste lekker rap, en dat is voor mij het grootste verschil tov de 360, die is zo traag.. Nu kun je lekker snel switchen tussen OS, game, app, en daardoor zal ik ze ook meer gebruiken verwacht ik,

Heb wel de hoop om over een maand mn PS4 binnen te hebben. Nu nog beslissen welke games erbij.

[ Voor 19% gewijzigd door Mr Ton op 12-11-2013 01:07 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoLiD46
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 22:18
Iedereen zijn keuze, maar ik vind de specs maar wat getalletjes.
Want bij de PS3 vs. X360 was dat ook duidelijk in het voordeel vd PS3.
Maar in de realiteit was hier niet zoveel van te merken (oa beter te programmeren xbox/gpu)

Ik heb beiden van dag1 en kan je zeggen dat mijn belevenis op xbox veel beter is.
En ik merk dat dit het geval is bij zo goed als iedereen die beiden systemen heeft (wie ik ken).

De exclusives zijn het enige echte verschil. (en ik als racefreak heb liever forza dan gt)

Dan de controller... Man de PS3 controller is een stukje prul vergeleken met die van de x360 (dit is algemeen geweten).

De Xbox One controller is nog een stuk verbeterd en heeft haptic feedback, super vind ik dit!
We hebben ook nog xbox live.. dit werkt zo ongelofelijk goed!
Dan de line-up op PS4 .. dan vind ik toch maar mager hoor, zeker nu drive club is uitgesteld (die wou ik toch wel).

Iedereen zijn mening, ik vind wel dat je niet echt een mening kan vormen als je niet in bezit bent van beide consoles! Playstation heeft zijn naam zo hard mee in de Benelux dat vele xbox gewoon negeren.

[ Voor 5% gewijzigd door SoLiD46 op 12-11-2013 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SoLiD46 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 02:47:
Iedereen zijn mening, ik vind wel dat je niet echt een mening kan vormen als je niet in bezit bent van beide consoles!
Doe dit dan zelf ook niet. Niemand in dit topic bezit zowel de XB1 als de PS4, laat staan 1 er van.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
CR1691 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:26:
Vanmorgen heeft hij dit ook weer aangegeven, als ik dan de berichten van sommige na het nieuws lees van gisteren kan ik een glimlach niet onderdrukken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Origins schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 06:44:
[...]

Vanmorgen heeft hij dit ook weer aangegeven, als ik dan de berichten van sommige na het nieuws lees van gisteren kan ik een glimlach niet onderdrukken. 8)
Hilarisch inderdaad.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ach, het geeft alleen maar aan dat Sony A zegt en B doet....... De beste manier om voor onduidelijkheid te zorgen...... Laten ze er dan gewoon beter over communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:13:
[...]

Ach, het geeft alleen maar aan dat Sony A zegt en B doet....... De beste manier om voor onduidelijkheid te zorgen...... Laten ze er dan gewoon beter over communiceren.
Het is nu tenminste duidelijk dat het gewoon kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:19
[...]

Denk dat het vooral aangeeft dat er veel mensen rondlopen die proberen aan te tonen hoe slecht of goed microsoft of sony wel niet zijn, om hun eigen keuze te kunnen rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

"That's the terms of service on the European side of PSN," he told Gamasutra. "We have no DRM, no new DRM at all. It's just a legal thing. People can sell PS4 disc games like we've been saying publicly... Legal people come up with these things."
Wat ik al dacht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Matedeor schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:35:
[...]

Denk dat het vooral aangeeft dat er veel mensen rondlopen die proberen aan te tonen hoe slecht of goed microsoft of sony wel niet zijn, om hun eigen keuze te kunnen rechtvaardigen.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Euhm, ze zeggen en doen toch gewoon alleen A?
Sony zegt: Doorverkopen en uitlenen? Het mag!
En zie, het blijkt dus gewoon te kunnen en mogen!

Hoe verschilt dat van elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
SoLiD46 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 02:47:
Iedereen zijn mening, ik vind wel dat je niet echt een mening kan vormen als je niet in bezit bent van beide consoles! Playstation heeft zijn naam zo hard mee in de Benelux dat vele xbox gewoon negeren.
En dat laatste maak ik me zorgen over. Multiplayer op Xlive werkt altijd fantasitisch idd. heb er vele uren GOW en Halo mee volgemaakt. Maar vaak zit je wel tegen spanjaarden en amerikanen. Playstation is blijkbaar toch de meest gekochte console in de Benelux, en nu krijgen ze nog voorsprong ook van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Amazon gaat blijkbaar nu ook digitale PSN games verkopen.

Prijzen verschillen al aardig met de PSstore. Zo is Sly 20$ goedkoper bij Amazon. Misschien dat digital only nu wel van de grond komt.

Edit:

Sony now lets you buy digital PlayStation games from Amazon and other retailers
Sony has decided its PlayStation Network (PSN) Store isn't going to be the only place you can purchase digital PlayStation games. Utilizing a model similar to Valve's PC game marketplace Steam, the company will allow online retailers to launch their own storefronts for Playstation 3, Playstation 4, and Playstation Vita titles (although PS4 titles aren't listed right now). As spotted by Kotaku, Amazon launched its US PlayStation Network store today and is offering $5 PSN credit on digital orders -- credit which can, if you wish, be redeemed in its two get one free promotion starting at noon ET today. Digital PlayStation 4 games will launch alongside physical titles, making an all-digital game library a reality, but a Sony monopoly over pricing may have affected their overall success. With Amazon's PlayStation Store, and other potential partnerships, Sony will let gamers shop around for the best game deals, just like they did with boxed copies.

[ Voor 66% gewijzigd door PBP op 12-11-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen ze het aanbod toch nog flink moeten uitbreiden :P

Maar hopelijk wordt dit de vervolgstap, hoe het eigenlijk al werkt op de PC.

[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:52
joffrey19 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:52:
[...]

En dat laatste maak ik me zorgen over. Multiplayer op Xlive werkt altijd fantasitisch idd. heb er vele uren GOW en Halo mee volgemaakt. Maar vaak zit je wel tegen spanjaarden en amerikanen. Playstation is blijkbaar toch de meest gekochte console in de Benelux, en nu krijgen ze nog voorsprong ook van Microsoft.
Tsja, Europa (met uitzondering van UK-x360) is toch altijd een playstation territorium geweest, net als Azie, hoewel xbox ook vrij populair is in India. Merkwaardig genoeg zit ik als ik online op m'n PS3 zit met GTA5 of Killzone 3 altijd met overwegend Duitsers of Engelsen. Kan nog wel interessant worden trouwens, hoe MS en Sony de grote groeimarkten zullen aanpakken... Als je kijkt naar bv. India zit je met een potentiele markt van een paar honderd miljoen mensen (die het kunnen betalen :P ), waar zowel MS als Sony een ijzersterke merknaam genieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom maar door !!
Afbeeldingslocatie: http://www.gamecloud.nl/images/2013/nov/items_big/xboxonepallet1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamecloud.nl/images/2013/nov/items_big/xboxonepallet2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamecloud.nl/images/2013/nov/items_big/xboxonepallet3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamecloud.nl/images/2013/nov/items_big/xboxonepallet4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joffrey19 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:52:
[...]

Daar hebben we straks smart-match voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Die zijn in ieder geval wat zorgvuldiger verpakt dan de ps4s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k-city schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:19:
Die zijn in ieder geval wat zorgvuldiger verpakt dan de ps4s :)
Ja daar werd ik niet echt vrolijk van

was soort van :Afbeeldingslocatie: http://www.webklik.nl/user_files/2011_04/254582/gezelschapspellenwebshop.be/jenga.jpg

met PS4's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.eurogamer.net/...lfoundry-vs-dead-rising-3
"Dead Rising 3's big problem is that despite its many next-gen enhancements, overall polish feels lacking, while resolution and frame-rate fall more into line with a current-gen title."
Jammer dat het zijn currentgen roots niet kan afschudden, zoon game zou echt fanatisch kunnen zijn als het echt 100% voor nextgen ontwikkeld word. De physics/graphics enzo zijn wel ergg mager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:52
Wow, dus net als Ryse een van origine X360 game. En moet je het verschil eens zien...

Hadden ze nou niet i.p.v. 3x zoveel zombies 2x zoveel zombies kunnen aanhouden? Ik bedoel, framerate drops naar 20fps kan toch echt niet, en lijkt mij serieus afbreuk te doen aan de ervaring als je lekker zit in te hakken op drukke momenten. Vraag me af wie daar beslist heeft van: jongens, we renderen drie keer zoveel zombies als op de X360, koste wat het kost. Draw distance maximaliseren met 1280x720 resolutie is ook niet helemaal ideaal natuurlijk zoals BF4 liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09
Damn dead rising haalt de 30fps alleen in rustige scenes....
Dus 720p met gemiddeld 25 fps... is niet bepaald next gen.
Zonde, vind het er ook niet echt mooi uitzien ofzo. Is 1 launch game die ik dus niet zal missen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Ouch... blijft voor mij op de Xbox One niet veel over qua games om aan te schaffen. Ghosts heb ik al gestreept, DR3 kan ik nu ook gaan strepen. Ryse staat kantje boord op mijn lijst.

Eigenlijk ga ik dus een console aanschaffen voor enkel Forza 5 8)7

(Op de PS4 is daarentegen geen enkele game die ik zou willen hebben, dus dat is ook geen argument om daar maar voor te gaan.)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Welkom bij elke launch in de historie. Rushed games op rushed console. Gevolg: allemaal matige games, met relatief slechte graphics die straks allemaal voor een paar euro in de budgetbakken liggen.

Zo gaat het altijd en zo zal het denk ik altijd blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SeamusXanthus schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:14:
Welkom bij elke launch in de historie. Rushed games op rushed console. Gevolg: allemaal matige games, met relatief slechte graphics die straks allemaal voor een paar euro in de budgetbakken liggen.

Zo gaat het altijd en zo zal het denk ik altijd blijven gaan.
Mwah op de Xbox 360 waren er zeker wel een aantal goede games bij. PGR 3 en Call of Duty 2 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik vind de rest er anders gewoon prima uitzien. :) Ryse, Forza 5, KZ Shadow Fall, Resogun en de multiplatform games lijken mij ook niet gerusht, aangezien die al eerder verkrijgbaar waren voor current-gen. Knack is misschien wel een twijfelgeval, heeft enkele lege en lelijke omgevingen, maar ook soms mooie en goed afgewerkte omgevingen.

KZ: Shadow Fall is al iets van 3 of 4 weken geleden gold gegaan en de single-player was al sinds eind maart afgerond, dus het lijkt me niet dat die game gerusht is, maar dat ze net ruim voldoende tijd hadden.

http://www.pushsquare.com...yer_component_is_finished

edit: de Single-player component was nog enkele maanden voor eind maart afgerond en volledig speelbaar, alleen kwam toen pas het bericht naar buiten.

[ Voor 19% gewijzigd door Cyrso op 12-11-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:08:
Ouch... blijft voor mij op de Xbox One niet veel over qua games om aan te schaffen. Ghosts heb ik al gestreept, DR3 kan ik nu ook gaan strepen. Ryse staat kantje boord op mijn lijst.

Eigenlijk ga ik dus een console aanschaffen voor enkel Forza 5 8)7

(Op de PS4 is daarentegen geen enkele game die ik zou willen hebben, dus dat is ook geen argument om daar maar voor te gaan.)
Denk dat het vanaf de release van The District pas interressant gaat worden.
Tot die tijd zullen het veelal al in ontwikkeling zijnde games van de huidige generatie consoles 'geport' naar next-gen zijn die uitkomen.
Tegen die tijd zullen ze ook de techniek van de next-gen wel beter onder controle hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:21:
[...]

Mwah op de Xbox 360 waren er zeker wel een aantal goede games bij. PGR 3 en Call of Duty 2 bijvoorbeeld.
PGR 3 was inderdaad super leuk ja, maar draaide op op slechts 1024x600 dus was ook niet echt 'next-gen'.

Om alle discussies in perspectief te zetten

http://www.joystiq.com/20...-game-screenshots-are-to/
"Whether or not PGR3 runs natively at 720p, it hasn't stopped many from labeling it as the most visually impressive game in the Xbox 360's launch window. When it comes down to it, what's more important? A high-definition resolution, proper antialiasing, or a solid 30 fps? And, more importantly, what would it say for Microsoft's HD Era if the best-looking launch title on the Xbox 360 wasn't even truly high-def"

@Cyrso Over een paar jaar lachen we om de grafische kwaliteit van spellen om KZ en Ryse, let maar op.

[ Voor 5% gewijzigd door SeamusXanthus op 12-11-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:30:
[...]

PGR 3 was inderdaad super leuk ja, maar draaide op op slechts 1024x600 dus was ook niet echt 'next-gen'.
Dus Next Gen is echt puur en alleen games in 1080p, rest doet er niet toe d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoutzw schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:38:
[video]

http://www.eurogamer.net/...lfoundry-vs-dead-rising-3

[...]

Jammer dat het zijn currentgen roots niet kan afschudden, zoon game zou echt fanatisch kunnen zijn als het echt 100% voor nextgen ontwikkeld word. De physics/graphics enzo zijn wel ergg mager
Super vette game, maar dammm wat een laag festijn en een game die maar ietsjes mooier is dan GTA 5 (die ook zijn framerate niet houdt overigens)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
justifire schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:31:
[...]

Dus Next Gen is echt puur en alleen games in 1080p, rest doet er niet toe d:)b
Nee, ik relativeer juist en geef aan dat vorige generatie we precies dezelfde discussie hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Van welke games voor de Xbox One is al bekend dat ze 1080p en 60fps draaien?
Forza 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
De eerste mensen in de USA staan al in de rij voor een PS4. Stelletje mafkezen. :P

http://inthegame.nl/nieuw...utm_campaign=Headliner.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:41:
Van welke games voor de Xbox One is al bekend dat ze 1080p en 60fps draaien?
Forza 5?
Fifa 14, NBA 2K14, Kinect Sports. Wellicht nog meer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:43:
[...]

Volgens mij is Kinect Sports niet 1080p60, maar 1080p30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:43:
[...]
Ja, graag. Sportgames vind ik niet te pruimen.
Titanfall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:46:
[...]

Volgens mij is Kinect Sports niet 1080p60, maar 1080p30
Ohja, klopt. ben benieuwd naar de upscale kwaliteiten van de Xbox One. Voor mij is dit totaal geen issue. Maar als 2K en de maker van Forza het kunnen, zie ik niet in waarom anderen het ook niet kunnen. Wellicht hebben ze gewoon meer tijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:50:
[...]

Ohja, klopt. ben benieuwd naar de upscale kwaliteiten van de Xbox One. Voor mij is dit totaal geen issue. Maar als 2K en de maker van Forza het kunnen, zie ik niet in waarom anderen het ook niet kunnen. Wellicht hebben ze gewoon meer tijd nodig.
Juist. Het zal uiteindelijk wel loslopen allemaal. Al die drukte om niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:46:
[...]

Ja, graag. Sportgames vind ik niet te pruimen.
Titanfall?
Titanfall = 720p 60fps (voor nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste filmpje is echt walgelijk. Ik haat dit soort filmpjes.

Tweede filmpje laat goed zien wat snap is. enige wat ik niet snap is dat snap 80/20 is en niet 50/50. Of dat je zelf kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:14
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:18:
[...]

Titanfall = 720p 60fps (voor nu)
:o
Pagina: 1 ... 17 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.

Gerucht plaatsen? Lees eerst dit.

Persoonlijke aanvallen en 'getroll' zijn ongewenst!