Acties:
  • 0 Henk 'm!
k-city schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:42:
Twintig jaar lang MS analist, bij de top van Wallstreet of een Xbox gamer die MS fan is, als je mij vraagt wie beter weet hoe het precies zit, ga ik met alle respect toch voor de eerste. :) Voor mij juist duidelijk waarom de hoge kosten wel degelijk waar kunnen zijn als je EA voor de helft van hun inkomsten moet compenseren en een half miljard uitgeeft aan een NFL deal.
Wat is daar dan precies het probleem aan? Ze hebben het geld, ze hebben de omzet, wat is dan het probleem?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
SinergyX schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:59:
[...]

Wat is daar dan precies het probleem aan? Ze hebben het geld, ze hebben de omzet, wat is dan het probleem?
Aandeelhouders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Zo vaak heb ik hier mensen horen roepen dat controller altijd sneller is dan voice/kinect en dat het altijd een gimmick zal blijven.

Ik ben nog steeds van mening dat er genoeg use-cases zijn waar het omgekeerde waar is. Dit is wel een extreem voorbeeld.

http://www.eurogamer.net/...canning-is-lightning-fast

Probeer op je 360/PS3 maar eens in ongeveer 4 seconden je code te redeemen vanuit je dash.

Dit is voor mij echt next gen. Niet dit specifieke ding, maar al die mooie nieuwe features bij elkaar op X1/PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar je gaat niet snijden dan wel een divisie verkopen die net een nieuw product uitbrengt.

Verder heeft ie het duidelijk niet over dit jaar of het jaar ervoor maar enige tijd geleden. Het is niet eens duidelijk of het nu wel naar de Xbox divisie gaat. Lijkt me eerder dat dit naar de mobile-divisie gaat?

Ook wel apart dat meteen wordt gedacht dat de Xbox-kant binnen de Devices/Entertainment-divisie slecht gaat. Die divisie is meer dan alleen Xbox. Volgens mij valt hier ook gewoon de Surface onder en we weten allemaal dat die het dus niet goed doet.

Verder is dit dus gewoon een betaling voor eerdere onderzoeken/technieken. Lijkt me logisch dat je daar geld voor binnenkrijgt. En met dat geld ga je dan weer nieuwe dingen doen die zich ook weer later uitbetalen. Door het rookgordijn van MS nu heb je er als analyst (hoe goed die ook is) ook gewoon geen goede kijk meer op en daarom is het zo apart dat het weer zo gemakkelijk in het nieuws komt.

[ Voor 55% gewijzigd door Martinspire op 08-11-2013 10:10 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En welk probleem zijn zij dan precies? Die geven ze gewoon een zak geld, probleem opgelost (wat betreft DGA's).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

SeamusXanthus schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:06:
Zo vaak heb ik hier mensen horen roepen dat controller altijd sneller is dan voice/kinect en dat het altijd een gimmick zal blijven.

Ik ben nog steeds van mening dat er genoeg use-cases zijn waar het omgekeerde waar is. Dit is wel een extreem voorbeeld.

http://www.eurogamer.net/...canning-is-lightning-fast

Probeer op je 360/PS3 maar eens in ongeveer 4 seconden je code te redeemen vanuit je dash.

Dit is voor mij echt next gen. Niet dit specifieke ding, maar al die mooie nieuwe features bij elkaar op X1/PS4.
Op de 3DS kon dit ook al. Next gen wil ik het niet noemen, wel gebruiksvriendelijk.

http://www.wikihow.com/Scan-QR-Codes-on-a-3DS

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
CR1691 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:10:
[...]

Op de 3DS kon dit ook al. Next gen wil ik het niet noemen, wel gebruiksvriendelijk.

http://www.wikihow.com/Scan-QR-Codes-on-a-3DS
Op mobiel kan het ook al lang maar gezien het nu ook naar console komt maakt het wel degelijk een nieuwe en indrukwekkende feature. Verder geef ik al aan dat al die nieuwe features wat mij betreft een console next-gen maakt en niet dit specifieke onderdeeltje alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
SinergyX schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:09:
[...]

En welk probleem zijn zij dan precies? Die geven ze gewoon een zak geld, probleem opgelost (wat betreft DGA's).
Iets kost teveel geld, dus laten we maar meer geld uitgeven? :? Hopelijk wel hoor, ik zou Sony geen monopolie gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k-city schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:25:
Iets kost teveel geld, dus laten we maar meer geld uitgeven? :? Hopelijk wel hoor, ik zou Sony geen monopolie gunnen.
Kijk even naar de financiële rating die beide bedrijven hebben, je ziet de realiteit iets anders dan dat hij werkelijk is. Ik laat het hierbij, als jij je druk wil maken om 2miljard op 120miljard.. best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:33
SeamusXanthus schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:23:
[...]

maakt het wel degelijk een nieuwe en indrukwekkende feature. Verder geef ik al aan dat al die nieuwe features wat mij betreft een console next-gen maakt en niet dit specifieke onderdeeltje alleen.
Sjonge jonge zeg. Waar sommige mensen al gelukkig van kunnen worden.
Als het super snel inscannen van een QR code al een indrukwekkende feature wordt genoemd. 8)7

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
zwembroek schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:33:
[...]

Als het super snel inscannen van een QR code al een indrukwekkende feature wordt genoemd. 8)7
typt gij het dan maar in, en verlies een minuut game tijd per code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
[...]

Op deze manier geimplementeerd op een console noem ik zeer zeker indrukwekkend ja. Zo snel krijg ik denk ik niet eens op mijn smartphone voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Ik heb toch nog even gebeld met GameMania Nijmegen. Hun zeiden dat er gewoon vrij weinig paketten waren en dat deze gewoon op volgorde van de pre-orders gebeld zijn. Nou dat is logisch. Het maakte verder niets uit of ik nou wel of niet gebeld was als je 50 euro had aanbetaald was je gewoon zeker van je PS4 op launch date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:45:
[...]

Op deze manier geimplementeerd op een console noem ik zeer zeker indrukwekkend ja. Zo snel krijg ik denk ik niet eens op mijn smartphone voor elkaar.
En wat is het praktische nut daarvan? Juist ja, nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Sjonge jonge zeg. Waar sommige mensen al niet over kunnen zeiken. 8)7

En gaan we het in dit topic echt hebben over de financiële resultaten van Sony en MS. :) Moet niet gekker worden. Af en toe wel toepasselijk hier:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BYikeZZIIAE-FjK.jpg:large

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-11-2013 10:52 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:47:
Sjonge jonge zeg. Waar sommige mensen al niet over kunnen zeiken. 8)7
Ach het is wel leuk om te zien dat het oude clubje 'zeikerts' nu waardige opvolgers hebben gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet de Steambox eigenlijk niet aan het topic toegevoegd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:52:
Moet de Steambox eigenlijk niet aan het topic toegevoegd worden?
Ja misschien verbroedert dat de X1 en PS4 fans. :P Gezamenlijk een nieuwe vijand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:47:
[...]

En wat is het praktische nut daarvan? Juist ja, nihil.
Een actie van ongeveer een minuut verkorten naar ongeveer vier seconden heeft geen praktisch nut tegenwoordig?

Ik geef zelf al aan, dit op zich is niet wat een console next gen maakt, maar van al van dit soort kleine dingetjes bij elkaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:54:
[...]

Ja misschien verbroedert dat de X1 en PS4 fans. :P Gezamenlijk een nieuwe vijand!
Aangezien dit het next gen topic is zal aan het eind van deze maand de PS4 eruit geknikkerd worden neem ik aan. Blijven er dus 2 next gen consoles over voor Nederland. De X1 en Steambox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:59:
[...]

Aangezien dit het next gen topic is zal aan het eind van deze maand de PS4 eruit gekikkerd worden neem ik aan. Blijven er dus 2 next gen consoles over voor Nederland. De X1 en Steambox.
Dat zou een hele bijzondere dynamiek opleveren in dit topic gok ik :P Wat mij betreft kan dit topic gewoon na de 22e dicht en gaan we lekker door in de topics die specifiek gaan over 1 console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
SinergyX schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:33:
[...]

Kijk even naar de financiële rating die beide bedrijven hebben, je ziet de realiteit iets anders dan dat hij werkelijk is. Ik laat het hierbij, als jij je druk wil maken om 2miljard op 120miljard.. best.
Het gaat om jaarlijkse verliezen, de winst door patenten zijn volgens de analist twee miljard. Het gaat erom dat ze dus jaarlijks bijna dat bedrag mislopen, nergens staat er dat MS onder financiele druk staat. Dat je als Xbox fan wilt dat MS geld in de Xbox put blijft gooien, best. Zo denken echter niet alle belanghebbenden erover. Dat is het enig waar ik op wijs.

Ik maak me touwens nergens druk om hoor, maak je geen zorgen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn net weer ff stukje CoD 2 campaign gespeeld, hoop echt dat Oud-infinityward/Respawn nog een keer een next-gen WW2 game maakt. De oude Brothers in Arms games waren ook heel tof _/-\o_

Goede herinneringen van deze 360 launchtitel en speelt nog lekker weg _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 08-11-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arnoutzw schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:17:
Damn net weer ff stukje CoD 2 campaign gespeeld, hoop echt dat Oud-infinityward/Respawn nog een keer een next-gen WW2 game maakt. De oude Brothers in Arms games waren ook heel tof _/-\o_

Goede herinneringen van deze 360 launchtitel en speelt nog lekker weg _/-\o_
Zelf was ik na CoD3 wel toe aan een andere setting dan WWII. Vond CoD4 dan ook echt een verademing. Maar nu zou ik het wel weer tof vinden als de WWII setting weer eens wordt bezocht door een goede developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
k-city schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:12:
[...]

Het gaat om jaarlijkse verliezen, de winst door patenten zijn volgens de analist twee miljard. Het gaat erom dat ze dus jaarlijks bijna dat bedrag mislopen, nergens staat er dat MS onder financiele druk staat. Dat je als Xbox fan wilt dat MS geld in de Xbox put blijft gooien, best. Zo denken echter niet alle belanghebbenden erover. Dat is het enig waar ik op wijs.

Ik maak me touwens nergens druk om hoor, maak je geen zorgen :>
ze lopen niets mis, ze doen investeringen met hun volle verstand, het totaal van de divisie, waar ook slecht lopende producten als de Surface in zitten is nog steeds positief.

Wil je het over een bedrijf hebben wat verliezen draait kan je beter naar Sony kijken, die doen het een poepie slechter dan MS qua concerntotaal....

Bovendien zijn het oude cijfers, van de Xbox 360 generatie, MS heeft al aangegeven op de nieuwe Xbox One incl. Live diensten geen verliezen meer te schrijven. Het hele verhaal waar je mee komt is dus mosterd na de maaltijd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:25:
YouTube: PS4 Hadouken Cabs teaser lol :+

http://www.hadoukencabs.com/

Geen idee wat het inhoud. Iets met street fighter. Op de site staat 1987 en de eerste street fighter is van toen.
Vandaag door sony als een viral gestuurd. Wat denken jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:33
Het zou mij niet boeien...een next gen SF...
Ik wacht elke dag op een aankondiging van een nieuwe MK. O+

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zwembroek schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:38:
Het zou mij niet boeien...een next gen SF...
Ik wacht elke dag op een aankondiging van een nieuwe MK. O+
Eerst moet Tekken vs SF nog uitkomen (SF vs Tekken was een drama).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen. Ben uberhaupt benieuwd om wat voor soort game het gaat zijn. Misschien een remake. Misschien een totaal nieuwe game. Misschien SF4 port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Artikel op Verge over de woonkamer plannen van MS ;) :

XBOX, WATCH TV: INSIDE MICROSOFT'S AUDACIOUS PLAN TO TAKE OVER THE LIVING ROOM:

http://www.theverge.com/2...take-over-the-living-room

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:We proberen het opnieuw!

Mag ik jullie erop attenderen dat er in dit topic extra streng wordt gemodereerd. Zoals je misschien al hebt gemerkt zijn er al meerdere users die hier voorheen wel postte en nu niet meer *hint hint*.

Zorg ervoor dat jij niet de volgende bent... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 09-11-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Eindelijk dan wat in-game FIFA 14 nextgen materiaal (ik weet dat een aantal van jullie erop hebben gewacht) ;)

http://www.youtube.com/watch?v=HsgE-igfZ2M

http://www.youtube.com/watch?v=g4M7UUmiO_A

[ Voor 5% gewijzigd door WickedWizard op 09-11-2013 01:00 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WickedWizard schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 01:00:
Eindelijk dan wat in-game FIFA 14 nextgen materiaal (ik weet dat een aantal van jullie erop hebben gewacht) ;)

http://www.youtube.com/watch?v=HsgE-igfZ2M

http://www.youtube.com/watch?v=g4M7UUmiO_A
Netjes! Hier zat ik zeker op te wachten. Niks was direct feed steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de xbox one kan je niet spelen terwijl je installeert hoor ik net van neogaf. Er is iemand die een xbox one heeft bemachtigd. Hij moest 25 min wachten na ghosts was geïnstalleerd. Dat is best lang. Voor de rest zei hij dat alles best wel goed werkte.

Ow en fifa is maar 8gb om te downloaden.

EDIT: hoor net bij 50% van installatie het speelbaar is.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:05:
Op de xbox one kan je niet spelen terwijl je installeert hoor ik net van neogaf. Er is iemand die een xbox one heeft bemachtigd. Hij moest 25 min wachten na ghosts was geïnstalleerd. Dat is best lang. Voor de rest zei hij dat alles best wel goed werkte.

Ow en fifa is maar 8gb om te downloaden.
En dat zonder day-one patch.....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

justifire schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:43:
[...]

Waarschijnlijk zijn er ook bakken features die helemaal nog niet werken... dat het apparaat games kan starten is toch wel het minste zonder day one patch ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:43:
[...]

Nee, hij had de day-one patch wel al verkregen. Die was 500 mb. Heb neogaf een beetje zitten volgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Chaoss schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:46:
[...]

Waarschijnlijk zijn er ook bakken features die helemaal nog niet werken... dat het apparaat games kan starten is toch wel het minste zonder day one patch ;)
how wacht ik was te optimistisch: nieuws: Microsoft: Xbox One doet niets zonder 'day one update' ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. De jongen met de xbox in handen zei dat het gelijk bij opstarten geïnstalleerd werd. Duurde wel maar 2 min. Alleen als je dus internet problemen hebt, dan kun je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 minuten. Nothing to bash here, move along :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik vind het sowieso geen probleem, of je moet zo ongeduldig zijn dat je niet max 30min kan wachten...

Nuja het zou leuker zijn als dit niet moest, maar als het zo is, dan gaan we ons daar toch niet druk om maken. Ik ging er sowieso al vanuit dat ik altijd een internet verbinding nodig ging hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:42:
Ik vind het sowieso geen probleem, of je moet zo ongeduldig zijn dat je niet max 30min kan wachten...

Nuja het zou leuker zijn als dit niet moest, maar als het zo is, dan gaan we ons daar toch niet druk om maken. Ik ging er sowieso al vanuit dat ik altijd een internet verbinding nodig ging hebben :)
Als je over gaat op digitale games kun je wel degelijk gaan gamen tijdens de installatie. Sommige hebben bijvoorbeeld slechts 25% nodig, anderen 75. Het verschilt per game, wat op zich vrij logisch is. Gelet op de onkunde van Infinity Ward zal dat wel 99% zijn :P

http://vr-zone.com/articl...-noticable-lag/62445.html

@hieronder. We gaan toch hopelijk niet weer naar 100+ posts over de financiële status van Sony en MS... Je post geeft echter weer enorm voeding om die kant op te gaan... Zeker je laatste zin is zeer opbouwend ;)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-11-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

*knip* gaan we nog discussiëren over de XBO en PS4??

[ Voor 144% gewijzigd door Uniciteit op 09-11-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:38:
2 minuten. Nothing to bash here, move along :P
Het is natuurlijk maar de vraag of het ook minuten duurt tijdens de launch. Als iedereen die patch tegelijk moet binnen halen kan die 500 mb wel eens een stuk langer duren.

Nu zal MS wel alles op alles zetten om te zorgen dat het allemaal vloeiend verloopt, want problemen met die day one patch zouden wel eens dodelijk kunnen zijn voor de Xbox one launch. Mensen hebben tegenwoordig een erg kort lontje, en als een console van 500 euro het niet speelbaar omdat ze de patch niet kunnen binnen halen dan zijn de rapen gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat mensen een erg kort lontje hebben is in het afgelopen half jaar heel pijnlijk duidelijk geworden ja... :)

En dan duurt het geen 2 minuten maar een kwartier of een half uur. So be it.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-11-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:08:
[...]

Het is natuurlijk maar de vraag of het ook minuten duurt tijdens de launch. Als iedereen die patch tegelijk moet binnen halen kan die 500 mb wel eens een stuk langer duren.

Nu zal MS wel alles op alles zetten om te zorgen dat het allemaal vloeiend verloopt, want problemen met die day one patch zouden wel eens dodelijk kunnen zijn voor de Xbox one launch. Mensen hebben tegenwoordig een erg kort lontje, en als een console van 500 euro het niet speelbaar omdat ze de patch niet kunnen binnen halen dan zijn de rapen gaar.
MS is wel wat gewend qua updates betreffende software.... Denk aan nieuwe Windows versies of beveiliging updates.

Overigens, de PS4 heeft ook een Day-One patch nodig, de software op beide consoles is gewoon weg nog niet klaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 09-11-2013 10:16 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:14:
[...]

MS is wel wat gewend qua updates betreffende software.... Denk aan nieuwe Windows versies of beveiliging updates.

Overigens, de PS4 heeft ook een Day-One patch nodig, de software op beide consoles is gewoon weg nog niet klaar.
De PS4 is gewoon speelbaar zonder patch. Die patch voegt alleen functionaliteit toe. Groot verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:20:
[...]

De PS4 is gewoon speelbaar zonder patch. Die patch voegt alleen functionaliteit toe. Groot verschil
Modbreak:En hier laten we het bij, want deze discussie gaat ook nergens naartoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*
Tegelijk gepost met modbreak..

De oude tekst had je dan ook weg kunnen halen ipv uitdagend (zelfs met een streep er doorheen) te laten staan.

[ Voor 90% gewijzigd door Uniciteit op 09-11-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
Die beelden van de xbox van die kerel die hem eerder heeft gekregen zien er wel goed uit hoor!
Het wordt eens tijd dat Sony een uitgebreide video over hun UI gaan doen. Zeker nu de PS4 over 6 dagen wordt gelanceerd in amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Alleen wel lullig dat hij een ban van MS gekregen heeft.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
SToRM666 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:40:
Alleen wel lullig dat hij een ban van MS gekregen heeft.
Is het een levenslange ban of ban tot 22 november?

Eerste zou kut zijn, tweede vind ik heel logisch...

Trouwens hoe lelijk is eigenlijk de UI van de PS4 :s Heb net video's van liggen bekijken en daar is gewoon niets mooi aan. Alsof het een UI van 10-15 jaar geleden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
rdgut schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:46:
Die beelden van de xbox van die kerel die hem eerder heeft gekregen zien er wel goed uit hoor!
Het wordt eens tijd dat Sony een uitgebreide video over hun UI gaan doen. Zeker nu de PS4 over 6 dagen wordt gelanceerd in amerika.
Waar staat dat?

Edit: heb hèt al.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:42:
[...]

Is het een levenslange ban of ban tot 22 november?

Eerste zou kut zijn, tweede vind ik heel logisch...

Trouwens hoe lelijk is eigenlijk de UI van de PS4 :s Heb net video's van liggen bekijken en daar is gewoon niets mooi aan. Alsof het een UI van 10-15 jaar geleden is.
Moet een ui mooi zijn? Geef mij maar een cleane en functionele ui boven een ui met allemaal toeters en bellen. Uiteindelijk start je de game en zie je niks terug van die ui.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Puur smaak, ik vindt de ps4 UI veel mooier dan die van de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Tis leuk meegenomen, maar geen 1e vereiste. Zoals CR1691 zegt, het moet vooral functioneel zijn, als het er dan ook leuk uit ziet is dat een leuke bijkomstigheid.

Moet zeggen dat wat ik tot nu toe van de PS4 gezien heb er prima uit ziet, maar mijn smaak is het niet. Flinke verbetering tov het PS3 os.

Gister ook voor het eerst ff met een PS4 kunnen spelen bij de Saturn. Zal verder niet in detail over de games uitwijden, maar de controller is wel d:)b Sony heeft na 3 generatie eindelijk ontdekt hoe ze een (voor mij) prettige controller moeten maken. Kudos!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snel/efficiënt over mooi. De store van PS3 bijvoorbeeld is bizar traag, maar zit redelijk in elkaar. Xbox was erg snel, maar best een zooitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
k-city schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:46:
Puur smaak, ik vindt de ps4 UI veel mooier dan die van de One.
Jep dat vind ik ook, ziet er gewoon erg smooth uit, Xbox UI is voor mij echt te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BM schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:54:
[...]

Tis leuk meegenomen, maar geen 1e vereiste. Zoals CR1691 zegt, het moet vooral functioneel zijn, als het er dan ook leuk uit ziet is dat een leuke bijkomstigheid.

Moet zeggen dat wat ik tot nu toe van de PS4 gezien heb er prima uit ziet, maar mijn smaak is het niet. Flinke verbetering tov het PS3 os.

Gister ook voor het eerst ff met een PS4 kunnen spelen bij de Saturn. Zal verder niet in detail over de games uitwijden, maar de controller is wel d:)b Sony heeft na 3 generatie eindelijk ontdekt hoe ze een (voor mij) prettige controller moeten maken. Kudos!
Ik vind eye candy altijd wel belangrijk eigenlijk. Moet natuurlijk wel goed werken verder.

Wat ik nu van de One zie op die screens van vannacht spreekt me bijzonder aan trouwens, erg fraai allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Donstil schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:08:
[...]

Ik vind eye candy altijd wel belangrijk eigenlijk. Moet natuurlijk wel goed werken verder.

Wat ik nu van de One zie op die screens van vannacht spreekt me bijzonder aan trouwens, erg fraai allemaal.
Ik ben persoonlijk wel fan van de wat minimalistischere aanpak die Microsoft sinds een paar jaar heeft. Heb alleen nog liever een systeem wat snel/soepel werkt. Maar volgens mij hebben zowel MS als Sony op dat gebied de zaken prima voor elkaar. Ik zag namelijk in de (paar) videos van Sony waarin het OS te zien was ook gewoon een OS wat lekker leek te werken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
CR1691 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:44:
[...]
Moet een ui mooi zijn? Geef mij maar een cleane en functionele ui boven een ui met allemaal toeters en bellen. Uiteindelijk start je de game en zie je niks terug van die ui.
Ja. Hoezo moet dat niet? Als er geen UI nodig was, want je gamed alleen, was er geen "home screen". Dus dat slaat op niet veel he...
Origins schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:05:
[...]
Jep dat vind ik ook, ziet er gewoon erg smooth uit, Xbox UI is voor mij echt te druk.
Ja dat is het dus net niet. Het is net niet druk, maar clean en minimalistisch, daar staat die metro net om bekend.
PS UI is druk door die blauwe, neon bewegende achtergrond.

Ik vind wel dat je kan zeggen: "Ik vind de PS UI veel mooier". Want zoals je zegt dat is smaak, maar de reden waarom moet wel kloppen dan natuurlijk. "Ik vind PS UI veel mooier, want ik zie graag neon lichtjes" bij wijze van spreken :)

[ Voor 12% gewijzigd door X-Fighter op 09-11-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:21:
[...]

Ja. Hoezo moet dat niet? Als er geen UI nodig was, want je gamed alleen, was er geen "home screen". Dus dat slaat op niet veel he...

[...]

Ja dat is het dus net niet. Het is net niet druk, maar clean en minimalistisch, daar staat die metro net om bekend.
PS UI is druk door die blauwe, neon bewegende achtergrond.
Uhm volgens mij kan je voor mij niet bepalen wat druk is.. ik zelf vind de UI van de Xbox One te druk, en minder mooi dan PS UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Origins schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:24:
[...]
Uhm volgens mij kan je voor mij niet bepalen wat druk is.. ik zelf vind de UI van de Xbox One te druk, en minder mooi dan PS UI.
Je kan dat wel bepalen, "drukte" is een feit, niet een gevoel. Je kan zeggen het regent hard, en iemand anders kan dan wel zeggen: Bwa dat valt nog mee. Maar er is altijd duidelijk onderscheid tussen de twee. Dus de ene is drukker dan de andere, op de ene plaats regent het harder dan de andere. Dat kan jezelf niet kiezen, dat ligt vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:33:
[...]

Je kan dat wel bepalen, "drukte" is een feit, niet een gevoel. Je kan zeggen het regent hard, en iemand anders kan dan wel zeggen: Bwa dat valt nog mee. Maar er is altijd duidelijk onderscheid tussen de twee. Dus de ene is drukker dan de andere, op de ene plaats regent het harder dan de andere. Dat kan jezelf niet kiezen, dat ligt vast.
Nope, wat de ene druk vind kan de ander niet druk vinden, dit is gewoon wat hij ervan vind, de Xbox UI komt nogmaals bij mij erg druk over.
PS UI vind ik er gelikt uitzien, gewoon netjes zonder gedoe of poespas precies zoals ik het wilt.

Ik ben ook erg blij met hoe de UI van de PS4 eruit ziet, en niet zoals van de concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:33:
[...]

Met 'te druk' wordt teveel onnodige afleiding bedoelt en of dat 'neon lichtjes' of onnodige apps/opties zijn, dat is voor iedereen anders en dat is zeker geen 'feit'

Ik vindt beide UIs overigens niet te druk en gewoon duidelijk en overzichtelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Origins schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:37:
[...]
Nope, wat de ene druk vind kan de ander niet druk vinden, dit is gewoon wat hij ervan vind, de Xbox UI komt nogmaals bij mij erg druk over.
PS UI vind ik er gelikt uitzien, gewoon netjes zonder gedoe of poespas precies zoals ik het wilt.

Ik ben ook erg blij met hoe de UI van de PS4 eruit ziet, en niet zoals van de concurrent.
Dit wordt een welles nietes discussie. Drukte is te bepalen, en dat zie je hier duidelijk

Xbox One:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1369299884.jpg

PS4:
Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/ps4/thumb/3/33/Newhub.jpg/468px-Newhub.jpg

Lijken heel veel op elkaar van elementen, enkel de achtergrond en kleuren zijn anders. Door die bewegende, fel blauwe achtergrond maakt dat automatisch die van de PS4 drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoogste tijd dat de consoles uitkomen, als we nu ook al over de UI gaan zeiken 8)7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:40:
[...]

Dit wordt een welles nietes discussie. Drukte is te bepalen, en dat zie je hier duidelijk

Xbox One:
[afbeelding]

PS4:
[afbeelding]

Lijken heel veel op elkaar van elementen, enkel de achtergrond en kleuren zijn anders. Door die bewegende, fel blauwe achtergrond maakt dat automatisch die van de PS4 drukker.
Nope, drukte is niet te bepalen.
Het is wat jij druk vind.

Nogmaals de X1 komt druk over, en dat is een groot minpunt, daarom ben ik blij dat PS UI er gewoon simpel smooth uitziet zonder gedoe.
Ben erg blij met de UI van Sony, en ziet er naar mijn mening veel beter uit dan de X1.

Dat jij dat anders vind prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:40:
Oftewel dat is wat JIJ afleidend vindt, een ander ziet recommendations die totaal niet kloppen als afleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Origins schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:44:
[...]
Nope, drukte is niet te bepalen.
Het is wat jij druk vind.

Nogmaals de X1 komt druk over, en dat is een groot minpunt, daarom ben ik blij dat PS UI er gewoon simpel smooth uitziet zonder gedoe.
Ben erg blij met de UI van Sony, en ziet er naar mijn mening veel beter uit dan de X1.

Dat jij dat anders vind prima.
Ik vind het prima dat jij Sony hun UI mooier vindt, ik vind het niet prima dat je Xbox One drukker vindt. Omdat drukte wél te bepalen is. Vandaar die welles nietes discussie die niet moet gevoerd worden. Jij vindt dat drukte niet te bepalen is, ik wel, dat is dan maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hell Yeah !!!

Legend of Raven, KOF achtige fighter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:42:
Hoogste tijd dat de consoles uitkomen, als we nu ook al over de UI gaan zeiken 8)7
Hear hear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
k-city schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:45:
[...]
Oftewel dat is wat JIJ afleidend vindt, een ander ziet recommendations die totaal niet kloppen als afleiding.
Wat klopt er niet aan die recommendations? Je bedoelt, ik wil geen recommendations zien? Kan ik wel begrijpen, zou ik denk ik ook liever niet zien als het niet zou werken. Als blijkt dat het goed werkt, dan mag dat van me, dat helpt alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:46:
[...]

Ik vind het prima dat jij Sony hun UI mooier vindt, ik vind het niet prima dat je Xbox One drukker vindt. Omdat drukte wél te bepalen is. Vandaar die welles nietes discussie die niet moet gevoerd worden. Jij vindt dat drukte niet te bepalen is, ik wel, dat is dan maar zo.
Het is voor mij ook geen discussie waard, maar jij ging mij qouten over of iets wel of niet druk is.
Ik vind de UI X1 druk en jij niet.

Klaar toch?

@Uniciteit danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:46:
[...]

Wat drukker overkomt op iemand is voor iedereen anders. Daarnaast: die PS4 UI die je liet zien, die donker, volgens jou drukke, achtergrond is al een tijdje geleden veranderd naar een veel lichter blauwe achtergrond. ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.gamespot.com/uploads/scale_medium/687/6870722/2331351-4368103936-25359.jpg
Ik vind het startscherm van de Xbox One niet zo druk overkomen, maar het scherm wat je hierboven ziet dan weer wel... ;)

EDIT En de meest recente PS4 UI image.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesonic.it/wp-content/uploads/2013/09/ps4_38psx.jpg
Dit is volgens jouw logica minder druk, want niet zo donker en minder bewegend.
Dat is dan ook my pins, je sorteert die hoe jij wilt he :)
Uiteindelijk blijven het allemaal blokken aan elkaar. Als ik er niet gebruik van maak, dan mis ik een functie. Er is geen andere indeling.

Ik bedoel maar, als we het over deze boeg gaan gooien...

Sommigen vinden de PS4 UI fijner en de XBO UI drukker. Anderen vinden de PS4 drukker en de XBO UI fijner. Drukte, in een design/UI, kan je, vind ik, niet echt meten. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Uniciteit op 09-11-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Uniciteit schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:49:
[...]

Wat drukker overkomt op iemand is voor iedereen anders. Daarnaast: die PS4 UI die je liet zien, die donker, volgens jou drukke, achtergrond is al een tijdje geleden veranderd naar een veel lichter blauwe achtergrond. ;)

[afbeelding]
Ik vind het startscherm van de Xbox One niet zo druk overkomen, maar het scherm wat je hierboven ziet dan weer wel... ;)
Ik vind de linkerhelft heel mooi, maar ik vind die saaie 3x3 grid met die lelijk groene kleur echt heel oubollig overkomen. Op zich zijn die tiles heel handig denk ik, maar hoe minder live tiles hoe lelijker ik het vind. Ook zo'n 3x3 grid maakt het lelijk, als er een paar 2x1 of 2x2 zijn vind ik dat veel mooier, veel dynamischer.

Persoonlijk vind ik die van de PS4 mooier, maar eigenlijk boeit het me akelig weinig hoe mooi het er uit ziet in die 5 seconden dat ik het menu zie voordat ik een game heb opgestart :P
X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:50:
Edit: nevermind dus :P

X1 UI heeft wel mooiere tabs bovenin, die bovenbalk vind ik bij de PS4 dan weer lelijk

[ Voor 11% gewijzigd door vaagisdenaam op 09-11-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nou saaier als de UI van de PS3 kan het voor de PS4 niet worden lijkt me, de UI van de PS3 is zo saai, zo amateuristisch, dat ze er alleen op voorruit kunnen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ik vind het echt jammer dat de Xbox One knoppen heeft met letters want ik vind geometrische vormpjes mooier.

Ofwel: Jezus wat een nutteloze discussies hier over hoe druk of mooi iemand de interface vindt. Blijkbaar moet je persoonlijk voorkeur tegenwoordig ook al verdedigt worden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
X-Fighter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:48:
[...]

Wat klopt er niet aan die recommendations? Je bedoelt, ik wil geen recommendations zien? Kan ik wel begrijpen, zou ik denk ik ook liever niet zien als het niet zou werken. Als blijkt dat het goed werkt, dan mag dat van me, dat helpt alleen maar.
Snap je dan ook dat dat niet voor iedereen zo is? Voor mij is het afleiding aangezien ik er nog nooit wat aan gehad heb, de games die mij interessant lijken heb ik allang al over gehoord voordat ze bij recommendations verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
k-city schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:26:
[...]

Snap je dan ook dat dat niet voor iedereen zo is? Voor mij is het afleiding aangezien ik er nog nooit wat aan gehad heb, de games die mij interessant lijken heb ik allang al over gehoord voordat ze bij recommendations verschijnen.
Lees je mijn quote niet goed ofzo? Er staat zelfs in: "Kan ik wel begrijpen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.youtube.com/watch?v=g7Wi4jw9YzA

NFS rivals vergelijking. Pakt een zak popcorn! :P

@Phusebox. Inderdaad :) Maar dat maakt voor de discussie niets uit natuurlijk ;)

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-11-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Zie weinig verschil.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vergelijken ze nu precies? Crash tegen rand, crash tegen huis. Grind langs een rand, Sparks met platte banden. Vind het beide wel best, NFS is toch mij veel te arcade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik zie amper verschil, de persoon die de video gemaakt had wist er dit over te vertellen:
Personally, I like the look of the Xbox One version better. To my eye the textures, weather and particle effects look sharper and more detailed than their PS4 counterparts, but they do so at the expense of dynamic range. I think it's pretty easy to see that the PS4's highlights and shadows resolve more detail.

But as you pointed out it doesn't matter. First, I don't know the first thing about how to optimize/engineer games for maximum performance across platforms (I'm a producer not an engineer!) and second it all comes down to whether you prefer the look of crisp, high contrast images with strong highlights or smooth, cinematic images with soft highlights. Everyone will have a different preference.

Both consoles generate gorgeous images. The truth is that 5% of people will lean one way, 5% will lean the opposite way, and 90% won't care because they can't tell the difference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie nauwelijks verschil. Slechte vergelijking ook. Steeds andere belichting bij verschillende momenten.

* knip * Voor de 100 waarschuwingen die zijn voorbij gekomen in de next-gen topics, verbaasd het mij nog steeds dat men dit soort dingen post...

[ Voor 28% gewijzigd door Uniciteit op 09-11-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch wel mooi dat IGN al die vergelijken maakt. Ik zie het bij deze alleen niet zo, belichting bij de One lijkt iets helderder maar verder zie ik geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was toch al verteld dat de verschillen tussen de verschillende versies van NFS nauwelijks zichtbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09
DOe dan op zn minst een direct feed video met hoge bitrate, nu zit die vieze youtube compressie eroverheen, en vind beide versies even lelijk eruit zien daardoor...
Echte vergelijken doe je met kwaliteit video's zodat de video niet voor verschil kan zorgen.
En doe op zijn minst dan stil staan in beide versies op exact zelfde moment, en vergelijk het dan met mekaar...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Ik vind het verschil sowieso al amper te zien bij stilstaande beelden, laat staan een youtube compressie met twee verschillende auto's op hoge snelheid :/ Zolang het verschil met de huidige generatie maar duidelijk te zien is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Dit is toch geen vergelijking? Geen enkele scene komt overeen!? Andere tijden, zonlicht, weer, andere crashes, andere alles... Verder lijken ze erg veel op elkaar. En zou ik niet zo de betere versie kunnen aanwijzen naast wat meer pop up bij de Xbox versie.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie vergelijking van beide controllers.

http://www.dualshockers.c...-the-xbox-one-controller/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of er een kabel bij de Xbox One controller geleverd word voor lag-vrij gamen of moet je dan de play&charge kit kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:49:
[...]

Weet iemand of er een kabel bij de Xbox One controller geleverd word voor lag-vrij gamen of moet je dan de play&charge kit kopen ?
Volgens mij zit er geen kabel bij. Als je de play and charge kit koopt loopt de verbinding inderdaad over de draad. Is volgens mij bij fighters wel handig :) Maar heb het zelf bij shooters enzovoorts eigenlijk nooit echt gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09
http://www.gamersyde.com/...laren_vidoc-31116_en.html
Hier kun je die video downloaden zondrr compressie.
http://www.gamersyde.com/...meplay_alps-30878_en.html
Dit is de oudere alpen beelden, ook zonder compressie.
Wat dan opvalt is dat er wat meer aliasing te zien is.
Maar dit is allemaal al gepost in fm5 topic en ook besproken :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:49:
[...]

Uuh, ik heb met de 360 al nooit inputlag gemerkt, en de X1 controller is nog eens een klap sneller. Snap niet zo goed dat mensen daar bang zijn. Maar mocht je het een issue vinden, duw er een standaard usb kabel is en je 'probleem' is sowieso gefixed.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
BM schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:44:
[...]

Uuh, ik heb met de 360 al nooit inputlag gemerkt, en de X1 controller is nog eens een klap sneller. Snap niet zo goed dat mensen daar bang zijn. Maar mocht je het een issue vinden, duw er een standaard usb kabel is en je 'probleem' is sowieso gefixed.
Er is wel een beetje inputlag ik heb beide 1 bedraad en 2 draadloos ik merkte het ook niet totdat ik mijn xbox controller voor windows (bedraad) ging gebruiken op mijn xbox360 en er is wel degelijk verschil het voelt allemaal net iets vlotter.
Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.

Gerucht plaatsen? Lees eerst dit.

Persoonlijke aanvallen en 'getroll' zijn ongewenst!