Maak me er ook niet zo zorgen om. Maak me meer zorgen om de taal van de games. Anders wordt het bestellen in Engeland, maar die heb je nooit op 22 november al in huis.
enig idee hoe dit werkt?Kluutmaran schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:01:
[...]
Xbox Live Gold geld voor iedereen die op dezelfde Xbox One speelt als het account van degene met Gold. Er is dus nog maar 1 gold lidmaatschap per gezin nodig.
mijn "cloud" account met live abo is altijd ingelogd op de achtergrond en lokaal aangemaakte accounts kunnen toch achievements sparen op hun eigen account en op live spelen onder hun eigen naam?
via amazon.co.uk wel, Ghosts is 15 november uitgekomen, vandaag zat ie in de brievenbus.yordy1985 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:17:
Maak me er ook niet zo zorgen om. Maak me meer zorgen om de taal van de games. Anders wordt het bestellen in Engeland, maar die heb je nooit op 22 november al in huis.
via amazon.co.uk wel, Ghosts is 15 november uitgekomen, vandaag zat ie in de brievenbus.
[/quote]
Nu al een Xbox One game in huis?
[/quote]
Nu al een Xbox One game in huis?
Verwijderd
Als je een Xbox uit Duitsland haalt (welke store maakt niet uit), dan loopt de garantie schijnbaar via Microsoft Germany, bij Microsoft Nederland kan je helaas niet aankloppen (zelfs wanneer die straks in Nederland verkrijgbaar is).
Dit werd mij net verteld door MS.
Tja, geldt dat niet ook voor de Xbox die je bij Amazon.fr besteld? Je zult contact moeten opnemen met de winkel waar je het product koopt. In het ene geval MS.de, in het andere geval Amazon.fr.
Xbox Live: Chevalric
Je kan de Xbox gewoon naar Microsoft opsturen zoals het ook voorheen bij de 360 ging. Volgens mij maakt het echt niet uit waar je dan de Xbox gekocht hebt.
Dat hoeft toch nog steeds geen probleem te zijn toch? ik weet nog met mijn xbox 1 (niet de one, maar die allereerste!) dat ik toen nog een nummer in ierland moest bellen voor de garantie. En dat er vervolgens een doos opgestuurd werd uit DuitslandChevalric schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:29:
Tja, geldt dat niet ook voor de Xbox die je bij Amazon.fr besteld? Je zult contact moeten opnemen met de winkel waar je het product koopt. In het ene geval MS.de, in het andere geval Amazon.fr.
Grundliche Garantie, hoop ik dan maarVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:27:
Als je een Xbox uit Duitsland haalt (welke store maakt niet uit), dan loopt de garantie schijnbaar via Microsoft Germany, bij Microsoft Nederland kan je helaas niet aankloppen (zelfs wanneer die straks in Nederland verkrijgbaar is).
Vind het niet logisch; 1 van mijn vorige 360's heb ik uit Engeland meegenomen en die werd zonder problemen geaccepteerd als device op mijn Gold account en is onder garantie ook gerepareerd toen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Dit is ook maar wat mij zojuist via de klantenservice verteld werd. Misschien dat het beleid straks achteraf wat soepeler lijkt te zijn.MAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:32:
[...]
Grundliche Garantie, hoop ik dan maar
Vind het niet logisch; 1 van mijn vorige 360's heb ik uit Engeland meegenomen en die werd zonder problemen geaccepteerd als device op mijn Gold account en is onder garantie ook gerepareerd toen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 14:34 ]
Denk dat het gewoon bangmakerij is omdat ze import willen ontmoedigen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gamertag: Sjefkebakfiets
Editie: Day One
Launchgames : Fifa 14 (gratis), Battlefield4
Gekocht: amazon.fr
Regio: UK of Ierland
HDMI in: Nee
Editie: Day One
Launchgames : Fifa 14 (gratis), Battlefield4
Gekocht: amazon.fr
Regio: UK of Ierland
HDMI in: Nee
Verwijderd
Sluit het niet uit inderdaad. Als je nu trouwens een spel koopt, kan je die straks probleemloos overzetten op je Nederlandse account?Phusebox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:33:
Denk dat het gewoon bangmakerij is omdat ze import willen ontmoedigen.
Weet iemand of day one fifa in frankrijk engels bevat?
ja best balen dat ik hem nog niet kan gebruiken
Ik zag dat je ook bij Saturn Kleve had gepreordered, ik namelijk ook. Wanneer heb jij gepreordered? Ik was begin augustus in de winkel alleen de communicatie met de vrouwelijk medewerker verliep niet echt vlekkeloos, eerst zou ik wel een X1 day one t-shirt mee krijgen maar toen griste ze hem snel weer van de toonbank en begon wat te snauwen. Na het opgeven van mijn NAW gegevens heb ik een bon meegekregen en vroeg ik nogmaals of ik een Day One kreeg op launch dag waarop ze JA JA JA snauwde en dat alleen de launchdatum nog niet bekend was.MAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:14:
[...]
Ik begreep zelfs van Saturn (zelfde moederbedrijf) dat Microsoft nog niet eens toezeggingen heeft gedaan hoeveel Ones er per vestiging geleverd gaan worden; alleen wel dat "de eerste paar preorders" uitgeleverd kunnen worden.
Ben benieuwd of ik hem op de 22e ga ontvangen, sta gewoon 10:00 uur op de stoep bij opening van de Saturn
DM gestuurd...BoomTree schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:49:
[...]
Ik zag dat je ook bij Saturn Kleve had gepreordered
/edit: heb even een technische vraag die ik maar niet beantwoord kan krijgen via @XboxSupport of via @MajorNelson
Kan je technisch de HDMI-uit van een One aansluiten op een ander device terwijl de One aanstaat? Het is me namelijk met mijn 360 al een paar keer voorgekomen dat als ik de HDMI uit de TV trek en in de tweede TV wil prikken, dat ik de console moet hot-booten. Vreselijk vervelend als je halverwege een game-sessie van scherm wil wisselen.
Maar omdat de One geen HDCP handshakes zou uitvoeren en hierdoor ook compatible is met HDMI-capturing, verwacht ik geen problemen???
[ Voor 60% gewijzigd door MAX3400 op 15-11-2013 15:04 ]
EA bevestigd games in duitsland bevatten alleen duitse taal. Microsoft zegt dat duitse games ook gewijzigd kunnen worden naar engels... Next-Level zegt dat sommige games wel alleen duits zijn en sommige niet mmmmm tsja wie moet je nou geloven
EA zal het toch het beste moeten weten... wat ik niet begrijp (als het waar is), waarom de games nu niet alle talen bevatten nu ze 50gb ruimte hebben, waarvan maar 8 benut.yordy1985 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:04:
EA bevestigd games in duitsland bevatten alleen duitse taal. Microsoft zegt dat duitse games ook gewijzigd kunnen worden naar engels... Next-Level zegt dat sommige games wel alleen duits zijn en sommige niet mmmmm tsja wie moet je nou geloven
EA zei dit volgens de duitse wetgeving moet... Wel raar een game moet Duits zijn en mogen geen andere talen bevatten. De Xbox One bevat toch ook meerdere talen.XeroFox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:08:
[...]
EA zal het toch het beste moeten weten... wat ik niet begrijp (als het waar is), waarom de games nu niet alle talen bevatten nu ze 50gb ruimte hebben, waarvan maar 8 benut.
Niet dat ik zo onwijs sta / stond te springen om fifa, maar een duitse fifa zie ik al helemaal niet zitten
Stukje van een andere website:
Dan zitten we nog met de digitale download van FIFA 14. Bij alle ‘Day One Editions’ van de Xbox One zit een voucher waarmee je FIFA 14 kunt downloaden. In Duitsland komt het regelmatig voor dat games alleen in de Duitse taal speelbaar zijn en dus is er een kans dat FIFA 14 ook alleen in het Duits gespeeld kan worden
Dan zitten we nog met de digitale download van FIFA 14. Bij alle ‘Day One Editions’ van de Xbox One zit een voucher waarmee je FIFA 14 kunt downloaden. In Duitsland komt het regelmatig voor dat games alleen in de Duitse taal speelbaar zijn en dus is er een kans dat FIFA 14 ook alleen in het Duits gespeeld kan worden
Het is niet alleen FIFA maar alle games die in Duitsland gekocht wordenStefmeister schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:12:
Niet dat ik zo onwijs sta / stond te springen om fifa, maar een duitse fifa zie ik al helemaal niet zitten
Iedereen met Fifa Day One:yordy1985 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:04:
http://german.about.com/library/blsport_fussb.htm
Freistoß,Grätsche ,Elfmeter,Halbzeit
Duits is wel goed qua voetbal...arnoutzw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:13:
[...]
Iedereen met Fifa Day One:
http://german.about.com/library/blsport_fussb.htm![]()
Freistoß,Grätsche ,Elfmeter,Halbzeit
* MAX3400 speelt geen Fifa
En als je je locale instelt op Ierland dan?yordy1985 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:12:
Stukje van een andere website:
Dat vraag ik me ook af... Ik heb geen Day one versie dus zal de game los moeten kopen.Thijmen schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:14:
[...]
En als je je locale instelt op Ierland dan?
Ik heb zelf altijd een hekel aan gelokaliseerde games, zo werd ik al knetter van de nederlandse menus in games maar kreeg ik pas echt kippevel toen de intro van rayman legends volledig nederlands was ingesproken 
In de goede oude tijd kon je gewoon zelf nog selecteren welke taal je in menu's en ingame wilde hebben.
In de goede oude tijd kon je gewoon zelf nog selecteren welke taal je in menu's en ingame wilde hebben.
Enige leuke zou denk ik zijn;Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:25:
Oh nee, Duitse Fifa.. Dat zou niet best zijn
Schwalbe!
Of;
Kein gelul, Fußball spielen!
Ik ben nog altijd van mening dat FIFA aangepast wordt aan de regio, in de Ierse store een Engelse versie. Lijkt me sterk dat die voucher alleen recht geeft op een Duitse FIFA
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Maar als je de game los koopt of andere games los koopt in Duitsland, zijn ze alleen in het duits vrees ik....XeroFox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:31:
Ik ben nog altijd van mening dat FIFA aangepast wordt aan de regio, in de Ierse store een Engelse versie. Lijkt me sterk dat die voucher alleen recht geeft op een Duitse FIFA
Ben sowieso nog aan het twijfelen of ik Forza LE moet meenemen of toch zoals mijn originele plan alles digitaal te kopen. Mocht dat met die taal zo zijn dan is mijn keuze snel gemaakt.yordy1985 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:32:
[...]
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Maar als je de game los koopt of andere games los koopt in Duitsland, zijn ze alleen in het duits vrees ik....
Verwijderd
Hoe zit het als je straks overgaat op een Nederlandse Xbox account, kan je dan je games uit het buitenland meenemen?
Dat is nu toch ook al? Voor zover ik weet is er welgeteld 0 aantal spellen "exclusief" in NL uitgebracht; en toch kan je die allemaal spelen & registreren op je NL Live Account.Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:35:
Hoe zit het als je straks overgaat op een Nederlandse Xbox account, kan je dan je games uit het buitenland meenemen?
Pics or it didn't happen !!Starks223 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:42:
[...]
ja best balen dat ik hem nog niet kan gebruiken
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Over FIFA in het Duits: Ik heb zomaar het vermoeden dat de disc German Only zal zijn, maar dat je met de code/voucher het ook online kunt installeren, in het engels... Wellicht dat je Engels zelfs later nog toe kunt voegen...
Serieus denken mensen nu echt dat Microsoft aparte vouchers heeft voor Duitsland ?!
Misschien dat je op de Marketplace kan kiezen voor een UK/US, duitse of franse download net zoals nu op de x360 ook wel eens het geval is bij grotere games met veel dialoog (bijv. Skyrim)
Ik verwacht zelf dat er gewoon naar de locale word gekeken, daar waar ook je Marketplace op gebaseerd word.
Dus locale op Ireland en Ierse versie downloaden.
Misschien dat je op de Marketplace kan kiezen voor een UK/US, duitse of franse download net zoals nu op de x360 ook wel eens het geval is bij grotere games met veel dialoog (bijv. Skyrim)
Ik verwacht zelf dat er gewoon naar de locale word gekeken, daar waar ook je Marketplace op gebaseerd word.
Dus locale op Ireland en Ierse versie downloaden.
[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 15-11-2013 16:07 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Waren er trouwens niet ook Day-One versies met Forza, niet FIFA?
Nee, althans niet officieel.EgMaf schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:12:
Waren er trouwens niet ook Day-One versies met Forza, niet FIFA?
Geloof dat sommigge shops die bundel wel aanboden.
Ik heb nmet Ubisoft gebeld en assassins creed is als het goed is gewoon de europese versie die ook Engels en Nederlands bevat
Mediamarkt Duitsland bevestigd dat vele games volgens de leveranciers, in het engels ingesteld kunnen worden
die von Ihnen ausgesuchten Spiele sind lt. den Firmen auch in Englisch einstellbar. Ich empfehle Ihnen wenn Sie die Konsole kaufen wollen ( und nicht vorbestellt haben ) morgens früh hier zu sein, da es nicht mehr viele für den freien Verkauf gibt. Das Kontingent wird nicht lange halten.
die von Ihnen ausgesuchten Spiele sind lt. den Firmen auch in Englisch einstellbar. Ich empfehle Ihnen wenn Sie die Konsole kaufen wollen ( und nicht vorbestellt haben ) morgens früh hier zu sein, da es nicht mehr viele für den freien Verkauf gibt. Das Kontingent wird nicht lange halten.
...doen de duitsers ook niet iets met nasynchronisatie als het aankomt op films en series??
Misschien dat er vanuit die gedachte ook alleen maar Duitstalig versies zijn van de games die op schijf uitkomen (is tenslotte alleen maar "delete andere sprachen" voordat ze ter perse gaan), en gaat er nu pas een kleine kentering ontstaan omdat de digitale download optie (voor consoles) nu pas echt van de grond gaat komen...
Ik hoop het overigens niet hoor, laat dat duidelijk zijn, want stiekum zou ik hem toch ook graag willen hebben volgende week (maar ik hou het even bij de 360 voor nu).....
Misschien dat er vanuit die gedachte ook alleen maar Duitstalig versies zijn van de games die op schijf uitkomen (is tenslotte alleen maar "delete andere sprachen" voordat ze ter perse gaan), en gaat er nu pas een kleine kentering ontstaan omdat de digitale download optie (voor consoles) nu pas echt van de grond gaat komen...
Ik hoop het overigens niet hoor, laat dat duidelijk zijn, want stiekum zou ik hem toch ook graag willen hebben volgende week (maar ik hou het even bij de 360 voor nu).....
ik ben geen puber die wat stoer loopt te doen, check mijn twitter @toothflesh
[ Voor 8% gewijzigd door Starks223 op 15-11-2013 17:29 ]
COD: Ghosts voor de Xbox One al binnen van Amazon.co.uk!
Nu hopen dat ik volgende week ook een Xbox One krijg van Microsoft.de of Amazon.de
Nu hopen dat ik volgende week ook een Xbox One krijg van Microsoft.de of Amazon.de

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
In engeland kun je het nu inderdaad ook wekl vergeten, zowel game als amazon geven aan als je nu besteld je misschien voor de kerst in huis hebt, anders in januari. (idem voor de PS, geen garantie dat je hem voor kerst hebt) Eigenaar van een Game winkel die ik ken geeft al aan dat al zijn extra voor in de winkel ook op zijn, hij heeft er geen liggen. Er zullen wel winkels zijn die er misschien nog een paar hebben maar aangezien die allemaal midgnight launches gaan doen verwacht ik dat die ook zo weg zijn.yordy1985 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:17:
Verwijderd
Maar als ik hem eerst speel op een Ierse account speel kan ik hem daarna ook nog op een Nederlandse spelen?MAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:48:
[...]
Dat is nu toch ook al? Voor zover ik weet is er welgeteld 0 aantal spellen "exclusief" in NL uitgebracht; en toch kan je die allemaal spelen & registreren op je NL Live Account.
Zal wel los lopen voor games toch, als ik nu kijk staat er 22nov met expressie deliveryVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:57:
[...]
In engeland kun je het nu inderdaad ook wekl vergeten, zowel game als amazon geven aan als je nu besteld je misschien voor de kerst in huis hebt, anders in januari. (idem voor de PS, geen garantie dat je hem voor kerst hebt) Eigenaar van een Game winkel die ik ken geeft al aan dat al zijn extra voor in de winkel ook op zijn, hij heeft er geen liggen. Er zullen wel winkels zijn die er misschien nog een paar hebben maar aangezien die allemaal midgnight launches gaan doen verwacht ik dat die ook zo weg zijn.
Ik zal wel verkeerd hebben gelezen de laatste weken maar je kan gewoon een Xbox One (hardware) op elke lokatie ter wereld instellen & activeren. Daarna heb je dus een Live Account (user) nodig en die moet/mag je registreren op woonplaats & land.Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:15:
[...]
Maar als ik hem eerst speel op een Ierse account speel kan ik hem daarna ook nog op een Nederlandse spelen?
En voor zover ik heb gelezen in de voorbereidende documenten van Microsoft, zal het met de release van de One en een gedeeltelijk nieuw stuk XBL mogelijk zijn om 1x per jaar de One en/of de User te verplaatsen van lokatie (en het maakt niet uit of dat een buurland is of aan de andere kant van de wereld).
Zaken die dan al op je account staan, blijven van jou en kan je altijd nog downloaden. Het is alleen wel zo dat je door een mogelijk nieuwe regio dus niet meer dezelfde games/DLC krijgt als mensen uit een andere regio.
Iemand die me wil corrigeren???
Was gewoon benieuwd naar het plaatje bij het praatje, geloof je heus wel hoorStarks223 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:31:
[...]
ik ben geen puber die wat stoer loopt te doen, check mijn twitter @toothflesh
Kan je ook een piccie schieten van de achterkant ?MrBlueEyes schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:42:
COD: Ghosts voor de Xbox One al binnen van Amazon.co.uk!
[afbeelding]
Benieuwd wat voor informatie we daar vanaf kunnen halen.
You sir stand correctMAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:40:
[...]
Ik zal wel verkeerd hebben gelezen de laatste weken maar je kan gewoon een Xbox One (hardware) op elke lokatie ter wereld instellen & activeren. Daarna heb je dus een Live Account (user) nodig en die moet/mag je registreren op woonplaats & land.
En voor zover ik heb gelezen in de voorbereidende documenten van Microsoft, zal het met de release van de One en een gedeeltelijk nieuw stuk XBL mogelijk zijn om 1x per jaar de One en/of de User te verplaatsen van lokatie (en het maakt niet uit of dat een buurland is of aan de andere kant van de wereld).
Zaken die dan al op je account staan, blijven van jou en kan je altijd nog downloaden. Het is alleen wel zo dat je door een mogelijk nieuwe regio dus niet meer dezelfde games/DLC krijgt als mensen uit een andere regio.

justifire schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:56:
[...]
Kan je ook een piccie schieten van de achterkant ?
Benieuwd wat voor informatie we daar vanaf kunnen halen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Thx
Niets bijzonders dus over de console zelf.
Wel made in EU dus kunnen we er vanuit gaan dat die versie overal hetzelfde is als ze deze in UK verkopen.
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 15-11-2013 18:05 ]
Verwijderd
Welke sound ondersteunt het? Dolly digital? DTS? ik hoopte bij next gen eigenlijk standaard op DTS-HD of Dolby TrueHD sound.
Disc en additional 49GB storage.. hoe fijn had dan de family share geweest, had je de disc niet meer nodig
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Net gebeld met Microsoft Duitsland.
Mijn order zou ok moeten zijn, ookal staat hij nog op backorder.
Payment is tussen vandaag en de 21ste (dag van opsturen). Dus dat wordt nog een paar dagen nagels bijten of alles goed gaat.
Denk dat als de 21ste s avonds er nog geen mail van versturen is, ik dan maar naar Duitsland rij. Beter twee x1's dan geen
Overigens had het meisje bij de vraag of het goed was in Engels te communiceren een negatief antwoord. Maar ik in Engels en zij in Duits ging eigenlijk ook wel goed
Payment is tussen vandaag en de 21ste (dag van opsturen). Dus dat wordt nog een paar dagen nagels bijten of alles goed gaat.
Denk dat als de 21ste s avonds er nog geen mail van versturen is, ik dan maar naar Duitsland rij. Beter twee x1's dan geen
Overigens had het meisje bij de vraag of het goed was in Engels te communiceren een negatief antwoord. Maar ik in Engels en zij in Duits ging eigenlijk ook wel goed
[ Voor 19% gewijzigd door SunnieNL op 15-11-2013 18:16 ]
Payment met Creditcard of met PayPal?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Sorry denk te snel gelezen, consoles had ik het over, games zijn er zat te krijgenjoffrey19 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:20:
[...]
Zal wel los lopen voor games toch, als ik nu kijk staat er 22nov met expressie delivery
Ik? Via creditcardRivanov schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:18:
Payment met Creditcard of met PayPal?
Heb ook deze week geen mail gehad dat er iets mis zou zijn met mijn cc en wel de e mail dat payment vandaag zou zijn, maar blijkbaar is het vanaf vandaag.
Maar blijft vaag van die anonieme telefoontjes om 1200u
[ Voor 9% gewijzigd door SunnieNL op 15-11-2013 18:21 ]
hahaha was een beetje vreemde reactie van mij ja, sorry for that!justifire schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:56:
[...]
Was gewoon benieuwd naar het plaatje bij het praatje, geloof je heus wel hoor

Vrijdagmiddag zeker ?Starks223 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:25:
[...]
hahaha was een beetje vreemde reactie van mij ja, sorry for that!
Dan maar even een trailertje ertegenaan !
Ondanks de lage verwachtingen tot nu toe zijn de reviews toch lovend.
[YouTube: http://youtu.be/CA1aXNpJPoI]
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 15-11-2013 18:29 ]
dus beste manier is, Xbox One activeren in UK, gratis digitale download Forza5 downloaden en je kan de spraak ook gebruiken. Als je geen digitale games meer koopt totdat ie in Nederland uit is maakt de pond valuta niets uit in de store.???MAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:40:
[...]
Ik zal wel verkeerd hebben gelezen de laatste weken maar je kan gewoon een Xbox One (hardware) op elke lokatie ter wereld instellen & activeren. Daarna heb je dus een Live Account (user) nodig en die moet/mag je registreren op woonplaats & land.
Waarom zou ik een andere regio willen instellen? Serieuze vraag trouwens.justifire schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:07:
Zou even wachten met codes redeemen, het is nog niet helemaal duidelijk wat er met je punten gebeurt als je een andere regio instelt.
Bij de xbox360 ben je ze nl kwijt als je van regio veranderd.
Bij de Xbox One zou dit niet meer het geval zijn, maar heb hier nog nergens een bevestiging van kunnen vinden dus zou voor de zekerheid wachten met redeemen.
(En met kopen ook, stel je koopt een foute/verlopen/valse code dan is het lastig om daar nog verhaal voor te halen na enkele weken/maanden)
Mooi, dan zal het bij mij ook wel goedkomen. Zit in dezelfde status als jij en ook met CC betaald. Wanneer had jij besteld?SunnieNL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:15:
Net gebeld met Microsoft Duitsland.
Xbox Live: Chevalric
Heb net Xbox Support getweet over de garantie als je de X1 importeert uit Duitsland.
Ze weten er nog niks over dus.We don't have any details on that- be sure to keep an eye on http://news.xbox.com for the latest announcements ^JX
link: https://twitter.com/XboxSupport3/status/401401361524195328
Ik heb nu circa 200 euro op mijn account staan om even volledig digitaal te gaan. Als ik nu naar Ierland wijzig (ook een euro land) is het toch niet zo dat die 200 euro foetsie gaat? 
------------------
Powerstar Golf klinkt ook steeds leuker om als game 'erbij' te hebben.
http://www.eurogamer.net/...title-you-may-have-missed
------------------
[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 18:53 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Had nog een tweet gestuurd.
Hun reactie@XboxSupport3 Do Xbox LIVE codes (Gifts, Live, Games, etc) work worldwide? Like do codes from America work in the UK?
Betekend hoogst waarschijnlijk dat de FIFA 14 code alleen werkt in Duitsland (of Frankrijk)... Klinkt niet best.@sgtfrankieboy No, codes are region specific. A US code can only be redeemed by a US account for example ^JX
Persoonlijk kan garantie me niet zo heel veel schelen. Als in; op het moment dat mijn One defect zou raken voordat 'ie in NL leverbaar is, rij ik wel even een middagje naar Duitsland en zie ik wel waar het schip strandt. Maar mocht mijn One defect raken terwijl 'ie wel goed leverbaar is in NL (zeg, april 2014), dan koop ik gewoon een nieuwe en laat ik de oude repareren en daarna V&A of Marktplaats.sgt frankieboy schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:44:
Heb net Xbox Support getweet over de garantie als je de X1 importeert uit Duitsland.
[...]
Ze weten er nog niks over dus.
Zoals ik het nu opschrijf, klinkt een beetje arrogant maar ondanks dat ik nooit echt ontevreden ben geweest over de afhandeling van garantie door Microsoft, is game-plezier me zeker wat waard en gelukkig ben ik in de situatie om dan (tijdelijk) een extra console neer te zetten en door te kunnen gamen.
Ik dacht ooit te hebben gelezen dat de EU 1 grote regio is en dat er alleen verschillen zijn in betaalmethoden (en dus prijzen) zoals de Euro en het Pond voor online betalingen.sgt frankieboy schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:01:
Had nog een tweet gestuurd.
[...]
Hun reactie
[...]
Betekend hoogst waarschijnlijk dat de FIFA 14 code alleen werkt in Duitsland (of Frankrijk)... Klinkt niet best.
Dat een bepaalde code regio-gebonden is, kan ik me voorstellen maar dat het per land is, lijkt me redelijk sterk. Misschien initieel omdat we in NL nog geen volledige XBL krijgen en/of geen One geleverd krijgen maar anders kan je FIFA toch gewoon via een Duitse VPN activeren?
Alle retailgames zijn bij de One regiovrij dus eigenlijk omzeilt Microsoft hiermee al bepaalde andere beperkingen van zichzelf.
[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 15-11-2013 19:06 ]
Op amazon.de staat nu de standaard editie te koop(dus niet de Day-one). Er staat bij dat ze deze op de dag van release kunnen aanbieden. zou het nog zin hebben om dit te proberen?
link:http://www.amazon.de/Micr...box+one#productPromotions
link:http://www.amazon.de/Micr...box+one#productPromotions
Heb nog even een tweet gestuurd. Had beter niet US als voorbeeld kunen kiezen. Hopelijk heb je gelijk. Europa als region klinkt ook een stuk slimmer.MAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:03:
Ik dacht ooit te hebben gelezen dat de EU 1 grote regio is en dat er alleen verschillen zijn in betaalmethoden (en dus prijzen) zoals de Euro en het Pond voor online betalingen.
Dat een bepaalde code regio-gebonden is, kan ik me voorstellen maar dat het per land is, lijkt me redelijk sterk. Misschien initieel omdat we in NL nog geen volledige XBL krijgen en/of geen One geleverd krijgen maar anders kan je FIFA toch gewoon via een Duitse VPN activeren?
Alle retailgames zijn bij de One regiovrij dus eigenlijk omzeilt Microsoft hiermee al bepaalde andere beperkingen van zichzelf.
ik heb die ook besteld, krijg hem alleen een week later. je moet even niet letten op de leverdatum.Kevin van L schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:05:
Op amazon.de staat nu de standaard editie te koop(dus niet de Day-one). Er staat bij dat ze deze op de dag van release kunnen aanbieden. zou het nog zin hebben om dit te proberen?
link:http://www.amazon.de/Microsoft-Xbox-One-Konsole/dp/B00DDMC72Q/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1384531650&sr=8-1&keywords=xbox+one#productPromotions
Omdat de Marketplace nog niet werkt in Nederland voor de Xbox One.Xepos schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:40:
[...]
Waarom zou ik een andere regio willen instellen? Serieuze vraag trouwens.
Weet niet of de rest van Live het wel gewoon doet in NL maar instellen op Ireland is vooralsnog de beste optie.
Microsoft.de verstuurd met FedEx, dan moet de console dus vrijdag 22 november geleverd worden
.
Als het goed is blijf je je tegoed behouden maar zoals ik al zei is hier nog niets officieel over bevestigd.uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:45:
Ik heb nu circa 200 euro op mijn account staan om even volledig digitaal te gaan. Als ik nu naar Ierland wijzig (ook een euro land) is het toch niet zo dat die 200 euro foetsie gaat?
------------------
Reden dat ik nog even wacht met points aanschaffen/redeemen.
Ben niet zo bang dat je het kwijt raakt maar wel dat je het niet op een andere Marketplace dan waar je je bedrag verzilverd hebt uit kan geven.
Met een week zullen we het weten.
Okee, als ik het dus goed begrijp wordt hij dus wel op de dag van release gestuurd, maar duurt het een week voordat hij hier in Nederland afgeleverd wordt.Silversin schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:09:
[...]
ik heb die ook besteld, krijg hem alleen een week later. je moet even niet letten op de leverdatum.
Link: https://twitter.com/XboxSupport3/status/401413727993331713@XboxSupport3 So having a Dutch account with the console region set to Ireland. I won't be able to enter a game code from Germany (FIFA 14)?
Hun reactie
@sgtfrankieboy Correct, you would need to be in Germany with a German region account to redeem a German code ^JX
Dus... Alleen de disks zijn region free en niks van XBL.
[ Voor 11% gewijzigd door sgt frankieboy op 15-11-2013 19:28 ]
Lijkt me sterk.sgt frankieboy schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:27:
[...]
Hun reactie
[...]
Dus...
Link: https://twitter.com/XboxSupport3/status/401413727993331713
Lijkt me ook sterk dat MS verschillende coupons bijsluit voor verschillende landen ?
Tot nu toe heb ik altijd nog al mijn 'bonus-coupons' in kunnen wissellen op de NL Marketplace, coupons vanuit Autralie, Japan, Duitsland, Engeland, Frankrijk en US, nooit problemen mee gehad.
[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 15-11-2013 19:30 ]
Verwijderd
Inside gamer import verhaal vertelde al dat je je xbox one op Duitsland moet zetten om FIFA te downloaden. Daarna zet je het op Uk of Ireland. De game gaat mee. Alleen het downloaden moet vanuit Duitse account.
Nu ik even weer kijk staat er 31 decemberKevin van L schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:21:
[...]
Okee, als ik het dus goed begrijp wordt hij dus wel op de dag van release gestuurd, maar duurt het een week voordat hij hier in Nederland afgeleverd wordt.
edit: zag dat er nog Day One edities op amazon.fr stonden. Die maar meteen besteld.
[ Voor 11% gewijzigd door Silversin op 15-11-2013 19:36 ]
Verwijderd
Bij te wijzigen van het land is je geld foetsie. Staat gewoon in de voorwaarden op de xbox website.uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:45:
------------------
4 septemberChevalric schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:43:
[...]
Mooi, dan zal het bij mij ook wel goedkomen. Zit in dezelfde status als jij en ook met CC betaald. Wanneer had jij besteld?
Daar wringt de schoen.... Je wijzigt op de xbox one niet van land maar van (tijdelijke) lokatie.Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:34:
[...]
Bij te wijzigen van het land is je geld foetsie. Staat gewoon in de voorwaarden op de xbox website.
Ok, ff afwachten dan maar...
Gelukkig heb ik met BM afgesproken dat we eerst bij hem de X1 aansluiten etc.
Gelukkig heb ik met BM afgesproken dat we eerst bij hem de X1 aansluiten etc.

Alleen die tweet zegt 'US account' en 'German region account', dat lijkt mij iets anders dan een NL account met een XBO op een andere regio. Gevalletje afwachten maar denk ik zo?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De Otto.de Forza box bevat volgens de chat ook een code voor Forza, geen disc. We'll see how it goes. Zo niet dan niet! 
Vorige week zei Micrsosoft.de nog dat ik op vrijdag 22 november Fifa 14 kan gaan spelen op mijn Day One X1.
Vorige week zei Micrsosoft.de nog dat ik op vrijdag 22 november Fifa 14 kan gaan spelen op mijn Day One X1.
Als ze dachten tegen een duitse klant te praten, dan zouden ze wel gelijk hebben gehad
Toch is het niet wijs he. Dat garantie verhaal is toch wel lastig hoor. Even ervan uitgaande dat Microsoft NL echt moeilijk gaat doen, wat mij heel erg verbaasd, kan dit nog wel een issue zijn. Mijn launch xbox360 heeft 4 nieuwe moederborden gehad door freezing en ring of deaths.
Ik denk dat M.nl niet moeilijk gaat doen in de toekomst, maar het blijft toch een beetje koffie dik kijken.
Ik denk dat M.nl niet moeilijk gaat doen in de toekomst, maar het blijft toch een beetje koffie dik kijken.
Fanmade, maar nog steeds vet
Vette shit !
Denk dat ik Ryse toch maar aan mijn lijst toe ga voegen
Was er al bang voor.....
Points on your current 360 will work on your Xbox one if you use the same region, but if you change it ur money will not be converted to your new region even if it s the same currency. Weird policy, I asked someone from live support on xbox.com. So keep this in mind.
Points on your current 360 will work on your Xbox one if you use the same region, but if you change it ur money will not be converted to your new region even if it s the same currency. Weird policy, I asked someone from live support on xbox.com. So keep this in mind.
Verwijderd
Wat betreft Fifa, zouden ze echt een andere voucher hebben voor meerdere landen in Europa? Of staat er gewoon op iedere Marketplace een andere versie van Fifa in verschillende talen? De manier waarop het momenteel werkt kan je Microsoft Points gebruiken in of USA, of EU. Ik hoop dan dus ook dat de Fifa voucher het gewoon gaat doen met een andere regio.
Weet iemand trouwens hoe lang de huidige Microsoft Points exchange rate nog blijft staan. Je kan voor 37 euro 4200 Points kopen die dan vervolgens (omgezet) 50 Euro waard zijn. Ik weet niet precies hoe duur de games digitaal gaan worden. Even uitzoeken maar.
Weet iemand trouwens hoe lang de huidige Microsoft Points exchange rate nog blijft staan. Je kan voor 37 euro 4200 Points kopen die dan vervolgens (omgezet) 50 Euro waard zijn. Ik weet niet precies hoe duur de games digitaal gaan worden. Even uitzoeken maar.
Voor de umpteenth time: als je het live account van regio verandert vervallen je punten. Dat staat nu ook in de voorwaarden. Als je echter jouw locale op UK zet verandert er kerk de taal van je OS en multi lingual games.justifire schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:54:
Was er al bang voor.....
Zo is het nu op de 360 en zo is het waarschijnlijk ook op de One.
Dat lijkt althans het meest voor de hand liggende.
Wat betreft taal:
Anders Microsoft even bellen dat ik als Engelssprekende inwoner van Duitsland net na de release naar Nederland ben verhuist en ik nu alles in het Duits moet spelen?
Ik zou het wel heel onvriendelijk vinden als alle niet native Duitssprekende inwoners worden verdoemt tot Duitstalige games. Of Franstalige etc.
[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 16-11-2013 02:01 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Net een mailtje van amazon.de
Krijg 20 euro korting als ik een game meebestel met mijn console.
Nou ja 1 schijfje standaard in de tray kan geen kwaad
Nette actie van amazon !
Krijg 20 euro korting als ik een game meebestel met mijn console.
Nou ja 1 schijfje standaard in de tray kan geen kwaad
Nette actie van amazon !
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 16-11-2013 08:34 ]
Kun je fifa 2014 ook niet activeren via de Xbox website?
Wellicht ook voor de umpteenth time (sorry Phusebox
). Maar anders wordt het ineens wel een dure console 
Er is toch een verschil tussen de regio van de Xbox en de regio van je live account?
Zoals ik het heb begrepen is het zo dat om straks te kunnen spelen je je account toch niet hoeft te wijzigen? Enkel de regio van de Xbox? Waardoor mijn geld gewoon op mijn account blijft staan en niet verdampt in het luchtledige
Als ik dat verkeerd heb begrepen... dan hoor ik dat graag en ga ik wel een dummy account aanmaken totdat de X1 hier in NL is gereleased.
Ik zit nu namelijk een beetje in dubio. Als het er nu naar uitziet dat het niet mogelijk is om op een of andere manier digitaal games te kunnen kopen met het geld wat nu op mijn NLse account staat, totdat de X1 is NL is gereleased, dan moet ik nog even games gaan kopen op internet via Amazon ofzo (of zekerheid hebben dat de Duitse games multilanguage zijn). Het zou toch wat zijn als ik de 22e en de dagen erna geen enkele game heb...
Er is toch een verschil tussen de regio van de Xbox en de regio van je live account?
Zoals ik het heb begrepen is het zo dat om straks te kunnen spelen je je account toch niet hoeft te wijzigen? Enkel de regio van de Xbox? Waardoor mijn geld gewoon op mijn account blijft staan en niet verdampt in het luchtledige
Ik zit nu namelijk een beetje in dubio. Als het er nu naar uitziet dat het niet mogelijk is om op een of andere manier digitaal games te kunnen kopen met het geld wat nu op mijn NLse account staat, totdat de X1 is NL is gereleased, dan moet ik nog even games gaan kopen op internet via Amazon ofzo (of zekerheid hebben dat de Duitse games multilanguage zijn). Het zou toch wat zijn als ik de 22e en de dagen erna geen enkele game heb...
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-11-2013 09:01 ]
Ik heb ook die coupon. Ik wilde eigenlijk in Uk bestellen. Maar zal battlefield alleen duits zijn? en gecensureerd.
Voor de umphteenth timeuchiha tijntje schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 08:59:
Wellicht ook voor de umpteenth time (sorry Phusebox). Maar anders wordt het ineens wel een dure console
Zoals ik het heb begrepen is het zo dat om straks te kunnen spelen je je account toch niet hoeft te wijzigen? Enkel de regio van de Xbox? Waardoor mijn geld gewoon op mijn account blijft staan en niet verdampt in het luchtledigeAls ik dat verkeerd heb begrepen... dan hoor ik dat graag en ga ik wel een dummy account aanmaken totdat de X1 hier in NL is gereleased.
Er is niemand die het 100% weet totdat je de locale omzet op de xbox en ziet wat er gebeurt.
Een zegt dit, ander zegt dat, tweet hierover van Major Nelson of zo zou wel fijn zijn.
Ja ik begrijp ook idd dat je xbox live account gelijk blijft, en alleen je regio van je console switcht. Toch moet je een betalingsmiddel hebben at in dat land actief is. Microsoft doet dat waarschijnlijk om geen valuta problemen te krijgen. Ik heb het vermoeden dat punten in euro's ook gewoon meegenomen kunnen worden. Dus van NL naar Ireland zou je zeggen dat dat geen probleem is. Echter is dat niet zeker.uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 08:59:
Wellicht ook voor de umpteenth time (sorry Phusebox). Maar anders wordt het ineens wel een dure console
Zoals ik het heb begrepen is het zo dat om straks te kunnen spelen je je account toch niet hoeft te wijzigen? Enkel de regio van de Xbox? Waardoor mijn geld gewoon op mijn account blijft staan en niet verdampt in het luchtledigeAls ik dat verkeerd heb begrepen... dan hoor ik dat graag en ga ik wel een dummy account aanmaken totdat de X1 hier in NL is gereleased.
Het blijft wel altijd mogelijk om de game in een andere regio aan te schaffen. Dus zoals ik het zie, kan je een prepaid kaart via Amazon van die regio wel inwisselen en daarmee games kopen. De games blijven in je library ook als je switcht. (dat zeggende, kan je beter je xbox op US zetten, daar door middel van prepaid US kaarten games aangschaffen en dan je regio veranderen in Maart.. Dan heb je de games tegen dollars gekocht toch zo'n 25% lager wegens valutakoers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)