@Phusebox Je mag je handjes dichtknijpen met zeventjes met launch titels, ZEKER bij Ryse waar de previews vrij negatief waren. Zie ook weer de PS4 launch. Zal straks niet anders zijn op de X1.
Alleen jammer dat ik mijn Xbox in Nederland heb besteld. Weet niet hoelang het geld geldig blijft, als ik die points nu al koop...
Zodra je ze invoert 12 maanden. Zolang je ze in de la laat liggen voorlopig nog onbeperkt.Xepos schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:00:
Alleen jammer dat ik mijn Xbox in Nederland heb besteld. Weet niet hoelang het geld geldig blijft, als ik die points nu al koop...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Oke 12 maanden dat is dan tijd zat. Ga vanavond die codes online kopen en dan redeemen.
Dankjewel
Dankjewel
[ Voor 7% gewijzigd door Xepos op 14-11-2013 12:01 ]
Zit er nog verschil tussen Xbox Live codes voor de 360 en de XBO? Sta op het punt om online een jaarabonnement te bestellen maar zie ook aparte Xbox Live doosjes voor de XBO voorbij komen..
Zou even wachten met codes redeemen, het is nog niet helemaal duidelijk wat er met je punten gebeurt als je een andere regio instelt.
Bij de xbox360 ben je ze nl kwijt als je van regio veranderd.
Bij de Xbox One zou dit niet meer het geval zijn, maar heb hier nog nergens een bevestiging van kunnen vinden dus zou voor de zekerheid wachten met redeemen.
(En met kopen ook, stel je koopt een foute/verlopen/valse code dan is het lastig om daar nog verhaal voor te halen na enkele weken/maanden)
Bij de Xbox One zou dit niet meer het geval zijn, maar heb hier nog nergens een bevestiging van kunnen vinden dus zou voor de zekerheid wachten met redeemen.
(En met kopen ook, stel je koopt een foute/verlopen/valse code dan is het lastig om daar nog verhaal voor te halen na enkele weken/maanden)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je account regio wijzigen is iets anders als je console regio wijzigen.justifire schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:07:
Zou even wachten met codes redeemen, het is nog niet helemaal duidelijk wat er met je punten gebeurt als je een andere regio instelt.
Weet ik, maar die currency is dus het enigste punt waar niet over gesproken word, hou dus graag een slag om de arm.Phusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:15:
[...]
Je account regio wijzigen is iets anders als je console regio wijzigen.
En zeker voor die paar dagen zou ik even wachten.
Ga er wel vanuit dat je je tegoed behoud, denk dat de meeste xbox360 users wel tegoed hebben staan op hun account en dat zomaar afnemen zou behoorlijk wat gezeik opleveren.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hier een filmpje van de verschillen tussen de interfaces. Krijg je in ieder geval een idee van de verschillen. De mogelijkheden van de Xbox spreken mij wederom meer aan.
http://www.ign.com/videos...ox-one-console-experience
Verwijderd
Mij ook inderdaad. xbox kan veel meer. Ik geef toe, ik ga voor ps4 (denk dat meeste hier dat al weten) alleen vind ik het interface wel matig. Ach ja, je krijgt er wel Remote play voor terug en dat weegt in mijn geval iets zwaarder. (aangezien ik al een vita heb)Chrosser schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:32:
Hier een filmpje van de verschillen tussen de interfaces. Krijg je in ieder geval een idee van de verschillen. De mogelijkheden van de Xbox spreken mij wederom meer aan.
Aargh, het is ook weer echt een drama met de Microsoft store. Ik had daar een controller besteld en gezien de perikelen hier wilde ik eens polsen of die ook nog kwam. Ze zeiden dat ze nog niet konden zeggen wanneer deze in Nederland geleverd kon worden, niet met de release in ieder geval.
Toen ging ik naar de Mediamarkt om dan in Duitsland maar een controller (met play&charge kit) te bestellen, blijken de controllers ook uitverkocht te zijn?
Toen ging ik naar de Mediamarkt om dan in Duitsland maar een controller (met play&charge kit) te bestellen, blijken de controllers ook uitverkocht te zijn?
Amazon.de misschien, daar staan ze nog met levertijd 23 november.Phusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:51:
Aargh, het is ook weer echt een drama met de Microsoft store. Ik had daar een controller besteld en gezien de perikelen hier wilde ik eens polsen of die ook nog kwam. Ze zeiden dat ze nog niet konden zeggen wanneer deze in Nederland geleverd kon worden, niet met de release in ieder geval.
Ik heb er daar net nog een besteld... 23 november -25 november
Melden Sie sich an, um per E-Mail benachrichtigt zu werden, wenn dieser Artikel verfügbar ist.Xenophoben schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:20:
Ik heb er daar net nog een besteld... 23 november -25 november
Dan heb je geluk gehad.
Bij Amazon.de komt de Day One editie de hele dag af en aan beschikbaar, denk dat ze annuleringen weer beschikbaar stellen. Site gewoon goed in de gaten houden.Phusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:22:
[...]
Melden Sie sich an, um per E-Mail benachrichtigt zu werden, wenn dieser Artikel verfügbar ist.
Dan heb je geluk gehad.
Op xboxworld forum staat nu iemand die zelf gebeld heeft met microsoft.de, waarbij iemand heeft gezegd dat Microsoft niet levert aan NL.
Dus denk dat het sowiezo amazon.de wordt.
Ik ben btw ook gebeld door een onbekend nummer (was te laat) vanmiddag, dus heb een vermoeden dat hun dat zijn.
Dus denk dat het sowiezo amazon.de wordt.
Ik ben btw ook gebeld door een onbekend nummer (was te laat) vanmiddag, dus heb een vermoeden dat hun dat zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door joffrey19 op 14-11-2013 15:35 ]
DAt heb ik sowieso want ik heb vanmorgen ook nog de xone kunnen bestellen.. day onePhusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:22:
[...]
Melden Sie sich an, um per E-Mail benachrichtigt zu werden, wenn dieser Artikel verfügbar ist.
Dan heb je geluk gehad.
Ik heb ook een order staan bij MS.de en heb gisteren een mail gekregen dat deze 22 november geleverd zou worden. Heb ook (nog) geen telefoontje gehad en als ik nu op de orderpagina kijk, zie ik ook geen rare dingen staan. Ben benieuwd of ze nu iedereen gaan bellen of niet.
Hebben de mensen die door MS gebeld zijn, eerder deze week ook die mail gehad dat er iets mis was met hun betaling? Ik heb daarna via billing.microsoft.com er voor gezorgd dat mijn CC ook gekoppeld is aan het Duitse account en ik ben nog niet gebeld. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Hebben de mensen die door MS gebeld zijn, eerder deze week ook die mail gehad dat er iets mis was met hun betaling? Ik heb daarna via billing.microsoft.com er voor gezorgd dat mijn CC ook gekoppeld is aan het Duitse account en ik ben nog niet gebeld. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
[ Voor 35% gewijzigd door Chevalric op 14-11-2013 16:09 ]
Xbox Live: Chevalric
Hoe heb je dat dan gedaan? Gaat bij mij niet, omdat ik geen geldige postcode kan invoeren.Chevalric schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:58:
Ik heb ook een order staan bij MS.de en heb gisteren een mail gekregen dat deze 22 november geleverd zou worden. Heb ook (nog) geen telefoontje gehad en als ik nu op de orderpagina kijk, zie ik ook geen rare dingen staan. Ben benieuwd of ze nu iedereen gaan bellen of niet.
Eerst de CC aanmaken op de DE account met een geldig Duits adres, daarna switchen naar je NL account. Dan kun je daar de juiste postcode invullen. Als je dan weer terugswitcht naar je DE account, klopt de postcode. Staat er alleen wel Deutschland als land
Verwijderd
Hopelijk krijgen we snel duidelijkheid. MS Store Nederland zei dinsdag dat alles klopt, maarja, die doen de levering natuurlijk niet.
*offtopic! woehoeee nog maar een weekje 
Ik verwacht dat wij straks zon beetje de enige zijn die de xone al hebben. Wellicht leuk om gamertags uit te wisselen
Ik verwacht dat wij straks zon beetje de enige zijn die de xone al hebben. Wellicht leuk om gamertags uit te wisselen
[ Voor 68% gewijzigd door Xenophoben op 14-11-2013 16:43 ]
Eind deze week / begin volgende week zal e.e.a. duidelijk worden omdat de betalingen dan geautoriseerd zullen worden.
Ben blij dat ik een Otto.de Forza bundel heb bestelt naast mijn MS.de X1D1 pre-order, alleen lijkt het erop dat Otto pas in december gaat leveren... we zien wel!
Zoals eerder opgemerkt zijn "we" al aan het wachten op onze pre-orders sinds augustus, dus een weekje of twee extra moet ook kunnen. Dat worden overigens wel zure weken, met allerlei reviews, artikelen, youtube filmpjes, autsj!
Ben blij dat ik een Otto.de Forza bundel heb bestelt naast mijn MS.de X1D1 pre-order, alleen lijkt het erop dat Otto pas in december gaat leveren... we zien wel!
Zoals eerder opgemerkt zijn "we" al aan het wachten op onze pre-orders sinds augustus, dus een weekje of twee extra moet ook kunnen. Dat worden overigens wel zure weken, met allerlei reviews, artikelen, youtube filmpjes, autsj!
Verwijderd
http://forum.xboxworld.nl...?p=5023318&postcount=1878
Nog een reactie van MS Store NL, klinkt niet best.
Als ie stuk is breng ik hem wel naar de winkel, de winkel moet garantie verlenen niet de fabrikant in eerste instantie. (Voor de mensen die hem dus in een fysieke winkel kopen).Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:11:
http://forum.xboxworld.nl...?p=5023318&postcount=1878
Klopt, je hebt garantie bij de verkoper van het product, echter in de praktijk blijkt dit gewoon de fabrikant te zijn. De Xbox kan je online aanmelden bij een defect. Wanneer jij je buitenlandse XBox binnen krijgt moet je deze gewoon kunnen toevoegen aan je MS account. Dit gebeurd op serienummer van je Xbox One. Dit hele proces verloopt digitaal via de MS Xbox support website. Ik verwacht niet dat een buitenlandse voor problemen gaat zorgen.Phusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:16:
[...]
Als ie stuk is breng ik hem wel naar de winkel, de winkel moet garantie verlenen niet de fabrikant in eerste instantie. (Voor de mensen die hem dus in een fysieke winkel kopen).
Cogitationis poenam nemo patitur
Ziet er toch echt wel gelikt uitVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:55:
Nieuwe filmpjes van Ryse online gezet :
http://www.oxm.co.uk/6613...and-haunted-swamp-levels/
[video]
[video]
[video]
Hoop op een demo bij release om even te kijken hoe het daadwerkelijk speelt, aan de graphics zal het in ieder geval niet liggen.
Ik geloof er niks van dat de xboxes niet naar Nederland worden verzonden. MS moet toch vooral willen verkopen. Je gaat niet een week voor de release een order cancelen.
Er is buiten de fora ook niks over te vinden.
Ben vandaag wel gebeld door onbekend nummer, order in ms.de staat echter nog niet op geannuleerd. Ook geen voicemail ingesproken. Wordt dus afwachten morgen of het geld van mijn cc verdwijnt.
Maar aangezien alle aankopen bij Microsoft op dit moment mislukken bij me (surface pro2 met onbekende reden geannuleerd en niet meer bestelbaar), hou ik mijn hart vast
Maar aangezien alle aankopen bij Microsoft op dit moment mislukken bij me (surface pro2 met onbekende reden geannuleerd en niet meer bestelbaar), hou ik mijn hart vast
Ligt het aan mij of heeft iedereen met problemen met een creditcard betaald en zijn de PayPal betalers als ik tot nu toe met rust gelaten? Ze zouden de 15de de betaling regelen dus ik ben benieuwd of er morgen 500 euro van mijn rekening geschreven wordt.
Over mijn bestelling met paypal inderdaad ook nog niks gehoord.Kluutmaran schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:34:
Ligt het aan mij of heeft iedereen met problemen met een creditcard betaald en zijn de PayPal betalers als ik tot nu toe met rust gelaten? Ze zouden de 15de de betaling regelen dus ik ben benieuwd of er morgen 500 euro van mijn rekening geschreven wordt.
Ik kan enkel mijn bevindingen vertellen en mijn Duitse pre-order van microsoft.de werd geannuleerd.mobygo76 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:29:
Ik geloof er niks van dat de xboxes niet naar Nederland worden verzonden. MS moet toch vooral willen verkopen. Je gaat niet een week voor de release een order cancelen.
Mijn betaling ging inderdaad via Mastercard.Kluutmaran schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:34:
Dan is het Microsoft , ik ben ook door niet bekend gebeld :-)SunnieNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:27:
Ben vandaag wel gebeld door onbekend nummer, order in ms.de staat echter nog niet op geannuleerd. Ook geen voicemail ingesproken. Wordt dus afwachten morgen of het geld van mijn cc verdwijnt.
Ik had hun gebeld maandag of dinsdag en alles was in orde. Ik betaal ook met creditcard.
De eigenlijke bestelling was met Paypal maar de betaling was verlopen. Toen hebben ze een nieuwe bestelling voor me aangemaakt met creditcard als betaalmiddel.
Deze week zeiden ze tegen mij dat alles geregeld was.
Deze mail nog ontvangen deze week:
Sehr geehrte(r) Xxxxxx
,
uns ist ein Fehler unterlaufen.
Kürzlich haben Sie von uns eine E-Mail erhalten, dass Ihre Kreditkarte für Ihre Xbox One-Vorbestellung abgelaufen ist. Dies war jedoch nicht die E-Mail, die wir Ihnen schicken wollten, und wir entschuldigen uns für jegliche eventuell dadurch verursachte Missverständnisse.
Eigentlich wollten wir Sie lediglich darum bitten, Ihre Rechnungs- und Versandadresse zu überprüfen. Sie können diese im bisherigen Bestellverlauf einsehen.
Falls Ihre Rechnungs- und Versandadresse korrekt eingetragen sind, brauchen Sie keine weiteren Maßnahmen zu ergreifen. Sollten Sie ein Problem feststellen, rufen Sie uns bitte unter 0800 8 088 014 an.
Die Lieferung Ihrer Xbox One ist für den 22. November vorgesehen.
Vielen Dank für Ihren Einkauf im Microsoft Store.
Microsoft Ireland Operations Limited, The Atrium Building, Block B, Carmanhall Road, Sandyford Business Estate, Dublin 18, Ireland.
De eigenlijke bestelling was met Paypal maar de betaling was verlopen. Toen hebben ze een nieuwe bestelling voor me aangemaakt met creditcard als betaalmiddel.
Deze week zeiden ze tegen mij dat alles geregeld was.
Deze mail nog ontvangen deze week:
Sehr geehrte(r) Xxxxxx
,
uns ist ein Fehler unterlaufen.
Kürzlich haben Sie von uns eine E-Mail erhalten, dass Ihre Kreditkarte für Ihre Xbox One-Vorbestellung abgelaufen ist. Dies war jedoch nicht die E-Mail, die wir Ihnen schicken wollten, und wir entschuldigen uns für jegliche eventuell dadurch verursachte Missverständnisse.
Eigentlich wollten wir Sie lediglich darum bitten, Ihre Rechnungs- und Versandadresse zu überprüfen. Sie können diese im bisherigen Bestellverlauf einsehen.
Falls Ihre Rechnungs- und Versandadresse korrekt eingetragen sind, brauchen Sie keine weiteren Maßnahmen zu ergreifen. Sollten Sie ein Problem feststellen, rufen Sie uns bitte unter 0800 8 088 014 an.
Die Lieferung Ihrer Xbox One ist für den 22. November vorgesehen.
Vielen Dank für Ihren Einkauf im Microsoft Store.
Microsoft Ireland Operations Limited, The Atrium Building, Block B, Carmanhall Road, Sandyford Business Estate, Dublin 18, Ireland.
Misschien dat het helemaal niet aan Microsoft ligt, maar aan controles door de Creditcard maatschappij.
In mijn ervaring is er flink kans dat MasterCard een betaling afwijst wanneer het adres in de bestelling niet klopt (bijvoorbeeld door het verkeerde land op te geven), terwijl VISA daar meestal helemaal geen problem mee heeft.
Nogal logisch dat Microsoft die bestellingen annuleert als de betaling misloopt....
Dat verklaart ook waarom mensen die bv via PayPal betalen, nog nergens last van lijken te hebben
In mijn ervaring is er flink kans dat MasterCard een betaling afwijst wanneer het adres in de bestelling niet klopt (bijvoorbeeld door het verkeerde land op te geven), terwijl VISA daar meestal helemaal geen problem mee heeft.
Nogal logisch dat Microsoft die bestellingen annuleert als de betaling misloopt....
Dat verklaart ook waarom mensen die bv via PayPal betalen, nog nergens last van lijken te hebben
Ik betaal via mastercard en mijn adres klopt gewoon. De mijne is niet geannuleerd en staat op 22 november als leverdatum.
Tomorrow is not today!
Mail van amazon.de
(Google Translate naar NL)
(Google Translate naar NL)
Had 'm afgelopen maandag besteld.We kunnen nu voor de leveringsdatum voor uw bestelling (order # 304-1340660-2601953 ) van 11 November 2013 gesprek.
En hier vindt u het artikel of de artikelen aan de respectieve verwachte leverdatum vinden :
" Een Xbox-console "
Verwachte levertijd: 03 December 2013-04 december 2013
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 14-11-2013 22:44 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Waar blijven de xbox one game reviews? 12 november zou het embargo toch aflopen? Nog niks over DR3, Forza en Ryse?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
12 november liep het embargo af van CoD. Verwacht net zoals de ps4 dat de reviews ergens woensdag komen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik kreeg van amazon.co.uk de melding dat COD Ghosts voor de Xbox one is verstuurd en ik hem zaterdag krijg. Het geld is ook al van mijn creditcard af.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Kogel is door de kerk. PS4 pre order op Sony.nl geannuleerd en een X1 via Amazon.de besteld. Ze vroegen trouwens niet naar een CCV code, kan dat kloppen? Betaling met VISA.
Daarbij vertrouw ik onze buren niet met sommige games. Ze hebben namelijk de neiging om een aantal shooters te censureren. Kunnen we dat ook met ghosts verwachten?
Daarbij vertrouw ik onze buren niet met sommige games. Ze hebben namelijk de neiging om een aantal shooters te censureren. Kunnen we dat ook met ghosts verwachten?
Nog nooit gehad, heb al jaren een MasterCard via de Abnamro en inmiddels honderden betalingen gedaan voor goederen die niet weren afgeleverd op mijn huis adres. Was geen 1x een probleem.EgMaf schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:11:
Misschien dat het helemaal niet aan Microsoft ligt, maar aan controles door de Creditcard maatschappij.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gewoon bij amazon.co.uk bestellenSilversin schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:38:
Kogel is door de kerk. PS4 pre order op Sony.nl geannuleerd en een X1 via Amazon.de besteld. Ze vroegen trouwens niet naar een CCV code, kan dat kloppen? Betaling met VISA.
Daarbij vertrouw ik onze buren niet met sommige games. Ze hebben namelijk de neiging om een aantal shooters te censureren? kunnen we dat ook met ghosts verwachten?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Wat deed je uiteindelijk toch voor de Xbox kiezen?Silversin schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:38:
Kogel is door de kerk. PS4 pre order op Sony.nl geannuleerd en een X1 via Amazon.de besteld.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Eigenlijk dezelfde redenen waarom ik destijds van een PS3 op een 360 ben overgestapt. ik heb net wat meer vertrouwen in de services van Microsoft. Live heeft me nooit teleurgesteld, terwijl ik vaak nog wel frustrerende momenten had met de PS3 OS, zoals trophy synching etc. Nu lees ik dat zulke dingen nog steeds bestaan bij de PS4. Tegenvallende reviews van de PS4 launch games was the final nail in the coffin..oisyn schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:27:
[...]
Wat deed je uiteindelijk toch voor de Xbox kiezen?
Daarbij wilt Silversin heel stiekem ook Titanfall spelen
Heb het hier nog niet zien staan volgens mij?
http://www.gamespot.com/a...old-program/1100-6416194/
Xbox One getting free games in Game with Gold program
Tbc in 2014
Concurrentie doet wonderen
http://www.gamespot.com/a...old-program/1100-6416194/
Xbox One getting free games in Game with Gold program
Tbc in 2014
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 09:05 ]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben er namelijk nog niet helemaal uit. Ik ga zoiezo even afwachten. Geen nieuwe console op release dag voor mij. even wat reviews, vergelijkingen etc. afwachten tot ik er eentje koop..oisyn schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:27:
[...]
Wat deed je uiteindelijk toch voor de Xbox kiezen?
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik rij op de 22e samen met BM naar Duitsland. Indien op de 22e pas de reviews uit komen mag hij onderweg lekker in de auto gaan surfen
Jij rijd, afgesproken!uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:45:
Ik rij op de 22e samen met BM naar Duitsland. Indien op de 22e pas de reviews uit komen mag hij onderweg lekker in de auto gaan surfen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hmzz, dacht dat dat niet open stond voor discussie... als ik dat had geweten
.
Maar verwacht wel dat de reviews begin volgende week verschijnen.
Maar verwacht wel dat de reviews begin volgende week verschijnen.
Kun je nog cheap live punten kopen en omzetten naar meer euro's dan je ervoor betaald hebt?
Vorige week nog gedaan, dus ja
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Naar welke winkel gaan jullie?uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:45:
Mediamarkt in Krefeld. Net over de grens bij Venlo. Uur en een kwartiertje rijden.
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 11:05 ]
Mijn twee Day One's op Amazon.de zijn sinds vanmorgen veranderd van 'Noch nicht versandt' naar 'Vorbestellt'. Levering staat nog steeds op 22/11 (bij vriend die vlak over de grens woont).
Krijg er steeds meer zin in!
Mijn nog niet. Besteld op 4 septemberRDMA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:04:
Mijn twee Day One's op Amazon.de zijn sinds vanmorgen veranderd van 'Noch nicht versandt' naar 'Vorbestellt'. Levering staat nog steeds op 22/11 (bij vriend die vlak over de grens woont).
Heb mijn X1 Day One Edition gisteren besteld op Amazon.de en er staat dat ie wordt geleverd op 23-25 november.
Ja bij mij ook, maar ik heb niet een statusverandering zoals hierboven wordt genoemd. Ben alleen een beetje huiverig voor levertijd. Als ik zo de shopreview lees van amazon.de dan kan het zo maar 5 dagen duren.sgt frankieboy schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:11:
[...]
Heb mijn X1 Day One Edition gisteren besteld op Amazon.de en er staat dat ie wordt geleverd op 23-25 november.
Levertijd maakt mij niet zo veel uit. We krijgen hem al veel eerder dan de rest van NL (ben al blij dat ik nog een Day One kon bestellen). Hoop wel dat het snel is zodat ik Ryse kan spelen.joffrey19 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:15:
[...]
Ja bij mij ook, maar ik heb niet een statusverandering zoals hierboven wordt genoemd. Ben alleen een beetje huiverig voor levertijd. Als ik zo de shopreview lees van amazon.de dan kan het zo maar 5 dagen duren.
Mijn ervaringen met Amzon.de uit het verleden zijn juist erg positief.joffrey19 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:15:
[...]
Ja bij mij ook, maar ik heb niet een statusverandering zoals hierboven wordt genoemd. Ben alleen een beetje huiverig voor levertijd. Als ik zo de shopreview lees van amazon.de dan kan het zo maar 5 dagen duren.
Mits het weekend er niet tussen zit (nu dus waarschijnlijk wel met Xbox) is het met 2 dagen in huis.
1 dag naar NL en dan 1 dag naar huisadres.
Hopelijk verschepen ze de 20e al en hebben wij hem ook gewoon op launchdag in huis.
Zag in de trailer van Fighter Within ook aan het einde staan "Available 19 nov 2013' dus misschien is er een dag speling
Ik reken op dinsdag 26 november, kan het alleen maar meevallen.
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 15-11-2013 11:31 ]
Ok goed om te horen. Waarschijnlijk verschepen ze het donderdag, dus dan is het vrijdag in NL. en dan moet postNL hem zaterdag uitleveren.justifire schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:30:
[...]
Mijn ervaringen met Amzon.de uit het verleden zijn juist erg positief.
Mits het weekend er niet tussen zit (nu dus waarschijnlijk wel met Xbox) is het met 2 dagen in huis.
1 dag naar NL en dan 1 dag naar huisadres.
Hopelijk verschepen ze de 20e al en hebben wij hem ook gewoon op launchdag in huis.
Zag in de trailer van Fighter Within ook aan het einde staan "Available 19 nov 2013' dus misschien is er een dag speling
Hope so! ook vanuit frankrijk ?joffrey19 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:32:
[...]
Ok goed om te horen. Waarschijnlijk verschepen ze het donderdag, dus dan is het vrijdag in NL. en dan moet postNL hem zaterdag uitleveren.
Bij mij staat op de Duitse Microsoft store nu de volgende melding: "Status: Bestellung wird bearbeitet"
(Bestelling wordt verwerkt).
Lijkt tot nu toe dus goed te gaan...
(Bestelling wordt verwerkt).
Lijkt tot nu toe dus goed te gaan...
Begin met sterk af te vragen of ik volgende week vrijdag wel aan Dead Rising 3 kan komen; geen enkele Nederlandse shop die 'm leverbaar meldt en om nou te vertrouwen op "Royal Mail" en dus bestellen in Engeland, is ook geen optie.
Laatste twee bestellingen vanuit Engeland waren rustig 10 dagen onderweg
Vraag me trouwens ook af of DR3 in Duitsland te verkrijgen is of dat dat vanwege de wetgeving niet mogelijk is of zelfs gecensureerd is (groen bloed ofzo)
Vraag me trouwens ook af of DR3 in Duitsland te verkrijgen is of dat dat vanwege de wetgeving niet mogelijk is of zelfs gecensureerd is (groen bloed ofzo)
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als ik dit zie, dat de Kinect je gezicht namaakt voor je in- game character, dan denk ik dat mijn kids hier ook enthousiast van worden.
En als de Kinect nu echt zoveel beter is dan haken ze ook niet meer af zoals op de 360.
Maar betekent dat, dat als ze online willen spelen dat ik aan elk account een Xbox Live abonnement moet gaan hangen?
Laatste wat ik weet is dat Family Sharing nog steeds in leven is; 1 betalende Gold member en de rest van de accounts op de console kan dan ook een bepaalde functionaliteit online hebben.Starks223 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:47:
[video]
Maar betekent dat, dat als ze online willen spelen dat ik aan elk account een Xbox Live abonnement moet gaan hangen?
Xbox Live Gold geld voor iedereen die op dezelfde Xbox One speelt als het account van degene met Gold. Er is dus nog maar 1 gold lidmaatschap per gezin nodig.Starks223 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:47:
[video]
Als ik dit zie, dat de Kinect je gezicht namaakt voor je in- game character, dan denk ik dat mijn kids hier ook enthousiast van worden.
En als de Kinect nu echt zoveel beter is dan haken ze ook niet meer af zoals op de 360.
DR3 komt überhaupt niet uit in Duitsland.MAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:46:
Begin met sterk af te vragen of ik volgende week vrijdag wel aan Dead Rising 3 kan komen; geen enkele Nederlandse shop die 'm leverbaar meldt en om nou te vertrouwen op "Royal Mail" en dus bestellen in Engeland, is ook geen optie.
Neem aan dat je per se een disc versie wilt hebben, anders gewoon digitaal aanschaffen en day one zombies hakkenMAX3400 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:46:

Hallo Allemaal,
Ik heb net EA gebeld en die zeggen dat FIFA 14 in Duitsland alleen de duitse taal heeft. Volgende week de Xbox One halen bij Mediamarkt Munster en wil graag FIFA 14 maar ja de duitse taal beheers ik niet zo goed zeg maar haha. Weet iemand waar ik FIFA 14 kan bestellen en die gegarandeerd op 22-11 kunnen leveren en waar ik meerdere talen kan selecteren sowieso engels?
Ik heb net EA gebeld en die zeggen dat FIFA 14 in Duitsland alleen de duitse taal heeft. Volgende week de Xbox One halen bij Mediamarkt Munster en wil graag FIFA 14 maar ja de duitse taal beheers ik niet zo goed zeg maar haha. Weet iemand waar ik FIFA 14 kan bestellen en die gegarandeerd op 22-11 kunnen leveren en waar ik meerdere talen kan selecteren sowieso engels?
Benieuwd of die digitale code ook alleen recht geeft op de duitse versie
Verwijderd
Mijn nieuwe status van Microsoftstore.de (vertaald):
Xbox One Day One + FIFA 14
Prijs: € 499,99 incl. BTW BTW
Aantal: 1
Status: Op voorraad bij leverancier
Sturen
Pre-order voor pre-order en de Xbox een op de release datum.
Ben benieuwd. Wil niet wachten op de nederlandse release en heb geen zin in een PS4.
Sturen
Ben benieuwd. Wil niet wachten op de nederlandse release en heb geen zin in een PS4.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 12:45 ]
Xbox EenVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:43:
Mijn nieuwe status van Microsoftstore.de (vertaald):
Sturen

Denk dat digitaal de beste optie wordt; van de week maar even 75 Euro op mijn Gold storten...justifire schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:22:
[...]
Neem aan dat je per se een disc versie wilt hebben, anders gewoon digitaal aanschaffen en day one zombies hakken
Lijkt me sterk als je de regio op bijvoorbeeld Ierland hebt dat je dan alleen de Duitse versie kan downloaden.yordy1985 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:41:
Hallo Allemaal,
Zou wel raar zijn dat FIFA opeens maar 1 taal zou hebben, of het is een flink gestripte versie. Ik heb 13 digitaal en die heeft ook gewoon de taalselectie.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb voor de 360 wel eens een duitse versie gedownload en deze was ook alleen in het Duits. Daarom ben ik gaan bellen naar EA en die zeiden dat door de Duitse wetgeving spellen alleen in het duits verkocht worden. Denk dat de versie die gedownload wordt wel engels heeft maar de fysieke games inderdaad in het duits zijn wat ik niet hoop!
Hieronder een tabel met de mensen die een X1 bij launch op de 22e gaan halen. De mods hebben aangegeven dat dit prima kan in dit topic. Echter zie ik Martinspire en Haakontje (auteurs van het topic) weinig meer posten, dus kan even nog niet in de topicstart worden opgenomen.
Het is natuurlijk leuker om met mede Nederlanders te gamen en in bijv. BF4 iedereen te ownen
Indien je opgenomen wilt worden in de lijst, laat het even weten in een DM (zodat het topic niet al te 'vervuild' wordt.
Het is natuurlijk leuker om met mede Nederlanders te gamen en in bijv. BF4 iedereen te ownen
Indien je opgenomen wilt worden in de lijst, laat het even weten in een DM (zodat het topic niet al te 'vervuild' wordt.
GamerTag | Editie | Launch games | Gekocht in | Regio | HDMI in |
---|---|---|---|---|---|
nitraMBr | Day One | FIFA, Ryse, KI, Dead Rising 3 | Game, UK | UK | Ja, Sateliet TV |
VAS taijyn | Day One | FIFA, BF4, Forza 5, KI, Dead Rising 3 | Mediamarkt Duitsland | Ierland | Ja, Popbox V8 |
ProDanie | Day One | Fifa 14, Forza 5, Dead Rising 3, Call of Duty Ghost, Just Dance 2014 | ?? / Amazon UK | UK | Ja, Ziggo box |
phusebox | Day One | Fifa, Forza 5 LE, Battlefield 4 (misschien NBA 2k14, NFS: Rivals) | Mediamarkt DE | UK | Ja, Media centre |
Xgar NL | Day One | Fifa, Battlefield 4 (misschien AC IV) | Mediamarkt DE / ? | UK/Ierland | Ja, Boxee box |
XeroFoxHD | Day One | Fifa, Ryse, Forza 5 LE (misschien Battlefield 4) | Mediamarkt DE / ? | Ierland | Ja, Sateliet TV |
Spuit11 | Day One | Fifa | Microsoft DE / ? | Ierland | Nee |
matscs17 | Day One | Fifa, Forza, NFS (Mogelijk DR3 of Ryse) | Microsoft DE / ? | Ierland | Ja, KPN IPTV |
Lord Vader NL | Day One | Fifa, Ryse, NFS rivals, Dead Rising 3, battlefield 4 | Mediamarkt DE / ? | ? | Nee |
Rivanov | Day One | FIFA 14, Battlefield 4 en Forza Motorsport 5 | Console bij MediaMarkt Aachen | UK of Ierland | Misschien UPC Horizon Box |
Knalle_Arie | Day one | Fifa (bundle), Forza 5, Just Dance 2014 | Amazon.de, games bij Amazon.co.uk en game.co.uk | UK of Ireland | Ja, Ziggo HD recorder |
Joker NL | Day one | Fifa (bundle), Battlefield 4 & Dead Rising 3 | Microsoft Duitsland / Amazon.co.uk | UK | Ziggo ontvanger |
KarreMania | Day One | Fifa 14 | amazon.de | UK / Ierland | PC, Xbox of decoder |
Niburu | Day one | FIFA14 (bundel), AC4, battlefield 4 | Microsoft.de of amazon.de | Ierland | Decoder |
Chrosser | standaard | fifa14, Ryse | MM Herzogenrath | Ierland | interactie decoder Ziggo |
OctagonQontrol | Day One | FM5LE & DR3 | Saturn, Kleve, DE | ? | Ziggo |
LWYRUP89 | Day One | Fifa 14 & Forza 5 | Amazon.de | Ierland | Ziggo decoder |
HavanaAndCoke | Day One | Forza 5,Dead Rising 3,Ryse:Son Of Rome, Battlefield 4,Fifa 14 | amazon.fr | UK of Ierland | Nee |
HarveyNootje | Day One | Ryse, Fifa 14 & Killer Instinct | Microsoftstore.de | UK | Ziggo |
Thijmen1992 | Day One | Fifa, Forza | MM Nordhorn | ? | KPN ITV |
Sjefkebakfiets | Day One | Fifa 14 (gratis), Battlefield4 | amazon.fr | UK of Ierland | Nee |
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 14:55 ]
Ik hoop dat je gelijk hebt!Phusebox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:21:
Dat hoop ik toch ook niet aangezien ik Forza daar ga kopen...
Volgens mij is de wet dat er minimaal Duits in moet zitten, niet dat het alleen Duits mag zijn.
Dat kwam hoofdzakelijk door ruimtegebrek op de DVD, zeker bij dialoog-heavy games. PS3 had dit aanzienlijk minder omdat zij bluray gebruiken, maar ik verwacht met next-gen (ruimte zat) dat dat niet snel het geval zal zijn (zeker bij games die amper tot geen dialoog hebben) - per saldo worden alle games initieel in het engels gemaakt.yordy1985 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:20:
Heb voor de 360 wel eens een duitse versie gedownload en deze was ook alleen in het Duits. Daarom ben ik gaan bellen naar EA en die zeiden dat door de Duitse wetgeving spellen alleen in het duits verkocht worden. Denk dat de versie die gedownload wordt wel engels heeft maar de fysieke games inderdaad in het duits zijn wat ik niet hoop!
Edit
@XboxSupport3: @berianlowe It may depend on the publisher's choice there. Some game languages match the region, some do not. ^PC
Lijkt me zeer onlogisch als ze worldwide release games 'apart' duits maken voor enkel 1 landje.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2013 13:27 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik wil ook wel opgenomen worden in de lijst.
gamertag: Chrosser
editie: standaard
launchgames: fifa14, Ryse
gekocht: MM Herzogenrath
regio: Ierland
HDMI in: interactie decoder Ziggo
gamertag: Chrosser
editie: standaard
launchgames: fifa14, Ryse
gekocht: MM Herzogenrath
regio: Ierland
HDMI in: interactie decoder Ziggo
GamerTag: OctagonQontrol
Editie: Day One
Launch games: FM5LE & DR3
Gekocht in Regio: Saturn, Kleve, DE
HDMI in: mogelijk Ziggo
Launch games: FM5LE & DR3
Gekocht in Regio: Saturn, Kleve, DE
HDMI in: mogelijk Ziggo
Gamertag: LWYRUP89
Launchgames: Fifa 14 & Forza 5
Gekocht: Amazon.de
Regio: Ierland
HDMI in: Evt. Ziggo (CI+)
Launchgames: Fifa 14 & Forza 5
Gekocht: Amazon.de
Regio: Ierland
HDMI in: Evt. Ziggo (CI+)
[ Voor 7% gewijzigd door RDMA op 15-11-2013 13:46 ]
Voeg mij maar toe aan de lijst
Gamertag: HavanaAndCoke
Launchgames : Forza 5,Dead Rising 3,Ryse:Son Of Rome,Battlefield 4,Fifa 14(gratis Day One)
Gekocht: amazon.fr
Regio: UK of Ierland
HDMI in: Nee
Gamertag: HavanaAndCoke
Launchgames : Forza 5,Dead Rising 3,Ryse:Son Of Rome,Battlefield 4,Fifa 14(gratis Day One)
Gekocht: amazon.fr
Regio: UK of Ierland
HDMI in: Nee
Verwijderd
GamerTag: HarveyNootje
Launch games: Ryse, Fifa 14 & Killer Instinct
Gekocht: Microsoftstore.de
Regio: UK
HDMI in: Ziggo
Launch games: Ryse, Fifa 14 & Killer Instinct
Gekocht: Microsoftstore.de
Regio: UK
HDMI in: Ziggo
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 13:55 ]
Wordt een mooie lijst zo
. Even more greatness awaits in 7 days 
Wellicht voor de volgende makkelijker om mij even te dmen? Zodat het niet een opsomtopicje wordt?
Zeker gelet op de opmerking boven de quick reply van de mods.
Wellicht voor de volgende makkelijker om mij even te dmen? Zodat het niet een opsomtopicje wordt?
[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2013 13:59 ]
Ach, zet mij er ook maar op dan.
edit: dm gestuurd
edit: dm gestuurd
[ Voor 50% gewijzigd door Thijmen op 15-11-2013 14:00 ]
Is het misschien handig om in de TW van dit topic een verwijzing te maken naar een nieuw topic waar het lijstje staat? Dan kunnen mensen zich daar aanmelden en houden we dit topic schoon voor andere Xbox One zaken.
Cogitationis poenam nemo patitur
Er was een apart topic aangemaakt door NitraM. Maar de mods wilde een wildgroei van X1 topics en PS4 topics voorkomen. Dat topic is gesloten met het verzoek om het te combineren. Als er een andere manier is wat handiger is dan hoor ik het graag?
De topic met dat lijstje is gesloten door een andere mod =)Bullet NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:05:
Is het misschien handig om in de TW van dit topic een verwijzing te maken naar een nieuw topic waar het lijstje staat? Dan kunnen mensen zich daar aanmelden en houden we dit topic schoon voor andere Xbox One zaken.
Pff, zware dag.. nog geen geld van mijn CC af gehaald en order status van ms.de is nog niet veranderd. Staat nog steeds op BackOrdered.
Wel weer om 12.00u precies gebeld door afgeschermd nummer. Maar die ging maar 10 sec. over. Voor ik hem kon opnemen was er al opgehangen. Gisteren ook al rond dezelfde tijd.
Mocht hij maandag nog niet zijn veranderd, dan kijk ik wel bij amazon of die hem nog hebben. CC is bijna vol gebruikt deze maand, dus 1 van de 2 kan maar afschrijven
Wel weer om 12.00u precies gebeld door afgeschermd nummer. Maar die ging maar 10 sec. over. Voor ik hem kon opnemen was er al opgehangen. Gisteren ook al rond dezelfde tijd.
Mocht hij maandag nog niet zijn veranderd, dan kijk ik wel bij amazon of die hem nog hebben. CC is bijna vol gebruikt deze maand, dus 1 van de 2 kan maar afschrijven
Wij zijn gisteren nog naar Duitsland gereden om de Xbox One te reserveren bij Media Markt Munster, zijn bijna al uitverkocht. Hoop alleen dat er wel een game beschikbaar is die in het Engels gezet kan worden.
Bij mij staat hij ook nog op BackOrdered, maar ik ben ook niet gebeld. Wanneer heb je besteld?SunnieNL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:10:
Pff, zware dag.. nog geen geld van mijn CC af gehaald en order status van ms.de is nog niet veranderd. Staat nog steeds op BackOrdered.
He ik ben ook weer rond dat tijdstip gebeld, dus dat kan niet toevallig zijn. Ook afgeschermd en rond 12u maar was te laat. Op xbox worden heeft iemand gechat, waarbij me heeft aangeven de 20 pas af te schrijven
Ik begreep zelfs van Saturn (zelfde moederbedrijf) dat Microsoft nog niet eens toezeggingen heeft gedaan hoeveel Ones er per vestiging geleverd gaan worden; alleen wel dat "de eerste paar preorders" uitgeleverd kunnen worden.yordy1985 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:13:
Wij zijn gisteren nog naar Duitsland gereden om de Xbox One te reserveren bij Media Markt Munster
Gister zeiden ze dat we de Xbox gegarandeerd op 22 november krijgen..
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)