[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.342 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 13:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Net even met Otto.de gechat.
De Xbox-One welke in November besteld zijn via hun site (dus ook mijn bestelling).
Heeft een levertijd van minimaal 3 weken.

Ze gaf aan dat ze hem de week voor Kerst konden leveren, een datum eerder dan dat zou wel kunnen, maar was niet realistisch.

Dus nog ff geduld.... :(

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Chrosser schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:24:
Bij Forza kun je een season pass aanschaffen. Hierbij krijg je dus alle auto´s die later worden toegevoegd. Ik geloof ook zelfs nog een aantal tracks, maar dat weet ik even niet meer zeker. Jammer is alleen dat ze 49 euro vragen voor die season pass. Naar mijn idee echt belachelijk duur.

Wat ik mij verder afvraag. Ik las in het PS4 topic dat nu ook digitale cdkeys gekocht kunnen worden via online shops, en deze invoeren op je console (Het steam principe zeg maar). Voor de prijzen zou dit denk ik gunstiger moeten zijn. Is hier al iets bekend over bij de Xbox?
Dit kan bij de Xbox ook neem ik aan.
Je kan nl inloggen bij Xbox Live en daar bij mijn producten en aankopen een code invoeren. (zelfde plek als de xbox live gold en xbox live punten codes denk ik)

Zo'n Season pass is over een paar maanden een stuk goedkoper ^_^.
Dus eerst lekker Forza 5 uitrijden, dan splitscreen nog een hoop doen. Daarna de seasonpass maar eens doen.

[ Voor 9% gewijzigd door HellStorm666 op 13-11-2013 09:28 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:25
HellStorm666 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:25:
De Xbox-One welke in November besteld zijn via hun site (dus ook mijn bestelling).

Ze gaf aan dat ze hem de week voor Kerst konden leveren, een datum eerder dan dat zou wel kunnen, maar was niet realistisch.

Hmmm.... is je betaling al bevestigd?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wat ik meer bedoel is dat je niet op de xbox site alles koopt (neem aan dat als je inlogt deze gekoppeld is aan je profiel) maar meer dat je alle bekende Keysites ook Xbox One codes gaan aanbieden. Voor Pc games scheelt dit namelijk aanzienlijk (+-27 euro t.o.v. 49,99 bij steam of origin zelf) Zou natuurlijk fijn zijn als we dan ook iets goedkoper Xbox One spellen kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

S0epkip schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:29:
[...]

Hmmm.... is je betaling al bevestigd?
Ja.
Tenminste, de rode balk is weg, nog te betalen staat op 0,- en totaal betaald bedrag van alle bestellingen is het bedrag van de xbox. (Duits is niet al te best ;) )

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Chrosser schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:24:
Bij Forza kun je een season pass aanschaffen. Hierbij krijg je dus alle auto´s die later worden toegevoegd. Ik geloof ook zelfs nog een aantal tracks, maar dat weet ik even niet meer zeker. Jammer is alleen dat ze 49 euro vragen voor die season pass. Naar mijn idee echt belachelijk duur.

Wat ik mij verder afvraag. Ik las in het PS4 topic dat nu ook digitale cdkeys gekocht kunnen worden via online shops, en deze invoeren op je console (Het steam principe zeg maar). Voor de prijzen zou dit denk ik gunstiger moeten zijn. Is hier al iets bekend over bij de Xbox?
Kinguin.net biedt deze al wel aan (360 games), maar dit zijn volgens mij games die in een pakket zitten en daardoor los verkocht worden. Ik zou ook graag zien dat ze ALLE games via digitale kanalen verkopen met 3rd parties. Zou een positieve prijsontwikkeling zijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Juist! That's what I mean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 23:40

Ik zie op de website dat de levertijd inderdaad ook is aangepast naar "lieferbar bis Weihnachten". In mijn optiek staat hier leverbaar tot kerstmis, maar waarschijnlijk bedoelen ze hiermee leverbaar voor Kerstmis o.i.d. Ik heb overigens 512,49 moeten afrekenen voor de console+Forza5+ twee controllers. Best een goede prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Volgens mij heeft Martinspire het druk :P ik zie hem zo weinig hier in het topic voorbij komen de laatste tijd. Jammer hij weet toch altijd wel de nieuwtjes naar buiten te brengen. Veel verder dan IGN en de bekende sites kom ik vaak niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

Blij dat ik gewoon mijn order bij Amazon heb aangehouden :)
Blijft wel een mooie bundel, dus het wachten word zeker beloond :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
ruudonline schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:39:
Ik zie op de website dat de levertijd inderdaad ook is aangepast naar "lieferbar bis Weihnachten". In mijn optiek staat hier leverbaar tot kerstmis, maar waarschijnlijk bedoelen ze hiermee leverbaar voor Kerstmis o.i.d. Ik heb overigens 512,49 moeten afrekenen voor de console+Forza5+ twee controllers. Best een goede prijs!
Die paar weken extra maakt de prijs dan weer goed, die combo los zit je tegen de 600 :)

Amazon kan ik nu ook niet betalen, hij springt steeds terug naar co.uk (waar ik wel een account heb).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
SinergyX schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:33:
[...]

Die paar weken extra maakt de prijs dan weer goed, die combo los zit je tegen de 600 :)

Amazon kan ik nu ook niet betalen, hij springt steeds terug naar co.uk (waar ik wel een account heb).
Duits account is hetzelfde. Kwam ik achter toen ik bij 1 van de 2 het wachtwoord wilde wijzigen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is gelukt, foutmelding zat in m'n creditcard (met oude vervaldatum) :P

http://www.amazon.de/gp/product/B00FJVO1QY
Deze icm met een controller, heb ik meteen 2 accu's en oplader :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Knip

[ Voor 98% gewijzigd door justifire op 13-11-2013 12:59 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24
Wanneer verloopt het embargo van de reviews voor de X1 games? Voor de PS4 is dat sinds een half uurtje... Als ik dat doortrek moeten we nog een weekje wachten?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens IGN komt morgen de review van Killzone op de PS4 uit. Dus de reviews voor de Xbox One games moeten ook snel komen denk ik :). Hoop vooral dat Ryze en Forza 5 goed scoren, want dat zijn de twee launchgames waar ik op het moment het meeste naar uitkijk op de Xbox One :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ah dit is het X1 topic... :P Excuus.

De review van IGN van Killzone is al uit :)

http://uk.ign.com/article...llzone-shadow-fall-review

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:41:
Ah dit is het X1 topic... :P Excuus.

De review van IGN van Killzone is al uit :)

http://uk.ign.com/article...llzone-shadow-fall-review
Oeps my bad :) Dit is idd het Xbox One topic. Sorry O-)

Op reddit had ik twee dagen geleden een post gezien dat gister het embargo eraf moest zijn. Maarja blijkbaar niet dus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Tweaky73 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:49:
[...]

Oeps my bad :) Dit is idd het Xbox One topic. Sorry O-)

Op reddit had ik twee dagen geleden een post gezien dat gister het embargo eraf moest zijn. Maarja blijkbaar niet dus haha
Dat was enkel het embargo op CoD dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1384347293.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dat zal wat onhandig gamen :P Nieuw Zeeland toch he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:47:
Dat zal wat onhandig gamen :P Nieuw Zeeland toch he?
Ja, de eerste console die verkocht zal worden (althans dat zeggen ze O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik zou hem niet willen hebben :D Of waterschade moet worden gedekt :P

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57

amazon.fr had volgens mij nog dag 1 leveringen. Wel de normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat gaat maar 2 kanten op, overheated of zeiknat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Is het een ideetje om een topic te openen met daarin een lijst met namen van de tweakers die de 22e all out gaan met de X1 en de games die ze spelen? Zie dat onze PS4 vrienden dat nu ook doen. In dit topic hebben we al zoiets geprobeerd, maar is uiteindelijk weggemod omdat het niet echt bij droeg aan de discussie over de X1 zelf.

Als opzet kunnen we het volgende gebruiken? We hebben tenslotte 1000 slots voor vrienden :P

-Gamertag:
-Waar ga je de X1 kopen:
-Welke games ga je spelen:
-Ga je over op digitale games:
-Hoe ga je de HDMI In gebruiken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Misschien ook de regio erbij vermelden? Weet niet of dat nog problemen gaat geven met evt matches of dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hoe bedoel je regio? Of je in NL woont, of waar je hem vandaan gaat halen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Regio waar je hem op in gaat stellen om gebruik te maken van store etc. Ierland of Duitsland zal wel de keuze worden, maar ben nog wat terughoudend over Duitsland ivm censuur op games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ah zo. :) Snap hem. Eens even kijken hoe ik handig een topic kan openen met een goed overzicht van in ieder geval de users en de games. First time in 5 years or so :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:31:
Is het een ideetje om een topic te openen met daarin een lijst met namen van de tweakers die de 22e all out gaan met de X1 en de games die ze spelen? Zie dat onze PS4 vrienden dat nu ook doen. In dit topic hebben we al zoiets geprobeerd, maar is uiteindelijk weggemod omdat het niet echt bij droeg aan de discussie over de X1 zelf.

Als opzet kunnen we het volgende gebruiken? We hebben tenslotte 1000 slots voor vrienden :P

-Gamertag:
-Waar ga je de X1 kopen:
-Welke games ga je spelen:
-Ga je over op digitale games:
-Hoe ga je de HDMI In gebruiken:
[NextGen] Xbox one Day One spelers en games

Als iemand een mooie tabel erin kan maken voor namen etc graag?

/edit
Zelf tabel erin geplempt, basic knowledge HTML komt toch nog eens van pas :)
/edit

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
SinergyX schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:32:
Misschien ook de regio erbij vermelden? Weet niet of dat nog problemen gaat geven met evt matches of dergelijke?
Dat is nu waarschijnlijk het mooie dat het niet meer uit maakt welke regio je zit omdat we enkel dedicated servers hebben en dus net zo makkelijk tegen iemand uit Amerika zouden moeten kunnen gamen als met de buurman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Kluutmaran schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:25:
[...]

Dat is nu waarschijnlijk het mooie dat het niet meer uit maakt welke regio je zit omdat we enkel dedicated servers hebben en dus net zo makkelijk tegen iemand uit Amerika zouden moeten kunnen gamen als met de buurman :)
Gaat dan ook meer om het tijdelijk instellen van een regio voor de Marketplace omdat deze in Nederland (waarschijnlijk) nog niet ondersteund word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Zit er bij de Day One editie trouwens een Xbox Live trial?

[ Voor 25% gewijzigd door RDMA op 13-11-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:01
Ben vandaag gebeld door de microsoftstore.de. Ze belden om te vertellen dat ik niet op de duitse launchdatum geleverd kon worden, ze wouden de bestelling gezien mijn nederlandse leveradres pas op de nederlandse launchdatum leveren (maart). Wel een grote tegenvaller vanuit microsoft om hier 1 week voor de launch mee te komen. Voor mij is het nu duidelijk hier komt geen xbox one meer binnen maar wordt het een playstation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Daanvan schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:30:
Ben vandaag gebeld door de microsoftstore.de. Ze belden om te vertellen dat ik niet op de duitse launchdatum geleverd kon worden, ze wouden de bestelling gezien mijn nederlandse leveradres pas op de nederlandse launchdatum leveren (maart). Wel een grote tegenvaller vanuit microsoft om hier 1 week voor de launch mee te komen. Voor mij is het nu duidelijk hier komt geen xbox one meer binnen maar wordt het een playstation 4.
Mij hebben ze niet gebeld? Andere denk ik ook nog niet, anders hadden we dat wel gehoord. Wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Daanvan schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:30:
Hmm ik heb vooralsnog niks gehoord van Microsoft. Wanneer heb jij je bestelling geplaatst?

Gezien de PS4 reviews zijn mijn zorgen wat betreft de software van Sony alleen maar groter geworden dus overstappen ga ik niet doen maar het zou toch een grote tegenvaller zijn als ze nu niet zouden leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wel zuur, maar ik zou er toch even achteraan gaan (mocht je nog willen), want het lijkt me vrij stug. Volgens mij is dat in het verleden, met bijvoorbeeld de surface, etc, ook nooit een probleem geweest.

Daarnaast is er regelmatig (mail) communicatie geweest volgens mij tussen een aantal tweakers en MS.de over o.a. betalingen etc?

Nou, dan weten we in ieder geval de launchmaand van de X1 in NL? :P

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvan
Had hem op 13 augustus besteld. Ze belde vandaag eerst om te zeggen dat mijn creditcard verlopen was en de gegevens opnieuw ingevoerd moesten worden. In dit gesprek gaf ze aan dat ik nog wel bij de duitse launch levering zou zitten. Ze belde 3 kwartier alleen nogmaals om te zeggen dat de vorige info niet klopte en ik nu terug gezet was naar de nederlandse launch…

Ja launch maand lijkt me dan wel duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Hmmmm dit is wat ik kreeg vande week van Microsoft.de

Die Bearbeitung der Bestellungen beginnt am 15. November. Bitte nehmen Sie daher eventuelle Aktualisierungen bis zu diesem Datum vor, um die Auslieferung Ihrer Bestellung sicherzustellen.

Danke für Ihre Unterstützung dabei, Ihre Xbox One zum 22. November auszuliefern, und danke für Ihren Einkauf im Microsoft Online Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Is dat een maand die door MS.de is doorgegeven of is dat zelf ingevuld? ;)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvan
Toen ik trouwens aangaf dat ze in het verleden aan hebben gegeven dat het mogelijk was om aan Nederland te leveren vertelde ze dat het voor hun ook nieuw binnen gekomen info was.

Hoop voor iedereen dat als de creditcard niet vervallen is (probleem was bij mij dat tussen besteldatum en vandaag mijn creditcard verlopen is) jullie wel gewoon geleverd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 05:33
Op Xboxworld.nl zijn er ook twee mensen gebeld (zeggen ze). Maar ik weet niet of Daanvan ook één van die gebruikers is op Xboxworld, maar dan onder een andere naam. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvan
Nee ik zit niet op xboxworld, ben dus helaas niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik heb wel een email gehad van hun waarin ze hun verontschuldigingen aanbieden over die email met kredietkaart fout, en of mijn shipping adres wel juist is. Indien dit juist is moet ik niets doen, anders terug contact opnemen met hun.

Misschien dat ze toch nog mensen daarom gaan bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb ook een bestelling staan op Microsoft.de, niet voor mezelf maar voor iemand anders.. en heb ook alleen maar een mail ontvangen afgelopen week dat het een fout was als sommige mensen de mail kregen over de foutieve Creditcard (die mail had ik dan weer niet gekregen).. Ben verder ook niet gebeld.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
CP vanaf XBOXworld forum. Er is schijnbaar wel wat onduidelijkheid hierover...

Oke, ik werd vanavond ook gebeld rond uur of half 7. Kreeg ik te horen, dat mijn bestelling niet door gaat, omdat de betaling wordt geweigerd en weer een nieuwe bestelling moet maken.

Nu komt leukste stuk; Zij gaan samen met mij een nieuwe bestelling maken (18 Augustus) blijft de pre-order datum en ontvang 'm gewoon op 22, NOV 2013. Vind het best netjes, dat ik gebeld word over wat ervoor problemen er zijn opgetreden.
Het is dus wel even afwachten, of ik 'm echt wel 22 NOV krijg. Iedereen bij MS Store zegt weer wat anders.. Word er imo niet goed van..

--------

Hopen dat ze bij de Mediamarkt mijn paspoort niet vragen :P

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvan
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:53:
CP vanaf XBOXworld forum:

Oke, ik werd vanavond ook gebeld rond uur of half 7. Kreeg ik te horen, dat mijn bestelling niet door gaat, omdat de betaling wordt geweigerd en weer een nieuwe bestelling moet maken.

Nu komt leukste stuk; Zij gaan samen met mij een nieuwe bestelling maken (18 Augustus) blijft de pre-order datum en ontvang 'm gewoon op 22, NOV 2013. Vind het best netjes, dat ik gebeld word over wat ervoor problemen er zijn opgetreden.
Het is dus wel even afwachten, of ik 'm echt wel 22 NOV krijg. Iedereen bij MS Store zegt weer wat anders.. Word er imo niet goed van..
Zo ging het bij mij dus ook, in 1e gesprek werd met verteld dat ik nog bij de launch van 22 november zat en ik er ook nog steeds Fifa 2014 bij zou krijgen. Kreeg ook per mail een bevestiging van een bestelling van een Xbox One Replacement Order.

Helaas daarna het belletje dat het hele feest niet doorging en direct erna nog een mailtje met nu weer een annulering van de Xbox One replacement order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Hmmm ik heb een order bij zowel amazon als Microsoft, maar misschien toch die van amazon houden. Heb geen zin in een annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:09
Daanvan schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:57:
[...]

Zo ging het bij mij dus ook, in 1e gesprek werd met verteld dat ik nog bij de launch van 22 november zat en ik er ook nog steeds Fifa 2014 bij zou krijgen. Kreeg ook per mail een bevestiging van een bestelling van een Xbox One Replacement Order.

Helaas daarna het belletje dat het hele feest niet doorging en direct erna nog een mailtje met nu weer een annulering van de Xbox One replacement order...
Net hetzelfde meegemaakt. Pre-order maar laten cancelen en via amazon.fr een normale versie gekocht. Geen Day One-versie dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Day one is toch ook niets meer dan een simpel naampje op de controller en een 0gs achievement? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Ik ben gelukkig nog niet gebeld door Microsoft, maar heb ook een email gehad om eventueel mijn bestelling en gegevens na te kijken of het nog steeds klopt. Dit moet volgens mij nog steeds kloppen en loopt via PayPal waarbij het nog steeds als actief staat. Wel vreemd en spijtig dat er nu GOT leden gebeld worden dat de levering niet meer door gaat. Ik heb een bestel datum van 16 Augustus, dus 3 dagen later dan Daanvan. Dus ik zou dan ook buiten de levering moeten vallen. Ik ga nu met gekruiste vingers zitten met de hoop dat ik wel de Xbox op tijd geleverd krijgt.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
danplo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:10:
Ik ben gelukkig nog niet gebeld door Microsoft, maar heb ook een email gehad om eventueel mijn bestelling en gegevens na te kijken of het nog steeds klopt. Dit moet volgens mij nog steeds kloppen en loopt via PayPal waarbij het nog steeds als actief staat. Wel vreemd en spijtig dat er nu GOT leden gebeld worden dat de levering niet meer door gaat. Ik heb een bestel datum van 16 Augustus, dus 3 dagen later dan Daanvan. Dus ik zou dan ook buiten de levering moeten vallen. Ik ga nu met gekruiste vingers zitten met de hoop dat ik wel de Xbox op tijd geleverd krijgt.
Bij mij was zelfs september... :D Shit dat zou kut zijn om daar nu melding van te krijgen, dan ga ik dus nooit op tijd zijn om er nog eentje te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gewoon bij launch even over de Duitse grens naar een Mediamarkt of een andere electronica zaak rijden. Ik verwacht wel dat er gewoon nog een aantal exemplaren in de winkel ligt?

Of je kunt natuurlijk even wat fillialen bellen (of je er nog kunt reserveren).

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:15:
Gewoon bij launch even over de Duitse grens naar een Mediamarkt of een andere electronica zaak rijden. Ik verwacht wel dat er gewoon nog een aantal exemplaren gewoon in de winkel liggen?
Ja? Ik dacht dat je die moet pre-orderen bij MediaMarkt, en dus ze allemaal weg zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik heb hem wel gepreorderd, om er zeker van te zijn. Maar wie niet waagt wie niet wint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik denk niet dat je er zomaar vanuit moet gaan dat je er sowieso één hebt als je even naar Duitsland rijdt. Misschien wel, maar kans is groot dat het niet zo is.

Gelukkig heb ik die van mij netjes gereserveerd en € 30 aanbetaald bij Mediamarkt Aachen. Sta op de 5de plaats op de reserveringslijst. Begin augustus.. lijkt alweer zólang geleden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Denk ook dat het nog wel moet lukken in de losse verkoop. Zou een wat gamestop, mediamarkt en saturn filialen bellen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

X-Fighter schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:13:
[...]

Bij mij was zelfs september... :D Shit dat zou kut zijn om daar nu melding van te krijgen, dan ga ik dus nooit op tijd zijn om er nog eentje te vinden...
Ja dat worden voor jou ook gekruiste vingers deze dagen :P
Ik heb al reeds eerder via Microsoft Duitsland 2 Surface tablets gekocht en hopelijk dat dit een beetje helpt als vaste klant :*) hahaha We zullen het wel zien.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb op 16 augustus de bestelling geplaatst op Microsoft.de en tot op heden nog niets negatiefs gehoord van Microsoft.

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 13-11-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
danplo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:19:
[...]

Ja dat worden voor jou ook gekruiste vingers deze dagen :P
Ik heb al reeds eerder via Microsoft Duitsland 2 Surface tablets gekocht en hopelijk dat dit een beetje helpt als vaste klant :*) hahaha We zullen het wel zien.
Ik zet mijn gsm gewoon af tot 22ste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Om de next-gen topics meer 'uniforme titels' te geven, is de titel van dit topic veranderd.

Van: "[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic - Deel 2"
Naar: "[NextGen] Xbox One"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik ging mijn Amazon.de order cancellen maar toch maar even afwachten dan. Eergister zeiden ze nog dat alles klopt bij MS Store. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Spannende tijden....
Bestel al 15 jaar bij amazon en vandaar ook deze keer daar besteld.
Weet zeker dat hun geen rate fratsen uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
Ik heb alleen mail gehad van microsoft,de dat de mail alleen bedoelt was om mijn gegevens te controleren op de website. Verder staat erin dat ik hem nog steeds de 22e krijg dus daar ga ik ook vanuit. Sowieso heb ik ook nog bij amazon.de een xbox one day one in pre-order staan.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook alleen een mail ter controle gehad. Microsoft NL ook ff aan de telefoon gehad. Niks aan de hand. Het zal heel vreemd zijn als ze een week van te voren aangeven dat mijn order geannuleerd wordt omdat ik in Nederland woon. Ik ben morgen benieuwd of ik een notificatie krijg. Vreemde zaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Had Microsoft vandaag ook opgebeld. Mijn bestelling van de surface pron2 was geannuleerd omdat de cc gegevens niet klopten. Op zich raar, toetsenbord in diezelfde bestelling is namelijk wel met die gegevens betaald. Surface konden ze niets meer aan doen (iets met creditcard reservering die door MasterCard ongedaan gemaakt is), maar mijn xbox lijkt er gewoon goed in te staan en ze verwachten dan ook geen problemen met leveren.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Ik denk dat MS een opschoon actie is gestart en zij persoonlijk er voor zorgen dat producten die niet in een uitgebracht land zijn besteld.. Te annuleren.

Lijkt me ook wel logisch gezien MS zelf heeft gezegd dat de X1 voor NL nog niet gereed was en daarom is uitgesteld. Dat dit nu zuur is kan ik begrijpen. Maar eigenlijk had je het ook met 2 vingers in je neus wel stiekem kunnen verwachten :+

Ik heb 3 bestelling uitstaan 2 bij bol.com en 1 bij MS Store NL hoef gelukkig niet bang te zijn dat ik mijn DayOne inc Fifa en extra game mis loop :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• danplo

danplo

To_Tall schreef op donderdag 14 november 2013 @ 00:16:
Ik denk dat MS een opschoon actie is gestart en zij persoonlijk er voor zorgen dat producten die niet in een uitgebracht land zijn besteld.. Te annuleren.

Lijkt me ook wel logisch gezien MS zelf heeft gezegd dat de X1 voor NL nog niet gereed was en daarom is uitgesteld. Dat dit nu zuur is kan ik begrijpen. Maar eigenlijk had je het ook met 2 vingers in je neus wel stiekem kunnen verwachten :+
Onzin in mijn ogen. Over mijn 2 Surface tablets hebben ze ook nooit moeilijk gedaan en gewoon beide naar mijn adres in Nederland opgestuurd. Als ze echt niet buiten Duitsland zouden willen verzenden dan hadden ze dit al lang tijdens het bestellen vermeld en je ook niet de optie toe gegeven. Ik denk dat het gewoon pure pech is voor sommige onder ons.

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
To_Tall schreef op donderdag 14 november 2013 @ 00:16:

Ik heb 3 bestelling uitstaan 2 bij bol.com en 1 bij MS Store NL hoef gelukkig niet bang te zijn dat ik mijn DayOne inc Fifa en extra game mis loop :)
Lijkt mij ook onzin. Er is zelfs nog een heel verhaal geweest van Major Nelson dat iemand in Zwitserland best een Duitse Xbox One kon kopen en dan zonder problemen online zou kunnen (met juiste instelling van console regio).

Xbox Live: Chevalric

• Chrosser

Chrosser

Ik heb gisteren een livestream van Gamespot gevolgd over de PS4 en eigenlijk viel me dat echt tegen. Nu ik er meer over te weten kom vind ik het ook echt steeds meer een PS3 on steroids. Het menu is erg simplistisch en ziet wat leeg uit. Weinig vernieuwde functies. Nu hebben ze daar wel ook vooral games laten zien, maar tussendoor heb ik toch genoeg van het menu gezien.

Ik hoop in ieder geval dat Microsoft meer in zijn mars heeft wat dat betreft. En dan bedoel ik nog niet zozeer het tv kijk gedeelte. Zoals ook al vermeld werken de voicecommands op zijn zachts gezegd, erg matig. Het apparaat luistert meer niet dan wel. Dan kun je wel zeggen dat je dat van zijn leven niet gebruikt, maar op deze manier zul je het ook echt nooit gebruiken want het wekt alleen maar irritaties.

Ook ben ik niet teleurgesteld dat Microsoft niet alles op indies heeft gegooid. Er zitten een paar leuke spelletjes bij (Trine 2, super Motherload) die ik gezien heb. De rest was echt middelmaat of (voor mij) zelfs absolute bagger (Contrast).

Ondanks dat we voice en kinect etc nog zelf moeten uitproberen denk ik wel dat ik voor mij zelf nu zeker weet dat ik de goede keuze heb gemaakt om voor de Xbox te gaan.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
De bij microsoft.de bestelde xboxen worden gewoon uitgeleverd. Dat is mij verteld toen ik deze week contact met ze had.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Chrosser schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:00:
Ook ben ik niet teleurgesteld dat Microsoft niet alles op indies heeft gegooid. Er zitten een paar leuke spelletjes bij (Trine 2, super Motherload) die ik gezien heb. De rest was echt middelmaat of (voor mij) zelfs absolute bagger (Contrast).
Ik begrijp eerlijk gezegd niet echt wat de hype over die indies is... Natuurlijk zitten er goede, innovatieve games tussen, maar om de keuze van een console daarop te basseren. Microsoft heeft de indies een goede handrijking gedaan en een mooi programma opgezet, maar hadden ze het niet gedaan was het voor mij hetzelfde geweest.

Over de wel of niet levering door MS.de: Ik zou me wel kunnen voorstellen dat duitse kopers voorrang zouden hebben op ons nederlanders. Als het andersom was geweest (NL eerst, dan DE) en de duitsers kapen hier de Ones weg voor de nederlanders zouden wij ook niet leuk vinden. Het feit blijft gewoon dat de One hier nog niet gelanceerd is :)

The ramblings of an idiot

• justifire
Chevalric schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:40:
[...]

Lijkt mij ook onzin. Er is zelfs nog een heel verhaal geweest van Major Nelson dat iemand in Zwitserland best een Duitse Xbox One kon kopen en dan zonder problemen online zou kunnen (met juiste instelling van console regio).
Dit
Er is zelfs een medewerker van MS geweest die een hele q&a heeft geschreven hoe het importeren werkt en wat de mogenlijkheden zijn.
MS juicht dit alleen maar toe, ze zijn niet verplicht ondersteuning te bieden maar ze verkopen wel alvast flink wat consoles.

[YouTube: http://youtu.be/WEBS9Tt_xtk]

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 14-11-2013 09:22 ]

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
justifire schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:21:
[...]

Dit
Er is zelfs een medewerker van MS geweest die een hele q&a heeft geschreven hoe het importeren werkt en wat de mogenlijkheden zijn.
MS juicht dit alleen maar toe, ze zijn niet verplicht ondersteuning te bieden maar ze verkopen wel alvast flink wat consoles.
waar heb je dat dan gezien? =)

• joffrey19
Chrosser schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:00:
Ik heb gisteren een livestream van Gamespot gevolgd over de PS4 en eigenlijk viel me dat echt tegen. Nu ik er meer over te weten kom vind ik het ook echt steeds meer een PS3 on steroids. Het menu is erg simplistisch en ziet wat leeg uit. Weinig vernieuwde functies. Nu hebben ze daar wel ook vooral games laten zien, maar tussendoor heb ik toch genoeg van het menu gezien.

Ik hoop in ieder geval dat Microsoft meer in zijn mars heeft wat dat betreft. En dan bedoel ik nog niet zozeer het tv kijk gedeelte. Zoals ook al vermeld werken de voicecommands op zijn zachts gezegd, erg matig. Het apparaat luistert meer niet dan wel. Dan kun je wel zeggen dat je dat van zijn leven niet gebruikt, maar op deze manier zul je het ook echt nooit gebruiken want het wekt alleen maar irritaties.

Ondanks dat we voice en kinect etc nog zelf moeten uitproberen denk ik wel dat ik voor mij zelf nu zeker weet dat ik de goede keuze heb gemaakt om voor de Xbox te gaan.
Ik heb het zelfde gevoel als jouw. Zoals in sommige conclusies wordt aangegeven is de ps4 een sterk apparaat, maar staat het echt nog in de kinderschoenen. Er moet nog een hoop gebeuren om alles volledig te benutten en de exclusives vallen gewoon tegen, op wat indies na.

Zoals ik de filmpjes kan beoordelen heeft microsoft software technisch de zaken beter voor elkaar. Ik ga denk dan ook gokken op de xbox voorlopig vanwege meer games en een beter functionerend apparaat. De 720p neem ik dan maar even voor lief, gokkende dat dit medio 2014 door drivers e.d. opgelost is.

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:06
joffrey19 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:07:
[...]

Ik heb het zelfde gevoel als jouw. Zoals in sommige conclusies wordt aangegeven is de ps4 een sterk apparaat, maar staat het echt nog in de kinderschoenen. Er moet nog een hoop gebeuren om alles volledig te benutten en de exclusives vallen gewoon tegen, op wat indies na.

Zoals ik de filmpjes kan beoordelen heeft microsoft software technisch de zaken beter voor elkaar. Ik ga denk dan ook gokken op de xbox voorlopig vanwege meer games en een beter functionerend apparaat. De 720p neem ik dan maar even voor lief, gokkende dat dit medio 2014 door drivers e.d. opgelost is.
Ik neig ook steeds meer naar de xbox, ook al heb ik de playstation al voorbesteld. Microsoft lijkt de software een stuk beter voor elkaar te hebben, al is dat ook nog even afwachten. Maar die multimedia zaken van de xbox trekken me eigenlijk steeds meer. Playstation ben ik tot nu toe nu nog zo van onder de indruk op software vlak. Wat ik ook hoop en eigenlijk een beetje verwacht is dat het apparaat extreem stil is, door het ontwerp. Enige wat even afwachten is wat nu precies het verschil gaat zijn op grafisch gebied tussen de xbox en playstation.
Is het apparaat eigenlijk overal al uitverkocht op de websites in duitsland bijvoorbeeld?

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 13:52
Na gisteren de live stream gezien te hebben , per direct mijn ps4 gecancled en xbox one day one besteld:p
Vond de interface op zen zachtst gezegd matig en dan zal ik maar niet over voice hebben

[ Voor 30% gewijzigd door Xenophoben op 14-11-2013 10:24 ]

• joffrey19
Xenophoben schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:24:
Na gisteren de live stream gezien te hebben , per direct mijn ps4 gecancled en xbox one day one besteld :p
Die pre-orders ps4 haal ik nog wel. Verwacht die nog wel via MP voor een leuk prijsje weg te doen.

• joffrey19
Even over de games. Als ik importeer via UK dan zitten daar nog wat kosten aan vast. Als ik wil aanschaffen in de xbox marketplace krijg ik regio problemen, doordat mijn creditcard NL is.

Maar je kan toch ook gewoon een pre-paid card bestellen op Amazon en die dan gebruiken in Marketplace Ireland of UK?

• X-Fighter
joffrey19 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:02:
Even over de games. Als ik importeer via UK dan zitten daar nog wat kosten aan vast. Als ik wil aanschaffen in de xbox marketplace krijg ik regio problemen, doordat mijn creditcard NL is.

Maar je kan toch ook gewoon een pre-paid card bestellen op Amazon en die dan gebruiken in Marketplace Ireland of UK?
Dacht ik normaal gezien van wel, dat is alvast mijn bedoeling...

• justifire
joffrey19 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:02:

1. Xbox One region instellen op Ireland
2. MS-points kopen bij webshop/ebay
3. MS-points verzilveren op je acount
4. MS-points uitgeven aan whatever op Marketplace

• joffrey19
X-Fighter schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:04:
[...]

Dacht ik normaal gezien van wel, dat is alvast mijn bedoeling...
Ik denk dat dat de beste optie is. Ben alleen benieuwd wat de spellen dan gaan kosten digitaal. Voor de xbox is het niet bekend of hiervan ook een digitale optie komt in Amazon. Dat zou helemaal super zijn.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 13:52
Weet iemand de talen van fifa 14 in de day one launch in frankrijk ? Ik kan dit nergens vinden

[ Voor 16% gewijzigd door Xenophoben op 14-11-2013 11:08 ]

• Phusebox
joffrey19 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:06:
[...]

Ik denk dat dat de beste optie is. Ben alleen benieuwd wat de spellen dan gaan kosten digitaal. Voor de xbox is het niet bekend of hiervan ook een digitale optie komt in Amazon. Dat zou helemaal super zijn.
Denk dat je op € 69,99 moet rekenen aangezien ze dat ook als adviesprijs krijgen.

• justifire
Haha geweldige trailer :P

• justifire
Phusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:09:
[...]

Denk dat je op € 69,99 moet rekenen aangezien ze dat ook als adviesprijs krijgen.
Als je met ms-points aanschaft kom je dan op zo'n 50-55 euro uit d:)b
4200ms points word omgezet naar € 50,40

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 14-11-2013 11:21 ]

• Phusebox
justifire schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:20:
[...]

Ja zo ongeveer. Ik betaal nu voor 3 games vanuit de UK met one day shipping 60 euro per stuk. Dus voor 5 euro meer per game heb ik een disc en kan ik het nog verkopen als het niks is, daar betaal ik wel voor.

Zodra digitale games 45 kosten ben ik over de streep, maar eerder niet.

• justifire
Phusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:25:
[...]

Ja zo ongeveer. Ik betaal nu voor 3 games vanuit de UK met one day shipping 60 euro per stuk. Dus voor 5 euro meer per game heb ik een disc en kan ik het nog verkopen als het niks is, daar betaal ik wel voor.

Zodra digitale games 45 kosten ben ik over de streep, maar eerder niet.
Voor 5 euro minder blijf ik lekker onderuit op de bank hangen, swipend door mijn library ;)
Heb hier al een hele stapel met game-discs staan die niks meer waard zijn, ben niet zo van het verkopen.

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 14:51
justifire schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:20:
[...]

Dus een digital game kost gemiddeld 50-55 euro?
Dus 4200-4500 MS Points?
Want dat zou wel mooi zijn 4200 kun je nu krijgen voor ongeveer 45 euro.

• justifire
Xepos schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:30:
[...]

Dus een digital game kost gemiddeld 50-55 euro?
Dus 4200-4500 MS Points?
Want dat zou wel mooi zijn 4200 kun je nu krijgen voor ongeveer 45 euro.
Ga er vanuit dat 4200 ms points 36-40 euro kosten, dus zeg 20-30% korting op de adviesprijs van € 69,99

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 14-11-2013 11:39 ]

• Phusebox
justifire schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:27:
[...]

Voor 5 euro minder blijf ik lekker onderuit op de bank hangen, swipend door mijn library ;)
Heb hier al een hele stapel met game-discs staan die niks meer waard zijn, ben niet zo van het verkopen.
Nee maar over een jaartje even een "oude" game spelen betekent wel eerst een uur of meer downloaden. Dan haal ik die disc-swap tijd wel weer in :+

Overigens gaan die punten binnenkort verdwijnen en dan is je korting ook weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 14-11-2013 11:38 ]

• justifire
Phusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:37:
[...]

Nee maar over een jaartje even een "oude" game spelen betekent wel eerst een uur of meer downloaden. Dan haal ik die disc-swap tijd wel weer in :+
Neuh die externe 2 TB disk staat niet zomaar vol hoor ;)

• Phusebox
Waar halen jullie overigens de points? Mijn vorige adres is al flink in prijs omhoog gegaan.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:37:
[...]

Je gaat dan alleen wel voorbij aan het feit dat die disc games ook gewoon geinstalleerd moeten worden :+ Duurt ook een minuut of 15 geloof ik :p
Phusebox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:41:
Waar halen jullie overigens de points? Mijn vorige adres is al flink in prijs omhoog gegaan.
Vorige week bij livecodes.nl nog 8400 punten gekocht. Was 85 euro ofzo meen ik.

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 14-11-2013 11:45 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
En hoeveel is 8400 punten dan in de store vertaald naar geld?

• Phusebox
SeamusXanthus schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:55:
En hoeveel is 8400 punten dan in de store vertaald naar geld?
http://www.tmeyer.de/mspointsconverter.html

In dit geval 100 euro en centen.
BM schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:45:
[...]

Je gaat dan alleen wel voorbij aan het feit dat die disc games ook gewoon geinstalleerd moeten worden :+ Duurt ook een minuut of 15 geloof ik :p

[...]

Vorige week bij livecodes.nl nog 8400 punten gekocht. Was 85 euro ofzo meen ik.
Ssst. Ik wil het ook wel gaan proberen, heb sowieso nog meer dan 70 euro tegoed staan. Voor de twijfelgevallen is het wel handig, dan kun je eerst de reviews afwachten. (Ja, ik kijk naar jullie Dead Rising 3 en Ryse!)

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 14-11-2013 11:56 ]

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 14:51
Maar hoe weet je nu al dat de digitale games zoveel kosten?
Zouden ze niet gewoon evenveel als adviesprijs in de winkel zijn?

Is nu toch ook ongeveer dan?

• Phusebox
Xepos schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:56:
Maar hoe weet je nu al dat de digitale games zoveel kosten?
Zouden ze niet gewoon evenveel als adviesprijs in de winkel zijn?

Is nu toch ook ongeveer dan?
Adviesprijs in de winkels is ook € 69,99. Kijk maar op mediamarkt.de of de microsoft store.

Pagina: 1 ... 8 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.