Als je hem zowel niet wilt doorlussen en ook niet in standby laat staan is er wel veel van de next-gen glans af naar mijn mening. Is een beetje hetzelfde als in een 360 kopen en er niet mee online gaan. Het kan wel maar je mist wel wat...Phusebox schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:05:
Ik weet niet meer wat de One standby verbruikt maar het zal voor mij geen common practice worden om dat ding maar steeds standby te laten.
Dat gaat voor mij ook de reden zijn om mijn settop box niet via de One door te lussen want dan heb je 95% van de tijd één apparaat te veel aanstaan.
Net geprobeerd te bellen maar kreeg een nl computer stem met "Alle lijnen zijn in gesprek probeerd het later nogmaals" ik zal eerst even trainen daarna weer eens proberen.
Ik krijg niet gebeldBlackwaterEl1te schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:26:
[...]
Net geprobeerd te bellen maar kreeg een nl computer stem met "Alle lijnen zijn in gesprek probeerd het later nogmaals" ik zal eerst even trainen daarna weer eens proberen.
Ik belde dit:
0049 800 8 088 014
Maar lijkt niet te lukken, gewoon de bezet toon... Ook live chat niemand, doen die mss ook dag vrijaf op 11 november zoals hier in België?
[ Voor 9% gewijzigd door X-Fighter op 11-11-2013 10:36 ]
Ik heb net gebeld, en het is een check dat je creditcard gegevens goed moeten zijn aangezien ze deze week de betaling gaan verwerken. Het was een foutje in het systeem. Ze hebbem mijne nog maar even gechecked, en niets staat de levering in de weg.
Ik zie de meerwaarde vooralsnog niet om mijn settop box via de One te laten gaan. Een guide? Ja die heb ik toch al, en zal voorlopig er toch niet zijn voor de Nederlandse markt.SeamusXanthus schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:04:
[...]
Als je hem zowel niet wilt doorlussen en ook niet in standby laat staan is er wel veel van de next-gen glans af naar mijn mening. Is een beetje hetzelfde als in een 360 kopen en er niet mee online gaan. Het kan wel maar je mist wel wat...
Verder ken ik niemand die skype gebruikt, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen om bereikbaar te zijn tijdens het tv kijken

Zou graag weten wat jij/jullie voor meerwaarde zien dan in het doorlussen?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Is er nog een buitenlandse winkel waar je de xbox one day one kan bestellen?
Mijn geval 1 simpele, gebrek aan HDMI poortenPhusebox schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:40:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmm ik heb niks gekregen, maar goed heb alleen een controller in bestelling staan. Alhoewel ik die nu ook wel gewoon in de winkel kan kopen, nu de prijzen weer normaal zijn overal. Eerst stond er 89-99 euro op de meeste sites.mobygo76 schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:38:
Ik heb net gebeld, en het is een check dat je creditcard gegevens goed moeten zijn aangezien ze deze week de betaling gaan verwerken. Het was een foutje in het systeem. Ze hebbem mijne nog maar even gechecked, en niets staat de levering in de weg.
Ik zat me af te vragen hoe het eigenlijk moet werken als je gewoon een built-in DVB-C tuner in je TV hebt zitten - er valt dan weinig door te lussen. Tenzij er op een of andere manier ook een HDMI-out op je TV zit die gewoon werkt terwijl je op je TV naar een andere input zit te kijkenSeamusXanthus schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:04:
[...]
Als je hem zowel niet wilt doorlussen en ook niet in standby laat staan is er wel veel van de next-gen glans af naar mijn mening.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe het dan werkt? Niet, lijkt me..oisyn schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:54:
[...]
Ik zat me af te vragen hoe het eigenlijk moet werken als je gewoon een built-in DVB-C tuner in je TV hebt zitten - er valt dan weinig door te lussen. Tenzij er op een of andere manier ook een HDMI-out op je TV zit die gewoon werkt terwijl je op je TV naar een andere input zit te kijken
Moet het trouwens een HD tuner zijn om door te lussen naar de Xbox One om HD uitzendingen te kunnen kijken ?
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Als je HD uitzendingen wil kijken wel ja. Als je SD wil doorlussen moet de decoder wel over een HDMI uitgang beschikken.danplo schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:15:
Moet het trouwens een HD tuner zijn om door te lussen naar de Xbox One om HD uitzendingen te kunnen kijken ?
Dan wacht ik nog even, want ik heb op dit moment mijn coax kabel direct in mijn 65' plasma tv zitten met bijhorende HD doorvoer en zie dan voor nu geen meerwaarde denk ik.Phusebox schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:16:
[...]
Als je HD uitzendingen wil kijken wel ja. Als je SD wil doorlussen moet de decoder wel over een HDMI uitgang beschikken.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Deze week de betaling verwerken. Dus ik moet snel een knoop doorhakken dan. Zit nog in twijfel fase namelijk.mobygo76 schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:38:
[ Voor 3% gewijzigd door joffrey19 op 11-11-2013 11:24 ]
Kunnen ze je in het engels te woord staan? Mijn duits is niet meer wat het geweest is (en het was al niet veelmobygo76 schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:38:
Ik heb via Paypal betaald en heb eenzelfde mail gekregen. Via Paypal hebben ze wel de machtiging om het af te schrijven maar de betaling zelf is verlopen dus wil ze sowieso bellen om er zeker van te zijn dat mijn betaling juist gebeurd.
Dat vind ik het enige jammere aan de One. Van mij hadden ze er een tuner en een CI+ slot in mogen doen. Nu ben je 'verplicht' om er een externe digitale ontvanger bij te zetten. Was ik blij bij de aanschaf van een nieuwe TV dat dat kastje ook de kast uit kon heb je dit weerdanplo schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:19:
[...]
Dan wacht ik nog even, want ik heb op dit moment mijn coax kabel direct in mijn 65' plasma tv zitten met bijhorende HD doorvoer en zie dan voor nu geen meerwaarde denk ik.
The ramblings of an idiot
Snappen TV bijvoorbeeld. Even een kleine game spelen terwijl ik wacht tot de reclame afgelopen is en champions league begint bijvoorbeeld. Ik kan instant resumen waar ik was gebleven en zie ik dus op tijd wanneer ik terug moet naar TV vanwege de Snap. Ook hoef ik niet op zoek naar een savepunt, dat doe ik later dan wel.Phusebox schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:40:
[...]
Ik zie de meerwaarde vooralsnog niet om mijn settop box via de One te laten gaan. Een guide? Ja die heb ik toch al, en zal voorlopig er toch niet zijn voor de Nederlandse markt.
Verder ken ik niemand die skype gebruikt, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen om bereikbaar te zijn tijdens het tv kijken![]()
Ik jouw geval moet je stoppen met TV kijken, wachten tot de console is opgestart, wachten tot de game is opgestart, vanuit je laatste savepunt verder gaan, en voordat je weer terug gaat naar champions league eerst een savepunt moet zoeken voor je de Xbox uit zet. Zo moet ik het nu op de 360 ook doen en in de praktijk zet ik de 360 dus niet aan voor 5 minuten. Straks zie ik me dat wel doen.
Dit is een leuke uitgebreide video over de visie wat betreft TV in het algemeen:
http://www.theverge.com/2...80492/xbox-one-war-for-tv
[ Voor 5% gewijzigd door SeamusXanthus op 11-11-2013 12:04 ]
Ik hoor graag wat je bevindingen hierover zijn!Kluutmaran schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:42:
[...]
Kunnen ze je in het engels te woord staan? Mijn duits is niet meer wat het geweest is (en het was al niet veel).
Ik heb via Paypal betaald en heb eenzelfde mail gekregen. Via Paypal hebben ze wel de machtiging om het af te schrijven maar de betaling zelf is verlopen dus wil ze sowieso bellen om er zeker van te zijn dat mijn betaling juist gebeurd.
Verwijderd
Het is mogelijk de PayPal betaling weer actief te maken, maar ik wil ook wel even laten controleren of het goed is. Helaas ook hier geen duits
Je kunt gewoon de Nederlandse MS store bellen waarbij je in het Nederlands wordt geholpen. Zij hebben namelijk ook gewoon inzicht in bestellingen die je via MS.de hebt geplaatst.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:59:
Het is mogelijk de PayPal betaling weer actief te maken, maar ik wil ook wel even laten controleren of het goed is. Helaas ook hier geen duits
Net gedaan blijkbaar was er een fout in hun systeem.RDMA schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:07:
[...]
Je kunt gewoon de Nederlandse MS store bellen waarbij je in het Nederlands wordt geholpen. Zij hebben namelijk ook gewoon inzicht in bestellingen die je via MS.de hebt geplaatst.
Ik was zaterdag nog bij MM Alphen, die hadden vooralsnog geen plannen XBO games te gaan verkopen vanaf 22 november, zijn er al andere NL shops die dit wel gaan doen? UK is mij te duur, duitse sites kom ik absoluut niet uit (de Ierse versie van gamestop verzend enkel UK/GB).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ze spreken een beetje Engels. Genoeg om je te helpen in elk geval
.
WOWHD.NL heeft 20% korting nu maarja hoe lang duurt het voordat je de game geleverd krijgt.SinergyX schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:26:
Ik was zaterdag nog bij MM Alphen, die hadden vooralsnog geen plannen XBO games te gaan verkopen vanaf 22 november, zijn er al andere NL shops die dit wel gaan doen? UK is mij te duur, duitse sites kom ik absoluut niet uit (de Ierse versie van gamestop verzend enkel UK/GB).
En van waar versturen ze de game (ivm invoerkosten).
Verwijderd
Bedankt. Zojuist contact opgenomen en alles klopt.RDMA schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:07:
[...]
Je kunt gewoon de Nederlandse MS store bellen waarbij je in het Nederlands wordt geholpen. Zij hebben namelijk ook gewoon inzicht in bestellingen die je via MS.de hebt geplaatst.
Hier een preview van de Xbox one fitness. Persoonlijk wel heel vet dat je dit zo thuis kan doen.
http://www.ign.com/videos...ty-using-xbox-ones-kinect
Volgens mij komt dit wel naar Europa, toch? Een jaar lang gratis?joffrey19 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:19:
Hier een preview van de Xbox one fitness. Persoonlijk wel heel vet dat je dit zo thuis kan doen.
Ik kreeg het ook met een vaste credit card die nog niet verlopen is. Bellen is dus niet nodig?mobygo76 schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:38:
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Nee, is alleen nodig wanneer je creditcard gegevens zijn verlopen.MrBlueEyes schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:03:
[...]
Ik kreeg het ook met een vaste credit card die nog niet verlopen is. Bellen is dus niet nodig?
Wehkamp.nlSinergyX schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:26:
Vragen wel de hoofdprijs maar verzenden uit UK is ook niet goedkoop.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Is dat ik mijn Day One edition al 4 maanden in pre-order heb bij Amzon.de en nu niet meer wil gaan lopen kloten met annuleren en ophalen in Duitsland anders zou ik het wel wetenHellStorm666 schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:18:
[...]
Jaja.
En registreer je via deze link: http://www.gutscheino.com...e89e823508966d89beee51836
en je krijg 5% korting op 1e bestelling.
En code: 80482 81211 geeft je €15,95 korting.
Vervolgens gratis afhalen bij kalia achtig punt in Elten
Totaal wordt dan €506,54 ^_^
Korte how-to voor de mensen die geïnteresseerd zijn:
Bij Otto.de hebben ze een aantal leuke bundels:
Xbox-one = 499,-
Xbox-one + forza 5 = 529,99
Xbox-one + forza 5 + 2 controlers totaal = 549,99
Xbox-one + CoD Ghoste = 529,99
Xbox-one + Fifa 14 = 529,99
Vooral de forza + 2 controllers is dus leuk.
Maar nu komt het:
- Ga naar Mailboxde.com en maak GRATIS een Duits postadres aan.
- Registreer een Otto.de account via deze link en krijg 5% korting.
- Gebruik bij betaling 81211 als code en krijg nog eens 15,95 korting.
- kies als afleveradres PaketShop (in Elten net over de grens)
- Betaling vooraf.
Binnenkort kan je dan net over de grens m ophalen.
Totale kosten: 506,54 voor xbox 2 controllers en forza.
Woon je niet dicht bij de grens.
Laten verzenden naar dat mailboxde.com en voor 3,90 + verzendekosten Otto + Verzendkosten naar NL hem in huis hebben.
Ter info, betalingen vanuit het buitenland kan gewoon bij Otto.
[...]
Mocht je Forza willen ruilen voor FIFA 14 dan hoor ik dat graag van je
al heb ik zo'n vermoeden dat je daar niet op zit te wachten, but who knows ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Weet iemand of dat als je je settopbox via de XO laat lopen, de XO aan moet staan om het signaal door te sturen naar de tv ?Phusebox schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:40:
[...]
Ik zie de meerwaarde vooralsnog niet om mijn settop box via de One te laten gaan. Een guide? Ja die heb ik toch al, en zal voorlopig er toch niet zijn voor de Nederlandse markt.
Verder ken ik niemand die skype gebruikt, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen om bereikbaar te zijn tijdens het tv kijken![]()
Lijkt mij wel.justifire schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:33:
[...]
Weet iemand of dat als je je settopbox via de XO laat lopen, de XO aan moet staan om het signaal door te sturen naar de tv ?
Zit er voor te zoeken, maar gaat beetje 2 kanten op, vrij vaag.
XBO zou aan moeten staan om HDCP te gebruiken (PS4 er bv op aansluiten), maar normale passthrough zou ook moeten werken in standby mode. Logisch zou je zeggen dat in standby het werkt als normale passthrough, als XBO aan staan, je er ook mee kan snappen etc.
XBO zou aan moeten staan om HDCP te gebruiken (PS4 er bv op aansluiten), maar normale passthrough zou ook moeten werken in standby mode. Logisch zou je zeggen dat in standby het werkt als normale passthrough, als XBO aan staan, je er ook mee kan snappen etc.
Als dat zou kloppen wil ik mijn settopbox wel aansluiten, maar ik heb er een hard hoofd in dat het enkel doorlust wanneer de XBO uit staat.SinergyX schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:44:
Zit er voor te zoeken, maar gaat beetje 2 kanten op, vrij vaag.
Als het gaat om antenne-throughput van STB's en VCR's dan maakt het meestal ook niet uit of het apparaat zelf aan of uit staat, het signaal wordt gewoon doorgegeven.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Topics zijn er ook niet duidelijk over, maar verwacht minimaal standby.
Ben trouwens benieuwd naar de reviews van Ghosts op de Xbox One die morgen moeten komen. Ik heb hem in ieder geval al gecanceld uit mijn pre-orders nadat ik een review heb gedaan van de Xbox 360 versie.
Fifa heb ik nooit wat aangevonden.justifire schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:30:
[...]
Is dat ik mijn Day One edition al 4 maanden in pre-order heb bij Amzon.de en nu niet meer wil gaan lopen kloten met annuleren en ophalen in Duitsland anders zou ik het wel weten
Mocht je Forza willen ruilen voor FIFA 14 dan hoor ik dat graag van je![]()
al heb ik zo'n vermoeden dat je daar niet op zit te wachten, but who knows ?
En Forza is, samen met Titanfall, de enige rede dat ik de xb1 neem ipv de ps4
Over het setupbox op xb1.
Dat wordt voor mij een vaag geheel.
Heb TV via Vodafone Glas. Dat kastje gaat via de Onkyo op passtrough naar de tv.
Met XB1 er bij, wordt dat Vodafone kastje, XB1, Onkyo, tv.
Hopen dat dat geen problemen gaat geven
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Even gebeld met Nederland. Kreeg meteen te horen die email heeft iedereen gehad dus geen probleem met credit card. Ik aangegeven dat ik met Paypal betaald heb en de transactie op failed stond maar er wel een machtiging liep waarna ze mijn order gecontroleerd heeft en gezegd heeft dat alles in orde is.Stefmeister schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:58:
[...]
Ik hoor graag wat je bevindingen hierover zijn!
Volgens mij loopt alles dus prima en kan ik de 22ste FIFA gaan spelen op mijn Xbox One
Ik heb ook maar gepreorderd, ik kon die aanbieding van otto.de niet laten liggen (forza + extra controller). Gelijk ook 1 voor mijn maat besteld en hopelijk de 22ste naar Duitsland met de vriendin (voorwaarde was: ik console, zij in Duitsland shoppen
)
Gamertag for Xbox: R0SSI
Zojuist nog een day one gepreordered bij amazon.fr
Nu issie uitverkocht haha
Nu issie uitverkocht haha
Zouden er nog Day-one edities in de winkel liggen in Duitsland, als ik 'm de 22e ga ophalen, vroeg in de ochtend?
Denk als je als een van de eerst naar binnen kan dat dat nog wel moet lukken.Thijmen schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:46:
Zouden er nog Day-one edities in de winkel liggen in Duitsland, als ik 'm de 22e ga ophalen, vroeg in de ochtend?
Scientia Potentia Est
Zit er serieus over na te denken om écht vroeg weg te rijden. Uur voor openingstijd aanwezig, zou dat te vroeg of te laat zijn?HellStorm666 schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:56:
[...]
Denk als je als een van de eerst naar binnen kan dat dat nog wel moet lukken.
Misschien eens naar meerdere opties kijken. Er zijn Gamestop winkels die om 9 uur open gaan, en de Mediamarkt in de regel om 10 uur.Thijmen schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:58:
[...]
Zit er serieus over na te denken om écht vroeg weg te rijden. Uur voor openingstijd aanwezig, zou dat te vroeg of te laat zijn?
't kan misschien een domme vraag zijn, of een slechte opmerking, maar;Thijmen schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:58:
[...]
Zit er serieus over na te denken om écht vroeg weg te rijden. Uur voor openingstijd aanwezig, zou dat te vroeg of te laat zijn?
Waarom wil je een day-one editie?
De normale versies (oa welke ik net bestelt heb) zijn makkelijker te krijgen, hebben interessantere bundels en je hoeft er niet moeilijk voor te doen.
Die tekst en chrome d-pad op de controller is niet echt waarde toevoegend in mijn idee. Vooral niet omdat een 2e controller dit niet zal hebben en er uiteindelijk vast wel behuizingen zijn met die tekst (al dan niet van chinese makelij)
En zo'n achievment.... tja, leuk hebbe iets, maarja, echt nuttig,.. nee.
Scientia Potentia Est
Gratis Fifa 14?Waarom wil je een day-one editie?
Haal dan gewoon een Forza bundel en ruil die Forza code in voor mijn Fifa14 code
Dat wil iedereen al bijnajustifire schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:32:
[...]
Haal dan gewoon een Forza bundel en ruil die Forza code in voor mijn Fifa14 code
http://m.oxm.co.uk/65941/...d-file-sizes-in-one-place
De download groottes. Dat verschil tussen NBA2k en NBA live 14
Verder is Kinect fitness erg klein. Zal wel gestreamd worden.
De download groottes. Dat verschil tussen NBA2k en NBA live 14
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik ga me bijna zorgen maken dat ik dat mailtje over de verlopen cc niet gehad heb van Microsoft.de.
En kan bij de Rabo telebankieren ook de status niet zien, geeft error op creditcard statussen
En kan bij de Rabo telebankieren ook de status niet zien, geeft error op creditcard statussen
NBA 2k14 is het enige spel wat ik ga digitaal ga kopen voorlopig. Goed uitgekozen haha.
Wat heb je ingevuld bij factuuradres en welke betaalmethode heb je gekozen als ik vragen mag?R0SSI schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:33:
Ik heb ook maar gepreorderd, ik kon die aanbieding van otto.de niet laten liggen (forza + extra controller). Gelijk ook 1 voor mijn maat besteld en hopelijk de 22ste naar Duitsland met de vriendin (voorwaarde was: ik console, zij in Duitsland shoppen)
Iemand hier die voor Crimson Dragon gaat ?
Enerzijds vind ik de nostalgie van Panzer Dragoon echt geweldig en voor 20 dollar is het ook best aantrekkelijk.
Anderzijds vind ik de graphics zwaar onder de maat.
Enerzijds vind ik de nostalgie van Panzer Dragoon echt geweldig en voor 20 dollar is het ook best aantrekkelijk.
Anderzijds vind ik de graphics zwaar onder de maat.
Ik denk het niet. Is niet echt mijn spel. Waar ik wel goede verhalen over hoor en wellicht wel een leuke laid back game is, is Powerstar Golf. Maar als ik al kijk naar wat ik al ga kopen.. Vind het wel opvallend dat ik maar 1 multiplatform game koop en de rest toch eigenlijk echt exclusives zijn (DR3, KI, Forza, Ryse). BF4 is de enige multiplatform die ik koop. FIFA krijg ik er gratis bij, dus dat is erg mooi meegenomen. Zelf had ik die niet zo snel gekocht, terwijl ik daar altijd wel mee kan vermaken samen met een vriend van me.
Precies, ik wil gewoon weggeblazen worden door een nieuwe generatie.BM schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:02:
[...]
En dit is imho een perfect voorbeeld waarom mensen (op dit moment) teleurgesteld zijn/overkomen over de komende generatie. Mensen willen én hogere resolutie, én meer fps, én meer effecten, én meer AI, én intelligentere AI, én, én, én....
De nieuwe consoles zijn wel sneller, maar ergens hebben die ook hun limieten liggenOntwikkelaars moeten hun afwegingen maken, en in het geval van DR3 betekend dat vooralsnog wél (heel) veel zombies, maar word er vervolgens wat 'gekort' op de graphics (al zien die er nog prima uit imho).
Net zoals de Snes naar de Psx. Of PS2 naar Ps3. Ook aan het begin van de nieuwe generatie was het verschil toen gewoon veel verbluffender.
Het voelt nu meer als "iets" mooier en "iets" meer.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die grote sprongen van hardware zijn gewoon niet meer te maken op dit moment. De combinatie van betaalbare hardware voor een console en betaalbare ontwikkelingskosten voor AAA-games beperken deze stap in mijn optiek. Dit is ook de enige generatie volgens mij waarop zoveel multigeneratie games zijn verschenen.
In mijn ogen zijn echter de stappen die nu worden gezet met bijv BF4 (60fps en 64players) voor mij toch echt wel meer dan iets mooier en iets meer. Hetzelfde geldt voor Dead Rising 3, zoveel zombies, geen laadtijden, etc. Dat heeft echt wel invloed op hoe een game speelt. Voor Forza 5 ben ik ook erg benieuwd naar Drivatar en of dat ook echt invloed heeft zodat we eindelijk van de gebruikelijk optochtjes af zijn die al afstammen van de 1e Gran Turismo. Uiteindelijk zie ik daar de toegevoegde waarde van de nieuwe consoles. En in het andere topic is dit blijkbaar een dooddoener, maar mooiere graphics is in mijn beleving één van de aspecten van next gen en niet hét aspect.
Waarom werd je bijvoorbeeld weggeblazen van de Snes > PSX? Was dat puur door de graphics, of was dat door de implementatie van 3d games waardoor er een totale nieuwe gameplay ervaring mogelijk werd?
In mijn ogen zijn echter de stappen die nu worden gezet met bijv BF4 (60fps en 64players) voor mij toch echt wel meer dan iets mooier en iets meer. Hetzelfde geldt voor Dead Rising 3, zoveel zombies, geen laadtijden, etc. Dat heeft echt wel invloed op hoe een game speelt. Voor Forza 5 ben ik ook erg benieuwd naar Drivatar en of dat ook echt invloed heeft zodat we eindelijk van de gebruikelijk optochtjes af zijn die al afstammen van de 1e Gran Turismo. Uiteindelijk zie ik daar de toegevoegde waarde van de nieuwe consoles. En in het andere topic is dit blijkbaar een dooddoener, maar mooiere graphics is in mijn beleving één van de aspecten van next gen en niet hét aspect.
Waarom werd je bijvoorbeeld weggeblazen van de Snes > PSX? Was dat puur door de graphics, of was dat door de implementatie van 3d games waardoor er een totale nieuwe gameplay ervaring mogelijk werd?
Voor mij ook BF 4 als enige multi voorlopig.uchiha tijntje schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:15:
Ik denk het niet. Is niet echt mijn spel. Waar ik wel goede verhalen over hoor en wellicht wel een leuke laid back game is, is Powerstar Golf. Maar als ik al kijk naar wat ik al ga kopen.. Vind het wel opvallend dat ik maar 1 multiplatform game koop en de rest toch eigenlijk echt exclusives zijn (DR3, KI, Forza, Ryse). BF4 is de enige multiplatform die ik koop. FIFA krijg ik er gratis bij, dus dat is erg mooi meegenomen. Zelf had ik die niet zo snel gekocht, terwijl ik daar altijd wel mee kan vermaken samen met een vriend van me.
Zal gevolgd worden door The Division en The Witcher 3.
Verder komen er niet zo veel interressante multis uit, misschien Dying Light of Evil Within maar dat zal het voor mij wel zon beetje zijn.
Dan heb ik ongeveer dezelfde smaak als jou
.
Ik had zelf een half jaartje geleden wel verwacht dat ik voor AC4 of Watch_Dogs zou gaan, maar hoe meer beelden ik daar van zie, hoe minder boeiend ik het vond.
Waar ik eigenlijk, als achievement verzamelaar, op zit te wachten zijn de achievements van de diverse games. 1.5 week voor release en ze zijn nog steeds niet bekend.
Ik had zelf een half jaartje geleden wel verwacht dat ik voor AC4 of Watch_Dogs zou gaan, maar hoe meer beelden ik daar van zie, hoe minder boeiend ik het vond.
Waar ik eigenlijk, als achievement verzamelaar, op zit te wachten zijn de achievements van de diverse games. 1.5 week voor release en ze zijn nog steeds niet bekend.
[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2013 21:42 ]
Maar het verschil met PC gaming hardware uit 2006 en betaalbare pc gaming hardware uit 2013 is wel aanzienlijk, dat had ik toch wat meer verwacht.uchiha tijntje schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:33:
Die grote sprongen van hardware zijn gewoon niet meer te maken op dit moment. De combinatie van betaalbare hardware voor een console en betaalbare ontwikkelingskosten voor AAA-games beperken deze stap in mijn optiek. Dit is ook de enige generatie volgens mij waarop zoveel multigeneratie games zijn verschenen.
Veel zombies is idd gaaf maar streaming laden is niet echt wat nieuws. Gta5 heeft ook geen laad tijden en die wereld is nog wel een slagje groter.
Snes naar Psx was idd door de 3D ervaring echt vernieuwend, het is nu te veel evolutie en te weinig revolutie naar mijn smaak.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Meer mensen die bij de MediaMarkt een Xbox besteld hebben?
De Duitse neem ik aan?Mischa_vw schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:01:
Meer mensen die bij de MediaMarkt een Xbox besteld hebben?
Ooh ja, zeker! Had ik er ff bij moeten zetten ..

Heb je 'm telefonisch besteld? Ken iemand die ook een XB1 heeft besteld en die heeft er 'n heel pretpakket bij gekregen.Mischa_vw schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:13:
[...]
Ooh ja, zeker! Had ik er ff bij moeten zetten ..
Nahh, mijn zus woont in Oberhausen.. Dus die is ff langs geweest..Thijmen schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:15:
[...]
Heb je 'm telefonisch besteld? Ken iemand die ook een XB1 heeft besteld en die heeft er 'n heel pretpakket bij gekregen.
Maar wat hebben die gekregen dan?
Ik heb 'm afgelopen vrijdag pas gepreorderd daar( had 'm eerst ergens anders staan maar daar ging het niet door) . Ben ik zeker van een exemplaar? Er staat dat hij gewoon leverbaar is vanaf 22-11. Heb ook netjes een 'bonnetje' waarop staat dat ik 30€ heb aanbetaald.
[ Voor 28% gewijzigd door Mischa_vw op 12-11-2013 02:39 ]
Bij mijn pre-order kreeg ik er een pasje bij voor het pretpakket op 22 november. Enkele dagen later daar voor 3 vrienden gepre-ordered en toen hadden ze de pretpakketten wel op voorraad. Kreeg een Blu-ray (laatste Bourne film) en een T-shirt.Mischa_vw schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:16:
[...]
Nahh, mijn zus woont in Oberhausen.. Dus die is ff langs geweest..
Maar wat hebben die gekregen dan?
Ik heb 'm afgelopen vrijdag pas gepreorderd daar( had 'm eerst ergens anders staan maar daar ging het niet door) . Ben ik zeker van een exemplaar? Er staat dat hij gewoon leverbaar is vanaf 22-11. Heb ook netjes een 'bonnetje' waarop staat dat ik 30€ heb aanbetaald.
Nog een vraag welke ik nog niet tegen ben gekomen.
Ik heb GTA5 op de Xbox360. Hier ben ik een redelijk eind in.
Als ik nu GTA5 voor de Xbox-One haal. Kan ik dan de savegame overzetten?
En kan dit ook off-line (iets met ban
)
Zelfde voor Forza. Weet dat je bij Forza 4 bonus kreeg als je Forza 3 had en ook 2.
Nu heb ik ze allemaal. is dat ook off-line te fixen?
En kan dit ook off-line (iets met ban
Zelfde voor Forza. Weet dat je bij Forza 4 bonus kreeg als je Forza 3 had en ook 2.
Scientia Potentia Est
GTA 5 voor de Xbox One? Die is (nog) niet eens aangekondigd, en de vraag is of dat er überhaupt komt.HellStorm666 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:55:
Nog een vraag welke ik nog niet tegen ben gekomen.
En kan dit ook off-line (iets met ban)
Voor Forza wordt waarschijnlijk gekeken naar je achievements, maar als jouw achievements dus niet up-to-date zijn omdat je gebanned bent, zullen die ook niet meewegen voor extra auto's. Savegames overzetten lijkt mij niet van toepassing.
Zojuist een mail ontvangen van microsoft.de
Betellingen worden de 15e verwerkt, dus moet zorgen dat alles goed staat zodat die de 22ste ontvangen kan worden.
Betellingen worden de 15e verwerkt, dus moet zorgen dat alles goed staat zodat die de 22ste ontvangen kan worden.
Ik heb een normale editie gepreorderd bij de mediamarkt in Herzogenrath (day one was uitverkocht) Heb er volgens mijn weten geen pretpakket bij gekregen (in ieder geval niks over gezien en is me niet verteld) Ik zag wel naderhand dat bij de saturn in Aachen dat er ook een actie was. Maar daar kreeg je een of andere boutfilm bij. Dat was me de moeite nog nieteens om m om te zetten.
Je kreeg dat pakket ook alleen maar bij de day-one edition.Chrosser schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:11:
Ik heb een normale editie gepreorderd bij de mediamarkt in Herzogenrath (day one was uitverkocht) Heb er volgens mijn weten geen pretpakket bij gekregen (in ieder geval niks over gezien en is me niet verteld) Ik zag wel naderhand dat bij de saturn in Aachen dat er ook een actie was. Maar daar kreeg je een of andere boutfilm bij. Dat was me de moeite nog nieteens om m om te zetten.
Ook hier zojuist de Forza 5 bundel met extra controller voor €507 besteld bij Otto.de. In de bevestigingsmail staat levering binnen twee weken, dus dat zit wel goed lijkt me.
[ Voor 3% gewijzigd door RDMA op 12-11-2013 09:43 ]
Ook via die duitse site?RDMA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:43:
Ook hier zojuist de Forza 5 bundel met extra controller voor €507 besteld bij Otto.de. In de bevestigingsmail staat levering binnen twee weken, dus dat zit wel goed lijkt me.
Ja. Wordt afgeleverd bij een pakketkantoor vlak over de grens (woon toch 5min. rijden van de Duitse grens dus dat komt goed uit).
[ Voor 3% gewijzigd door RDMA op 12-11-2013 09:46 ]
Ik zit er ook over te twijfelen. Maar ben bang dat ie niet op tijd komt.RDMA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:43:
Vreemd, bij mijn bevestigingsmail staat:RDMA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:43:
En op de site bij mijn bestelling staat: lieferbar in 3 WochenNormalservice
lieferbar Ende November
[ Voor 7% gewijzigd door HellStorm666 op 12-11-2013 09:49 ]
Scientia Potentia Est
NormalserviceHellStorm666 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:48:
[...]
Vreemd, bij mijn bevestigingsmail staat:
[...]
lieferbar in zwei Wochen
Neem aan dat jij hem op dezelfde dag kunt verwachten, zeker aangezien jij eerder hebt besteld.
Maar de betaling is volgens hun nog niet gedaan.RDMA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:49:
[...]
Normalservice
lieferbar in zwei Wochen
Neem aan dat jij hem op dezelfde dag kunt verwachten, zeker aangezien jij eerder hebt besteld.
Kon alleen vooraf overmaken met bank.
Dit direct gedaan via ABM-Amro.
Maar nu staat er nog steeds dat ik het bedrag nog moet voldoen, aka, ze hebben de betaling nog niet verwerkt.
Ook staat er op de site bij mijn bestelling.
Sorry, bestelling heeft vertraging en is later beschikbaar.
[ Voor 10% gewijzigd door HellStorm666 op 12-11-2013 09:52 ]
Scientia Potentia Est
Waarom hebben jullie er niet meteen twee batterypacks bij gedaan dan? Korting geldt daar ook op.
Ik heb gekozen voor betaling via overschrijving achteraf, heb het adres van een vriend ingegeven die vlak over de grens woont. Hopelijk gaan ze daar niet moeilijk over doen.HellStorm666 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:51:
[...]
Maar de betaling is volgens hun nog niet gedaan.
Kon alleen vooraf overmaken met bank.
Dit direct gedaan via ABM-Amro.
Maar nu staat er nog steeds dat ik het bedrag nog moet voldoen, aka, ze hebben de betaling nog niet verwerkt.
Ook staat er op de site bij mijn bestelling.
Sorry, bestelling heeft vertraging en is later beschikbaar.
Kreeg jij die mogelijkheid dan, dat lukt mij namelijk niet.RDMA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:55:
[...]
Ik heb gekozen voor betaling via overschrijving achteraf, heb het adres van een vriend ingegeven die vlak over de grens woont. Hopelijk gaan ze daar niet moeilijk over doen.
Ja ik kon kiezen tussen 'Auf Rechnung, Ratenzahlung en Vorkasse'.joffrey19 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:56:
[...]
Kreeg jij die mogelijkheid dan, dat lukt mij namelijk niet.
Ja ik ook, maar na volgende was het van, alleen vorkasse is mogelijk.RDMA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:58:
[...]
Ja ik kon kiezen tussen 'Auf Rechnung, Ratenzahlung en Vorkasse'.
Verwijderd
Ik twijfel nog steeds aan NBA 2K14. Wel een goede review: http://www.ign.com/articl...-2k14-ps4-xbox-one-review
De graphics zijn stunning. Ook op de Xbox One 1080P native.
De graphics zijn stunning. Ook op de Xbox One 1080P native.
Is er behoefte aan een levertijden en prijzen topic voor de Xbox-One??
Gandalf had er zo te zien een gestart, maar is al 2 weken niet meer online.
Ik kan of een andere maken, of we kunnen in zijn topic verder over levertijden, locaties en prijzen.
Vervuilt dit topic niet zo
Gandalf had er zo te zien een gestart, maar is al 2 weken niet meer online.
Ik kan of een andere maken, of we kunnen in zijn topic verder over levertijden, locaties en prijzen.
Vervuilt dit topic niet zo
Scientia Potentia Est
Dit topic loopt toch niet zo hard, had er al een opmerking in SM gedaan, zie persoonlijk het nut niet zo.
Die paar die hem op de dag bij een winkel proberen te halen, die paar die moeten wachten op levering, gaat al snel over naar de ervaringen.
Die paar die hem op de dag bij een winkel proberen te halen, die paar die moeten wachten op levering, gaat al snel over naar de ervaringen.
Ik wil ook graag via Otto.de bestellen en gebruik maken van maiboxde.com, alleen bij Otto.de wordt wel gevraagd om een telefoonnummer in te voeren. Helaas wordt mijn NL nummer geaccepteerd. Hoe hebben anderen dat hier opgelost?
Ik heb het telefoonnummer van een tankstation in de buurt ingevuld.ruudonline schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:39:
Ik wil ook graag via Otto.de bestellen en gebruik maken van maiboxde.com, alleen bij Otto.de wordt wel gevraagd om een telefoonnummer in te voeren. Helaas wordt mijn NL nummer geaccepteerd. Hoe hebben anderen dat hier opgelost?
Nadat je account live is, kan je het telefoonnummer weggooien.
[ Voor 7% gewijzigd door HellStorm666 op 12-11-2013 12:22 ]
Scientia Potentia Est
HellStorm666 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:15:
[...]
Ik heb het telefoonnummer van een tankstation in de buurt ingevuld.

Verwijderd
Ik heb een day one besteld bij de Duitse Media Markt (Nordhorn). Hun eigen adres ingevuld bij het aanmaken van een account en aangegeven dat ik hem op kom halen bij het bestellen. Alles al betaald (moest wel volgens mij).
Op de desktop site staat alleen: in Bearbeitung
Op de mobiele site staat: Lieferung November 2013
Al 3x gemaild, nog geen reactie. Zal er graag 22 november zien staan, zodat ik niet voor niets vrij heb gevraagd die vrijdag
Op de desktop site staat alleen: in Bearbeitung
Op de mobiele site staat: Lieferung November 2013
Al 3x gemaild, nog geen reactie. Zal er graag 22 november zien staan, zodat ik niet voor niets vrij heb gevraagd die vrijdag
Get hype !! 
Ipv dat ze ook even zeggen hoeveelste ze zijn geëindigd, en hoe ze die eerste plaats hebben afgegeven
Forza 5 zal 200 auto’s bevatten in de retail versie.
Maar er komen er daarna nog veel meer als DLC.
Ontwikkelaar Turn10 : “So we’re not holding anything back, we were crunching to make sure we had this level of quality on all 200 cars. Every one had to be Forza level of quality. This was as many as we could build – straight up. We’ve built this whole process.
Ontwikkelaar Turn10 : “So we’re not holding anything back, we were crunching to make sure we had this level of quality on all 200 cars. Every one had to be Forza level of quality. This was as many as we could build – straight up. We’ve built this whole process.
[ Voor 198% gewijzigd door justifire op 13-11-2013 00:14 ]
Leuk dat veel mensen via DE gaan kopen..
Ben veel benieuwder over de levertijd voor de Nederlandse consoles..
Is daar al meer bekend over dan alleen First Quater 2014
Ben veel benieuwder over de levertijd voor de Nederlandse consoles..
Is daar al meer bekend over dan alleen First Quater 2014
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik hoop dat de DLC's van Forza 5 niet al te duur worden (of misch gratis bij een xbox live gold?)
Over Xbox Live Gold.
Deze is nodig om de Xbox-One normaal te kunnen gebruiken toch? (Dus leuke nieuwtjes gebruiken)
Of is dat alleen nodig voor online gamen?
En is €39,- voor 13mnd het goedkoopste, of kan het nog goedkoper ergens?
Over Xbox Live Gold.
Deze is nodig om de Xbox-One normaal te kunnen gebruiken toch? (Dus leuke nieuwtjes gebruiken)
Of is dat alleen nodig voor online gamen?
Scientia Potentia Est
Dus aanzienlijk minder auto's en minder tracks dan normaal maar wel full price vragen. Typical Turn 10, elk spel heeft minder content dan de vorige.justifire schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:45:
Forza 5 zal 200 auto’s bevatten in de retail versie.
Gamertag: YazNL
Gratis DLC bij een Gold abonnement zou ik niet van uitgaan.HellStorm666 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:59:
Ik hoop dat de DLC's van Forza 5 niet al te duur worden (of misch gratis bij een xbox live gold?)
Iets wat je makkelijk kan googlen toch? Kijk eens op Ebay. Scheelt vaak nog een paar euroHellStorm666 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:59:
Mejor así
Bij Forza kun je een season pass aanschaffen. Hierbij krijg je dus alle auto´s die later worden toegevoegd. Ik geloof ook zelfs nog een aantal tracks, maar dat weet ik even niet meer zeker. Jammer is alleen dat ze 49 euro vragen voor die season pass. Naar mijn idee echt belachelijk duur.
Wat ik mij verder afvraag. Ik las in het PS4 topic dat nu ook digitale cdkeys gekocht kunnen worden via online shops, en deze invoeren op je console (Het steam principe zeg maar). Voor de prijzen zou dit denk ik gunstiger moeten zijn. Is hier al iets bekend over bij de Xbox?
Wat ik mij verder afvraag. Ik las in het PS4 topic dat nu ook digitale cdkeys gekocht kunnen worden via online shops, en deze invoeren op je console (Het steam principe zeg maar). Voor de prijzen zou dit denk ik gunstiger moeten zijn. Is hier al iets bekend over bij de Xbox?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)