Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Accept new terms of agrement ? -> Yes -> You are going to change locale, are you sure ? -> Yes -> Daaaaag tegoed !!uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:09:
Dat worden dan as vrijdag een aantal spannende minuten
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
The ramblings of an idiot
• GamesRadar: 3.5/5
• PlayStationLifeStyle: 8.5/10
• Gamespot: 8/10 [PS4]
• US Gamer: 5/5 [PS4]
• ShackNews: 9/10
• EGM: 7/10
• Eurogamer: 9/10
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb vast nog wel ergens een live kaart liggen en er zal er vast wel eentje bij de console zitten.
Ik maak een nieuw account aan: taijyn de 2e met NL account. Ik zet er een paar euro op. Daar ga ik mijn console mee starten en kijken of ik als ik gereed ben met de installatie en de regio's heb gekozen alsnog beschikking heb over die paar euro's
Edit:
De scores voor NFS verbazen me een beetje
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-11-2013 09:22 ]
My thoughts ecactly. Het zou sowieso raar zijn maar goed je weet maar nooit. Anders koop ik wel voor mijn 70 euro tegoed ghosts op de 360 krijg ik meteen de upgrade voor de one erbij als het goed is?uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:16:
Vind mijn idee om met een dummie account te beginnen niet zo verkeerd om als test te gebruiken.
Ik heb vast nog wel ergens een live kaart liggen en er zal er vast wel eentje bij de console zitten.
Ik maak een nieuw account aan: taijyn de 2e met NL account. Ik zet er een paar euro op. Daar ga ik mijn console mee starten en kijken of ik als ik gereed ben met de installatie en de regio's heb gekozen alsnog beschikking heb over die paar euro's
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Great minds think alikePhusebox schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:21:
[...]
My thoughts ecactly. Het zou sowieso raar zijn maar goed je weet maar nooit. Anders koop ik wel voor mijn 70 euro tegoed ghosts op de 360 krijg ik meteen de upgrade voor de one erbij als het goed is?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Al maanden lopen ze te teasen met de KI fightstick en nu hebben ze maar een handjevol van die sticks beschikbaar at launch.
Zelfs mensen met pre-orders moeten wachten tot eind december of langer

Nou ja, dan maar vermaken met Batllefield voorlopig.
Ryse à Deutsch
Forza 5 à Deutsch
Battlefield 4 à Deutsch
Assassins Creed Black Flag à Deutsch
Fighter Within à Deutsch
Lego Marvel à Deutsch
Kinect Rivals à Deutsch
Just Dance 2014 à Deutsch
Madden NFL à Englisch
Fifa 14 à Deutsch/Englisch
Call of Duty Ghost à Deusch/Englisch
Need for Speed Rivals à Deutsch/Englisch
Dat is niet veel. Zelfs assasins creed niet?yordy1985 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:10:
Hierbij een bevestiging van Mediamarkt Duitsland over welke talen de games bevatten:
Ryse à Deutsch
Forza 5 à Deutsch
Battlefield 4 à Deutsch
Assassins Creed Black Flag à Deutsch
Fighter Within à Deutsch
Lego Marvel à Deutsch
Kinect Rivals à Deutsch
Just Dance 2014 à Deutsch
Madden NFL à Englisch
Fifa 14 à Deutsch/Englisch
Call of Duty Ghost à Deusch/Englisch
Need for Speed Rivals à Deutsch/Englisch
Blijkbaar niet... Ik ga voor save en bestel de game uit Engeland. Het rare was dat gisteren EA nog zei dat FIFA ook alleen duits is..joffrey19 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:15:
[...]
Dat is niet veel. Zelfs assasins creed niet?
Ign review planning... Ryse op donderdag zodat je niet meer kunt annuleren als je online besteld hebt. Reden voor mij om die nu al te annuleren.
Monday, November 18 at 6am PT/9am ET
Dead Rising 3
Killer Instinct
LocoCycle
Crimson Dragon
Powerstar Golf
Zoo Tycoon
Tuesday, November 19 at 9pm PT/11:59pm ET
Xbox One hardware/platform
(review in progress; full review will be available after the full console launch on November 22)
Wednesday, November 20 at 6am PT/9am ET
Forza Motorsport 5
Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET
Ryse: Son of Rome
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 16-11-2013 12:01 ]
Kan toch gewoon echt niet? Microsoft titels zijn altijd meertalig geweest en nu gaan ze daar opeens vanaf stappen?
Het is een bevestiging van iemand van Mediamarkt. Ik hoop niet dat hij gelijk heeft maar ja...
Voor mij vooral dinsdag, woensdag en donderdag belangrijk, omdat die laatste twee bepalen welke game ik nog ga kopen.Phusebox schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:21:
Kan toch gewoon echt niet? Microsoft titels zijn altijd meertalig geweest en nu gaan ze daar opeens vanaf stappen?
Ign review planning... Ryse op donderdag zodat je niet meer kunt annuleren als je online besteld hebt. Reden voor mij om die nu al te annuleren.
Monday, November 18 at 6am PT/9am ET
Dead Rising 3Killer InstinctLocoCycleCrimson DragonPowerstar GolfZoo Tycoon
Xbox One hardware/platform (review in progress; full review will be available after the full console launch on November 22)
Forza Motorsport 5
Ryse: Son of Rome
Dead Rising 3Killer InstinctLocoCycleCrimson DragonPowerstar GolfZoo Tycoon
Xbox One hardware/platform (review in progress; full review will be available after the full console launch on November 22)
Forza Motorsport 5
Wat houdt die planning in dan??
Wat ik me afvraag is of je de Xbox uit Duitsland ook wel echt in het Engels kan zetten en erna in Nederlands. Als de Microsoft games al alleen Duits zijn...
ik zou de hele ign reviews niet te serieus nemenPhusebox schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:21:
[...]
Ik heb een printscreen van de chat weet alleen niet hoe ik deze online kan zetten.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Zo zeggen dat je met zo'n groot apparaat hem alsnog kan inbouwen zonder dat het heel warm wordt. Maar mij hoor je niet klagen als die dadelijk echt gigantisch koel en stil blijkt te zijn.Jochem Boom schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:46:
Ze bouwen hem niet in omdat dat scheelt in warmte. Dus heb je een minder groot apparaat nodig voor ventilatie.
Ja dat snap ik, maar hij is groter dan de PS4. Ze zijn beiden ongeveer even krachtig. Dan is het toch raar dat zo'n enorm losse adapter nodig is net als met de Xbox 360. Dan doen ze toch echt iets verkeerd lijkt mij.Jochem Boom schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:46:
Ze bouwen hem niet in omdat dat scheelt in warmte. Dus heb je een minder groot apparaat nodig voor ventilatie.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Daarnaast is het ongetwijfeld goedkoper om hem niet in te bouwen.
Details over stem en gebarenbediening IE browers
nieuws: Microsoft geeft details over stem- en gebarenbediening IE-browser Xbox One
[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-11-2013 13:17 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Is al lang bekent hoor met Duitse games. Xbox games 360 games die uit Duitsland gehaald werden, waren voornamelijk ook alleen met de Duitse taal. Dit heeft met Duitse wetten te maken. Tis raar maar waar helaas.uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:16:
Vind het erg apart om te lezen dat (volgens de Mediamarkt medewerker) veel Duitse games ook maar enkel de Duitse taal heeft. We leven toch niet meer in de jaren stilletjes zeg...
Je zag het ook bij de Xbox 360MrBlueEyes schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:35:
Ik keek net even naar de Xbox unboxing en PS4 unboxing. Ik ben helemaal een xbox man. Eerst Xbox, toen 360 en straks de one. Maar waarom heeft de Xbox zo'n enorme adapter nodig en de PS4 niet? Ik wil hier geen versus van maken. Ik vraag mij alleen af waarom de xbox die enorme (externe) adapter nodig heeft? Dat zie je namelijk verder bij geen een elektronisch apparaat.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ah, dat is mooi om te horen. De Saturn was ook bezig met zulke acties. Benieuwd of dat allemaal gaat lukkenMAX3400 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:18:
Net bij GameMania binnen gelopen; vanaf volgende week kunnen ze BF4, AC4, CoD:Ghosts, NFS:Rivals en nog iets leveren voor de One. Wel allemaal in Engels, werd erbij gezegd.
Ja maar dat er een embargo op Ryse zit tot donderdag zegt genoeg over het vertrouwen in die game door Microsoft zelf, toch?shoombak schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:07:
[...]
ik zou de hele ign reviews niet te serieus nemen
Hmm Amazon UK wil Forza 5 niet bij mijn bestelling voegen, en nog eens 20 pond shipping betalen ga ik echt niet doen... koop de Xbox One met name ding voor Forza en wil geen Duitse versie.
Anders toch maar wachten tot maart...
[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 16-11-2013 13:47 ]
Ik zie bij IGN niks staan over een embargo. Wellicht is dit gewoon een planning die ze zelf gemaakt hebben?Phusebox schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:45:
[...]
Ja maar dat er een embargo op Ryse zit tot donderdag zegt genoeg over het vertrouwen in die game door Microsoft zelf, toch?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die planning, bij zulke belangrijke releases, is meestal niet vrijwillig. IGN gaat niet vrijwillig een review om 3 uur 's nachts plaatsen als er geen embargo is.BM schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:58:
[...]
Ik zie bij IGN niks staan over een embargo. Wellicht is dit gewoon een planning die ze zelf gemaakt hebben?
Ben toch nog eens aan het zoeken geweest naar meer informatie rondom het importeren van de X1, en het kopen van content.
Als ik deze quote van Penello lees, dan is er volgens mij weinig reden om ons echt zorgen te maken, toch?
bron"You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family," he continued before slyly adding "Now, of course, if you were using Pre-Paid cards..."
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 16-11-2013 14:05 ]
Xbox
Gewoon bestellen op de store van Forzamotorsport.net?Phusebox schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:45:
[...]
Hmm Amazon UK wil Forza 5 niet bij mijn bestelling voegen, en nog eens 20 pond shipping betalen ga ik echt niet doen... koop de Xbox One met name ding voor Forza en wil geen Duitse versie.
Ik heb de LE besteld via game.co.uk; kost me iets van 3 Euro verzendkosten.
Wil hem wel graag de 22e in huis hebben en niet 2 weken daarnaMAX3400 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:05:
[...]
Gewoon bestellen op de store van Forzamotorsport.net?
Ik heb de LE besteld via game.co.uk; kost me iets van 3 Euro verzendkosten.
Ach, misschien bewaart MS het beste wel voor het laatstPhusebox schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:00:
[...]
Die planning, bij zulke belangrijke releases, is meestal niet vrijwillig. IGN gaat niet vrijwillig een review om 3 uur 's nachts plaatsen als er geen embargo is.
Ik denk ook dat het allemaal wel mee gaat vallen.BM schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:04:
Het zou kunnen hoor, ik speculeer ook maar wat
Ben toch nog eens aan het zoeken geweest naar meer informatie rondom het importeren van de X1, en het kopen van content.
Als ik deze quote van Penello lees, dan is er volgens mij weinig reden om ons echt zorgen te maken, toch?
[...]
bron
http://imgur.com/a/yFMyO
Xbox

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-11-2013 14:17 ]
De Xbox One ondersteunt DLNA, dus dat geeft al een hoop mogelijkheden. Maar het hangt natuurlijk ook af van je NAS.CrashandBurn76 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:04:
Is er inmiddels al wat meer bekend over de mogelijkheden van streamen van video/music over een netwerk met een NAS? PS4 kan het in ieder geval niet. Voor mij direct al de reden om geen PS4 te kopen. Maar voor de X1 kan ik maar geen duidelijkheid vinden online.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Forza 4 en Horizon hadden bijvoorbeeld ook een volledig Duits hoesje maar als je de Xbox op Engeland zet is het spel gewoon Engels. Hoopte dat het dit keer ook weer zo zou zijn.BoomTree schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:48:
Ik koop in DLD ook geen game erbij of ik moet expliciet weten dat hij ook engelse taal heeft. Mijn ervaring is dat 99 procent van de games alleen duitse taal heeft, de enige uitzondering die ik heb gevonden is ZombiU daar staat als enige op het doosje Sprache: DE, EN. Ik ga gelijk maar helemaal digitaal, geen gezeik met taal plus dat ik een paar 4200 points kaarten heb voor 40 euro per stuk. Dat is 20% winst/korting ligt eraan hoe je het bekijkt, dus valt het wel qua prijs voor digitale edities.
Waar basseer je op dat dat dit keer niet zo is? Dat bericht van MM duitsland? Die kunnen toch ook niet verder kijken dan alleen het doosje?Phusebox schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:12:
[...]
Forza 4 en Horizon hadden bijvoorbeeld ook een volledig Duits hoesje maar als je de Xbox op Engeland zet is het spel gewoon Engels. Hoopte dat het dit keer ook weer zo zou zijn.
Xbox
Tomorrow is not today!
Hmmz, krijgt iedereen zo'n brief, want ik heb niets gekregen...Spacey23 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:21:
Ik kom net thuis van het werk en ligt er een brief van Media Markt Duitsland klaar. Ik kan mijn Xbox Day One edition de 22ste vanaf 10.00 uur ophalen.
Veel games hebben tot een (review) embargo tot een bepaalde tijd? Halo, GTA, CoD om maar eens wat kleintjes te noemenPhusebox schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:00:
[...]
Die planning, bij zulke belangrijke releases, is meestal niet vrijwillig. IGN gaat niet vrijwillig een review om 3 uur 's nachts plaatsen als er geen embargo is.
Mijn brief is ondertekend door Media Markt Nordhorn, dus denk niet dat iedereen die dan krijgt.Phusebox schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:23:
[...]
Hmmz, krijgt iedereen zo'n brief, want ik heb niets gekregen...
Tomorrow is not today!
Ja, dat was ook mijn argument waarom het wél een embargo is, iemand reageerde op mijn originele post met de vraag waarom ik dacht dat het een embargo was en niet gewoon planning van IGN.PWM schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:24:
[...]
Veel games hebben tot een (review) embargo tot een bepaalde tijd? Halo, GTA, CoD om maar eens wat kleintjes te noemen
Wel netjes dat ze dat doen... ik heb op een of andere reden zo'n gevoel dat ik de 22e zonder Xbox One weer afdruip. Heb nogal een verleden met pech gevallen.Spacey23 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:25:
[...]
Mijn brief is ondertekend door Media Markt Nordhorn, dus denk niet dat iedereen die dan krijgt.
Bij de Xbox 360 was mijn reservering ook opeens verdwenen en heb ik op het laatste moment via marktplaats een pre-order kit moeten kopen voor meer dan het had gekost...
Heb jij bij de huidige order een aanbetaling moeten doen? Zo ja, dan neem ik aan dat je ook een bon hebt. Deze neem ik samen met de brief mee naar Nordhorn volgende week. Aan de bon alleen zou je al genoeg moeten hebben.Phusebox schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:27:
[...]
Wel netjes dat ze dat doen... ik heb op een of andere reden zo'n gevoel dat ik de 22e zonder Xbox One weer afdruip. Heb nogal een verleden met pech gevallen.
Bij de Xbox 360 was mijn reservering ook opeens verdwenen en heb ik op het laatste moment via marktplaats een pre-order kit moeten kopen voor meer dan het had gekost...
Tomorrow is not today!
Het kan natuurlijk ook goed gaan maar er blijft toch wel een kleine taal/gewoonte barriere tussen NLD en DLD. Ik blijf hoop houden maar hou er ook rekening dat ik zonder X1 naar huis ga.
Ik kreeg ook de optie om niet aan te betalen, gevraagd wat het verschil was en kreeg als antwoord dat je alleen bij aanbetaling de day one edition krijgt. Zonder aanbetaling de standaard editie maar daar was hij niet zeker van of deze op 22 november geleverd zou worden.BoomTree schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:10:
Ik zie het ook zo fout gaan in DLD, heb geen aanbetaling moeten doen heb er nog om gevraagd en was niet nodig. Ze hoefden ook geen telefoon nummer want naam en adres was genoeg. Heb beetje het idee dat ze nu alleen mensen met aanbetaling benaderen en de Nederlanders zonder aanbetaling er gewoon uit gooien en duitse klanten ervoor contacteren, kom je daar de 22ste dan hoor je waarschijnlijk ja geen aanbetaling dus ja je plaatsje is vergeven aan mensen die wel aanbetaald hebben. Zou wel fijn zijn als ze mij een brief hadden gestuurd met ja u kunt hem afhalen en/of nog een aanbetaling moet komen doen.
Het kan natuurlijk ook goed gaan maar er blijft toch wel een kleine taal/gewoonte barriere tussen NLD en DLD. Ik blijf hoop houden maar hou er ook rekening dat ik zonder X1 naar huis ga.
Same... Desondanks waren ze in de mail altijd erg vriendelijk en voor zover ik de manager mag geloven, heb ik #2 op de preorder-lijst. Het lijkt me toch zoooo sterk dat er minder dan 2 Ones geleverd gaan worden.BoomTree schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:10:
Ik zie het ook zo fout gaan in DLD, heb geen aanbetaling moeten doen heb er nog om gevraagd en was niet nodig. Ze hoefden ook geen telefoon nummer want naam en adres was genoeg.
Ach, ik zie het wel; misschien kan je wel een kanon afschieten omdat toch niemand een One wil hebben. Dan neem ik mogelijk gewoon een extra Day1-console mee
@BoomTree; samen ontbijten de 22e?
Ben wel verzekerd van een Day One met Fifa op de 22e (wordt bezorgd bij een vriend die vlak over de grens woont), maar blijft lastig. Dit weekend maar de knoop doorhakken of ik de pre-order laat staan of alsnog annuleer.
[ Voor 7% gewijzigd door RDMA op 16-11-2013 17:32 ]
Dat maakt een hoop duidelijk, ik houd goede hoop maarja blijft toch spannend zo kort voor de releaseMAX3400 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:16:
[...]
Same... Desondanks waren ze in de mail altijd erg vriendelijk en voor zover ik de manager mag geloven, heb ik #2 op de preorder-lijst. Het lijkt me toch zoooo sterk dat er minder dan 2 Ones geleverd gaan worden.
Ach, ik zie het wel; misschien kan je wel een kanon afschieten omdat toch niemand een One wil hebben. Dan neem ik mogelijk gewoon een extra Day1-console mee![]()
@BoomTree; samen ontbijten de 22e?![]()
@MAX3400 Kaffee und Kuchen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is hetzelfde als grijze import; koop maar een TV van merk A in een ander Europees land. Alleen al door het type-nummer is er een kans dat de officiele garantie van de importeur hier gewoon niet geldt.X-Fighter schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:34:
Dat zou betekenen dat als ik een product koop, dan verhuis naar een ander land dat ik op al mijn producten de garantie kwijt ben?

/edit: van de week wel ff Duitse Euro's halen bij het GWK!!!
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 16-11-2013 17:57 ]
Garantie via de importeur kan misschien vervallen maar garantie van MS krijg je overal ter wereld.MAX3400 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:52:
[...]
Het is hetzelfde als grijze import; koop maar een TV van merk A in een ander Europees land. Alleen al door het type-nummer is er een kans dat de officiele garantie van de importeur hier gewoon niet geldt.
[...]
![]()
Zal je hem misschien zelf op moeten sturen naar MS.
Bovendien europa is europa dis moet geen enkel probleem geven met de evt importeur.
Precies, garantie is iets tussen koper en verkoper.... Wanneeer je iets bij Amazon.de/fr/uk komt moet iemand zijn garantie bij defect dan ook claimen bij de vestiging in het gekochte land. Echter, omdat er bij de Xbox sprake is van een eigen defecten support (van uit de fabrikant) verwacht ik dat je garantie gewoon lokaal in eigenland kan claimen bij de fabrikant.justifire schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:59:
[...]
Garantie via de importeur kan misschien vervallen maar garantie van MS krijg je overal ter wereld.
Zal je hem misschien zelf op moeten sturen naar MS.
Bovendien europa is europa dis moet geen enkel probleem geven met de evt importeur.
MS hoeft dat niet te doen, echter voor de service zullen ze het wel doen.
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 4% gewijzigd door danplo op 16-11-2013 20:46 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verwijderd
Vraag me af of ze de day one edition 1 year gold membership xbox live gold met Shadow Jago verkopen. Iemand een site waar ze die gaan verkopen. In Amerika Best Buy verkopen ze die al.
Verwijderd
Dank, die 5 Pond die je erbij krijgt daar heb ik dan weer niks aan, want mn account is in Euro.
Heb mn regio op Ierland gezet voor de xbox one launch, nu nog geen xbox 360 of zo
Verwijderd
http://www.gamestop.ie/Xb...-12-month-gold-membershipVerwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:11:
[...]
Dank, die 5 Pond die je erbij krijgt daar heb ik dan weer niks aan, want mn account is in Euro.
Heb mn regio op Ierland gezet voor de xbox one launch, nu nog geen xbox 360 of zo
Je sluit een overeenkomst met de winkel waar je het product koopt, de fabrikant van dit product is niet verplicht om jou als consument direct te helpen. Het is zelfs voor winkels in Nederland verboden om je naar de fabrikant te sturen als enige oplossing. (Adviseren dat zelf bij Microsoft aanmelden sneller is mag uiteraard wel)X-Fighter schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:34:
Als je je games in Duitsland koopt is het Duitse taal... Koop ze dus gewoon niet daar. Geen problemen met garantie, is ook totaal niet logisch. Dat zou betekenen dat als ik een product koop, dan verhuis naar een ander land dat ik op al mijn producten de garantie kwijt ben? Dat is zelfs niet legaal denk ik. Mindere hardware is wel waar, maar dat wordt opgevangen door betere software.
Als je dus verhuist naar het buitenland loopt je garantie via die winkel gewoon door maar is het aan jou om het product daar te krijgen. Als je verhuist vervalt de garantie op je producten dus niet. Het is alleen voor de fabrikanten niet verplicht jou te helpen, dat ze dit vaak wel doen is gewoon een stukje extra service.
Games in Duitsland zijn trouwens helemaal niet volledig Duits.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 16-11-2013 22:18 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
En ja hoor wij Euro landen krijgen geen 5 euro kado
Dank!
*edit* bij het opvoeren van een adres, kun je alleen ierland of uk kiezen

Gelukkig zit er op de xbox one, 1 maand gratis Gold membership, dus als ik deze bestel dan kan ik nog rustig wachten op het arriveren van dit pakketje. Shadow Jago ziet er bruut uit, alleen jammer dat ie geen eigen moveset heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 22:24 ]
http://www.game.co.uk/en/...categoryIdentifier=589111Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:18:
[...]
En ja hoor wij Euro landen krijgen geen 5 euro kado
Dank!
*edit* bij het opvoeren van een adres, kun je alleen ierland of uk kiezen![]()
![]()
Gelukkig zit er op de xbox one, 1 maand gratis Gold membership, dus als ik deze bestel dan kan ik nog rustig wachten op het arriveren van dit pakketje. Shadow Jago ziet er bruut uit, alleen jammer dat ie geen eigen moveset heeft.
[afbeelding]
Hier goedkoper en kan je gewoon naar nl laten versturen
Xbox Live Knalle Arie
Verwijderd
Verwijderd
Wat zijn de condities? Krijgt iedereen in EU een gratis spel? Toen ik namelijk belde naar de Saturn in Duitsland zeiden ze dat ze alleen de versie zonder spel hadden of zit er een code bijgesloten om Fifa te downloaden?Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:20:
Hebben ze in de EU eigenlijk ook Killer Instinct uitgedeeld aan loyale Live gebruikers? Of waren wij uitgesloten omdat we Fifa/Forza al krijgen..
Verwijderd
Oh, ja. Ik was vergeten dat dat inderdaad alleen om die Day One edities ging. Al weet ik niet hoe dat precies werkt, als jij bij de Saturn staat volgende week ben je er tenslotte toch ook gewoon op Day One bij. Helaas, ik weet niet precies hoe dat zit.Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:36:
[...]
Wat zijn de condities? Krijgt iedereen in EU een gratis spel? Toen ik namelijk belde naar de Saturn in Duitsland zeiden ze dat ze alleen de versie zonder spel hadden of zit er een code bijgesloten om Fifa te downloaden?
Heb maar 2 personen gezien die KI kregen, beide amerikanen met een achtelijke gamerscore en xboxgold sinds xbox vanilla.Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:20:
Hebben ze in de EU eigenlijk ook Killer Instinct uitgedeeld aan loyale Live gebruikers? Of waren wij uitgesloten omdat we Fifa/Forza al krijgen..
Zijn ook xbox one consoles weggegeven, ook us only.
Wij europeanen doen er helemaal niet toe.
Shadow Jago krijg je trouwens alleen bij xbox gold day one kaarten...
Best lame dat ze die skin ook niet weggeven bij day one console
In Duitsland zijn er ook Xbox one consoles weggegeven hoor. In Amerika was het samen met Taco Bell en nog iets en in Duitsland was het met Dr. Oetker.justifire schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:03:
[...]
Heb maar 2 personen gezien die KI kregen, beide amerikanen met een achtelijke gamerscore en xboxgold sinds xbox vanilla.
Zijn ook xbox one consoles weggegeven, ook us only.
Wij europeanen doen er helemaal niet toe.
Shadow Jago krijg je trouwens alleen bij xbox gold day one kaarten...
Best lame dat ze die skin ook niet weggeven bij day one console
[ Voor 4% gewijzigd door mobygo76 op 17-11-2013 11:50 ]
Verwijderd
Die vage duitsers die gebrekkig engels konden hadden het bij mij over 1 versie was niet meer beschikbaar (day one?) maar wel een andere. Zou zonde zijn als Fifa14 er niet bij zit, al koop ik de xbox one alleen voor Killer Instinct
GamerTag: H3llStorm666
Editie: Otto Bundel (Normale XBO, Forza 5 en 2e controller)
Launch games: Forza 5
Gekocht: Otto.de
Regio: geen idee nog
HDMI in: Vodafone TV box
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Nu voor de Xbox One is dit wel veel handiger, aangezien de Xbox je gaat herkennen en eigen content etc. Ik weet dat Microsoft het had over Xbox Live Home Gold, enkel voor de Xbox One. Is dit er nu nog, of is dat weg gevallen met alle andere regels?
Is er nog steeds, maar 1 account met XBL nodig.X-Fighter schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:52:
Ik zit hier plots met een vraag. Op de vorige Xbox 360, speelden mijn broers gewoon altijd via mijn account op de 360, want ik had XBL Gold, en zij niet. Dus had het weinig nu om eigen account aan te gaan maken.
Nu voor de Xbox One is dit wel veel handiger, aangezien de Xbox je gaat herkennen en eigen content etc. Ik weet dat Microsoft het had over Xbox Live Home Gold, enkel voor de Xbox One. Is dit er nu nog, of is dat weg gevallen met alle andere regels?
Verwijderd
Wij hebben de Xbox One de afgelopen week nog kunnen reserveren bij MM Munster. Andere Mediamarkt zei van de week nog dat ze er weinig krijgen voor de vrije verkoop. Als het mogelijk is zou ik als ik jou was ff snel naar Duitsland heen en weer rijden om de Xbox te reserveren of 22 november heel vroeg voor de deur ergens gaan staan en hopen.Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:49:
Kan ik de xbox one nog krijgen in duitsland of is het perse nodig om hem daar te preorderen? iemand enig idee? woon in nijmegen dus richting duitsland rijden is geen probleem!
Verwijderd
Tomorrow is not today!
FIFA krijg ik er wel bij, maar die maakt me niet zo veel uit.
Verwijderd
Als Amazon vrijdag niet levert neem ik aan dat we de verzendkosten in ieder geval vergoed krijgen.SunnieNL schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:32:
Er vanuitgaande dat vrijdag de x1 vanuit Duitsland wordt geleverd door Microsoft en amazon.co.uk hun on-date delivery redt (waar ik extra voor betaald heb) speel ik Ryse en Forza bij launch ...
FIFA krijg ik er wel bij, maar die maakt me niet zo veel uit.
http://www.youtube.com/watch?v=Pr7NdYLXKMY
Verwijderd
Je mag de code voor Fifa ook weggeven hoorPhusebox schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:56:
[...]
Als Amazon vrijdag niet levert neem ik aan dat we de verzendkosten in ieder geval vergoed krijgen.
Fightstick ? Hope ur lucky !Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:40:
Ik koop de xbone maar voor 1 spel en dat is Killer Instinct, 17 jaar in the making, fightstick te2, shadow jago en ultra edition...I'm luvin it
Verwijderd
Verwijderd
Maandag zullen de eerste preorders verstuurd worden door Madcatz. Maakt mij niet zoveel uit als ik die day one niet heb. Belangrijkste is dat de console werkt en ik KI kan kopen.
Fighters op een joypad, dat ben ik echt verleerdVerwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:37:
[...]
Maandag zullen de eerste preorders verstuurd worden door Madcatz. Maakt mij niet zoveel uit als ik die day one niet heb. Belangrijkste is dat de console werkt en ik KI kan kopen.
Nou ja hopenlijk rond kerst mijn TE2 en dan maar eens KI oppakken.
Tot die tijd jammer genoeg maar vermaken met BF4 etc.
Heb jij hem bij gameshark.uk preorderd ?
Zo nice he, kan niet wachten tot vrijdag. Weet nu al 2 weken welke tagline ik erbij ga zetten als ik foto post op facebook. Gaat wrs donderdagnacht het gevoel geven alsof ik 6 jaar ben en sinterklaas komt, kan ik weer niet slapenSilversin schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:23:
Day One unboxing met FIFA 14
http://www.youtube.com/watch?v=Pr7NdYLXKMY
Verwijderd
Nee via Ebay na wat tips van wat Double Helix forum members. User met een goede historie van verkopen en ook nog Paypal, dus in het ergste geval geld terug. Douane wordt nog spannend, maar ja dollar staat laagjustifire schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:40:
[...]
Fighters op een joypad, dat ben ik echt verleerd
Nou ja hopenlijk rond kerst mijn TE2 en dan maar eens KI oppakken.
Tot die tijd jammer genoeg maar vermaken met BF4 etc.
Heb jij hem bij gameshark.uk preorderd ?
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)