[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.449 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:45:
[...]

Nee via Ebay na wat tips van wat Double Helix forum members. User met een goede historie van verkopen en ook nog Paypal, dus in het ergste geval geld terug. Douane wordt nog spannend, maar ja dollar staat laag ;)
Ok dan weet ik wie je bent :)
Zei nog, bestel er twee delen we de verzendkosten ;)
Alleen schijnt de verkoopster ook nog geen definitieve datum te weten.
Is toch klote dat europa weer op de laatste plaats komt ? :(
Had gewoon een voorraadje bij amazon.de verwacht @ launch

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 17-11-2013 22:49 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:48:
[...]

Ok dan weet ik wie je bent :)
Zei nog, bestel er twee delen we de verzendkosten ;)
Alleen schijnt de verkoopster ook nog geen definitieve datum te weten.
Is toch klote dat europa weer op de laatste plaats komt ? :(
Had gewoon een voorraadje bij amazon.de verwacht @ launch
Yup ben dezelfde CMC888 ;) Kosten delen post nooit gezien hoor.
Europa is altijd de laatste, denk wat de stick betreft Madcatz voorzichtig heeft ingezet en nu als een gek moet bijmaken. Toch een risico na 17 jaar hoe het spel wordt ontvangen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 15:17
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:28:
[...]

Je mag de code voor Fifa ook weggeven hoor ;) Weet niet zeker of ik die wel erbij krijg namelijk.
Help me herinneren als ik hem binnenkrijg vrijdag. Eerst maar zien of Microsoft levert, ze hebben het afgelopen weken namelijk beetje verprutst bij me met andere hardware leveringen.
Mogelijk dat ik vrijdagochtend alsnog in auto zit naar Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11
Die 3rde poort naast de ethernet zit er bij hem weer niet op, zal dat dan toch de dev-port zijn?

http://static.trustedrevi...616w616/Xbox-One-back.jpg
Poort helemaal rechts, daar lijkt die dicht.

In het IGN filmpje van de XBO was het een soort van USB-B aansluiting.

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2013 23:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Silversin schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:33:
[...]

Nu ik even weer kijk staat er 31 december :?

edit: zag dat er nog Day One edities op amazon.fr stonden. Die maar meteen besteld.
Zie daar bij de normale versie: "Cet article paraîtra le 22 novembre 2013." staan. Neem aan dat wanneer ik nu nog zou bestellen deze gewoon komende vrijdag zou moeten ontvangen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Topicexplosie afgelopen weekend =o

over die taal zou ik me persoonlijk niet zo'n zorgen maken. Op fifa hoesjes hier staat ook vaak: Nederlands gesproken. Blijkt dat het ook engels, duits, japans, russisch en toekietoekie kan. Ik denk dat dat wel los loopt. Zou vreemd zijn voor buitenlanders in Duitsland + (nog belangrijker) het kost moeite om andere talen eruit te slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamespot Xbox One pre-launch begint over 6 uurtjes:

http://www.gamespot.com/v...launch-live/2300-6416189/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 15:29
Zijn er mensen die al wat meer weten over hun bestelling bij Microsoft.de? Die van mij staat nog steeds op backorder, is de status bij andere mensen al verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
Zelfde status, nog steeds op backorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 12:34
ProfoundValue schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:43:
[...]

Zie daar bij de normale versie: "Cet article paraîtra le 22 novembre 2013." staan. Neem aan dat wanneer ik nu nog zou bestellen deze gewoon komende vrijdag zou moeten ontvangen toch?
Zoiets stond ook op de duitse website toen ik bestelde. Levertijd op mn order werd eerst 25 nov, daarna 31 dec. Beste is gewoon even een mail te sturen en te vragen naar de levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
ProfoundValue schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:43:
[...]

Vooral op dit letten:

"Pour toute commande de la "Console Xbox One" nue ayant été effectuée avant le 11 novembre 2013 inclus, la console sera disponible à sa sortie le 22 novembre (la date de livraison exacte dépend de l'option de livraison que vous avez sélectionnée). Pour toute commande passée entre le 12 novembre et le 15 novembre inclus, la livraison est garantie avant Noël."

Maw, voor alles tussen 12 en 15 november inclusief, komt ie voor kerst. Als je na 15 november besteld, na kerst waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Mijn Otto.de bestelling geeft nog steeds (sinds donderdag) Leverbaar in 2 weken aan.
Lijkt er dus op dat ik hem in week 48 geleverd ga krijgen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
HellStorm666 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:56:
Mijn Otto.de bestelling geeft nog steeds (sinds donderdag) Leverbaar in 2 weken aan.
Lijkt er dus op dat ik hem in week 48 geleverd ga krijgen.
Die van mij is veranderd naar; leverbaar binnen 1 week (besteld op 11-11, forza met extra controller). Dus ik hoop dat hij donderdag verstuurd wordt, zodat ik hem vrijdag op kan halen van Paketshop.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

R0SSI schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:05:
[...]

Die van mij is veranderd naar; leverbaar binnen 1 week (besteld op 11-11, forza met extra controller). Dus ik hoop dat hij donderdag verstuurd wordt, zodat ik hem vrijdag op kan halen van Paketshop.
Blijf dat raar vinden.
Jij hebt m 1 dag na mij besteld, maar krijg m eerder.
Puur en alleen omdat jij achteraf betaal en ik die optie niet kreeg (dus vooraf moest betalen waardoor 2 dagen later het geld pas was ontvangen).

Naja, al zou ik m week 49 pas krijgen, is altijd nog eerder dan "ergens begin 2014" ;)
En nu is deze bundle en de kortingen nog goedkoper ook ^_^.

Al is het altijd leuk om het zo snel mogelijk te hebben, liefst vandaag nog ;)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dennis_h12 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:26:
Zijn er mensen die al wat meer weten over hun bestelling bij Microsoft.de? Die van mij staat nog steeds op backorder, is de status bij andere mensen al verandert?
ben ik ook erg benieuwd naar. Hier ook nog op backorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:43
Er zijn mensen die al een mailtje hebben gekregen met "verzonden" en een UPS tracking nummer. Maar dat nummer zal waarschijnlijk pas vanaf woensdag of donderdag werken. Wellicht houden ze ook rekening met de transport tijd, dus als hij 3 dagen onderweg is naar Portugal bijvoorbeeld worden die eerder verstuurd lijkt me.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:18
Ik heb de lijst van usernames gekopieerd naar google docs. Dit is de link, jullie kunnen er zelf usernames bij zetten! Niemand hoeft het dan te onderhouden.

Kan die mischien naar de First post?

https://docs.google.com/a...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 10:15

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ging nog maar een keer vragen voor de zekerheid. Nou inderdaad hopen dat amazon.co.uk op tijd komt met de overige games en controller (day one bezorging), dan moet het allemaal goed komen.

Markus L.: at 10:22:57
Thank you for contacting Microsoft Store Chat! My name is Markus L.. How can I help you today?
Sie: at 10:23:24
What is the estimated delivery date of this order: XXXORDERNRXXX ?

Markus L.: at 10:24:02
The order ist ok. You should receive the Xbox on Day One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Bozznl schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:30:
Ging nog maar een keer vragen voor de zekerheid. Nou inderdaad hopen dat amazon.co.uk op tijd komt met de overige games en controller (day one bezorging), dan moet het allemaal goed komen.

Markus L.: at 10:22:57
Thank you for contacting Microsoft Store Chat! My name is Markus L.. How can I help you today?
Sie: at 10:23:24
What is the estimated delivery date of this order: XXXORDERNRXXX ?

Markus L.: at 10:24:02
The order ist ok. You should receive the Xbox on Day One.
En de status van jouw order staat momenteel ook backordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Munky711 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:34:
[...]

En de status van jouw order staat momenteel ook backordered?
Ja klopt, Status: BackOrdered en onderaan de pagina Status:Bestellung wird bearbeitet.

Zal wel goedkomen, ik had het vorige week ook al gevraagd toen had ik iemand anders in de chat die zei juist weer dat het een paar dagen langer KAN duren omdat ze eerst alle duitsers willen voorzien van X1's. Maargoed ik denk dat wij hem gewoon ontvangen op day 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik bedacht me vanochtend overigens nog iets waarom ik mijn tv eigenlijk niet via de HDMI in wil laten lopen. Mijn "game" input staat namelijk zo ingesteld dat ik zo weinig mogelijk input lag heb (dus game modus aan, alle overige shit uit) maar de input waarop ik normaal tv kijk is toch wel wat anders ingesteld. Natuurlijkere kleuren, minder backlight etc.

Als ik de tv via de Xbox One laat gaan heb ik dus óf input lag bij gamen óf minder goed beeld bij tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Bozznl schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:38:
[...]

Ja klopt, Status: BackOrdered en onderaan de pagina Status:Bestellung wird bearbeitet.

Zal wel goedkomen, ik had het vorige week ook al gevraagd toen had ik iemand anders in de chat die zei juist weer dat het een paar dagen langer KAN duren omdat ze eerst alle duitsers willen voorzien van X1's. Maargoed ik denk dat wij hem gewoon ontvangen op day 1 :)
Komt goed dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Enige waar ik me zorgen om maar is of ik fifa kan redeemen met locale UK (kan nog aardig worden opgevangen door 'm eerst op duits te zetten). Daarnaast de taal ingame van fifa die normaal gesproken altijd gewijzigd kan worden, maarja je weet t nooit met die duitsers. Dit zal ook vast wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Bozznl schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:49:
[...]

Enige waar ik me zorgen om maar is of ik fifa kan redeemen met locale UK (kan nog aardig worden opgevangen door 'm eerst op duits te zetten). Daarnaast de taal ingame van fifa die normaal gesproken altijd gewijzigd kan worden, maarja je weet t nooit met die duitsers. Dit zal ook vast wel goedkomen.
Ik denk/hoop dat de digitale versie in de Xbox Live store meerdere talen zal ondersteunen dan alleen duits. Ze gaan wss geen verschillende digitale versies willen onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Bozznl schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:38:
[...]

Hoop dat ik hem toch meteen heb in de ochtend :) Distributiecentrum is maar 30km van mijn opa zijn thuis (die is altijd thuis :) ) dus hoop dat ik bij de vertrek zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Het zal mij niets verbazen als je de XB-O gewoon on NL kan zetten als locatie, ENG als taal en gewoon games kan downloaden (FIFA, Forza of welke bundle game dan ook) in de taal die je zelf wil (op NL na dan).

Lijkt mij heel vreemd als ze moeite gaan doen om die enkele landen die nu nog geen launch hebben te gaan blokkeren.
Puur de verkoop daar uitstellen is denk ik al genoeg moeite voor ze (en dat uitstellen is volgens mij alleen maar omdat de console taal en de handleiding nog in NL gemaakt moet worden).

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
NL als locale kun je vergeten. MS heeft al aangegeven dat als locatie enkel gekozen kan worden uit de lijst met landen waar ie ook echt gelaunched is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 12:34
http://www.youtube.com/watch?v=0P8h3ZJbmeY
Hier een video van de 1st boot setup. 6 talen als keuze. Daarna een land kiezen.

edit: Voor de mensen die nog een Day One import proberen te scoren. Kijk heel vroeg in de ochtend of laat in de middag op de amazon websites. Zag bijvoorbeeld net op de Duitse site dat er een Day One beschikbaar was. Waarschijnlijk komen er nu veel annuleringen binnen van mensen die het financieel toch niet redden, waardoor er consoles vrijkomen.

edit 2: Amazon.fr heeft nog een Day One op voorraad

[ Voor 62% gewijzigd door Silversin op 18-11-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 08:09

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb al een tijdje niet op het forum kunnen kijken en ik heb gezocht, maar is er al iets meer bekend over de releasedatum in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

https://www.facebook.com/Fanatec
XBox 360 Wheels on XBox One
So far there is no adapter solution to make an Xbox360 wheels compatible with Xbox One and it is unsure if this will be possible.
But there is a high chance that you can use your pedals, rims and shifters with a potential new Fanatec wheel for Xbox One although we cannot confirm a launch date yet. This will save you a lot of money and you can keep using the equipment you prefer.
Helaas, betekend dus sowieso wachten op de madcatz en thrustmaster.
Deze dus :
http://www.gamestop.com/x...458-italia-edition/111431
http://madcatz.com/pressr...acing-wheel-for-xbox-one/

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 18-11-2013 11:33 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
xAnarchyBaS schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:26:
Ik heb al een tijdje niet op het forum kunnen kijken en ik heb gezocht, maar is er al iets meer bekend over de releasedatum in Nederland?
Nee, geen berichtgeving hieromtrent. Volgens mij is het nog steeds ergens 1e kwartaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
v8power67 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:29:
https://www.facebook.com/Fanatec

[...]

Helaas, betekend dus sowieso wachten op de madcatz en trhustmaster.
Thrustmaster heeft hun Ferrari stuur voor 349 Pound te koop staan. Dat is dan wel extra gratis zonder pedalen enzo... :'(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Laatst online: 29-04 16:35
joffrey19 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:31:
[...]

Nee, geen berichtgeving hieromtrent. Volgens mij is het nog steeds ergens 1e kwartaal.
Heb zelfs berichten gehoord over lente 2014. Dit lijkt me echter sterk want als dit waar is zullen veel consumenten en zeker die nog twijfelen, over gaan op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

MAX3400 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:32:
[...]

Thrustmaster heeft hun Ferrari stuur voor 349 Pound te koop staan. Dat is dan wel extra gratis zonder pedalen enzo... :'(
Zonder pedalen :S Wow....
Dus 500 euro xbone, 60 euro forza, 400 euro stuur en dan nog pedalen (misschien compatible met g25 of fanatec pedalen ??) is dus 960 euro voor 1 game met stuur.
Waarom doet MS zo moeilijk met backwards compatilibity van stuurtjes ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Silversin schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:10:
http://www.youtube.com/watch?v=0P8h3ZJbmeY
Hier een video van de 1st boot setup. 6 talen als keuze. Daarna een land kiezen.

edit: Voor de mensen die nog een Day One import proberen te scoren. Kijk heel vroeg in de ochtend of laat in de middag op de amazon websites. Zag bijvoorbeeld net op de Duitse site dat er een Day One beschikbaar was. Waarschijnlijk komen er nu veel annuleringen binnen van mensen die het financieel toch niet redden, waardoor er consoles vrijkomen.

edit 2: Amazon.fr heeft nog een Day One op voorraad
Okay, dat wordt dus English en Ireland ;)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
yordy1985 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:33:
[...]

Heb zelfs berichten gehoord over lente 2014. Dit lijkt me echter sterk want als dit waar is zullen veel consumenten en zeker die nog twijfelen, over gaan op de PS4.
Dat zal wel heel laat zijn ja. Overstappen op de PS4 is natuurlijk alleen mogelijk bij beschikbaarheid, en verwachting is dat die ook wel slecht beschikbaar zal zijn komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
v8power67 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:35:
[...]

Waarom doet MS zo moeilijk met backwards compatilibity van stuurtjes ??
Omdat ze de code helemaal veranderd hebben. Er zijn andere algoritmen in de devkits meegenomen en die kunnen niet overweg met de "ouderwetse" feedback-motoren, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

MAX3400 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:36:
[...]

Omdat ze de code helemaal veranderd hebben. Er zijn andere algoritmen in de devkits meegenomen en die kunnen niet overweg met de "ouderwetse" feedback-motoren, helaas.
Hoop eigenlijk stiekem nog steeds, zeker nu de consoles meer en meer "pc" zijn, dat oa de Logitech G25 en G35 ondersteund (gaan) worden.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

MAX3400 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:36:
[...]

Lullig voor wie de officiele forza 4 stuurtjes gekocht hebben en nu dus weer dikke euros mogen uitgeven...
http://madcatz.com/pressr...acing-wheel-for-xbox-one/
Dit wordt als goed is officiele forza stuur, ziet er niet slecht uit, maar geen koppeling en h shifter meer dus,
en ziet er uit als een setje van 500+ euro.
Zijn dure tijden voor de echte diehard forza fans.
HellStorm666 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:39:
[...]

Hoop eigenlijk stiekem nog steeds, zeker nu de consoles meer en meer "pc" zijn, dat oa de Logitech G25 en G35 ondersteund (gaan) worden.
Gaat niet gebeuren want die werken :
A. met oude algorimte en
B. logitech doet geen console support meer, dus ps4 support is ook maar de vraag.

[ Voor 23% gewijzigd door v8power67 op 18-11-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Wazig, zie net dat de verpakking op de FaceBook-pagina van Thrustmaster wel een erg klein plaatje van pedalen laat zien op de doos...

Desondanks, ik heb iets tegen "het steigerende paard" dus dit stuur is voor mij sowieso een no-no...

Voor alle Forza-fans: Ben jij Hammond, Clarkson of May?? :)

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 18-11-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
En hoe zit het dan met Fight Sticks?

Ik heb nog zo'n MadCatz SF4 TE edition stick hier liggen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
HellStorm666 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:12:
[...]

Blijf dat raar vinden.
Jij hebt m 1 dag na mij besteld, maar krijg m eerder.
Puur en alleen omdat jij achteraf betaal en ik die optie niet kreeg (dus vooraf moest betalen waardoor 2 dagen later het geld pas was ontvangen).

Naja, al zou ik m week 49 pas krijgen, is altijd nog eerder dan "ergens begin 2014" ;)
En nu is deze bundle en de kortingen nog goedkoper ook ^_^.

Al is het altijd leuk om het zo snel mogelijk te hebben, liefst vandaag nog ;)
Ik heb ook vooraf betaald ;) Was de tweede werkdag verwerkt en ze kijken gewoon naar je bestel datum hoor. Op het moment van bestellen wordt je bestelling gereserveerd en heb je zeven dagen de tijd om te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

R0SSI schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:54:
[...]

Ik heb ook vooraf betaald ;) Was de tweede werkdag verwerkt en ze kijken gewoon naar je bestel datum hoor. Op het moment van bestellen wordt je bestelling gereserveerd en heb je zeven dagen de tijd om te betalen.
Wanneer heb jij m besteld dan?
Ik 11.11.2013 rond 10:00 (staat ook op Otto.de onde mein konto)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
HellStorm666 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:58:
[...]

Wanneer heb jij m besteld dan?
Ik 11.11.2013 rond 10:00 (staat ook op Otto.de onde mein konto)
Ik rond 16:30 op 11-11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:53:
En hoe zit het dan met Fight Sticks?

Ik heb nog zo'n MadCatz SF4 TE edition stick hier liggen.
Zelfde verhaal, niet compatible. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:06:
[...]

Zelfde verhaal, niet compatible. ;w
Tjonge wat een onzin zeg. :(

Ik snap dat ze geld willen verdienen, maar kom op USB is USB.
Even een drivertje aanpassen en hoppa.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Microsoft heeft een volledig nieuw FF protocol geschreven voor hun randapparatuur. Dus 'even' een drivertje aanpassen is het niet.

Ik snap ook niet waarom dit een voordeel zou zijn, maar zo simpel als jij het schetst is backwards compatible maken ook weer niet :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

BM schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:10:
Microsoft heeft een volledig nieuw FF protocol geschreven voor hun randapparatuur. Dus 'even' een drivertje aanpassen is het niet.

Ik snap ook niet waarom dit een voordeel zou zijn, maar zo simpel als jij het schetst is backwards compatible maken ook weer niet :)
Dan zorg je dus bij het maken van nieuwe protocollen dat ze dus kunnen werken met bestaande hardware, is geen moeite voor die gasten, maar dat willen ze niet want ze willen icm partnerships nieuwe hardware verkopen. Dus is dus puur een financiele keuze. En dus ook bewust.
En vind ik ook echt een naai streek naar je trouwe fans(zoals ik al eerder zei hierboven) zoals de mensen die een forza 4 officieel stuurtje gekocht hebben voor hoop geld, en 2 jaar later werkt deze niet meer...
Is dus gewoon een naai streek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zag ik laatst een filmpje van iemand tijdens zo een xbox one tour in Amerika. Hij had gewoon zijn eigen fightstick aangesloten en KI ermee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:33

McBoom

Broem

Natuurlijk is BC altijd een gegeven geweest bij consoles... :Z Niemand verplicht je om een duur stuur te kopen, dat is nog altijd je eigen keus. En hier gaan we, de dooddoener van de dag: hobbies kosten nu eenmaal geld :Y)

Ik heb hier nog een TM Ferrari FFB voor de PC liggen, heeft me destijds ook €400 gekost, maar die kan ik nu ook niet meer gebruiken onder W7.

[ Voor 24% gewijzigd door McBoom op 18-11-2013 12:21 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Niet als er ruime keuze is uit racestuurtjes. Voor de PC had ik uit de oude tijd een de TM FFB (ofzo), stuurtje van 85 euro destijds. 2 simpele pedalen, flippers en dat was het, maar hij werkte zelfs op de PS3. (PC enkel met aangepaste drivers van dacht guilemont).

Wat ik nu niet snap, de 458, kost nog geen 70 euro:
pricewatch: Thrustmaster Ferrari 458 Italia Stuur
En deze is zelfs X360 compatible.

Dat is toch gewoon van de zotte? Goed, mindere kwaliteit, bla bla, maar waarom dan niet gewoon een cheap instapmodel voor de XBO?

Mijn racingset is nog steeds voor PC/PS3, die blijft ook voor GT6, maar ik denk dat Forza dus ook gewoon weer op dezelfde manier als op de X360 gaat worden, met een controller.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2013 12:37 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

McBoom schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:19:
Natuurlijk is BC altijd een gegeven geweest bij consoles... :Z Niemand verplicht je om een duur stuur te kopen, dat is nog altijd je eigen keus. En hier gaan we, de dooddoener van de dag: hobbies kosten nu eenmaal geld :Y)

Ik heb hier nog een TM Ferrari FFB voor de PC liggen, heeft me destijds ook €400 gekost, maar die kan ik nu ook niet meer gebruiken onder W7.
Maar waarom kan het op de ps4 wel dan ?? Zover ik weet werken alle ps3 stuurtjes gewoon op ps4.
Dus je dooddoener is nu hellemaal dood...
Blijkbaar kan MS het niet(wil het niet). En sony wel.

Maar even buiten dit nieuws om, is er al bekend of een van de stuurtjes voor xbone uberhaubt bij release te koop is ?? Want een sim racer(simcade) als fm5 moet met stuurtje gereviewd worden vind ik. Maar als dat niet mogelijk is, is het hellemaal akward...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Net nog weer even gechat met Otto.de.
Iedereen die voor 30-9-2013 heeft besteld zal m de 22ste krijgen.
De rest krijgt m pas in December.
Of er nu leverbaar in 1 week of leverbaar in 3 weken staat, maar niet uit.
Week 49 is de eerste mogelijkheid dat we m krijgen. week 50 of 51 is realistischer.

Had ik maar eerder moeten bestellen ;)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
v8power67 schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:49:
[...]

Maar waarom kan het op de ps4 wel dan ?? Zover ik weet werken alle ps3 stuurtjes gewoon op ps4.

Maar even buiten dit nieuws om, is er al bekend of een van de stuurtjes voor xbone uberhaubt bij release te koop is ?? Want een sim racer(simcade) als fm5 moet met stuurtje gereviewd worden vind ik. Maar als dat niet mogelijk is, is het hellemaal akward...
Thrustmaster stuurtje is vanaf vrijdag leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Monday, November 18 at 6am PT/9am ET

Dead Rising 3
Killer Instinct
LocoCycle
Crimson Dragon
Powerstar Golf
Zoo Tycoon

Tuesday, November 19 at 9pm PT/11:59pm ET
Xbox One hardware/platform

Wednesday, November 20 at 6am PT/9am ET
Forza Motorsport 5

Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET
Ryse: Son of Rome
http://www.ign.com/articles/2013/11/...ox-one-reviews

Vind die hele late embargo van ryse wel beetje verdacht.
Phusebox schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:52:
[...]

Thrustmaster stuurtje is vanaf vrijdag leverbaar.
Okee naja dan is het in iedergeval goed te reviewen.

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 18-11-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
[...]

Maar even buiten dit nieuws om, is er al bekend of een van de stuurtjes voor xbone uberhaubt bij release te koop is ??
Amazon geeft 6 december pas als date voor Thrustmaster... Denk wel dat er een aantal reviewers (belangrijke sites) al door Microsoft uitgenodigd zijn om op verschillende plekken in het land te komen testen in een volledige playseat-omgeving, zeg maar.

Zit er sterk aan te denken om gewoon mijn wheelstand enzo te gaan verkopen; spelen op de 360 met een stuurtje doe ik al enige tijd niet meer en tegen de tijd dat ik financien wil reserveren voor een One setup, kan er ook wel een nieuwe/andere/modernere wheelstand vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:53:
Monday, November 18 at 6am PT/9am ET

Dead Rising 3
Killer Instinct
LocoCycle
Crimson Dragon
Powerstar Golf
Zoo Tycoon

Tuesday, November 19 at 9pm PT/11:59pm ET
Xbox One hardware/platform

Wednesday, November 20 at 6am PT/9am ET
Forza Motorsport 5

Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET
Ryse: Son of Rome
http://www.ign.com/articles/2013/11/...ox-one-reviews

Vind die hele late embargo van ryse wel beetje verdacht.
Ja, vooral overal nu wat achter gaan zoeken... waarom zou dat nu in godsnaam verdacht zijn? Zodat ze de mensen kunnen 'f*cken' die het gepreordered hebben? Dat percentage is volgens mij zo klein dat het niet de moeite is. Zoals ik het zie wil MS de reviews verspreid naar buiten laten komen, niet meer, niet minder.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

BM schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:55:
[...]

Ja, vooral overal nu wat achter gaan zoeken... waarom zou dat nu in godsnaam verdacht zijn? Zodat ze de mensen kunnen 'f*cken' die het gepreordered hebben? Dat percentage is volgens mij zo klein dat het niet de moeite is. Zoals ik het zie wil MS de reviews verspreid naar buiten laten komen, niet meer, niet minder.
Ik denk meer omdat ik al meerdere plekken gelezen heb dat de previews redelijk negatief waren, en dat ze zo laat mogelijk naar buiten laten komen ivm verkopen idd.
Maar we gaan het zien. Game doet mij persoonlijk niets, en wat ik ervan gezien heb vind ik ook echt niets speciaals(op graphics na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik heb anders ook behoorlijk positieve reviews voorbij zien komen. Spel zelf doet mij ook niet zoveel (grafisch prachtig, maar gameplay lijkt me tikje te veel hack and slash), maar om er maar direct van uit te gaan dat de reviews tegen vallen omdat hij als laatste in het rijtje staat gaat me ook een stapje te ver :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

[...]

Omdat de PS4 geen Forza heeft of wat er maar in de buurt komt.
Dus hobbies kosten geen geld?
Blijkbaar is MS geen Sony en is het nog maar afwachten of alles op de PS4 werkt.
Maar even buiten dit nieuws om, is er al bekend of een van de stuurtjes voor xbone XBox One uberhaubt bij release te koop is ?? Want een sim racer(simcade) als fm5 moet met stuurtje gereviewd worden vind ik. Maar als dat niet mogelijk is, is het hellemaal akward...
Werkt het niet met een controler ofzo? Je kan altijd nog een los stuur in de hand nemen en met Kinect spelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

McBoom schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:03:
[...]

Omdat de PS4 geen Forza heeft of wat er maar in de buurt komt.

[...]

Dus hobbies kosten geen geld?

[...]

Blijkbaar is MS geen Sony en is het nog maar afwachten of alles op de PS4 werkt.

[...]
Werkt het niet met een controler ofzo? Je kan altijd nog een los stuur in de hand nemen en met Kinect spelen :Y)
Ik snap die hele opmerking niet, sony ondersteunt alle ps3 stuurtjes omdat ze geen forza hebben of iets vergelijkbaars .... LOGICA 8)7

Hobbies kosten zeker weten geld, maar bij MS wel beetje extreem veel geld vind je niet.

Is al bekend gemaakt dat aantal driveclub beelden gespeeld werden met een logitech g27.
(hmm kan geen bron meer vinden... had het zeker te weten gelezen)

En idd werkt met controller, maar hoe test je een sim met een controller....
En kinect zou ik never ever doen, na paar minuten zijn je armen toch moe ??

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 18-11-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Niet om t een of ander, maar ik heb alle Forza's tot nu toe met de controller gespeeld.
De nieuwe XB-O controller zou t alleen nog maar beter moeten doen.

Zou mooi zijn als een G25 werkt, want dan kan ik die soms gebruiken, maar voor mij geen must.

Snap wel dat t k*t is als je een stuurtje voor de 360 gekocht heb dat t nu niet werkt.
Is idd kwestie van driver, want usb = usb.
Zou behoorlijk slecht zijn als ze die ondersteuning niet in (gaan) bouwen.

Aan de andere kant, ondanks dat t een smerige manier is, wel een makkelijke manier om geld te verdienen.
Lijkt een beetje op Apple praktijken met die nieuwe aansluiting op de 5 en 5s ;)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

v8power67 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:07:
[...]

Ik snap die hele opmerking niet, sony ondersteunt alle ps3 stuurtjes omdat ze geen forza hebben of iets vergelijkbaars .... LOGICA 8)7
:P
Hobbies kosten zeker weten geld, maar bij MS wel beetje extreem veel geld vind je niet.
Zoals ik al zei: niemand verplicht je om een (nieuw) stuurtje te kopen. Als je het geld er niet voor (over) hebt doe je het toch niet? Ik zal nooit een stuur voor een console kopen, ondanks dat ik een die-hard FM-speler ben. Ik heb een doos vol van die zooi liggen, destijds allemaal voor de PC gekocht, maar ik heb het maar een paar keer gebruikt. Sindsdien kijk ik wel uit wat ik koop. Daarnaast game ik toch altijd toch op de bank, dus een stuur is in mijn geval helemaal niet practisch en daarbij het je ook weer zo'n onding in je kamer staan.
Is al bekend gemaakt dat aantal driveclub beelden gespeeld werden met een logitech g27.
(hmm kan geen bron meer vinden... had het zeker te weten gelezen)
Dus het blijft afwachten ;)
Nou, je pakt de controller beet en gaan met die banaan :P
Valt best mee, ook nog een gewicht in elke hand, gelijk een workout oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
v8power67 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:07:
[...]

Ik heb vorige keer op de review van F1 2013 al een reaktie gegeven dat ik de review mogelijk niet geheel representatief vond; het leek erop dat er gespeeld was met een controller en dat daardoor deadzones of onderstuur erg snel werden bereikt. Het is wel erg lastig om bij een leverancier "even" een set input-apparatuur van 1000 Euro los te peuteren.

Kinect is niks mis mee; als ik zie hoe de oude Kinect op de 360 omging met input voor een racespel, viel het me alleszins mee qua nauwkeurigheid. Zeker als je een goede stoel hebt om in te zitten (met leuningen), kan je best lang je handen in de lucht houden om een denkbeeldig stuur vast te houden.

Persoonlijk ga ik FM5 gewoon weer met de controller spelen; zeker de nieuwe feedback op de triggers moet toch wel voor een extra stukje info zorgen zodat je nog beter kan gaan rijden.

FM4 heb ik met een stuur gespeeld totdat ik de C-klasse auto's bereikte. Sommige tracks zoals Tsukuba eisen dan een hele andere setting voor je stuur dan een track als Sebring. En ik ben wat dat betreft lui; niet voor elke race weer kijken welke settings ik moet hebben, welk type auto ik heb, of ik er een tune voor heb. Dan maar met een controller en snel je auto & tune kunnen opzoeken.

Saturn Kleve gaat vrijdagochtend om 10:00 open; zorg dat je een kopie van bestelmailtje meeneemt en ook zeker je Ausweis! :9

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 18-11-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Naja ik zelf wil graag een race game spelen met stuur, een NFS of grid speel ik wel met controller.
Omdat de controller altijd verbogen assists bied die dus het racen makkelijker maakt met controller.
En als je dan stuurtje pakt merk je ineens hoeveel van die nieuwe physics verloren gaan als je met controller rijd. Maar idd iedereen zo zijn eigen ding :)
En kinect zal ik ook als ik een xbone heb never nooit niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Mijn creditcard is belast door MS.de

Na ja ze hebben 499 gereserveerd, dus dat gaat denk toch goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:48
joffrey19 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:25:

Hier ook inderdaad.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Is er iets gewijzigd aan jullie order status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Munky711 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:27:
[...]

Is er iets gewijzigd aan jullie order status?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
joffrey19 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:25:

Hmm hier niet maar ik heb enkel een controllet met play&charge kit besteld daar... aangezien ik die bij de Mediamarkt niet telefonisch mocht reserveren en ze toen "uitverkocht" waren toen ik later daar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Wazig, ik begrijp van vrienden in Schotland en Wales dat Tesco al weken volhoudt dat ze niks kunnen leveren... Of hoopt de keten dat de halve UK voor de deur gaat liggen vanaf morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:04:
Wazig, ik begrijp van vrienden in Schotland en Wales dat Tesco al weken volhoudt dat ze niks kunnen leveren... Of hoopt de keten dat de halve UK voor de deur gaat liggen vanaf morgen?
Consoles zijn ook niet meer te krijgen (zowel bij asda/tesco) John Lewis schijnt er nog wel wat te hebben in de winkels, maar ook niet in elke vestiging. Was van het weekend in een gameshop en mensen zijn al hun PS3/360/Wii en alle games aan het inruilen voor store credit om hun preordered console te betalen, was echt een gekkenhuis.

Tesco is altijd aan het stunten, vooral met games voor de PS en Xbox. Heel vaak acties (bijvoorbeeld COD) dat je £ 10 korting krijgt, laatste grote was Halo 4 met 2400 MS points gratis. Mensen liggen daar inderdaad voor voor de deur. (of komen om middernacht binnen aangezien het gros van de tesco's 24 uur open is)

edit
John Lewis inderdaad alleen in de winkels, zie deze link, ze nemen geen preorders aan :
http://www.johnlewis.com/microsoft-xbox-one-console/p775568

mocht je niets te doen hebben middernacht kun je voor de deur gaan liggen/voor je PC gaan zitten ;)

/edit

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crimson Dragon Review: http://www.gameinformer.c...erailing-its-own-fun.aspx
IGN:

KI - 8.4

Powerstar Golf - 7

Crimson Dragon - 5.9

Lococycle - 6.4

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Net een voldoende dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Killer instinct krijgt een 8,4:

http://www.ign.com/articl...18/killer-instinct-review

Dead rising 3 krijt een 7,5:

http://www.polygon.com/20...2978/dead-rising-3-review

[ Voor 33% gewijzigd door Sydney08 op 18-11-2013 15:15 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Wow, een 8.4... Dat had ik niet verwacht maar wel heel netjes gedaan; blijkbaar is KI dus goed ontwikkeld en netjes neergezet op de One. Het is natuurlijk wel een game die op langere termijn misschien als melkkoe kan gaan dienen als ze hetzelfde framework gaan gebruiken voor nog meer andere/nieuwe characters enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Dead rising een 8.75 op gameinformer

http://www.gameinformer.c...dead-rising-3-review.aspx

Had ik niet verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 22:41
uit die gameinformer review van dead rising 3

Graphics:
The framerate never hiccuped once, even when steamrolling through dense crowds of zombies and sending limbs flying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kritiek op Killer Instinct is een klein roster, daar kan ik wel mee leven. Blij dat hij dus qua gameplay goed inmekaar zit.

Blij verrast dat het qua framerate dan toch goed zit met DR3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Met die zogenaamde framerate issues lijkt het dus wel mee te vallen, gelukkig maar :)

Zal vanavond thuis de reviews eens uitgebreid lezen, maar vooralsnog geen verrassingen. Dat is geen slechte zaak :)

[ Voor 41% gewijzigd door BM op 18-11-2013 15:14 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
/sarcasm: als je alleen maar hoeft te upscalen van 640x480, komt het wel goed met de framerates...

Maar ja, DR3 een dikke 8 dus dat betekent weer extra knaken spenderen vrijdag aan een extra controller & battery pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

BM schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:13:
Met die zogenaamde framerate issues lijkt het dus wel mee te vallen, gelukkig maar :)
Niks zogenaamds aan was duidelijk te zien in de videos.
Maar blijkbaar was dat dan een redelijk oude build.
Maar als was die game 1080p60 met 1 miljoen zombies zou ik hem nog steeds niet kopen :P
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=718136
Alle reviews op een rijtje van dead rising 3

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 18-11-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 22:41
achja tis toch nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
v8power67 schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:15:
[...]

Maar als was die game 1080p60 met 1 miljoen zombies zou ik hem nog steeds niet kopen :P
Watje... Beetje de hele dag naar Clarkson gaan zitten luisteren in FM5... :>
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=718136
Alle reviews op een rijtje van dead rising 3
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

loco cycle :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=718151
een 1.5 uit 5 en een 7
Beetje erg uiteenlopend.
Nooit van deze game gehoord...

Killer instinct
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=718145

Joystiq 3/5
Gamereactor UK 7
EDGE 7
OXM 7.5
USGamer 4/5
IGN 8.4

[ Voor 33% gewijzigd door v8power67 op 18-11-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:08:
Wow, een 8.4... Dat had ik niet verwacht maar wel heel netjes gedaan; blijkbaar is KI dus goed ontwikkeld en netjes neergezet op de One. Het is natuurlijk wel een game die op langere termijn misschien als melkkoe kan gaan dienen als ze hetzelfde framework gaan gebruiken voor nog meer andere/nieuwe characters enzo.
Het blijft mijn genre niet (ik ben meer een 3D fighter zoals Tekken en behoorlijk anti-combo geworden), maar het lijkt er wel op dat ze een erg sterke basis neer hebben gezet voor de E-sport afdeling. Frame-nauwkeurige moves en uitvoer, beetje al hoe SF natuurlijk werkte (en altijd de e-sport fighter was).

Zal me niets verbazen dat MS nog zakje extra erbij doet en deze voor 2014 in de tournamenten gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 06-10 19:16
Crimson Dragon echt niet mijn ding ...... lijkt veel op Eden.

Ik heb totaal geen gevoel bij dit soort games!

[ Voor 4% gewijzigd door Mouse_NL op 18-11-2013 15:41 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamespot.com

Ze hebben een xbox one stream. Spelen nu Crimson dragon. Ziet er boring uit. Straks gaan ze andere dingen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 06-10 19:16
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:41:
http://www.gamespot.com

Ze hebben een xbox one stream. Spelen nu Crimson dragon. Ziet er boring uit. Straks gaan ze andere dingen spelen.
Ja daar zit ik te kijken echt boring!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Zoo Tycoon: 7.5
Dead Rising 3: 9.0
Loco Cycle: 6.0
Powerstar Golf: 7.0
Crimson Dragon: 5.0
Killer Instinct: 7.0

Allen op xbox360achievements.org ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 18-11-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:32

On_E

Housemusic

In Zoo Tycoon zit amper tot geen Tycoon element, dat is wel erg jammer.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killer instinct ziet er al een stuk leuker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 11:03
Mooie cijfers zie ik terug.

Dead Rising is nu wel een zekerheidje voor mij. :)

Daarnaast zal ik me toch wel een tijdje kunnen vermaken met Killer Instinct en wellicht ook Powerstar Golf. Dat Loco Cycle en Crimson Dragon wat teleurstellen is niet verassend :).

En we hebben nog twee grote games te gaan, namelijk Forza en Ryse :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:46:
Killer instinct ziet er al een stuk leuker uit.
spoiler:
You won't feel quite so shortchanged by the achievements however, with the full 1000 Gamerscore on offer for completing a variety of tasks. Sadly, they're almost all of the grinding variety requiring you play 2000 matches with each character. That's two thousand. At the very least then, you'll have to play 12,000 matches with each of the six base characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:47:
Mooie cijfers zie ik terug.

Dead Rising is nu wel een zekerheidje voor mij. :)

Daarnaast zal ik me toch wel een tijdje kunnen vermaken met Killer Instinct en wellicht ook Powerstar Golf. Dat Loco Cycle en Crimson Dragon wat teleurstellen is niet verassend :).

En we hebben nog twee grote games te gaan, namelijk Forza en Ryse :).
Waarom hebben ze die later pas vrijgegeven. Dat snap ik niet echt. Vooral ryse pas op de dag van release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:47
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:57:
[...]

Waarom hebben ze die later pas vrijgegeven. Dat snap ik niet echt. Vooral ryse pas op de dag van release
De dag voor de release bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:57:
[...]

Als ik MS ben wil ik zoveel mogelijk publiciteit. Nu wordt er 4 dagen aandacht gegeven aan de console, ipv alles op donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 11:03
Wellicht omdat ze bang zijn dat de reviews slecht zijn (want dat willen veel mensen blijkbaar horen :)) of omdat ze de volledige week exposure hebben met vandaag voornamelijk Dead Rising 3 en Killer Instinct, daarna apart Forza en daarna apart Ryse.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 12 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.