Het nieuws een beetje verspreiden, betere reclame.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:57:
[...]
Waarom hebben ze die later pas vrijgegeven. Dat snap ik niet echt. Vooral ryse pas op de dag van release
Verwijderd
Ja opzicht wel logisch. Ze hebben denk ik de minst goede games gewoon nu gedaan. Zodat dat allemaal weggewassen kan worden door forza en ryseMatedeor schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:59:
[...]
Het nieuws een beetje verspreiden, betere reclame.
Het zijn beetje hun key games, exclusieve aandacht voor die 2 games die dag, vergroot dat enkel.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Killer instinct gratis maar ook niet echt mij ding meer Mortal Combat / Tekken / DOA daar stopte het voor mij!
Iphone 5 -- eerste Iphone
DOA5 speelt ook lekker weg, maar jammer dat die 3 games weer teveel juggle zijn geworden (ok in Tag kan ik mening persoon irriteren door 1 juggle van 50% HP te doen
).
Maar ik ben niet zo van de halve/kwart draai moves, MK had daar soort van 'beweeg een beetje in die richting en we snappen wel wat je doet'.
Maar ik ben niet zo van de halve/kwart draai moves, MK had daar soort van 'beweeg een beetje in die richting en we snappen wel wat je doet'.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Forza 5 gaat volgens mij best hoog scoren, Ryse wordt met de grond gelijk gemaakt. We zullen zien.
Ryse wordt een love it or hate it game, met scores varierend van 4en tot 8en/9ens
Gelet op de previews kan het niet anders dan dat Ryse de meest gedifferentieerde scores oplevert van deze next gen launch.
[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-11-2013 16:10 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
"gratis" wel he. Beetje zoals Driveclub psn edition "gratis" isMouse_NL schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:04:
Killer instinct gratis maar ook niet echt mij ding meer Mortal Combat / Tekken / DOA daar stopte het voor mij!
Het geld voor mijn controller is bij Microsoft ook gereserveerd op mijn credit card, begint nu wel te kriebelen...
Ik verwacht ook dat Ryse de Knack van de XBO gaat worden. Laat hem wel in bestelling staan, als de reviews tegenvallen stuur ik hem wel terug naar Amazon.
Ik verwacht ook dat Ryse de Knack van de XBO gaat worden. Laat hem wel in bestelling staan, als de reviews tegenvallen stuur ik hem wel terug naar Amazon.
[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 18-11-2013 16:12 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nog even contact gehad met Saturn en Gamemania. Ze zijn bezig om een aantal spellen te verkopen (als import). CoD, AC, FIFA, BF4 en NBA2k. De echte exclusives vallen vooralsnog (moet morgen de Saturn nog even bellen) buiten de boot. Ik zal het hier updaten als ik wat meer weet.
Nog maar 3 dagen werken!!!
(en een boel deadlines afwerken...)
Heb er echt zin in
. Hoop door BF4 te laten zien aan een vriend van me ik hem kan overtuigen het spel ook te kopen
. Lees alleen wel dat er veel probs zijn voor de PS4 versie (en ook de PC versie). Hopelijk zijn die vrijdag gefixt!
Edit:
Jeez, Killer Instinct heeft 94 achievements....
http://www.xbox360achieve...er-instinct/achievements/
Nog maar 3 dagen werken!!!
Heb er echt zin in

Edit:
Jeez, Killer Instinct heeft 94 achievements....
http://www.xbox360achieve...er-instinct/achievements/
[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-11-2013 16:18 ]
loco cycle next gen? OMG geef ons iets goeds .... weer zo'n stomme arcade 10 jaar geleden game!
http://www.gamespot.com/ die game nu op die livestream
[ Voor 11% gewijzigd door shoombak op 18-11-2013 16:17 ]
ja stupid voor de xbox one!shoombak schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:17:
http://www.gamespot.com/ die game nu op die livestream
Nu Ryse Son of Rome
[ Voor 3% gewijzigd door Mouse_NL op 18-11-2013 16:25 ]
Verwijderd
metacritic scores nu :
dead rising 3 78 (boven verwachting, had een 7 verwacht)
Killler instinct 73
Lococycle 53 (zat er wel in)
Crimson dragon 56 (beetje jammer, had meer in gezeten mi)
Powerstar golf 68 (best aardig voor FTP game)
Zoo Tycoon 73
De grote verassing toch wel Killer instinct, zelf gespeeld, vond het wel aardig maar niets bijzonders. DR3 scoort boven mijn verwachting. Had hem al in de preorder.
Het wachten is nu op Ryse, ben benieuwd wat daarvan wordt gezegd
edit
Live stream op GS ziet ryse er toch echt super uit grafisch
/edit
dead rising 3 78 (boven verwachting, had een 7 verwacht)
Killler instinct 73
Lococycle 53 (zat er wel in)
Crimson dragon 56 (beetje jammer, had meer in gezeten mi)
Powerstar golf 68 (best aardig voor FTP game)
Zoo Tycoon 73
De grote verassing toch wel Killer instinct, zelf gespeeld, vond het wel aardig maar niets bijzonders. DR3 scoort boven mijn verwachting. Had hem al in de preorder.
Het wachten is nu op Ryse, ben benieuwd wat daarvan wordt gezegd
edit
Live stream op GS ziet ryse er toch echt super uit grafisch
/edit
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 16:30 ]
Dead Rising 3 laat toch wel zien dat gameplay en fun boven graphics gaat (ook al mag ik dat niet al te hard zeggen in de discussie over de nieuwe generatie consoles
).
Benieuwd naar Forza en Ryse. De 2 overige kandidaten voor mij bij launch, naast BF4 en DR3 (FIFA en KI zijn gratis
)
Benieuwd naar Forza en Ryse. De 2 overige kandidaten voor mij bij launch, naast BF4 en DR3 (FIFA en KI zijn gratis
[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-11-2013 16:32 ]
Denk dat beide niet hoog gaan komen, erg afhankelijk waar de focus op komt. Forza gebrek aan auto's (nouja), tracks en de prijzige DLC zal er flink intrappen, gameplay is ander verhaal. Ryse zal juist gameplay weer een probleem worden, waar toch al aardig wat mensen niet al te positief over waren.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:31:
Ryse gok ik rond de 7 en forza hoog in de 8
Ik zeg 6,5 en een 7,5 (met uitschieters naar beide kanten
Verwijderd
Nou ja, net als bij killzone gaan sommige ryse mooi vinden, maar wat eentonig en ik verwacht dus ongeveer hetzelfde cijfer. (metascore 7.4) en Forza krijgt altijd hoog dus verwacht dat ook weer nu.SinergyX schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:58:
[...]
Denk dat beide niet hoog gaan komen, erg afhankelijk waar de focus op komt. Forza gebrek aan auto's (nouja), tracks en de prijzige DLC zal er flink intrappen, gameplay is ander verhaal. Ryse zal juist gameplay weer een probleem worden, waar toch al aardig wat mensen niet al te positief over waren.
Ik zeg 6,5 en een 7,5 (met uitschieters naar beide kanten).
T.net zat op 9 / 8,5 / 8,5 (3, Horz, 4), nooit geweten dat die altijd zo hoog hebben gezeten.
WTF!!!
Zie ik nu pas dat de Nordschleife niet in Forza 5 zit :@:@:@
Dat is nu net het gene waar ik me uren samen met m'n broertje mee bezig heb gehouden.
Splitscreen Nordschleife rijden. (Ook direct handig als oefening voor 's zomers als we er met de motor op gaan)
Hoop toch echt wel dat die er wel in zit, of nog in komt.
Dat is nu net het gene waar ik me uren samen met m'n broertje mee bezig heb gehouden.
Splitscreen Nordschleife rijden. (Ook direct handig als oefening voor 's zomers als we er met de motor op gaan)
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Beetje lastig inscannen; volgens mij zijn ze dan een week ofzo bezig met de laserscan en ook nog eens tienduizenden foto's van de omgeving.HellStorm666 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:27:
WTF!!!
Helaas inderdaad maar "gelukkig" zitten Silverstone & Bathurst er nu wel in in high detail dus wat mij betreft ook veel uitdaging.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nu op gamespot een DR3 stream.
Het aantal zombies en de grootte van de wereld maakt toch wel indruk 
Gelet op mijn redelijke baggerverbinding op dit moment kan ik geen indruk krijgen van eventuele framedrops, aangezien ik om de sec een stotter heb
. Max verbinding van ongeveer 300kbs...
Gelet op mijn redelijke baggerverbinding op dit moment kan ik geen indruk krijgen van eventuele framedrops, aangezien ik om de sec een stotter heb
[ Voor 59% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-11-2013 17:53 ]
Ik kan van een vriend een Xbox One uit Spanje krijgen (mijn Spaans is slecht), zou dat problemen opleveren. Het is de day1 edition incl Fifa, kan ik deze zo downloaden of moet ik hem eerst in het Spaans opzetten, downloaden en dan naar een Engelstalig land zetten?
Had wel een laag cijfer verwacht voor Crimson Dragon.
Is waarschijnlijk ook de reden dat MS hem op de Marketplace zet voor $20,-
En voor dat bedrag denk ik dat ik hem toch ga proberen, Panzer Dragoon op de Saturn helemaal grijs gespeeld destijds.
Wel apart dat wat destijds de top was op graphics-gebied er nu opeens tegenvallend slecht uitziet
Is waarschijnlijk ook de reden dat MS hem op de Marketplace zet voor $20,-
En voor dat bedrag denk ik dat ik hem toch ga proberen, Panzer Dragoon op de Saturn helemaal grijs gespeeld destijds.
Wel apart dat wat destijds de top was op graphics-gebied er nu opeens tegenvallend slecht uitziet
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Volgens mij ook geen splitscreen trouwens als je daar waarde aan hecht.HellStorm666 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:27:
WTF!!!
Over de achievements van KI: 

Zo moet het dus niet Microsoft....Purchase a skin for *
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bedankt voor het fimpje, dat wordt inderdaad English, Ireland. EasySilversin schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:10:
http://www.youtube.com/watch?v=0P8h3ZJbmeY
Hier een video van de 1st boot setup. 6 talen als keuze. Daarna een land kiezen.
edit: Voor de mensen die nog een Day One import proberen te scoren. Kijk heel vroeg in de ochtend of laat in de middag op de amazon websites. Zag bijvoorbeeld net op de Duitse site dat er een Day One beschikbaar was. Waarschijnlijk komen er nu veel annuleringen binnen van mensen die het financieel toch niet redden, waardoor er consoles vrijkomen.
edit 2: Amazon.fr heeft nog een Day One op voorraad
MS.de heeft mn creditcard belast... voor de extra controller. Van de Paypal-betaling voor de console nog niets gemerkt.
@Helstorm666 jammer van de Otto, dat wordt dus wachten tot december voor de Forza-bundel!
Ik ga er vanuit dat het idd met real money is, maar het zou ze sieren als het in game currency isBM schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:08:
Over de achievements van KI:![]()
[...]
Zo moet het dus niet Microsoft....
Is ook al zo goed als zeker dat het een betaalde dlc wordt.HellStorm666 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:27:
WTF!!!
En er komt een auto en track season pass. Dus ze wien best laserscannen maar de fans mogen er flink voor dokken
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zou dat niet net als met Tekken zijn, je kan via ranked matches ook 'geld' vrijspelen en daarmee outfits kopen, dan krijg je ook de achievement.BM schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:08:
Over de achievements van KI:![]()
[...]
Zo moet het dus niet Microsoft....
Zijn in het verleden wel meer achievements geweest die je enkel kunt 'vrijspelen' door dlc aan te schaffen.
Wel jammer, maar niet anders dan we gewend zijn.
Wel jammer, maar niet anders dan we gewend zijn.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En weer om 1200 gebeld door onbekend nummer. Blijf vermoeden dat het Microsoft is.(zat helaas in bespreking. Morgen ga ik proberen eens op te nemen.
Aan de andere kant is er wel 500 euro verdwenen van mijn creditcard...
Aan de andere kant is er wel 500 euro verdwenen van mijn creditcard...
[ Voor 20% gewijzigd door SunnieNL op 18-11-2013 18:58 ]
Waarschijnlijk gewoon zo'n autodailer. Heb hier ook een tijd last van gehad. Je neemt op, en niks...SunnieNL schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:55:
En weer om 1200 gebeld door onbekend nummer. Blijf vermoeden dat het Microsoft is.(zat helaas in bespreking. Morgen ga ik proberen eens op te nemen.
Dead Rising is epic
Jeps, de beelden die ik tot nu toe zie zijn echt zo ontzettend tofMouse_NL schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:59:
Dead Rising is epic
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-11-2013 19:03 ]
Verwijderd
En als ik nu telefonisch heb besteld?MAX3400 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:22:
[...]
Saturn Kleve gaat vrijdagochtend om 10:00 open; zorg dat je een kopie van bestelmailtje meeneemt en ook zeker je Ausweis!
Forza 5 heeft gelukkig wel split-screen ^_^
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Vraag me eigenlijk af, wat zou de melding zijn op een XBO als je een apparaat in de USB steekt die hij niet kent? Ergens denk ik gewoon te wachten tot ze met die 'converterkits' komen, net als die PS2->PC converters of keyboard/muis -> PS2/3, desnoods via emulatie van de analoge sticks.
http://www.ign.com/articl...360-controller-on-the-ps3
Controllers kregen ze ook voor elkaar
YouTube: XCM F-1 Converter with G25/G27 Steering Wheel for Xbox 360 and PlayStation 3 PS3 Slim
Zelfs de G25/G27 (via controller converter?).
http://www.ign.com/articl...360-controller-on-the-ps3
Controllers kregen ze ook voor elkaar
YouTube: XCM F-1 Converter with G25/G27 Steering Wheel for Xbox 360 and PlayStation 3 PS3 Slim
Zelfs de G25/G27 (via controller converter?).
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2013 19:18 ]
Grrrr.... Forza 5 LCE is net gecancelled; eens even mijn mond opentrekken op de webchat van de leverancier...
Hoe laat vervalt morgen dat embargo op de Xbox One reviews? 15u?
Game.co.uk... Kreeg net een mail zonder reden dat íe gecancelled is. Wel vreemd want eerder die dag kreeg ik, op basis van mijn ordernummer, nog een nette reply dat de game deze week gewoon verstuurd gaat worden.AnthonyR schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:38:
Waar had je hem besteld dan, die van mij is gewoon onderweg. :-)
Als ik de lijst van IGN goed lees pas om 18:00X-Fighter schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:40:
Hoe laat vervalt morgen dat embargo op de Xbox One reviews? 15u?
eeeeeen, ik lees niet goed

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 18-11-2013 19:51 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Monday, November 18 at 6am PT/9am ET
Dead Rising 3Killer InstinctLocoCycleCrimson DragonPowerstar GolfZoo Tycoon
Tuesday, November 19 at 9pm PT/11:59pm ET
Xbox One hardware/platform (review in progress; full review will be available after the full console launch on November 22)
Wednesday, November 20 at 6am PT/9am ET
Forza Motorsport 5
Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET
Ryse: Son of Rome
De X1 review dus morgennacht. Als je wakker wordt woensdagochtend heb je de reviews
Woensdagmiddag krijgen we Forza.
Dead Rising 3Killer InstinctLocoCycleCrimson DragonPowerstar GolfZoo Tycoon
Tuesday, November 19 at 9pm PT/11:59pm ET
Xbox One hardware/platform (review in progress; full review will be available after the full console launch on November 22)
Wednesday, November 20 at 6am PT/9am ET
Forza Motorsport 5
Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET
Ryse: Son of Rome
De X1 review dus morgennacht. Als je wakker wordt woensdagochtend heb je de reviews
Das veel te lang
Had gehoopt in de middag
Gewoon vroeg te bed gaan, is het eerder ochtend
Iemand hier die bij Amazon.de zijn One heeft besteld en heeft geinformeerd wanneer de One's worden verzonden ?
Bij mijn bestelling staat, komt vrij 22 november, verwachte leverdatum 23-25 november.
Als ze hem de 22e verzenden word het maandag/dinsdag eer hij hier is.
Fingers crossed dat ze de 21e al gaan verzenden.
Bij mijn bestelling staat, komt vrij 22 november, verwachte leverdatum 23-25 november.
Dragon Age, Inquisition gameplay op een X1
YouTube: Digiexpo 2013 - Dragon Age: Inquisition Gameplay
Was helemaal aan mij voorbij gegaan, maar werd er net op gewezen door BM
.
Heb in DA:O erg veel tijd zitten
Ziet er goed uit.
YouTube: Digiexpo 2013 - Dragon Age: Inquisition Gameplay
Was helemaal aan mij voorbij gegaan, maar werd er net op gewezen door BM
Heb in DA:O erg veel tijd zitten
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-11-2013 20:06 ]
Probleem lijkt opgelost; blijkbaar is de voorraad zo groot dat je gewoon een nieuwe order kan inleggen en zolang deze niet geweigerd wordt tijdens het betalen, is levering gegarandeerd.MAX3400 schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:41:
[...]
Game.co.uk... Kreeg net een mail zonder reden dat íe gecancelled is. Wel vreemd want eerder die dag kreeg ik, op basis van mijn ordernummer, nog een nette reply dat de game deze week gewoon verstuurd gaat worden.
Neemt niet weg dat het blijkbaar zo was dat mijn creditcard niet meer werkte (klopt, ik heb een nieuwe gekregen anderhalve maand na de initiele bestelling!!) maar het bedrijf vindt het niet nodig om dan even te mailen of bellen ofzo maar gewoon de order uit te systeem te gooien zonder enige optie om dit recht te trekken.
Dit is echt de allereerste keer in 9 jaar betalen met creditcards dat een bedrijf zo omgaat met betalingen & annuleringen; waarschijnlijk ook meteen de allerlaatste keer dat ik bij ze heb besteld.
/end rant
Voor degenen die bang zijn voor garantieproblemen bij het importeren van de X1: ProfoundValue in "[NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen". Heb contact opgenomen met de Microsoft US Support:
Haakon: Because I read this somewhere online: "Customer service and support for Xbox One is available in launch countries only"
Karlo: Upon checking here there will be no problem for the warranty Haakon, your warranty will still be valid.
Karlo: Of course you can contact us anytime.
Haakon: So will I be eligible for warranty when I import my Xbox One from a Wave 1-country into a Wave 2-country?
Karlo: Xbox one also have a warranty so you dont have nothing to worry about.
Haakon: I'm glad to hear that, maybe I will still be able to join the nextgen fun this year!
Is dat gelukkig duidelijk
Nu alleen nog de FIFA duits issue
Dat gaan we denk ik vrijdag wel zien
Ik zit te twijfelen, dacht aan het importeren van een X1 via Amazon.it, zelfde voltage en Hertz en over het algemeen ook zelfde plugjes, maar wat nou als ik juist die ene krijg die niet past..SinergyX schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:15:
Is dat gelukkig duidelijkNu alleen nog de FIFA duits issue
Dat gaan we denk ik vrijdag wel zien
Mijn tweets:
@XboxSupport1 Can I redeem my imported french X1 day one FIFA 14 code on the UK marketplace?
@---- We don't have information regarding that specific code, I'm afraid. I do know that most codes are region specific though. ^NX
@XboxSupport1 how about the warranty, is it worldwide? I'm importing the console, because it's been delayed here in the Netherlands.
@------ We don't have any information on that at the moment. ^NX
@XboxSupport1 Can I redeem my imported french X1 day one FIFA 14 code on the UK marketplace?
@---- We don't have information regarding that specific code, I'm afraid. I do know that most codes are region specific though. ^NX
@XboxSupport1 how about the warranty, is it worldwide? I'm importing the console, because it's been delayed here in the Netherlands.
@------ We don't have any information on that at the moment. ^NX
Und das war eine schwalbe!!!
Ben benieuwd hoe dat inderdaad met FIFA zit
. Zou erg apart zijn
Ben benieuwd hoe dat inderdaad met FIFA zit
Ik lees vooral dat mensen een xbox uit de UK of Duitsland kopen. Wat zijn de bezwaren om een Spaanse of Franse xbox te kopen?
Of een Italiaanse, ik vroeg mij namelijk hetzelfde af als jij.wjnieuw schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:22:
Ik lees vooral dat mensen een xbox uit de UK of Duitsland kopen. Wat zijn de bezwaren om een Spaanse of Franse xbox te kopen?
Naar mijn weten niets anders dan een Duitse of Engelse? Zou niet kunnen indenken wat anders zou zijn?
Op de duitse Amazon.de inzake FIFA 14:
Plattform: Xbox One | Version: Standard
ASIN: B00CX7BXL8
Größe und/oder Gewicht: 17,1 x 13,6 x 1,3 cm ; 91 g
Erscheinungsdatum: 21. November 2013
Bildschirmtexte: Deutsch, Englisch, Spanisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch
Amazon Bestseller-Rang: Nr. 246 in Games (Siehe Top 100 in Games)
Nr. 12 in Games > Xbox One > Spiele
http://www.amazon.de/Elec...fifa+14#productPromotions
Beeldschermtekst dus diverse talen... Nu alleen de voice nog
Bildschirmtexte: Deutsch, Englisch, Spanisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch
Voice was voor Fifa altijd gewoon te downloaden afaik
Xbox
Ja, voice was altijd wel in meerdere talen. Dacht alleen dat de Fifa13 digitale versie English 2 niet had (andy grey en mark tyler?).
Ah, er was een verschil tussen de Retail en digitale versie? De mix tussen retail en digitaal maakt het er niet transparanter door. 
@hieronder. We zitten allemaal een beetje te hopen en te speculeren
. We zullen het vrijdag om een uur of 11/12 weten (dan zal de eerste al wel weer thuis zijn en aan het installeren zijn
)
@hieronder. We zitten allemaal een beetje te hopen en te speculeren
[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-11-2013 20:29 ]
En de day one edition met FIFA. Kan je deze in elke taal downloaden of moet je eerst de regio kiezen waar je de xbox gekocht hebt. Ik vroeg me dit af.
Forza 5uchiha tijntje schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:25:
Op de duitse Amazon.de inzake FIFA 14:
ASIN: B00CUI27II
Größe und/oder Gewicht: 17,1 x 13,6 x 13,2 cm ; 91 g
Erscheinungsdatum: 22. November 2013
Sprache: Deutsch
Bildschirmtexte: Deutsch
Anleitung: Deutsch
De fysieke game heeft alles duits
Aargh, het zou echt wel belachelijk zijn als ze nu opeens afstappen van multi lingual releases bij Microsoft.Starks223 schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:30:
[...]
Forza 5
ASIN: B00CUI27II
Größe und/oder Gewicht: 17,1 x 13,6 x 13,2 cm ; 91 g
Erscheinungsdatum: 22. November 2013
Sprache: Deutsch
Bildschirmtexte: Deutsch
Anleitung: Deutsch
De fysieke game heeft alles duitsdaar baal ik echt van, hopelijk is de digitale download code te gebruiken in de UK shop
Maar goed dat ik dan ook een Forza 5 uit Engeland laat komen, maar ja dat is dan geen limited edition en mis ik dus alle extra's...
Verwijderd
Had 50 Euri prepaid kaart gekocht bij livecodes.nl. Heb nog geen xbox of zo.
Bij xbox.com als ik de kaart redeem dan krijg ik een error dat ik de code alleen via de console kan redeemen. Iemand hier ervaring mee met zijn 360? Ik had verwacht dat het altijd online via pc en via console zou moeten kunnen. Livecards.nl kent het probleem niet en xbox live support vond het ook raar.
Misschien is de code oud en verwijst het naar MS points of zo, want de error geeft wel iets in die trend aan.
Bij xbox.com als ik de kaart redeem dan krijg ik een error dat ik de code alleen via de console kan redeemen. Iemand hier ervaring mee met zijn 360? Ik had verwacht dat het altijd online via pc en via console zou moeten kunnen. Livecards.nl kent het probleem niet en xbox live support vond het ook raar.
Misschien is de code oud en verwijst het naar MS points of zo, want de error geeft wel iets in die trend aan.
Mja, had ik een tijdje terug ook, gek genoeg kon ik de laatste codes wel weer via de website doen.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:37:
Had 50 Euri prepaid kaart gekocht bij livecodes.nl. Heb nog geen xbox of zo.
Xbox
Liever Duits dan Spaans. Maar echt tof is het niet. Ik wacht nog even met bestellen van extra games.
Had ook wel verwacht dat er inmiddels foto's van de doosjes online zouden staan etc.
Hij wordt de 21ste verzonden. Dat hebben ze mij medegedeeld in een mail nadat ik had gevraagd wanneer de console verzonden zou worden.justifire schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:59:
Iemand hier die bij Amazon.de zijn One heeft besteld en heeft geinformeerd wanneer de One's worden verzonden ?
Games gewoon bij amazon.co.uk bestellen dan heb je nergens last van.wjnieuw schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:52:
Liever Duits dan Spaans. Maar echt tof is het niet. Ik wacht nog even met bestellen van extra games.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Die is er ookPhusebox schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:58:
Had ook wel verwacht dat er inmiddels foto's van de doosjes online zouden staan etc.

Ik bedoelde meer de game doosjes, en ja daar heb ik ook pallets van gezien, maar dan echt in detail. Pff, nog nooit zoveel stress gehad bij een launch.
Daar ga ik wel vanuit! Vlieg over de snelweg terug naar huis. Aachen is een uurtje hier vandaan.uchiha tijntje schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:28:
Ah, er was een verschil tussen de Retail en digitale versie? De mix tussen retail en digitaal maakt het er niet transparanter door.
@hieronder. We zitten allemaal een beetje te hopen en te speculeren. We zullen het vrijdag om een uur of 11/12 weten (dan zal de eerste al wel weer thuis zijn en aan het installeren zijn
)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo dat zijn aardig wat Day One editions. Weet je meschien waar dat is?
Oww die zijn er ook hehe ik zal kijken of ik wat kan opduiken.Phusebox schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:09:
[...]
Ik bedoelde meer de game doosjes, en ja daar heb ik ook pallets van gezien, maar dan echt in detail. Pff, nog nooit zoveel stress gehad bij een launch.

kan alleen van binnenkant vinden en ja de discs zitten dus nu aan de linkerkant.
edit:
cases schijnen kleiner te zijn dan de huidige cases.
edit 2:

[ Voor 37% gewijzigd door MaakmeGek op 18-11-2013 21:24 ]
Hmm... ik ben benieuwd... mijn otto.de staat nu op "leverbaar binnen een week"HellStorm666 schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:50:
[...]
Net nog weer even gechat met Otto.de.
Iedereen die voor 30-9-2013 heeft besteld zal m de 22ste krijgen.
De rest krijgt m pas in December.
Of er nu leverbaar in 1 week of leverbaar in 3 weken staat, maar niet uit.
Week 49 is de eerste mogelijkheid dat we m krijgen. week 50 of 51 is realistischer.
Had ik maar eerder moeten bestellen
Ik denk Amazonsgt frankieboy schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:12:
[...]
Zo dat zijn aardig wat Day One editions. Weet je meschien waar dat is?
Dit staat er op de USK site:
Hmm blijkbaar wil dat ook niks zeggen lees ik net.
En hier staat weer Duits EN Engels, Oostenrijkse shop:
http://www.gamesonly.at/F...ition__Xbox_One_6379.html
http://www.usk.de/titelsu...2b231b3fbf76fa8f7c3e3b73dFreigegeben ohne Altersbeschränkung gemäß § 14 JuSchG
Forza Motorsport 5
System:Microsoft XBOX ONE
Genre:Sportspiel .
Publisher:Microsoft
Altersfreigabe:Freigegeben ohne Altersbeschränkung gemäß § 14 JuSchG
Prüfdatum:01.10.2013USK Nr.:36543/13
Sprache:englisch
Hmm blijkbaar wil dat ook niks zeggen lees ik net.
En hier staat weer Duits EN Engels, Oostenrijkse shop:
http://www.gamesonly.at/F...ition__Xbox_One_6379.html
[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 18-11-2013 21:20 ]
Aantal pagina's terug had ik van de voorkant en achterkant van Ghosts gestuurd. Ze zijn inderdaad kleiner en dunner.MaakmeGek schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:12:
[...]
Oww die zijn er ook hehe ik zal kijken of ik wat kan opduiken.
kan alleen van binnenkant vinden en ja de discs zitten dus nu aan de linkerkant.
edit:
cases schijnen kleiner te zijn dan de huidige cases.
edit 2:
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Aaaah kijk dat is goed nieuwsMaakmeGek schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:00:
[...]
Hij wordt de 21ste verzonden. Dat hebben ze mij medegedeeld in een mail nadat ik had gevraagd wanneer de console verzonden zou worden.
Zal je zien dat DHL niet levert op zaterdag....
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 18-11-2013 21:51 ]

Dit lijkt me handig voor de gemiddelde consument.
DHL redt dat wel in een dag. S middags oppikken. S avonds bij distributie Nederland, s nachts bij dichtstbijzijnde distri en vrijdag bezorgd.justifire schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:50:
[...]
Aaaah kijk dat is goed nieuws
Zal je zien dat DHL niet levert op zaterdag....
Microsoft zelf verstuurd volgens mij via ups
Ik zie het alweer de mist ingaan dat mensen 1080p kiezen en op het moment dat ze "JA" drukken erachter komen dat de een HD-Ready bak hebben staan. Of dat HDCP alleen je versterker detecteert...Silversin schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:51:
[afbeelding]
Dit lijkt me handig voor de gemiddelde consument.
Amazon.de levert gewoon via postNL en die pakketjes worden normaal nooit op zaterdag bezorgd. Bestel daar vaak genoeg.
Zit toch te denken om US als regio te selecteren.
Als je dan via Amazon een prepaid van 70dollar haalt, kan je die inwisselen in de marketplace. Omgerekend kost dat je dan 51euro per spel.
Als je dan via Amazon een prepaid van 70dollar haalt, kan je die inwisselen in de marketplace. Omgerekend kost dat je dan 51euro per spel.
Ik weet het nog niet zeker. US heeft wel de meeste content verkrijgbaar. Maar verlies je dan geen geld als je de regio van de Xbox One weer op NL zet? Denk dat ik ga afwachten hoe het verloopt met andere die m importeren zodat ik zelf niet in de mist loop.joffrey19 schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:02:
Zit toch te denken om US als regio te selecteren.
Krijg je via Amazon de code dan via email?
Edit: Yup.
[ Voor 16% gewijzigd door sgt frankieboy op 18-11-2013 22:46 ]
Verwijderd
Voor de mensen die ooit Killer Instinct op de SNES hadden en de soundtrack Killercuts herinneren, hier een preview van de soundtrack:
YouTube: Killer Instinct (2013) Ost Preview 2
YouTube: Killer Instinct (2013) Ost Preview 2
Nou ja in theory wel, maar als je een prepaid card van 70 dollar haalt, en een game van 70 dollar, is je account weer nihil. En gezien MS zegt dat je iedere game meeneemt met een regio switch.sgt frankieboy schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:44:
[...]
Ik weet het nog niet zeker. US heeft wel de meeste content verkrijgbaar. Maar verlies je dan geen geld als je de regio van de Xbox One weer op NL zet? Denk dat ik ga afwachten hoe het verloopt met andere die m importeren zodat ik zelf niet in de mist loop.
Krijg je via Amazon de code dan via email?
Edit: Yup.
Verwijderd
Source? Want toen ik een xbox live support chat medewerker sprak om te vragen wat er gebeurd als ik nu regio Ierland kies en straks Nederland beschikbaar is, toen kreeg ik als antwoord dat DLC niet meegaat naar je nieuwe regio, opnieuw downloaden dus en betalen...joffrey19 schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:49:
[...]
Nou ja in theory wel, maar als je een prepaid card van 70 dollar haalt, en een game van 70 dollar, is je account weer nihil. En gezien MS zegt dat je iedere game meeneemt met een regio switch.
Volgens mag Microsoft dat geen eens omdat je hebt betaald voor de DLC dus het is wettelijk van jouw, of zit ik nu verkeerd??Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:51:
[...]
Source? Want toen ik een xbox live support chat medewerker sprak om te vragen wat er gebeurd als ik nu regio Ierland kies en straks Nederland beschikbaar is, toen kreeg ik als antwoord dat DLC niet meegaat naar je nieuwe regio, opnieuw downloaden dus en betalen...
Volgens mij "koop" je nog steeds een licentie; dat daar voorwaarden aan zitten, is wel toegestaan.sgt frankieboy schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:55:
[...]
Volgens mag Microsoft dat geen eens omdat je hebt betaald voor de DLC dus het is wettelijk van jouw, of zit ik nu verkeerd??
Heb je de EULA van Windows wel eens gelezen? Is ook niet van jouw; je mag het alleen gebruiken.
Verwijderd
Op de Playstation kun je ook verschillende accounts maken voor verschillende regio's. Wat je dan in de ene PSN store koopt is niet beschikbaar voor de andere regio.
Het zou me dan ook niks verbazen dat het op de Xbox One ook zo is. Houdt mij voor de rest niet tegen, als ik NL content wil dan maak ik wel speciaal een NL account aan
Het zou me dan ook niks verbazen dat het op de Xbox One ook zo is. Houdt mij voor de rest niet tegen, als ik NL content wil dan maak ik wel speciaal een NL account aan
Dus als je bijv Dead Rising 3 koopt in store van Ireland en je zet de regio terug naar Nederland kan je Dead Rising 3 weer opnieuw betalen?Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:58:
Op de Playstation kun je ook verschillende accounts maken voor verschillende regio's. Wat je dan in de ene PSN store koopt is niet beschikbaar voor de andere regio.
Onzin, games zijn regio-vrij.sgt frankieboy schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:02:
[...]
Dus als je bijv Dead Rising 3 koopt in store van Ireland en je zet de regio terug naar Nederland kan je Dead Rising 3 weer opnieuw betalen?
http://www.vg247.com/2013...-clarifies-import-stance/
Verwijderd
Ja fysieke games zijn regiovrij, maar hoe zit het met DLC en downloadable games als Killer instinct?justifire schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:07:
[...]
Onzin, games zijn regio-vrij.
http://www.vg247.com/2013...-clarifies-import-stance/
Misschien begrepen ze me verkeerd bij de MS chat, maar kan beide kanten op until proven otherwise
Als je iets download komt dat in je download history.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:09:
[...]
Ja fysieke games zijn regiovrij, maar hoe zit het met DLC en downloadable games als Killer instinct?
Misschien begrepen ze me verkeerd bij de MS chat, maar kan beide kanten op until proven otherwise
Eens betaald blijft betaald.
Enigste wat kan is dat bepaalde content niet beschikbaar is maar die kans acht ik volgend jaar op de nl marketplace heel klein.
In het uiterste geval verwijder je de Ierse versie en download je even de NL versie, gewoon via de history -> download again.
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 18-11-2013 23:16 ]
Verwijderd
Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat je weer moet betalen, maar het is MS he, het zou me niks verbazenjustifire schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:14:
[...]
Als je iets download komt dat in je download history.
Eens betaald blijft betaald.
Enigste wat kan is dat bepaalde content niet beschikbaar is maar die kans acht ik volgend jaar op de nl marketplace heel klein.
In het uiterste geval verwijder je de Ierse versie en download je even de Nl versie, gewoon via de history -> download again.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)