[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.449 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:17:
[...]

Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat je weer moet betalen, maar het is MS he, het zou me niks verbazen ;)
Dan ken jij MS dus niet ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neu als echt Sony fanboy nooit een MS console gehad. Er was maar 1 mogelijkheid waarom ik ooit zou overstappen....KI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:50:
[...]

Aaaah kijk dat is goed nieuws *D
Zal je zien dat DHL niet levert op zaterdag....
DHL levert idd niet op zaterdag.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 15:10
Donstil schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:51:
[...]

DHL levert idd niet op zaterdag.
Denk dat de meeste hem op maandag krijgen. Bij mij staat er dat ie tussen 23-25 november wordt geleverd (Amazon.de).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Post levert hier standaard niet op maandag dus zal dan toch dinsdag worden, heeeeeel misschien zaterdag.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 22:41
GAmes blijven gewoon van jou, maar als je de game een keer verwijdert en opnieuw wilt installeren, dan moet je naar de gameshore waar je de game gekocht hebt. Dus dan moet je weer naar de Ierse store.

Ik heb de link zo niet, maar dat is gezegd door MS. Ik vind het ook nog steeds raar dat je currency verdwijnt wanneer je naar een andere regio gaat. Ik geloof het nog niet echt.

[ Voor 30% gewijzigd door mobygo76 op 19-11-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
YouTube: Exclusive Forza 5 Gameplay - Aston Martin at Catalunya

Vond het wel een grappig filmpje maar het lijkt erop dat de YT-compressie echt zorgt voor slechte randjes :'(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

BM

Moderator Spielerij
mobygo76 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:47:
GAmes blijven gewoon van jou, maar als je de game een keer verwijdert en opnieuw wilt installeren, dan moet je naar de gameshore waar je de game gekocht hebt. Dus dan moet je weer naar de Ierse store.

Ik heb de link zo niet, maar dat is gezegd door MS. Ik vind het ook nog steeds raar dat je currency verdwijnt wanneer je naar een andere regio gaat. Ik geloof het nog niet echt.
Misschien als je je account regio veranderd, maar dat is bij de X1 'gewoon' losgekoppeld van je console regio.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

http://www.thrustmaster.c...errari-458-italia-edition
ECOSYSTEM-READY

Compatibel met andere afneembare Ferrari wheels die al op de markt
(Ferrari F1 Wheel Add-On **, GTE Ferrari Wiel add-on **, etc.) Compatibel met de T3PA ** pedaal (3 Thrustmaster pedaal add-on ) Compatibel met de TH8A ** Transfer Switch (Thrustmaster TH8 add-on) of met 8 versnellingen sequentiële schakeling
Okee is dus best uitbreidbaar, maar waarom een 8 speed shifter maar geen koppeling...
Okee is dus 8 speed sequentieel shifter dus zonder clutch... Moet echt beter gaan lezen...

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 19-11-2013 10:23 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:03
HellStorm666 schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:50:
[...]

Net nog weer even gechat met Otto.de.
Iedereen die voor 30-9-2013 heeft besteld zal m de 22ste krijgen.
De rest krijgt m pas in December.
Of er nu leverbaar in 1 week of leverbaar in 3 weken staat, maar niet uit.
Week 49 is de eerste mogelijkheid dat we m krijgen. week 50 of 51 is realistischer.

Had ik maar eerder moeten bestellen ;)
We zien het wel! Bij mijn bestelling stond al vrij snel na het bestellen (en overmaken van het bedrag): "
Entschuldigung, diese OTTO-Artikel kommen leider etwas später ". Als je vervolgens doorklikt op je bestelling staat bij het product dan weer "kommt innerhalb einer Woche".

Wat mij nu wel opvalt is dat als je hem nu nog wilt bestellen het artikel op "uitverkocht" staat. Blijkbaar dus niet meer mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Kale bedoening :|
[YouTube: http://youtu.be/BiKjRgfZqSM]
Dan vind ik dit er toch stukken beter uitzien

Demo's maar weer afwachten dan :z

[ Voor 51% gewijzigd door justifire op 19-11-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55
v8power67 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:16:
http://www.thrustmaster.c...errari-458-italia-edition

[...]

Okee is dus best uitbreidbaar, maar waarom een 8 speed shifter maar geen koppeling...
Okee is dus 8 speed sequentieel shifter dus zonder clutch... Moet echt beter gaan lezen...
Hmm jeukt toch wel weer. Zeker de mogelijkheid om die F1 rim erop te zetten, maar goed er komt toch pas een F1 game in september en dan is er vast een pack met die rim ipv het standaard stuur. Ook maar eens wat reviews afwachten. Jammer dat ik Forza voor het eerst (sinds deel 1) met controller moet gaan spelen, maar goed, het zij zo.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-10 23:07
Weet iemand of Microsoft weer met een stuurtje komt? Hun eerste stuurtje voor de 360 vond ik ontzettend fijn. Toch wel enigzins spijt dat ik het heb verkocht nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:10
justifire schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:39:
Kale bedoening :|
[video]
Dan vind ik dit er toch stukken beter uitzien
[video]
Demo's maar weer afwachten dan :z
Dit is toch hetzelfde als een documentaire over autosport vergelijken met Fast & Furious 6? Aan de ene kant gaan ze voor realisme, aan de andere kant gaan ze voor de achtbaanrit.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Chevalric schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:19:
[...]

Dit is toch hetzelfde als een documentaire over autosport vergelijken met Fast & Furious 6? Aan de ene kant gaan ze voor realisme, aan de andere kant gaan ze voor de achtbaanrit.
True, maar voor mij blijven het beide spelletjes ;)

[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 19-11-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Mail van Bol.com:
Beste klant,

Je Xbox One is een level later

Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.

Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben.
Waarom en hoelang? Dat zit zo:

Microsoft heeft besloten de Xbox One voorlopig niet in Nederland en België uit te brengen. Wanneer dit wel gebeurt is nog onbekend. Een aantal games zal in november al wel beschikbaar zijn in Nederland en België.

Heb je de Xbox One besteld met games en/of toebehoren?
Dan ontvang je op de releasedag alleen de games en/of toebehoren die op dat moment beschikbaar zijn. Zodra de Xbox One weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd.
Heb je de Xbox One-console besteld?
Dan ontvang je de console zodra deze weer op voorraad is.

Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

Onze excuses voor het ongemak.
bol.com
Wel netjes van ze. Ondertussen twijfel ik nog of ik mijn pre-order van mijn PS4 zal annuleren. Ik denk dat gezien het geringe aantal releasegames, ik beter wat geld in m'n zak kan houden. Toch kriebelt het ook een beetje om een Duitse versie xbox te importeren.
Xepos schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:10:
Weet iemand of Microsoft weer met een stuurtje komt? Hun eerste stuurtje voor de 360 vond ik ontzettend fijn. Toch wel enigzins spijt dat ik het heb verkocht nu...
Ik heb zo'n MS stuurtje gekocht op Marktplaats voor weinig vorig jaar. Er zullen er vast meerdere van zijn. Overigens maak ik er zo weinig gebruik van, dat ik voor de ONE waarschijnlijk geen stuur zal aanschaffen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
justifire schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:28:
[...]

True, maar voor mij blijven het beide spelletjes ;)
Dus je denkt dat FM dan niet meer leuk gaat zijn? :s Ene streeft naar realisme, andere naar over the top. Wat jij leuk vindt hangt er vanaf naar wat je het liefst wil... Kan ik Last of Us en DR3 gaan vergelijken en dan zeggen dat DR3 beter is? Nee, dat zou dom zijn om te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
X-Fighter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:06:
[...]

Dus je denkt dat FM dan niet meer leuk gaat zijn? :s Ene streeft naar realisme, andere naar over the top. Wat jij leuk vindt hangt er vanaf naar wat je het liefst wil... Kan ik Last of Us en DR3 gaan vergelijken en dan zeggen dat DR3 beter is? Nee, dat zou dom zijn om te zeggen.
Dat denk ik ja :Y Mag dat :?

Ryse trekt toch steeds meer mijn aandacht, lijkt me een leuke game om tussendoor te spelen, gewoon ff half uurtje hakken zodat het niet te repetatief word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Woei eindelijk duidelijkheid.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/q9sCaaFSy3dDrmStywy0Re0l/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Goed nieuws! Ga er gemakshalve ook vanuit dat het naast de LE ook voor de normale editie geldt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Kan je dat voor BF4 ook niet even opvragen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
joffrey19 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:27:
[...]

Kan je dat voor BF4 ook niet even opvragen. :-)
Denk niet dat de mensen van Turn 10 dat weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
ja hoor, maar ik vond het gewoon raar hoe je het omschreef. Ipv FM af te schrijven en saai te noemen, kon je beter zeggen dat het gewoon niet uw cup of tea is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Goede reden om dus vrijdag in Duitsland te kijken of er een LCE ligt en die meteen mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
X-Fighter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:00:
[...]

ja hoor, maar ik vond het gewoon raar hoe je het omschreef. Ipv FM af te schrijven en saai te noemen, kon je beter zeggen dat het gewoon niet uw cup of tea is.
Kan je mij daar even over quoten ?
Schrijf niks af, noem het niet saai dus waar je dat vandaan haalt ?!
Ik wacht op de quote die het tegendeel bewijst O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:03:
[...]

Goede reden om dus vrijdag in Duitsland te kijken of er een LCE ligt en die meteen mee te nemen.
Denk dat je hem wel gewoon kan vinden, Mediamarkt, Saturn en Gamestop verkopen ze in ieder geval. Niet zoals in de UK exclusief bij 1 winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz dan word het wel interessant om die uit Duitsland maar alvast mee te nemen. Just in case het digitale gebeuren toch niet zo werkt als ik denk dat het gaat werken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
Phusebox schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:08:
[...]

Denk dat je hem wel gewoon kan vinden, Mediamarkt, Saturn en Gamestop verkopen ze in ieder geval. Niet zoals in de UK exclusief bij 1 winkel.
Ik ben er ook serieus over na aan het denken om er een te halen in Duitsland vrijdag. Heb er nog niks ge pre-ordered en ben nog aan het twijfelen waar ik de meeste kans kan hebben. Iemand anders die er ook op de bonnefooi heen rijdt? Zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
WillemsTM schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:30:
[...]

Ik ben er ook serieus over na aan het denken om er een te halen in Duitsland vrijdag. Heb er nog niks ge pre-ordered en ben nog aan het twijfelen waar ik de meeste kans kan hebben. Iemand anders die er ook op de bonnefooi heen rijdt? Zo ja, waar?
Ik rijd naar Nordhorn, en anders Rheine. MM en Gamestop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
WillemsTM schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:30:
[...]

Neem aan dat je het over de game had? Ik ben om 10:00 uitgenodigd om me te melden bij de entertainment-afdeling van Saturn in Kleve... Bonnefooi: nee... Op inkooptocht: ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
MAX3400 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:34:
[...]

Neem aan dat je het over de game had? Ik ben om 10:00 uitgenodigd om me te melden bij de entertainment-afdeling van Saturn in Kleve... Bonnefooi: nee... Op inkooptocht: ja ;)
Nee had het niet over de game maar over de console zelf. Even iets te snel gelezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardware review online van de Xbox one (volgens mij een beetje te vroeg volgens mij?)

http://www.heavy.com/game...unch-games-controller-tv/

conclusie :
Pros
- Much better streamlined dashboard/UI
- Great selection and variety of launch games
- The controller is a lot better (THANK THE GAMING GODS FOR THAT NEW D-PAD!)
- The Kinect 2.0's body capture technology comes vastly improved
- Multitasking is a breeze thanks to the Snap feature
- Online gaming is a much better experience with Smart Match
- The apps all perform well - Watching TV on your Xbox One just feels right
- Following your friends feels a lot easier to navigate than before
- The addition of media achievements and challenges is awesome

Cons
- The Kinect 2.0 voice recognition technology works...most of the time
- The SmartGlass app doesn't have a lot of readily compatible games/movies...yet
- Crimson Dragon and LocoCycle are letdowns
Ze zijn er behoorlijk enthousiast over, behalve dan dat kinect voicecommands nogal eens een steekje laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Qua consoles zal het lastiger worden. Games ga ik er van uit dat die overal in overvloed zullen liggen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
NFS: Rivals: 8.0 (Gamespot)
WillemsTM schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:38:
[...]

Nee had het niet over de game maar over de console zelf. Even iets te snel gelezen....
Zit er wel aan te denken om als er nog een One in de vrije verkoop is om 10:00, dat ik die ook meteen meeneem. Baat het niet, dan schaadt het ook niet.

[ Voor 62% gewijzigd door MAX3400 op 19-11-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Hmm het begint nu echt te kriebelen en wil best ook een ritje naar Duitsland maken.

Zijn de consoles die er misschien nog in de winkel liggen ook Day One consoles?
En tja niemand heeft een glazen bol, maar maak ik een kans om er 1 te bemachtigen?
:+

Ik vind het wel bijzonder dat we nog steeds niks weten over een releasedatum in NL.

[ Voor 14% gewijzigd door henkyyyyyyy op 19-11-2013 13:52 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:52:
Hmm het begint nu echt te kriebelen en wil best ook een ritje naar Duitsland maken.

En tja niemand heeft een glazen bol, maar maak ik een kans om er 1 te bemachtigen?

Ik vind het wel bijzonder dat we nog steeds niks weten over een releasedatum in NL.
Denk het niet, zijn waarschijnlijk 'gewone' XBO's (dus zonder Fifa en de Day One kenmerken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:52:

Ik zou het gewoon doen. Er zijn echt nog wel day ones in de winkel, daar ben ik van overtuigd. Je moet gewoon een locatie opzoeken met veel MM's Saturns en evt speelgoedwinkels in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
justifire schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:05:
[...]

Kan je mij daar even over quoten ?
Schrijf niks af, noem het niet saai dus waar je dat vandaan haalt ?!
Ik wacht op de quote die het tegendeel bewijst O-)
Ik interpreteerde dat zo omdat je het een kale bedoening vond, en vond dat NFS er beter uit zag. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

video van de gamespot stream gisteren van ryse :

hoeveelheid ai in de levels is toch ook wel indrukwekkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:43:
Hardware review online van de Xbox one (volgens mij een beetje te vroeg volgens mij?)

conclusie :

[...]

Ze zijn er behoorlijk enthousiast over, behalve dan dat kinect voicecommands nogal eens een steekje laat vallen.
Goed om te lezen dat de eerste review direct erg positief is. Advies van deze schrijver is: Koop dit!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

[ Voor 34% gewijzigd door justifire op 19-11-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Spacey23 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:12:
[...]

Goed om te lezen dat de eerste review direct erg positief is. Advies van deze schrijver is: Koop dit!
Inderdaad, en de Kinect developers hebben ook laten weten dat het wel 30min kan duren eer men door heeft hoe je op de juiste manier voice commands gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
X-Fighter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:46:
[...]

Inderdaad, en de Kinect developers hebben ook laten weten dat het wel 30min kan duren eer men door heeft hoe je op de juiste manier voice commands gebruikt
Ik zou het erg op prijs stellen als er een quick reference guide wordt meegeleverd voor de meest gebruikte bewegingen. Het is toch wel wennen aan een nieuwe interface als je naar een nieuw device overstapt zoals iOS <-> Android <-> WindowsPhone etc. Maar er zijn waarschijnlijk niet veel mensen die alle opties van een device zelfstandig gaan lezen of ontdekken en daar zullen dan wel de slechtere reviews van komen op een site als Amazon "want werkt niet zoals je had gedacht".

Ontzettend gaaf om te lezen dat er onderscheid kan worden gemaakt tot wel 6 mensen; hopelijk dat er ook een soort van learning mode in zit voor je voicecommands; niet dat je met een eindbaas bezig bent en iemand in de kamer roept per ongeluk "Internet Explorer"... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:51:
[...]

Ik zou het erg op prijs stellen als er een quick reference guide wordt meegeleverd voor de meest gebruikte bewegingen. Het is toch wel wennen aan een nieuwe interface als je naar een nieuw device overstapt zoals iOS <-> Android <-> WindowsPhone etc. Maar er zijn waarschijnlijk niet veel mensen die alle opties van een device zelfstandig gaan lezen of ontdekken en daar zullen dan wel de slechtere reviews van komen op een site als Amazon "want werkt niet zoals je had gedacht".

Ontzettend gaaf om te lezen dat er onderscheid kan worden gemaakt tot wel 6 mensen; hopelijk dat er ook een soort van learning mode in zit voor je voicecommands; niet dat je met een eindbaas bezig bent en iemand in de kamer roept per ongeluk "Internet Explorer"... :F
De Kinect herkent wie er aan het spelen is, en zal dan niet zomaar voice commando's van anderen accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:18
houd dit in dat als ik bij een maat binnen loop waar ik nog nooit ingelogd heb, dat hij mij ook meteen naadloos herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 18:37
Xenophoben schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:55:
houd dit in dat als ik bij een maat binnen loop waar ik nog nooit ingelogd heb, dat hij mij ook meteen naadloos herkend?
Nee dan moet je eerst een soort registratie doorlopen.. Ik geloof dezelfde die je moet doen wanneer je straks je X1 voor het eerst opstart.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

Not too bad; zeker niet omdat er een SkyDrive app komt voor iOS, Android & WindowsPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Xenophoben schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:55:
ik denk dat je 1x moet zeggen wie je bent van gamertag, daarna zal hij je altijd herkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
MAX3400 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:17:
Not too bad; zeker niet omdat er een SkyDrive app komt voor iOS, Android & WindowsPhone.
Bij WP7 & WP8 is die al geïntegreerd. Voor Android is de app er al en IOS toch ook? =S

Zeker mooie vooruitgang. Filmpjes zijn zo ook individueel te sharen door, net als dropbox, een linkje te maken en naar andere te sturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Meer info over Xbox One Smartglass. Ik krijg hem niet gedownload :(

http://mobile.theverge.co...rtglass-app-windows-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 12:23
X-Fighter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:19:
[...]

ik denk dat je 1x moet zeggen wie je bent van gamertag, daarna zal hij je altijd herkennen
volgens mij hoef je niet je gamertag te vermelden maar herkent Kinect je gezicht gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Waarschijnlijk omdat de X1 hier ook nog niet uit komt :/

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starks223 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:51:
[...]

volgens mij hoef je niet je gamertag te vermelden maar herkent Kinect je gezicht gewoon.
Werkt hetzelfde als met de kinect nu, inloggen met je live id, dan door een soort herkenningswizzard gaan waar de kinect je inscant, en klaar. Gezicht en stem zijn dan gekoppeld aan je gamertag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 14:43
BM schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:55:
[...]

Waarschijnlijk omdat de X1 hier ook nog niet uit komt :/
Deze app is niet beschikbaar voor uw markt.
Hmzzz. Is er geen manier om dat te omzeilen?... :)

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-11-2013 15:57 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:57:
[...]

Deze app is niet beschikbaar voor uw markt.
Hmzzz. Is er geen manier om dat te omzeilen?... :)
Je kunt kijken of je de regio van je telefoon/account naar Engeland kan zetten en dan downloaden.

Jammer dat waarschijnlijk de OneGuide nog niet werkt in Nederland (Je kunt geen Nederlandse providers selecteren). Tot die tijd dan mij X360 maar aansluiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Fuck, volgens mij is dat gekoppeld aan je account waarmee je inlogt. En laat dat nu net mijn Xbox account zijn... Die regio kan ik volgens mij niet zo 123 wijzigen zonder gevolgen.

Wat een geneuzel over die regio's zeg. Wordt tijd dat die X1 ook hier gewoon uitkomt... :)

Of kijk ik te snel. Heb mijn regio gewijzigd op mijn Lumia 920. Benieuwd of het lukt.

Edit: Ja dus :) Hij installeert. Benieuwd of hij het vrijdag ook doet :P

Voor regio te wijzigen:
Lumia with Windows Phone 8:
The location of Store is based on your phone's Country/Regional settings. To change the location:
1. Go to Settings > Language+region and then select Country/Region.2. Tap Restart phone button.3. The new Store settings will become effective after the phone has been rebooted.

Ziet er weer strak uit zoals gebruikelijk :)

[ Voor 77% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-11-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:03:
Fuck, volgens mij is dat gekoppeld aan je account waarmee je inlogt. En laat dat nu net mijn Xbox account zijn... Die regio kan ik volgens mij niet zo 123 wijzigen zonder gevolgen.

Wat een geneuzel over die regio's zeg. Wordt tijd dat die X1 ook hier gewoon uitkomt... :)
Blijft het ook werken als ik mijn settings weer op NL zet; niet dat het allemaal heeeel veeel uitmaakt qua regio-settings maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hij start in ieder geval op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Mijn One nog niet... ;( :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 21:40
Krijg net van Amazon.fr te horen dat xbox tussen 24 & 26-12 geleverd gaat worden. Beetje laat en vreemd want dan is het Kerst. Ga hem dan toch ergens anders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Werkt idd prima, even regio veranderen op je telefoon en installeren. App ziet er strak uit, maar zal vrijdag pas kunnen merken hoe goed het werkt. Pokkeding kan mijn One nog niet vinden :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
robbynaish schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:23:
Krijg net van Amazon.fr te horen dat xbox tussen 24 & 26-12 geleverd gaat worden. Beetje laat en vreemd want dan is het Kerst. Ga hem dan toch ergens anders bestellen.
Day One Edition of de Standaard? Er staat momenteel bij mij 23-25 november (Amazon.de).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Best wel awesome dit eigenlijk :9

[ Voor 61% gewijzigd door shoombak op 19-11-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
sgt frankieboy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:32:
[...]

Day One Edition of de Standaard? Er staat momenteel bij mij 23-25 november (Amazon.de).
Xbox one incl. Ghost.

Weet iemand nog een andere winkel die wel snel kan leveren? Mijn zoon wordt gek als hij nog een maand moet wachten :)

[ Voor 20% gewijzigd door robbynaish op 19-11-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:18
woei... dan knijp ik hier mijn billetjes nog ff samen... jesus kan echt niet nog een maand wachten.. Al heb ik wel de day one met fifa besteld bij amazon.fr.... ook al was het de 12e van deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
robbynaish schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:34:
[...]

Xbox one incl. Ghost.

Weet iemand nog een andere winkel die wel snel kan leveren? Mijn zoon wordt gek als hij nog een maand moet wachten :)
Amazon.de in de gaten houden.

Ik heb bijvoorbeeld nog een day one die ik waarschijnlijk vanavond annuleer bij amazon.de, omdat ik een levering van microsoft.de verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
Xenophoben schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:40:
woei... dan knijp ik hier mijn billetjes nog ff samen... jesus kan echt niet nog een maand wachten.. Al heb ik wel de day one met fifa besteld bij amazon.fr.... ook al was het de 12e van deze maand
Ik heb de xbox op 30-9 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er ook nog een annuleren bij amazon.de :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

robbynaish schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:34:
[...]

Xbox one incl. Ghost.

En jij geeft toe? :')
Ik heb veel voor mijn kinderen over, maar ze weten inmiddels toch heel goed wat geduld is en dat dat belangrijk is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gaan we dit topic gebruiken om iemand de les te leren over opvoeding? :/

Nu nog een nieuwe surface tablet en dan ben ik compleet klaar voor de windows experience met de X1, surface, windows Phone 8 en W8 :)

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-11-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 17:29
"Just days ahead of the Xbox One's Friday North American launch, Microsoft has announced that the ability to stream live Xbox One gameplay through gaming-focused site Twitch.tv will not be available until early 2014.

"We know the ability to instantly broadcast gameplay is something the gaming community is excited about, and we are too," the company said in a blog post this morning. "We are working to ensure the initial Twitch on Xbox One broadcasting experience meets the expectations of the Twitch community, so while this feature won’t be available right away, we’ll let you know as soon as it is ready. Our goal is to deliver it during the first part of 2014."

- http://arstechnica.com/ga...x-one-delayed-until-2014/

[ Voor 3% gewijzigd door Tayfunc op 19-11-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Ik lees: we zijn servers aan het bijplaatsen want als elke n00b zijn Twitch activeert, loopt het internet op het noordelijk halfrond volledig vast O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Moeten we nog een paar maanden wachten om alle nutteloze twitch feeds te kunnen kijken :P. Het is denk ik een paar keer grappig om te zien hoe een friend aan het gamen is, maar daar blijft het ook bij denk ik. De gameplay series die ik volg staan en blijven toch op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:10:
Moeten we nog een paar maanden wachten om alle nutteloze twitch feeds te kunnen kijken :P. Het is denk ik een paar keer grappig om te zien hoe een friend aan het gamen is, maar daar blijft het ook bij denk ik. De gameplay series die ik volg staan en blijven toch op youtube.
Ik ga sowieso niet voor de xbox one.. Wou alleen dit even melden voor de mensen die wilden streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Tayfunc schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:13:
[...]

Ik ga sowieso niet voor de xbox one.. Wou alleen dit even melden voor de mensen die wilden streamen.
Misschien moet je dan lekker in het PS4-topic blijven, net als je eerdere 17 reakties hier op GoT? :?
Ik zal wel weer verkeerd interpreteren...

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 19-11-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Vraag me serieus af wie hier op GoT gaat streamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
MAX3400 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:14:
[...]

Misschien moet je dan lekker in het PS4-topic blijven, net als je eerdere 17 reakties hier op GoT? :?
Wat is dit nou weer voor een kinderachtig reactie? Het is toch een feature dat ontbreekt tijdens launch. Ik weet niet wie dit allemaal zou willen gebruiken, maar ik vind dat men het recht heeft om te weten wat er kan ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Kinderachtig of niet, kom je ook langs om te melden als er goed nieuws te melden is over een feature? ;)

De reden dat ik dit zeg en waarom MAX hierop reageert is omdat dit topic een grote geschiedenis kent met mensen die enkel negatieve nieuwsberichten posten om maar negatieve nieuwsberichten te posten. :) En dat heeft regelmatig toch discussies geleid en een slotje op het topic :P

[ Voor 57% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-11-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11
Ik vind het wel raar, PS4 versie werkt ook en Twitch draait gewoon doodleuk verder.

Beetje onzin om te zeggen dat Twitch het niet aankan (aannemelijk is dat er meer PS4's dan XBO's zijn bij launch), maar per saldo zal het gros van de twitchers via de PC blijven streamen.

Het is grappig om wat te streamen, maar de betere streams hebben altijd een overlay en/of facecam, iets wat afaik niet mogelijk is bij de console-versie (raar, met een superieure kinect bij de hand).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:20:
Kinderachtig of niet, kom je ook langs om te melden als er goed nieuws te melden is over een feature? ;)
Sinds ik dit account "pas" heb aangemaakt is er geen moment geweest dat ik dit kon doen, Maar mocht er iets goeds te melden zijn zal ik dat zeker doen. Maak je niet druk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

MAX3400 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:48:
YouTube: Exclusive Forza 5 Gameplay - Aston Martin at Catalunya

Vond het wel een grappig filmpje maar het lijkt erop dat de YT-compressie echt zorgt voor slechte randjes :'(
Hmm ik zie eigenlijk geen slechte randjes maar youtube lijkt wel wat framerateproblemen te hebben. Ziet er goed uit.

Zeg, wanneer komt de xbox one nou eigenlijk in Nederland uit? Duurt deze info niet allemaal wat lang?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:48
swopdark schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:34:
[...]

Hmm ik zie eigenlijk geen slechte randjes maar youtube lijkt wel wat framerateproblemen te hebben. Ziet er goed uit.

Zeg, wanneer komt de xbox one nou eigenlijk in Nederland uit? Duurt deze info niet allemaal wat lang?
Die informatie komt natuurlijk pas na de eerste release. Daarna gaan ze zich pas focussen op de rest van de wereld lijkt mij.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Zijn er nog mensen die twijfelen tussen Dead Rising 3 en Ryse en maar 1 van de 2 gaan kopen? Ik twijfel en wil er maar 1 van de twee kopen. Misschien dat iemand anders ook 1 van de 2 gaat kopen en we over een tijdje kunnen ruilen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
[...]

22 November :) We leven tegenwoordig in een Europese Unie met vrij verkeer van goederen dus diegene die het willen kunnen prima importeren zonder met onbetrouwbare partijen bezig te houden.

Officiële release Q1 2014, niks nieuws te melden. Waarom zouden ze zich nu ook gaan committeren aan een datum als ze het druk genoeg hebben met de initiële release en het maken van (gelokaliseerde) software. When the software is done is nu het devies want anders zou de originele reden van uitstel natuurlijk nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Ik durf er geld op te zetten dat hij hier met de release van titanfall komt, 21 maart dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dat denk ik ook. De best mogelijke bundel die ze kunnen verkopen begin volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Er zit sinds gister ofzo een Xbox One Launch Popup Store tegenover me werk, morgen tijdens de lunchpauze maar eens een paar games gaan spelen :)

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:05:
Er zit sinds gister ofzo een Xbox One Launch Popup Store tegenover me werk, morgen tijdens de lunchpauze maar eens een paar games gaan spelen :)
Dat is een teken, van baan wisselen man! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ik denk er al lang over om eindelijk professioneel Xbox One speler te worden, maar tot nu toe lagen die banen niet voor het oprapen :(

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste XBOX pre-orders worden uitgeleverd in de Benelux:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gaNROy4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Spacey23 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:37:
Zijn er nog mensen die twijfelen tussen Dead Rising 3 en Ryse en maar 1 van de 2 gaan kopen? Ik twijfel en wil er maar 1 van de twee kopen. Misschien dat iemand anders ook 1 van de 2 gaat kopen en we over een tijdje kunnen ruilen.
Ik ga zeker voor DR3, maar indien Ryse niet compleet met de grond gelijk gemaakt wordt donderdag ga ik hem zeker dit jaar nog wel aanschaffen. :) Maar 5 launchgames vind ik wel genoeg om de 22e te kopen/ te krijgen :P

Benieuwd of de Twitch mededeling nog invloed heeft op de reviews die vannacht gaan komen. Vind het opvallend dat streaming van gamesessies ineens zo groot is (of wordt gemaakt).

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-11-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 10:59
Verzend bevestigingen game.co.uk binnen, Forza en controller zijn onderweg :)
Nu Amazon.de nog dan kunnen wij eindelijk los.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Wanneer wordt dat embargo op de reviews van de One eigenlijk opgeheven? Ik las dat dat vandaag zou gebeuren, rond 9 PM. Maar weet niet welke tijdzone...

[ Voor 5% gewijzigd door D-TECH op 19-11-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Mijn tweetje richting Dice:

Hello, i moved to Germany, but I do not speak the language yet. Does the german retail version of BF4 on the X1 feature English?

Is makkelijker dan om te zeggen dat je importeert... :) Als ik reactie heb laat ik het weten!
D-TECH schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:34:
Wanneer wordt dat embargo op de reviews van de One eigenlijk opgeheven? Ik las dat dat vandaag zou gebeuren, rond 9 PM. Maar weet niet welke tijdzone...
Rond een uur of 5/6 vannacht :). uurtje of 8 - 9 tijdverschil. :)

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-11-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Voor wie nog games zoekt, op wehkamp.nl staat de levering op 2-3 dagen ;)

Wil nu ook wel eens weten wat de prijzen op de Marketplace worden *zucht*

[ Voor 34% gewijzigd door justifire op 19-11-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Launchtrailer Ryse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
uchiha tijntje in "[NextGen] Xbox One"
justifire schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:42:
[...]

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden :+
:D Ziet er 'verhalend' prima uit tot nu toe.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-11-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:34:
Mijn tweetje richting Dice:

Hello, i moved to Germany, but I do not speak the language yet. Does the german retail version of BF4 on the X1 feature English?
LOL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Haha :P

Killer Instinct met informatie over costumes, opties en trainingmode 8)

Pagina: 1 ... 14 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.