Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Madden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CenaYRGh4PU]
Fifa
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bvXWgUB27y4]
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2013 19:56 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ergens midden in de nacht geloof ik.D-TECH schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:34:
Wanneer wordt dat embargo op de reviews van de One eigenlijk opgeheven? Ik las dat dat vandaag zou gebeuren, rond 9 PM. Maar weet niet welke tijdzone...
Vanmiddag een uurtje geprobeerd om SFIV te spelen met paduchiha tijntje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:54:
Kijk er naar uit om met Killer Instinct aan de gang te gaan, maar ben zo bang dat als ik online ga meteen een 110 combo tegen me krijg.

Dat gaat hem dus echt niet worden, in December maar eens kijken dan

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Die laaste opmerking:
and played dead rising 3 in the spirit that i believe is intended
running around in a shark outfit, shooting zombies with deadly dildo's fired from a leaveblower
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geloof niet dat wehkamp gaat leveren zoals vermeld wordt op site.justifire schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:40:
Voor wie nog games zoekt, op wehkamp.nl staat de levering op 2-3 dagen
Wil nu ook wel eens weten wat de prijzen op de Marketplace worden *zucht*
Knielt sport Rivals
Levertijd: 2-3 werkdagen
Genre: Sport
Subgenre: Sport
Platform: Microsoft X-Box One
59.95
ZET OP WENSENLIJST
Verwachte releasedatum: 21 november 2013
Releasedatum: 2014

Ryse: Son of Rome (Xbox One)ACTIE
Schrijf een review
Levertijd: 2-3 werkdagen
Genre: Adventure & RPG
Subgenre: Aktie
Platform: Microsoft X-Box One
59.95
ZET OP WENSENLIJST
Verwachte releasedatum: 2014

[ Voor 17% gewijzigd door Marvie op 19-11-2013 20:08 ]
Xbox Live Knalle Arie
Verwijderd
Daarom is er een uitgebreide training (dojo) mode om het basis skillz op te vijzelen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:54:
Kijk er naar uit om met Killer Instinct aan de gang te gaan, maar ben zo bang dat als ik online ga meteen een 110 combo tegen me krijg.
Hier alvast een voorproefje met de hele title song...
YouTube: Killer Instinct (Full Theme)
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Mijne is vandaag verstuurd, is er iets met je betaling niet goed misschien..Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:19:
Kreeg net een mail van game.uk dat mn shadow jago 1 year gold membership is gecancelled, iemand hier ook bericht van gekregen?? Snap er niks van...
Xbox Live Knalle Arie
41% dmg, dat is netjes geschaaldVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:17:
Drie ultra's achter elkaar met Orchid
YouTube: Killer Instinct - Orchid Triple Ultra 121 Hit Combo
Tenminste nog kans op een come-back
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hoef je niet voor online, dat wil ik offline ook wel doenuchiha tijntje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:54:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
C-C-C-C-C-C-COMBO BREAKER !!!!!!uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:54:
[ Voor 5% gewijzigd door Lukin op 19-11-2013 23:20 ]
Lijkt mij niet de regio waar je hem hebt gekocht, maar de regio die je hebt ingesteld. Dat wordt dus oefenen op een Iers accent voor de meeste hier.Lukin schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:19:
Voice commands (voorlopig) gelocked in de regio waar de Xbox One is gekocht. Semi verplicht Duits oefenen voor de importeerders uit Duitsland onder ons
[ Voor 11% gewijzigd door Tayfunc op 20-11-2013 00:08 ]
Is dit niet heel erg cheap combo? stuk halverwege is enkel chopchopchop headbutt, chopchochop headbutt, tot ie weer genoeg opbouw heeft om weer wat sterks eruit te gooien. Game lijkt in iedergeval niet uit te blinken in diversiteit
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2013 00:25 ]
Deze game is wel echt een reden voor een X1, als ik de filmpjes kijk geeft het echt de sfeer en feeling van de oude game weer
[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 20-11-2013 00:35 ]
Link: https://www.visualbounds.com/Private/XboxOne
Zucht......Lukin schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:19:
Voice commands (voorlopig) gelocked in de regio waar de Xbox One is gekocht. Semi verplicht Duits oefenen voor de importeerders uit Duitsland onder ons
Daar gaan we weer....
Je hebt een;
Regio ----> Europa, VS, e.d.
Land ----> Duitsland, Ierland, Frankrijk, e.d.
Taal ----> Duits, Engels, Frans
Xboxen uit Duitsland/Frankrijk/Engeland kunnen worden ingesteld met Ierland/Frankrijk/Duitsland/Engeland als land, een Engels als taal.
Of te wel, uit de landen waar de Xbox One nu leverbaar is geworden kan je hem gewoon op Engels en Euro als valuta instellen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Haters everywhere but I don’t really care
Vermoedelijk donderdagmiddag.matthijst schreef op woensdag 20 november 2013 @ 04:54:
Iemand een idee wanneer MS Duitsland ze gaat verzenden?
En met beetje geluk vanuit distributiecentrum in Eindhoven
The Xbox One: The Kotaku Review
http://kotaku.com/the-xbo...erfeed&utm_medium=twitter
Xbox One review: A multimedia extravaganza that also plays games
http://thenextweb.com/gad...itter&utm_campaign=social media
Microsoft Xbox One review: a fast and powerful work in progress
http://www.engadget.com/2...id=tweetlnkusenga00000003
Xbox One review: A game console with much bigger aspirations
http://www.theverge.com/2...WinRumors+%28WinRumors%29
[ Voor 16% gewijzigd door danplo op 20-11-2013 07:06 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Toch een hoop kritiek en software issues...danplo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 06:55:
De eerste reviews stromen binnen.
The Xbox One: The Kotaku Review
http://kotaku.com/the-xbo...erfeed&utm_medium=twitter
Xbox One review: A multimedia extravaganza that also plays games
http://thenextweb.com/gad...itter&utm_campaign=social media
Microsoft Xbox One review: a fast and powerful work in progress
http://www.engadget.com/2...id=tweetlnkusenga00000003
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Logitech is working with Microsoft so that its Harmony line of universal remote controls will support the Xbox One when it launches this Friday, Nov. 22, a representative for Logitech told Polygon.
"We are working directly with the Xbox team at MSFT to have Harmony support on Day 1 of Xbox One launch," the representative said.
Logitech's Harmony devices operate a wide range of electronics including cable boxes, DVRs, receivers, televisions and video game consoles. Harmony devices can control the Xbox 360, which has an infrared (IR) sensor. Other Harmony devices can control the PlayStation 3, Wii and Wii U through Bluetooth pairing.
Sony's next-gen console, the PlayStation 4, shipped last week without an IR sensor that could be used to support universal remotes. The PS4 does not currently support the Bluetooth remotes that worked with its predecessor, either.
Check out Polygon's continuing Xbox One launch week coverage for interviews, reviews, videos and more.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heb even gekeken op de UPS site. Als ze vanuit Eindhoven shippen, wss donderdag. Als ze van ergens uit Duitsland shippen, wss vandaag (dit om dan vrijdag aan te komen)matthijst schreef op woensdag 20 november 2013 @ 04:54:
Iemand een idee wanneer MS Duitsland ze gaat verzenden?
Design krijgt van hen een 6, maar dat vind ik nogal subjectief. Ik vind het een mooi, clean apparaat, ik hoef niet een één of ander blingblingdiscoding onder mijn TV. Zoals ik in een andere review werd geschreven dat de XBox 'in de schaduw zijn werk doet'. En de software issues... Zolang ze de basale werking van de console niet in de weg staan til ik er niet heel zwaar aan. Software-issues kunnen door middel van updates verbeterd worden of toegevoegd worden. Bij dit soort apparaten (XBox of PS) is de software nooit helemaal perfect ten tijde van de launch. Aan designfouten in de hardware til ik veel zwaarder, die zijn veel moeilijker om te verhelpen en zouden er voor kunnen zorgen dat je console helemaal niet meer werkt (RRoD)danplo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 06:55:
Disclaimer: Ik heb de reviews niet helemaal letter voor letter gelezen want tl;dr
Nou wat mij wel opvalt is inderdaad dat de UI nog op veel vlakken in zijn kinderschoenen staat, met de kinderziektes er bij. Met name de voice control doet niet altijd zijn werk, en laat dat nou net een reden zijn om die xbox in NL nog niet uit te brengen (d8 dat MS dat als reden opgaf). Ik had wel verwacht dat dat iets beter als geïmplementeerd was, maar dat zal in de komende tijd wel komen. Al met al een klein beetje teleurgesteld in de reviews.McBoom schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:16:
[...]
Design krijgt van hen een 6, maar dat vind ik nogal subjectief. Ik vind het een mooi, clean apparaat, ik hoef niet een één of ander blingblingdiscoding onder mijn TV. Zoals ik in een andere review werd geschreven dat de XBox 'in de schaduw zijn werk doet'. En de software issues... Zolang ze de basale werking van de console niet in de weg staan til ik er niet heel zwaar aan. Software-issues kunnen door middel van updates verbeterd worden of toegevoegd worden. Bij dit soort apparaten (XBox of PS) is de software nooit helemaal perfect ten tijde van de launch. Aan designfouten in de hardware til ik veel zwaarder, die zijn veel moeilijker om te verhelpen en zouden er voor kunnen zorgen dat je console helemaal niet meer werkt (RRoD)
Disclaimer: Ik heb de reviews niet helemaal letter voor letter gelezen want tl;dr
Dat de rest van de software nog wat houterig is, dat viel imho wel enigszins te verwachten.
De opmerking van The Verge over het design kan ik toch niet helemaal in meegaan. Persoonlijk vind ik de X1 veel mooier dan de PS4, juist omdat ie zo onopvallend is. Smaak blijft een persoonlijk iets, en ik vind het jammer dat sommige reviewers die mening zo hard als feit presenteren, maar goed, das een kleinigheidje.
Overall vind ik de reviews prima. Niks mis met een kritische blik, en het blijk dan ook dat MS nog genoeg te verbeteren heeft. Daar hebben ze ook nog wel even de tijd voor
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ach, eerst vanavond maar eens ga kijken waar de One komt te staan; heb "officieel" geen ruimte meer in mijn AV-meubel dus dat wordt waarschijnlijk de BD-speler & Xbox360 stapelen...
Verder zitten ze qua prestaties dicht bij elkaar lijkt me. Benieuwd hoe ze er allebei over 1 jaar voor staan.
PSN: jannvsdvinvs

http://gizmodo.com/xbox-o...ook&utm_medium=socialflow
trouwens naar the verge zou ik niet kijken, die neem ik niet serieus bij Microsoft producten
Xbox One Allerlei spulletjes voor de One | |||||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Die reactie erbijX-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:17:
trouwens naar the verge zou ik niet kijken, die neem ik niet serieus bij Microsoft producten
Yours and The Verge's reviews were good reads.
In eerste opzicht vind ik hem wel aardig te lezen, hij is vrij kritisch op de punten maar ook op de sterke punten.
In dat opzicht doen ze dat heel goed vind ik, wat oneerlijk is, is dat ze dit niet zo doen voor Apple producten. Dus in 2015-2016 wanneer Apple nog een gooi doet naar apparaat voor de living, dan krijgt dat weer een +9. Krijg je dus zo een groot verschil tussen de twee, waardoor het oneerlijk lijkt.SinergyX schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:27:
[...]
Die reactie erbij
Yours and The Verge's reviews were good reads.
In eerste opzicht vind ik hem wel aardig te lezen, hij is vrij kritisch op de punten maar ook op de sterke punten.
Engadget zegt dat DR3 niet speelwaardig is en geven Ryse en Forza maar credits.

[ Voor 21% gewijzigd door shoombak op 20-11-2013 09:38 ]
Ik hoop dat ik FM5 wel leuk ga vinden!
Ik zou denken decoder->X1->receiver->TV. Zo doe ik het alvasteshoombak schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:37:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de x1 aangesloten moet worden icm TV, Receiver en decoder, aangezien mijn receiver geen ARC ondersteund
[ Voor 3% gewijzigd door X-Fighter op 20-11-2013 09:38 ]
Aangezien ik geen prijs stel op Achievements voor het kijken naar Ziggo, wordt de aansluiting hier waarschijnlijk 360 -> One -> receiver -> TVX-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:38:
[...]
Ik zou denken decoder->X1->receiver->TV. Zo doe ik het alvaste
Ja als ik er over nadenk zal ik het wrs ook niet doen, want op dit moment heeft het nog niet echt nut, en mijn ouders gaan dat wrs niet willenMAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:43:
[...]
Aangezien ik geen prijs stel op Achievements voor het kijken naar Ziggo, wordt de aansluiting hier waarschijnlijk 360 -> One -> receiver -> TV
Dat is wel handig inderdaad, zie alleen de inputlag.MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:43:
[...]
Aangezien ik geen prijs stel op Achievements voor het kijken naar Ziggo, wordt de aansluiting hier waarschijnlijk 360 -> One -> receiver -> TV
http://www.ign.com/videos...ario-3d-world-on-xbox-one
Ga dus denk voor
XBMC-HTPC > X1 >Receiver > TV
Decoder > Receiver > TV
360 > Receiver > TV
HTPC > X1 > TV > Receiver
Misschien overbodige vraag maar weet iemand waarom Google Play: Xbox One SmartGlass niet op alle devices werkt? Of is dat wederom een issue met regio/lokatie van je device en/of account?melliw90 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:39:
Iemand geïnteresseerd in de Xbox One Smartglass app voor Android? Ik heb namelijk het installatiebestandje voor Android..
Op dit moment staat mijn Nexus 7 als niet-installeerbaar. Ik heb trouwens een non-rooted Nexus gekoppeld aan mijn Google-account welke in NL staat geregistreerd
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 20-11-2013 10:52 ]
Stuur maar door dan hoef ik mijn locatie niet te wijzigen.melliw90 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:39:
Iemand geïnteresseerd in de Xbox One Smartglass app voor Android? Ik heb namelijk het installatiebestandje voor Android..
Staat er ook bij, niet beschikbaar in onze regio.MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:49:
[...]
Misschien overbodige vraag maar weet iemand waarom Google Play: Xbox One SmartGlass niet op alle devices werkt? Of is dat wederom een issue met regio/lokatie van je device en/of account?
Op dit moment staat mijn Nexus 7 als niet-installeerbaar.
Klopt, is regio gebonden. NL zit niet bij de 'release landen'. Vandaar deze app ook niet..MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:49:
[...]
Misschien overbodige vraag maar weet iemand waarom Google Play: Xbox One SmartGlass niet op alle devices werkt? Of is dat wederom een issue met regio/lokatie van je device en/of account?
Op dit moment staat mijn Nexus 7 als niet-installeerbaar.
Mag ik hem uploaden en hier een link neerzetten of is dit tegen de regels van het forum?XeroFox schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:51:
[...]
Stuur maar door dan hoef ik mijn locatie niet te wijzigen.
Ga je met XBMC kunnen gebruik maken van Kinect? Ik ben zelf ook aan het twijfelen of ik mijn X1 gaan aansluiten aan mijn Telenet Digicorder of XBMC HTPC. Zal met dergelijke verbinding je XBMC altijd moeten opstaan ook? Veronderstel van niet...Ga dus denk voor
XBMC-HTPC > X1 >Receiver > TV
Decoder > Receiver > TV
360 > Receiver > TV
Telenet kennende zal het allicht wel redelijk lang duren voor we iets van interactiviteit zullen hebben via de X1.
Wel handig die X1 integratie, voor de mensen die geen decoder maar een CI+ hebben...X-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:38:
[...]
Ik zou denken decoder->X1->receiver->TV. Zo doe ik het alvaste
Als je net als 90% van NL een kaartje direct in je tv hebt zitten. Hoe kun je dan gebruik maken van tv kijken via je Xbox One?Kaap schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:01:
[...]
Wel handig die X1 integratie, voor de mensen die geen decoder maar een CI+ hebben...
Verhuizen naar België?G4mert schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:13:
[...]
Als je net als 90% van NL een kaartje direct in je tv hebt zitten. Hoe kun je dan gebruik maken van tv kijken via je Xbox One?
Nee, geen idee wat ze daar voor gaan doen, mss een soort van kaartlezen die via de HDMI in poort gaat?
Ja een aparte kaartlezer lijkt me de enige optie dan. Terwijl ik het juist zo 'clean' vind om zo min mogelijk kabels etc te hebben. Vond het dan ook een flinke vooruitgang toen ik die trage ziggo box weg kon gooien en alleen mijn Samsung tv kon gebruiken.X-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:19:
[...]
Verhuizen naar België?
Nee, geen idee wat ze daar voor gaan doen, mss een soort van kaartlezen die via de HDMI in poort gaat?
Vooralsnog niet, helaas. Zit met hetzelfde probleem hier.G4mert schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:13:
[...]
Als je net als 90% van NL een kaartje direct in je tv hebt zitten. Hoe kun je dan gebruik maken van tv kijken via je Xbox One?
De manier van doorlussen is namelijk niet ideaal. De UI van de kabelbox zit er nog steeds in en dat kan best lelijk zijn. CI+ is volgens mij in de VS ook niet zo groot als in NL.
En er zijn nog steeds genoeg consumenten met kastjes, omdat TVs de CI+ niet supporten of zelfs geen slot hebben.
Dat 'aandrukken' met je afstandsbediening komt wel goed als je HDMI-ARC gebruikt naar je TV toe. Dan komt deze door het HDMI commando uit standby en naar het goede kanaal. Althans, zo heeft dat volgens mij bij mij thuis ooit gewerkt (totdat ik een niet ARC poort gebruikte).SinergyX schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:44:
Ik zit nog in twijfel wat ik aan wat ga hangen, inputlatency, praktisch nut, allemaal wat aspecten die ik eerst wil testen. (mijn TV moet bv 2sec 'aan' drukken voordat hij aan gaat, decoder heeft een enorm lange startup etc).
Amazon.co.uk
Ghosts: 'Dispatching now '
Nu alleen nog mn X1 Day One, BF4 en AC4 nog
Die ligt hier toch al weken in de winkel?Silversin schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:52:
Het begint..
Amazon.co.uk
Ghosts: 'Dispatching now '
Nu alleen nog mn X1 Day One, BF4 en AC4 nog
ja de PS4 versie, de X1 versie zag ik nog niet liggen =P
De XBO versie zag ik een tijdje terug ook al bij de MM.Silversin schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:00:
[...]
ja de PS4 versie, de X1 versie zag ik nog niet liggen =P
Neemt niet weg dat het nu begint, mijn Amazon.de status staat sinds vanmorgen ook op 'Versand in Kurze'.
Ik weet niet zeker of mijn TV het ondersteund (PZ80), handleiding gaf wel aan dat het op HDMI1 zou moeten werken, maar heb me er nooit in verdiept.Segura schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:47:
[...]
Dat 'aandrukken' met je afstandsbediening komt wel goed als je HDMI-ARC gebruikt naar je TV toe. Dan komt deze door het HDMI commando uit standby en naar het goede kanaal. Althans, zo heeft dat volgens mij bij mij thuis ooit gewerkt (totdat ik een niet ARC poort gebruikte).
melliw90 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:53:
[...]
Mag ik hem uploaden en hier een link neerzetten of is dit tegen de regels van het forum?
Cogitationis poenam nemo patitur
Upload m gewoon in blackmart, dan kan iedereen m daar gewoon downloaden.melliw90 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:53:
[...]
Mag ik hem uploaden en hier een link neerzetten of is dit tegen de regels van het forum?
Uploaden kan gewoon in-app.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
http://www.polygon.com/a/xbox-one-review#video_review
Buitenlandse stores pakken mijn login niet, iemand een workaround hiervoor ?
Heb de oude smartglass al ruim een jaar op mijn iphone en dat werkt perfect
Ze schrijven ook "Ryse is beautiful but boring". Verwacht daar dus inderdaad een 5 score ongeveer.Silversin schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:12:
Review page van Polygon ziet er net zo geweldig uit als de PS4 review van ze.
http://www.polygon.com/a/xbox-one-review#video_review
Verwijderd
Oude informatie toch. Dit wisten we al heel lang.mobygo76 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:46:
Net nog Microsoft aan de lijn gehad. De pakketjes worden met UPS verzonden, je ontvangt een tracking mail, en moet op 22 november binnen zijn
Iemand enig idee of ik, als ik nu een bestelling plaats op bijvoorbeeld amazon.de (ms.de is ausverkauft), hem vrijdag kan verwachten? Of ga je dit niet meer redden?
Volgens mij kun je de normale editie nog wel vinden, staat er ook bij als het goed is wanneer het geleverd gaat worden. Maar dat wordt dan sowieso zaterdag maar eerder maandag dat je hem in huis hebt.McPoowl schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:59:
Had voor mezelf eigenlijk maar gewoon besloten om te wachten tot de release in NL, voordat ik een eventuele aanschaf zou doen, maar het begint nu eigenlijk toch wel te kriebelen.
Iemand enig idee of ik, als ik nu een bestelling plaats op bijvoorbeeld amazon.de (ms.de is ausverkauft), hem vrijdag kan verwachten? Of ga je dit niet meer redden?
Lieferung am Erscheinungstag:
Ob die Lieferung am Erscheinungstag an Ihre Adresse möglich ist, sehen Sie an der Kasse.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 20-11-2013 13:02 ]
Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker, maar ik acht de kans zeer klein dat dit gaat lukken. Beste kans maak je door naar Duitsland te rijden en in de winkel er een proberen te bemachtigen.McPoowl schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:59:
Had voor mezelf eigenlijk maar gewoon besloten om te wachten tot de release in NL, voordat ik een eventuele aanschaf zou doen, maar het begint nu eigenlijk toch wel te kriebelen.
hier misschien?McPoowl schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:59:
https://twitter.com/amazongames/status/402955619553918976
oh dat is US
Verwijderd
Als ik mijn Nederlandse IP adres verander in een Amerikaanse IP adres , hoe groot is de kans dat Microsoft mijn Xbox One/Live account gaat blokkeren ivm 'fraude' op hun Marketplace?
http://tunlr.net/
Thanks!
Niet maar de kans dat Tunlr eruit ligt en je een NL IP krijgt en ineens niets meer op Marketplace kan doen, is 100% aanwezig. Volgens mij is daar de afgelopen dagen redelijk wat over gepost omtrent taal, regio etc. ook op basis van Twitter-berichten tussen/met XboxSupport.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:07:
Vraagje, als ik mijn Nederlandse IP adres verander in een Amerikaanse IP adres , hoe groot is de kans dat Microsoft mijn Xbox One/Live account gaat blokkeren ivm 'fraude' op hun marketplace?
http://tunlr.net/
Thanks!
Ik heb snel even een us account aangemaakt zonder betaal opties. Dan kan je gratis apps downloaden uit de us store. Lukte perfect voor de Smartglass app.justifire schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:16:
Hmm Xbox One Smartglass voor iOs is niet te downloaden uit de NL store
Buitenlandse stores pakken mijn login niet, iemand een workaround hiervoor ?
Heb de oude smartglass al ruim een jaar op mijn iphone en dat werkt perfect
Welk platform? Ik draai de oude app voor de 360 en de nieuwe app voor de One naast elkaar op mijn WindowsPhone-device.Segura schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:18:
Doet die nieuwe smartglass app ook iets met de 360? Anders verlies ik er functionaliteit op =/
Okee, had niet door dat dit twee verschillende apps waren. Dan ga ik snel even mijn telefoon naar US rebooten.MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:19:
[...]
Welk platform? Ik draai de oude app voor de 360 en de nieuwe app voor de One naast elkaar op mijn WindowsPhone-device.
yordy1985 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:29:
Hoe kom ik aan de Xbox onze smartglass app
Even los van de zinsbouw en het gegeven dat we een 'edit' knop hebben:yordy1985 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:31:
Voor android
Door je Google account te registreren / koppelen aan een land waar de Xbox al verschenen is.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Bijdehand. Kun je geen normaal antwoord geven?AllSeeyinEye schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:34:
[...]
[...]
Even los van de zinsbouw en het gegeven dat we een 'edit' knop hebben:
Door je Google account te registreren / koppelen aan een land waar de Xbox al verschenen is.
Hij geeft normaal antwoord.yordy1985 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:41:
[...]
Bijdehand. Kun je geen normaal antwoord geven?
Door je Google account te registreren / koppelen aan een land waar de Xbox al verschenen is
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Verwijderd
En unblock?MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:09:
[...]
Niet maar de kans dat Tunlr eruit ligt en je een NL IP krijgt en ineens niets meer op Marketplace kan doen, is 100% aanwezig. Volgens mij is daar de afgelopen dagen redelijk wat over gepost omtrent taal, regio etc. ook op basis van Twitter-berichten tussen/met XboxSupport.
http://www.unblock-us.com...m=email&utm_campaign=over
Ik wil namelijk USA gebruiken maar ik wil geen ban krijgen van Microsoft. What to do?

Do what you love, do it often
Ik heb het ooit precies andersom gehad. Ik had een Hotmail-account wat ik ooit eens had aangemaakt met gegevens in de USA. Heb nooit problemen ermee gehad totdat mijn creditcard gestolen was en ik de nieuwe wilde koppelen aan mijn Hotmail-account (en dus mijn toenmalige XBL account). Dikke vette pech, was het antwoord; u heeft een illegaal account en dat kunnen we niet matchen met de creditcard op basis van naam, adres, land, telefoonnummer etc.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:48:
[...]
En unblock?
http://www.unblock-us.com...m=email&utm_campaign=over
Ik wil namelijk USA gebruiken maar ik wil geen ban krijgen van Microsoft. What to do?
Weg 30.000G op mijn account, weg alle DLC, weg XBL-account, weg online passes.
Dus ja, er zullen ongetwijfeld mogelijkheden zijn om Microsoft voor de gek te houden maar ik waag me er niet meer aan.
/edit: de enige legale en bewijsbare manier die ik kan bedenken is om bij een trans-Atlantische hoster een RIPE-block te huren, dat block aan een VPS toewijzen en dan tunnelen door die VPS. Grijs gebied maar een RIPE-block is niet land-afhankelijk; de uiteindelijke gateway van de VPS wel
[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 20-11-2013 13:55 ]
Goede dag,
Inmiddels is er een nieuw fenomeen om uw bestelling op heden (Order # XXXXX) van 11 November 2013. Daarom is de hieronder genoemde goederen worden aan u eerder dan verwacht verzonden:
"Een Xbox-console"
Vorige Verwachte levertijd: 03 December 2013-04 december 2013
Nieuwe Verwachte levertijd: 23 November 2013 - 25 november 2013
Voor meer informatie over uw bestelling, zie "Mijn account" op onze portal pagina (http://www.amazon.de).
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)