[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.449 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:43
Kijk er naar uit om met Killer Instinct aan de gang te gaan, maar ben zo bang dat als ik online ga meteen een 110 combo tegen me krijg. :$

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:32
Die YouTube reclames zijn ook veel van EA/Xbox, zitten best stoere tussen (NFL en FIFA zijn wel grappig).

Madden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CenaYRGh4PU]

Fifa
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bvXWgUB27y4]

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2013 19:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:10
D-TECH schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:34:
Wanneer wordt dat embargo op de reviews van de One eigenlijk opgeheven? Ik las dat dat vandaag zou gebeuren, rond 9 PM. Maar weet niet welke tijdzone...
Ergens midden in de nacht geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:07
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:54:
Kijk er naar uit om met Killer Instinct aan de gang te gaan, maar ben zo bang dat als ik online ga meteen een 110 combo tegen me krijg. :$
Vanmiddag een uurtje geprobeerd om SFIV te spelen met pad :N
Dat gaat hem dus echt niet worden, in December maar eens kijken dan :z

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ben sowieso niet goed, ongeacht of ik met controller of fightstick speel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
YouTube: Dead Rising 3 - Review (Xbox One)

Die laaste opmerking:
and played dead rising 3 in the spirit that i believe is intended
running around in a shark outfit, shooting zombies with deadly dildo's fired from a leaveblower

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 10:59
justifire schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:40:
Voor wie nog games zoekt, op wehkamp.nl staat de levering op 2-3 dagen ;)

Wil nu ook wel eens weten wat de prijzen op de Marketplace worden *zucht*
Geloof niet dat wehkamp gaat leveren zoals vermeld wordt op site.

Knielt sport Rivals

Levertijd: 2-3 werkdagen
Genre: Sport
Subgenre: Sport
Platform: Microsoft X-Box One
59.95

ZET OP WENSENLIJST
Verwachte releasedatum: 21 november 2013
Releasedatum: 2014 8)7

Ryse: Son of Rome (Xbox One)ACTIE

Schrijf een review
Levertijd: 2-3 werkdagen
Genre: Adventure & RPG
Subgenre: Aktie
Platform: Microsoft X-Box One
59.95

ZET OP WENSENLIJST
Verwachte releasedatum: 2014 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Marvie op 19-11-2013 20:08 ]

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom is er een uitgebreide training (dojo) mode om het basis skillz op te vijzelen.

Hier alvast een voorproefje met de hele title song... _/-\o_
YouTube: Killer Instinct (Full Theme)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:33

McBoom

Broem

Werkt de video-tag niet meer? :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een mail van game.uk dat mn shadow jago 1 year gold membership is gecancelled, iemand hier ook bericht van gekregen?? Snap er niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 10:59
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:19:
Kreeg net een mail van game.uk dat mn shadow jago 1 year gold membership is gecancelled, iemand hier ook bericht van gekregen?? Snap er niks van...
Mijne is vandaag verstuurd, is er iets met je betaling niet goed misschien..

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie ultra's achter elkaar met Orchid :D

YouTube: Killer Instinct - Orchid Triple Ultra 121 Hit Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
41% dmg, dat is netjes geschaald :)
Tenminste nog kans op een come-back :p

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

BM

Moderator Spielerij
Hoef je niet voor online, dat wil ik offline ook wel doen :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
C-C-C-C-C-C-COMBO BREAKER !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik ga wel even dojo'en... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Voice commands (voorlopig) gelocked in de regio waar de Xbox One is gekocht. Semi verplicht Duits oefenen voor de importeerders uit Duitsland onder ons :)

[ Voor 5% gewijzigd door Lukin op 19-11-2013 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Hoezo? Als je als region Ierland instelt kan je toch gewoon engels lullen? Dat gaat er alleen om dat de taal van de voicecommands gelijk is aan de MP en het maakt geen ruk uit waar je de XBox gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin van L
  • Laatst online: 14-08 23:37
Lijkt mij niet de regio waar je hem hebt gekocht, maar de regio die je hebt ingesteld. Dat wordt dus oefenen op een Iers accent voor de meeste hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Volgens mij werken zaken als muziek & video niet als je XBOX regio en je account regio niet overeenkomen. Dus dan moet ook een Iers account hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Laatst online: 16-09 17:29
YouTube: Francis Vs Major Nelson (Xbox One)

[ Voor 11% gewijzigd door Tayfunc op 20-11-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
YouTube: THUNDER: Double 128 Hit Musical Ultra (KILLER INSTINCT 2013)

Is dit niet heel erg cheap combo? stuk halverwege is enkel chopchopchop headbutt, chopchochop headbutt, tot ie weer genoeg opbouw heeft om weer wat sterks eruit te gooien. Game lijkt in iedergeval niet uit te blinken in diversiteit :P (zoals ik met bv Jun of Asuka in tekken elke combo compleet anders kan combineren).

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2013 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik zie ook weinig weerstand, dus verwacht niet dat dit zo in de praktijk gaat lukken :) zelfs ik moet wel in staat zijn om die combo te breken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:56
Nooit KI gespeeld? Het is een tijd geleden en het is natuurlijk een andere game maar ik gok dat het net zo moeilijk word zo'n combo te breken dan uit te voeren, misschien wat makkelijker.
Deze game is wel echt een reden voor een X1, als ik de filmpjes kijk geeft het echt de sfeer en feeling van de oude game weer _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 20-11-2013 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 15:10
Heb een website gemaakt waar je alle achievements kunt vinden. Ik moet nog een paar games toevoegen. Pas wel op voor mogelijke spoilers.

Link: https://www.visualbounds.com/Private/XboxOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Zucht......

Daar gaan we weer....

Je hebt een;

Regio ----> Europa, VS, e.d.
Land ----> Duitsland, Ierland, Frankrijk, e.d.
Taal ----> Duits, Engels, Frans

Xboxen uit Duitsland/Frankrijk/Engeland kunnen worden ingesteld met Ierland/Frankrijk/Duitsland/Engeland als land, een Engels als taal.

Of te wel, uit de landen waar de Xbox One nu leverbaar is geworden kan je hem gewoon op Engels en Euro als valuta instellen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:19
Iemand een idee wanneer MS Duitsland ze gaat verzenden?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 15:17
matthijst schreef op woensdag 20 november 2013 @ 04:54:
Vermoedelijk donderdagmiddag.
En met beetje geluk vanuit distributiecentrum in Eindhoven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

De eerste reviews stromen binnen.

The Xbox One: The Kotaku Review
http://kotaku.com/the-xbo...erfeed&utm_medium=twitter

Xbox One review: A multimedia extravaganza that also plays games
http://thenextweb.com/gad...itter&utm_campaign=social media

Microsoft Xbox One review: a fast and powerful work in progress
http://www.engadget.com/2...id=tweetlnkusenga00000003

Xbox One review: A game console with much bigger aspirations
http://www.theverge.com/2...WinRumors+%28WinRumors%29

[ Voor 16% gewijzigd door danplo op 20-11-2013 07:06 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:19
danplo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 06:55:
De eerste reviews stromen binnen.

The Xbox One: The Kotaku Review
http://kotaku.com/the-xbo...erfeed&utm_medium=twitter

Xbox One review: A multimedia extravaganza that also plays games
http://thenextweb.com/gad...itter&utm_campaign=social media

Microsoft Xbox One review: a fast and powerful work in progress
http://www.engadget.com/2...id=tweetlnkusenga00000003

Xbox One review: A game console with much bigger aspirations
http://www.theverge.com/2...WinRumors+%28WinRumors%29
Toch een hoop kritiek en software issues...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
Logitech is working with Microsoft so that its Harmony line of universal remote controls will support the Xbox One when it launches this Friday, Nov. 22, a representative for Logitech told Polygon.

"We are working directly with the Xbox team at MSFT to have Harmony support on Day 1 of Xbox One launch," the representative said.

Logitech's Harmony devices operate a wide range of electronics including cable boxes, DVRs, receivers, televisions and video game consoles. Harmony devices can control the Xbox 360, which has an infrared (IR) sensor. Other Harmony devices can control the PlayStation 3, Wii and Wii U through Bluetooth pairing.

Sony's next-gen console, the PlayStation 4, shipped last week without an IR sensor that could be used to support universal remotes. The PS4 does not currently support the Bluetooth remotes that worked with its predecessor, either.

Check out Polygon's continuing Xbox One launch week coverage for interviews, reviews, videos and more.
:Y Goed zo, Logitech

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Laatst online: 02-02-2021
matthijst schreef op woensdag 20 november 2013 @ 04:54:
Heb even gekeken op de UPS site. Als ze vanuit Eindhoven shippen, wss donderdag. Als ze van ergens uit Duitsland shippen, wss vandaag (dit om dan vrijdag aan te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Design krijgt van hen een 6, maar dat vind ik nogal subjectief. Ik vind het een mooi, clean apparaat, ik hoef niet een één of ander blingblingdiscoding onder mijn TV. Zoals ik in een andere review werd geschreven dat de XBox 'in de schaduw zijn werk doet'. En de software issues... Zolang ze de basale werking van de console niet in de weg staan til ik er niet heel zwaar aan. Software-issues kunnen door middel van updates verbeterd worden of toegevoegd worden. Bij dit soort apparaten (XBox of PS) is de software nooit helemaal perfect ten tijde van de launch. Aan designfouten in de hardware til ik veel zwaarder, die zijn veel moeilijker om te verhelpen en zouden er voor kunnen zorgen dat je console helemaal niet meer werkt (RRoD)

Disclaimer: Ik heb de reviews niet helemaal letter voor letter gelezen want tl;dr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
McBoom schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:16:
[...]

Design krijgt van hen een 6, maar dat vind ik nogal subjectief. Ik vind het een mooi, clean apparaat, ik hoef niet een één of ander blingblingdiscoding onder mijn TV. Zoals ik in een andere review werd geschreven dat de XBox 'in de schaduw zijn werk doet'. En de software issues... Zolang ze de basale werking van de console niet in de weg staan til ik er niet heel zwaar aan. Software-issues kunnen door middel van updates verbeterd worden of toegevoegd worden. Bij dit soort apparaten (XBox of PS) is de software nooit helemaal perfect ten tijde van de launch. Aan designfouten in de hardware til ik veel zwaarder, die zijn veel moeilijker om te verhelpen en zouden er voor kunnen zorgen dat je console helemaal niet meer werkt (RRoD)

Disclaimer: Ik heb de reviews niet helemaal letter voor letter gelezen want tl;dr :P
Nou wat mij wel opvalt is inderdaad dat de UI nog op veel vlakken in zijn kinderschoenen staat, met de kinderziektes er bij. Met name de voice control doet niet altijd zijn werk, en laat dat nou net een reden zijn om die xbox in NL nog niet uit te brengen (d8 dat MS dat als reden opgaf). Ik had wel verwacht dat dat iets beter als geïmplementeerd was, maar dat zal in de komende tijd wel komen. Al met al een klein beetje teleurgesteld in de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

BM

Moderator Spielerij
Dat Voice Control in het engels het nog niet zo goed doet verbaasd me inderdaad een beetje. Had gedacht dat ze dat wel onder controle zouden hebben.

Dat de rest van de software nog wat houterig is, dat viel imho wel enigszins te verwachten.

De opmerking van The Verge over het design kan ik toch niet helemaal in meegaan. Persoonlijk vind ik de X1 veel mooier dan de PS4, juist omdat ie zo onopvallend is. Smaak blijft een persoonlijk iets, en ik vind het jammer dat sommige reviewers die mening zo hard als feit presenteren, maar goed, das een kleinigheidje.

Overall vind ik de reviews prima. Niks mis met een kritische blik, en het blijk dan ook dat MS nog genoeg te verbeteren heeft. Daar hebben ze ook nog wel even de tijd voor :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Bij polygon krijgt ie een 8 :)

PS4 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op IGN staat een filmpje van een first time boot en set-up. Ziet er goed uit. Bovendien hebben ze daar een video van 20+ minuten waar niet in is geknipt, dus dan krijg je echt een gevoel hoe alles werkt, zonder dat het opgepoetst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Heb wel moeite met sommige zaken uit de reviews; de onoverzichtelijkheid van de verschillende home/pin screens, de lastigheid/onmogelijkheid om goed de inhoud van je HDD te managen maar ook zeker de kieskeurigheid of, hoe & wanneer Kinect wel/niet reageert op de voice-commands.

Ach, eerst vanavond maar eens ga kijken waar de One komt te staan; heb "officieel" geen ruimte meer in mijn AV-meubel dus dat wordt waarschijnlijk de BD-speler & Xbox360 stapelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Net als de PS4 zijn veel features dus nog niet geimplementeerd, lijkt er op dat zowel Sony als Microsoft de release naar voren gehaald hebben om elkaar geen voorsprong te geven.

Verder zitten ze qua prestaties dicht bij elkaar lijkt me. Benieuwd hoe ze er allebei over 1 jaar voor staan.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 08:09

xAnarchyBaS

Urist

Heb gister een bericht gekregen dat mijn versie van Assassins Creed 4 verzonden is, nu alleen nog een Xbox one :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Die reviewee van gizmodo lijkt wel een fanboy :D

http://gizmodo.com/xbox-o...ook&utm_medium=socialflow

trouwens naar the verge zou ik niet kijken, die neem ik niet serieus bij Microsoft producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Zit even met de One Smartglass te spelen; fijne app, zelfs op een klein scherm van mijn HTC 8X. Ook de handigheidjes van een klein ledje bij spelers (groen voor online bijvoorbeeld) maar ook de nieuwe rep-counter, ziet er allemaal goed uit.

Xbox One
Allerlei spulletjes voor de One
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fvFYU9YrgjspwdgWxmcz5JpD/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ULG3LF5cI8mtmCVxeVJ1LYeR/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6c3NvUst0nikZ14GfXMRb47A/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SXqehCKDbo6LjSjhp5yHyHy9/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gVh5wCETBXhrqI8VvVkN7QPW/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
X-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:17:
trouwens naar the verge zou ik niet kijken, die neem ik niet serieus bij Microsoft producten
Die reactie erbij :P
Yours and The Verge's reviews were good reads.

In eerste opzicht vind ik hem wel aardig te lezen, hij is vrij kritisch op de punten maar ook op de sterke punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
SinergyX schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:27:
[...]

Die reactie erbij :P
Yours and The Verge's reviews were good reads.

In eerste opzicht vind ik hem wel aardig te lezen, hij is vrij kritisch op de punten maar ook op de sterke punten.
In dat opzicht doen ze dat heel goed vind ik, wat oneerlijk is, is dat ze dit niet zo doen voor Apple producten. Dus in 2015-2016 wanneer Apple nog een gooi doet naar apparaat voor de living, dan krijgt dat weer een +9. Krijg je dus zo een groot verschil tussen de twee, waardoor het oneerlijk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Heb de engadget review gelezen en ben nu halverwege the kotuka review. Het lijkt erop dat zelfs deze reviews niet helemaal representatief omdat de software die wij vrijdag krijgen pas vandaag final wordt. Vooral Kotuka is erg kritisch en maakt er een persoonlijk verhaal van, ik houd daar wel van. De verschillende problemen waar je tegenaan kan lopen (zoals geen Dolby output) zorgen er in ieder geval voor dat ik er niet vanuit ga dat alles 100% werkt dus kan het alleen maar meevallen.

Engadget zegt dat DR3 niet speelwaardig is en geven Ryse en Forza maar credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de x1 aangesloten moet worden icm TV, Receiver en decoder, aangezien mijn receiver geen ARC ondersteund :X

[ Voor 21% gewijzigd door shoombak op 20-11-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:24
Zelf vind ik DR3 ook niet speelwaardig. Dat komt met name omdat ik het gewoon veel te langzaam vind gaan, net als met DR2 waar ik om dezelfde reden niks aan vind.

Ik hoop dat ik FM5 wel leuk ga vinden!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
shoombak schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:37:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de x1 aangesloten moet worden icm TV, Receiver en decoder, aangezien mijn receiver geen ARC ondersteund :X
Ik zou denken decoder->X1->receiver->TV. Zo doe ik het alvaste

[ Voor 3% gewijzigd door X-Fighter op 20-11-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
X-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:38:
[...]

Aangezien ik geen prijs stel op Achievements voor het kijken naar Ziggo, wordt de aansluiting hier waarschijnlijk 360 -> One -> receiver -> TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:43:
[...]

Aangezien ik geen prijs stel op Achievements voor het kijken naar Ziggo, wordt de aansluiting hier waarschijnlijk 360 -> One -> receiver -> TV
Ja als ik er over nadenk zal ik het wrs ook niet doen, want op dit moment heeft het nog niet echt nut, en mijn ouders gaan dat wrs niet willen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:43:
[...]

Dat is wel handig inderdaad, zie alleen de inputlag.
http://www.ign.com/videos...ario-3d-world-on-xbox-one

Ga dus denk voor
XBMC-HTPC > X1 >Receiver > TV
Decoder > Receiver > TV
360 > Receiver > TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bij mij wordt het waarschijnlijk:

HTPC > X1 > TV > Receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melliw90
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-06-2024
Iemand geïnteresseerd in de Xbox One Smartglass app voor Android? Ik heb namelijk het installatiebestandje voor Android..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
melliw90 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:39:
Iemand geïnteresseerd in de Xbox One Smartglass app voor Android? Ik heb namelijk het installatiebestandje voor Android..
Misschien overbodige vraag maar weet iemand waarom Google Play: Xbox One SmartGlass niet op alle devices werkt? Of is dat wederom een issue met regio/lokatie van je device en/of account?

Op dit moment staat mijn Nexus 7 als niet-installeerbaar. Ik heb trouwens een non-rooted Nexus gekoppeld aan mijn Google-account welke in NL staat geregistreerd

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 20-11-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:01
melliw90 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:39:
Stuur maar door dan hoef ik mijn locatie niet te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:49:
[...]

Misschien overbodige vraag maar weet iemand waarom Google Play: Xbox One SmartGlass niet op alle devices werkt? Of is dat wederom een issue met regio/lokatie van je device en/of account?

Op dit moment staat mijn Nexus 7 als niet-installeerbaar.
Staat er ook bij, niet beschikbaar in onze regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melliw90
MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:49:
[...]

Op dit moment staat mijn Nexus 7 als niet-installeerbaar.
Klopt, is regio gebonden. NL zit niet bij de 'release landen'. Vandaar deze app ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melliw90
XeroFox schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:51:
[...]

Stuur maar door dan hoef ik mijn locatie niet te wijzigen.
Mag ik hem uploaden en hier een link neerzetten of is dit tegen de regels van het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
Ga dus denk voor
XBMC-HTPC > X1 >Receiver > TV
Decoder > Receiver > TV
360 > Receiver > TV
Ga je met XBMC kunnen gebruik maken van Kinect? Ik ben zelf ook aan het twijfelen of ik mijn X1 gaan aansluiten aan mijn Telenet Digicorder of XBMC HTPC. Zal met dergelijke verbinding je XBMC altijd moeten opstaan ook? Veronderstel van niet...

Telenet kennende zal het allicht wel redelijk lang duren voor we iets van interactiviteit zullen hebben via de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:46
X-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:38:
[...]

Wel handig die X1 integratie, voor de mensen die geen decoder maar een CI+ hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Kaap schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:01:
[...]

Wel handig die X1 integratie, voor de mensen die geen decoder maar een CI+ hebben...
Als je net als 90% van NL een kaartje direct in je tv hebt zitten. Hoe kun je dan gebruik maken van tv kijken via je Xbox One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
G4mert schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:13:
[...]

Als je net als 90% van NL een kaartje direct in je tv hebt zitten. Hoe kun je dan gebruik maken van tv kijken via je Xbox One?
Verhuizen naar België? :)

Nee, geen idee wat ze daar voor gaan doen, mss een soort van kaartlezen die via de HDMI in poort gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
X-Fighter schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:19:
[...]

Verhuizen naar België? :)

Nee, geen idee wat ze daar voor gaan doen, mss een soort van kaartlezen die via de HDMI in poort gaat?
Ja een aparte kaartlezer lijkt me de enige optie dan. Terwijl ik het juist zo 'clean' vind om zo min mogelijk kabels etc te hebben. Vond het dan ook een flinke vooruitgang toen ik die trage ziggo box weg kon gooien en alleen mijn Samsung tv kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
G4mert schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:13:
[...]

Vooralsnog niet, helaas. Zit met hetzelfde probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Er is voor deze methode gekozen om wereldwijd een zo goed mogelijke ondersteuning te bieden. Binnen te VS alleen al zijn er teveel mogelijk kabelproviders met eigen systeempjes en manieren.
De manier van doorlussen is namelijk niet ideaal. De UI van de kabelbox zit er nog steeds in en dat kan best lelijk zijn. CI+ is volgens mij in de VS ook niet zo groot als in NL.

En er zijn nog steeds genoeg consumenten met kastjes, omdat TVs de CI+ niet supporten of zelfs geen slot hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit nog in twijfel wat ik aan wat ga hangen, inputlatency, praktisch nut, allemaal wat aspecten die ik eerst wil testen. (mijn TV moet bv 2sec 'aan' drukken voordat hij aan gaat, decoder heeft een enorm lange startup etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
SinergyX schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:44:
Ik zit nog in twijfel wat ik aan wat ga hangen, inputlatency, praktisch nut, allemaal wat aspecten die ik eerst wil testen. (mijn TV moet bv 2sec 'aan' drukken voordat hij aan gaat, decoder heeft een enorm lange startup etc).
Dat 'aandrukken' met je afstandsbediening komt wel goed als je HDMI-ARC gebruikt naar je TV toe. Dan komt deze door het HDMI commando uit standby en naar het goede kanaal. Althans, zo heeft dat volgens mij bij mij thuis ooit gewerkt (totdat ik een niet ARC poort gebruikte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 12:34
Het begint..

Amazon.co.uk
Ghosts: 'Dispatching now '

Nu alleen nog mn X1 Day One, BF4 en AC4 nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Silversin schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:52:
Het begint..

Amazon.co.uk
Ghosts: 'Dispatching now '

Nu alleen nog mn X1 Day One, BF4 en AC4 nog :p
Die ligt hier toch al weken in de winkel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
RDMA schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:54:
[...]

Die ligt hier toch al weken in de winkel? :P
ja de PS4 versie, de X1 versie zag ik nog niet liggen =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Silversin schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:00:
[...]

ja de PS4 versie, de X1 versie zag ik nog niet liggen =P
De XBO versie zag ik een tijdje terug ook al bij de MM.

Neemt niet weg dat het nu begint, mijn Amazon.de status staat sinds vanmorgen ook op 'Versand in Kurze'. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Segura schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:47:
[...]

Dat 'aandrukken' met je afstandsbediening komt wel goed als je HDMI-ARC gebruikt naar je TV toe. Dan komt deze door het HDMI commando uit standby en naar het goede kanaal. Althans, zo heeft dat volgens mij bij mij thuis ooit gewerkt (totdat ik een niet ARC poort gebruikte).
Ik weet niet zeker of mijn TV het ondersteund (PZ80), handleiding gaf wel aan dat het op HDMI1 zou moeten werken, maar heb me er nooit in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
melliw90 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:53:
[...]

Mag ik hem uploaden en hier een link neerzetten of is dit tegen de regels van het forum?
Modbreak:Neen, het is niet toe gestaan Android app's die niet voor ons land bedoeld zijn te delen via het forum

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

melliw90 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:53:
[...]

Upload m gewoon in blackmart, dan kan iedereen m daar gewoon downloaden.
Uploaden kan gewoon in-app.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Review page van Polygon ziet er net zo geweldig uit als de PS4 review van ze.

http://www.polygon.com/a/xbox-one-review#video_review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Hmm Xbox One Smartglass voor iOs is niet te downloaden uit de NL store :(
Buitenlandse stores pakken mijn login niet, iemand een workaround hiervoor ?
Heb de oude smartglass al ruim een jaar op mijn iphone en dat werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Silversin schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:12:
Review page van Polygon ziet er net zo geweldig uit als de PS4 review van ze.

http://www.polygon.com/a/xbox-one-review#video_review
Ze schrijven ook "Ryse is beautiful but boring". Verwacht daar dus inderdaad een 5 score ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 22:41
Net nog Microsoft aan de lijn gehad. De pakketjes worden met UPS verzonden, je ontvangt een tracking mail, en moet op 22 november binnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:46:
Net nog Microsoft aan de lijn gehad. De pakketjes worden met UPS verzonden, je ontvangt een tracking mail, en moet op 22 november binnen zijn :)
Oude informatie toch. Dit wisten we al heel lang. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 16:56
Had voor mezelf eigenlijk maar gewoon besloten om te wachten tot de release in NL, voordat ik een eventuele aanschaf zou doen, maar het begint nu eigenlijk toch wel te kriebelen.

Iemand enig idee of ik, als ik nu een bestelling plaats op bijvoorbeeld amazon.de (ms.de is ausverkauft), hem vrijdag kan verwachten? Of ga je dit niet meer redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
McPoowl schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:59:
Had voor mezelf eigenlijk maar gewoon besloten om te wachten tot de release in NL, voordat ik een eventuele aanschaf zou doen, maar het begint nu eigenlijk toch wel te kriebelen.

Iemand enig idee of ik, als ik nu een bestelling plaats op bijvoorbeeld amazon.de (ms.de is ausverkauft), hem vrijdag kan verwachten? Of ga je dit niet meer redden?
Volgens mij kun je de normale editie nog wel vinden, staat er ook bij als het goed is wanneer het geleverd gaat worden. Maar dat wordt dan sowieso zaterdag maar eerder maandag dat je hem in huis hebt.
Lieferung am Erscheinungstag:
Ob die Lieferung am Erscheinungstag an Ihre Adresse möglich ist, sehen Sie an der Kasse.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 20-11-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:03

Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker, maar ik acht de kans zeer klein dat dit gaat lukken. Beste kans maak je door naar Duitsland te rijden en in de winkel er een proberen te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online

hier misschien?
https://twitter.com/amazongames/status/402955619553918976

oh dat is US ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Als ik mijn Nederlandse IP adres verander in een Amerikaanse IP adres , hoe groot is de kans dat Microsoft mijn Xbox One/Live account gaat blokkeren ivm 'fraude' op hun Marketplace?

http://tunlr.net/

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:07:
Vraagje, als ik mijn Nederlandse IP adres verander in een Amerikaanse IP adres , hoe groot is de kans dat Microsoft mijn Xbox One/Live account gaat blokkeren ivm 'fraude' op hun marketplace?

http://tunlr.net/

Thanks!
Niet maar de kans dat Tunlr eruit ligt en je een NL IP krijgt en ineens niets meer op Marketplace kan doen, is 100% aanwezig. Volgens mij is daar de afgelopen dagen redelijk wat over gepost omtrent taal, regio etc. ook op basis van Twitter-berichten tussen/met XboxSupport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Laatst online: 02-02-2021
justifire schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:16:
Hmm Xbox One Smartglass voor iOs is niet te downloaden uit de NL store :(
Buitenlandse stores pakken mijn login niet, iemand een workaround hiervoor ?
Heb de oude smartglass al ruim een jaar op mijn iphone en dat werkt perfect :)
Ik heb snel even een us account aangemaakt zonder betaal opties. Dan kan je gratis apps downloaden uit de us store. Lukte perfect voor de Smartglass app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
Doet die nieuwe smartglass app ook iets met de 360? Anders verlies ik er functionaliteit op =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Segura schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:18:
Doet die nieuwe smartglass app ook iets met de 360? Anders verlies ik er functionaliteit op =/
Welk platform? Ik draai de oude app voor de 360 en de nieuwe app voor de One naast elkaar op mijn WindowsPhone-device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:19:
[...]

Welk platform? Ik draai de oude app voor de 360 en de nieuwe app voor de One naast elkaar op mijn WindowsPhone-device.
Okee, had niet door dat dit twee verschillende apps waren. Dan ga ik snel even mijn telefoon naar US rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haydenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 19:39
Nee hij doet niks met je xbox 360, maar het zijn twee losse apps die naast elkaar draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Laatst online: 29-04 16:35
Hoe kom ik aan de Xbox onze smartglass app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Voor android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

yordy1985 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:29:
Hoe kom ik aan de Xbox onze smartglass app
Even los van de zinsbouw en het gegeven dat we een 'edit' knop hebben:

Door je Google account te registreren / koppelen aan een land waar de Xbox al verschenen is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
AllSeeyinEye schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:34:
[...]

[...]

Even los van de zinsbouw en het gegeven dat we een 'edit' knop hebben:

Door je Google account te registreren / koppelen aan een land waar de Xbox al verschenen is.
Bijdehand. Kun je geen normaal antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

yordy1985 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:41:
[...]

Bijdehand. Kun je geen normaal antwoord geven?
Hij geeft normaal antwoord.
Door je Google account te registreren / koppelen aan een land waar de Xbox al verschenen is

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:09:
[...]

Niet maar de kans dat Tunlr eruit ligt en je een NL IP krijgt en ineens niets meer op Marketplace kan doen, is 100% aanwezig. Volgens mij is daar de afgelopen dagen redelijk wat over gepost omtrent taal, regio etc. ook op basis van Twitter-berichten tussen/met XboxSupport.
En unblock?

http://www.unblock-us.com...m=email&utm_campaign=over

Ik wil namelijk USA gebruiken maar ik wil geen ban krijgen van Microsoft. What to do? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Zojuist Fifa en Forza gespeeld. Forza is echt erg mooi, maar moet heel eerlijk toegeven dat het nog niet echt next gen aanvoelt. Misschien verwachtte ik teveel :)

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:48:
[...]

En unblock?

http://www.unblock-us.com...m=email&utm_campaign=over

Ik wil namelijk USA gebruiken maar ik wil geen ban krijgen van Microsoft. What to do? 8)7
Ik heb het ooit precies andersom gehad. Ik had een Hotmail-account wat ik ooit eens had aangemaakt met gegevens in de USA. Heb nooit problemen ermee gehad totdat mijn creditcard gestolen was en ik de nieuwe wilde koppelen aan mijn Hotmail-account (en dus mijn toenmalige XBL account). Dikke vette pech, was het antwoord; u heeft een illegaal account en dat kunnen we niet matchen met de creditcard op basis van naam, adres, land, telefoonnummer etc.

Weg 30.000G op mijn account, weg alle DLC, weg XBL-account, weg online passes.

Dus ja, er zullen ongetwijfeld mogelijkheden zijn om Microsoft voor de gek te houden maar ik waag me er niet meer aan.

/edit: de enige legale en bewijsbare manier die ik kan bedenken is om bij een trans-Atlantische hoster een RIPE-block te huren, dat block aan een VPS toewijzen en dan tunnelen door die VPS. Grijs gebied maar een RIPE-block is niet land-afhankelijk; de uiteindelijke gateway van de VPS wel ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 20-11-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bericht van amazon.de (vertaald door Google Translate)
Goede dag,
Inmiddels is er een nieuw fenomeen om uw bestelling op heden (Order # XXXXX) van 11 November 2013. Daarom is de hieronder genoemde goederen worden aan u eerder dan verwacht verzonden:
   "Een Xbox-console"
     Vorige Verwachte levertijd: 03 December 2013-04 december 2013
     Nieuwe Verwachte levertijd: 23 November 2013 - 25 november 2013
Voor meer informatie over uw bestelling, zie "Mijn account" op onze portal pagina (http://www.amazon.de).
*D

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 15 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.