[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Had je je PayPal gewist en opnieuw toegevoegd? Of wat heb je precies gedaan? :$

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2014 21:50 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nee, gewoon het adres gewijzigd en ik had de laatste paar stappen uit die link nog nooit gedaan. Daarvoor werkte het altijd zonder al die extra stappen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Alleen het adres wijzigen werkt niet bij mij. Ga er toch even induiken...

Zucht, PayPal verwijderd en opnieuw toegevoegd. Zelfde probleem.

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:54:
Werkt bij me ook niet trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 15:37

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ik kom niet meer op XBL.

Ik zie nu staan:

The following services are experiencing issues:

Social and gaming
Xbox live core services

[ Voor 71% gewijzigd door Miesjh op 11-03-2014 22:01 ]

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Hopelijk is er gewoon ergens wat fout en wordt dat snel gefixt... :P

Hm, lees her en der wat verhalen over dat banken een CC suspenden vanwege verdachte activiteiten. Wellicht ligt het daaraan. Morgen even bellen dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:54:

Zucht, PayPal verwijderd en opnieuw toegevoegd. Zelfde probleem.
Probeer hem nu eens te bestellen via de Xbox ipv via de link naar de store.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:46
Ik ook niet. Er is een storing en ze werken er aan.

http://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Spacey23 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:02:
[...]

Probeer hem nu eens te bestellen via de Xbox ipv via de link naar de store.
Helaas ben ik vanavond niet thuis dus kan het niet uitproberen :'(

Dat gaat hem op dit moment zeker niet worden. PayPal verwijderd en opnieuw aangemeld, ander adres. Beiden werken niet,

Ik ga morgen even verder puzzelen. Zou jammer zijn als ik morgen geen Titanfall kan spelen...

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Jammer zeg. Vanmorgen en vanmiddag waren er meerderen met deze foutmelding. Via die tutorial werkte het allemaal weer. Hopelijk voor jou ook morgen!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:28
Wel mooi, ook op de NL xbox site staat de live foutmelding met als systeem de One 😁

http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

[ Voor 21% gewijzigd door VFRRijder op 11-03-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mijn ervaring is dat het kopen vanaf je xboxone altijd goed gaat, via de website vaker problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Had mijn Paypal verwijderd van mijn Xbox account, vanmorgen via de eerdere link weer toegevoegd en via de US website Titanfall gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:04

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:37:
Ga morgenavond ook met een vriend (op de bank, niet online) eens verder met Titanfall. Mocht iemand er een prutser bij willen hebben invite me dan even of hoe dat ook werkt op de XBO.

Sinds de XBO game Ik bijna nooit meer samen met mensen uit mijn friendslist aangezien dat zo omslachtig werkt.
Hier geen problemen hoor.....het werkt echt easy hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Zojuist met Support gechat. Ze geven aan dat het ligt aan het onderhoud etc. Dus morgen maar even checken en hopelijk gaat het dan gewoon wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 23:03:
Zojuist met Support gechat. Ze geven aan dat het ligt aan het onderhoud etc. Dus morgen maar even checken en hopelijk gaat het dan gewoon wel goed.
Eh...wat ligt waar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
In de laatste 12 posts heb ik ongeveer 6 keer gepost met problemen om Titanfall te kunnen kopen ;).

Krijg iedere keer een foutmelding als ik Titanfall wil kopen via de site. Support geeft aan dat dit ligt aan de algehele problemen die ze nu ondervinden. Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is. Dus morgen even verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:20
Kan goed, kan niet eens insignen nu...

Wel al Titanfall gekocht vanmiddag met PP en ging gewoon goed. Gewoon via de Xbox in de marketplace zelf kopen niet via de PC en marketplace mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
wimpie007 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 23:39:
Kan god, kan niet eens insignen nu...

Wel al Titanfall gekocht vanmiddag met PP en ging gewoon goed. Gewoon via de Xbox in de marketplace zelf kopen niet via de PC en marketplace mensen
Dat laatste werkt hier gewoon ook goed hoor...no problem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:44
Was deze al gepost: http://www.dualshockers.c...leap-experience-pioneers/

Altijd interessant die undercover studio's... Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:41

danplo

The Force is strong with me

Titanfall is toch wel weer lekker hoor, eindelijk vandaag een paar eerste uurtjes kunnen doen :)
Dit zijn toch wel weer de spellen waar ik het persoonlijk voor doe, heerlijk die snelle gameplay en de titans.

Verder ook natuurlijk Twitch broadcast geprobeerd, maar daar heb je volgens mij een dikke glasvezel lijn voor nodig, want ik heb het een paar keer opgestart, maar het eerste wat mij meteen opviel was dat Titanfall een slechte verbinding kreeg en ik niet normaal kon gamen. Daarna de verbinding in Twitch op Medium gezet, dat hielp al veel, maar toch nog steeds af en toe flinke in kakkers helaas. Daarnaast oogt het net of de Xbox One het "Spel en Twitch" niet echt aan kan, teveel laadtijden en Twitch heeft steeds vast lopers en soms word je uit het spel gegooid. Blijft jammer dat ze dit niet sneller krijgen, want ik merkte het ook al als je een spel samen met Xbox Music opstart dat de video clips achter raken dan het geluid uitzend en op ten duur halve wegen Xbox Music stopt met muziek geven. Beetje jammer.

Wat bij mij ook nog niet echt is verholpen na de 2 laatste updates is de "recent Activity" bij mijn zelf of bij veel vrienden die niet zichtbaar zijn en hierdoor komen ze ook niet op de Activity feeds voorbij, vind ik best storend.

Kan dus nog genoeg verbeterd worden op de Xbox One, maar gelukkig hebben we wel Titanfall :)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Gister ook titanfall even gespeeld, het menu was ontzettend traag, maar dat zal wel met server issues te maken hebben , echt een top spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Net weer even geprobeerd om Titanfall te kopen via de site. Dat werkt dus nog steeds niet bij mij. Krijg wederom een foutmelding

Use a different way to pay
Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay
PBR9002

Vandaag maar even proberen te bellen met de CC maatschappij en anders straks via de Xbox proberen te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 22:54
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:02:
Net weer even geprobeerd om Titanfall te kopen via de site. Dat werkt dus nog steeds niet bij mij. Krijg wederom een foutmelding

Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay
PBR9002

Vandaag maar even proberen te bellen met de CC maatschappij en anders straks via de Xbox proberen te kopen.
Net ook geprobeerd, ik krijg dezelfde foutmelding. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Kan iemand aan mij bevestigen of je tittanfall net als CoD met z'n tweeën Online kunt doen. Ik heb op Google gezocht, maar ik kreeg geen eenduidig antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02
Downloads schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:28:
Kan iemand aan mij bevestigen of je tittanfall net als CoD met z'n tweeën Online kunt doen. Ik heb op Google gezocht, maar ik kreeg geen eenduidig antwoord.
Kan niet

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
Zouden ze het dan nu geblockt hebben, of is er weer een storing... Ben benieuwd, gelukkig heb ik hem nog net kunnen binnen hengelen gisteren.

Als er iets van een paar euro in de store stond zou ik het nog wel even willen proberen, of iets interessants maar er is helaas maar weinig.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Phusebox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:17:
Zouden ze het dan nu geblockt hebben, of is er weer een storing... Ben benieuwd, gelukkig heb ik hem nog net kunnen binnen hengelen gisteren.

Als er iets van een paar euro in de store stond zou ik het nog wel even willen proberen, of iets interessants maar er is helaas maar weinig.
worst case stel je een proxy in met de instellingen die je nu al hebt, ( beetje het zelfde idee als met netflix us ) en dan is dat ook gewoon opgelost denk ik zomaar. Maar denk niet dat ze dit zo doen hoor, als ik vMaster zijn bericht lees is het gewoon een storing.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Is nog steeds een storing volgens de status pagina.

Wat me trouwens ook opvalt is dat er op de nl status pagina ook de Xbox One staat (bij de lijst met apps). Bij de andere "tier 2" landen staat die er vaak niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
VFRRijder schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:24:
Is nog steeds een storing volgens de status pagina.

Wat me trouwens ook opvalt is dat er op de nl status pagina ook de Xbox One staat (bij de lijst met apps). Bij de andere "tier 2" landen staat die er vaak niet bij.
Gisteravond na 0:00 uur kon ik niet meer op XBL inloggen, nu wel weer.... De storing lijkt mij verholpen, ondanks de status pagina die misschien nog een slag om de arm houd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kun je Halo Spartan Assault eigenlijk ook met zijn tweeën op de bank spelen? Kan het niet zo snel vinden.

Oh nee dus. Helaas. Wacht nog steeds op iets dat je ook tegelijkertijd met zijn tweeën kunt spelen, behalve Fifa/NBA/NFL etc.

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 12-03-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Powerstar golf? Welliswaar niet tegelijk, maar werkt prima met 2 controllers en 2 live accounts.

Welliswaar een sportgame, maar niet zo serieus als de games die je zelf al noemt.

[ Voor 30% gewijzigd door BM op 12-03-2014 08:50 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

dit vond ik nog voor de mensen met issues: http://www.engadget.com/2...ners-from-calling-in-the/

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Phusebox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:28:
Kun je Halo Spartan Assault eigenlijk ook met zijn tweeën op de bank spelen? Kan het niet zo snel vinden.

Oh nee dus. Helaas. Wacht nog steeds op iets dat je ook tegelijkertijd met zijn tweeën kunt spelen, behalve Fifa/NBA/NFL etc.
Meestal een goede site voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09 18:49
Hier ook problemen met paypal, leuk als je Titanfall wilt kopen.
Mijn aankopen via paypal worden wel afgeschreven van mijn CC.... zit daar mss het probleem?

Heb het nog niet geprobeerd via de one zelf.

Werkte eerst vlekkenloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-09 11:34
Kelnarath schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:21:
Hier ook problemen met paypal, leuk als je Titanfall wilt kopen.
Mijn aankopen via paypal worden wel afgeschreven van mijn CC.... zit daar mss het probleem?

Heb het nog niet geprobeerd via de one zelf.

Werkte eerst vlekkenloos..
Gisteren Titanfall aangeschaft via PayPal (gekoppeld aan bankrekening)
Wel via de Xbox zelf, met regio US. Geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:34

PBR9002

Ik krijg exact dezelfde melding als ik probeer te betalen via de VMaster manier met paypal.. Heb eerder al wel games gekocht op deze manier en dat ging perfect:(
Heb genoeg geld op mn Paypal account staan (52 euro), want daarom gaf ie helemaal aan het begin deze melding (dacht toen dat het via direct debit ging werken).

Iemand ideeen hierover?

EDIT: gisteravond kon ik niet insignen, vanochtend om 07:00 wel weer, maar toen kreeg ik dus bovengenoemde melding

[ Voor 6% gewijzigd door Defnosh op 12-03-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

PBR9002

Hier hetzelfde met de vMaster-manier :/
Lukt zowel niet via de console op US, als via de website op US.

[ Voor 5% gewijzigd door S0epkip op 12-03-2014 09:28 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ik heb hem gister ook via de X1 zelf gekocht. Regio op US gezet, herstart en gekocht. Geen problemen gehad.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb hem gister gekocht via xbox.com met paypal (adres alaska) en bankoverschrijving. Bij aanzetten xbox kon ik hem meteen installeren (regio US).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
De xbox one heeft toch gewoon 2 jaar garantie ?
als ik op de website van xbox kijk staat er bij mijn xbox garantie tot mei 17, 2016.
misschien een nederlandse release in mei ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Tiberya schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:42:
als ik op de website van xbox kijk staat er bij mijn xbox garantie tot mei 17, 2016.
Dat mag ik hopen, dan is de service ook snel weer beschikbaar.

Ik ga eens bellen met de service in Duitsland aangezien ik 10 min. van de grens woon. Eens kijken of die iets voor mij kunnen betekenen.

[ Voor 16% gewijzigd door xAnarchyBaS op 12-03-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frevo
  • Laatst online: 31-03-2024
Nieuwsgierig als ik ben ook maar even gekeken en bij mij staat er: "Console reparaties zijn beschikbaar zonder kosten via de standaard garantie vervaldatum van mrt 17, 2016."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Ook op xbox.com kan ik geen games kopen, dan geeft ie dezelfde melding... Meerdere mensen hebben hier last van, is er iemand die de oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Tiberya schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:42:
Bij mij stond er ook sinds november vorig jaar dat ik garantie had tot februari 2016. Dat weerhield MS er niet van om de support vanuit NL gewoon dicht te zetten.

De kans dat je dus daadwerkelijk een ticket kunt aanmaken lijkt me vrij klein. Helaas, even afwachten op officieel commentaar vanuit MS Nederland.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Defnosh schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:05:
Ook op xbox.com kan ik geen games kopen, dan geeft ie dezelfde melding... Meerdere mensen hebben hier last van, is er iemand die de oplossing weet?
Al een US proxy geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Blerf schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:06:
[...]

Al een US proxy geprobeert?
Ik weet niet hoe dat moet :F
Maar ik begrijp ook niet waarom dat nodig moet zijn, aangezien het eerst wel gewoon werkte.

Toevoeging: heey als ik kijk bij xbox.com onder payment&billing en dan op 'remove payment option' zegt hij: Er zijn geen geldige betalingsopties bekend. In het nederlands?...

[ Voor 24% gewijzigd door Defnosh op 12-03-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Ze zijn iig aan het klooien met de service, zoveel problemen op dit moment.

[ Voor 5% gewijzigd door VFRRijder op 12-03-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Defnosh schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:08:
[...]

Ik weet niet hoe dat moet :F
Maar ik begrijp ook niet waarom dat nodig moet zijn, aangezien het eerst wel gewoon werkte.
Aaaah oke :) no worries. maar zijn hoop problemen wat ik lees ook. Ik heb op het moment geen tijd om het te checken ook. Maar denk dat het een kwestie van geduld is nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
Zonet geprobeerd Titanfall te kopen via de One zelf, krijg dezelfde melding als bij xbox.com
Heb gisteren ook flink lopen rotzooien op xbox.com en paypal.com...dus of ik het er nu beter op gemaakt heb.

Btw, even voor de duidelijkheid :-)
Nu vind ik de website van paypal al niet super overzichtelijk, maar ik heb hier een wijziging doorgebracht:

Paypal.com:

Profiel>Meer Opties>Rekening gegevens>Vooraf goedgekeurde betalingen>Microsoft>
- Primaire betaalbron: PayPal-saldo ( Kan blijkbaar niet aangepast worden, want Primaire betaalbron is toch echt mijn bankrekeningnummer. )
- Alternatieve betaalbron Visa creditcard ( Al gewijzigd in Bankrekeningnummer, maar melding bleef komen.

Ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat de problemen bij MS liggen... maar wie weet heb ik nu zelf wat verkloot haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Kelnarath schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:18:
Zonet geprobeerd Titanfall te kopen via de One zelf, krijg dezelfde melding als bij xbox.com
Heb gisteren ook flink lopen rotzooien op xbox.com en paypal.com...dus of ik het er nu beter op gemaakt heb.

Btw, even voor de duidelijkheid :-)
Nu vind ik de website van paypal al niet super overzichtelijk, maar ik heb hier een wijziging doorgebracht:

Paypal.com:

Profiel>Meer Opties>Rekening gegevens>Vooraf goedgekeurde betalingen>Microsoft>
- Primaire betaalbron: PayPal-saldo ( Kan blijkbaar niet aangepast worden, want Primaire betaalbron is toch echt mijn bankrekeningnummer. )
- Alternatieve betaalbron Visa creditcard ( Al gewijzigd in Bankrekeningnummer, maar melding bleef komen.

Ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat de problemen bij MS liggen... maar wie weet heb ik nu zelf wat verkloot haha
Ook zonder aanpassingen is het me gisteravond rond half acht nog gelukt om Titanfall te kopen maar vanochten lukte het niet meer om Rise of Rome te kopen op dezelfde manier. Dus ook als er niets aan de betaalkant van de gebruiker (PayPal of CC) is aangepast werkt het niet meer. (Bij mij dus)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, bij Amazon.de is de status van de headset adapters wel veranderd. Maar daar staat nu gewoon geen datum meer bij... Iemand anders daar nog wat van gehoord?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Dat zou jammer zijn als het permanent over is. Ik wilde over een week ofzo de premium kopen van bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
Yaz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:38:
Dat zou jammer zijn als het permanent over is. Ik wilde over een week ofzo de premium kopen van bf4.
Neem aan dat je het over het paypal probleem hebt?

Laten we nu niet in paniek raken, deze methode van spellen kopen gaat namelijk al een aantal jaar mee.
Het is niets nieuws :-)

Al wouden ze het echt niet hebben hadden ze er allang iets aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Of ze doen er nu wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
tja, misschien.
Ik denk dat er gewoon even iets niet lekker loopt bij MS :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
En een US gift card kopen en toevoegen aan je MS account?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
S0epkip schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:18:
En een US gift card kopen en toevoegen aan je MS account?
Dat zou moeten werken, heb ik gisteren ook gevraagd aan support of dat zou werken en deze zeiden dat dat geen probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricVC
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-06 08:22
Xbox maakt sinds kort scherp geluid tijdens gameplay. Moet nu net lukken dat Microsoft Nederland alle reparaties hier heeft stopgezet tot launch.... winkel wil hem ook niet inruilen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
EricVC schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:27:
Xbox maakt sinds kort scherp geluid tijdens gameplay. Moet nu net lukken dat Microsoft Nederland alle reparaties hier heeft stopgezet tot launch.... winkel wil hem ook niet inruilen.... :/
En welke winkel is dat? Ze zouden hem op z'n minst voor je ter reparatie moeten aanbieden bij MS. De winkel kan je niet zomaar garantie weigeren.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Is dat wat.. Audio adapter bij Amazon.co.uk is E25,- en bij Amazone.de E36,-. Verzendkosten niet inbegrepen. Wat een bizar prijsverschil zeg.

Ik wacht ff op 14 maart en check dan ff nedgame. Misschien gaan zij deze ook verkopen, daar heb ik nog bonnen voor.

edit: Aaah, ik zie het al. Wat een k.t site is dat amazon toch ook. Zit ik naar een reseller te kijken...

[ Voor 17% gewijzigd door Yaz op 12-03-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wauw.....PayPal werkt inderdaad niet meer :( Krijg inderdaad ook deze foutmelding:

Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Kelnarath schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:19:
[...]

Dat zou moeten werken, heb ik gisteren ook gevraagd aan support of dat zou werken en deze zeiden dat dat geen probleem was.
Weet iemand een goed adres voor MS gift cards?
Newegg is traag en Gamestop lust mijn Paypal niet....

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:38:
Hmmz, bij Amazon.de is de status van de headset adapters wel veranderd. Maar daar staat nu gewoon geen datum meer bij... Iemand anders daar nog wat van gehoord?
Ik begreep van Shadowman12 dat hij pas begin april geleverd gaat worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 19:06
TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:04:
Wauw.....PayPal werkt inderdaad niet meer :( Krijg inderdaad ook deze foutmelding:

Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.
Zou jammer zijn, misschien dat we nog een andere mogelijkheid weten te vinden :) Iemand die al iets via Ierland heeft weten te kopen vandaag? of DE?? Gezien daar Euro wordt gebruikt.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Yaz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:44:
Is dat wat.. Audio adapter bij Amazon.co.uk is E25,- en bij Amazone.de E36,-. Verzendkosten niet inbegrepen. Wat een bizar prijsverschil zeg.

Ik wacht ff op 14 maart en check dan ff nedgame. Misschien gaan zij deze ook verkopen, daar heb ik nog bonnen voor.

edit: Aaah, ik zie het al. Wat een k.t site is dat amazon toch ook. Zit ik naar een reseller te kijken...
Kan je bijna net zo goed de versie met headset kopen voor 3 tientjes meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:16:
[...]

Zou jammer zijn, misschien dat we nog een andere mogelijkheid weten te vinden :) Iemand die al iets via Ierland heeft weten te kopen vandaag? of DE?? Gezien daar Euro wordt gebruikt.
Ik weiger om de hoofdprijs te betalen voor games :+ Als ik € 69,- moet betalen, waarom zou ik hem dan digitaal kopen als hij met een boekje en doosje net zo duur is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:18:
[...]

Ik weiger om de hoofdprijs te betalen voor games :+ Als ik € 69,- moet betalen, waarom zou ik hem dan digitaal kopen als hij met een boekje en doosje net zo duur is?
Omdat je dat geen cd hoeft te wisselen.
En ja, dat maakt uit :>

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:18:
[...]

Dat is waar..

Misschien dat ik nog eens een VPN opzet :) kijken of ik dan wel kan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
S0epkip schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:19:
[...]

Omdat je dat geen cd hoeft te wisselen.
En ja, dat maakt uit :>
Ik weet het.... O-) natuurlijk wil ik de games digitaal....heb voor de Xbox One niets op schijfje....
Yaz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:44:

Waarom niet gewoon bij MicrosoftStore.de? Daar is de Stereo Headset weer gewoon leverbaar...

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 12-03-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Godverdomme, hier werkt het kopen van games via de US Store met PayPal ook niet meer.
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/fabinn.png

Ik doe deed het altijd via www.xbox.com/en-us/

Edit:
Net op de console getest en daar werkt het ook niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Turdie op 12-03-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:19:
[...]

Dat is waar..

Misschien dat ik nog eens een VPN opzet :) kijken of ik dan wel kan kopen :)
Dat gaat niet werken denk ik. Ik weet dat 'men' kan instellen dat men alleen PayPal accounts uit bv. de US kan accepteren. Er zijn meer sites die dat doen....wel jammer dat ze het nu (mogelijk) geblokkeerd hebben...
shadowman12 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:21:
Godverdomme, hier werkt het kopen van games via de US Store met PayPal ook niet meer.
Nounou...hoef je niet gelijk zo te vloeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 11:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Zal het niet gewoon gerelateerd zijn aan de storing?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frevo
  • Laatst online: 31-03-2024
Ik ben zooo blij dat het gisteren bij het aanschaffen van Titanfall nog wel werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Dat zou erg spijtig zijn, wat voor voordeel heeft om geen discs meer te gebruiken? De prijs in de store is hetzelfde als in de winkel, al kan bij de winkel mijn game nog uitlenen.....

[ Voor 38% gewijzigd door R0SSI op 12-03-2014 12:24 ]

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
R0SSI schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:23:
Dat zou erg spijtig zijn, wat voor voordeel heeft om geen discs meer te gebruiken?
Eh...nooit meer schijfjes wisselen, sneller starten/wisselen van games en mogelijk ook iets met Family Sharing, maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Eh...nooit meer schijfjes wisselen, sneller starten/wisselen van games en mogelijk ook iets met Family Sharing, maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.
Tsja, zo vaak wissel ik niet van games... Family sharing is voorlopig van de baan en dat is ook nog maar afwachten wat dat gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik las vanochtend iets dat Microsoft deze midnight digitale launches meer wil gaan. Ze maken daarbij ook onderscheid tussen Oost- en Westkust. Zou het niet kunnen dat ze Titanfall gewoon geblocked hebben op basis van locatie, aangezien hij in Europa nog niet uit is?

Jammer als ze het zo gaan spelen, eerst geen garantie meer en nu geen games meer kopen. Maar ik wacht het nog even af voordat ik de Xbox One aan de straat zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
R0SSI schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:26:
[...]

Tsja, zo vaak wissel ik niet van games... Family sharing is voorlopig van de baan en dat is ook nog maar afwachten wat dat gaat worden.
eh...het is in een afgezwakte vorm nog wel beschikbaar volgens mij : http://support.xbox.com/e...-across-multiple-consoles
Phusebox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:29:
Ik las vanochtend iets dat Microsoft deze midnight digitale launches meer wil gaan. Ze maken daarbij ook onderscheid tussen Oost- en Westkust. Zou het niet kunnen dat ze Titanfall gewoon geblocked hebben op basis van locatie, aangezien hij in Europa nog niet uit is?

Jammer als ze het zo gaan spelen, eerst geen garantie meer en nu geen games meer kopen. Maar ik wacht het nog even af voordat ik de Xbox One aan de straat zet...
Geen idee, maar het is niet alleen Titanfall...maar geen enkele game is te kopen....

[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 12-03-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 11:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Sowieso kon je gister Titanfall nog gewoon kopen. Althans, ik wel...

Ik vermoed toch echt dat 't aan de storing ligt.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
R0SSI schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:23:
Dat zou erg spijtig zijn, wat voor voordeel heeft om geen discs meer te gebruiken? De prijs in de store is hetzelfde als in de winkel, al kan bij de winkel mijn game nog uitlenen.....
Sneller laden, een HDD leest sneller dan een CD/DVD
Willybubba schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:33:
Sowieso kon je gister Titanfall nog gewoon kopen. Althans, ik wel...

Ik vermoed toch echt dat 't aan de storing ligt.
Welke storing?
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

[ Voor 30% gewijzigd door Turdie op 12-03-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
shadowman12 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:34:
[...]

Sneller laden, een HDD leest sneller dan een CD/DVD
Je moet je games toch eerst installeren :P Dus die optie vervalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
R0SSI schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:35:
[...]

Je moet je games toch eerst installeren :P Dus die optie vervalt ;)
Dat klopt, want je moet de games altijd installeren...maar als je wilt spelen (met een disk versie) zul je iedere keer de disk er in moeten stoppen...dat hoeft natuurlijk met een digitale game niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 16:28
Sterke punt op dit moment is de prijs, hoelang dat mogelijk is en met welke toekomstige restricties, zal de vraag blijven.

Geen gezoek/gepiel met disks blijft mijn hoofdreden, ik heb nu gok 100+ games op de 3 consoles en PC, speel ik natuurlijk niet allemaal, maar wissel wel enorm. PC is alles al digitaal, dus draaien en gaan, maar op console is het elke keer weer zoeken of je de juiste disk in juiste hoesje had, waar was ook alweer het hoesje van de disk die erin zat etc.

Op de XBO heb ik niet zoveel games, maar ik wissel wel veel op een game avondje. Beetje FIFA, beetje BF, beetje Titanfall, stukje Forza. Simpele commando en gaan, geen gezeur met een disk (of erger, beschadigde disk of kapotte drive).

Goed, je moet even 10-40GB downloaden, ik heb 'maar' 30mbit, dus het duurt even. In de tussentijd maar wat anders doen, gaat hij gewoon z'n ding doen. Nadeel daar was bij de PS3, nieuwe schijf en ik kon dus ~150GB (PS+ doet snachts gewoon alle updates) opnieuw downloaden :(

Nu is de XBO niet zo snel met installeren en mijn lijn niet super, maar zou ik 100+mbit hebben op mijn PC, zou ik niet eens overwegen om games op disk te kopen, downloaden en installatie gaan zo enorm snel. (maar start nu bv GW2 of andere disk-game op, moet je alsnog GB's aan patches downloaden).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 12-03-2014 12:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Ik ben echt heeel benieuwd of het wel aan de storing ligt.
Want nu zijn er 0 storingen op Xbox Live.

Als ze dit hebben aangepakt, dan ga ik echt twijfelen aan de waarde van mijn Xbox op dit moment.
Geen games online kopen, geen support, niks. Zeer treurig allemaal!

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:45:
Ik ben echt heeel benieuwd of het wel aan de storing ligt.
Want nu zijn er 0 storingen op Xbox Live.

Als ze dit hebben aangepakt, dan ga ik echt twijfelen aan de waarde van mijn Xbox op dit moment.
Geen games online kopen, geen support, niks. Zeer treurig allemaal!
Op zich was dit natuurlijk een bug, maar het is wel jammerdat ze dit allemaal 'onmogelijk' maken en net juist nu er ook support issues zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Op zich was dit natuurlijk een bug, maar het is wel jammerdat ze dit allemaal 'onmogelijk' maken en net juist nu er ook support issues zijn....
Dus jij ziet ook een kans dat dit nu permanent is afgesloten voor ons?

Ik snap niet dat Microsoft het zo onmogelijk maakt om gewoon van een console te kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:50:
[...]

Dus jij ziet ook een kans dat dit nu permanent is afgesloten voor ons?

Ik snap niet dat Microsoft het zo onmogelijk maakt om gewoon van een console te kunnen genieten.
Ja, want diensten als bv. Hulu kun je ook niet gebruiken met een Nederlands PayPal account. Gelukkig kan ik daar wel gewoon een abonnement afsluiten met m'n NL Creditcard. Probleem is wel dat ik een US postcode moet opgeven en dat de bank mij dan belt om te checken of het fraude is....erg lastig ook, maar goed..dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Laten we eerst even afwachten voor we in paniek gaan aannemen dat MS allerlei zaken aan het afsluiten is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

BM schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:52:
Laten we eerst even afwachten voor we in paniek gaan aannemen dat MS allerlei zaken aan het afsluiten is :)
Welke ervaring zorgt er nog voor dat jij vertrouwen hebt in MS dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02
TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:52:
[...]

Ja, want diensten als bv. Hulu kun je ook niet gebruiken met een Nederlands PayPal account. Gelukkig kan ik daar wel gewoon een abonnement afsluiten met m'n NL Creditcard. Probleem is wel dat ik een US postcode moet opgeven en dat de bank mij dan belt om te checken of het fraude is....erg lastig ook, maar goed..dat werkt.
Mijn Paypal is gewoon Nederlands ingesteld. En door via Paypal te betalen kan ik bij Microsoft gewoon een Amerikaans billing-adres opgeven. Mijn bank ziet alleen Paypal en Microsoft alleen hun billing-adres. Ofwel: geen fraude. Tenminste, tot en met het kopen van Titanfall gister. Hoop dat het wel gewoon blijft werken :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
BM schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:52:
Haha idd, hoewel het wel vreemd is natuurlijk.
Stel dat het wel opzettelijk is, hoe moeten we dan aan onze digitale games komen? Is gift cards dan de enige optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:53:
[...]

Welke ervaring zorgt er nog voor dat jij vertrouwen hebt in MS dan?
Ik heb geen reden om aan te nemen dat ze het nu ineens dicht zouden zetten. Daar komt bij dat er volgens mij gisterochtend mensen met dezelfde fout waren die 's avonds ineens wel weer konden bestellen.

Tevens vermoed ik dat het dan ondertussen uitgebreid op allerlei nieuwssites zou staan, wat volgens mij niet het geval is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Net geprobeerd, werkt hier ook niet meer. Gisterenavond Titanfall gekocht, dus of iets is kapoet gegaan of iets is veranderd (in negatieve zin :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
US VPN servertje opzoeken :P misschien dat het dan werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:19
Heb m'n disc versie van Battlefield 4 verkocht dus ga straks even de digitale versie kopen uit de US Store. Zal dan wel merken of het werkt.. Gisteren nog probleemloos Titanfall aan kunnen schaffen in ieder geval.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
SinergyX schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:55:
Net geprobeerd, werkt hier ook niet meer. Gisterenavond Titanfall gekocht, dus of iets is kapoet gegaan of iets is veranderd (in negatieve zin :P).
Hmz straks eens proberen.... Ga dan de DLC pass van Titanfall maar eens proberen te kopen
Gisteren nog wel Titanfall kunnen kopen uit de US store namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Hmm.. Volgens mij is MS beetje aan het harken op de XBOX One Website..

Probeer maar eens Just Dance 2014 in de US store aan te klikken. Ik krijg dan een melding dat de link niet meer werkt. Mogelijk dat de link veranderd is bla bla bla..

Terwijl als ik NBA 2K14 aan klik ik wel netjes op de NBA 2K14 website kom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De error code PBR9002 lijkt wel te wijzen richting 'aankoop vanuit een andere locatie dan de winkel'.

Maar, ik zie dus ook genuine UK mensen met die foutmelding in de UK store. Vervolg hierop lijkt dus te gaan om 'your account has been put on watch', waar sommige dit bericht kregen:
After investigation, we were able to determine that purchases have been disabled on this account. Unfortunately at this point in time we will be unable to approve purchasing from this Xbox LIVE account. While I understand this is certainly frustrating, please be advised that account security and personal information protection is of upmost importance to Microsoft.
Waarop verdere uitleg:
1. Update your security info (apparently purchased can be suspended due to missing or incomplete security information such as the 2 step authentication, alternate email and phone number and security question)

2. Microsoft or your bank may have considered a certain pattern of previous purchases to be suspicious and thus putting the account under "risk" if that's they case contact support and they escalate the issue to an account team that takes 2 days to get back to you either asking for id and verification or to state they resolved the problem)

3. After a few unsuccessful attempts on a purchase Microsoft puts a temporary block on purchases that disappears after 24-48 hours.
Dus of het is een storing niet XBL gerelateerd (dus ook niet op statuspagina, maar achter de schermen), of dit is de eerste stap van erger :P

Er is een geregisteerd 'US' adres voor velen van ons, waar de aankoop vanuit NL wordt gedaan, mogelijk dat er een automatisch systeem dit ziet en er een block op gooit. PayPal doet dit ook vaak als er opeens 'rare' betalingen worden gedaan vanuit het buiteland (tijdens mijn vakantie in Singapore bv).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 12-03-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
SinergyX schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:03:
De error code PBR9002 lijkt wel te wijzen richting 'aankoop vanuit een andere locatie dan de winkel'.

Maar, ik zie dus ook genuine UK mensen met die foutmelding in de UK store. Vervolg hierop lijkt dus te gaan om 'your account has been put on watch', waar sommige dit bericht kregen:

[...]

Waarop verdere uitleg:

[...]

Dus of het is een storing niet XBL gerelateerd (dus ook niet op statuspagina, maar achter de schermen), of dit is de eerste stap van erger :P
Hmz, oh wee als ze mijn gekochte games gaan lopen disablen! Grrr Dan ben ik de eerste die dat ding laat ombouwen zodra het kan

[ Voor 4% gewijzigd door wimpie007 op 12-03-2014 13:05 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.