Dan is het toch wel lekker om een disc te hebben...
Dit klinkt niet heel positief!SinergyX schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:03:
De error code PBR9002 lijkt wel te wijzen richting 'aankoop vanuit een andere locatie dan de winkel'.
Maar, ik zie dus ook genuine UK mensen met die foutmelding in de UK store. Vervolg hierop lijkt dus te gaan om 'your account has been put on watch', waar sommige dit bericht kregen:
[...]
Waarop verdere uitleg:
[...]
Dus of het is een storing niet XBL gerelateerd (dus ook niet op statuspagina, maar achter de schermen), of dit is de eerste stap van erger
Er is een geregisteerd 'US' adres voor velen van ons, waar de aankoop vanuit NL wordt gedaan, mogelijk dat er een automatisch systeem dit ziet en er een block op gooit. PayPal doet dit ook vaak als er opeens 'rare' betalingen worden gedaan vanuit het buiteland (tijdens mijn vakantie in Singapore bv).
Als ze dit gaan disablen, dan word ik echt heel chagrijning.
Daarnaast speelt nog steeds dat er geen support is en geen release.
Pannenkoeken eerste klas!
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Ach ook een disk kunnen ze disablenEgMaf schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:07:
Dan is het toch wel lekker om een disc te hebben...
Gewoon account controleren op game. Als je dan online komt kan je game alsnog geblokkeerd worden
A Soldiers manual and a pair of boots.
Zullen we nog even geen conclusies trekken totdat er duidelijkheid is? Lijkt me beter dan een beetje rond gaan lopen bazuinen op basis van iets wat nu een storing lijkt...Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:07:
[...]
Dit klinkt niet heel positief!
Als ze dit gaan disablen, dan word ik echt heel chagrijning.
Daarnaast speelt nog steeds dat er geen support is en geen release.
Pannenkoeken eerste klas!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Maar ik zie het bij ook gewoon echte US mensen op US store, of UK mensen in UK store, dus niet té snel van stapel lopen. Wel zie ik uit veel reacties dat het steeds uitloopt tot contact opnemen met support, daar trekken we bij voorbaat aan korte eind.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet om te bashen, ik was ook een MS/360 fan, maar ik ben toch blij dat ik ook een PS4 heb gekocht. Dat gaat echt lekker mijn main console worden. MS is mij te veel aan het (ver)kloten.
Ga alleen nog voor de exclusives op de one en wel disc based ...
Ga alleen nog voor de exclusives op de one en wel disc based ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
ik zie ook dat de ze XBOX one Site aan het aanpassen zijn.. Somige games zoals Dance Central 2014 zijn niet te benaderen. Mooie foutmelding 404SinergyX schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:09:
Maar ik zie het bij ook gewoon echte US mensen op US store, of UK mensen in UK store, dus niet té snel van stapel lopen. Wel zie ik uit veel reacties dat het steeds uitloopt tot contact opnemen met support, daar trekken we bij voorbaat aan korte eind.
Zou zomaar kunnen dat ze de site op de schep aan het gooien zijn.
Om hem beschikbaar te maken voor Tier 2 landen...zoals NederlandTo_Tall schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:10:
[...]
ik zie ook dat de ze XBOX one Site aan het aanpassen zijn.. Somige games zoals Dance Central 2014 zijn niet te benaderen. Mooie foutmelding 404![]()
Zou zomaar kunnen dat ze de site op de schep aan het gooien zijn.
Nja ok, maar het is wel zwaar frustrerend dat we nu geen games kunnen kopen. Hopelijk is het een storing, maar ik vrees het ergsteGé Brander schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:09:
[...]
Zullen we nog even geen conclusies trekken totdat er duidelijkheid is? Lijkt me beter dan een beetje rond gaan lopen bazuinen op basis van iets wat nu een storing lijkt...
Heb ook maar even een mailtje gestuurd naar de Xbox communcatie dame bij MSFT NL, hopelijk kan ze iets betekenen in dit verhaal.
[ Voor 14% gewijzigd door Turdie op 12-03-2014 13:40 ]
The hope is still high in this one.TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:11:
[...]
Om hem beschikbaar te maken voor Tier 2 landen...zoals Nederland
Hoop het, maar denk het nietTheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:11:
[...]
Om hem beschikbaar te maken voor Tier 2 landen...zoals Nederland
MS is bezig om snel zijn krediet te verspelen momenteel.. als het zo doorgaat staat mijn Xbox binnenkort op MP
Ik ken het gevoel, alleen blijft er voor mij dan niks anders over dan weer een game pc te gaan bouwen.shoombak schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:20:
MS is bezig om snel zijn krediet te verspelen momenteel.. als het zo doorgaat staat mijn Xbox binnenkort op MP
Overstappen naar de PS4 is ook geen optie voor mij. Want die heeft geen Xbox Live en geen fijne controller.
Maar goed, ik hoop dat alles snel goed komt, want ik vind mijn Xbox One wel een top apparaat.
Alleen het bedrijfje erachter is een beetje jammer.
[ Voor 21% gewijzigd door Doughty op 12-03-2014 13:23 ]
Ik zou haar naam even weghalen, zal ze niet op prijs stellen denk ik. Ken haar ook, maar ben bang dat ze ook niks mag zeggen.shadowman12 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:11:
[...]
Nja ok, maar het is wel zwaar frustrerend dat we nu geen games kunnen kopen. Hopelijk is het een storing, maar ik vrees het ergste
Heb ook maar even een mailtje gestuurd naar {Microsoft Employee}, hopelijk kan ze iets betekenen in dit verhaal.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Lekker dan, als ik dalijk thuis kom kan ik dus zitten navelstaren.
Lijkt mij toch een storing? Ze zullen deze manier van games etc. kopen denk ik niet zomaar blokkeren? Is gewoon een bron van inkomsten waar ze goed geld mee verdienen. Jammer dat microsoft NL dan geld misloopt, moeten ze die games maar minder duur maken.
Ik ga dalijk ff dat met die gift cards uitzoeken, moet toch nog 'n nieuwe live gold hebben want die loopt volgende week af.
Lijkt mij toch een storing? Ze zullen deze manier van games etc. kopen denk ik niet zomaar blokkeren? Is gewoon een bron van inkomsten waar ze goed geld mee verdienen. Jammer dat microsoft NL dan geld misloopt, moeten ze die games maar minder duur maken.
Ik ga dalijk ff dat met die gift cards uitzoeken, moet toch nog 'n nieuwe live gold hebben want die loopt volgende week af.
Ik heb hem gisteren gewoon kunnen bestellen?!
Haar naam is gewoon algemeen bekend aangezien zij de communicatie doet.Phusebox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:23:
[...]
Ik zou haar naam even weghalen, zal ze niet op prijs stellen denk ik. Ken haar ook, maar ben bang dat ze ook niks mag zeggen.
Zal dus wel meevallen met ons Monikaatje.
Ik ook CC werkte niet, paypal werkte welXenophoben schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:24:
Ik heb hem gisteren gewoon kunnen bestellen?!
normaal is het andersom
Waar halen we $ gift cards (of points) ?
Ik ga zelf thuis een giftcard press maken en dan begin ik een zwarte handel in MS credits.S0epkip schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:26:
Moehahahah. Je kan me vinden in Beverwijk, achter de Surinaamse broodjes kar.
-1Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:27:
[...]
Ik ga zelf thuis een giftcard press maken en dan begin ik een zwarte handel in MS credits.
Moehahahah. Je kan me vinden in Beverwijk, achter de Surinaamse broodjes kar.
Er zijn genoeg alternatieven om iig Xbox Live aan te schaffen
Livecodes.nlS0epkip schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:26:
Het is balen dat Microsoft niet zoals Sony de digitale aankopen via Amazon ook aanbied.
Je kan bijvoorbeeld bij Amazon.com voor $43,- (€31,-) een digitale code kopen voor Killzone Shadow Fall voor de PlayStation 4.
Hopelijk is het inderdaad een bug aangezien ik van het weekend mijn Xbox One krijg
Al heb ik de Titanfall bundel wel en heb ik Dead Rising 3 op disc gekocht maar toch.
Je kan bijvoorbeeld bij Amazon.com voor $43,- (€31,-) een digitale code kopen voor Killzone Shadow Fall voor de PlayStation 4.
Hopelijk is het inderdaad een bug aangezien ik van het weekend mijn Xbox One krijg
Niet huilen broeder. We moeten ons redden met humor.To_Tall schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:30:
[...]
-1![]()
Er zijn genoeg alternatieven om iig Xbox Live aan te schaffen
Dat is het laatste dat MS van ons kan afpakken.
En genoeg alternatieven voor XLive ja, maar ik wil gewoon niet 69 euro gaan betalen voor games. (Met een hoesje
Verwijderd
Werkt het via Giftcards wel dan? Dan ga ik even zoeken. Livecodes.nl is wel erg duur volgens mij.
gelukkig maarDoughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:32:
[...]
Niet huilen broeder. We moeten ons redden met humor.
Dat is het laatste dat MS van ons kan afpakken.![]()
En genoeg alternatieven voor XLive ja, maar ik wil gewoon niet 69 euro gaan betalen voor games. (Met een hoesje)
XBOX site in NL zie ik nog niet zo veel veranderd.. helaas
Maar die codes werken volgens mij ook niet in de Europese play store?Negative schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:31:
Het is balen dat Microsoft niet zoals Sony de digitale aankopen via Amazon ook aanbied.
Hopelijk is het inderdaad een bug aangezien ik van het weekend mijn Xbox One krijgAl heb ik de Titanfall bundel wel en heb ik Dead Rising 3 op disc gekocht maar toch.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ookal scheelt het maar één tientje of 15 euro, ik check dan altijd budgetgaming.nl. Dan weet ik zeker dat ik niet full price betaal voor een game met hoesje.Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:32:
[...]
Niet huilen broeder. We moeten ons redden met humor.
Dat is het laatste dat MS van ons kan afpakken.![]()
En genoeg alternatieven voor XLive ja, maar ik wil gewoon niet 69 euro gaan betalen voor games. (Met een hoesje)
Titanfall is bijvoorbeeld maar 54 euro bij Gamedumper.nl. Via de US Store omgerekend 44 euro dus scheelt je 'maar' een tientje mochten zit dit echt permanent afschermen.
Je kan je PS4 ook op Amerikaanse play store zetten en dan downloaden net als wij doen met de Xbox One als het goed isPhusebox schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:35:
[...]
Maar die codes werken volgens mij ook niet in de Europese play store?
[ Voor 18% gewijzigd door Negative op 12-03-2014 13:38 ]
Je moet zover ik weten een gift card hebben van het land waar je je x1 op hebt staan. Dus US card voor US store. Dus heen Nederlandse codes!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nja, ik heef ze noh de twijfel van een storinh.uchiha tijntje schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:37:
Je moet zover ik weten een gift card hebben van het land waar je je x1 op hebt staan. Dus US card voor US store. Dus heen Nederlandse codes!
Gopelijk gebben ze get snel ophelost.
Verwijderd
Bij offgamers.com zijn ze relatief betaalbaar, Livecodes zoals ik al zei is belachelijk duur. Ik heb alleen geen zin om straks weer een foutmelding te krijgen en voor 60$ aan codes te zitten.
Helaas hebben ze geen 10$, alleen 25$, 50 is op. Dus dan is de enigste optie om 3x 25$ te doen, en dan zit je ook aan 54 Euro. Dan kan je net zo goed een disc versie kopen.
Helaas hebben ze geen 10$, alleen 25$, 50 is op. Dus dan is de enigste optie om 3x 25$ te doen, en dan zit je ook aan 54 Euro. Dan kan je net zo goed een disc versie kopen.
Eventueel kun je tijdens het gedoe met de US Store Titanfall ook bestellen bij Amazon.co.uk, daar kost hij momenteel zo'n 45 euro. klik. Duurt even voordat je 'm dan hebt, maar die werkt tenminste zeker
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Gelukt!!
$60 xbox gift card gekocht bij amazon.com (met NL CC) en vervolgens:
Thank you!
Your purchase is complete.
You'll see this among your games and apps the next time you sign in on Xbox One.
$60 xbox gift card gekocht bij amazon.com (met NL CC) en vervolgens:
Thank you!
Your purchase is complete.
You'll see this among your games and apps the next time you sign in on Xbox One.
Titanfall loopt hier al binnen.
Gewoon US gift cards bestellen en vervolgens op de US store redeemen.
Gewoon US gift cards bestellen en vervolgens op de US store redeemen.
Dus de US Store an sich werkt nog. Ik vermoed toch een issue tussen PayPal/MS.
PayPal is ook gaan wijzigen wegens SEPA... Je moet je betaalrekening nogmaals autoriseren (onder profiel). Wellicht helpt dat?
PayPal is ook gaan wijzigen wegens SEPA... Je moet je betaalrekening nogmaals autoriseren (onder profiel). Wellicht helpt dat?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat had ik al gedaan, dus dat zou het niet kunnen zijn lijkt me. Ach....ik ga uit van een tijdelijke storing...er zijn laatste 24 uur teveel storingen met Xbox LiveWillybubba schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:55:
Dus de US Store an sich werkt nog. Ik vermoed toch een issue tussen PayPal/MS.
US store werkt idd gewoon.
Paypall opnieuw autoriseren werkt idd niet, had ik allereerst geprobeerd en ik ga er ook van uit dat de storing tijdelijk is.
Paypall opnieuw autoriseren werkt idd niet, had ik allereerst geprobeerd en ik ga er ook van uit dat de storing tijdelijk is.
MS xbox games page is aangepast
Final Fantasy zit er nu ook bij
iemand een aankoop doen??
Final Fantasy zit er nu ook bij
iemand een aankoop doen??
Heb een half uurtje terug geprobeerd om Tomb Raider te kopen, maar dat werkt niet. Gisterochtend nog zonder problemen Titanfall kunnen kopen.
Is de season pass voor Titanfall eigenlijk al te krijgen? Nog niet op de xbox gekeken, maar de store link kan ik iig nog niet vinden.
Is de season pass voor Titanfall eigenlijk al te krijgen? Nog niet op de xbox gekeken, maar de store link kan ik iig nog niet vinden.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
pagina is aangepast zou nu zomaar kunnenBM schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:03:
Heb een half uurtje terug geprobeerd om Tomb Raider te kopen, maar dat werkt niet. Gisterochtend nog zonder problemen Titanfall kunnen kopen.
Inderdaad...op de Nederlandstalige Xbox website kun je nu ook vrienden zien met hun Xbox One activiteit.....dat was eerder nog niet zo volgens mij...
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 12-03-2014 14:09 ]
28 Feb? Het is nu 12 Maart..... Goedemorgen!
Cogitationis poenam nemo patitur
Waar heb je het over?
Er staat geen jaartal bij he, dus zou ook best 28 februari 2015 kunnen zijn natuurlijkBullet NL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:15:
[...]

28-2 was volgens mij gewoon de release van PvZ:GW, niet meer.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat zou wel moeten, want ik weet niet hoe langzaam de aarde boven de rivieren draait, maar hier is het al 12 maart 2014.TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:16:
[...]
Er staat geen jaartal bij he, dus zou ook best 28 februari 2015 kunnen zijn natuurlijk
Geloof je het zelf?TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:16:
[...]
Er staat geen jaartal bij he, dus zou ook best 28 februari 2015 kunnen zijn natuurlijk
uhhhh lol.. ja was enthousiastBullet NL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:15:
[...]
Xbox One Pagina in NL is ook helemaal aangepast..
Ik vind dit dan 'spannender' qua info....

Ja, je ziet toch ook dat het om de Xbox360 versie gaat he?To_Tall schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:21:
Zo staat er bij Garden Warfare ook al het koop nu knopje in het nederlands![]()
[afbeelding]
Ook al staat er bij, ook beschikbaar op de Xbox One etc.
Dat dacht ik ook al ja. De X1 pagina was er toch nog niet? Nu staat het er vol mee. Mits ik het fout heb vind ik dit best heel hoopvol. Ik zeg, maandag in de winkel (begin GDC)To_Tall schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:19:
[...]
uhhhh lol.. ja was enthousiasthahahaha.. Nou zou zomaar een release datum binnen kort kunnen komen van MS NL voor een release in dit land
![]()
Xbox One Pagina in NL is ook helemaal aangepast..
Gamertag: YazNL
Kan import zijn uit Duitsland he, Media Markt is een duitse ketenTheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:21:
Ik vind dit dan 'spannender' qua info....
[afbeelding]
Oke Oke.. Titanfal danYaz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:22:
[...]
Dat dacht ik ook al ja. De X1 pagina was er toch nog niet? Nu staat het er vol mee. Mits ik het fout heb vind ik dit best heel hoopvol. Ik zeg, maandag in de winkel (begin GDC)
Ik zit op de X1 pagina en staat duidelijk binnen kort verkrijgbaar

Of CoD Ghost

[ Voor 80% gewijzigd door To_Tall op 12-03-2014 14:25 ]
Jongens, even positief blijven en niet allemaal als kinderen rond gaan springen he.
De Xbox One komt niet meer in uit Nederland! Microsoft moet ons niet en ik heb zelf uit betrouwbare bronnen gehoord dat ze speciaal een underskilled dikke systeembeheer in een hokje hebben gezet en hem rechten gegeven om het vinkje af te kunnen zetten bij "Xbox Services NL On/Off".
De Xbox One komt niet meer in uit Nederland! Microsoft moet ons niet en ik heb zelf uit betrouwbare bronnen gehoord dat ze speciaal een underskilled dikke systeembeheer in een hokje hebben gezet en hem rechten gegeven om het vinkje af te kunnen zetten bij "Xbox Services NL On/Off".
Ja, maar de 28 februari pagina is wel die van de Xbox One games overzicht.Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:22:
[...]
Ja, je ziet toch ook dat het om de Xbox360 versie gaat he?
Ook al staat er bij, ook beschikbaar op de Xbox One etc.
Laten we er goede hoop in houden, ook vanwege de garanties. Die van mij was net de deur uit voor het controller connectie probleem toen MS er mee op hield dus ik had echt net geluk.
Ik wist het wel, die systeem beheerder stond mij al niet aan toen ik hem in Make Love Not Warcraft zag zitten.
@To_Tall
In welke tijdseenheid is dat? Valve Time?
[ Voor 14% gewijzigd door LOTG op 12-03-2014 14:27 ]
Wij bedoelen ze met Gameken merken?To_Tall schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:22:
[...]
Oke Oke.. Titanfal dan![]()
Ik zit op de X1 pagina en staat duidelijk binnen kort verkrijgbaar![]()
[afbeelding]
Of CoD Ghost![]()
[afbeelding]
Edit: Ook goed om te lezen dat de Xbox One games ook compatibel zijn met de Xbox One.
Haha, let's hope not. Dan minstens Duke Nukem Whenever.LOTG schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:25:
[...]
@To_Tall
In welke tijdseenheid is dat? Valve Time?
[ Voor 26% gewijzigd door Doughty op 12-03-2014 14:31 ]
Verwijderd
Weet niet of het inmiddels al gepost is, de Mediamarkt in Deventer althans verkoopt Xbox Ones die geimporteerd zijn vanuit de duitse Mediamarkt tak.
Edit: vergeten te melden dat het echter om een belachelijke prijs van 550 euro gaat.
Edit: vergeten te melden dat het echter om een belachelijke prijs van 550 euro gaat.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 14:34 ]
Er zijn ook een hoop games toegevoegd. Die nog geen eigen pagina hebben
Ziet er iig hoopvol uit dat ie uiteindelijk nu ook normaal in de winkels komt
Binnenkort zijn er denk ik een hoop nieuwe Games te koop.. als ik zo de XBOX pagina in zowel US als NL bekijk
Ziet er iig hoopvol uit dat ie uiteindelijk nu ook normaal in de winkels komt
Binnenkort zijn er denk ik een hoop nieuwe Games te koop.. als ik zo de XBOX pagina in zowel US als NL bekijk
Het zou me ook straf lijken dat ze niet mee gaan met de Titanfall hype nu die uit is... Ik verwacht een aankondiging op GDC
http://schedule.gdconf.com/session-id/828229
Dit is ongeveer de enige sessie waarin MS (Phil Spencer in dit geval)ook maar iets zou kunnen aankondigen zonder af te wijken van het programma (iets wat ze in een sessie echt niet gaan doen). Deze is pas vrijdag de 21ste.. Dat word dus lang wachten.
Dit is ongeveer de enige sessie waarin MS (Phil Spencer in dit geval)ook maar iets zou kunnen aankondigen zonder af te wijken van het programma (iets wat ze in een sessie echt niet gaan doen). Deze is pas vrijdag de 21ste.. Dat word dus lang wachten.
Daar zou dat toch perfect gaan?Yaz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:40:
"...will talk with Gamasutra's Kris Graft about the development and launch of Xbox One..."
Ik denk ook niet dat ze de GDC gaan gebruiken om de tier2 aan te kondingen.Yaz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:40:
Mijn gok is dat ze het gewoon BAM ineens bekend maken.
Ja precies. Alle andere sessies zijn echt voor developers en ze gaan echt niet tussen neus en lippen door tijdens de "Shaders en materials in Forza 5" sessie even aankondigen "In NL is de X1 vanaf morgen te koop!. En nu verder hebben met de shaders van Forza 5...."X-Fighter schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:42:
[...]
Daar zou dat toch perfect gaan?
"...will talk with Gamasutra's Kris Graft about the development and launch of Xbox One..."
Er zijn leveranciers van de Media-Markt (en van mij) die retail Xbox games hebben opgenomen in het assortiment
De verschillende leveranciers zeggen inderdaad snel te starten met de verkoop van games, van de console zelf is nog niets bekend.
Games zonder console zou ook weer raar zijn heBullet NL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:48:
Er zijn leveranciers van de Media-Markt (en van mij) die retail Xbox games hebben opgenomen in het assortimentDe verschillende leveranciers zeggen inderdaad snel te starten met de verkoop van games, van de console zelf is nog niets bekend.
Xbox
Ik vind de elitaire positie van ons als importers wel iets hebben.
Maar ik zou graag wel de support terug hebben en retail games en accessoires gewoon kunnen kopen waar en wanneer ik wil.
Wil nu BF4 kopen op de Xbox One Store website. Gebruik hiervoor mijn PayPal waar mn bankrekeningnummer aan gekoppeld is:
Titanfall ging gisteren nog wel. Hopelijk een kortstondige storing! Zal het straks nog eens rechtstreeks vanaf de Xbox proberen.Use a different way to pay
Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zie paar pagina's terug. Mogelijk geblokkeerd door MS..Rivanov schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:01:
Wil nu BF4 kopen op de Xbox One Store website. Gebruik hiervoor mijn PayPal waar mn bankrekeningnummer aan gekoppeld is:
[...]
Titanfall ging gisteren nog wel. Hopelijk een kortstondige storing! Zal het straks nog eens rechtstreeks vanaf de Xbox proberen.
U hebt niet het hele relaas van de afgelopen 2 a 3 pagina's gelezen?
Net nog een mannetje van Gamemania gesproken, maar daar weten ze echt niks van een release.
Ze hebben Titanfall wel fysiek in de winkel liggen, maar er worden bijvoorbeeld nog steeds geen accessoires besteld door het hoofdkantoor etc.
Ze hebben Titanfall wel fysiek in de winkel liggen, maar er worden bijvoorbeeld nog steeds geen accessoires besteld door het hoofdkantoor etc.
Maar ze kunnen wel de fase 2 launch aankondigen, dat is het een wereldwijd verhaaltje wat iets groter nieuws is dan voor 1 land (azie wacht toch ook nog steeds?).Yaz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:44:
[...]
Ja precies. Alle andere sessies zijn echt voor developers en ze gaan echt niet tussen neus en lippen door tijdens de "Shaders en materials in Forza 5" sessie even aankondigen "In NL is de X1 vanaf morgen te koop!. En nu verder hebben met de shaders van Forza 5...."
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jawel. Gaf alleen aan dat ik het ook nog ging testen. En de meeste hadden problemen met de creditcard die ze aan PayPal hebben gekoppeld. Maar ik heb m'n bankrekeningnummer als primair ingesteld. Dus misschien maakte dat verschil.LOTG schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:05:
U hebt niet het hele relaas van de afgelopen 2 a 3 pagina's gelezen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat zeg ik toch? En die ene sessie van "onze" Phil is dan de enige waar dit volgens mij bij zou kunnen zijn. Deze sessie is niet echt gekaderd.SinergyX schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:07:
[...]
Maar ze kunnen wel de fase 2 launch aankondigen, dat is het een wereldwijd verhaaltje wat iets groter nieuws is dan voor 1 land (azie wacht toch ook nog steeds?).
Maar eigenlijk zijn we natuurlijk knettergek dat we hier zo'n heisa over maken. Er schiet mij dan toch een heel toepasselijk liedje te binnen
(gebbetje natuurlijk
Voor MS is het alleen paypall en of je nu een bankrekening nummer of CC aan hangt maakt niet uitRivanov schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:11:
[...]
Jawel. Gaf alleen aan dat ik het ook nog ging testen. En de meeste hadden problemen met de creditcard die ze aan PayPal hebben gekoppeld. Maar ik heb m'n bankrekeningnummer als primair ingesteld. Dus misschien maakte dat verschil.
Dus het is nu afwachten of dit straks weer gaat werken...
Ik wilde een headset bestellen voor de Xbox One en Trials halen straks en misschien Titanfall.To_Tall schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:12:
[...]
Voor MS is het alleen paypall en of je nu een bankrekening nummer of CC aan hangt maakt niet uit
Maar ik heb al mn aankomen voor de X1 op hold gezet. Ga er geen geld meer uitgeven zolang er geen duidelijkheid komt over PayPal en de Support of release. En in het ergste geval speel ik de games die ik nog heb en als ik daar klaar mee ben, dan gaat de boel op MP.
Wat is dat nou....dat komt allemaal wel weer goed, we moeten alleen (blijkbaar) veel geduld hebben....hmm... de petitie is over de 100 handtekeningen gegaan.....Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:15:
[...]
Ik wilde een headset bestellen voor de Xbox One en Trials halen straks en misschien Titanfall.
Maar ik heb al mn aankomen voor de X1 op hold gezet. Ga er geen geld meer uitgeven zolang er geen duidelijkheid komt over PayPal en de Support of release. En in het ergste geval speel ik de games die ik nog heb en als ik daar klaar mee ben, dan gaat de boel op MP.
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 12-03-2014 15:19 ]
Was net aan de telefoon met een duitser van wie ik wat van ebay had gekocht (decoderstation), toevallig komen we op het xbox verhaal. Zoals ik zijn vehaal begrijp, lijkt het een backfire te worden door wat de mensen in release-landen doen. Hij zit op 1 of ander duits xbox forum, waar het gros dus zijn games uit US haalt via de store, maar hij kan nu ook Titanfall niet meer kopen. Hij heeft al contact gehad met support, waar ze dus zeggen dat hij z'n games kan kopen in de duitse store (dus niet 'moet kopen'), antwoord waarom US niet werkt, weten ze niet, ze zijn XBDE, niet XBUS.
Zijn vermoeden is dus dat ze terug gaan naar de x360 regels, landje = landje, anders moet je ander xbox account hebben, naar zijn zeggen doordat dus veel EU/UK mensen nu goedkoop uit US/CA halen. Duitse support gaf dus geen concreet antwoord of het nu wel/niet kan, maar heb nu in iedergeval bewijs van een duitser die dus ook niet in US kan kopen (hele fora staan vol met die paypal adres-trucjes, ook NeoGaf bv - waar ik een topic zie waar dit probleem nu ook bekend is). Canada lijkt zelfs nog goedkoper te zijn (euro of 2 totaal, maargoed), die heeft hij nog niet getest.
Ik ga nog steeds voor een onderhoudsprobleempje, maar zijn verhaal is best aannemlijk, zeker als er dus veel mensen (ge/mis)bruik maken van de CA/US valuta.
Zijn vermoeden is dus dat ze terug gaan naar de x360 regels, landje = landje, anders moet je ander xbox account hebben, naar zijn zeggen doordat dus veel EU/UK mensen nu goedkoop uit US/CA halen. Duitse support gaf dus geen concreet antwoord of het nu wel/niet kan, maar heb nu in iedergeval bewijs van een duitser die dus ook niet in US kan kopen (hele fora staan vol met die paypal adres-trucjes, ook NeoGaf bv - waar ik een topic zie waar dit probleem nu ook bekend is). Canada lijkt zelfs nog goedkoper te zijn (euro of 2 totaal, maargoed), die heeft hij nog niet getest.
Ik ga nog steeds voor een onderhoudsprobleempje, maar zijn verhaal is best aannemlijk, zeker als er dus veel mensen (ge/mis)bruik maken van de CA/US valuta.
Ja ik begin er echt een beetje klaar mee te zijn.TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:18:
[...]
Wat is dat nou....dat komt allemaal wel weer goed, we moeten alleen (blijkbaar) veel geduld hebben....hmm... de petitie is over de 100 handtekeningen gegaan.....
Eerst al importeren en gekloot met het wachten op de headset adapter.
Dan nog geen release, nu geen support en ook al geen PayPal meer.
Allemaal moeilijk doen met games bestellen of accessoires enzo.
En verder heeft MS er schijt aan. Tenminste dat blijkt uit hun communicatie. (Die er dus niet is.)
Ik heb ondertussen net als veel mensen hier waarschijnlijk, al meer dan 1000 euro uitgegeven aan een apparaat waar ik veel plezier van heb en veel heil in zie. Maar het voelt alsof ik een illegale import zwarte gemodde xbox one thuis heb staan die uit HongKong komt en zelf door Ping Ching in elkaar gesoldeerd is. Er zijn grenzen.
Hij is in iedergeval zwart en geimporteerd.Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:24:
[...]
Ja ik begin er echt een beetje klaar mee te zijn.
Eerst al importen en gekloot met het wachten op de headset adapter.
En verder heeft MS er schijt aan. Tenminste dat blijkt uit hun communicatie. (Die er dus niet is.)
Ik heb ondertussen net als veel mensen hier waarschijnlijk, al meer dan 1000 euro uitgegeven aan en apparaat waar ik veel plezier van heb en veel heil in zie. En het voelt alsof ik een illegale import zwarte gemodde xbox one thuis heb staan die uit HongKong komt en zelf door Ping Ching in elkaar gesoldeerd is. Er zijn grenzen.
Als Ping Ching die soldeer skills had dan was die wel de man.
Maar ik begrijp deels je frustratie.
Is amazon.com geen optie voor jullie? Gift card kopen en gaan met die banaan!LOTG schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:27:
[...]
Hij is in iedergeval zwart en geimporteerd.
Heb ik net ook gedaan werkt prima!
Ik deel je frustratie ook wel hoor, misschien moeten we maar eens kijken of we onze acties wat breder / groter (internationaler?) kunnen trekken?Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:24:
[...]
Ja ik begin er echt een beetje klaar mee te zijn.
Eerst al importeren en gekloot met het wachten op de headset adapter.
Ik heb ondertussen net als veel mensen hier waarschijnlijk, al meer dan 1000 euro uitgegeven aan een apparaat waar ik veel plezier van heb en veel heil in zie. Maar het voelt alsof ik een illegale import zwarte gemodde xbox one thuis heb staan die uit HongKong komt en zelf door Ping Ching in elkaar gesoldeerd is. Er zijn grenzen.
In mijn ogen wordt het steeds erger en krijg ik het gevoel dat we moeten accepteren dat de Xbox One helemaal volledig en alleen maar gemaakt is voor de Noord-Amerikaanse markt. Kijk naar support, apps, servers, prijzen, etc.LOTG schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:27:
[...]
Hij is in iedergeval zwart en geimporteerd.
Ik wil het nog zeker wel een poging geven ja.TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:28:
[...]
Ik deel je frustratie ook wel hoor, misschien moeten we maar eens kijken of we onze acties wat breder / groter (internationaler?) kunnen trekken?
Al heb ik er weinig vertrouwen in dat MS nog met communicatie gaat komen.
En mijn gevoel zegt dat MS wel bezig is met regio locks.
[ Voor 32% gewijzigd door Doughty op 12-03-2014 15:31 ]
Ik denk dat dit wel meevalt, alleen hebben ze het apparaat veel te vroeg op de markt gebracht aangezien er de meeste diensten alleen in de VS beschikbaar zijn. Wel hoor ik van diverse kanten dat ze ook de Europese markt belangrijk vinden en dat die TV / OneGuide diensten wel beschikbaar gaan komen. Waarom dat vervolgens zowat een jaar moet duren (neem aan dat ze dat niet voor eind dit jaar gaan lanceren, maar dat is een aanname) snap ik dan weer niet.Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:28:
[...]
In mijn ogen wordt het steeds erger en krijg ik het gevoel dat we moeten accepteren dat de Xbox One helemaal volledig en alleen maar gemaakt is voor de Noord-Amerikaanse markt. Kijk naar support, apps, servers, prijzen, etc.
[...]
Ik snap niet waarom ze met regio locks zouden willen komen? Ze hebben de games regio vrij gemaakt, Sony doet het ook...waarom zouden ze dat nu terugdraaien? Of zouden de retailers in Europe klagen dat ze geen games verkopen? Tja, misschien moeten ze eens wat aan de prijzen gaan doen? Of moet Europe het eens eenvoudiger maken, ik haal mijn kleding ook altijd uit de VS...omdat dat gewoon de helft scheelt...Ik wil het nog zeker wel een poging geven ja.
Al heb ik er weinig vertrouwen in dat MS nog met communicatie gaat komen.
En mijn gevoel zegt dat MS wel bezig is met regio locks.
[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 12-03-2014 15:35 ]
De 1e paar punten kan ik wel snappen, maar de laatste 2e niet?
We hebben hier toch gewoon Azure servers staan? En de prijzen, tja, het was leuk dat we digitaal in de US konden bestellen, maar dat kon voorheen ook niet. Ben ook niet te beroerd om 'gewoon' weer 60 euro voor een spel te betalen, maar dan wel digitaal graag.
We hebben hier toch gewoon Azure servers staan? En de prijzen, tja, het was leuk dat we digitaal in de US konden bestellen, maar dat kon voorheen ook niet. Ben ook niet te beroerd om 'gewoon' weer 60 euro voor een spel te betalen, maar dan wel digitaal graag.
Xbox
Wat wil je breder trekken dan? MS stopt met bieden van manier van software kopen door middel van een vals adres? Klinkt alsof je wel een poot hebt om op te staan...
Als 'ie straks hier uit is komt het wel goed. En ja er zal vast een soort regio iets op de verschillende stores komen... Dat krijg je met verschillende valuta en belastingregels.
Als 'ie straks hier uit is komt het wel goed. En ja er zal vast een soort regio iets op de verschillende stores komen... Dat krijg je met verschillende valuta en belastingregels.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dit dus! Als we niet uit de US mogen kopen, geef dan een alternatief...BM schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:34:
De 1e paar punten kan ik wel snappen, maar de laatste 2e niet?
Ow..het gaat mij niet zo zeer om het downloaden uit de US Store hoor, maar in de breedste zin van het woord. Die software aanschaffen in de US Store is natuurlijk niet helemaal netjes, maar ja...hoe moet ik anders aan m'n games komen?Willybubba schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:35:
Wat wil je breder trekken dan? MS stopt met bieden van manier van software kopen door middel van een vals adres? Klinkt alsof je wel een poot hebt om op te staan...

Amazon.com nogmaals jongens wat is daar mis mee? Vervolgens digitaal kopen voor 60 dollar.
Qua prijzen valt het echt nog wel mee. Vergeet niet dat wij in Europa een belachelijk hoog btw tarief hebben en dat alle prijzen die ziet in de USA store per definitie exclusief TAX is. Dat haalt het "enorme" verschil al een heel stuk naar beneden. Verder hebben wij in nederland dan ook nog de meest debiele toeslagen, heffingen en whatnot.Doughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:28:
[...]In mijn ogen wordt het steeds erger en krijg ik het gevoel dat we moeten accepteren dat de Xbox One helemaal volledig en alleen maar gemaakt is voor de Noord-Amerikaanse markt. Kijk naar support, apps, servers, prijzen, etc.
En over het feit dat Europa zo versnippert is, dat hebben we ook volledig aan onszelf te danken. De EU is al 20(!) jaar bezig om bijvoorbeeld europa-brede muziek distributie rechten te kunnen krijgen. De reden waarom dit nog niet gedaan is komt doordat wij allemaal zo chauvinistisch zijn als de pest. Wij werken echt niet samen met Frankrijk, Duitsland of Engeland. Dat kunnen wij (lees, de politiek) zelf namelijk VEEEEL beter. En wij het klootjesvolk dit maar slikken. In plaats dat we nu even met 5 miljoen gaan demonstreren.....
Juist. De alternatieven zijn er best wel. En als de support er straks wel is kun je gewoon uit de NL store je dure games kopen. Of alsnog via US maar dan met gift codes.
Of het is een storing en het werkt morgen weer :-P
Of het is een storing en het werkt morgen weer :-P
Ja, daar is niets mis mee lijkt mij?raishel70 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:36:
Amazon.com nogmaals jongens wat is daar mis mee? Vervolgens digitaal kopen voor 60 dollar.
Ik heb bij die foutmelding mijn adres veranderd naar een us adresTheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:38:
[...]
Ja, daar is niets mis mee lijkt mij?Vind dat overigens ook wel een goed alternatief....maar eh..hoe gaan we hier mee om dan Note: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address.
Bank hanteert ook een betere valuta prijs, hierdoor heeft het me ongeveer 43 euro gekost ipv 45 euro.
[ Voor 10% gewijzigd door raishel70 op 12-03-2014 15:41 ]
Zijn onze accounts niet reset per ongeluk en daardoor ons billing adress komen te vervallen?TheVMaster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:38:
[...]
Ja, daar is niets mis mee lijkt mij?Vind dat overigens ook wel een goed alternatief....maar eh..hoe gaan we hier mee om dan Note: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address.
Bij mij stond het billing address er nogDoughty schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:39:
[...]
Zijn onze account niet reset per ongeluk en daardoor ons billing adress komen te vervallen?
Gift codes zijn toch wel op meer plekken te krijgen dan alleen Amazon?
Niet heel veel anders dan wat we al doen bij xbox.com dusraishel70 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:39:
[...]
Ik heb bij die foutmelding mijn adres veranderd naar een us adres![]()
Bank hanteert ook een betere valuta prijs, hierdoor heeft het me ongeveer 43 euro gekost ipv 45 euro.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)