LOTG schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:12:
Ik ben het er 100% mee eens dat de wet voor gaat boven de voorwaarden, maar ik zie hier geen wet die overtreden word. Ze vragen je om correcte factuur gegevens op te geven, dit mag ieder bedrijf en die gegevens hebben ze ook nodig als ze jou om een of andere reden moeten factureren.
Ik ben het er mee eens dat ze als je Paypal als provider kiest ze daar de factuur gegevens van zouden kunnen over nemen, maar dat hoeven ze niet.
Het spijt me om te zeggen, maar als je creatief een workarround aan het zoeken bent om spellen in de US te kopen, dan moet je niet zeggen dat MS niet in zijn recht staat met de huidige voorwaarden.
@VFRRijder
Die zijn region locked. Ze worden aan je NL account toegevoegd dan, en die kun je dan weer niet in de US market place uitgeven. En je moet dan ook US prepaid cards kopen.
Ik heb de Xbox One al vanaf November, vanaf het eerste moment is het mogelijk om games uit de USA store te kopen, de Xbox heeft inmiddels meerdere updates gehad. Wanneer MS het een probleem had gevonden hadden ze het wel aangepast. Punt is dat MS ook wel weet dat ze op deze manier gewoon omzet draaien.... En denk na, wanneer een game via de Winkel in Europa wordt verkocht, bijvoorbeeld de Media-Markt in Duitsland, Dan wil de Winkel er iets aan verdienen, de groothandel, het spul moet verpakt worden, doosje, enz enz.... Deze manier van zaken doen zal MS echt niet promoten, maar ze (MS dus) verdient er veel meer op dan het via de reguliere handel te laten lopen.
Echt je druk maken dat MS hier een probleem mee heeft is niet nodig, sterker.... de gene die commercieel verantwoordelijk is voor de digitaleverkopen nij MS lacht zich 3 slagen in het rond.....
bovendien, MS laat dit liever toe dan dat ze mensen naar een ander merk consoles weg weet te jagen.
Even wat anders, de Smartglass app voor Android geeft aan dat er een update is, heeft iemand deze al kunnen vinden?
[
Voor 5% gewijzigd door
Bullet NL op 11-03-2014 15:47
]