[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
wimpie007 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:28:
[...]

Hoezo multi channel in is toch prima? Dat is lossless/uncompressed toch?
Ik snap die ook niet. Oude xbox zegt gewoon dolby... uncompressed 5.1 zegt bij mij nu ook Multi Channel in. Zet ik hem weer op bitstream out, heb ik DTS... allegedly compressed... Maar dat is DTS toch niet?

wat is nu beter? Ik neig naar DTS, dus bitstream out... Wat zegt Nederlands publiek?

[ Voor 9% gewijzigd door scorelord op 11-03-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 22:02
Voor titanfall de region op us laten staan of is uk beter i.v.m. latency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02
Voor downloaden moet je hem even op US zetten (UK krijgt hem overmorgen) maar voor spelen lijkt me UK beter. Hangt echter af van hoe ze werken met het serverpark. Bij BF4 lijkt het uit te maken, maar soms ook weer niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:52:
Voor downloaden moet je hem even op US zetten (UK krijgt hem overmorgen)
Gewoon via de US website kopen en je console lekker op UK laten staan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
BM schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:55:
[...]

Gewoon via de US website kopen en je console lekker op UK laten staan :)
Kan ook, scheelt je een reboot. Maar DLC kun je er meestal niet vinden, dus die moet je nog wel op je console opzoeken. Maar verder is UK een prima keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
True, al moet ik zeggen dat ik meestal de store website doorzoek met google. Die wist vanochtend on 08:00 wel de link naar Titanfall, waar op de store frontpage nog niks te zien was :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:28
Frozenberg schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:51:
Voor titanfall de region op us laten staan of is uk beter i.v.m. latency?
In de beta kon je afaik gewoon server selecteren, zag je ook de pingtijden. Neem aan dat dat er nog steeds is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
SinergyX schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:22:
[...]In de beta kon je afaik gewoon server selecteren, zag je ook de pingtijden. Neem aan dat dat er nog steeds is.
Dat hoop ik toch niet. Ik heb helemaal geen band met een server en wil gewoon altijd op een goede server geplaatst worden. Dus gewoon Quick Play (en dan wel zo dat hij mijn party meeneemt) en eventueel met keuze voor bepaalde settings. Zie Halo voor een goed werkend systeem.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zat gewoon in het hoofdmenu, selecteren en draaien maar. Daarna kan je gewoon quickmatches en alles doen. Maar twijfel of dat nu in de beta zat, stond me bij van wel.

Edit, zoals het in de beta was:

Hoofdmenu, rechtsonderin:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DD44Cuu.jpg

Je launch menu, rechts party, dus gewoon draaien en gaan. (dit is dus na hoofdmenu, je invite je party dus naar jouw geselecteerde 'region').
Afbeeldingslocatie: http://www.entertainmentbuddha.com/blog/wp-content/uploads/2014/02/Titanfall-Beta-Xbox-One-Screen-Shot-21614-11.43-AM.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2014 12:30 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:04

TheVMaster

Moderator WOS
Yeaah..Twitch werkt bij mij ook :+ eens even wat broadcasten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TheVMaster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:29:
Ik heb gisteren dus al 2 volledige Xbox crashes gehad door Twitch. Zelfs afsluiten werkte niet meer, lampje blijft tijdje knipperen en kort erna komt dit scherm:
http://1drv.ms/1ke7tVy

Daarna kan je enkel via de console (5sec knop) zooitje afsluiten, waarna je een eng raar HDD/BRdrive geluid hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:15
Jouw Xbox spoort niet helemaal volgens mij (gezien ook je headset problemen). Heb nergens last van.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rivanov schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:34:
Jouw Xbox spoort niet helemaal volgens mij (gezien ook je headset problemen). Heb nergens last van.
LOL, inderdaad. ONZE xboxen werken goed :P

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:33:
[...]

Ik heb gisteren dus al 2 volledige Xbox crashes gehad door Twitch. Zelfs afsluiten werkte niet meer, lampje blijft tijdje knipperen en kort erna komt dit scherm:
http://1drv.ms/1ke7tVy

Daarna kan je enkel via de console (5sec knop) zooitje afsluiten, waarna je een eng raar HDD/BRdrive geluid hoort.
Dat heb ik ook gehad.....ben er gisteravond maar mee gestopt....Twitch crashte....restart van Xbox duurde 15 minuten..etc..etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rivanov schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:34:
Ben niet de enige hoor:
http://forums.xbox.com/xb...74/p/1711914/4559859.aspx

Headset lijkt redelijk in beeld, Choose this person lijkt bij mij ook aardig te werken
Miesjh in "[XBO] Xbox One - Deel 2"
shadowman12 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:50:
Jawel kan wel, via Play To (Media Sharing)
Play To, dat is streaming, geen remote control ;) Dat heeft Nokia al een tijdje op de WP kant zitten, maar een play On functie is er nog niet (daarom gebruik ik nu squeezebox, verre van optimaal, maar andere opties heb ik nog niet).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08 15:31
Maar weer eens contact gezocht met MS-support omdat op 6 maart 2014 mijn gerepareerde/nieuwe power brick vanuit het repair centre verzonden zou zijn. Tot op heden nog geen T&T nummer of een update daarover ontvangen.

Uit het gesprek uiteindelijk wel een T&T nummer gekregen (zou via DHL geleverd worden).

Gelijk even opgemerkt dat MS Nederland er recentelijk mee gestopt was met het ondersteunen van de Xbox One in Nederland. Hierop kreeg ik de volgende reactie:

'MS-SUPPORT employee XX': at 12:13:18
Well Yorick xbox one is not yet released in NL but we will be open a service depo that will cater to other parts of Europe this comming summer to speed up the process of support.

Ter info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:56
ymaenhout schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:03:
Maar weer eens contact gezocht met MS-support omdat op 6 maart 2014 mijn gerepareerde/nieuwe power brick vanuit het repair centre verzonden zou zijn. Tot op heden nog geen T&T nummer of een update daarover ontvangen.

Uit het gesprek uiteindelijk wel een T&T nummer gekregen (zou via DHL geleverd worden).

Gelijk even opgemerkt dat MS Nederland er recentelijk mee gestopt was met het ondersteunen van de Xbox One in Nederland. Hierop kreeg ik de volgende reactie:

'MS-SUPPORT employee XX': at 12:13:18
Well Yorick xbox one is not yet released in NL but we will be open a service depo that will cater to other parts of Europe this comming summer to speed up the process of support.

Ter info!
Dus als je Xbox nu kapot gaat mag je wachten tot de zomer... Lekker bezig bij Microsoft.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
TheVMaster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:29:
Linkie!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ben alweer gestopt :+ Maar eh.....het is http://twitch.tv/thevmasternl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:35
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:07:
[...]

Dus als je Xbox nu kapot gaat mag je wachten tot de zomer... Lekker bezig bij Microsoft.
:X :X 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dat gaat niet gebeuren....enneh.....teken allemaal nog even de pettitie als je dat nog niet gedaan hebt.....we zijn zowat bij de 100 handtekeningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Vraagje over de headsets.

Ik heb een Sennheiser G4me Zero. Deze heeft een aparte plug voor zowel sound als de microfoon. Er is een verloopstuk te kopen op de Sennheiser site die van de twee pluggen naar één plug gaat. Kan ik nu zonder meer mijn headset gebruiken met de MS converter? Ergo: is microfoon/geluid via één plug een standaard?

Edit: Petitie getekend

[ Voor 3% gewijzigd door Ofthewell op 11-03-2014 13:21 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheVMaster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:18:
[...]

Dat gaat niet gebeuren....enneh.....teken allemaal nog even de pettitie als je dat nog niet gedaan hebt.....we zijn zowat bij de 100 handtekeningen :)
Al had je er 10.000 dan zou Microsoft zich daar nog geen ene reet van aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
TheVMaster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:18:
[...]

Vooruit dan maar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:06
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:25:
[...]

Al had je er 10.000 dan zou Microsoft zich daar nog geen ene reet van aantrekken.
Nou ja het gaat ook om een signaal..

Ik denk dat het tekenen wat geen moeite kost toch een mooi signaal kan geven aan MS.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:25:
[...]

Als we allemaal zo zouden denken, tja...dan zou er weinig meer gebeuren in de wereld denk ik. Het gaat natuurlijk ook om de aandacht, etc en er gebeurt wel wat neem dat maar van mij aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 15:10
Ik koop mijn spellen al een tijd via de US Store. Ik vroeg me af of het tegen de ToU van Xbox gaat en of het mogelijk is dat mijn account wordt gebanned. Ik denk het eigenlijk niet want ik betaal wel gewoon voor het volledige spel, maar alsnog lijkt het mij fijn om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardvv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-07 12:49
Heeft er eigenlijk iemand een UPC Mediabox (dus geen Horizon) aangesloten op z'n Xbox One? en hoe gaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
eduardvv schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:50:
Heeft er eigenlijk iemand een UPC Mediabox (dus geen Horizon) aangesloten op z'n Xbox One? en hoe gaat dat?
Aansluiten op je Xbox, Dan aangeven dat je regio NL is en je provider UPC is.. de guide zal nog niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
sgt frankieboy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:38:
Ik koop mijn spellen al een tijd via de US Store. Ik vroeg me af of het tegen de ToU van Xbox gaat en of het mogelijk is dat mijn account wordt gebanned. Ik denk het eigenlijk niet want ik betaal wel gewoon voor het volledige spel, maar alsnog lijkt het mij fijn om te weten.
Ik heb al mijn games op één na via de USA store gehaald, als het niet mag moeten ze het niet mogelijk maken.... Zo simpel is het, overigens staat nergens bij MS beschreven dat je geen content uit een buitenlandse MS store kan/mag halen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
eduardvv schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:50:
Helaas heeft UPC mij een mediabox geleverd waarvan de HDMI niet werkt dus nog niet kunnen proberen. Als ik een fatsoenlijk box heb ga ik het in ieder geval zo aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Bullet NL schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:43:
[...]

Ik heb al mijn games op één na via de USA store gehaald, als het niet mag moeten ze het niet mogelijk maken.... Zo simpel is het, overigens staat nergens bij MS beschreven dat je geen content uit een buitenlandse MS store kan/mag halen.
Ze kunnen je wel wijzen op de sectie waarin staat dat je betalings account correcte informatie moet bevatten. Als het goed is word daar een US address gevraagt. Tenzij jij die velden misbruikt hebt om je correcte NL informatie in te vullen, kunnen ze je daar als ze persé willen wel op wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
LOTG schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:48:
[...]Ze kunnen je wel wijzen op de sectie waarin staat dat je betalings account correcte informatie moet bevatten. Als het goed is word daar een US address gevraagt. Tenzij jij die velden misbruikt hebt om je correcte NL informatie in te vullen, kunnen ze je daar als ze persé willen wel op wijzen.
Het enige waar ze over kunnen zeuren is dat ik in mijn account andere gegevens heb opgegeven dan de waarheid. Dit heb ik gedaan vanuit privacy oogpunt. De adresgegevens van Paypal (daar waar ze uiteindelijk geld van ontvangen) is wel correct ingevuld. Hier overwon de fraudegevoeligheid van de privacy.

Ik denk dat er geen is rechter die daar niet in mee zal gaan. Accoutn blokken of producten afnemen = diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
6.3. Billing. By providing Microsoft with a payment method, you (i) represent that you are authorized to use the payment method that you provided and that any payment information you provide is true and accurate;
Als je het er niet mee eens bent:
You consent to Microsoft providing you notifications about the Services or information the law requires us to provide via email to the address that you specified when you signed up for the Services. Notices emailed to you will be deemed given and received when the email is sent. If you do not consent to receive notices electronically, you must stop using the Services. You may notify Microsoft as stated in customer support for the Services.
Je hebt dus geen poot om op te staan, het staat allemaal in de voorwaarden. En daar ben je mee akkoord gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Als het nog kan, verander je adres gegevens in de account gewoon naar je Nederlands adres. Wees een beetje creatief met de velden en zorg gewoon dat er duidelijk Nederland ergens staat waar dat kan.

Ik heb het zelfs een voor elkaar gekregen om op die manier een Disney World vacation planner te bestellen met de post, ging wel in de UK maar niet in NL. Kwam gewoon in NL aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:26

nexhil

BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
LOTG schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:00:
[...]

[...]

Je hebt dus geen poot om op te staan, het staat allemaal in de voorwaarden. En daar ben je mee akkoord gegaan.
Helaas gaat de wet boven voorwaarden....ik vraag me dus af of ze daar moeilijk over zouden doen. Daarnaast heeft je PayPal natuurlijk wel een NL adres en zouden ze ook alleen US PayPal accounts kunnen toestaan, zo doet Hulu het ook. Daar kun je dus ook geen NL PayPal adres voor gebruiken, dus als ze willen kunnen ze het gewoon blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
En anders koop je toch gewoon live codes en zet je die op je US live account.....dat werkt toch ook nog steeds zonder dat je een adres hoeft aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik ben het er 100% mee eens dat de wet voor gaat boven de voorwaarden, maar ik zie hier geen wet die overtreden word. Ze vragen je om correcte factuur gegevens op te geven, dit mag ieder bedrijf en die gegevens hebben ze ook nodig als ze jou om een of andere reden moeten factureren.

Ik ben het er mee eens dat ze als je Paypal als provider kiest ze daar de factuur gegevens van zouden kunnen over nemen, maar dat hoeven ze niet.

Het spijt me om te zeggen, maar als je creatief een workarround aan het zoeken bent om spellen in de US te kopen, dan moet je niet zeggen dat MS niet in zijn recht staat met de huidige voorwaarden.

@VFRRijder
Die zijn region locked. Ze worden aan je NL account toegevoegd dan, en die kun je dan weer niet in de US market place uitgeven. En je moet dan ook US prepaid cards kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
LOTG schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:12:

@VFRRijder
Die zijn region locked. Ze worden aan je NL account toegevoegd dan, en die kun je dan weer niet in de US market place uitgeven. En je moet dan ook US prepaid cards kopen.
Ja, maar dan moet het toch gewoon werken als je die US cards koopt via de bekende websites?

[ Voor 6% gewijzigd door VFRRijder op 11-03-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja, maar je moet ze toevoegen aan een US payment account. Voor iedere payment account die je aanmaakt moet je een factuur adres toevoegen.

[ Voor 41% gewijzigd door LOTG op 11-03-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
LOTG schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:00:
[...]

[...]

Toevallig heb ik een vakantiehuis in de US, dus ik zie het probleem niet! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Maar hier kunnen we het dus over eens zijn;

1) De xbox one is region free (aangekondigt op het launch event)
2) We dus overal in de wereld spellen kunnen kopen en deze kunnen afspelen
3) We dus ook via amazon.com een spel uit de USA naar NL kunnen shippen en deze zonder problemen kunnen afspelen
4) Indien MS niet de 180 had gedaan dit uiteindelijk een digitale licentie zou zijn
5) We nu een beetje sjoemelen met de waarheid om punt 1 tot en met 4 te realiseren

MS en de developers krijgen gewoon hun geld. Net zoveel als dat we het spel hier locaal gekocht zouden hebben. Ik geloof nooit dat ze spelers gaan bannen die gewoon netjes betalen alleen maar omdat hun sales systeem het verrot om buitenlanders iets te laten bestellen.

Ja, het is een risico. Nee, ik geloof niet dat we hier problemen mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
LOTG schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:12:
Ik ben het er 100% mee eens dat de wet voor gaat boven de voorwaarden, maar ik zie hier geen wet die overtreden word. Ze vragen je om correcte factuur gegevens op te geven, dit mag ieder bedrijf en die gegevens hebben ze ook nodig als ze jou om een of andere reden moeten factureren.

Ik ben het er mee eens dat ze als je Paypal als provider kiest ze daar de factuur gegevens van zouden kunnen over nemen, maar dat hoeven ze niet.

Het spijt me om te zeggen, maar als je creatief een workarround aan het zoeken bent om spellen in de US te kopen, dan moet je niet zeggen dat MS niet in zijn recht staat met de huidige voorwaarden.

@VFRRijder
Ik heb de Xbox One al vanaf November, vanaf het eerste moment is het mogelijk om games uit de USA store te kopen, de Xbox heeft inmiddels meerdere updates gehad. Wanneer MS het een probleem had gevonden hadden ze het wel aangepast. Punt is dat MS ook wel weet dat ze op deze manier gewoon omzet draaien.... En denk na, wanneer een game via de Winkel in Europa wordt verkocht, bijvoorbeeld de Media-Markt in Duitsland, Dan wil de Winkel er iets aan verdienen, de groothandel, het spul moet verpakt worden, doosje, enz enz.... Deze manier van zaken doen zal MS echt niet promoten, maar ze (MS dus) verdient er veel meer op dan het via de reguliere handel te laten lopen.

Echt je druk maken dat MS hier een probleem mee heeft is niet nodig, sterker.... de gene die commercieel verantwoordelijk is voor de digitaleverkopen nij MS lacht zich 3 slagen in het rond.....

bovendien, MS laat dit liever toe dan dat ze mensen naar een ander merk consoles weg weet te jagen.

Even wat anders, de Smartglass app voor Android geeft aan dat er een update is, heeft iemand deze al kunnen vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 11-03-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb net weer een e-mail gestuur naar Microsoft met het verzoek om duidelijkheid over de support issues, nu maar hopen dat ze snel met een antwoord komen...

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 11-03-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekiel-NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 14:22
Pff eindelijk is het gelukt om Titanfall te verkrijgen. eerst alles onder Billing verwijdert . even een uur gewacht daarna weer 1 toegevoegd.
paar uur gewacht en toen gekocht.

ik woon nu naast de president :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:48:
Ik heb net weer een e-mail gestuur naar Microsoft met het verzoek om duidelijkheid over de support issues, nu maar hopen dat ze snel met een antwoord komen...
Ze zijn ons echt aan het negeren volgens mij.
Het is doodstil iig.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:49:
[...]

Ze zijn ons echt aan het negeren volgens mij.
Het is doodstil iig.
Ohw..wacht ik heb haar ook op Lync :) hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Bullet NL schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:44:
[...]

Ik heb de Xbox One al vanaf November, vanaf het eerste moment is het mogelijk om games uit de USA store te kopen, de Xbox heeft inmiddels meerdere updates gehad. Wanneer MS het een probleem had gevonden hadden ze het wel aangepast. Punt is dat MS ook wel weet dat ze op deze manier gewoon omzet draaien.... En denk na, wanneer een game via de Winkel in Europa wordt verkocht, bijvoorbeeld de Media-Markt in Duitsland, Dan wil de Winkel er iets aan verdienen, de groothandel, het spul moet verpakt worden, doosje, enz enz.... Deze manier van zaken doen zal MS echt niet promoten, maar ze (MS dus) verdient er veel meer op dan het via de reguliere handel te laten lopen.

Echt je druk maken dat MS hier een probleem mee heeft is niet nodig, sterker.... de gene die commercieel verantwoordelijk is voor de digitaleverkopen nij MS lacht zich 3 slagen in het rond.....

bovendien, MS laat dit liever toe dan dat ze mensen naar een ander merk consoles weg weet te jagen.

Even wat anders, de Smartglass app voor Android geeft aan dat er een update is, heeft iemand deze al kunnen vinden?
Ik zeg ook niet dat MS er momenteel een probleem mee heeft, ik zeg dat ze er een probleem van kunnen maken en dat ze dan in hun recht staan.

Ik weet niet of de belastingdienst het MS lastig kan maken op dit punt, omdat ze jou dingen verkopen in Nederland.

Ik probeer hier overigens ook niet de moraal ridder uit te hangen en foei te roepen, ik probeer treurige gezichtjes achteraf te voorkomen. Daarom zeg ik ook geen in ieder geval correcte informatie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
TheVMaster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:50:
[...]

Ohw..wacht ik heb haar ook op Lync :) hehehehe
Ik heb ook een aantal MS medewerkers uit de US op lync :+ en redelijk sociaal met hen omdat we moeten samen werken.

Alleen is dit de SharePoint en UAG divisie ze kunnen mij geen antwoorden geven over xbox support. Helaas kunnen/mogen zij mij ook niet lyncen aan mensen bij de XBOX divisie :(

Wel is er 1 die een lijntje probeert uit te gooien bij een vriend van hem die aan de Xbox One (ge)werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
LOTG schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:56:
[...]

Ik zeg ook niet dat MS er momenteel een probleem mee heeft, ik zeg dat ze er een probleem van kunnen maken en dat ze dan in hun recht staan.

Ik weet niet of de belastingdienst het MS lastig kan maken op dit punt, omdat ze jou dingen verkopen in Nederland.

Ik probeer hier overigens ook niet de moraal ridder uit te hangen en foei te roepen, ik probeer treurige gezichtjes achteraf te voorkomen. Daarom zeg ik ook geen in ieder geval correcte informatie op.
Je mag gewoon importeren in Nederland zolang je maar onder 450 euro blijft volgens mij :+ Daarin staat niet of het per jaar is of per reis :)

Daarnaast heb ik vaak zat grote aankopen gedaan in software buiten de EU. Nog nooit heeft de belasting/douane aangeklopt met de vraag of ze ff konden vangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
LOTG schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:56:
[...]

Ze zullen de verkopen nooit terug draaien, het zou wel mogelijk kunnen zijn dat ze in de toekomst het beleid veranderen dat content aan regio's is verbonden. Maar aan de andere kant, ze zijn zelf bezig willens en weten producten tegen 1 dollar = 1 euro te verkopen. iets wat grote voordelen met zich mee brengt qua wisselkoers.

Over digitale aankopen is de belastingdienst nog niet helemaal bij met de tegenwoordige tijd.... Je kan toch ook via Ebay digitale producten kopen zonder dat dit via de douane ons land binnen komt?

Je zou eens een discussie moeten voeren als iets online kopen echt in het buitenland is, ik maak immers toch gebruik van mijn Nederlandse internet verbinding? We dwalen nu wel heel erg af, maar normaals.... MS doet dit wel overwogen, ze verdienen er dik aan, zie geen enkele reden dat het zal veranderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Het is heel belangrijk om te beseffen dat heel veel van deze keuzes omtrent garantie etc, worden opgelegd vanuit Microsoft in de US.

Dit is 1 van de redenen waarom je op de Xbox NL en Xbox België facebookpagina's geen Xbox One nieuws word gepost; omdat ze niet mogen.

Klagen tegen Microsoft Nederland heeft dus weinig zin, omdat ze daar hoogstwaarschijnlijk zelf geen zeg in hebben. Jullie klachten komen daar misschien wel toe, maar daar stopt het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja het lijkt mij frustrerend om voor MS NL te werken. We worden overal achterop gesteld en daar komen dan de klachten binnen en ze kunnen er ook niet veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Jarrichvdv schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:10:
Het is heel belangrijk om te beseffen dat heel veel van deze keuzes omtrent garantie etc, worden opgelegd vanuit Microsoft in de US.

Dit is 1 van de redenen waarom je op de Xbox NL en Xbox België facebookpagina's geen Xbox One nieuws word gepost; omdat ze niet mogen.

Klagen tegen Microsoft Nederland heeft dus weinig zin, omdat ze daar hoogstwaarschijnlijk zelf geen zeg in hebben. Jullie klachten komen daar misschien wel toe, maar daar stopt het dan ook.
Dat vermoed ik ook, zal wel vanuit het Xbox team besloten zijn. Maar goed ik vind dat we ons Nederlandse contact ook de tijd moeten gunnen om het goed uit te zoeken, dat zal ons antwoord enzo alleen maar ten goede komen. Binnen Microsoft duren dingen soms gewoon lang, dat heb je bij een groot bedrijf ter grote van Microsoft :). Geduld is een schone zaak :).
LOTG schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:12:
Ja het lijkt mij frustrerend om voor MS NL te werken. We worden overal achterop gesteld en daar komen dan de klachten binnen en ze kunnen er ook niet veel mee.
Lijkt mij niet, je loopt daar wel voorop en ben met gave dingen bezig. Dat de Xbox One nou wat later komt dat is jammer, maar de wereld vergaat er niet van, er zijn ergere dingen mensen.

[ Voor 38% gewijzigd door Turdie op 11-03-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
shadowman12 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:13:
[...]

Dat vermoed ik ook, zal wel vanuit het Xbox team besloten zijn.
Dit is vooral om ervoor te zorgen dat er toch een beetje uniformiteit is in hoe Xbox werkt wereldwijd; dat niet elke divisie z'n eigen gangetje gaat.

Of ze altijd de juiste keuzes maken, is iets anders natuurlijk.

Ikzelf ben lid van het Xbox Elite Team in België en wij staan redelijk dicht bij de mensen van het Xbox team daar; en ook hun frustratie is groot over sommige keuzes (vooral dat ze geen communicatie mogen doen omtrent XO). Meer kan ik natuurlijk ook niet vertellen, dus doe geen moeite :P

Dit is helaas niet de bedoeling, hoe goed het ook bedoeld is :)

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 11-03-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:13:
[...]

Dat vermoed ik ook, zal wel vanuit het Xbox team besloten zijn. Maar goed ik vind dat we ons Nederlandse contact ook de tijd moeten gunnen om het goed uit te zoeken, dat zal ons antwoord enzo alleen maar ten goede komen. Binnen Microsoft duren dingen soms gewoon lang, dat heb je bij een groot bedrijf ter grote van Microsoft :). Geduld is een schone zaak :).

[...]
Ze krijgt ook de tijd hoor, alleen hoeft dat natuurlijk geen weken te duren :+ En anders verteld ze maar dat dat de reden is.....
Lijkt mij niet, je loopt daar wel voorop en ben met gave dingen bezig. Dat de Xbox One nou wat later komt dat is jammer, maar de wereld vergaat er niet van, er zijn ergere dingen mensen.
Nee, het niet beschikbaar hebben van de Xbox One is het ergste wat ons kan overkomen..... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Mijn headset adapter verwacht ik pas volgende week omdat ik het besteld heb bij Amazon UK, waar het vanaf de 14e beschikbaar is en ik daar sowieso al veel/vaak bestel.
Even een vraag hierover aan degenen met een Turtle Beach headset..!! Ik heb een XP400 en op de console-compatibility pagina zie ik dat ik nog een talkback kabel nodig heb. Die had ik volgens mij al (althans als ik 't vergelijk met die op de website is het volgens mij gewoon dezelfde) en die zal toch wel passen op de adapter (waarbij zo'n verloopkabel wordt meegeleverd)..?

Onderhand zullen er toch ook al een paar zijn die Titanfall kunnen spelen..!? Speelt het zoals tijdens de beta?Ik heb geen zin in weer zo'n teleurstelling als BF4. Pas als ik zeker weet dat het een beetje fatsoenlijk speelt ga ik 't ook binnenhalen anders speel ik 't wel op de pc waarop ik de beta ook heb gespeeld.
Ik kan/ga overigens pas morgen beslissen want voor morgenmiddag heb ik vrij genomen om ff lekker te knallen. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 11-03-2014 16:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:44:
[...]

Hoe het mij is gelukt, weet niet of het al een keer gepost is door iemand:
voor android is er een tool genaamd 'Psiphon' , deze is gratis van de play store te downloaden. Deze tool stel je in staat je gehele android device te tunnelen via een UK proxy/VPN . Hierna kun je via de play store (webversie) de app smartglass (xbox one) gewoon installeren. Als dit eenmaal gedaan is kun je de tunnel via de UK weer uitzetten en zal smartglass gewoon blijven werken, zodoende heb ik gewoon de laatste versie kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
mowa schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:35:

Onderhand zullen er toch ook al een paar zijn die Titanfall kunnen spelen..!? Speelt het zoals tijdens de beta?Ik heb geen zin in weer zo'n teleurstelling als BF4. Pas als ik zeker weet dat het een beetje fatsoenlijk speelt ga ik 't ook binnenhalen anders speel ik 't wel op de pc waarop ik de beta ook heb gespeeld.
Ik kan/ga overigens pas morgen beslissen want voor morgenmiddag heb ik vrij genomen om ff lekker te knallen. 8)
Ik heb het bijna de hele middag gedaan, het werkt min of meer het zelfde als in de beta, her en der wat meer detail, maar het is een heerlijke chaos van pilots en titans....
Speelt prima, er is gewoon een west-eu server waar ik een gemiddelde ping van 12ms op heb.

Echt een aanrader, echt een leuk spel, echter ondanks dat en mits Dice het voor elkaar krijgt de netwerkcode te fixen BF4 een game is wat langer houdbaar is. Maar begrijp me niet verkeerd, Titanfall werkt uitstekend, een erg goed spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm dat installeren gaat wel erg traag. Half uur voor 23%.

En dat spelen terwijl je download hebben ze ook al afgeschaft blijkbaar?

[ Voor 39% gewijzigd door Phusebox op 11-03-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:13:
Het is dacht ik ook een dikke 40GB, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jarrichvdv schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:15:
[...]

Het is dacht ik ook een dikke 40GB, niet?
16 las ik vanochtend hier, zou normaal met een half uur ongeveer binnen moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 11-03-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Bij mij was hij binnen 50 minuten geinstalleerd. Op dat moment sliep Amerika, maar nu niet meer. Je hebt dus erg veel mensen die tegelijk met jou downloaden. Vergeet tevens niet dat dit een zeer populair spel is!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Jarrichvdv schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:19:
[...]

Dit is vooral om ervoor te zorgen dat er toch een beetje uniformiteit is in hoe Xbox werkt wereldwijd; dat niet elke divisie z'n eigen gangetje gaat.

Of ze altijd de juiste keuzes maken, is iets anders natuurlijk.

Ikzelf ben lid van het Xbox Elite Team in België en wij staan redelijk dicht bij de mensen van het Xbox team daar; en ook hun frustratie is groot over sommige keuzes (vooral dat ze geen communicatie mogen doen omtrent XO). Meer kan ik natuurlijk ook niet vertellen, dus doe geen moeite :P

Even wat reclame voor onze (prille) website; maar we groeien langzaam aan :-) www.xet.be
Dan weet jij misschien meer of er plannen zijn met Telenet yelo app voor consoles, en Xbox TV kijken via digibox zoals in USA. Pols er anders eens achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Spacey23 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:18:
Bij mij was hij binnen 50 minuten geinstalleerd. Op dat moment sliep Amerika, maar nu niet meer. Je hebt dus erg veel mensen die tegelijk met jou downloaden. Vergeet tevens niet dat dit een zeer populair spel is!
Helaas moest ik werken toen Amerika sliep. Jammer dat je games niet remote kunt pushen. Zou geen overbodige luxe zijn. Zeker niet met het oog op de beperkte opslagruimte.

Als je je dan bedenkt om een oudere game te gaan spelen dan kun je even snel die laten installeren ipv bij thuiskomst eerst 2 uur te moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm geen "Pietje is online" meldingen maar wel "Pietje is broadcasting"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
X-Fighter schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:19:
[...]

Dan weet jij misschien meer of er plannen zijn met Telenet yelo app voor consoles, en Xbox TV kijken via digibox zoals in USA. Pols er anders eens achter :)
Ik kan/mag zelfs niets verspreiden zonder toestemming (ga dat ook niet riskeren, trouwens). Maar de reden van het uitstel van de Xbox One in vele landen is lokalisatie; en dit in de brede zin van het woord. Het is meer dan duidelijk dat Microsoft het US-only imago kwijt wil, en dat er achter de schermen wordt gewerkt aan services en apps die relevant zijn voor de Europese markt/landen, alsook de TV integratie waar toch wel een sterke nadruk op wordt gelegd. ;)

Maar wat er precies zit aan te komen; en wanneer; zul je braaf moeten afwachten tot de officiële bekendmaking door Microsoft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:13:

En dat spelen terwijl je download hebben ze ook al afgeschaft blijkbaar?
Kan alleen met singleplayer, en aangezien Titanfall niet een singleplayer heeft ;)
Spacey23 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:18:
Klopt helemaal, ik had hem ook vrij snel binnen (nog geen 45 min) maar mensen uit mijn friendlist zijn nu soms wel 3 uur bezig.....
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:24:
Hmm geen "Pietje is online" meldingen maar wel "Pietje is broadcasting"...
Wees blij, al die pop-ups is toch helemaal niet fijn?

[ Voor 55% gewijzigd door Bullet NL op 11-03-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Jarrichvdv schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:28:
[...]

Ik kan/mag zelfs niets verspreiden zonder toestemming (ga dat ook niet riskeren, trouwens). Maar de reden van het uitstel van de Xbox One in vele landen is lokalisatie; en dit in de brede zin van het woord. Het is meer dan duidelijk dat Microsoft het US-only imago kwijt wil, en dat er achter de schermen wordt gewerkt aan services en apps die relevant zijn voor de Europese markt/landen, alsook de TV integratie waar toch wel een sterke nadruk op wordt gelegd. ;)

Maar wat er precies zit aan te komen; en wanneer; zul je braaf moeten afwachten tot de officiële bekendmaking door Microsoft ;)
Ik heb niets te verliezen bij MS...... Ik zeg een Ziggo TV via de Xbox One app! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bullet NL schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:29:
[...]

Wees blij, al die pop-ups is toch helemaal niet fijn?
De optie om bijvoorbeeld bij alle of alleen favorieten vrienden een pop up te geven zou wel toegevoegde waarde hebben imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:33:
[...]

Ik heb niets te verliezen bij MS...... Ik zeg een Ziggo TV via de Xbox One app! ;) :P
Ik heb ook niets te verliezen en kan dit inderdaad bevestigen. Maar het 'probleem' bij Ziggo zit hem in de 'backend' (Alles IPTV en opnemen in de cloud), dat schijnt nogal een complexe infra te zijn.

Maar neem van mij aan dat als de Xbox One gelanceerd gaat worden dat de Ziggo App niet lang daarna gaat volgen en dat gaat de TV ervaring zoals we die in NL kennen voorgoed veranderen.

En nee, dit verzin ik niet...maar dit is de conclusie die ik trek op basis van de aan mij (niet nda) verstrekte informatie van de afgelopen maanden/jaren.... [small]ow...en ik heb ook meegedaan aan een test van IPTV apparatuur van Ziggo en ja dat opnemen in de cloud testen ze al een aantal jaren O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ereaser schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:37:
[...]

De optie om bijvoorbeeld bij alle of alleen favorieten vrienden een pop up te geven zou wel toegevoegde waarde hebben imo.
+1, het zou inderdaad fijn zijn om dat alleen bij je gekozen vrienden te zien. Dat er soms mensen online komen waar je zelden mee speelt is niet boeiend en daar hoef ik ook geen pop-up voor te zien.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ereaser schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:37:
[...]

Dat zou ik inderdaad graag zien, waar heb ik anders favorieten voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar zet dan die popup wel op een minder 'opzichtelijke' positie, of dat ding staat midden over m'n FIFA radar, ondertiteling van Netflix.. Niet bepaald fijne plek, beetje 'discrete' melding zou wel fijn zijn.

(of een LCD op je controller, zoals G15/G19 :D - ik zie nog genoeg gadgets voor de Xbox :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
TheVMaster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:42:
[...]

Dat zou ik inderdaad graag zien, waar heb ik anders favorieten voor?
Ik zou dan liever notificaties willen krijgen via de smartglass app, liefst met de keuze bij wie wel of juist geen melding moet worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jammer dat de aankoop die ik online via store.xbox.com heb gedaan, niet automatisch gedownload is. Ofwel: nu gaat ie erg traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zo na één potje heb ik het wel weer gezien. Morgen eens verder maar wat is het toch met multiplayer games die met de release opeens 10x zo hectisch worden? De beta was en stuk beter te doen en de gamescom build speelde nog relaxter. Ik word oud. Hebben ze geen server voor oude knarren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:54:
Zo na één potje heb ik het wel weer gezien. Morgen eens verder maar wat is het toch met multiplayer games die met de release opeens 10x zo hectisch worden? De beta was en stuk beter te doen en de gamescom build speelde nog relaxter. Ik word oud. Hebben ze geen server voor oude knarren?
Ik dacht gisteren het tegenovergestelde toen ik GTA 5 Online terug speelde. Is me dat even saai als je niet met vrienden speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Racen met Q-music of een andere radiozender aan is erg leuk alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ah joh... Je bent jonger dan dat ik ben..... Ik hou het nog prima bij ;)
Ik kan nou niet zeggen dat het uiteindelijke spel hectischer is geworden dan de beta.
Dat ligt wel op het zelfde niveau....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-09 11:34
Titanfall ook maar even aangeschafd. Game sporadisch, maar voor de mensen: GT = McPoowl.

Hopelijk tot snel (Installing @ 16% -_- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Net decoderstation binnen gekregen, nu alles in DD/DTS, wat een geluid :D

Benieuwd hoe BF4 zal klinken :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2014 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08 15:31
SinergyX schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:53:
Net decoderstation binnen gekregen, nu alles in DD/DTS, wat een geluid :D

Benieuwd hoe BF4 zal klinken :P
Wat voor decoderstation heb je binnen ? Maakt het veel uit qua kwaliteit ?

Heb nu mijn bose set via optisch/glasvezel aangesloten aan de tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bullet NL schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:01:
[...]

Ik heb het bijna de hele middag gedaan, het werkt min of meer het zelfde als in de beta, her en der wat meer detail, maar het is een heerlijke chaos van pilots en titans....
Speelt prima, er is gewoon een west-eu server waar ik een gemiddelde ping van 12ms op heb.

Echt een aanrader, echt een leuk spel, echter ondanks dat en mits Dice het voor elkaar krijgt de netwerkcode te fixen BF4 een game is wat langer houdbaar is. Maar begrijp me niet verkeerd, Titanfall werkt uitstekend, een erg goed spel...
In mijn beleving sinds cod4 een openbaring, zeker als ie ook zo smooth loopt als tijdens de beta.
Ik droom met je mee maar BF4 gaan ze niet meer fixen. Is dat overigens ook niet te ingrijpend? Moeten ze bijna een nieuw spel ontwikkelen.
Volgens mij gaan vooral veel cod:ghosts spelers over op Titanfall, of het er sowieso naast spelen. Wanneer je die ghosts multiplayer demo hebt gespeeld (heb ik op pc en xdoos gedaan) kan ik mij dat heel goed voorstellen. En dan krijg je natuurlijk ook veel doorgewinterde fps spelers waar je mee te maken krijgt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Net ff paar potjes Titanfall gedaan, speelt prima, zoals verwacht. Morgen verder samen met uchiha tijntje, speelt toch leuker met meerderen :)

Alleen twitch.... daar moet nog wel een en ander aan gebeuren. 1e keer dat ik het probeerde reageerde twitch nergens meer op, en m'n X1 was niet meer uit te krijgen. Heb 'm geforceerd uit moeten zetten (knop vast houden). Daarna nog paar keer geprobeerd, maar bleef maar errors krijgen dat het niet gelukt was. Hopelijk is dat de nieuwigheid :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja dat Twitch het lastig heeft, was te verwachten. Allereerst komt er een volledig nieuw platform bij waarbij een heleboel het natuurlijk even willen proberen. Daarnaast heb je dat er een grote game uitkomt. Dat samen zorgt voor een overbelasting. Maar het zal na het weekend wel beter worden denk ik.

Ik zal anders kijken of ik iets kan maken waarbij we kunnen aangeven wie welke games hebben en aan het doen zijn. Lijkt me handiger dan in elk topic een lijst met gamertags aanmaken. Want volgens mij zijn er wel aardig wat tweakers die Titanfall gaan doen op consoles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ymaenhout schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:59:
[...]

Wat voor decoderstation heb je binnen ? Maakt het veel uit qua kwaliteit ?

Heb nu mijn bose set via optisch/glasvezel aangesloten aan de tv :)
Ik heb een Teufel concept E magnum, die heeft enkel 5.1 analoog ingang, via decoderstation heb je dan 2x optiach, 2x coax en 5.1 analoog, ingebouwde decoder voor DD/DTS. Xbox optisch via mn PC had een latency van ~150ms.

Dus qua kwaliteit ga ik van stereo TV naar die teufelset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ga morgenavond ook met een vriend (op de bank, niet online) eens verder met Titanfall. Mocht iemand er een prutser bij willen hebben invite me dan even of hoe dat ook werkt op de XBO.

Sinds de XBO game Ik bijna nooit meer samen met mensen uit mijn friendslist aangezien dat zo omslachtig werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:37:
Sinds de XBO game Ik bijna nooit meer samen met mensen uit mijn friendslist aangezien dat zo omslachtig werkt.
Hier ook zo 1 O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hoezo omslachtig? Je maakt gewoon een party aan, iemand start een spel en iedereen gaat mee....
Ik speel al jaren met mensen die qua leeftijd tussen de 30 en 50 jaar zitten, we hebben vaak geen zin in geschreeuw uit de gamechat, een party is op dat moment dus ideaal

[ Voor 47% gewijzigd door Bullet NL op 11-03-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeerde zelf net Titanfall via USA store te downloaden maar krijg een foutmelding voor paypal, terwijl alle aankopen voorheen goed liepen. Zijn er meer mensen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Heb jij wel een USA adres aangemaakt via xbox.com (USA) website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:23:
Probeerde zelf net Titanfall via USA store te downloaden maar krijg een foutmelding voor paypal, terwijl alle aankopen voorheen goed liepen. Zijn er meer mensen die er last van hebben?
Rond 5 uur besteld via de XBOXONE en geen probleem, 45 minuten later was het spel gedownload...ik zou zeggen probeer het nog eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:25:
Heb jij wel een USA adres aangemaakt via xbox.com (USA) website?
Yep Alaska :) stond er al, heb namelijk al mijn overige games ook via XBOX store aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutmelding: PBR9002 15016a87-60c0-426d-88e1-1cae28289ac5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
The Witcher 3 ook uitgesteld naar 2015. Ik vind het best erg worden met al die games op de next gen die uitgesteld worden... Watch Dogs een paar weken voor release, The Witcher 3 nu ook weer, Driveclub (PS4) ook recent weer uitgesteld. Beetje zorgelijk.

Maarjah, nog 1 nachtje dan kan ik Titanfall spelen :P. Jammer dat ik hem niet kan pushen naar mijn X1 waar die hem dan alvast kan installeren...

Edit::

Heeft eer iemand een linkje naar Titanfall in de Store? Op de normale store.xbox.com staat die niet en die link van BM eerder vanochtend werkt niet meer?

Nevermind. Had locatie op UK staan ipv US...

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2014 21:41 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
Thanks, had hem al gevonden. Sorry voor de moeite :P

Alleen krijg ik nu ook een foutmelding:

Use a different way to pay

Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.

2d1ec806-3323-4a49-b450-8d548e1e0811

2014/03/11 - 20:42:32 UTC

Zouden ze het trucje eindelijk geblokkeerd hebben :(

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2014 21:44 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Die melding kreeg ik vanmorgen ook. Toen heb ik hier ergens een link geplaatst die je even moet volgen. Ik moest namelijk opnieuw een Amerikaans adres toevoegen.

Edit: http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

[ Voor 21% gewijzigd door Sydney08 op 11-03-2014 21:45 ]

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 ... 71 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.