Misschien omdat ze aanpassingen willen maken in het afhandelen van service-verzoeken? Dunno...To_Tall schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:44:
[...]
^^ LoL.. With Stupid![]()
Zou wel vaag zijn aangezien ze dan in de backend geen aanpassingen zouden hoeven te doen. gezien die backend al bestaat. in de MS Store hoeven ze alleen de producten van uit voorraad naar in voorraad te verplaatsen.
Zou een vreemde stap zijn om ineens een webpagina dusdanig aan te passen.
Wat heeft dat te maken met importeerders in de kou laten staan danNinjetsu NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:42:
[...]
Ik krijg stilaan steeds meer het vermoeden dat ze een NL launch aan het voorbereiden zijn...
Dat ze wellicht veranderingen aan het doorvoeren zijn, maar die redenen niet willen geven omdat die met een launch te maken hebben?!AlphaBlack_NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:56:
[...]
Wat heeft dat te maken met importeerders in de kou laten staan dan
Dat gaat dan nog steeds via dezelfde kanalen. XBO defect SR aanvragen. Hoppa form invullen en UPS sticker krijgen. Naar post kantoor en apparaat wordt naar Tsjechie gestuurd om gerepareerd te worden.Ninjetsu NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:48:
[...]
Misschien omdat ze aanpassingen willen maken in het afhandelen van service-verzoeken? Dunno...
Dat geld voor NL maar ook voor Spanje of Frankrijk.. Gaat allemaal via dezelfde lijntjes. Alleen de support pagina's worden vertaald.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Xgar schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:04:
Ik heb Albert Penello aangehaakt in de twitter discussie, kijken of hij reageert.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Ik zou Phil Spencer proberen (@xboxp3), hij reageert wat vaker dan de andere 2.
Het is nu even rustig op Twitter en Facebook. Maar na de lunch ga ik weer verder! Moehaha
Ik volg dit met interesse. Misschien een idee om ook wat op Reddit aan te maken, in de xboxone subreddit (http://www.reddit.com/r/xboxone/)?
Haha, naja eerst moeten onze vriendelijke vrienden maar eens opstaan, eerder krijg je niets terug gok ik...Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:39:
Het is nu even rustig op Twitter en Facebook. Maar na de lunch ga ik weer verder! Moehaha
Kan jij gewoon je status controleren via die website?

Ja heb toevallig vorige week donderdag mijn xbox op laten halen. Had al sinds de release problemen met wegvallende verbinding op 2 controllers, maar was op te lossen met kabel.Ninjetsu NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:44:
[...]
Kan jij gewoon je status controleren via die website?
Mijn Kinect was een maand geleden kapot. Kreeg binnen een week gewoon een nieuwe thuis gestuurd.
Xbox Live: Miesjh NL
Hoppa, ook maar even de Gamekings aangehaakt op Twitter.
Straks haak je zoveel mensen aan dat je geen karakters meer hebt voor tweets haha.
Maar anders even verder in de Slowchat?
Doughty in "[XBO] Xbox One Slow Chat - Deel 1"
Idd, goed plan.Martinspire schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:06:
Straks haak je zoveel mensen aan dat je geen karakters meer hebt voor tweets haha.
http://majornelson.com/20...update-rolling-out-today/
Nu iedereen de nieuwe update krijgt. Wat vinden we ervan?
Ik zelf ben wel blij met de nieuwe friends app. Enige wat ik miste in de beta was de mogelijkheid om te kunnen zien welke parties er waren, hiervoor moet je naar iemand toegaan en kijken in welke party hij zat. Beetje jammer. Dit gingen ze nog aanpassen maar ik weet niet of dat ook echt gedaan is.
Ik zelf ben wel blij met de nieuwe friends app. Enige wat ik miste in de beta was de mogelijkheid om te kunnen zien welke parties er waren, hiervoor moet je naar iemand toegaan en kijken in welke party hij zat. Beetje jammer. Dit gingen ze nog aanpassen maar ik weet niet of dat ook echt gedaan is.
Gamertag: YazNL
Heeft iemand nog tips als het gaat om goeie project sparks projects? Ik heb tot dusver alleen een geinige flipperkast gevonden voor mijn dochtertje
Belangrijk onderdeel wat ik nog mis zijn de notifactions die je vroeger kreeg als een vriend online kwam of als je game starten dat hij aangaf door wie het gespeeld werd.Yaz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:58:
Weet niet of dat door de beta komt maar bij de vorige versie kan je toch gewoon naar friends app gaan en dan helemaal rechts, zie je alle parties die er zijn. Of is dat er nu uit?
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Heb jij de update al binnen of breder: Heeft iemand de release update al binnen?Yaz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:58:
Als ik de punten lees die aangepast zijn ben ik wel positief. Het geeft aan dat MS geluisterd heeft. Zowel de functionaliteit als de prioriteit hebben ze goed ingeschat.
Xbox Live: Ofthewell NL
Update binnen gehad. Allemaal prima hoor maar waar ik nog steeds van baal en ook wel achterlijk vind is dat ze blijkbaar bij MS denken/vinden dat de One het audio decoderen op zich moet nemen. Ik wil dit gewoon uncompressed door mijn receiver die daar speciaal voor gemaakt is laten doen.
Ik wil niet Multi Channel In zien op mijn receiver en als ik de One nu instel op bitstream out, ben ik ineens gelimiteerd tot lossy formaten als DTS of Dolby Digital... Erg vreemde zaak. De One moet gewoon linea recta uitsturen wat er binnen komt, mijn receiver moet het decodeerwerk doen en me netjes laten zien wat voor formaat het is.
Ik wil niet Multi Channel In zien op mijn receiver en als ik de One nu instel op bitstream out, ben ik ineens gelimiteerd tot lossy formaten als DTS of Dolby Digital... Erg vreemde zaak. De One moet gewoon linea recta uitsturen wat er binnen komt, mijn receiver moet het decodeerwerk doen en me netjes laten zien wat voor formaat het is.
Hoezo multi channel in is toch prima? Dat is lossless/uncompressed toch?Valderrama schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:24:
Update binnen gehad. Allemaal prima hoor maar waar ik nog steeds van baal en ook wel achterlijk vind is dat ze blijkbaar bij MS denken/vinden dat de One het audio decoderen op zich moet nemen. Ik wil dit gewoon uncompressed door mijn receiver die daar speciaal voor gemaakt is laten doen.
Dus ik moet er maar vanuit gaan dat de One het minstens net zo goed doet als mijn receiver en altijd de beste audio track pakt? Ik zie als de One op 5.1 uncompressed staat niet meer op mijn receiver dat RTL4 dolby digital doet of dat de bluray DTS-HD track afgespeeld wordt. Ik zie enkel Multi Channel In staan.
Ik leef nog altijd met de gedachte dat mijn receiver beter audio beter kan danwel zou moeten decoderen dan de One.
Daarbij hoor ik als ik tv kijk dat de audio anders, slechter, uit mijn speakers komt dan wanneer mijn humax 5200 direct op de receiver staat aangesloten. Dus de One mixt de TV audio kanalen in ieder geval anders af en het is niet meer zoals het bij de Humax direct binnen komt.
Ik leef nog altijd met de gedachte dat mijn receiver beter audio beter kan danwel zou moeten decoderen dan de One.
Daarbij hoor ik als ik tv kijk dat de audio anders, slechter, uit mijn speakers komt dan wanneer mijn humax 5200 direct op de receiver staat aangesloten. Dus de One mixt de TV audio kanalen in ieder geval anders af en het is niet meer zoals het bij de Humax direct binnen komt.
[ Voor 28% gewijzigd door Valderrama op 05-03-2014 13:36 ]
Ik zie het probleem ook niet zo moet ik zeggen. Ik kan me alleen voorstellen dat het voor blu-ray uitmaakt (extra handeling) maar voor games scheelt het een stap. Waarom eerst uncompressed data coderen en dan weer door een ander apparaat laten de-coderen. Beetje onzinnig.
Dus ja, ik denk dat je er maar vanuit moet gaan dat de X1 het goed doet. Een andere keuze heb je toch niet volgens mij.
Dus ja, ik denk dat je er maar vanuit moet gaan dat de X1 het goed doet. Een andere keuze heb je toch niet volgens mij.
Ik heb de update ook binnen. Er wordt nu gewerkt aan een volgende update met notifications, lijkt mij ook wel handig. Verder zou ik graag iedereen willen muten. Als ik Garden Warfare speel word ik nog wel eens gek van al die kinderstemmetjes.
bron: http://www.totalxbox.com/...er-notifications-planned/
bron: http://www.totalxbox.com/...er-notifications-planned/
ik heb afgelopen weekend ook een XBONE gekocht 
ben er erg blij mee! en erg bedankt voor de tutorial om het paypal account te koppelen.
ik heb nog geen update gehad van mn dashboard trouwens.
mn gamertag is ikdedinges, als iemand me toe wil voegen voor een potje BF4.
ben er erg blij mee! en erg bedankt voor de tutorial om het paypal account te koppelen.
ik heb nog geen update gehad van mn dashboard trouwens.
mn gamertag is ikdedinges, als iemand me toe wil voegen voor een potje BF4.
Geen update.
Ook geen project spark toegang gekregen.
Microsoft doesn't love me.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die updat komt vanzelf enneh..dat Project Spark.....is dat niet in eerste instantie alleen in de US Store? Dus even je console op US regio zetten...ik heb hem hier gewoon uit de Store gehaald.Phusebox schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:48:
Geen update.
Ik kan bevestigen dat het probleem met de UPC mediabox met de March update verholpen is. Je kan de Xbox One nu in standby zetten, als je hem daarna weer aanzet doet de tv het weer correct (geen zwart beeld meer). Heeft ongetwijfeld te maken met de nieuwe ondersteuning voor 50Hz tv-singalen.
Ik kan nu ook UPC selecteren als TV box, waardoor ik nu bijv. met de Xbox controller kanalen kan zappen
(D-pad omhoog/omlaag), en via stemcommando het beeld op pauze kan zetten. Helaas ontbreken nog de settings voor de OneGuide voor de tv-gids en kanaalgegevens.
Ik kan nu ook UPC selecteren als TV box, waardoor ik nu bijv. met de Xbox controller kanalen kan zappen
(D-pad omhoog/omlaag), en via stemcommando het beeld op pauze kan zetten. Helaas ontbreken nog de settings voor de OneGuide voor de tv-gids en kanaalgegevens.
[ Voor 17% gewijzigd door RoccoS op 05-03-2014 18:29 ]
Ook deze update is te forceren....
Je moet je Xbox wel in de hybernate (slaapstand) zetten...
Dus indien dit niet het geval is, deze stand selecteren in settings -> Xbox uitzetten -> 15 a 20 min wachten met aan zetten en hij zal de Update binnenhalen en installeren.
Daarna kan de Xbox weer op helemaal uit worden gezet.
In de 15 a 20 min nadat jij de Xbox hebt uitgezet controleert de Xbox alsof er nieuwe software is alvorens verder in slaap te vallen. Aangezien de update vandaag is uitgekomen zal hij dus eerst dit moeten doorlopen.
Je moet je Xbox wel in de hybernate (slaapstand) zetten...
Dus indien dit niet het geval is, deze stand selecteren in settings -> Xbox uitzetten -> 15 a 20 min wachten met aan zetten en hij zal de Update binnenhalen en installeren.
Daarna kan de Xbox weer op helemaal uit worden gezet.
In de 15 a 20 min nadat jij de Xbox hebt uitgezet controleert de Xbox alsof er nieuwe software is alvorens verder in slaap te vallen. Aangezien de update vandaag is uitgekomen zal hij dus eerst dit moeten doorlopen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik had mn humax er nog aan gehangen, maar die blijft problemen geven. Tijdens de boot wordt volgens mij hmdi-signaal gestopt, xbox gaat meteen over naar dan lost connection scherm. Enkel als decoder heb aanstaan, dan pas de xbox, dan werkt het. Maar zappen kan ik nog steeds niet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Xbox staat altijd op instant on bij mij. Maar heb nog nooit pre-installed updates gehad. Moet altijd de updates nog downloaden als ik de game start.
Bij mij staan updates vaak al klaar. Als ik m'n Xbox dan opstart zie ik bijvoorbeeld Installing 90% en dan loopt hij snel op. Dan heeft hij 'm dus in z'n slaapstand al gedownload. Vaak met de BF4 updates zo.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!Rivanov schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:39:
Bij mij staan updates vaak al klaar. Als ik m'n Xbox dan opstart zie ik bijvoorbeeld Installing 90% en dan loopt hij snel op. Dan heeft hij 'm dus in z'n slaapstand al gedownload. Vaak met de BF4 updates zo.

Ja ok, maar dan is het niet auto updates, dan is het auto downloading updates... Maar zal wel gefixed worden in een toekomstige update denk ik zo. Misschien als WP8.1 uitkomt ?Rivanov schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:39:

Voor degene die het nog niet ontdekt hadden :
Settings-> tv&one guide-> troubleshooting-> audio
Kan je de stapjes instellen die de One stuurt naar de receiver bij het commando "xbox volume up/down"
Dat scheelt 5 keer roepen
Settings-> tv&one guide-> troubleshooting-> audio
Kan je de stapjes instellen die de One stuurt naar de receiver bij het commando "xbox volume up/down"
Dat scheelt 5 keer roepen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Misschien een stomme vraag maar waar kan jij UPC selecteren?RoccoS schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:11:
Ik kan bevestigen dat het probleem met de UPC mediabox met de March update verholpen is. Je kan de Xbox One nu in standby zetten, als je hem daarna weer aanzet doet de tv het weer correct (geen zwart beeld meer). Heeft ongetwijfeld te maken met de nieuwe ondersteuning voor 50Hz tv-singalen.
Ik heb bij devices staan: TV model: LG en Audio receiver model: Yamaha
Gaat je UPC box ook aan bij opstarten van de xbox?
Meer mensen een mail gehad van Xbox Live, met your Xbox One Update is Avaiable Today?
Waar selecteer jij de UPC box? Kan die optie nergens vinden.. Heb jij de Horizon box of nog Cisco modellen?RoccoS schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:11:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat een schandalig iets mbt die garantie. Eerst zeggen ja we supporten het. Reden dat veel gamers alsnog een Xbox gehaald hebben omdat het goed was met de garantie en dan een paar maanden later zeggen. Oh sorry toch niet als mensen dat ding al in huis hebben staan.
Misschien dat Tweakers zelf eens contact kan opnemen met Microsoft hierover ?
http://www.rijksoverheid....ij-aankoop-in-europa.html
MS NL moet je Xbox repareren als die in de EU is gekocht,
[ Voor 53% gewijzigd door Rockvee2 op 05-03-2014 20:21 ]
Wat maakt nou uit of je Xbox One naar Duitsland moet sturen of dat in Nederland kan als ie stuk is. Zit volgens mij weinig verschil in?
MS NL moet helemaal niets, MS in het land waar jij je Xbox hebt gekocht moet de garantieclaim, mits deze terecht is uitvoeren.Rockvee2 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:12:
Misschien dat Tweakers zelf eens contact kan opnemen met Microsoft hierover ?
MS NL voert de Xbox One helemaal niet, ze hoeven hem ook helemaal niet te accepteren.
Ik hoef toch niet uit te leggen dat MS NL een dochter is van MS USA en een zusje is van MS DE..... verschillende bedrijven ondanks de zelfde moeder...
Je hebt gewoon recht op de wettelijke garantie in het land waar jij je product hebt gekocht, niets meer, niets minder. MS NL hoeft dus helemaal niets, als ze wat doen is dit service...
En die service leverden ze en ineens niet meer zonder duidelijke communicatie. Dat is gewoon onbehoorlijk. Als ze vanaf het begin hadden gezegd dat ze geen support bieden en dat ook in de praktijk hadden gebracht was het jammer, maar was het duidelijk.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat klopt, denk dat ze liever de XBoxen zelf hadden verkocht.... beetje wrok dus
volgens de wet of wat dan ook hoeven ze niets, het is nu alleen onduidelijk geworden zonder echte communicatie vanaf MS....
Dat is het enige wat je ze kan verwijten...
volgens de wet of wat dan ook hoeven ze niets, het is nu alleen onduidelijk geworden zonder echte communicatie vanaf MS....
Dat is het enige wat je ze kan verwijten...
Dat klopt, maar je gaat even voorbij aan het feit dat Microsoft Duitsland dit dus wel degelijk zou moeten doen. Het feit dat Microsoft Nederland dit in eerste instantie wel heeft gedaan en nu niet meer doet, dat maakt het eh....een bijzondere situatie denk ikBullet NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:31:
[...]
MS NL moet helemaal niets, MS in het land waar jij je Xbox hebt gekocht moet de garantieclaim, mits deze terecht is uitvoeren.
MS NL voert de Xbox One helemaal niet, ze hoeven hem ook helemaal niet te accepteren.
Ik hoef toch niet uit te leggen dat MS NL een dochter is van MS USA en een zusje is van MS DE..... verschillende bedrijven ondanks de zelfde moeder...
Je hebt gewoon recht op de wettelijke garantie in het land waar jij je product hebt gekocht, niets meer, niets minder. MS NL hoeft dus helemaal niets, als ze wat doen is dit service...
dit klopt ja. Heb voordat ik mijn aanschaf maakte gevraagd of ik via Nederland garantie kan claimen. Ik heb hier toen volmondig ja op gekregen. Dit gesprek heb ik nog op mijn computer staan. En wat schriftelijk staat vastgelegd is bindendTheVMaster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:37:
[...]
Dat klopt, maar je gaat even voorbij aan het feit dat Microsoft Duitsland dit dus wel degelijk zou moeten doen. Het feit dat Microsoft Nederland dit in eerste instantie wel heeft gedaan en nu niet meer doet, dat maakt het eh....een bijzondere situatie denk ik
Nou, dat klopt ook niet helemaal, niet alles wat schriftelijk vast staat is bindend, zeker niet betreffende dit soort toezeggingen.mitchdev91 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:39:
[...]
dit klopt ja. Heb voordat ik mijn aanschaf maakte gevraagd of ik via Nederland garantie kan claimen. Ik heb hier toen volmondig ja op gekregen. Dit gesprek heb ik nog op mijn computer staan. En wat schriftelijk staat vastgelegd is bindend
Reken je er maar niet rijk mee
[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 05-03-2014 20:40 ]
Dan had MS NL wat harder moeten werken, aangezien zij volgens mij aan de lat staan voor de localisation en de NLse content. 
Nu is het gewoon pesten van enkele consumenten die een product thuis hebben staan die het helaas niet doet. En dat vind ik echt niet netjes voor een bedrijf die op de E3 een release date aangaf voor o.a. NL en dan even terloops maar de release datum naar achter schuift zonder duidelijkheid. Zelf heb ik geen moeite met het importeren, maar support via MS NL was een van de belangrijke voorwaarden voor vele consumenten die een X1 hebben geïmporteerd. Een dergelijke service zomaar wijzigen zonder valide reden en communicatie is gewoon onbehoorlijk.
Ik ben zeer tevreden over de X1 en de vorige MS consoles en producten, maar je kunt wel overdrijven met het 'verdedigen' van de acties van MS
... Overbodige reactie.
Nu is het gewoon pesten van enkele consumenten die een product thuis hebben staan die het helaas niet doet. En dat vind ik echt niet netjes voor een bedrijf die op de E3 een release date aangaf voor o.a. NL en dan even terloops maar de release datum naar achter schuift zonder duidelijkheid. Zelf heb ik geen moeite met het importeren, maar support via MS NL was een van de belangrijke voorwaarden voor vele consumenten die een X1 hebben geïmporteerd. Een dergelijke service zomaar wijzigen zonder valide reden en communicatie is gewoon onbehoorlijk.
Ik ben zeer tevreden over de X1 en de vorige MS consoles en producten, maar je kunt wel overdrijven met het 'verdedigen' van de acties van MS
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-03-2014 20:51 ]
het zou toch raar zijn dat consumenten voorgelogen worden. Ik schaf een product aan via een 'onofficieel' kanaal en vraag aan het 'officiele' kanaal of hier beperkingen aan zitten betreft garantie. Als een consument hierover verkeerd geinformeerd wordt en hierop zijn aanschaf baseert, dan is het een fout van de informerende partij.
Ho, ik verdedig niets, ik maak alleen duidelijk dat men hier bepaalde rechten denkt toe te kunnen schrijven die niet kloppen. MS NL is zeker laks geweest in haar communicatie
Dat het een fout is maakt het niet meteen zo dat dit rechten geeft...mitchdev91 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:42:
het zou toch raar zijn dat consumenten voorgelogen worden. Ik schaf een product aan via een 'onofficieel' kanaal en vraag aan het 'officiele' kanaal of hier beperkingen aan zitten betreft garantie. Als een consument hierover verkeerd geinformeerd wordt en hierop zijn aanschaf baseert, dan is het een fout van de informerende partij.
[ Voor 60% gewijzigd door Bullet NL op 05-03-2014 20:50 ]
ik zeg toch ook niet dat je iets verdedigd
Ik geef slechts mijn mening via dit forum, waarbij ik denk dat dit eventueel nog rechtsgeldig is ook. Just my opinion 
EDIT; Sorry, je had het tegen iemand anders. Maar je zou je als consument hier denk ik toch wel op kunnen beroepen. Je bent immers voorgelogen. Of het echt rechtsgeldig is weet ik niet, maar er is vast wel jurisprudentie te vinden over een soortgelijke kwestie
EDIT; Sorry, je had het tegen iemand anders. Maar je zou je als consument hier denk ik toch wel op kunnen beroepen. Je bent immers voorgelogen. Of het echt rechtsgeldig is weet ik niet, maar er is vast wel jurisprudentie te vinden over een soortgelijke kwestie
[ Voor 45% gewijzigd door mitchdev91 op 05-03-2014 20:53 ]
Mag ik jullie vragen om de petitie te tekenen?
Als je een product koopt in een ander land, kun je niet verwachten dat je in een ander land dan waar je het product hebt gekocht support kan krijgen. Daarentegen wel in het land waar je het product hebt gekocht.
Je hoeft dat idd niet te verwachten. Maar als je hierover geinformeerd bent door de andere partij, dan ligt dit toch weer anders lijkt me.
Ik heb nooit communicatie van Microsoft NL gezien dat als je Xbox One importeert uit een ander land, dat je support in Nederland kan krijgen. De communicatie dat het niet kan is er trouwens tot nu toe ook niet geweest.Dus lijkt het me logisch dat je in Nederland geen support krijgt voor de Xbox One.
[ Voor 36% gewijzigd door Turdie op 05-03-2014 20:57 ]
Heb je de discussie wel goed gevolgd? MS heeft laten weten support te leveren op de X1. Diverse mensen hebben hier ook gebruik van gemaakt doordat ze problemen hadden met de X1. Dus op deze manier zijn wel degelijk verwachtingen gewekt.
Dat deze service nu out of the blue gestopt is zonder motivering en communicatie is gewoon onbehoorlijk.
Als ze nu gewoon vanaf 22 november hadden gezegd geen support te leveren was er niets aan de hand.
Dat deze service nu out of the blue gestopt is zonder motivering en communicatie is gewoon onbehoorlijk.
Als ze nu gewoon vanaf 22 november hadden gezegd geen support te leveren was er niets aan de hand.
heb daar persoonlijk contact voor opgenomen. staat een paar posts terug beschreven
Vele sites hebben hierover bericht, waaronder tweakers.shadowman12 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:56:
Ik heb nooit communicatie van Microsoft NL gezien dat als je Xbox One importeert uit een ander land, dat je support in Nederland kan krijgen. De communicatie dat het niet kan is er trouwens tot nu toe ook niet geweest.Dus lijkt het me logisch dat je in Nederland geen support krijgt voor de Xbox One.
MS heeft ook gewoon support geleverd. Alleen op dit moment niet meer.
Maar Tweakers/PU kan nooit communicatie van Microsoft NL zelf zijn.uchiha tijntje schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:58:
[...]
Vele sites hebben hierover bericht, waaronder tweakers.
Gamer.nl ook, maar inderdaad, heb nooit een officiële reactie van MS gezien, dit is dan ook het enige waar ze zich achter kunnen verstoppen.shadowman12 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:59:
[...]
Maar Tweakers/PU kan nooit communicatie van Microsoft NL zelf zijn.
Ik begrijp je wel, maar wanneer je het feitelijk gaat bekijken, MS NL heeft het nooit aangekondigd in een persbericht o.i.d. Wanneer je dit lijn volgt hoeven ze dus ook geen bericht te geven als ze ergens mee stoppen....uchiha tijntje schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:58:
[...]
Vele sites hebben hierover bericht, waaronder tweakers.
Tja...officieel zal het dus zo werken misschien, maar erg netjes is het natuurlijk niet. Daarnaast is dit natuurlijk niet het eerste foutje wat ze maken op communicatief vlak in combinatie met de Xbox OneBullet NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:04:
[...]
Ik begrijp je wel, maar wanneer je het feitelijk gaat bekijken, MS NL heeft het nooit aangekondigd in een persbericht o.i.d. Wanneer je dit lijn volgt hoeven ze dus ook geen bericht te geven als ze ergens mee stoppen....
begrijp me goed, ik deel mee met het verdriet, wil het ook niet goed praten.... maar je moet wel feitelijk blijven met dit soort dingen, gevoelens gaan al vrij snel de overhand nemen omdat het zo onrechtvaardig lijkt...
Reactie of niet, feit blijft dat ze én sneller moeten reageren op dit soort dingen én dat ze nou eindelijk eens een officieel standpunt moeten innemen met betrekking tot Xbox One in Nederland. We hebben momenteel geen enkele datumindicatie voor de release. Alleen dat ie nog uit gaat komen. 2014 is ook ergens nog gemeld, maar was volgens mij nooit officieel.
Het zal me ook niet meer verbazen als de release van de Xbox One in Nederland straks enorm gaat tegenvallen qua verkoopcijfers en opkomst bij de lancering. Niet alleen omdat velen hem al in huis hebben, maar ook omdat men nu gewoon totaal geen vertrouwen meer heeft in Microsoft Nederland voor ondersteuning, hulp en localisering.
Het zal me ook niet meer verbazen als de release van de Xbox One in Nederland straks enorm gaat tegenvallen qua verkoopcijfers en opkomst bij de lancering. Niet alleen omdat velen hem al in huis hebben, maar ook omdat men nu gewoon totaal geen vertrouwen meer heeft in Microsoft Nederland voor ondersteuning, hulp en localisering.
Als ze zich daar achter willen verstoppen, prima, alleen is dat wel teleurstellend
MS heeft de laatste tijd in mijn beleving veel positieve aspecten in het nieuws. Echter met dit soort acties gaan ze 1 stap vooruit en 2 stappen achteruit in de beeldvorming van consumenten waar hun nieuwe console nog niet eens uit is en waarvoor, zoals Martinspire terecht aangeeft, nog niet eens een releasedatum bekend is.
Wil je uberhaubt nog iets van die markten maken, dan zijn dit soort momenten toch vrij dodelijk.
MS heeft de laatste tijd in mijn beleving veel positieve aspecten in het nieuws. Echter met dit soort acties gaan ze 1 stap vooruit en 2 stappen achteruit in de beeldvorming van consumenten waar hun nieuwe console nog niet eens uit is en waarvoor, zoals Martinspire terecht aangeeft, nog niet eens een releasedatum bekend is.
Wil je uberhaubt nog iets van die markten maken, dan zijn dit soort momenten toch vrij dodelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-03-2014 21:11 ]
Het is vooral Microsoft Amerika en Xbox Amerika die het nieuws halen. MS NL heeft er 0,0 voor gedaan en lijkt er ook 0,0 voor te blijven doen...uchiha tijntje schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:09:
Als ze zich daar achter willen verstoppen, prima, alleen is dat wel teleurstellend![]()
Hadden we hier de slow-chat niet voor?>
Wel al geinig om te zien dat als je Major Nelson volgt je broadcast 1 ziet staan
Klik je op zijn profiel en kan je gelijk meekijken. Werkt toch wel smooth.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Ah, inderdaad, had het gevoel dat dit het slowchat topic was 
On topic. Wie heeft er al de Project Spark beta gespeeld
On topic. Wie heeft er al de Project Spark beta gespeeld
OW joh je moet gewoon je controller apart updaten , dat wist ik niet eens 😃
Ga naar Settings > TV & Oneguide > Devices > Cable or Sattelite box model > Zoek op "UPC".Rivanov schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:07:
[...]
Waar selecteer jij de UPC box? Kan die optie nergens vinden.. Heb jij de Horizon box of nog Cisco modellen?
Je krijgt dan een aantal modellen, ik heb geloof ik de eerste gekozen. Op de Xbox geeft hij dan aan "UPC remote code C1582"
Ik heb geen Horizon, maar de Cisco Mediabox met HD recorder.
[ Voor 23% gewijzigd door RoccoS op 05-03-2014 21:43 ]
Op welk land heb jij hem ingesteld staan? Op VK heb ik deze optie nietRoccoS schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:37:
[...]
Ga naar Settings > TV & Oneguide > Devices > Cable or Sattelite box model > Zoek op "UPC"
Staat op US.lvdhoorn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:39:
[...]
Op welk land heb jij hem ingesteld staan? Op VK heb ik deze optie niet
Child of Light ziet er toch wel erg tof uit:
YouTube: Co-Op Trailer - Child of Light [NORTH AMERICA]
YouTube: Co-Op Trailer - Child of Light [NORTH AMERICA]
AH vandaar. Ik heb m op UK staan. Dan heb je die optie niet. Alleen TV en audio receiver.
petitie is ondertekend en gedeeld met een groep vrienden, hoop dat Microsoft er daadwerkelijk iets mee doet
Ik heb vandaag mijn headset adapter ontvangen en gelijk even getest met mijn Turtle Beach PX5 (na een controller update). Werkt als een zonnetje, dus die 25 euro zijn wel besteed, wat mij betreft. I am prepared for Titanfall
Xbox Live: Chevalric
Aha, okay. Jammer, hoopte dat ik wat anders gemist hadRivanov schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:51:
Is de Alpinestars Car Pack.
http://forzamotorsport.ne.../FM5_Alpinestars_Car_Pack
[video]
Thanks though.
Hm.....waar heb jij hem besteld? Ik heb hem eh..eergisteren besteld, maar krijg hem morgen pas....maar hij gaat zeker goed werken met m'n Turtle Beach PX4....Chevalric schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:31:
Ik heb vandaag mijn headset adapter ontvangen en gelijk even getest met mijn Turtle Beach PX5 (na een controller update). Werkt als een zonnetje, dus die 25 euro zijn wel besteed, wat mij betreft. I am prepared for Titanfall
Heb hem vandaag ook binnen gekregen. Besteld bij de Duitse MS store.
De logica van Xbox Music snap ik niet helemaal, want als je bijvoorbeeld muziek zit te luisteren en je snap het als 2e scherm erbij dan gaat het goed tot je buiten de app naar het normale muziek gedeelte gaat, daar staan namelijk veel meer opties dan in de app zelf ? Waarom niet ook in dezelfde app ? Daarna wil ik muziek luisteren die ze als suggestie opgeven, dan wordt de snap ineens weer full screen ? Waarom niet gesnapt houden ? Want als ik nu de suggestie album of artiest niks vind wil ik de volgende luisteren, dan moet ik weer uit de app, gaat het muziek uit en moet ik in eventueel wachten tot ik muziek hoor als ik weer terug in de Xbox Music app terug komt of weer moet snappen pfffff wat een logica joh.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Ooohww...daar was hij uitverkocht, ik heb hem in Ierland besteld...daar was hij wel leverbaar. Heb daar net ook maar even de Media Remote besteldlHybridl schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:55:
Heb hem vandaag ook binnen gekregen. Besteld bij de Duitse MS store.

[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 05-03-2014 23:19 ]
Vaag, ik mag niks meer in de buitenlandse microsoftstores bestellen. Microsoftstore.de en microsoftstore.es geven bij het betalen van de headset adapter allebei een foutmelding die inhoudelijk nergens over gaat:
Er is een fout opgetreden bij uw betaling. Sluit uw browser en probeer het nog een keer. Zit op een Surface RT met IE10 of 11 zelfs al..... Alleen de spaanse microsoftstore heeft nog zo'n headset adapter, maar bij het betalen gaat het fout met zowel creditcard (visa en mastercard) als met paypal.
Er is een fout opgetreden bij uw betaling. Sluit uw browser en probeer het nog een keer. Zit op een Surface RT met IE10 of 11 zelfs al..... Alleen de spaanse microsoftstore heeft nog zo'n headset adapter, maar bij het betalen gaat het fout met zowel creditcard (visa en mastercard) als met paypal.
XBL: MRE Inc
De store in Ierland dan...daar heb ik hem gisteren besteld. Heb net nog een Media Remote besteld, maar eh...ik zat eerst in de Duitse Store...daar hing m'n CC niet aan, dus toen (met gevuld winkelwagentje) naar de Ierse Store. Toen vond hij daar ook ineens dat mijn CC niet geregistreerd stond, vaag want ik had daar eergisteren nog de Headset adapter besteld (met m'n NL cc).MRELynx schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:57:
Vaag, ik mag niks meer in de buitenlandse microsoftstores bestellen. Microsoftstore.de en microsoftstore.es geven bij het betalen van de headset adapter allebei een foutmelding die inhoudelijk nergens over gaat:
Oplossing was het leeggooien van het winkelwagentje en vervolgens weer naar de Ierse Store en hem daar besteld. Toen stond m'n Nederlandse cc wel goed in mijn Ierse account en hij is besteld en betaald.
Ierland heeft hem niet meer op voorrraad. Alleen Spanje en Italie. Net Italie geprobeerd en foutcode 30225 en dan weer foutcode 0.
Bij de Duitse store wilde ik vorige week de adapter pre-orderen, dat lukte ook niet omdat je ook moest betalen. Erg vaag want ik heb zowel mijn beide Surfaces en Xbox en 2e Xbox controller bij de duitse MS Store gehaald in het verleden en met credit card betaald. Dat is altijd goed gegaan. Morgen maar eens bellen met Visa....wellicht dat die iets tegenhouden.
Bij de Duitse store wilde ik vorige week de adapter pre-orderen, dat lukte ook niet omdat je ook moest betalen. Erg vaag want ik heb zowel mijn beide Surfaces en Xbox en 2e Xbox controller bij de duitse MS Store gehaald in het verleden en met credit card betaald. Dat is altijd goed gegaan. Morgen maar eens bellen met Visa....wellicht dat die iets tegenhouden.
Heb hem net geprobeerd te bestellen in Spanje en dat lukt gewoon (Mastercard). Ik zou nu nog bellen (die hebben toch 24h support?)MRELynx schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:14:
Ierland heeft hem niet meer op voorrraad. Alleen Spanje en Italie. Net Italie geprobeerd en foutcode 30225 en dan weer foutcode 0.

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 06-03-2014 00:16 ]
Tot daar kom ik ook, maar de laatste stap werkt dus niet. Net met visa gebeld en die hebben alles mbt mijn cc gecontroleerd, maar niks kunnen constateren. Morgen maar eens met MS bellen....
Thnx voor de hulp VMaster
Thnx voor de hulp VMaster
Het scheelt veel dat de grote nieuwssites nog geen nieuwsbericht gepubliceerd hebben dat melding maakt van het stoppen van support voor de Xbox One. Zolang Nu.nl en NOS.nl er niet over praten zullen niet veel mensen dit doorhebben. Wanneer Tweakers.net het doet dan zijn het er al meer, maar tot nu toe weten alleen mensen het die actief zijn in dit gedeelte van GoT volgens mij. Voor de beeldvorming over de Xbox One is het beter dat die berichten niet op een Nu.nl terecht komen, al zou het voor de X1 bezitters zelf wel beter zijn aangezien Microsoft pas dan echt actie zal ondernemen om gezichtsverlies te beperken. Tot nu toe slaagt Microsoft er in om redelijk geruisloos de support stop te zetten.Martinspire schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:07:
Reactie of niet, feit blijft dat ze én sneller moeten reageren op dit soort dingen én dat ze nou eindelijk eens een officieel standpunt moeten innemen met betrekking tot Xbox One in Nederland. We hebben momenteel geen enkele datumindicatie voor de release. Alleen dat ie nog uit gaat komen. 2014 is ook ergens nog gemeld, maar was volgens mij nooit officieel.
Bij de launch zullen niet veel mensen zich druk maken op stopzetten van de support pre-launch, al gaat de optelsom van nieuwsberichten waarschijnlijk wel invloed hebben. De X1 is sinds de launch niet meer negatief in het nieuws geweest volgens mij, dat scheelt!
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Even een kleine enquete opgesteld. Deelname is uiteraard anoniem en vrijwillig
Ben zelf wel benieuwd welke games nou het meeste gespeeld worden hier.
Enquete: http://1drv.ms/1e3YMIt
Wanneer krijg je trouwens die controller update, want ook die heb ik niet gezien, nadat ik vanochtend wel de dashboard update kreeg.
Die heb je dan al. In je settings kan je kiezen voor controller update, je hebt wel een micro-usb kabel nodig.
Overigens zou je, volgens zeggen, een melding moeten krijgen als je een niet ge-update controller inschakel.
Overigens zou je, volgens zeggen, een melding moeten krijgen als je een niet ge-update controller inschakel.
Waar zijn de resultaten zichtbaar?MRELynx schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 07:14:
Even een kleine enquete opgesteld. Deelname is uiteraard anoniem en vrijwilligBen zelf wel benieuwd welke games nou het meeste gespeeld worden hier.
Duitse MS webstore, had 'm gelijk gepreorderd toen hij beschikbaar wasTheVMaster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:54:
[...]
Hm.....waar heb jij hem besteld? Ik heb hem eh..eergisteren besteld, maar krijg hem morgen pas....maar hij gaat zeker goed werken met m'n Turtle Beach PX4....
In een excel sheet op mijn onedrive. Volgende week post ik de resultaten wel als er genoeg de enquete hebben ingevuld.
Ik heb overigens het idee dat het een grote zooi is bij microsoft. Omdat ik dus een foutmelding krijg bij het aanschaffen van de headset adapter in de Duitse MS Store, heb ik net maar eens met MS gebeld op 020 500 1500. Krijg ik een Arabic Support aan de telefoon terwijl de menuutjes die ik moest doorlopen gewoon in NL waren

Hmm niks gezien in settings. Gelukkig nu wel ook Bitstream via mijn tv naar de receiver, dan hoef ik die optical out ook niet meer te gebruiken en niet meer te switchen van input. Dat alleen al was het voor mij waard.Yaz schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:32:
Die heb je dan al. In je settings kan je kiezen voor controller update, je hebt wel een micro-usb kabel nodig.
Tevens heb ik nu het gevoel dat 36bits en full rgb beter werken dan voorheen.
Heb er al een meer over gelezen, maar vat iets nog niet. De One kan via HDMI uncompressed 5.1 en 7.1. Volgens mij is dat beter dan de 5.1 van de optical out (kwam op internet tegen dat optical gelimiteerd is tot een "oude" versie van DD en DTS).
Maar, volgens mij sluit niemand die HDMI aan direct op een receiver en dan vanuit de receiver naar de TV ivm vertraging. Is die vertraging dan echt zo erg dat er niet meer te spelen is??
Op dit moment heb ik m'n 360 met HDMI naar m'n TV, en dan vanuit de tv een coax digitaal naar m'n receiver. Met games heb ik dan gewoon 5.1, maar als ik een film kijk via de 360 dan niet meer...lijkt wel of de TV het 5.1 geluid dan niet meer doorgeeft (m'n TV zelf geeft wel aan dat de input 5.1 is).
Maar, volgens mij sluit niemand die HDMI aan direct op een receiver en dan vanuit de receiver naar de TV ivm vertraging. Is die vertraging dan echt zo erg dat er niet meer te spelen is??
Op dit moment heb ik m'n 360 met HDMI naar m'n TV, en dan vanuit de tv een coax digitaal naar m'n receiver. Met games heb ik dan gewoon 5.1, maar als ik een film kijk via de 360 dan niet meer...lijkt wel of de TV het 5.1 geluid dan niet meer doorgeeft (m'n TV zelf geeft wel aan dat de input 5.1 is).
Ik heb m'n Xbox one via HDMI op m'n receiver aangesloten en dan m'n receiver op m'n tv. Gaat prima en merk eigenlijk niet van lag. Nog niet echt spelletjes gespeeld waar je dat ook echt merkt, maar m'n PS3 heb ik op dezelfde manier aangesloten en daar sta ik bij COD Ghosts in 99% van de gevallen in de top 3. En ben echt niet goed genoeg om dat met lag te kunnen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)