[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-09 16:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb zo het idee dat Microsoft alles aan het dicht timmeren is mbt aanschaf van hardware maar ook voor support/garantie voor hardware.

Mijn probleem is dus dat ik niet de headset adapter kon kopen in de Duitse Microsoft store. Ik kreeg elke keer een foutmelding. Gebeld met Microsoftstore NL, die konden al mijn bestellingen zien die ik in de Duitse MS store had gedaan. De medewerker heeft het zelf ook geprobeerd en kreeg dus ook foutmelding 30225 (Iets met autorisatie).

Wat ik toen gedaan heb, is om aan mijn Duitse account Paypal te koppelen met een Duits adres. Dat is wel gelukt, echter krijg ik nog steeds de foutmelding. Heb de handleiding van VMaster gebruikt, maar ipv naar de US Xbox site te gaan, ben ik naar de Duitse Xbox site gegaan en de stappen verder gevolgd. Heb netjes een adres in Keulen toegevoegd, maar aankopen doen lukt dus niet meer.

Zouden anderen het eens willen proberen om de Plug n Play accu te kopen? Met Paypal en Visa lukt het mij niet. Ik kom tot stap 2 bij het bestel proces, maar daarna krijg ik dus fehlercode 0 of 30225.

Ik heb dus sterk het idee dat er niet meer gekocht kan worden in buitenlandse stores van MS ondanks dat je een Duits adres eraan hebt hangen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:30

BM

Moderator Spielerij
Ik kan mijn adresgegevens invullen, en volgens mij kan ik als ik dan doorklik gewoon bestellen. Maar een knop met de tekst 'Einkauf Abschließen' daar klik ik liever niet op :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:11:
Ik kan mijn adresgegevens invullen, en volgens mij kan ik als ik dan doorklik gewoon bestellen. Maar een knop met de tekst 'Einkauf Abschließen' daar klik ik liever niet op :)
Tot zover kom ik dus ook, maar als ik dus op Einkauf Abschliessen klik, dan krijg ik dus de foutmelding..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
Ik heb mijn XBO aangesloten op de TV met HDMI en tot voor de update nog met optisch vanuit de XBO naar receiver.

Nu ondersteunt de XBO ook bitstream via HDMI naar mijn tv, en die zet het weer door naar de receiver, en heb ik dus DTS geluid zonder van input te switchen op de receiver.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zouden ze de aankopen van games in de US store nu ook gaan tegenhouden? Dat zou spijtig zijn, zeker aangezien ik geen 70 euro ga betalen voor Titanfall.

Hmm ik kom er in ieder geval al niet meer in, ik zie dit althans voor het eerst:
De Xbox One Games Store wordt op dit moment niet ondersteund in je regio.

[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 06-03-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 16:28
Dat geval zou het wel héél erg de verkeerde kant op gaan.. (of de positieve kant, de release komt naar NL - wat door de stilte uit MS NL wel een heel erg kleine kans is).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 19:40
Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:21:
Zouden ze de aankopen van games in de US store nu ook gaan tegenhouden? Dat zou spijtig zijn, zeker aangezien ik geen 70 euro ga betalen voor Titanfall.

Hmm ik kom er in ieder geval al niet meer in, ik zie dit althans voor het eerst:

[...]
Je moet natuurlijk wel de US versie hebben dan. :)

https://store.xbox.com/en-US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lHybridl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:30:
[...]

Je moet natuurlijk wel de US versie hebben dan. :)

https://store.xbox.com/en-US
Dat snapt ik, ik kom alleen nog op de US site, en voor het eerst wordt ik steeds eraf geschopt en door naar de NL site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Moet je even onderaan de site je local veranderen. Zet het op US dan gaat die altijd naar de goede. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oh je zat op de website? dan inderdaad onder Nederland naar US zetten, kan je het gewoon weer bekijken.

edit,
Project spark kan je gratis daar kopen :)
Thank you!

Your purchase is complete.

You'll see this among your games and apps the next time you sign in on Xbox One

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Vaaag.....net nog even met Visa gebeld. Zij zien dus gewoon dat Microsoft vandaag 4x 1 euro probeerd af te schrijven als autorisatie voor het bedrag van 22,99 voor de accu pack. Dat wordt ook gewoon door Visa goedgekeurd. Echter de Microsoft medewerker vertelde mij dat hij bij het bestelproces foutcode 30225 kreeg wat een autorisatie error is mbt betaling met credit card..... Schiet mij maar lek....

Vind het geen positieve ontwikkeling aangezien we als NL niet meer bij de first wave landen horen mbt nieuwe produkten. Om dan toch bij release een nieuwe produkt te kunnen kopen, moet je dus in de Duitse store bestellen aangezien Duitsland wel een first wave land is.

Ga je dit door trekken, dan zou je dus, als MS buitenlands aankopen tegenhoud, als Nederlander niet meer voor de NL release een produkte kunnen kopen zoals nu de Xbox One en MOET je wachten tot de release in je eigen land. En aangezien ik zelf een early adopter ben....Heb namelijk ook 2 Surface RT tablets in oktober 2012 in de Duitse MS store gekocht. De Surface RT kwam pas in maart 2013 op de NL markt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:40:
Oh je zat op de website? dan inderdaad onder Nederland naar US zetten, kan je het gewoon weer bekijken.

edit,
Project spark kan je gratis daar kopen :)
Thank you!

Your purchase is complete.

You'll see this among your games and apps the next time you sign in on Xbox One
Is gratis omdat het een beta is. Je hebt nog steeds een beta code nodig. Kan je aanvragen op de Project Spark site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lHybridl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:42:
[...]

Is gratis omdat het een beta is. Je hebt nog steeds een beta code nodig. Kan je aanvragen op de Project Spark site. :)
Die heb ik al lang aangevraagd maar nooit gekregen... dus zonder beta code heb je er niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:43:
[...]

Die heb ik al lang aangevraagd maar nooit gekregen... dus zonder beta code heb je er niks aan?
Nope helaas. Maar als je de beta opstart kan je ook weer een code aanvragen. Volgens mij krijgt 99% een code de laatste dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:39
Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:43:
[...]

Wat raar, ik heb op de 4e geregistreerd en de 5e een key gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 19:06
Ik denk dat MS ziet dat veel digitale aankopen worden gedaan en hierom deze probeert te blokkeren.

MS ziet inkomsten dalen. Nu weten we niet hoeveel ze mislopen.
Maar als je er van uitgaat dat een game 70 Euro kost en in de US 59 dollar. dan kopen wij als EU de kames voor ruim 45 euro. Dat is 30% minder dan dat we een game in de EU zouden kopen.

kan het wel begrijpen maar netjes zoals het nu gaat is het echt niet!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor uitgebrachte landen misschien, maar voor NL hebben zij enkel extra omzet. Digitaal kost niets (extra tov een andere digitale uitgave), als wij regio-locked waren kochten we helemaal niets.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb gisteravond voor mijn broetje battlefield 4 gekocht, ging gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Maakt niet uit of wij er 45 euro voor betalen. Zij krijgen nog steeds gewoon 60 dollar.
En het werkt gewoon nog prima idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 16:04

TheVMaster

Moderator WOS
Chevalric schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:41:
[...]

Duitse MS webstore, had 'm gelijk gepreorderd toen hij beschikbaar was :).
Oke....maar daar was hij dus tijdens de voorverkoop al uitverkocht. Ik heb hem in de Ierse Store besteld op de dag dat hij beschikbaar was, nu is hij daar ook uitverkocht.
MRELynx schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:05:
Ik heb zo het idee dat Microsoft alles aan het dicht timmeren is mbt aanschaf van hardware maar ook voor support/garantie voor hardware.

Mijn probleem is dus dat ik niet de headset adapter kon kopen in de Duitse Microsoft store. Ik kreeg elke keer een foutmelding. Gebeld met Microsoftstore NL, die konden al mijn bestellingen zien die ik in de Duitse MS store had gedaan. De medewerker heeft het zelf ook geprobeerd en kreeg dus ook foutmelding 30225 (Iets met autorisatie).

Wat ik toen gedaan heb, is om aan mijn Duitse account Paypal te koppelen met een Duits adres. Dat is wel gelukt, echter krijg ik nog steeds de foutmelding. Heb de handleiding van VMaster gebruikt, maar ipv naar de US Xbox site te gaan, ben ik naar de Duitse Xbox site gegaan en de stappen verder gevolgd. Heb netjes een adres in Keulen toegevoegd, maar aankopen doen lukt dus niet meer.

Zouden anderen het eens willen proberen om de Plug n Play accu te kopen? Met Paypal en Visa lukt het mij niet. Ik kom tot stap 2 bij het bestel proces, maar daarna krijg ik dus fehlercode 0 of 30225.

Ik heb dus sterk het idee dat er niet meer gekocht kan worden in buitenlandse stores van MS ondanks dat je een Duits adres eraan hebt hangen.
Dit klinkt echt heel debiel. Ik kan hem anders proberen te bestellen voor je...vul ik gewoon een ander bezorgadres is. Moet je alleen even dat bedrag overmaken :)
MRELynx schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:14:
[...]

Tot zover kom ik dus ook, maar als ik dus op Einkauf Abschliessen klik, dan krijg ik dus de foutmelding..... :)
Hmm...daar durf ik dus niet op te drukken vooralsnog....

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 06-03-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
lHybridl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:23:
Maakt niet uit of wij er 45 euro voor betalen. Zij krijgen nog steeds gewoon 60 dollar.
En het werkt gewoon nog prima idd. :)
Klopt maar als je 60 euro betaald of 60 dollar is toch wel een redelijk verschil in omzet :) dat bedoelde ik er mee te zeggen :)

Je kan de donder op zeggen dat de duitsers het ook niet door hebben en een US account hebben aangemaakt of hebben omgezet om juist goedkoper games te kunnen kopen.. Dat is dan daadwerkelijk wel een verlies voor MS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dit doen veel console spelers al jaren, je moet wel een apart US/JPN account hebben, maar dat werkt ook nog steeds zonder problemen. Daar zal het probleem echt niet in zitten.

(simpel gesteld, het is voor hun 60 dollar of niets - ook voor de DE/UK store moeten we 'kloten' met een adres).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
VFRRijder schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:37:
Maar, volgens mij sluit niemand die HDMI aan direct op een receiver en dan vanuit de receiver naar de TV ivm vertraging. Is die vertraging dan echt zo erg dat er niet meer te spelen is??
Zwaai :w Hier is zo iemand. De HDMI van mijn X1 gaat eerst de reciever in, die splitst het signaal in een aparte audio en video stream om dan het laatste door te sturen naar mijn TV (via de HDMI-out ofc).

Ik merk geen vertraging of iets dergelijks. Het werkt perfect zonder enig probleem. Ook lip-sync is veel beter (en ook veel beter configureerbaar op de reciever van mij).

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:53:
[...]

Klopt maar als je 60 euro betaald of 60 dollar is toch wel een redelijk verschil in omzet :) dat bedoelde ik er mee te zeggen :)

Je kan de donder op zeggen dat de duitsers het ook niet door hebben en een US account hebben aangemaakt of hebben omgezet om juist goedkoper games te kunnen kopen.. Dat is dan daadwerkelijk wel een verlies voor MS..
Dat valt wel mee, aangezien er door de NL retailers waarschijnlijk ook gewoon invoerrechten etc. betaald moeten worden. Per saldo zal er niet zoveel verschil zitten en als dat wel zo is...dan worden wij als Europese consument gewoon genaait (al lijkt me dit laatste wel het meest waarschijnlijk om eerlijk te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:07
Nu DirectX 12 wordt aangekondigd, wat gaat het betekenen voor de Xbox One? Zover ik het weet is het een DX11 machine, dus niets tot nada?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Silversin schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:19:
Nu DirectX 12 wordt aangekondigd, wat gaat het betekenen voor de Xbox One? Zover ik het weet is het een DX11 machine, dus niets tot nada?
Er is altijd een deel wat gewoon werkt, gok dat XBO in iedergeval tot 11.2 gaat en grotendeels 12 gaat krijgen. Mag aannemen dat ze DX12 toch zeker in gedachte hebben gemaakt van de XBO architectuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Dat hoop ik dus ook, aangezien de X1 een custom GPU heeft. En beide systemen gelijktijdig ontwikkeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nou het wordt steeds gekker. Net in de Italiaanse MS Store een headset adapter kunnen kopen. Dus ik dacht: Als het in Italie nu wel lukt, dan lukt het bij die duitsers ook wel....Dus ik in de Duitse MS store een accu pack besteld......Jaja....gewoon weer FEHLERCODE 30225 ;(

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 06-03-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:20:
[...]

Er is altijd een deel wat gewoon werkt, gok dat XBO in iedergeval tot 11.2 gaat en grotendeels 12 gaat krijgen. Mag aannemen dat ze DX12 toch zeker in gedachte hebben gemaakt van de XBO architectuur.
Volgens mij is Tiled Resources een DX12 functie. Het zou mij dus echt niets verbazen dat de X1 gewoon DX12 certified is... Verrassing!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:30:
Nou het wordt steeds gekker. Net in de Italiaanse MS Store een headset adapter kunnen kopen. Dus ik dacht: Als het in Italie nu wel lukt, dan lukt het bij die duitsers ook wel....Dus ik in de Duitse MS store een accu pack besteld......Jaja....gewoon weer FEHLERCODE 30225 ;(
:+ Knuppel....winkelwagentje leeg gooien en gewoon in de IT Store bestellen man... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Er is wat meer aan de hand M.B.T. het RMA verhaal..

Ben er wat dieper ingedoken. Een tijd terug heb ik een post geplaatst over hoe je een 'gratis' XB1 kon krijgen doormiddel van een fout in de MS website (Wel/geen fraude laat ik even in het midden). Op verschillende fora is dit bekend gemaakt en is deze fout letterlijk 'geraped'.

Doe voor de grap eens een ebay search op Xbox One CONSOLE ONLY. Al deze consoles zijn 'gefraudeerd' verkregen.

Nu is het zo dat Microsoft de laatste week deze fout is gaan patchen. Met als gevolg dat in de policy voor RMA is veranderd, zo kan er in de US ook geen Advanced replacement meer aangevraagd worden..

Het lijkt me waarschijnlijk dat ons geval hier mee te maken heeft.

(Pak deze post niet verkeerd op, ik plaats alleen maar wat ik lees).
http://imgur.com/kWQgkFY
http://imgur.com/clBJYJo
(Niet mijn afbeeldingen).

Misschien heeft het er ook wel helemaal niets mee te maken, maar ik dacht ik drop het hier even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Het gaat lekker met de xbox one.. hier werd vorige keer nog even stellig beweerd dat er niks aan de hand is omdat er veel defecten werden gemeld... Microsoft is lekker bezig!

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=780035

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04

v8power67

Psn: Mausosaurus

Microsoft NL: too many defect Xbox Ones, no longer capacity to repair XB1, try abroad

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=780035

http://www.pu.nl/artikele...gerepareerd-in-nederland/

zag dat net staan op neogaf. En herriner me gelezen te hebben dat er problemen zijn met de support in nederland.

Oh zie dat ik al spuit 11 ben.

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 06-03-2014 13:45 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Tim14ww schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:42:
Er is wat meer aan de hand M.B.T. het RMA verhaal..

Ben er wat dieper ingedoken. Een tijd terug heb ik een post geplaatst over hoe je een 'gratis' XB1 kon krijgen doormiddel van een fout in de MS website (Wel/geen fraude laat ik even in het midden). Op verschillende fora is dit bekend gemaakt en is deze fout letterlijk 'geraped'.

Doe voor de grap eens een ebay search op Xbox One CONSOLE ONLY. Al deze consoles zijn 'gefraudeerd' verkregen.

Nu is het zo dat Microsoft de laatste week deze fout is gaan patchen. Met als gevolg dat in de policy voor RMA is veranderd, zo kan er in de US ook geen Advanced replacement meer aangevraagd worden..

Het lijkt me waarschijnlijk dat ons geval hier mee te maken heeft.

(Pak deze post niet verkeerd op, ik plaats alleen maar wat ik lees).
http://imgur.com/kWQgkFY
http://imgur.com/clBJYJo
(Niet mijn afbeeldingen).

Misschien heeft het er ook wel helemaal niets mee te maken, maar ik dacht ik drop het hier even.
Dit zou ik best geloven. er is net zo een vreemd geval op V&A hier op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
swopdark schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:43:
Het gaat lekker met de xbox one.. hier werd vorige keer nog even stellig beweerd dat er niks aan de hand is omdat er veel defecten werden gemeld... Microsoft is lekker bezig!

Het gaat er bij nog niet in dat MS publiekelijk gaat beweren dat er teveel X1's kapot gaan. Op gamer.nl lees ik een iets andere versie, daar staat dat er tijdens het reparatieproces teveel mis zou gaan. Ook niet goed, maar wel iets wat imho een stuk aannemelijker klinkt. Als er echt zo gruwelijk veel X1's stuk zouden gaan hadden we daar allang meer van gehoord.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:48:
[...]

Het gaat er bij nog niet in dat MS publiekelijk gaat beweren dat er teveel X1's kapot gaan. Op gamer.nl lees ik een iets andere versie, daar staat dat er tijdens het reparatieproces teveel mis zou gaan. Ook niet goed, maar wel iets wat imho een stuk aannemelijker klinkt. Als er echt zo gruwelijk veel X1's stuk zouden gaan hadden we daar allang meer van gehoord.
En daarbij weten we natuurlijk dat Neogaf niet echt onafhankelijk is enzo. Neemt niet weg dat er qua communicatie bij Microsoft op dit vlak nog best veel te verbeteren valt. Snap ook niet waarom dit hele xbox-one-communicatie-debakel maar blijft door etteren... :( Daar zou toch vanaf hogerhand allang iemand een stokje voor moeten steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zowel Duitsland, als Engeland voldoet aan deze voorwaarden. Je garantie vervalt dus niet, alleen is de Xbox One niet meer in Nederland te repareren.
Die posten ook maar raak wat ze horen, terwijl we inmiddels al weten dat je helemaal geen support vanuit DE kan krijgen, omdat je dus geen adres/creditcard heb...

Alleen is het nu wel redelijk duidelijk dat het organisatorisch bij MS NL niet helemaal goed gaat, partij A zegt door capaciteit/chaos, partij B zegt door hele failrate, en mogelijke C is dat er teveel fraude is gepleegd.

Ben ik dan kortzichtig door dan te zeggen: boeit mij wat de reden is, ik wil gewoon garantie.

Maargoed, nu dit zelfs naar Neogaf gaat loopt het dus richting internationale aandacht, (zeker icm met advance replacement schrapping), dit kan nog wel eens een flinke mediaklap worden.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:48:
Als er echt zo gruwelijk veel X1's stuk zouden gaan hadden we daar allang meer van gehoord.
Ik heb er toch even een nieuwstipje van gemaakt zeker aangezien Tweakers er als de kippen bij was te melden dat er wél gewoon garantie werd gegeven als je je xbox one impoteerde... ben bang dat ze dit item maar even vergeten te melden op de frontpage.

Daarnaast ik neem toch aan dat MS een percentage van defecte xboxen heeft verwacht bij het melden van dit neuws. Dus of het aantal geimporteerde xbox is veel hoger dan verwacht of er gaan er teveel stuk.

[ Voor 15% gewijzigd door swopdark op 06-03-2014 13:56 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
swopdark schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:53:
[...]

Ik heb er toch even een nieuwstipje van gemaakt zeker aangezien Tweakers er als de kippen bij was te melden dat er wél gewoon garantie werd gegeven als je je xbox one impoteerde... ben bang dat ze dit item maar even vergeten te melden op de frontpage.
Die nieuwstip heb ik eergister zelf ook al ingestuurd :) Ik was ook van mening dat als T.net bericht dat er wél support gegeven word het dus ook nieuwswaardig is als dat (om wat voor reden dan ook) niet meer het geval is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar zullen we dit weer even in de slowchat houden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
swopdark schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:43:

Hier klopt niets van, het artikel wat op Neogaf staat verwijst naar een geschreven stuk vol met fouten op PU..... MS heeft nooit in Nederland Xbox-en gerepareerd deze zijn altijd naar het centrale reparatie centrum in Praag verstuurd. Daar is geen capaciteitsprobleem, getuige de afhandeling van andere landen en de snelle afhandeling van Xboxen met problemen uit ons land. Tevens zijn er helemaal niet teveel problemen met de Xbox One. PU is wederom aan het speculeren geweest waarbij ik ook nog eens vraagtekens heb als ze daadwerkelijk met Microsoft hebben gesproken. Aan gezien MS NL helemaal geen mededelingen doet over de Xbox One omdat ze hem nog niet voeren.

Het is dus een heel groot onzin verhaal....

Ook hier http://www.gamer.nl/nieuw...areondersteuning-xbox-one

Staat helemaal niets nieuws, ik heb het zelfde verhaal van iemand in dit topic gelezen, Gamer heeft navraag gedaan en ook zij hebben nog geen reactie.

Kortom de PS4 boys zijn weer lekker aan het speculeren over veel defecten, iets wat tot op heden nergens feitelijk naar buiten is gekomen.

Feit is dat voor nieuwe gevallen men (tijdelijk) via de supportsite geen Xboxen ter reparatie kan aanbieden, aangezien de website van MS niet vanuit Nederland wordt beheerd kan het maar zo zijn dat ergens anders iemand een knopje heeft verschoven waardoor deze onduidelijkheid is ontstaan.

Geduld, het komt vast goed, mensen met problemen moeten gewoon contact opnemen met hun verkoper.....

[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 06-03-2014 14:33 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazy_emco_87
  • Laatst online: 16-03 10:31
Goedenmiddag allemaal,

haal net dus de Maart update binnen voor mijn XB1. Super leuk. Maar via Twitch kan ik dus niet broadcasten. Die optie is niet te vinden in Twitch. Terwijl deze dus wel in de update zou moeten zitten. Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:39
eazy_emco_87 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:35:
Goedenmiddag allemaal,

haal net dus de Maart update binnen voor mijn XB1. Super leuk. Maar via Twitch kan ik dus niet broadcasten. Die optie is niet te vinden in Twitch. Terwijl deze dus wel in de update zou moeten zitten. Heeft iemand anders dit ook?
De twitch update komt 11 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazy_emco_87
  • Laatst online: 16-03 10:31
Xgar schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:37:
[...]

De twitch update komt 11 maart.
Okej dat is dus foute info van Microsoft. Bij newest features (dat op mijn dashboard staat sinds ik de update binnen heb gehaald) staat dat ik vanaf nu kan broadcasten via Twitch. Niet dat ik perse wil uitzenden, maar info klopt dus niet. Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Bullet NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:27:
[...]

Hier klopt niets van, het artikel wat op Neogaf staat verwijst naar een geschreven stuk vol met fouten op PU..... MS heeft nooit in Nederland Xbox-en gerepareerd deze zijn altijd naar het centrale reparatie centrum in Praag verstuurd. Daar is geen capaciteitsprobleem, getuige de afhandeling van andere landen en de snelle afhandeling van Xboxen met problemen uit ons land. Tevens zijn er helemaal niet teveel problemen met de Xbox One. PU is wederom aan het speculeren geweest waarbij ik ook nog eens vraagtekens heb als ze daadwerkelijk met Microsoft hebben gesproken. Aan gezien MS NL helemaal geen mededelingen doet over de Xbox One omdat ze hem nog niet voeren.

Het is dus een heel groot onzin verhaal....

Ook hier http://www.gamer.nl/nieuw...areondersteuning-xbox-one

Staat helemaal niets nieuws, ik heb het zelfde verhaal van iemand in dit topic gelezen, Gamer heeft navraag gedaan en ook zij hebben nog geen reactie.

Kortom de PS4 boys zijn weer lekker aan het speculeren over veel defecten, iets wat tot op heden nergens feitelijk naar buiten is gekomen.

Feit is dat voor nieuwe gevallen men (tijdelijk) via de supportsite geen Xboxen ter reparatie kan aanbieden, aangezien de website van MS niet vanuit Nederland wordt beheerd kan het maar zo zijn dat ergens anders iemand een knopje heeft verschoven waardoor deze onduidelijkheid is ontstaan.

Geduld, het komt vast goed, mensen met problemen moeten gewoon contact opnemen met hun verkoper.....
Niemand weet wat waar is en wat niet, en ook niet wat onzin is en wat niet.

Feit is inderdaad dat ze gestopt zijn met de ondersteuning. Nu was ik zelf al erg verbaasd dat Microsoft was begonnen met de ondersteuning van een product dat ze niet uit hebben gebracht in een land, en vind ik het niet zo raar dat ze ermee stoppen, maar je kan het eigenlijk niet maken tegenover je klanten. Vanuit dat oogpunt zou het wel kunnen dat ze door teveel defecte consoles gestopt zijn, want ze hebben in het begin gedacht er importeren een paar honderd Nederlanders een console, dan gaan er een 20 tal kapot, dat regelen we wel. Nu hebben duizenden Nederlanders dat gedaan en leveren die defecte consoles toch teveel overhead op voor een product wat ze niet hebben uitgebracht in een land.

Zelf vind ik de uitleg van Tim14ww het meest logisch, en zullen ze binnen korte tijd wel weer beginnen met ondersteuning nadat ze hun procedures aangepast en getest hebben.

Volgens mij hebben de meeste X1ers hem toch via een webshop besteld, voor hen veranderd er niet veel, gewoon terugsturen. Voor degenen die hem in een fysieke store in Duitsland hebben gehaald is het iets lastiger. Maar wederom gewoon veel drama om niks. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Het is vreemd dat er mensen zijn die bepaalde conclusies trekken die helemaal geen onderbouwing hebben. Bijvoorbeeld in het stuk van PU en mensen die hier schrijven dat er heel veel defecten zijn.

MS NL heeft officieel nooit iets van zich laten horen, dat was zo en is nog steeds zo..... Ik verwacht dat binnenkort het gewoon weer mogelijk is om je Xbox online aan te bieden voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
eazy_emco_87 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:39:
Okej dat is dus foute info van Microsoft. Bij newest features (dat op mijn dashboard staat sinds ik de update binnen heb gehaald) staat dat ik vanaf nu kan broadcasten via Twitch. Niet dat ik perse wil uitzenden, maar info klopt dus niet. Bedankt. :)
Stond ook verkeerd in de email, maar dacht dat initieel US dat namelijk deze week al zou krijgen en wij pas volgende week. Had die twitch van Nelson nog zitten kijken, hoop wel dat je genoeg functies in zitten om aan/uit te zetten, ik vraag me namelijk af hoe het zit met geluidsopname, dit lijkt altijd via kinect te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:02
Even iets anders dan dat RMA geneuzel :>
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Rug2Hb195ZM]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:14:
[video]
[...te laat...]

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 06-03-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja daar heb je gelijk in...

Oh wacht, je had het niet over de game? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ben ook bang dat Watch Dogs z'n moment gemist heeft eigenlijk.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Hoop dat ik zo die update ook binnen heb.
Gisteren de hele avond van alles geprobeerd maar helemaal niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Releasedatum is ook bekend: 27 mei. Die periode dat er normaal geen ene *peep* uitkomt
BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:23:
Ben ook bang dat Watch Dogs z'n moment gemist heeft eigenlijk.
Ik heb het een uurtje kunnen spelen, maar het gaat snel vervelen ben ik bang. Het was toen ook al duidelijk dat het nog lang niet af was, maar volgens mij is er weinig aan gameplay elementen toegevoegd.

Ach Assassin's Creed I was ook een draak van een spel, je moet ergens beginnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 06-03-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Wat is er mis me Whatch Dogs dan? Het zier er allemaal wel aardig uit, de gameplay in de video hier boven komt volgens mij van de X360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Geen specifieke reden, maar ben van begin af aan al bang geweest dat het snel repeterend word. Wat Phusebox ook al gezegt, ook gebasseerd op mijn ervaring met AC1. Maar ik laat me graag verrassen, het concept lijkt me prima :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:29:
Releasedatum is ook bekend: 27 mei. Die periode dat er normaal geen ene *peep* uitkomt

[...]

Ik heb het een uurtje kunnen spelen, maar het gaat snel vervelen ben ik bang. Het was toen ook al duidelijk dat het nog lang niet af was, maar volgens mij is er weinig aan gameplay elementen toegevoegd.

Ach Assassin's Creed I was ook een draak van een spel, je moet ergens beginnen.
Wat bedoel je met toen? Het komt 6 maanden later uit dus als het goed is zou het op zijn minst afgewerkt moeten zijn. Ik denk toch dat veel mensen het zullen kopen, vooral omdat er in mij geen zak uit komt en er voor de next gen toch al zo veel te krijgen is.

Ik hoop dat het een goede game word die ook leuk is om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik hoop op een goede mulitplayer ;) De singel player kan me gestolen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:57:
Ik hoop op een goede mulitplayer ;) De singel player kan me gestolen worden ;)
Ik hou ook meer van lanen en paden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Bullet NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:59:
Het is vreemd dat er mensen zijn die bepaalde conclusies trekken die helemaal geen onderbouwing hebben.
Sorry, maar dat heb ik bij meer mensen gezien.
Zo gaf BM herhaaldelijk aan dat hij geen reparatieservice meer kreeg bij MS NL en gaf jij aan:
Bullet NL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:58:
[...]
Maar goed, MS blijft in Nederland de Xbox One gewoon ondersteunen, de mensen die anders beweren zitten niet goed in de materie.
:P

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Armada schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:36:
[...]

Sorry, maar dat heb ik bij meer mensen gezien.
Zo gaf BM herhaaldelijk aan dat hij geen reparatieservice meer kreeg bij MS NL en gaf jij aan:

[...]

:P
Wacht nou maar af ;) De ondersteuning komt weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:13:
[...]

Stond ook verkeerd in de email, maar dacht dat initieel US dat namelijk deze week al zou krijgen en wij pas volgende week. Had die twitch van Nelson nog zitten kijken, hoop wel dat je genoeg functies in zitten om aan/uit te zetten, ik vraag me namelijk af hoe het zit met geluidsopname, dit lijkt altijd via kinect te lopen.
Ik heb wel gelezen heb dat als je in party chat zit je stem niet wordt uitgezonden. Aan de ene kant ontzettend handig, maar andere kant als je samen met vrienden speelt en jij streamt, dan wil je niet dat random mensen uit de lobby er door heen gaan lopen praten.
Bron

En het lijkt me dat de geluidsopname niet alleen via de kinect loopt, maar ook gewoon via de headset als je die gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:40
Is het iemand gelukt om de UPC Horizon Box uit stand-by te krijgen door de Xbox One? Mij niet namelijk. Moet 'm nog zelf met de afstandsbediening 'aan zetten'. Enige optie is om de stand-by uit te zetten op de Horizon box..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 15:26
Rivanov schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 18:15:
Is het iemand gelukt om de UPC Horizon Box uit stand-by te krijgen door de Xbox One? Mij niet namelijk. Moet 'm nog zelf met de afstandsbediening 'aan zetten'. Enige optie is om de stand-by uit te zetten op de Horizon box..
Werkt bij mij prima sinds ik hem op us heb staan. Heb je wel de horizon geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bullet NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:38:
[...]

Wacht nou maar af ;) De ondersteuning komt weer terug...
Dat is net ff anders dan wat je 2 dagen terug zei ;)

Maar goed, even afwachten inderdaad. Hopelijk is 'op korte termijn' ook echt korte termijn en kan ik morgen nog besluiten om wel/niet naar Duitsland te rijden :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
lvdhoorn schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 18:29:
[...]

Werkt bij mij prima sinds ik hem op us heb staan. Heb je wel de horizon geselecteerd?
Waar selecteer je die? Ik heb al handmatig de Samsung SMT-G7400 toegevoegd. Maar dan pakt hij 'm nog niet.
Standby bedoel ik dus als de klok in beeld is met de oranje gloedlicht eronder. Wanneer de Xbox One dan het Power On command wil geven dan geeft hij geen gehoor.

Lukt jou het dus wel? Hoe heb jij de decoder toegevoegd aan je devices? Onder welke naam?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
Rivanov schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 18:36:
[...]

Waar selecteer je die? Ik heb al handmatig de Samsung SMT-G7400 toegevoegd. Maar dan pakt hij 'm nog niet.
Standby bedoel ik dus als de klok in beeld is met de oranje gloedlicht eronder. Wanneer de Xbox One dan het Power On command wil geven dan geeft hij geen gehoor.

Lukt jou het dus wel? Hoe heb jij de decoder toegevoegd aan je devices? Onder welke naam?
Bij brand UPC. Dan enter it en zoeken op horizon. Daarna bij power settings aangeven dat hij ook je cable box aan en uit zet bij opstarten.

Btw zoeken op hor is al voldoende.

Nog een btw... Na de laatste update moet je 50 hz weer handmatig aanzetten. Bij troubleshooting > video.

[ Voor 9% gewijzigd door lvdhoorn op 06-03-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik zoek op Brand: UPC. Vervolgens zoek ik op Horizon. Dan krijg ik keuze tussen Horizon en HorizonTV. Dan kies ik voor Horizon. Vervolgens kies ik Done. Bij Powersettings staat aangevinkt dat alle devices aan moeten gaan bij het commando 'Xbox One'.

De volgende devices gaan dan ook netjes aan:
- Xbox One
- Sony TV
- Logitech Z-5500

Echter, de UPC Horizon box blijft gewoon op de klokweergave met de oranje gloed eronder.

Wat doe jij anders dan ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 21:16
Misschien iets met de powersettings van de horizonbox?
Hebben toch iets van hoog, middel, laag voor powergebruik in stand-by oid?

[ Voor 41% gewijzigd door matthijst op 06-03-2014 19:12 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
Misschien een andere hdmi kabel proberen?
Iets anders kan ik niet verzinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Phusebox schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:14:
[...]

Ik hou ook meer van lanen en paden.
_O-

[ Voor 3% gewijzigd door Doughty op 06-03-2014 19:17 ]

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
Ik heb net alle drie de power settings van de horizon geprobeerd. Bij alledrie start hij meteen op.
Misschien nog even de horizon een reboot geven met de knop achter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kun je op de horizon CEC toevallig aan/uit zetten? Wellicht dat de X1 bepaalde apparaten via CEC bestuurt, en niet via IR?

Wilde net m'n X1 inpakken om morgen mee te nemen naar de MM in Duitsland, sluit 'm nog 1 keer aan, en.... werkt weer 8)7

Als het net zo gaat als een paar weken terug is het tijdelijk, maar heb iig wat speelruimte om de berichtgeving van MS af te wachten.

Maar echt bizar, afgelopen weekend geprobeerd, en zelf met een andere voeding was ie niet aan de gang te krijgen...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
matthijst schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:09:
Misschien iets met de powersettings van de horizonbox?
Hebben toch iets van hoog, middel, laag voor powergebruik in stand-by oid?
Onder Energiebeheer op de Horizon Box heb ik Automatisch Standby al op UIT staan.

@lvdhoorn: Heb jij misschien voor HorizonTV gekozen bij type decoder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wanneer ik onder TV & OneGuide naar Troubleshoot ga en vervolgens Video. Dan staat er bij HDMI: Not Connected. Ga ik daar vervolgens naar toe, dan staat er Looking for your TV picture.
Na enkele seconden verdwijnt dit en komt er Let's Watch TV te staan (We've detected a signal from your cable box) En daarna krijg ik weer de melding dat er niks is aangesloten.

Dus hij lijkt wel 'iets' te ontvangen. Heb de Horizon Box ook al via de schakelaar uit en aan gezet.

Maar wanneer ik de decoder automatisch wil laten herkennen via het Power Command dat de Xbox One dan uitstuurt, komt er ook geen reactie.

Heb zelfs m'n HDMI kabel al vervangen..

VREEMD! :(

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 06-03-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Wat een enorme hoeveelheid nieuws over Metal Gear Solid Ground Zeroes... Ik wacht de reviews wel even af. Wat ik tot nu toe heb gezien/gelezen overtuigt me nog niet helemaal. Na MGS4 is mijn enthousiasme voor de serie wel wat bekoeld. Was toch een teleurstelling na het geweldige MGS3.

------------

Oproep! Ik ga die headset adapter kopen. Daarnaast wil ik kijken naar een nieuwe headset (niet zozeer die van Turtlebeach) maar echt een goede headset met surround, via optical, waarbij de chat via die adapter loopt. Welke headset raden jullie aan? Budget ligt rond de 150-250 euro en dat Nedgames ze heeft :D

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-03-2014 20:27 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:02:
Wat een enorme hoeveelheid nieuws over Metal Gear Solid Ground Zeroes... Ik wacht de reviews wel even af. Wat ik tot nu toe heb gezien/gelezen overtuigt me nog niet helemaal. Na MGS4 is mijn enthousiasme voor de serie wel wat bekoeld. Was toch een teleurstelling na het geweldige MGS3.

------------

Oproep! Ik ga die headset adapter kopen. Daarnaast wil ik kijken naar een nieuwe headset (niet zozeer die van Turtlebeach) maar echt een goede headset met surround, via optical, waarbij de chat via die adapter loopt. Welke headset raden jullie aan? Budget ligt rond de 150-250 euro en dat Nedgames ze heeft :D
Ik heb ruim 3 jaar nu een Astro A30 met mixamp. Complete set wat iets van 250 euro. Gekocht bij roxxgames.de. Van te voren even met de eigenaar gechat en hem gewoon brutaal gevraagd: Make me an offer I cannot resist/refuse :) Toen kreeg ik er een accupack bij van 20 euro voor niks.

Headset is een on-ear, dus geen over-ear. Surround geluid is op en top moet ik zeggen loopt via optical. Zeker een aanrader. Mooie is dat die set helemaal compleet kwam, dus ook nog met 3 verschillende opzet stukken voor pc en telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
Rivanov schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:44:
Wanneer ik onder TV & OneGuide naar Troubleshoot ga en vervolgens Video. Dan staat er bij HDMI: Not Connected. Ga ik daar vervolgens naar toe, dan staat er Looking for your TV picture.
Na enkele seconden verdwijnt dit en komt er Let's Watch TV te staan (We've detected a signal from your cable box) En daarna krijg ik weer de melding dat er niks is aangesloten.

Dus hij lijkt wel 'iets' te ontvangen. Heb de Horizon Box ook al via de schakelaar uit en aan gezet.

Maar wanneer ik de decoder automatisch wil laten herkennen via het Power Command dat de Xbox One dan uitstuurt, komt er ook geen reactie.

Heb zelfs m'n HDMI kabel al vervangen..

VREEMD! :(
Ik heb UPC horizon gekozen. Tv kijken lukt wel gewoon? Voor de update had ik een soort gelijk probleem met tv kijken. Alleen zwart beeld en in klein formaat (op het home scherm) af en toe beeld. Na de update was dit verholpen.

Is je horizon ook je modem/router of heb je nog een losse van UPC? Mijn horizon wordt alleen gebruikt voor tv. Evt nog een herstart van je modem proberen..

Inderdaad erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
TV kijken werkt gewoon perfect. Als ik zeg 'Watch TV' dan geeft hij de melding dat m'n decoder uitstaat. Zet ik die dus aan met de afstandsbediening (Logitech Harmony One) dan gaat de Horizon Box uit standby en kan ik perfect TV kijken. Dolby Digital geluid etc. werkt ook allemaal perfect.

Enige wat dus niet werkt is dat de Xbox One m'n Horizon Box aanzet. Horizon Box dient alleen als TV decoder. Meer niet. Heb een apart modem.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 06-03-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Laatst online: 13-08 09:55
TV Kijken is inderdaad perfect. Heb met de launch een PS4 gekocht en twee weken terug een XB1, maar ik betrap mezelf er op dat ik de XB1 véél sneller aan zet, al is het bijvoorbeeld maar om een twitch streampje aan te zetten.

Kan Kinect nog niet zo waarderen, maar dat komt misschien wel vanzelf en anders gooi ik t er gewoon af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
Rivanov schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:41:
TV kijken werkt gewoon perfect. Als ik zeg 'Watch TV' dan geeft hij de melding dat m'n decoder uitstaat. Zet ik die dus aan met de afstandsbediening (Logitech Harmony One) dan gaat de Horizon Box uit standby en kan ik perfect TV kijken. Dolby Digital geluid etc. werkt ook allemaal perfect.

Enige wat dus niet werkt is dat de Xbox One m'n Horizon Box aanzet. Horizon Box dient alleen als TV decoder. Meer niet. Heb een apart modem.
Het enige wat ik nog kan bedenken is je horizon box nog een factory reset geven.
Voor de rest ook geen idee meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:21:
Ik had mn humax er nog aan gehangen, maar die blijft problemen geven. Tijdens de boot wordt volgens mij hmdi-signaal gestopt, xbox gaat meteen over naar dan lost connection scherm. Enkel als decoder heb aanstaan, dan pas de xbox, dan werkt het. Maar zappen kan ik nog steeds niet.
Kijk in de instellingen en zet m op 50 MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 22:54
Martinspire schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:14:
[video]
Dat zag er niet next gen uit, hopelijk omdat het beelden van de xbox 360 waren. Je zag IMHO de case van de 360 op het einde. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

raishel70 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:00:
[...]

Dat zag er niet next gen uit, hopelijk omdat het beelden van de xbox 360 waren. Je zag IMHO de case van de 360 op het einde. 8)7
Dat is de downgrade editon. Ubisoft stijl! :+

Hoog van de toren blazen op de E3 en dan aankomen zetten met deze troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:59
Is The Division ook niet van Ubi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

VFRRijder schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:08:
Is The Division ook niet van Ubi?
Ja. En in dit geval helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Doughty schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:03:
[...]

Dat is de downgrade editon. Ubisoft stijl! :+

Hoog van de toren blazen op de E3 en dan aankomen zetten met deze troep.
Hoe bedoel je troep?

Spel is nog niet uit. Er zijn wat demo sessies geweest?
Sommige video's zijn next gen en andere zijn voor de oudere versies.

Je kan gaan ranten maar doe het dan onderbouwd. Waarom is het troep.
Het lijkt mij nog steeds een spel wat op mn favo lijstje staat net als de devision.

Daarnaast moeten ze wel filmpjes maken voor de oudere versie als next gen. en uitleggen voor welke versie het filmpje is. Aangezien je anders scheve gezichten krijg bij de mensen die nog op de oudere gen spelen.

Ze hadden ook een rendeert filmpje kunnen tonen. Dan krijg je echt klachten. BTW die 360 filmpjes is ook voornamelijk bedoeld voor de landen die niet in de launch landen zitten van de XBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 09:11
Hee grote xone update. Is dit de party update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

To_Tall schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:22:
[...]

Hoe bedoel je troep?

Spel is nog niet uit. Er zijn wat demo sessies geweest?
Sommige video's zijn next gen en andere zijn voor de oudere versies.

Je kan gaan ranten maar doe het dan onderbouwd. Waarom is het troep.
Het lijkt mij nog steeds een spel wat op mn favo lijstje staat net als de devision.

Daarnaast moeten ze wel filmpjes maken voor de oudere versie als next gen. en uitleggen voor welke versie het filmpje is. Aangezien je anders scheve gezichten krijg bij de mensen die nog op de oudere gen spelen.

Ze hadden ook een rendeert filmpje kunnen tonen. Dan krijg je echt klachten. BTW die 360 filmpjes is ook voornamelijk bedoeld voor de landen die niet in de launch landen zitten van de XBO.
Ik zal even mijn comment onderbouwen; Het lijkt op Minecraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
To_Tall schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:22:
[...]

Tuurlijk hoeft dat niet. Heb jij bijvoorbeeld ook maar 1 filmpje gezien van de 360 versie van Titanfall? Denk het niet, naar mijn weten bestaan die namelijk niet.

Marketing gaat echt niet af en toe iets van een slechtere versie laten zien. Je wilt het maximale laten zien dus de X1/PS4 versie en niet de zx80 versie. Die laatste ziet er niet uit en zorgt voor minder verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:22:
[...]

Kijk in de instellingen en zet m op 50 MHz
Lijkt weinig uit te maken, het zit volgens mij gewoon in het bootproces van die humax. (5050c)

Vind het an sich niet erg, one guide werkt toch niet, dus heb ik weinig tot geen toegevoegde waarde ervan. (guide van Caiway loopt steevast 4-5minuten scheef).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Yaz schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:30:
[...]

Tuurlijk hoeft dat niet. Heb jij bijvoorbeeld ook maar 1 filmpje gezien van de 360 versie van Titanfall? Denk het niet, naar mijn weten bestaan die namelijk niet.

Marketing gaat echt niet af en toe iets van een slechtere versie laten zien. Je wilt het maximale laten zien dus de X1/PS4 versie en niet de zx80 versie. Die laatste ziet er niet uit en zorgt voor minder verkoop.
Hoeft helemaal niet, dat heeft met marketing stratagie te maken. Titanfall is voornamelijk bedoeld voor de XBO en daarnaast hebben ze ook de 360 userbase blij gemaakt met een nieuwe game.
Terwijl duidelijk wordt gemaakt dat Titanfall eigenlijk een XBO game is met de servers die er achter staan.

Terwijl WD als multiplatform wordt neer gezet zullen ze dus ook meerdere versies willen laten zien.

Dat is gewoon een stratagie die een uitgever aanhoud bij het aankondigen van de game en zoveel mogelijk mensen willen bereiken. MS heeft een heel ander doel Zo veel mogelijk naar XBO over laten schakelen in de launch landen :)
Doughty schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:27:
[...]

Ik zal even mijn comment onderbouwen; Het lijkt op Minecraft.
WTF.... Lekkere onderbouwing. MineCraft :+ lol... Jij bent natuurlijk een top ontwikkelaar die wel iets beter kan neer zetten dan MineCraft... Waarom ga je niet lekker je eigen game maken. Ben je gelijk helemaal blij met je resultaat en niemand die aan jouw game kan tippen. Je kan rijk worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ziet er toch allemaal redelijk netjes uit. Vind het belangrijker dat ze wel de extra features van de XBO gaan gebruiken, smartglass en kinect bijvoorbeeld. Nu ik het in BF doorheb, is het zeker een toegevoegde waarde in zo'n game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

To_Tall schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:49:

[...]

WTF.... Lekkere onderbouwing. MineCraft :+ lol... Jij bent natuurlijk een top ontwikkelaar die wel iets beter kan neer zetten dan MineCraft... Waarom ga je niet lekker je eigen game maken. Ben je gelijk helemaal blij met je resultaat en niemand die aan jouw game kan tippen. Je kan rijk worden!!!
Ik wil niet dit topic gaan vervuilen met onnodige betweterigheid, maar ik vind wel dat jij verdomd goede ideeën hebt.

En FYI, ik ben idd een top ontwikkelaar. Ik doe namelijk bij onze Henk thuis z'n plantjes knippen en de topjes die in de knoop zitten uit elkaar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Laatst online: 11-01-2022
To_Tall schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:49:
[...]

Hoeft helemaal niet, dat heeft met marketing stratagie te maken. Titanfall is voornamelijk bedoeld voor de XBO en daarnaast hebben ze ook de 360 userbase blij gemaakt met een nieuwe game.
Terwijl duidelijk wordt gemaakt dat Titanfall eigenlijk een XBO game is met de servers die er achter staan.
Zowel de PC-versie, als de Xbox 360 en Xbox One versie draaien volgens mij op Windows Azure-servers voor Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:51:
Ziet er toch allemaal redelijk netjes uit. Vind het belangrijker dat ze wel de extra features van de XBO gaan gebruiken, smartglass en kinect bijvoorbeeld. Nu ik het in BF doorheb, is het zeker een toegevoegde waarde in zo'n game.
Watch_Dogs gebruikt ook "de cloud" voor AI calculations. Ff een quick search levert niet het artikel op dat ik zocht maar wel goed genoeg

Bron: http://www.totalxbox.com/...-RSS&attr=OXM-General-RSS

Watch Dogs, meanwhile, is a GTA-style sandbox that openly parodies the ubiquity of connected devices. This would seem to pose difficulties when it comes to endorsing always-online gaming, but Guay's keen on the possibilities. "While we play multiplayer games there is latency. If you play a game of Watch Dogs with me, I know where you are and I see you, but there's latency in setting that position.

"So suppose you were an AI, and the decision to make you move was run elsewhere. There would be the same latency," he continued. "If you think about it, it's not different than you holding the controller when you're playing multiplayer. It might allow someone to use one dedicated machine just for on AI. What kind of AI could I do with that? That's interesting."

Physics calculations, similarly, aren't dependent on strict timing. "The way a tree reacts to weather, it's physics, right?" Guay went on. "It's bending materials. Well, what if I could run that on the cloud? It doesn't need to be fully synced. There are occasions where there will be an advantage, but it's clear in the short term there's plenty of power within the machines. That's where our engineers are working."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 21:09
Volgens mij was dat hypothetisch. Zie ook de laatste zin: "There are occasions where there will be an advantage, but it's clear in the short term there's plenty of power within the machines. That's where our engineers are working."

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

SinergyX schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:51:
Euh wat is de toegevoegde waarde van Kinect in BF ? Ik heb het maar uitgezet, als ik scheef in mn stoel zit, dan is mn beeld ook scheef :D

Werken die voice commando's overigens een beetje ? Je kan dus gewoon Need Ammo roepen en dan gaat het icoontje in BF4 boven je hoofd knipperen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die voice commands bedoelde ik dus ook, die werken aardig goed. Tot mijn ventje random 'gogogo' ging roepen, of 'negative', terwijl ik aan het praten was in party-chat, maar in de basis werkt het best netjes.

(volgens mij was het een 'fuck fuck fuck' dat hij hoorde als 'go go go' :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:02
Het lijkt me eigenlijk vrij logisch dat de AI ook in de cloud berekend wordt, gezien daar ook de server draait en je allemaal wel dezelfde acties van AI wilt zien. Je kunt het helemaal uniek noemen, maar feit blijft dat het gewoon een dedicated server is die een online game host...

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 07-03-2014 10:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

SinergyX schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:27:
Die voice commands bedoelde ik dus ook, die werken aardig goed. Tot mijn ventje random 'gogogo' ging roepen, of 'negative', terwijl ik aan het praten was in party-chat, maar in de basis werkt het best netjes.

(volgens mij was het een 'fuck fuck fuck' dat hij hoorde als 'go go go' :P).
Haha, nice....Je kunt links boven in je scherm ook alle commando's zien. Soort van command feed. Eergisteren zag ik idd een paar keer staan:

[PIMP] MRE Inc: Ammo
[PIMP] MRE Inc: Ammo

Toen dacht ik nog: Vreemd, ik heb helemaal niet op dat Need Ammo knopje van mn controller gedrukt. Maar blijkbaar was ik toen in de party chat aan het praten over ammo ofzo.... Geinig dus. Ga ik vanavond eens testen....

Pagina: 1 ... 67 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.