[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.397 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
Bullet NL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:26:
[...]

Hebben ze hem dan op een of andere manier geblokkeerd? Ik heb namelijk zelf een nieuwe powerbrick besteld, dit ging zonder probleem en was volledig onder garantie.

Wanneer je aangeeft in contact met MS dat hij al twee keer eerder een garantieclaim heeft gehad volgt er dan niet meer duidelijkheid? Hang je niet tegen het feit aan dat MS aan de regel heeft dat apparaten die 3x voor een garantieclaim gaan standaard worden vervangen? Aangezien MS NL geen voorraad heeft...

Wanneer je inlogt op de profiel via Xbox.de kan je dan wel garantie claimen?
Nope, zowel de NL, US als DE support site geven dezelfde errors. Nu via de duitse chat aan de slag, al hebben die me volgens mij redirected naar een engelstalig land

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
BM schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:29:
[...]

Nope, zowel de NL, US als DE support site geven dezelfde errors. Nu via de duitse chat aan de slag, al hebben die me volgens mij redirected naar een engelstalig land
Erg wazig en vervelend dit... ;( Helemaal vreemd omdat blijkbaar Wimpie geen problemen heeft, dus dat Microsoft het uit heeft gezet voor Nederland lijkt daarmee ontkracht... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:25:
De reden boeit niet zo. Het enige wat boeit is dat de support op dit moment in NL niet meer werkt. Hopelijk krijgen we het wel voor elkaar via de MS support in land van aankoop...
ik vind de reden/argumentatie van MS NL wel degelijk relevant, vooral ook omdat er tot een tijdje terug geen enkele reden was om GEEN support te leveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07
TheVMaster schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:18:

WTF.....ik dacht dat dat expansion pack pas eind deze maand kwam?
Komt het ook, maar misschien is dit de voorbereidende patch ofzo? In ieder geval rolt er een patch uit voor BF4 op de 360.

Verder is het platform wat betrokken is, ook alleen de 360 dus mogelijk ligt het daaraan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14
TheVMaster schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:31:
[...]
ik vind de reden/argumentatie van MS NL wel degelijk relevant, vooral ook omdat er tot een tijdje terug geen enkele reden was om GEEN support te leveren....
Het is misschien wel fijn om te weten waarom, maar dat helpt niet degenen die op dit moment geen support kunnen krijgen :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:54
Ik kreeg zojuist 2x ook een foutmelding bij het inloggen, maar ook nu net bij OneDrive voor het maken van een shortlink. Zouden ze niet gewoon wat issues hebben en dat nog niet gefixed is? (net zoals ik vanuit het niets opnieuw mijn wachtwoord moest ingeven op de XBO, terwijl ik maar 1 user heb).

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2014 17:37 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:37:
Ik kreeg zojuist 2x ook een foutmelding bij het inloggen, maar ook nu net bij OneDrive voor het maken van een shortlink. Zouden ze niet gewoon wat issues hebben en dat nog niet gefixed is? (net zoals ik vanuit het niets opnieuw mijn wachtwoord moest ingeven op de XBO, terwijl ik maar 1 user heb).
Misschien breid de onkunde van DICE zich uit naar MS :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ze snappen het bij EA echt niet, of doen alsof:
What happens after the first hop is in your power, every connection you make has to be sent out and received, if that data can't be received, its because of two reasons either something in your connection is wrong or a server (EA, your ISP, 3rd party server, ect) is down. Without confirmation its very hard to determine which the valid reason. That's why its best to always make sure the connections good by resetting and reconfigured cords and settings. Considering you power-cycled your router, what other steps have you done to help improve your connection? Either on the router itself or on the console...

Nu maar het volgende antwoord terug gestuurd:

No steps, because my connection is good. The ping times starting to raise after the first hop, and that's not something I can influence. I'm an System Engineer myself, and when ping to a server from my ISP, I have a ping time of around 13ms, but if I ping to easo.ea.com, I have ping times around 300ms.
See below:
Local server ISP:
C:\Users\Guido>ping pop.ziggo.nl

Pinging pop-new.tb.mail.iss.as9143.net [212.54.42.19] with 32 bytes of data:
Reply from 212.54.42.19: bytes=32 time=13ms TTL=248
Reply from 212.54.42.19: bytes=32 time=14ms TTL=248

ping to easo.ea.com
C:\Users\Guido>ping easo.ea.com

Pinging easo.ea.com [159.153.234.54] with 32 bytes of data:
Reply from 159.153.234.54: bytes=32 time=361ms TTL=111
Reply from 159.153.234.54: bytes=32 time=359ms TTL=111
Reply from 159.153.234.54: bytes=32 time=204ms TTL=111
Reply from 159.153.234.54: bytes=32 time=212ms TTL=111

But there is also a WAN , so then the ping times are usually higher. I have several friends which I play BF4 with, and they all have a very good connection, and experience the same issues. It also differs from game server to game server is my feeling.

[ Voor 49% gewijzigd door Turdie op 04-03-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

BTW, voor iedereen die de problemen met BF4 zat zijn....COD Ghosts is nu 39 dollar....Omgerekend dus iets van 30 euro ?

Trouwens, ik krijg een system update voor mn kiezen. Wilde even Xbox Music testen of dat bij mij nu ook werkt aangezien ik een jaarabo heb. Start de xbox op, zie ik een groene voortgangs balk.

[ Voor 45% gewijzigd door MRE-Inc op 04-03-2014 18:20 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredmanF1
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-11-2024
uchiha tijntje schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:25:
De reden boeit niet zo. Het enige wat boeit is dat de support op dit moment in NL niet meer werkt. Hopelijk krijgen we het wel voor elkaar via de MS support in land van aankoop...
Dag allemaal, mijn eerste post hier (ik zit al een tijdje mee te lezen).

Ik heb al een tijd problemen met mijn controller en het lukte mij ook niet om een vervangend exemplaar aan te vragen via het onlineservicecentrum (kreeg allemaal foutmeldingen). Heb zojuist gechat met een engelstalige medewerker en die zei mij het volgende:

I think I may have hit a snag in our process here. Are you located in the Netherlands?
you: at 17:48:09
yes that's right
James P: at 17:50:04
Ah, I see. Unfortunately, you are located in a country where the Xbox One has not launched and we will be unable to provide any service for your Xbox One products at this time. We'll have to wait until the Xbox One launches in your country, or attempt a exchange with the retailer you purchased it from.

Het lijkt dus idd zo te zijn dat we helaas moeten wachten totdat Microsoft NL (weer) gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 23:12
Raar verhaal mbt garantie. Zoiets kunnen ze toch niet zomaar terug draaien? Ik heb 1 gekocht in de veronderstelling dat ik garantie zou hebben. Zelf zou ik niet accoord gaan met minder dan een RMA met ophalen vanuit huis. Misschien anders even twitteren met de Majoor?

Project Spark aan het downloaden. Iets meer dan 1gb.

[ Voor 9% gewijzigd door mobygo76 op 04-03-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Eeeeeen juuuup, mijn Xbox Music doet het ook !!!!

Und jetz sind wir frölich, ja ja so sehlich, und die schöne Xbox ist auch schon da :D

Afbeeldingslocatie: http://s6.postimg.org/u6rjlpx81/WP_20140304_18_24_53_Pro.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
D'r is in het reparatieprocess wel echt iets serieus veranderd. NL, US en DE support geven alledrie aan dat er geen support is omdat NL geen launch country is....

Ga zo de MM in Krefeld maar mailen, maar ben bang dat die ook weinig meer kunnen doen omdat de console al omgewisseld is geweest door MS.

Volgens mij is dit wel wat ze noemen een deadlock....

Volgens DE support medewerker is dit per 3-3 gewijzigd en zou het een tijdelijk iets zijn. Maar vooralsnog ben in NL dus screwed als je support nodig hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 04-03-2014 18:49 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Heb gevraagd of EA het escaleren naar een server engineer, krijg ik dit terug:
Unfortunately to be honest Guido, we don't have follow up team for response regarding server status. With our procedures we can take your complaint and notes and forward it to them however there won't be a response back as we don't have a team to follow up with requests on server status. As you can imagine whenever someone cannot connect they would be blowing up our lines, even with the simplest fix where there connection just isn't turned on or plugged in.

If something may be wrong with the servers, its essentially a waiting game for the server to be resolved. I wish there was a button I could press to help get your connection going, but that's just now how these work. Its all about troubleshooting, trial and error and time. As XBOX Live as even been limited/down the past 2 days (http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status).

It doesn't appear anything is wrong with your account as you mentioned your friends are having the same problem. As it may appear, it may just well be servers, which in this case we would just need to be patient or try alternative methods in getting the connection going to help alleviate the wait

MRELynx schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:19:
BTW, voor iedereen die de problemen met BF4 zat zijn....COD Ghosts is nu 39 dollar....Omgerekend dus iets van 30 euro ?

Trouwens, ik krijg een system update voor mn kiezen. Wilde even Xbox Music testen of dat bij mij nu ook werkt aangezien ik een jaarabo heb. Start de xbox op, zie ik een groene voortgangs balk.
Ik heb Ghosts al.

[ Voor 15% gewijzigd door Turdie op 04-03-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
MRELynx schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:19:

Heb je de Preview March update? Want die heeft een update gekregen..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Wat ik hier allemaal lees is wel een beetje jammer. Waar zijn MS en EA mee bezig? MS bied ineens geen support meer in NL? Belachelijk!

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:16

danplo

The Force is strong with me

TheVMaster schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:11:
Dan nog maar even wat positiefs....Xbox Music doet het nu (bij mij in ieder geval, MS Account in regio NL...Xbox in Regio US) en ik kan ook via de Xbox Music app op m'n Surface muziek afspelen via de Xbox :

[afbeelding]

[afbeelding]
Bedankt voor de tip.
Ga ik dadelijk ook even proberen. :9
Ik heb een jaar abonnement van Xbox Music en vond het al jammer dat het nog niet op de Xbox One werkte door de regio probleem.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Hier doet Xbox Music het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nah, dat is dan wel leuk :)

Even wat interessante quotes uit m'n chatsessie van zonet:
Hans-Christian: You´re right, it was possible, but it has changed on 03.03.2014
Hans-Christian: Unfortunately you´re right, it is a final decision by management, and i really can´t tell you the reason for this change, but there is a statement for this mentioning that this is only a part of a change in the support boundaries, so there will be some more changes, and i think, you will get back support in netherlands, it seems to be only a temporary issue.
Voor degene die het iets boeit: de hele chat staat hier

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Leuk voor de winkels in NL die dus nu dat ding toch hier gaan verkopen, gezien je in Nederland dus vanuit de winkel met de winkel te maken hebt en niet met MS zelf, ik vraag me af of de winkels zelf dan wel support krijgen.

Edit, volgens mij is er ook iets anders aan de hand, ik wil de ordergeschiedenis van mijn Xbox bestelling bekijken in de store:
We are sorry, an unexpected error occurred processing your request. Please try again.
https://www.microsoftstor...playAccountOrderListPage/

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2014 19:43 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Laten we in godsnaam hopen dat ze druk bezig zijn met de voorbereiding voor een NL launch. Het feit dat Xbox Music nu werkt is positief, hopelijk zijn de rest van de issues tijdelijke onderbrekingen op weg naar een launch :)

/wishfull-thinking

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Net contact gehad met MS Store (de verkoop tak), die ging het na mijn NL annulering (stond nog steeds open) voor me navragen, die bevestigt het inderdaad, Xbox NL geeft dus geen ondersteuning, je moet dus naar het land van herkomst (mijn geval DE dus). Of dit veranderd is, wist ze niet, dit is de informatie die ze kreeg.Ik kreeg dus ook het 0800 nummer van Xbox DE (0800-1812968).

Initieel wilde ze order update geven van mn NL Day One, maar daar was bij hun dus nog helemaal niets over bekend.

Wishfull ben ik niet bepaald, ik denk eerder dat dit snel de verkeerde kant op gaat (of MS NL gaat nog snel een reactie geven, maar denk dat dit weer gevalletje 'blind orders krijgen en doorgeven' is geworden).

Dit zeker met Titanfall voor de deur, gaat denk ik weinig nieuwe Xbox in Nederland meer opleveren, als de winkels ook lucht krijgen dat ze dus terug moeten naar het buitenland. Misschien is de PC versie helemaal nog niet zo'n slecht idee :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Die 0800 nummers voor duitsland zijn leuk, maar daar kun je helemaal niks mee. Die zijn vanuit NL niet te bereiken.

En om bij MS DE een ticket te kunnen laten maken moet je een duits billing adres hebben, dus dat gaat 'm ook niet worden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nu je het zegt, niet eens bij stil gestaan.

Even via de Myservice lopen kloten, soms krijg ik:
Uw verzoek kan momenteel niet worden uitgevoerd.
Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw.

Maar andere keer schiet hij gewoon terug naar het hoofdmenu (welkom bla bla). Grappig dat bij de eerste keer contactgegevens invullen de MS Store gegevens er opeens stonden, maar bij poging 2 weer de oude gegevens (geen 06, geen provincy etc).

Ik wacht gewoon nog wat oficieler nieuws af, anders maak ik dat ding zelf wel open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
BM schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:32:

[...]

[...]

Ik heb je chatlog gelezen, ben er nog steeds niet van overtuigd, ik heb het idee dat jou ruilexemplaar op geen enkel land staat geregistreerd, aangezien MS een centrale reparatie afdeling heeft moet elke xbox aan een land zijn gekoppeld. Dit was bij jou eerste wel het geval, bij jou tweede, omdat je in NL woont is dit niet het geval.

Je hebt dus een Xbox waar geen landcode aanhangt vermoed ik, dit is tevens de reden waarom je in Duitsland vast loopt.

Ik heb zo straks met een bekende van mij gesproken die werkt bij MS (afd. marketing), die geeft aan de de in het buitenland verkochte XBoxen "gewoon" (via de website) in Nederland hun garantie claim kunnen neer leggen.

Maar nogmaals, door de ruilhandel van jou exemplaar, wat rond uit klote is, denk ik dat jij nu pech hebt.....
Je Xbox is simpel weg niet gekoppeld aan een land, dus ze trekken allemaal hun handen er vanaf.

Nogmaals, het is mij wel duidelijk dat de info die via de verschillende landensupport wordt gegeven niet geheel klopt. Misschien moeten we ons als Xbox Users even verenigen en zo MS NL tot actie te manen....

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 04-03-2014 20:25 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dan heb je die 2 quotes die ik er uit gepikt heb ook gezien, en die laten imho weinig aan de verbeelding over. Zeker omdat NL en US support exact dat verhaal onderschrijven. Nu geloof ik direct dat die mensen niet de best ingelichtte medewerkers zijn, maar dit is me iets teveel toeval.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Bullet NL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:23:
[...]

Ik heb je chatlog gelezen, ben er nog steeds niet van overtuigd, ik heb het idee dat jou ruilexemplaar op geen enkel land staat geregistreerd, aangezien MS een centrale reparatie afdeling heeft moet elke xbox aan een land zijn gekoppeld. Dit was bij jou eerste wel het geval, bij jou tweede, omdat je in NL woont is dit niet het geval.

Je hebt dus een Xbox waar geen landcode aanhangt vermoed ik, dit is tevens de reden waarom je in Duitsland vast loopt.

Ik heb zo straks met een bekende van mij gesproken die werkt bij MS (afd. marketing), die geeft aan de de in het buitenland verkochte XBoxen "gewoon" (via de website) in Nederland hun garantie claim kunnen neer leggen.

Maar nogmaals, door de ruilhandel van jou exemplaar, wat rond uit klote is, denk ik dat jij nu pech hebt.....
Je Xbox is simpel weg niet gekoppeld aan een land, dus ze trekken allemaal hun handen er vanaf.

Nogmaals, het is mij wel duidelijk dat de info die via de verschillende landensupport wordt gegeven niet geheel klopt. Misschien moeten we ons als Xbox Users even verenigen en zo MS NL tot actie te manen....
En hoe komt een simpele consument dan aan een landcode. Wellicht kunnen je contacten daar wat info over geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:57
Dat Xbox Music werkt is natuurlijk top...... geeft me toch weer iets meer hoop voor een release eind maart/begin april.

Dat de order historie pagina het niet doet heb ik ook aangegeven in jet levertijden topic. Dit is al een twee weken oid aan de gang en hij werkt ook bij kennissen niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hmmmm, ik zit even in mijn eigen account te kijken, loopt de website keer op keer vast, heb het idee dat er ook wat aanpassingen worden gedaan.

Ik geloof niet dat er toevallig op 3-3 geen support meer wordt gegeven op buitenlandse hardware..... Sowieso hebben ze in NL toegegeven de hardware te ondersteunen, zie ook de nieuwsberichten op Tweakers, Gamer en elders.... Dit kunnen ze niet zomaar intrekken omdat het toezeggen van ondersteuning ook kan helpen in het commerciële proces.

Ik blijf vinden dat ze te vaag zijn betreffende de echte reden, ik geloof ook niet dat MS NL de huidige Xbox One kopers een hak wil zetten, immers zijn we allemaal op de Nederlandse markt de early adaptors die de weg plaveien voor de bulk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredmanF1
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-11-2024
Bullet NL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:23:
[...]

Dat werkt dus helaas niet, zie ook mijn post hierboven.
Unfortunately, you are located in a country where the Xbox One has not launched and we will be unable to provide any service for your Xbox One products at this time. We'll have to wait until the Xbox One launches in your country, or attempt a exchange with the retailer you purchased it from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
uchiha tijntje schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:30:
[...]

En hoe komt een simpele consument dan aan een landcode. Wellicht kunnen je contacten daar wat info over geven :P
Geen idee, kan me voorstellen dat dit ergens bij de distributie vanaf de fabriek wordt geregeld. Er zal ergens bij moeten worden gehouden welke Xbox naar wel land gaat.

Hoe meer ik er over na denk, hoe minder gek het klinkt dat BM nu een Xbox heeft die in geen enkel support systeem staat geregisterd.

BM, misschien kan jij het gewoon via de officiële doen, netjes een brief schrijven aan MS NL, incl. verwijzingen naar eerdere chats, telefoongespreken en natuurlijk eerder gedane toezeggingen. Nu wordt je van kastje naar de muur gestuurd, dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Maargoed mijn Xbox staat dus sinds vandaag in Praag ivm connectieverlies met 2 controllers.. Hoop dat ik em. nog terug ga zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 21:34
Ik heb vorige week een nieuwe Xbox teruggekregen na een reparatie aanvraag voor de blu-ray drive.
Als ik nu op de support pagina kijk staat er bij de Kinect sensor dat ik een reparatie aanvraag kan doen tot 18 februari 2016, bij de Xbox staat: Service unavailable To appropriately handle this issue, please Contact Support for further assistance. Accessoires kunnen wel weer aangevraagd worden voor support....

Gelukkig werkt alles nu zonder problemen en heb op dit moment geen reden een aanvraag te doen.

Heel vreemd allemaal, succes voor de mensen die nu met een defect apparaat zitten.
Ben alleen wel benieuwd hoe sterk MS staat aangezien ze op de support site wel aangeven dat binnen de garantie periode kosteloos reparatie wordt aangeboden. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Marvie op 04-03-2014 21:04 ]

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Holy shit jongens wat lees ik hier een hoop defecte Xbox ! Is dat normaal? Het systeem is nog geeneens uit in Nederland!?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nu toevallig omdat het over de support ging. Volgens mij is het percentage defecte X1's vrij beperkt. Nothing to worry about, thank you.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ojee. Laten we aub niet op die toer gaan? Draagt ook helemaal niets bij aan de discussie.

Spuit 11

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-03-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Spuit 11 indeed...

In the meanwhile heb ik inderdaad het idee dat Microsoft een hoop dingen aan het doorvoeren is op het moment (op de nieuwspagina twee zaken mbt Microsoft atm) en ik geloof ook zeker dat dit van tijdelijke aard is :) Ik denk dat de Xbox hier a la Apple in de winkels wordt gelegd. Zo van oh jonges, de One in Nederland... morgen in de winkel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Laten we hopen dat 13 maart toch een speciale datum is ;). Maar in de tussentijd kan je daar niet vanuit gaan. Toch maar even kijken welke mogelijkheden er nog zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Net een 600+ mb update van Forza 5 gehad, maar kan nergens een changelog vinden... Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:32:

[...]

[...]

Pfff....wat een verhaal man. Ik moet eerlijk zeggen dat die medewerker wel behoorlijk incompetent overkomt hoor :(

Wat ik wel weet is dat je in ieder geval geen US support moet hebben. Je moet uiteindelijk uitkomen bij een Engels sprekende Duitse chat medewerker, of een uit de UK....ik zal eens graven in mijn chatgesprekken die ik toen had over m'n Duitse Surface (toen hij nog niet in NL te koop was), dat was ook zo'n drama...terwijl het logistiek allemaal best goed werkte (maar ja, die moet ik naar Eindhoven sturen....uiteleindelijk, maar wel met een UPS retourlabel).

[ Voor 35% gewijzigd door TheVMaster op 04-03-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Om aan alle twijfel maar een einde te maken, hier een reactie van @XboxSupport, veel officieler word het niet:
@BurningMetalNL Unfortunately you're located in a country where the Xbox One hasn't launched & we're unable to provide service currently.^SB
@TheVMaster: heb een duitse medewerker gesproken, die loopt net zo vast als de Amerikaanse en de Nederlandse :)

Heb MM Krefeld ook al gemailed, hopelijk kunnen zij me helpen, anders zit ik dus echt volledig vast.

En nu is het tijd voor een borrel :p

[ Voor 33% gewijzigd door BM op 04-03-2014 22:23 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:20:
Om aan alle twijfel maar een einde te maken, hier een reactie van @XboxSupport, veel officieler word het niet:

[...]

@TheVMaster: heb een duitse medewerker gesproken, die loopt net zo vast als de Amerikaanse en de Nederlandse :)

Heb MM Krefeld ook al gemailed, hopelijk kunnen zij me helpen, anders zit ik dus echt volledig vast.
Maar het is toch TE DEBIEL voor woorden. Ik heb dit probleem met mijn Duitse Surface nooit gehad, nouja...ik moest het allemaal via Duitsland regelen, dus de NL support heeft mij nooit kunnen helpen (net als in jou geval), maar het is natuurlijk te gek voor woorden (ik zeg Tros Radar of Kassa?) dat ze je eerst wel support geven en dan een paar weken later ineens niet meer. Ook de officiele statements is dat ze gewoon support geven toch?

Misschien even met Microsoft HQ in Schiphol bellen morgen? Of via Twitter/Facebook even herrie maken, dat werkt ook nog wel eens...ik like/retweet reageer wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 04-03-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

TheVMaster schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:24:
[...]

Maar het is toch TE DEBIEL voor woorden. Ik heb dit probleem met mijn Duitse Surface nooit gehad, nouja...ik moest het allemaal via Duitsland regelen, dus de NL support heeft mij nooit kunnen helpen (net als in jou geval), maar het is natuurlijk te gek voor woorden (ik zeg Tros Radar of Kassa?) dat ze je eerst wel support geven en dan een paar weken later ineens niet meer. Ook de officiele statements is dat ze gewoon support geven toch?

Misschien even met Microsoft HQ in Schiphol bellen morgen? Of via Twitter/Facebook even herrie maken, dat werkt ook nog wel eens...ik like/retweet reageer wel :)
I'm in! Laten we even sociaal herrie maken.
Twitter, Facebook, alles. En laten we in alle retweets ook even de Majoor en Penello en al die peoples erin zetten. Ik vind dit namelijk echt niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 09:42
Rolt hier net een nieuwe dashboard update binnen.
Is dit dan de final of nog steeds een beta ?
Voedingslampje was amberkleurig, had om 21.00 de xbox uitgezet (instant-on)

[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 04-03-2014 22:35 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:28:
[...]

Twitter, Facebook, alles. En laten we in alle retweets ook even de Majoor en Penello en al die peoples erin zetten. Ik vind dit namelijk echt niet kunnen.
Dit kan ook niet...kan me niet voorstellen dat ze hier 'juridisch' mee weg komen..? :)
justifire schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:32:
Rolt hier net een nieuwe dashboard update binnen.
Is dit dan de final of nog steeds een beta ?
Nog steeds beta....

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 04-03-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Doughty schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:28:
[...]

Check... Twitter heb ik niet, maar met FB kan ik je helpen!!! Pass de links hier maar door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een raar verhaal BM. Ik kreeg toevallig een survey op xbox.com net en heb hem ingevuld zoals ik dnek dat jij je voelt over MS support nu. Veel Definitely would not recommends. :) Ik doe niet zo aan hyperbolen als NOOIT MEER KOPEN maar ik vind zowel de support van PS4 bij defecte PS4s die er een week of 4 over doen om vervangen te worden als de Xbox Ones die niet over grenzen opgestuurd kunnen worden vrij bizar. Het is alsof ze je niet meer als 60 euro per jaar betalende abonnee willen. Jammer dat MS je zo machteloos laat zitten met je apparaat van 500 piek.

Wellicht kan je rechtsbijstandverzekering ondersteuning bieden. Iets met EU, vrije verkeer van goederen en garantiewetgeving zou er toch moeten zijn denk (of hoop) ik. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:33:
Wat een raar verhaal BM. Ik kreeg toevallig een survey op xbox.com net en heb hem ingevuld zoals ik dnek dat jij je voelt over MS support nu. Veel Definitely would not recommends. :) Ik doe niet zo aan hyperbolen als NOOIT MEER KOPEN maar ik vind zowel de support van PS4 bij defecte PS4s die er een week of 4 over doen om vervangen te worden als de Xbox Ones die niet over grenzen opgestuurd kunnen worden vrij bizar. Het is alsof ze je niet meer als 60 euro per jaar betalende abonnee willen. Jammer dat MS je zo machteloos laat zitten met je apparaat van 500 piek.

Wellicht kan je rechtsbijstandverzekering ondersteuning bieden. Iets met EU, vrije verkeer van goederen en garantiewetgeving zou er toch moeten zijn denk (of hoop) ik. Succes!
Op zich is dat laatste geen probleem he, je mag hem zonder problemen inleveren bij de MM in Duitsland. Wat ik bijzonder vind is dat ze hem in eerste instantie tweemaal ter reparatie ontvangen (via UPS, retourlabel etc.), maar nu ineens roepen dat doen we dus niet...vind dat een heel rare ontwikkeling.

Misschien dat de redacteuren van Tweakers dit eens uit kunnen zoeken? :)

Ik kom trouwens in mijn chat geschiedenis (november 2012, toen de Surface nog niet leverbaar was in NL) het volgende tegen :
Sean: Ah okay, I understand. Seems you have been misdirected quite a lot, we should be able to get this resolved for you. The reason that we must go through the Microsoft Store to return your Surface is because Surface has not officially launched in the Netherlands and ourselves here at technical support are unable to process a replacement to countries that have not launched yet.
Beetje vergelijkbaar verhaal dus, ik ga eens kijken of ik kan achterhalen hoe ik dat gefixt heb uiteindelijk...mischien biedt dat voor jou ook mogelijkheden...

Verderop zie ik dan dit :
Helmer Zandbergen: I was able to order the Surface in the German store and pay with PayPal and let it ship to a Dutch address.
Helmer Zandbergen: without any problem
Sean: I see, unfortunately, from our end here at tech support we cannot ship a replacement to a Dutch address, however, I have come across this previously and I was able to set up a return through the German Store. It may involve refunding your original purchase and then processing another order but I will clarify that with the Store. Do you have a phone number that I can contact you on please

[....]

Sean: Excellent thanks for that. It is rather complicated, the reason being that the Store shipped to an unsupported country that was not included at launch, however, we will be able to get this resolved.
Helmer Zandbergen: Let's hope so

[....]

Sean: As I am Tech Support only I would not be able to override the shipping process but you can ask the Store to see if an exception could be made since they did ship to your Dutch address originally. The process shouldn't be too long. What will happen is, a refund will be issued as soon as your defective Surface is returned, you have the option to wait for that refund or you can order a new Surface with the Microsoft Store agent. At the moment Surface is only launched in the UK, France and Germany.
Het grote verschil is dat ik hem Online heb besteld bij de Microsoft Store. Jij hebt hem bij de Mediamarkt gehaald, dus dat is in jou geval het grote issue denk ik. Als je hem nu online had besteld, dan kan het niet anders dan dat ze het hadden moeten oplossen... :(

Ik heb hem toen ook 'retour' moeten sturen en kreeg het geld toen teruggeboekt en heb toen gewoon een nieuwe moeten bestellen. Het probleem zat hem toen ook in het niet kunnen omwisselen van de Surface, omdat ik niet in een launch country woonde.....

[ Voor 79% gewijzigd door TheVMaster op 04-03-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 26-09 11:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Kon je tijdens die chatsessie niet gewoon vragen naar XBox Support Nederland, eigenlijk, BM? In plaats van UK en daarna Duitsland?

Vaag verhaal... Je zou toch zeggen dat ze wellicht toch een NL release aan het voorbereiden zijn ofzo.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ben al ruzie aan het maken met @XboxSupport (ik ben @BurningMetalNL), maar echt veel schot zit daar niet in. Ben via Phil Spencer bij @XboxSupport terecht gekomen, maar die wimpelen me vooralsnog gewoon af me de mededeling die ik al had. Geen launch country: geen support.

Duidelijk een policy wijziging, maar wel 1 waardoor ik nu goed in de shit zit.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 04-03-2014 23:05 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
ff wat anders, had al de beta, nu een update plotseling van 350 mb.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Nosferatu111072 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:12:
Ik dus ook, volgens Vmaster nog steeds beta.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
BM schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:04:
Ik ben al ruzie aan het maken met @XboxSupport (ik ben @BurningMetalNL), maar echt veel schot zit daar niet in. Ben via Phil Spencer bij @XboxSupport terecht gekomen, maar die wimpelen me vooralsnog gewoon af me de mededeling die ik al had. Geen launch country: geen support.

Dan hard doorspelen, dit moet gewoon bij de grote media terecht gaan komen als Tweakers, Gamer, Power Unlimited etc etc... Ik zou toch haast denken dat ze niet nog meer crap willen vangen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nosferatu111072 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:12:
Hier net ook, ga naar messages en moet update doen :)

Edit, continue fout met downloaden, met de melding : 'you need this update to use your console'.. niet fijn :/

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 26-09 19:06
Hebben jullie nooit gehoord van europesche recht :)

Wij als Europeanen die een product kopen in een Europees land hebben recht op de garantie termijn die door het Europees hof is bepaald en dat is twee jaar.

Als jij een product koopt in Spanje. je komt terug in Nederland en hij is stuk. Dan kan jij gewoon garantie claimen. In eerste instantie kan je bij de winkel aankloppen maar indien deze je niet wilt helpen kan je altijd bij de fabrikant aankloppen gezien zij verantwoordelijk zijn voor een deugdelijk product.

Met andere worden. Als MS jou geen garantie wilt geven kan dat nog een leuk zaakje worden zeker als meerder mensen problemen gaan ondervinden en hun rechtsbijstand inschakelen of een advocaat :)

http://www.rijksoverheid....ij-aankoop-in-europa.html

Het is een recht dat je hebt als burger. En een plicht als Fabrikant binnen de EU. MS MOET dus volgens de Europese richtlijnen garantie geven en dus ook de Nederlandse consumenten..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
To_Tall schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:31:
Hebben jullie nooit gehoord van europesche recht :)

Wij als Europeanen die een product kopen in een Europees land hebben recht op de garantie termijn die door het Europees hof is bepaald en dat is twee jaar.

Als jij een product koopt in Spanje. je komt terug in Nederland en hij is stuk. Dan kan jij gewoon garantie claimen. In eerste instantie kan je bij de winkel aankloppen maar indien deze je niet wilt helpen kan je altijd bij de fabrikant aankloppen gezien zij verantwoordelijk zijn voor een deugdelijk product.

Met andere worden. Als MS jou geen garantie wilt geven kan dat nog een leuk zaakje worden zeker als meerder mensen problemen gaan ondervinden en hun rechtsbijstand inschakelen of een advocaat :)

http://www.rijksoverheid....ij-aankoop-in-europa.html

Het is een recht dat je hebt als burger. En een plicht als Fabrikant binnen de EU. MS MOET dus volgens de Europese richtlijnen garantie geven en dus ook de Nederlandse consumenten..
Mss maar eens een Twitter account aan gaan maken om MS hier mee om de oren te meppen...

At BM, mss dit submitten als "nieuwswaardigheidje" richting Tweakers? Misschien dat een beetje pressie van hen helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Ik denk wel dat Tweakers en misschien ook andere media moet inspringen.. Dit kan gewoon niet MS lapt gewoon de EU regels aan zijn laars..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb de ECC maar alvast een mailtje gestuurd :)
http://www.eccnederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
To_Tall schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:46:
Ik denk wel dat Tweakers en misschien ook andere media moet inspringen.. Dit kan gewoon niet MS lapt gewoon de EU regels aan zijn laars..
Toch zal ook Tweakers er wel enig onderzoek naar moeten doen. Al denk ik dat een belletje van Tweakers richting MS Nederland met deze issue wel wat meer kan doen dan een enkele tweaker op het forum. En gezien het hier een moderator betreft, kan dat toch wel geregeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

Maar vooral de statements in de media dat ze in NL Support leveren (hebben we daar bronnen van?) en natuurlijk dat ze je eerst wel helpen...en nu ineens niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

Ik tweet wel even mee (Ben zowel @HelmerNL als @HelmersBlog) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Andere kant kan het nog wel even paniek om niets zijn. We hebben ook positieve signalen richting Nederland, Netflix werkt probleemloos, we mogelijk vrij meedoen met beta-updates (ondanks we allemaal NL XBL hebben) en nu lijkt dat Xbox Music en Video dus blijkbaar werken.

Wat trouwens wel apart is, de season pass punch card actie vallen X360 DLC passes dus ook onder, maar in de voorwaarden staan dus enkel de landen waar de XBO uit is, en enkel die mogen dus mee doen.

http://rewards.xbox.com/join-now/
Unfortunately, you can't join Xbox Live Rewards at the moment. It's strictly because the programme is not available in your country. Keep an eye out for announcements regarding new countries being added in the future

Nu is dat mischien toeval (immers, GT5 had precies dit probleem ook al, NL mocht nooit mee doen), maar lijkt toch best raar, immers is de Xbox 360 gewoon uit hier. Misschien ook eens meenemen in de tweets? Dat geld natuurlijk ook voor 360 users (ik heb geen twitter meer :P).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
TheVMaster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 00:00:
[...]

Maar vooral de statements in de media dat ze in NL Support leveren (hebben we daar bronnen van?) en natuurlijk dat ze je eerst wel helpen...en nu ineens niet......
nieuws: Microsoft Nederland ondersteunt buitenlandse Xbox One-consoles

Is het enige wat ik heb kunnen vinden..

BTW.. Ik tweet ook gezellig mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
SinergyX schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 00:07:

http://rewards.xbox.com/join-now/
Unfortunately, you can't join Xbox Live Rewards at the moment. It's strictly because the programme is not available in your country. Keep an eye out for announcements regarding new countries being added in the future
Ik krijg de melding dat ik niet mee kan doen ivm mijn leeftijd. Nu staat deze op 1982 :P kan toch niet te jong zijn?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Btw, ik weet niet wtf die update was, maar m'n resolutie is zojuist meer dan gehalveerd :?

http://1drv.ms/Ntdkei
Dit is van erg dichtbij

http://1drv.ms/Ntdy59
Hopelijk zichtbaar, maar m'n home menu is nu ~2/3de hoog van m'n TV en resolutie lijkt bijna SD.

Edit, pfew, 2x reboot en het is weer normaal :)
To_Tall schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 00:10:
[...]

Ik krijg de melding dat ik niet mee kan doen ivm mijn leeftijd. Nu staat deze op 1982 :P kan toch niet te jong zijn?? :P
Ik ben 2 jaar ouder, lijkt me onlogisch :P

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2014 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Heb sinds de update enorme lag.
Kan geneens combos maken in KI, drop alles en timing is way off.
Nou ja, geruchten gaan de ronde dat de officiele dashboard update morgen uitrolt dus dan zal het hopenlijk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 00:10:
[...]

Is niet beschikbaar in Nederland...
To_Tall schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 00:07:
[...]

nieuws: Microsoft Nederland ondersteunt buitenlandse Xbox One-consoles

Is het enige wat ik heb kunnen vinden..

BTW.. Ik tweet ook gezellig mee :)
Ik heb ook op de https://www.facebook.com/XboxNL pagina even aandacht gevraagd voor het probleem! Ik zeg allemaal even liken/delen :)

[ Voor 48% gewijzigd door TheVMaster op 05-03-2014 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
TheVMaster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 00:17:
[...]

Is niet beschikbaar in Nederland...

[...]

Ik heb ook op de https://www.facebook.com/XboxNL pagina even aandacht gevraagd voor het probleem! Ik zeg allemaal even liken/delen :)
Ik heb daarom ook geen NL account gebruikt maar een US account kan dus niet liggen aan mijn land instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 00:46:
[...]

Ik heb daarom ook geen NL account gebruikt maar een US account kan dus niet liggen aan mijn land instellingen.
Dat moet natuurlijk niet uitmaken, aangezien je nog steeds niet 'voldoet' aan de regels en mag je dus niet meedoen...

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 05-03-2014 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

TheVMaster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 00:00:
[...]

Als ik BM was zo ik ook even een account op Neogaf aanmaken en daar een topic aanmaken met een lekker confronterende titel. Iets als "MS refuses to repair my broken Xbox One" en dan zo duidelijk mogelijk je problemen omschrijven. 100% zeker dat Phil Spencer en andere MS Xbox mensen daar mee lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
March Update rolt vanaf vandaag uit. De Preview gebruikers hebben al de laatste versie. Wij krijgen dus geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rivanov schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 06:57:
March Update rolt vanaf vandaag uit. De Preview gebruikers hebben al de laatste versie. Wij krijgen dus geen update.
Dus die update die ik gisteren om 18:00 ongeveer binnenkreeg, is de final ?

Over dat wishful thinking mbt de release van de X1 in NL. Waarom zou XBM (Xbox Music) het nu ineens wel doen ? Lijkt mij dat ze op de achtergrond flink bezig zijn om de XBO diensten beschikbaar te maken voor NL. Het zou me niks verbazen als er in de laatste update ook een NL taalpack zit of iets dergelijks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
If you are in the Preview Program, you are running the latest version....so you are all set.
Tweet van Major Nelson van afgelopen nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
@Rivanov: gefeliciteerd :)
kazuka schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 06:53:
[...]

Als ik BM was zo ik ook even een account op Neogaf aanmaken en daar een topic aanmaken met een lekker confronterende titel. Iets als "MS refuses to repair my broken Xbox One" en dan zo duidelijk mogelijk je problemen omschrijven. 100% zeker dat Phil Spencer en andere MS Xbox mensen daar mee lezen.
Nou ben ik misschien wat aan het rondschoppen, het is geenszins mijn intentie om MS tot de grond toe af te fakkelen, daarvoor ben ik (ook na dit akkefietje) teveel fan van ze.

Heb gister de boel al gesubmit naar tweakers, als ze melden dat MS NL wél support levert is het ook al helemaal nieuws als ze dat ineens níet meer doen.

Gister ook de MM in Duitsland gemailed om te vragen wat die voor me kunnen doen. Als ik daar terecht kan is het ook best. Alleen is dat voor de mensen die 'm uit Spanje/Italie hebben laten komen niet echt een optie :)

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 05-03-2014 08:22 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:15
Heb je Albert Penello al getweet? Dat was volgens mij degene die importeren aanraadde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Zo, ik ben ook even actief op Twitter en betrek er iedereen bij die ik kan. Ik ga zo op Facebook ook even los.
Mensen link even wat goede Tweets hier, dan retweet ik die.

Ik heb ook het MisterXmedia blog aangehaakt, want dat ik best een flinke community en veel daarvan hebben ook een import Xbox. Hopelijk pakken zij het ook op en gaan hun ook los met die shitstorm!

Edit: Krijg zojuist een antwoord van @XboxSupport.

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/o29zgdrg3/tweet1.jpg

Nu moeten we met z'n allen los gaan. Ze doen of hun neus bloed. Ik heb zelf geen problemen met mijn X1, maar ik vind dit wel echt belachelijk van MS. En ben nu ook los aan het gaan op Twitter en Facebook zodat wij als early adaptors ook serieus genomen worden.
Xgar schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:30:
Heb je Albert Penello al getweet? Dat was volgens mij degene die importeren aanraadde.
Zojuist gedaan!

Voor mijn reactie en Tweets: https://twitter.com/DoughtySmithe

[ Voor 114% gewijzigd door Doughty op 05-03-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik weet niet wat jullie willen bereiken maar XboxSupport tweeten om te klagen dat je serieus genomen wilt worden, gaat niet helpen hoor. Dat is niet meer dan een helpdesk, de bedrijfsbeslissingen worden daar helemaal niet gemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Jarrichvdv op 05-03-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 26-09 01:20
Jarrichvdv schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:03:
Ik weet niet wat jullie willen bereiken maar XboxSupport tweeten om te klagen dat je serieus genomen wilt worden, gaat niet helpen hoor. Dat is niet meer dan een helpdesk, de bedrijfsbeslissingen worden daar helemaal niet gemaakt.
Als ik alle onzin antwoorden van Xboxsupport serieus had moeten nemen... Daar zitten volgens mij echt nitwits die een standaard responselijstje hebben. En als het te moeilijk wordt is het standaard: Your region is not supported yet or they are working on the problem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

De shitstorm gaat los op Twitter. En het is geen goede manier van support, daar ben ik het mee eens. Maar wel een goede manier om het aan de aandacht te brengen. MisterX is ook aangehaakt zag ik net. Flink retweeten en doen met Pennelo en Nelson erbij.

Ik probeer het gewoon voor mijn mede importeurs aan de aandacht te brengen omdat ik vind dat dit een slechte keus is van MS. En wederom zonder communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:11:
De shitstorm gaat los op Twitter. En het is geen goede manier van support, daar ben ik het mee eens. Maar wel een goede manier om het aan de aandacht te brengen. MisterX is ook aangehaakt zag ik net. Flink retweeten en doen met Pennelo en Nelson erbij.

Ik probeer het gewoon voor mijn mede importeurs aan de aandacht te brengen omdat ik vind dat dit een slechte keus is van MS. En wederom zonder communicatie.
Inderdaad, daarom is dit een goede reden om eens even aan de kettingen te rammelen, ik had de aankoop van een X1 uitgesteld om het in deze periode of iets later te willen kopen en ondertussen mijn broertje wel overtuigd dat het allemaal oke was en hier support was... Als ze je vervolgens laten vallen heb je toch een probleem, helemaal als je dat ding uit Italië of iets dergelijks hebt... :/

Nu toch maar even wachten met aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Ninjetsu NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:14:
[...]

Inderdaad, daarom is dit een goede reden om eens even aan de kettingen te rammelen, ik had de aankoop van een X1 uitgesteld om het in deze periode of iets later te willen kopen en ondertussen mijn broertje wel overtuigd dat het allemaal oke was en hier support was... Als ze je vervolgens laten vallen heb je toch een probleem, helemaal als je dat ding uit Italië of iets dergelijks hebt... :/

Nu toch maar even wachten met aanschaffen...
Haha en ik heb hem dus uit Italië. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:16:
[...]

Haha en ik heb hem dus uit Italië. 8)7
No... 7(8)7

Jij bent wel goed bezig op Twitter!

Net even bij Helmer op de NL Facebook aangehaakt, ben eens benieuwd! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:11:

Doe effe linkjes....retweet ik mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Ninjetsu NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:20:
[...]

No... 7(8)7

Jij bent wel goed bezig op Twitter!

Net even bij Helmer op de NL Facebook aangehaakt, ben eens benieuwd! :Y)
Haha, ja we beginnen gewoon een stichting voor gedupeerde Xbox fans in de non-release region.
En we noemen het Xnasty International. :P
MRELynx schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:25:
[...]

Arie! Check deze Twitter feeds:
- https://twitter.com/DoughtySmithe
- https://twitter.com/BurningMetalNL
- https://twitter.com/helmernl

[ Voor 30% gewijzigd door Doughty op 05-03-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
MRELynx schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:25:
[...]

https://twitter.com/DoughtySmithe

Zo kom je er wel bij uit... als je dan door klikt op BurningMetal dan kom je ook op de tweets van BM uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Houd er wel rekening mee dat Albert Penello en Major Nelson nog makkelijk 6 uur niet reageren. Die liggen momenteel nog op 1 oor lekker te snurken met hun, in support zijnde, xbox one.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Yaz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:28:
Houd er wel rekening mee dat Albert Penello en Major Nelson nog makkelijk 6 uur niet reageren. Die liggen momenteel nog op 1 oor lekker te snurken met hun, in support zijnde, xbox one.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Om als lurker me er even tegenaan te bemoeien:

@DoughtySmithe @XboxSupport @BurningMetalNL Dropping warranty support is against the EU law. MS need to follow up even on imported XBO

^Dit is toch nogal kort door de bocht? De winkel waar je hem koopt is toch verantwoordelijk voor de garantie-afhandeling. Niet MS Support in het land waar je woont? Ik mis even hoe het in strijd zou zijn met de EU regels.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Tweeten is ook aandacht proberen te krijgen voor een bestaand probleem.

Daarnaast is het gewoon tegen de Europese wet. Consumenten die een product kopen binnen de EU. Hebben minimaal recht op 2 jaar garantie. Landen kunnen daar onafhankelijk van afwijken in het voordeel van de consument.

Met andere worden al koop jij een product dat alleen in bv Spanje te krijgen is. Dan zegt het Europees garantie beleid dat jij minimaal 2 jaar garantie hebt op dat product. Als de winkelier jou niet kan helpen mag jij direct beroep doen op de fabrikant. Zolang je maar kan aantonen dat het product in de EU is aangekocht.

Iedereen binnen de EU die een XBO heeft gekocht heeft recht op garantie. Als MS daar niet akkoord mee gaat kan je de rechtsbijstand bij schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:57
Ben erg benieuwd hoe er op gereageerd gaat worden, dit slaat natuurlijk nergens op. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Klopt, in principe is de winkel het 1e aanspreekpunt. Dat lijntje heb ik nog lopen. Ik wil vooral weten waarom MS nu gestopt is met het zelf leveren van support. Iets wat op z'n minst raar is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Ceased2Be schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:37:

@DoughtySmithe @XboxSupport @BurningMetalNL Dropping warranty support is against the EU law. MS need to follow up even on imported XBO

^Dit is toch nogal kort door de bocht? De winkel waar je hem koopt is toch verantwoordelijk voor de garantie-afhandeling. Niet MS Support in het land waar je woont? Ik mis even hoe het in strijd zou zijn met de EU regels.
Nee dat is helemaal niet waar. Als een winkelier jou niet kan helpen. Dan is de fabrikant nog altijd verantwoordelijk. Daarnaast kan je ook via MS Store aankopen doen.

Zeker als de winkelier geen banden meer heeft met de fabrikant, faliet is, of 100% tegen werkt! .

[ Voor 6% gewijzigd door To_Tall op 05-03-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Ceased2Be schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:37:

In eerste instantie is de winkel waar je het product koopt verantwoordelijk voor service-afhandelingen, het is ook vaak slimmer om daar als eerste heen te gaan omdat je dan niet hoeft te bakkelijen over hoelang je garantie hebt...

Echter kan je rechtstreeks naar de fabrikant gaan waar de NL support ook onder moet vallen. Naast dat het vreemd is dat ze eerst wel supporten en nu ineens niet, dienen ze volgens wetgeving gewoon aan de garantievoorwaarden te voldoen. Het is namelijk niet de bedoeling dat een fabrikant zich kan verschuilen achter de regels! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

In mijn ogen gaat het er vooral om dat er wel officieel support was voor geimporteerde consoles, maar dat ze dit hebben laten vallen. En wederom zonder communicatie. Wat is de reden en waar is MS mee bezig? Ik probeer gewoon informatie te verkrijgen zodat wij allen weten waar we aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:41:
In mijn ogen gaat het er vooral om dat er wel officieel support was voor geimporteerde consoles, maar dat ze dit hebben laten vallen. En wederom zonder communicatie. Wat is de reden en waar is MS mee bezig? Ik probeer gewoon informatie te verkrijgen zodat wij allen weten waar we aan toe zijn.
Ik krijg stilaan steeds meer het vermoeden dat ze een NL launch aan het voorbereiden zijn... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Als we dat uit ze getrokken kunnen krijgen vind ik het ook prima :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

BM schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:42:
Precies. Ook maar een retweetje er tegen aan gegooid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Ninjetsu NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:42:
[...]

Ik krijg stilaan steeds meer het vermoeden dat ze een NL launch aan het voorbereiden zijn... :w
Letten we hoop so dat het that is ja.
That's the goal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
^^ LoL.. With Stupid :+

Zou wel vaag zijn aangezien ze dan in de backend geen aanpassingen zouden hoeven te doen. gezien die backend al bestaat. in de MS Store hoeven ze alleen de producten van uit voorraad naar in voorraad te verplaatsen.

Zou een vreemde stap zijn om ineens een webpagina dusdanig aan te passen.

Pagina: 1 ... 65 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.