Voor alle duidelijkheid, kinect is altijd al aangesloten geweest. Ik vermoed zelfs dat het door oververhitting komt. ps4 heeft mijn lichte voorkeur maar aangezien die zelfs bij de media markt in duitsland uitverkocht was ben ik toen toch maar voor xbox gegaan. Anders was het zonde geweest om met lege handen terug te komen..
Kijk, je moet het helemaal zelf weten..... Ik geef je net een tip, de snelste en goedkoopste manier om het te regelen. Maar je reageert er niet eens op. Prima dat jij contact wil opnemen met de Media Markt in Duitsland, Maar die gaan je vermoedelijk het zelfde vertellen. Ding heeft al een aantal dagen gedraaid dus er is geen sprake van DOA, je zal het ding dus moeten inleveren en hij wordt opgestuurd.Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:34:
Voor alle duidelijkheid, kinect is altijd al aangesloten geweest. Ik vermoed zelfs dat het door oververhitting komt. ps4 heeft mijn lichte voorkeur maar aangezien die zelfs bij de media markt in duitsland uitverkocht was ben ik toen toch maar voor xbox gegaan. Anders was het zonde geweest om met lege handen terug te komen..
De snelste manier is op de link klikken die ik je zo straks gegeven heb, je console registeren en je Kinect aanmelden voor reparatie. Je krijgt dan een UPS afhaal opdracht, ff bellen en de volgende dag wordt je pakketje opgehaald. Grote kans dat je Kinect dan weer binnen 5 werkdagen terug is.
Overigens, ben wel nieuwsgierig waarom jou Kinect overleden is door oververhitting, waar maak jij dit uit op??
Dat je naar Duitsland gaat om een PS4 te halen om vervolgens met een Xbox One naar huis te gaan komt voor mij nog al vreemd over. Maar goed, das natuurlijk persoonlijk
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Ik weet het niet zeker, ik kan er zelf ook geen ander reden voor bedenken. Hij heeft altijd aangestaan en werd ook enigszins warm wanneer ik fifa speelde.Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:03:
[...]
Kijk, je moet het helemaal zelf weten..... Ik geef je net een tip, de snelste en goedkoopste manier om het te regelen. Maar je reageert er niet eens op. Prima dat jij contact wil opnemen met de Media Markt in Duitsland, Maar die gaan je vermoedelijk het zelfde vertellen. Ding heeft al een aantal dagen gedraaid dus er is geen sprake van DOA, je zal het ding dus moeten inleveren en hij wordt opgestuurd.
De snelste manier is op de link klikken die ik je zo straks gegeven heb, je console registeren en je Kinect aanmelden voor reparatie. Je krijgt dan een UPS afhaal opdracht, ff bellen en de volgende dag wordt je pakketje opgehaald. Grote kans dat je Kinect dan weer binnen 5 werkdagen terug is.
Overigens, ben wel nieuwsgierig waarom jou Kinect overleden is door oververhitting, waar maak jij dit uit op??
Dat je naar Duitsland gaat om een PS4 te halen om vervolgens met een Xbox One naar huis te gaan komt voor mij nog al vreemd over. Maar goed, das natuurlijk persoonlijk
Hoe dan ook bedankt voor de tip.
Succes!Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:15:
[...]
Ik weet het niet zeker, ik kan er zelf ook geen ander reden voor bedenken. Hij heeft altijd aangestaan en werd ook enigszins warm wanneer ik fifa speelde.
Hoe dan ook bedankt voor de tip.
Ik vind het niet zo raar om met een xbox one terug te komen terwijl je een ps4 wou hebben.
Wat ik wel raar vind is dat je geen vertrouwen meer in je xbox hebt terwijl dat ding juist prima functioneert.
Mocht je een ps4 krijgen wees er dan op voorbereid dat je vertrouwen daarin ook binnen een paar dagen is verdwenen doordat waarschijnlijk je controller mankementjes krijgt.
Ik zit zelf erg te twijfelen om toch maar juist een xbox te halen omdat PSN momenteel om de haverklap eruit ligt(iets wat ik niet vind kunnen nu het een betaal service is).
Wat ik wel raar vind is dat je geen vertrouwen meer in je xbox hebt terwijl dat ding juist prima functioneert.
Mocht je een ps4 krijgen wees er dan op voorbereid dat je vertrouwen daarin ook binnen een paar dagen is verdwenen doordat waarschijnlijk je controller mankementjes krijgt.
Ik zit zelf erg te twijfelen om toch maar juist een xbox te halen omdat PSN momenteel om de haverklap eruit ligt(iets wat ik niet vind kunnen nu het een betaal service is).
Je kan heel veel van Xbox Live vinden, maar sinds dat ik de Xbox One heb, is Xbox Live nog geen een keer off-line geweest.Lomp schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:24:
Ik vind het niet zo raar om met een xbox one terug te komen terwijl je een ps4 wou hebben.
Verwijderd
Het stukje verloren vertrouwen komt doordat uitgerekend waar ik 100 euro extra voor betaal (kinect) het begeeft. Verder vind ik de xbox gewoon top (xbox live, controller).Lomp schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:24:
Mijn voorkeur voor de ps4 komt door alle aanbevelingen en reviews, want het zou sneller zijn, betere graphics etc etc.
Komt UPS gewoon bij je langs dan?Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:03:
[...]
Kijk, je moet het helemaal zelf weten..... Ik geef je net een tip, de snelste en goedkoopste manier om het te regelen. Maar je reageert er niet eens op. Prima dat jij contact wil opnemen met de Media Markt in Duitsland, Maar die gaan je vermoedelijk het zelfde vertellen. Ding heeft al een aantal dagen gedraaid dus er is geen sprake van DOA, je zal het ding dus moeten inleveren en hij wordt opgestuurd.
Yup, UPS heeft bij mijn weten ook geen inbrengpunten....
Er is gewoon een DOA termijn, ongeacht of iets wel of niet heeft gewerkt. Valt het in deze termijn, kun je gewoon van een DOA spreken. Verder heb je als Europese consument 2 weken recht van retour, ook al is het product uit de verpakking geweest. Dat het artikel nog ongebruikt in de verpakking moet zitten, is een eis die winkels zelf stellen om te voorkomen dat consumenten massaal producten gaat testen. Als je het als consument echter hogerop gaat zoeken, ben je als winkel vrij kansloos.Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:03:
[...]
Dit geld enkel en alleen als er sprake is van een koop op afstand (dus online). En dan is de bedenkt termijn 7 dagen vanaf ontvangs, niet 2 weken. Als je iets in de winkel koopt geld de wet van koop op aftsand niet en is het aan de winkel om het terug te nemen of niet. De meeste winkels hebben een retour regeling, maar dit wordt gezien als een gunst en is dus absoluut geen verplichting.bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 07:27:
[...]
Er is gewoon een DOA termijn, ongeacht of iets wel of niet heeft gewerkt. Valt het in deze termijn, kun je gewoon van een DOA spreken. Verder heb je als Europese consument 2 weken recht van retour, ook al is het product uit de verpakking geweest. Dat het artikel nog ongebruikt in de verpakking moet zitten, is een eis die winkels zelf stellen om te voorkomen dat consumenten massaal producten gaat testen. Als je het als consument echter hogerop gaat zoeken, ben je als winkel vrij kansloos.
Ik heb dit een keer grondig uitgezocht via informatie op rijksoverheid en hier op een iPad forum gepost. Dit ging over de iPad, maar zelfde regels:
Dit gaat overigens om Nederland. Let wel goed op wat de verkooppunt dus met je communiceert en af spreekt. Als op de bon staat ruilen binnen 8 dagen, dan mag jij het product omruilen omdat je een koopt bent aangegaan op de voorwaarde en belofte dat je het mag ruilen binnen 8 dagen. Dan mag de verkoper dit dus ook niet meer weigeren. Staat er niks op de bon, of is er niks afgesproken? Dan mag je dus ook niet er vanuit gaan dat je het wettelijk binnen 14 dagen mag omruilen, want er bestaat helemaal niet zo'n wet, zoals ik dus hierboven heb uitgelegd.Volgens de wet HOEFT een verkoper binnen 14 dagen helemaal niks om te ruilen. Dat het gedaan wordt is een gunst. Wanneer het product defect raakt moet de verkoper aanbieden om het product om te ruilen óf te repareren. Lukt beide niet en het valt onder garantie dan mag de koop worden ontbonden voor een gedeelte van het totaal bedrag, afhankelijk van hoelang het product gebruikt is.
Via internet en telefonisch verkoop geld er weer wel een wet: koop op afstand. Dan mag je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden alles ontbinden en terug sturen en je volledige geld terug eisen. Dat komt omdat het daadwerkelijke product niet fysiek is verkregen bij aankoop. Ik bestel daarom ook het liefst zoveel mogelijk online, heb je een model die niet lekker werkt dan mag je het áltijd om laten ruilen of je geld terug en opnieuw bestellen.
[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 27-12-2013 07:52 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ah 7 dagen, ik dacht 14, my bad. Wist inderdaad niet dat het alleen op afstand geldt (nu verkopen wij op mijn werk alles op afstand, dus daar zal het wel aan liggen).
Wat betreft de verpakking, dit is nogal een grijs gebied. Als je je console herstelt naar de fabrieksinstellingen is het voor een winkel vrij lastig te achterhalen of deze wel of niet is gebruikt. In dat geval is een gewonnen discussie een verloren klant, en verliezen beide partijen.
Wat betreft de verpakking, dit is nogal een grijs gebied. Als je je console herstelt naar de fabrieksinstellingen is het voor een winkel vrij lastig te achterhalen of deze wel of niet is gebruikt. In dat geval is een gewonnen discussie een verloren klant, en verliezen beide partijen.
En over de voorwaarden:•Je kunt alleen aanspraak maken op de bedenktijd als je het product ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking kunt teruggeven of -sturen. Je mag het product wel uit de verpakking halen om het te bekijken. Bij cd's, dvd's en video's mag je echter niet de verzegeling verbreken. Kleding mag je passen, maar je moet er wel netjes mee omgaan.
Het is dus wettelijk 7 dagen. Als de verkopende partij echter niks communiceert, heb je zelfs 3 maanden bedenktijd.•Bij een aankoop op afstand heb je - op de hieronder genoemde uitzonderingen na - altijd een wettelijke bedenktijd van 7 werkdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen.
•De bedenktijd gaat in op de dag nadat het product bij je is afgeleverd. Bij dienstverlening gaat de termijn in op de dag van het sluiten van de overeenkomst.
•Als de verkoper niet voldoet aan zijn informatieplicht - zoals het geven van informatie over de wettelijke bedenktijd - is de bedenktijd 3 maanden. Deze informatie moet de verkoper bij het afgeleverde product geven, het is dus niet voldoende als hij dit op zijn website vermeldt.
Kijk hier eens zou ik zeggen:j0ram schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:32:
Weinig friends die een xbox one hebbenzijn er nog BF4 gamers die samen willen knallen?
https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0
Top bedankt! wie beheert die lijst?Convoy schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:43:
[...]
Kijk hier eens zou ik zeggen:
Ik ben even zo vrij geweest om de sheet wat op te kalifateren..Convoy schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:43:
[...]
Kijk hier eens zou ik zeggen:
-- Altijd blijven prutsen --
Weet iemand toevalig of de xbox one ook ACR over HDMI input ondersteunt?
ik kan het op internet niet vinden en heb het thuis ook nog niet voor elkaar gekregen.
ik wil namelijk de xbox one tussen mijn tv en versterker zetten zo dat ik niet alleen de Setopbox kan snappen maar ok mijn Boxe of spotify van mijn versterker.
het beeld werkt wel maar ik krijg geen geluid van de xbox one uit me versterker.
ik kan het op internet niet vinden en heb het thuis ook nog niet voor elkaar gekregen.
ik wil namelijk de xbox one tussen mijn tv en versterker zetten zo dat ik niet alleen de Setopbox kan snappen maar ok mijn Boxe of spotify van mijn versterker.
het beeld werkt wel maar ik krijg geen geluid van de xbox one uit me versterker.
Verwijderd
Stuur me een keer een coop request als ik op ryse zit. Ben ff weggeweest voor de kerstdagen maar terug. Ik ben pas level 11/12 ofzo maar heb hetzelfde, mensen nokken er snel mee als het niet gaat zoals ze willen. Alleen is ook wel te doen maar haal je niet altijd het eind. Overigens is nederlands lullen in een potje coop dan ook wel eens wat anders dan alleen maar engels:)uchiha tijntje schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:50:
Wat een stelletje waardeloze mensen bij Ryse Coop. Gewoon iedere keer midden in een potje leaven.
Kreeg gisteren nog een bericht van YelloFruit voor een party, kom ik dan pas achter dat de controllers en een racestuur dus blijkbaar niet zo makkelijk samengaan. Wilde in FM5 even wisselen om met controller bericht terug te sturen, maar blijkt dat hele analoge gedeelte van de controller dan niets doet. Ingame kan je dus ook niet rondkijken in Vista, of foto's maken, valt toch behoorlijk tegen.
Dus even racestuur eruit, kom er dan achter dat 'je' niet meer herkent wordt en je gaat in FM5 offline verder (je krijgt geen rivals meer en einde van race geen overview meer).
Dit ga ik toch wat verder uitzoeken, zou een flinke domper zijn als je die 2 niet continue kan samen laten werken.
Dus even racestuur eruit, kom er dan achter dat 'je' niet meer herkent wordt en je gaat in FM5 offline verder (je krijgt geen rivals meer en einde van race geen overview meer).
Dit ga ik toch wat verder uitzoeken, zou een flinke domper zijn als je die 2 niet continue kan samen laten werken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De Smartglass app!SinergyX schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:42:
Kreeg gisteren nog een bericht van YelloFruit voor een party, kom ik dan pas achter dat de controllers en een racestuur dus blijkbaar niet zo makkelijk samengaan. Wilde in FM5 even wisselen om met controller bericht terug te sturen, maar blijkt dat hele analoge gedeelte van de controller dan niets doet. Ingame kan je dus ook niet rondkijken in Vista, of foto's maken, valt toch behoorlijk tegen.
Kan je mee navigeren en berichten mee verzenden als een SMS....
Ideaal!
Dat is toevallig, ik ookFoggyFreek schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:06:
[...]
Ik ben even zo vrij geweest om de sheet wat op te kalifateren..
[ Voor 3% gewijzigd door Stefan© op 27-12-2013 12:03 ]
Iets te gretig geweest met kolommen verwijderen? Ik zie Fifa niet meer staan?Stefan© schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:00:
[...]
Dat is toevallig, ik ookHeb de lijnen gecorrigeerd, de foutieve kolommen verwijderd en de totalen gefixt. Het lukte me alleen niet om die chart fatsoenlijk (in 1 serie) te krijgen. Hij ziet er weer keurig uit!
--edit-- user ButtonyMaswa heeft het verkloot Ik zet een oude versie van het document terug. Dan is wel weer je opschoonwerk weg.
[ Voor 16% gewijzigd door Don Quijote op 27-12-2013 12:11 ]
Dat trucje met paypal werkt dat ook met ps4 games?
Beetje fout topic?jaaoie17 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:06:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Lol, jij zit helemaal verkeerd!jaaoie17 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:06:
Ow.... Wacht je maakt een grapje???
[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 27-12-2013 12:16 ]
No problem. Weer gefixt.Ravnoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:06:
[...]
Iets te gretig geweest met kolommen verwijderen? Ik zie Fifa niet meer staan?
--edit-- user ButtonyMaswa heeft het verkloot Ik zet een oude versie van het document terug. Dan is wel weer je opschoonwerk weg.
Fout!!!bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:10:
Ah 7 dagen, ik dacht 14, my bad. Wist inderdaad niet dat het alleen op afstand geldt (nu verkopen wij op mijn werk alles op afstand, dus daar zal het wel aan liggen).
[...]
En over de voorwaarden:
[...]
Het is dus wettelijk 7 dagen. Als de verkopende partij echter niks communiceert, heb je zelfs 3 maanden bedenktijd.
Leuk dat je ook in het Xbox topic mee leest! Toch benieuwd naar al onze ervaringen??
Wanneer je een elektronisch product als een Xbox aangesloten hebt, je er zelf al een aantal dagen gebruik van gemaakt hebt hoeft de "winkel" hem niet terug te nemen. Doen ze dit wel dan is het iets wat wettelijk niet hoeft maar vaak uit coulance/klantenbinding wordt gedaan. Dit ontslaat ze echter niet om zorg te dragen voor een goede garantieafhandeling. De winkel moet namelijk zorgdragen voor een deugdelijk product welke volgens de specificaties werkt.
Heb mezelf ook toegevoegd, wel via mobiel, dus hoop dat het goed is gegaan.
Ook maar even de lijst ingevuld.
En Max :TCoB toegevoegd, ook al kan je daar niks samen mee doen
Iemand trouwens een keer zin in Killer Instinct Exhibition matches ?
Moet nog een paar friends verslaan met enkele characters voor paar achievements.
En Max :TCoB toegevoegd, ook al kan je daar niks samen mee doen
Iemand trouwens een keer zin in Killer Instinct Exhibition matches ?
Moet nog een paar friends verslaan met enkele characters voor paar achievements.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Beter lezen, daarom zeg ik ook dat je de console moet herstellen naar de fabrieksinstellingen, zodat er nagenoeg geen verschil is tussen en wel of niet gebruikt apparaat.Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:22:
[...]
Fout!!!
Leuk dat je ook in het Xbox topic mee leest! Toch benieuwd naar al onze ervaringen??
Wanneer je een elektronisch product als een Xbox aangesloten hebt, je er zelf al een aantal dagen gebruik van gemaakt hebt hoeft de "winkel" hem niet terug te nemen. Doen ze dit wel dan is het iets wat wettelijk niet hoeft maar vaak uit coulance/klantenbinding wordt gedaan. Dit ontslaat ze echter niet om zorg te dragen voor een goede garantieafhandeling. De winkel moet namelijk zorgdragen voor een deugdelijk product welke volgens de specificaties werkt.
'bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:46:
[...]
Beter lezen, daarom zeg ik ook dat je de console moet herstellen naar de fabrieksinstellingen, zodat er nagenoeg geen verschil is tussen en wel of niet gebruikt apparaat.
Ik lees wel goed hoor, wees niet bang
Is er iets aan je Xbox defect dan moet je gewoon de daarvoor bedoelde RMA procedure op starten, de snelste manier is om dit zelf te doen via de link die ik eerder in dit topic heb gezet. Een andere manier is hem inbrengen bij de winkel en afwachten.
[ Voor 33% gewijzigd door Bullet NL op 27-12-2013 12:57 ]
Xbox one is binnen. US aankoop systeem werkt ook perfect. Nog een paar vragen:
1) Xbox live :kan dit ook via het US aankoop systeem voor 59 dollar?
2) Xbox live: Is er wellicht een methode om dit gratis te proberen alvorens dit aan te kopen? Ik krijg de gratis 30 dagen optie niet meer te voorschijn, iemand een idee hoe ik dit na installatie van de xbox weer kan activeren?
3) Xbox live : Xbox live nodig om samen met vrienden te coopen/te gamen?
4) Na aankopen van zaken in de US store --> kan ik beter het downloaden starten met location op US of UK (of ierland??)
5) Is er een download progress bar te vinden? Ik zie queued staan.. maar niet hoe snel..etc
6) Game afsluiten? Ik start een app/game op en druk op het xbox logo op de controller, maar het spel staat nog ergens aan?
7) Netwerk --> NAT geeft strict aan bij mij. Ik gebruik liever geen UPNP of open ports, welke nadelen heeft dit? Stel ik zet de juiste open, moet ik daadwerkelijk porten extern --> intern openzetten of alleen intern --> extern? Beetje vreemd dat je op mijn wan ip een port forward nodig hebt op port 80?? https://support.xbox.com/...work-ports-used-xbox-live
PS: added mijn info in de google sheet met tweakers, add me gerust!
2) Xbox live: Is er wellicht een methode om dit gratis te proberen alvorens dit aan te kopen? Ik krijg de gratis 30 dagen optie niet meer te voorschijn, iemand een idee hoe ik dit na installatie van de xbox weer kan activeren?
4) Na aankopen van zaken in de US store --> kan ik beter het downloaden starten met location op US of UK (of ierland??)
5) Is er een download progress bar te vinden? Ik zie queued staan.. maar niet hoe snel..etc
6) Game afsluiten? Ik start een app/game op en druk op het xbox logo op de controller, maar het spel staat nog ergens aan?
7) Netwerk --> NAT geeft strict aan bij mij. Ik gebruik liever geen UPNP of open ports, welke nadelen heeft dit? Stel ik zet de juiste open, moet ik daadwerkelijk porten extern --> intern openzetten of alleen intern --> extern? Beetje vreemd dat je op mijn wan ip een port forward nodig hebt op port 80?? https://support.xbox.com/...work-ports-used-xbox-live
[ Voor 37% gewijzigd door Workaholic op 27-12-2013 13:18 ]
Voor de Rysers onder ons, 2 gratis schilden
[Dawning Victory]
So xbox.com has an interactive ad that you can scroll through and find hidden items to unlock an in game shield. You can follow the link below, or you can go to xbox.com, games, xbox one, then click on the banner for Ryse. You'll have to enter your age and click on the Interactive Ad Sword.
As the short ad/movie progresses, there will be little symbols you can click on to bring up more info for shields/swords/characters and then locations. The locations are what have the hidden sword symbols you need to find. You can progress through the movie naturally, or along the bottom of the page you can select the location on the little dots on the bottom left.
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/games/ryse
These aren't in the correct order as they play in the ad, just the order I remembered them...•Dover - on the cliffs behind the sails of a ship
•Nero's Palace - behind the shoulder of the giant statue on the right of Nero
•Colosseum - do a 180 from the boats and it's behind one of the market stalls near the wall
•Glott's Hopp - in the middle of a small fire
•Rome - to the left of the main gates up in the clouds right next to the building
Once you find the 5 sword symbols you get a download of a shield called The Dawning Victory. It's a decent shield, 6% XP and 1 inventory. Once you download the shield, go into My Games/Apps, and menu on Ryse to show all the add-ons. It should be there and just click install and will show up in game.
[Gemma Augustea]
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/g...ACORE468647575
Even alle moves bekijken (de geanimeerde niet de youtube filmpjes)
[Dawning Victory]
So xbox.com has an interactive ad that you can scroll through and find hidden items to unlock an in game shield. You can follow the link below, or you can go to xbox.com, games, xbox one, then click on the banner for Ryse. You'll have to enter your age and click on the Interactive Ad Sword.
As the short ad/movie progresses, there will be little symbols you can click on to bring up more info for shields/swords/characters and then locations. The locations are what have the hidden sword symbols you need to find. You can progress through the movie naturally, or along the bottom of the page you can select the location on the little dots on the bottom left.
These aren't in the correct order as they play in the ad, just the order I remembered them...•Dover - on the cliffs behind the sails of a ship
•Colosseum - do a 180 from the boats and it's behind one of the market stalls near the wall
•Rome - to the left of the main gates up in the clouds right next to the building
Once you find the 5 sword symbols you get a download of a shield called The Dawning Victory. It's a decent shield, 6% XP and 1 inventory. Once you download the shield, go into My Games/Apps, and menu on Ryse to show all the add-ons. It should be there and just click install and will show up in game.
[Gemma Augustea]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
1. Geen idee, het valt natuurlijk altijd te proberen. Ik ga voor het gemak er vanuit dat dit wel kan.Workaholic schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:15:
Xbox one is binnen. US aankoop systeem werkt ook perfect. Nog een paar vragen:
2. Er zijn diverse gratis Live codes te vinden, meestal voor 24 of 48 uur live. Google helpt je vast wel
3. Als je Online wil co-open is Live nodig. Om lokaal splitscreen te gamen natuurlijk niet.
4. Beste is om te downloaden uit de store waar je het gekocht hebt.
5. In mijn games & apps kan je zien hoever een game of app is met installeren.
6. Wat bedoel je hier mee? Consolle aan = Dashboard, Consolle uit is knop op de Xbox of Xbox knop controller een paar sec. indrukken.
7. Wil je optimaal op Xbox Live willen genieten heb je gewoon een goede "open" verbinding nodig. Wanneer jij in je router de Xbox poorten vrij geeft voor het IP adres wat je Xbox uit de DHCP (of desnoods statisch) de overige aangesloten apparatuur blijft dan natuurlijk (relatief) veilig achter je router zitten.
Het is dus wel aan te raden om of je Xbox in de DMZ te zetten of je poorten handmatig open te zetten. Anders ga je geheid tegen het probleem aan lopen dat je chatparty's niet kan joinen, maar je hebt ook kans dat je Xbox bijvoorbeeld in BF4 geen games kan vinden.
Dank voor je reactie bullet.
Voor wat betreft 7: De xbox kan gewoon naar buiten op alle poorten er is echter geen specifieke forward aangemaakt voor deze poorten naar mijn xbox : https://support.xbox.com/...work-ports-used-xbox-live
Dit zou namelijk betekenen dat http://mijnwanip/ direct beschikbaar zou zijn vanaf buitenaf en direct zou linken aan de xbox? Ook zou ik dan geen andere webservers in mijn wan beschikbaar kunnen maken zonder custom ports etc.
Hebben jullie allen echt alles geforward?
Voor wat betreft 7: De xbox kan gewoon naar buiten op alle poorten er is echter geen specifieke forward aangemaakt voor deze poorten naar mijn xbox : https://support.xbox.com/...work-ports-used-xbox-live
Dit zou namelijk betekenen dat http://mijnwanip/ direct beschikbaar zou zijn vanaf buitenaf en direct zou linken aan de xbox? Ook zou ik dan geen andere webservers in mijn wan beschikbaar kunnen maken zonder custom ports etc.
Hebben jullie allen echt alles geforward?
[ Voor 4% gewijzigd door Workaholic op 27-12-2013 13:34 ]
Je kan een spel afsluiten door op de home knop te drukken, zodat je terug gaat naar het Xbox menu. Daar kun je dan vervolgens met de start knop het context menu oproepen (start even ingedrukt houden). Hier kun je het spel dan echt afsluiten.
Het is overigens niet nodig iom dat te doen. Zelf gebruik ik het nooit. Het is handiger om het open te laten staan, dan kun je bijv. resumen
Poorten worden bij de meeste mensen automatisch geconfigureerd.
Het is overigens niet nodig iom dat te doen. Zelf gebruik ik het nooit. Het is handiger om het open te laten staan, dan kun je bijv. resumen
Poorten worden bij de meeste mensen automatisch geconfigureerd.
[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 27-12-2013 13:43 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
UPNP werkt bij mij prima, NAT open als status. Heb toen even DMZ getest omdat er problemen waren met chat in BF4, maar dat lag aan de versie van BF4 en dat is met de laatstet update gefixed (Je kon wel een party joinen met chat ALS je geen game (BF4 in mijn geval dus) open had staan. Leek dus dat het daar aan lag, later in de release notes van de patch gelezen dat het aan BF4 lag 
Mijn machine dus weer uit DMZ gehaald, alles doet het prima met UPNP en het idee om alle poorten te forwarden (inclusief poort 80?!?) naar mijn Xbox leek mij geen goed idee
Mijn machine dus weer uit DMZ gehaald, alles doet het prima met UPNP en het idee om alle poorten te forwarden (inclusief poort 80?!?) naar mijn Xbox leek mij geen goed idee
https://powershellisfun.com
UPNP lijkt me juist gevaarlijker, deze zijn ongevraagd poorten open zonder dat je hier een idee van hebt.
inderaad merkwaardig dat je bijv 80 open moet hebben.. Ik ga het vooraslnog zonder port fordwards proberen en kijken of ik ergens tegenaan loop.
Xbox live trial van 30 dagen krijg je alleen bij de initiele setup van je xbox account
Als je dus 1x not now doet aanvinken.. kan het later alsnog niet..
Mocht iemand nog een code hebben voor een trial, houd ik me graag aanbevolen!
inderaad merkwaardig dat je bijv 80 open moet hebben.. Ik ga het vooraslnog zonder port fordwards proberen en kijken of ik ergens tegenaan loop.
Xbox live trial van 30 dagen krijg je alleen bij de initiele setup van je xbox account
[ Voor 32% gewijzigd door Workaholic op 27-12-2013 14:01 ]
Ik begrijp dat UPNP een oplossing kan zijn, echter bleek bij een aantal tests bij mijn dat ook met alleen UPNP sommige mensen niet konden joinen in een chat-party, wanneer je de poorten dan via de port-forwarding vrij geeft werkt alles wel. UPNP werk in mijn optiek daarom niet altijd. Fysiek openzetten geeft volgens mijn meer garantie op succes. Daarbij heb ik het idee dat UPNP netwerk vertragend werkt en je geen idee hebt wat het feitelijk doet.-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:49:
UPNP werkt bij mij prima, NAT open als status. Heb toen even DMZ getest omdat er problemen waren met chat in BF4, maar dat lag aan de versie van BF4 en dat is met de laatstet update gefixed (Je kon wel een party joinen met chat ALS je geen game (BF4 in mijn geval dus) open had staan. Leek dus dat het daar aan lag, later in de release notes van de patch gelezen dat het aan BF4 lag
Ik zie het probleem niet zo van poort 80 openzetten voor je Xbox IP LAN adres.
Beetje offtopic.. maar ik kan al drie redenen opnoemenBullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:10:
[...]
1) Waarom zou je anno 2013/2014 met een grote hoeveelheid hackers uberhaupt nog poorten direct open willen zetten. De stealth functionaliteit van NAT is een goede firstline of defense en geeft op de PC totaal geen problemen met games als BF3, BF4 etc etc. Waarom zou de xbox dit wel nodig hebben ? Als men je externe ip doet scannen op standaard poorten slaan jouw ip over. NAT werkt hier prima.
2) Port 80 is een veelgebruikte port waar hackers op scannen
3) Port 80 wil men vaak nog gebruiken voor een eigen webserver op bijv een server, nas etc. Tenzij je met custom ports, reverse proxy of https gaat werken kun je al geen eigen webserver draaien omdat de xbox deze nodig heeft?
Anyways.. genoeg offtopic. Ik ga het gewoon met NAT proberen zonder UPNP of port forwarding en kijken of ik ergens tegen aan loop.
Ontopic:
Heeft iemand al veel ervaring met Xbox live gold? Toch weer 45 euro voor een jaar op basis van anakoop in de US store. Twijfel of ik dit wel nodig ga hebben en ga gebruiken? Wellicht leuk voor Forza ?
[ Voor 15% gewijzigd door Workaholic op 27-12-2013 14:18 ]
Heb al jaren gold en erg tevreden over.
Als je het uit wilt proberen, heb hier nog een 2 dagen xbox live gold trial, stuur maar even een pm als je interesse hebt.
Als je het uit wilt proberen, heb hier nog een 2 dagen xbox live gold trial, stuur maar even een pm als je interesse hebt.
Zou niet weten waarom dit off-topic is, discussiëren over networksettings betreffende de Xbox One hoort gewoon in dit topic. Persoonlijk maak ik me niet zo druk met het openzetten van 80 op de Xbox One, zou niet weten wat op de Xbox valt te halen. Op mijn PC's ligt dit natuurlijk iets andersWorkaholic schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:17:
[...]
Beetje offtopic.. maar ik kan al drie redenen opnoemen
1) Waarom zou je anno 2013/2014 met een grote hoeveelheid hackers uberhaupt nog poorten direct open willen zetten. De stealth functionaliteit van NAT is een goede firstline of defense en geeft op de PC totaal geen problemen met games als BF3, BF4 etc etc. Waarom zou de xbox dit wel nodig hebben ? Als men je externe ip doet scannen op standaard poorten slaan jouw ip over. NAT werkt hier prima.
2) Port 80 is een veelgebruikte port waar hackers op scannen
3) Port 80 wil men vaak nog gebruiken voor een eigen webserver op bijv een server, nas etc. Tenzij je met custom ports, reverse proxy of https gaat werken kun je al geen eigen webserver draaien omdat de xbox deze nodig heeft?
Anyways.. genoeg offtopic. Ik ga het gewoon met NAT proberen zonder UPNP of port forwarding en kijken of ik ergens tegen aan loop.
Op de Xbox valt een directe verbinding met je Kinect te halen. Ik ben zelf ook geen voorstander van het open zetten van poorten voor je Xbox, lijkt mij nergens voor nodig.Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:30:
[...]
Zou niet weten waarom dit off-topic is, discussiëren over networksettings betreffende de Xbox One hoort gewoon in dit topic. Persoonlijk maak ik me niet zo druk met het openzetten van 80 op de Xbox One, zou niet weten wat op de Xbox valt te halen. Op mijn PC's ligt dit natuurlijk iets anders
Nou jah, Al zou het kunnen, wat ik betwijfel dus eerst moet zien en dan geloof, kunnen ze dus bij mijn Kinect.... Al hoewel ik wel het idee heb dat deze communicatie vast versleuteld is zie ik er nog geen probleem in. Geloof niet dat er bij mijn in de woonkamer dingen gebeuren die een zaak van leven en dood zijn waarmee men mij iets aan kan doen.Shorteh schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:56:
[...]
Op de Xbox valt een directe verbinding met je Kinect te halen. Ik ben zelf ook geen voorstander van het open zetten van poorten voor je Xbox, lijkt mij nergens voor nodig.
Hier zat ik ook aan te denken... heel leuk maar wat wil een hacker\nsa\tehoverheidzz nou zien bij een student in zijn appartement? ''OH SH!T! Hij is weer pr0n aan het kijken!! Snel pak de popcorn!'' of ''omg! He's got a joint! Call the feds! Oh wait... it's the Netherlands. Nevermind guys!''Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:13:
[...]
Nou jah, Al zou het kunnen, wat ik betwijfel dus eerst moet zien en dan geloof, kunnen ze dus bij mijn Kinect.... Al hoewel ik wel het idee heb dat deze communicatie vast versleuteld is zie ik er nog geen probleem in. Geloof niet dat er bij mijn in de woonkamer dingen gebeuren die een zaak van leven en dood zijn waarmee men mij iets aan kan doen.
Ik weet ook niet of het kan, maar in theorie zou het kunnen. En ook bij mij gebeuren er geen dingen die een zaak van leven of dood zijn, maar ik ben nog wel (enigszins) gesteld op me privacy. Bij mij staat de Xbox One op me slaapkamer, gericht op mijn bed. De dingen die ik daar doe hoeft natuurlijk niemand te zienBullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:13:
[...]
Nou jah, Al zou het kunnen, wat ik betwijfel dus eerst moet zien en dan geloof, kunnen ze dus bij mijn Kinect.... Al hoewel ik wel het idee heb dat deze communicatie vast versleuteld is zie ik er nog geen probleem in. Geloof niet dat er bij mijn in de woonkamer dingen gebeuren die een zaak van leven en dood zijn waarmee men mij iets aan kan doen.
OP mijn xbox 360 heb ik de ports open die je open moet zetten, als deze naar behoren werken dan zal een xbox one ook werken als je de ports openzet?Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:10:
[...]
Ik begrijp dat UPNP een oplossing kan zijn, echter bleek bij een aantal tests bij mijn dat ook met alleen UPNP sommige mensen niet konden joinen in een chat-party, wanneer je de poorten dan via de port-forwarding vrij geeft werkt alles wel. UPNP werk in mijn optiek daarom niet altijd. Fysiek openzetten geeft volgens mijn meer garantie op succes. Daarbij heb ik het idee dat UPNP netwerk vertragend werkt en je geen idee hebt wat het feitelijk doet.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Ryse: Son of Rome (9/10)
Wat een fantastische game! Fantastisch mooi, niet alleen de characters maar ook de omgevingen etc. De boobs van de schaars geklede dames waren wel echt gemaakt van pudding, beetje puberaal maar goed. Door deze game ben ik nóg meer hooked aan de X1 dan ik al was. Goed verhaal, controls heel prima. Moet hem nog op Legendary uit gaan spelen maar begreep al dat dit het niet heel veel leuker maakt. Misschien binnenkort.
Zag trouwens dan de co-op dus niet split-screen is...bummer. Speel graag met vrienden een spelletje zonder steeds de controller over te moeten handigen.
Wat een fantastische game! Fantastisch mooi, niet alleen de characters maar ook de omgevingen etc. De boobs van de schaars geklede dames waren wel echt gemaakt van pudding, beetje puberaal maar goed. Door deze game ben ik nóg meer hooked aan de X1 dan ik al was. Goed verhaal, controls heel prima. Moet hem nog op Legendary uit gaan spelen maar begreep al dat dit het niet heel veel leuker maakt. Misschien binnenkort.
Zag trouwens dan de co-op dus niet split-screen is...bummer. Speel graag met vrienden een spelletje zonder steeds de controller over te moeten handigen.
Tweede link werkt niet, kon zo 1-2-3 ook niet vinden wat de correcte link zou moeten zijn?justifire schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:26:
Voor de Rysers onder ons, 2 gratis schilden
[Dawning Victory]
[Gemma Augustea]
Is er overigens een manier hem ook al op iOS te krijgen? Of alleen nog maar op Android?Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:54:
[...]
De Smartglass app!
Kan je mee navigeren en berichten mee verzenden als een SMS....
Ideaal!
[ Voor 47% gewijzigd door Neejoh op 27-12-2013 21:11 ]
Alhoewel ik nog niet overtuigd ben van de Gameplay van Ryse moet ik wel zeggen dat het er heel goed uit ziet en dat de facial animations én voice acting én verhaal me wel heel erg aansprekenNeejoh schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:08:
[...]
Tweede link werkt niet, kon zo 1-2-3 ook niet vinden wat de correcte link zou moeten zijn?
[...]
Is er overigens een manier hem ook al op iOS te krijgen? Of alleen nog maar op Android?
Ja heb hem werkend gekregen vanuit us store, zonder creditcard, zal morgen even een how-to schrijven.Neejoh schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:08:
[...]
Tweede link werkt niet, kon zo 1-2-3 ook niet vinden wat de correcte link zou moeten zijn?
[...]
Is er overigens een manier hem ook al op iOS te krijgen? Of alleen nog maar op Android?
En kijken naar die link voor het schild
Ik zit te twijfelen of de Xbox via Duitsland te importeren maar twijfel over de 50-60hz verhaal mbt tot het doorsturen van de tv. Wordt dit later opgelost met een update of zit er werkelijk iets anders in de Xbox. Ik kan hierover namelijk niets vinden... alvast bedankt en excuses als dit in het andere topic thuis hoort
Dit wordt binnenkort middels een update opgelost, datum van de patch is niet bekend maar ik verwacht binnen een maand. Nu de kerst voorbij is kan Microsoft zich gaan focussen op updates ipv marketing.Lutjebroeker schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 22:13:
Ik zit te twijfelen of de Xbox via Duitsland te importeren maar twijfel over de 50-60hz verhaal mbt tot het doorsturen van de tv. Wordt dit later opgelost met een update of zit er werkelijk iets anders in de Xbox. Ik kan hierover namelijk niets vinden... alvast bedankt en excuses als dit in het andere topic thuis hoort
Graag jullie advies:
Ik heb een nieuwe xbox live account aangemaakt en dit direct via de USA site gedaan. Nu ik mijn spellen heb aangekocht op de xbox wil ik terug migreren naar Nederland (of UK?)
Ik begreep dat bovenstaande procedure niet nodig was geweest omdat ik dit op de xbox zelf kan aanpassen, maar nu klagen sommige apps dat mijn profiel US is terwijl ik region op UK heb staan.
Waarop hebben jullie je xbox account staan? Dus niet je region/country op de xbox one, maar het profiel zelf? Is het veilig om dit te migreren naar Nederland via de account migration tool? Verlies ik eventuele games? Is het hierbij verstandig om NL of UK te kiezen bij de migration tool?
Ik heb een nieuwe xbox live account aangemaakt en dit direct via de USA site gedaan. Nu ik mijn spellen heb aangekocht op de xbox wil ik terug migreren naar Nederland (of UK?)
Ik begreep dat bovenstaande procedure niet nodig was geweest omdat ik dit op de xbox zelf kan aanpassen, maar nu klagen sommige apps dat mijn profiel US is terwijl ik region op UK heb staan.
Waarop hebben jullie je xbox account staan? Dus niet je region/country op de xbox one, maar het profiel zelf? Is het veilig om dit te migreren naar Nederland via de account migration tool? Verlies ik eventuele games? Is het hierbij verstandig om NL of UK te kiezen bij de migration tool?
[ Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 28-12-2013 09:11 ]
Geen idee, mijn account is volgens mij Nederlands, maar via die commerce site staan Uk, NL, US en DE als lokatie.
Het lokken van mensen naar je V&A ad in reacties is niet de bedoeling.
Het lokken van mensen naar je V&A ad in reacties is niet de bedoeling.
[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 28-12-2013 22:37 ]
Waarom zouden ze daar een splitsing in hebben? Of denk jij dat developers ook flyers uitdelen of reclametijd boeken op tv stations?Daan87423 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 08:39:
[...]
Dit wordt binnenkort middels een update opgelost, datum van de patch is niet bekend maar ik verwacht binnen een maand. [b]Nu de kerst voorbij is kan Microsoft zich gaan focussen op updates ipv marketing.[b]
Het probleem is overigens niet simpel. De enige oplossing die eigenlijk voorhanden is is automatisch de refreshrate van de Xbox gelijk trekken aan die van de tv zodat het probleem voor gros "opgelost" is. Maw, in Europa zal dat voornamelijk 50hz zijn. Je kan namelijk het timing probleem slecht oplossen middels het berekenen van tussenframes, daar zal altijd kwaliteit verlies veroorzaakt worden.
Gamertag: YazNL
Ik zou voorlopig je console op US zetten. Als de Xbox One dan in NL uit is, kun je beide op NL zetten. Anders blijf je klooien. Je kan je account namelijk maar 1 keer per 3 maanden omzetten. Het omzetten is overigens geen probleem voor je downloads e.d. Je zal wel zaken opnieuw moeten downloaden, omdat je van locatie bent gewisseld.Workaholic schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:08:
Graag jullie advies:
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 28-12-2013 10:05 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nee, maar ik zou zelf als Microsoft zijnde meer geld/energie in marketing steken dan het oplossen van bugs tijdens de feestdagen. Het oplossen van bugs kan altijd nog, de feestdagen zijn maar 1x per jaarYaz schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:55:
[...]
Waarom zouden ze daar een splitsing in hebben? Of denk jij dat developers ook flyers uitdelen of reclametijd boeken op tv stations?
Even in het kort zoals ik het gedaan heb.Is er overigens een manier hem ook al op iOS te krijgen? Of alleen nog maar op Android?
1) Een Amerikaanse iTunes kaart gekocht op Ebay van $10,-, kost ongeveer 8 a 9 euro.
2) Via iPad/iTUnes een nieuwe account aangemaakt en gekozen voor de Amerikaanse store
3) Een Amerikaans adres ingevuld.
4) Geen creditkaart ingevuld, maar de code van de Amerikaanse iTunes kaart.
5) Nu kan je de XBOX One Smartglass app downloaden, je krijgt nog wel een mailtje van Apple dat je op je Nederlandse iPad een Amerikaanse app hebt gedownload, maar dat maakt niet uit.
6) Je kan gewoon weer terugswitchten naar de NL store met je NL account en de app blijft gewoon beschikbaar en die $10,- kan je opmaken in de US store...
Uiteindelijk is het ongeveer hetzelfde trucje als je gebruikt om spellen te kopen voor de XBO in de US store.
Er is misschien wel een eenvoudigere weg, misschien dat iemand anders dat weet.
[ Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 28-12-2013 10:57 ]
Juist zo dusharrytasker schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:55:
[...]
Even in het kort zoals ik het gedaan heb.
1) Een Amerikaanse iTunes kaart gekocht op Ebay van $10,-, kost ongeveer 8 a 9 euro.
2) Via iPad/iTUnes een nieuwe account aangemaakt en gekozen voor de Amerikaanse store
3) Een Amerikaans adres ingevuld.
4) Geen creditkaart ingevuld, maar de code van de Amerikaanse iTunes kaart.
5) Nu kan je de XBOX One Smartglass app downloaden, je krijgt nog wel een mailtje van Apple dat je op je Nederlandse iPad een Amerikaanse app hebt gedownload, maar dat maakt niet uit.
6) Je kan gewoon weer terugswitchten naar de NL store met je NL account en de app blijft gewoon beschikbaar en die $10,- kan je opmaken in de US store...
Uiteindelijk is het ongeveer hetzelfde trucje als je gebruikt om spellen te kopen voor de XBO in de US store.
Er is misschien wel een eenvoudigere weg, misschien dat iemand anders dat weet.
Als je het puur voor smartglass doet kan je ook eerst de appstore in je settings veranderen naar US
Vervolgens een gratis app downloaden (bijv smartglass)
Dan word gevraagd of je een nieuw account aan wil maken, zie bovenstaande stappen.
Door een gratis app te kiezen kan je kiezen voor * no payment option
Dus heb je geen itunes kaart of creditcard nodig.
Wel jammer dat het companion gedeelte van smartglass enkel op tablets werkt en niet op de iphone.
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 28-12-2013 11:15 ]
Ik heb nog wel eens ruzie met Kinect, althans...wat ik wel en niet naar d'r kan roepen. "Xbox bring beer" werkt bijvoorbeeld niet bij mij. Major Nelson to the rescue (PDF »):

Gisteravond laat geworden dus vanmorgen niet gesport... straks maar eens Xbox Fitness proberen, eigenlijk best benieuwd.
@justifire Awesome

Gisteravond laat geworden dus vanmorgen niet gesport... straks maar eens Xbox Fitness proberen, eigenlijk best benieuwd.
@justifire Awesome
[ Voor 26% gewijzigd door Neejoh op 28-12-2013 12:48 ]
Je kan je account op je Xbox One zelf zovaak overzetten als dat je wil, wanneer je echt je account op Xbox.com verhuist van land kan dit maar 1x per 3 maand. Maar veranderingen hier zijn helemaal niet nodig om op de US store te downloaden.Hoedje schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:59:
[...]
Ik zou voorlopig je console op US zetten. Als de Xbox One dan in NL uit is, kun je beide op NL zetten. Anders blijf je klooien. Je kan je account namelijk maar 1 keer per 3 maanden omzetten. Het omzetten is overigens geen probleem voor je downloads e.d. Je zal wel zaken opnieuw moeten downloaden, omdat je van locatie bent gewisseld.
Op de Xbox One kost het overzetten alleen een reboot van je console, dus wanneer iemand zijn CC of PayPal gekoppeld heeft aan een USA adres/account kan hij/zij zo vaak als hij/zij zou willen switchen tussen de locaties op de Xbox One.
Ik heb tot nu toe alles uit de USA store gedownload, heb nog niets opnieuw moeten downloaden na dat ik hem weer "terug" op de UK locatie settings.
Ik zet hem terug op de UK na het downloaden van het gene wat ik wil aanschaffen naar een land dichtbij omdat ik gemerkt heb dat de locactiesettings bepalend zijn bij je verbinding naar Xbox Live.
Wanneer ik een verbindingstest uitvoer (de uitgebreide, in Systeem -> Network van de Xbox) haal ik met UK locatie settings een veel lagere latency dan wanneer ik hem op USA laat staan.
Op zich logies, aangezien je in beide gevallen op een ander netwerk inlogt waarbij de ene fysiek veel dichter bij ons land ligt dan de andere
De juiste link voor het Gemma Augustea shield (crowd en xp boost)Neejoh schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:08:
[...]
http://www.xbox.com/en-US...IMIGNMENUSDACORE468647575
Filmpje afsluiten en geanimeerde moves 1 t/m 20 bekijken.
Daarna kun je het schild redeemen.
[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 28-12-2013 13:03 ]
Thanks!justifire schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:02:
[...]
De juiste link voor het Gemma Augustea shield (crowd en xp boost)
De eerste keer dat ik hem doorliep (alle 20 bekeken, heen en weer) werkte het niet. Daarna de pagina herladen en nogmaals geprobeerd, toen deed hij het wel

Anyway, schildje in de pocket!
-- vanmiddag overigens Fitness geprobeerd, zonder succes. Blijft miepen dat ik Live Gold aan moet schaffen. Wellicht is dat ook weer een regio euvel, want ik heb gewoon Gold in Nederland maar de Xbox staat op regio USA.
[ Voor 16% gewijzigd door Neejoh op 28-12-2013 15:29 ]
Fitness werkt hier wel gewoon, alleen staat mijn kinect dus verkeerd opgesteld waardoor hij mij niet volledig ziet (of ik sta half door de grond
).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb voor Ryse nu alle achievements. Wel bizar dat een simpel mechanisme als een achievement unlocken op level 100 niet werkt.. Kreeg hem op 103.justifire schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:02:
[...]
De juiste link voor het Gemma Augustea shield (crowd en xp boost)
Verder wel iets ontzettend tofs meegemaakt. Er liep bij de start van een solo ronde een streaker rond (als in een persoon waarbij de logische delen werden geblokt door twee digitale blokken). Helaas had ik dvr uitgezet dus kon het niet opnemen.
Al met al heb ik me erg met Ryse vermaakt!
Ik heb blijkbaar wat moeite met mijn netwerk settings.
Xbox is gekoppeld aan een router welke op zijn beurt aan een UPC modem/gateway hangt, netwerk staat op upnp, op de xbox staat NAT type open, maar bij testen van de multiplayer connection krijg ik de melding: "can't get a Teredo IP address" hij vraagt of ik poort 3544 niet heb geblocked, voor zover ik weet heb ik niks geblocked.
Bij de mogelijke oplossingen staat oa dat ik mijn gateway in bridge mode moet zetten, maar dat staat UPC helaas niet toe
heb ook geprobeerd om de xbox direct aan de modem van UPC te hangen, maar dan krijg ik dezelfde melding.. Iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?
(Wil liever niet naar statische routing ivm het mogelijk ook nog gebruiken van mijn x360)
Xbox is gekoppeld aan een router welke op zijn beurt aan een UPC modem/gateway hangt, netwerk staat op upnp, op de xbox staat NAT type open, maar bij testen van de multiplayer connection krijg ik de melding: "can't get a Teredo IP address" hij vraagt of ik poort 3544 niet heb geblocked, voor zover ik weet heb ik niks geblocked.
Bij de mogelijke oplossingen staat oa dat ik mijn gateway in bridge mode moet zetten, maar dat staat UPC helaas niet toe
(Wil liever niet naar statische routing ivm het mogelijk ook nog gebruiken van mijn x360)
Router/modem toevallig op ipv6 staan ?exCOESes schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:53:
Ik heb blijkbaar wat moeite met mijn netwerk settings.
Bij de mogelijke oplossingen staat oa dat ik mijn gateway in bridge mode moet zetten, maar dat staat UPC helaas niet toeheb ook geprobeerd om de xbox direct aan de modem van UPC te hangen, maar dan krijg ik dezelfde melding.. Iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?
Verwijderd
Hallo allemaal,
Gisteren mijn XBOX one binnen gekregen. Alles werkt prima ik ben er tevreden over.
Alleen een vraagje over de externe voeding zelf. Is het normaal dat de voeding een lichte geluid maakt als die aanstaat? ik heb geen ervaring met de xbox hiervoor wel een ps3 gehad.
Gisteren mijn XBOX one binnen gekregen. Alles werkt prima ik ben er tevreden over.
Alleen een vraagje over de externe voeding zelf. Is het normaal dat de voeding een lichte geluid maakt als die aanstaat? ik heb geen ervaring met de xbox hiervoor wel een ps3 gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 20:03 ]
Bij sommigen maakt de voeding inderdaad een licht geluid. Niets om je zorgen over te maken, ws gewoon een fannetje wat je hoort ...Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:52:
Hallo allemaal,
GamiQ, de game notes app met game maps!
Bij deze doe ik een noodoproep..
BM en ik zijn een pro club begonnen in FIFA 14. Er zit 1 achievement aan gekoppeld, namelijk een keer winnen in een seizoenswedstrijd. Geen probleem zou je zeggen.. Na 9 wedstrijden op rij verloren te hebben zijn we tot de conclusie gekomen dat winnen geen optie is als je maar met 2 man speelt (in ieder geval niet voor ons...
) De AI is echt zo ontzettend dom. stom, achterlijk en afschuwelijk slecht waardoor de tegengoals eigenlijk bijna altijd afkomstig zijn van balverlies achterin door een pingelende of rennende AI. Met z'n 2en spelen tegen teams waarbij vaak 4 of meer mensen spelen is dan ook bijna niet te doen.
Wie o wie wil een keer met ons en wellicht een paar andere een paar wedstrijden pro club spelen?
Wie o wie wil een keer met ons en wellicht een paar andere een paar wedstrijden pro club spelen?
Lekker een ochtendje Killer Instinct spelen........ 
Ragequiting FTW..........
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Dat is wel triest. Krijg je alsnog wel de win? Niet dat dat het goedpraat, maar het is tenminste iets..
Vandaag wel 50 keer meegemaakt.henkyyyyyyy schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:16:
[video]
Goed nieuws, zodra je de ultra start / tegenstander KO gaat is de win geregistreerd en rank je gewoon omhoog.
Eerder niet dan? Dus als je ver achter staat, maar de ultra is nog niet gestart, dan kun je gewoon zonder 'kleerscheuren' quitten? Pff, dat is vrij waardeloos.
Heeft de game geen strafpunten ofzo? Of in ieder geval een filter zodat je kan zoeken naar anderen met dezelfde game quit ratio (of in ieder geval laat zien wat de ratio is van de tegenstander voordat je op accepteren klikt). Laat wel zien dat het zich niet kan meten met de grote jongens zoals Street Fighter en Tekken.henkyyyyyyy schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:16:
[video]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Momenteel niet, als het goed is veranderd dit met de patch die deze week uitkomt.ASNNetworks schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:45:
[...]
Heeft de game geen strafpunten ofzo? Of in ieder geval een filter zodat je kan zoeken naar anderen met dezelfde game quit ratio (of in ieder geval laat zien wat de ratio is van de tegenstander voordat je op accepteren klikt). Laat wel zien dat het zich niet kan meten met de grote jongens zoals Street Fighter en Tekken.
Beetje te vroeg om nu al een conclusie te trekken over meten met de grote jongens.
Spel is net uit, streetfighter is al jaren op markt.....
Laten we over een maand of 6 nog eens kijken hoe het er voor staat.
Ja echt enorm vervelend!justifire schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:44:
[...]
Vandaag wel 50 keer meegemaakt.
Goed nieuws, zodra je de ultra start / tegenstander KO gaat is de win geregistreerd en rank je gewoon omhoog.
Meestal quiten ze voortijdig.
Snap nooit zo goed wat de lol er van is, als ik word afgemaakt door een goede speler ben ik altijd bereid om "good game" te zeggen.
Waar dan wel weer bij mij de moed in de schoenen zakt, is al ik dat gezegd heb hij me dan nog eens gaat "Tea Baggen".
Ben echt geen goede speler, maar als ik win wil ik wel gewoon mijn puntjes bij elkaar sprokkelen.
Die tegen TaZZ kan ik nog wel begrijpen, je ging wel irritant lang jumpen
Ik ben niet echt into fighting games maar Killer Instinct is ondanks beperkte character selection toch wel een pareltje schijnbaar heh? Heb echt niets dan positief daarover gehoord so far
Ik heb enkel training gedaan, het is nog een ergere buttonbasher dan Tekken
Ja het is een grappler.SinergyX schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:37:
Weten jullie wat je in Ryse aan XP hebt? Je unlocked/koopt upgrades volgens mij met Vailor points, wat heb je dan asn XP?
We zijn nu Legendary aan het doen, MOEILIJK!
We zijn nu Legendary aan het doen, MOEILIJK!
ben ik bijna zover om een One te bestellen bij MS.de krijg je niet te zien wanneer de verwachte leverdata is voordat ik mijn betaal gegevens invoer... Ik wil hem best nu bestellen maar dan wel dinsdag/woensdag ontvangen....
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
XP is voornamelijk relevant voor de MP Coop. Voor het levelen. Tip voor legendary. Probeer niet te veel te blokken maar blijf gewoon wegrollen. Ik probeerde alles te blokken, maar dat ging voor geen meter bij wat meer vijanden, zeker niet met de damage die je krijgt. Rollen is de beste manier om heelhuids door een gevecht te komen. En zodra je voorbij chapter 3 bent wordt het makkelijker
De scene met het gooien van die speren in chapter 3 zuigt nogal.
Als ik van mijn eigen situatie uitga en van de andere tweakers die hem ook bij microsoft.de gekocht hebben is de levertijd 2 werkdagen. Als je de console nu bestelt krijg je normaal gesproken maandagavond track en trace van ups en heb je hem dinsdag binnencypress3d schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:55:
ben ik bijna zover om een One te bestellen bij MS.de krijg je niet te zien wanneer de verwachte leverdata is voordat ik mijn betaal gegevens invoer... Ik wil hem best nu bestellen maar dan wel dinsdag/woensdag ontvangen....
Woensdag komen ze zeker niet aangezien het dan 1 januari is
[ Voor 6% gewijzigd door maswa1414 op 28-12-2013 23:19 ]
Mijn Xbox Controllers vertonen allebei kuren
De Xbox "Day One" controller heeft een defect aan de linker stick, je kunt deze namelijk zo ver duwen dat je een klik hoort en het net lijkt of de bolling van de stick eruit komt. Als je hem dan weer in een neutrale positie zet dan klikt hij terug. Dit is best vervelend, want hij moet dus eerst weer in een normale positie terugkomen wilt hij terugschieten. Ook de rechter stick begint nu een beetje.
Bij mijn 2de controller voel je het nu ook al een beetje.
Ben niet de enige zie deze topics:
http://forums.xbox.com/xb...69/p/1625518/4278571.aspx
http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4269/t/1653924.aspx
Nog meer mensen met dit probleem?
Terugsturen?
Maar dan zal ik wel geen Day One controller terugkrijgen.
De Xbox "Day One" controller heeft een defect aan de linker stick, je kunt deze namelijk zo ver duwen dat je een klik hoort en het net lijkt of de bolling van de stick eruit komt. Als je hem dan weer in een neutrale positie zet dan klikt hij terug. Dit is best vervelend, want hij moet dus eerst weer in een normale positie terugkomen wilt hij terugschieten. Ook de rechter stick begint nu een beetje.
Terugsturen?
Invite me maar voor wat exhibition.henkyyyyyyy schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:37:
[...]
Ja echt enorm vervelend!
Meestal quiten ze voortijdig.
Snap nooit zo goed wat de lol er van is, als ik word afgemaakt door een goede speler ben ik altijd bereid om "good game" te zeggen.
Waar dan wel weer bij mij de moed in de schoenen zakt, is al ik dat gezegd heb hij me dan nog eens gaat "Tea Baggen".![]()
Ben echt geen goede speler, maar als ik win wil ik wel gewoon mijn puntjes bij elkaar sprokkelen.
Hou er van om tegen sterkere spelers te spelen, daar leer je juist van.
Teabaggers halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Vaak na twee rematches terug teabaggen laat ze quitten, zielige mensen.
Had zelfs iemand uit mijn friendlist die me ging teabaggen ?!
Schijnbaar puur voor de lol, voor mij reden genoeg voor een unfriend.
Als je verliest, om wat voor reden dan ook, respecteer dat dan gewoon.
Leer van je fouten, negeer dat de tegenstander in het voordeel is en win de volgende keer gewoon !
Yep viel mij ook op, maar geen reden voor ragequit, nooit !!SinergyX schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:37:
Zou een rematch doen met Glacius, spring dan maar lekker in mijn icespike
exCOESes schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:53:
...op de xbox staat NAT type open, maar bij testen van de multiplayer connection krijg ik de melding: "can't get a Teredo IP address" hij vraagt of ik poort 3544 niet heb geblocked, voor zover ik weet heb ik niks geblocked.
Daar heb ik nog wel naar gekeken, stond niet aan, heb daarna wel wat ipv6 instelling geprobeerd die niet hielpen, uiteindelijk lijkt een reboot van de xbox (ipv de stand-by mode) het opgelost te hebben!justifire schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:38:
[...]
Router/modem toevallig op ipv6 staan ?
Over die snelstart: het is mij tot nu toe letterlijk NUL keer gelukt om met "xbox on" de console aan te zetten terwijl de optie wel aanstaat.., iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Losse controllers zijn superieur aan day one controllers.henkyyyyyyy schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:57:
Mijn Xbox Controllers vertonen allebei kuren
Terugsturen?
Zou gewoon garantie claimen en hopen op een '2nd gen controller'
Shoulderbuttons zijn zo veel beter op de losse controllers.
Mijn day one ligt nu stof te happen totdat vrienden hem oppakken voor wat vs / coop.
Tip: Tijdens het scannen van wat codes reageerde hij even niet lekker op "xbox use a code" het commando "xbox use a goat" bleek een stuk beter te werken.
Xbox in standby, language en region op uk.exCOESes schreef op zondag 29 december 2013 @ 01:21:
[...]
[...]
Daar heb ik nog wel naar gekeken, stond niet aan, heb daarna wel wat ipv6 instelling geprobeerd die niet hielpen, uiteindelijk lijkt een reboot van de xbox (ipv de stand-by mode) het opgelost te hebben!
Over die snelstart: het is mij tot nu toe letterlijk NUL keer gelukt om met "xbox on" de console aan te zetten terwijl de optie wel aanstaat.., iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Lukt het dan nog niet ? Uitspraak ....
"Exbox ann"
Heb zelf moeite met uitzetten maar nu denk ik aan xbox f*ck off en gebruik ik diezelfe platte uitspraak voor xbox t*rn off en zowaar, het werkt
Region staat op US, de rest van de commando's werkt prima, raar dat het woordje 'on' blijkbaar erg moeilijk is...
Misschien eens kijken of ik het ergens in een filmpje van Major Nelson kan vinden en zo checken of het dan werkt
Misschien eens kijken of ik het ergens in een filmpje van Major Nelson kan vinden en zo checken of het dan werkt
Hier het zelfde, alle comments werken goed behalve "Xbox On" dat werkt bij mij ook voor geen meter. Heb nu gewoon de Xbox One geprogrammeerd met mijn logitech One universeel afstandsbediening.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Mijn xbox luistert perfect naar Major Nelson: http://youtu.be/FDUIZ0Bk0PY
Het zal inderdaad zoals verwacht dus wel aan mijn uitspraak liggen, hoewel xbox bing mijn "on" wel lijkt te begrijpen... Ook naar mijn vrouw wil de xbox niet luisteren als ze vraagt of hij aan wil gaan.
Maar eens kijken hoe ik de juiste uitspraak van het commando kan vinden (hoewel de controller ook prima werkt)
Het zal inderdaad zoals verwacht dus wel aan mijn uitspraak liggen, hoewel xbox bing mijn "on" wel lijkt te begrijpen... Ook naar mijn vrouw wil de xbox niet luisteren als ze vraagt of hij aan wil gaan.
Maar eens kijken hoe ik de juiste uitspraak van het commando kan vinden (hoewel de controller ook prima werkt)
MattoCaster7 op mijn youtube video van KI in mijn inbox van youtube??
OMG!!Haha you have to be the biggest loser I've ever met on live. Who cares that much! Hahahaha, YOU HAVE 0 SUBS YOU FOOL! LMAO! Nobody gives two shits about a small handful of people quitting out of a game that such a small percentage of the gaming population plays. Especially against an absolute nobody. People wouldn't even want to watch that if it was a pro uploading it, because it's boring as hell. I don.t care about rank, I buy games for fun ( believe it or not) yet you care enough to even make YouTube videos about people quitting out. Haha that's the most nerdy thing I've ever seen someone pull on here. I've truly seen it all! Haha what a fucking loserrrrrrr. Have a nice life scrub.
Haha het doet hem zo weinig dat hij er toch dik 100 woorden aan spendeerdhenkyyyyyyy schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:43:
MattoCaster7 op mijn youtube video van KI in mijn inbox van youtube??
[...]
OMG!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)