Iemand met zo'n snor ga je toch niet serieus nemen?henkyyyyyyy schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:43:
MattoCaster7 op mijn youtube video van KI in mijn inbox van youtube??
[...]
OMG!!
exCOESes schreef op zondag 29 december 2013 @ 01:21:
Over die snelstart: het is mij tot nu toe letterlijk NUL keer gelukt om met "xbox on" de console aan te zetten terwijl de optie wel aanstaat.., iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Ik had daar aanvankelijk ook enorm veel problemen me, terwijl als de one aanstond elk voice commando werkte bij mij. Uiteindelijk op translate.google.com 'xbox on' ingevoerd en laten uitspreken en voaila, mijn xbox ging direct aan. Echt WTFdanplo schreef op zondag 29 december 2013 @ 01:47:
Hier het zelfde, alle comments werken goed behalve "Xbox On" dat werkt bij mij ook voor geen meter. Heb nu gewoon de Xbox One geprogrammeerd met mijn logitech One universeel afstandsbediening.

Nu lukt het me hierdoor elke keer als ik het als volgt uitspreek: 'eksboks son'. Maw als de zoon van xbox. een lange s in het midden en zonder pauze tussen de twee woorden! Mijn One staat overigens op US.
Probeer anders zelf de translate truc, dan hoor je de juiste uitspraak...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Haha wat een cheap-ass bastards heb je er toch tussen zitten.
Meneer dacht ff makkelijk te kunnen winnen met het mashen van light punches en kicks
Of was dit meer panic mode
https://skydrive.live.com...QXQUU&ithint=video%2c.mp4
Gelukkig zijn er ook zat leuke momenten
https://skydrive.live.com...76fJo&ithint=video%2c.mp4
Meneer dacht ff makkelijk te kunnen winnen met het mashen van light punches en kicks
Gelukkig zijn er ook zat leuke momenten
[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 29-12-2013 14:38 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
What the hell!! Ik weet duidelijk te weinig van dit spel. Dat laatste filmpje met die geluiden en meppen op de melodie en de beat lieten me echt goed lachenjustifire schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:35:
Haha wat een cheap-ass bastards heb je er toch tussen zitten.
Gelukkig zijn er ook zat leuke momenten![]()
daar gebeurt een UUULTTRAAAAAAAAAAA (dan gaat hij meemeppen op de muziek).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yep, twee ultras om precies te zijn
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zou tof zijn als ik goed in fighter games zou zijn, maar als ik die button combo's zie in dat ultra filmpje dan ga ik het niet eens proberen
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat dacht ik dus ook aluchiha tijntje schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:19:
Zou tof zijn als ik goed in fighter games zou zijn, maar als ik die button combo's zie in dat ultra filmpje dan ga ik het niet eens proberen
Skillz Justifire!
Heb een proclub aangemaakt in Fifa, genaamd GoT14. Lijkt me leuk om samen met wat gotters proberen divisie 9 te halen.
Voel je vrij om te joinen. Heb hem wel op friends only gezet, kunt me daarom wel gewoon toevoegen. Gamertag is VAS taijyn.
Zat even voor de gein even in de kinect settings. Ineens zag de kinect nog een persoon die er niet is.
I smell Creepypasta!!jaaoie17 schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:31:
Zat even voor de gein even in de kinect settings. Ineens zag de kinect nog een persoon die er niet is.
Goeie grap van Msoft voor Halloween... Ineens met infrarood ''geesten'' laten zien op Kinect... Of 1 April... My god wat zouden daar veel mensen intuinen zeg
EDIT:
http://kinectghosts.com/kinect-ghost-stories/
[ Voor 35% gewijzigd door Brutal1ty op 29-12-2013 17:09 ]
maar is dat gewoon een soort van bugje ofzo danBrutal1ty schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:05:
[...]
I smell Creepypasta!!![]()
![]()
![]()
Goeie grap van Msoft voor Halloween... Ineens met infrarood ''geesten'' laten zien op Kinect... Of 1 April... My god wat zouden daar veel mensen intuinen zegZou er zelf ook meteen kippenvel van krijgen
EDIT:
http://kinectghosts.com/kinect-ghost-stories/
Wie weet...jaaoie17 schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:15:
[...]
maar is dat gewoon een soort van bugje ofzo dan
Als je echt schimmen gaat zien via je Kinect view dan zou ik me wel zorgen gaan maken en waarschijnlijk een nekhaar of 8 omhooggooien, maar anders zou ik uitgaan van een bugje ja
Hey, ik heb wel zin om vanavond een potje Fifa pro clubs te doen, zoek alleen nog een club of mensen om een club mee te starten. Stuur me maar een berichtje of een invite. Gamertag: YelloFruit
Computers are not intelligent, they just do what you say...
nee ik zie verder niks. Hij gaf alleen zon guest icoontje aan.Brutal1ty schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:59:
[...]
Wie weet...![]()
Als je echt schimmen gaat zien via je Kinect view dan zou ik me wel zorgen gaan maken en waarschijnlijk een nekhaar of 8 omhooggooien, maar anders zou ik uitgaan van een bugje ja
Zo een deel al toegevoegd via de google doc list, wat een lijst. Rest komt een ander keer wel.
Hoe kun je in Forza in vredesnaam met je party racen? Als je een private party match start worden er geen invites gestuurd, helemaal niks, je kunt geen invites sturen, niks.
Party aanmaken in Forza, dan vrienden inviten en een lobby maken in Forza.jpaarhuis schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:57:
Hoe kun je in Forza in vredesnaam met je party racen? Als je een private party match start worden er geen invites gestuurd, helemaal niks, je kunt geen invites sturen, niks.
Partymembers krijgen dan automatisch bericht dat ze de partygame kunnen joinen.
Erg omslachtig inderdaad, hopenlijk gaan ze snel terug naar het x360 systeem.
Nu toch bezig zijn, hoe kan je in Fifa 14 gewoon een seizoen eredivisie spelen met je eigen team, niet coop, gewoon singleplayer en bijvoorbeeld beker competitie, kan het eigenlijk nergens vinden...
Volgens mij zit dat onder meer en dan een nieuwe toernooi.
Verwijderd
Niemand zin een fifa 14 tornooike te organiseren ? ( anders wil ik mij er wel eens achterzetten indien er voldoende interesse is )
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 11:35 ]
Ik start gewoon een career op. Als de career start kun je kiezen wat de instellingen zijn (of je ook coached enzo). Wanneer je een wedstrijd opstart kun je kiezen of je alleen je pro of iedereen bestuurt.harrytasker schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:05:
Nu toch bezig zijn, hoe kan je in Fifa 14 gewoon een seizoen eredivisie spelen met je eigen team, niet coop, gewoon singleplayer en bijvoorbeeld beker competitie, kan het eigenlijk nergens vinden...
Xbox Live: Ofthewell NL
Oke. bedankt allemaal, dadelijk ff proberen. Heb me nu tot nu toe uitstekend vermaakt met de console en bevalt me uitstekend, eigenlijk beter als ik verwacht had, ook al vanwege de nogal "negatieve" review van tweakers zelf als je het mij vraagt, Kinect werkt goed, controller ligt ook lekker in de hand, downloaden van spellen gaat als een speer, console is muisstil.Hairball schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:28:
[...]
Ik start gewoon een career op. Als de career start kun je kiezen wat de instellingen zijn (of je ook coached enzo). Wanneer je een wedstrijd opstart kun je kiezen of je alleen je pro of iedereen bestuurt.
Heb de BR speler nog niet geprobeerd, dus kan niet zeggen of die veel herrie maakt.
Wat de graphics betreft kan ik niet veel zeggen, aangezien ik nog geen PS4 heb, maar de vergelijkingsfilmpjes die ik op internet gezien heb zijn echt zo minimaal, dat het voor mij niet uitmaakt en persoonlijk zie ik de toegevoegde waarde van Kinect en het uitgebreide. stabiele XBOX live network als een van de grote pluspunten. Daarnaast vind ik het uiteindelijk een slimme zet geweest van MS om de console hier uit te stellen, ze wisten toch wel dat early adopters er een gingen halen in het buitenland en die hebben er voldoende op voorraad. Sony heeft hier echt een steek laten vallen, wel hier lanceren, maar niet kunnen leveren (zoals met alles...), kijk maar hoe groot de klachtenregen is in de hiervoor bestemde topics! Game on....
Is Ryse nu de moeite waard om te halen of niet? Lees dat de reviews niet al te positief zijn, maar toch genoeg berichten dat het toch wel vermakelijk is.
Ik vond Ryse leuk om te doen. De SP zit prima in elkaar, ziet er erg mooi uit en is op de hoogste moeilijkheidsgraad zeker uitdagend genoeg (zeker als je nog niet volledig geupgrade hebt). Maar het spel (gameplay) moet je wel liggen denk ik. De MP Coop is erg vermakelijk als je met bekenden speelt. Kun je zo een paar avonden mee vullen. En mij zijn de executies QTE nooit komen te vervelen.
misschien nog tips voor een nieuwe xbox one bezitter? heb bij instellingen geloof ik alles ingesteld, maar nog twee vraagjes. Bij TV/screen settings kan je kiezen voor bijvoorbeeld 26 colours per pixel. Welke moet ik hier nemen. Heb een full hd 3D led tv, dus kan wel wat moois op het scherm toveren.
Daarnaast een vraagje over de audio. Ik heb mijn geluid over externe boxen (een samsung 3d home cinema set). Deze is via een optical cable aangesloten. Bij audio settings staat nu HMDI sound op 'off'. Optical sound staat op stereo. Als ik deze op DTS zet heb ik geen sound. Is dit nu goed ingesteld of kan het beter anders?
Alvast bedankt, en als er nog andere tips zijn hoor ik het graag
Daarnaast een vraagje over de audio. Ik heb mijn geluid over externe boxen (een samsung 3d home cinema set). Deze is via een optical cable aangesloten. Bij audio settings staat nu HMDI sound op 'off'. Optical sound staat op stereo. Als ik deze op DTS zet heb ik geen sound. Is dit nu goed ingesteld of kan het beter anders?
Je moet Ryse niet zozeer zien als spel maar meer als een Tech-demo. De officiële Reviewer bekritiseren de game wegens de magere verhaal en herhalende gameplay (want CoD is geen copy-paste gebeuren volgens hen). Maar hou je van films en series zoals Gladiator, Troy, Spartacus en Rome dan is zeker een overweging waard. MP niet bekend ermeejpaarhuis schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:33:
Is Ryse nu de moeite waard om te halen of niet? Lees dat de reviews niet al te positief zijn, maar toch genoeg berichten dat het toch wel vermakelijk is.
Ja, dat was me inderdaad ook duidelijk. Zit meer te wachten op persoonlijke ervaringen, heb je hem ook gespeeld?donGaboz schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:46:
[...]
Je moet Ryse niet zozeer zien als spel maar meer als een Tech-demo. De officiële Reviewer bekritiseren de game wegens de magere verhaal en herhalende gameplay (want CoD is geen copy-paste gebeuren volgens hen). Maar hou je van films en series zoals Gladiator, Troy, Spartacus en Rome dan is zeker een overweging waard. MP niet bekend ermee
Hallo,
Ik heb een Xbox One meegenomen uit Amerika, mijn vraag echter is hoe ga ik het doen met stroom.
Heb je aan een simpele omvormer genoeg of moet je echt zo'n dure omvormer hebben die ook de benodige wattage van de xbox aankan wat ik heb gevonden is dat 540 watt??
Wie o wie kan mij helpen?
Ik heb een Xbox One meegenomen uit Amerika, mijn vraag echter is hoe ga ik het doen met stroom.
Heb je aan een simpele omvormer genoeg of moet je echt zo'n dure omvormer hebben die ook de benodige wattage van de xbox aankan wat ik heb gevonden is dat 540 watt??
Wie o wie kan mij helpen?
De europese heeft op de adapter input 200-240v staan. Het lijkt me dus niet dat de adapter overzees gebruikt kan worden, ook andersom denk ik niet, maar je kunt altijd ff checken. Kijk op de adapter wat er staat bij input. Voor Nederland moet dit uiteraard 220(-230) zijn.
Dit is er wat er op de voeding staat:jpaarhuis schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:29:
De europese heeft op de adapter input 200-240v staan. Het lijkt me dus niet dat de adapter overzees gebruikt kan worden, ook andersom denk ik niet, maar je kunt altijd ff checken. Kijk op de adapter wat er staat bij input. Voor Nederland moet dit uiteraard 220(-230) zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door hurkies92 op 30-12-2013 19:41 ]
Dat gaat dus niet werken, in amerika hebben ze 110v en dat verwacht ie dus ook. Misschien kun je er eerst een omvormer voorzetten die 220 omzet naar 110.hurkies92 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:40:
[...]
Dit is er wat er op de voeding staat:
[afbeelding]
Zoiets dus (niet eens zo duur), denk dat je deze ook wel kunt krijgen bij je lokale elektrozaak:
http://www.ebay.com/bhp/converter-220-110-adapter
12v X 17,9A is ongeveer 540watt moet je dan niet zo'n kastje hebben:jpaarhuis schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:45:
[...]
Dat gaat dus niet werken, in amerika hebben ze 110v en dat verwacht ie dus ook. Misschien kun je er eerst een omvormer voorzetten die 220 omzet naar 110.
Zoiets dus (niet eens zo duur), denk dat je deze ook wel kunt krijgen bij je lokale elektrozaak:
http://www.ebay.com/bhp/converter-220-110-adapter
http://www.alcatronic.nl/...v-naar-230v-300-watt.html
Deze is 300 watt maar dat is een voorbeeld.
En hoe je dit dan. Ik wil gewoon de eredivisie spelen met 2 teams wat met de vroegere fifa's ook kon. Wil verder niet kiezen voor carriere. wil verder niet het team opbouwen of een bepaalde speler of kan dat niet meer. Wil verder ook geen oefen wedstrijden spelen.harrytasker schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:05:
[ Voor 5% gewijzigd door jaaoie17 op 30-12-2013 20:43 ]
Je wilt 110v apparatuur aansluiten op 220v dus je hebt een omvormer van 220 naar 110, niet andersom. Dus eigenlijk gewoon degene die ik postte, die kan ook tot 1600 watt aan, genoeg voor de xbox dus.hurkies92 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:48:
[...]
12v X 17,9A is ongeveer 540watt moet je dan niet zo'n kastje hebben:
http://www.alcatronic.nl/...v-naar-230v-300-watt.html
Deze is 300 watt maar dat is een voorbeeld.
Je kan natuurlijk ook gewoon via de Microsoft Xbox support website een orginele Xbox One voeding kopen voor 25 euro.
zie hier: https://myservice.xbox.com/nl-NL/
zie hier: https://myservice.xbox.com/nl-NL/
Cogitationis poenam nemo patitur
Kun je die gewoon één extra kopen via die site? Want er staat 'vervangen'. Moet je dan ook de originele terugsturen of kun je gewoon een extra bestellen..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij kan je gewoon extra's powerbricks bestellen, eerst je huidige Xbox One registeren, en dan kan je daarna "spare parts" bestellen.Rivanov schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:51:
Kun je die gewoon één extra kopen via die site? Want er staat 'vervangen'. Moet je dan ook de originele terugsturen of kun je gewoon een extra bestellen..
[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 30-12-2013 21:01 ]
Zat ook met de instellingen te stoeien en heb het op het hoogste Colour per pixel staan, 36 of 48 geloof ik, maar ik zie niet echt een verschil.mitchdev91 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:40:
misschien nog tips voor een nieuwe xbox one bezitter? heb bij instellingen geloof ik alles ingesteld, maar nog twee vraagjes. Bij TV/screen settings kan je kiezen voor bijvoorbeeld 26 colours per pixel. Welke moet ik hier nemen. Heb een full hd 3D led tv, dus kan wel wat moois op het scherm toveren.
XBL: MRE Inc
De kogel is door de kerk. Zaterdag rij ik naar duitsland om een X1 op te pikken. Nu wil ik voor mijn zoontje Lego Marvell Superheroes kopen (in de usa store ofc) maar vroeg me af of dit spel wel nederlandse subtitels heeft? Iemand enig idee of dit überhaupt instelbaar is en of nederlands een optie is. Anders kan ik net zo goed "even" wachten tot de nederlandse launch en dan hopen dat die download wel nederlandse subtitels heeft.
Gamertag: YazNL
er is geen nl ondertitels op xbox, alleen op netflix.Yaz schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:01:
De kogel is door de kerk. Zaterdag rij ik naar duitsland om een X1 op te pikken. Nu wil ik voor mijn zoontje Lego Marvell Superheroes kopen (in de usa store ofc) maar vroeg me af of dit spel wel nederlandse subtitels heeft? Iemand enig idee of dit überhaupt instelbaar is en of nederlands een optie is. Anders kan ik net zo goed "even" wachten tot de nederlandse launch en dan hopen dat die download wel nederlandse subtitels heeft.
Je kan gewoon NL subs in deze game aanzetten (heb hem ook uit de US store).Yaz schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:01:
Mooi. Dat maakt het spel een stuk toegankelijker voor hemApOE schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:19:
[...]Je kan gewoon NL subs in deze game aanzetten (heb hem ook uit de US store).
Helaas..Bullet NL schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:59:
[...]
Volgens mij kan je gewoon extra's powerbricks bestellen, eerst je huidige Xbox One registeren, en dan kan je daarna "spare parts" bestellen.
Xbox One - Power Supply Unit - Local Adapter - EXC - No Charge
Send us your non-functioning unit. Once received, we will send a replacement power supply appropriate for the country of your ship to address.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb gisteren de xbox gekregen. Eerste indruk wat een mega kast omg! Ik heb de ps4 hier ook staan en wat een verschil! Microsoft kan qua hardware en engineering veel leren van sony. De voicecommands werken matig, maar ik heb ook niet zoveel energie in gestopt. Verder vindt ik het design wel mooi al had het twee keer kleiner gekund. Interface, xbox live en mogelijkheden zijn ook top. Ryse en dead rising gespeeld, bevallen erg goed! Ryse is grafisch een BEEST! Ik ga mijn naam in de gamertag lijst noteren en een paar mensen uitnodigen.
Feel free 2 add me. Gamertag: KillarLeXuS
Feel free 2 add me. Gamertag: KillarLeXuS
Daar kan je toch gebruik van maken? Functioneert die unit nu? Nee. Opsturen dus en een juiste versie terug krijgen. Precies zoals de tekst omschrijft.Rivanov schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:28:
[...]
Helaas..
Xbox One - Power Supply Unit - Local Adapter - EXC - No Charge
Send us your non-functioning unit. Once received, we will send a replacement power supply appropriate for the country of your ship to address.
Verwijderd
Volgens vgchartz.com is de ps4 meer dan dubbel keer zoveel verkocht als de xbox one? Is het verschil werkelijk zo groot of kloppen de cijfers niet?
Misschien in bepaalde landen zoals Nederland. Wereldwijd lijkt me sterk, maar zou kunnen kloppen omdat de Xbox nog niet overal uit is.Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:53:
Volgens vgchartz.com is de ps4 meer dan dubbel keer zoveel verkocht als de xbox one? Is het verschil werkelijk zo groot of kloppen de cijfers niet?
Maar cijfers boeien mij niet echt, ook al was de concurrent 60x meer verkocht, ik koop het product dat bij mij past.
Verwijderd
Ben het met je eens wat dat laatste betreft. Denk alleen dat tegenvallende opbrengsten de support/games niet ten goede komt.Daan87423 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 19:21:
[...]
Misschien in bepaalde landen zoals Nederland. Wereldwijd lijkt me sterk, maar zou kunnen kloppen omdat de Xbox nog niet overal uit is.
Maar cijfers boeien mij niet echt, ook al was de concurrent 60x meer verkocht, ik koop het product dat bij mij past.
Wie heeft het over tegenvallende opbrengsten???? MS heeft de afgelopen week helemaal niets los gelaten over de verkopen, laat staat als deze wel of niet op budget liggen. Daarbij.... we hebben het hier over een console die zeker weer 6 a 7 jaar mee moet, genoeg tijd mocht het al nodig zijn, om alles recht te trekken.
Ik denk dat de ps4 qua populariteit een voorsprong heeft op MS.Bullet NL schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 19:36:
Wie heeft het over tegenvallende opbrengsten???? MS heeft de afgelopen week helemaal niets los gelaten over de verkopen, laat staat als deze wel of niet op budget liggen. Daarbij.... we hebben het hier over een console die zeker weer 6 a 7 jaar mee moet, genoeg tijd mocht het al nodig zijn, om alles recht te trekken.
Wel is het zo dat het allemaal gaat om de games. Games verkopen consoles.
No matter de uitslag het kost ontwikkelaars miljoenen euros ontwikkelkosten om een game te produceren.
Het is dus voor hun interest om hun games voor zo een breed mogelijk publiek beschikbaar te stellen.
In de praktijk betekend dit dat ze games voor beide platforms uitbrengen. Daarnaast hebben ms en sony hun first part developers.
Hoe dan ook wij moeten gewoon genieten van de platformen en de aandeelhouders zich druk laten maken om de verkoopcijfers!!!!
(EDIT TYPOS) #grrrrtypenopeen4inchiphone
[ Voor 9% gewijzigd door raishel70 op 31-12-2013 23:40 ]
Ach gevoelens.... Boeit helemaal niets, sowieso heeft de PS4 in NL een voorsprong door de officiële levering. Bij de 360 was het zo dat de gemiddelde eigenaar meer games had dan de PS3 koper, ik zie niet in waarom dat nu niet weer zo zou zijn. Het is hier al vaker geschreven, over de uiteindelijke populariteit valt nog weinig te zeggen. Het kan maar zo zijn dan Sony inderdaad meer consoles verkoopt aan het eind van die 7 jaar.... Maar misschien is MS wel tevreden met een kleiner markt aandeel waar ze meer aan verdienenraishel70 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 22:27:
[...]
Ik denk dat de ps4 qua populariteit een voorsprong heeft op MS.
Wel is het zo dat het allemaal gaat om de games. Games verkopen consoles.
No matter de uitslag het kost ontwikkelaars miljoenen euro ontwikkelkosten om een game te produceren.
Het is dus voor hun interest om hun games voor zo een breed mogelijk publiek beschikbaar te stellen.
In de praktijk betekend dit dat ze games voor beide platforms uitbrengen. Daarnaast hebben ms en sony hun first part developers. In de praktijk betekend dit dat de meeste spellen uitkomen voor beide platforms.
Hoe dan ook wij moeten gewoon genieten van de platformen en de aandeelhouders zich druk laten maken om de verkoopcijfers!!!!
Koffiedikkijken!
Ligt toch gewoon aan jezelf, als je deze op US zet werkt het echt perfect, althans voor mij, bv zoeken m.b.v. Bing werkt erg goed, vergeet niet dat je engelse uitspraak wel een beetje goed moet zijn, maar dat geldt voor bv Siri ook. Dus inderdaad een beetje meer energie instoppen en je hebt er veel plezier van!raishel70 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:58:
De voicecommands werken matig, maar ik heb ook niet zoveel energie in gestopt.
Dat klopt. Maar het ging erom of je er gewoon één extra kon bij bestellen. Zou wel een extra voeding willen hebben aangezien ik mijn Xbox One nog wel eens mee wil nemen en ik dan niet telkens de voeding af hoef te koppelen. Die zit namelijk weggewerkt in m'n tv meubel en is er niet makkelijk uit te krijgen. Dan is een extra voeding ideaal voor de momenten dat ik de Xbox One naar iemand meeneem.Yaz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:44:
[...]
Daar kan je toch gebruik van maken? Functioneert die unit nu? Nee. Opsturen dus en een juiste versie terug krijgen. Precies zoals de tekst omschrijft.
Dag harry,harrytasker schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 12:46:
[...]
Ligt toch gewoon aan jezelf, als je deze op US zet werkt het echt perfect, althans voor mij, bv zoeken m.b.v. Bing werkt erg goed, vergeet niet dat je engelse uitspraak wel een beetje goed moet zijn, maar dat geldt voor bv Siri ook. Dus inderdaad een beetje meer energie instoppen en je hebt er veel plezier van!
Ik heb zoals ik zei niet zoveel energie erin gestopt, iets wat ik zeker nog moet doen.
Mijn xbox is op uk ingesteld hier kan het mischien ook aan liggen. Een amerikaans accent lukt mij nog wel maar uk is een vak apart. Ik ga vanavond weer kijken of het goed werkt op uk zoniet wisselen naar us.
Het nadeel is dan dat de latency van de multiplayer games wat hoger ligt.
Probeer plat engels te praten.raishel70 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:03:
[...]
Dag harry,
Ik heb zoals ik zei niet zoveel energie erin gestopt, iets wat ik zeker nog moet doen.
Mijn xbox is op uk ingesteld hier kan het mischien ook aan liggen. Een amerikaans accent lukt mij nog wel maar uk is een vak apart. Ik ga vanavond weer kijken of het goed werkt op uk zoniet wisselen naar us.
Het nadeel is dan dat de latency van de multiplayer games wat hoger ligt.
Op US krijg je zeker meer lag, merk dat Killer Instinct dan zelfs onspeelbaar is.
Top thanks voor de tip! eksboks son werkt bij mij stukken beter dan mijn eksboks on. Met Xbox turn off heb ik al tijden geen problemen meer mee en overige commando's ook niet gelukkig. Maar xbox on was de lastigste en is nu ook getackeld.-SaveMe- schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:17:
[...]
[...]
Ik had daar aanvankelijk ook enorm veel problemen me, terwijl als de one aanstond elk voice commando werkte bij mij. Uiteindelijk op translate.google.com 'xbox on' ingevoerd en laten uitspreken en voaila, mijn xbox ging direct aan. Echt WTF![]()
Nu lukt het me hierdoor elke keer als ik het als volgt uitspreek: 'eksboks son'. Maw als de zoon van xbox. een lange s in het midden en zonder pauze tussen de twee woorden! Mijn One staat overigens op US.
Probeer anders zelf de translate truc, dan hoor je de juiste uitspraak...
Denken jullie dat De xbox (als het eenmaal in nederland uit is) nl voicezal ondersteunen? Aangezien ierland ook nog geen voicecontrols heeft.
Dat is net de reden waarom die hier nog niet leverbaar is omdat dat nog niet af is.raishel70 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 01:04:
Denken jullie dat De xbox (als het eenmaal in nederland uit is) nl voicezal ondersteunen? Aangezien ierland ook nog geen voicecontrols heeft.
Als dat de reden was zou hij nu ook niet leverbaar zijn in Ierland. Die localization reden is echt onzin. Het is een productie issue (Sony heeft hetzelfde probleem overigens) en ze willen de core markets voorzien van genoeg units, dat is overigens goed gelukt. Nederland is geen core markt en dus krijgen we hem later.Cyclonic schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 03:10:
[...]Dat is net de reden waarom die hier nog niet leverbaar is omdat dat nog niet af is.
Dat vond ik inderdaad ook het rare toen ik las dat Ierland ook geen voice heeft. Ben toch wel benieuwd nu hij in Duitsland toch redelijk goed te krijgen is of we binnenkort wat informatie gaan krijgen wanneer hij hier leverbaar gaat zijn (en dus hopelijk niet dat Q3 gerucht.....al hoor je daar ook al niet zo veel meer van).Yaz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:39:
[...]
Als dat de reden was zou hij nu ook niet leverbaar zijn in Ierland. Die localization reden is echt onzin. Het is een productie issue (Sony heeft hetzelfde probleem overigens) en ze willen de core markets voorzien van genoeg units, dat is overigens goed gelukt. Nederland is geen core markt en dus krijgen we hem later.
Q3 2014 zou echt een hele stomme zet zijn van Microsoft. Ik weet ook wel dat deze 'kleine' landjes in verhouding amper units nodig hebben en maar een kleine markt zijn, maar als ik zie hoeveel mensen al Xboxjes uit Duitsland halen lopen ze alsnog aardig wat 'mis' door niet meteen hier ook te launchen.VFRRijder schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:33:
[...]
Dat vond ik inderdaad ook het rare toen ik las dat Ierland ook geen voice heeft. Ben toch wel benieuwd nu hij in Duitsland toch redelijk goed te krijgen is of we binnenkort wat informatie gaan krijgen wanneer hij hier leverbaar gaat zijn (en dus hopelijk niet dat Q3 gerucht.....al hoor je daar ook al niet zo veel meer van).
De meeste mensen zouden vast geen probleem hebben al vast een Xbox te kopen en pas over een jaar NL ondersteuning te krijgen... Of denk ik nu te gemakkelijk?
Het is mij opgevallen dat het Xbox 'aan' commando van de NL site is afgehaald en is vervangen met Xbox 'on'. Geen goed teken voor NL ondersteuning lijkt mij.
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Ik denk dat het probleem voor Microsoft niet bij de Nederlandse ondersteuning ligt maar bij de productie. Op dit moment zijn landen als België en Nederland zo klein dat het Microsoft niet motiveert om hier ook te gaan leveren. Wanneer zij namelijk veel verkopen in landen als Amerika, Engeland, Duitsland etc. zullen ontwikkelaars eerder over de streep worden getrokken dan dat Nederland en België een goede voorraad hebben. Daarnaast zijn deze landen qua omzet natuurlijk ook veel belangrijker dan NL. Kortom, het gaat om geldBrutal1ty schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:51:
[...]
Q3 2014 zou echt een hele stomme zet zijn van Microsoft. Ik weet ook wel dat deze 'kleine' landjes in verhouding amper units nodig hebben en maar een kleine markt zijn, maar als ik zie hoeveel mensen al Xboxjes uit Duitsland halen lopen ze alsnog aardig wat 'mis' door niet meteen hier ook te launchen.
De meeste mensen zouden vast geen probleem hebben al vast een Xbox te kopen en pas over een jaar NL ondersteuning te krijgen... Of denk ik nu te gemakkelijk?
Naar mijn mening heeft Microsoft het hierdoor dan ook verpest. Allemaal leuk en aardig dat ik de afgelopen 7 tot 8 jaar een Xbox 360 heb gehad maar nu ik niet genoeg geld op kan leveren laten ze mij zitten. Natuurlijk kan ik hem uit Duitsland halen maar het gaat om het principe. Ik lever geen geld op dus ben niet interessant. Voor mij voorlopig dan ook geen Xbox One maar wel een PS4.
Ben het niet met je eens MS is slim geweest, ze wisten ook wel dat de echte diehards er toch wel een gingen kopen desnoods in het buitenland, wat er nu dus ook gebeurt! Als je kijkt naar Sony, wel launchen maar niet kunnen leveren, dat is pas slechte reclame, kijk maar in de topics over PS4 leveringen hoeveel klagers er zijn,daarnaast vele problemen met PSN. Al met al lijkt het me niet zo'n domme zet geweest van MS, zeker niet als ze bv in maart gaan leveren hier in NL, daarnaast zijn er op het moment op beide consoles nog weinig spellen uit dus eigenlijk alleen interessant voor early adopters....Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:09:
[...]
Naar mijn mening heeft Microsoft het hierdoor dan ook verpest. Allemaal leuk en aardig dat ik de afgelopen 7 tot 8 jaar een Xbox 360 heb gehad maar nu ik niet genoeg geld op kan leveren laten ze mij zitten. Natuurlijk kan ik hem uit Duitsland halen maar het gaat om het principe. Ik lever geen geld op dus ben niet interessant. Voor mij voorlopig dan ook geen Xbox One maar wel een PS4.
Ik hoef ook echt geen NL voice commands te hebben, krijg je van die scheve zinnen en bekt totaal niet (commando in het Nederlands, vervolgens een engelse titelFoggyFreek schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:56:
Het is mij opgevallen dat het Xbox 'aan' commando van de NL site is afgehaald en is vervangen met Xbox 'on'. Geen goed teken voor NL ondersteuning lijkt mij.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
De echte Xbox diehards zullen misschien naar Duitsland gaan om hem te kopen, maar ik ken genoeg hardcore gamers (die ook competitief spelen) en nu voor de PS4 gaan. Zij voelen zich, net als ik, niet verbonden aan een merk en gaan nu simpelweg voor de console en de organisatie die wel hun land ondersteund en waarde hecht aan hen als gamer.harrytasker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:18:
[...]
Ben het niet met je eens MS is slim geweest, ze wisten ook wel dat de echte diehards er toch wel een gingen kopen desnoods in het buitenland, wat er nu dus ook gebeurt! Als je kijkt naar Sony, wel launchen maar niet kunnen leveren, dat is pas slechte reclame, kijk maar in de topics over PS4 leveringen hoeveel klagers er zijn,daarnaast vele problemen met PSN. Al met al lijkt het me niet zo'n domme zet geweest van MS, zeker niet als ze bv in maart gaan leveren hier in NL, daarnaast zijn er op het moment op beide consoles nog weinig spellen uit dus eigenlijk alleen interessant voor early adopters....
Daarnaast is het launchen maar niet kunnen leveren niet per definitie slechte reclame. Er wordt namelijk schaarste gecreëerd waardoor de console voor de consument exclusiever en populair lijkt. Bovendien geeft Sony door het launchen aan dat zij alle landen waarderen (of zij dit nou menen of niet). Met name op dit moment zullen er in bepaalde landen (waaronder Nederland) veel meer PS4s in bezit zijn dan de Xbox One. Dit betekent dat vrienden van deze early adopters waarschijnlijk dezelfde console zullen kopen om zo met hen te kunnen gamen.
Kortom, marketingtechnisch heeft Sony het naar mijn mening gewoon veel beter aangepakt. Ze kunnen nu niet alles leveren maar laten wel zien dat zij waarde hechten aan alle gamers over de gehele wereld en niet uitsluiten aan diegene die het meeste geld opleveren.
Ach straks ligt de Xbox One hier in de winkel en willen de kindertjes die weer hebben, omdat dat dan de nieuwste spelcomputer is 
Nederland is niet zo heel belangrijk, Rusland lijkt me dan weer een heel ander verhaal...
En ach, over een jaar hoor je hier niemand meer over en over twee jaar kunnen we eens rustig gaan bekijken wie het achterafgezien het beste heeft gedaan.
Nederland is niet zo heel belangrijk, Rusland lijkt me dan weer een heel ander verhaal...
En ach, over een jaar hoor je hier niemand meer over en over twee jaar kunnen we eens rustig gaan bekijken wie het achterafgezien het beste heeft gedaan.
Precies zoals jij het schrijft, het is "jou" mening. Wat dat overal leveren nu te maken heeft met "de gene" die het meeste geld opleveren is mij niet duidelijk.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:35:
Kortom, marketingtechnisch heeft Sony het naar mijn mening gewoon veel beter aangepakt. Ze kunnen nu niet alles leveren maar laten wel zien dat zij waarde hechten aan alle gamers over de gehele wereld en niet uitsluiten aan diegene die het meeste geld opleveren.
Waarom zou een klant in Duitsland meer geld opleveren dan een klant in Nederland? Die moet je me toch eens uitleggen, helemaal in relatie tot de Sony klanten in Nederland.
En wat hier boven ook wordt geschreven.... Wat zeggen die verkopen in de eerste twee maand nou? Iedereen die zich zelf een beetje serieus neemt zo onderkennen dat de verkoopcijfers nu helemaal nog niets zeggen. Simpelweg omdat A. nog niet alle markten (kunnen) worden bedient en B er nog steeds tekorten zijn.
De huidige verkoopcijfers worden dus vooral bepaald door de hoeveelheid productie die fabrieken kunnen draaien in combinatie met de distributie. Over een jaar kunnen we pas iets zinnigs zeggen over verkoopcijfers.
Bovendien, en dat is vooral een persoonlijke mening, ik koop een console omdat deze beter bij mij past, en ik ben nu eenmaal meer een Xbox koper dan een Playstation koper. Het blijkt alleen al uit de games die voor de verschillende platformen worden ontwikkeld.
Ik denk dat we wel alvast 1 ding kunnen concluderen uit de huidige verkoop cijfers van beiden consoles:Bullet NL schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:52:
[...]
De huidige verkoopcijfers worden dus vooral bepaald door de hoeveelheid productie die fabrieken kunnen draaien in combinatie met de distributie. Over een jaar kunnen we pas iets zinnigs zeggen over verkoopcijfers.
Ze gaan als warme broodjes over de toonbank en verkopen beiden beter dan menig critici verwacht had. Ik, persoonlijk, ben erg blij om dat te zien
Iemand heel toevallig kort geleden zijn/haar paypal account toegevoegd op de US Microsoft store? Ik volg de stappen zoals hier in het topic beschreven, maar PayPal geeft een melding dat hij niet kan koppelen?
Of is dit gewoon een tijdelijke 'fout' en moet ik het later nog eens proberen?We kunnen uw betaling momenteel niet verwerken via uw PayPal-rekening. Ga terug naar de website van de ontvanger om uw transactie te voltooien met behulp van hun gebruikelijke betalingsprocedure.
n.a.
Verwijderd
Je moet nog een stap terug denkenBullet NL schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:52:
[...]
Precies zoals jij het schrijft, het is "jou" mening. Wat dat overal leveren nu te maken heeft met "de gene" die het meeste geld opleveren is mij niet duidelijk.
Waarom zou een klant in Duitsland meer geld opleveren dan een klant in Nederland? Die moet je me toch eens uitleggen, helemaal in relatie tot de Sony klanten in Nederland.
En wat hier boven ook wordt geschreven.... Wat zeggen die verkopen in de eerste twee maand nou? Iedereen die zich zelf een beetje serieus neemt zo onderkennen dat de verkoopcijfers nu helemaal nog niets zeggen. Simpelweg omdat A. nog niet alle markten (kunnen) worden bedient en B er nog steeds tekorten zijn.
Bovendien, en dat is vooral een persoonlijke mening, ik koop een console omdat deze beter bij mij past, en ik ben nu eenmaal meer een Xbox koper dan een Playstation koper. Het blijkt alleen al uit de games die voor de verschillende platformen worden ontwikkeld.
Een Nederlandse PS4 klant levert op dit moment meer op dan een Xbox One klant vanwege het feit dat zijn word of mouth advertising een groter effect heeft. De persoon die wordt overtuigd heeft namelijk minder obstakels om het product aan te schaffen. Bovendien zijn er veel klanten die zich, zoals ik eerder al schreef, teleurgesteld zijn in Microsoft en nu overstappen op PS4. Een goed voorbeeld is ook het verschil tussen Pro Evolution Soccer en Fifa. Fifa is op dit moment duidelijk de beter verkochte game. Dit komt simpelweg omdat iemand Fifa koopt en zijn vrienden met hem willen spelen. Wanneer mijn vrienden massaal PES zouden kopen, ga ik hier dan ook in mee.
Maar goed, de Xbox One is zeker geen slechte console (verre van zelfs) want dan had ik hem zelf eerst ook niet in de pre-order staan. De tijd zal het leren, maar ik denk dat de PS4 het onder de hardcore gamers (en bijbehorende vriendengroepen of clans) zal winnen van de Xbox One omdat zij zich in de groep van early adopters bevinden.
En om nog af te sluiten met een persoonlijk voorbeeld, een vriend van mij zweert bij de Xbox en wilde deze ook met kerst vragen. Uiteindelijk de PS4 in overleg gekregen omdat zijn ouders niet naar Duitsland wilde gaan en hij steeds meer zag dat zijn vrienden (ik en nog anderen) allemaal de PS4 gingen kopen.
Lijkt me verstandig om hier nu een eind aan te maken want dit gaat toch een zinloze discussie worden
Welke obstakels zijn er eigenlijk om een Xbox bij de MSstore.de te kopen? Ding komt namelijk gewoon uit Eindhoven en MS.nl geeft gewoon support....
Obstakels kan je ook creëren zonder dat ze er zijn!
Ik zie niet in waarom je bovendien teleurgesteld zou moeten zijn in MS.... Wat is er mis met een Xbox One waarom je in teleurstelling zou moeten vervallen??
Ik ben niet zo'n mee loper met het gene wat mijn "vriendjes" doen... Ik koop gewoon de producten die mij het beste passen. In het geval van een console is dat voor mij een Xbox One, alhoewel ik wel begrijp dat mijn zoon een PS4 wil. Op zijn leeftijd is het "wat hebben mijn vrienden" gevoel namelijk sterker dan wanneer je ouder bent
De PS4 heeft helemaal niets extra's op de One waarom hij voor hardcore gamers (wtf.... ik game bijna elke dag, ben ik dan hardcore????) beter zou zijn. Het is dan ook niet meer dan een holle uitspraak op gevoelens die helemaal nergens enige onderbouwing in heeft.
De dag dat mijn ouders een Xbox voor mij zouden kopen.... Lol.... Nee, iets met al jaren onafhankelijk zijn

Je laatste zin is wel de mooiste.... Jij komt hier binnen om met allemaal losse floders te schieten, je krijgt wat kritiek en nu moeten we er maar een eind aan de discussie gaan maken omdat hij zinloos zou zijn?
Ja hallo!!!
Jij begint hem toch zelf....!!!!
Soms...... Heel soms....... *zucht*
Ik zie niet in waarom je bovendien teleurgesteld zou moeten zijn in MS.... Wat is er mis met een Xbox One waarom je in teleurstelling zou moeten vervallen??
Ik ben niet zo'n mee loper met het gene wat mijn "vriendjes" doen... Ik koop gewoon de producten die mij het beste passen. In het geval van een console is dat voor mij een Xbox One, alhoewel ik wel begrijp dat mijn zoon een PS4 wil. Op zijn leeftijd is het "wat hebben mijn vrienden" gevoel namelijk sterker dan wanneer je ouder bent
De PS4 heeft helemaal niets extra's op de One waarom hij voor hardcore gamers (wtf.... ik game bijna elke dag, ben ik dan hardcore????) beter zou zijn. Het is dan ook niet meer dan een holle uitspraak op gevoelens die helemaal nergens enige onderbouwing in heeft.
De dag dat mijn ouders een Xbox voor mij zouden kopen.... Lol.... Nee, iets met al jaren onafhankelijk zijn
Je laatste zin is wel de mooiste.... Jij komt hier binnen om met allemaal losse floders te schieten, je krijgt wat kritiek en nu moeten we er maar een eind aan de discussie gaan maken omdat hij zinloos zou zijn?
Ja hallo!!!
Verwijderd
Als jij, als moderator, vindt dat deze discussie mag en niet offtopic raakt door het PS4 vs X1 gehalte, ga ik natuurlijk ook vrolijk doorBullet NL schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:44:
Welke obstakels zijn er eigenlijk om een Xbox bij de MSstore.de te kopen? Ding komt namelijk gewoon uit Eindhoven en MS.nl geeft gewoon support....
De dag dat mijn ouders een Xbox voor mij zouden kopen.... Lol.... Nee, iets met al jaren onafhankelijk zijn![]()
Ja hallo!!!
Verschillende consumenten zullen tegen het functionele risico en gemak aan lopen. Dit houdt in dat er onduidelijkheden zijn over de garantieafhandeling, Googlen vertelt je namelijk 2 verhalen, Microsoft ondersteunt in het buitenland gekochte Xbox Ones maar zou het juist ook weer afraden. Gemak lijkt me voor zich spreken, hem uit Duitsland halen is nou niet echt gemakkelijk.
Zoals jij zelf aangeeft ben je niet geïnteresseerd in wat vrienden doen. Ik ben zelf de 20 ook al een tijdje geleden gepasseerd maar gamen is voor mij nog steeds iets dat ik uitsluitend met vrienden doe. Totaal afhankelijk van de persoon natuurlijk, maar in veel gevallen zal het zo zijn dat een gehele groep dezelfde aankoop doet. Vooral bij jongeren zal dit nog vaker het geval zijn. Ik verwijs je naar mijn PES en Fifa voorbeeld
Vanaf hier kan ik je eigenlijk niet meer volgen: De PS4 heeft helemaal niets extra's op de One waarom hij voor hardcore gamers (wtf.... ik game bijna elke dag, ben ik dan hardcore????) beter zou zijn. Het is dan ook niet meer dan een holle uitspraak op gevoelens die helemaal nergens enige onderbouwing in heeft.
Ik zeg namelijk nergens dat de Xbox One beter, slechter of even goed is als de PS4 voor de hardcore gamer. Ik zeg alleen dat de hardcore gamer (competitieve, zeer actieve speler) waarschijnlijk onder de early adopters zal vallen en, zoals ik eerder al aangaf, in veel gevallen zijn vrienden zijn keuze zal laten volgen. De PS4 is dus niet beter of slechter.
En er zijn ouders die zo gek zijn om hun kinderen van 20+ nog een console te geven ja. De jaloezie kun je je voorstellen
Wij hebben gewoon allebei een andere kijk op de zaak omdat wij vanuit een ander perspectief kijken. Jij kijkt als ouder naar een console op zich, zonder wat eventuele vrienden of kennissen doen. Voor mij is het belangrijk dat ik de mogelijkheid heb om met vrienden te spelen. Welke console dit dan precies is, is hier redelijk ondergeschikt aan.
En met deze uitspraak is de hele discussie helemaal tot 0 gereduceerd. Je word dus 100% gestuurd door wat de omgeving om je heen doet (iets wat ik niet veroordeel, ik vind het een zeer goede reden). Vergelijken heeft dus geen zin want voor hetzelfde geld had je een ZX Spectrum gekocht omdat je vrienden die hadden gehaald.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:10:
[...]Voor mij is het belangrijk dat ik de mogelijkheid heb om met vrienden te spelen. Welke console dit dan precies is, is hier redelijk ondergeschikt aan.
Verwijderd
Ik word niet 100% gestuurd door wat de omgeving om mij heen doet. Ik zeg niet voor niets redelijk ondergeschikt ipv ondergeschiktYaz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:16:
[...]
En met deze uitspraak is de hele discussie helemaal tot 0 gereduceerd. Je word dus 100% gestuurd door wat de omgeving om je heen doet (iets wat ik niet veroordeel, ik vind het een zeer goede reden). Vergelijken heeft dus geen zin want voor hetzelfde geld had je een ZX Spectrum gekocht omdat je vrienden die hadden gehaald.
TLDR; je hebt het woord 'redelijk' niet gelezen.
Maar even rustig na denkend hé, als we het hebben over "begin 2014" dan hebben we het over januari tot uiterlijk begin april toch? moet Microsoft dan niet snel een release datum gaan publiceren willen ze nog zorgen dat mensen gaan pre-orderen en wellicht toch de playstation 4 laten liggen in de winkels?
(gezien vanuit het marketing oogpunt van Microsoft)
(gezien vanuit het marketing oogpunt van Microsoft)
Voor die krap miljoen? Dan maakt een half jaar ook niet meer uit, als je op een levensduur mogelijk weer tientallen miljoenen gaan verkopen (nu verwacht ik niet dat die 70 miljoen van vorige generatie nog realistisch is in huidige tech-tijd, maargoed).
Even terugkomend hierop, kan ik ook zo'n 3vcard voucher (of een virtuele creditcard) aanmaken en dan daarmee betalen? Of krijg je dan weer problemen ivm locatie en dergelijke?arjen9551 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:09:
Iemand heel toevallig kort geleden zijn/haar paypal account toegevoegd op de US Microsoft store? Ik volg de stappen zoals hier in het topic beschreven, maar PayPal geeft een melding dat hij niet kan koppelen?
[...]
Of is dit gewoon een tijdelijke 'fout' en moet ik het later nog eens proberen?
[ Voor 7% gewijzigd door arjen9551 op 02-01-2014 15:09 ]
n.a.
Is het mogelijk om bv een xbox 360 aan te sluiten op de xbox one en dan tijdens het spelen van de 360 een opname te maken op de xbox one zelf en dat je deze dan kan posten vanaf de xbox one ?
70 miljoen klinkt veel maar is natuurlijk belachelijk weinig als je het wereldwijd bekijkt. Kijk alleen maar hoeveel iphones en androids er verkocht worden. Net zo duur en een veelvoud met deze aantallen.SinergyX schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:00:
Voor die krap miljoen? Dan maakt een half jaar ook niet meer uit, als je op een levensduur mogelijk weer tientallen miljoenen gaan verkopen (nu verwacht ik niet dat die 70 miljoen van vorige generatie nog realistisch is in huidige tech-tijd, maargoed).
En dat zijn echt niet altijd de nieuwste modellen.
Ik vermoed ook dat in ieder geval MS onderzocht heeft hoe ze een zelfde penetratie kunnen krijgen en de met het TV component hebben ze een sterke troef in handen. Nu is het nog zaak om de X1 te laten bundelen bij een ISP abbo en een TV abbo zodat ook jan-met-de-pet er een krijgt. Als ze dat kunnen dan hebben ze de pot met goud gevonden naar mijn idee.
Volgens mij kan dit niet. Je kan namelijk ook geen TV beelden opnemen.innerchild schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:23:
Is het mogelijk om bv een xbox 360 aan te sluiten op de xbox one en dan tijdens het spelen van de 360 een opname te maken op de xbox one zelf en dat je deze dan kan posten vanaf de xbox one ?
[ Voor 16% gewijzigd door Yaz op 02-01-2014 15:41 ]
Deze opmerking intrigeert me, ik denk dat bijvoorbeeld desktops een moeilijk tijd tegemoet gaan, en ondanks dat 2013 een pracht jaar voor de ds was (heb ik meerdere malen gelezen, mijn non3d-ds ligt ergens op zolder) denk ik dat handhelds consoles het lastig krijgen ivm telefoons en tablets). Maar consoles is een markt die volgens mij redelijk stabiel is. Sterker nog ik denk dat ze zelf uiteindelijk nog wel meer gaan verkopen omdat console gaming meer main stream is dan ooit te voor.SinergyX schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:00:
(nu verwacht ik niet dat die 70 miljoen van vorige generatie nog realistisch is in huidige tech-tijd, maargoed).
10 second ninja DONE
Pfff word het niet eens tijd om met zijn allen terug te bashen in het ps4 topic ?
Vraag me elke keer weer af waarom hun hier de ps4 komen promoten ?!
Verwijderd
Ik neem aan dat je deze fantastische opmerking op mij richt. Graag zie ik van jou de quote waarin ik vertel dat de Xbox One een slechte console is en de PS4 fantastisch.justifire schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:19:
Pfff word het niet eens tijd om met zijn allen terug te bashen in het ps4 topic ?
Als je dat zelf al aanneemt, wat moet ik daar dan nog aan toe voegen ?Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:27:
[...]
Ik neem aan dat je deze fantastische opmerking op mij richt. Graag zie ik van jou de quote waarin ik vertel dat de Xbox One een slechte console is en de PS4 fantastisch.
Dit is het xbox one topic ! geen vergelijkingen. Ander topic !
Ik denk dat we ons hier niet zo druk over moeten maken... 'Hardcore' games (lees: alles naast mobile\facebook games) zijn niet te spelen op tablets, zéker niet op telefoons en handhelds zijn er ook niet al te geschikt voor. Wat blijft er over? Consoles of PC's aangezien streaming nog niet op niveau is.Sagat schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:16:
[...]
Deze opmerking intrigeert me, ik denk dat bijvoorbeeld desktops een moeilijk tijd tegemoet gaan, en ondanks dat 2013 een pracht jaar voor de ds was (heb ik meerdere malen gelezen, mijn non3d-ds ligt ergens op zolder) denk ik dat handhelds consoles het lastig krijgen ivm telefoons en tablets). Maar consoles is een markt die volgens mij redelijk stabiel is. Sterker nog ik denk dat ze zelf uiteindelijk nog wel meer gaan verkopen omdat console gaming meer main stream is dan ooit te voor.
Zolang 'hardcore' games niet weggaan (en dat gaan ze niet, te veel mee te verdienen op allerlei manieren, net als blockbuster films en series) maakt het toch geen reet uit of we nou na deze generatie (want deze word een succes, ik voel het gewoon
Mensen beginnen hier door te trippen: ''Mobile gaming begint meer winst te maken dan hardcore gaming'' en dat soort headlines. Maar wat hier vergeten word is dat mobile gaming etc aan het groeien is, maar de rest stabiel blijft. Mensen die CoD\BF\WoW fanaten zijn gaan niet ineens alleen nog maar plants vs. zombies spelen op hun tablet. Nee ze nemen er óók eentje én de tablets trekken non-gamers aan, daarom groeit de markt daar zo enorm hard. Zegt overigens helemaal niets over de rest van de markt, die is nog zo stabiel als wat.
De next consoles verbreken alle records qua launch met een, laten we eerlijk wezen, matige launch line up voor beiden en ook PC gaming heeft weer een enorme surge.
Niks aan de hand
Wat is die hele discussie Xbox One vs Ps4 toch zinloos. Ik heb besloten om een Xbox One te kopen met argumenten die voor MIJ relevant zijn. Beter, slechter, sneller, langzamer... allemaal subjectief. De ps4 is een goed apparaat en de Xbox One ook. Laten we met dat gezanik over ps4 vs Xbox One ophouden en terug gaan naar het topic: waar en hoe duur kun je de XBOX ONE krijgen.
Xbox Live: Ofthewell NL
Hi guys ik heb een probleem:
Duitse Xbox heb ik in eerst instantie op UK gezet ivm de Engelse taal maar toen bedacht ik me dat dat natuurlijk Ierland moet zijn, inmiddels heb ik dit veranderd maar als ik ingame aankomen wil doen staat dat in ponden? Dat moeten euros zijn!
Ook vraag ik me af waar ik mijn Xbox tegoed kan zien want ik had nog 15 euro aan tegoed ofzo
En nu?
Ook een ander groot irritatiepunt is geen dolby over optical Spdif.... Nu werkt mijn headset alleen in stereo!
Duitse Xbox heb ik in eerst instantie op UK gezet ivm de Engelse taal maar toen bedacht ik me dat dat natuurlijk Ierland moet zijn, inmiddels heb ik dit veranderd maar als ik ingame aankomen wil doen staat dat in ponden? Dat moeten euros zijn!
Ook vraag ik me af waar ik mijn Xbox tegoed kan zien want ik had nog 15 euro aan tegoed ofzo
En nu?
Ook een ander groot irritatiepunt is geen dolby over optical Spdif.... Nu werkt mijn headset alleen in stereo!
Dat is natuurlijk een vraag voor een andere topic. Maar ik zou gamestop.de eens proberen en dan afhalen (de halve fun vind ikzelf)Hairball schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:33:Laten we met dat gezanik over ps4 vs Xbox One ophouden en terug gaan naar het topic: waar en hoe duur kun je de XBOX ONE krijgen.
Het eerste kan ik je niet mee helpen, misschien dat dat nog wat tijd nodig heeft om fatsoenlijk verwerkt te worden?wimpie007 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:28:
Hi guys ik heb een probleem:
En nu?
Die 15 euro die erop stond, krijg je weer terug als je naar de NL market overgaat (wanneer de One hier in NL uitkomt dus).
EDIT:
Ook even wat korte ervaringen van mijn kant, heb sinds vanmiddag de Xbox One in ontvangst mogen nemen. De 500mb update duurde overigens bij echt enorm lang, zeker een uur als het er niet 2 waren. Kan misschien komen omdat ik deze gelijk van de US servers gedownload heb ipv UK ofzo.
Daarna Fifa 14 gedownload, dit ging gelukkig een heel stuk sneller. Heb tot nu toe ook alleen even Fifa gespeeld, is niet echt mijn ding, maar leuk voor erbij
Verder moet ik heel erg wennen aan het menu, duurde even voordat ik doorhad waar de settings stonden en dergelijke. Ik ga er vanuit dat dit na een poosje gewoon weer vertrouwd aanvoelt. Kinect werkt verder prima, Xbox On commando 1x geprobeerd, maar werkte toen niet. Daarna in het menu wat mee lopen aanklooien en hij pakte alles direct.
De console zelf is inderdaad relatief groot, ik vind hem zeer zeker niet lelijk. Had verder ook nog genoeg plek in mn TV meubel dus grootte was geen punt.
Spijtige is alleen dat ik momenteel mijn PayPal account niet aan mn Live account gekoppeld krijg, dus kan nog geen spellen van de US market kopen. Erg jammer, had graag nog even assassin's creed gespeeld. Ben al met PayPal in contact geweest en verschillende dingen geprobeerd, maar het wil niet lukken. (Mijn PayPal account had alleen mijn creditcard eraan gekoppeld. Heb daarna nog geprobeerd om PayPal toevoegen door middel van geld op mijn PayPal account te zetten (zowel euro's als dollars) maar dit werkte niet. Medewerker van PayPal zag dat idd de betaling geblokkeerd werd, maar kon/wilde/mocht niet zeggen waarom die geblokkeerd werd. Heb nu mijn rekeningnummer toegevoegd, die moet nog even geverifieerd worden, mocht dit ook niet werken, dan helaas
Anyway, eerste ervaringen zijn in ieder geval positief! Laat nu de volgende batch aan spellen maar komen!
[ Voor 51% gewijzigd door arjen9551 op 02-01-2014 22:47 ]
n.a.
Idd dat ding is HUUUUUUUUUGE !!!arjen9551 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:18:
[...]
Het eerste kan ik je niet mee helpen, misschien dat dat nog wat tijd nodig heeft om fatsoenlijk verwerkt te worden?
Die 15 euro die erop stond, krijg je weer terug als je naar de NL market overgaat (wanneer de One hier in NL uitkomt dus).
EDIT:
Ook even wat korte ervaringen van mijn kant, heb sinds vanmiddag de Xbox One in ontvangst mogen nemen. De 500mb update duurde overigens bij echt enorm lang, zeker een uur als het er niet 2 waren. Kan misschien komen omdat ik deze gelijk van de US servers gedownload heb ipv UK ofzo.
Daarna Fifa 14 gedownload, dit ging gelukkig een heel stuk sneller. Heb tot nu toe ook alleen even Fifa gespeeld, is niet echt mijn ding, maar leuk voor erbij
Verder moet ik heel erg wennen aan het menu, duurde even voordat ik doorhad waar de settings stonden en dergelijke. Ik ga er vanuit dat dit na een poosje gewoon weer vertrouwd aanvoelt. Kinect werkt verder prima, Xbox On commando 1x geprobeerd, maar werkte toen niet. Daarna in het menu wat mee lopen aanklooien en hij pakte alles direct.
De console zelf is inderdaad relatief groot, ik vind hem zeer zeker niet lelijk. Had verder ook nog genoeg plek in mn TV meubel dus grootte was geen punt.
Spijtige is alleen dat ik momenteel mijn PayPal account niet aan mn Live account gekoppeld krijg, dus kan nog geen spellen van de US market kopen. Erg jammer, had graag nog even assassin's creed gespeeld. Ben al met PayPal in contact geweest en verschillende dingen geprobeerd, maar het wil niet lukken. (Mijn PayPal account had alleen mijn creditcard eraan gekoppeld. Heb daarna nog geprobeerd om PayPal toevoegen door middel van geld op mijn PayPal account te zetten (zowel euro's als dollars) maar dit werkte niet. Medewerker van PayPal zag dat idd de betaling geblokkeerd werd, maar kon/wilde/mocht niet zeggen waarom die geblokkeerd werd. Heb nu mijn rekeningnummer toegevoegd, die moet nog even geverifieerd worden, mocht dit ook niet werken, dan helaas).
Anyway, eerste ervaringen zijn in ieder geval positief! Laat nu de volgende batch aan spellen maar komen!
Volgende batch spellen?
Ga jij maar met de snelheid vh licht, AC black flag, battlefield, forza 5, ryse, dead rising 3 en killer instinct kopen
Hahaha, ja zoals ik zei, ik wil Black Flag sowieso kopen. Battlefield speel ik op PC, dus is niet meer nodig. Forza 5 denk ik nog over na, de anderen zijn niet mijn spellen.raishel70 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:08:
[...]
Idd dat ding is HUUUUUUUUUGE !!!![]()
Volgende batch spellen?
Ga jij maar met de snelheid vh licht, AC black flag, battlefield, forza 5, ryse, dead rising 3 en killer instinct kopen
Maar goed, ik hoop eerst dat PayPal even voor mekaar te krijgen, anders wordt het toch ouderwets spellen bestellen. Waar halen jullie je spellen op disk? Gewoon amazon.co.uk of zijn er al wat lucratievere webshops?
n.a.
Slechte launch line-up en geen noemenswaardige functies/apps. Ze zijn bored. Door een spec bump alleen heb je geen next-gen console en daar komen de meesten nu achter. Dus wat anders te doen, dan reassurance posts plaatsten in een X1 topic.justifire schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:19:
Anyway, had de X1 nu ook free games with gold, of was dat nou alleen voor de 360?
Volgens mij moet je bankrekening aan je account gekoppeld zijn. Ik heb net nog gekeken en mijn account is nog steeds gekoppeld. Ik weet niet met 100% of ik een game kan kopen want testen is kopen.arjen9551 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:45:
[...]
Hahaha, ja zoals ik zei, ik wil Black Flag sowieso kopen. Battlefield speel ik op PC, dus is niet meer nodig. Forza 5 denk ik nog over na, de anderen zijn niet mijn spellen.
Maar goed, ik hoop eerst dat PayPal even voor mekaar te krijgen, anders wordt het toch ouderwets spellen bestellen. Waar halen jullie je spellen op disk? Gewoon amazon.co.uk of zijn er al wat lucratievere webshops?
Heb je ook je paypaladres veranderd naar een adres in us? En waarom bel je paypal ?!!! Tweakers is je beste vriend!
Als idd je bankrekening gekoppeld moet zijn, dan zal dat het probleem zijn. Ik had alleen mijn credit card gekoppeld aan PayPal.raishel70 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 00:15:
[...]
Volgens mij moet je bankrekening aan je account gekoppeld zijn. Ik heb net nog gekeken en mijn account is nog steeds gekoppeld. Ik weet niet met 100% of ik een game kan kopen want testen is kopen.
Heb je ook je paypaladres veranderd naar een adres in us? En waarom bel je paypal ?!!! Tweakers is je beste vriend!
Maar testen is geen kopen in dit geval, je kan via de US Microsoft Store een spel in je winkelmandje kunnen zetten en kijken wat je betalingsmethodes zijn. Als bij jou daar gewoon PayPal tussen staat is het goed, ik krijg dan alleen de optie om een credit card toe te voegen.
En ik hoef in PayPal mijn adres niet te veranderen toch? Volgens deze post: Neejoh in "[XBO] Xbox One - Deel 2", vraagt PayPal om een shipping address zo gauw de koppeling gemaakt wordt. In mijn geval wordt die koppeling niet eens gemaakt, dus kan ik het address ook niet veranderen.
Wanneer ik inlog op de PayPal website en daar adresgegevens wil toevoegen, kan ik alleen adressen in Nederland kiezen..
n.a.
In b4: ''nee, maar een veredelde camera en géén specbump maakt wél een next-gen console? Juist... Xbox 720(p) huehuehue''Silversin schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:46:
[...]
Slechte launch line-up en geen noemenswaardige functies/apps. Ze zijn bored. Door een spec bump alleen heb je geen next-gen console en daar komen de meesten nu achter. Dus wat anders te doen, dan reassurance posts plaatsten in een X1 topic.
Anyway, had de X1 nu ook free games with gold, of was dat nou alleen voor de 360?
Ik vind dat het tijd word voor meer Titanfall gameplay, heb hetzelfde video'tje nou al wel 100x terug zien komen in steeds een iets ander formaat, maar iets echt nieuws al lang niet meer gezien
[ Voor 14% gewijzigd door Brutal1ty op 03-01-2014 07:58 ]
Ja, dat zou ook voor Xbox One komen, maar pas in 2014, weet niet precies wanneer.Silversin schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:46:
[...]
Slechte launch line-up en geen noemenswaardige functies/apps. Ze zijn bored. Door een spec bump alleen heb je geen next-gen console en daar komen de meesten nu achter. Dus wat anders te doen, dan reassurance posts plaatsten in een X1 topic.
http://m.ign.com/articles...r-gold-coming-to-xbox-one
Over PS4 fans, die moet je gewoon negeren, niet op reageren. Daar staan we wel boven denk ik zo, we zijn alvast slimmer aangezien wij de Xbox One gekocht hebben...
[ Voor 5% gewijzigd door X-Fighter op 03-01-2014 09:15 ]
Weet iemand of de spellen uit Duitsland gewoon in het Engels kunnen worden afgespeeld?
En zit er ook censuur op? etc
En zit er ook censuur op? etc
Aangezien er geen Killer Instinct topic is op GoT
Patchnotes van vandaag :
***New Features***
ROTATING FREE CHARACTER:
- Character rotation has been added. Sabrewulf is the new free character, replacing Jago.
***GENERAL FIXES***
FULL CONTROLLER SUPPORT
- Players will now have access to play regardless of what USB port they plug into.
SAVE DATA FIXES
- Sign-in changes via KINECT will no longer erase save-data
TOASTS OPTION AVAILABLE
- Players will be able to disable toasts from the option menu (under display options)
***KI STORE FIXES***
COLOR #5 PROPERLY UNLOCKS
* NOTE: Players who have accomplished these tasks prior to launch will now be awarded retroactively
TRAINING MODE ICON UNLOCKED
*NOTE: If you have completed all the tasks required to unlock the costume, the TRAINING OCON will retroactively be unlocked.
***IN-GAME Updates***
- Character Select option added to the pause screen of local versus
- Command List corrected and updated
- Game will now pause when the controller for player 2 is removed
- Accessory menu screens updated and patched
- Added access to the MELD from the pause screen
- Replays library will be cleared since executable has been updated to a new version number
- Jago’s equipped accessories now display properly while in dojo mode.
***ON-LINE UPDATES***
VIEWABLE LEADERBOARDS
- Privilege check has been moved into the Xbox Live menu so non-gold members can view leaderboards
PARTY INVITES FIXES
- General fixes have been implemented to ensure the proper user-flow for people wanting to play exhibition matches with friends.
RANK-UP/RANK-DOWN DISPLAY
- RANK events (Rank-up/Rank-down), display notifications to both players prior to the start of the match.
RANK MATCH UPDATES
- The rank point distribution method has been updated. Please see the chart below for the updated system.
NEW POINTS SPREAD CHART
http://www.doublehelixgam...014/01/Ranking-Points.png
***GAMEPLAY UPDATES***
GLOBAL FIXES
INSTINCT MODE SHADOW COMBOS NOW BREAKABLE
- There were several instances where SHADOW MOVES we’re un-breakable after performing an instinct.-mode cancel With the current fix, SHADOW MOVES will be fully intractable after an instinct-mode cancel.
UNBLOCKABLE FIX
- Players can now adjust block height during instinct mode activation.
COMBO ENDER FIX
- There were several instances where certain moves labeled as “ENDERS” where unbreakable .
CHARACTER SPECIFIC FIXES
JAGO
- Jago’s Endokuken is now classified as an OPENER, when used in the beginning of combos.
SABREWULF
- Shadow Eclipse now scales properly if used as an OPENER.
- LEVEL-3 eclipse ENDER has been corrected to hit the opponent after performing a JUMPING SLASH
ORCHID
- Category correction for the first (2) hits of ICHI NI SAN.
- Damage scaling correction on UPPER FIRECAT
GLACIUS
- Shadow Hail will now have the same hit properties as an OPENER.
SADIRA
- HP /Shadow version of Widow’s bite is now categorized as OPENER.
Patchnotes van vandaag :
***New Features***
ROTATING FREE CHARACTER:
- Character rotation has been added. Sabrewulf is the new free character, replacing Jago.
***GENERAL FIXES***
FULL CONTROLLER SUPPORT
- Players will now have access to play regardless of what USB port they plug into.
SAVE DATA FIXES
- Sign-in changes via KINECT will no longer erase save-data
TOASTS OPTION AVAILABLE
- Players will be able to disable toasts from the option menu (under display options)
***KI STORE FIXES***
COLOR #5 PROPERLY UNLOCKS
* NOTE: Players who have accomplished these tasks prior to launch will now be awarded retroactively
TRAINING MODE ICON UNLOCKED
*NOTE: If you have completed all the tasks required to unlock the costume, the TRAINING OCON will retroactively be unlocked.
***IN-GAME Updates***
- Character Select option added to the pause screen of local versus
- Command List corrected and updated
- Game will now pause when the controller for player 2 is removed
- Accessory menu screens updated and patched
- Added access to the MELD from the pause screen
- Replays library will be cleared since executable has been updated to a new version number
- Jago’s equipped accessories now display properly while in dojo mode.
***ON-LINE UPDATES***
VIEWABLE LEADERBOARDS
- Privilege check has been moved into the Xbox Live menu so non-gold members can view leaderboards
PARTY INVITES FIXES
- General fixes have been implemented to ensure the proper user-flow for people wanting to play exhibition matches with friends.
RANK-UP/RANK-DOWN DISPLAY
- RANK events (Rank-up/Rank-down), display notifications to both players prior to the start of the match.
RANK MATCH UPDATES
- The rank point distribution method has been updated. Please see the chart below for the updated system.
NEW POINTS SPREAD CHART
http://www.doublehelixgam...014/01/Ranking-Points.png
***GAMEPLAY UPDATES***
GLOBAL FIXES
INSTINCT MODE SHADOW COMBOS NOW BREAKABLE
- There were several instances where SHADOW MOVES we’re un-breakable after performing an instinct.-mode cancel With the current fix, SHADOW MOVES will be fully intractable after an instinct-mode cancel.
UNBLOCKABLE FIX
- Players can now adjust block height during instinct mode activation.
COMBO ENDER FIX
- There were several instances where certain moves labeled as “ENDERS” where unbreakable .
CHARACTER SPECIFIC FIXES
JAGO
- Jago’s Endokuken is now classified as an OPENER, when used in the beginning of combos.
SABREWULF
- Shadow Eclipse now scales properly if used as an OPENER.
- LEVEL-3 eclipse ENDER has been corrected to hit the opponent after performing a JUMPING SLASH
ORCHID
- Category correction for the first (2) hits of ICHI NI SAN.
- Damage scaling correction on UPPER FIRECAT
GLACIUS
- Shadow Hail will now have the same hit properties as an OPENER.
SADIRA
- HP /Shadow version of Widow’s bite is now categorized as OPENER.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)