[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:22
uchiha tijntje schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:43:
Pfff. Mensen die zaten te klagen dat de gameplay van Ryse dumbed down was hadden het volgens mij nooit gespeeld. Ik kom op legendary niet eens voorbij het 1e level. Denk dat dit het 1e spel is in zeer lange tijd die ik niet op het moeilijkste niveau zal gaan uitspelen. :'( Want als ik in het 1e level niet eens voorbij het 3e gevecht kom, dan is de rest van het spel onmogelijk :P

[...]

Je kunt je tegoed wat op je account staat (en wat je waarschijnlijk via de Live Cards opgewaardeerd hebt) op dit moment niet aan buiten de NLse regio. De Live Cards zijn namelijk naar mijn weten regio gebonden. Heb zelf ook nog 200 euro op mijn account staan. Zie het tegoed op de 360 wel staan, maar op de X1 niet. Zodra de X1 in NL uit is kunnen we ons tegoed ook voor de X1 gebruiken gok ik :).
Vanavond uitgespeeld op Legendary, heeft me twee dagen gekost om er door te komen, incl. alle scrolls te vinden.
Is vaak meer geluk dan wijsheid. Vooral als het systeem beslist om je speer in de dakgoot te gooien of vijf keer precies langs de vijand terwijl je als je 1 speer verspeelt geen tijd meer hebt om je leger te redden :|
Heb heel wat lopen vloeken op sommige gedeeltes, puur omdat het systeem redelijk vaak faalt.
Verder heb ik nu alle scrolls en de achievement blijft locked, hopen dat ze dit gaan fixen anders ben ik er weer klaar mee, leuk om 100% te halen maar ga niet lopen grinden om op 99% te eindigen....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Halo: Spartan Assault nu al te downloaden voor de Xbox One

De planning was Kerstavond maar Halo: Spartan Assault is nu al te downloaden voor de Xbox one. Dit laat Major Nelson weten via zijn blog.
De download is 2.53gb groot en voor 15 dollar of Euro kan je hem downloaden. Heb je al Halo: Spartan Assault voor je Windows Phone of Windows 8 dan hoef je maar 5 dollar of Euro te betalen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 15:53
Ik heb de XB One nu ook enkele dagen binnen. Op zich is alles prima, maar de menu's vind ik echt ontzettend traag. Helemaal in game als je dan naar je friendslist wil ofzo. Hij zet dan de game ook in een soort van standby. Dat was bij de 360 beter. Ik hoop dat ze binnenkort nog gaan patchen, want dit is best treurig zo traag als alles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Eyerule2nd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:31:
Ik heb de XB One nu ook enkele dagen binnen. Op zich is alles prima, maar de menu's vind ik echt ontzettend traag. Helemaal in game als je dan naar je friendslist wil ofzo. Hij zet dan de game ook in een soort van standby. Dat was bij de 360 beter. Ik hoop dat ze binnenkort nog gaan patchen, want dit is best treurig zo traag als alles is.
Het hele friendlist/uitnodigingen systeem gaat volgens de geruchten aangepast worden. Juist dit deel was bij de Xbox 360 ontzettend goed waar ze nu een bepaalde omslachtigheid hebben ingebouwd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
Bullet NL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:50:
[...]

Het hele friendlist/uitnodigingen systeem gaat volgens de geruchten aangepast worden. Juist dit deel was bij de Xbox 360 ontzettend goed waar ze nu een bepaalde omslachtigheid hebben ingebouwd.
Goed om te weten. Dat was inderdaad zeer goed bij de 360 en is nu vreselijk.. en nog traag ook. Hopen dan maar op een snelle update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:23
Dat party gebeuren moet wel echt gaan veranderen zeg. Zit met BM in een party om gewoon wat te buurten, wil ik Ryse son of rome MP gaan spelen, kan ik dat niet, want iedere keer wordt BM uitgenodigd terwijl hij het spel niet eens heeft. Dus met andere woorden, als ik in een party zit met iemand die Ryse niet heeft, kan ik niet eens gaan coopen. Echt bizar dit. Mag hopelijk snel een update voor uitkomen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
justifire schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 01:22:
Halo: Spartan Assault nu al te downloaden voor de Xbox One

De planning was Kerstavond maar Halo: Spartan Assault is nu al te downloaden voor de Xbox one. Dit laat Major Nelson weten via zijn blog.
De download is 2.53gb groot en voor 15 dollar of Euro kan je hem downloaden. Heb je al Halo: Spartan Assault voor je Windows Phone of Windows 8 dan hoef je maar 5 dollar of Euro te betalen.
Iemand al ervaring mee? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
hebben jullie de xbox trouwens staan op 5.1/7.1 uncompressed of DTS? Wat is het beste als je een nieuwe 7.1 receiver hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ram
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:28
Eyerule2nd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:53:
hebben jullie de xbox trouwens staan op 5.1/7.1 uncompressed of DTS? Wat is het beste als je een nieuwe 7.1 receiver hebt?
Wat mij opvalt op mijn denon versterker is dat hij multi channel aangeeft als ik uncompressed 5.1 kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
j0ram schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:55:
[...]

Wat mij opvalt op mijn denon versterker is dat hij multi channel aangeeft als ik uncompressed 5.1 kies.
precies dat doet de mijne ook.. ik heb een marantz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Uncompressed uitvoeren naar je receiver, laat die het surroud werk maar bepalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ram
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:28
Eyerule2nd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:55:
[...]

precies dat doet de mijne ook.. ik heb een marantz.
Ja leuk he! Ik heb het ook getest met een blueray en die blijft doodleuk op multichannel staan ipv dtshd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:06
Ik heb mijn x1 op DTS staan, Dat geeft m'n markants versterker dan ook aan. Alleen af en toe is die het kwijt bij FIFA 14 en dan moet ik input van de versterker wijzigen om het te corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Boinkie schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:58:
Ik heb mijn x1 op DTS staan, Dat geeft m'n markants versterker dan ook aan. Alleen af en toe is die het kwijt bij FIFA 14 en dan moet ik input van de versterker wijzigen om het te corrigeren.
Hoe heb je hem aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 01:13:
[...]

Vanavond uitgespeeld op Legendary, heeft me twee dagen gekost om er door te komen, incl. alle scrolls te vinden.
Is vaak meer geluk dan wijsheid. Vooral als het systeem beslist om je speer in de dakgoot te gooien of vijf keer precies langs de vijand terwijl je als je 1 speer verspeelt geen tijd meer hebt om je leger te redden :|
Heb heel wat lopen vloeken op sommige gedeeltes, puur omdat het systeem redelijk vaak faalt.
Verder heb ik nu alle scrolls en de achievement blijft locked, hopen dat ze dit gaan fixen anders ben ik er weer klaar mee, leuk om 100% te halen maar ga niet lopen grinden om op 99% te eindigen....
Degene die de gameplay momenten met die speren heeft bedacht en degene die de controls heeft bedacht voor die speren mogen ze op een extra cursus sturen. :)

Met name de controls voor die speren is idioot. Dat quick trowen werkt zo dramatisch.. Waarom niet gewoon 1 aparte button ofzo, ipv de gare combinatie van left trigger en daarna right trigger tappen.

Ben nu in chapter 4. Ik probeerde teveel te blocken, maar wegrollen is stukken beter. Nu heb ik op zich niet zoveel problemen meer als ik zelf moet vechten, maar in die sequences waar ik mijn leger moet beschermen en waar ik met speren aan de gang moet, dat is wat lastiger. :X

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-12-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Wat ik dus echt briljant vind zijn de automatische gameclips, gameDVR en upload studio.

Ik ben nu Max: The curse of brotherhood aan het spelen en hier zitten een aantal momenten in waar de game besluit een stukje op te nemen. Ik was net tevreden over hoe ik de puzzel had opgelost en 'pling' gameclip recorded. Wauw! Je kunt natuurlijk xbox record that roepen, maar het is leuk om ongevraagd wat clips terug te kijken van toffe momenten in een game.

De mogelijkheid voor ontwikkelaars om dit te koppelen aan achievements / specifieke momenten is voor mij echt een USP voor de xbox! Helemaal in combinatie met upload studio, waar je 5 clips aan elkaar kunt monteren en deze van commentaar kunt voorzien. Erg vermakelijk.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:47:
[...]

Degene die de gameplay momenten met die speren heeft bedacht en degene die de controls heeft bedacht voor die speren mogen ze op een extra cursus sturen. :)

Met name de controls voor die speren is idioot. Dat quick trowen werkt zo dramatisch.. Waarom niet gewoon 1 aparte button ofzo, ipv de gare combinatie van left trigger en daarna right trigger tappen.

Ben nu in chapter 4. Ik probeerde teveel te blocken, maar wegrollen is stukken beter. Nu heb ik op zich niet zoveel problemen meer als ik zelf moet vechten, maar in die sequences waar ik mijn leger moet beschermen en waar ik met speren aan de gang moet, dat is wat lastiger. :X
Yep, halverwege chapter 3 is echt een ramp met die boogschutters op het dak :X
Heb ook lang gedaan over dat stuk bovenin de toren, te weinig overzicht en dan 3 die tegelijk op je inhakken waarvan er 1 springt en dus net ff later geblocked moet worden..... ;w
Volgende lastige is het bosgedeelte, vooral die eindbaas daar is zo onvoorspelbaar, dan block je en veranderd het opeens in een quicktime event om te dodgen en even later moet je dus weer gewoon blocken :?
Vanaf daar word het eigenlijk alleen maar makkelijker, de laatste eindbaas is echt een eitje vergeleken met een random battle.
Erger me wel dood aan de lange laadtijden en bijbehorende cutscenes, hadden ze niet gewoon een checkpoint kunnen maken na de cutscene ?
Nu ben je soms na 10 seconden dood en mag je 30 seconden wachten tot je even later weer dood mag gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
MAX3400 schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:35:
Ik snap er weer niks van; zelfs niet na teruglezen van topic.

- One ingesteld op Ierland
- Overige settings niet aangezeten
- Account is NL account en heeft altijd zonder problemen gewerkt
- Heb nog op de 360 iets van 100 Euro op mijn account staan
- Ik heb een geldige NL creditcard gekoppeld aan mijn account

Ik probeer nu dus de Season Pass van Dead Rising 3 te kopen. Zodra ik op de One zit, Buy Now aanklik, moet ik verplicht een creditcard koppelen. Geen idee wat er gebeurt als ik dat weer zou doen maar ik wil graag betalen met het tegoed wat op mijn account staat.

Help? Plz :)
En ik wil deze kopen: https://store.xbox.com/en...cb-487f-91d2-27172e356c00

Krijg het niet voor elkaar 8)7 :?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Lukt het ook niet via de xbox store op de xbox zelf.
Daar heb ik voor forza alle dlc gekocht en dat ging goed (via paypall).
Mijn xbox staat wel op Usa en niet op Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:53:
[...]

Yep, halverwege chapter 3 is echt een ramp met die boogschutters op het dak :X
Heb ook lang gedaan over dat stuk bovenin de toren, te weinig overzicht en dan 3 die tegelijk op je inhakken waarvan er 1 springt en dus net ff later geblocked moet worden..... ;w
Volgende lastige is het bosgedeelte, vooral die eindbaas daar is zo onvoorspelbaar, dan block je en veranderd het opeens in een quicktime event om te dodgen en even later moet je dus weer gewoon blocken :?
Vanaf daar word het eigenlijk alleen maar makkelijker, de laatste eindbaas is echt een eitje vergeleken met een random battle.
Erger me wel dood aan de lange laadtijden en bijbehorende cutscenes, hadden ze niet gewoon een checkpoint kunnen maken na de cutscene ?
Nu ben je soms na 10 seconden dood en mag je 30 seconden wachten tot je even later weer dood mag gaan :P
Ben nu net in chapter 5. Probeer ook alle collectibles te halen, maar denk dat ik er nog 1tje gemist heb helemaal op het einde van chapter 4. Denk dat chapter 5 nog het lastigste wordt. Maar dat komt nog wel :). Daarna eens de MP proberen. Heb 1 keer gespeeld met een random iemand, maar dat was nog best wel grappig. Lijkt me nog leuker om met een nederlander te spelen :).

Maar even iets helemaal anders. Hebben jullie dat ook dat als je netflix kijkt, maar in je controller zit nog de headset, het geluid van netflix zachter is dan zonder headset in de controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 15:26
Boinkie schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:58:
Krijg je dan geluid bij Skype? Ik namelijk niet, na switchen naar 5.1 uncompressed meteen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het is volgens mij al meerdere malen voorbij gekomen maar.. het is kerstmis :)

- MS Tegoed op een NL account blijft enkel beschikbaar als de regio op NL staat. Valuta maakt hier niet uit. Al heb je €500 op je NL account staan, dit is niet beschikbaar binnen je IER profiel. Dus: Tegoed is gekoppeld aan regio.
- Koop MS tegoed voor de regio waarin je van plan bent je xbox in te stellen. Ikzelf heb hem op VS staan en koop dus MS tegoed vanuit Amazon.com. (Redeem code vanuit xbox.com en kies dan onderaan de pagina je regio)
- Als je eenmaal iets hebt gekocht, dan kun je vrij regio switchen en de game downloaden. Voor elke regio kan het zijn dat er een andere versie van de game beschikbaar is, vandaar dat je na een regio switch in veel gevallen de game opnieuw moet downloaden.

Hoop dat het zo lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
FoggyFreek schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:21:
[...]

Het is volgens mij al meerdere malen voorbij gekomen maar.. het is kerstmis :)

- MS Tegoed op een NL account blijft enkel beschikbaar als de regio op NL staat. Valuta maakt hier niet uit. Al heb je €500 op je NL account staan, dit is niet beschikbaar binnen je IER profiel. Dus: Tegoed is gekoppeld aan regio.
- Koop MS tegoed voor de regio waarin je van plan bent je xbox in te stellen. Ikzelf heb hem op VS staan en koop dus MS tegoed vanuit Amazon.com. (Redeem code vanuit xbox.com en kies dan onderaan de pagina je regio)
- Als je eenmaal iets hebt gekocht, dan kun je vrij regio switchen en de game downloaden. Voor elke regio kan het zijn dat er een andere versie van de game beschikbaar is, vandaar dat je na een regio switch in veel gevallen de game opnieuw moet downloaden.

Hoop dat het zo lukt!
DLC is toch regio gebonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Als dat zo is dan heb ik geluk, want ik heb de DLC van BF4 gekocht in USA en mijn regio staat op UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

glorixjim schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:28:
[...]
DLC is toch regio gebonden ?
Die van mij (LaFerrari pack) niet, van de rest weet ik het niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:05

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb nog een non hdmi versterker en heb xbox op dts staan via hdmi. Mijn tv doet dan 1op1 passthrough via optical naar de versterker (optical inputs op versterker zijn allemaal vol). Ik moest de xbox hiervoor wel op fixed hdmi zetten ipv hdmi (auto) omdat anders de xbox alleen maar stereo wilde doorsturen.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Er is nog een goedkopere manier!

Koop op ebay.com pre-paid codes in bundel, 2x2400 stuks= 60dollar winkelwaarde voor $53,99 = 39.50 euro.

Voor €39.50 koop je dus uit de USA store games! Goedkoper kan op moment niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Bullet NL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:44:
[...]

Koop op ebay.com pre-paid codes in bundel, 2x2400 stuks= 60dollar winkelwaarde voor $53,99 = 39.50 euro.

Bedoel je de 4200 points? En zo ja: Heb je een link, want ik heb gezocht en kan alleen maar auctions van de 4200 points vinden.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hairball schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:22:
[...]

Bedoel je de 4200 points? En zo ja: Heb je een link, want ik heb gezocht en kan alleen maar auctions van de 4200 points vinden.
Nee, ik bedoel dus echt 2x een 2400 punten code, is samen 4800 punten wat weer gelijk staat aan 60 dollar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 11:01
j0ram schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:58:
[...]

Ja leuk he! Ik heb het ook getest met een blueray en die blijft doodleuk op multichannel staan ipv dtshd
Uncompressed 5.1 is ook hettzelfde als multistream. De xbox doet ook een transcode van bluray geluid naar uncompressed. Het geluid klopt wel (de 5.1 test op een van de blurays gaat netjes alle speakers af) maar zou liever zien dat de xbox gewoon een passthrough doet van het geluid, net als de ps3 doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Wat ik nou graag in een update zou willen zien mbt de gameclips zijn;
- Bepalen per game welke automatische clips er opgeslagen mogen worden. Nu heb ik heel vaak met FIFA dat mijn keeper een redding maakt, en Upload Studio slaat dan die redding op onder het mom van 'Punched it out'.
- Toch een betere manier in Upload Studio om mijn clips te beheren. Mass-verwijderen zou bijvoorbeeld erg welkom zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Xbone een paar dagen, vind hem echt tegenvallen qua graphics, dus ik ga weer terug naar de PS4.
Jammer dit, echt waar.

Verder zijn de commands wel dope, next-gen console, alleen de graphics zijn wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Welke game bedoel je dan?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:40:
Heb de Xbone een paar dagen, vind hem echt tegenvallen qua graphics, dus ik ga weer terug naar de PS4.
Jammer dit, echt waar.

Verder zijn de commands wel dope, next-gen console, alleen de graphics zijn wat minder.
Ben ook wel benieuwd welke games je gespeeld hebt enzo. Het is natuurlijk je goed recht, maar iets meer info is welkom ;)

En de naam Xbone mag wel eens komen te vervallen..

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-12-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44
Thijmen schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:32:
Wat ik nou graag in een update zou willen zien mbt de gameclips zijn;
- Bepalen per game welke automatische clips er opgeslagen mogen worden. Nu heb ik heel vaak met FIFA dat mijn keeper een redding maakt, en Upload Studio slaat dan die redding op onder het mom van 'Punched it out'.
- Toch een betere manier in Upload Studio om mijn clips te beheren. Mass-verwijderen zou bijvoorbeeld erg welkom zijn,
of duidelijke 'mapjes' wat nu auto recorded is, wat zelf recorded is en wat nu geshared is. Ik heb 52 filmpjes staan, geen idee wat het allemaal is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
SinergyX schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:14:
[...]

of duidelijke 'mapjes' wat nu auto recorded is, wat zelf recorded is en wat nu geshared is. Ik heb 52 filmpjes staan, geen idee wat het allemaal is.
Precies! Het is chaos alom en een beetje duidelijkheid zou niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:16

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij zijn degene die je zelf geupload hebt voorzien van een groen vinkje (oid). Die worden ook niet automatisch verwijderd, de rest wel. Althans, dat is zoals ik het nu voor me zie.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Jammer dit, echt waar.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Jammer dit, echt waar.

Het blijft een puur persoonlijke ervaring dat blijkt maar weer :)
Ik heb de console nu 5 dagen en nog geen moment spijt van de switch :)
Verschil in graphics vind ik zelf minimaal ,maar ja dat is mijn mening/ervaring.
Kortom: het zijn beide goede consoles en de persoonlijke voorkeur geeft de doorslag voor aanschaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Motorola is een trolletje niet op reageren, zie zijn post history.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44
BM schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:20:
Volgens mij zijn degene die je zelf geupload hebt voorzien van een groen vinkje (oid). Die worden ook niet automatisch verwijderd, de rest wel. Althans, dat is zoals ik het nu voor me zie.
Ik heb recordings van weken oud, nog steeds staan ze er. Ik heb er nooit iets speciaals meegedaan, dus zou verwachten dat hij ze weer zou verwijderen. Nu maar steeds weer handmatig doen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 20:23

danplo

The Force is strong with me

Next-gen is voor mij niet alleen de graphics, maar ook of het menu lekker werkt met bijhorende toffe features en multitasking (nu/toekomst), Dat de gameplay leuk is van de (exclusive) spellen, Dat de online (multiplayer) ervaring goed is zonder gedoe en dat de servers vaak online zijn met bijhorende lage ping, En of je een gevoel heb dat er genoeg rek zit in de console en services, zodat er nog veel mooie features in de toekomst kunnen komen. Dit gevoel heb ik het best bij de Xbox (al 7 jaar) en daar stap ik niet vanaf. Ben na maand gebruik meer dan blij met mijn keuze, echt een top console.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
Jammer dit, echt waar.

Ik koop 'm over voor 400 euro. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
danplo schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:22:
Next-gen is voor mij niet alleen de graphics, maar ook of het menu lekker werkt met bijhorende toffe features en multitasking (nu/toekomst), Dat de gameplay leuk is van de (exclusive) spellen, Dat de online (multiplayer) ervaring goed is zonder gedoe en dat de servers vaak online zijn met bijhorende lage ping, En of je een gevoel heb dat er genoeg rek zit in de console en services, zodat er nog veel mooie features in de toekomst kunnen komen. Dit gevoel heb ik het best bij de Xbox (al 7 jaar) en daar stap ik niet vanaf. Ben na maand gebruik meer dan blij met mijn keuze, echt een top console.
Ben het helemaal met je eens. Mijn "gevoel" bij de Xbox One is dat dit echt next gen is. Waar ik bij kinect1 nog een gimmick gevoel had zie ik nu al implementaties die toegevoegde waarde hebben met kinect v2. Om maar te zwijgen van de smartglass/companion toepassingen. Wat mij betreft de iets duurdere prijs mee dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:22:
Wat ben jij dan? Letterlijk een trol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:22:
Als je zijn post historie bekijkt dan zie je gewoon iemand die een xbox one gekocht heeft (en er niet op kon wachten) en actief was op de xbox one thread. Vervolgens is hij actief op de PS4 thread en heeft hij een PS4 besteld. Dan zou je kunnen stellen dat hij teleurgesteld is in de xbox one en daarom over is gegaan naar de PS4... Dus, precies wat hij zelf aangeeft toch...?

Denk dat jij eerder de trol bent hier :Y

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Mwoah, als ik dit zie "vind hem echt tegenvallen qua graphics" dan snap je het gewoon niet.Graphics zijn nog gewoon afhankelijk van het spel en als je Forza of Ryse doet, dan zie je dat de console wel mooie plaatjes kan weergeven. Dead Rising is gewoon wat minder sterk (maar toch niet onaardig) en ga zo maar door. Echter halen launchgames nooit het uiterste uit een console en als je daarom al overgaat naar de PS4, dan heb je gewoon niets begrepen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 03:49:
[...]

Wat ben jij dan? Letterlijk een trol?
Je kunt ook ingaan op de vragen die in dit topic aan je zijn gesteld naar aanleiding van je oneliner?

Voor alle achievement mensen onder ons. Fifa 14 heeft eindelijk een be a pro callenge in highlights of the week, ipv alleen match of the day en week. Een hattrick scoren met Pedro van Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Martinspire schreef op woensdag 25 december 2013 @ 09:40:
Mwoah, als ik dit zie "vind hem echt tegenvallen qua graphics" dan snap je het gewoon niet.Graphics zijn nog gewoon afhankelijk van het spel en als je Forza of Ryse doet, dan zie je dat de console wel mooie plaatjes kan weergeven. Dead Rising is gewoon wat minder sterk (maar toch niet onaardig) en ga zo maar door. Echter halen launchgames nooit het uiterste uit een console en als je daarom al overgaat naar de PS4, dan heb je gewoon niets begrepen.
Het lijkt er op dat veel mensen nogal schrikken van het feit dat BV COD: Ghosts 720p is en BF4 ook. CoD heb ik dan ook echt géén verklaring voor behalve lazy-as-f*ck developers maar bij BF4 vergeet men wel dat het meestal rond de 40-60 fps draait en nu eindelijk 64 spelers heeft, grafisch énorm vooruit is gegaan, dedicated servers heeft etc etc.

Maar veel mensen lopen al vast op ''720p''. En terecht ergens, want ik vind 't ook onzin, maar aangezien het launch window games zijn snap ik het nog wel. :P Over een jaar hoef ik ook geen 720p games meer te zien eigenlijk... Man tablets draaien hun simpele games al op meer dan HD resolutie (hoe simpel ze ook zijn) en dat is overkill, maar 1080p werd ons vorige gen al beloofd, nu wil ik het wel eens in actie zien naast m'n PC... :9 _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 25-12-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 01:13:
[...]

Nu ook uitgespeeld op legendary. Nadat ik er 2 uur over had gedaan om voorbij letterlijk het 3e gevecht in de game te komen heb ik de rest binnen een uurtje of 6 gehaald :). Ik weet ook wel wat ik fout deed. Ik probeerde namelijk als te blocken en te counteren, maar je kunt gewoon beter als een gek wegrollen :P Gisteren ook nog even de coop gespeeld. Best vermakelijk. Ben nu level 5. Level 100 is echter echt teveel van het goede denk ik :)

Edit:

Heeft iemand NBA2k14? En zit er een of andere training in ofzo om gewend te raken aan de controls? Ik heb namelijk echt totaal geen idee wat ik aan het doen ben... Vind de menu structuur echt zo onoverzichtelijk. Maarjah, ook voor het eerst in mijn leven dat ik NBA2k speel..

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-12-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19
Ik zie dat er 3 lampjes branden op mijn kinect. Hoor verhalen dat het niet goed is en sommige zeggen het maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
jaaoie17 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:40:
Ik zie dat er 3 lampjes branden op mijn kinect. Hoor verhalen dat het niet goed is en sommige zeggen het maakt niet uit.
In het midden, zacht rood? Zijn dat niet gewoon de infrarood lampjes?
Ook in het donker kan de Xbox herkennen dat jij er voor staat bijvoorbeeld...

[ Voor 47% gewijzigd door Neejoh op 25-12-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XboxOneT
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-01 10:53
Spam

[ Voor 96% gewijzigd door iisschots op 25-12-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Neejoh schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:02:
In het midden, zacht rood? Zijn dat niet gewoon de infrarood lampjes?
Ook zonder licht kan de Xbox herkennen dat jij er voor staat bijvoorbeeld...
Yup, gewoon de infrarood lampjes, niks mis mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Die tip voor die MS points via eBay, niet gek! Scheelt het wéér €5 en €40 per game is een prima prijs om een paar titels aan te schaffen. Leuk voor de variatie. Hoop dat deze workaround voor het aanschaffen van games nooit zal verdwijnen.

--
Mijn bevindingen na mijn eerste dag zijn precies na mijn verwachting, of ik daar héél blij mee ben weet ik niet. Was liever 'blown away' geweest, maar ben wel degelijk blij als een kind :)
Heb namelijk al best veel gezien, wat ik achteraf jammer vind. Had liever bijvoorbeeld Ryse opgestart om al spelent vol verbazing met open mond de graphics en gameplay op kunnen nemen, maar dat heb ik nu al via YouTube gehad... Het is dus allemaal niet nieuw meer. Was er achteraf liever blind in gestapt.

SetupjeBen toch goed anderhalf uur zoet geweest met het uitpakken en 'wegwerken' van de Xbox in mijn tv meubel. Nu wel alles mooi strak en zonder draden weggewerkt en tijdens dit uitstel van spelen lekker de spanning opbouwen haha. Wel een crappy korrelige avond foto, maar dit is de setup geworden →

Was tijdens de eerste boot nog wel even spannend hoor. Ik kreeg namelijk met geen mogelijkheid de controller gepaired, blijkt dat je dus echt de controller die meegeleverd is met de Xbox moet gebruiken tijdens de eerste boot. Ik gebruikte een tweede controller die ik mee besteld had, maar dat pikte hij dus niet. Was wel even bang dat hij direct toen al vast stond.
Na de eerste update blijft hij ook wel érg lang op het groene bootscherm met het Xbox One logo staan zeg! Al duurt alles lang als je er op wacht...

Fifa 14 (4/10)
Daarna gelijk Fifa gedownload, kwam dus als DLC mee met het Fifa14-pack via microsoftstore.de, gedownload via de Ierse store.
Moet eerlijk bekennen dat me dit vies tegenviel en ik baal er van dat ik de code gebruikt heb (overigens, geniaal gedaan met die QR-code dat je hem via Kinect kunt scannen en niet meer hoeft over te typen!).
De animaties van de voetballers voor de wedstrijd zijn echt slecht en vooral onnatuurlijk. Ze glijden een voetlengte over de grasmat als ze lopen, het handenschudden doen ze met een vork als hand, dwars door elkaar, etc. Echt onder de maat van een nieuw console met deze hardware (zowel X1 als PS4, neem aan dat het een port is).
Het is járen geleden dat ik een voetbal spel gedaan heb (ben wel voetbal fanaat, maar de spellen ben ik nooit goed in geweest), maar direct de eerste match wordt van je verwacht dat je de knoppen al kent. Fijn (not).
Heb nog maar 2 potjes gespeeld (tijdens de installatie), dus kan niet beoordelen hoe de rest van het spel is.

--
Daarna even de standaard rondleiding genomen door het dashboard en ben daar niet ontevreden over. Ben he-le-maal niet wild van Windows 8, en ook het dashboard van m'n 360 vond ik waardeloos. Maar dit voelt eigenlijk best heel goed aan!
Kinect (stemherkenning) werkt bijna feilloos toen ik de region weer terug gezet had naar US ipv Ierland.

Daarna gelijk de andere games die ik via de US store aangeschaft had van de week. Stonden al netjes op m'n dashboard om geïnstalleerd te worden, mooi systeem wel! Ben toen begonnen met Forza, en niet meer gestopt met spelen... haha
Moet Ryse dus nog proberen. Super veel zin in de co-op, erg benieuwd naar. Denk alleen dat het pas van het weekend gaat worden, dus denk dat ik er straks even met de singleplayer begin.

Forza (8/10)
Gaaf, fantastisch, heerlijk, leuk, verslavend, prachtig, prima launch title!
Enige punt wat ik tot nu toe minder vind aan de game is het tegen de zon in rijden (was bij Forza 4 ook al vervelend) en hoe vaak dit toegepast wordt. De eerste twee keer dat ik het zag zat ik even met open mond want het ziet er super goed uit. Maar na 5+ keer is dat zeker wel over. Na 20+ keer is het gewoonweg vervelend. Hele scherm is wit en je hebt zonder braking-line assist (weer iets te vroeg overgestapt) echt niet meer waar je heen moet om sommige banen. Weg rempunt, en boem betekend vaak een restart van de race bij mij ;(
Ben eigenlijk ook wel blij dat je nu moet sparen voor toffe auto's ipv. dat je ze ongeveer bij ieder level-up automatisch krijgt zoals in voorgaande delen. Nu moet je echt weer een beetje opwerken naar toffe auto's, anders blijft ik alleen maar in hypercars en R1 auto's rijden.
Overal, super blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:17:
Die tip voor die MS points via eBay, niet gek! Scheelt het wéér €5 en €40 per game is een prima prijs om een paar titels aan te schaffen. Leuk voor de variatie. Hoop dat deze workaround voor het aanschaffen van games nooit zal verdwijnen.

--
Mijn bevindingen na mijn eerste dag zijn precies na mijn verwachting, of ik daar héél blij mee ben weet ik niet. Was liever 'blown away' geweest, maar ben wel degelijk blij als een kind :)
Heb namelijk al best veel gezien, wat ik achteraf jammer vind. Had liever bijvoorbeeld Ryse opgestart om al spelent vol verbazing met open mond de graphics en gameplay op kunnen nemen, maar dat heb ik nu al via YouTube gehad... Het is dus allemaal niet nieuw meer. Was er achteraf liever blind in gestapt.

[afbeelding]Ben toch goed anderhalf uur zoet geweest met het uitpakken en 'wegwerken' van de Xbox in mijn tv meubel. Nu wel alles mooi strak en zonder draden weggewerkt en tijdens dit uitstel van spelen lekker de spanning opbouwen haha. Wel een crappy korrelige avond foto, maar dit is de setup geworden →

Was tijdens de eerste boot nog wel even spannend hoor. Ik kreeg namelijk met geen mogelijkheid de controller gepaired, blijkt dat je dus echt de controller die meegeleverd is met de Xbox moet gebruiken tijdens de eerste boot. Ik gebruikte een tweede controller die ik mee besteld had, maar dat pikte hij dus niet. Was wel even bang dat hij direct toen al vast stond.
Na de eerste update blijft hij ook wel érg lang op het groene bootscherm met het Xbox One logo staan zeg! Al duurt alles lang als je er op wacht...

Fifa 14 (4/10)
Daarna gelijk Fifa gedownload, kwam dus als DLC mee met het Fifa14-pack via microsoftstore.de, gedownload via de Ierse store.
Moet eerlijk bekennen dat me dit vies tegenviel en ik baal er van dat ik de code gebruikt heb (overigens, geniaal gedaan met die QR-code dat je hem via Kinect kunt scannen en niet meer hoeft over te typen!).
De animaties van de voetballers voor de wedstrijd zijn echt slecht en vooral onnatuurlijk. Ze glijden een voetlengte over de grasmat als ze lopen, het handenschudden doen ze met een vork als hand, dwars door elkaar, etc. Echt onder de maat van een nieuw console met deze hardware (zowel X1 als PS4, neem aan dat het een port is).
Het is járen geleden dat ik een voetbal spel gedaan heb (ben wel voetbal fanaat, maar de spellen ben ik nooit goed in geweest), maar direct de eerste match wordt van je verwacht dat je de knoppen al kent. Fijn (not).
Heb nog maar 2 potjes gespeeld (tijdens de installatie), dus kan niet beoordelen hoe de rest van het spel is.

--
Daarna even de standaard rondleiding genomen door het dashboard en ben daar niet ontevreden over. Ben he-le-maal niet wild van Windows 8, en ook het dashboard van m'n 360 vond ik waardeloos. Maar dit voelt eigenlijk best heel goed aan!
Kinect (stemherkenning) werkt bijna feilloos toen ik de region weer terug gezet had naar US ipv Ierland.

Daarna gelijk de andere games die ik via de US store aangeschaft had van de week. Stonden al netjes op m'n dashboard om geïnstalleerd te worden, mooi systeem wel! Ben toen begonnen met Forza, en niet meer gestopt met spelen... haha
Moet Ryse dus nog proberen. Super veel zin in de co-op, erg benieuwd naar. Denk alleen dat het pas van het weekend gaat worden, dus denk dat ik er straks even met de singleplayer begin.

Forza (8/10)
Gaaf, fantastisch, heerlijk, leuk, verslavend, prachtig, prima launch title!
Enige punt wat ik tot nu toe minder vind aan de game is het tegen de zon in rijden (was bij Forza 4 ook al vervelend) en hoe vaak dit toegepast wordt. De eerste twee keer dat ik het zag zat ik even met open mond want het ziet er super goed uit. Maar na 5+ keer is dat zeker wel over. Na 20+ keer is het gewoonweg vervelend. Hele scherm is wit en je hebt zonder braking-line assist (weer iets te vroeg overgestapt) echt niet meer waar je heen moet om sommige banen. Weg rempunt, en boem betekend vaak een restart van de race bij mij ;(
Ben eigenlijk ook wel blij dat je nu moet sparen voor toffe auto's ipv. dat je ze ongeveer bij ieder level-up automatisch krijgt zoals in voorgaande delen. Nu moet je echt weer een beetje opwerken naar toffe auto's, anders blijft ik alleen maar in hypercars en R1 auto's rijden.
Overal, super blij mee.
+1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Bullet NL schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:44:
[...]

Welke moet ik dan precies nemen? Want staan zoveel punten en prepaid kaarten op?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Rivanov schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:50:
[...]

Welke moet ik dan precies nemen? Want staan zoveel punten en prepaid kaarten op?
de 2x 2400 points aanbiedingen voor 54 dollar.... (let wel op dat je USA points koopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dat zijn dan Microsoft Points?
Want staan ook nog veel Xbox360 kaarten tussen maar die werken niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Als je die USA points dan redeemed (live.xbox.com/redeemtoken) als je account dus op US staat, los van het console (voor de duidelijkheid) en je koopt een spel via de US X1 store, komt er dan een nieuwe optie naast PayPal dat je via je XBL credit kunt kopen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Totaal off-topic: Dames/heren, heel mooie en plezierige dagen toegewenst met of zonder Xbox One.

Xbox on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 16:11
Ik zou graag de killer instinct versie van 39,95 dollar kopen op de US store. Mijn PayPal link met mijn cc Card is nog niet bevestigd dus dat is geen optie. Daarom dacht ik om via msnpoints Te kopen. Heeft iemand een idee hoe ik dit best aanpak? Ik las enkele posts terug of 2x2400 bundels op eBay maar ik heb eigenlijk weinig gevonden aan goeie prijs. En hoeveel points heb ik eigenlijk nodig? Iemand misschien een lijk waar ik best koop? Gamehubs is uitverkocht :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Ik zit op het punt xbox live gold aan te schaffen omdat mijn 14 daagse trial bijna afloopt.
Ik lees dat het voor gebruik binnen europa is maar ik woon natuurlijk op dit moment in Oregon ;)
Levert dat geen conflicten op ? Of moet ik dan xbox live Usa aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
fjskmdl2 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:31:
Ik zou graag de killer instinct versie van 39,95 dollar kopen op de US store. Mijn PayPal link met mijn cc Card is nog niet bevestigd dus dat is geen optie. Daarom dacht ik om via msnpoints Te kopen. Heeft iemand een idee hoe ik dit best aanpak? Ik las enkele posts terug of 2x2400 bundels op eBay maar ik heb eigenlijk weinig gevonden aan goeie prijs. En hoeveel points heb ik eigenlijk nodig? Iemand misschien een lijk waar ik best koop? Gamehubs is uitverkocht :s
Welke link staat die? Ik zie hier alleen een versie die voor 0 dollar, dus free, in de store staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
harrytasker schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:55:
[...]

Welke link staat die? Ik zie hier alleen een versie die voor 0 dollar, dus free, in de store staan...
Enkel in-game aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
maswa1414 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:47:
Ik zit op het punt xbox live gold aan te schaffen omdat mijn 14 daagse trial bijna afloopt.
Ik lees dat het voor gebruik binnen europa is maar ik woon natuurlijk op dit moment in Oregon ;)
Levert dat geen conflicten op ? Of moet ik dan xbox live Usa aanschaffen?
Volgens mij niet, ik heb mijn NL code ook gewoon in de US geactiveerd!
Ik heb overigens nog een trial code liggen ( van een maand als ik me niet vergis), als je wilt mag je die hebben, stuur maar een pm! Kan ff duren voordat ik terug mail, zit nl. aan het kerstdiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:59:
[...]

Enkel in-game aan te schaffen ;)
Dat dacht ik al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
fjskmdl2 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:31:
Punten haal je beste bij offgamers
Heb daar goede ervaring mee, code na betaling binnen 2 minuten in de mailbox.
Voor 4200ms points krijg je € 50,40 tegoed op je account na redeemen, aanschaf is tussen de 36-40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
harrytasker schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:01:
[...]

Volgens mij niet, ik heb mijn NL code ook gewoon in de US geactiveerd!
Ik heb overigens nog een trial code liggen ( van een maand als ik me niet vergis), als je wilt mag je die hebben, stuur maar een pm! Kan ff duren voordat ik terug mail, zit nl. aan het kerstdiner
Allereerst smakelijk eten en een fijn kerstfeest!! :) + bedankt voor je antwoord :*)
Ik stuur je een pm ;)

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 11:30
Ik heb vandaag een xbox one besteld via microsoft.it. De ps4 heb ik al sinds day one. Voor de mensen die beide consoles hebben, werkt het lekker? Ivm met het dealen van twee verschillende joysticks, knoppenlayout, vriendenlijsten etc. Ik had het liefst een console gewild maar het ziet er voorlopig naar uit dat je beide nodig hebt om alle exclusives te kunnen spelen. Bij ms zie je de laatste jaren ook dat zij meer moeite doen om exclusives voor hun systeem binnen te halen. Sony doet dit amper of nauwelijks.

• maswa1414
raishel70 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:00:
Ik heb vandaag een xbox one besteld via microsoft.it. De ps4 heb ik al sinds day one. Voor de mensen die beide consoles hebben, werkt het lekker? Ivm met het dealen van twee verschillende joysticks, knoppenlayout, vriendenlijsten etc. Ik had het liefst een console gewild maar het ziet er voorlopig naar uit dat je beide nodig hebt om alle exclusives te kunnen spelen. Bij ms zie je de laatste jaren ook dat zij meer moeite doen om exclusives voor hun systeem binnen te halen. Sony doet dit amper of nauwelijks.
Ik heb de ps4 ook vanaf de launch gehad en heb de console verleden week verkocht ,dus al met al 3 weken gehad.De xbox one heb ik nu een kleine week en heb geen moment spijt gehad. ik vind de controller van de xbox heerlijk spelen dat heeft in mijn geval ook misschien te maken dat ik de 360 controller gewend ben. De DS 4 is niet mijn ding en als je ook leest dat de meeste mensen nu al aan de 2e of 3e controller toe zijn wegens de slechte fabricage kan je daar ook je vraagtekens bij zetten. Ik zie grafisch weinig verschil tussen beide consoles,ik vind de vele(multimedia) mogelijkheden die de xbox one heeft wel een pluspunt overigens. De meeste vrienden van mij hebben wel een ps4 maar ik vond dat geen reden om bij de ps4 te blijven. Aangezien ik ook nog een game pc heb en ik 2 consoles teveel van het goede vind heb ik de ps4 ingeruild voor de xbox one,een keus waar ik zeker geen spijt van heb gehad :)
Ook is xbox live t.o.v. playstation network een hele grote verbetering maar goed dat is het altijd al geweest volgens mij :)
Playstation network ligt er iets te vaak uit in mijn beleving ;)

• jaaoie17
justifire schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:02:
[...]

Punten haal je beste bij offgamers
Heb daar goede ervaring mee, code na betaling binnen 2 minuten in de mailbox.
Voor 4200ms points krijg je € 50,40 tegoed op je account na redeemen, aanschaf is tussen de 36-40 euro.
Deze punten werken toch ook gewoon als je een bepaalde game uit een us store heb gehaald? mijn account is niet helemaal nl/eu meer omdat mn paypal is gekoppeld aan een americaans adres. Of kan ik beter dlc halen via paypal.

• raishel70
maswa1414 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:37:
[...]

Ik heb de ps4 ook vanaf de launch gehad en heb de console verleden week verkocht ,dus al met al 3 weken gehad.De xbox one heb ik nu een kleine week en heb geen moment spijt gehad. ik vind de controller van de xbox heerlijk spelen dat heeft in mijn geval ook misschien te maken dat ik de 360 controller gewend ben. De DS 4 is niet mijn ding en als je ook leest dat de meeste mensen nu al aan de 2e of 3e controller toe zijn wegens de slechte fabricage kan je daar ook je vraagtekens bij zetten. Ik zie grafisch weinig verschil tussen beide consoles,ik vind de vele(multimedia) mogelijkheden die de xbox one heeft wel een pluspunt overigens. De meeste vrienden van mij hebben wel een ps4 maar ik vond dat geen reden om bij de ps4 te blijven. Aangezien ik ook nog een game pc heb en ik 2 consoles teveel van het goede vind heb ik de ps4 ingeruild voor de xbox one,een keus waar ik zeker geen spijt van heb gehad :)
Ook is xbox live t.o.v. playstation network een hele grote verbetering maar goed dat is het altijd al geweest volgens mij :)
Playstation network ligt er iets te vaak uit in mijn beleving ;)
Ik vind twee consoles ook teveel van het goede, maar omdat ik geld teveel heb en ik de microsoft exclusives wel zie zitten heb ik ook de one erbij genomen. Me main console blijft ps4 omdat al me vrienden erop zitten.
Vorige generatie had ik ook beide consoles. Deze generatie twijfelde ik omdat beide consoles de rol (willen) aannemen om je huiskamer multimedia apparaat te worden. Dit terwijl ik maar een huiskamer heb :( . Ik kijk het aan titan fall, halo, quantom break maken voor mij de aanschaf al waardig! 8)

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het is nog steeds jammer dat als je locatie op Ierland staat geen punten kan redeemen, ze komen op mijn NL account terecht..

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Rockvee2 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:53:
Het is nog steeds jammer dat als je locatie op Ierland staat geen punten kan redeemen, ze komen op mijn NL account terecht..
Vreemd ik heb twee kaartjes van 4800 points geredeemed via de Ierse locale en kon er gewoon mee betalen dus het zou wel moeten werken.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 15:23
Bij mij werkt het ook niet met die punten. Heb dus nu nog 140 euro op mijn NL account staan...

Heb gisteren mijn ps4 ook weer in de doos gedaan. Na de eerste installatie en de update niet meer aangeraakt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Rockvee2
  • Niet online
BoomTree schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:02:
[...]

Vreemd ik heb twee kaartjes van 4800 points geredeemed via de Ierse locale en kon er gewoon mee betalen dus het zou wel moeten werken.
Ik kreeg wel de melding er is 50.40 € bijgeschreven op uw account, maar dat was op mijn NL account en niet mijn ierse account.

Eens gekeken op commerce.microsoft.com

You currently have €50.40 EUR in your Microsoft account with €0.00 EUR expiring within 30 days.

If you have a balance, you can review your account balance details below. Click here if you have questions about expiring balances.

IE Personal account = 50,40
Maar als ik kijk op mijn xbox one zegt hij dat ik niks heb (Ireland), heel erg vreemd.

[ Voor 33% gewijzigd door Rockvee2 op 26-12-2013 15:43 ]

• uchiha tijntje
Ben nu beetje ryse Coop aan het spelen. Wel vermakelijk. Alleen jammer dat alle mensen na 1 potje weer leaven zodat je weer een nieuwe Coop partner moet zoeken en weer volledig moet laden. Ben nu level 20.

• Rockvee2
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:50:
Ben nu beetje ryse Coop aan het spelen. Wel vermakelijk. Alleen jammer dat alle mensen na 1 potje weer leaven zodat je weer een nieuwe Coop partner moet zoeken en weer volledig moet laden. Ben nu level 20.
Hebben geen van je vrienden een X1 met Ryse?

• raishel70
Phusebox schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:15:
Bij mij werkt het ook niet met die punten. Heb dus nu nog 140 euro op mijn NL account staan...

Heb gisteren mijn ps4 ook weer in de doos gedaan. Na de eerste installatie en de update niet meer aangeraakt.
Waarom heb je de ps4 niet meer aangeraakt? Als ik vragen mag :).

• Phusebox
raishel70 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:52:
[...]

Waarom heb je de ps4 niet meer aangeraakt? Als ik vragen mag :).
Ik had hem destijds besteld voor DriveClub en toen die werd uitgesteld dacht ik dat er vast wel iets anders zou komen voor de ps4 maar er is geen enkele game uit op dat platform die ik wil hebben. En volgens mij komt er ook niks tot maart.

• raishel70
Phusebox schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:26:
[...]

Ik had hem destijds besteld voor DriveClub en toen die werd uitgesteld dacht ik dat er vast wel iets anders zou komen voor de ps4 maar er is geen enkele game uit op dat platform die ik wil hebben. En volgens mij komt er ook niks tot maart.
Bedoel je geen enkele exclusives?

Want multiplatform titels zijn er wel een paar die ik kan bedenken.
Battlefield 4, AC black flag, fifa 14 etc.

Killzone is ook wel een ok shooter, geen halo level, maar wel degelijk.

Ik had de ps4 voornamelijk aangeschaft voor watch dogs, toen die werd uitgesteld besloot ik me maar te vermaken met de multi titels :O

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Is het mogelijk om de voice commands te limiteren tot alleen die gene die een controller vast hebben? Het is toch wel irritant als iemand "xbox turn off" en "yes" roept :x

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• justifire
Vandaag ook Max : The Curse of Brotherhood doorgespeeld.
Leuke platformer, puzzels hadden van mij wel een paar tandjes moeilijker / uitgebreider gemogen.
Hoop stiekem dat er iemand opstaat die een nieuwe Myst game ontwikkeld voor de Xbox One :9~

• Rockvee2
  • Niet online
Chester schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:39:
Is het mogelijk om de voice commands te limiteren tot alleen die gene die een controller vast hebben? Het is toch wel irritant als iemand "xbox turn off" en "yes" roept :x
Misschien diegene toespreken hierop ;)

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
Chester schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:39:
Heb je nu ook mensen die langs je console lopen en op de uitknop gaan duwen? Of er gewoon de stekker uit trekken? Nee? Dan zou ik me ook niet teveel druk maken dat anderen jouw spelervaring kunnen beïnvloeden. Daarbij weet degene die mogelijk jou wil vervelen waarschijnlijk niet dat je exboks moet zeggen ipv ixbox waardoor het risico nog kleiner wordt.

• uchiha tijntje
Wat een stelletje waardeloze mensen bij Ryse Coop. Gewoon iedere keer midden in een potje leaven. :(

• justifire
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:50:
Wat een stelletje waardeloze mensen bij Ryse Coop. Gewoon iedere keer midden in een potje leaven. :(
Vergelijkbaar met Killer Instinct ranked matches dus :|

• jaaoie17
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:50:
Daarom had ik ook liever een splitscreen optie gezien. Ik speel namelijk nooit co-op online

Verwijderd

Ik heb even een vraag: misschien dat iemand kan helpen?

Ik heb maandag een xbox one gekocht in de media markt in duitsland. Allemaal goed en in orde. Tot dat plots vandaag ineens kinect het niet meer doet. Toen ik vandaag nog mijn xbox aanzette deed hij het nog maar na een uur spelen kreeg ik tijdens het gamen een popup dat kinect aangesloten moet zijn om er gebruik van te maken. Op dat moment had ik het niet nodig en deed ik er niets mee, totdat ik een uur geleden kinect wilde gebruiken. De XBOX zegt dat Kinect niet aangesloten is, terwijl dit wel is. Alles kabels zitten gewoon goed. Ik heb zelfs factory settings reset gedaan maar mocht niet baten.

Mijn vraag is of ik mijn geld terug kan krijgen als ik morgen naar de media markt rijd? Of dat het eventueel te ruilen is tegen ps4.

• Bullet NL
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:48:
Ik heb even een vraag: misschien dat iemand kan helpen?

Ik heb maandag een xbox one gekocht in de media markt in duitsland. Allemaal goed en in orde. Tot dat plots vandaag ineens kinect het niet meer doet. Toen ik vandaag nog mijn xbox aanzette deed hij het nog maar na een uur spelen kreeg ik tijdens het gamen een popup dat kinect aangesloten moet zijn om er gebruik van te maken. Op dat moment had ik het niet nodig en deed ik er niets mee, totdat ik een uur geleden kinect wilde gebruiken. De XBOX zegt dat Kinect niet aangesloten is, terwijl dit wel is. Alles kabels zitten gewoon goed. Ik heb zelfs factory settings reset gedaan maar mocht niet baten.

Mijn vraag is of ik mijn geld terug kan krijgen als ik morgen naar de media markt rijd? Of dat het eventueel te ruilen is tegen ps4.
Het gebeurd helaas dat sommige Kinect's de geest geven, je geld terug krijgen en/of ruilen voor een PS4 kan wel eens moeilijk worden.

https://login.live.com/pp...533694625b963d04c58e32b2f

Wanneer je via de bovenstaande link inlogt dan kan jij je Kinect (alleen, Xbox functioneert prima zonder) aanmelden voor reparatie. Hij zal gemaakt worden of je krijgt een nieuwe.

• Phusebox
Je kunt hoogstens proberen de defecte console om te ruilen in de winkel maar al zouden ze geld terug geven wat ga je dan met de games doen? En als een defect de enige reden is, de kans bij de ps4 is net zo groot.

• uchiha tijntje
justifire schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:57:
[...]

Vergelijkbaar met Killer Instinct ranked matches dus :|
Mja, bij KI ranked kun je nog spreken van verliezen. Bij Ryse Coop is er in principe geen sprake van verliezen, maar blijkbaar kunnen mensen het al niet hebben als je een hoge combo (met daarbij een hoog puntenaantal) haalt.

Erg zonde. Ben nu level 34 ofzo. Om zo level 100 te halen is mij teveel ergernis :)

Edit:

Iemand hier AC4 aan het spelen en bevalt die goed? Ben eigenlijk wel redelijk door mijn SP games heen :o

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-12-2013 23:02 ]

Verwijderd

Maar op mijn bonnetje staat iets van 14 tagen nog iets (ik neem aan bedenktijd) mits in originele verpackung en unbenutstd. Mijn duits is slecht.

Ik kan toch eventueel een nieuwe xbox one krijgen, dat ze deze weer terug nemen?

Ik neem aan dat elke media markt zelfde regels hebben...
Bullet NL schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:56:
[...]

Het gebeurd helaas dat sommige Kinect's de geest geven, je geld terug krijgen en/of ruilen voor een PS4 kan wel eens moeilijk worden.

https://login.live.com/pp...533694625b963d04c58e32b2f

Wanneer je via de bovenstaande link inlogt dan kan jij je Kinect (alleen, Xbox functioneert prima zonder) aanmelden voor reparatie. Hij zal gemaakt worden of je krijgt een nieuwe.

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:01:
Je kunt hoogstens proberen de defecte console om te ruilen in de winkel maar al zouden ze geld terug geven wat ga je dan met de games doen? En als een defect de enige reden is, de kans bij de ps4 is net zo groot.
Ik heb gelukkig maar 1 game gekocht, fifa. Daarnaast had de ps4 altijd al mijn voorkeur. Ik kon niet wachten en helaas was die daar ook al uitverkocht. Xbox en met name microsoft heeft mijn vertrouwen een beetje verloren. Dus als ik dalijk mag kiezen weet ik het wel.

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Heb vanavond ook besloten om voor een XBox te gaan, de PSN dienst is een deseptie voor mij gebleken.

[ Voor 91% gewijzigd door Act-One op 26-12-2013 23:19 ]

• Bullet NL
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:02:
Maar op mijn bonnetje staat iets van 14 tagen nog iets (ik neem aan bedenktijd) mits in originele verpackung en unbenutstd. Mijn duits is slecht.

Ik kan toch eventueel een nieuwe xbox one krijgen, dat ze deze weer terug nemen?

Ik neem aan dat elke media markt zelfde regels hebben...

[...]
Ten eerste, je product is al uit de verpakking geweest, je consolle is waarschijnlijk al actief geweerst en vermoedelijk heb je ook al een aantal dagen kunnen gamen.

"unbenutstd" betekend ook ongebruikt.......

Je krijgt geen nieuwe Xbox omdat je Kinect kapot is, wanneer jij je console ook aanmeld volgens de link die ik je hierboven heb gegeven zal je zien dat je Kinect als appart product wordt gezien. Welke een eigen RMA afhandeling heeft.

Geloof mij maar, wil je een PS4, wat ik me maar moeilijk voor kan stellen ;) dan zal je eerst moeten zorgen dat je zelf een werkend product krijgt (door middel van de Kinect naar MS te sturen, paar werk dagen wachten en je krijgt een werkende retour) en dan 2e hands verkopen.

Media-markt zal vermoedelijk je hele consolle in willen nemen, hem via MS.de laten maken wat alleen maar langer duurt.

Trust me, de kortste klap is hem zelf aanmelden en verzenden.

Verwijderd

Inderdaad, ik heb er al op gegamed. Maar dat is logisch lijkt mij. Als ik hem niet open dan kon ik toch ook nooit weten of er iets defect is. Daar is de garantie voor.

Daarnaast ben ik al blij als ik gewoon een nieuw console krijg, maakt niet uit of het een ps4 of xbox is.

Hoe dan ook ik zal morgen eens bellen met de media markt.

• justifire
Toch al een vreemd verhaal.
Een ps4 willen, dan een xbox one kopen.
Dan kinect niet aansluiten en dan weer wel, dan is hij opeens kapot en in willen ruilen voor een ps4 :?

Pagina: 1 ... 40 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.