[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Okee, bedankt voor de antwoorden.

Hoelang denken jullie dat het gaat duren voordat Microsoft er een stokje voor steekt om met een NL MS account games te kopen in de US Marketplace ?

Ik zit net op mn PayPal te kijken omdat ik Battlefield 4 heb gekocht in de US Store voor $59. Op mn PayPal staat nu een omwisselkoers en dat het naar mijn creditcard is doorbelast voor €44,95. De game in de Duitse Store kost gewoon €69,99 euro. Dat is een verschil van maar liefst €25 en dat vind ik nogal veel. Lijkt me toch als Microsoft zijnde dat je zoiets op een gegeven moment niet leuk gaat vinden als iedereen dat gaat doen.

Leuk dat straks de X1 in NL te verkrijgen is en dat de NL Store dan ook beschikbaar komt, maar met prijsverschillen van 25 euro, blijf ik wel even switchen tussen de stores.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:50

BM

Moderator Spielerij
Ik ben er niet zo bang voor. Ze hebben voor de introductie van de X1 laten merken dat het ze 'niet zo interesseerd' hoe je betaald, als je maar betaald met een valide betaalmiddel (althans, zo heb ik het opgevat :+). Daarbij, dit is een 'trucje' wat de mensen hier kennen, maar het gros (95%) van de mensen die gamen/games kopen doen dat of in de winkel, of via hun eigen regio. Die willen daar helemaal niet lang ver na hoeven te denken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
MRELynx schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:23:
Okee, bedankt voor de antwoorden.

Hoelang denken jullie dat het gaat duren voordat Microsoft er een stokje voor steekt om met een NL MS account games te kopen in de US Marketplace ?

Ik zit net op mn PayPal te kijken omdat ik Battlefield 4 heb gekocht in de US Store voor $59. Op mn PayPal staat nu een omwisselkoers en dat het naar mijn creditcard is doorbelast voor €44,95. De game in de Duitse Store kost gewoon €69,99 euro. Dat is een verschil van maar liefst €25 en dat vind ik nogal veel. Lijkt me toch als Microsoft zijnde dat je zoiets op een gegeven moment niet leuk gaat vinden als iedereen dat gaat doen.

Leuk dat straks de X1 in NL te verkrijgen is en dat de NL Store dan ook beschikbaar komt, maar met prijsverschillen van 25 euro, blijf ik wel even switchen tussen de stores.
Ik denk dat dat voor hun niet echt een probleem gaat zijn.

Bij echte kopieën kan ik dat begrijpen dat de prijs hetzelfde is in euro's en dollars voor games, maar begrijp niet waarom dit het geval is voor digitale games. Er komt dan toch geen import kosten meer bij te pas, wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:43
Ik ben nu naar de UK "verhuist" met mijn account. Kan ik dit ook nog terugwijzen als ik bijvoorbeeld mijn 360 weer opstart? Hoe kan je dan telkens verhuizen naar US store? Ik kan me herinneren dat er 3 maanden voorbij moesten gaan o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Boinkie schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:51:
Ik ben nu naar de UK "verhuist" met mijn account. Kan ik dit ook nog terugwijzen als ik bijvoorbeeld mijn 360 weer opstart? Hoe kan je dan telkens verhuizen naar US store? Ik kan me herinneren dat er 3 maanden voorbij moesten gaan o.i.d.?
Met de X1 hoef je je account niet te verhuizen. Dat kun je gewoon op de console doen, zo vaak als je wilt. Als je echt je profiel gemigreert hebt zit je er voor 3 maanden aan vast.

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 20-12-2013 14:09 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:32
MRELynx schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:23:
MS vind het wel prima denk ik, scheelt een berg belasting afdragen als ze in de US kunnen verkopen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33
Nu tijdje Max gespeeld. Het is tot nu toe echt een leuke arcade game. Denk dat het wel een korte game is. Zoveel tijd als aan Peggle zal ik er niet aan kwijt raken gok ik :)

Nog 30 25 challenges te gaan. :9

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-12-2013 15:47 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Ik heb de xbox one een uurtje binnen en wil straks aan de slag gaan met deze mooie console. :)
Aangezien dit topic vrij groot is en een en ander voor mij nog onbekend is heb ik een vraag.
Op welke regio kan ik de console het best zetten met betrekking tot de aanschaf van digitale games via de Amerikaanse marketplace? En hoe zit dat met een fake adres als ik paypal wil koppelen aan mijn account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:43
Ik geloof dat iedereen hem op Ierland zet. Vanuit daar kan je op je console ( weet niet precies waar, moet het ook nog vinden ) Naar US Store wijzigen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 15:53
Heeft iemand ook problemen met Ghosts multilayer op de Xbox One op live? Ik krijg de hele tijd connecting to xbox live wanneer ik in de multiplayer mode ga. Dan na een tijd zegt hij dat de servers wellicht down zijn en dat ik de status moet checken op de website. Hebben nog meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Eyerule2nd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:55:
Heeft iemand ook problemen met Ghosts multilayer op de Xbox One op live? Ik krijg de hele tijd connecting to xbox live wanneer ik in de multiplayer mode ga. Dan na een tijd zegt hij dat de servers wellicht down zijn en dat ik de status moet checken op de website. Hebben nog meer mensen dit?
Ik heb geen Ghosts voor m'n Xbox One, maar staat bij jou de NAT op Open in het Netwerk Settings menu?

Voor alle poorten die je moet forwarden naar de Xbox One:
https://support.xbox.com/...work-ports-used-xbox-live

Xbox Live requires the following ports to be open:

- Port 88 (UDP)
- Port 3074 (UDP and TCP)
- Port 53 (UDP and TCP)
- Port 80 (TCP)
- Port 500 (UDP)
- UDP Port 3544 (UDP)
- UDP Port 4500 (UDP)

En verder ook gewoon de X1 op UK zetten, die Xbox Live servers zitten het dichtste bij Nederland qua ping. :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
Thnx, maar die settings heb ik allemaal al goed staan.. En xbox staat op UK region..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Boinkie schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:38:
Ik geloof dat iedereen hem op Ierland zet. Vanuit daar kan je op je console ( weet niet precies waar, moet het ook nog vinden ) Naar US Store wijzigen etc.
Ik heb een US billing adres aan mijn live account gebonden.
De console zelf staat ook op US, dit werkt prima mee speech en market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:56:
Nu tijdje Max gespeeld. Het is tot nu toe echt een leuke arcade game. Denk dat het wel een korte game is. Zoveel tijd als aan Peggle zal ik er niet aan kwijt raken gok ik :)

Nog 30 25 challenges te gaan. :9
Pff ik moet er nog 90, en begin het nu al beu te worden. Het is meer geluk dan wat anders, want verder dan 2x kaatsen kun je toch niet echt vooruit denken?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

ApOE schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:21:
[...]

Ik heb een US billing adres aan mijn live account gebonden.
De console zelf staat ook op US, dit werkt prima mee speech en market.
Dat is overigens inderdaad zo, de USA kinect commands werken veel beter voor de meeste Nederlanders dan als de X1 op UK staat, i.v.m. Brits accent waar de X1 dan op anticipeert. :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Max is een leuk spel :) Hele leuke stijl. Wel apart dat (zoals al gezegt) de ingame beelden mooier zijn dan de cutscenes :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Hey tweakers,

Sinds een paar dagen heb ik ook de beschikking over de Xbox One en ben nog druk bezig het apparaat uit te vogelen. De eerste indrukken zijn bijzonder positief. Voicecontrol vind ik echt next gen en zeer makkelijk. Kinect vind ik, in tegenstelling to wat ik verwacht had, een bijzondere toevoeging. (scheld maar eens naar de scheidsrechter als je FIFA career mode speelt of roep naar de zombies in DR3)

Een paar vragen die me na het lezen van het forum nog niet helemaal duidelijk zijn:

1. Wat gebeurt er nu met digital downloads die ik geactiveerd heb onder regio UK als ik naar US switch?
2. Kan ik mijn 3vcard/Visa WEL gebruiken in de US shop?
3. Ik heb de Xbox nu zo ingesteld dat hij mijn Receiver, TV en de Xbox zelf opstart zodra ik heel lief "Xbox On" zeg. Kan je nog meer meesturen zodat hij ook automatisch de input of output port van de receiver danwel tv selecteert?
4. Is die "economy patch" van Forza nou wel of niet beschikbaar voor jullie?
5. Zijn er mensen hier die Dead Rising 3 hebben aangeschaft en de coop mode eens willen uitproberen?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21
Ik heb maar eens een review geschreven van Forza 5.

Laatste weken te druk gehad met werk maar het moest er deze eerste vrije dag dan toch echt van komen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het is me even niet helemaal duidelijk, het volgende:
Ik heb op het moment 1 Xbox Live account, op www.xboxlive.com heb ik US als default region staan, betekent dit dan ook dat mijn hele account standaard op US staat op geldt dat alleen voor de website (Account heb ik vroeger op mijn XBOX360 aangemaakt gewoon in NL.)? Of moet je de regio instellen op de XBO zelf?
En begrijp ik goed dat je op XBO gewoon kan switchen tussen de verschillende stores, dus als ik US instel op de XBO kom ik in de US store en als ik UK instel in de UK store.
Als ik points koop en die wil ik gebruiken in de US store, moet ik US points kopen, voor de UK, UK points?
En hoe verander je van regio, ik bedoel waar iedereen het over heeft, dat je dat maar eens in de 3 maanden kan doen. En begrijp ik goed als je dat doet dat al je games die je gedownload hebt en XBOX LIVE GOLD mee verhuizen, maar je wel je MS points verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Phusebox schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:30:
Ik heb maar eens een review geschreven van Forza 5.

Laatste weken te druk gehad met werk maar het moest er deze eerste vrije dag dan toch echt van komen.
Mooie review ! :)
Geluid had wel iets hogere score mogen hebben van mij, rest kan ik me volledig bij aansluiten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je een headset met 3.5mm jack aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:48:
Iemand enig idee hoe je een headset met 3.5mm jack aansluit?
Kan je hier iets mee: http://www.instructables....et-DIY-Conversion-Turtle/
of hier:

http://www.maxconsole.com...-360-headsets-on-Xbox-One

[ Voor 17% gewijzigd door harrytasker op 20-12-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:18:
[...]

Ik ga me 230 euro headset niet kapot maken gek haha.
Modificeren, niet kapot maken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:18:
[...]

Ik ga me 230 euro headset niet kapot maken gek haha.
Dat hoeft ook niet. Je moet je Xbox one headset aanpassen. Ik heb dit zelf ook gedaan zodat ik mijn A40 op mijn X1 kan aansluiten, je hoeft niets aan je dure headset te veranderen als je maar de links kijkt zie je dat ook. Als je beetje kan solderen en je haalt een male 3.5mm Jack met anderhalve meter kabel bij de Conrad dan soldeer je die zo in het gedeelte waar dat kastje je controller in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Gisteren 3 uurtjes met de xbox one aan de slag geweest en in 1 woord Fantastisch _/-\o_
Alles werkt naar behoren en wat een console! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Oeh, dit wordt een heftige fanboy-war denk ik haha:
http://www.ign.com/articl...ps4-you-decide-ign-versus

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Ja zo ziet het er inderdaad wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Eigenlijk is dat vragen om problemen, maar vind dat ze het wel leuk gedaan hebben. Benieuwd naar de uitslag (ergens in januari).

Zelfs ik, jaren lang anti-PlayStation heb zwaar moeten overwegen of ik voor de PS4 of Xbox One zou gaan. Mijn keuze is gemaakt, maar het ligt allemaal wel erg dicht bij elkaar hoor. Nu ik er langer over nadenk, de kans is inderdaad groot dat de fanboys het verschil maken in deze poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MRELynx schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:26:
Ik heb bij Microsoft Duitsland de Xbox One gekocht met download code voor FIFA 14. Om games te downloaden, heb ik mijn regio direct op US gezet en vanuit die store ook FIFA 14 gedownload.

Als je bij de US versie kijkt op store.xbox.com\en-US dan staat er:

[...]

Switch je echter naar de Duitse versie op store.xbox.com\de-DE dan staat er:

[...]

Nou wil mijn zoon ook FIFA spelen maar hij is nog maar 10, dus in het Nederlands is gewenst. Dus ik wil liever FIFA 14 nog een keer downloaden. Kun je de game van je HDD verwijderen en de zooi nog een keer downloaden maar dan vanuit de Duitse store ? Of gaat dat niet werken ?
Gisteren één en ander uitgezocht mbt bovenstaand issue. Wellicht belangrijk ook voor de mede tweakers hier.

Ik had op m'n dashboard dus 2x Fifa 14 staan. Heb van beiden de eigenschappen opgevraagd en wat bleek. 1 Fifa versie was 8,6Gb groot en de andere was 9,3Gb groot.

Volgende stap was om beide een keer op te starten. Direct na het opstarten moet je de taal kiezen en bij de 8,6Gb versie kon ik uit Engels, Spaans en nog een taal kiezen, dus GEEN Nederlands.

De 9,6Gb versie opgestart en daar kon ik uit veel meer talen kiezen waaronder Italiaans en dus ook Nederlands.

Er zijn dus wel verschillen tussen de Microsoft Stores en die games die je download. De Fifa versie vanuit de Duitse store bevat dus wel Nederlands als taal, maar de versie uit de US store niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
heeft iemand hier Ghosts al werkend in multiplayer op live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Eyerule2nd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:34:
Die werkt bij mij al vanaf dag een dat de X1 beschikbaar is, wat doet ie precies niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
Mijn fifa kwam uit de Ierse store, mijne bevat ook NL taal.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
MRELynx schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:18:
[...]

Gisteren één en ander uitgezocht mbt bovenstaand issue. Wellicht belangrijk ook voor de mede tweakers hier.

Ik had op m'n dashboard dus 2x Fifa 14 staan. Heb van beiden de eigenschappen opgevraagd en wat bleek. 1 Fifa versie was 8,6Gb groot en de andere was 9,3Gb groot.

Volgende stap was om beide een keer op te starten. Direct na het opstarten moet je de taal kiezen en bij de 8,6Gb versie kon ik uit Engels, Spaans en nog een taal kiezen, dus GEEN Nederlands.

De 9,6Gb versie opgestart en daar kon ik uit veel meer talen kiezen waaronder Italiaans en dus ook Nederlands.

Er zijn dus wel verschillen tussen de Microsoft Stores en die games die je download. De Fifa versie vanuit de Duitse store bevat dus wel Nederlands als taal, maar de versie uit de US store niet.
Maar eenmaal de versie van de us store gedownload ,kan je toch niet meer die uit de duitse store downloaden? of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Eyerule2nd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:34:
Staan de benodigde poorten in je router wel open voor Xbox Live?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Binnen een paar dagen hoop ik mijn XBO Fifa14 pack binnen te krijgen. Nu heb ik na het lezen van dit topic alvast een paar vraagjes;

1) Bij het eerst opstarten moet er als ik het goed heb een regio ingesteld worden en Nederland is nog niet beschikbaar tot de 'officiele' release in NL. Als ik games digitaal wil kopen en downloaden, moet er dan een nieuw account worden aangemaakt waarna de games uit een andere region/store gedownload worden?
Is dit vooraf te doen, of moet dit op de XBO zelf gebeuren? Of is het gewoon je eigen XBL account die je steeds kunt switchen van regions in het dasboard?

2) Wat zijn de voordelen om Duitsland, Frankrijk of Ierland in te stellen tegenover de US?
Als je spellen aanschaft in de US store zijn ze toch veel goedkoper door de gunstige dollarkoers? Ik betaal liever €45 dan €60...

3) [FIFA] Als het spel niet als physical schijfje meegeleverd is, maar als DLC, hangt het dus van de ingestelde regio/store af welke versie gedownload wordt. De US versie heeft dus geen NL instelling, maar de Duitse versie wel. Is dit verder alleen van toepassing op de menu's en het commentaar? Of heeft dit verdere gevolgen, zoals teams or whatever?

4) Neem aan dat de XBO in een afgesloten kast een zware no-go is, dus gaat hij bij mij in een "sleuf" onder de TV in plaats van m'n X360. Deze maakte altijd ENORM herrie na een paar minuten, waarschijnlijk omdat hij niet heel gemakkelijk z'n warmte kwijt kan (boven 1,5 CM, zijkanten wel vrij ruim maar achterkant afgesloten). Iemand ervaring met de XBO in zo'n setting?

5) Iemand ervaring met het bekijken van Blu-rays?
Deed het altijd via PS3 maar ben nooit fan geweest van het controller vs. afstandsbediening gedoe. Is Smart Glass daar een beetje geschikt voor?

6) Ik heb mijn digi-tv via een CI++ in de TV zitten en dus geen losse tv-receiver kastje. Dan heb ik weinig aan de HDMI-ingang van de XBO, correct?
In NL is het sowieso nog niet mogelijk, maar beperkt dit in de toekomst niet vreselijk de mogelijkheden zoals de TV overlay en het switchen tussen TV en games?

7) Hoor nog steeds veel dat mensen physical schijfjes > digital download; Tuurlijk staat het leuk in je verzameling, maar klopt het dat je dan letterlijke het schijfje in de XBO moet doen om hem te kunnen spelen, terwijl wanneer je hem digitaal aanschaft gelijk uit het dashboard kunt switchen?

8 ) Als de gemiddelde game zo'n 50GB nodig heeft voor de install, zit zo'n 500GB schijfje knap snel vol natuurlijk :X
Als je games verwijderd en pas weer download wanneer je hem weer wilt spelen, kun je dan ook gebruik maken van de "play as you download" optie als je halverwege het spel wilt inspringen in een bestaande savegame? Of start je dan altijd weer op 0% tot hij volledig gedownload is?

Boel vragen maar dat komt omdat ik gewoon onwijs veel zin heb om er mee aan de slag te kunnen haha!

Hoe dan ook zit ik te denken om CoD Ghosts, Ryse en Forza 5 aan te schaffen. Nu ben ik alleen voornamelijk een gezelligheid gamer en speel ik liever met vrienden co-op en split-screen dan in m'n uppie een campaign... Zijn d'r een beetje "party" games in de upcoming lijst die leuk zijn om met vrienden te doen?
Ik ga Guitar Hero bijvoorbeeld enorm missen :/ Denk dat ik de X360 nog maar even in de buurt laat staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Neejoh op 21-12-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44
1. Je regio van de XBO staat los van je account, zet je XBO op UK en je zit op de UK store. Daar moet je wel opletten wat je wel/niet kan kopen en bepaalde features (zoals Video en Music) zijn wél XBL afhankelijk (en werken voor ons dus nog niet met een NL XBL).

2. US moet je wel via omweg credits krijgen om games te kopen. De locatie in andere gevallen is vanuit de logica dat je dan met UK/DE spelers kan spelen ipv met US based mensen. Al lijkt dat niet helemaal duidelijk en vooralsnog zie ik het eerder dat matchmaking wordt gedaan obv IP/XBL-locatie.

3. Dit is enkel voor de taal, verder is de game identiek aan alle versies, zie ook post van MRELynx.

4. Door het formaat en de mega fan, blijft de XBO erg still. Ik heb nog geen enkele keer de fan horen opspinnen hoger dan z'n standby RPM (waar die van mij een irritant geluidje geeft). Mijne staat volledig vrij, dus in kleine ruimtes heb ik geen ervaring.

5. Nog niet geprobeerd :P

6. CI++ gaat inderdaad nooit werken als TV/overlay, enkel met aparte decoders. Maar je kan je HDMI ingang ook gebruiken voor andere console, je PC of mediabox :P

7. Ik ben absoluut een digital persoon. Door de goedkope aanschaf uit US, mocht dit natuurlijk zo blijven, zie ik geen reden meer discs te gaan kopen (buiten ruimtegebrek op je console).

8. Sommige games starten vrij snel, zoals Fifa kan je tijdens download potjes Real/Barca spelen tot hij klaar is, je hebt geen progressie dus. DR3 begin je gewoon met het verhaal tot hij niet meer verder kan, dat wordt allemaal netjes opgeslagen en kan je gewoon verder waar je was als hij helemaal klaar is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Thanks!

2. Aha, didn't know that. Een CC of eventueel PayPal gaat dus niet werken om games uit de US store aan te schaffen? Wat is de aan te raden weg (of website..) in dit geval? Dan kan ik dat nu vast doen, hoeft dat niet pas als hij binnen is.

8. Fifa kan ik me voorstellen. Maar stel ik ergens halverwege de CoD Ghosts campaign de game verwijder (door ruimtegebrek or whatever reason) en het een week later weer wil oppakken? Denk niet dat veel mensen dat al gedaan hebben, maar kan me de situatie best voor gaan stellen wanneer er wat toffe nieuwe games uit gaan komen de komende maanden.

Nieuw vraagje;

9) Hoe vinden jullie het DVR werken via het "xbox, record that" commando? Blijven deze gewoon op schijf staan om te bewerken en/of uploaden, of kun je ze ook via het netwerk van je console trekken?
PS. Xbox One Kinect Speech Recognition -cheatsheet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:00:
1. Je regio van de XBO staat los van je account, zet je XBO op UK en je zit op de UK store. Daar moet je wel opletten wat je wel/niet kan kopen en bepaalde features (zoals Video en Music) zijn wél XBL afhankelijk (en werken voor ons dus nog niet met een NL XBL).

2. US moet je wel via omweg credits krijgen om games te kopen.
1. Mijn vraag is, wat bedoel je met je account? De account waarmee je inlogt op xboxlive.com?
2. Je kan toch gewoon met een gekoppelde paypal account betalen via de website?

Eb begrijp ik het goed als je FIFA14 hebt gekregen bij de aanschaf en je hebt deze bv geactiveerd met een US account en je switched daarna naar een UK account je deze opnieuw kan downloaden met NL taal?

[ Voor 14% gewijzigd door harrytasker op 21-12-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Even een vraagje ik ben nu forza motorsport aan het downloaden via de us store maar ik moet straks de deur uit tot vanavond laat. Kan ik de xbox uitschakelen en gaat de download dan volgende keer bij aanzetten gewoon door? Trouwens ik heb een adres in New york als woonadres op mijn account maar dat kan je dus beter veranderen naar een stad/staat die belastingvrij is ik was nu 50 euro kwijt via paypal in plaats van 45 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 14:11
Vanacht BF gekocht in de US store, werkt perfect wel ff 45gig downen incl dlc.
Adres van een hotel in een tax free staat genomen en gaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Coachman1978 op 21-12-2013 16:14 ]

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Dat stellen jullie dan in op billing.microsoft.com oid?
edit:
Hier kan ik overigens niet mijn Country/Region instellen via "edit profile"

Ik wil de games straks ook via de US store aan gaan schaffen, dus als ik mijn account gegevens moet wijzigen voordat ik kan downloaden moet ik even op zoek naar de juiste instellingen.

[ Voor 15% gewijzigd door Neejoh op 21-12-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
maswa1414 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:37:
Even een vraagje ik ben nu forza motorsport aan het downloaden via de us store maar ik moet straks de deur uit tot vanavond laat. Kan ik de xbox uitschakelen en gaat de download dan volgende keer bij aanzetten gewoon door? Trouwens ik heb een adres in New york als woonadres op mijn account maar dat kan je dus beter veranderen naar een stad/staat die belastingvrij is ik was nu 50 euro kwijt via paypal in plaats van 45 :/
Nog beter, de download gaat gewoon door terwijl de xbox uit (standby) staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Neejoh schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 16:30:
Dat stellen jullie dan in op billing.microsoft.com oid?
edit:
Hier kan ik overigens niet mijn Country/Region instellen via "edit profile"

Ik wil de games straks ook via de US store aan gaan schaffen, dus als ik mijn account gegevens moet wijzigen voordat ik kan downloaden moet ik even op zoek naar de juiste instellingen.
Even terug lezen.... Staat allemaal al in het topic.

In de USA store kan je alleen producten aanschaffen met MS USA points/dollar, PayPal of creditcard.
De laatste twee moeten gekoppeld worden via xbox.com (USA versie website) aan een adres in de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Bullet NL schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:28:
[...]

Even terug lezen.... Staat allemaal al in het topic.

In de USA store kan je alleen producten aanschaffen met MS USA points/dollar, PayPal of creditcard.
De laatste twee moeten gekoppeld worden via xbox.com (USA versie website) aan een adres in de USA.
Misschien wel handig als als de info ff op een rijtje gezet wordt in topic start. Staat nu zo verspreidt met zoveel tegenstrijdigheden dat het moelijk is het allemaal op een rijtje te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Daarstraks Max: The Curse of Brotherhood uitgespeeld. Tof spel, en lang niet zo kindvriendelijk als de stijl wellicht doet vermoeden :) Af en toe knap lastige puzzels. Al met al denk ik een uurtje of 7/8 over gedaan. Waarbij relatief de meeste tijd in de laatste 2 levels zit.

Alleen jammer dat het spel 1 keer terug naar het dashboard gecrashed is, en 2 keer compleet bevroor. Dat gebeurd me eigenlijk net ff met teveel games.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
BM schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:23:
Daarstraks Max: The Curse of Brotherhood uitgespeeld. Tof spel, en lang niet zo kindvriendelijk als de stijl wellicht doet vermoeden :) Af en toe knap lastige puzzels. Al met al denk ik een uurtje of 7/8 over gedaan. Waarbij relatief de meeste tijd in de laatste 2 levels zit.

Alleen jammer dat het spel 1 keer terug naar het dashboard gecrashed is, en 2 keer compleet bevroor. Dat gebeurd me eigenlijk net ff met teveel games.
Max is niet mijn type spel, maar mijn Xbox One is nog nooit in een game gecrasht (de BF4 servers niet meegerekend) Heb ook nog nooit een vast loper gehad.

Terwijl hij wel vaak aan staat ;)

Wat ik wel merk is dat de One nog kritischer is dan de 360 met het open staan van de poorten,

http://support.xbox.com/e...work-ports-used-xbox-live

Deze poorten invullen in je router (poort forwarding) en je bent van het gedoe af...

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 21-12-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mwoah, ik ben toch ook echt niet de enige waarbij Peggle en consorten meer dan regelmatig crashen ;) Geen idee of het in de game zit, of in de software van de X1, maar ergens zit iets niet helemaal jofel iig.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bunta schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:46:
[...]

Een sticker zegt niet zo veel, ik heb meerdere apparaten waar zogenaamd alleen 110v in kan maar werkt gewoon hoor. Meestal staan de waardes keurig in de behuizing van de voeding, dat zegt meer als een sticker. Gewoon even de voeding bekijken en dan dan handelen, tenminste, dat is wat ik zou doen.
Vandaag de proef op de som genomen. Eerst de voeding open gemaakt.
Dat kan door de dopjes uit de voetjes te pulken. Gaat niet helemaal lekker, maar als je alle restjes er uit haalt komen er torx veiligheidsschroeven onderuit. Na die te verwijderen kan de behuizing netjes open, zonder klik-werk.

Alle componenten intern lijken gecertificeerd voor 230v. Zelfs de zekering aan netzijde is T6.3, 250v.

Dus: spanning erop. (zonder Xbox eraan natuurlijk...)

De eerste 10 seconden leek het goed te gaan; leds in voeding gaan aan.
Daarna: een knal.
En het licht ging uit.... :P

M.a.w.: de 100-127v voeding is niet geschikt voor 230v.

De component die het begeven heeft lijkt aan de rooksporen te zien onderstaand ding te zijn.
Mijn vermoeden is dat dit een ontstorings-condensator is, maar er zitten vast electronica-specialisten hier die daar een gefundeerde mening over hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanlare.nl/files/xbo_psu_127_thumb.jpg

Nu toch maar eens een geschikte voeding gaan bestellen, en kijken naar een nog niet bruikbare XBO....

edit: plaatje aangepast naar thumbnail omdat ik op mijn kop kreeg... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
harrytasker schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:32:
[...]

Misschien wel handig als als de info ff op een rijtje gezet wordt in topic start. Staat nu zo verspreidt met zoveel tegenstrijdigheden dat het moelijk is het allemaal op een rijtje te krijgen....
De tegenstrijdigheden vallen wel mee hoor. Je moet namelijk met twee dingen rekening houden en dat is ten eerste je hebt de locale van je gamertag/profiel hoe je het ook wilt noemen, die kan je eens in de 3 maanden veranderen van locale maar bij verandering van currency ben je je totale bedrag/points kwijt wat je nog had staan. Ten tweede heb je de locale op je console die kan je zo vaak wisselen als je wilt. Dan heb je nog de "ik wil alles in dollars betalen truc".
Hiervoor moet je op je PC naar de US versie van de marketplace gaan en daar met je gamertag/profiel inloggen. Dan voer je bij je betalings opties een amerikaans (tax free state) adres in en vervolgens koppel je je PayPal account eraan. Dan kan je via de US marketplace op je PC een game naar keuze kopen en scheelt je dit een behoorlijk bedrag, vervolgens kan je uit alle stores op je X1 die betreffende game downloaden (Duitsland/UK/Ierland/Frankrijk/US). De game is dan gekoppeld aan jouw gamertag en is dus niet regio gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Iemand enig idee wat error code 0x80a40002 inhoud? Xbox net nieuw, net aangesloten, maar bij het toevoegen van een account krijg ik deze error :S

Na toevoegen dns van google blijkbaar opgelost, weer terug naar default (mijn router) weekt het nog steeds, vaag...

[ Voor 29% gewijzigd door R0SSI op 21-12-2013 21:46 ]

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:08

danplo

The Force is strong with me

R0SSI schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:34:
Iemand enig idee wat error code 0x80a40002 inhoud? Xbox net nieuw, net aangesloten, maar bij het toevoegen van een account krijg ik deze error :S
Niet veel over bekend, ik lees dat 1 persoon het is gelukt om het op te lossen door de Xbox One op zijn tethering van te telefoon te zetten (3g internet) en zijn thuis internet eraf gehaald, waarna hij na het instellen van zijn profiel over kon schakelen naar zijn thuis internet en de Xbox One het goed deed. Misschien de moeite waard om te proberen ;)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
BoomTree schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:21:
[...]

De tegenstrijdigheden vallen wel mee hoor. Je moet namelijk met twee dingen rekening houden en dat is ten eerste je hebt de locale van je gamertag/profiel hoe je het ook wilt noemen, die kan je eens in de 3 maanden veranderen van locale maar bij verandering van currency ben je je totale bedrag/points kwijt wat je nog had staan. Ten tweede heb je de locale op je console die kan je zo vaak wisselen als je wilt. Dan heb je nog de "ik wil alles in dollars betalen truc".
Hiervoor moet je op je PC naar de US versie van de marketplace gaan en daar met je gamertag/profiel inloggen. Dan voer je bij je betalings opties een amerikaans (tax free state) adres in en vervolgens koppel je je PayPal account eraan. Dan kan je via de US marketplace op je PC een game naar keuze kopen en scheelt je dit een behoorlijk bedrag, vervolgens kan je uit alle stores op je X1 die betreffende game downloaden (Duitsland/UK/Ierland/Frankrijk/US). De game is dan gekoppeld aan jouw gamertag en is dus niet regio gebonden.
Perfect verhaal! Bedankt. Misschien handig om dit in de topicstart op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Laatst online: 27-09 20:25
Ik heb FIFA in eerste instantie uit de US Store gehaald en vond het al jammer dat de Nederlandse taal er niet tussen zat. Vooral dat het gewicht en lengte van je eigen prof in de Amerikaanse maten wordt weergegeven, irriteerde me mateloos.

Op basis van bovenstaande reacties FIFA nog eens gedownload, maar dan nu uit de Ierse Store. De nieuwe gestart en zelfs de savegames zijn er nog... Top dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Thanks BoomTree.Dat is inderdaad wat bij mij nog niet helemaal helder was, zelfs na het teruglezen van 10+ pagina's vandaag.

Straks maar gelijk even de US store leegkopen dan, kan ik binnenkort direct beginnen met spelen.

--edit
Thank you!
Your purchase is complete.
You'll see this among your games and apps the next time you sign in on Xbox One.
Worked like a charm, spank you very much :Y) Gelijk 3 games aangeschaft, scheelt toch weer even €50.

Kortom de stappen, wellicht inderdaad interessant om in de OP te laten zetten?

1) Bewerk je profiel in de MS USA store. In de rechter bovenhoek klik je op "sign in" en gebruik je Xbox LIVE account gegevens om te te loggen. Of klik op "Hi username" om je profiel in te zien als je al ingelogd bent.
2) Vul in je profiel een adres van een willekeurig hotel uit een "tax free state" (Google..).
3) Klik rechts in het menu op "Payment" en selecteer PayPal. In het scherm wat opent, log in met je PayPal gegevens en vul bij "Shipping address" hetzelfde adres in wat je eerder gebruikte.
4) Ga naar de online US Xbox Store en schaf een spel aan. PayPal staat er automatisch tussen en ook al staat de melding "plus VAT" bij de prijs, deze wordt niet in rekening gebracht in het betaal process.

[ Voor 84% gewijzigd door Neejoh op 21-12-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 10:29
RobinFM schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:46:
Ik heb FIFA in eerste instantie uit de US Store gehaald en vond het al jammer dat de Nederlandse taal er niet tussen zat. Vooral dat het gewicht en lengte van je eigen prof in de Amerikaanse maten wordt weergegeven, irriteerde me mateloos.

Op basis van bovenstaande reacties FIFA nog eens gedownload, maar dan nu uit de Ierse Store. De nieuwe gestart en zelfs de savegames zijn er nog... Top dus!
Misschien ben ik een beetje blond maar? Ik heb fifa vanuit de us store gekocht, hoe pak ik hem dan uit een ander store, wat moet ik dan doen, mijn zoontje mist namelijk de nl taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
jarsiv schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:28:
[...]

Misschien ben ik een beetje blond maar? Ik heb fifa vanuit de us store gekocht, hoe pak ik hem dan uit een ander store, wat moet ik dan doen, mijn zoontje mist namelijk de nl taal
Heel simpel. Bij settings verander je je locatie naar bijvoorbeeld Ierland. Herstart je Xbox, en als je dan naar de Store gaat kun je FIFA opnieuw downloaden, maar dat is dan dus de versie uit Ierland met daarin ook de Nederlandse taal. Je aankoop in de US Store geldt wereldwijd, eenmaal gekocht kun je hem uit ieder land downloaden. De US versie kun je daarna verwijderen, anders staat 'ie twee keer op je Xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

jarsiv schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:28:
[...]

:) Op je Xbox one naar settings gaan, dan system en bij location op Language & Location klikken. Dan Language op English (zal het wel op staan) en Location op Ierland zetten. Je krijgt dan de Ierse store te zien als je naar de store gaat.

Trouwens, ik kwam er net achter dat je bijna de gehele bediening van je Xbox met je stem kunt doen. Roep maar eens 'Xbox select'. Alles wat dan groen wordt kun je tegen je Xbox zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 21-12-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
@MRELynx; Check de volle lijst van wat je met je stem kunt doen: Xbox One Kinect Speech Recognition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
MRELynx schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:37:
[...]

:) Op je Xbox one naar settings gaan, dan system en bij location op Language & Location klikken. Dan Language op English (zal het wel op staan) en Location op Ierland zetten. Je krijgt dan de Ierse store te zien als je naar de store gaat.

Trouwens, ik kwam er net achter dat je bijna de gehele bediening van je Xbox met je stem kunt doen. Roep maar eens 'Xbox select'. Alles wat dan groen wordt kun je tegen je Xbox zeggen.
Thnx, En als ik dan weer wat wil kopen uit America mijn location weer terugzetten ?
Mijn kinect reageert niet, heb een keer gezegd dat hij moest stoppen met luisteren, maar nu krijg ik hem niet meer aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
RobinFM schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:35:
[...]

Heel simpel. Bij settings verander je je locatie naar bijvoorbeeld Ierland. Herstart je Xbox, en als je dan naar de Store gaat kun je FIFA opnieuw downloaden, maar dat is dan dus de versie uit Ierland met daarin ook de Nederlandse taal. Je aankoop in de US Store geldt wereldwijd, eenmaal gekocht kun je hem uit ieder land downloaden. De US versie kun je daarna verwijderen, anders staat 'ie twee keer op je Xbox...
Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
jarsiv schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:49:
[...]

Thnx, En als ik dan weer wat wil kopen uit America mijn location weer terugzetten ?
Mijn kinect reageert niet, heb een keer gezegd dat hij moest stoppen met luisteren, maar nu krijg ik hem niet meer aan :(
Heb je de Xbox toevallig al maar Ierland gezet om FIFA te downloaden? Zo ja, dan is dat het probleem. Ierland heeft geen spraakherkenning. Na het downloaden gewoon terug naar de US of UK en je kunt weer tegen je console ouwehoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Neejoh schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:52:
Thanks BoomTree.Dat is inderdaad wat bij mij nog niet helemaal helder was, zelfs na het teruglezen van 10+ pagina's vandaag.

Straks maar gelijk even de US store leegkopen dan, kan ik binnenkort direct beginnen met spelen.

--edit

[...]

Worked like a charm, spank you very much :Y) Gelijk 3 games aangeschaft, scheelt toch weer even €50.

1) Bewerk je profiel in de MS USA store. In de rechter bovenhoek klik je op "sign in" en gebruik je Xbox LIVE account gegevens om te te loggen. Of klik op "Hi username" om je profiel in te zien als je al ingelogd bent.
2) Vul in je profiel een adres van een willekeurig hotel uit een "tax free state" (Google..).
3) Klik rechts in het menu op "Payment" en selecteer PayPal. In het scherm wat opent, log in met je PayPal gegevens en vul bij "Shipping address" hetzelfde adres in wat je eerder gebruikte.
4) Ga naar de online US Xbox Store en schaf een spel aan. PayPal staat er automatisch tussen en ook al staat de melding "plus VAT" bij de prijs, deze wordt niet in rekening gebracht in het betaal process.
Paar kleine toevoegingen:

1. Mijn windows 8 Nederlands was geen mogelijkheid in de amerikaanse shop te krijgen. Ik moest hiervoor even de systeemsettings op US zetten in het configuratiescherm.
2. Ik heb mijn xbox One gewoon op UK laten staan en bovenstaande stappen gevolgd. De games staan gewoon in Your games & apps klaar om te installeren. Je hoeft dus niet verder met de regiosettings te rommelen als je genoegen neemt met de Engelse versie.
3. Voor degene die er niet naar willen zoeken: Delaware is èèn van de taxfree states. (Ik woon nu in een 5 sterren hotel :) )

Ik heb zonuist succesvol twee games gekocht voor heel wat minder geld :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
There are only five states that do not have a sales tax:
•Alaska
•Delaware
•Montana
•New Hampshire
•Oregon ( in woon een restaurant in de hoofdplaats Salem :) )

;)

[ Voor 15% gewijzigd door maswa1414 op 22-12-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
BoomTree schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:21:
[...]

Bedankt voor de duidelijke uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:02
Als ik mn humax 5100c decoder aan de xbox sluit, kan ik dan gewoon die decoder gebruiken dus de normale functies. Het gaat mij derom dat ik dan weer een extra hdmi poort over heb.

Ik zie dat ze bij bigu xbox one games verkopen uit welke regio komen ze eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17

Het maakt dan niet meer uit als je xbox one zelf een andere locale heeft dan US? Dus ik kan over een paar maanden mn xbox locale op Nl zetten, als de nederlandse xbox live online komt en toch de games games met dollars betalen?

oops per ongelijk heb ik 2 replies gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:14

Don Quijote

El Magnifico

jaaoie17 schreef op zondag 22 december 2013 @ 11:54:
Als ik mn humax 5100c decoder aan de xbox sluit, kan ik dan gewoon die decoder gebruiken dus de normale functies. Het gaat mij derom dat ik dan weer een extra hdmi poort over heb.
Ik heb even twee weken geen nieuws kunnen volgens, maar heeft MS al gereageerd op het 50 vs 60 hz probleem? Want ik kan nog steeds niet fatsoenlijk TV kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Maar is het niet handiger om gewoon een tijdelijke 2e gamertag te maken om die voor de VS in te stellen en alles voor te kopen? Andere gamertags kunnen tenslotte ook gebruik maken van die content toch?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 11:01
jaaoie17 schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:02:
[...]

Het maakt dan niet meer uit als je xbox one zelf een andere locale heeft dan US? Dus ik kan over een paar maanden mn xbox locale op Nl zetten, als de nederlandse xbox live online komt en toch de games games met dollars betalen?

In theorie zou het moeten blijven werken, tenzij een gekochte game in de us store, niet te koop is in de nl store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Nog 1 ding. Oke stel dat ik mn profiel op een een tax-free Amerikaanse staat heb gezet. Hoe zit het dan met dlc. Kun je die dlc dan ook gewoon via paypal kopen en moet de locale dan op us staan van je xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:30
jaaoie17 schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:02:
[...]

Dat maakt idd niet meer uit. En ja, ook dat zal gewoon werken. Immers combinatie US & UK of US & NL maakt geen verschil.
jaaoie17 schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:36:
Nog 1 ding. Oke stel dat ik mn profiel op een een tax-free Amerikaanse staat heb gezet. Hoe zit het dan met dlc. Kun je die dlc dan ook gewoon via paypal kopen en moet de locale dan op us staan van je xbox?
Dat maakt ook niet uit. Zolang de DLC ook maar beschikbaar is in het land van je Xbox.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gisteren Max uitgespeeld. Tof spel, aanradertje! Laat je niet misleiden door het kinderlijk uiterlijk :)

Straks nog 2 secrets proberen te vinden. Van de ene weet ik waar die zit... Nu alleen nog uitvogelen hoe ik er bij kom. Van de laatste heb ik niet eens een idee waar die zit, dus dat wordt nog flink zoeken.

Alleen ook nog even uitvogelen wat er wordt bedoeld met spikester...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:15

Bozznl

GT: The Bozzz88

Weet iemand of er een sneltoets is ipv Xbox record record that te roepen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:14
Is geen sneltoets voor. Tenzij je de Game DVR snapt aan je beeld.

[ Voor 47% gewijzigd door Rivanov op 22-12-2013 14:27 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
uchiha tijntje schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:27:
Gisteren Max uitgespeeld. Tof spel, aanradertje! Laat je niet misleiden door het kinderlijk uiterlijk :)

Straks nog 2 secrets proberen te vinden. Van de ene weet ik waar die zit... Nu alleen nog uitvogelen hoe ik er bij kom. Van de laatste heb ik niet eens een idee waar die zit, dus dat wordt nog flink zoeken.

Alleen ook nog even uitvogelen wat er wordt bedoeld met spikester...
Spikesters zijn denk ik die slakken met die spikes op hun rug.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Lu_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10-2022
Afgelopen woensdag is mijn One afgeleverd.

Na enige uurtjes spelen is de Kinect dood.

Ook al een revert to factory defaults gedaan zonder Kinect aangesloten.

Dan in de quick setup bij de Kinect page ingeplugd maar lampje op de Kinect blijft uit.

Is er al bekend als je een serviceverzoek doet (je moet zelf label printen) hoe het process verder gaat?

Wordt de Kinect dan bij je thuis opgehaald (ivm werk) of moet je hem zelf opsturen door ergens packet aan te bieden en dat die voor de rest met tnt of pakketservice verder gaat zeg maar?

Life is too short... Play more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
_Lu_ schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:18:
Afgelopen woensdag is mijn One afgeleverd.

Na enige uurtjes spelen is de Kinect dood.

Ook al een revert to factory defaults gedaan zonder Kinect aangesloten.

Dan in de quick setup bij de Kinect page ingeplugd maar lampje op de Kinect blijft uit.

Is er al bekend als je een serviceverzoek doet (je moet zelf label printen) hoe het process verder gaat?

Wordt de Kinect dan bij je thuis opgehaald (ivm werk) of moet je hem zelf opsturen door ergens packet aan te bieden en dat die voor de rest met tnt of pakketservice verder gaat zeg maar?
Shit, balen man!
Ik heb hem nog niet dus ik kan het niet testen, maar ligt het niet aan de regio die ingesteld is? Meen ergens in dit topic gelezen te hebben dat als je hem op locale Ierland insteld, kinect niet werkt. Na een factory reset + geen lampje lijkt me dat stug... but hey.

Meen ook gelezen te hebben dat MS Nederland de reparaties gewoon op zich neemt. Ergens in dit topic staat een link naar een artikel op de voorpagina.
Kortste klap, morgen gelijk even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Nou heb een hotel uit delaware toevoegd. Vullen jullie ook het echte telefoon nummer in?

Heb nu wel iets irritants als ik naar xbox.com ga en dan naar manage en payments. Krijg ik steeds deze pagina ervoor: Help us protect your account. ook al vink ik dit aan: I sign in frequently on this device. Don't ask me for a code. Als ik dan weer opnieuw inlog vraagt tie weer om een code.

Het maakt toch niet uit dat ik mijn xbox live account op nl heb staan, als de webstore maar op us staat?

[ Voor 12% gewijzigd door jaaoie17 op 23-12-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:36
Heb mezelf ook toegevoegd: Mart1n NL
Meteen wat GOT'ers ge-friend / followed.

Bij mij werkt head tracking maar matig overigens, hoe is dat bij jullie?
En wat is nou de beste Kinect "showcase" game?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
S0epkip schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:10:
[...]

Bij mij werkt head tracking maar matig overigens, hoe is dat bij jullie?
En wat is nou de beste Kinect "showcase" game?
Geloof dat BF4 momenteel nog de meeste ondersteuning bied voor Kinect.
Head tracking, leaning en voice commands.
Echt showcase kan ik het niet noemen, eerder handig om de mogenlijkheid te hebben.
Om de minuut MEDIC !!! roepen gaat ook vervelen :+

Vind Ryse overigens ook wel goed werken met voicecommands, tijdens het hakken ff boogschutters oproepen is vele malen handiger dan 5 sec de shoulderbutton ingedrukt te moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 22:54
justifire schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:56:
[...]
Vind Ryse overigens ook wel goed werken met voicecommands, tijdens het hakken ff boogschutters oproepen is vele malen handiger dan 5 sec de shoulderbutton ingedrukt te moeten houden.
Bij Ryse is het inderdaad ideaal, heb er tot nu toe ook nog geen last van gehad dat die me stem niet goed herkende oid.

Wat doet de headtracking bij BF4 precies dan? Ik heb zelf nog geen BF4 aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Shorteh schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:44:
[...]

Bij Ryse is het inderdaad ideaal, heb er tot nu toe ook nog geen last van gehad dat die me stem niet goed herkende oid.

Wat doet de headtracking bij BF4 precies dan? Ik heb zelf nog geen BF4 aangeschaft.
Leanen als je bij een muurtje staat, eigenlijk hetzelfde als je bij de hoek van een muur zou aimen, knap waardeloos dus.
Maar het kan dus wel ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 22:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

_Lu_ schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:18:
Je moet hem zelf opsturen met het label, ze gaan dan kijken of ze kunnen repareren en dan terugsturen of je een nieuwe geven. In Nederland heb je nog geen Advance Exchange tot hij hier uit is, dan sturen ze je een nieuwe en dan kun je de defecte terugsturen

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
justifire schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:56:
[...]

Leanen als je bij een muurtje staat, eigenlijk hetzelfde als je bij de hoek van een muur zou aimen, knap waardeloos dus.
Maar het kan dus wel ! :P
Lol. Lacht de Kinect je ook uit als je van links naar rechts loopt te hangen met je hoofd of valt dat mee? :p

Zijn er hier trouwens mensen met een WP8 device? Ik kan vanuit de Games Hub niet mijn Achievements zien die ik de Xbox One behaal. Minor detail maar toch wel jammer, meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Shorteh schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:17:
[...]

Lol. Lacht de Kinect je ook uit als je van links naar rechts loopt te hangen met je hoofd of valt dat mee? :p

Zijn er hier trouwens mensen met een WP8 device? Ik kan vanuit de Games Hub niet mijn Achievements zien die ik de Xbox One behaal. Minor detail maar toch wel jammer, meer mensen die hier last van hebben?
Klopt, heb ik ook. Maar in de Xbox one smartglass app zie je ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
MRELynx schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:54:
[...]

Klopt, heb ik ook. Maar in de Xbox one smartglass app zie je ze wel.
Ah ok thanks, ik heb wel gechat met een support medewerker van het Windows Phone team. Hij zou er nog op terug komen dus ik ben benieuwd wat hij weet te verzinnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donGaboz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
hilarisch. heb de kinect draaien en die besloot mij als guest te bestempelen... omdat hij de karikatuurgezicht op de achtergrond veel interessanter vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Lu_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10-2022
Dank je voor je reply -={Fred_Perry}=- .

Ik heb vandaag een repair verzoek aangemaakt.

Morgen drop ik hem in Apeldoorn bij de UPS, ik rij toch langs Apeldoorn op de snelweg.

Life is too short... Play more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44
Racestuurtje (TX 458) is binnen, nu nog andere decoder (teufel station 5 :P) en we gaan echt los :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik lees dat de XBOX standaard met een kinect sensor komt, is er net zoals op de WII (wii sports) ook een aantal gratis games welke je kunt spelen met vrienden?

Altijd leuk met een paar biertjes op, bowlen of tennissen met vrienden :) Demo's wellicht?

Er is een speciaal spel voor de kinect met sports, maar 69 euro lijkt me erg veel als kinect nogal buggy is. Iemand dit al getest of gekocht?
Hoedje schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:16:
[...]

Dat maakt idd niet meer uit. En ja, ook dat zal gewoon werken. Immers combinatie US & UK of US & NL maakt geen verschil.

[...]

Dat maakt ook niet uit. Zolang de DLC ook maar beschikbaar is in het land van je Xbox.
Weet je wel zeker dat de DLC blijft werken? Ik lees hier: http://www.pu.nl/artikele...importeren-hoe-werkt-het/ dat het downloaden van een spel in een andere store, switchen naar NL en dan DLC downloaden niet werkt..

Stel je koopt de Xbox One met Forza 5 bij onze oosterburen. De game kan je gewoon spelen en je kunt ook online spelen via de Duitse Xbox Live servers. Zodra je besluit om bijvoorbeeld wat extra tracks en racemonsters te downloaden voor de game (mocht dat beschikbaar zijn) MOET je die content ook van de Duitse Xbox Live trekken. De DLC die je van de Nederlandse Marketplace trekt begin volgend jaar zal hoogstwaarschijnlijk niet gaan werken met de Duitse versie van Forza 5. Hou daar rekening mee! Patches en firmware haal je wel gewoon van de Duitse servers, dus dat is geen probleem.

[ Voor 59% gewijzigd door Workaholic op 23-12-2013 20:18 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
edit dubbelpost

[ Voor 131% gewijzigd door Workaholic op 23-12-2013 20:18 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Workaholic schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:14:
Stel je koopt de Xbox One met Forza 5 bij onze oosterburen. De game kan je gewoon spelen en je kunt ook online spelen via de Duitse Xbox Live servers. Zodra je besluit om bijvoorbeeld wat extra tracks en racemonsters te downloaden voor de game (mocht dat beschikbaar zijn) MOET je die content ook van de Duitse Xbox Live trekken. De DLC die je van de Nederlandse Marketplace trekt begin volgend jaar zal hoogstwaarschijnlijk niet gaan werken met de Duitse versie van Forza 5. Hou daar rekening mee! Patches en firmware haal je wel gewoon van de Duitse servers, dus dat is geen probleem.
Dat hele PU verhaaltje zit vol met onwaarheden. Ik heb Forza in de US store gekocht en gedownload en heb in Ierse store mijn DLC gekocht en het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:15

Bozznl

Moet bij jullie ook je tv per c in standby staan om de 'Xbox on' functie te gebruiken? Als ik gewoon de tv helemaal uit doe met het knopje op de tv pakt ie m niet. Waarschijnlijk omdat IR dan is uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S0epkip schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:10:
[...]

Heb mezelf ook toegevoegd. Geen die-hard gamer, maar wel beschikbaar om af en toe een potje te spelen. Op dit moment alleen FIFA 14 en BF4, maar daar komt binnenkort vast meer bij (Forza om te beginnen). Woon in NY, dus 6 uur tijdsverschil met NL. Tijdsverschil maakt het lasting voor online gaming met NL, maar ik had het waarschijnlijk een stukje makkelijker om een X1 op de kop te tikken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
Ik snap er weer niks van; zelfs niet na teruglezen van topic.

- One ingesteld op Ierland
- Overige settings niet aangezeten
- Account is NL account en heeft altijd zonder problemen gewerkt
- Heb nog op de 360 iets van 100 Euro op mijn account staan
- Ik heb een geldige NL creditcard gekoppeld aan mijn account

Ik probeer nu dus de Season Pass van Dead Rising 3 te kopen. Zodra ik op de One zit, Buy Now aanklik, moet ik verplicht een creditcard koppelen. Geen idee wat er gebeurt als ik dat weer zou doen maar ik wil graag betalen met het tegoed wat op mijn account staat.

Help? Plz :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Pfff. Mensen die zaten te klagen dat de gameplay van Ryse dumbed down was hadden het volgens mij nooit gespeeld. Ik kom op legendary niet eens voorbij het 1e level. Denk dat dit het 1e spel is in zeer lange tijd die ik niet op het moeilijkste niveau zal gaan uitspelen. :'( Want als ik in het 1e level niet eens voorbij het 3e gevecht kom, dan is de rest van het spel onmogelijk :P
MAX3400 schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:35:
Ik snap er weer niks van; zelfs niet na teruglezen van topic.

- One ingesteld op Ierland
- Overige settings niet aangezeten
- Account is NL account en heeft altijd zonder problemen gewerkt
- Heb nog op de 360 iets van 100 Euro op mijn account staan
- Ik heb een geldige NL creditcard gekoppeld aan mijn account

Ik probeer nu dus de Season Pass van Dead Rising 3 te kopen. Zodra ik op de One zit, Buy Now aanklik, moet ik verplicht een creditcard koppelen. Geen idee wat er gebeurt als ik dat weer zou doen maar ik wil graag betalen met het tegoed wat op mijn account staat.

Help? Plz :)
Je kunt je tegoed wat op je account staat (en wat je waarschijnlijk via de Live Cards opgewaardeerd hebt) op dit moment niet aan buiten de NLse regio. De Live Cards zijn namelijk naar mijn weten regio gebonden. Heb zelf ook nog 200 euro op mijn account staan. Zie het tegoed op de 360 wel staan, maar op de X1 niet. Zodra de X1 in NL uit is kunnen we ons tegoed ook voor de X1 gebruiken gok ik :).

[ Voor 70% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-12-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hun box op regio uk hebben staan, op ebay uk is er een aanbieder van 20 pond tegoeden voor 12.99, heb er vandaag 3 gekocht, codes komen via mail, werken allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Voor de Pegglers onder ons, I need help :P. Heb nu 178 challenges compleet. Moet er dus nog 2. Namelijk 500.000 punten op nummer 5 en 6 van Celeastial Realm. Iemand tips voor de keuze van de master en te volgen tactiek?

Edit:

Nog maar 1tje te gaan! Nummertje 6. Spider loves Squares... Wat een draak van een level. Tips zijn welkom!

Edit:

Never mind! Heb hem gehaald! *O* *O*

Wat een verslavend spelletje is dat zeg. Naast de grote AAA games heeft de X1 met Peggle en Max toch ook leuke games in de XBLA sfeer. :) Kan Max en Peggle iedereen aanbevelen. Samen ben je iets van 20/22 euro kwijt ofzo.

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-12-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:35:
Voor de mensen die hun box op regio uk hebben staan, op ebay uk is er een aanbieder van 20 pond tegoeden voor 12.99, heb er vandaag 3 gekocht, codes komen via mail, werken allemaal.
Heb je toevallig een link?

Pagina: 1 ... 39 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.