[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:43
Great! Bedankt! Kon het echt niet vinden op xboxlive.com :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ben ik alweer.... (sorry daarvoor)
Zoekend naar een alternatieve voeding viel het me op dat de connector van de Xbox One wel heel erg lijkt op die van de 360 slim. Kan iemand bevestigen of ontkennen of deze inderdaad compatible zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:56:
Zoekend naar een alternatieve voeding viel het me op dat de connector van de Xbox One wel heel erg lijkt op die van de 360 slim. Kan iemand bevestigen of ontkennen of deze inderdaad compatible zijn?
Zijn ze niet....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05 10:30
Meerdere mensen die niet kunnen joinen bij Battlefield 4 ?
" failed to join the game check your network connection and try again"
xbone zelf is gewoon online + open NAT

As we speak lukt het ineens weer wel. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Roy-89 op 18-12-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Beste Xbox One Battlefield 4 spelerts:

Het is mij op de Ps4 opgevallen dat in BF4 niemand... maar dan ook echt níemand hun mic gebruikt. Hoe staat dit op XBL BF4? Het is best irritant als niemand met elkaar communiceert namelijk. Het is geen CoD :P (overigens wel blij dat BF4 redelijk rubber-banding en bug vrij werkt bij mij, behalve de server-browser die voor geen reet klopt)

Als dit een soort ''PSN cultuur'' achtig dingetje is dan word bij mij de overstap neiging ineens alweer groter. Op m'n Xbox (de originele eerste) kletste iedereen elkaars kop er af bij Halo e.d....

[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 18-12-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:26

djbarney

XBL: DeejayBarney

Brutal1ty schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:53:
Beste Xbox One Battlefield 4 spelerts:

Het is mij op de Ps4 opgevallen dat in BF4 niemand... maar dan ook echt níemand hun mic gebruikt. Hoe staat dit op XBL BF4? Het is best irritant als niemand met elkaar communiceert namelijk. Het is geen CoD :P (overigens wel blij dat BF4 redelijk rubber-banding en bug vrij werkt bij mij, behalve de server-browser die voor geen reet klopt)

Als dit een soort ''PSN cultuur'' achtig dingetje is dan word bij mij de overstap neiging ineens alweer groter. Op m'n Xbox (de originele eerste) kletste iedereen elkaars kop er af bij Halo e.d....
Tja, ik zou graag de kinect willen gebruiken als communicatie voor het team, maar wordt helemaal knettergek van al die smurfen die voip alleen gebruiken voor gescheld en iritante geluiden, dat ik voip maar gewoon heb uitgezet. Het mooie aan BF4 op de xbox one is dat met de kinect ook alle commands + een aantal meer gebruikt kunnen worden ipv de commorose met de controller op te roepen. Dat gebruik ik nu dus maar ipv voip functionaliteit. Zou het makkelijker zijn om stoorzenders te muten, zou ik voip weer vol open zetten, maar nu is me dat veel te omslachtig via al die menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
djbarney schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:56:
[...]

Tja, ik zou graag de kinect willen gebruiken als communicatie voor het team, maar wordt helemaal knettergek van al die smurfen die voip alleen gebruiken voor gescheld en iritante geluiden, dat ik voip maar gewoon heb uitgezet. Het mooie aan BF4 op de xbox one is dat met de kinect ook alle commands + een aantal meer gebruikt kunnen worden ipv de commorose met de controller op te roepen. Dat gebruik ik nu dus maar ipv voip functionaliteit. Zou het makkelijker zijn om stoorzenders te muten, zou ik voip weer vol open zetten, maar nu is me dat veel te omslachtig via al die menu's.
Dus het komt er, grof gezegd, wel op neer dat XBL en PSN wat dit betreft in BF4 recht tegenover elkaar staan qua voice communicatie? :/ Ik merkte dit namelijk op de Ps3 ook al en snapte er geen drol van. Ik weet dat veel kids hun mics misbruiken bij online gamen, maar ik heb toch liever in ieder geval een paar mensen in een team\squad in shooters die wel kunnen praten aangezien er geen toetsenborden aanwezig zijn in de console versies :P
Ik kan me trouwens voorstellen dat Kinect voor commands veel handiger is dan commorose met een controller. Dat werkt ook wel degelijk, maar niet midden in de actie als je het het meeste nodig hebt vind ik zelf. Misschien ben ik nog wat lomp...

Excuses trouwens voor wéér een vergelijking Xbox One en Ps4, maar ik hoop dat men hier begrijpt dat ik serieus op zoek ben naar persoonlijke ervaringen zodat ik zelf ook weet hoe het staat in beiden kampen. Ik troll niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 18-12-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Laatst online: 13:26

djbarney

XBL: DeejayBarney

Brutal1ty schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:00:
[...]

Dus het komt er, grof gezegd, wel op neer dat XBL en PSN wat dit betreft in BF4 recht tegenover elkaar staan qua voice communicatie? :/ Ik merkte dit namelijk op de Ps3 ook al en snapte er geen drol van. Ik weet dat veel kids hun mics misbruiken bij online gamen, maar ik heb toch liever in ieder geval een paar mensen in een team\squad in shooters die wel kunnen praten aangezien er geen toetsenborden aanwezig zijn in de console versies :P
Ik kan me trouwens voorstellen dat Kinect voor commands veel handiger is dan commorose met een controller. Dat werkt ook wel degelijk, maar niet midden in de actie als je het het meeste nodig hebt vind ik zelf. Misschien ben ik nog wat lomp...

Excuses trouwens voor wéér een vergelijking Xbox One en Ps4, maar ik hoop dat men hier begrijpt dat ik serieus op zoek ben naar persoonlijke ervaringen zodat ik zelf ook weet hoe het staat in beiden kampen. Ik troll niet.
laat ik het dan zo verwoorden: ik heb het geduld niet meer om de iritante uitwassen er tussenuit te filteren.. Het kan dus best zijn dat het de laatste tijd een stuk rustiger en netter gaat, maar daar merk ik niets van omdat het bij mij uitgezet is. Mocht ik met vrienden spelen, dan heb ik uiteraard wel of de kinect of de headset voor communicatie, omdat ik er dan vanuit kan gaan dat er geen 10 jarige scheldkannonnen in mn oor lopen te bleren :) ik neem overigens aan dat dat inherent is aan voice communicatie voor games, en dat elk platform daar op dezelfde manier last van zal hebben.

Ik was positief verrast over hoe goed de kinect commorose commands werken, ook in stressvolle situaties pakt hij een kleine 98% van de tijd de juiste commando's op. Hiermee gaat het merkbaar sneller dan wanneer ik dat via de controller moet doen, alleen het triggeren van de commorose zelf duurt vaak al langer :) De enige commands die ik nog via de shoulder button doe, is als squadleader de attack/defend flag commands geven, dat gaat het snelst.

[ Voor 12% gewijzigd door djbarney op 18-12-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 12:48
Of je joined/creeerd een eigen squad... Als men aan het klooien is met voip, muziek aan, schelden, of telefoon gesprekken, leave ik de squad en join ik een andere, of creeer ik er een.

Het is kwestie van wachten tot meer mensen/vrienden xbox one hebben zodat je dagelijks met hun kan gamen. Deeden we ook op de 360 met bf3..

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Bedankt voor de reacties :D Ik heb net even wat lopen googlen en ik zie wel gelijk dat ik niet de enige ben die dit vreemde verschil van 'gewoontes' is opgevallen... Hoop dat de Ps4 heren, ook in andere games, toch hun mic gaan vinden want online gaming is wel héél erg belangrijk voor mij persoonlijk. Communicatie dus automatisch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Euh...., ik kan niet meer met (een Nederlandse) PayPal betalen in de US store :(
Lukt het bij jullie nog wel en doe ik iets verkeerd (Uiteraard hoop ik dat), of is er iets anders aan de hand?
Zou het komen doordat ik laatst mijn bankrekening heb toegevoegd?

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:32
Brutal1ty schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:42:
Bedankt voor de reacties :D Ik heb net even wat lopen googlen en ik zie wel gelijk dat ik niet de enige ben die dit vreemde verschil van 'gewoontes' is opgevallen... Hoop dat de Ps4 heren, ook in andere games, toch hun mic gaan vinden want online gaming is wel héél erg belangrijk voor mij persoonlijk. Communicatie dus automatisch ook.
Verkeerde topic ...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:56:
Inderdaad niet. Maar kijk even op de Microsoftstore voor een voeding of http://www.ebay.com/sch/i...ply+eu&_sacat=0&_from=R40
Allemaal uit China. Ik zou persoonlijk voor een originele gaan, dus even Microsoftstore.de, co.uk of fr contacten.

[ Voor 18% gewijzigd door Gé Brander op 18-12-2013 23:00 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21
exCOESes schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:30:
Euh...., ik kan niet meer met (een Nederlandse) PayPal betalen in de US store :(
Lukt het bij jullie nog wel en doe ik iets verkeerd (Uiteraard hoop ik dat), of is er iets anders aan de hand?
Dat zou wel balen zijn. Heb helaas niks dat ik nog wil hebben om te testen, behalve KI wellicht maar die kun je niet in de store kopen blijkbaar.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33
Net weer flink wat Peggle gespeeld. Zit nu op 115 challenges van de 180. Gaat langzaam aan de goede kant op. Sommige levels haal ik binnen een paar minuten alle drie de challenges, andere levels heb ik na een half uur nog niet gecomplete :P.

Iemand de volgende achievement al kunnen halen in FIFA?

On My Own 20
Complete a Be a Pro Challenge on any difficulty in Highlights of the Week

Ik krijg maar geen Pro challenge in dat overzicht, alleen match of the day en match of the week. Of kijk ik helemaal verkeerd?

---------------

Zat net even te denken, maar volgens mij heb ik sinds de launch niet meer dan een uurtje of 5 tv gekeken. De X1 met haar games, netflix, youtube en men mediaplayer via HDMI in is echt alles wat ik nodig heb. Echt een tof apparaat _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-12-2013 23:57 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
HellStorm666 schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:07:
Nieuwste versie Xbox One smartglass versie 2.0.2:
http://goo.gl/lDw7Mu
Ik vind je lief :+ Bedankt!!!

Xbox Live: Ofthewell NL

• Brutal1ty
Lees m'n voorgaande posts even voor je reageert... Ik ga niet in het Ps4 topic vragen naar ervaringen met de Xbox One of wel soms 8)7 :P Samengevat voor je: ik wilde graag weten of er op XBL in BF4 (en andere games) wél gecommuniceerd word, omdat het nogal een groot baalpunt is dat dit op PSN niet gebeurt, zo erg zelfs dat 't m'n console keuze beïnvloeden kan. Vandaar dat ik in het 'verkeerde topic' post. Niet meteen schrikken als je het woord ''Ps4'' of ''PSN'' ziet heh :P We zijn niet allemaal trolls.

[ Voor 59% gewijzigd door Brutal1ty op 19-12-2013 07:25 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Brutal1ty schreef op donderdag 19 december 2013 @ 07:22:
[...]

Lees m'n voorgaande posts even voor je reageert... Ik ga niet in het Ps4 topic vragen naar ervaringen met de Xbox One of wel soms 8)7 :P Samengevat voor je: ik wilde graag weten of er op XBL in BF4 (en andere games) wél gecommuniceerd word, omdat het nogal een groot baalpunt is dat dit op PSN niet gebeurt, zo erg zelfs dat 't m'n console keuze beïnvloeden kan. Vandaar dat ik in het 'verkeerde topic' post. Niet meteen schrikken als je het woord ''Ps4'' of ''PSN'' ziet heh :P We zijn niet allemaal trolls.
Hangt er vanaf. Ik speel meestal met een vast groepje van www.gotlive.nl Meestal zitten we in de party chat. Helaas hebben van de groep die we hebben er nog maar 3 een X1. Maar we communiceren tijdens BF4 dan wel goed met elkaar.

XBL: MRE Inc

• BM
  • Laatst online: 18:19

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:34:
[...]

Dat zou wel balen zijn. Heb helaas niks dat ik nog wil hebben om te testen, behalve KI wellicht maar die kun je niet in de store kopen blijkbaar.
Werkt als een trein hier :)

Bedankt, nu heb ik BF4 gekocht :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Phusebox
BM schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:03:
[...]

[...]

Werkt als een trein hier :)

Bedankt, nu heb ik BF4 gekocht :+
Sterkte ermee, heb echt de neiging die game naar EA op te sturen om te vragen voor een refund... Wat een draak van een spel. Constant crashes, geen verbinding kunnen krijgen, disconnects, lag, unbalanced, etc etc.

Voor mij met kop en schouders het slechtste spel dat ik in jaren heb gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 19-12-2013 08:10 ]

• uchiha tijntje
Als het spel werkt (en sinds de patch werkt die op zich wel naar behoren) is het echt een wereldgame :) Conquest, Obliteration en Capture the Flag zijn echt tof.

Ik zag je gisteren vooral team deathmatch en squad deathmatch spelen? Vind je die leuker dan de 'grotere' game modi?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Naar wat ik hoor hebben TDM en consorten minder last van crashes dan Conquest etc.

Heb er maar op gegokt dat de grootste ellende er nu uit gepatched is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• uchiha tijntje
En er komt nog een nieuwe patch uit binnenkort.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dice kennende zal dat ook wel niet de laatste zijn :+

Xbox

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:12:
Als het spel werkt (en sinds de patch werkt die op zich wel naar behoren) is het echt een wereldgame :) Conquest, Obliteration en Capture the Flag zijn echt tof.

Ik zag je gisteren vooral team deathmatch en squad deathmatch spelen? Vind je die leuker dan de 'grotere' game modi?
Ik kwam gewoon nergens in, bovendien is Conquest echt te chaotisch, je kunt geen 10 sec lopen zonder van 4 kanten aangevallen te worden... wordt daar te oud voor.

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:57
Ook hier geen probleem. Gisteren avond CD Ghost gewoon kunnen kopen en de download ging ook prima.

• uchiha tijntje
Gaat iemand Walking Dead spelen op zijn xbox 360 via hdmi in? :) Er zit wel wat lag op, maar met zo'n spel valt dat wel mee gok ik?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gaat S2 niet naar de X1/PS4 komen? :(

Xbox

• uchiha tijntje
Gok van wel, maar heb nog geen release date gezien. :)

• justifire
Forza 5 is gepatched, meer credits per race en auto's zijn nu flink goedkoper.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Soundman12
  • Laatst online: 09-09 12:02
Hoe groot is de update voor Forza 5??

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

• justifire
Soundman12 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:26:
Hoe groot is de update voor Forza 5??
455 MB

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Convoy

g44p

justifire schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:11:
Forza 5 is gepatched, meer credits per race en auto's zijn nu flink goedkoper.
Nice! Is er ergens een changelog toevallig?

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 22:08
Operation Parcel Storm lijkt broken, heb iedere keer een crash wanneer de tyfoon komt opdagen. En misschien toch maar BF4 premium aanschaffen. Firestorm 2014 & Metro 2014 :9~

• CptKamps
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 09:23
Silversin schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:54:
En misschien toch maar BF4 premium aanschaffen. Firestorm 2014 & Metro 2014 :9~
Je kan ook los de second assault DLC kopen voor $14,99 :)

[ Voor 15% gewijzigd door CptKamps op 19-12-2013 10:59 ]

• Xenophoben
  • Laatst online: 01-10 13:25
Waarom hebben ze credit systeem van forza op de schop gegooit? Was toch prima?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Xenophoben schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:10:
Waarom hebben ze credit systeem van forza op de schop gegooit? Was toch prima?
Mwoah, de focus werd wel heel hard richting microtransacties geduwt. Dat kon wel een nuancering gebruiken :)

Xbox

• Phusebox
Is wel zuur voor de mensen die hun miljoenen die ze gratis kregen al hebben gespendeerd.

• Convoy
  • Nu online

Convoy

g44p

Phusebox schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:38:
Is wel zuur voor de mensen die hun miljoenen die ze gratis kregen al hebben gespendeerd.
Hehe idd, gelukkig heb ik daarom gewacht 8)

• Phusebox
Convoy schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:41:
[...]

Hehe idd, gelukkig heb ik daarom gewacht 8)
Ik heb het leeuwendeel tijdens het 50% korting weekend uitgegeven, heb nog wel bijna 3 miljoen over, dus maar eens gaan shoppen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44
Ik hang steeds rond de 150k, ben nog niet zo hoog, maar koop elke keer weer nieuwe auto of upgrades :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Convoy
  • Nu online

Convoy

g44p

Zit btw de optie "drag race" er nu ook in sinds de laatste patch? Kan helaas vanavond zelf pas checken.

*edit*

ja dus, hier leuk stukje leesvoer over de update:

http://majornelson.com/20...port-5-content-update-qa/

[ Voor 40% gewijzigd door Convoy op 19-12-2013 12:12 ]

• justifire
BF4 heeft zojuist schijnbaar ook weer een update gehad, stond onder mijn notifications.
Vervelend dat je nergens kan zien wat er precies geinstalleerd is aan updates :|

Changelog :
We’ve rolled out a new Xbox One game update and will continue to make improvements based on your feedback. The update includes fixes with the aim to increase the general stability of the game, and eliminates bugs that you may have experienced.

Dec 19 Xbox One Game Update Notes
-Reduced the probability of the “Kill trade” issue (see below for details).
-Fixed a common crash that could occur during gameplay.
-Fixed an issue that could corrupt save files in the single player campaign.
-Fix for the game mode specific ribbons being counted twice in the multiplayer progression.
-Fix for a graphical glitch that could appear on terrain.
-Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents.
-Fix for an issue where 4x the damage from a vehicle's minigun would be applied to the chest when a player had the Defense specialization equipped.
-Servers that friends are playing on now have a higher priority in the server list.
-Server Browser is no longer showing empty or full servers by default.
-Balancing jet handling across all stealth and attack jet classes.
-Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win a round by killing all the attackers without disarming the bomb. If the attackers arm the bomb, the defenders need to disarm it to win, even if they have killed all the attackers.
-Fix for a Defuse bug where none of the teams would win a round by letting the timer run out.
-Fix for players getting stuck in the revive screen.
-Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived. Note that you might see a graphical bug on-screen after being revived when accepting a revive within 1 second. This graphical bug will be removed in the next patch.
-Fixed the instance where players suddenly would transition into Spectator Mode while playing the Defuse game mode.
-Fix for the death camera/screen being displayed too early.
-Raised the first-person camera slightly for walking in crouch to more accurately reflect the actual position of the character.
-Fixed an issue with the party chat app not working.
-Fixed an issue in the in-game Battlelog where non-ASCII characters would display incorrectly.
-Fixed an issue when maps were not loading properly while player didn’t have the game in full screen.

Kill trading issue
We’ve addressed the so-called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the time frame when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server. This should reduce the probability of kill trading.

[ Voor 89% gewijzigd door justifire op 19-12-2013 12:56 ]

• SinergyX
Tag mode :D Zoals in Forza Horizon zat, wel mee gelachen. Maar hoe ze dat nu op een circuit willen gaan doen? (Horizon was freeroam).

Maar drag is ook weer terug :D

En mooi nieuws voor mijn opkomend stuurtje :)
Finally, this content update will add various improvements across a number of different aspects of the game, including some upgrades for those playing Forza 5 with force feedback wheels like the Thrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia Edition. With the update, players will be able to change the max degree of rotation (up to 270 degrees) within the game, and we have increased the maximum amount of available force feedback for wheels.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Silversin schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:54:
Operation Parcel Storm lijkt broken, heb iedere keer een crash wanneer de tyfoon komt opdagen. En misschien toch maar BF4 premium aanschaffen. Firestorm 2014 & Metro 2014 :9~
Dacht ook dat dat leuk zou zijn, maar valt tegen op de xbox one. Waarom ?

Bij Conquest Large op Firestorm kun je bij 32vs32 niet fatsoenlijk lopen of je hebt 4 tanks en 2 choppers achter je aan of je wordt door de 9 snipers vanaf de bergen opgewacht. Het vliegen in vliegtuigen is niet te doen door de slechte controls en omdat je binnen 10 seconden uit de lucht bent geschoten door 6 stingers.

Bij rush hebben ze het aantal tickets niet aangepast. Op de xbox 360 had je 100 tickets op Rush Metro bij 12vs12. Nu op de Xbox One hebben ze het ook op 100 tickets gelaten bij 16vs16. Je tickets gaan er dus harder doorheen. De potjes zijn dus na 5 minuten al voorbij.

• Achelois1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik had ook even moeite met het koppelen van mijn Paypal aan de US store.
Wat ik heb gedaan:
1. Ga naar Payment & Billing onder "My account" op de US site.
2. Add Paypal
3. Gebruik US zipcode + state ergens opgezocht op internet
4. Koppel gewoon een paypal met NL info.
5. profit.

Welicht heeft dit al elders ook in dit draadje gestaan, maar zo ver terug ben ik niet gegaan. (X1 nu 4 dagen in bezit. PS4 met BLOD terug naar Sony).

• justifire
Zojuist extra controller met p&c kit ontvangen van ms.de
Met pakbon van microsoft nederland :)
Denk dat het dus niet zo lang meer duurt voor de xbox in NL geintroduceert word.
Evenals mijn vorige extra controller (R.I.P.) heeft deze shoulderbuttons die over de gehele breedte ingedrukt kunnen worden en ook een duidelijke klik wanneer dit gebeurt.
Was echt het enigste minpunt aan de day one controller, spotten in BF4 of een granaat gooien gaat nu tenminste zoals het hoort en niet dat ik vanaf de trigger de stand van mijn vinger moet veranderen om dit te doen.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:26

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Achelois1 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:16:
[...]

Wat ik heb gedaan:
2. Add Paypal
5. profit.

Welicht heeft dit al elders ook in dit draadje gestaan, maar zo ver terug ben ik niet gegaan. (X1 nu 4 dagen in bezit. PS4 met BLOD terug naar Sony).
Nadat je bent ingelogd op PayPal en op de oranje knop hebt gedrukt, gaat je browser weer terug naar de microsoft site. Alleen zie je dan je zojuist gekoppelde account niet staan. Je moet dan even uitloggen en weer inloggen. Nu is deze wel zichtbaar. :)

• BM

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:30:
Zojuist extra controller met p&c kit ontvangen van ms.de
Met pakbon van microsoft nederland :)
Denk dat het dus niet zo lang meer duurt voor de xbox in NL geintroduceert word.
Microsoft heeft volgens mij in NL een nogal groot distributiecentrum zitten, dus die conclusie lijkt me voorbarig. Maar zou wel mooi zijn :)
Evenals mijn vorige extra controller (R.I.P.) heeft deze shoulderbuttons die over de gehele breedte ingedrukt kunnen worden en ook een duidelijke klik wanneer dit gebeurt.
Was echt het enigste minpunt aan de day one controller, spotten in BF4 of een granaat gooien gaat nu tenminste zoals het hoort en niet dat ik vanaf de trigger de stand van mijn vinger moet veranderen om dit te doen.
Klinkt goed. Dan word een extra controller wel interessant. Die schouderknoppen zijn het enige waar ik nog niet helemaal aan gewend ben.

Xbox

• justifire
BM schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:34:
[...]

Microsoft heeft volgens mij in NL een nogal groot distributiecentrum zitten, dus die conclusie lijkt me voorbarig. Maar zou wel mooi zijn :)

[...]

Klinkt goed. Dan word een extra controller wel interessant. Die schouderknoppen zijn het enige waar ik nog niet helemaal aan gewend ben.
Klopt distributiecentrum voor europa zit in eindhoven, maar bij vorige besteling kreeg ik er een brief bij van microsoft duitsland en moest ook voor support contact opnemen met duitsland.
Boeit me verder ook niet echt, kan me prima redden tot dusverre :)
Al zouden wat meer bekendheid en nl spelers wel leuk zijn natuurlijk !

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

Achelois1 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:16:
[...]

Wat ik heb gedaan:
2. Add Paypal
5. profit.
Dat was gelukt, helaas kreeg ik later een foutmelding toen ik weer wat aan wilde schaffen ;w
Zou kunnen dat dit komt doordat ik ook een bankrekeningnummer toe heb gevoegd, of dat iemand heeft lopen prutsen tijdens één van de vele telefoontjes over mijn xbox bestelling (ze hebben tenslotte ook de order daar ingevoerd..)
PayPal verwijderd en geprobeerd opnieuw toe te voegen, helaas staat de koppeling niu bij PayPal op active en bij MS blijkbaar op pending, ze gaan er naar kijken...
Miesjh schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:33:
[...]

Nadat je bent ingelogd op PayPal en op de oranje knop hebt gedrukt, gaat je browser weer terug naar de microsoft site. Alleen zie je dan je zojuist gekoppelde account niet staan. Je moet dan even uitloggen en weer inloggen. Nu is deze wel zichtbaar. :)
Je gaf me even hoop..., maar helaas ook na af- en aanloggen nog geen gekoppelde PayPal :-(

XBL Gamertag

• SinergyX
Heb je wel een PayPal verified account? Non-verified werkt afaik niet (met bankkoppeling is dat dacht ik een paar cent afschrijving met een code erbij).

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

SinergyX schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:54:
Heb je wel een PayPal verified account? Non-verified werkt afaik niet (met bankkoppeling is dat dacht ik een paar cent afschrijving met een code erbij).
Ja, het heeft eerder ook gewerkt, heb mijn creditcard aan PayPal gekoppeld (en Forza al uit de US store aangeschaft).
Ik krijg ook geen foutmelding als ik mijn account weer wil koppelen, alles lijkt goed te gaan behalve dat mijn account niet zichtbaar wordt op mijn MS account. :?

XBL Gamertag

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 09:33
Ik weet niet zeker of ik hier in het juiste topic zit maar op Amazon Duitsland hebben ze momenteel erg mooie prijzen voor wat games. Zelf heb ik zojuist de Limited Edition van Forza 5 besteld voor €45 en Ryse voor €40. Bij Ryse moet ik erbij zeggen dat het een 18+ game betreft die je in Duitsland op een adres moet laten bezorgen waar je jezelf kunt identificeren.

Linkjes:

Forza 5:
http://www.amazon.de/gp/p...o02_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Ryse:
http://www.amazon.de/gp/p...o01_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Ik heb geen idee of het een speciale aanbieding is en hoe lang deze prijzen gelden dus doe er jullie voordeel mee :)

• uchiha tijntje

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Timmetjuh schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:22:
Ik weet niet zeker of ik hier in het juiste topic zit maar op Amazon Duitsland hebben ze momenteel erg mooie prijzen voor wat games. Zelf heb ik zojuist de Limited Edition van Forza 5 besteld voor €45 en Ryse voor €40. Bij Ryse moet ik erbij zeggen dat het een 18+ game betreft die je in Duitsland op een adres moet laten bezorgen waar je jezelf kunt identificeren.

Linkjes:

Forza 5:
http://www.amazon.de/gp/p...o02_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Ryse:
http://www.amazon.de/gp/p...o01_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Ik heb geen idee of het een speciale aanbieding is en hoe lang deze prijzen gelden dus doe er jullie voordeel mee :)
Pas op, dit is mogelijk alleen met duitse nasynchronisatie :)

• BM

BM

Moderator Spielerij

Xbox

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Rond welke tijd kun je games meestal downloaden? Zou mooi zijn als hij morgenvroeg direct te downloaden is.

Tomorrow is not today!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Zo dat is lekker zo voor de kerstvakantie :)
Wist geeneens van het spel af, maar ziet er leuk en verfrissend uit!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Misschien een stomme vraag, maar welke voordelen heeft een xbox live (gold) abonnement buiten het online kunnen gamen?

• Bullet NL
ApOE schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:00:
Misschien een stomme vraag, maar welke voordelen heeft een xbox live (gold) abonnement buiten het online kunnen gamen?
Hoe bedoel je dat? Naar wat voor voordelen ben je opzoek??

Voor de One is het lijkt mij haast een pré... Maar goed, ik ben dan ook al sinds het begin (met de allereerste Xbox live member.

Maar inderdaad, het online multiplayen is de belangrijkste, maar verder is het handig voor Skype, Game chat & party's. Je krijgt elke maand 2 gratis games, Je kunt bijzonder momenten via de Game DVR en Upload publiceren.

Ik speel eigenlijk niets anders dan multiplayer, de storyline van een game kan me weinig boeien, maar de heerlijke drukte in BF4 en of de vermakelijke potje racen in Forza zijn geweldig.

[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 19-12-2013 20:08 ]

• ApOE
Ik doelde idd op de "extra's" dus dlc, demo's enzo.
Als die zonder live abo ook gewoon beschikbaar zijn lijkt het me niet zo'n essentiële toevoeging.

• BM

BM

Moderator Spielerij
die komen zonder live abonnement ook wel beschikbaar. Voor de 360 waren demos wel altijd een week later dan. Maar eigenlijk alle 'leuke' features en extras voor de X1 hebben gold nodig. Zonder gold geen IE, Skype, etcetera.

Xbox

• Bullet NL
De Xbox One zonder Xbox Live abonnement is mijn ziens toch een aangeschoten apparaat.

Juist de Live diensten brengt het ding op een niveau wat geen enkele andere console kan bieden ;)

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

Bij Nedgame is een mooie camera stand voor op de tv binnengekomen:
http://www.nedgame.nl/xbo...-camera-stand/1070016966/
Heb er een besteld, hopen dat hij er snel is, kan ik die kabel ook wegwerken ;)

XBL Gamertag

• Willybubba
  • Laatst online: 03-10 17:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Ok dus uhm, help.

Ik wilde een game kopen. Mijn Xbox One staat op regio Ireland, dus Euro marketplace. Ik heb een card gekocht voor 75 euro, die ge-redeemed. En nu kan ik geen microsoft account kiezen als betaalmiddel.

What did I do wrong?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 11:01
Willybubba schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:31:
Ok dus uhm, help.

Ik wilde een game kopen. Mijn Xbox One staat op regio Ireland, dus Euro marketplace. Ik heb een card gekocht voor 75 euro, die ge-redeemed. En nu kan ik geen microsoft account kiezen als betaalmiddel.

What did I do wrong?
Heb je hem ingewisseld op de x1 of via een ander apparaat?

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Via de X1 kreeg ik een foutmelding dus toen via Xbox.com gedaan.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
Ja dat had ik dus ook. Dat komt door de regiolock van de Xbox site en je xbox zelf. Het Microsoft tegoed op je account staat in je Nederlandse wallet. Je kan je Nederlandse wallet alleen in Nederland gebruiken. Dus je zit als het ware met de gebakken peren. Alleeen.... je kan dus je hele account migreren naar Ierland (je hele Microsoft account ja). Dat betekend dat je in Ierland gaat wonen, virtueel. En terwijl je dat doet, moet je met een microsoft support iemand aan de livechat, zodat diegene HANDMATIG, want automatisch gaat niet, je tegoed op je Ierse Microsoft account zet. Dan pas gaat het werken.

Ik ben op dit moment klaar met de migratie en de komende 24-48 uur gaan ze het tegoed overzetten. Dat geld ga ik opmaken en over 3 maanden kan ik terugmigreren naar ons mooie kikkerlandje. Of ik wacht nog even tot de Xbox one in Nederland wordt gelanceerd.

Ik hoop dat dit ervoor zorgt dat je heel wat minder frustratie/irritatie en verspilde tijd zal kosten.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 22:08
MRELynx schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:59:
[...]

Dacht ook dat dat leuk zou zijn, maar valt tegen op de xbox one. Waarom ?

Bij Conquest Large op Firestorm kun je bij 32vs32 niet fatsoenlijk lopen of je hebt 4 tanks en 2 choppers achter je aan of je wordt door de 9 snipers vanaf de bergen opgewacht. Het vliegen in vliegtuigen is niet te doen door de slechte controls en omdat je binnen 10 seconden uit de lucht bent geschoten door 6 stingers.

Bij rush hebben ze het aantal tickets niet aangepast. Op de xbox 360 had je 100 tickets op Rush Metro bij 12vs12. Nu op de Xbox One hebben ze het ook op 100 tickets gelaten bij 16vs16. Je tickets gaan er dus harder doorheen. De potjes zijn dus na 5 minuten al voorbij.
Hmm zijn er geen custom servers voor? Weet nog dat er 500 ticket metro rush matches op de 360 waren.

• Kartale
Ik had Forza Motorsport 5 via een online site gekocht, maar die &#^$*#^$ stuurden geen code, maar Microsoft Points die je kan gebruiken via de GB of Ierland xbox.com site. NIET DOEN DUS, want brengt alleen maar problemen mee. Dat zijn de volgende sites:

Online-Gold
MMOGA

De spellen daar zijn meestal €62,99

Wat je wel kan doen, dat heb ik later gedaan, is een code, ja HIER dus wel een code, via:

http://www.livecodes.nl/xbox-one-games.php#xboxonegames (ze hebben alleen Forza 5)

Dan krijg je meteen een gewone download code, zoals die ook in de Xbox pakketten zitten. Bedankt voor de tip trouwens (werd ergens in het forum genoemd).

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:08

danplo

The Force is strong with me

Aankomende vrijdag komt er weer een nieuw spel in de Xbox One store:

Max: The Curse of Brotherhood
YouTube: Announcement trailer for Max: The Curse of Brotherhood

Te downloaden uit de US store voor $14.99

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ApOE schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:00:
Vrijwel alles zit achter Live, dus als je wilt Skypen, gameplay wilt opnemen, of een film wilt huren, heb je Live nodig. Het ding kan alleen SP games zonder abo, that's it.

• RoccoS
  • Laatst online: 18-09 11:18
Hier ook problemen met de UPC HD Mediabox. Het werkt in eerste instantie ok, maar nadat ik de Xbox uitgezet heb, krijg ik daarna alleen nog maar zwart beeld als ik tv wil kijken. Als ik de stekker van de Xbox eruit trek en er weer in, doet hij het wel weer goed.

• uchiha tijntje
Heb echt zin in Max. :) Morgen of overmorgen maar meteen aanschaffen.

Zit nu redelijk vast in Peggle.. Heb alle trials gehaald, maar zit nu vast rond de 135 challenges. Die 150 ga ik nog wel halen, maar die 180... 8)7

Edit en een beetje offtopic: kom er net achter dat The Shield volledig op Netflix staat :*) Aanrader!

[ Voor 71% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-12-2013 23:16 ]

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
bram1984 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:44:
[...]

Vrijwel alles zit achter Live, dus als je wilt Skypen, gameplay wilt opnemen, of een film wilt huren, heb je Live nodig. Het ding kan alleen SP games zonder abo, that's it.
Project Spark is niet achter de paywall, zelfde geldt dacht ik ook voor World of tanks. Dus je bent weer niet goed op de hoogte over het "ding"

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 16:11
Als ik killer instinct uit de us store download, gaat die dan voor altijd de matchmaking met us spelers doen, of zoekt hij servers met spelers afhankelijk van de ingestelde Xbox regio?

Zijn hier trouwens al mensen die de cronusmax fightstick adapter hebben voor de Xbox one?

• SinergyX
fjskmdl2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:36:
Als ik killer instinct uit de us store download, gaat die dan voor altijd de matchmaking met us spelers doen, of zoekt hij verving met spelers afhankelijk van de ingestelde Xbox regio?
Ik dacht het laatste, al is dat ook niet echt duidelijk.

SinergyX in "[XBO] Xbox One - Deel 2"
Dat kwam ik een tijdje geleden tegen, dus geen idee wat nu precies de 'selectie' is van server/regio voorkeur :P

@hieronder, ja dat lijken de 'kleine lettertjes' van de livecodes. Ook als je van regio switched (account, niet console), ben je je points kwijt.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2013 23:42 ]

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Huh. Dus, je kunt die prepaid kaartjes enkel gebruiken als je Live account in het betreffende land is. Hadden ze ook wel even mogen vermelden op Livecodes waar ze doodleuk melden "Zet je XBox One op Ierland dan kun je met Euro betalen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Ik zou als ik jou was gewoon een Iers account maken, daar je paypal aankoppelen en daarmee je aankopen direct uit de store doen. Via livecodes kan je gelukkig wel direct een spel kopen. Dus pas op als je Microsoft Points koopt, want dit is altijd zo een gedoe. Je weet niet of het werkt.

EDIT:

En voor de mensen met Windows 8/8.1 die de Xbox app niet kunnen vinden, gewoon je region van je laptop of pc op VS zetten, downloaden en dan weer omzetten naar NL.

[ Voor 23% gewijzigd door Kartale op 20-12-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Willybubba schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:40:
Huh. Dus, je kunt die prepaid kaartjes enkel gebruiken als je Live account in het betreffende land is. Hadden ze ook wel even mogen vermelden op Livecodes waar ze doodleuk melden "Zet je XBox One op Ierland dan kun je met Euro betalen"...
Nope.
Eerst regio op ierland, dan code verzilveren, dan spenderen in ierland.
De regio waar je verzilverd moet je het ook uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

RoccoS schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:46:
Hier ook problemen met de UPC HD Mediabox. Het werkt in eerste instantie ok, maar nadat ik de Xbox uitgezet heb, krijg ik daarna alleen nog maar zwart beeld als ik tv wil kijken. Als ik de stekker van de Xbox eruit trek en er weer in, doet hij het wel weer goed.
Hetzelfde bij mij met de Cisco decoder van Ziggo. Aangesloten en had wel beeld, maar toen alles uitgezet was en weer aan, kreeg ik een zwart scherm. Daarna alles omgedraaid en de Dune HD mediaplayer op de hdmi in poort gezet. Kreeg wel beeld van de Media player maar met een erg groene waas er over heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Bullet NL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:30:
De Xbox One zonder Xbox Live abonnement is mijn ziens toch een aangeschoten apparaat.

Juist de Live diensten brengt het ding op een niveau wat geen enkele andere console kan bieden ;)
Gister 13mnd gold gekocht (€35,00) waardoor ik de rivals mode in forza kan spelen, dat is gaaf! 110k plaatsen stijgen in de ranglijst en 35k credits als je iemand verslaat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zucht, uitslapen in de vakantie lukt op een of andere manier nog niet... Zie dat Max al wel op de site staat.

http://store.xbox.com/en-US/

Maar ik kan hem nog niet kopen. Zie geen buy knop. Ligt dat aan mij of is dat bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Bij iedereen denk ik. Ik zie op de console waar normaal de buy knop staat nu staan dat hij unavailable is.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:24
justifire schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:39:
[...]

Nope.
Werkt dit dan ook zo met de US store? Xbox op US, US gift card redeemen en dan kopen in US store? Hoef je dan niet je live account aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

justifire schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:39:
[...]

Nope.
Ja, maar dan geeft mijn One een foutmelding... Ik had hem dus niet moeten verzilveren op Xbox.com, dat is helder... Argh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:28:
Zucht, uitslapen in de vakantie lukt op een of andere manier nog niet... Zie dat Max al wel op de site staat.

http://store.xbox.com/en-US/

Maar ik kan hem nog niet kopen. Zie geen buy knop. Ligt dat aan mij of is dat bij iedereen.
was bij peggle ook zo, tegen de middag is die knop er wel.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:26

Miesjh

Fuck. De Battlefield 4 update heeft mijn Campaign Save game gesloopt. Moet ik weer opnieuw beginnen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 22:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

Miesjh schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:01:
Fuck. De Battlefield 4 update heeft mijn Campaign Save game gesloopt. Moet ik weer opnieuw beginnen. :O
:( Zelf geen last van, na de update kon ik gewoon weer verder met mijn Campaign (Was nog maar bij part 2, maar goed)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Max: the curse of brotherhood ben ik nu aan het downloaden :-)

15 dollar is de prijs.

Edit: het ziet er uit als een animatiefilm en speelt tot nu toe met hoge snelheid. Ben zeer onder de indruk!

[ Voor 60% gewijzigd door Sydney08 op 20-12-2013 10:37 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ben heel benieuwd, heb 'm net in de queue gezet. Heb er nog niet veel van gezien, maar de paar filmpjes zagen er enorm sfeervol uit.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Net 10 minuten gespeeld, maar moest weg. Dit weekend uitgebreid de tijd ervoor nemen. Ziet er wel erg mooi uit. De ingame graphics zijn mooier dan de cutscenes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 10:59
Ook Max aangeschaft in de US store, zag er leuk uit voor tussendoor

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toch eens kijken wat die game is, lijkt soort van survival platformer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik heb bij Microsoft Duitsland de Xbox One gekocht met download code voor FIFA 14. Om games te downloaden, heb ik mijn regio direct op US gezet en vanuit die store ook FIFA 14 gedownload.

Als je bij de US versie kijkt op store.xbox.com\en-US dan staat er:
The downloadable version of this game supports English, French, Spanish.
Switch je echter naar de Duitse versie op store.xbox.com\de-DE dan staat er:
Die herunterladbare Version des Spiels unterstützt Englisch, Französisch, Italienisch, Deutsch, Spanisch, Niederländisch.
Nou wil mijn zoon ook FIFA spelen maar hij is nog maar 10, dus in het Nederlands is gewenst. Dus ik wil liever FIFA 14 nog een keer downloaden. Kun je de game van je HDD verwijderen en de zooi nog een keer downloaden maar dan vanuit de Duitse store ? Of gaat dat niet werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb Forza bv gekocht in US, maar download niet gestart. Xbox naar UK en via store alsnog installeren.

Geen idee of je dan ook die versie krijgt, of gewoon waar je hem koopt. (ik speel engels). Zou vanavond wel even voor je kunnen kijken of ik NL heb (al heb ik de UK versie gedownload).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
MRELynx schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:26:
Ik heb bij Microsoft Duitsland de Xbox One gekocht met download code voor FIFA 14. Om games te downloaden, heb ik mijn regio direct op US gezet en vanuit die store ook FIFA 14 gedownload.

Als je bij de US versie kijkt op store.xbox.com\en-US dan staat er:

[...]

Switch je echter naar de Duitse versie op store.xbox.com\de-DE dan staat er:

[...]

Nou wil mijn zoon ook FIFA spelen maar hij is nog maar 10, dus in het Nederlands is gewenst. Dus ik wil liever FIFA 14 nog een keer downloaden. Kun je de game van je HDD verwijderen en de zooi nog een keer downloaden maar dan vanuit de Duitse store ? Of gaat dat niet werken ?
Weet je zeker dat die talen niet toch gewoon included zijn? Kan me best voorstellen dat de website niet klopt. Verschillende languagepacks inbakken lijkt me lastiger dan 1 versie te maken, en die overal neer te zetten.

Heb mijn Fifa niet uit de duitse store gehaald, maar wel 'gewoon' nederlands als taalkeuze beschikbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 20-12-2013 12:40 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
BM schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:40:
[...]

Weet je zeker dat die talen niet toch gewoon included zijn? Kan me best voorstellen dat de website niet klopt. Verschillende languagepacks inbakken lijkt me lastiger dan 1 versie te maken, en die overal neer te zetten.

Heb mijn Fifa niet uit de duitse store gehaald, maar wel 'gewoon' nederlands als taalkeuze beschikbaar.
Mijn regio stond eerst op UK, toen ik het downloaden had ik Nederlands, Engels (US & UK), Duits, Frans, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wat voor aansluiting (van brick naar stopcontact) zit er aan de powerbrick? Kan daar een standaard stroomkabel in die je ook voor je PC gebruikt? Of eventueel dezelfde kabel die in de Xbox 360 brick gaat.
Heb namelijk een Xbox uit de UK besteld, maar weet dus niet of ik even een convertor moet halen, of dat ik gewoon een andere kabel in die brick kan stoppen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Pagina: 1 ... 38 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.