[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
Mijn day one maakt net zo veel geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49
BM schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:09:
Vraagje: zijn er nog meer mensen waarbij Peggle 2 toch wel regelmatig crashed? Denk nu al een keer of 6/7 gehad dat de game er gewoon uitklapt. Vaak direct nadat er een wat grotere combo in de bucket valt....
Volgens mij bij mij 2 of 3 keer nu. Gewoon niet zoveel punten verzamelen :o

FIFA ook een keer of 3, maar dat was destijds te reproduceren. Het was iedere keer als ik een profclub drop in match wilde joinen. Daar heb ik later helemaal geen last meer van gehad.

Dead Rising 3 geen enkele crash en die heb ik toch veel gespeeld (circa 80K zombie kills and counting :P).

Ryse ook geen problemen en NBA2k (die heb ik wel voor ruim 5 minuten gespeeld!) ook niet.

En BF4, nah laten we het daar maar niet over hebben. :z

---------------------

Edit: Welke master vinden jullie in Peggle 2 het fijnste? Ik vind Gnorman echt het fijnste. Luna is daarentegen echt een draak om mee te spelen. Heb nu iets van 94 challenges gecomplete. Net over de helft dus. Verder nog 20 trials te gaan, maar die zijn vaak niet al te lastig.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-12-2013 16:39 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
Ik weet dat veel mensen veel geld neertellen voor iets met een goude randje maar dit is wel erg overdreven xD:

http://xbox-one.4gamers.b...biedt-gouden-Xbox-One-aan

Ik denk dat ik die NES stikkers van Vinyl die je kan kopen dan toch echt vetter en bovenal een stuk betaalbaarder vind :P

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:37:
[...]

Volgens mij bij mij 2 of 3 keer nu. Gewoon niet zoveel punten verzamelen :o

FIFA ook een keer of 3, maar dat was destijds te reproduceren. Het was iedere keer als ik een profclub drop in match wilde joinen. Daar heb ik later helemaal geen last meer van gehad.

Dead Rising 3 geen enkele crash en die heb ik toch veel gespeeld (circa 80K zombie kills and counting :P).

Ryse ook geen problemen en NBA2k (die heb ik wel voor ruim 5 minuten gespeeld!) ook niet.

En BF4, nah laten we het daar maar niet over hebben. :z

---------------------

Edit: Welke master vinden jullie in Peggle 2 het fijnste? Ik vind Gnorman echt het fijnste. Luna is daarentegen echt een draak om mee te spelen. Heb nu iets van 94 challenges gecomplete. Net over de helft dus. Verder nog 20 trials te gaan, maar die zijn vaak niet al te lastig.
Gisteren toevallig voor het eerst problemen met DR3, bij starten constant terug naar het dashboard. Xbox stekker eruit getrokken, opnieuw opgestart en toen ging het weer goed. Peggle bij mij nog niet gecrashed, Ryse ook niet.

Feit blijft dat we met zijn allen aan het beta testen zijn, prijs die je betaald om er als eerste op te zitten (geld ook voor de PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ziet er wel exclusief uit!
Misschien als ik de mijne binnen heb een busje goudverf pakken (en dan op eBay zetten... >:) )

[ Voor 46% gewijzigd door exCOESes op 16-12-2013 17:46 ]

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Normaal gezien moeten er toch AA batterijen bij de controller geleverd worden he? Had nieuwe controller gekocht, en zaten er geen bij :( Was trouwens de officiële controller natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:37:
[...]
Gnorman is wel de fijnste. Vind Luna wel het leukste karakter, maar wel een lastige ja.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb een probleempje:

Ik heb een plasma tv van 5 jaar oud met maar 3 hdmi poorten. Daarop zijn de volgende apparaten aangesloten:
1. Cisco DVR van Ziggo;
2. Xbox 360
3. Dune HD media speler.

Aangezien ik mijn Xbox 360 nog wil gebruiken, kom ik dus 1 hdmi poort tekort voor mijn Xbox one die morgen wordt geleverd. Nou heb ik gelezen dat er een hdmi in poort op de Xbox one zit.

Kan ik mijn media speler in de hdmi in poort op de Xbox one aansluiten en de Xbox one op de televisie en als ik dan een film wil kijken via de media speler dat dit dan gewoon gaat werken?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49
Ik heb mijn mediaplayer ook via de HDMI ingang aangesloten. Bij mij werkt dat prima.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Volgens mij kan die cisco dvr ook 60hz aan. Ik zou eerder die aansluiten dan een Mediaspeler. Trouwens, ik zou nog eerder de Xbox in 50hz zetten dan er geen tv op aansluiten. Ik zie zelf juist veel toegevoegde waarde in de tv integratie (ook al doet die nog niet heel veel bij ons). Berichten ontvangen, party requests, Skype calls en IE gebruiken tijdens de tv kijken lijkt mij iets waar ik heel snel aan zou wennen en dus niet wil missen.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Oké, bedankt, dat gaat dus wel lukken.

Volgende waar ik tegen aanloop is de portforwarding op m'n router. Dat staat nu ingesteld voor de Xbox 360. Nu wil ik met beide consoles online kunnen gamen via Xbox live, hoe ga ik dat aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
MRELynx schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:50:
Oké, bedankt, dat gaat dus wel lukken.

Volgende waar ik tegen aanloop is de portforwarding op m'n router. Dat staat nu ingesteld voor de Xbox 360. Nu wil ik met beide consoles online kunnen gamen via Xbox live, hoe ga ik dat aanpakken?
Allebei in DMZ?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15
Of de one in dmz zetten en de x360 port forwarding.
In veel gevallen is de router op UPnP zetten ook al afdoende, regelt de router zelf welke poorten er open gezet moeten worden, echter met beide consoles tegelijkertijd online kan dan een probleem worden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LOL, ik kijk net de netwerk instellingen van de Xbox 360 na en die heeft een dhcp adres terwijl de Xbox live poorten in m'n router keihard naar een ander ip adres worden geforward. Alles werkt wel, op m'n 360, dus ik laat het maar zo. Probeer het morgen wel met de xbox one en kijken hoe dat werkt. Upnp staat trouwens wel aan op m'n router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 17:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Wellicht een stomme vraag, maar stel, ik sluit mijn TV aan op de HDMI in van de Xbox One. MOET de One dan aan staan om TV te kijken? Of gaat het signaal evengoed door ook al staat de One niet aan?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Willybubba schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:43:
Wellicht een stomme vraag, maar stel, ik sluit mijn TV aan op de HDMI in van de Xbox One. MOET de One dan aan staan om TV te kijken? Of gaat het signaal evengoed door ook al staat de One niet aan?
Wat ik net effe snel gelezen heb, kan dat wel, maar ondersteund hdmi passthrough dan geen 5.1 geluid. Pin me d'r echter niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27
Xbox One moet aanstaan..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zou wel mooi zijn als ze dat nog kunnen patchen dat het signaal bij een xbox die uit staat (standby) nog doorgegeven word. Dat je dan geen notifications enzo krijgt, prima. Maar elke keer de xbox aan om tv te kijken is wellicht toch een klein beetje overkill ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Wie nog een KI fightstick zoekt, amazon.fr heeft voorraad.
Waarschijnlijk een stuk of 3, volgende batch die vrijkomt is in februari.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 18:26

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Gisteren mijn Xbox One binnen gekregen. Deze komt bij de Saturn uit Duitsland vandaan. 529 met FIFA 14.

Daarna meteen via de Amerikaanse store Forza 5 en Battlefield 4 gekocht.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Have fun, denk alleen dat mensen die het "levertijden" topic lezen meer op dit soort berichten zitten te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik heb nu de laatste tijd af en toe dat ik mijn console echt hard van de stroom af moet halen. Fifa en battlefield starten dan niet op.. de games springen dan terug naar het dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:44:
[...]

Gisteren toevallig voor het eerst problemen met DR3, bij starten constant terug naar het dashboard. Xbox stekker eruit getrokken, opnieuw opgestart en toen ging het weer goed. Peggle bij mij nog niet gecrashed, Ryse ook niet.

Feit blijft dat we met zijn allen aan het beta testen zijn, prijs die je betaald om er als eerste op te zitten (geld ook voor de PS4).
Heb wel vaker problemen met het starten van zowel DR3 als NFS. Forza nog nooit gehad.
De oplossing: start eerst iets anders zoals de store of TV.
Maar als het werkt, dan werkt het gelukkig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:43

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb een Nederlands Xbox live account en ik wil graag de DLC van Forza Motorsport aanschaffen. Mijn Xbox staat op Region USA dus ik koop alles in dollars. Ik wil graag xbox live points aanschaffen. Maar welke punten moet ik dan aanschaffen om te kunnen kopen in de USA store ? Kan ik dan gewoon deze aanschaffen ?

Deze :
http://www.ebay.com/itm/4...ain_3&hash=item2a34c980e6

Of deze ?
http://www.ebay.com/itm/X...ain_0&hash=item1e83ec5fd7

Ik ben het zelf ook aan het opzoeken maar zit in dubio

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
koelebobes schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:56:
Ik heb een Nederlands Xbox live account en ik wil graag de DLC van Forza Motorsport aanschaffen. Mijn Xbox staat op Region USA dus ik koop alles in dollars. Ik wil graag xbox live points aanschaffen. Maar welke punten moet ik dan aanschaffen om te kunnen kopen in de USA store ? Kan ik dan gewoon deze aanschaffen ?

Deze :
http://www.ebay.com/itm/4...ain_3&hash=item2a34c980e6

Of deze ?
http://www.ebay.com/itm/X...ain_0&hash=item1e83ec5fd7

Ik ben het zelf ook aan het opzoeken maar zit in dubio
Ik zou je account ook even naar de USA zetten en dan even hier kijken:

http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card-usa.php

Succes ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:43

koelebobes

Wen BTC €100K

Soundman12 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:02:
[...]

Ik heb een bon voor ebay vandaar dat ik op ebay moet zoeken :$

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:46:
[...]

Wat ik net effe snel gelezen heb, kan dat wel, maar ondersteund hdmi passthrough dan geen 5.1 geluid. Pin me d'r echter niet op vast.
5.1 is nog beta. Je kunt het wel aanzetten in settings, maar de resultaten verschillen. Bij mij liep het helemaal in de soep. 5.1 gaat nu via optical. Wordt wel gefixt in een volgende update. De roep om een passieve HDMI passthrough is ok erg hoog.

http://www.reddit.com/r/x...hdi/first_patch_wishlist/

http://playerfeedback.net/xbox/

Schijnt dat major nelson hier ook in post en meeleest, er wordt in ieder geval door ms serieus mee omgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:09
Zou wel ideaal zijn, maar dan nog zit je met wat kleine problemen. Zet je tijdens TV kijken je console aan, zit je weer met dat startscherm, inloggen etc, dan weer terug naar TV, gaan ze daar weer over zeuren :P

Patch wishlist voor mij:
-Party/messages via popup (zoals x360)
-Friends feed in hetzelfde scherm ipv continue ander scherm
-achievements overzichtelijk (ipv vage notificatie/playgame opties).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Lang wakker gelegen welke console ik in huis ga halen, maar ik ga voor de Xbox. Grafisch zal het wel niet zo'n grote vaart lopen. Bij de vorige generatie heb ik me ook laten vangen door eerst een PS3 te kopen. Ook als ik een lijstje trek van de PS3 vs X360 exclusives, staat er bij die eerste weinig interessants bij voor mij. En games als Forza 5, Fable en Halo kan ik toch niet loslaten. Quantum Break en Titanfall zien er ook nog wel ok uit. Hopelijk scoren games als Watch Dogs & The Division gelijkwaardig.

Ik had een vraagje ... ik wil een bestelling plaatsen bij Amazon.fr. Je krijgt -25 EUR korting op een Xbox One. Het maakt mij weinig uit of ik em nu met de feestdagen heb of niet. Ik wil trouwens een gans setje kopen samen met een energizer charger, kinect tv mount en Forza 5. Die laatste kan ik toch gewoon in het Engels zetten?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 15:44
SinergyX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:20:
Zou wel ideaal zijn, maar dan nog zit je met wat kleine problemen. Zet je tijdens TV kijken je console aan, zit je weer met dat startscherm, inloggen etc, dan weer terug naar TV, gaan ze daar weer over zeuren :P

Patch wishlist voor mij:
Dit dus, ook met achievements had ik liever het systeem op de x360. Ik vind het zo vervelend om steeds weer een ander scherm te moeten openen voor de kleine dingen. Met gameclips vindt ik het erg handig, maar met andere dingen weer niet.
Xenophoben schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:51:
Ik heb nu de laatste tijd af en toe dat ik mijn console echt hard van de stroom af moet halen. Fifa en battlefield starten dan niet op.. de games springen dan terug naar het dashboard.
De aan/uit knop ongeveer 5 seconden "ingedrukt" houden. Dan gaat de xbox uit, als je hem vervolgens weer aanzet werkt hij weer naar behoren.

[ Voor 22% gewijzigd door DarkHunterNL op 17-12-2013 11:10 ]

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Thanks wist ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
[...]

€50,- betalen voor een $50 USD gift card? Of lees ik dat niet goed? 8)7

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Royeboi schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:27:
[...]

€50,- betalen voor een $50 USD gift card? Of lees ik dat niet goed? 8)7
Ja klopt misschien dat je nog wat kan afdingen, een prepaid 3v card werkt ook niet want de kaart moet een adres in amerika bevatten dus dan zal dit de enige optie zijn mocht je met ideal willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Soundman12 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:30:
[...]

Ja klopt misschien dat je nog wat kan afdingen, een prepaid 3v card werkt ook niet want de kaart moet een adres in amerika bevatten dus dan zal dit de enige optie zijn mocht je met ideal willen betalen.
Das toch veel te duur man, er zijn goedkopere alternatieven...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Bullet NL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:32:
[...]

Das toch veel te duur man, er zijn goedkopere alternatieven...
Ja maar ik ben lui :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 03-10 16:54
[...]

50 Dollar = 50 Euro Daar.. Beete krom :P
Dan kan je beter in de DE store kopen.. of Ierland!!

[ Voor 24% gewijzigd door To_Tall op 17-12-2013 11:36 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
To_Tall schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:35:
[...]

50 Dollar = 50 Euro Daar.. Beete krom :P

[...]

Dan kan je beter in de DE store kopen.. of Ierland!!
Of in de UK volgens mij zijn die prijzen ook niet al te slecht. Even nagekeken net. Bij die winkel kloppen de UK prijzen beter. 50 pond is ook echt 60 euro +- namelijk :P

[ Voor 15% gewijzigd door Soundman12 op 17-12-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aanbod is geen probleem, ik deed het ook met aantal CE's, maar je kan beter de vraagtekens zetten bij de gek die er zo'n bedrag voor betaald :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
SinergyX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:48:
Aanbod is geen probleem, ik deed het ook met aantal CE's, maar je kan beter de vraagtekens zetten bij de gek die er zo'n bedrag voor betaald :P
ja daar heb je ook een punt, persoonlijk zou ik never nooit zo'n bedrag voor zoiets neerleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 22:54
Weet iemand of ik gewoon in de Duitse Media Markt spellen kan kopen en hier kan spelen? Of krijg ik dan een Duitse Forza? :p Heb al gezocht hier en daar maar kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Shorteh schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:54:
Weet iemand of ik gewoon in de Duitse Media Markt spellen kan kopen en hier kan spelen? Of krijg ik dan een Duitse Forza? :p Heb al gezocht hier en daar maar kon niks vinden.
Het hoort hier eigenlijk niet thuis maar ik zou even kijken bij gamesshoppen.nl ;)

EDIT: Sorry niet goed gelezen maar volgens mij kan je die spellen gewoon in het engels spelen

[ Voor 11% gewijzigd door Soundman12 op 17-12-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aantal spellen kunnen mogelijk enkel duits hebben, maar afaik waren alle huidige versies ook engels speelbaar (plus mogelijk bij aantal 'geweldadige games' de graphics mogelijk zijn aangepast voor DE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
Hoe zit het met de taalinstellingen als je digitale games koopt in de VS store? Komt er ook hiervoor in 2014 een update die de Amerikaanse spellen uit de VS store gelijk maakt aan de Nederlandse spellen? Zijn de digitale games uit Amerika dan identiek aan die van de NL store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Daan87423 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:56:
Hoe zit het met de taalinstellingen als je digitale games koopt in de VS store? Komt er ook hiervoor in 2014 een update die de Amerikaanse spellen uit de VS store gelijk maakt aan de Nederlandse spellen? Zijn de digitale games uit Amerika dan identiek aan die van de NL store?
Als je dan je regio omzet naar nederland zal je of het spel opnieuw moeten downloaden of krijg je een language update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
SinergyX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:48:
Mensen die geld genoeg hebben en verder zelf niet zulke moeite willen doen :P

Ik heb er gewoon een leuke dag vangemaakt met de kerstmarkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05 10:30
Shorteh schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:54:
Ik heb Forza en Ryse in Duitsland gekocht en beide
zijn gewoon in het Engels te spelen
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Zo, ik heb mezelf ook in het Google doc's lijstje gezet....

Voeg me maar toe boys! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Laatst online: 03-09 13:34
Net de X1 binnen. Mocht iemand een game willen ruilen tegen FIFA 14 houd ik me aanbevolen (heb de bundle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
densoN schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:29:
Net de X1 binnen. Mocht iemand een game willen ruilen tegen FIFA 14 houd ik me aanbevolen (heb de bundle).
Iedereen heeft die erbij gekregen :P Bij mij zat hij er ook bij en ik heb hem uit engeland gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Bullet NL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:19:

Mischien slim om zelf mensen uit te nodigen ? :) iederen heeft ong iedereen al wel toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
ik mag hopen van niet, de bundel kost 30 euro meer? :)
Soundman12 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:31:
[...]

Iedereen heeft die erbij gekregen :P Bij mij zat hij er ook bij en ik heb hem uit engeland gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Xenophoben schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:33:
[...]ederen heeft ong iedereen al wel toegevoegd
Mwah van de 65 heb ik er al 4, dus valt wel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Xenophoben schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:33:
[...]

Mischien slim om zelf mensen uit te nodigen ? :) iederen heeft ong iedereen al wel toegevoegd
Het 'invite' friend systeem werkt niet meer zo, je kan followen en mensen kunnen jou los daarvan followen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
iemand anders problemen met het registreren van de xbox one? Ik lijk bij de stap ' Verify your email address' te blijven hangen. Al meerdere malen op resend email gedrukt, zonder resultaat (uur geleden alweer). Het email adres is voor de zekerheid al meerdere malen gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Mooi stukje van programmeur The Witcher 3

Witcher 3 developer says there are no major power differences between the PS4 and Xbox One but that the latter is easier to develop for.

Published on Nov 29, 2013

We've heard a lot about how developer friendly the PS4 is, with Sony keen to learn from the mistakes it made with the PS3, which was notoriously difficult to develop for.

However, The Witcher 3 developer Balazs Torok claims that it is actually the Xbox One that is the easier console to develop for.

"The Xbox One is pretty easy to understand because not just the hardware is similar to the PC, but everything like the SDK, the API is really similar to what you would find on a PC," said Torok, speaking to Eurogamer.

"On PS4 this is a little bit more complicated, but I personally worked on PS3 before."

"For PS3 it was very important to have a community, to share the information in some ways, but for now it's much easier and everyone will use their PC knowledge and possible previous console knowledge to reach the limit," Torok explained.

Torok also touched on the relative power of the PS4 and the Xbox One, contradicting reports that the PS4 has a significant power advantage on the Xbox One.

"On the PS4 it's very good to have the fast memory. Everyone is really happy about that," Torok said.

"We are not at the stage right now to go in and optimise on each platform specifically. We want to make the game and the whole engine run on everything, with all the features and bells and whistles, and then just optimise, optimise, optimise," Torok continued.

"I don't see a major power difference. The memory is very different but I already said that before. Pure computation power, if you just measure that, there's no major difference."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Al was de PS4 gevoelsmatig een stuk sneller had ik er nog niet wakker van gelegen. Je koopt een console die aansluit op jouw wensen. Dit kan je sociale netwerk, design, features, exclusives of specs zijn. Mensen die steeds maar weer moeten gaan vergelijken hebben spijt van hun aankoop of behoefte aan bevestiging dat ze een goede aankoop hebben gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door densoN op 17-12-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 03-10 11:08
densoN schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:52:
ik mag hopen van niet, de bundel kost 30 euro meer? :)

[...]
De Day One edition was inclusief Fifa 14. Die was €499,-. De meeste hier hebben die versie.

Mensen die de versie niet hebben gingen express voor een andere versie (Forza) omdat ze Fifa niet wilde.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Dat wist ik niet, bedankt voor die info. Weet je of F14 bij de day one release ook los (in download vorm) werd geleverd? Zo ja hoef ik niet te proberen om hem te verkopen :)
MrBlueEyes schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:14:
[...]

De Day One edition was inclusief Fifa 14. Die was €499,-. De meeste hier hebben die versie.

Mensen die de versie niet hebben gingen express voor een andere versie (Forza) omdat ze Fifa niet wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
densoN schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:25:
Dat wist ik niet, bedankt voor die info. Weet je of F14 bij de day one release ook los (in download vorm) werd geleverd? Zo ja hoef ik niet te proberen om hem te verkopen :)
[...]
Bij de Day One editie kreeg ik een download code voor FIFA 14 welke ik kon reedemen op Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Dammit! Ach dan maar een keer noodgedwongen voetbal spelen..
Soundman12 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:28:
[...]

Bij de Day One editie kreeg ik een download code voor FIFA 14 welke ik kon reedemen op Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
densoN schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:29:
Dammit! Ach dan maar een keer noodgedwongen voetbal spelen..
[...]
Dacht ik ook..... daarna binnen 1 week toch maar voor 180 euro aan games gekocht :9 I just couldn't do it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06:07
Iemand die mij kan zeggen hoelang het duurt voordat de X1 restart na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juroz1980
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 12:30

juroz1980

Flex

justifire schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:43:
De PS4 schijnt je nogal snel op uit gekeken te zijn als ik zie hoeveel PS4 eigenaren hier komen verkondigen hoe superieur hun console wel niet is.
Waarom heb ik die neiging nou helemaal niet om in het PS4 topic rond te neuzen / posten ?
Ik hoor ook telkens meer signalen uit mijn omgeving van mensen die beide systemen hebben aangeschaft dat ze toch de xbox meer next gen vinden en daar liever op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
AnthonyR schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:31:
Iemand die mij kan zeggen hoelang het duurt voordat de X1 restart na de update?
Restart als in reboot na de update? Als je dat groene logo ziet, kan het wel paar minuten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Hij klapt er bij mij uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

SinergyX schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:20:

Patch wishlist voor mij:
- Voor mij ook graag een sociaal network (Facebook / Twitter) integratie (nu alleen maar Outlook/Skydrive) waarop je direct je video's kan uploaden.
- Filmpjes van je vrienden op een like knop kunnen drukken of erop kunnen reageren of delen met andere.
- Batterij notificatie (bijna leeg) van je controller.
- Meer keuze uit profile HD pictures (eventueel betaald)
Xenophoben schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:51:
DarkHunterNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:08:

[...]

De aan/uit knop ongeveer 5 seconden "ingedrukt" houden. Dan gaat de xbox uit, als je hem vervolgens weer aanzet werkt hij weer naar behoren.
Je kan ook de Xbox logo van je controller 5 sec ingedrukt houden, dan kan je ook je console uitzetten.

[ Voor 33% gewijzigd door danplo op 17-12-2013 18:29 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Ik heb waarschijnlijk een maandagochtend exemplaar getroffen gok ik. Eerst restarte hij niet tijdens het updaten. 3 x opnieuw regio, taal en internet moet instellen. Nu gaat die uiteindelijk restarten en wanneer het groene balkje dan gaat lopen klapt die uit bij het einde. Na 7 x ga ik maar microsoft contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

AnthonyR schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:03:
Ik heb waarschijnlijk een maandagochtend exemplaar getroffen gok ik. Eerst restarte hij niet tijdens het updaten. 3 x opnieuw regio, taal en internet moet instellen. Nu gaat die uiteindelijk restarten en wanneer het groene balkje dan gaat lopen klapt die uit bij het einde. Na 7 x ga ik maar microsoft contacten.
Flink balen idd, denk je eindelijk te kunnen beginnen lukt die update niet.
Bij de eerste grote update was het voor meer mensen spannend, want het duurde erg lang of bleef vaak hangen enzovoort.
Hopelijk gaat het je toch nog lukken (stroomloos maken enzovoort) en anders even Microsoft NL bellen en heb je snel weer een nieuwe Xbox One.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Meerdere oplossingen geprobeerd, niks helpt. Support verzoek ingediend bij Microsoft. Console gaat naar Tjechië. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 10:15

Bozznl

GT: The Bozzz88

Bullet NL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:19:

Ik ook, toevoegen maar :)

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Ryse heeft vandaag ook een patch gehad van 3GB ?!
Benieuwd wat er allemaal veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, binnen :D

Vet apparaat.

Stemherkenning en -bediening werkt stukken lekkerder dan ik me had bedacht (en dan de Kinect 1). Direct via een downloadcode Forza 5 erbij gekocht (en Ryse en Dead Rising 3, maar die zijn nog onderweg). Wat vet zeg. Ik vind het hele "race offline nog steeds tegen anderen want Drivatar" best wel cool, maakt racen wat onvoorspelbaarder (en vaak ook aggressiever want die drivatars beuken veel meer dan de AI in oudere Forza's) en ook moeilijker.

Verder nog heel even Killer Instinct gedaan (niet mijn ding) en Dead Rising 3 Demo.

Ik ben benieuwd naar wat er nog komen gaat!

Verder vind ik het wel heel maf dat ik een XBox krijg uit Eindhoven, met een factuur erin van MS Nederland, die ik in Nederland registreer, en dat er dan toch zo lastig wordt gedaan over de store en hoe ik iets koop. Wat maakt het uit als ik met mijn NL Creditcard iets uit de UK shop haal, bij wijze van spreken.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52
Hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

Zit er over na te denken ene Xbox One aan te schaffen als vervanging van mijn (oude) game pc + HTPC. Nu begrijp ik dat ik mijn PVR, waarmee ik digitaal kan opnemen via de HDMI in kan aansluiten op de Xbox One. TV opnamen kan ik dus bekijken via de One. Wat ik niet kan achterhalen is in hoeverre de One ook video en audio kan afspelen die ik bijv. op mijn NAS heb staan. Hebben jullie hierover enige informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
RiemerDas schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:57:
Hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

Zit er over na te denken ene Xbox One aan te schaffen als vervanging van mijn (oude) game pc + HTPC. Nu begrijp ik dat ik mijn PVR, waarmee ik digitaal kan opnemen via de HDMI in kan aansluiten op de Xbox One. TV opnamen kan ik dus bekijken via de One. Wat ik niet kan achterhalen is in hoeverre de One ook video en audio kan afspelen die ik bijv. op mijn NAS heb staan. Hebben jullie hierover enige informatie?
Via een NAS afspelen zal op dit moment nog niet gaan, hiervoor heb je een pc met Windows 8.1 nodig. (Aannemende dat je MKV gaat kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
@Soundman.

Het is idd. mijn bedoeling om MKV bestanden af te spelen. Zijn er indicaties dat dit gaan veranderen met bijv. een patch? Zijn er mogelijkheden om andere bestandsformaten af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
RiemerDas schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:03:
@Soundman.

Het is idd. mijn bedoeling om MKV bestanden af te spelen. Zijn er indicaties dat dit gaan veranderen met bijv. een patch? Zijn er mogelijkheden om andere bestandsformaten af te spelen?
Ze gaan dit nog wel aanpassen, andere bestandformaten die standaard worden ondersteunt in Windows 8 kan worden afgespeeld. Volgens mij werken sommige Media server ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Soundman12 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:05:
[...]

Ze gaan dit nog wel aanpassen, andere bestandformaten die standaard worden ondersteunt in Windows 8 kan worden afgespeeld.
Dat is een aanname, en MS heeft hier afaik nog helemaal niks over bekend gemaakt. Hoe leuk het ook zou zijn dat MKVs speelbaar zijn, ik zou er persoonlijk niet van uit gaan dat dat op (korte) termijn gaat gebeuren.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Soundman12 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:05:
[...]

Ze gaan dit nog wel aanpassen, andere bestandformaten die standaard worden ondersteunt in Windows 8 kan worden afgespeeld. Volgens mij werken sommige Media server ook.
Oke, anders is het toch wel een gemis. Ik had nl. net mijn vriendin overtuigd van het feit dat de One meer is dan een game-machine… Zou wel jammer zijn als ik direct wat uit te leggen heb…. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
Gaaf apparaatje :) Gister even mee gespeeld, helaas alleen Fifa er bij dus nog weinig kunnen gamen. Spraakherkenning werkt vrij soepel (ondanks mijn zo nu en dan onduidelijke uitspraak).

Nog wel een vraag, hoeveel lawaai maakt de power brick als de console op standby mode staat? Mijn Xbox staat op me kamer, maar ik hoef hem niet op standby te laten staan als ik wil slapen. Maakt simpelweg teveel herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Als ie op m'n slaapkamer zou staan zou ik me er denk ik aan gaan storen. Heb het idee dat de powerbrick meer herrie maakt dan de X1 zelf :) Ergens wel grappig als ik dat vergelijk met de straaljagerimitatie die mijn 360 continu deed :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Hij staat bij mij op de slaapkamer maar ik hoor hem eigenlijk niet. Hij ligt wel redelijk ver in de hoek weggewerkt moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
Soundman12 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:50:
Hij staat bij mij op de slaapkamer maar ik hoor hem eigenlijk niet. Hij ligt wel redelijk ver in de hoek weggewerkt moet ik zeggen :P
Hmm, ik kan die van mij wel in de hoek wegwerken maar hij maakt echt een dusdanig geluid dat ik hem een kamer verderop zou moeten leggen :P Ik zal is een filmpje maken als ik thuis ben, heb niet echt het idee dat het normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nog even een check-vraag: als ik een XBox Live Giftcard voor €50,- koop, en die inwissel op de UK Marketplace... gaat dat dan goed, ivm Euro naar Pond?

EDIT: inderdaad, de Power brick maakt best herrie (nouja, als alles uit staat hoor ik een zacht zoemen) als 'ie op standby staat. Niet een heel groot probleem, maar kan me voorstellen dat 't vervelend is als 'ie op je slaapkamer staat.

[ Voor 44% gewijzigd door Willybubba op 18-12-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na een contest een Xbox One gewonnen. Yeehaa. ;)
Helaas is het een eigen import, door een collega verscheept vanuit de US.
De voeding die er bij zit is helaas alleen voor 100-127v.
Losse voedingen van/voor 230v zijn nog niet handig te krijgen, maar een omvormer van 230->110 natuurlijk wel.

Op de huidige voeding staat dat een rating van 5A, wat zou impliceren dat ik een omvormer van 500W nodig zou hebben. Dat lijkt me nogal veel.

Is er iemand hier met een 110v versie in gebruik die eens kan kijken wat het daadwerkelijke verbruik is, zodat ik de juiste omvormer kan gaan bestellen?

Alvast bedankt!

Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:47:
Losse voedingen van/voor 230v zijn nog niet handig te krijgen, maar een omvormer van 230->110 natuurlijk wel.

Op de huidige voeding staat dat een rating van 5A, wat zou impliceren dat ik een omvormer van 500W nodig zou hebben. Dat lijkt me nogal veel.

Is er iemand hier met een 110v versie in gebruik die eens kan kijken wat het daadwerkelijke verbruik is, zodat ik de juiste omvormer kan gaan bestellen?

Alvast bedankt!

Dave
Lucky :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ik zit nu net ff te kijken naar een release kalender van IGN maar het valt me op dat er tot februari bitter weinig nieuws uitkomt. Aangezien het enige spel waar ik echt in geïnteresseerd bent DR3 is vraag ik me af of ik niet gewoon lekker moet wachten tot dan. Ik weet namelijk nu al dat ik voor het einde van het jaar DR3 uitgespeeld hebt.

Weet iemand of deze lijst compleet is, mist er misschien nog iets op? http://www.ign.com/games/...rtOrder=asc&filter=latest

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:47:

Alvast bedankt!

Dave
Volgens mij zijn de voedingen op meerder voltages te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Yaz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:40:
Ik zit nu net ff te kijken naar een release kalender van IGN maar het valt me op dat er tot februari bitter weinig nieuws uitkomt. Aangezien het enige spel waar ik echt in geïnteresseerd bent DR3 is vraag ik me af of ik niet gewoon lekker moet wachten tot dan. Ik weet namelijk nu al dat ik voor het einde van het jaar DR3 uitgespeeld hebt.

Weet iemand of deze lijst compleet is, mist er misschien nog iets op? http://www.ign.com/games/...rtOrder=asc&filter=latest
Volgens mij is hij wel aardig compleet. Maakt voor mij niet zo veel uit.... heb ik even om alle games aan te schaffen ;) Lekker sparen die schijfies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wat zijn dat? :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Die dingen die je in de winkel kan kopen die lijke op pizza's met een gat in het midden ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:43:
[...]

Volgens mij zijn de voedingen op meerder voltages te gebruiken :)
Tja, maar volgens het stikkertje op de voeding niet...
En ik wil het best een keer proberen als ik een alternatieve voeding heb, maar om nou op de 1e dag dat ding op te blazen lijkt me niet heel verstandig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Bestel je toch bij MS.nl een nieuwe voeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:12:
[...]

Tja, maar volgens het stikkertje op de voeding niet...
En ik wil het best een keer proberen als ik een alternatieve voeding heb, maar om nou op de 1e dag dat ding op te blazen lijkt me niet heel verstandig. :P
Een sticker zegt niet zo veel, ik heb meerdere apparaten waar zogenaamd alleen 110v in kan maar werkt gewoon hoor. Meestal staan de waardes keurig in de behuizing van de voeding, dat zegt meer als een sticker. Gewoon even de voeding bekijken en dan dan handelen, tenminste, dat is wat ik zou doen.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow. Kleine tegenvaller.
Ben nogal nieuw in de Xbox wereld. Gamen was voor mij tot nu toe de laatste jaren beperkt tot het starten van Real Racing op de iPad...
Was van plan mijn XBMC te vervangen voor de gewonnen Xbox One, want ik wist dat de Xbox de basis voor XBMC is geweest, en de 360 een perfect mediacenter schijnt te zijn.
Helaas blijkt de XBO na wat meer gelezen te hebben dit helemaal niet te kunnen.
Balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

De 360 een perfect mediacenter? Heb het ding sinds de launch, maar zo zou ik hem toch niet willen noemen.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
360 is nou niet echt een mediaplayer xD.
xbmc = the best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:37:
Wow. Kleine tegenvaller.
Ben nogal nieuw in de Xbox wereld. Gamen was voor mij tot nu toe de laatste jaren beperkt tot het starten van Real Racing op de iPad...
Was van plan mijn XBMC te vervangen voor de gewonnen Xbox One, want ik wist dat de Xbox de basis voor XBMC is geweest, en de 360 een perfect mediacenter schijnt te zijn.
Helaas blijkt de XBO na wat meer gelezen te hebben dit helemaal niet te kunnen.
Balen...
Nee XBMC draaide op de originele Xbox. Maar juist .mkv afspelen op een xbox zit er niet in.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-10 16:43
Welke games zijn er nu allemaal al te downloaden? Ik kijk in de store maar kan nergens iets vinden hoe je iets moet downloaden. Ik zou bijvo NFS Rivals wel willen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Boinkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:41:
Welke games zijn er nu allemaal al te downloaden? Ik kijk in de store maar kan nergens iets vinden hoe je iets moet downloaden. Ik zou bijvo NFS Rivals wel willen downloaden.
Alle games zijn te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Boinkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:41:
https://store.xbox.com/en-US/

Pagina: 1 ... 37 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.