[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 15:26
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:48:
Vandaag komt eindelijk een BF4 patch voor de X1. Heeft er iemand de premium pack gekocht en zo ja, hoe? Ik zie dit niet in de US store staan voor de X1 op de website van MS. Of kijk ik compleet verkeerd?

Zie wel een premium voor BF4 voor de 360, maar geen idee of die ook werkt voor de X1?

Verder is Peggle 2 echt tof :P

Weet niet of het filmpje via deze link te zien is voor jullie?

https://skydrive.live.com...rc=Share&sc=Photos&type=5

Net geen miljoen punten met drie ballen :)
Vriend van me had Premium op de 360, dat werd allemaal netjes overgenomen op de One, weet niet hoe/of dat werkt met nieuwe Premiums...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:39
Vandaag komt eindelijk een BF4 patch voor de X1. Heeft er iemand de premium pack gekocht en zo ja, hoe? Ik zie dit niet in de US store staan voor de X1 op de website van MS. Of kijk ik compleet verkeerd?

Zie wel een premium voor BF4 voor de 360, maar geen idee of die ook werkt voor de X1?

Verder is Peggle 2 echt tof :P Net geen miljoen punten met drie ballen :)

Edit:

Gewijzigd:

https://skydrive.live.com...d=4FC0C97572F7AFD9%213818
Zal tijd worden, BF4 nog maar weinig gespeeld met al die instabiliteit.
Premium : http://store.xbox.com/en-...91-4282-aa41-c1b657c48e23

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52

BM

Moderator Spielerij

Om mezelf maar te quoten O-)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:32
Dank! :)

Zit alleen nog te twijfelen of ik het ga aanschaffen. Over 3 maanden komt Titanfall alweer uit.. Keuzes!!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik zou eerst eens afwachten of de patch van vandaag de boel een beetje speelbaar maakt :p

Over hoeveel maanden zou de DLC voor BF4 uitgesmeerd worden? Of is dat nu helemaal onzeker nu alles gericht word op het fixen van de game?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Is volgens mij redelijk onzeker allemaal :)

Max, the curse of brotherhood lijkt me wel een grappige game worden:

YouTube: Max: The Curse of Brotherhood - Now Playing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 17:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou hop. Ook maar overstag. Al die geruchten, plus dat ik er toevallig eentje tegenkwam die nog op voorraad had... Toch maar besteld bij Microsoftstore Duitsland.

Waar kan ik het beste games bestellen? Of kan ik die beter gewoon van XBox Live plukken?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Voordeel van Xbox Live is dat je geen disc nodig hebt, installeren moet je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
ApOE schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:57:
Als ik de regio van W8 (PC) op UK zet en de smartglass app download is de taal Duits :S Geen idee hoe ik dat kan aanpassen.
Even in dit topic zoeken, wordt wel uitgelegd ;)

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 22:54
Willybubba schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:08:
Nou hop. Ook maar overstag. Al die geruchten, plus dat ik er toevallig eentje tegenkwam die nog op voorraad had... Toch maar besteld bij Microsoftstore Duitsland.

Waar kan ik het beste games bestellen? Of kan ik die beter gewoon van XBox Live plukken?
Hier hetzelfde, paar minuten geleden besteld. Ik ben ook benieuwd waar ik het best spellen vandaan kan halen. Ik heb liever de fysieke media dan een digitale download. Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 03-10 17:52

Willybubba

Nut up or shut up.

*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door Willybubba op 14-12-2013 10:25 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Plaats hem op V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Shorteh schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:45:
[...]

Hier hetzelfde, paar minuten geleden besteld. Ik ben ook benieuwd waar ik het best spellen vandaan kan halen. Ik heb liever de fysieke media dan een digitale download. Iemand? :)
Momenteel bij amazon.de
3 spellen halen, 2 betalen

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heb dat mailtje ook gehad ja. Toch is het meer 3 voor de prijs van 2,667. En dan heb je een schijfje wat je steeds moet verwisselen. Nee, ik download wel gewoon uit de US store voor €45 ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:09
Jup, ik was behoorlijk pissed met die actie van DRM-180, maar via de US store vind ik een zeer net alternatief. Niets is makkelijker dan gewoon alles digitaal :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
.oisyn schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:16:
Heb dat mailtje ook gehad ja. Toch is het meer 3 voor de prijs van 2,667. En dan heb je een schijfje wat je steeds moet verwisselen. Nee, ik download wel gewoon uit de US store voor €45 ;)
Ik ook hoor, maar je hebt ook nog de ouderwetse schijfverzamelaars he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 10:59
Live service termijnen worden die bij elkaar opgeteld of moet de termijn voorbij zijn voordat je een nieuwe toevoegd? Mijn trail is verlopen en zit er aan te denken om online 12 maanden te kopen aangezien ik niet meer verwacht dat mijn game.co.uk day one gold nog komt. Mocht dat wel het geval zijn kan ik die dan gewoon erbij activeren is dus eigenlijk de vraag...

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 21:27
SinergyX schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:38:
Jup, ik was behoorlijk pissed met die actie van DRM-180, maar via de US store vind ik een zeer net alternatief. Niets is makkelijker dan gewoon alles digitaal :)
Is inderdaad erg relaxed, maar wie zegt dat dit altijd blijft werken? Ik blijf het een risico vinden, je hebt immers iets met een "vals" adres gekocht.

Ik gun het je, en hoop ook zeker dat dit altijd blijft omdat het dan inderdaad wel aantrekkelijk is om alles digitaal te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Ik snap niet dat mensen beweren dat de graphics van de ps4 beter zijn dan die van de xbox one.
Ik heb zelf een ps4, en een vriend van mij xbox one,maar ik vind dus dat de xbox one mooiere graphics heeft.Op You tube zie je ook verschillende vergelijk filmpjes en dan zijn de kleuren van de xbox one toch echt mooier. Ben ik dan de enige die dat vind? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
maswa1414 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:29:
Ik snap niet dat mensen beweren dat de graphics van de ps4 beter zijn dan die van de xbox one.
Ik heb zelf een ps4, en een vriend van mij xbox one,maar ik vind dus dat de xbox one mooiere graphics heeft.Op You tube zie je ook verschillende vergelijk filmpjes en dan zijn de kleuren van de xbox one toch echt mooier. Ben ik dan de enige die dat vind? :)
Ik heb een X1 en een PS4 staan, maar de enige game die me echt een next gen gevoel geeft is Forza 5. De overige multiplatformgames zijn wat mij betreft identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
shoombak schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:54:
[...]

Ik heb een X1 en een PS4 staan, maar de enige game die me echt een next gen gevoel geeft is Forza 5. De overige multiplatformgames zijn wat mij betreft identiek.
ja die ziet er inderdaad gelikt uit. :)
Enige verschil bij bijvoorbeeld Fifa 14 t.o.v. ps3/360/pc is het publiek wat er gewoon beter uitziet en realistischer.
Maar had dit ook niet gekund met de 360/ps3 en vooral pc?
Voor de rest is het afwachten waartoe men in staat is met de next gen consoles.
Maar aangezien jij over beide consoles beschikt, welke geef jij je voorkeur aan/voldoet het meest tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
BM schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:32:
Ik zou eerst eens afwachten of de patch van vandaag de boel een beetje speelbaar maakt :p

Over hoeveel maanden zou de DLC voor BF4 uitgesmeerd worden? Of is dat nu helemaal onzeker nu alles gericht word op het fixen van de game?
BF4 werkt prima bij mij, als sinds dat ik de One heb, wat voor problemen heb jij dan?
Bij mij is premium gewoon mee gegaan vanaf de 360....
Zonder probleem

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 18:26

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Weet iemand hoe het upgraden van Battlefield van Xbox 360 naar Xbox One gaat? Werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Miesjh schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:22:
Weet iemand hoe het upgraden van Battlefield van Xbox 360 naar Xbox One gaat? Werkt dit?
Je start BF4 op in je Xbox One en hij herkend automagisch dat je ook een BF4/360 profiel hebt, hij vraag vervolgens als je opnieuw wil beginnen of dat je je progressie wil importeren vanaf je 360 profiel. Wanneer je dit kiest neem hij alles mee; Van vrijgespeelde wapens tot XP-boosts. Je zal het begrijpen, kies je voor niet importeren, dan begin je op nieuw ;)

Het fysiek van spel upgraden werk nog niet, dit werkt via EA in Nederland, je moet dan je huidige 360 diskset opsturen/inruilen voor een One versie.

Ik heb het spel gewoon nogmaals gekocht via de USA store ;) ik kon niet wachten :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
maswa1414 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:09:
[...]

ja die ziet er inderdaad gelikt uit. :)
Enige verschil bij bijvoorbeeld Fifa 14 t.o.v. ps3/360/pc is het publiek wat er gewoon beter uitziet en realistischer.
Maar had dit ook niet gekund met de 360/ps3 en vooral pc?
Voor de rest is het afwachten waartoe men in staat is met de next gen consoles.
Maar aangezien jij over beide consoles beschikt, welke geef jij je voorkeur aan/voldoet het meest tot nu toe?
Ik vind FIFA gameplaywise overigens wel soepeler spelen dan de last gen versies. Verder ben ik redelijk biased door het feit dat mijn controllers continue de verbinding verliezen op de Xbox en al mijn vrienden een ps4 hebben gehaald.

Qua belevenis wint de Xbox absoluut, de ps4 voelt meer als nog een console terwijl de interface incl voicecommands op de Xbox gewoon staat, als je de Xbox na een paar dagen aanzet en direct verdergaat in de game die je daarvoor gestópt had, awesome.

Het feit dat het ps. netwerk alweer zoveel downtime kent helpt ook niet echt in mijn geval, in mijn herinnering had Xbox live namelijk nooit downtime..

Al met al kan ik wel zeggen dat ik meer speel op mijn ps4 omdat ik multiplayer games speel met vrienden, maar als het even kan kies ik voor mijn Xbox om even te genieten van Forza 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 18:26

Miesjh

FIFA 14 is een andere game dan op de xbox 360. Andere engine. Er zit wil een bug in de XBO versie m.b.t. de controller instellingen. Traditioneel, aangepast etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
shoombak schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:42:
[...]

Ik vind FIFA gameplaywise overigens wel soepeler spelen dan de last gen versies. Verder ben ik redelijk biased door het feit dat mijn controllers continue de verbinding verliezen op de Xbox en al mijn vrienden een ps4 hebben gehaald.

Qua belevenis wint de Xbox absoluut, de ps4 voelt meer als nog een console terwijl de interface incl voicecommands op de Xbox gewoon staat, als je de Xbox na een paar dagen aanzet en direct verdergaat in de game die je daarvoor gestópt had, awesome.

Het feit dat het ps. netwerk alweer zoveel downtime kent helpt ook niet echt in mijn geval, in mijn herinnering had Xbox live namelijk nooit downtime..

Al met al kan ik wel zeggen dat ik meer speel op mijn ps4 omdat ik multiplayer games speel met vrienden, maar als het even kan kies ik voor mijn Xbox om even te genieten van Forza 5
Aha, ik ben zo aan het twijfelen..
Heb altijd 360 gehad en nu ps4 maar denk er steeds meer aan om te switchen naar de one. :)
Alleen xbox one+Ps4 is voor mij teveel van het goede,heb in juni ook een game pc in elkaar gezet van ongeveer 1200 euro dus dan zou ik in 1 jaar tijd bijna 2000 uitgegeven voor gamen 8)7
Dan moet de ps4 weg en de xbox one daarvoor in de plaats dat is de enige optie voor mij.
Ik denk dat je met de xbox one wel meer het next gen gevoel krijgt in vergelijking met de ps4.
Aangezien de ps4 nu nog goed verkoopbaar is moet ik de knoop maar snel doorhakken.
Ik speel trouwens weinig multiplayer en anders kan ik dat prima op de pc doen en dat maakt de keus om te switchen ook weer wat makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 22:08
Heeft iemand hier al een garantiekwestie gehad? Volgens mij is mijn fan niet helemaal ok, x1 van een vriend is doodstil, terwijl mijne lichtjes zoeft. Ben van plan om hem op te sturen naar Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:40

-SaveMe-

-klik-

Silversin schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:40:
Heeft iemand hier al een garantiekwestie gehad? Volgens mij is mijn fan niet helemaal ok, x1 van een vriend is doodstil, terwijl mijne lichtjes zoeft. Ben van plan om hem op te sturen naar Microsoft.
Is dat zo erg dat je hem wil terug sturen? Als hij verder toch goed werkt ? De mijne hoor ik ook lichtjes als het stil is (zit er op 1,5m vandaan) maar niet storend en weg zodra er ook maar iets van ander geluid is ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
-SaveMe- schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:56:
[...]

Is dat zo erg dat je hem wil terug sturen? Als hij verder toch goed werkt ? De mijne hoor ik ook lichtjes als het stil is (zit er op 1,5m vandaan) maar niet storend en weg zodra er ook maar iets van ander geluid is ...
Nee, maar het is irritant als je weet hoe stil dit ding kan zijn, en nu opeens licht lawaai maakt.

Net even met Xbox support gechat. myservice.xbox.com zou moeten werken en de verwachting is dat je ongeveer 2 weken zonder X1 zit. Net iets te lang voor me, dan maar volume hoger :P

Wacht wel op de Nederlandse release en probeer hem meteen te laten omwisselen bij MS NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn geluid is net zo'n ouderwetse HDD die aan het laden is, vrij hoog dus je hoort het al snel boven het geluid uit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Silversin schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:03:
[...]

Nee, maar het is irritant als je weet hoe stil dit ding kan zijn, en nu opeens licht lawaai maakt.

Net even met Xbox support gechat. myservice.xbox.com zou moeten werken en de verwachting is dat je ongeveer 2 weken zonder X1 zit. Net iets te lang voor me, dan maar volume hoger :P

Wacht wel op de Nederlandse release en probeer hem meteen te laten omwisselen bij MS NL.
Je kunt gewoon via MS NL je support verkrijgen hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sorry, maar dit lijkt me niet echt een kwestie van vinden van. Het is een feit dat bijvoorbeeld BF4 en AC4 er beter uitzien op de PS4. De resolutie is hoger en daardoor zijn er aanzienlijk minder kartels zichtbaar. Dat je denkt dat jouw X1 mooiere beelden vertoont, zit puur tussen je oren, aangezien je ze niet naast elkaar hebt gezien. Das moeilijk vergelijken dan.

Het is dus eerder moeilijker te begrijpen dat jij dat mooier vindt. :)
shoombak schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:54:
[...]

Een racer? Ik krijg dat gevoel meer bij (graphics wise) bijvoorbeeld Ryse en Killzone (en DR3 qua zombie aantallen). Forza 5 doet van wat ik heb gelezen weinig meer t.o.v. 4 (niet eens avond/nacht races bijvoorbeeld). De E3 graphics hebben ze daarvoor teveel gedowngrade.
maswa1414 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:07:
[...]

Aha, ik ben zo aan het twijfelen..
Heb altijd 360 gehad en nu ps4 maar denk er steeds meer aan om te switchen naar de one. :)
Alleen xbox one+Ps4 is voor mij teveel van het goede,heb in juni ook een game pc in elkaar gezet van ongeveer 1200 euro dus dan zou ik in 1 jaar tijd bijna 2000 uitgegeven voor gamen 8)7
Dan moet de ps4 weg en de xbox one daarvoor in de plaats dat is de enige optie voor mij.
Ik denk dat je met de xbox one wel meer het next gen gevoel krijgt in vergelijking met de ps4.
Aangezien de ps4 nu nog goed verkoopbaar is moet ik de knoop maar snel doorhakken.
Ik speel trouwens weinig multiplayer en anders kan ik dat prima op de pc doen en dat maakt de keus om te switchen ook weer wat makkelijker ;)
Erg vreemde redenatie, if I might say so. De PS is traditioneel juist veel meer een single player console, dus waarom zou je dan overstappen? Verder kun je die SP games mooi op een Vita overal verder spelen en ziet het er tot nu toe ook nog eens iets beter uit. Hoezo minder next-gen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
bram1984 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:09:
[...]

Sorry, maar dit lijkt me niet echt een kwestie van vinden van. Het is een feit dat bijvoorbeeld BF4 en AC4 er beter uitzien op de PS4. De resolutie is hoger en daardoor zijn er aanzienlijk minder kartels zichtbaar. Dat je denkt dat jouw X1 mooiere beelden vertoont, zit puur tussen je oren, aangezien je ze niet naast elkaar hebt gezien. Das moeilijk vergelijken dan.

Nou moeilijk valt ook wel weer mee ;)

[...]

Een racer? Ik krijg dat gevoel meer bij (graphics wise) bijvoorbeeld Ryse en Killzone (en DR3 qua zombie aantallen). Forza 5 doet van wat ik heb gelezen weinig meer t.o.v. 4 (niet eens avond/nacht races bijvoorbeeld). De E3 graphics hebben ze daarvoor teveel gedowngrade.

[...]

Erg vreemde redenatie, if I might say so. De PS is traditioneel juist veel meer een single player console, dus waarom zou je dan overstappen? Verder kun je die SP games mooi op een Vita overal verder spelen en ziet het er tot nu toe ook nog eens iets beter uit. Hoezo minder next-gen?
Mag je vinden hoor , gelukkig mogen we allemaal een eigen mening hebben in dit land :)
Je hebt inderdaad een punt met betrekking tot de remote play van de ps4,dat is super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik bedoel ook nergens dat je je eigen mening niet kan hebben, alleen de logica ontgaat me een beetje, als mede SP speler. Je onderbouwt ook niet zo veel, dus is moeilijk discussiëren zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Ik heb ze inderdaad alleen maar los van elkaar kunnen vergelijken.
Morgen ga ik ze naast elkaar vergelijken en kan ik wellicht mijn mening bijstellen of onderbouwen :P
het zijn allebei mooie consoles dat vooropgesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
[...]

Hij heeft het over de kleuren, dat kan best, al kan dat ook weer afhankelijk zijn van de TV waar je op speelt. Net als de graphics heeft de TV nu ook wel wat invloed op het eindresultaat (net als dat Youtubefilmpjes de games tegenwoordig geen eer meer aan doen).
[...]

Forza heeft nog prima racing mogelijkheden hoor. Sure, de banen en auto's zijn minder dan in Deel 4, maar bevat nog steeds enorm veel opties. Verder vind ik een dag/nacht optie nog altijd grote bullshit. Je rijd vaak maar max 30 min op een baan, dan heb je geen zonsondergang te pakken hoor. Nee dan liever wat betere physics, een punt waar Forza 5 toch echt grote verbeteringen laat zien en GT6 achter zich laat.
[...]

Als hij een X1 wil voor SP ervaringen dan kan dat toch? Microsoft heeft traditioneel gezien toch nog aardig wat mooie SP ervaringen geboden. Echter is MS toch meer gefocussed op MP en dat vind ik zelf alleen maar beter. Ik vind een SP leuk, maar na een uur of 10 spelen heb ik er wel genoeg van en wil ik samen met mn vrienden online gaan.Hou je van shooters dan ben je (qua MP) beter terecht bij de X1, al heeft Sony nu natuurlijk een hele mooie game met Killzone. Toch komen er nog wel wat interessante games aan, zoals Quantum Dream of Titanfall, waarbij ik daar meer naar uitkijk dan wat er nu voor de PS4 is aangekondigd qua exclusives. Ieder zijn ding.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 14-12-2013 10:48 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:20
[...]

Een maat van me heeft ze beide in zijn HT/gameroom staan en IRL zijn de verschillen m.i. minimaal in zijn opstelling. Moet er wel bijzeggen dat hij een behoorlijke freak is op kwaliteits gebied dus alles is waar mogelijk ISF gecalibeerd en ook allemaal high end apparatuur (TV van ik gelooof €2500, surround se waarvan de prijs dichter bij de €10000 ligt dan bij de €5000). Als je zo'n beetje in de tv gaat zitten of stills gaat bekijken, ja dan zie je verschillen. Als je netjes op de geadviseerde kijk afstand gaat liggen/zitten op de bank zie je tijdens het gamen amper verschil, als je het al ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 12:48
Vermaak me nogsteeds met BF4 en Ryse uitgespeeld, mooi spel, wellicht wat eentonig maar toch vermakend tot het eind.

Heb tevens heelwat Tweakers toegevoegd via XBOX Live. Wellicht dat we elkaar dan wat vaker treffen op the Battlefield :D.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
nieuws: Microsoft Nederland ondersteunt buitenlandse Xbox One-consoles
Nu wordt 't toch wel heel interessant om hem misschien toch uit Duitsland te halen.. Krijgen wij in NL nog de Day One editie (inclusief een gratis game)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wie heeft er in FIFA een leuke proclub waar ik even bij mag aanhaken? Dat is nog de enige achievement (teamwerk/teamwork) die ik moet halen :P

Zojuist zelf even een club aangemaakt. Straks eens proberen met BM!

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-12-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Moet zeggen dat BF4 heerlijk speelt sinds de update :Y
Geen crashes meer wat eigenlijk de grootste ergernis was.
Heb nog wel bij sommige maps dat het een minuut duurt voordat het omgevingsgeluid begint te spelen maar daar kan ik mee leven.

Nu nog ff de patch van Forza afwachten, zonde om nu auto's te kopen als ze straks nog maar 45% kosten van wat ze momenteel moeten kosten.

Vandaag ook even de demo van Dead Rising 3 gespeeld, en zoals verwacht niet mijn spel.

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 14-12-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
justifire schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:41:

Vandaag ook even de demo van Dead Rising 3 gespeeld, en zoals verwacht niet mijn spel.
Waar gespeeld? Zie geen demo online van dit spel, of kijk ik verkeerd? :9

Edit: nvm, via kinect vond ik hem direct. Soms wel handig dat je gewoon kunt zoeken via kinect.

[ Voor 14% gewijzigd door Sydney08 op 14-12-2013 18:15 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juroz1980
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 12:30

juroz1980

Flex

Gelukkig, ik ben niet helemaal gek. Elke keer als ik de beelden naast elkaar zag dacht ik ooh dat zal wel de ps4 zijn want die is mooier en dan bleek het toch de xbox te zijn. Heel vreemd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
justifire schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:41:
Moet zeggen dat BF4 heerlijk speelt sinds de update :Y
Geen crashes meer wat eigenlijk de grootste ergernis was.
Heb nog wel bij sommige maps dat het een minuut duurt voordat het omgevingsgeluid begint te spelen maar daar kan ik mee leven.

Nu nog ff de patch van Forza afwachten, zonde om nu auto's te kopen als ze straks nog maar 45% kosten van wat ze momenteel moeten kosten.

Gisteren en eergisteren geen crash gehad. Deze ochtend echter alweer 2... Hebben ze de patch ingetrokken? :+

Edit: en dat is 3. Bij het laden van de map. Wat een gedrocht van een code zeg..

Edit: en 4. 8)7

Ik denk dat ik in mijn vorige generatie consoles bij elkaar opgeteld nog niet eens zoveel crashes heb gehad als nu met BF4.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-12-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamender
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-05 21:23
Hallo medetweakers,

ik zit zelf nog te twijfelen welke van de nieuwe next gen console ik ga halen. Ik hou heel erg veel van Halo, maar vond zelf halo 4 een beetje slecht.
Op youtube zie ik toch wel dat de ps4 gameplay video's wat soepeler lopen dan de Xbox one filmpjes.

Ik heb zelf op dit moment de xbox 360 en de ps3 en ben met beide consoles er tevreden.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het kiezen van de console :)

mvg,

Jamender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-10 16:25
Hiervoor is V&A

[ Voor 94% gewijzigd door Gropah op 15-12-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Lijkt me niet dat dit topic daarvoor gebruikt hoeft te worden. Vraag en aanbod lijkt me een betere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
uchiha tijntje schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:30:
[...]

Gisteren en eergisteren geen crash gehad. Deze ochtend echter alweer 2... Hebben ze de patch ingetrokken? :+

Edit: en dat is 3. Bij het laden van de map. Wat een gedrocht van een code zeg..

Edit: en 4. 8)7

Ik denk dat ik in mijn vorige generatie consoles bij elkaar opgeteld nog niet eens zoveel crashes heb gehad als nu met BF4.
Vreemd, ik hem gisteren ook een poos op BF4 gezeten, geen enkele crash.... Net als de dagen daar voor.... Weet je zeker dat je Xbox qua connectie helemaal open op het internet zit? Ben er achter gekomen dat de NAT test in de systeemsettings niet zoveel voorstelt.

Handmatig je verbinding open zetten op je router dus.

Voeg me maar toe ;) Ben vanavond weer online.

Mijn gametag is wel duidelijk denk ik :)
Jamender schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:38:
Hallo medetweakers,

ik zit zelf nog te twijfelen welke van de nieuwe next gen console ik ga halen. Ik hou heel erg veel van Halo, maar vond zelf halo 4 een beetje slecht.
Op youtube zie ik toch wel dat de ps4 gameplay video's wat soepeler lopen dan de Xbox one filmpjes.

Ik heb zelf op dit moment de xbox 360 en de ps3 en ben met beide consoles er tevreden.

mvg,

Jamender
Ik heb ze beide, er zit totaal geen verschil in soepelheid qua gameplay. Daarbij zou ik zeker niet van gameplay fimpjes op youtube uitgaan (enorme compressie)

Eigenlijk is het net als met de 360/ps3..... De PS4 is iets sneller, maar de live dienst van de Xbox werkt vele malen beter. Los van het feit dat Dice met Battlefield haar servers niet op order heeft merk je het in kleine dingen. Bijvoorbeeld dat de bitrate van het spraak deel op Xbox Live vele malen hoger (=beter) is dan op de PS4.

Ben je een singleplayer speler, dan zou je voldoende kunnen hebben aan de PS4, de Xbox One heeft mijn ziens meer in huis (en extra's t.o.v. de PS4, zoals de veel betere Camera, Skype, Beter headset, Spraak audio kwaliteit enz.) om online te spelen.

Verschil in de online games modes van de games (grafisch dus) is er zo goed als niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Bullet NL op 15-12-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of kun je niet mneer zomaar je regio wisselen op de xbox.com website? Ik krijg nu de melding dat je maar 1 x in de 3 maanden van regio kunt wisselen, waar ik voorheen gewoon tussen UK en US kon wisselen (nog 30 dollar in us account dammit).
Here’s what moves with you:

Your gamerscore, unlocked achievements, and the rest of your Xbox LIVE profile
Any remaining time on your Gold membership

You can only move between Xbox LIVE regions once every 3 months.
schiet niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Klopt, dit kan je via de website maar een keer in de 3 maand doen, je moet het daarom ook op de console zelf doen via de settings. Daar kan het onbeperkt, kost je alleen een reboot van je console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik kon het gewoon on the fly doen op de website tot vandaag :)

zo lang het via de console kan ben ik al lang blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Gisteren in Forza de achievement 'Spot the Superman' unlocked 8)
https://skydrive.live.com...Swv5c&ithint=video%2c.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 10:59
Ik doe toch iets niet goed :) ik drift direct in de bochten....
Veel blijven oefenen dan maar.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ik heb net de regio nog veranderd, kreeg geen enkele melding, ik kan gewoon heen en weer switchen.
Als ik op https://commerce.microsoft.com/PaymentHub kijk heb ik daar wel meerdere accounts staan (NL, US en DE) misschien heeft dat er iets mee te maken..

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 14:02
Als ik nu in duitsland een xbox one koop en zet hem op Iers. Kom ik dan op de engelse market place en live?

En nog iets wil mijn games kopen in nederland, kan ik dan die xbox one later op nederlands zetten. Als de nederlandse marketplace en live online zijn. Het gaat me vooral om de dlc dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
jaaoie17 schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:38:
Als ik nu in duitsland een xbox one koop en zet hem op Iers. Kom ik dan op de engelse market place en live?

En nog iets wil mijn games kopen in nederland, kan ik dan die xbox one later op nederlands zetten. Als de nederlandse marketplace en live online zijn. Het gaat me vooral om de dlc dan.
Ja en ja :)
DLC is nog geen zekerheid over totdat het daadwerkelijk zo ver is dat we over / terug kunnen gaan naar NL Marketplace, maar aangezien updates vanuit UK ook gewoon toegepast worden op mijn US games zie ik niet in waarom dat niet zou werken.
Dan is er ook nog de vraag of dat je tegen die tijd wel terug wilt naar NL Marketplace als het aanbod op UK/US vele malen groter / goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik zal het nog maar eens duidelijk proberen te maken.

Op de Xbox One kan je zo vaak als dat je wil van land/regio switchen.
Je kan dus me een Duitse Xbox welke je gebruikt met je huidige Nederlandse Xbox Live account inloggen op de marktplace in de USA/Engeland en/of Ierland.
Aankopen doen via de Engelse of Ierse kan dus ook, het zou alleen niet "handig" zijn. Voor als omdat downloads en games in de USA Marketplace veel goedkoper zijn (wisselkoersen, lagere prijzen)
Aankopen in de USA MP verwijzen alleen een facturatie adres in de USA ;) dit is echter niet zo moeilijk om te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
shoombak schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:42:
Als het echt Q3 wordt gaat mijn Xbox in de verkoop, ga geen jaar met een kabel in mijn controller spelen omdat er geen support in NL is..
Beetje late reactie maar goed. Ik lees in andere treads dat sommige batterijen niet goed in de controller passen en dat ze bij het minste geringste stroomstoringen geven en dus contact verliezen. Oplossing is heel simpel, stukje karton tussen - of dubbelzijdig plakband aan het batterijklepje plakken. Misschien lost ook dit jou probleem op.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Jamender schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:38:
Hallo medetweakers,

mvg,

Jamender
Bijzondere reacties op je vraag tot nu toe :)

Als ik jou was zou ik kijken naar de games die je graag wilt spelen (tenminste, ik neem dat dit uiteindelijk je doel is: gamen :) ). Kijk even naar de exclusives die er uit zijn en komend jaar uit zullen komen en maak op basis daarvan je keuze. Daarbij kan je natuurlijk ook kijken naar welke exclusives je op de xbox360 of ps3 leuker vond. Als je vooral multiplatformspellen speelt, dan zal je toch de consoles even tegen elkaar af moeten wegen: ps4 is onder andere grafisch sterker, Xbox one heeft kinect en kan apps 'snappen' etc. Het is maar net waar je meer waarde aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Yaz schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:58:
[...]

Beetje late reactie maar goed. Ik lees in andere treads dat sommige batterijen niet goed in de controller passen en dat ze bij het minste geringste stroomstoringen geven en dus contact verliezen. Oplossing is heel simpel, stukje karton tussen - of dubbelzijdig plakband aan het batterijklepje plakken. Misschien lost ook dit jou probleem op.
Dit had ik bij de x360 controllers regelmatig, maar die hama set zit muurvast in de controller.

Heb nu wel door wanneer batterij leeg begint te raken, dan stoppen dus alle trilmotoren :P

Wat me trouwens wel opviel bij Fifa, ik heb settings qua passen/selectie/etc ingesteld, controller was leeg dus ik pak de 2de. Die heeft dus blijkbaar z'n eigen instellingen? Kan je je 'controller' profiel op 1 of andere manier overzettten naar de andere controller? (sign in as lijkt niet te werken).

[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 21-12-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Hoe zit het eigenlijk met talen? Ik sta op het punt om de X1 te kopen en vraag me af of sommige spellen wel in het NL zijn. Gaat dan voornamelijk om Lego en ander kinder prut.

En als talen niet kiesbaar zijn is dat dan op basis van je profiel instellingen? Dus mijn zoontje heeft dan zijn Language instellingen op NL (of Duits for the sake of argument) en ik op EN? Dat zou namelijk een zeer welkome verandering zijn in vergelijking met de X360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Kun je ergens zien welke arcade games er allemaal uitkomen? De grotere releases vind ik makkelijk, maar de arcade games nergens.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:41:
[...]

Krachtiger, mooier, betere graphics (sommige games dan).
Zelf ben ik een x360 user maar ik heb echt geen idee welke ik nou moet halen.

:/
Ik vind de Xbox One een goede console, omdat er een visie achter zit. Er zitten voor een console ongekende mogelijkheden in en ik heb meer vertrouwen in MS qua innovatie dan in Sony.

Dat sommige spellen niet op native 1080p draaien vind ik totaal niet spannend. Ook moet je niet naar de huidige line-up kijken van beide consoles qua performance en mogelijkheden. Je hebt nu omgebouwde games, eigenlijk geschreven voor de X360 maar enhanced zodat het iets mooier is om de X1. Pas over twee jaar begin je de kracht en mogelijkheden te zien van de nieuwe generatie. Ik vermoed dat Halo en The Division de eerste echte showcases zullen zijn.

Maar niet alleen qua software vind ik de X1 beter ook qua hardware zitten er unieke features in. De onderbelichte move engines bijvoorbeeld. Deze kunnen gebruikt worden voor bijvoorbeeld een semi-raytracing. Ongekend in zowel het PC landschap als in de console wereld. Het volgende artikel gaat daarover: http://www.ign.com/boards...ne-ray-tracing.453362563/

Ook zijn er concrete voorbeelden te vinden voor de heftig bekritiseerde Cloud Computing. Hoewel iedereen nu alleen maar denkt aan matchmaking en Dedicated servers zijn de mogelijkheden ongekend. In de zakelijke markt word het al veel gebruikt voor van alles. Er was een tijdje geleden een interview met iemand van 343i over Halo 4 en de volgende versie. Ik kan jammer genoeg dat artikel niet meer vinden maar daar stond een heel stuk in over hun engine en hoe de Cloud hierbij in betrokken was. Hele stukken berekeningen worden aan de Cloud gegeven om zo via verschillende modes opgepakt en verwerkt te worden. Dit ging van alles, explosies, AI en nog veel meer. Het toonde potentie en visie. En daar ben ik dus naar op zoek.

Als de X1 gewoon een upgrade was van wat we al hadden dan had ik deze zeker niet zo graag gewild (evenals zijn wel bekende tegenhanger). Maar dit apparaat heeft zeer veel potentie om echt een stuk science fiction naar het heden te brengen

Edit. Je zoekt wat, je vind wat. Dit artikel gaat oa in op de halo Cloud engine: http://www.eurogamer.net/...ne-cloud-transform-gaming

[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 21-12-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Topic op IGN is best interessant, die Serenty engine is best mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

SinergyX schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:53:
Topic op IGN is best interessant, die Serenty engine is best mooi :)
Wat bedoel je? Link?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
In het bericht van Yaz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat zit er eigenlijk in de doos qua kabel? Ik ga er vanuit dat er heen hdmi kabel wordt meegeleverd, maar wil het even zeker weten voordat ik nog een hdmi kabel ga kopen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10 18:09
Er zit een HDMI kabel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Er zit een mooie stevige HDMI kabel bij!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is een shooter, dat bevalt me wel. Eindelijk wat 'breder' dan standaard pewpew verhaal, al lijkt het erop dat de TTK wederom weer erg laag ligt, dat bevalt me dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Brutal1ty schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:22:
[...]On-topic: Is iedereen hier ook al helemaal gefocussed op Titanfall of zijn er mensen zoals ik die er nog een beetje neutraal tegenover staan? Het lijkt soms wel alsof ik de enige ben die nog niet helemaal omvergeblazen is door die titel :D
Het doet me denken aan Tribes 1. Heb ik zeer goede herinneringen aan en daarom zal ik hem halen. Ja ik weet dat totaal iets anders is maar het voelt voor mij hetzelfde. Lekker rauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Speelt er hier nog iemand Killer Instinct ?
Moet meer mensen in mijn lijst hebben om wat tegen te kunnen sparren op een leuke manier.
Echt een shitload aan spelers momenteel die cheap willen winnen en dan als een aap gaan lopen teabaggen als ze gewonnen hebben :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ah, mooi, valt me toch weer mee van Microsoft. En over xb1 VS ps4, als ik het geld zou hebben, zou ik ze beide kopen en ik denk dat dat wel voor de meesten hier geldt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MRELynx schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:28:
[...]

Ah, mooi, valt me toch weer mee van Microsoft. En over xb1 VS ps4, als ik het geld zou hebben, zou ik ze beide kopen en ik denk dat dat wel voor de meesten hier geldt.
Waarom? Bij de Xbox 360S en alle modellen daarna zat ook een HDMI kabel.
Er zitten zelfs batterijen bij voor de draadloze controller ;)

Overigens, Sony heeft in de DS4 controller de lamp zitten voor infrarood gebruik met de PS Eye.... MS heeft exact het zelfde in de One Controler zitten. Ook daar zit infrarood techniek in welke zichtbaar gemaakt kan worden met de Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Wie heeft er al aardig wat uurtjes op XbOne XBL zitten? Wil wel eens horen hoe 't daar nu aan toe gaat. Nogsteeds even stabiel en betrouwbaar als het altijd was op de 360? :) Hoorde m'n pa net grappen dat hij maar de XbOne gaat halen omdat ik de Ps4 heb gehaald, zodat we ook Forza kunnen spelen. Ik betwijfel het, maar toch stiekem hoop ik dat 't gebeurt >:)

[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 21-12-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Bullet NL schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:56:
[...]

Yep! Live is en blijf op de One ook stabiel....
Nice. Had nog weinig verhalen op dat vlak gehoord, dus ik dacht ik check het even :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 19:36

Convoy

g44p

Was er nou ergens een lijst van GOT'ers die zich op live bevinden per XO games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

Convoy schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:21:
Was er nou ergens een lijst van GOT'ers die zich op live bevinden per XO games?
https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0 ;)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 19:36

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
jaaoie17 schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:27:
[...]

Dus er is een kans dat ik niet dlc kan spelen op die manier.
Ja 50% kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Dlc (indien de downloads region locked zijn) downloaden via NL store en dan weer terug switchen naar UK/VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Vraagje: hoe zijn de shoulder buttons op de XbOne nu? Las ergens dat men dat het enige nadeel vond omdat 't 'scharnier' knoppen zijn ofzo? Ik bedoel dus niet de triggers (met 't gave rumble systeem) maar die er boven :P Heb helaas de XbOne controller nog niet uitgebreid kunnen testen.

[ Voor 58% gewijzigd door Gropah op 21-12-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Vrijdag mn eerste set batterijen leeg gespeeld, merkte bij forza dat de rumble functie in de triggers stopte met werken. Wat is dat een verschil zeg! Had direct dat ik minder "gevoel" had bij wat de auto doet :)

Ik zat naar dat lijstje met tweakers te kijken, maar lijkt me zo vreemd om iedereen toe te voegen, of is dat heel normaal? Kan je bij een invite zeggen: Hoi ik ben van het GoT forum? :P (ik ben nieuw op xbox live)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Brutal1ty schreef op maandag 16 december 2013 @ 05:55:
[...]

Vraagje: hoe zijn de shoulder buttons op de XbOne nu? Las ergens dat men dat het enige nadeel vond omdat 't 'scharnier' knoppen zijn ofzo? Ik bedoel dus niet de triggers (met 't gave rumble systeem) maar die er boven :P Heb helaas de XbOne controller nog niet uitgebreid kunnen testen.
Persoonlijk vind ik die schouderknoppen het enige aan de X1 controller wat minder is dan de 360 controller. Merk dat ik ze nét ff minder makkelijk indruk dan bij de 360. Het is wel iets wat went, maar op dit moment heb ik op dat vlak liever de 360 controller. Buiten dat is de X1 controller wel op alle punten beter geworden.

Vraagje: zijn er nog meer mensen waarbij Peggle 2 toch wel regelmatig crashed? Denk nu al een keer of 6/7 gehad dat de game er gewoon uitklapt. Vaak direct nadat er een wat grotere combo in de bucket valt....

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 21-12-2013 12:58 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-09 23:01

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Nieuwste versie Xbox One smartglass versie 2.0.2:
http://goo.gl/lDw7Mu

[ Voor 17% gewijzigd door HellStorm666 op 16-12-2013 15:58 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
  • Laatst online: 09-09 12:02
Spacey23 schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:10:
[...]

Gemiddeld 1 keer per 2 uur ofzo klapt hij er bij mij ook uit. Soms wel vervelend ja.
Ik heb tot nu toe 1 keer gehad dat er een game spontaan uit klapte. Dat was op het moment dat er inderdaad extreem veel gebeurde op het scherm. Ik heb het gevoel dat de Xbox One nog wat tweaks nodig heeft op het gebied van Memory Management. ;)

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Ik ben benieuwd: zijn er hier mensen net zoals ik die hun Xbox One via hun geluidskaart met Optical In door hun headset laten klinken. Ik vind het zeer makkelijk want de Xbox dedecteerde direct dat mijn geluidskaart alleen de Stereo mode ondersteunde op zijn digitale kanaal.

Ik merk alleen dat er een enkele keer een hick-up zit in de transmissie want dan hoor ik een heel zacht plop geluidje op de achtergrond. Dit komt alleen zo weinig voor dat ik dit niet als storend kan ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Soundman12 schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:17:
[...]

Ik heb tot nu toe 1 keer gehad dat er een game spontaan uit klapte. Dat was op het moment dat er inderdaad extreem veel gebeurde op het scherm. Ik heb het gevoel dat de Xbox One nog wat tweaks nodig heeft op het gebied van Memory Management. ;)
Vind het alleen vreemd dat een 'simpele' game als Peggle 2 er bij mij veel meer last van heeft dan een grafisch complexe game als Forza. Die crashed namelijk nooit, terwijl ik bij Peggle er redelijk de klok op gelijk kan zetten. Verder kan ik me eigenlijk alleen een paar (2/3) crashes met Fifa voor de geest halen.

Oh ja, BF4, maar das hear say, en ligt volgens mij niet aan de X1, maar aan Dice :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Soundman12 schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:36:
Ik ben benieuwd: zijn er hier mensen net zoals ik die hun Xbox One via hun geluidskaart met Optical In door hun headset laten klinken. Ik vind het zeer makkelijk want de Xbox dedecteerde direct dat mijn geluidskaart alleen de Stereo mode ondersteunde op zijn digitale kanaal.
Ik heb hem via m'n 5.1 set lopen, er zit een erg kleine vertraging in die bijna niet merkbaar is.

Altijd het sterke punt van Xbox geweest, HDMI én optisch uit, je kan makkelijk switchen of gewoon uitzetten, dit terwijl de PS3 je de game uit moet om je uitgang weer aan te passen (beide als uitgang kan enkel stereo PCM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja de PS3 is echt stervens irritant. Mijn default setup zit op een Z5500 met optisch, en als ik hem in de woonkamer zet dan loopt het geluid via HDMI, en aangezien de PS3 als blu-ray speler dienst doet moet ik nogal vaak dat geluid aanpassen. En een simpele switch is het ook niet omdat je iedere keer weer de profielen moet kiezen. Nooit begrepen waarom hij niet het zelfde over beide kanalen kon uitsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op maandag 16 december 2013 @ 07:51:
Vrijdag mn eerste set batterijen leeg gespeeld, merkte bij forza dat de rumble functie in de triggers stopte met werken. Wat is dat een verschil zeg! Had direct dat ik minder "gevoel" had bij wat de auto doet :)

Ik zat naar dat lijstje met tweakers te kijken, maar lijkt me zo vreemd om iedereen toe te voegen, of is dat heel normaal? Kan je bij een invite zeggen: Hoi ik ben van het GoT forum? :P (ik ben nieuw op xbox live)
Mij kun je gewoon toevoegen, ik neem aan de meesten wel die op het lijstje staan, altijd goed om meer mensen in je live te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
BM schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:36:
[...]

Vind het alleen vreemd dat een 'simpele' game als Peggle 2 er bij mij veel meer last van heeft dan een grafisch complexe game als Forza. Die crashed namelijk nooit, terwijl ik bij Peggle er redelijk de klok op gelijk kan zetten. Verder kan ik me eigenlijk alleen een paar (2/3) crashes met Fifa voor de geest halen.

Oh ja, BF4, maar das hear say, en ligt volgens mij niet aan de X1, maar aan Dice :p
Waarschijnlijk omdat het nieuwe hardware is in combinatie met een kleine ontwikkelstudio, dat kan zorgen voor problemen. Misschien omdat het erg gebaseerd is op X86 dat er memory leak in Peggle zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
ApOE schreef op maandag 16 december 2013 @ 07:51:

Mij kan je ook gewoon toevoegen op live hoor altijd gezellig om met wat mensen te gamen ;) Gamertag is: Kip loempia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
BM schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:09:
[...]

Persoonlijk vind ik die schouderknoppen het enige aan de X1 controller wat minder is dan de 360 controller. Merk dat ik ze nét ff minder makkelijk indruk dan bij de 360. Het is wel iets wat went, maar op dit moment heb ik op dat vlak liever de 360 controller. Buiten dat is de X1 controller wel op alle punten beter geworden.
Grappige is dat de losse controllers andere schakelaars gebruiken die je wel bovenop in kan drukken, bijna zelfde als x360 controllers.
Allleen de rumble is in de Day One versie dan weer krachtiger, dus maar besloten om die te houden en de losse controller uit elkaar te slopen voor een fightstick padhack :P
Ook wel apart om te zien dat in het rechterhandvat een grotere rumble motor zit dan in het linkerhandvat :?

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 21-12-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:49:
[...]

Grappige is dat de losse controllers andere schakelaars gebruiken die je wel bovenop in kan drukken, bijna zelfde als x360 controllers.
Allleen de rumble is in de Day One versie dan weer krachtiger, dus maar besloten om die te houden en de losse controller uit elkaar te slopen voor een fightstick padhack :P
Ook wel apart om te zien dat in het rechterhandvat een grotere rumble motor zit dan in het linkerhandvat :?
Losse controller, als in: de officiele X1 controller die los verkocht word? Dat is wel apart. Leek mij namelijk een vrij bewuste designkeuze om het op deze manier te doen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-10 16:14

Don Quijote

El Magnifico

Wat mij ook wel is opgevallen is dat de Day One controller die ik heb "rammelt" bij de triggers wanneer je hem schudt en de losse die ik heb gekocht een stuk meer solide is en geen enkel geluidje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat heb ik ook, moet je je rumble eens flink tekeer laten gaan en de controller los in je hand houden, hoor je aardig wat plastic ratelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
BM schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:14:
[...]

Losse controller, als in: de officiele X1 controller die los verkocht word? Dat is wel apart. Leek mij namelijk een vrij bewuste designkeuze om het op deze manier te doen.
Ja die los verkocht word.
Je hoort de schakelaars onder de shoulderbuttons dan ook duidelijk klikken als je ze indrukt waar dit bij mijn day one geruisloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
justifire schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:49:
[...]

De losse controller die ik heb kan je niet vanaf bovenaf indrukken. Niet dat me dat interesseert, ik deed het altijd op de "zijklik" manier.

Pagina: 1 ... 36 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.