[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
SunnieNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:39:
[quote]Phusebox schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:48:
Ik heb ook nog steeds last van het trage dashboard, krijg het niet weg.

Peggle 2 crasht om de haverklap.

/quote]

Hoe/waar heb jij peggle2 gekocht? Instore of via webbrowser (url?)
Ik heb 'm eergisteren via de Xbox One Store (dus op de console) gekocht (regio VS).

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 22:31
Ik ben eigenlijk benieuwd of Microsoft op korte termijn nog met een officiele bevestiging of ontkenning van het gerucht van gisteren komt. Dit zal men toch niet willen laten sudderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:25
beantherio schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:28:
[...]

Het is me niet helemaal duidelijk waar je het idee vandaan haalt dat een winkel geen pre-orders kan uitschrijven op zaken waarvoor nog geen releasedatum bekend is. Volgens mij kun je op zo'n beetje alles een pre-order afsluiten: in principe is het niet meer dan een vooruitbetaling en een naam op een lijst. Er hangen erg weinig rechten en zekerheden aan een pre-order. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik met een pre-order op een game zo'n beetje als laatste het ding in mijn bezit kreeg.

[...]

Misschien dat Microsoft helemaal geen data heeft doorgegeven aan de betreffende winkels?
Naar mijn mening kan het niet anders zijn dan dat bij dergelijke grote releases er door de fabrikant bepaald wordt wat er wordt gecommuniceerd naar de consument. Een winkelketen gaat bij een pro-order een bepaalde commitment aan en kan daarbij enkel en alleen aan aanbod doen op basis van de productinformatie die de fabrikant beschikbaar stelt. Lukraak producten aanbieden zonder dat de winkelketen weet wat en wanneer ze leveren? Lijkt me niet echt realistisch!

Laten we Apple als voorbeeld nemen. Vanuit jouw logica zou het zo zijn dat voor elke release van een ipad/iphone/mac het de winkelier vrij staat een pro-order uitte schrijven!

Ik kom ze niet tegen van Apple ondanks dat ik je kan garanderen dat bijvoorbeeld de nieuwe Mac Pro er binnen een paar weken is. Dit soort zaken worden afgestemd tussen de winkeliers en de fabrikant als onderdeel van de voorwaarde dat ze de producten mogen leveren. Zonder dat Apple zegt dat het mag staat er nergens een pre-order open en ditzelfde geldt ongetwijfeld ook voor Microsoft!

Al met al redelijk aannemelijk dat niet Bol.com beslist maar dat dit toch echt Microsoft is!

ps. mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Source: http://majornelson.com/20...million-units-in-18-days/

Xbox One sells 2 Million Units in 18 Days

Some solid numbers coming out of the global Xbox One launch last month:
2 Million Consoles sold through in 13-markets in the first 18-days
Over 83 million hours in games, TV, and apps on Xbox One since the system launched
39 million Xbox One achievements unlocked
595 million total Gamerscore achieved on Xbox One
At peak demand, customers were ordering the Xbox One console at over 1000 units per minute on Amazon.com

Doen ze best netjes moet ik zeggen.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ja al een leuk getalletje, het is goed te zien dat beide fabrikanten gewoon zoveel mogelijk maken en er veel groter demand is dan dat ze kunnen fabriceren. Ik vraag me wel af hoe Sony dit gaat opvangen in die 35 landen. Het lijkt er op dat ze even snel consoles maken, maar Microsoft kiest er bewust voor om de levering goed te doen voor 13 landen, gaan er dan niet veel gamers teleurgesteld zijn in Sony omdat ze maar wachten en wachten en er komt maar niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nbabu
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 21:14
beantherio schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:57:
Ik ben eigenlijk benieuwd of Microsoft op korte termijn nog met een officiele bevestiging of ontkenning van het gerucht van gisteren komt. Dit zal men toch niet willen laten sudderen.
In een statement laat Microsoft Nederland weten niet in te willen gaan op het gerucht. ‘Op 22 november hebben we de Xbox One gelanceerd in 13 landen, en onze focus ligt op het uitbrengen van de Xbox One in meer landen volgend jaar. Verder dan dat gaan we hier niet op in.’
bron

Ofterwijl, noch bevestiging noch ontkenning. Lekker bezig weer Microsoft.... |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Nbabu op 11-12-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Nbabu schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:24:
[...]

[...]
bron

Ofterwijl, noch bevestiging noch ontkenning. Lekker bezig weer Microsoft.... |:(
Ja zo werkt dat ook niet he, Microsoft moet niet dansen naar de pijpen van de consument. Zal ik anders nu ook even vragen aan Apple of ze bezig zijn aan een iPhone met 5 inch scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:44
X-Fighter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:26:
[...]

Ja zo werkt dat ook niet he, Microsoft moet niet dansen naar de pijpen van de consument. Zal ik anders nu ook even vragen aan Apple of ze bezig zijn aan een iPhone met 5 inch scherm?
Sorry, maar das natuurlijk een slecht voorbeeld. Een iPhone met 5 inch scherm is niet in een gedeelte van Europa en America al gelanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Gelijk, MS kan ondertussen wel wat meer opheldering gaan geven. Ze hadden een release vorige maand beloofd, en we zijn altijd het ondergeschoven kindje als er iets moet worden uitgebracht. Windows Phone en de Surface werden hier ook als een beetje mosterd na de maaltijd uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
kimiferrari schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:35:
[...]

Sorry, maar das natuurlijk een slecht voorbeeld. Een iPhone met 5 inch scherm is niet in een gedeelte van Europa en America al gelanceerd
Je kan hetzelfde over Sony vragen bij de 230 andere landen waar de PS4 niet uitkomt... Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij bedrijven hun product al gelanceerd hebben in Amerika of Europa gedeeltelijk. Moeten die allemaal hun release meegeven aan de gewone mensen? Het komt wanneer het komt, je moet gewoon wachten, en wil je niet wachten dan koop je een PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
X-Fighter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:50:
[...]

Je kan hetzelfde over Sony vragen bij de 230 andere landen waar de PS4 niet uitkomt... Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij bedrijven hun product al gelanceerd hebben in Amerika of Europa gedeeltelijk. Moeten die allemaal hun release meegeven aan de gewone mensen? Het komt wanneer het komt, je moet gewoon wachten, en wil je niet wachten dan koop je een PS4.
Je snapt toch wel dat mensen duidelijkheid willen hebben, ik kan me goed voorstellen dat mensen willen weten wanneer ze een Xbox in Nederland kunnen kopen. waarom je PS4 in de Xbox topic aanhaalt weet ik niet, maar de PS4 is ook in meer dan dubbel zoveel landen uitgebracht als de Xbox relatief zullen er dan dus ook minder mensen klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
kimiferrari schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:55:
[...]

Je snapt toch wel dat mensen duidelijkheid willen hebben, ik kan me goed voorstellen dat mensen willen weten wanneer ze een Xbox in Nederland kunnen kopen. waarom je PS4 in de Xbox topic aanhaalt weet ik niet, maar de PS4 is ook in meer dan dubbel zoveel landen uitgebracht als de Xbox relatief zullen er dan dus ook minder mensen klagen
Omdat PS4 ook een console is, dus gaat goed voor vergelijking. En nee er zullen even veel mensen klagen want er worden er even veel verkocht, dus even veel mensen zullen er geen hebben.

Ik begrijp ook wel dat mensen duidelijkheid willen, maar Microsoft geeft die wel wanneer zij het nodig achten, en het is nutteloos daar moeilijk over te doen, want elk bedrijf werkt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
X-Fighter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:59:
[...]

Omdat PS4 ook een console is, dus gaat goed voor vergelijking. En nee er zullen even veel mensen klagen want er worden er even veel verkocht, dus even veel mensen zullen er geen hebben.

Ik begrijp ook wel dat mensen duidelijkheid willen, maar Microsoft geeft die wel wanneer zij het nodig achten, en het is nutteloos daar moeilijk over te doen, want elk bedrijf werkt zo.
Microsoft zorgt er wel dan voor dat mensen de geruchten gaan geloven en daardoor misschien gaan overstappen op de PS4. Geen een bedrijf wil dat de consument overstapt naar de concurrent.
Het enige wat Microsoft hoeft te doen is een reactie geven op de geruchten, door bijvoorbeeld gewoon te zeggen dat ze niet kloppen. Hierdoor zal ik dus eerder denken dat de geruchten wel waar zijn, omdat ze het dus niet ontkennen of bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Laatst online: 03-10 22:31
Nbabu schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:24:
[...]

[...]
bron

Het klinkt als een impliciete bevestiging van het gerucht. Anders hadden ze het namelijk wel ontkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
kimiferrari schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:03:
[...]

Microsoft zorgt er wel dan voor dat mensen de geruchten gaan geloven en daardoor misschien gaan overstappen op de PS4. Geen een bedrijf wil dat de consument overstapt naar de concurrent.
Het enige wat Microsoft hoeft te doen is een reactie geven op de geruchten, door bijvoorbeeld gewoon te zeggen dat ze niet kloppen. Hierdoor zal ik dus eerder denken dat de geruchten wel waar zijn, omdat ze het dus niet ontkennen of bevestigen.
Of ze spelen dat kinderachtige spelletje niet meer zoals ze dat al niet doen sinds bekendmaking van de Xbox One... Mensen moeten gewoon hun hoofd niet zo zot laten maken, en gewoon kalm en rationeel nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
X-Fighter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:06:
[...]

Of ze spelen dat kinderachtige spelletje niet meer zoals ze dat al niet doen sinds bekendmaking van de Xbox One... Mensen moeten gewoon hun hoofd niet zo zot laten maken, en gewoon kalm en rationeel nadenken.
Ik vind er niks kinderachtig aan hoor, als je iets preorderd wil je toch wel weten wanneer het geleverd word?

[ Voor 8% gewijzigd door kimiferrari op 11-12-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
kimiferrari schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:06:
[...]

Ik vind er niks kinderachtig aan hoor, als je iets preorderd wil je toch wel weten wanneer het geleverd word?
Ze hebben veruit op tijd laten weten dat ze geen datum beschikbaar hebben... De roep voor een datum is nu even belangrijk als 3 maanden geleden. Enja in mijn ogen is dat kinderachtig, maar dat is dan een meningsverschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 16:54
MS moet iets laten weten als ze de XBOX willen verkopen in de landen die nu uitgesteld zijn. Anders verliezen ze gewoon markt aandeel. Misschien winnen ze een tijd later weer een stukje terug. Maar niet veel mensen zullen 2 consoles in huis willen hebben.

Dus ja. logisch is dat MS na wel overwogen gesprekken intern zich moeten uitlaten naar de consumenten om ze iig gerust te stellen.

Tuurlijk gaan er mensen naar alternatieve handelswijzen zoeken. Maar dan ben ik ook bang dat ze de retail tegen het zere been gaan trappen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Hoe moet je de XBOX One instellen? Ik krijg hem waarschijnlijk voor het weekend, alleen ik hoor hier zo veel verhalen over regio settings etc. dat ik confused ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
BinaryRun schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:41:
Hoe moet je de XBOX One instellen? Ik krijg hem waarschijnlijk voor het weekend, alleen ik hoor hier zo veel verhalen over regio settings etc. dat ik confused ben :p
Hangt er vanaf wat je er mee wilt doen...

Ik heb de mijne gewoon op regio UK gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
X-Fighter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:47:
[...]

Hangt er vanaf wat je er mee wilt doen...

Ik heb de mijne gewoon op regio UK gezet
Gamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:59
Gamen: UK
aankoop digitale games:US (lees de bijsluiter)
overig, land van herkomst? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:58
Regio gewoon op UK zetten vanwege Voice Commands en (betere) netwerkconnectie. Even schakelen naar USA om aankopen te doen. Wel even PayPal aan je account koppelen met een tax-free state adres eraan gekoppeld.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

BinaryRun schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:41:
Ik laat hem juist op US staan, omdat ik persoonlijk merk en vind dat de Kinect voice daarop beter werkt en me veel beter verstaat en hoort. Misschien lijkt het maar zo, maar dat is wat mijn gevoel zegt en toch ervaar. Maar idd aankopen via US werkt goed met Paypal, dus niet speciaal een CC nodig. Even vals adres op de Microsoft website vermelden en je Paypal eraan koppelen, hiervoor kan je het huidige adres blijven gebruiken.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Het nadeel van US is dat het downloaden heel traag gaat. Voice control is idd wel beter. Het is even de vraag wat je belangrijker vindt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 02-10 09:40

-SaveMe-

-klik-

Ik heb hem ook op US staan. Voice werkt dan echt super goed. En de downloads valt ook wel mee, zeker als ze daar liggen te maffen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Hoedje schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:42:
Het nadeel van US is dat het downloaden heel traag gaat. Voice control is idd wel beter. Het is even de vraag wat je belangrijker vindt.
De ene provider lijkt een betere routering te hebben naar de US MS servers dan de andere, bij UPC is het drama terwijl Ziggo de kabel doorvliegt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
Wil nu eindelijk spelen met Kinect dus zou de lokatie op UK moeten zetten. Ben ik dan wel/niet mijn XBL-tegoed kwijt?? Er staat namelijk een redelijk bedrag in Euro's op. En nee, ik hoef niets ermee te kopen op dit moment dus dat vind ik even niet erg als Euro & Pond niet overeen komt op mijn gamertag

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
SinergyX schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:20:
Gamen: UK
aankoop digitale games:US (lees de bijsluiter)
overig, land van herkomst? :P
Ik heb hem nog niet binnen, ga hem morgen online bestellen bij Saturn.de. (Zit nog even op de financiën te wachten >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

MAX3400 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:53:
Wil nu eindelijk spelen met Kinect dus zou de lokatie op UK moeten zetten. Ben ik dan wel/niet mijn XBL-tegoed kwijt?? Er staat namelijk een redelijk bedrag in Euro's op. En nee, ik hoef niets ermee te kopen op dit moment dus dat vind ik even niet erg als Euro & Pond niet overeen komt op mijn gamertag
Zolang je de regio veranderd via de Xbox One blijft je huidige tegoed beschikbaar in de Nederlandse store, maar je geld is dan niet meer zichtbaar op je Xbox One, omdat je GB of US account niet de euro Balance laat zien, maar zodra je later naar je Nederlandse store gaat dan staat daar nog steeds je huidige geld. Ga niet je regio veranderen via de website, want dan ben je wel je geld kwijt en duurt het weer 3 maanden voor je kan terug switchen van regio ;)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ik heb nog geen xbox one, maar al wel via xbox.com Forza aangeschaft, als ik kijk op https://commerce.microsoft.com/ heb ik nu 3 personal accounts, 1 NL (met nog tegoed), 1 DE, ontstaan bij het bestellen van de xbox en 1 US aangemaakt voor bestellen van Forza, ik kan gewoon switchen en gegevens bekijken zonder opnieuw in te hoeven loggen, saldo blijft op de NL account staan.

Daarnaast kan ik op https://live.xbox.com/en-US/Profile ook switchen tussen US en NL
Forza is in alle gevallen aan mijn account gekoppeld.

Hopen dat ik snel mijn xbox one krijg zodat ik daar verder kan kijken hoe alles werkt!

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Kan ik dadelijk met de XBO gewoon met met Nederlandse / eigen microsoft account inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 13:58
Ja.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:05
Net voor het eerst eens Peggle 2 opgestart, maar dat muziekje als je een level gehaald hebt _O- Geweldig!! :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juroz1980
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 12:30

juroz1980

Flex

Ooh wat ben ik blij met de xbox zeg. Vind de integratie met de tv echt fantastisch. Met forza en battlefield gespeeld terwijl ik ajax inter in snap mode had staan.

Ik denk dat xbox een grote achterstand gaat oplopen in Nederland door de late release maar dat de echte game fans die de ps4 halen uiteindelijk wakker zullen worden en ook de xbox halen. Het is gewoon een meer completer systeem die het gamen leuker maakt.

Over de release data. De beste manier om de toekomst in te schatten is naar het verleden te kijken. De micorosft surface kwam ook pas meer dan een half jaar later uit als de us release. Ik adviseer iedereen die ook wil genieten van de xbox deze in duitsland aan te schaffen.

Groetjes en enjoy!

• Turfschipper
  • Laatst online: 13:44

Turfschipper

Hup NAC

Picture in picture dus?

Hmmm... Dat is wel vet hoor. Ik zit nu met twee tvs meestal, lol. (Momenteel nog geen console staan)

Dat heeft de ps4 niet he? Voor mij een super feature.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 22:08
Is jullie console nou echt superstil of horen jullie de fan ook lichtjes tijdens idle? Sommigen op internet noemen hun consoles echt stil en anderen vinden hem weer luider dan de 360 slim. Vraag me af wat het nu is. Mijne is sws iets luider dan mn 360s in idle. (Komt door de grotere fan en casing denk ik)

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
stalscu schreef op donderdag 12 december 2013 @ 00:21:
Picture in picture dus?

Hmmm... Dat is wel vet hoor. Ik zit nu met twee tvs meestal, lol. (Momenteel nog geen console staan)

mijn tv, en 99% in de wereld, heeft PIP. Dus zo speciaal is die feature niet. Op een betere manier vind ik persoonlijk. Namelijk een klein vlakje (zelf te plaatsen) over t spel. Dit ipv ernaast waardoor het speelscherm beduidend kleiner wordt. (Ernaast zoals xbox one kan ook trouwens)

[ Voor 7% gewijzigd door G4mert op 12-12-2013 01:05 ]

• Bullet NL
Silversin schreef op donderdag 12 december 2013 @ 00:41:
Is jullie console nou echt superstil of horen jullie de fan ook lichtjes tijdens idle? Sommigen op internet noemen hun consoles echt stil en anderen vinden hem weer luider dan de 360 slim. Vraag me af wat het nu is. Mijne is sws iets luider dan mn 360s in idle. (Komt door de grotere fan en casing denk ik)
Die van mij is gewoon helemaal stil, je hoort hem niet..... Hij is dan ook veel stiller dan mijn 360 slim (2 jaar oud)

• danplo

danplo

Silversin schreef op donderdag 12 december 2013 @ 00:41:
Mijn is ook muisstil, ik hoor hem gewoon niet en ik zit er 2 meter vanaf.

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
G4mert schreef op donderdag 12 december 2013 @ 01:03:
[...]

mijn tv, en 99% in de wereld, heeft PIP. Dus zo speciaal is die feature niet. Op een betere manier vind ik persoonlijk. Namelijk een klein vlakje (zelf te plaatsen) over t spel. Dit ipv ernaast waardoor het speelscherm beduidend kleiner wordt. (Ernaast zoals xbox one kan ook trouwens)
Ligt eraan wat je zelf fijner vindt. Ik heb momenteel mijn settopbox niet doorgelust en kijk dus inderdaad via PIP via mijn samsung tv settings (welke enkel met analoog signaal werkt aangezien deze geen 2 HDMI kanalen kan laten zien wat via de Xbox wel kan!) maar heb tegelijkertijd Snap aanstaan zodat het kleine scherm niet/minder over mijn gamescherm heen komt. Dus het verkleinen van het gamescherm is alleen maar een voordeel in mijn ogen aangezien er nu niet een deel van het veld van FIFA wordt geblokkeerd.

Tevens kunnen we daarmee in de toekomst wellicht zenders wisselen via voice control en kun je in de rust bijvoorbeeld er snel voor kiezen om het hele scherm weer te gebruiken voor je game.

• juroz1980

juroz1980

Flex

G4mert schreef op donderdag 12 december 2013 @ 01:03:
[...]

99 procent heeft dat helemaal niet en ik zei ook niet dat het speciaal was maar dat IK de functie erg fijn vond. Het gaat mij om de hele tv integratie die zo makkelijk is en goed werkt. Welke functies vind jij wel erg gaaf van de xbox dan?

• juroz1980

juroz1980

Flex

stalscu schreef op donderdag 12 december 2013 @ 00:21:
Picture in picture dus?

Klopt dit heeft alleen de xbox. Als je de xbox zelf aansluit op je versterker waarop al je apparaten zijn aangesloten kan je alles snappen op je xbox en mis je geen skype, gameuitnodiging of welk bericht dan ook die op je xbox verschijnt. Wat iemand anders ook al aangaf en de meeste pip niet kunnen is dat je nu dus twee hdmi signalen tegelijk kan bekijken zolang er maar een van de xbox is.

Daarnaast vind ik skype ook echt een aanvulling. Dit zit ook op mijn huidige tv maar werkt toch niet zo fijn. Op mijn tv kan ik maar 1 profiel inloggen waardoor ik met mijn account dus niet naar huis kan skypen. Bij de xbox kan je met meerdere account inloggen en met gezicht herkenning kan de xbox automatisch die gene inloggen die thuis is. Daarnaast is het fijn dat deze te besturen is met kinect zodat je niet eerst de afstandsbediening hoeft te zoeken en je al weer te laat bent om op te nemen.

Ik ben er echt super blij mee en ben benieuwd naar de ervaringen van andere die het ook gebruiken en of ze nog tips en trucs hebben.

• MAX3400
Even volledig off-topic: er is een Edit-knop op het forum; die kan je gebruiken om meerdere berichten te quoten/antwoorden & in 1 reply te zetten ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 12-12-2013 08:23 ]

• juroz1980

juroz1980

Flex

Dank

• Yaz
juroz1980 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:20:
[...]
Klopt dit heeft alleen de xbox. Als je de xbox zelf aansluit op je versterker waarop al je apparaten zijn aangesloten kan je alles snappen op je xbox en mis je geen skype, gameuitnodiging of welk bericht dan ook die op je xbox verschijnt.
Krijg jij dan je geluid via ARC (en dus de "hdmi in") weer naar de versterker? Ik heb nog nergens gelezen dat dit kan maar het zou wel erg prettig zijn.

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Dat de Xbox aan moet staan om tv te kijken is voor mij echt groot probleem.
Vrijwel al mijn apparaten zijn op een "standby killer" aangesloten. 's ochtends even snel het nieuws kijken (journaal 24..) zit er dan niet in. Laten jullie de xbox 24-7 aan staan?

• LOTG
Nee, die van mij gaat gewoon uit. Maar ik duw meestal de Xbox aan en dan moet ik toch nog even wat anders doen, en dat duurt meestal wel 1 a 2 minuten. Tegen die tijd staat de Xbox wel aan.

• danplo

danplo

Ik heb mijn Humax TV decoder weer losgekoppeld van mijn Xbox One. Ik had toch erg last van niet vloeiend beeld op mijn 65'' plasma scherm. Mijn Panasonic tv heeft een eigen HD decoder aan boord en geeft een stuk rustiger en vloeiender beeld. Zal waarschijnlijk met de 50hz vs 60hz te maken hebben. Tot de tijd dat dit niet gefixt is zal ik de Humax niet meer erop aansluiten.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 22:08
Bullet NL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 01:13:
[...]

Die van mij is gewoon helemaal stil, je hoort hem niet..... Hij is dan ook veel stiller dan mijn 360 slim (2 jaar oud)
Misschien was het testen in een doodstille kamer vannacht niet zo een goed idee. Nu ik het weer vergelijk hoor ik ook niks. Hoe makkelijk kan iemand zich gek maken door een paar filmpjes op het net :+

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
danplo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:40:
Ik heb mijn Humax TV decoder weer losgekoppeld van mijn Xbox One. Ik had toch erg last van niet vloeiend beeld op mijn 65'' plasma scherm. Mijn Panasonic tv heeft een eigen HD decoder aan boord en geeft een stuk rustiger en vloeiender beeld. Zal waarschijnlijk met de 50hz vs 60hz te maken hebben. Tot de tijd dat dit niet gefixt is zal ik de Humax niet meer erop aansluiten.
Is dit ook na die software update van deze week? ik meen me te herinneren dat er ook iets van TV gefixed zou zijn

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 15:26
Stefmeister schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:06:
[...]

Is dit ook na die software update van deze week? ik meen me te herinneren dat er ook iets van TV gefixed zou zijn
http://support.xbox.com/e...m-update-operating-system
Addresses SmartGlass issues for some users when coming in and out of connected standby
Addresses multiplayer issues for some users when re-joining games
Addresses issues with inconsistent notifications for some users
Addresses dashboard quality experiences for some users
Improvements to Xbox One’s TV, system update, and content update services for scaling over time
Updated wireless networking driver to improve connectivity issues for some users

• Stefmeister
ja, ik vroeg me dus af of die "Improvements to Xbox One’s TV" toevallig ook die herz problemen zou tackelen

• SinergyX
De focus lijkt nu vooralsnog op de US te liggen, dus lijkt me niet. Merk dat bv 3rde blad (met store/game etc) veel uitgebreider is als je je Xbox op US zet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:31
Gisteren binnen gekregen 8)
Afbeeldingslocatie: https://swlbfq.dm2302.livefilestore.com/y2pUgFLIS4g95ooioeR4mWaUOFuob1P6u_sLWIbqZVP6E-ccxk-Ca7Z5-00qt7k_MGaOt_8iuqcpIhfnMRmX4zdNk78oOW5zAYfXiHjxCnFDTk/20131211_155413928_iOS.jpg

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• SinergyX
Ultraaaaaaaaaaaaaaaah :D

Mij lukt het gewoon niet, random buttonbashen krijg ik nog de meeste combo's.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 19:36

Convoy

g44p

nice hoe bevalt ie? Zit er ook sterk aan te denken om er 1 te scoren. Voeg me anders ff toe op Live dan kan ik iig zien hoe die bevalt 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Convoy op 12-12-2013 12:23 ]

• LOTG
SinergyX schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:20:
Ultraaaaaaaaaaaaaaaah :D

Mij lukt het gewoon niet, random buttonbashen krijg ik nog de meeste combo's.
Same here, ik heb al de grootste moeite met die training. Ik kom gewoon niet voorbij 10, veel te ingewikkelde controls.

Smash Bros bevalt mij veel beter met de simpelere controls.

• justifire
Convoy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:22:
[...]

nice hoe bevalt ie? Zit er ook sterk aan te denken om er 1 te scoren. Voeg me anders ff toe op Live dan kan ik iig zien hoe die bevalt 8)
Bevalt prima :)
Enkel vind ik de buttons behoorlijk piepen, hopelijk gaat dit na wat inspelen over.
Mijn SFxT VS stick heeft dit namenlijk niet terwijl het afgezien van de led-verlichting dezelfde Sanwa buttons zijn.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire
LOTG schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:24:
[...]

Same here, ik heb al de grootste moeite met die training. Ik kom gewoon niet voorbij 10, veel te ingewikkelde controls.

Smash Bros bevalt mij veel beter met de simpelere controls.
Heb er ook moeite mee, maar eigenlijk moet je gewoon heel simpel denken.
Opener > Auto-Double / Manual > Linker / Shadow Linker > Auto-Double / Manual > Ender
Ben gewend aan combosysteem en timing van Street Fighter, dit zit zo in mijn systeem dat ik regelmatig afgestraft word :P
Hoe vaak ik al niet geprobeerd heb om te Focus Attack Dash Cancellen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 12-12-2013 12:32 ]

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:27
ApOE schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:57:
Dat de Xbox aan moet staan om tv te kijken is voor mij echt groot probleem.
Vrijwel al mijn apparaten zijn op een "standby killer" aangesloten. 's ochtends even snel het nieuws kijken (journaal 24..) zit er dan niet in. Laten jullie de xbox 24-7 aan staan?
Daarom zal ik het niet gebruiken (helaas).....vind het onzin om en de UPC decoder aan te zetten (en die is al niet zuinig) en de xbox (weet nog niet precies wat die nu verbruikt). Als ze beide nou wat zuiniger zouden zijn ga ik er over nadenken.

Iemand trouwens al een kwh meter aan de xbox gehangen? Ben wel benieuwd wat hij verbruikt in de verschillende standen.

[ Voor 3% gewijzigd door VFRRijder op 12-12-2013 12:36 ]

• LOTG
Dat klinkt inderdaad makkelijk, maar ik ben al blij als ik van opener naar auto ga, een linker is dan alweer een victory op zich.

Maar ik krijg gewoon die heavy linkers niet voor elkaar. Voor een deel omdat ik de moves gewoon niet altijd succesvol gedaan krijg, en het springen zo wazig werkt. En dan heb je nog de timing.

Voor mij is het gewoon chaos, omdat ik met de controls aan het vechten ben. Ik heb nooit het gevoel dat ik een spel aan het spelen ben. En dat geld voor de meeste fighting games. Controls, te complex. Daar boven op doen we nog eens een schepje afwijkende controls per character, want het zou te lastig zijn om iedereen de zelfde combo's te geven (geen idee of dat bij KI ook zo is, ik heb alleen met Jago gespeeld).

Vandaar dat ik Smash bros wel leuk vind. Bewegen werkt als een platformer, attacks uitvoeren werkt simpel en de controls zijn voor iedereen het zelfde alleen is de uitvoering misschien wat anders.

• LOTG
VFRRijder schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:36:
[...]

Daarom zal ik het niet gebruiken (helaas).....vind het onzin om en de UPC decoder aan te zetten (en die is al niet zuinig) en de xbox (weet nog niet precies wat die nu verbruikt). Als ze beide nou wat zuiniger zouden zijn ga ik er over nadenken.

Iemand trouwens al een kwh meter aan de xbox gehangen? Ben wel benieuwd wat hij verbruikt in de verschillende standen.
Google: Xbox one power consumption.
Eerste hit

• justifire
LOTG schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:36:
Dat klinkt inderdaad makkelijk, maar ik ben al blij als ik van opener naar auto ga, een linker is dan alweer een victory op zich.

Maar ik krijg gewoon die heavy linkers niet voor elkaar. Voor een deel omdat ik de moves gewoon niet altijd succesvol gedaan krijg, en het springen zo wazig werkt. En dan heb je nog de timing.

Voor mij is het gewoon chaos, omdat ik met de controls aan het vechten ben. Ik heb nooit het gevoel dat ik een spel aan het spelen ben. En dat geld voor de meeste fighting games. Controls, te complex. Daar boven op doen we nog eens een schepje afwijkende controls per character, want het zou te lastig zijn om iedereen de zelfde combo's te geven (geen idee of dat bij KI ook zo is, ik heb alleen met Jago gespeeld).

Vandaar dat ik Smash bros wel leuk vind. Bewegen werkt als een platformer, attacks uitvoeren werkt simpel en de controls zijn voor iedereen het zelfde alleen is de uitvoering misschien wat anders.
Dat is ook het idee achter een fighter, uren, dagen, weken, maanden, jaren oefenen.
Easy to learn, hard to master >:)

• LOTG
Maar ik vind het niet easy to learn, Smash Bros is juist easy to learn hard to master. Mensen die daar echt goed in zijn slaan je verrot voor je bedacht hebt wat je wilt doen.

Probleem is dus nu dat ik KI niet speel omdat ik er geen plezier in heb.

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:40:
[...]

Dat is ook het idee achter een fighter, uren, dagen, weken, maanden, jaren oefenen.
Easy to learn, hard to master >:)
Same here, ben echt weer hooked net als kleine 20 jaar geleden aan de game, wat speelt het toch heeeeeerlijk weg. You gotta love it! _/-\o_

btw, XO update is hier nu aan het binnenkomen

[ Voor 6% gewijzigd door Convoy op 12-12-2013 14:10 ]

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
Convoy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:08:
[...]

Same here, ben echt weer hooked net als kleine 20 jaar geleden aan de game, wat speelt het toch heeeeeerlijk weg. You gotta love it! _/-\o_

btw, XO update is hier nu aan het binnenkomen
Is dat niet die update die je gisteren ook al kon downloaden??

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

• Convoy

Convoy

g44p

Soundman12 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:35:
[...]

Is dat niet die update die je gisteren ook al kon downloaden??
Zou zo maar kunnen, zag em hier net pas voorbij komen

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
Volgens mij was het zo dat je als je je Xbox One in Instant On mode had staan dat hij hem vanaf de 10e automatisch zou installeren als je je Xbox in stand-by zette. Ik zal zo eens kijken of ik een melding krijg als ik thuis ben en men Xdoos aanzwengel ;)

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

• Convoy

Convoy

g44p

Soundman12 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:58:
Volgens mij was het zo dat je als je je Xbox One in Instant On mode had staan dat hij hem vanaf de 10e automatisch zou installeren als je je Xbox in stand-by zette. Ik zal zo eens kijken of ik een melding krijg als ik thuis ben en men Xdoos aanzwengel ;)
bij mij staat de XO ook gewoon in "Instant On mode" maar zag de update de 10de niet voorbij komen ;)

• justifire
Hier ook op instant on.
Gisteravond brandde lampje oranje op de powerbrick en kinect reageerde niet op xbox on.
Dus even handmatig ingeschakeld, update stond klaar en minuut later was hij geinstalleerd en konden we weer verder gamen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42
Mijn Xbox staat ook op instant on, maar nog geen update gezien. Misschien vanavond dan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Bullet NL
Phusebox schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:12:
Mijn Xbox staat ook op instant on, maar nog geen update gezien. Misschien vanavond dan.
Bij mij staat hij helemaal uit, gisteren geen update, vanmorgen tijdens het aanzetten wel.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42
Hmm, nja goed zal straks wel komen dan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

justifire schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:25:
[...]

Bevalt prima :)
Enkel vind ik de buttons behoorlijk piepen, hopelijk gaat dit na wat inspelen over.
Mijn SFxT VS stick heeft dit namenlijk niet terwijl het afgezien van de led-verlichting dezelfde Sanwa buttons zijn.
Ook na inspelen gaat het niet over :) Ik heb ook van die Sanwa buttons, en het materiaal is anders dan de "normale" Sanwa's.

Ze voelen zeg maar wat plastic aan.

[ Voor 3% gewijzigd door DLX op 12-12-2013 16:27 ]

The Legend Will Never Die

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:12:
Mijne staat op instant on, had de update gisterenavond al.

Overigens merk ik weinig verschil, maar had zowieso weinig problemen.

Wel de kinect weer opnieuw gecalibreerd na de update, was de vloer kwijt en reageerde minder op voicecommands. na calibratie weer zoals vanouds.

Had ook gameware 3rd party battery packs gekocht, echter die zijn van abominable kwaliteit. Zijn allebei nu al kapot. (mini usb afgebroken in pack, laden niet op via de port op de controller zelf).

1 officiele gehaald bij amazon

http://www.amazon.co.uk/O...=xbox+one+plug+and+charge

doet het gewoon goed, prijs valt ook mee, £ 18 voor betaald (€ 22) binnenkort nog een bestellen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 17:17 ]

• SinergyX
LOTG schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:42:
Probleem is dus nu dat ik KI niet speel omdat ik er geen plezier in heb.
Dit eigenlijk.

KI voelt nu erg SF'erig aan, laat dat nu m'n hekelpunt zijn, halve draaitje dit, halve draaitje dat, frame-precies bla bla, weak/medium/hard punch/kick, niets voor mij. Ik ben een tekken speler, DOA en SC ram ik lekker door, maar KI lukt me gewoon niet.

Dus nu maar hopen op een next-gen Tekken (of SC/DoA).

• juroz1980

juroz1980

Flex

Stefmeister schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:06:
[...]
Heb je ook geprobeerd om de xbox op 50 hertz te zetten. Ik en een vriend van mij hadden namelijk hetzelfde maar door een kleine procedure te doorlopen gaat het nu goed.
1. Zorg dat upc op 720p en niet 1080i staat
2. Gebruik de hdmi stekker die bij de xbox zat om van de tvdigitaal naar de Xbox te gaan. Sommige hdmi's geven namelijk problemen.
3. Zet de xbox van 1080p naar 720p, zodra je de vraag krijgt wilt je dit beeld houden kies dan NEE. De Xbox springt nu naar 50hertz op 1080p.

Als laatste reboot de xbox doormiddel van het verwijderen van de stekker. Laat hierbij de hd digitaal kast aanstaan.

Het lijkt misschien moeilijker dan het is. Toen ik dit deed werkte het bij mij en bij een vriend van mij.Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat er snel een update komt. Als het allemaal werkt is het erg vet

• juroz1980

juroz1980

Flex

Yaz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:28:
[...]

Krijg jij dan je geluid via ARC (en dus de "hdmi in") weer naar de versterker? Ik heb nog nergens gelezen dat dit kan maar het zou wel erg prettig zijn.
Nee helaas niet. Omdat ik dit niet werkend kreeg heb ik een optische kabel lopen van mijn tv naar de versterker.

Een harmony afstandsbediening is ook aan te raden totdat wij meer controle krijgen over de ir blaster.

• Yaz
juroz1980 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:58:
[...]

Nee helaas niet. Omdat ik dit niet werkend kreeg heb ik een optische kabel lopen van mijn tv naar de versterker.

Een harmony afstandsbediening is ook aan te raden totdat wij meer controle krijgen over de ir blaster.
Dan moet je dus al een versterker hebben met meerdere zones, die van mij doet of hdmi input of optical. Geen combi. Dan toch maar af en toe van input veranderen.
juroz1980 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:50:
[...]

Heb je ook geprobeerd om de xbox op 50 hertz te zetten. Ik en een vriend van mij hadden namelijk hetzelfde maar door een kleine procedure te doorlopen gaat het nu goed.
2. Gebruik de hdmi stekker die bij de xbox zat om van de tvdigitaal naar de Xbox te gaan. Sommige hdmi's geven namelijk problemen.
3. Zet de xbox van 1080p naar 720p, zodra je de vraag krijgt wilt je dit beeld houden kies dan NEE. De Xbox springt nu naar 50hertz op 1080p.
Maar, maar, dan speel je niet in het godlike 1080p/60hz. Hoe kan je dit ooit als acceptabel beschouwen! ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Yaz op 12-12-2013 18:13 ]

• Bullet NL
hmmm, zie dat de Xbox One smartglass app ook een update heeft gehad, die is niet te downloaden voor ons in NL...

Eens op zoek naar de apk ;)

• danplo

danplo

Bullet NL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:56:
hmmm, zie dat de Xbox One smartglass app ook een update heeft gehad, die is niet te downloaden voor ons in NL...

Eens op zoek naar de apk ;)
Verander even je regio in Windows 8 / of Windows Phone naar UK of US en de app kan je in de store vinden en downloaden. ;) Lukt me hier ook gewoon, dus geen apk nodig.
juroz1980 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:50:
[...]

Als laatste reboot de xbox doormiddel van het verwijderen van de stekker. Laat hierbij de hd digitaal kast aanstaan.

Het lijkt misschien moeilijker dan het is. Toen ik dit deed werkte het bij mij en bij een vriend van mij.Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat er snel een update komt. Als het allemaal werkt is het erg vet
Hier heb ik al geen zin in, veel te omslachtig en niet de ideale setting voor de Xbox One.
Ik wacht geduldig op een echte patch voor de Xbox One, al zou dat lang gaan duren volgens Microsoft, omdat het niet zo makkelijk te verhelpen is.

[ Voor 58% gewijzigd door danplo op 12-12-2013 19:15 ]

• Bullet NL
danplo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:13:
[...]

Verander even je regio in Windows 8 / of Windows Phone naar UK of US en de app kan je in de store vinden en downloaden. ;) Lukt me hier ook gewoon, dus geen apk nodig.
Euh... Apk, Android dus ;)

• danplo

danplo

LOL, dacht aan iets anders :P
Maar Android weet ik niet, heb niks van Android hier.
Niet ook mogelijk doormiddel van regio verandering ?

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 18:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ik vind het wel irritant dat MS ook echt al die smartglass apps moedwillig niet in NL aanbied. Met mn windows systeempjes kan ik nog makkelijk mn regio even switchen, maar met mn unjailbroken apple hardware blijft alles gelinkt aan je iTunes account (NL in mijn geval).

Met die geruchten (die ms best mag ontkrachten als het echt niet waar is) met zo'n late 2014 launch zal dit gedoe nog wel een langere tijd dan verwacht duren iig.

[ Voor 23% gewijzigd door Stefmeister op 13-12-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Als ik de regio van W8 (PC) op UK zet en de smartglass app download is de taal Duits :S Geen idee hoe ik dat kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
Stefmeister schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:35:
Ik vind het wel irritant dat MS ook echt al die smartglass apps moedwillig niet in NL aanbied. Met mn windows systeempjes kan ik nog makkelijk mn regio even switchen, maar met mn unjailbroken apple hardware blijft alles gelinkt aan je iTunes account (NL in mijn geval).

Met die geruchten (die ms best mag ontkrachten als het echt niet waar is) met zo'n late 2014 launch zal dit gedoe nog wel een langere tijd dan verwacht duren iig.
Ik heb ook een unjailbroken iPhone en ik heb gewoon de app uit de US app store kunnen halen zonder problemen. Het enige kloterige was dat ik mijn billing info moest veranderen naar Amerikaanse crap, maar je schijnt hem ook gewoon op geen betalingswijze te kunnen zetten.

Check dit eens: http://support.apple.com/kb/ht1311

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Mijn live abo is al weer verlopen. Dus wilde gister battlefield spelen en toen gaf hij een melding dat ik daar gold voor nodig had. Die melding klikte ik weg, en toen kwam hij weer, ik weer wegklikken. Maar tot mijn verbazing lukte het gewoon een op een quick match te maken.

Ook daarna was dit gewoon mogelijk, hij had wel meer moeite met een server vinden, maar hij deed het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Heeft iemand enig idee waar ik het beste een controller kan bestellen voor de One, die ook morgen binnenkomt.
Ik weet het ben een beetje laat, maar wil dit weekend nog toernooitje doen.

Ik zag Billgames en Redcoon, iemand ervaringen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:51:
Heeft iemand enig idee waar ik het beste een controller kan bestellen voor de One, die ook morgen binnenkomt.
Ik weet het ben een beetje laat, maar wil dit weekend nog toernooitje doen.

Ik zag Billgames en Redcoon, iemand ervaringen?
Beide betrouwbare sites, had mijn producten iig binnen 24u binnen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Daan87423 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:10:
[...]

Beide betrouwbare sites, had mijn producten iig binnen 24u binnen.. :+
Oke maar waren dit ook XBox ONE controllers?
Ik heb ze vanmorgen gemaild, maar nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
BillGames: Tel. 035 54 47 643 op werkdagen van 10.00 t/m 16.00 uur
Redcoon: 013 - 8 20 01 68 (lokaal tarief) ma. t/m vr. 8.00-18.00 u.

Wel haast hebben maar dan een "traag" medium als mail inzetten?

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 03-10 16:54
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:11:
[...]

Oke maar waren dit ook XBox ONE controllers?
Ik heb ze vanmorgen gemaild, maar nog geen reactie.
Je weet dat het vrijdag de 13e is :+

Als je snel info wil moet je even bellen. Er zijn honderden mensen die deze bedrijven mailen. Dus mail antwoord kan af en toe wel even op zich laten wachten.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
MAX3400 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:12:
BillGames: Tel. 035 54 47 643 op werkdagen van 10.00 t/m 16.00 uur
Redcoon: 013 - 8 20 01 68 (lokaal tarief) ma. t/m vr. 8.00-18.00 u.
Nou ja dat is erg, daar was ik naar op zoek, maar kon ik niet vinden.

Bedankt ga gelijk bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ja niet aan gedacht om daar te kijken. ;)
Maar naar Billgames gebeld en die zeiden dat als ik de controller vandaag bestel ik hem morgen kon verwachten.
Dus gelijk besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als het geluid van m'n fan zo door blijft gaan, ga ik dat ding toch openmaken en fan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Vandaag komt eindelijk een BF4 patch voor de X1. Heeft er iemand de premium pack gekocht en zo ja, hoe? Ik zie dit niet in de US store staan voor de X1 op de website van MS. Of kijk ik compleet verkeerd?

Zie wel een premium voor BF4 voor de 360, maar geen idee of die ook werkt voor de X1?

Verder is Peggle 2 echt tof :P Net geen miljoen punten met drie ballen :)

Edit:

Gewijzigd:

https://skydrive.live.com...d=4FC0C97572F7AFD9%213818

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-12-2013 14:08 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 03-10 11:08
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:48:
Vandaag komt eindelijk een BF4 patch voor de X1. Heeft er iemand de premium pack gekocht en zo ja, hoe? Ik zie dit niet in de US store staan voor de X1 op de website van MS. Of kijk ik compleet verkeerd?

Zie wel een premium voor BF4 voor de 360, maar geen idee of die ook werkt voor de X1?

Verder is Peggle 2 echt tof :P

Weet niet of het filmpje via deze link te zien is voor jullie?

https://skydrive.live.com...rc=Share&sc=Photos&type=5

Net geen miljoen punten met drie ballen :)
Het item bestaat niet of is niet meer beschikbaar
Het item is verwijderd of verlopen, of er is geen machtiging verleend om het te bekijken. Neem voor meer informatie over het item contact op met de eigenaar.

Je moet het bestand wel openbaar delen. Zodat iedereen met de link erbij kan.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Pagina: 1 ... 35 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.