[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb ook nog steeds last van het trage dashboard, krijg het niet weg.

Peggle 2 crasht om de haverklap.

Regelmatig heb ik geen verbinding met internet op de XBO, terwijl internet op alle andere dives gewoon werkt en de XBO ook verbinding heeft met de router.

Vanochtend bleef de XBO opeens heel lang nazoemen nadat ik hem had uitgezet, heb toen maar de stekker eruit getrokken, klonk niet echt gezond.

(Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat de XBO bij de eerste installatie op een of andere manier veel stiller was dan daarna? Ik weet dat het deels gewenning is, maar ik hoor hem nu toch wel heel duidelijk, ook als het geluid van een game aan staat.)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

Halo Spartan Assault: 24 december naar de One voor $14.99.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-10 22:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Metal gear ground zeros is bevestigd voor 18 maart geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:48:
Al eens geprobeerde locale op je console te wijzigen en dan te restarten? Dat lostte het bij mij gek genoeg op :)
Daar hebben wel meer games last van. Begin onderhand te twijfelen of het wel écht alleen aan de games ligt...
(Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat de XBO bij de eerste installatie op een of andere manier veel stiller was dan daarna? Ik weet dat het deels gewenning is, maar ik hoor hem nu toch wel heel duidelijk, ook als het geluid van een game aan staat.)
Mijn X1 is nog steeds fluitsterstil. Als het echt stil in de kamer is zou je 'm wellicht kunnen horen, maar zodra er ook maar iets van activiteit is, is ie absoluut onhoorbaar.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
sjongejongejonge ik kan eindelijk meepraten over de battlefield server ellende. Had gisteravond eindelijk weer eens tijd om even wat potjes te spelen. Maar echt geen enkele game mode (op team-deathmatch na) wilde gisteren connecten. Uiteindelijk maar ff wat forza rival tijden gechallenged, wat blijft dat toch echt een extreem fraai spel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
Stefmeister schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:53:
sjongejongejonge ik kan eindelijk meepraten over de battlefield server ellende. Had gisteravond eindelijk weer eens tijd om even wat potjes te spelen. Maar echt geen enkele game mode (op team-deathmatch na) wilde gisteren connecten. Uiteindelijk maar ff wat forza rival tijden gechallenged, wat blijft dat toch echt een extreem fraai spel ook.
Ik speel geen BF4 meer voor langer als een uur door die ... connecties :( Vraag me af of het nou aan EA of Xbox Live licht maar ik kan CoD wel gewoon spelen. Net zoals FIFA en Forza :)

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 15:26
Stefmeister schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:53:
Gisteravond was inderdaad heel erg, heel lang niet kunnen verbinden, toen ik eindelijk in een Domination zat uurtje of twee gespeeld zonder disconnects, das dan wel weer positief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ja had me met alle praat over 3xxx cloud servers etc toch wel voorgesteld dat elke vorm van netwerk problemen tot een verleden zouden behoren. Maar goed dat zal met BF4 nog niet goed geregeld zijn ivm de vele andere consoles die supported moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Volgens mij host EA alles zelf. Daarom worden games ook gedropped na een paar jaar, omdat EA gewoon de stekker er uit trekt.

Daarom moet je ook via de irritante Origin service tegenwoordig alles doen, zelfs op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Stefmeister schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:07:
Ja had me met alle praat over 3xxx cloud servers etc...
Zoals hierboven ook al wordt gezegd; dat heeft niets met BF4 te maken... EA is dusdanig "paranoia" dat ze hun eigen servers & software gehost willen hebben. Dit gaat flink buiten de infra van Microsoft/Sony/whatever om. Vandaar dat we niet alleen op de consoles maar ook op de PC flink wat meldingen te horen/lezen krijgen over dat BF4 niet voldoende stabiel is.

Wat ik wel wil opmerken over al die 300.000 servers van Microsoft; ik vind de uploadsnelheid van de One naar SkyDrive echt om te huilen. Filmpje van 40MB gaat niet harder dan 2.1Mbit (dus ongeveer 250KB/s) het internet op; een lachertje bij de 15Mbit (bijna 2MB/s) die ik thuis heb liggen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 15:26
MAX3400 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:14:
[...]

Wat ik wel wil opmerken over al die 300.000 servers van Microsoft; ik vind de uploadsnelheid van de One naar SkyDrive echt om te huilen. Filmpje van 40MB gaat niet harder dan 2.1Mbit (dus ongeveer 250KB/s) het internet op; een lachertje bij de 15Mbit (bijna 2MB/s) die ik thuis heb liggen. ;(
Klopt, zelfde met de upload studio, terwijl een netwerktest vele malen hoger uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:26

Don Quijote

El Magnifico

Ik heb een gek probleem met mijn Xbox One. Hij heeft de grootste moeite om mijn twee controllers uit elkaar te houden. Of één controller verliest om de haverklap connectie, of hij snapt niet meer bij welke user welke controller hoort. Het meest gekke had ik gisteren, toen ik en een vriend samen Forza wilde spelen en in plaats van beide een eigen auto, konden wel beide dezelfde auto besturen. Dus mijn vriend gaf gas op zijn controller en ik kon remmen op mijn controller, met als resultaaat dat de auto stil bleef staan. Op zich was dat wel vijf minuten grappig, maar het lijkt me niet helemaal de bedoeling. Iemand anders daar ook problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.eurogamer.net/...ouse-and-keyboard-support

And it starts :)

Keyboard/mouse, oude gamesticks, DS4, DS3, 360 controller, alles schijnt te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:12:

Keyboard/mouse, oude gamesticks, DS4, DS3, 360 controller, alles schijnt te werken
Daar zal je denk ik niet zo veel last van hebben, in vergelijking tot software hacks van games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Ik had het toch heel netjes gevonden van Microsoft als ze support voor in ieder geval de 360-Controller gewoon default hadden geactiveerd. Uiteraard snap ik dat het geen liefdadigheidsinstelling is, maar misschien doen ze het nog met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Ravnoss schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:04:
Ik had het toch heel netjes gevonden van Microsoft als ze support voor in ieder geval de 360-Controller gewoon default hadden geactiveerd. Uiteraard snap ik dat het geen liefdadigheidsinstelling is, maar misschien doen ze het nog met een update.
Ik denk het niet, want als ik me niet vergis gebruikt de Xbox One controller een andere manier van verbinden. Maar ik weet dat niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Eens, echter vind ik dat ze op z'n minst de wired (of met de playchargekabel) varianten hadden mogen supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:12:

Is dat niet gewoon een kastje wat de input van het ene apparaat omzet naar een vorm die de console wel snapt?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Volgens mij werd er geen data over de play and charge kabel heen gestuurd alleen 5V voor het opladen van de controller. Maar ze hadden inderdaad wel even die ondersteuning voor bedrade controllers mogen inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
BM schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:12:
[...]

Is dat niet gewoon een kastje wat de input van het ene apparaat omzet naar een vorm die de console wel snapt?
Dat is precies wat het doet, en het is in mijn ogen geen hacken. Je moet namelijk nog altijd zelf reageren op de omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:12:
[...]

Idd is een kastje die alles omvormd. Zou betekenen dat je je MS racing wheel en Fanatec stuurtjes op de X1 zou kunnen gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
BM schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:53:
[...]

Al eens geprobeerde locale op je console te wijzigen en dan te restarten? Dat lostte het bij mij gek genoeg op :)

[...]

Daar hebben wel meer games last van. Begin onderhand te twijfelen of het wel écht alleen aan de games ligt...

[...]

Mijn X1 is nog steeds fluitsterstil. Als het echt stil in de kamer is zou je 'm wellicht kunnen horen, maar zodra er ook maar iets van activiteit is, is ie absoluut onhoorbaar.
Ga ik eens proberen.

Nee alles behalve fluisterstil, bijna vergelijkbaar met mijn originele PS3 fat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik was aan het zoeken naar third party battery packs voor de Xbox One controller, maar vind niets :s Zijn die er misschien nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Phusebox schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:26:
[...]

Ga ik eens proberen.

Waarschijnlijk hebben ze de temprature ranges van de verschillende RPM niveau's dusdanig gezet dat de console niet oververhit kan raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Phusebox schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:26:
[...]

Ga ik eens proberen.

Dat klopt niet volgens mij, mijn one is beduidend stiller dan mn andere consoles. Persoonlijk qua noise bij mij:

witte (1ste) xbox 360 > xbox 360 slim > ps3 slim > xbox one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
X-Fighter schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:28:
Ik was aan het zoeken naar third party battery packs voor de Xbox One controller, maar vind niets :s Zijn die er misschien nog niet?
Ik heb er wel ergens 1 gezien alleen die was niet in nederland te koop. Ik denk dat we het beste nog maar ff de Micro-USB kabel eraan kunnen laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:13
Was zelf ook aan het zoeken, heb deze gevonden: http://www.12game.com/xbo...ttery-charge-and-play-kit . Maar uiteindelijk heb ik nieuwe controller met battery pack gekocht origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Ik kan mijn Xbox One eigenlijk alleen horen wanneer hij in de nacht aan staat als iedereen slaapt en het compleet stil is. Maar ik verwacht ook niet in die situatie dat ik hem niet kan horen.

Voor de rest komt hij (gelukkig) niet boven mijn litecoin miner uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:59
BoomTree schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:22:
Idd is een kastje die alles omvormd. Zou betekenen dat je je MS racing wheel en Fanatec stuurtjes op de X1 zou kunnen gebruiken :P
De vraag is dan hoeveel assen ze gebruiken, de Windows standaard software kan bv maar 3 assen en 1 analoge POV ondersteunen, wat vaak problemen gaf met gas/remmen op dezelfde as (rem + gas = 0).

De nieuwe stuurtjes werken met aparte as voor gas/remmen, omdat zij geen analoge POV meer hebben (dat is nu je stuur). Emuleren van een controller heb je dat probleem nog wel, dus ben benieuwd.

(dat is bv met de HKS controller, waar gas/remmen dus 0 is, je kan niet gelijktijdig remmen en gas geven).

Zou natuurlijk wel geweldig zijn, tot MS (net als Sony) Hardware ID's gaat blokkeren en dat ding gewoon niet meer werkt. (van mijn 3 emulators werkt er op dit moment nog maar 1 op de PS3).
Mijn 'play and charge' van Amazon is die van Hama, terwijl ik de 'originele' had besteld. Geen probleem, nu 2 accu's en een werkende lader :)

Mijn XBO blijft een draaiend fan geluid maken, wat best wel irritant is :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Ik heb toch niet het beste gehoor dus daar ligt het ook niet aan, maar goed, zal wel een halfgare maandagochtend unit hebben.

Hij maakt meer geluid dan mijn Mediacenter PC in ieder geval, en dan heb ik het over idle als je geen game speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 11:08
MAX3400 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:14:
[...]

Zoals hierboven ook al wordt gezegd; dat heeft niets met BF4 te maken... EA is dusdanig "paranoia" dat ze hun eigen servers & software gehost willen hebben. Dit gaat flink buiten de infra van Microsoft/Sony/whatever om. Vandaar dat we niet alleen op de consoles maar ook op de PC flink wat meldingen te horen/lezen krijgen over dat BF4 niet voldoende stabiel is.

Dit ligt aan SkyDrive zelf. Was op PC upload ook altijd zeer traag. Alleen door bestandjes van skydrive handmatig aan te passen kon je de upload verhogen. Blijkbaar wil Microsoft niet dat je snel upload.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Apart. Die van mij is werkelijk fluisterstil. Ik zou er misschien maar even mee terug gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Ravnoss schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:10:
Apart. Die van mij is werkelijk fluisterstil. Ik zou er misschien maar even mee terug gaan?
Headsets lossen ook een hoop op ;) Andere mensen hebben ook geen last van het bombastische geknal in CoD en BF xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoomTree schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:22:
[...]

lijst van ondersteunde apparaten :
WIRELESS CONTROLLERS

OFFICIAL MICROSOFT XBOX 360 WIRELESS CONTROLLER
OFFICIAL SONY SIXAXIS DUALSHOCK 3 CONTROLLER
OFFICIAL SONY PS3 NAVIGATION CONTROLLER
OFFICIAL NINTENDO WII REMOTE + [NUNCHUCK, CLASSIC CONTROLLER, CLASSIC CONTROLLER PRO]
OFFICIAL NINTENTO WII REMOTE WITH MOTION PLUS INSIDE + [EXTENSIONS AS ABOVE]
OFFICIAL NINTENDO WII U PRO CONTROLLER

PS4 WIRED CONTROLLERS

(054C:05C4) OFFCIAL SONY DUALSHOCK 4 CONTROLLER WITH USB CABLE

ANY CONTROLLER WITH HARDWARE ID = (054C:05C4) SHOULD WORK.
ANY PS4 HID CONTROLLER SHOULD WORK.

PS3 WIRED CONTROLLERS

(054C:0268) SONY SIXAXIS DUALSHOCK 3 CONTROLLER WITH USB CABLE
(054C:042F) SONY NAVIGATION CONTROLLER WITH USB CABLE
(054C:0268) SPLITFISH FRAGFX V1
(054C:0268) FRAGFX V2 / SE
(054C:0268) HORI PS3 FIGHTING COMMANDER 3 PRO
(054C:0268) DUAL SFX FRAG PRO
(054C:0268) FRAGFX BARRACUDA
(054C:0268) FRAGFX PIRANHA

ANY CONTROLLER WITH HARDWARE ID = (054C:0268) SHOULD WORK

XBOX 360 WIRED CONTROLLERS

(045E:028E) OFFICIAL MS XBOX 360 WIRED CONTROLLER
(045E:028E) DATEL WIRED CONTROLLER V2
(046D:C242) LOGITECH CHILLSTREAM
(06A3:F51A) SAITEK P3600
(0E6F:0213) AFTERGLOW AX.1 (PDP – MODEL PL-3602)
(0738:4716) MADCATZ XBOX 360 CONTROLLER
(0738:4718) MADCATZ STREET FIGHTER IV FIGHTSTICK SE
(0738:4726) MADCATZ PRO FOR XBOX 360
(0738:4728) MADCATZ STREET FIGHTER IV FIGHTPAD
(0738:4736) MADCATZ 360 MICROCON
(0738:4738) MADCATZ ARCADE GAMESTICK (STREET FIGHTER IV FIGHTSTICK TE)
(0738:4740) MADCATZ BEAT PAD
(0738:B726) MADCATZ XBOX CONTROLLER – MW2
(0738:B738) MADCATZ ARCADE FIGHTSTICK TOURNAMENT EDITION
(0738:BEEF) MADCATZ JOYTECH NEO SE ADVANCED
(0738:CB02) SAITEK CYBORG RUMBLE PAD – PC/XBOX 360
(0738:CB03) SAITEK P3200 RUMBLE PAD – PC/XBOX 360
(0738:F738) MADCATZ SUPER SFIV FIGHTSTICK TE S
(0E6F:0113) AFTERGLOW AX.1 WIRED CONTROLLER
(0E6F:0201) PELICAN XSZ WIRED CONTROLLER (TSZ360 PAD)
(0F0D:000A) HORI DOA4 FIGHTSTICK
(0F0D:000C) HORI PAD EX TURBO
(0F0D:000D) HORI EX2 FIGHTER STICK
(0F0D:0016) HORI REAL ARCADE PRO EX
(12AB:0004) DDR UNIVERSE 2 MAT
(12AB:0301) PDP AFTERGLOW AX.1
(15E4:3F00) POWER A MINI PRO ELITE
(15E4:3F0A) AIRFLO (POWER A – MODEL 010022)
(162E:BEEF) JOYTECH NEO-SE TAKE2
(1689:FD00) ONZA TOURNAMENT EDITION (RAZER – RZ06-0047)
(1689:FD01) RAZER ONZA SE
(1BAD:5500) THIRD-PARTY XBOX 360 CONTROLLER
(1BAD:F016) THIRD-PARTY MADCATZ XBOX 360 CONTROLLER
(1BAD:F028) STREET FIGHTER IV FIGHTPAD
(1BAD:F501) HORI PAD EX2 TURBO
(1BAD:F502) HORI HRAP VX-SA
(1BAD:F900) AFTERGLOW AX.1 WIRED CONTROLLER
(1BAD:F901) GAMESTOP XBOX 360 CONTROLLER
(1BAD:F903) TRON XBOX 360 CONTROLLER
(1BAD:FD00) RAZER ONZA TE
(24C6:5300) MINI PRO EX (POWER A – MODEL 010027)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:31
Ravnoss schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:00:
Ik heb een gek probleem met mijn Xbox One. Hij heeft de grootste moeite om mijn twee controllers uit elkaar te houden. Of één controller verliest om de haverklap connectie, of hij snapt niet meer bij welke user welke controller hoort. Het meest gekke had ik gisteren, toen ik en een vriend samen Forza wilde spelen en in plaats van beide een eigen auto, konden wel beide dezelfde auto besturen. Dus mijn vriend gaf gas op zijn controller en ik kon remmen op mijn controller, met als resultaaat dat de auto stil bleef staan. Op zich was dat wel vijf minuten grappig, maar het lijkt me niet helemaal de bedoeling. Iemand anders daar ook problemen mee gehad?
Misschien te voor de hand liggend, maar heb je beide controllers al eens opnieuw gesynced ?
(knopje naast powerconnector)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Even wat toekomstmuziek in dit topic gooien:

Ik denk namelijk dat Microsoft het over een +-jaar mogelijk gaat maken om een Hardeschijf aan te sluiten via 1 van de USB3 connectors. Daardoor zou je dus 1TB aan geheugen aan je console toevoegen op een hele simpele manier.

Wat vinden jullie hiervan en denken jullie dat ze dit gaan realiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het was al bekend dat USB disk gesupport zouden worden, er is immers geen mogelijkheid om de harde schijf ala Xbox 360/PS3 te vervangen.

Verder verwacht ik dat ergens in Q1/Q2 al. Installatie is immers verplicht, en volgens mij is dat even veel als dat je hem download.

De enige reden dat het momenteel bij zowel de XBO als PS4 niet kan is omdat de software gewoon niet af was bij release.

[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 10-12-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
LOTG schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:42:
Het was al bekend dat USB disk gesupport zouden worden, er is immers geen mogelijkheid om de harde schijf ala Xbox 360/PS3 te vervangen.

Verder verwacht ik dat ergens in Q1/Q2 al. Installatie is immers verplicht, en volgens mij is dat even veel als dat je hem download.
Dit was er inderdaad al maar je kon op deze schijven geen games installeren, en ik denk dat dat nu wel kan. Mede door het niet kunnen vervangen van de schijf in de Xbone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Soundman12 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:43:
[...]

Dit was er inderdaad al maar je kon op deze schijven geen games installeren, en ik denk dat dat nu wel kan. Mede door het niet kunnen vervangen van de schijf in de Xbone.
Ook dat was al bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Heb ik gemist dan denk ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:31
Gaaf die Snowdrop engine van The Division 8)
[YouTube: http://youtu.be/ir5qGJjf41k]

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 10-12-2013 15:14 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ziet er inderdaad vet uit! Hopelijk speelt het spel ook lekker, en gaat Ubi meer spellen deze engine geven. Dat vind ik opzich wel een voordeel van die grote engines zoals CryEngine, Unreal en Frostbite. Er is veel geld om er in te pompen en er wat van te maken, omdat het vaak gebruikt word (of gewoon verkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ravnoss schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:10:
Als ik jou was zou ik er dan juist NIET mee terug gaan :P

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:22:
Dus nog geen racestuurtjes, als die zouden komen, gok ik dat er flink wat Forza 5 verkopen bij komen voor de mensen met een Forza stuurtje.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:05:
[...]

Dus nog geen racestuurtjes, als die zouden komen, gok ik dat er flink wat Forza 5 verkopen bij komen voor de mensen met een Forza stuurtje.
Betwijfel het. Dit soort stukken hardware zijn altijd een niche geweest, en dat zul nu echt niet veranderen.

Leuk dat het kan, maar wat mij betreft worden ze gewoon geblocked. Op een console 'hoort' iedereen met dezelfde hardware te spelen, en daar horen wat mij betreft ook dezelfde controllers onder.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
BM schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:08:
[...]

Betwijfel het. Dit soort stukken hardware zijn altijd een niche geweest, en dat zul nu echt niet veranderen.

Leuk dat het kan, maar wat mij betreft worden ze gewoon geblocked. Op een console 'hoort' iedereen met dezelfde hardware te spelen, en daar horen wat mij betreft ook dezelfde controllers onder.
Ligt er aan voor welke prijs het in de winkels ligt. Ik denk dat als je een budgetstuur voor 100 euro in de winkel legt dat mensen die racers awesome vinden het ook wel gaan halen. Mits het niet uit elkaar valt na 1 keer spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Soundman12 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:22:
[...]

Ligt er aan voor welke prijs het in de winkels ligt. Ik denk dat als je een budgetstuur voor 100 euro in de winkel legt dat mensen die racers awesome vinden het ook wel gaan halen. Mits het niet uit elkaar valt na 1 keer spelen :D
Fanatec doet er voglens mij nog goede zaken mee. Logitech en MS zitten ook in de budget sector met sturen, dus daar zal er ook wel een komen.

Het is eigenlijk gewoon slecht dat er weer geforceerd apparte USB hardware moet komen en er geen standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
LOTG schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:24:
[...]

Fanatec doet er voglens mij nog goede zaken mee. Logitech en MS zitten ook in de budget sector met sturen, dus daar zal er ook wel een komen.

Het is eigenlijk gewoon slecht dat er weer geforceerd apparte USB hardware moet komen en er geen standaard is.
Er is wel een standaard waarschijnlijk...... voor Microsoft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Soundman12 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:27:
[...]

Er is wel een standaard waarschijnlijk...... voor Microsoft :D
Ja dat is het mooie van standaarden, iedereen heeft zijn eigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:22:
[...]

[...]
Wil je zeggen dat ik mijn ps3 controller op de xbox one kan gebruiken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Xenophoben schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:41:
[...]

Wil je zeggen dat ik mijn ps3 controller op de xbox one kan gebruiken?!
Als je een Cronus Max zou hebben is het antwoord ja. Je kan op dat moment je PS3 controler gebruiken op je Xbox One. Ook al ben ik meer geintereseerd in de Dualshock 4 controller op de Xbox One. Die combinatie ga ik zeker een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 13:26
'Xbox One pas in derde kwartaal 2014 in Nederland'

http://www.nu.nl/tech/365...al-2014-in-nederland.html

Update:
nieuws: 'Xbox One komt pas in derde kwartaal 2014 naar Nederland en België'

[ Voor 42% gewijzigd door MarkH NL op 10-12-2013 19:24 ]

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit waar is; waar zijn ze daar bij MS in godsnaam mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is, het is namelijk geen informatie van MS zelf, beetje een gerucht wat tot nieuws word verheven.

Een ding is duidelijk, MS zal nu wel zelf iets moeten laten weten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:32:
Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is, het is namelijk geen informatie van MS zelf, beetje een gerucht wat tot nieuws word verheven.

Een ding is duidelijk, MS zal nu wel zelf iets moeten laten weten.
Maar het is wel dezelfde bron die zei van dat de Xbox One uitgesteld was hier en dat was waar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit elke website die shit nu gewoon te kopiëren, zonder maar 1x bij MS zelf te vragen?
Rockvee2 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:33:
Maar het is wel dezelfde bron die zei van dat de Xbox One uitgesteld was hier en dat was waar..
Ik zat ook goed met de release datum van US/EU (2 weken), ben ik nu ook de meest betrouwbare bron hier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 22:08
Gewoon lekker importeren joh, gaat helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
SinergyX schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:56:
Zit elke website die shit nu gewoon te kopiëren, zonder maar 1x bij MS zelf te vragen?

[...]

Ik zat ook goed met de release datum van US/EU (2 weken), ben ik nu ook de meest betrouwbare bron hier? :P
Mijn dartbord gaf als score 20&11&13 aan als release van de One... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:03:
Mijn dartbord gaf als score 20&11&13 aan als release van de One... :+
Hm.. nou err mijn goudvis zwom maar 1 keer door het kasteeltje ipv 720 keer, dus wist ik al dat dat ding One zou heten ipv 720 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 22:08
Waarom hebben de X1 foto's op tweakers.net artikelen een spuuglelijk HDMI sticker? Vraag me af of meerdere dat ook hebben hier? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Silversin schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:18:
Waarom hebben de X1 foto's op tweakers.net artikelen een spuuglelijk HDMI sticker? Vraag me af of meerdere dat ook hebben hier? :p
Werkelijk waar geeen idee. Heb mijn One ook niet met HDMI gekocht maar gewoon met S-VHS; kan 'ie ook gewoon in de oude 24" CRT die in de gangkast staat. :>

Even on-topic: stel inderdaad dat de One vertraagd gaat worden tot Q3/Q4 2014, wordt dit dan een kwestie van heerlijk spullen online kopen in de Store en/of via (goedkoop) Amazon? En, belangrijker, komen er tot die tijd dan ook geen apps van Nederlandse partijen voor de One zoals TVGids, RTLXL, GeenStijl etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:27:
Als dit waar is; waar zijn ze daar bij MS in godsnaam mee bezig?
Meer consoles aan het maken voor de andere landen? Of ze willen de kinect ervaring goed hebben voor iedereen, of misschien productie problemen... Kan zoveel zijn, het kan ook niet waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kom er net achter, bovenkant van de xbox (pianolak gedeelte) is bizar kras gevoelig. Had m'n controller er vaak op liggen, aardig wat krasjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 22:31
MAX3400 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:23:
[...]

Even on-topic: stel inderdaad dat de One vertraagd gaat worden tot Q3/Q4 2014, wordt dit dan een kwestie van heerlijk spullen online kopen in de Store en/of via (goedkoop) Amazon? En, belangrijker, komen er tot die tijd dan ook geen apps van Nederlandse partijen voor de One zoals TVGids, RTLXL, GeenStijl etc?
Ik zie zo voor me: late NL launch = lagere verkopen = minder investeringen in NL-specifieke apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:19
Hmmm... lijkt wel of de FM5 servers down zijn. Kan geen enkele lobby joinen 8)7
nat type staat gewoon op Open, en na een netwerktest blijkt ook alles prima te zijn. (up&down ~ 80Mb/s alleen een ping van 100ms+ :? )

Edit: Kan wel online sessies joinen, maar weer nét niet het geen wat ik wilde (X class) :/

[ Voor 17% gewijzigd door DutchCrownNL op 10-12-2013 20:30 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Even ander nieuws van de devs van Peggle2:
“Hey, folks! I’m Jared Neuss, Producer for Peggle 2 here at PopCap Games. As you can imagine, the launch of Peggle 2 has been extremely exciting for all of us on the team. We’ve been working hard for quite a while to bring players something completely ridiculous, fun and joyous. To finally see real human beings out in the wild enjoying their experience with this thing that we’ve made is rewarding in a way that’s difficult to express. It’s awesome, to say the least. Thanks so much for all of the kind words and genuine excitement!

So, now that Peggle 2 is out in the world, what are we doing? While I can’t reveal too much, I’m happy to announce that we’re currently focused on bringing you a multiplayer mode that may sound familiar to Peggle veterans: Duels! This new mode will enable players to compete against each other, in the same room or across the Internet, head-to-head on the same board. We loved Duel mode in the original Peggle and can’t wait to bring it into the updated world of Peggle 2!

We’ll be announcing details soon, but rest assured that we’re working to bring you Duels as soon as we possibly can. For free. Because free is rad and you fine folks deserve it.

I’m also happy to announce that Duels are just the beginning. There are lots of surprises in store for Peggle 2 fans and we’ll be bringing you regular updates as we continue to expand and add to the world that we’ve built. In the meantime, we’d also like to get together with you for a community gaming night, where the Peggle dev team faces off against fans in a few friendly-and-not-at-all-incredibly-competitive rounds of Peg Party. More to come on that as we lock down dates and times.

Thanks again for all of your support. We’re glad you love Peggling as much as we do!

Jared”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Als het echt Q3 wordt gaat mijn Xbox in de verkoop, ga geen jaar met een kabel in mijn controller spelen omdat er geen support in NL is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En hoe wil je een halfwerkende Xbox gaan verkopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:03

McBoom

Broem

Ach, zolang er nog niets door MS bevestigd is neem ik het nog met een korrel zout. :Y)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Het ergste is dat het artikel wat de bron is zelfs letterlijk zegt dat het nog niet bekend is voor de andere vier landen. Dit gerucht gaat alleen over de Nordics (Scandinavië), niet Nederland en België. Zucht, die nieuwsredacteuren ook...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zag al 2 topics in GR erover, had in iedergeval van T.net verwacht dat ze even met MS zouden bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Vaag, ik hoop dat MS snel bevestigt dat de one ergens in Q1 2014 geleverd gaat worden, anders wordt de markt die ze met de 360 hebben veroverd vrij snel aan Sony overgedragen.

Ik snap ook niet dat ze de one niet gewoon zonder stembediening uit kunnen leveren, zelfs in Ierland werkt voicecontrol niet, daar leveren ze ook gewoon, denk dat niet leveren uiteindelijk slechter uit zal pakken.
(Ze kunnen volgens mij nog beter de console 'uitbrengen' en vervolgens alles in backorder zetten omdat ze zogenaamd niet snel genoeg kunnen produceren dan pas leverbaar maken in Q3)

Vind het ook erg slecht dat NL retailers blijkbaar niet alleen de console, maar ook de games niet mogen leveren, zou me toch behoorlijk genaaid voelen als ik zou zien dat potentiële klanten hun console en alle bijbehorende producten in het buitenland gaan halen.

Terwijl ik wacht op mijn xbox one uit Duitsland aan het kijken naar accessoires en kwam deze: http://www.bol.com/nl/p/b...box-one/9200000021746369/ tegen, lijkt me wel mooi, maar voorlopig nog niet leverbaar (net als de BigBen lader) iemand enig idee waar deze wel op redelijke termijn te krijgen is?

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 15:57
Xbox One System Update

I wanted to let you know that later today a required Xbox One system update will become available. This update works a little bit differently than what fans are used to on Xbox 360. Here’s what you can expect:

A. If you are using the Xbox One “Instant On” (the low power state that allows you to instantly power up your console by saying “Xbox On”), your console automatically checks for updates when it you turn it off. Once we make the update available (on Tuesday, December 10th, 5:00 PM PT) this means the following will happen:

Your console will automatically download the update after you turn it off. Once the update has been downloaded in the background, your console will power completely down. Please note: You will need to manually power your console back on after the update has been downloaded. Because the update will power your console completely down, the “Xbox On” voice command won’t be available until after the update is fully installed.
When you turn the console on you’ll see the update being applied. After that, your Xbox One will reboot. You’ll know the update is installing when you see the Xbox logo on the green background (like at the top of this post.) This can take anywhere from 2-5 minutes. Once the update has finished installing, you’ll boot to the Home screen and you’re all set.
Don’t worry, if you are out of town for the holidays, you console also does regular checks for updates and will download it in the background even if you have not used you Xbox One in a couple of days.
B. If you are not using the Xbox One “Instant On” feature, you will be required to download and apply this update after Thursday, December 12th at 4:00 PM PT.

This update addresses the following:

Addresses SmartGlass issues for some users when coming in and out of connected standby
Addresses multiplayer issues for some users when re-joining games
Addresses issues with inconsistent notifications for some users
Addresses dashboard performance for some users
Offers improvements for Xbox One’s TV, system update, and content update services for scaling over time
Updated wireless networking driver to improve connectivity issues for some users
We’ve got quite a few updates planned for the next year based on the community feedback we’ve been seeing, and I’ll have details on those in the future.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 16:54
Ik denk persoonlijk dat dit stemming makerij is om de aandacht weer even op de release datum voor deze landen te zetten.

MS gaat sowieso hierop binnen kort reageren om zo iedereen weer gerust te stellen :) althans dat hoop ik.

Maar het nieuws is verontrustend. Ik ben nog steeds van plan om een XBO te kopen, en als voor half januari nog niets bekend is. Zal ik zelf wel naar keulen of dusseldorf of welk ander dorp/stadje dan ook rijden :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Als ze wel in maart 2014 willen gaan lanceren dan moet er zo langzamerhand wel een officiele bekendmaking komen. In de VS kwam die aankondiging ook ongeveer 3 of 4 maanden van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
beantherio schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:15:
Als ze wel in maart 2014 willen gaan lanceren dan moet er zo langzamerhand wel een officiele bekendmaking komen. In de VS kwam die aankondiging ook ongeveer 3 of 4 maanden van tevoren.
Daar zitten ze dan redelijk dicht tegenaan, die deadline. Ik had persoonlijk verwacht dat Titanfall "de grote klapper" zou worden voor de One want exclusive. Aangezien de release daarvan staat op 11 maart 2014, lijkt me dat Microsoft echt wel zaken op orde moet krijgen willen ze die game als paradepaardje gaan presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
MAX3400 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:17:
[...]

Daar zitten ze dan redelijk dicht tegenaan, die deadline. Ik had persoonlijk verwacht dat Titanfall "de grote klapper" zou worden voor de One want exclusive. Aangezien de release daarvan staat op 11 maart 2014, lijkt me dat Microsoft echt wel zaken op orde moet krijgen willen ze die game als paradepaardje gaan presenteren.
Ik denk dat Titanfall niet het paradepaardje gaat worden spijtig genoeg. Gaat niet 1080p en 60FPS zijn, opvolger gaat mss zelfs op andere platformen komen, en nu gaat het zelfs al op PS en X360... In mijn ogen is een paradepaardje een volledige exclusive voor Xbox One, terwijl het fantastische reviews krijgt, en gewoon een reden is om de console te halen, zoals Halo dat voor de orginele Xbox was. Dat gaat Titanfall spijtig genoeg niet zijn, gaat gewoon fantastische gameplay zijn, zeker multiplayer, maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
X-Fighter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 01:08:
[...]
Dat gaat Titanfall spijtig genoeg niet zijn, gaat gewoon fantastische gameplay zijn, zeker multiplayer, maarja...
Als je titanfall wilt spelen zul je toch een Microsoft product moeten kopen, Windows, 360 of One. Dus Microsoft kan hier zeker mee te koop lopen. Verder is er geen singleplayer dus de zeker multiplayer opmerking kan achterwege blijven. Ik kijk er iig naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 16:26
Ik lees op Nu.nl dat de Xbox One pas in het derde kwartaal van 2014 gereleased zal gaan worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 19:49

TheVMaster

Moderator WOS
Yonix schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:17:
Ik lees op Nu.nl dat de Xbox One pas in het derde kwartaal van 2014 gereleased zal gaan worden ...
Dat is op dit moment niet meer dan een gerucht....gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nbabu
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 21:14
To_Tall schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:07:
MS gaat sowieso hierop binnen kort reageren om zo iedereen weer gerust te stellen :) althans dat hoop ik.
Dat hoop ik ook. Als ze niet snel duidelijkheid verschaffen over de release, zijn ze in ieder geval 1 klant kwijt. En als blijkt dat ze inderdaad pas Q3 2014 kunnen leveren, dan mogen ze met een heel goed coulance pakket komen. Anders zijn ze alsnog een klant kwijt.

Het is toch absurd dat er nog geen duidelijkheid is over de Nederlandse release!? Mensen hebben voor heel veel geld een console in pre-order staan. Microsoft zelf adviseert om consoles niet in het buitenland te halen, maar ondertussen komen ze niet met informatie over de brug.... |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Nbabu schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:37:
[...]

...een heel goed coulance pakket...
Niet specifiek naar jou toe maar: onzin natuurlijk.

Preorders voor de One zijn verkocht door winkels en niet door Microsoft. Puur & alleen dat een winkel, zoals Bol.com of GameMania, geld in de kassa krijgt van hopeloze kopers die ervanuit gaan dat wat er aan geruchten speelt, meteen waarheid is en dat je "dus" tussen 22 november 2013 en Q1 2014 een One van ze zou krijgen.

Aangezien Microsoft zich niet gecommitteerd heeft aan een datum, hoeft Microsoft dus helemaal niets te vergoeden of te "giften" op basis van de aanbetaalde som die naar een bepaalde winkel toe is gegaan.

/edit: Titanfall is te preorderen bij Amazon voor £43.99 met releasedatum 14 maart 2014 _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 11-12-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nbabu
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 21:14
MAX3400 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:42:
[...]

Preorders voor de One zijn verkocht door winkels en niet door Microsoft. Puur & alleen dat een winkel, zoals Bol.com of GameMania, geld in de kassa krijgt van hopeloze kopers die ervanuit gaan dat wat er aan geruchten speelt, meteen waarheid is en dat je "dus" tussen 22 november 2013 en Q1 2014 een One van ze zou krijgen.

Aangezien Microsoft zich niet gecommitteerd heeft aan een datum, hoeft Microsoft dus helemaal niets te vergoeden of te "giften" op basis van de aanbetaalde som die naar een bepaalde winkel toe is gegaan.
Heb je een goed punt. Het is hier niet alleen Microsoft die zijn poep eens bij elkaar moet rapen, maar ook de verkopende dealers. Op de pagina van Bol.com stond gewoon de volgende mededeling: "beschikbaar op 22-11-2013" (zoals er nu 01-04-2014 staat). Dat vind ik niet echt een gerucht. En dan wordt de datum uitgesteld en brengen ze de mensen die een pre-order uit hebben staan nieteens op de hoogte.....

Maar ze weten bij Microsoft ook donders goed dat er vele duizenden pre-orders bij dit soort winkels zijn. Niet alleen in Nederland, maar ook in de andere landen die genoemd zijn. Ik vind het van de zotte dat ze al die klanten gewoon in het ongewisse laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Het is natuurlijk ook groots aangekondigd op de E3 dat wij bij de launchmarkten zaten. Dat is later terug gedraaid en daar krijgen de mensen met een pre-order twee spellen voor compensatie (bron: Microsoft zelf). Ik zou het dus ook niet meer dan normaal vinden dat dit uitgebreid word of dat er gelijk een prijsdaling bij zal zitten.

Hoe dan ook, een teleurstellend gerucht die vast waar zal blijken te zijn. Misschien volgend jaar maar ff importeren als er meer interessante titels zijn. Momenteel ben ik alleen geïnteresseerd in Ryse en DR3 en dat is wat weinig. Forza 5 heeft mijn interesse verloren door een magere track selectie en het microtransacties gedeelte. Ik vind dat laatste niet passen in een spel die ik eerst heb moeten kopen voor veel geld.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Yaz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:10:
Forza 5 heeft mijn interesse verloren door een magere track selectie en het microtransacties gedeelte. Ik vind dat laatste niet passen in een spel die ik eerst heb moeten kopen voor veel geld.
Ik vind het microtransactie gedeelte wel mee vallen. Ik heb nog geen enkele token uitgegeven, en een berg geld van forza rewards gekregen.

Daarnaast schiet het opzich ook wel op met de inkomsten. Je krijgt nu geen auto's meer maar geld voor alles.

Level up: bonus cash, afinity level up: bonus percentage race winnings.

Als je redelijk goed bent kun je makkelijk nog eens 50%+ uit de assists slepen.
Verder geen rewind gebruiken en dan begint het toch wel aan te tikken,

Ik vind het eerder vervelend dat de auto's zo gereduceerd zijn maar ze wel direct als DLC beschikbaar zijn. Vooral de Veyron vind ik een vreemde keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Update, woensdag 08:13: In dit stuk stond aanvankelijk dat Nederland en België de Xbox One pas in het derde kwartaal van volgend jaar zullen krijgen. Dat blijkt niet uit het artikel van Gamereactor: die site schrijft enkel dat de introductie van de Xbox One in Scandinavische landen dan zal plaatsvinden. Wel zal de introductie van de console in Nederland en België mogelijk nog verder vertraagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:25
MAX3400 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:42:
[...]

Preorders voor de One zijn verkocht door winkels en niet door Microsoft. Puur & alleen dat een winkel, zoals Bol.com..............
Dus jij denkt dat winkels als Bol.com en Gamemania zonder bericht, danwel toestemming, van Microsoft pre-orders gaan schrijven? Twijfelachtig.....?!

Lijkt me dat "onzin" meer van toepassing is op jouw "mening".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Frozenberg schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:42:
[...]

Dus jij denkt dat winkels als Bol.com en Gamemania zonder bericht, danwel toestemming, van Microsoft pre-orders gaan schrijven? Twijfelachtig.....?!

Goed punt en terecht. Het enige wat ik dan wil vragen; waarom meldden verschillende winkels dan verschillende data? Lijkt me sterk dat Microsoft tegen Bol zegt "xx februari" en tegen Wehkamp "yy maart" enz...

Nou ja, de mensen die wel een One willen hebben, kunnen dagelijks terecht op de bekende sites; zag dat er gister weer een batch van ongeveer 80 stuks op Amazon verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
De Xbox One is nu al zo makkelijk in het buiteland te krijgen. Er zijn zelf nederlandse webwinkels die er een business van maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
de enige manier om het emailadres te wijzigen wat gekoppeld is aan je gamertag is... op de xbox 360. Volgens Xbox support dan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 03-10 11:08
Ik heb trouwens een Pre-order staan bij Microsoft Nederland. Die nam namelijk ook gewoon Pre-orders aan. Gelukkig heb ik sinds day one er al een van Microsoft Duitsland.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
shoombak schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:21:
de enige manier om het emailadres te wijzigen wat gekoppeld is aan je gamertag is... op de xbox 360. Volgens Xbox support dan. :D
Vreemd dat je het uberhaupt an wijzigen, aangezien dat eigenlijk je hele MS account is.

Ik zag liever dat ik gratis mijn gamertag kon veranderen. Een keer per jaar ofzo moet dat toch wel mogen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Soundman12 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:48:
De Xbox One is nu al zo makkelijk in het buiteland te krijgen. Er zijn zelf nederlandse webwinkels die er een business van maken :D
Welke dan? Dat maakt het voor garantie namelijk een stuk makkelijker.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 22-09 13:46
Rivanov schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:03:
Xbox One System Update

I wanted to let you know that later today a required Xbox One system update will become available. This update works a little bit differently than what fans are used to on Xbox 360. Here’s what you can expect:
iemand deze update al binnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

nog geen update binnen hier, wel op instant on staan, dus ik verwacht dattie later vandaag wel zal binnenkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 22-09 13:46
Gevonden, dit heb ik gedaan;

Having trouble with the update? GoTo power options in settings menu. Turn off auto update; Then turn on auto update; Then select "Turn Off Xbox" within the same menu. Your TV screen will go black but your X1 will remain with white lights on. The lights will dim and brighten and your Kinect will power on and off multiple times for about 5-10 minutes. Once the X1 completely powers down, your power brick light will turn amber in color. Now manually power on your X1 and you will get the Xbox green screen. Wait for it to finish and it will automatically GoTo the home screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

hier is de update nu aan het binnenlopen. Had m op instant on staan, power brick led veranderde van wit naar oranje, dus heb ik de box gestart, alwaar de update nu aan het installeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Frozenberg schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:42:
[...]

Het is me niet helemaal duidelijk waar je het idee vandaan haalt dat een winkel geen pre-orders kan uitschrijven op zaken waarvoor nog geen releasedatum bekend is. Volgens mij kun je op zo'n beetje alles een pre-order afsluiten: in principe is het niet meer dan een vooruitbetaling en een naam op een lijst. Er hangen erg weinig rechten en zekerheden aan een pre-order. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik met een pre-order op een game zo'n beetje als laatste het ding in mijn bezit kreeg.
MAX3400 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:46:
[...]

Goed punt en terecht. Het enige wat ik dan wil vragen; waarom meldden verschillende winkels dan verschillende data? Lijkt me sterk dat Microsoft tegen Bol zegt "xx februari" en tegen Wehkamp "yy maart" enz...
Misschien dat Microsoft helemaal geen data heeft doorgegeven aan de betreffende winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 11:01
[quote]Phusebox schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:48:

/quote]

Hoe/waar heb jij peggle2 gekocht? Instore of via webbrowser (url?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 11:01
beantherio schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:28:
[...]

Het is me niet helemaal duidelijk waar je het idee vandaan haalt dat een winkel geen pre-orders kan uitschrijven op zaken waarvoor nog geen releasedatum bekend is. Volgens mij kun je op zo'n beetje alles een pre-order afsluiten: in principe is het niet meer dan een vooruitbetaling en een naam op een lijst. Er hangen erg weinig rechten en zekerheden aan een pre-order. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik met een pre-order op een game zo'n beetje als laatste het ding in mijn bezit kreeg.

[...]

Misschien dat Microsoft helemaal geen data heeft doorgegeven aan de betreffende winkels?
Denk dat de winkels de data ook gewoon uit het nieuws halen, net als de prijs. Zelfde had ik bij de Kinect 1 bij bol.com. In eerste instantie zou die prijs rond 80 euro zijn volgens geruchten. Bol.com had hem op pre-order ook op die prijs staan en heb toen gelijk besteld. Later geen prijs omhoog, maar bol.com heeft mijn pre-order gewoon geleverd tegen de prijs die zij eerst hadden aangegeven (risico van bol.com door zo vroeg pre-orders toe te staan)
Pagina: 1 ... 34 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.