Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 5% gewijzigd door MrGizMo op 07-12-2013 16:06 ]
Als er én geen bankrekening én geen CC aan gekoppeld zit zal dat niet lukken.MrGizMo schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:06:
Iemand al geprobeerd games te kopen in de US marketplace met paypal, en dan een paypal account waar geen bankrekening aan gekoppeld zit? En geen CC?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Aha oke thanks, CC heb ik niet en bankrekening krijg ik er niet aan gekoppeld. Dan maar US gift cards denk ik. Iemand een goed adresje daarvoor?Gé Brander schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:12:
[...]
Als er én geen bankrekening én geen CC aan gekoppeld zit zal dat niet lukken.
Kun je zoiets niet gaan verkopen? Ziet er beter uit dan al die andere plastic troep, want ik weiger zo'n lelijk ding over mijn tv heen te zettenApOE schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:01:
Beugelt zit vast op de punten waar je normaal een wallmount bevestigd.
Verder was het even goed meten zodat de kinect vlak met de rand van de TV loopt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoezo krijg je je bank niet gekoppeld dan?MrGizMo schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:40:
[...]
Aha oke thanks, CC heb ik niet en bankrekening krijg ik er niet aan gekoppeld. Dan maar US gift cards denk ik. Iemand een goed adresje daarvoor?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
De ingevoerde rekening moet aanvullend worden beoordeeld. Koppel een andere bankrekening.Gé Brander schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:23:
[...]
Hoezo krijg je je bank niet gekoppeld dan?
Als u deze bankrekening toch wilt gebruiken, kunt u ons per fax een kopie van het bankafschrift sturen met daarop de twee bedragen die PayPal op uw bankrekening heeft gestort en een kopie van uw rijbewijs of een ander legitimatiebewijs met foto
Dat heb ik sinds een maand, en ja die 2 bedragen van paypal is denk ook al een jaar of 4 geleden
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
http://www.spike.com/uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:35:
Iemand een idee hoe het programma van vanavond (vga awards oid) eruitziet en of het ergens live te volgen is?
Blijkbaar kun je ook streamen op je Xbox One, sowieso ook op Twitch te zien.
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 07-12-2013 18:40 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Vind het best flauw dus waarschijnlijk kijk ik morgen wel effe wat voor nieuwtjes eruit zijn gekomen.
Vooralsnog is een next-gen versie van de Lara Croft game van dit jaar bekend voor januari 2014 en een episodic-game van een nieuwe Borderlands (dus die komt in delen zoals de The Walking Dead game)
En dat je om de zoveel tijd op een soort keuzepunt komt waarbij je bepaald hoe het verhaal verder gaat (er zitten wat vertakkingen, maar het is wel grotendeels lineair).
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 08-12-2013 00:50 ]
Jup, met enkele "vernieuwingen" zoals wapperend haar en palmbomen. En volgens mij zit er ook alle DLC in verwerkt, maar niets wat die game ineens zoveel beter of anders maakt.uchiha tijntje schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:50:
Tomb Raider is gewoon een poort van de game die vorig jaar is uitgekomen?
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-12-2013 01:01 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 08-12-2013 01:02 ]
Nu Destiny. Nog ruim 9 maanden wachten, dus dat zie ik tegen die tijd wel
Schijft dat er ook een nieuwe Rainbow Six in de pijplijn zit, daar ben ik wel weer nieuwsgierig na.
Bedoel je dan niet gewoon die rainbow six game die ze hebben geannuleerd/gepauzeerd?Bullet NL schreef op zondag 08 december 2013 @ 01:08:
Destiny ziet er goed uit, het is alleen niet helemaal mijn game..
Schijft dat er ook een nieuwe Rainbow Six in de pijplijn zit, daar ben ik wel weer nieuwsgierig na.

Oh mijn hemeltje lief. Deze show is echt treurig... Een award uitreiken, zelf als presentator klappen en 2 man op de achtergrond die dan ook maar even meeklappen. Omroep Brabant heeft zelfs een betere production value
[ Voor 83% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-12-2013 01:32 ]
Meh niet mee eens. Daarvoor zitten er teveel flaws in. Wat mij betreft is The Last of Us de absolute winnaar.Martinspire schreef op zondag 08 december 2013 @ 01:02:
Mja geen publiek, maakt het geheel wat saai (vraag 10 man om even te klappen, damn). Wel terecht overigens om GTA als game of the year te bekronen. Als er 1 game groot was afgelopen jaar, dan was het die wel.
Ik vind de nieuwe Quantum Break beelden er ook erg goed uit zien. Ik ben benieuwd of Microsoft het met die game op kan nemen tegen met name Uncharted 4.
Ik ga de HDMI in gebruiken voor mijn xbox 360, even snappen van mijn xbox one - > Xbox 360 en ik kan xbox 360 spellen spelen of in een party komen met x360 mensen en op de x1 spelenIlex schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:55:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de XOne en de ps4. Ik vind de HDMI input ve de Xbox wel erg bruut maar aan de andere kant vraag ik me af of het ook wel weer zo handig is. Mijn vrouw en kinderen hebben nu al soms moeite met de harmony remote en mijn htcp. Als ik nu mijn kpn box of htcp weer via de Xbox laat lopen maak ik het er denk ik niet makkelijker op. Gebruiken jullie de HDMI ingang en zo ja voor welk device?
Ik vind de nieuwe Quantum Break beelden er ook erg goed uit zien. Ik ben benieuwd of Microsoft het met die game op kan nemen tegen met name Uncharted 4.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik las zojuist op neowin een editorial waarbij dit werd gekoppeld aan games die gecrashed waren. een reboot van de xbox one zou dat moeten fixen.SinergyX schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:06:
Heeft iemand anders wel eens last van een 'traag' hoofdmenu? Links en rechts gaan voelt soms erg stroperig, je ziet soms even van wisselen van schermen ook tekst op de tiles wat blurry.
Toevallig gisteren voor het eerst. Het hele menu haperde enorm.SinergyX schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:06:
Heeft iemand anders wel eens last van een 'traag' hoofdmenu? Links en rechts gaan voelt soms erg stroperig, je ziet soms even van wisselen van schermen ook tekst op de tiles wat blurry.
Ik zou me daar wel even in verdiepen voor het een teleurstelling wordRockvee2 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:53:
[...]
Ik ga de HDMI in gebruiken voor mijn xbox 360, even snappen van mijn xbox one - > Xbox 360 en ik kan xbox 360 spellen spelen of in een party komen met x360 mensen en op de x1 spelen
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
In de kerstvakantie eens kijken of ik de 1000gs ga halen. Moet nog al die 'star' challenges op gold, Hardcore mode en de PP challenges voltooien. Met name in die laatste gaat nog wel wat werk zitten. Maar DR3 is echt een ideale game om gewoon lekker in rond te kloten met Netflix gesnapt.
Alleen een vraagje. Laatste filmpje, heb je een vehicle op het kerkhof. Hoe heb je die daar gekregen? Of heb ik gewoon een poort over het hoofd gezien. Dacht dat je er eigenlijk alleen via een sewer kon komen?
--------
Edit:
Verder Ryse uitgespeeld op normal. Is toch wel een vermakelijk spel. De gameplay evolueert niet heel erg, maar op legendary is het (voor mij in ieder geval) echt toch wel lastig. Verder ziet het natuurlijk top uit en vond de Coop modus ook wel grappig. Legendary en de collectibles zullen ook in de kerstvakantie aan bod komen gok ik.
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-12-2013 20:02 ]
Denk dat je gewoon een poort over het hoofd hebt gezien; filmpje is van halverwege Chapter 3 en het kerkhof is aan beide kanten open.uchiha tijntje schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:59:
Alleen een vraagje. Laatste filmpje, heb je een vehicle op het kerkhof. Hoe heb je die daar gekregen? Of heb ik gewoon een poort over het hoofd gezien. Dacht dat je er eigenlijk alleen via een sewer kon komen?
Misschien zijn er hier meer die nieuw zijn met Forza, hierbij een tip
Ga naar https://rewards.forzamotorsport.net , log in met je live account.
Vervolgens kan je rewards verdienen, dit gaat vanzelf, je moet ze alleen wel even opeisen bij deze site.
Deze maand kan je veel punten verdienen om autos te kopen / tunen, stond voor mij 1.000.000 klaar om op te halen en zit vlak tegen de tier 3 reward : 2.000.000 aan.
Doe er je voordeel mee !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Invite me maar een keer voor legendary coopuchiha tijntje schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:59:
DR3 is echt gewoon fun.
In de kerstvakantie eens kijken of ik de 1000gs ga halen. Moet nog al die 'star' challenges op gold, Hardcore mode en de PP challenges voltooien. Met name in die laatste gaat nog wel wat werk zitten. Maar DR3 is echt een ideale game om gewoon lekker in rond te kloten met Netflix gesnapt.
--------
Edit:
Verder Ryse uitgespeeld op normal. Is toch wel een vermakelijk spel. De gameplay evolueert niet heel erg, maar op legendary is het (voor mij in ieder geval) echt toch wel lastig. Verder ziet het natuurlijk top uit en vond de Coop modus ook wel grappig. Legendary en de collectibles zullen ook in de kerstvakantie aan bod komen gok ik.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ben gewoon benieuwd hoe dat nu gaat met bv UPC.
thanks!
Mooie tip.justifire schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:43:
Heb voorheen nooit Forza gespeeld, FM5 is de eerste die ik speel uit de reeks.
Vervolgens kan je rewards verdienen, dit gaat vanzelf, je moet ze alleen wel even opeisen bij deze site.
Deze maand kan je veel punten verdienen om autos te kopen / tunen, stond voor mij 1.000.000 klaar om op te halen en zit vlak tegen de tier 3 reward : 2.000.000 aan.
Ik had er ook geen kennis van, maar kan die 1.000.000 wel gebruiken
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Zit in Tier 4, mooi spul. Hoe lang duurt het voordat je het in game hebt?justifire schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:43:
Even je in-game berichten in de gaten houden, onder GIFTSMrGizMo schreef op maandag 09 december 2013 @ 01:37:
[...]
Zit in Tier 4, mooi spul. Hoe lang duurt het voordat je het in game hebt?
Zodra je daar een bericht hebt kan je op diezelfde pagina je gifts downloaden (press A to download)
Vervolgens worden ze aan je account toegevoegd.
Word weinig aandacht aan gegeven omdat ze liever hebben dat je wat microtransacties doet waarschijnlijk
[Xbox One] Forza motorsport 5justifire schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:43:
Ik heb mijn 6 miljoen credits voor december al geincasseerd; niks mis mee... En hard op weg naar Tier 7 de komende week, ervanuitgaande dat ze de Tier-limit opschroeven want 6 is nu het hoogst haalbare maar mijn puntjes tellen gewoon door.
/edit: credits kunnen, dacht ik, maximaal 4H duren voor je ze in-game krijgt, gift-cars tot wel 48H. Zelfde geldt voor het updaten van de Rewards-site; die leest eens in de zoveel tijd je gamertag uit met een maximum van 48H.
[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 09-12-2013 07:42 ]
Mijn vriendin (33 jaar) kan er gelukkig prima mee omgaan in samenwerking met de harmony remote. Ik vind het een echter aanwinst. Ik kan in de reclames van de voice gewoon nog 7 minuten battlefield spelen met de tv gesnapt. Het werkt zo snel om te schakelen tussen tv en spel, echt geweldig.Ilex schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:55:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de XOne en de ps4. Ik vind de HDMI input ve de Xbox wel erg bruut maar aan de andere kant vraag ik me af of het ook wel weer zo handig is. Mijn vrouw en kinderen hebben nu al soms moeite met de harmony remote en mijn htcp. Als ik nu mijn kpn box of htcp weer via de Xbox laat lopen maak ik het er denk ik niet makkelijker op. Gebruiken jullie de HDMI ingang en zo ja voor welk device?
Skype is ook echt een aanwinst met de camera en dat je nu twee profielen kan inloggen.
Daarnaast moet ik ook zeggen dat er nog wat bugs in zitten. Ik verwacht wel dat die rond maart verdwenen zijn. Als je de xbox uitzet werkt daarna upc niet meer. Wanneer ik dat perongeluk doe moet ik de stekker van de xbox eruit trekken waarna die het weer doet. Upc moet ik op 720p zetten anders werkt het niet.
Ik zou eerder een tweede xbox halen voor in de keuken dan een ps4. Dit terwijl ik ook alle playstations heb gehad. Ik vind de ps4 gewoon te weinig inovatie ten opzichte van de xbox.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik heb het blurry ook gehad en loste dat op door binnen de xbox settings display op auto te zetten en het aantal bits omhoog. Een traag menu heb ik niet meegemaakt. Je kan dit wellicht oplossen door apps te sluiten. Dit doe je door erop te gaan staan. Op de menu knop te drukken(3 horizontale streepjes) en dan quit te kiezen. Daarnaast blijft het windows heh dus af en toe de stekker eruit helpt misschien ook. Met de stekker heh en niet de knopSinergyX schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:06:
Ik heb uit de uk forza met mijn creditcard aangeschaft. Ik moest het adres van mijn huidige creditcard wel aanpassen naar een postcode uit de uk. Had gewoon een voorbeeld postcode van wikipedia gebruikt en dat werkte.Gé Brander schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:12:
[...]
Als er én geen bankrekening én geen CC aan gekoppeld zit zal dat niet lukken.
Ik heb alle playstations en alle xboxen gehad. Ik vond de playstation altijd fijner. De playstation is dit keer maar weinig innovatief als ik dat vergelijk met de playstation. Ik heb inmiddels aan meerdere vrienden de xbox laten zien en die gaan allemaal nu ook de xbox halen:-) gelukkig ook maar want anders word het eenzaam. Ik heb nu pas een echte vriend die de xbox heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:23:
Ik vind de X:One een mooi apperaat, twijfel alleen over de populariteit. Hij wordt een stuk minder verkocht en ook bijna iedere bekende gaat voor de PS. Ben er bang voor dat dit de kwaliteit op de langere termijn niet ten goede gaat komen, meer mensen die er zo over denken?
Als je kijkt naar de xbox 360 en de playstation 3 toen die uitkwamen ziet de ps3 er nog praktisch hetzelfde uit en is de xbox 360 compleet veranderd. Microsoft is natuurlijk ook veel beter in de software en zetten de xbox dit keer centraal neer in hun strategie.
De ps4 is alleen hardware en zal mijn inziens de komende jareneinig ontwikkelen waar ik denk dat de xbox echt nog aan het begin staat. Helaas heb ik nog geen ps4 gezien maar baseer ik mij op wat ik heb gelezen, gezien in reviews en daaruit zelf concludeer.
Gelukkig hebben we ook een edit knop
[ Voor 43% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:35 ]
Wat wil je er aan zien? De Xbox One zend alleen het beeld door. Dus je ziet helemaal niets speciaals.Jedi Geub schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:57:
kan iemand een filmpje plaatsen hoe dat tv kijken werkt op de Xbox One?
Ben gewoon benieuwd hoe dat nu gaat met bv UPC.
thanks!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Zou willen zien hoe dat gaat via de spraak commandos en hoe het zappen daarna gaat met bv een harmony.MrBlueEyes schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:17:
[...]
Wat wil je er aan zien? De Xbox One zend alleen het beeld door. Dus je ziet helemaal niets speciaals.
Ik wil ook graag weten, aangezien bij mij alles via een reciever gaat, de xbox deze ook aanzet bij het commando "xbox on"
Momenteel kun je nog niet de zender veranderen vanaf de xbox, alleen kan de xbox je decoder en receiver starten bij het starten van de xbox zelf, en kun je in snap TV kijken. Wel kun je pauseren als je receiver dat support.
Ik ken weinig receivers die middels een signaal over HDMI ook aangaan als een ander apparaat aan gaat/staat. Gezien de vraagstelling en de mogelijke aansluitingen, lijkt het me aanzienlijk zinvoller om alles via de Harmony te laten verlopen.Jedi Geub schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:19:
[...]
Zou willen zien hoe dat gaat via de spraak commandos en hoe het zappen daarna gaat met bv een harmony.
Ik wil ook graag weten, aangezien bij mij alles via een reciever gaat, de xbox deze ook aanzet bij het commando "xbox on"
Geen idee of je de enige bent thuis of dat andere personen ook gebruik maken van de decoder om TV te kijken want als het goed is moet de One "altijd" aan staan om de HDMI-passtru te kunnen aanbieden voor/aan overige apparaten.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van al dat doorlussen; het troubleshooten als er, bijvoorbeeld, geen beeld op de TV verschijnt, kan nog wel een flinke kabelbende en ergernis opleveren. Vandaar dat ik persoonlijk elk device (decoder, consoles, BD-spelers etc) allemaal apart naar mijn receiver laat lopen en vanaf daar 1 HDMI naar de TV. Verder heb ik aan de TV een 2e losse HDMI hangen; komt er geen beeld op de TV, kan ik die 2e kabel direct in een device prikken om meteen de receiver, settings en andere devices uit te sluiten.
My 2 cents.
de xbox one doet maar 2 dingen met je upc/ziggo box:Jedi Geub schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:22:
Maar support de xbox one dan wel full hd beelden van upc/ziggo?
1. Het beeld van de HDMI door geven, dus gewoon de uitvoer van je box.
2. Via IR op de Kinect de signalen van de afstandsbediening sturen.
Dus als je ziggo/upc box 1080P uitstuurd dan word dat gewoon door de xbox weergegeven.
Daarom kun je dus ook een PS4/WiiU/Xbox 360/PS3 etc. op je xbox aansluiten. Het HDMI signaal word gewoon doorgegeven.
Dat gaat dan ook niet via HDMI, maar via IR. Je apparaten moeten dus ook in standby staan, zodat ze met de afstandsbediening aangezet kunnen worden.MAX3400 schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:23:
[...]
Ik ken weinig receivers die middels een signaal over HDMI ook aangaan als een ander apparaat aan gaat/staat. Gezien de vraagstelling en de mogelijke aansluitingen, lijkt het me aanzienlijk zinvoller om alles via de Harmony te laten verlopen.
My 2 cents.
Je moet de xbox alleen vertellen welke receiver/tv/cable box je hebt zodat deze het goede signaal kan uitsturen. En je moet de Kinect hebben aangesloten, omdat daar de IR blaster in zit.
[ Voor 38% gewijzigd door LOTG op 09-12-2013 10:07 ]
BTC €94.837,08
Het gebruiken van de juiste commando's kan al veel helpen:
http://support.xbox.com/e...kinect-speech-recognition
En:

Dit ga ik straks meteen proberenuchiha tijntje schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:45:
Wat belangrijk is om de commando's correct te noemen. Even je voorbeeld gebruiken. Xbox unsnap tv is geen commando. Xbox unsnap wel.
Het gebruiken van de juiste commando's kan al veel helpen:
http://support.xbox.com/e...kinect-speech-recognition
En:
[afbeelding]
EDIT
Er zat een kaart bij mijn xbox en daarop stond de Command "xbox use a code " Maar hierop reageerde hij ook niet vandaar dat ik denk dat er iets mis is maar ik ga het vanmiddag weer proberen.
[ Voor 14% gewijzigd door koelebobes op 09-12-2013 10:53 ]
BTC €94.837,08
Welke regio heb je ingesteld in je One? Ierland heeft geen voicecommands.koelebobes schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:48:
[...]
Dit ga ik straks meteen proberenMijn dank is groot
EDIT
Er zat een kaart bij mijn xbox en daarop stond de Command "xbox use a code " Maar hierop reageerde hij ook niet vandaar dat ik denk dat er iets mis is maar ik ga het vanmiddag weer proberen.
En inderdaad, check even of je console ingesteld is op een regio waar voice control actief is, anders kun je lullen als Brugman, maar gebeurd er weinig. Wat ook nog wel eens helpt is Kinect opnieuw calibreren, en dan het volumen echt vol open gooien. Word ie wat gevoeliger van.
[ Voor 81% gewijzigd door BM op 09-12-2013 13:57 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zit op kantoor... Dus nee

Na mijn ervaringen gisteren met DR3 vanavond eerst maar eens in de Store kijken naar de Season Pass want het is & blijft een volledig over-the-top spel.
Ik dacht juist dat ik Ierland moest instellendb I Delirium schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:16:
[...]
Welke regio heb je ingesteld in je One? Ierland heeft geen voicecommands.

BTC €94.837,08
Idem hier, goedkope games en volgens mij hebben de meeste Nederlanders toch meer een US accent dan een UK accent.ApOE schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:11:
Heb hem gewoon op US staan, lekker makkelijk met games kopen & voice controll werkt perfect!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vraag me nl af of de Xbox verbinding maakt met servers die het dichtst bij de 'locatie' zijn ?
*edit* Ha BM had hetzelfde idee
[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 09-12-2013 14:28 ]
BTC €94.837,08
Heb gister VIP pack van Forza gekocht in de US store, en die werkt prima als de console op UK staat. Vooralsnog ben ik er niet van op de hoogte dat bepaalde content alleen in een bepaalde regio werkt.koelebobes schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:11:
Ik heb zelf een Spaanse xbox gekocht.. nu heb ik Forza uit de UK.. maar nu staat de xbox op USA. kan ik gewoon de season pass van Forza 5 nu kopen of hoe zit dit ?
Xbox
Als Nederlander met een Duitse Xbox op UK settings uit de US store DR3 gekocht, maar uiteindelijk met een fransman in een match te komen
We zijn internationaal bezig
Xbox
Je kan de game kopen in de US store en downloaden via de UK store of welke store dan ook. Best handig.Silversin schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:10:
Is dat niet game afhankelijk? Denk dat downloads via US wel wat langzamer gaan, maar bij games zou die automatisch de beste server moeten opzoeken.
Wat zit er in die VIP pack? Auto's of ook tracks?BM schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:15:
[...]
Heb gister VIP pack van Forza gekocht in de US store, en die werkt prima als de console op UK staat. Vooralsnog ben ik er niet van op de hoogte dat bepaalde content alleen in een bepaalde regio werkt.
Paar autos, en het levellen gaat wat sneller. Heb t/m FM4 altijd VIP erbij gehad, maar dacht dat het nu digitaal niet kon, kan dus wel.uchiha tijntje schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:23:
[...]
Wat zit er in die VIP pack? Auto's of ook tracks?
Xbox
Heb hem ook gekocht. Vind het wel een leuk spel en ook leuk dat je gewoon online kunt tegen anderen. 12$ voor betaald :-)
Tomorrow is not today!
Heb jij Google Fiber?db I Delirium schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:16:
BF4 kwam gewoon met 95mb/s binnen via US store, heb het idee dat ik meestal game met mede-europeanen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
GamiQ, de game notes app met game maps!
95 millibit per seconde...
Xbox
BTC €94.837,08
Ik had hier ook last van en dacht dat het aan mijn kinect lag. Toen kwam een vriend lang waarbij alles vlekkeloos werkte. Het bleek dat ik xbox in het nederlands zei en niet met engels dialect. De X spreek je in het engels uit zoals ex uitspreekt bij sex. Nu werkt het wel goed.koelebobes schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:40:
Mijn Xbox One kinect reageert niet op commands die ik hem geef. Er branden 3 rode lampjes op.Maar reageert niet op dingen als " Xbox unsnap TV " *gewoon een voorbeeld
Xbox hier registreren https://myservice.xbox.com/nl-NL/Pages/Welcome.aspxkimone66 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:56:
Mijn Kinect sensor is helaas gesneuveld.Zou graag willen weten of er iemand is die al een defekt heeft gemeld bij microstoft.de en hoe dit gegaan is.
Nummer van je xbox vind je in System menu.
Kinect sensor komt dan automatisch op die site erbij te staan. Vervolgens daar een garantie aanvraag doen
Dat werkt volgens mij niet. Als ik dat probeer (zie mijn filmpje van een week of 2 terug, de mijne moet ook een keer terug) krijg ik de volgende melding:SunnieNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:43:
[...]
Xbox hier registreren https://myservice.xbox.com/nl-NL/Pages/Welcome.aspx
Nummer van je xbox vind je in System menu.
Kinect sensor komt dan automatisch op die site erbij te staan. Vervolgens daar een garantie aanvraag doen
Informatie:
Geen services gevonden
Er zijn geen serviceaanbiedingen beschikbaar.
Xbox
SexBox On !juroz1980 schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:40:
[...]
Ik had hier ook last van en dacht dat het aan mijn kinect lag. Toen kwam een vriend lang waarbij alles vlekkeloos werkte. Het bleek dat ik xbox in het nederlands zei en niet met engels dialect. De X spreek je in het engels uit zoals ex uitspreekt bij sex. Nu werkt het wel goed.
Jazeker :D!BM schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:56:
Iemand Peggle 2 al geprobeerd?
En inderdaad, check even of je console ingesteld is op een regio waar voice control actief is, anders kun je lullen als Brugman, maar gebeurd er weinig. Wat ook nog wel eens helpt is Kinect opnieuw calibreren, en dan het volumen echt vol open gooien. Word ie wat gevoeliger van.
Een week geleden ook contact gehad met msstore.de ivm mijn wegvallende verbinding met controllers, het enige wat ze konden aanbieden wat opsturen en mijn geld terugkrijgen.. Bellen naar ms support Nederland levert helemaal niets op. Heb nog contact met de us ms support gehad en die zouden de aanvraag escaleren naar een advocacy team oid, maar daar heb ik tot Op heden niets van gehoord.kimone66 schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:59:
Bij mij helaas ook niet,dan morgen maar een contact opnemen met DE.
Daarna terug naar snap-party, Xbox loopt vast en reboot

Het menu blijft gewoon traag, geen idee hoe dat nu precies komt.
Edit, blijkbaar door die 'standby' stand, nu op power saving en met een reboot draait alles weer normaal.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2013 23:14 ]
Dat trage dash heb ik ook gehad. Reboots hielpen niet (ja, volledige reboots). Paar dagen terug even naar US geswitched, en daarvoor moeten rebooten (wat vanuit dat settingsscherm enorm lang duurt), en sindsdien is het dash weer prima snelSinergyX schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:11:
Ik snap echt geen ... van die party/game invite. Zat in Forza, private lobby, kloenie joinde mij. Maar geen idee of hij dan ook invite voor de lobby krijgt, of hoe je uberhaubt een game invite kan sturen
Daarna terug naar snap-party, Xbox loopt vast en reboot![]()
Edit, blijkbaar door die 'standby' stand, nu op power saving en met een reboot draait alles weer normaal.

Xbox
Ivm een bug is het belangrijk dat je partychat start voordat je een spel opstart. Stuur dan ook een invite naar een vriend waarna je het spel kan opstarten. Zodra een vriend komt start ook hij party chat op voordat hij het spel begint en dan werkt het allemaal vlekkeloos.SinergyX schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:11:
Ik snap echt geen ... van die party/game invite. Zat in Forza, private lobby, kloenie joinde mij. Maar geen idee of hij dan ook invite voor de lobby krijgt, of hoe je uberhaubt een game invite kan sturen
Daarna terug naar snap-party, Xbox loopt vast en reboot![]()
De uitnodigingen komen allemaal aan en ik vind het echt een grote aanwinst. Veel makkelijker als bij de ps3. Nu alleen hopen dat ea de zaken op orde krijgt.
Voor de mensen met Forza; kom binnenkort ook eens babbelen in [Xbox One] Forza motorsport 5. Mogelijk kan je daar meer vriendjes vinden waarvan je dan ook de Drivatar (hopelijk) tegenkomt in-game maar ook voor tijden vergelijken op de leaderboards alsmede public/private lobbies joinen.
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)