[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.429 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Hoe zit het eigenlijk met 'upgrade' van X360 games? Heb er aantal liggen waarvoor dat interessant zou zijn. (Mooiste zou natuurlijk zijn als ik ze beide zou kunnen blijven gebruiken)

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
exCOESes schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:03:
Hoe zit het eigenlijk met 'upgrade' van X360 games? Heb er aantal liggen waarvoor dat interessant zou zijn. (Mooiste zou natuurlijk zijn als ik ze beide zou kunnen blijven gebruiken)
Ik geloof dat je de digitale versie moet hebben voor de upgrade vanuit de store. Voor de fysieke versie kan je bij sommige game shops terecht voor een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:54
exCOESes schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:03:
Ik heb ditzelfde met een versie van COD:Ghosts. Iemand in het COD topic wist mij te vertellen (na contact met Activision) dat we echt moeten wachten op de release in Nederland. Regio instellingen hebben hier geen effect op schijnbaar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

CoD is inderdaad één van de games die ik heb liggen.
Ik zag bij battlefield dat je de X360 disc nodig zou hebben om te spelen, dus dan zou je hem op beide consoles nog kunnen spelen, vraag me alleen af hoe ik de upgrade uit kan voeren.

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
Bullet NL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:55:
Kunnen jullie op dit moment Battlefield 4 spelen? Hij keert bij mij steeds terug naar het dashboard, Forza werkt wel gewoon
"Hi Xbox members, are you having difficulties trying to get the new China Rising map pack for Battlefield 4? We are currently working with our partner to get this issue resolved. Thanks for all your patience while we work. We'll update you when work is complete."

Bete late reaktie van me maar kreeg paar keer foutmelding om de foutmelding op te zoeken. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:15
Is er hier toevallig iemand die een play&charge kabel over heeft ?
Heb deze nodig voor mijn fightstick en vind het onzin om een kit te kopen terwijl ik de batterij niet gebruik.
Misschien iemand die twee controllers met kit heeft gekocht en waar de tweede kabel in de la ligt ?
Zou hem dan graag overnemen, graag pm :)

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 04-12-2013 16:48 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Is dit niet gewoon een fancy usb micro kabel? Er zit immers een usb micro aansluiting in de controller.

[ Voor 4% gewijzigd door LOTG op 04-12-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
LOTG schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:53:
Is dit niet gewoon een fancy usb micro kabel? Er zit immers een usb micro aansluiting in de controller.
Heb al een oplossing gevonden, micro usb verlengkabel male->female.
Kan ik mooi een aansluiting maken aan de buitenzijde van mijn fightstick en de play&charge kabel van mijn normale controller insteken wanneer ik hem nodig heb.

[ Voor 31% gewijzigd door justifire op 04-12-2013 17:59 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04
Forza is niet alleen:

http://www.eurogamer.net/...nsaction-pricing-revealed

110 pond voor een van de duurste auto. :)

Hoop dat dit soort praktijken erg snel over zijn.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58
Over? Dit is de toekomst :) Leg je er maar gewoon bij neer, was puur kwestie van tijd tot ze het 'acceptabel' in normale games konden proppen (bij MMO's is het al tijdje vrij normaal).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:44:
Forza is niet alleen:

Ik erger me er niet aan hoor. Het spel word er niet anders van behalve dan dat het mogelijk is om voor echt geld ipv in game credits auto's te kopen. Er zijn vast wel mensen zo gek om dat te doen maar dat moeten ze zelf weten. Trouwens als je Forza 5 VIP bent krijg je ook meer uitbetaald per level plus nog 1250 tokens om auto's en onderdelen mee te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

BM

Moderator Spielerij
Mja, opzich vind ik het niet erg als ze het ERBIJ doen, maar in Forza 5 hebben ze het op dit moment beduidend lastiger gemaakt om credits te verdienen dan in Forza 4. Het gaat nog prima, maar stuk langzamer.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is inderdaad stukje keerzijde, al vind ik het an sich nog best meevallen. In combinatie met beetje geld van je drivatar en die 15k lvl ups, komt het nog redelijk binnen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
uchiha tijntje schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:44:
Forza is niet alleen:

Meende dat MS hier in het geval van Forza opnieuw na wou kijken i.v.m. kritieken...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

.oisyn schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:58:
Paypal heb ik toegevoegd via https://account.live.com
.edit: https://commerce.microsoft.com/PaymentHub om precies te zijn. Wel zorgen dat je je US account kiest uit de dropdown rechtsboven.
Wist dat dit ergens in dit topic stond, dus maar even terug gelezen. Ik heb gedaan wat je beschrijft. Echter als ik inlog met mijn primaire microsoft account waar ook mijn gamertag aan verbonden is, dan heb ik in dat dropdown lijstje ook DE, RO, GB en US staan. Heb dus PayPal toegevoegd bij mijn US account met een adres in Montana. Echter PayPal is ook al eerder (vorig jaar ofzo) toegevoegd aan mijn NL account met NL adres. Wat gebeurd er als ik met mijn ms account inlog op een x1 en games koop in de US store ? Wordt dan automatisch de PayPal gekozen die aan mijn US account hangt of wordt mijn NL account met NL PayPal adres gekozen ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
BM schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:01:
Mja, opzich vind ik het niet erg als ze het ERBIJ doen, maar in Forza 5 hebben ze het op dit moment beduidend lastiger gemaakt om credits te verdienen dan in Forza 4. Het gaat nog prima, maar stuk langzamer.
Ach ja als gemiddelde Forza speler krijg je wel een paar miljoen gratis credits via het rewards programma, gaat het levelen in de maand december harder waardoor je meer geld verdient en komen er vast nog meer van die "sale" weekenden met 50% korting op alle auto's.

Ik heb afgelopen weekend zo snel nog even 3 miljoen er doorheen gejaagt, en zo voor 6 miljoen waarde aan auto's gekocht.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
Je hoort nu ook verhalen dat je een 15 of 20 dagen ban krijgt als je:

-Vloekt/scheld in multiplayer lobbies
-VLoekt/scheld in een party
- Vloekt/scheld in een gesprek met iemand op skype!?

DIt moet toch een hoax/troll zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Defnosh schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:28:

Van de 1e 2 zou het me niet verbazen. Van de 3e ben ik niet zeker, zou ik niet direct verwachten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Als iemand gaat klagen over jou schelden, dan is de kans inderdaad aanwezig dat MS je een ban geeft. Als je in een party zit waar niemand dat boeit dan verwacht ik niet dat je een ban krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Nou er gaan dus nu geruchten dat MS met algoritmes alle spraak analyseert, en als dat wanneer je met je vrienden in een party zit en de andere een lul noemt, je een ban kunt krijgen.

Het lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk. Ik zal het filmpje thuis even opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geruchten, 'nuf said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Als je voor schelden in parties een ban krijgt had ik die allang te pakken, en velen met mij.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat denk ik ook. Er is ook een grote kans dat de mensen die een ban hebben gekregen, zeer goed weten waarom ze die hebben maar dat natuurlijk niet willen toegeven. En dan gaan ze lopen klagen dat MS ze onterecht gebanned heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
dan hebben de amerikanen een probleem. De meeste vloeken in iedere zin. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je moet natuurlijk een vorm van fuck in een zin verwerken, anders weet niemand waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
geloof er weinig van tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Bij deze:
YouTube: Xbox One: BANNED FOR CURSING!?

Wou het toch even melden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb geen geluid, maar ik zie enkel 8 minuten iemand doelloos rondrennen?

Players worden reported, genoeg reports en je hebt een ban, zo simpel is dat nog wel.

Anti-MS actiegroep is weer bezig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:34:
Ik heb geen geluid, maar ik zie enkel 8 minuten iemand doelloos rondrennen?

Players worden reported, genoeg reports en je hebt een ban, zo simpel is dat nog wel.

Anti-MS actiegroep is weer bezig? :P
Sommige mensen moeten nog wachten op hun console omdat ze niet leverbaar zijn :+

Ik had ook hele discussies op het forum over van alles, maar sinds ik mijn ps4 heb, heb ik daar helemaal geen trek meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja, er is nog steeds geen enkel bewijs dat deze mensen gebanned zijn vanwege schelden in privé zaken.

- Niet schelden in upload studio.
- Niet schelden in publieke lobbies
- Niet schelden in party chats met mensen die je niet kent.

Anders is de report button just one step away.

Ik zie er het nut voor MS niet in om mensen te bannen die lopen te schelden in privé gesprekken of gewoon voor de TV.

Als mensen hierdoor weg lopen van xbox live hebben ze er namelijk niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Het gaat in het filmpje meer om wat hij er bij verteld, niet zozeer om het filmpje;)

Laat duidelijk zijn dat ik niet MS probeer te bashen, zelf zal ik de XB1 idd aanschaffen zodra die in NL uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
In het filmpje zegt hij dat iets waar is omdat iemand het op Twitter heeft gepost? Like realy?
Hij praat wel maar zegt niets nuttigs of nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

a) nieuws: Twitch haalt The Playroom uit streamaanbod PS4

b) nieuws: Overmatig schelden in Xbox One-video's kan leiden tot accountblokkade

c) MAX3400 in 'nieuws: Overmatig schelden in Xbox One-video's kan leiden tot accountblokkade'

d) MAX3400 in 'nieuws: Overmatig schelden in Xbox One-video's kan leiden tot accountblokkade'

Geen hoax dus zoals sommigen hierboven beweren. Wil je echt rillingen op je rug, lees maar eens de meest recente XBL Terms of Use op de site van Microsoft.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Kun je wat specifieker zijn over de TOS? Ik ben het namelijk eens met je reacties op het artikel mensen moeten zich gewoon gedragen in publieke chats.

Wat mensen terecht niet willen is dat privé gespreken of offline gespreken beoordeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024

De eerste twee wel, 3e niet. Heb ik zelf geen probleem mee, gedraag je maar gewoon beschaafd. De console is voor iedereen, dus ook kinderen, en omdat iemand misschien minder goed is, maar toch op sukkelige manier wint, en dat overkomt je nu al voor de 3e keer op rij, is dat geen reden om een kind gaan uit te schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gelet op de 18 plus rating van BF4 mag ik er van uitgaan dat iedereen volwassen is :P dat is namelijk het spel waarin ik het meeste vloek.. Op dit moment vanwege dr crashes, andere momenten vanwege de awesomeness die soms ontstaat, en anders weer door de eeuwige snipers of campers in je team. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Logisch dat je een beetje redelijk moet zijn naar de een en ander, maar als je toch gewoon wilt schelden in een groep wat gewoon even hard met je meeschelt moet dit toch kunnen..

Ik persoonlijk geef wel om een relaxte omgeving waar normaal met elkaar gesproken word, maar dat kun je niet van iedereen verwachten. Heb je al eens op youtube een van zo'n vloggers gezien :') Die heb je overal, ook in games. Het kan dus niet dat dit op deze manier zal (blijven?) gebeuren.

[ Voor 45% gewijzigd door aerowyn88 op 05-12-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit nu het verhaal eens door te lezen, uit het bericht
User MacVolki reported "Was typing to my buddy on Skype, typed a few words of profanity talking about movies, and when I jumped back to Xbox One, it said I was banned from it for the same reason, citing "past behavior".

Sorry, maar wat een overhypte onzin is dit zeg?

Daarnaast, dan zou er 1 op Skype al maanden geleden gebanned zijn, die gast kan bijna geen zin normaal zeggen met tering, fuck en tiefus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Aangezien videos volgens mij standaard publiek zijn lijkt het me niet raar dat je je daar een beetje in gedraagt :)

En Terms of Use moet je nooit lezen, zowel MS als Sony eigenen zich allerlei rechten toe waar je griezelig van word :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
SinergyX schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:47:
Zit nu het verhaal eens door te lezen, uit het bericht
User MacVolki reported "Was typing to my buddy on Skype, typed a few words of profanity talking about movies, and when I jumped back to Xbox One, it said I was banned from it for the same reason, citing "past behavior".

Sorry, maar wat een overhypte onzin is dit zeg?

Daarnaast, dan zou er 1 op Skype al maanden geleden gebanned zijn, die gast kan bijna geen zin normaal zeggen met tering, fuck en tiefus :P
Ja het was niet dat ze hem stopte door Skype hoor, kwam toevallig gewoon uit. Microsoft heeft daar al op gereageerd dat ze niet je Skype calls liggen af te luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke22
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:24
misschien al eens gevraagd: is het lonend om de xbox one uit duitsland te halen? of kun je toch beter even geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
luke22 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:36:
misschien al eens gevraagd: is het lonend om de xbox one uit duitsland te halen? of kun je toch beter even geduld hebben?
Je hoeft niet te wachten aangezien er geen verschillen zijn. Wanneer hij in NL uit is kun je ook de Nederlandse taal kiezen, dat kan nu alleen nog niet. Gewoon doen dus!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Iemand enig idee wanneer de patch voor BF4 voor de X1 uitkomt? Zou deze week zijn? Is wel beetje nodig... Daarnaast kan ik vanavond niet eens een server joinen. Krijg bijna iedere keer een cannot join, you have lost connection bericht.

Het zou ze sieren als ze de 1e DLC gratis geven ofzo. Maarja dat kan weer niet voor de mensen die de premium editie hebben gekocht... Nog nooit zo'n onstabiele game gezien. Dat er bugs inzitten. Prima, met zo'n enorme game kan dat ook wel.. maar crashes en connectie errors. Dat zijn toch wel no-go's.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-12-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
Spacey23 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:47:
[...]

Je hoeft niet te wachten aangezien er geen verschillen zijn. Wanneer hij in NL uit is kun je ook de Nederlandse taal kiezen, dat kan nu alleen nog niet. Gewoon doen dus!
Werken de features zoals voice commando's, TV app en Xbox OneGuide goed? Aangezien ik meer van deze features gebruik ga maken dan ga gamen, is het belangrijk dat ze ook fatsoenlijk werken. Ik woon 10 minuten van Duitsland af, dat is 't probleem niet, maar wil geen half werken Xdoos. :)

[ Voor 8% gewijzigd door tweegroenethee op 05-12-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
OneGuide werkt nog helemaal niet, voice commands enkel op engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:27
Sinds gisteren een XBone met Ryse. Wat een verschil met de 360 in graphics zeg! Nu nog een PS4 erbij en we zijn voor een paar jaar klaar 😋.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Iedereen die zich afvraagt of hij op dit moment Battlefield 4 moet kopen raad ik dat ten stelligste af. Wacht lekker totdat er een patch uitkomt en de game eindelijk gefixt is. Het is op dit moment gewoon eigenlijk echt onspeelbaar.

Had Ryse een beetje bewaard voor de komende weken, maar nu BF4 amper speelbaar is gaat die het maar worden :P

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-12-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
uchiha tijntje schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:40:
Iedereen die zich afvraagt of hij op dit moment Battlefield 4 moet kopen raad ik dat ten stelligste af. Wacht lekker totdat er een patch uitkomt en de game eindelijk gefixt is. Het is op dit moment gewoon eigenlijk echt onspeelbaar.
Welke game mode speel jij dan? Ik speel veel domination en heb zelden tot nooit problemen eigenlijk. In de grotere maps bevind ik mij nooit, misschien dat het daar aan ligt?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:23
Dit is natuurlijk precies de reden waarom ze het voor elkaar krijgen zulke zaken door te pushen. Ik zal er elk geval nooit aan meedoen, nooit gedaan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Speel eigenlijk voornamelijk conquest. Dat is toch Battlefield 4 ten top. 64 man, voertuigen, chaos, etc. :P Maar als ik geen last heb van crashes heb ik last van connection errors en als ik geen last heb van connection errors heb ik last van lag etc. etc. Ze mogen het gewoon wel eens gaan fixen. Het blijft in ieder geval niet onopgemerkt... http://www.gameinformer.c...due-to-battlefield-4.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:55
Ik heb ook weinig crashes tijdens het spelenvan bf4. Zodra ik een game kan joinen is het alleen maar dikke pret. Absoluut de gaafste game die ik heb op de xbox one, zelfszonder patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ik lees die problemen ook overal, maar ervaar dit zelf gelukkig (nog) niet. Connecten doet hij altijd, lag nog niet tegengekomen en crashes sporadisch. Heb zelf meer problemen met fifa 14 als het aankomt op lag.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
BF draait hier best speelbaar, soms een disconnect maar niet echt heel hinderlijk.
Zet je de filter wel op europe only ?
Waar ik me wel aan irriteer is die onzichtbare hekken, probeer je weg te komen dan blijf je hangen, word je dan neergeschoten renderd hij opeens gaaswerk :x
Ja logisch dat je dan niet weg kan komen...

Klopt het trouwens dat je niet meer kan zien tegen wie je gespeeld hebt ?
Wilde een berichtje sturen naar iemand met wie ik een paar fair games had gespeeld in KI maar kan dus nergens die speler achterhalen / bericht sturen, waar dit op de x360 gewoon onder friends-> last played stond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Super Time Force en Nuclear Throne komen ook naar de One "binnenkort in 2014". Laatstgenoemde is een game die ook al op andere platforms is uitgekomen en ziet er best interessant uit voor een Arcade-game :)

Oh, en Major Nelson heeft een nieuwe video uitgebracht voor wat info/shortcuts over de interface van de One:

/edit: kan iemand helpen misschien? Ik zoek een 5m Micro USB kabel om mijn controller op te laden maar, net zoals de play&charge kit, met een indicatie-LED erop voor opladen/vol. Liefst in NL, lage kosten etc etc. :P

[ Voor 51% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2013 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Gisteren NFS gekocht, maar daar mag EA ook wel wat aan de netcode doen.
Duurd erg lang voor je in een game zit, en toen ik eindelijk in een game zat was er direct een host migration.
Toen zat ik in een lege game (alleen ik zelf), en op een gegeven moment besloot het spel dat het een goed idee was om een andere game te joinen. Jeej, weg multiplier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
LOTG schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:39:
Gisteren NFS gekocht, maar daar mag EA ook wel wat aan de netcode doen.
Duurd erg lang voor je in een game zit, en toen ik eindelijk in een game zat was er direct een host migration.
Toen zat ik in een lege game (alleen ik zelf), en op een gegeven moment besloot het spel dat het een goed idee was om een andere game te joinen. Jeej, weg multiplier.
Heb je de game via de US marketplace truuk gekocht? Zo ja, dan zou ik even je location settings dubbelchecken, ik had hetzelfde probleem met fifa 14, region op UK gezet en het probleem was gefixed.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 11:08
greyfox1987 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:00:
[...]

Heb je de game via de US marketplace truuk gekocht? Zo ja, dan zou ik even je location settings dubbelchecken, ik had hetzelfde probleem met fifa 14, region op UK gezet en het probleem was gefixed.
Ik heb NFS in US gekocht, maar direct weer naar UK overgestapt en ik heb die problemen ook. Alleen als je eenmaal speelt zit het meestal wel goed.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
MrBlueEyes schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:19:
[...]

Ik heb NFS in US gekocht, maar direct weer naar UK overgestapt en ik heb die problemen ook. Alleen als je eenmaal speelt zit het meestal wel goed.
Ongeacht dat, EA heeft de tern seamless niet helemaal begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 11:08
LOTG schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:34:
[...]

Ongeacht dat, EA heeft de tern seamless niet helemaal begrepen.
Seamless is het overgaan van single player in multiplayer en dat is het wel. Je joined een keer de game en je speelt tegelijk single en multiplayer. Alleen duurt dat joinen helaas vrij lang.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
MrBlueEyes schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:38:
[...]

Seamless is het overgaan van single player in multiplayer en dat is het wel. Je joined een keer de game en je speelt tegelijk single en multiplayer. Alleen duurt dat joinen helaas vrij lang.
En als de host quite of er andere problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Net mijn Xbox one pre-order .... controller opgehaald bij Nedgame. Waarom je die wel kan kopen in NL terwijl de doos zelf niet beschikbaar is blijft een raadsel. Maar hij ligt prima in de hand, niets mis mee volgens mij.

Nu maar wachten tot kerst voorbij is, dan is de grote reden voor de vertraging voorbij. Wie namelijk gelooft in de localisation reden is naar mijn idee erg naïef, ze willen gewoon zoveel mogelijk units verkopen in de grote markten met kerst en kunnen nu al de vraag niet meer aan.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
FoggyFreek schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:59:
TIP: Je kunt via Amazon.com een gift card kopen (VS) en deze invoeren via Xbox.Com. Je kunt vervolgens games en DLC gewoon via MS credit aanschaffen. Geen CC in je Microsoft account nodig!
Als ik dat probeer krijg ik de melding dat dit alleen kan als ik een US adres en creditcard heb.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
LOTG schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:48:
[...]

En als de host quite of er andere problemen zijn.
Maakt EA niet gebruik van de gratis servers die MS bied? Zou natuurlijk te makkelijk zijn en hun beleid ondermijnen om de online dienst te stoppen zodra het spel acht weke... uhh maanden oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Yaz schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:57:
[...]

Maakt EA niet gebruik van de gratis servers die MS bied? Zou natuurlijk te makkelijk zijn en hun beleid ondermijnen om de online dienst te stoppen zodra het spel acht weke... uhh maanden oud is.
En dan kunnen ze Origin niet zo makkelijk pushen. Second screen app werkt ook niet op mijn Surface, dat moet dan weer via de website omdat ze te beroerd zijn smartglass te integreren.

[ Voor 15% gewijzigd door LOTG op 06-12-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Yaz schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:52:
Nu maar wachten tot kerst voorbij is, dan is de grote reden voor de vertraging voorbij. Wie namelijk gelooft in de localisation reden is naar mijn idee erg naïef, ze willen gewoon zoveel mogelijk units verkopen in de grote markten met kerst en kunnen nu al de vraag niet meer aan.
Reken maar dat localization zeker wel de reden is. Als ze zo veel mogelijk willen verkopen, maken ze er gewoon meer. Hardware matig is dat veel minder een probleem.. Maar om alle functionaliteiten goed te laten werken in alle talen, is een probleem van een andere orde. Dat ze daarbij de talen met de grootste doelgroep als eerste doen is natuurlijk niet raar. Als je met Engels, Spaans, Duits en Frans de grootste groep mensen al kan bereiken doe je die natuurlijk als eerste.

Voor die 10-100k NL sprekende kopers (die ook echt vlak na de launch zouden gaan kopen) is het geen prio om alles te localiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Dan kan je je afvragen wat localisation precies is. Voice commands vallen er al niet onder want er zijn nu al meer markten zonder voice dan met, waarom zou dat voor ons anders zijn? Ook de OneGuide is maar minimaal beschikbaar en zal dus ook niet de reden zijn. Dan blijft de vertaling over van de scherm elementen. Dit is niet heel veel werk. Kwestie van dagen ipv maanden. Het is ook een continuproces aangezien er altijd nieuwe tiles zullen zijn die van tekst voorzien moet worden. Heb ik dan nog iets gemist?

Verder "even wat meer maken" juist wel heel lastig. De onderdelen moeten gemaakt worden en geassembleerd. Daarna moet het verscheept worden en gedistribueerd. En dit in tijden dat alle kabouters momenteel in dienst zijn bij de Kerstman 😉.

Nee, ik geloof niet in de lokalisatie smoes. En ik vind dat niet erg maar het zou fijn zijn als er over gecommuniceerd zou worden door MS. Laat ons nu eens weten waar we aan toe zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Yaz op 06-12-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik versta onder localization niet alleen voice commands en vertalingen, maar ook de store, wetgeving, content afspraken met diverse partijen (Telco's b.v.) etc. Er komt veel meer bij kijken om zoiets in een land uit te brengen dan alleen hardware. Het gaat erom dat de experience zoveel mogelijk gelijk is in ieder land. US loopt er ver op voor (b.v. ESPN integratie)

Waarom denk je dat BING nog niet in alle landen op dezelfde manier werkt als b.v. in US? Heeft niks met hardware te maken...

Dat het erg lang duurt, volledig mee eens. Maar volgens mij zit er echt wel meer achter dan alleen meer aantallen die beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Was dit hier eigenlijk al gepost? VLC voor Xbox One komt er mss, zou alvast voor zorgen dat we .MKV bestanden kunnen afspelen zonder te streamen naar de Xbox One!
So, here is an update about our port on WinRT platforms.

I now say "WinRT platforms", but that means:

Windows 8/8.1 ModernUI "Metro"
Windows Phone 8
XBox One? (who knows?)
http://www.jbkempf.com/blog/post/2013/Readying-VLC-on-WinRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-09 23:01

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Nog ff een vraagje voordat ik geld uitgeef ;)

Stel, ik koop 13 mnd Xbox-Live-Gold.
Deze scan ik in (code zet ik op naar QR-code) op de xbox, of ik typ hem in op xbox site.
Dan heeft mn account 13mnd gold.

Als de Xbox dan in NL uit komt en ik dus regio op NL zet. Is die Gold dan nog geldig, of moet ik een nieuwe kopen?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

HellStorm666 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:13:
Nog ff een vraagje voordat ik geld uitgeef ;)

Stel, ik koop 13 mnd Xbox-Live-Gold.
Deze scan ik in (code zet ik op naar QR-code) op de xbox, of ik typ hem in op xbox site.
Dan heeft mn account 13mnd gold.

Als de Xbox dan in NL uit komt en ik dus regio op NL zet. Is die Gold dan nog geldig, of moet ik een nieuwe kopen?
Mocht het helpen, m'n Gold account in NL werkt als ik de regio op VS zet. Ik verwacht dat het vice versa ook werkt.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

FoggyFreek schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:15:
[...]

Mocht het helpen, m'n Gold account in NL werkt als ik de regio op VS zet. Ik verwacht dat het vice versa ook werkt.
OK thanks.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Ergens nog goedkoper te vinden dan dit?
13 maanden, €38,99 (€2,99923 per maand)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
HellStorm666 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:23:
Ergens nog goedkoper te vinden dan dit?
13 maanden, €38,99 (€2,99923 per maand)
Jawel, voor 33.50 hier :

http://www.livecheap360codes.com/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Thnx, maar dat is 12mnd, niet 13 ;)
EDIT....

Zie nu dat dat per maand goedkoper is ;)

G2play heeft 13mnd voor €35,-
Nog weer iets goedkoper ;)

EDIT:
En gekocht....
€34,99 incl alles voor 13 mnd gold is niet slecht dacht ik zo.
Nu eens zien of "Xbox, Use a code" ook werkt met Live codes
Gisteren wel Day-One achievement er mee gebruikt. Ging prima en snel.

[ Voor 44% gewijzigd door HellStorm666 op 06-12-2013 15:38 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
HellStorm666 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:28:
[...]

Thnx, maar dat is 12mnd, niet 13 ;)
EDIT....

Zie nu dat dat per maand goedkoper is ;)

G2play heeft 13mnd voor €35,-
Nog weer iets goedkoper ;)
Ah ja, 13 maanden heb je ook en ook 14 maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Er is reeds een mod voor een grotere hd.

Dus wanneer mijn schijfruimte te klein wordt en ik geen games kan afspelen van de usb3 drive ga ik deze mod volgend jaar zeker uitvoeren. Dan maar geen garantie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de X:One een mooi apperaat, twijfel alleen over de populariteit. Hij wordt een stuk minder verkocht en ook bijna iedere bekende gaat voor de PS. Ben er bang voor dat dit de kwaliteit op de langere termijn niet ten goede gaat komen, meer mensen die er zo over denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:23:
Ik vind de X:One een mooi apperaat, twijfel alleen over de populariteit. Hij wordt een stuk minder verkocht en ook bijna iedere bekende gaat voor de PS. Ben er bang voor dat dit de kwaliteit op de langere termijn niet ten goede gaat komen, meer mensen die er zo over denken?
Minder verkocht zei je? http://www.foxnews.com/te...black-friday-console-war/

In Nederland wordt hij minder verkocht omdat hij nog niet officieel uit is. Tevens is NL maar een erg kleine afzetmarkt, dus geen goede graadmeter.

Mochten je vrienden voor een PS4 gaan, dan zou ik dat ook doen als ik jou was. In alle andere gevallen zou ik voor de Xbox gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Sydney08 op 06-12-2013 20:30 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:23:
Simpel: als je 100 bekenden hebt die allemaal op Sony zitten, koop een Sony. Heb je 100 bekenden op Microsoft, koop Microsoft. Tenzij je Remi-op-de-wereld bent, koop wat je zelf wil en game offline (of met vreemden in een game). Ongeacht het wel/niet succes van een apparaat; zonder users waar je mee kan rondhangen, wordt het niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:10

epic_gram

undercover moderator

Alhoewel de 1e en 2e generatie xbox beter was dan de tegenhangers van sony, is het in mijn ogen nu toch echt sony die de betere console heeft gemaakt.

Grafisch is de PS4 veruit superieur aan de xbox one, daarbij is de playstation makkelijker programmeerbaar omdat microsoft verschillende levels ramgeheugen heeft, de PS4 is 100 euro goedkoper en tot slot heeft sony ook nog sneller ramgeheugen.

Ik zou voor sony gaan bij deze generatie. :)

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Einde van de gang, eerste deur rechts is het PS4 topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 12:48
Haha, derstraks Battlefield 4 gekocht, stats getransferd en gamen maar, wat een verschil in grafics, hier en daar nog wat vastlopers, maar das op elke console momenteel bij battlefield. Vermaak me prima, gelijk maar de "tweakers xbox one google lijst" aanpassen qua games!

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:28:
[...]

In Nederland wordt hij minder verkocht omdat hij nog niet officieel uit is. Tevens is NL maar een erg kleine afzetmarkt, dus geen goede graadmeter.

Mochten je vrienden voor een PS4 gaan, dan zou ik dat ook doen als ik jou was. In alle andere gevallen zou ik voor de Xbox gaan.
In Nederland ben ik het met je eens. Maar meen ergens gelezen te hebben dat de PS4 tot nu toe wereldwijd een stuk beter verkocht wordt. Ook op gamespot was de ps4 populairder is polls met een verhouding 25/75. Dat is wel een heel groot verschil.

Ook nieuwe directeur van Microsoft die de budgetten nig wel eens zou kunnen terugschroeven, zeker bij tegenvallende resultaten. Dat wekt mijn twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:23
Ach, nadat ik ome Bill als een achterlijke idioot meneer Yoshida helemaal tot bloedende pulp heb zien slaan hoeven de consoles voor mij niet meer :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 06-12-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
[...]

ja want de ps4 was niet in stock |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
MrGizMo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:39:
[...]

ja want de ps4 was niet in stock |:(
Dat is zo'n onzin. Je word niet nummer 3 op die lijst (15%) door niets op stock te hebben. Misschien iets minder maar zeker niet niets. Er zijn ook genoeg Black Friday filmpjes op YouTube waar mensen als bezeten aanvielen op de PS4. Er van beide consoles waren er naar dit feestje nog steeds voorraad zo her en der. Al lijkt het wel dat de X1 vaker een stockrefill krijgt als je de reddit posts mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Destiny komt in september uit. Titanfall in maart. Mooie ruimtes er tussen :)

Want heb de hoop opgegeven dat er in Battlefield 4 slimme mensen rondlopen die voor de objectives spelen :P. Zojuist een potje binnengevallen in rush als attacker. Met nog 15 tickets te gaan. Ik arm alle 2 de crates en we kunnen verder. De rest was gewoon echt team deathmatch aan het spelen. Waardeloos, ga dan ook gewoon die mode spelen...

[ Voor 70% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Je weet dat er vrijwel geen enkele PS4 meer beschikbaar was en is? Het was van tevoren al te verwachten dat de X1 black friday zou gaan winnen, het was en is immers de enige next gen console die nog vrij in de schappen ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Update :
Op je mobiel een xbox live code converteren naar een QR-code en dan "xbox use a code" werkt prima.

Op die manier nu 13mnd gold ^_^
Alleen de code voor een halo 4 achievement werkt niet. Krijg de melding dat ie alleen voor xbox360 is.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Yaz schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:53:
[...]

Dat is zo'n onzin. Je word niet nummer 3 op die lijst (15%) door niets op stock te hebben. Misschien iets minder maar zeker niet niets. Er zijn ook genoeg Black Friday filmpjes op YouTube waar mensen als bezeten aanvielen op de PS4. Er van beide consoles waren er naar dit feestje nog steeds voorraad zo her en der. Al lijkt het wel dat de X1 vaker een stockrefill krijgt als je de reddit posts mag geloven.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Microsoft ook gewoon snellere productie heeft dan Sony, dus dan is het niet meer dan logisch dat stock refill sneller gaat, én dat ze soms nog over zijn in winkels. Kijk wel uit naar januari, als we échte cijfer krijgen van beide fabrikanten. Die cijfers maken natuurlijk niet veel uit, want elke console gaat veel verkocht worden, en genoeg gamers zullen online zijn, maar het is ook gewoon leuk om te zien.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:53:
Destiny komt in september uit. Titanfall in maart. Mooie ruimtes er tussen :)
En Halo 5 in november! 2014 is een leuk jaartje :) Halo 5 gaat van graphics echt super worden, 1080p, 60FPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:17
Echte vergelijkbare cijfers zullen we pas hebben als beide consoles een aanzienlijke tijd verkrijgbaar zijn in dezelfde landen. Dus ook als MS in Nederland gaat verkopen. Daarvoor blijft het gewoon nog erg krom. Niet alleen qua productie heeft dat veel invloed, maar ook hoeveel potentiële klanten je hebt.

Zolang beide consoles harder verkopen dan dat ze kunnen produceren, zie ik geen reden om er nog dieper op in te gaan. Pas als ze echt goed verkrijgbaar zijn en voorraden in de winkels hebben, kun je een vergelijking maken, maar ook die is niet helemaal eerlijk.

Anyways, eindelijk weer een vrij weekend. Zal eens kijken wat ik nog aan de TS moet gaan updaten. Even wat weekjes eruit gelegen, waardoor ik mogelijk wat dingen heb gemist.

Mocht je dus nog wat opmerkingen hebben, stuur effe een PM ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2013 12:39 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat de lijst met alle Gamertags? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Vandaag mijn DIY kinect 2.0 TV mount gemonteerd, stukken beter :P

Afbeeldingslocatie: http://i91.photobucket.com/albums/k294/ApOE12/kinect20mount.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
ApOE schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:50:
Vandaag mijn DIY kinect 2.0 TV mount gemonteerd, stukken beter :P

[afbeelding]
AH... Do It Yourself....

Was al aan het googlen ;)

Hoe heb je het gedaan???

[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 07-12-2013 13:00 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wil ik ook wel weten :) kan nergens een beetje mount vinden , en de pdp is nog nergens te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Beugeltje gemaakt, moet ik nog even zwart maken (niet dat je het ziet maar toch :P)

Afbeeldingslocatie: http://i91.photobucket.com/albums/k294/ApOE12/mount2.jpg

* Xperia Z camera :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed bezig :) ben echter niet zo'n ster in DHZ en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heb je erg netjes gedaan :) Ik heb bovenop mn TV weinig aansluitpunten, dus denk dat ik maar naar zo'n klemachtig iets moet gaan kijken. Dit moment staat de Kinect te laag, waardoor bv Fitness niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 10:15

Bozznl

GT: The Bozzz88

Pdp kinect mount op eBay besteld uit vs duurt alleen paar weken..

[ Voor 13% gewijzigd door Bozznl op 07-12-2013 14:41 ]

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Beugelt zit vast op de punten waar je normaal een wallmount bevestigd.
Verder was het even goed meten zodat de kinect vlak met de rand van de TV loopt.
Pagina: 1 ... 32 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.