[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.435 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Heel goed nieuws voor de komende jaren, en uit goede bron! Belangrijkste dingen heb ik even in vet gezet, moet je niet alles lezen :)
When I blogged recently about Microsoft's plans on the operating-systems front following Windows 8.1, I mentioned a couple of "spring 2015" releases.

It turns out the Microsoft codename for that wave of deliverables is "Threshold."

A couple of my contacts have confirmed that Microsoft Executive Vice President Terry Myerson recently mentioned the Threshold codename in an internal email about plans for his unified operating-system engineering group.

If all goes according to early plans, Threshold will include updates to all three OS platforms (Xbox One, Windows and Windows Phone) that will advance them in a way to share even more common elements.

(The codename Threshold, for those wondering, derives from the planet around which the first halo ring orbited in the original Halo game launched back in 2001. Threshold joins "Cortana," Microsoft's answer to Siri, as yet another codename with its origins in the Xbox franchise.)

From what I've heard, Threshold doesn't refer to a single Windows OS -- not even the expected, converged hybrid comprised of the Windows Phone OS and Windows RT. Instead, the codename refers to the wave of operating systems across Windows-based phones, devices and gaming consoles.

The Xbox One OS, Windows 8.x OS and Windows Phone 8 OS already share a common Windows NT core. As we've heard before, Microsoft is working to deliver a single app store across its myriad Windows platforms. Company officials also are laboring to make the developer toolset for all three of these platforms more similar.

But Threshold will add another level of commonality across Microsoft's various Windows-based platforms, sources said. With the Threshold wave, Microsoft plans to support the same core set of "high value activities" across platforms. These high-value activities include expression/documents (Office, and the coming "Remix" digital storytelling app, I'd think); decision making/task completion (Bing, I'd assume); IT management (Intune and Workplace Join, perhaps?) and "serious fun."

CEO Steve Ballmer mentioned this concept of high-value activities at back in July when he announced Microsoft's cross-company reorg to make the company more focused around its new "One Microsoft" mission.

Before Microsoft gets to Threshold, the company is on track to deliver an update to Windows 8.1 (known as Windows 8.1 Update 1) around the same time that it delivers Windows Phone "Blue" (Windows Phone 8.1). That's supposedly happening in the spring 2014/Q2 2014 timeframe, from what my sources have said.

I've asked Microsoft officials if they'd confirm any of this information about Threshold. No word back so far.
Bron: http://www.zdnet.com/micr...e-takes-shape-7000023832/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

Grappig, bij mij en sommige andere vrienden zie je een groen rondje met een cijfer erop afgebeeld. Ik wist niet wat het betekende, maar dit verteld je hoe lang je al lid bent op Xbox Live. Weten we dat ook weer.

Weet iemand ook of de reputatie systeem al werkt ?, want dit staat nu standaard op elk profiel op "good", maar hoe kan je iemand beoordelen ? Nog niet kunnen vinden.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Hele friend/profile systeem, om eerlijk te zijn, is gewoon ronduit kut.

Je achievements is een bij elkaar geraapte zooi waar enkel optie 'play game' beschikbaar is, er is geen filter in de friends-feed voor platform of soort, het overzicht is compleet chaotisch en ik heb al helemaal geen optie 'join game' gevonden.

Ik kwam van de PS3 naar de X360, je staat er dan echt van te kijken hoe simpel dat werkt (ook met 'recent met people'), maar XBO variant voelt als een gigantische stap achterwaards. Ik was gisteren in ene potje met een Duitser in DR3 en wilde later opnieuw joinen, geen idee hoe die mensen nog kan terugvinden.

Goed, X360 begon ook erg matig maar werd uiteindelijk erg fijn werkend, dus ik heb nog wel de hoop dat het beter wordt :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Kan ik gewoon mijn Netflix NL gebruiken in de UK/Ireland?

Of moet ik dan wachten tot volgend jaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Rockvee2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:54:
Kan ik gewoon mijn Netflix NL gebruiken in de UK/Ireland?

Of moet ik dan wachten tot volgend jaar? :)
Werkt als een trein :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41
Jeps, werkt prima :). Enige nadeel is dat als ik netflix gesnapt heb, hij niet automatisch naar de next episode gaat. Dan moet je eerst even 1 sec fullscreen gaan en dan doet het weer gesnapped.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:58:
Jeps, werkt prima :). Enige nadeel is dat als ik netflix gesnapt heb, hij niet automatisch naar de next episode gaat. Dan moet je eerst even 1 sec fullscreen gaan en dan doet het weer gesnapped.
Daar stopt ie in fullscreen mode ook na een paar eps mee. Snap nog niet helemaal waarom, wellicht om te checken dat je nog echt aan het kijken bent ofzo. Nog geen echt patroon in kunnen ontdekken eigenlijk.

Enige nadeel is dat ik nog niet heb gevonden hoe ik vast kan instellen dat ik NL subs wil, moet dat nu per episode of film aangeven.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
FYI: Peggle 2 komt 9 december naar de One en kost waarschijnlijk $11.99 :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45
MAX3400 schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:04:
FYI: Peggle 2 komt 9 december naar de One en kost waarschijnlijk $11.99 :)
Jeej :D

Vond dat best een toffe game om even tussendoor te doen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Peggle 1 op de 360 was al heel tof. En 12 dollar is een prima prijsje.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Heb Peggle alleen een keer bij BM gedaan. Wel geinig spelletje voor tussendoor inderdaad. Zal ik denk ik wel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 12:48
SinergyX schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:29:
Hele friend/profile systeem, om eerlijk te zijn, is gewoon ronduit kut.

Je achievements is een bij elkaar geraapte zooi waar enkel optie 'play game' beschikbaar is, er is geen filter in de friends-feed voor platform of soort, het overzicht is compleet chaotisch en ik heb al helemaal geen optie 'join game' gevonden.

Ik kwam van de PS3 naar de X360, je staat er dan echt van te kijken hoe simpel dat werkt (ook met 'recent met people'), maar XBO variant voelt als een gigantische stap achterwaards. Ik was gisteren in ene potje met een Duitser in DR3 en wilde later opnieuw joinen, geen idee hoe die mensen nog kan terugvinden.

Goed, X360 begon ook erg matig maar werd uiteindelijk erg fijn werkend, dus ik heb nog wel de hoop dat het beter wordt :)
Mee eens, hopelijk maken ze dit soort dingen echt veel beter met komende updates. Ik snap niet hoe dit soort (achterwaardse)stappen door proces heen komen. Waar zijn de gebruikers ervaringen, gebruikers wensen ect. Vind de vriendenlijst/recent events/recent played with people and achievements overzicht allemaal stap achterwaards, omslachtig en onhandig. Oogt rommelig. Ook het idee dat je voor alles "een aparte app" opent zint mij niet.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Inkop-vraagje: kan ik zomaar een USB verlengkabel tussen de One en de charge-kabel zetten? Hij is nu net tekort om te laden & gamen tegelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik heb overigens zojuist getest, en als je het "default"account verwijderd, waarmee je aankopen in de store hebt gedaan, kun je vervolgens een ander account instellen en gewoon gebruikmaken van de gekochte games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
shoombak schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:23:
ik heb overigens zojuist getest, en als je het "default"account verwijderd, waarmee je aankopen in de store hebt gedaan, kun je vervolgens een ander account instellen en gewoon gebruikmaken van de gekochte games.
Omdat allebei die accounts die specifieke console als home console hebben staan. Mocht je met het kopende account een nieuwe xbox als homeconsole aanwijzen zal dat niet meer werken :)

En idd eens, friends/activity gebeuren mag wat gestroomlijnder. Oogt idd wat rommelig, al vind ik de activityfeed wel leuk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:19:
Inkop-vraagje: kan ik zomaar een USB verlengkabel tussen de One en de charge-kabel zetten? Hij is nu net tekort om te laden & gamen tegelijk...
Ja hoor, mits het binnen de standaard afstand blijft van USB (5 meter?), werkt het gewoon.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 19:08
uchiha tijntje schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:18:
Ik hoor de fan in mijn power brick. Het lijkt me niet dat hij ergens tegen aan loopt, maar hoor hem wel. Dacht dat wel meer mensen dit hadden? Hopelijk wel eigenlijk, zodat het niet aan mijn power brick ligt...
Mijn power brick is echt fluisterstil, geen geluid, en ik zit niet eens op een meter afstand van mijn console. Kan me herinneren dat mijn oude power brick van mn 360s meer herrie maakte dan de console zelf, bleek een faulty one te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Silversin schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:32:
[...]

Mijn power brick is echt fluisterstil, geen geluid, en ik zit niet eens op een meter afstand van mijn console. Kan me herinneren dat mijn oude power brick van mn 360s meer herrie maakte dan de console zelf, bleek een faulty one te zijn.
Bij mij staat ie in een kastje dat dicht is een ik hoor hem nog. Zelfs als de console uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:57
Phusebox schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:14:
[...]

Bij mij staat ie in een kastje dat dicht is een ik hoor hem nog. Zelfs als de console uit staat.
Dat heb ik dus ook gehad met mijn X360 en ik werd daar echt helemaal tierelier van.
Enige manier om het op te lossen was contact op te nemen met de service en dan opsturen en krijg je een nieuw voedingsblok. Wordt alleen een beetje lastig aangezien de Nederlandse support nog niet veel wil doen.

Voor de rest ik ben echt super tevreden met mijn xbox one! Wat een machtig ding en ook nog is leuk voor de vrouw (Films, muziek etc.)
Alleen mis ik nog wel de indie games die je blijkbaar wel hebt op de PS4, maar die zullen vast wel snel naar de XO komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Aangezien MS een eigen Indie traject heeft, vermoed ik dat dat wel op gang gaat komen. Al lag/ligt er wat minder de nadruk op dan bij Sony (die er imho ook zwaar overdreven véél aandacht aan gaven, maar goed). Komt wel :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Ik hoop dat het een stuk beter word met Threshold. Gewoon je game aanpassen voor Xbox One, en dan publishen. En hopelijk crossbuy kunnen aanbieden voor je klanten. Dit vind ik erg eengemis momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Interessant leesvoer voor eigenaren van Killer Instinct; het zou theoretisch er nog mooier uit kunnen zien als iemand een patch zou ontwikkelen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=726091

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 16:51

Convoy

g44p

Gisteren lag er een mooi pakket bij de buren te wachten op mij. _/-\o_ Gelijk aan de slag gegaan met KI en FM5. Man man, wat brengt KI weer een zooi jeugdsentiment naar boven, speelt weer erg lekker! :9~

voor de mensen die mij toe willen voegen @ live: prim3rs

games online kopen voor dollar prijzen werkt trouwens ook nice 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Convoy op 03-12-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ik was net even snel door de openingspost aan het scrollen en het viel mij op dat de prijzen van controller, play&charge en headset daar behoorlijk veel hoger staan dan dat ze daadwerkelijk zijn, misschien handig om dit even aan te passen.

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:20
Komt er eigenlijk nog een Xbox One review van tweakers.net? Of pas wanneer hij hier uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Defnosh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:26:
Komt er eigenlijk nog een Xbox One review van tweakers.net? Of pas wanneer hij hier uitkomt?
Denk het laatste; weinig nut om een review te plaatsen voor een apparaat waarvoor je naar het buitenland moet :) Neemt niet weg dat er ongetwijfeld mensen zijn die een userreview kunnen maken?

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 03-12-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:20
Mja ook wel logisch i guess:P Zelf wacht ik ook tot hij hier uitkomt, de meeste mensen uit mn friendslist doen dit ook dus ik vermaak me nog wel even op de 360 :) Al moet ik zeggen dat ik niet te vaak in dit topic moet kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-09 23:01

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Dikke Play and Charge charge-kit gevonden.
Van Energizer.
2x een 1200mAh accu, achterkantje en een laad-dock.
Helaas nog niet te krijgen in de EU, dus of duur bestellen ivm verzendkosten en een US adapter hebben, of nog ff wachten ;)
http://www.pdp.com/Energi...em-Xbox-One/dp/B00EADTVLW

Ziet er wel erg gaaf uit.

Iemand anders nog een leuke charger dock gezien? vind die van Hama nogal matig met maar 600mAh.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
is 1200 niet ook wat weinig? Ik weet niet wat standaard is voor AA batterijen, maar ik game nu met 2600mah versies. Geen idee wat de impact echt is op de levensduur, maar vond het verschillen wel groot :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
HellStorm666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:02:
Iemand anders nog een leuke charger dock gezien? vind die van Hama nogal matig met maar 600mAh.
http://www.amazon.co.uk/G...I/ref=zg_bs_2785501031_20 @ 700mAh

Neemt niet weg dat ik liever iets meer investeer en originele Microsoft-spullen koop.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 03-12-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Ik heb de orignele play and charge... ik heb heel het weekend gegamed zonder op te laden... lijkt me prima tijd , zeker vergeleken met de 8 uur die ze geven voor ps4. Ik vind het ook wel een stuk fijner dat ze nu mooi in de controller weggewerkt zitten

[ Voor 20% gewijzigd door Xenophoben op 03-12-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

700mAh is volgens mij ook flink weinig.

AA is normaal dacht ik rond de 1000 a 1200mAh

Die 2600mAh die BM meld is volgens mij 2x een 1300mAh batt, welke ze verkeerd berekenen, Ze staan in serie, dan is t spanning x2 en niet capaciteit x2 ;)

Ik heb ook liever origineel MS spul, maar die hebben niet zo'n mooie dock.
En ipv zo'n Play&Charge set van MS kan je net zo goed gewoon 2 oplaadbare AA's nemen ;)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Nu online
HellStorm666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:32:
700mAh is volgens mij ook flink weinig.

AA is normaal dacht ik rond de 1000 a 1200mAh

Die 2600mAh die BM meld is volgens mij 2x een 1300mAh batt, welke ze verkeerd berekenen, Ze staan in serie, dan is t spanning x2 en niet capaciteit x2 ;)

Ik heb ook liever origineel MS spul, maar die hebben niet zo'n mooie dock.
En ipv zo'n Play&Charge set van MS kan je net zo goed gewoon 2 oplaadbare AA's nemen ;)
kan je ze dan gewoon bijladen aan de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb 2x 2700mah AA's erin. Oplaadbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Xenophoben schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:33:
[...]

kan je ze dan gewoon bijladen aan de xbox?
Ik neem aan van wel, maar dit heb ik nog niet geprobeerd.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 22-09 13:46
Defnosh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:26:
MAX3400 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:46:
[...]

Denk het laatste; weinig nut om een review te plaatsen voor een apparaat waarvoor je naar het buitenland moet :) Neemt niet weg dat er ongetwijfeld mensen zijn die een userreview kunnen maken?
Ik wil wel eens een goede review zien. Ze plaatsen toch vaker reviews van apparaten die hier niet verkrijgbaar zijn (bv nexus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het is ook lastig om hem nu te reviewen. Eigenlijk is nog niets beschikbaar hier.
- Voice commands, alleen engels
- One guide, niet beschikbaar (maar sowieso niet buiten de US)
- Store, niet beschikbaar tenzij je een andere regio kiest.
- UI niet in het Nederlands.

Voor ons geen probleem, maar voor veel andere mensen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
LOTG schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:33:
Ik heb 2x 2700mah AA's erin. Oplaadbaar.
is je controller probleem al opgelost trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 13:22
zijn er mensen die de NAS hebben kunnen koppelen aan de One? Wil graag via mijn Synology series streamen naar de One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
LOTG schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:38:
Het is ook lastig om hem nu te reviewen. Eigenlijk is nog niets beschikbaar hier.
- Voice commands, alleen engels
- One guide, niet beschikbaar (maar sowieso niet buiten de US)
- Store, niet beschikbaar tenzij je een andere regio kiest.
- UI niet in het Nederlands.

Voor ons geen probleem, maar voor veel andere mensen wel.
Je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
shoombak schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:51:
[...]

is je controller probleem al opgelost trouwens?
Nee, soms wil hij geen eens connecten, dan doet hij het een uur ofzo probleemloos en dan heeft hij weer een stuk of 5 disconnects na elkaar.
maikel7 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:52:
zijn er mensen die de NAS hebben kunnen koppelen aan de One? Wil graag via mijn Synology series streamen naar de One
Je moet een UPNP control point hebben, die kan content pushen van een UPNP server naar een UPNP renderer (Xbox One).

Ik ben zelf aan het uitzoeken wat een goede oplossing is, dus als ik er uit ben laat ik het weten.
Een probleem is wel dat je de content in een formaat moet aanleveren dat de xbox herkent. Dus je moet ergens een transcoder hebben zitten of in de server of in de control point, en dat kost wel rekenkracht.

Dit is bijvoorbeeld een control point UPnP AV Control Point
En windows implementeerd het in media player.

Edit:
Even wat uitweiden over de upnp zooi.

Ik ben er niet heel bekend in, het is mij nu niet helemaal duidelijk wat de control point precies moet doen.
Mijn mening is dat het eigenlijk niet veel zou moeten doen. Alleen wat control messages heen en weer sturen, en als er video moet worden afgespeeld zou dit door de server geregeld moeten worden en de control point alleen de locatie door moeten geven.

Ik ga er vanavond wat meer in zoeken, maar volgens mij zou je met een UPNP media server op je NAS, en een UPNP control point op je telefoon of tablet klaar moeten kunnen zijn. Je selecteerd de media op je telefoon en zegt dat hij die op de Xbox moet afspelen.
Enige nadeel wat ik wel zag toen ik vanaf windows play to deed, hij zeurt bij mij dat de regio voor xbox video/music niet goed staat (NL vs VS xbox).

[ Voor 35% gewijzigd door LOTG op 03-12-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Wat je moet hebben is een Decoder voor je videostreams van UPnP naar UPnP. Dus bijv. Windows media player trekt content van de nas, decodeert en stuurt die meuk via UPnP naar de Xbox One. Op dit moment zit UPnP pull nog niet ingebakken (dus kan de XBOX niet zelfstandig content halen, alleen maar afspelen wat aangeleverd wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja, maar die decoder(transcoder) kan in de server zitten, zoals bijvoorbeeld serviio dat doet. De vraag is alleen of het controlpoint (wat de push doet) ook moet streamen of alleen de verbinding kan opzetten, en daar na niet meer nodig is. Op die manier kan je telefoon dus gebruikt worden om alleen het afspelen te starten en daarna uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
LOTG schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:37:
Ja, maar die decoder(transcoder) kan in de server zitten, zoals bijvoorbeeld serviio dat doet. De vraag is alleen of het controlpoint (wat de push doet) ook moet streamen of alleen de verbinding kan opzetten, en daar na niet meer nodig is. Op die manier kan je telefoon dus gebruikt worden om alleen het afspelen te starten en daarna uit.
nee klopt, windows media player was een voorbeeld. TVersity doet het ook.. en vast ook legio apps voor syno's enz.
Ik geloof wel dat je telefoon ook de transcode doet.. je kunt in ieder geval de verbinding niet onderbreken (leuk voor je accu :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
HellStorm666 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:32:
Nope, 2x 2600mAh van GP. Neem aan dat die gasten verder geen onzin op hun spullen zetten :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

BM schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:53:
[...]

Nope, 2x 2600mAh van GP. Neem aan dat die gasten verder geen onzin op hun spullen zetten :p
Had niet begrepen dat je losse oplaadbare battereien er in had ;)
Dacht dat t om een kant en klare accu ging 8)7

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik zie trouwens op de NL site geen 2700 meer? Zijn die vervangen door de nieuwe 2600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Die controller doet het echt lang. Ik heb al veel gegamed maar heb mijn charge kit nog geen één keer hoeven opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
joffrey19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:40:
Die controller doet het echt lang. Ik heb al veel gegamed maar heb mijn charge kit nog geen één keer hoeven opladen.
Ze gaan aardig lang mee ja, maar vorige week toch door 3 setjes batterijen heen gegaan :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 11:08
BM schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:59:
[...]

Ze gaan aardig lang mee ja, maar vorige week toch door 3 setjes batterijen heen gegaan :X
Wat doe je er mee dan? Of hele goedkope batterijen?

Ze gaan iets van 40 uur mee ofzo...

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
MrBlueEyes schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:01:
[...]

Wat doe je er mee dan? Of hele goedkope batterijen?

Ze gaan iets van 40 uur mee ofzo...
Nah, hier iets van 25/30 uur ofzo denk ik. En had vorige week vakantie, dus ook 'nogal veel' zitten gamen ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik gisterenavond Killer Instinct en Fifa14 op ging starten dan gingen ze na het tonen van het beginscherm/laadscherm weer terug naar de Home dashboard van de Xbox One. Dit gebeurde een aantal keren achter elkaar. Nadat ik NBA 2K14 wel succesvol kon opstarten en het spel speelde konden Killer Instinct en Fifa14 ineens wel opgestart worden. Hebben jullie dit ook gehad? Was voor mij de eerste keer. Voor de rest geen problemen ofzo met mijn Xbox One.

Eerder op de avond startte Killer Intinct wel gewoon op.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 13:22
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:41:
Toen ik gisterenavond Killer Instinct en Fifa14 op ging starten dan gingen ze na het tonen van het beginscherm/laadscherm weer terug naar de Home dashboard van de Xbox One. Dit gebeurde een aantal keren achter elkaar. Nadat ik NBA 2K14 wel succesvol kon opstarten en het spel speelde konden Killer Instinct en Fifa14 ineens wel opgestart worden. Hebben jullie dit ook gehad? Was voor mij de eerste keer. Voor de rest geen problemen ofzo met mijn Xbox One.

Dit heb ik ook weleens met Fifa 14. Als ik dan COD Ghosts start en naar multiplayer gedeelte ga, vervolgens afsluit en Fifa 14 weer start, werkt het wel weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
maikel7 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:44:
[...]

Dit heb ik ook weleens met Fifa 14. Als ik dan COD Ghosts start en naar multiplayer gedeelte ga, vervolgens afsluit en Fifa 14 weer start, werkt het wel weer 8)7
Met Dead Rising ook 2x gehad. Denk dat het een software issue is, geen hardware probleem.
Zal wel een keer gefixed worden met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Ik heb mijn xbox nu inmiddels draaien, heb alleen wat problemen om games te kopen uit de USA store.
Hoe zit dit bij jullie? Kan dit nog steeds?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 16:51

Convoy

g44p

Bullet NL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:13:
Ik heb mijn xbox nu inmiddels draaien, heb alleen wat problemen om games te kopen uit de USA store.
ja geen enkel probleem, gisteren FM5 gekocht en BF4 is nu aan het installeren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Bullet NL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:13:
Hoe probeer je te betalen? Ik had geen probleem met PayPal, heb wel ergens een Amerikaans adres moeten invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:41:

Ook eens geprobeerd middels de settings knop de app of game die problemen geeft echt te quitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:24:
[...]

Ook eens geprobeerd middels de settings knop de app of game die problemen geeft echt te quitten?
Nee, Settingsknop? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De ex-start knop. De ex-select knop is nu de view knop.

Eigenlijk is het geen settings knop maar meer menu.

[ Voor 33% gewijzigd door LOTG op 03-12-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:33:

Ok thanks. Ik game al heel lang dus select en start zitten verankerd bij mij lol

Ik zal het de volgende keer proberen. Ik ga altijd van de ene app/game naar de ander dus nog niet eerder gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
LOTG schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:33:

Over die view knop gesproken. Waar word dat ding in godsnaam voor gebruikt? Enige waar ik weet dat ie uberhaupt wat doet is in de browser, maar verder...?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het zelfde als wat de back button in de meeste spellen deed, MS heeft er alleen een andere naam aan gegeven en hem niet als back in de eigen apps geimplementeerd.

Iedere developer mag zelf weten wat hij er mee doet. In de meeste apps doet het inderdaad niets, in spellen word de naam nu iets toepasselijker aangezien het meestal naar een map ofzo ging.

Zelfde geld voor menu, vrijwel ieder spel liet het menu zien als je op start drukte. En press start to play was ook al lang vervangen door press any button of A to start.

Het voelde eerst ook een beetje onnatuurlijk om op menu te duwen en dan een menu te krijgen in plaats van iets te selecteren/starten maar het werkt wel en is toepasselijk genaamd.

[ Voor 33% gewijzigd door LOTG op 03-12-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
BM schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:03:
[...]

Nah, hier iets van 25/30 uur ofzo denk ik. En had vorige week vakantie, dus ook 'nogal veel' zitten gamen ;)
Hmm aardig 24/7 gegamed dan :P. Ik was ook vrij om te gamen. Maar oorspronkelijke batterijen zijn nog niet op. Ryse en COD uitgespeeld en COD ook al aardig wat online gespeeld. Daarna flink wat Need for Speed gespeelt. Maar misschien valt het totaal in netto uren toch wel mee.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 22:28
Goed nieuws van Major Nelson mbt de party-functionaliteit
http://www.xboxworld.nl/n...utm_campaign=Headliner.nl

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
Resume is wel heel gaaf. Ik doe net de Xbox aan en Assassins Creed gaat gewoon verder waar ik van het weekend was gestopt. Gerelateerd vraagje: werkt voice control alleen voor gedownloade spellen? Het lijkt erop dat AC alleen reageert op "Play Disc" en niet op de naam van het spel.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 20:25
Ik heb vanmiddag een tweede controller opgepikt bij de Media Markt in Nordhorn. Wat meteen opvalt is het verschil in LB- en RB-knoppen met de controller die met de Xbox is meegeleverd. Op mijn eerste controller hoor je een hele duidelijke en vrij harde klik als je RB of LB indrukt, op de nieuwe controller zijn ze fluisterstil.

Die klik was me afgelopen week wel opgevallen, maar ik dacht dat het zo hoorde. Het zat me tot vanmiddag dan ook niet dwars, want de controller doet het verder prima. Maar nu ik weet hoe het ook kan, baal ik er wel van. Morgen maar eens zien of de vrienden van Microsoft Duitsland het ding willen omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoedje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:36:
Resume is wel heel gaaf. Ik doe net de Xbox aan en Assassins Creed gaat gewoon verder waar ik van het weekend was gestopt. Gerelateerd vraagje: werkt voice control alleen voor gedownloade spellen? Het lijkt erop dat AC alleen reageert op "Play Disc" en niet op de naam van het spel.
Resume werkt momenteel helaas maar bij een paar spellen, bij mij alleen bij Ryse tot nu toe.

Voice control werkt voor alle spellen, met de disc in de tray kan ik (als de XBO meewerkt) gewoon zeggen: Xbox go to Forza Motorsport 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Goed om te lezen, het is nu inderdaad een draak van een systeem. Ze mogen van mij ook het oude friend systeem weer gebruiken, zit nu elke keer weer te zoeken wie mij op follow heeft en wie ik als 'follow' heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:20:
[...]

Goed om te lezen, het is nu inderdaad een draak van een systeem. Ze mogen van mij ook het oude friend systeem weer gebruiken, zit nu elke keer weer te zoeken wie mij op follow heeft en wie ik als 'follow' heb.
Dat is idd heel irritant en onoverzichtelijk, laat ze gewoon het oude friends request systeem weer invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
BoomTree schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:23:
[...]

Dat is idd heel irritant en onoverzichtelijk, laat ze gewoon het oude friends request systeem weer invoeren.
Dat niet alleen maar ik krijg het niet voor elkaar dat als er iemand online komt, dat ik een notificatie krijg van "BoomTree is online" of "BoomTree started playing DR3"... Of ik kijk niet goed maar heb ondertussen wel 20x alle settings doorgelopen.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 03-12-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
MAX3400 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:29:
[...]

Dat niet alleen maar ik krijg het niet voor elkaar dat als er iemand online komt, dat ik een notificatie krijg van "BoomTree is online" of "BoomTree started playing DR3"... Of ik kijk niet goed maar heb ondertussen wel 20x alle settings doorgelopen.
Dat zit er volgens mij ook niet in. Ik hoop dat er een update komt waarin je je favourites online ziet komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
uchiha tijntje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:12:
[...]

Dat zit er volgens mij ook niet in. Ik hoop dat er een update komt waarin je je favourites online ziet komen. :)
Yup... Had van de week al ruzie op Whatsapp met een vriend uit Schotland; hij wilde GTA spelen en dacht dat ik wel kon zien wanneer hij online kwam... :-( We hebben dus geen GTA gespeeld want misverstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:29:
[...]

Andere kant, als dat op dezelfde manier in beeld komt als DVR recording of achievements.. neuh, dank je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Eerste uurtjes op de Xbox One zitten er op :D
FIFA 14 even gespeeld , daarna een uurtje Forza en nog even snel Killer Instinct gedaan.
Eerste indruk is erg goed, moet nog wel erg aan de store op de XBO wennen.
In het begin wel even lopen stoeien om mijn PayPal aan de gang te krijgen, maar daarna ging alles soepel.

Enige wat me tegenvalt is dat er geen leuke arcade games zijn zoals bijv. PacMan, Mutant Storm Reloaded, R-Type.

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Nosfera7u schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:45:
Eerste uurtjes op de Xbox One zitten er op :D
FIFA 14 even gespeeld , daarna een uurtje Forza en nog even snel Killer Instinct gedaan.
Eerste indruk is erg goed, moet nog wel erg aan de store op de XBO wennen.
In het begin wel even lopen stoeien om mijn PayPal aan de gang te krijgen, maar daarna ging alles soepel.

Enige wat me tegenvalt is dat er geen leuke arcade games zijn zoals bijv. PacMan, Mutant Storm Reloaded, R-Type.
maandag komt Peggle 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Yup... MAX3400 in "[NextGen] Xbox One" ;)

Neemt niet weg dat Peggle natuurlijk van een volledig ander kaliber is dan een R-Type of een Sine Mora of een Castle Crashers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Maar die games waren er natuurlijk bij de release van de 360 ook niet direct. Dat kost tijd, en die zullen echt nog wel komen :)
SinergyX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:44:
[...]

Andere kant, als dat op dezelfde manier in beeld komt als DVR recording of achievements.. neuh, dank je :P
Zo'n toast message bedoel je? Zo was het op de 360 toch ook? Zie niet zo wat daar mis mee zou zijn :)

[ Voor 56% gewijzigd door BM op 04-12-2013 07:58 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Nu online
Het begint langzaam aan stilletjes hier te worden ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Xenophoben schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:43:
Het begint langzaam aan stilletjes hier te worden ^.^
Mogen we ook spelen op de One? Ja? Fijn! :> :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:59
Hier ook gisteren voor het eerst de Xbox in gebruik genomen. Ook wat moeite met PayPal toevoegen, die zit wel aan mijn account, en mijn xbox region staat op Ireland, maar ik krijg hem nogsteeds niet te zien bij betaalmogelijkheden.

Zal eens kijken of ik via xbox.com een fake adres kan invoeren voor Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
Phusebox schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:13:
[...]

Resume werkt momenteel helaas maar bij een paar spellen, bij mij alleen bij Ryse tot nu toe.

Voice control werkt voor alle spellen, met de disc in de tray kan ik (als de XBO meewerkt) gewoon zeggen: Xbox go to Forza Motorsport 5.
Het werkt bij mij ook, alleen was ik lui. Bij Forza kun je nog wegkomen met "Forza Motorsport", bij Assassins Creed moet je echt zeggen: "Assassins Creed Four Black Flag". Dat is wel een mondvol :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 04-10 22:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

tsja.. totdat er updates komen aan het systeem valt daar verder niet heel veel meer over te zeggen. De games zijn inmiddels ook bekend, en veelal voorheen in een ''ouder'' jasje al gespeeld. Het is dus wachten op het voorjaar. Speel voornamelijk Fifa maar om daar nu over te gaan praten zal niet echt in dank afgenomen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Chrosser schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:01:
...maar om daar nu over te gaan praten zal niet echt in dank afgenomen worden ;)
Tja, leef je uit hoor... Het is niet mijn spel maar ieder zo zijn eigen ding toch?

Iemand al wat meer gehoord/gelezen over dat Yager (de studio achter SpecOps:TheLine) bezig is met een free2play shooter a la BF4/Arma voor de PC, PS4 & One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die NFS hebben, duurt het bij jullie ook eindeloos lang voordat hij een game heeft gevonden waar je in mag meespelen? Al een paar keer gehad, dat ik 4 a 5 minuten moet wachten, opzich is het het wachten wel waard, maar vroeg mij af of andere dat ook zo ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Kunnen jullie op dit moment Battlefield 4 spelen? Hij keert bij mij steeds terug naar het dashboard, Forza werkt wel gewoon

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

TIP: Je kunt via Amazon.com een gift card kopen (VS) en deze invoeren via Xbox.Com. Je kunt vervolgens games en DLC gewoon via MS credit aanschaffen. Geen CC in je Microsoft account nodig!

[ Voor 6% gewijzigd door FoggyFreek op 04-12-2013 10:00 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:05:
Voor diegene die NFS hebben, duurt het bij jullie ook eindeloos lang voordat hij een game heeft gevonden waar je in mag meespelen? Al een paar keer gehad, dat ik 4 a 5 minuten moet wachten, opzich is het het wachten wel waard, maar vroeg mij af of andere dat ook zo ervaren.
Hoe lang het precies duurt let ik niet zo op, maar ik weet wel dat het meestal erg lang is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Bullet NL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:55:
Kunnen jullie op dit moment Battlefield 4 spelen? Hij keert bij mij steeds terug naar het dashboard, Forza werkt wel gewoon
Jawel, werkt wel gewoon. Soms moet je een game of activiteit eerst afsluiten voordat je iets anders gaat starten. Afsluiten gaat via de (oude) startknop en dan op quit te klikken.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Voor mensen die interesse hebben in mijn bevindingen.
Ik heb een first impression review geschreven voor FOK!.nl van de Xbox One.

http://games.fok.nl/revie...ens-fok-user-giester.html

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik begreep maar niet waarom mijn Xbox niet aan wilde gaan obv m'n stem, maar bleek dus dat het 'Xbox On' is ipv 'Xbox Turn on'. Beetje onlogisch omdat het wel turn off is, dacht ik dat het turn on was :P

Mijn Kinect nu maar afgeschermd, bij DR3 als je controller in zicht van de kinect is, moet je continue met je controller gaan slingeren om los te komen van een zombie, ipv A/Y/X als hij niet in zicht is. Jammer dat je dat niet gewoon kan instellen.

In FIFA heb ik mijn Kinect uitgezet, maar doe je een online potje, staat hij opeens weer aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie enig idee of ik verplicht een CC moet koppelen aan mn paypal als ik deze wil toevoegen aan mn xbox account? Als ik dit nu doe en via de xbox.com site mn paypal wil koppelen moet ik verplicht een CC opgeven die ik dus niet heb.

Gaat me dan niet lukken om in de us store etc games te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:56:
Hebben jullie enig idee of ik verplicht een CC moet koppelen aan mn paypal als ik deze wil toevoegen aan mn xbox account? Als ik dit nu doe en via de xbox.com site mn paypal wil koppelen moet ik verplicht een CC opgeven die ik dus niet heb.

Alleen een rekening koppelen zal wel genoeg zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
SinergyX schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:51:
Ik begreep maar niet waarom mijn Xbox niet aan wilde gaan obv m'n stem, maar bleek dus dat het 'Xbox On' is ipv 'Xbox Turn on'. Beetje onlogisch omdat het wel turn off is, dacht ik dat het turn on was :P

Mijn Kinect nu maar afgeschermd, bij DR3 als je controller in zicht van de kinect is, moet je continue met je controller gaan slingeren om los te komen van een zombie, ipv A/Y/X als hij niet in zicht is. Jammer dat je dat niet gewoon kan instellen.

In FIFA heb ik mijn Kinect uitgezet, maar doe je een online potje, staat hij opeens weer aan :/
in DR3 kun je kinect toch uit zetten in de settings. Dan krijg je altijd A/Y/X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim

YouTube: [Xbox One] Marketplace aankopen met PayPal - Dutch Tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36

Ik heb een lange tijd lopen klooien met paypal, maar je moet dus of een CC toevoegen, of je paypal koppelen aan je bankrekening.

Dat laatste heb ik gedaan waarna het direct werkte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

FoggyFreek schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:59:
TIP: Je kunt via Amazon.com een gift card kopen (VS) en deze invoeren via Xbox.Com. Je kunt vervolgens games en DLC gewoon via MS credit aanschaffen. Geen CC in je Microsoft account nodig!
Ook via Livecodes.nl (http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card.php) Ze zijn alleen wel wat duur dan zie ik nu. En opletten dat je een juiste giftcard koopt. US voor US account, UK voor UK account en NL voor EU account.

[ Voor 16% gewijzigd door Gé Brander op 04-12-2013 11:36 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
glorixjim schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:18:
[...]

in DR3 kun je kinect toch uit zetten in de settings. Dan krijg je altijd A/Y/X.
Dat kun je idd gewoon uitzetten. In de Kinect settings in DR3 bovenste optie geloof ik :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Gé Brander schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:35:
[...]

Ook via Livecodes.nl (http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card.php) Ze zijn alleen wel wat duur dan zie ik nu. En opletten dat je een juiste giftcard koopt. US voor US account, UK voor UK account en NL voor EU account.
Wie betaalt nu 50€ voor 50$, dan moet je ook al dom zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

X-Fighter schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:03:
[...]

Wie betaalt nu 50€ voor 50$, dan moet je ook al dom zijn :D
Inderdaad, daarom had ik mijn post ook al aangevuld :)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1 ... 31 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.