[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.440 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Voor m'n gevoel is de netwerkperformance beter en zit je meer bij Europeanen in de game. Of maakt dat in praktijk niet uit? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:04
Wat gebeurt er met je tegoed op je account als je van regio wisselt? Wordt er dan een wisselkoers verrekening gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07
Ik blijf gezeik houden met mijn Kinect; random herkent dat ding me wel/niet en wordt er wel/niet automatisch in-ge-signed (Nederlands???). QR-codes snapt íe ook nog wel maar daarna houdt het op. Ontzettend balen want echt al iets van 6 of 7 situaties in Forza gehad dat ik wilde roepen "Xbox Record That" en er gebeurde niets.

Heb al meerdere malen de calibratie tool laten lopen, zelfs op een dusdanig geluidsniveau dat de glazen in de keuken stonden te trillen maar geen sjoege...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 15:44
MAX3400 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:06:
Ik blijf gezeik houden met mijn Kinect; random herkent dat ding me wel/niet en wordt er wel/niet automatisch in-ge-signed (Nederlands???). QR-codes snapt íe ook nog wel maar daarna houdt het op. Ontzettend balen want echt al iets van 6 of 7 situaties in Forza gehad dat ik wilde roepen "Xbox Record That" en er gebeurde niets.

Heb al meerdere malen de calibratie tool laten lopen, zelfs op een dusdanig geluidsniveau dat de glazen in de keuken stonden te trillen maar geen sjoege...
Je moet het echt uitspreken als eksboks he, als je xbox zegt gebeurt er niks.

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
DarkHunterNL schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:09:
[...]

Je moet het echt uitspreken als eksboks he, als je xbox zegt gebeurt er niks.
Ik spreek ongeveer 4 dialecten uit de UK; denk dat me dat nog wel lukt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Laatst online: 01-10 15:44
MAX3400 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:15:
[...]

Ik spreek ongeveer 4 dialecten uit de UK; denk dat me dat nog wel lukt... :|
Blijkt wel ja :P

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt het voor de US marketplace nog uit in welke staat je opgegeven adres zich bevind ivm de sales tax?

Komt wel +tax bij te staan,maar kan niet zien hoeveel dit betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Heb Alaska als staat genomen. Die hanteren geen tax.
Bij mij stond er ook $ 49,99 + tax maar toen ik daarna de PayPal bevestiging per mail kreeg stond er gewoon netjes $ 49,99 dat omgerekend € 37,96 was. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:32:
Heb Alaska als staat genomen. Die hanteren geen tax.
Bij mij stond er ook $ 49,99 + tax maar toen ik daarna de PayPal bevestiging per mail kreeg stond er gewoon netjes $ 49,99 dat omgerekend € 37,96 was. :)
Bedankt, dan gaan we die kiezen.

Heb inmiddels hetvolgende artikel gevonden, hier staat alaska bizar genoeg helemaal nergens bij.

en.wikipedia.org/wiki/Taxation_of_digital_goods

North Dakota zou dus ook veilig moeten zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:59
MAX3400 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:06:

Same here, het is echt hit and miss. Heb het maar opgegeven. Ook de kinect auto sign in werkt bijna nooit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:36:
[...]

Same here, het is echt hit and miss. Heb het maar opgegeven. Ook de kinect auto sign in werkt bijna nooit.
Kinect auto signin werkt hier juist perfect, voor de xbox uit standbye is heeft hij me al herkend en logt ie me meteen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:39

djbarney

XBL: DeejayBarney

Same here :) Voice commands doen het inderdaad niet altijd even goed bij mij, maar auto signin werkt wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:37:
[...]

Kinect auto signin werkt hier juist perfect, voor de xbox uit standbye is heeft hij me al herkend en logt ie me meteen in.
De Kinect herkent ons prima maar spreken lukt mij bijna nooit maar is 100% correct als mijn dochter er tegen praat. Heel vaag. Als er iemand van het gezin naast me komt zitten zie je meteen: Hi <naam persoon>.

prachtig!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 20:33

TheVMaster

Moderator WOS
Gé Brander schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:41:
[...]

De Kinect herkent ons prima maar spreken lukt mij bijna nooit maar is 100% correct als mijn dochter er tegen praat. Heel vaag. Als er iemand van het gezin naast me komt zitten zie je meteen: Hi <naam persoon>.

prachtig!
Hoe is bij jou trouwens de 'TV lag'...? Geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:37:
[...]

I wish. Misschien hebben we wel een defecte Kinect?

Ik heb al tig keer gekozen voor de optie dat ik niet herkend werd maar dat helpt niets.

Baal er wel een beetje van dat het bij mij niet werkt. Ik moet dus nog steeds met de controller de Xbox aan en uit zetten en het aanmelden is omslachtiger geworden dan voorheen. Op de 360 werd mijn account gewoon automatisch aangemeld maar nu moet ik steeds naar boven navigeren, settings drukken, sign in kiezen en het juiste account selecteren. Jeej vooruitgang.

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 30-11-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:45:
[...]

I wish. Misschien hebben we wel een defecte Kinect?

Ik heb al tig keer gekozen voor de optie dat ik niet herkend werd maar dat helpt niets.
Hoe dicht zit je er op, of juist vanaf?

Kijk even bij je settings, waar je een preview kan zien of je goed binnen bereik zit en niet buiten beeld valt.

edit: Kun je dat ding niet instellen je account hoe dan ook automatisch in te loggen, kinect of niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:50:
[...]

Hoe dicht zit je er op, of juist vanaf?

Kijk even bij je settings, waar je een preview kan zien of je goed binnen bereik zit en niet buiten beeld valt.
Zit op iets minder dan 2m en ben goed in beeld maar ik zie de kinect nooit, zoals men wel demonstreerde, inzoomen op een gezicht of iemand volgen in de kamer.

Misschien is het niet licht genoeg in de woonkamer (game voornamelijk 's avonds). Maar ik dacht dat de kinect nu juist ook bij weinig licht goed zou werken.

Of ligt het eraan dat hij niet goed overweg kan met brildragers?

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 30-11-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Bij mij werkt hij top. Soms zet ik m'n Xbox aan en draai dan met m'n rug er naar toe. Als ik me daarna omdraai zodat hij mij gezicht ziet, plop! Hi Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoe hoog hebben de meeste hem staan? Bij mij staat ie op 55 cm hoogte. Maar ja of het daar dan aan ligt. Hij is echt te groot om boven mijn tv te zetten om nog maar te zwijgen over de 1 euro chinacheapcheap plastic mounts die je dan op je 'design' tv moet bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Kinect sign in werkt perfect zodra hij me kan zien.
Voice commands wisselt, meeste gaat goed enkel xbox turn off, turn on, volume down, show notifications en go to shop blijft lastig.
Misschien is mijn uitspraak te amerikaans ?
Gisteren waren er twee maten op bezoek en bij hun werkte het een wel en het ander niet.
Zou graag een tutorial-video zien met de juiste uitspraken.
Liever nog zie ik dat we de xbox eigen tekst kunnen leren.
Spreek uw tekst voor xbox uitzetten -> 'xbox uit'

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Phusebox schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:15:
Hoe hoog hebben de meeste hem staan? Bij mij staat ie op 55 cm hoogte.
De handleiding zegt minstens 2ft oftewel 60cm... Ik denk dat ik die Kinect maar terug ga sturen ofzo; wordt er een beetje moe van.

Is er een andere manier om de laatste 30 seconden van een spel op te nemen anders dan te zeggen "Xbox Record That"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41
Als je snap gebruikt met de Game DVR, dan kan je dat dacht ik ook doen. (2x snel op xbox button drukken om te switchen naar de snap, onderaan zitten wat opties dacht ik).

(het is ruhkoort, niet rek-ort en de klemtoom op record, dat werkt meestal bij mij de eerste keer, soms 2x maar gaat altijd goed).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
MAX3400 schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:11:
[...]

De handleiding zegt minstens 2ft oftewel 60cm... Ik denk dat ik die Kinect maar terug ga sturen ofzo; wordt er een beetje moe van.

Is er een andere manier om de laatste 30 seconden van een spel op te nemen anders dan te zeggen "Xbox Record That"?
'Xbox snap game dvr' evt gevolgd door 'xbox switch'
Of 'xbox help' en dan even de tutorials lezen ;)

Stukje van Ryse opgenomen met de game dvr, pas op bevat spoilers.
Blood guts an Glory !

[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 01-12-2013 08:57 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:43:
[...]

Hoe is bij jou trouwens de 'TV lag'...? Geen last van?
Ik heb de Xbox 360 aangesloten op de hdmi in omdat de Entone tuner én niet herkend wordt én de dames thuis het niet handig vinden om tv te kijken via de Xbox One.

Gisteren wel even geprobeerd en het ziet er goed uit.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:15:
Hoe hoog hebben de meeste hem staan? Bij mij staat ie op 55 cm hoogte. Maar ja of het daar dan aan ligt. Hij is echt te groot om boven mijn tv te zetten om nog maar te zwijgen over de 1 euro chinacheapcheap plastic mounts die je dan op je 'design' tv moet bevestigen.
Mijne staat op 1.65 op een plank boven de tv maar geeft aan dat hij de vloer niet kan zien, heb een mount besteld (geen cheapo plastic) voor op de tv

http://www.amazon.co.uk/g...o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

niet meer op voorraad dus maar afwachten wanneer die komt.

mijn sky box gaat redelijk nu door de xbox, heb wat instellingen in de sky veranderd en helpt met de "judder", maar in snelle scenes (vooral sport) nog niet weg. Splitter besteld zodat ik het zowel via de tv als via de xbox kan laten lopen (ook voor de dames in huis, die begrijpen het niet helemaal via de xbox en willen niet tegen de tv praten :) )

qua voicecommands sinds ik opnieuw de instellingen heb gedraaid nul problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 10:15

Bozznl

GT: The Bozzz88

weet iemand van jullie of er nog een PDP Kinect Mount voor de xbox one is te leveren? Overal lijkt het uitverkocht en zijn vooral alleen US stores.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:05:
[...]

Mijne staat op 1.65 op een plank boven de tv maar geeft aan dat hij de vloer niet kan zien, heb een mount besteld (geen cheapo plastic) voor op de tv

http://www.amazon.co.uk/g...o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

niet meer op voorraad dus maar afwachten wanneer die komt.
Die had ik gezien ja, dat noem ik dus cheapo plastic, en dan ook nog eens met lelijke letters op de voorkant? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:51

Falastine

Think about my signature...

Wat een achteruitgang ik was bij een vriend hij herkende geen enkel commando. Opnemen is ook ruk in je enthoussiasme roep je iets wat hij niet herkend. Dat is het idd handiger zoals bij de ps4 om een knopje in te drukken.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

Falastine schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:51:
Wat een achteruitgang ik was bij een vriend hij herkende geen enkel commando. Opnemen is ook ruk in je enthoussiasme roep je iets wat hij niet herkend. Dat is het idd handiger zoals bij de ps4 om een knopje in te drukken.
Dan is zijn Kinect niet goed of jullie praten slecht Engels, want bij mij werken de commando's voor 95% gewoon wel goed en is het vele maler sneller dan via het menu zoeken en in mijn spellen kan ik gewoon blijven spelen en tussentijds commando's geven, zodat hij bijvoorbeeld bij Fifa14 spelers wisselt of de formatie veranderd enzovoort zonder dat ik hoeft te stoppen met spelen, ideaal gewoon.

Ik las net dat het beheren van je HDD op de Xbox One uitkomt direct als ze ook de external HDD gaan ondersteunen.

[ Voor 7% gewijzigd door danplo op 01-12-2013 11:11 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Alsjeblieft zeg. Waarom denk je dat Microsoft de Xbox One nog niet in Nederland uitbrengt? Juist, omdat de ervaring voor Nederlanders nu nog ver ondermaats is. Dus please, ga niet zeuren over het feit dat jij geen engels spreekt wat Kinect herkent.

De Xbox zal Nederlandse taal ondersteunen in 2014.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 22-09 13:46
ik heb alleen problemen met 'xbox on'. xbox gaat goed, maar 'on' niet.

[ Voor 3% gewijzigd door GlorixJim op 01-12-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:02
Ben met kerst enzo weer vrij en opzoek naar een nieuwe game. Wil Ryse toch wel aanschaffen. Zie hier ook op zich wel best positieve reacties. Hoe is het met de moeilijkheid? Loop je er op het moeilijkste niveau zo doorheen, of heb je wel flink wat weerstand. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
FoggyFreek schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:31:
[...]

Alsjeblieft zeg. Waarom denk je dat Microsoft de Xbox One nog niet in Nederland uitbrengt? Juist, omdat de ervaring voor Nederlanders nu nog ver ondermaats is. Dus please, ga niet zeuren over het feit dat jij geen engels spreekt wat Kinect herkent.

De Xbox zal Nederlandse taal ondersteunen in 2014.
Hoe weet jij nou of iemand goed engels spreekt :?
Bij mij doet de kinect het de ene keer wel en de andere keer moet ik vijf keer roepen en dat ligt echt niet aan mijn uitspraak. Ook dat sign in via kinect werkt matig. Als side note, bij de PS4 werkt het beter, sign in doet ie direct goed met de camera en voice commands gaan 90 procent van de keren in een keer goed. Hoop dat Microsoft het snel verbeterd met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 14:46

greatgonzo

schit-te-rend!

Wil eventueel toch overstappen op de X1 of de PS4. X1 heeft op dit moment mijn voorkeur, aangezien de games (online bestellen via download uit amerika) goedkoper lijkt.

Maar hoe groot zijn deze games om te installeren? Heb je je schijf niet snel vol staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:58

BM

Moderator Spielerij
Het gaat vrij rap ja, staat in dit topic wel ergens een lijstje met de ruimte die nodig is voor installatie.

Als je wat anders wilt installeren en je schijf is vol zul je wat anders moeten verwijderen. Volgend jaar komt er ondersteuning voor usb3.0 harddisks, dus dan kun je er zelf eventueel een extra HD aanknopen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 10:59
Xenophoben schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:28:
Ik heb de lijst van usernames gekopieerd naar google docs. Dit is de link, jullie kunnen er zelf usernames bij zetten! Niemand hoeft het dan te onderhouden.

Kan die mischien naar de First post?

https://docs.google.com/a...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0
zo even mijn Gametag aangepast naar de juiste en games toegevoegd :)

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
glorixjim schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:34:
[...]

ik heb alleen problemen met 'xbox on'. xbox gaat goed, maar 'on' niet.
Heb ik ook. Xbox On werkt nooit bij me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:32
Grappig die wisselende ervaringen. Bij mij werkt het prima met voice controls. Let op dat je bij "Xbox On" de woorden niet aan elkaar plakt: Xbox *pauze* On. Verder is kalibreren van Kinect ook belangrijk. Bij een vriend deden voice controls het ook niet lekker, en na kalibreren gaat het prima.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Hoedje schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:45:
...Verder is kalibreren van Kinect ook belangrijk...
Dank voor deze wijsheid op zondagmiddag... Stap gerust in de auto en kom langs voor een kalibratie hier; zat net te gamen en haalde een achievement. Dus ik "hold" de home-button, kom bij de achievement en uit het niets krijg ik ineens een handje in beeld dat ik dus met gestures kan bewegen. Heb de hele afgelopen week geen handje gezien maar zo op zondag tussen lunch & diner ineens wel??? Maar luisteren naar me doet de One nog steeds niet.

En waar ik eigenlijk nog veel meer van baal (en wat anderen ook lijken te onderschrijven in hun posts); er is nergens een goede instructional video van:
- waar & hoe zet je je Kinect neer
- hoe hard/zacht kalibreer je het ding
- hoe snel/langzaam moet je spreken
- hoe specifiek is de uitspraak van sommige commando's

Denk dat de mijne serieus half defect is; zette de One aan, werd herkend, "Hi, MAX3400", wilde FM5 opstarten, vraagt het spel wie moet ik nu insignen??? |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 13:43
ik wordt helemaal gek van de nat poorten. die van mijn blijft op moderate. waardoor ik geen party chat kan aanzetten. wat heb ik : draytek 2820n, upc, de draytek is de router + gateway. xbox heeft vaste ip
wat heb ik geprobeerd:
1- port redirection met upnp (poorten heb ik van microsoft site, specifiek voor xbox one)
2- net als 1 zonder upnp
3- plaatsen in dmz
4- port trigger met upnp
5- port trigger zonder upnp
na elke aanpassing heb ik de router en xbox one herstart. en steeds getest vanuit dashboard van xbox one (dus nog geen game opgestart).

heel soms heb ik een nat type:open en later weer moderate.. het moet gewoon werken met port redirection?!

edit:oh ja..firewall heb ik ook uitgezet

[ Voor 3% gewijzigd door shaowoo op 01-12-2013 15:00 ]

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
MAX3400 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:51:
[...]

Dank voor deze wijsheid op zondagmiddag... Stap gerust in de auto en kom langs voor een kalibratie hier; zat net te gamen en haalde een achievement. Dus ik "hold" de home-button, kom bij de achievement en uit het niets krijg ik ineens een handje in beeld dat ik dus met gestures kan bewegen. Heb de hele afgelopen week geen handje gezien maar zo op zondag tussen lunch & diner ineens wel??? Maar luisteren naar me doet de One nog steeds niet.

En waar ik eigenlijk nog veel meer van baal (en wat anderen ook lijken te onderschrijven in hun posts); er is nergens een goede instructional video van:

Denk dat de mijne serieus half defect is; zette de One aan, werd herkend, "Hi, MAX3400", wilde FM5 opstarten, vraagt het spel wie moet ik nu insignen??? |:( |:( |:( |:(
Welk land heb je hem op ingesteld? Ierland heeft nog geen voice comments actief, dus kan dit het verklaren. Hetzelfde geldt voor enkele andere landen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:04:
[...]

Welk land heb je hem op ingesteld? Ierland heeft nog geen voice comments actief, dus kan dit het verklaren. Hetzelfde geldt voor enkele andere landen.
Ja, Ierland... Maar het heeft gewerkt; heb de eerste twee dagen (22 & 23 november) gewoon kunnen voice-chatten om wat te zoeken in Bing enzo. Heb sindsdien heen OS-patches gezien (of niet bewust) dus weet nu niet exact waar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
MAX3400 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:07:
[...]

Ja, Ierland... Maar het heeft gewerkt; heb de eerste twee dagen (22 & 23 november) gewoon kunnen voice-chatten om wat te zoeken in Bing enzo. Heb sindsdien heen OS-patches gezien (of niet bewust) dus weet nu niet exact waar het probleem zit.
Dit is wel de oorzaak dat het niet werkt. Zet hem op de US of UK en alles zal weer werken. Kun je gewoon bij de instellingen aanpassen. Daarna opnieuw opstarten en klaar is kees.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minoeske
  • Laatst online: 13-05 10:22
Heeft er iemand al geprobeerd om een Blu-ray te bekijken met de Xbox One? Ben wel benieuwd hoe het apparaat omgaat met Dolby TrueHD / DTS-HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Volgende probleem, ik kom niet met in mijn friends lijsten.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lToimw2zpq2t8K31mk17dITD/full.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 01-12-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 13:26
Phusebox schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:53:

[afbeelding]
Dat probleem heb ik ook een keer gehad.
De ene keer deed die het wel en de andere keer weer niet.
Op dit moment heb ik daar geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Phusebox schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:53:

[afbeelding]
Jij hebt wel telkens bizarre problemen die ik totaal niet heb met m'n Xbox One.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:24:
Ben met kerst enzo weer vrij en opzoek naar een nieuwe game. Wil Ryse toch wel aanschaffen. Zie hier ook op zich wel best positieve reacties. Hoe is het met de moeilijkheid? Loop je er op het moeilijkste niveau zo doorheen, of heb je wel flink wat weerstand. :)
Op Legendary heb ik er een hele kluif aan om van checkpoint naar checkpoint te komen.
Dan word de timing ook een heel stuk strakker, block je te laat of te vroeg mag je na drie fouten overnieuw beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:17
MAX3400 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:51:
[...]

Fm5 vraagt het altijd bij me, terwijl ik al netjes signed in ben. Lijkt meer te zijn omdat fm5 helemaal uit stond en eigenlijkmvraagt welke savegame hij moet hebben.

Je andere dingen:
- hoesje de Kinect moet plaatsen staat in de Kinect handleiding die in de doos zit. Plaatje is vrij duidelijk. Zet hem niet direct naast of voor de center speaker, dat vind die niet leuk.
- hoe hard met kalibreren staat in beeld als je de kalibratie doet: quite is heel stil en load is gewoon het vermogen van je geluid zo hoog mogelijk zetten. (Doe dat al voor je begint met kalibreren en zorg dat er geen andere stoorzenders als kinderen, honden, vogels geluid maken).
- hoe snel of langzaam kun je oefenen in de featured tutorial rechts naast je homescreen (is een losse app)
- uitspraak is redelijk specifiek. Lukt een commando niet, start dan Google translate op een laptop of iPad en,luister hoe die het uitspreekt.,Kinect reageert daar instant op (als die het voorbeeld van translate al hoort).. Ik had vooral moeite met xbox Pause, maar die heb ik nu onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:17
Minoeske schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:23:
Heeft er iemand al geprobeerd om een Blu-ray te bekijken met de Xbox One? Ben wel benieuwd hoe het apparaat omgaat met Dolby TrueHD / DTS-HD.
Die wordt omgezet naar de uitvoer die je op de xbox heb gekozen (uncompressed PCM bij de meeste denk ik, dts is zonder). Hij doet (helaas) geen passthrough van dat geluid naar de versterker maar translate het. Maar van true HD of dts,HD naar uncompressed is vrijwel 1 op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dat verklaart misschien wat. Hij staat bij mij half voor de center speaker maar ook als daar geen geluid uit komt doet hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iWishmaster
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 21:15
The D schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:18:
Mijn bevindingen met video en audio. Xbox music werkt bij mij. Maar pas nadat ik mijn account had verhuist naar de uk. Streamen van video en audio of dlna krijg ik voor geen meter aan de praat. Wie wel. Wil af van mijn HTPC en alleen de xbox gebruiken.
Deze vraag ik mij ook af. Voor mij staat of valt de aankoop van de xBox One met het kunnen spelen van de content op mijn NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Video/Audio apps zijn geblokkeerd door regio, of je moet je XB account zelf omzetten naar UK

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-02-2021
Ik heb mijn X1 console op US settings staan en kan ook in de US store aankopen doen, nou heb ik nog msoft points kaart gevonden. Weet iemand of ik die op mijn huidige settings kan 'redeemen' , of moet ik mijn console dan op Ierland zetten (maar als dat laatste werkt en ik switch weer naar US settings wordt het saldo aan points dan omgerekend naar Dollars? - want ik wil natuurlijk wel weer in Dollars kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Points cards zijn regio gebonden, en als je ze redeemed zijn ze LOCATIE gebonden.
Ik heb nu een flink bedrag, maar die kan ik dus alleen in NL uit geven.
Als je ze in Ierland doet redeemen, dan kun je ze ook alleen daar uitgeven.

Maar volgens mij werkt het betalen met je MS account nog niet.

[ Voor 12% gewijzigd door LOTG op 02-12-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
Voor iedereen met een moderate / strict NAT :
Ga naar Settings -> Network -> Detailed Network Settings
Als de resultaten getoond worden kies Back en ga dan naar Advanced Settings -> Alternate MAC Adress en kies voor de optie Clear
Nu moet de console opnieuw opstarten, dit duurt een 1-2 minuten.
Ga nu weer naar settings -> network et voila NAT type : open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Is moderate een probleem dan? Ik had dat ook altijd op mijn X360, en nu weer. Niet gemerkt dat er iets niet of slecht werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik merk het vooral aan partychat. Als ik een party opzet voor een vriend van me werkt dat nooit. Andersom eigenlijk altijd feilloos.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
Kon de party chat niet aanzetten, kreeg een error.
Nu met NAT open werkt dat probleemloos.
Ook voor matchmaking en joinen van games is het belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 15:49

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Xbox One doet het wel heel goed in USA

Xbox One populairder dan PS4 op Black Friday

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hoe kan ik een filmpje van skydrive downloaden? Ik zit nu op mijn lumia 920 en wil een collega laten zien hoe gaaf bf4 is, maar heb hier bagger internet dus om de 2 sec bufferen is niet tof... kan wel kijken maar niet downloaden... Zowel niet via de app als via de site. Kan wel mijn vakantiefotos downloaden... Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Maar ligt dat aan hoeveel Xbox Ones er beschikbaar waren(en dus niet op de launch zijn verkocht) en hoeveel PS4's er beschikbaar waren(Op de launch praktisch uitverkocht).

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
uchiha tijntje schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:10:
Hoe kan ik een filmpje van skydrive downloaden? Ik zit nu op mijn lumia 920 en wil een collega laten zien hoe gaaf bf4 is, maar heb hier bagger internet dus om de 2 sec bufferen is niet tof... kan wel kijken maar niet downloaden... Zowel niet via de app als via de site. Kan wel mijn vakantiefotos downloaden... Iemand enig idee?
Op de site kun je (op de PC) volgens mij op iedere file rechts klikken en dan download kiezen, of hem selecteren en dan boven in de action bar download kiezen. Ik zou niet weten waarom dat anders zou zijn voor video. Ik heb er zelf geen video's op staan dus ik kan het niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Met wat heen en weer klikken heb ik Forza aangeschaft voor $60, nu wachten op mijn xbox om te kijken of ik hem kan downloaden.
Heb inmiddels al een Personal Account in NL, DE (vanwege de aanschaf van de xbox one) en US (vanwege Forza) aan mijn profiel gekoppeld, zal binnenkort ook wel een UK (vanwege instelling locatie) bijkomen.

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iWishmaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:33:
[...]

Deze vraag ik mij ook af. Voor mij staat of valt de aankoop van de xBox One met het kunnen spelen van de content op mijn NAS.
Het werkt niet zo makkelijk als op de 360. Je kunt wel content van een NAS afspelen maar dit moet dan via een PC/tablet en de play to optie. Het werkt maar is redelijk omslachtig. Voordeel is wel dat Mkv's dus wel werken, als je pc het speelt speelt de one het ook :)

Het is te hopen dat er snel een app uitkomt waar je gewoon netwerkshares kunt benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iWishmaster
Ah ok, play to vanaf de PC kan dus wel. Maarja, om nu vanaf mijn tablet (die geen MKV speelt) via remote desktop mijn PC op de bovenverdieping een MKV te laten streamen vanaf de NAS in de meterkast naar de xBox in de huiskamer is wel wat omslachtig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
iWishmaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:20:
Ah ok, play to vanaf de PC kan dus wel. Maarja, om nu vanaf mijn tablet (die geen MKV speelt) via remote desktop mijn PC op de bovenverdieping een MKV te laten streamen vanaf de NAS in de meterkast naar de xBox in de huiskamer is wel wat omslachtig ...
Ja, maar dat is dus wel het idee van MS. Doordat je PC de decoding doet zitten ze niet met codecs en licenties op de Xbox. Maar het probleem is dus inderdaad dat je PC moet aanstaan om het decoden te doen.

De opzet van de Xbox met de Apps is wel zo geniaal goed dat ze het inderdaad zo zouden kunnen toevoegen als app. Maar dan alsnog zonder MKV natuurlijk.

Het zou handig zijn als je vanaf je NAS zou kunnen pushen. Maar dan moet die wel een redelijke CPU hebben om de video te kunnen streamen.

Zo iets als dit: Serviio

[ Voor 11% gewijzigd door LOTG op 02-12-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:10:
Via de app kan het niet, via de site zou het wel gewoon moeten kunnen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iWishmaster
LOTG schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:23:
[...]

Ja, maar dat is dus wel het idee van MS. Doordat je PC de decoding doet zitten ze niet met codecs en licenties op de Xbox. Maar het probleem is dus inderdaad dat je PC moet aanstaan om het decoden te doen.

De opzet van de Xbox met de Apps is wel zo geniaal goed dat ze het inderdaad zo zouden kunnen toevoegen als app. Maar dan alsnog zonder MKV natuurlijk.

Het zou handig zijn als je vanaf je NAS zou kunnen pushen. Maar dan moet die wel een redelijke CPU hebben om de video te kunnen streamen.

Zo iets als dit: Serviio
Dat kan natuurlijk ook, dat er software op de (Synology) NAS draait die naar de xBox kan streamen. Geen idee of dat qua performance haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 14:46

greatgonzo

schit-te-rend!

Misschien een tip om de aanschaf van de xbox one goedkoper te maken:
Ik hoorde vanmorgen een actie op de radio (ik meen van Saturn, maar die kan ik op hun site niet terug vinden)
€50 cadeaubon halen, €40 betalen.

Voor de X1 heb je dan dus 10 bonnen nodig, scheelt je weer €100 op de aanschaf!

[Dinsdag dagdeal] Saturn cadeaukaart

dus

[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 02-12-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:11
SunnieNL schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:01:
[...]

- hoe snel of langzaam kun je oefenen in de featured tutorial rechts naast je homescreen (is een losse app)
- uitspraak is redelijk specifiek. Lukt een commando niet, start dan Google translate op een laptop of iPad en,luister hoe die het uitspreekt.,Kinect reageert daar instant op (als die het voorbeeld van translate al hoort).. Ik had vooral moeite met xbox Pause, maar die heb ik nu onder de knie.
Je draait het nogal om vind ik. Het lijkt me meer dat de Xbox moeite heeft met onze commando's. De Xbox moet leren naar ons te luisteren, niet andersom natuurlijk!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
S0epkip schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:48:
[...]

Je draait het nogal om vind ik. Het lijkt me meer dat de Xbox moeite heeft met onze commando's. De Xbox moet leren naar ons te luisteren, niet andersom natuurlijk!
Ja, maar je kunt natuurlijk ook proberen je Engelse uitspraak te verbeteren. Je Xbox staat immers op Engelse spraak herkenning, niet Hollands Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
De standaard HDD is al aardig vlot eigelijk:

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het is niet alleen de harddrive die het verschil maakt, de SATA controller is ook een factor.
Maar net als bij de PS4 is het verschil nogal klein, en bij de Xbox al helemaal de kosten niet waard omdat je garantie ook weg is.

Ik wacht nog steeds op external storage support en benchmarks. Als de USB 3.0 controller goed werkt zou dat zeer interessant kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Nu een week later, op zich tevreden, al aardig wat gegamed.

Ik heb echter de volgende issue's.
- Automatische Sign in, heeft nog geen één keer gewerkt. Hij herkent mij of mijn vriendin niet, en ik moet altijd met de controller of voice commands naar de sign in sectie gaan.
- Aanzetten van de xbox met voice commands werkt ook niet. De voice commands werken wel wanneer hij aanstaat, maar niet als hij uit staat. De xbox staat wel op standby in de instellingen.
- De controller verliest af en toe 1 a 2 seconde de verbinding bij mij.

[ Voor 7% gewijzigd door joffrey19 op 02-12-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 16:01
vreemd, bij mij werkt de herkenning perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Same here, een keer een probleem gehad toen ik hem ergens anders heen had gezeuld (en toch maar eens geschoren na een iets meer dan een week...). Toen de optie dat hij mij niet herkende gebruikt en geen probleem meer gehad.
Qua boot met voice, geen idee. Hij gaat bij mij altijd uit, powersaving :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Xbox on = de bomb
alleen jammer dat hij niet mijn tv opstart en juiste kanaal zet ( dit deed de ps3 wel )

[ Voor 72% gewijzigd door Xenophoben op 02-12-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Hmmm, hoe ver zitten jullie er van af, ik minstens 4 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophoben schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:26:
Xbox on = de bomb
alleen jammer dat hij niet mijn tv opstart en juiste kanaal zet ( dit deed de ps3 wel )
agreed :)

Bij mij werkt het ook altijd en ik hoef niet te schreeuwen. Het is erg belangrijk in de calibratie dat je je volume van de tv als er om gevraagd wordt op max zet. Hierdoor gaat kinect altijd uit van veel achtergrond geluid.

nu woon ik al 12 jaar in de UK dus mijn engels is wel engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
Xenophoben schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:26:
Xbox on = de bomb
Had je de setup moeten volgen ;)
Xbox aan HDMI 1 poort.
Hier roep ik Xbox On en zowel tv als receiver worden ingeschakeld, meteen beeld van de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

S0epkip schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:48:
[...]

En dat is dus de reden dat hij nog niet in NL uit is. De NL spraakherkenning was nog niet voldoende uitgewerkt. Ik denk dat je de conclusies nog even voor je moet houden totdat hij ook in NL officieel verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
We hebben nu een goede week kunnen spelen. :) Het lijkt trouwens al veel langer, maar wellicht ligt dat gewoon aan mij.

Echter na een weekje spelen kom je altijd wel wat punten tegen die helemaal top zijn of waar nog wel wat aan mag gebeuren. Bij mij zijn dat de volgende zaken:

Top:
-Dashboard + Kinect voice ondersteuning. Ik ben echt helemaal into the voice controls. Had van te voren niet verwacht dat het zo intuitief en goed zou werken. Zeker met mijn vrij nederlands-engels had ik het niet verwacht. Laat staan dat het ding dadelijk Nederlands kan verstaan :P. Enige commando's waar ik nog wat moeite mee heb is Xbox unsnap en Xbox record that. Ik leg op een of andere manier de klemtoon verkeerd en kan het nog niet iedere keer goed reproduceren. Xbox go to FIFA 14, Xbox go to achievements, Xbox invite, Xbox snap Netflix. Xbox go to game dvr. Xbox answer Sype. Ideaal gewoon.

-Muisstil en totaal niet warm. Kan tijdens Battlefield mijn hand op de xbox leggen, maar je voelt een klein beetje een warme gloed. Hij heeft ook geen beperkingen voor en achter, dus dat scheelt wel veel gok ik. Verder hoor ik de power brick (hij staat nog op mijn tv meubel ipv achter mijn tv meubel) beter dan de X1.

-De controller is top. De grip van de sticks zijn erg fijn (alleen heb ik een klein probleempje met de linkerstick die af en toe wat strubbelingen kent). De triggers zijn ook erg prettig en ben al redelijk gewend aan de RB en LB.

-BF4 (ondanks dat het de stabiliteit heeft van een alpha versie...) is echt zo ontzettend gaaf. Samen met Dead Rising 3 vind ik dit toch echt de next gen games voor de console, waarbij (met name Dead Rising 3) duidelijk laat zien dat next gen niet alleen draait om resoluties en frames.

-All digital. Was op de 360 al redelijk over gegaan naar digitale versies. Maar sinds de 22e heb ik mijn blu ray drive niet eens uitgeprobeerd. Dus wellicht heb ik een versie die het niet eens doet. Ik denk dat ik daar achter kom als ooit iemand langskomt met een dvd ofzo :P En luxe went zeggen ze wel eens. Ik zou niet meer moeten denken om als ik van FIFA naar Dead Rising of naar BF4 wil switchen ik op moet staan om een disc te wisselen. Een commando als Xbox go to Battlefield 4 is al genoeg! En zolang ze de regio's niet gaan locken op een of andere wijze game ik nog nooit zo goedkoop als nu.

Aanbevelingen voor de komende updates
-Ik zou graag een melding willen krijgen wanneer mijn 'favourite frends' online komen. Ik hoef niet al mijn friends en followers te zien, maar mijn favourites vind ik wel van belang.

-Wat meer overzicht in de store. Onder andere Demo's. Dat is op dit moment nog niet zo heel erg van belang, want er zijn nog maar weinig titels, maar als dat aantal begint te groeien is het wel wenselijk dat de store wat overzichtelijk wordt.

-Voice bediening in alle apps die uitkomen. Volgens mij heeft bijv. Youtube dat nog niet.

-Snel support voor de gaming headsets. Vind dat toch best apart dat dat gewoon niet geregeld is bij launch. Zelfs niet als je een nieuwe koopt volgens mij? Ik game namelijk bijna altijd met mijn gameheadset, maar als ik in een party zit dus niet meer.

-Snap app voor achievements, in plaats van alleen een volledig aparte app.

En dat zijn ze ongeveer wel :).

-----------------------------------------------------

En even ten aanzien van het bedienen van de televisie. Mijn tv gaat niet aan als ik xbox one zeg, maar als ik volume up or down zeg, dan reageert die wel. Ligt dat dan aan het feit dat de HDMI kabel niet in HDMI 1 zit maar in HDMI 2?

Wanneer verwachten jullie verder de eerste games die uitkomen op basis van dat indy gedoetje?

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-12-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:16:
We hebben nu een goede week kunnen spelen. :) Het lijkt trouwens al veel langer, maar wellicht ligt dat gewoon aan mij.

Echter na een weekje spelen kom je altijd wel wat punten tegen die helemaal top zijn of waar nog wel wat aan mag gebeuren. Bij mij zijn dat de volgende zaken:

Top:
-Dashboard + Kinect voice ondersteuning. Ik ben echt helemaal into the voice controls. Had van te voren niet verwacht dat het zo intuitief en goed zou werken. Zeker met mijn vrij nederlands-engels had ik het niet verwacht. Laat staan dat het ding dadelijk Nederlands kan verstaan :P. Enige commando's waar ik nog wat moeite mee heb is Xbox unsnap en Xbox record that. Ik leg op een of andere manier de klemtoon verkeerd en kan het nog niet iedere keer goed reproduceren. Xbox go to FIFA 14, Xbox go to achievements, Xbox invite, Xbox snap Netflix. Xbox go to game dvr. Xbox answer Sype. Ideaal gewoon.

-Muisstil en totaal niet warm. Kan tijdens Battlefield mijn hand op de xbox leggen, maar je voelt een klein beetje een warme gloed. Hij heeft ook geen beperkingen voor en achter, dus dat scheelt wel veel gok ik. Verder hoor ik de power brick (hij staat nog op mijn tv meubel ipv achter mijn tv meubel) beter dan de X1.

-De controller is top. De grip van de sticks zijn erg fijn (alleen heb ik een klein probleempje met de linkerstick die af en toe wat strubbelingen kent). De triggers zijn ook erg prettig en ben al redelijk gewend aan de RB en LB.

-BF4 (ondanks dat het de stabiliteit heeft van een alpha versie...) is echt zo ontzettend gaaf. Samen met Dead Rising 3 vind ik dit toch echt de next gen games voor de console, waarbij (met name Dead Rising 3) duidelijk laat zien dat next gen niet alleen draait om resoluties en frames.

Aanbevelingen voor de komende updates
-Ik zou graag een melding willen krijgen wanneer mijn 'favourite frends' online komen. Ik hoef niet al mijn friends en followers te zien, maar mijn favourites vind ik wel van belang.

-Wat meer overzicht in de store. Onder andere Demo's. Dat is op dit moment nog niet zo heel erg van belang, want er zijn nog maar weinig titels, maar als dat aantal begint te groeien is het wel wenselijk dat de store wat overzichtelijk wordt.

-Voice bediening in alle apps die uitkomen. Volgens mij heeft bijv. Youtube dat nog niet.

-Snel support voor de gaming headsets. Vind dat toch best apart dat dat gewoon niet geregeld is bij launch. Zelfs niet als je een nieuwe koopt volgens mij? Ik game namelijk bijna altijd met mijn gameheadset, maar als ik in een party zit dus niet meer.

-Snap app voor achievements, in plaats van alleen een volledig aparte app.

En dat zijn ze ongeveer wel :).

-----------------------------------------------------

En even ten aanzien van het bedienen van de televisie. Mijn tv gaat niet aan als ik xbox one zeg, maar als ik volume up or down zeg, dan reageert die wel. Ligt dat dan aan het feit dat de HDMI kabel niet in HDMI 1 zit maar in HDMI 2?

Wanneer verwachten jullie verder de eerste games die uitkomen op basis van dat indy gedoetje?
Ik denk dat je even in de setup moet kijken bij devices of de juiste tv erin staat, kan zijn dat dat type nummer net niet herkend is? Mijn volume loopt over receiver maar dat gaat gewoon goed (springt 3 omhoog en omlaag, geen 1) anders de setup nog eens doorlopen misschien?.

you tube indersteund geen zoeken via voice, wel vaag aangezien je in de browser wel kunt roepen waar je heen wilt surfen en skype ook gewoon goed werkt. wel worden pause, forward etc in youtube ondersteund, zal dus wel in de volgende update van de app zitten.

Heeft iemand hier gebruik gemaakt van het tv calibratie geval? nog niet gedaan, heb de instellingen van mijn 360 gewoon gekopieerd op de hdmi poort, maar scheelt het een stuk als je de "officiele" calibratie volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 18:40
joffrey19 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:24:
Nu een week later, op zich tevreden, al aardig wat gegamed.

Ik heb echter de volgende issue's.
- Automatische Sign in, heeft nog geen één keer gewerkt. Hij herkent mij of mijn vriendin niet, en ik moet altijd met de controller of voice commands naar de sign in sectie gaan.
- Aanzetten van de xbox met voice commands werkt ook niet. De voice commands werken wel wanneer hij aanstaat, maar niet als hij uit staat. De xbox staat wel op standby in de instellingen.
- De controller verliest af en toe 1 a 2 seconde de verbinding bij mij.
De automatic sign in werkt te goed bij mij.
Als mijn vriendin er op zit en ik loop de kamer binnen logged de xbox mij in op de xbox en op skype, gelijk komt de zee van skype berichten mij kant op.

Aanzetten van de xbox werkt wel maar je moet ik de juiste power mode zitten en dicht bij genoeg met het juiste accent.

Controller kan ik weinig over melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:25:
[...]

Ik denk dat je even in de setup moet kijken bij devices of de juiste tv erin staat, kan zijn dat dat type nummer net niet herkend is? Mijn volume loopt over receiver maar dat gaat gewoon goed (springt 3 omhoog en omlaag, geen 1) anders de setup nog eens doorlopen misschien?.

you tube indersteund geen zoeken via voice, wel vaag aangezien je in de browser wel kunt roepen waar je heen wilt surfen en skype ook gewoon goed werkt. wel worden pause, forward etc in youtube ondersteund, zal dus wel in de volgende update van de app zitten.

Heeft iemand hier gebruik gemaakt van het tv calibratie geval? nog niet gedaan, heb de instellingen van mijn 360 gewoon gekopieerd op de hdmi poort, maar scheelt het een stuk als je de "officiele" calibratie volgt?
Ik nam aan dat als hij volume up en down op de tv herkend (receiver is nog niet aangesloten :$) dan ook wel alles zou kunnen (dus ook xbox on), maar zal wel kijken als ik thuis ben.

Heb die calibratie wel gedaan, maar ben er te weinig in thuis om daadwerkelijk verschil te merken. Ben zowel geen audio als videofiel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:25:
[...]

Dat er geen voice in youtube zit is denk ik de schuld van YouTube zelf. Ik denk niet dat MS al die apps maakt maar de eigenaar zelf.

En qua snap apps, inderdaad achievements en ook friends mogen van mij wel in snap. Ook in de toekomst support voor youtube ofzo in de background (zonder snap) met iets van audio control zo dat je muziek kunt afspelen ingame zou wel vet zijn.

IGN had ook de leuke suggestie (dit kan nu al) om hun wiki's in snap te hebben naast de game. Dit is inderdaad awesome. Vooral omdat ik het op de Dead Rising wiki zag staan terwijl ik daar op mijn tablet aan het zoeken was (het was mij ontgaan dat je de survivor board kon gebruiken om survivors te ditchen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Even korte terugkoppeling; heb eindelijk uitgevonden hoe je de Game DVR kan gebruiken zonder Kinect Voice. Je moet met de controller de app "snappen" en dan op Record klikken. Dan middels de Home-knop terug naar je spel, max 5 minuten gamen en dan zal automatisch de Game DVR ermee stoppen. Het verdient minder de schoonheidsprijs van de DVR moet "gesnapt" blijven dus je speelt je game dan eigenlijk in een window/kleiner oppervlak.

Eerste tests met FM5 trouwens op MAX3400 in "[Xbox One] Forza motorsport 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Oja, het mergen van audio in snap mode zou ook aangepakt mogen worden. Dat je bijv. je game mute en Netflix gewoon hoort. :) Maar of dat technisch te doen is? Geen idee. Ik verwacht in 1e kwartaal een flinke update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Weet iemand of je kan pushe dat skype inlogd? Ik moet dit zelf doen door naar skype toe te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
uchiha tijntje schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:44:
Oja, het mergen van audio in snap mode zou ook aangepakt mogen worden. Dat je bijv. je game mute en Netflix gewoon hoort. :) Maar of dat technisch te doen is? Geen idee. Ik verwacht in 1e kwartaal een flinke update.
Waarom niet? De xbox weet toch vanwaar de audio bronnen komen?
En op de 360 kun je muziek op de achtergrond spelen, en automatisch de ingame music laten muten. Ik zit wel te wachten op wat opties om dit zelf te kunnen beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Xenophoben schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:45:
Weet iemand of je kan pushe dat skype inlogd? Ik moet dit zelf doen door naar skype toe te gaan.
Volgens mij doet hij dat wel, alleen ben je niet in de app zelf ingelogd. Ik krijg namelijk gewoon textberichten in een toast zonder skype te starten.

Edit: Text to speech in skype, dat zou ook vet zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door LOTG op 02-12-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
Friends, messages / notifications en achievements zou ik in Snap willen hebben.
Dat is toch de basis van het hele xbox live.
Hopen dat MS dat ook in ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Volgens mij is het ook niet zo lastig om snap view te implementeren. Ze hebben het zelfde principe in W8. Je moet gewoon een aparte view implementeren, en dat lijkt mij voor de meeste dingen gewoon een list. Geen rocketscience.
En Visual Studio een template geven voor de Xbox One naast Windows Store en de zelfde codebase kunnen gebruiken :)

Ik wacht met spanning op een gemengde windows phone/ windows /xbox mogelijkheid zoals met XNA maar dan beter.

[ Voor 14% gewijzigd door LOTG op 02-12-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Weet iemand of het mogelijk is snel de tegenstander van FIFA te zien in je Xbox menu zodat je hem een bericht kunt sturen / kunt blokken of positieve feedback kunt geven? Soort van recent ontmoete spelers als op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:34
uchiha tijntje schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:16:

Dat is raar, ik hoor mijn PB dus totaal niet. Staat ook naast mn X1 op de plank op 15 cm afstand van elkaar. Enige wat ik hoor is de fan van de X1 zachtjes die aan het draaien is. :p

Over hitte enzo klopt ja, lekker koel. Geeft je wel een fijn gevoel wetende dat je apparaat niet snel gaat overhitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik hoor de fan in mijn power brick. Het lijkt me niet dat hij ergens tegen aan loopt, maar hoor hem wel. Dacht dat wel meer mensen dit hadden? Hopelijk wel eigenlijk, zodat het niet aan mijn power brick ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had geprobeerd mijn XBO op te nemen qua geluid, maar mijn telefoon pakt het geluid niet goed op. Mijne hoor je dus echt 'draaien', alsof er iets aanloopt of kogelagertjes zijn niet 100%. opmerkelijke is, hij gaat nooit harder draaien, zou dat ding op lage snelheid al genoeg koelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Mijn X1 gaat ook niet echt harder draaien volgens mij. Als ik echter bovenop de X1 ga voelen tijdens een potje BF4, dan voelt hij nog best wel cool aan. De crashes van BF4 wijd ik niet aan de temperatuur van de X1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Werkt trouwens het profiel (my account) op de Xbox site nog steeds niet?

Uh oh... that shouldn't have happened.

It appears you've found a glitch in the system.

date: 12/2/2013 4:34:03 PM
s: Gu77dsoRAjm+0bkzpwzv9y1FdIV7sMcCJjy6+28WvH8=
req: f0b97208-05f9-465c-82f0-24bb38d26dab

Pagina: 1 ... 30 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.